Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Upītim divi vārti, "Dinamo" pārliecinoši sagrauj Minsku

Andrejs Siliņš

Upītim divi vārti, "Dinamo" pārliecinoši sagrauj Minsku
Juris Upītis
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Trešdienas vakarā Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) Cerības kausa Rietumu finālsērijas pirmajā spēlē Rīgas "Dinamo" savā laukumā ar rezultātu 7:2 pārliecinoši sakāva Minskas "Dinamo", sērijā izvirzoties vadībā ar 1:0. Divus vārtus Rīgas labā Juris Upītis.

Jau trešajā minūtē līdz galam pie apmales nocīnījās Jēkabs Rēdlihs, atdeva piespēli uz vārtu priekšu, kur ripu uzņēma Roberts Bukarts. Roberts guva savus jau piektos vārtus, izvirzot vadībā rīdziniekus - 1:0. Kopumā gan pirmā trešdaļa pagāja visai lēnā tempā. Pa momentam gadījās pie katriem vārtiem, taču aizsardzības meistarība izrādījās pārāka par uzbrukuma meistarību. Kopumā labāku iespaidu pirmajās 20 minūtēs atstāja rīdzinieki.

Arī otrajā trešdaļā labāk izskatījās rīdzinieki. Šehuram jau pašā trešdaļa sievadā bija laba iespēja vēlreiz pārspēt Lalandu, bet ripa trāpīja pa vārtu stabu. Aptuveni četras minūtes pēc sākuma Reķis izmantoja Lalanda kļūdu, panākot 2:0, taču minskiešiem bija vajadzīgas vien 13 sekundes, lai atgūtu vienus vārtus (1:2). Minskas vārtsargs Lalands viesu vārtos darbojās nepārliecinoši. Trešdaļas beigu daļā vispirms no vārtu zaudējuma Minsku glāba veiksme, bet brīdi vēlāk arī tā vairs nelīdzēja - Cibuļskis panāca 3:1. Pēc trešo vārtu zaudējuma Minska aktivizējās, nopelnīja vairākuma iespēju, bet rezultātu nespēja mainīt.

Pēdējais spēles nogrieznis atkal sākās ar vārtu guvumu apmaiņu - vispirms minskieši izmantoja rīdzinieku kļūdu laukuma vidusdaļā (3:2), bet aptuveni minūti vēlāk otros vārtus Cerības kausa izcīņas turnīrā guva kapteinis Mārtiņš Karsums, panākot 4:2. Šie bija pirmie vārti, ko KHL karjerā ielaida Mihails Karnauhovs - 19 gadus vecais vārtsargs nomainīja nedrošu sniegumu rādījušo Lalandu.

Vēlāk jauneklis kapitulēja vēl, ļaujot pirmos vārtus sezonā gūt rīdziniekam Upītim - 5:2. Vēlāk Ivanāns neizmantoja iespēju, panākt pat četru vārtu pārsvaru, bet pats saņēma noraidījumu. Brīdi vēlāk pēc Pavlova metieniem Karnauhovam ripa paslīdēja garām un apstājās uz vārtu līnijas. No pretējā puses pirmais pie tās pieslidoja Upītis, raidot ripu vārtos - jau 6:2. Karnauhova debiju izdevās pabojāt vēl vairāk - Meija guva pirmos vārtus Cerības kausā, panākot graujošo 7:2.

KHL Cerības kauss

Rīgas Dinamo - Minskas Dinamo 7:2 (1:0, 2:1, 4:1)
Vārti: 2:09 Bukarts (J.Rēdlihs) 1:0, 23:55 Reķis 2:0, 24:08 Plets (Mihaļovs, Stepltons) 2:1 33:50 Cibuļskis (Bukarts) 3:1, 42:28 Hiršovics (Mērfijs) 3:2, 43:25 Karsums (Šehura) 4:2, 47:18 Upītis (Meija) 5:2, 53:47 Upītis (Pavlovs, vair.) 6:2, 57:23 Meija (Šehura, vair.) 7:2.
Soda minūtes: 6:8
Vārtsargi: Telkvists - Lalands (Karnauhovs 40:00)

     [+] [-]

, 2013-03-06 23:20, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Visticamāk ka NHL līdz tādam kausam neaizdomātos, jo viņiem spēles noteikumi ir skaidri u.t.i. nekvalificējies Play Off, tad paldies un uzredzēšanos līdz nākošai sezonai. Nekāda mākslīga sezonas pagarināšana neveiksminiekiem.
Nu tur ir tā, te izdomāja šitā- jaspēlē pēc notiekumiem kādi ir, nesaprotu par ko visi te ņemas.

  -2 [+] [-]

, 2013-03-06 23:21, pirms 12 gadiem
ja nepatīk Cerības kauss vienmēr ir šis:
Ke$ha - TiK ToK - YouTube

  +1 [+] [-]

, 2013-03-06 23:21, pirms 12 gadiem
SKA1946 rakstīja: nevajag salīdzināt futbolu ar hokeju un, protams, ka Rudņeva panākumi ir vērtējami augstāk nekā Dinamo, par to šaubu nav.
Kapēc jāsalīdzina nesalīdzināmas lietas?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-03-06 23:32, pirms 12 gadiem
Šodien biju Arēnā. Varu pateikt tikai vienu, abām komandām ir viens milzīgs trūkums, ne Dinamo, ne Minskai nav īsts komandas kapteinis.

  -4 [+] [-]

, 2013-03-06 23:35, pirms 12 gadiem
lukturis rakstīja: nu nozīme nav 0, bet gan 500000$
nu re vērleiz pierāda, kādi izlutināti ir mūsu hokejisti, sāk spēlēt tikai tad, kad tos 500k piesola prēmijās...

     [+] [-]

, 2013-03-06 23:43, pirms 12 gadiem
Agris 77 rakstīja: Vācijā noteikti, tur tādu RD daudzi nav pat dzirdējuši, bet kāds mums Latvijā no tā labums.
Te tu smalki maldies, pagājušajā sezonā no Vācijas bija atbraukusi vesela Vācijas Dinamo fanu delegācija, pie viņiem arī ir tāda komanda Dinamo un Vācieši bija atbraukuši atbalstīt mūsējo Dinamo!

  +3 [+] [-]

, 2013-03-06 23:49, pirms 12 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: nu re vērleiz pierāda, kādi izlutināti ir mūsu hokejisti, sāk spēlēt tikai tad, kad tos 500k piesola prēmijās...
Tāds cirvis tu esi! .
Pierādas vienīgi tas, ka RD spēlētāji spēlē šajā turnīrā ar atbildības sajūtu un vēlmi uzvarēt. Un parādi man kaut vienu PRO hokejistu, basketbolistu, futbolistu, kas negrib saņemt naudu par savu darbu

  +3 [+] [-]

, 2013-03-06 23:52, pirms 12 gadiem
Izlasīju visus komentārus, diemžēl vismaz ++90% ir galīgi ne pa tēmu, komentos nav ne mazākā sakara ar hokeju un šodienas spēli.

....... kaut kāds, ja tā to var saukt, Sportacentra noriets ir sagaidīts ..........................

  +3 [+] [-]

, 2013-03-06 23:57, pirms 12 gadiem
Pizģets, lasot komentārus liekas ka 50% ir tādi Lo*i
Mūsu komandas melnā sērija ir beigusies un chalji ļoti labi spēle. Sezonā bija tas pats, bet pietrūka veiksmes dabūt ripu vārtos
Visām komanda ir laiki kad neko nespēj izdarīt un mums tas laiks ir BEIDZIES!!!
Tapēc labāk papriecāsimies kā tagad spēlē mūsu komanda, nevis mēģināsim pie katras iespējas kādu rupji Nodir**.
Apsveicu RD un veiksmi tālākajās spēlēs

     [+] [-]

, 2013-03-07 00:00, pirms 12 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: nu re vērleiz pierāda, kādi izlutināti ir mūsu hokejisti, sāk spēlēt tikai tad, kad tos 500k piesola prēmijās...
Tavs komentārs ir kārtējais pierādijums tam ka vēl viens VEFa fans, tikai tukši tirš, bet neko nezina kā tiek maksātas algas KHLā. Ja RD būtu tikuši play-off, spēlētāji nopelnītu stipri vairāk, nekā kaut kādā Naģeždas kausā.

  +2 [+] [-]

, 2013-03-07 00:01, pirms 12 gadiem
jurkoo rakstīja: Malači, neteikšu ka nav prieka
Tā turpināt un Nadja ir mūsu
Galvenais ir mest no visām iespējamām pozīcijām pa vārtiem, tā lai vārtusargs zaudē pārliecību kā tas notika šodien.

Uz 100% procentiem esmu pārliecināts, šodien mēs morāli sagrāvām Minskas vārtusargu ātri spēlējot 3/3 un metot pa vārtiem.

Un vēl, Minskas komandā, tā pat kā pie mums, nav īsta kapteiņa kurš sapurinātu komandu kad zaudē.

     [+] [-]

, 2013-03-07 00:03, pirms 12 gadiem
Agris 77 rakstīja: Tavs komentārs ir kārtējais pierādijums tam ka vēl viens VEFa fans, tikai tukši tirš, bet neko nezina kā tiek maksātas algas KHLā. Ja RD būtu tikuši play-off, spēlētāji nopelnītu stipri vairāk, nekā kaut kādā Naģeždas kausā.
Agri, šeit gan man liekas, tu kļūdies, neticu, ka kādam tiek maksāti 70% no algas, ja netiek PO, varbūt kādā Novokuzņeckā krievu vājākajiem spēlētājiem, bet par 95% esmu pāliecināts, kā tā ir tufta...

  +1 [+] [-]

, 2013-03-07 00:04, pirms 12 gadiem
VilhelmsL rakstīja: Galvenais ir mest no visām iespējamām pozīcijām pa vārtiem, tā lai vārtusargs zaudē pārliecību kā tas notika šodien.

Uz 100% procentiem esmu pārliecināts, šodien mēs morāli sagrāvām Minskas vārtusargu ātri spēlējot 3/3 un metot pa vārtiem.

Un vēl, Minskas komandā, tā pat kā pie mums, nav īsta kapteiņa kurš sapurinātu komandu kad zaudē.
Vismaz kāds sakarīgs komentārs šajā sadalā.

     [+] [-]

, 2013-03-07 00:05, pirms 12 gadiem
VilhelmsL rakstīja: Galvenais ir mest no visām iespējamām pozīcijām pa vārtiem, tā lai vārtusargs zaudē pārliecību kā tas notika šodien.

Uz 100% procentiem esmu pārliecināts, šodien mēs morāli sagrāvām Minskas vārtusargu ātri spēlējot 3/3 un metot pa vārtiem.

Un vēl, Minskas komandā, tā pat kā pie mums, nav īsta kapteiņa kurš sapurinātu komandu kad zaudē.
Būtībā, tas tīri ir trenera darbs - sapurināt komandu

     [+] [-]

, 2013-03-07 00:08, pirms 12 gadiem
aris no pumpuliem rakstīja: Būtībā, tas tīri ir trenera darbs - sapurināt komandu
Nepiekrītu. Treneris stāv malā un dod komandas spēletājiem, bet ar to ir par maz, ir nepieciešams līderis uz laukuma, kurš var atsevišās epizodēs nospēlet parliecinošāk. Un arī ģerbtuvē pateikt kādu stingrāku vārdu.
Lielisks piemērs ir Ozo. Viņam bija tikai jāpaskatās uz spēlētāju un viss viņam bija skaidrs. tagad viņš ļoti noderētu

  +1 [+] [-]

, 2013-03-07 00:09, pirms 12 gadiem
Mr.Eksperts rakstīja: Kapusvētkos lielāks šums un skaļums kā šodienas pabiru spēlē
man liekas pa pabira ir tev divās vietās - augšā un starp kājām

  -1 [+] [-]

, 2013-03-07 00:09, pirms 12 gadiem
aris no pumpuliem rakstīja: Agri, šeit gan man liekas, tu kļūdies, neticu, ka kādam tiek maksāti 70% no algas, ja netiek PO, varbūt kādā Novokuzņeckā krievu vājākajiem spēlētājiem, bet par 95% esmu pāliecināts, kā tā ir tufta...
Jā to būtu intresanti uzzināt kā tur patiesībā ir, man jau arī šķiet ka tāds Karsums varētu būt neapmierināts ar tādu sistēmu, bet Bičevskis, Biezais un vēl daži bēdu brāļi varētu arī samierināties, nekur jau citur viņi tādu algu nenopelnīs.

  +1 [+] [-]

, 2013-03-07 00:16, pirms 12 gadiem
aris no pumpuliem rakstīja: Būtībā, tas tīri ir trenera darbs - sapurināt komandu
Būtībā jā. Bet ir tādi cilvēki kā Sandis, kuru paņem un nopērk lai viņš būtu komandas kapteinis un mums tāds nav, acīmredzot arī Minskai nav.
Nezinu vai pa TV varēja redzēt, taču kad mēs 3/3 vēl bijām mazākumā (neatceros kurš no mūsējiem bija noraidīts) mēs tā uzbrukām Minskas vārtiem, ka vārtusargs mētājās no vienas puses uz otru un tad sākās, daudz metieni-iemesti vārti, atkal daudz metieni-iemesti vārti, vārtusargs vienkārši morāli tika sagrauts, Minskas komnda nesaprata, kā labot spēles gaitu, te mēs visu laiku iedzinējos un pēkšņi sākam mest-Minskas komanda sabruka.

  +1 [+] [-]

, 2013-03-07 00:17, pirms 12 gadiem
bombardieris rakstīja: Nepiekrītu. Treneris stāv malā un dod komandas spēletājiem, bet ar to ir par maz, ir nepieciešams līderis uz laukuma, kurš var atsevišās epizodēs nospēlet parliecinošāk. Un arī ģerbtuvē pateikt kādu stingrāku vārdu.
Lielisks piemērs ir Ozo. Viņam bija tikai jāpaskatās uz spēlētāju un viss viņam bija skaidrs. tagad viņš ļoti noderētu
Tu lasi manas domas!

  -2 [+] [-]

, 2013-03-07 00:20, pirms 12 gadiem
VilhelmsL rakstīja: Tu lasi manas domas!
Nē, vienkārši abi domājam loģiski. Prieks ka te kāds komentē sakarā par spēli nevis vienkārši garlaicības dēļ.
Dērētu paņem Ozo atpakaļ par cik Atlantai sezona beigusies

  +1 [+] [-]

, 2013-03-07 00:20, pirms 12 gadiem
Ideali, kapec nevareji sadi spelet sezona? viss ok, sakam domat par nakosu speli, jauzvar, Sarauj Dinamo

  -1 [+] [-]

, 2013-03-07 00:22, pirms 12 gadiem
Es uzskatu ja RD kepkas grib nadjas kausu, tad vajadzētu vienoties ar Sandi un dabūt viņju komandā.
Ja būs Ozo, būs arī kauss.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-03-07 01:04, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Visi spēles noteikumi normālās (uzsvars uz šo vārdu) līgās tiek radīti pirms pašas spēles, un nevis eksperimentālā kārtā regulārās sezonas izskaņā. Un tāpēc nav jābrīnās, ka spēlētāji spēlē bez emocijām.
Ja spēlē un gribi spēlēt konkrēta līgā, jāciena noteikumi kādi tie tur ir, vienalga, kad un kādi tur pieņemti.
Atļaušos par tavu iepriekšējo komentāru iebilst, par to, ko Ozo teicis par spēlēsanu Nadeždā.
Neaizmirsti, ka viņš citreiz arī teicis, ka svarīga tikai uzvara, nevis kāds rezultāts, kāda spēle, kādā turnīrā. Tas nozīmē, ka labāk uzvara Naģkā, nekā zaudējums Gagarina pirmajā kārtā...

     [+] [-]

, 2013-03-07 01:05, pirms 12 gadiem
Ikrnpk rakstīja: šajā ziņā man patika arī lkrnpk teiktais ''Tu vari pēdējā brīdī iekļūt play-off astotajā vietā, ber vienalga tavu skatītāju priekšā SKA tevi ar septiņām ripām izvaros..."
Diemžēl nevar nepiekrist.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-03-07 02:23, pirms 12 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Skatos Rižaņinu flaneļi aka Kepkas turpina slavēt šo krievu projektu Latvijā! Parasti Jūs mūs saucat par troļļiem utt., bet vai paši esat labāki? Jūs esat izteiktākie troļļi sc.com komentāru sadaļa, tas attiecas uz Āri, Agri, Šmidzi, Vēsturnieku (FUNS) un pārējiem pakaļskrējējiem.
Kā var priecāties par tik nenozīmīgām uzvarām? Šis viss turnīrs ir pilnīgs apkaunojums un varu iedomāties kā visi ņirgājās par šito balagānu. Katrā ziņā novēlu Pabirām uzvarēt šo balagānu, lai pierādītu, ka viņi ir Pabiru pabiras. Man personīgi kauns ir par šo visu, tādēļ piekritīšu kādam vīram, labāk izkrist izslēgšanas spēļu pirmajā kārtā nevis spēlēt zaudētāju turnīrā.
Kā ir tā ir,galvenais kad ir ko skatiities vel!

     [+] [-]

, 2013-03-07 07:06, pirms 12 gadiem
Labi komenti no Minskas web - lapas
"Vadim Gushtyn
уступили ????!!!! Помоему просто крупно просрали?"
"Alexander Sergeev
это ответ на угрозы всех уволить - увольняются по ходу все )))"

  +1 [+] [-]

, 2013-03-07 07:07, pirms 12 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Skatos Rižaņinu flaneļi aka Kepkas turpina slavēt šo krievu projektu Latvijā! Parasti Jūs mūs saucat par troļļiem utt., bet vai paši esat labāki? Jūs esat izteiktākie troļļi sc.com komentāru sadaļa, tas attiecas uz Āri, Agri, Šmidzi, Vēsturnieku (FUNS) un pārējiem pakaļskrējējiem.
Kā var priecāties par tik nenozīmīgām uzvarām? Šis viss turnīrs ir pilnīgs apkaunojums un varu iedomāties kā visi ņirgājās par šito balagānu. Katrā ziņā novēlu Pabirām uzvarēt šo balagānu, lai pierādītu, ka viņi ir Pabiru pabiras. Man personīgi kauns ir par šo visu, tādēļ piekritīšu kādam vīram, labāk izkrist izslēgšanas spēļu pirmajā kārtā nevis spēlēt zaudētāju turnīrā.
Tā tik varēja pateikt visas Pasaules galvenā pabira!
Tagad tev jauns tituls- Pabiriskais zutis vai Elektrisko pabiru zutis- izvēlies pats!

     [+] [-]

, 2013-03-07 07:12, pirms 12 gadiem
Agris 77 rakstīja: Štrunts par dežurējošiem troļļiem, ar viņiem viss skaidrs, nedaudz skumji ka nestulbs cilvēks bārda un sifons, kurš sevi pozicionē kā iztektu basketbola līdzjutēju, grauj basketa tēlu hokeja fanu acīs.
Kāpēc? Es taisni priecājos. Acis atvērās.
Kādreiz drusku sekoju līdzi VEFam, pafanoju, paskatījos. Tagad, kad ieraugu TV spēli, iedomājos, ka tur pilns ar bārdām un sifeļiem tribīnēs, nospļaujos un izslēdzu.

     [+] [-]

, 2013-03-07 07:23, pirms 12 gadiem
SKA1946 rakstīja: bet kopumā jāpiekrīt tiem, kas saka, ka Minska šodien nespēlēja. normālajā čempī šāds rezultāts būtu zinātniskā fantastika(neiespējams)
ja tiktu sasista Mongolija ar 25:0 tad te ar siekalotos un stāstītu kādi malači, kādi vareni esam, sasitām lupatās mongoļus, he he.
Jā...teiktu sabradāja mongoļus, bet , ja būtu 2:0, nedomāju, ka kāds glaudītu pa galvu!
Minska nespēlēja pie rezultāta 5:2,nevis vispār nespēlēja...nez kā tad iebakstīja tos 2us vārtus??? Un lieliski vārti, kas deva cerību, bet atbildēja RD ar 3 vārtiem 4 minūtēs un minskai bija skaidrs- nākamā spēle, ne šī! ābols ar malā nosēdināja pirmo maiņu!

  +1 [+] [-]

, 2013-03-07 07:38, pirms 12 gadiem
...tas ir līdzīgi kā Namejs ar gadiem ilgi nemitīgi rīkotajām histērijām, paustajām demagoģijām un puspatiesībām panāca to, ka cilvēki sāk ņirgt par Liepāju, LM utt.

  +1 [+] [-]

, 2013-03-07 07:55, pirms 12 gadiem
120 kg varcargs rakstīja: ...tas ir līdzīgi kā Namejs ar gadiem ilgi nemitīgi rīkotajām histērijām, paustajām demagoģijām un puspatiesībām panāca to, ka cilvēki sāk ņirgt par Liepāju, LM utt.
Es jutu līdz LM BAČ, man tāds Namejs sen pie kājas! Mūsējie ir mūsējie!