Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Skudra: "Krievijā saņēmu diplomu par ieguldījumu hokeja attīstībā"

Gatis Druvietis
Gatis Druvietis

Skudra: "Krievijā saņēmu diplomu par ieguldījumu hokeja attīstībā"
Pēteris Skudra
Foto: khl.ru

Kontinentālās hokeja līgas (KHL) kluba "Torpedo" galvenais treneris Pēteris Skudra sarunā ar krievu reportieri atklāj, ka bija pagodinoši, aizkustinoši un patīkami sagaidīt Krievijas hokeja 70. jubileju Ņižņijnovgorodā, kur viņa trenētais klubs sasniedzis noteiktu līmeni.

Ņižņijnovgorodas klubs jau ilgāku laiku ieņem trešo vietu Rietumu konferencē, priekšā ir tikai SKA un CSKA. "Turpinām celt savu latiņu arī šajā sezonā. Mūsu konferencē nākas spēlēt ar jaudīgām komandām, tomēr ieņemam augstu vietu. Mums nav iespēju piesaistīt dārgas zvaigznes, varbūt pat nav tādas vajadzības. Mums ir savs stils un savs raksturs. Esam savākuši kvalitatīvus un meistarīgus hokejistus un varam spēlēt savu hokeju. Par mums jau runā kā par komandu ar noteiktu līmeni, ir parādījusies stabilitāte," norāda krievu kluba galvenais treneris.

Krievijas Hokeja federācija nesen apbalvoja treneri Skudru. "Tas ir mans pirmais tāda veida diploms par ieguldījumu hokeja attīstībā. Droši vien tas ir arī par to, ka savulaik pārstāvēju PSRS jaunatnes izlasi. Es izaugu PSRS un no turienes devos uz Ziemeļameriku, pēc tam ierados Krievijā, kur nekad neesmu sevi uzskatījis par ārzemju treneri, kā sākotnēji mani mēģināja saukt atsevišķi žurnālisti. Man ir svarīgi, ka Krievijas hokeja 70. jubileju sagaidīju Ņižņijnovgorodā - pilsētā ar bagātām hokeja tradīcijām. Tas man ir ļoti pagodinoši, aizkustinoši un patīkami," atklāj Latvijas pilsonis Krievijā.

Jau ceturto gadu strādā Ņižņijnovgorodā, taču joprojām tur nav iegādājies dzīvokli. "Turpinu vadīties no principa, kuru man iemācīja Ziemeļamerikā: "Nekad nepērc māju vai dzīvokli!" Dzīvojamo platību es īrēju. Nav tā, ka es dzīvoju mierīgi, jo man nav dzīvokļa un tāpēc nav jāuztraucas par atlaišanu. Vienkārši esmu pieradis, ka profesionālais sports ir skarbs, nevienam nav garantiju. Var arī pienākt brīdis, kad piezvanīs no cita kluba un piedāvās tādus apstākļus, no kuriem nevarēs atteikties," atzīst Pēteris Skudra.

Izmantotie resursi:
khl.ru

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-01-06 19:50, pirms 8 gadiem
oxa rakstīja: tas pats...cik Latvija latviski izdotas grāmatas Šaha teorijā?!
Es jaunība nodarbojos ar šahu - bet viss bija jalas aKrieviski, un Latviski - neko neizdod! Jo Latvija ir drausmīga ģerevņa!
...šeit Tu tagad totāli .irs... skaties un brīnies: iBook.lv - Grāmatu draugs - Meklēšana .

  -1 [+] [-]

, 2017-01-06 19:51, pirms 8 gadiem
Budists-komunists-melis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-01-06 20:01, pirms 8 gadiem
Pēters malacs, prieks ka viņu novērtē!

  -1 [+] [-]

, 2017-01-06 20:02, pirms 8 gadiem
pernambucano rakstīja: Pēters malacs, prieks ka viņu novērtē!
Sāk vilkties pārējā padomju atkritumu orda
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2017-01-06 20:38, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: nezinu, cik Tev gadu, bet tos laikus laikam Tu īsti labi neatceries...
Vot, pastāsti kam tas viss biju/būtu vajadzīgs uzreiz pēc PSRS sabrukuma, kad dzelzs priekškars krita un robežas pavērās? Vai kaut kas no tā varēja konkurēt ar lēto ķīniešu produkciju? Maz, kas... pats zini (ja nu tomēr esi >45 vecumā), ka IMPORTS tolaik bija kruti, tāpēc vien ka imports, gan šeit, gan visā plašajā Savienībā. Dzintars, malači, izdzīvoja, pateicoties tam, ka tajā nišā ķīniešu nav. (bet domāšana Gerčikovam gan palikusi to laiku līmenī, tāpēc jau tagad auzās ir iebraukuši...)
Var teikt teikt, mēs bijā kruti - VEF, Radiotehnika... bet, ja blakus nolika prastāko Sharp vai Philips, mūsu ražojumi ar tiem salīdzinājumā lielākoties bij lūžņi.
pie tam RAFā gribēja piesaistīt investorus, investori paprasīja - cik jums liels tirgus? Mūsējie teica- toreiz 2,5 miljoni iedzīvotāji. Investori teica- mēs bez 10 miljoniem nekur neejam iekšā. Tāpēc kaut kādi poļi un čehi vēl izdzīvoja.

Ja viss būtu jādara vēlreiz un zinātu to, ko tagad zinām, tad daļu tās rūpniecības varēja saglābt BET tik varbūt ar noteikumu, ka mēs starp Baltijas valstīm ieviestu vienoto tirgu un tad kopējais tirgus mums būtu vismaz tie paši 7,5-8 miljoni iedzīvotāju uz to brīdi, nevis atsevišķi pa dažiem. Tad arī RVR būtu lielāks tirgus, RAFam, lietuviešiem ar ledusskapjiem un televizoriem un ko tur vēl u.t.t. Ja mēs strādātu kā Baltijas valstis kopā, vienoties kuras kurai valstij ir prioritārās nozares un veidotu noteiktu attīstības vīziju. Bet, protams, tā Baltijas valstu vienotība nekad nav bijusi tikpat cieša darbos kā vārdos un es teikšu, ka tas mums visiem, arī igauņiem, nav nācis par labu.

  -2 [+] [-]

, 2017-01-06 20:38, pirms 8 gadiem
Sarauj Krievija!!!

  -1 [+] [-]

, 2017-01-06 20:43, pirms 8 gadiem
cultivate rakstīja: ko tad?
1. Iekļaut TOP3 pats izdomāji? Kuri ir pārējie divi?
2. Kas tas tāds ''Nacionālā sporta veida'' statuss?

Ja arī Baldera laikā sporta spēlēs kaut kas, ko varētu nosaukt par ''nacionālo'', tas bija VEF ar savu basketbolu.

     [+] [-]

, 2017-01-06 20:46, pirms 8 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Sāk vilkties pārējā padomju atkritumu orda
Man nav pa ceļam ar tiem, kam galvā teļa urīns, tāpēc tiec iekļauts ignorēto sarakstā.

     [+] [-]

, 2017-01-06 20:48, pirms 8 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: pie tam RAFā gribēja piesaistīt investorus, investori paprasīja - cik jums liels tirgus? Mūsējie teica- toreiz 2,5 miljoni iedzīvotāji. Investori teica- mēs bez 10 miljoniem nekur neejam iekšā. Tāpēc kaut kādi poļi un čehi vēl izdzīvoja.

Ja viss būtu jādara vēlreiz un zinātu to, ko tagad zinām, tad daļu tās rūpniecības varēja saglābt BET tik varbūt ar noteikumu, ka mēs starp Baltijas valstīm ieviestu vienoto tirgu un tad kopējais tirgus mums būtu vismaz tie paši 7,5-8 miljoni iedzīvotāju uz to brīdi, nevis atsevišķi pa dažiem. Tad arī RVR būtu lielāks tirgus, RAFam, lietuviešiem ar ledusskapjiem un televizoriem un ko tur vēl u.t.t. Ja mēs strādātu kā Baltijas valstis kopā, vienoties kuras kurai valstij ir prioritārās nozares un veidotu noteiktu attīstības vīziju. Bet, protams, tā Baltijas valstu vienotība nekad nav bijusi tikpat cieša darbos kā vārdos un es teikšu, ka tas mums visiem, arī igauņiem, nav nācis par labu.
par to Baltijas valstu vienotību Tev taisnība.
Bet tas neglābtu ne RAFu ne vēl jo vairāk RVR... tur arī 3 Baltijas valstis kopā ir daudz par maz...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-01-06 21:00, pirms 8 gadiem
pernambucano rakstīja: Man nav pa ceļam ar tiem, kam galvā teļa urīns, tāpēc tiec iekļauts ignorēto sarakstā.
Jūtos pagodināts.

  +1 [+] [-]

, 2017-01-06 21:02, pirms 8 gadiem
No 1991 līdz 2017 Latvijai mīnuss 700 tūkst. iedzīvot. Par ko vēl spriest? Dabiskais pieaugums ar mīnusu ir gan latviešiem, gan cittautiešiem, latviešiem vēl nav tik slikts dabiskais pieaugums, jo cittautieši grib sevi uzskatīt par latviešiem, bet vienalga situācija ir katastrofāla un nebūs labāk pēc 5 vai 10 gadiem.

  -1 [+] [-]

, 2017-01-06 21:08, pirms 8 gadiem
Par ko sporta portāls pārvēršas? Par lētu provokatoru izrādi!
Pēdējā laikā gan tāda tendence ikvienā portālā zeļ un vairojas.
Latvieši, ignorēsim šādus pasūtījuma gaisa jaucējus!

     [+] [-]

, 2017-01-06 21:15, pirms 8 gadiem
cultivate rakstīja: Hovs un Greckis.
Lai tiktu sportapilī uz hokeju, cilvēki nāca diennakti iepriekš, lai ieņemtu rindas. vai tad uz basketbolu tas bija?
Līdz ieejai kases piebūvē rinda bija viena. Dažas stundas pirms atvēršanas nāca miliči un salika barjeras. Basketbols tika cienīts tāpēc, ka tas bija viena no nedaudzajām vietām Rīgā, kur nebija krievu

  +1 [+] [-]

, 2017-01-06 21:17, pirms 8 gadiem
Niknais Jenots rakstīja: Krievijā sportistus un vienkārši talantīgs speciālistus ciena un dara visu,lai viņiem viss būtu kā pienākas. Toties Latvijā tu nevienam neesi vajadzīgs, viss ko Latvijā izdarīs sportista labā, paaugstinās nodokli!
Malacis Skudra, lai viņam viss izdodas, ticis labā robā un pie gudriem cilvēkiem!
Priecājos par visiem mūsu speciālistiem, kuri strādā Krievijā un ne tikai sportistiem. No šīs "antiņu" zemes visi gudrie aizmūk, paliek tikai muļķu kolonijas.
Pret Skudru man nekādu iebildumu, lai strādā, ja viņam labi padodas, un vēlu viņam tikai to labāko. Es viņu neuzskatu par nodevēju, jo viņš tikai dara savu darbu.
Bet tādi kā tu gan ir visīstākie nodevēji, kas tepat uz vietas pārdevušies ienaidniekam un apgānī savu valsti! Ja tev tik ļoti nepatīk Latvija, tad vācies prom pie saviem mīļajiem krieviem, neviens tevi šeit netur ar varu! Bet par citu muļķību nespried pēc savējās stulbuma pakāpes! Ne tev, kremļa trolli, ar savām jenota smadzenēm spriest par to, kas un kāpēc no kurienes un kurp mūk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-01-06 21:23, pirms 8 gadiem
kambodža 03 rakstīja: Par ko sporta portāls pārvēršas? Par lētu provokatoru izrādi!
Pēdējā laikā gan tāda tendence ikvienā portālā zeļ un vairojas.
Latvieši, ignorēsim šādus pasūtījuma gaisa jaucējus!
Ne jau sporta portāls bet konkrēti - raksti par hokeju. Slikti ir tas, ka ar to tiek vākts maldīgs reitings pēc komentāriem gan ar kremļa gnīdu sacerējumiem, gan HMB un viņiem līdzīgu dīvaiņu tērzēšanu

  +1 [+] [-]

, 2017-01-06 21:31, pirms 8 gadiem
cultivate rakstīja: Latvijā jau nav nekāda vaina, ja tev pašam ir vēlme kaut ko sasniegt. Ja gaidi, ka tev kāds cits bāzīs visu rīklē, tad ir jābrauc uz valsti, kura sniedz pabalstus nederīgajiem un bezdarbniekiem.
es kādreiz ar zināmām atkāpēm arī tā domāju, jo es tepat nedzīvoju slikti u.t.t. un tad es aizbraucu uz ārzemēm pastrādāt, savā nozarē, mana amata prestižs nemainījās u.t.t., alga gan mainījās... un es pēc Latvijas ilgojos kaut kur varbūt mēneši 2... kamēr es sapratu, ka ar savu algu es varu lidot uz mājām kaut reizi 2 nedēļās, ja es gribētu (kaut arī tas būtu pārāk nogurdinoši)... nu ok, reizi mēnesī vai 6 nedēļās... Un to, ka es dzīvoju valstī starp normāliem cilvēkiem, nevis tādiem, kas ar kāju dauza autobusa durvis, kad šoferis 3 sekundēs tās neatver... vai tiem pašiem šoferiem, kuru liela daļa mūžīgi ir ar kaut ko neapmierināti... es jau saprotu, ka algas nav nez kādas, bet nu nevar badā nomirt arī ar RS šofera algu, nu nevar... Jā, darbs ir stresaināks kā par to pašu sēdēt birojā un darīt šistaka darbu un kafiju dzert, bet vienalga... un arī to stresainumu gan jau uzdzen ne tik daudz darbs, kā tādi paši mūžīgi neapmierināti visādi sīki priekšnieķeļi u.t.t.

Kamēr dzīvo Latvijā, tad to vēl tik ļoti nejūt, bet ja tu padzīvo ārzemēs IDENTISKOS vai LABĀKOS apstākļos kā šeit (te es domāju darba, nevis algas ziņā), tad tu ātri saproti, ka Latvijā liela daļa cilvēku ir debīli un/vai mūžīgi no mušām pūš ārā ziloņus un traucē tev strādāt... Un ne jau es tikai vien to esmu pamanījis, bija te viena tāda īru blogere, kura dzīvoja Latvijā un par to rakstīja un visi vietējie viņu protams norēja. Protams, ja tev nepatīk melni vai brūni cilvēki, tad ārzemēs varbūt ar tev nebūs vieta, bet man netraucē tas vai viņi ir citādā krāsā un cik skaļi viņi ir un kā viņu bērni dauzās, kamēr viņi nepārkāpj likumu un nav tas tik bieži novērojams kā te ceļ par to histēriju.

     [+] [-]

, 2017-01-06 21:42, pirms 8 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: es kādreiz ar zināmām atkāpēm arī tā domāju, jo es tepat nedzīvoju slikti u.t.t. un tad es aizbraucu uz ārzemēm pastrādāt, savā nozarē, mana amata prestižs nemainījās u.t.t., alga gan mainījās... un es pēc Latvijas ilgojos kaut kur varbūt mēneši 2... kamēr es sapratu, ka ar savu algu es varu lidot uz mājām kaut reizi 2 nedēļās, ja es gribētu (kaut arī tas būtu pārāk nogurdinoši)... nu ok, reizi mēnesī vai 6 nedēļās... Un to, ka es dzīvoju valstī starp normāliem cilvēkiem, nevis tādiem, kas ar kāju dauza autobusa durvis, kad šoferis 3 sekundēs tās neatver... vai tiem pašiem šoferiem, kuru liela daļa mūžīgi ir ar kaut ko neapmierināti... es jau saprotu, ka algas nav nez kādas, bet nu nevar badā nomirt arī ar RS šofera algu, nu nevar... Jā, darbs ir stresaināks kā par to pašu sēdēt birojā un darīt šistaka darbu un kafiju dzert, bet vienalga... un arī to stresainumu gan jau uzdzen ne tik daudz darbs, kā tādi paši mūžīgi neapmierināti visādi sīki priekšnieķeļi u.t.t.

Kamēr dzīvo Latvijā, tad to vēl tik ļoti nejūt, bet ja tu padzīvo ārzemēs IDENTISKOS vai LABĀKOS apstākļos kā šeit (te es domāju darba, nevis algas ziņā), tad tu ātri saproti, ka Latvijā liela daļa cilvēku ir debīli un/vai mūžīgi no mušām pūš ārā ziloņus un traucē tev strādāt... Un ne jau es tikai vien to esmu pamanījis, bija te viena tāda īru blogere, kura dzīvoja Latvijā un par to rakstīja un visi vietējie viņu protams norēja. Protams, ja tev nepatīk melni vai brūni cilvēki, tad ārzemēs varbūt ar tev nebūs vieta, bet man netraucē tas vai viņi ir citādā krāsā un cik skaļi viņi ir un kā viņu bērni dauzās, kamēr viņi nepārkāpj likumu un nav tas tik bieži novērojams kā te ceļ par to histēriju.
Ja nav noslepums, kura valsti uzturies?

     [+] [-]

, 2017-01-06 21:47, pirms 8 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: es kādreiz ar zināmām atkāpēm arī tā domāju, jo es tepat nedzīvoju slikti u.t.t. un tad es aizbraucu uz ārzemēm pastrādāt, savā nozarē, mana amata prestižs nemainījās u.t.t., alga gan mainījās... un es pēc Latvijas ilgojos kaut kur varbūt mēneši 2... kamēr es sapratu, ka ar savu algu es varu lidot uz mājām kaut reizi 2 nedēļās, ja es gribētu (kaut arī tas būtu pārāk nogurdinoši)... nu ok, reizi mēnesī vai 6 nedēļās... Un to, ka es dzīvoju valstī starp normāliem cilvēkiem, nevis tādiem, kas ar kāju dauza autobusa durvis, kad šoferis 3 sekundēs tās neatver... vai tiem pašiem šoferiem, kuru liela daļa mūžīgi ir ar kaut ko neapmierināti... es jau saprotu, ka algas nav nez kādas, bet nu nevar badā nomirt arī ar RS šofera algu, nu nevar... Jā, darbs ir stresaināks kā par to pašu sēdēt birojā un darīt šistaka darbu un kafiju dzert, bet vienalga... un arī to stresainumu gan jau uzdzen ne tik daudz darbs, kā tādi paši mūžīgi neapmierināti visādi sīki priekšnieķeļi u.t.t.

Kamēr dzīvo Latvijā, tad to vēl tik ļoti nejūt, bet ja tu padzīvo ārzemēs IDENTISKOS vai LABĀKOS apstākļos kā šeit (te es domāju darba, nevis algas ziņā), tad tu ātri saproti, ka Latvijā liela daļa cilvēku ir debīli un/vai mūžīgi no mušām pūš ārā ziloņus un traucē tev strādāt... Un ne jau es tikai vien to esmu pamanījis, bija te viena tāda īru blogere, kura dzīvoja Latvijā un par to rakstīja un visi vietējie viņu protams norēja. Protams, ja tev nepatīk melni vai brūni cilvēki, tad ārzemēs varbūt ar tev nebūs vieta, bet man netraucē tas vai viņi ir citādā krāsā un cik skaļi viņi ir un kā viņu bērni dauzās, kamēr viņi nepārkāpj likumu un nav tas tik bieži novērojams kā te ceļ par to histēriju.
Kategoriski nepiekrītu! Trīs lietas, kas piesaista dzīvot rietumos un tās ir NAUDA, NAUDA un vēlreiz NAUDA! Viss pārējais ir tikai plika lirika, ja būtu iespēja pelnīt mājās, nedomāju ka daudzi brauktu baudīt nezināmo un reizēm arī nepieņemamo

     [+] [-]

, 2017-01-06 21:48, pirms 8 gadiem
kamikaze rakstīja: Ja nav noslepums, kura valsti uzturies?
Cik sapratu, Zviedrijā, ofisa tārpu paradīzē

     [+] [-]

, 2017-01-06 22:00, pirms 8 gadiem
kamikaze rakstīja: Ja nav noslepums, kura valsti uzturies?
Tur kur Seterberji un Kāšoni

     [+] [-]

, 2017-01-06 22:01, pirms 8 gadiem
made in USSR, fano tikai par lielajām nācijām kā PSRS, US, RU, laiks doties uz Ķīnu pēc juaņiem, bet tā viss OK, galvenais, ka diploms
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-01-06 22:06, pirms 8 gadiem
Niknais Jenots rakstīja: Palasu komentārus un brīnos cik neizglītota un stulba ir mūsdienu jaunatne, tāpēc arī nebrīnos ka Latvija ir nabadzīgā valsts Geiropā!
Nav viss, Rumānijā, Bulgārijā un Moldovā ir švakāk. Albānijā arī laikam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-01-06 22:09, pirms 8 gadiem
Niknais Jenots rakstīja: Nu es gribēju teikt viena no nabadzīgākajām. Bet nu kāda tur vairs starpība, tāpat dzīvojam vienā lielā mēslu kaudzē un tas arī viss.Valsts kur viss notiek caur pakaļu.
Nu tad vācies prom, jaunieti.

  +2 [+] [-]

, 2017-01-06 22:10, pirms 8 gadiem
Niknais Jenots rakstīja: Nu es gribēju teikt viena no nabadzīgākajām. Bet nu kāda tur vairs starpība, tāpat dzīvojam vienā lielā mēslu kaudzē un tas arī viss.Valsts kur viss notiek caur pakaļu.
Caur pakaļu nē, bet nelielas cilvēku grupas labā.

  +1 [+] [-]

, 2017-01-06 22:15, pirms 8 gadiem
Cik izglītots un gudrs ir cilvēks, kas padomju sistēmas modeli atzīst par labu esam? Plānveida ekonomiku principā, birokrātijas pārvaldītu ekonomiku, kas darbojās pretī visiem ekonomiskajiem, sociālajiem, cilvēka dabas pamatlikumiem, kamēr nobruka beigu beigās.

  -2 [+] [-]

, 2017-01-06 22:15, pirms 8 gadiem
Skudra ir putinoss Tāpat kā es, jenots un pernambucano