Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

''Dinamo'' izcīna svarīgu uzvaru

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

''Dinamo'' izcīna svarīgu uzvaru
Miķelis Rēdlihs šodien izcēlās ar 1+2
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze

Šodien svarīgu uzvaru Kontinentālās hokeja līgas (KHL) spēlē izcīnīja Rīgas ''Dinamo'' hokejisti. Viesos ar 5:3 izdevās uzvarēt Astanas ''Barys'' klubu. Izcīnītie trīs punkti ļaus pēdējo kārtu sagaidīt septītajā vietā. 1+2 Miķelim Rēdliham.

Informācija tiek papildināta...

Rīdzinieki maču uzsāka teicami, vārtus gūstot jau otrajā minūtē, kad 1:0 panāca Mārtiņš Cipulis. Pirmajā periodā allaž smagnējais ''Dinamo'' mehānisms uzņēma apgriezienus, 2:0 panākot Laurim Dārziņam, kuram šie bija otrie vārti divu spēļu laikā. Vairākas labas iespējas bija arī ''Barys'' hokejistiem, tomēr Martins Pruseks, kurš pēc ilgāka pārtraukuma sargāja rīdzinieku vārtus, bija nepārspējams, glābjot pat šķietami neticamās situācijās. Lieliski uzsākuši, rīdzinieki periodu arī pabeidza rezultatīvi - vispirms acīgs pie vārtiem bija Rodrigo Laviņš, bet astoņas sekundes pirms perioda beigām 4:0 panāca Miķelis Rēdlihs! Pirmajās 20 minūtēs iespētais veicināja optimismu.

 +31 [+] [-]

, 2010-03-05 17:18, pirms 15 gadiem
Viss labs, kas labi beidzas! Apsveicu!!!

+120 [+] [-]

, 2010-03-05 17:19, pirms 15 gadiem
Mūsējie principiāli neatzīst garlaicīgas uzvaras

 +28 [+] [-]

, 2010-03-05 17:19, pirms 15 gadiem
Nu ko! Mēs tevi gaidām MVD!

 +53 [+] [-]

, 2010-03-05 17:19, pirms 15 gadiem
mūzika hallē vienkārši iespārda

  +9 [+] [-]

, 2010-03-05 17:19, pirms 15 gadiem
Malači un velrez malachi

 +24 [+] [-]

, 2010-03-05 17:19, pirms 15 gadiem
Labi, ka taa. Tagad visi par Sibirj.

 +26 [+] [-]

, 2010-03-05 17:19, pirms 15 gadiem
Nebus laikam lemts Hosam klut par rekordistu....

Operators ar dīdžeju atradās vienā kabīnē

Prieks par Pruseku - 41 atvairīts metiens!!

 +41 [+] [-]

, 2010-03-05 17:19, pirms 15 gadiem
Značok!!!!mēs nākam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +13 [+] [-]

, 2010-03-05 17:19, pirms 15 gadiem
Dinamo vienkārši nevar mierīgi uzvarēt, tas jau ir fakts

 +58 [+] [-]

, 2010-03-05 17:19, pirms 15 gadiem
visas 8 ripas labajos vaartos sameta

  +8 [+] [-]

, 2010-03-05 17:19, pirms 15 gadiem
Gaidam nākamo 5:3.
Slēpts komentārs: DULAISSS

  +6 [+] [-]

, 2010-03-05 17:19, pirms 15 gadiem
Malači
Tagad CSKA jazaude un viss bus labi

  +9 [+] [-]

, 2010-03-05 17:19, pirms 15 gadiem
Jāskatās tagad kā nospēlēs CSKA. Un Astanas mūzika mani ļoti uzjautrināja.

  +6 [+] [-]

, 2010-03-05 17:19, pirms 15 gadiem
7.vietai jābūt!!

 +22 [+] [-]

, 2010-03-05 17:19, pirms 15 gadiem
Pruseks šodien nepievīla!

  +8 [+] [-]

, 2010-03-05 17:19, pirms 15 gadiem
Tie jau nebuutu Dinamieshi, ja speeli nepataisiitu par draamu un peedeejaas speeles 10 minuutes neliktu man staaveet kaajaas un nervozeet, bet nu viss ir labi beidzies. prieks par veel 3 izciiniitiem punktiem, malachi!

  +5 [+] [-]

, 2010-03-05 17:20, pirms 15 gadiem
pruseks

  +1 [+] [-]

, 2010-03-05 17:20, pirms 15 gadiem
5:3

  +3 [+] [-]

, 2010-03-05 17:20, pirms 15 gadiem
Bez trillera neiztikām, bet labi, ka viss beidzās labi!
Trešā maiņa šodien vienkārši uguņoja!
Slēpts komentārs: just me

  -3 [+] [-]

, 2010-03-05 17:21, pirms 15 gadiem
YHEAAAAaaa... APSVEICU JŪS VISUS!!!

  +7 [+] [-]

, 2010-03-05 17:21, pirms 15 gadiem
Mikelis ar Lauri ir ieskrejusies. Play off prieksvakara tas nevar nepriecet.

     [+] [-]

, 2010-03-05 17:23, pirms 15 gadiem
malači mūsējie kas par spēlii un kas par trileri 4 -0 0 - 3 1 - 0
Veiksmi play off Dinamiešiem

  +8 [+] [-]

, 2010-03-05 17:23, pirms 15 gadiem
AHHH... LAIKAM BŪS JĀNOPĒRK MATU KRĀSA UZ PLAYOFFIEM. TOMĒR AR SIRMIEM MATIEM NAV SMUKI JAUNĪBĀ STAIGĀT! :d

 +28 [+] [-]

, 2010-03-05 17:23, pirms 15 gadiem
Mja... Piedziivojumu romaans triis seejumos...

Ieprieksheejo komentaaru garaa: Karsums vareeja atdot Hossam atpakalj

     [+] [-]

, 2010-03-05 17:23, pirms 15 gadiem
Malači!

     [+] [-]

, 2010-03-05 17:23, pirms 15 gadiem
Ej tu ar savu diOGnali. Sodien bija ari redzamakas kludas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +14 [+] [-]

, 2010-03-05 17:23, pirms 15 gadiem
nē nu man domāt ka Gagarina kaus jāņem....

  -3 [+] [-]

, 2010-03-05 17:24, pirms 15 gadiem
cikos cska spele?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-03-05 17:25, pirms 15 gadiem
bebitis rakstīja: cikos cska spele?
18.30

  +4 [+] [-]

, 2010-03-05 17:25, pirms 15 gadiem
Ivar nesmidini mani. BARIS nenoverteja pretinieku? Ko vel neteiksi.

  +3 [+] [-]

, 2010-03-05 17:25, pirms 15 gadiem
ap pus 7
bebitis rakstīja: cikos cska spele?

 +10 [+] [-]

, 2010-03-05 17:25, pirms 15 gadiem
nesaprotu kā var tādā kūtī atļaut spēlēt. Sapērk baigos spēlētājus, bet spēlē s*da hallē. Filmē ar nezinu kā. Notiek moments, bet filmē skatītājus. Šķībajiem laikam citādāks uzskats.

     [+] [-]

, 2010-03-05 17:25, pirms 15 gadiem
labs..

  +5 [+] [-]

, 2010-03-05 17:25, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Kārtējais klasiskais piemērs kas notiek,ja kāda no komandām nenovērtē pretinieku. Šoreiz runa iet par Barys. Nedrīkst spēlēt tikai divus periodus un cerēt tādējādi uzvarēt pretinieku.
Ja nav ko teikt, tad paklusē labāk... Kāds nenovērtēt, ja komandas jau kuro reizi tiekas... Ibio...

  +1 [+] [-]

, 2010-03-05 17:25, pirms 15 gadiem
dryy rakstīja: Ja gribam pret MVD, tad jaauzvar Salavats, jo CSKA nav iipashi speeciigi pretinieki !!
nesapratu domu

  +7 [+] [-]

, 2010-03-05 17:25, pirms 15 gadiem
M rakstīja: Mja... Piedziivojumu romaans triis seejumos...

Ieprieksheejo komentaaru garaa: Karsums vareeja atdot Hossam atpakalj
Man vārdus no mutes izrāvi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-03-05 17:25, pirms 15 gadiem
nu ko skaļi jāatbalsta sibir

     [+] [-]

, 2010-03-05 17:26, pirms 15 gadiem
Mūsējie malači , bet es bez nervu zālēm skatīties nevaru!

     [+] [-]

, 2010-03-05 17:26, pirms 15 gadiem
Labi ka taa,domaaju ka jau raaslaa izkapas uz beigaam Fig,nu bet viss ir labs,kas labi beidzas

  -1 [+] [-]

, 2010-03-05 17:27, pirms 15 gadiem
Laikam pēdējā spēle kad nevajadzēja uztraukties līdz pēdējām sekundēm bija pret automobilistu. Tagad gaidam CSKA spēli.

 +18 [+] [-]

, 2010-03-05 17:27, pirms 15 gadiem
Kazahstāna paliek kazahstāna...
Tablo neiet,
Video neiet,
Operators lil bit drinked...

KAZAHSTAN FOREVER

Malači Dinamo var redzēt ka alkst pēc vel vairak uzvarām

     [+] [-]

, 2010-03-05 17:27, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Kārtējais klasiskais piemērs kas notiek,ja kāda no komandām nenovērtē pretinieku. Šoreiz runa iet par Barys. Nedrīkst spēlēt tikai divus periodus un cerēt tādējādi uzvarēt pretinieku.
Bet kāpēc Tu nepriecājies cik labi nospēlēja 1. tšd. un cik labi viss beidzās?Jocīgs cilvēks Tu esi ,Ivar!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2010-03-05 17:28, pirms 15 gadiem
Atskačiļi

     [+] [-]

, 2010-03-05 17:28, pirms 15 gadiem
Yuri rakstīja: Vēl tikai atliek salikt Salavatu!
Un tad būs ne tikai 7. vieta, bet arī pirmā uzvara pār Salavat.

  +1 [+] [-]

, 2010-03-05 17:28, pirms 15 gadiem
tie tur studījā kautkur nomurdināja, domāja ka jau atslēdzās pārraide

  +1 [+] [-]

, 2010-03-05 17:28, pirms 15 gadiem
Cipulis, Dārziņš, Miķelis, Laviņš - pa latvisko
A kurš piektos iemeta?
Spēli neredžeju!

  +7 [+] [-]

, 2010-03-05 17:28, pirms 15 gadiem
Bisinieka pedejie vardi - nu ja,otskachili!!!

  -1 [+] [-]

, 2010-03-05 17:28, pirms 15 gadiem
Mes gaidam Atlantu Riga PLAY OFF))

  -4 [+] [-]

, 2010-03-05 17:28, pirms 15 gadiem
Un neredzu jēgu maksāt tik lielu naudu vārtsargam, kurš tomēr atsit ļoti daudz ripu nevis tās ķer, varbūt ir vērts otro vārtsarga vietu atvēlēt tam pašam Muštukovam, kurš nebūt nav stipri sliktāks par to pašu pruseku, un tādā veidā tiktu trenēts Latvijas izlases vārtsargs.

     [+] [-]

, 2010-03-05 17:29, pirms 15 gadiem
sākta biļešu pārdošana uz 13.03. PO spēli Arēnā Rīga.
bilesuserviss.lv

  +1 [+] [-]

, 2010-03-05 17:29, pirms 15 gadiem
karsums- latvietis
Kalvinators rakstīja: Cipulis, Dārziņš, Miķelis, Laviņš - pa latvisko
A kurš piektos iemeta?
Spēli neredžeju!

     [+] [-]

, 2010-03-05 17:29, pirms 15 gadiem
Mees jebkura gadijuma jau tagad esam 6x lielaku punktu razu savakushi kaa noliceji kladzinaja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-03-05 17:29, pirms 15 gadiem
atkal hokejs-trilleris
Pruseks šodien tiešām labi nospēlēja!
Malači!

  -3 [+] [-]

, 2010-03-05 17:29, pirms 15 gadiem
just me rakstīja: Un neredzu jēgu maksāt tik lielu naudu vārtsargam, kurš tomēr atsit ļoti daudz ripu nevis tās ķer, varbūt ir vērts otro vārtsarga vietu atvēlēt tam pašam Muštukovam, kurš nebūt nav stipri sliktāks par to pašu pruseku, un tādā veidā tiktu trenēts Latvijas izlases vārtsargs.
RD ir jādomā par komandas sniegumu, nevis par Latvijas izlasi. Un ir muļķīgi teikts, ka nav stipri sliktāks. Pruseks tomēr ir klasi augstāks vārtu sargs.
Un, ja atsit priekšā, tad aizsargiem jāsavāc ripa. Katram vārtsargam savi + un -.

     [+] [-]

, 2010-03-05 17:30, pirms 15 gadiem
fatwomen rakstīja: nesaprotu kā var tādā kūtī atļaut spēlēt. Sapērk baigos spēlētājus, bet spēlē s*da hallē. Filmē ar nezinu kā. Notiek moments, bet filmē skatītājus. Šķībajiem laikam citādāks uzskats.
Viņiiem vajadzētu likt spēlēt ''hoķi'' uz kamieļiem!

  +7 [+] [-]

, 2010-03-05 17:30, pirms 15 gadiem
Bet, tagad, uz desertu, pan, ŠUPLER,pasniedziet MUMS grillētu ,,radulovu" baškīru mērcē !

  +4 [+] [-]

, 2010-03-05 17:30, pirms 15 gadiem
Miķelim ieskatījās Glasam dziļi, dziļi acīs...

  +2 [+] [-]

, 2010-03-05 17:30, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Kārtējais klasiskais piemērs kas notiek,ja kāda no komandām nenovērtē pretinieku. Šoreiz runa iet par Barys. Nedrīkst spēlēt tikai divus periodus un cerēt tādējādi uzvarēt pretinieku.
Tad jau iepriekšējās spēlēs mēs nebijām novērtējuši spēles sākumā Maskavas Dinamo, Atlantu, Avangardu
Slēpts komentārs: Guncha123

  +1 [+] [-]

, 2010-03-05 17:31, pirms 15 gadiem
kayle rakstīja: Miķelim ieskatījās Glasam dziļi, dziļi acīs...
un vinjam mikelja acis nepatika
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-03-05 17:31, pirms 15 gadiem
Ciska tagat var sakt nervozrt.

  +2 [+] [-]

, 2010-03-05 17:31, pirms 15 gadiem
malaci dzeki... tiekamies pret MVD play-off

  +4 [+] [-]

, 2010-03-05 17:31, pirms 15 gadiem
Vidziņš rakstīja: Viņiiem vajadzētu likt spēlēt ''hoķi'' uz kamieļiem!
lai iet fermu spēlēt
Slēpts komentārs: Shmersh

  -1 [+] [-]

, 2010-03-05 17:32, pirms 15 gadiem
aicis555 rakstīja: malaci dzeki... tiekamies pret MVD play-off
ne MVD bet Atlants MVD bus 1/4 finala
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-03-05 17:32, pirms 15 gadiem
Ja svetdien izdotos uzvilkt Salavat... Eh, tad gan butu svetki. Tradicijas jaturpina, 5:3.

  +2 [+] [-]

, 2010-03-05 17:33, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: Ja viņš būtu klasi augstāks par Edžu, tad viņam būtu daudz labāka statistika un daudz lielāks spēles laiks! Nekļūsti smieklīga!
DR pirmais vārtsasrgs šosezon ir Masaļskis!
Es vispār runāju par Muštukovu.
Tak izlasiet vienreiz kārtīgi, kādam komentāram atbildu.

  +6 [+] [-]

, 2010-03-05 17:33, pirms 15 gadiem
KARIJAS MAINA SHODIEN ZVERA!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-03-05 17:34, pirms 15 gadiem
Interesanti, ka mums tagad ir 84 punkti un vēl viena spēle - tas ir tikai par punktu mazāk kā pagājušosezon. Kaut kad pirms mēneša skatījos uz punktiem un mums bija drusku pāri 60 - tajā brīdī domāju, ka ir nereāli pievilkt līdz 85 punktiem (bija jāsavāc kādi 80% no iespējamiem punktiem) un attiecīgi šī sezona skaitīsies sliktāk nospēlēta kā pagājušā. Re kā tomēr nē... Turklāt - gūto/ielaisto vārtu attiecība daudz labāka kā pagājušogad. Vispār, otro sezonas pusi esam monstrozi nospēlējuši - droši vien esam starp līderiem.

  +2 [+] [-]

, 2010-03-05 17:34, pirms 15 gadiem
Eu, a vartu attieciba tagad ir 170:169 Super uzbrukums sosezon.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-03-05 17:34, pirms 15 gadiem
Miķelis baigais nerrotājs, kā vienmēr!

  +3 [+] [-]

, 2010-03-05 17:34, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: RD ir jādomā par komandas sniegumu, nevis par Latvijas izlasi. Un ir muļķīgi teikts, ka nav stipri sliktāks. Pruseks tomēr ir klasi augstāks vārtu sargs.
Un, ja atsit priekšā, tad aizsargiem jāsavāc ripa. Katram vārtsargam savi + un -.
Protams, bet vai ir vērts maksāt naudu vārtsargam, kurš tomēr ļoti daudz atsit vārtu priekšā, nevis novirza uz malām, ja salīdzina algas, tad pruseks ir vājāks, to pašu naudu tādā gadījumā var ieguldīt kādā labākā vārtsargā, jo potenciāli šodien varēja stipri vairāk vārtus zaudēt, jo aizsardzība arī mums nav tā labākā.

  +1 [+] [-]

, 2010-03-05 17:34, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Vai es esmu kaut ko teicis,ka RD slikti nospēlēja?
Es vienkārši konstatēju,ka Barys 1 trešdaļā laida muļķi,un tikai tad kad treneri pīpauzē sadeva pa muguru,tad sāka kapāt. Par cik RD arī nav ar pirkstu taisīti,tad viņi neatļāvās zaudēt iespēto. Kaut gan nemaza loma tajā bija tuvu ideālam spēlējošam Prusekam.
Nu tā jau ir viņu problēma ,ka viņi laida muļķi ,galvenais ,ka mūsējie to laikā pārstāja ''laist''!

  +1 [+] [-]

, 2010-03-05 17:35, pirms 15 gadiem
Prieks ka mūsējie letiņi ielika visas bankas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2010-03-05 17:35, pirms 15 gadiem
RD ir tikuši pie pozītīvas vārtu attiecības,+1.Sīkums,bet patīkami.

     [+] [-]

, 2010-03-05 17:35, pirms 15 gadiem
rolex rakstīja: RD ir tikuši pie pozītīvas vārtu attiecības,+1.Sīkums,bet patīkami.
cerams pret salavatu nesamazināsies

     [+] [-]

, 2010-03-05 17:35, pirms 15 gadiem
Buddha rakstīja: Interesanti, ka mums tagad ir 84 punkti un vēl viena spēle - tas ir tikai par punktu mazāk kā pagājušosezon. Kaut kad pirms mēneša skatījos uz punktiem un mums bija drusku pāri 60 - tajā brīdī domāju, ka ir nereāli pievilkt līdz 85 punktiem (bija jāsavāc kādi 80% no iespējamiem punktiem) un attiecīgi šī sezona skaitīsies sliktāk nospēlēta kā pagājušā. Re kā tomēr nē... Turklāt - gūto/ielaisto vārtu attiecība daudz labāka kā pagājušogad. Vispār, otro sezonas pusi esam monstrozi nospēlējuši - droši vien esam starp līderiem.
komandai +/- koef. jau +1 un esam vieni no līgas labākajiem vārtu guvējiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-03-05 17:36, pirms 15 gadiem
just me rakstīja: Protams, bet vai ir vērts maksāt naudu vārtsargam, kurš tomēr ļoti daudz atsit vārtu priekšā, nevis novirza uz malām, ja salīdzina algas, tad pruseks ir vājāks, to pašu naudu tādā gadījumā var ieguldīt kādā labākā vārtsargā, jo potenciāli šodien varēja stipri vairāk vārtus zaudēt, jo aizsardzība arī mums nav tā labākā.
Pruseks ir pietiekami labs vārtsargs, šī sezona viņam tāda pašvakāka traumu dēļ utt. Spēlē ne īpaši pārliecinoši. Tomēr atcerēsimies, ka ar viņu sastāvā pirmo reizi uzvarējām Mg Metallurg + arī šodien lieliski nospēlēja.
Ceru, ka viņš paliks, un 2010./2011. gada sezonā būs tas pats Pruseks, kas 2008./2009. g. sezonā.

  +3 [+] [-]

, 2010-03-05 17:36, pirms 15 gadiem
Cīnītāji....parādīja raksturu, neskatoties uz perfekto sākumu, samocīto 2.trešdaļu, beigas aizvadīja graužot ledu un pelnīti 3.punkti!
Šāda attieksme noteikti palīdzēs sagatavoties izslēgšanas spēlēm, vienalga ar kādu variantu.....
Šobrīd ir trīs varianti: ja esam 7. vietā, tad jāspelē ar MVD vai Mitišķu Atlant.....te vēl ir varianti....abi var uzvarēt un zaudēt..., bet ja esam 8.vieta, tas mūs ciemos gaida SKA un Co!
Skaidrs, ka visu pa plauktiņiem saliks svētdien pēdējās spēles regulārajā turnīrā!

Paldies, Rīgas Dinamiešiem, par cīņassparu un veiksmi Ufā!

     [+] [-]

, 2010-03-05 17:36, pirms 15 gadiem
ĪzzzY* rakstīja: karsums- latvietis
Nu tad vispār

  +2 [+] [-]

, 2010-03-05 17:37, pirms 15 gadiem
stfu rakstīja: mūzika hallē vienkārši iespārda
vo vo ac/dc

  -1 [+] [-]

, 2010-03-05 17:37, pirms 15 gadiem
Kalvinators rakstīja: Nu tad vispār
ej tu nost

     [+] [-]

, 2010-03-05 17:37, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Hm,es saprotu uz ko Tu tēmē, bet šajos gadijumos tas neiet cauri aiz tā iemesla,ka šīs komandas sev vietu Play Off nodrošināja jau divus mēnešus atpakaļ. RD nevarēja līdz trešdienai atļauties nekādas nenovērtēšanas. Drīzāk šos pretiniekus iegāza viņu pārliekus lielā pašpaļāvība uz sevi.
Varbūt tieši tas šodien iegāza arī Barysu? Nesen atceros ka bļāvi, ka mēs CSKA pat tuvu netiksim, bet aina tabulā saka ko citu

     [+] [-]

, 2010-03-05 17:38, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Pruseks ir pietiekami labs vārtsargs, šī sezona viņam tāda pašvakāka traumu dēļ utt. Spēlē ne īpaši pārliecinoši. Tomēr atcerēsimies, ka ar viņu sastāvā pirmo reizi uzvarējām Mg Metallurg + arī šodien lieliski nospēlējām.
Ceru, ka viņš paliks, un 2010./2011. gada sezonā būs tas pats Pruseks, kas 2008./2009. g. sezonā.
Lai tā būtu, bet viņš jaunāks nepaliek, un atjaunoties ir aizvien grūtāk, un nekāds darbarūķis Irbe viņš nav.

  +1 [+] [-]

, 2010-03-05 17:38, pirms 15 gadiem
just me rakstīja: Protams, bet vai ir vērts maksāt naudu vārtsargam, kurš tomēr ļoti daudz atsit vārtu priekšā, nevis novirza uz malām, ja salīdzina algas, tad pruseks ir vājāks, to pašu naudu tādā gadījumā var ieguldīt kādā labākā vārtsargā, jo potenciāli šodien varēja stipri vairāk vārtus zaudēt, jo aizsardzība arī mums nav tā labākā.
Varbūt tieši labāk ka ir 2 dažādu stilu vārtusargi, jo kā redzams Pruseks arī ar savu atsišnu var komandai palīdzēt uzvarēt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-03-05 17:38, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Pareizāk sakot-Pruseks šajā spēlē neatļāvās muļķi laist ne uz mirkli.
+1
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-03-05 17:38, pirms 15 gadiem
IVARIŅ,sāc, no sevis,- ja, būtu, pareizi novērtējis Dakterus un Sanitārus,tu tagad nebūtu ŠIZIKU palātas rezervists,bet, vismaz, apkalpojušā sastāva 2. trenneris!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-03-05 17:39, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Pareizāk sakot-Pruseks šajā spēlē neatļāvās muļķi laist ne uz mirkli.
Tāpēc laikam arī viņš tika ņemts uz RD, lai spēlētu nevis laistu muļķi.

  +2 [+] [-]

, 2010-03-05 17:40, pirms 15 gadiem
dinamosuns rakstīja: kaut tik rādītu arī CSKA spēli kaut kur!
khl.ru

     [+] [-]

, 2010-03-05 17:40, pirms 15 gadiem
just me rakstīja: Un neredzu jēgu maksāt tik lielu naudu vārtsargam, kurš tomēr atsit ļoti daudz ripu nevis tās ķer, varbūt ir vērts otro vārtsarga vietu atvēlēt tam pašam Muštukovam, kurš nebūt nav stipri sliktāks par to pašu pruseku, un tādā veidā tiktu trenēts Latvijas izlases vārtsargs.
Nu ja neko nesaprot no hokeja, tad var jau ielikt vārtos arī mani - varbūt uztrenēšos...

  -1 [+] [-]

, 2010-03-05 17:40, pirms 15 gadiem
just me rakstīja: Un neredzu jēgu maksāt tik lielu naudu vārtsargam, kurš tomēr atsit ļoti daudz ripu nevis tās ķer, varbūt ir vērts otro vārtsarga vietu atvēlēt tam pašam Muštukovam, kurš nebūt nav stipri sliktāks par to pašu pruseku, un tādā veidā tiktu trenēts Latvijas izlases vārtsargs.
Pazudi!!!

     [+] [-]

, 2010-03-05 17:40, pirms 15 gadiem
dinamosuns rakstīja: kaut tik rādītu arī CSKA spēli kaut kur!
ja nemaldos un khl.ru lapa nemānās tad rada pa khl tv
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-03-05 17:41, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Bet es taču rakstiju,ka Barys iegāza viņu pārlieku lielā pašpārliecinātība,ka apslidos RD uz vienas slidas. Par to liecina kaut vai tas,ka ļāva nespēlēt Štumpelam un vel kam tur.
Astanas "Baris" nevajadzētu rasties šādai pārliecībai, jo viņi nav spēcīgāki par mums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-03-05 17:41, pirms 15 gadiem
Jā ,nu grūti tagad pateikt kā vārtus būtu nosargājis Masaļskis?Bet uzvarētājus jau nesoda, tā kā labi ir kā ir!

  +4 [+] [-]

, 2010-03-05 17:41, pirms 15 gadiem
par spēli - ka tik 3 punkti, nervi gan neatjaunojas. Tie vieni vārti ir noburti. Otrajos sakrīt viss un visādi.

radās iespaids, ka kazahiem nenaz nav hokeja TV operatora, ir tikai` kerlingists ( pofigists, lēno akmeņu bildētājs. )

par muzonu - bez komentāriem, - "krievu davai, davai un kazahu nac. motīvi..." ...vienīgā inovācija 2. per. 1 x no OS bija atlidojis Kernkraft 400....5.vārtu video skatīšanās laikā vispār kaut kādu antimūziku bija uzlikuši- lai ātrāk atbrīvotu tribīnes.

  +3 [+] [-]

, 2010-03-05 17:42, pirms 15 gadiem
trešajai maiņai 3 vārti - prieks. prieks par visu komandu. tik skaidrs viens - Dinamo patīk mūs mocīt bet galvenais jau gala rezultāts.
vēljoprojām dzirdot, ka vārtos būs Martins, tāda maza nedrošības sajūta. nē, man nekas pret viņu nav. patīk kā spēlētājs, bet tiešām, mazliet tā nedrošāk, nekā, kad Edža vārtos. bet šodien labi nospļeja, tik citreiz liekas, ka vairāk varētu ripas ķert, nevis atsists. bet, ko nu es viņu kritzēšu, pats labāk zinās kā jadara tagad gaidām 7dienu

  +2 [+] [-]

, 2010-03-05 17:42, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Bet es taču rakstiju,ka Barys iegāza viņu pārlieku lielā pašpārliecinātība,ka apslidos RD uz vienas slidas. Par to liecina kaut vai tas,ka ļāva nespēlēt Štumpelam un vel kam tur.
Nu nu, neredzu nekādu mazāko iemeslu, lai šie tā domātu, viņi mūsu konferencē pēc punktu skaita pat playoffā netiktu Pateiksi, kaut dažus argumentus, kāpēc šie tā varētu domāt?

  -1 [+] [-]

, 2010-03-05 17:42, pirms 15 gadiem
Vidziņš rakstīja: Jā ,nu grūti tagad pateikt kā vārtus būtu nosargājis Masaļskis?Bet uzvarētājus jau nesoda, tā kā labi ir kā ir!
Grūti pateikt gan + visi vārti tika ielaisti mazākumā.
Pruseku nedrīkst vainot.
Varētu ielaist viņu arī pret Salavat.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-03-05 17:43, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Vai es būtu ko rakstijis,ka tā nav???
Vai es kaut kur rakstīju, ka tu tā esi trakstījis?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-03-05 17:44, pirms 15 gadiem
Nu SIBIRJ, Tu mums palīdzēji uzvarot Torpedo, palīdzi vēlriez, saliec CSKA

     [+] [-]

, 2010-03-05 17:44, pirms 15 gadiem
Kalvinators rakstīja: Varbūt tieši labāk ka ir 2 dažādu stilu vārtusargi, jo kā redzams Pruseks arī ar savu atsišnu var komandai palīdzēt uzvarēt!
Palīdzēt jau var, bet ne vienmēr Dinamo iemetīs 4 ripas.
P.S. Un mana doma bija- vai ri vērts maksāt tādu algu, nevis, ka viņš ir slikts vārtsargs, bet gan tas, vai viņš atbilst algas apmēriem. Jo manā uztverē ne Arnasons, ne Karija, savu algu nav nopelnījis.

  +3 [+] [-]

, 2010-03-05 17:45, pirms 15 gadiem
just me rakstīja: Protams, bet vai ir vērts maksāt naudu vārtsargam, kurš tomēr ļoti daudz atsit vārtu priekšā, nevis novirza uz malām, ja salīdzina algas, tad pruseks ir vājāks, to pašu naudu tādā gadījumā var ieguldīt kādā labākā vārtsargā, jo potenciāli šodien varēja stipri vairāk vārtus zaudēt, jo aizsardzība arī mums nav tā labākā.
Protams, ka labāk nemaksāt un ielikt vārtos Munštuku... Viņš bija lielisks LV pārbaudes spēlē pret Vāciju pirms olimpiādes

     [+] [-]

, 2010-03-05 17:45, pirms 15 gadiem
Janis2404 rakstīja: Mūsējie principiāli neatzīst garlaicīgas uzvaras
haha

  +1 [+] [-]

, 2010-03-05 17:45, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Hm,es saprotu uz ko Tu tēmē, bet šajos gadijumos tas neiet cauri aiz tā iemesla,ka šīs komandas sev vietu Play Off nodrošināja jau divus mēnešus atpakaļ. RD nevarēja līdz trešdienai atļauties nekādas nenovērtēšanas. Drīzāk šos pretiniekus iegāza viņu pārliekus lielā pašpaļāvība uz sevi.
--------------
Labāk būtu apskatījies punktu attiecību: RD 84 Baris 76

Un nav korekti novērtēt divas dažādas grupas ...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-03-05 17:45, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Grūti pateikt gan + visi vārti tika ielaisti mazākumā.
Pruseku nedrīkst vainot.
Varētu ielaist viņu arī pret Salavat.
Nu redzēs ,ko pans Šuplers būs izdomājis ,bet labāk jau būtu ielikt,nevis ielaist!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-03-05 17:46, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Es jau uzrakstiju-nebija labākā sastāvā,aizsardzība pirmā periodā nebija nekāda,bet pēkšņi 2 un trešā periodā bija super. īsāk sakot pēc pirmā perioda tā bija pavisam cita komanda.
Mēs arī tā esam spēlējuši pret MD, Atlant.. bet, vai tāpēc esam meistarīgāki?

     [+] [-]

, 2010-03-05 17:48, pirms 15 gadiem
serso rakstīja: Protams, ka labāk nemaksāt un ielikt vārtos Munštuku... Viņš bija lielisks LV pārbaudes spēlē pret Vāciju pirms olimpiādes
Par izlasi runāt nav vērts, jo tikai mūsu izlasē ģenerālmenedžeris nevis vāc komandu un veido treneru sastāvu, bet gan meklē, kur var dabūt lētāku ūdeni un padod dvieļus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-03-05 17:49, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Es jau uzrakstiju-nebija labākā sastāvā,aizsardzība pirmā periodā nebija nekāda,bet pēkšņi 2 un trešā periodā bija super. īsāk sakot pēc pirmā perioda tā bija pavisam cita komanda.
Nu ja ar vārdiem cita komanda Tu domā RD, tad piekrītu tev, jo nez kas vēl RD bij vajadzīgs pie rezultāta 4:0. Ir tāds teiciens, ka komanda spēlē tā kā 'viņai ļauj pretinieks un tā arī 1. tršdaļā spēlēja Barys un to parāda rezultāts un protams ka rīdzinieki turpināja spēlēt uz rezultāta noturēšanu un tas arī godam izdevās.

     [+] [-]

, 2010-03-05 17:49, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Vot,bļin, pat Bisenieks atzina,ka Barys šobrīd jau gatavojas Play Off, un tāpēc arī tik jokaini spēlē.
Nu,un ka viņiem tikai tik punkti cik ir,ja viņiem jau sen ar šiem punktiem pietika,lai gatavotos Play Off.
Tieši tā, spēlē jokaini, mēs arī bijām mazliet atslābinājušies, bet tas nemaina faktu, ka viņi nav spēcīgāki.

  +1 [+] [-]

, 2010-03-05 17:49, pirms 15 gadiem
just me rakstīja: Palīdzēt jau var, bet ne vienmēr Dinamo iemetīs 4 ripas.
P.S. Un mana doma bija- vai ri vērts maksāt tādu algu, nevis, ka viņš ir slikts vārtsargs, bet gan tas, vai viņš atbilst algas apmēriem. Jo manā uztverē ne Arnasons, ne Karija, savu algu nav nopelnījis.
Ā, nu jā, tad gan! Nezinu cik viņš plēš kāpostu, bet noteikti pārāk pieklājīgu žūksni priekš rezervista. Bet kurš gan to varēja paredzēt - pagājušosezon jau spēlēja labi.
Tu vēl šaubies par Arnasona lietderību? Tad jau labāk jaunos LV.
Un Karijam vajag normālu nūju iedot, viņam kkāda pusnūja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-03-05 17:51, pirms 15 gadiem
o jā , uzvarējām šos jau faktiski pirmajā periodā , bet nevajadzēja tos noraidījumus , viela pārdomām pirms pleyofiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-03-05 17:51, pirms 15 gadiem
Kalvinators rakstīja: Ā, nu jā, tad gan! Nezinu cik viņš plēš kāpostu, bet noteikti pārāk pieklājīgu žūksni priekš rezervista. Bet kurš gan to varēja paredzēt - pagājušosezon jau spēlēja labi.
Tu vēl šaubies par Arnasona lietderību? Tad jau labāk jaunos LV.
Un Karijam vajag normālu nūju iedot, viņam kkāda pusnūja
Patiesībā tas pats Meija spēlēja izlasē un ne slikti un viņa alga ja nemaldos ir reizes 6 mazāka par Arnasonu

  -2 [+] [-]

, 2010-03-05 17:53, pirms 15 gadiem
.

  +1 [+] [-]

, 2010-03-05 17:53, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Kāpēc viņiem būtu jadomā,kas būtu ja būtu Rietumu konferencē. Viņi jau janvāra vidū varēja sākt domāt par to ko viņi darīs Play Off-iespēlēt dažādus virnējumus un citas lietas,kas komandai nepieciešamas. Viņiem nekas nav jasalīdzina.
Kur palika argumenti?

     [+] [-]

, 2010-03-05 17:53, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: DR jau pirms šīs spēles bija ceturtais labākais uzbrukums līgā, vienīgi aizsardzība ir pārāk caura un mazākums vnk briesmīgs, lai varētu tālāk tikt pleijofos.
Pērn MD tieši uz sk. vairākumu paņēma mūsējos.Precīzi vairs neatceros ,bet sērijā bija vairāk kā 10 sk. vair. realizācijas .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-03-05 17:54, pirms 15 gadiem
ŠUPLERAM -OSKARU! - par Nto maču scenārijiem ar Happy -End, un GRAND-PRIX , no Aptiekāru savienības,- par izcilem nopelniem validola un nervu zāļu tirdzniecībā! Arī, lai GRINDEX neskopojās! KIROV,ar Juliusa starpniecību, TU, drīzumā varēsi startēt MISTER-WORDL konkursā- par JAUKĀKO SMAIDU!

     [+] [-]

, 2010-03-05 17:54, pirms 15 gadiem
Nu bijām jau mēs tuvu tam ,lai uzkāptu uz to grābekli ,kuru mēs izlikām citām komandām iepriekš! No kļūdām jāmācās un būtu ieteicams no citu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-03-05 17:55, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Tieši par ko?
Par to, ka Barys iznāca uz spēli ar domu, ka šie meistarīgāki un apslidos uz vienas slidas. Varbūt tie argumenti ir RD visu pēdējā laika spēļu rezultāti?

  +4 [+] [-]

, 2010-03-05 17:57, pirms 15 gadiem
rolex rakstīja: Pērn MD tieši uz sk. vairākumu paņēma mūsējos.Precīzi vairs neatceros ,bet sērijā bija vairāk kā 10 sk. vair. realizācijas .
PO būs sūdīgi pret jebkuru pretinieku - vienalga Ska, MVD vai Atlants, jo aizsardzība mums ir švaka, glāba tikai tas, ka reizēm (īpaši šogad) varam iemest vairāk, nekā ielaist. Vairākums vispār ir stipri dziļā D... Noraidījumu diezgan daudz. Tas nozīmē, ka PO komanda neesam (pagaidām). Ceru, kakļūdos...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-03-05 17:58, pirms 15 gadiem
tā nebūtu Dinamo spēle ja beigās nebūtu jānervozē, labi ka tā....tagad atkal jācer uz Sibir.

  -1 [+] [-]

, 2010-03-05 17:58, pirms 15 gadiem
Trilleris, bet ar laimīgām beigām! 1. periods lielisks! Otrais periods bija pabāls, bet Pruseks ļoti labi nospēlēja. Trešajā labi nospēlēts aizsardzībā, Pruseks arī ļoti labs, un tagad jau var nopietni cīnīties par 7. vietu! Lai veicas!

  +1 [+] [-]

, 2010-03-05 18:00, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Es jau Tev uzrakstiju argumentus.
Ja gribēsi pats atradīsi kurā komentārā.
Nu ja kā vienmēr, nepastāstīsi kurā tieši, varbūt starp rindiņām jāmeklē? Tas, ka Štumpels nespēlēja nav arguments, bet gan tas, ka šis vēl nav ieradies Astanā. Gribēju dzirdēt tieši par to apslidošanu uz vienas slidas???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-03-05 18:06, pirms 15 gadiem
KARIJA- apbūra ASTANAS publiku! Pat Čingiz hans paliktu ēnā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-03-05 18:06, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Jā,vai nav dīvaini,ka atslābinās komanda kurai jacīnas par katru punktu,lai dabūtu normālāku pretinieku Play Off pirmā kārtā.
Intresanti kā ta Torpedo un CSKA vakar tā atslābinājās?

     [+] [-]

, 2010-03-05 18:11, pirms 15 gadiem
siruan rakstīja: Nebus laikam lemts Hosam klut par rekordistu....

Operators ar dīdžeju atradās vienā kabīnē

Prieks par Pruseku - 41 atvairīts metiens!!
nu kas to lai zin! ;D
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-03-05 18:15, pirms 15 gadiem
IIZ 70 ! Kā tevi varētu satikt,un izrūnīt?Tu jau za...jr....bal ar saviem spriedelējumiem.Tu taču esi pavisam debīls,bet tēlo ka esi nenormāli erudīts!!!!Bļin!!Ka tevi sasist gribētu!

  +4 [+] [-]

, 2010-03-05 18:18, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Jā,kā gan es varēju aizmirst,ka RD ir pati krutākā komanda KHL. Kur nu Barys viņus uzvarēt. tas nekas,ka Barys otrā periodā ļāva izdarī tikai 4 metienus pa saviem vārtiem.
Vai Dinamo vispār šosezon ir uzvarējusi kādu spēli tāpēc, ka bija spēcīgāka? Jeb visas uzvaras bija cūcenes un tikai tāpēc, ka pretinieks mūs nenovērtēja?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-03-05 18:22, pirms 15 gadiem
Labi ja mums bus jaspele pret MVD tad atceraties kadus karuselus vini grieza musu zona pat nevarejam iejiet vinu zona taka ir verts padomat tad jau jacer uz Atlant..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-03-05 18:24, pirms 15 gadiem
59:57 Karsums (Hosa, Iguldens, tukšos vārtos) 3:5

tur nebija tukshi vaarti

  +1 [+] [-]

, 2010-03-05 18:25, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Jā,kā gan es varēju aizmirst,ka RD ir pati krutākā komanda KHL. Kur nu Barys viņus uzvarēt. tas nekas,ka Barys otrā periodā ļāva izdarī tikai 4 metienus pa saviem vārtiem.
Nu bet fakts tāds, ka Barys pakāsa un RD bij tie kuri šos uz vienas slidas apslidoja pirmajā periodā, manis pēc lai kaut 100 reizes periodā met pa vārtiem, ja spēles beigās rezultāts ir par labu mums.

  -1 [+] [-]

, 2010-03-05 18:25, pirms 15 gadiem
To ScorpionLV- Neņem, galvā! Par šo idiņu, jau pus LIEPĀJAS smejas! Bet, BARISAM pietrūka viens BORATS, varbūt deliaģēt šo IIZ70 uz Astanu?

     [+] [-]

, 2010-03-05 18:26, pirms 15 gadiem
kayle rakstīja: Miķelim ieskatījās Glasam dziļi, dziļi acīs...
Glasam un vina draugiem tas ne visai patika

     [+] [-]

, 2010-03-05 18:27, pirms 15 gadiem
IllaGhee rakstīja: Tad jau iepriekšējās spēlēs mēs nebijām novērtējuši spēles sākumā Maskavas Dinamo, Atlantu, Avangardu
...Krieviju, Čehiju, Slovakiju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-03-05 18:30, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: ...Krieviju, Čehiju, Slovakiju
Nu ja, tur jau tā lieta, ka pirms spēlēm mūsējie domāja, ka uz vienas slidas apslidos, argumentus meklē kādā no iepriekšējiem komentiem

     [+] [-]

, 2010-03-05 18:33, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Hm,vai tad es apšaubiju,ka RD uzvarēja?? Šķiet ka neko tādu nerakstiju. Rakstiju,ka Barys bija novērojams kā divas dažādas komandas šajā spēlē.
Šķiet, ka neesmu rakstījis, ka Tu kaut ko tādu esi rakstījis Jā Baris bij novērojams, kā divas dažādas komandas:

1) RD uztaisa rezultātu, Barys neko nevar izdarīt
2) RD spēlē uz rezultātu noturēšanu, Baris cenšas atspēlēties
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-03-05 18:34, pirms 15 gadiem
Tikko CSKA atklāja rezultātu -1:0.

  +2 [+] [-]

, 2010-03-05 18:34, pirms 15 gadiem
Man liekas ka Značoku vajadzētu pārmācīt par nemitīgu krievu pielūgšanu.

  +1 [+] [-]

, 2010-03-05 18:35, pirms 15 gadiem
Visu cieņu Marselam. ^^
spēlēja viņš tiešām no sirds, pat glāba no drošu vārtu zaudējuma.
emocijas, emocijas, emocijas.

Super spēle!

  +3 [+] [-]

, 2010-03-05 18:35, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Jā,kā gan es varēju aizmirst,ka RD ir pati krutākā komanda KHL. Kur nu Barys viņus uzvarēt. tas nekas,ka Barys otrā periodā ļāva izdarī tikai 4 metienus pa saviem vārtiem.
nu kad tev Ivar beidzot pieleks ka faniem sava komanda vienmēr būs vislabākā, tāpat kā tev pašam LM droši vien ir viskrutākais un Liepāja droši vien ir LV hokeja galvaspilsēta (draudzīgi ierēcam)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-03-05 18:39, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Es tomēr noticēšu Biseniekam,un nevis Tev,kurš teica daudz ko pavisam citu.
Es gan laikam labāk noticēšu pats sev un tam ko es redzēju, bet tu vari ticēt Biseniekam. Tās ir tavas tiesības.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-03-05 18:42, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Arī fanam uzsava kluba sniegumu nav jaskatās caur rozā brillēm. Es arī par LM esmu rakstijis daudz skarbus vārdus.
Fani varbūt skatās caur rozā brillēm, bat man jautājums caur kādām Tu skaties? Izskatās, ka Tu skaties caur metinātāj masku un neko neredzi, savādāk nevar izskaidrot tavu spriedelēšanu un prognozēšanu, kuras praktiski 99% nesakrīt ar realitāti.

  +1 [+] [-]

, 2010-03-05 18:42, pirms 15 gadiem
laba spele, turpina ārdities
ja cskazaude mums 7 vieta negaidot pat neatkarigi no pedejas speles

  -1 [+] [-]

, 2010-03-05 18:43, pirms 15 gadiem
Kamēr pastāvēs-RD,-tikmēr būs borati (Ivari70, IIZ70),kuri, noliegs VISU LABO! Ar to, jārēķinās!, bet, ACSK,jau 1. min. -1:0 pret Sibirj...

     [+] [-]

, 2010-03-05 18:45, pirms 15 gadiem
arhivs X rakstīja: Tur jau tā lieta, ka mūsu "hokeja guru" Ivars vienmēr pagriezīs visu pēc savas vēlēšanās- ja RD spēles sākumā zaudē bet vēlāk pievelk klāt, tad tā ir "pretinieku atslābināšanās" jo tiem neko vairāk nevajag, redz, ja notiek otrādi, tad pretinieks, izrādās, ir sākumā atslābinājies. Tas tāpat kā PSRS laikos krieviem bija "razvedčiki" bet "iespējamajiem naidniekiem" bija "špioni"
Tak es to neuztveru nopietni, tik tā paākstos. Sākumā domāju ka Ivars arī ākstās, bet nu jau kāds laiks pagājis ( kopš pirmajām RD spēlēm KHL) kopš vairs jau nav smieklīgi. Būtu samierinājies un atzinis savas kļūdas, bet šis turpina arvien dziļāk braukt ar degunu... Saprastu, ja būtu pamatota kritika un saistīta ar realitāti, bet tejau ož pēc Aptiekas ielas.

  +3 [+] [-]

, 2010-03-05 18:47, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Jā,vai nav dīvaini,ka atslābinās komanda kurai jacīnas par katru punktu,lai dabūtu normālāku pretinieku Play Off pirmā kārtā.
Vai nav saprotami ka atslabinās komanda esot 4:0 vadībā? Atslabināšanās notiek vairāk zemapziņā...

     [+] [-]

, 2010-03-05 18:48, pirms 15 gadiem
CSKA dabūja noraidījumu!

     [+] [-]

, 2010-03-05 18:48, pirms 15 gadiem
siruan rakstīja: Nebus laikam lemts Hosam klut par rekordistu....

Operators ar dīdžeju atradās vienā kabīnē

Prieks par Pruseku - 41 atvairīts metiens!!
Nē, vienkārši translācijā uz studiju tika dots celiņš no skaņu pults...

  +1 [+] [-]

, 2010-03-05 18:48, pirms 15 gadiem
Vidziņš rakstīja: CSKA dabūja noraidījumu!
Ko nu? jamet iekšā!

  +1 [+] [-]

, 2010-03-05 18:49, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Vai nav saprotami ka atslabinās komanda esot 4:0 vadībā? Atslabināšanās notiek vairāk zemapziņā...
Es ar nesaprotu, kā šis to nesaprata spēlēs pret Maskavas Dinamo, Atlant, Severstaļ, Avangard, bet redz tagad nesaprotot viņš kā tā atslābinājušās. Intresants fakts Dzirdēji vakar Torpedo un CSKA galīgi atslābušas bij, nesaprotu kā tā? Šīm tak arī jācīnās par katru punktu, kaut kas neizskaidrojasm
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-03-05 18:53, pirms 15 gadiem
Nūu, dažnedažādi komenti, te, bet vairākiem piekrītu ;D
Mūsējie bez intrigas uzvarēt nevar Interesanti līdz pēdējai sekundei.
Tagad jācer uz CSKA neveiksmi un vietu septītniekā

P.S. Tā mūzika spēles pauzēs tiešām iespārdīja (rock)

  +1 [+] [-]

, 2010-03-05 18:53, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Jā,Tu mums kā minimums droši vien esi kāds no LV lielajiem hokeja spečukiem. Pie kuras komandas stūres Tevi var novērot? Vai tik neesi pats Maticins?
Es arī spriežu tikai pēc tā ko redzu,un pēc tam salīdzinu savu redzējumu ar to ko saka tiešām hokeja speciļisti,un nevis kaut kādi illaghee u.t.t. Mans redzējums šodien lielā mērā sakrita ar Bisenieka teikto.
Tā arī domāju, ka Tu kaut kāds NHL komandas galvenais treneris Kurā ta komandā strādā Bisenieks? Neapšaubu viņa viedokli, apšaubu tavu. Varbūt kaut kur tavs viedoklis sakrīt ar Bisenieku, bet ja tā plašāk ņem arī citas reizes, tad laikam tavs viedoklis sakrīt tikai tev pašam ar sevi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-03-05 18:56, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Jā,protams.Itsevišķi RD var atslābināties kuriem šai spēlei bija liela nozīme,un kuri kā neviens cits KHL līgā zin, ka 4:0 nav nekas neatspēlējams.
Ja Tu tā patiešām domā,tad tas tikai parāda cik zemu Tu vērtē mūsējo profesionālismu.
Protams, pie datora jau teorijas bīdit ir daudz vieglāk, bet dažreiz der atcerēties ka profesionalis pirmamkartām ir cilvēks. Un spēlē arī pret profesionāļiem nevis hokejistiem, kas amatu apguvusi divnedēļu bezdarbnieku kursos.

     [+] [-]

, 2010-03-05 18:57, pirms 15 gadiem
IllaGhee rakstīja: Es ar nesaprotu, kā šis to nesaprata spēlēs pret Maskavas Dinamo, Atlant, Severstaļ, Avangard, bet redz tagad nesaprotot viņš kā tā atslābinājušās. Intresants fakts Dzirdēji vakar Torpedo un CSKA galīgi atslābušas bij, nesaprotu kā tā? Šīm tak arī jācīnās par katru punktu, kaut kas neizskaidrojasm
šo situāciju jau aprakstīja te arhivs X, 18:39, pirms 13 minūtēm

nav vērts atkartoties

     [+] [-]

, 2010-03-05 18:57, pirms 15 gadiem
..

     [+] [-]

, 2010-03-05 19:00, pirms 15 gadiem
siruan rakstīja: Nebus laikam lemts Hosam klut par rekordistu....

Operators ar dīdžeju atradās vienā kabīnē

Prieks par Pruseku - 41 atvairīts metiens!!
Veel divi goli veelviena speele priekshaa!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-03-05 19:02, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Es neesmu treneris,bet es arī neapšaubu Bisenieka viedokli,bet Tu gan to dari. Laikam esi krutāks spečuks.
Nē, Tu nu esi viskrutākais spečuks visā Latvijā Arprāc, kā es tik tālu nonācu, ka spēju apšaubīt tavu viedokli Ja kas man pilnīgi vienalga, ko saka tas Bisenieks, fakts tāds ka Tu turies tikai uz viņa viedokļa kā bērns pie mammas pupa Kas viņš tāds ir lai nevarēti netā apšaubīt viņa viedokli? Sējējs ar teica, ka MnD neies tik spoži, Tu tak apšaubīji, esi krutāks specs par Sējēju?

     [+] [-]

, 2010-03-05 19:02, pirms 15 gadiem
viss pašu rokās ja pret salavatu paņems 3 punktus tad paliks 7. vieta, ja nepanems tad acimredzot nepaliks, jo sodien cska uzvares un ari neticas ka pedeja sple pret amur zaudes punktus, jo cska jau nav mulki un saport ka jauzvar lai nebutu pret ska jaspele. karoce 99, 9% bus mums pret ska, tur neko darit. un ska dinamiesus ta smuki panems 3 speles...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-03-05 19:09, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Pričom tur teorijas?
Vai redzēji cik nikns bija Šuplers pēc trešajiem vārtiem ko iemeta Barys. Pusi no paņemtā TO neko citu nespēja,kā dusmīgi plātīt rokas un raustīt plecus.
Mēs jau te varam spriedelēt dažādi,bet pati spēle pierādija,ka ja Prusekam neietu spēle no rokas,tad RD bija nolemti. Nedomāju,ka RD bija izstrādāta taktika pēc pirmā perioda pilnībā novirzīt uz Pruseku ar cerību ka viņš visu izglābs.
Nedomāju ka tāda taktika bija arī Atlant, Severstaļ, Avangard.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-03-05 19:11, pirms 15 gadiem
Bet viena lieta ir ticet un otra lieta ir savu viedokli uzspiest citiem, bezmaz vai izsmejot tos, kas ticeja RD ieklusanai PO.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-03-05 19:14, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Tu toties turies pie tā,ka MnD neaizgāja tā viņiem bija plānots, un es ticēju ka viņi var tikt tālu. Tas Tavs vienīgais arguments.
Nē vēl mans argument ir tas, ka RD spēlē KHL, dara to veiksmīgi, MnD pat tuvu netiek playoff jau otro sezonu, RD spēlēs playoff otro sezonu, CSKA mēs noķērām, Torpedo izredzes uz playoff izgaisušas ātri, tavs draugs pie kura skatījāties MnD spēles utt. To ir tik daudz ka visas neatceros, tā jau ir pazīme.

  +3 [+] [-]

, 2010-03-05 19:15, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Pričom tur teorijas?
Vai redzēji cik nikns bija Šuplers pēc trešajiem vārtiem ko iemeta Barys. Pusi no paņemtā TO neko citu nespēja,kā dusmīgi plātīt rokas un raustīt plecus.
Mēs jau te varam spriedelēt dažādi,bet pati spēle pierādija,ka ja Prusekam neietu spēle no rokas,tad RD bija nolemti. Nedomāju,ka RD bija izstrādāta taktika pēc pirmā perioda pilnībā novirzīt uz Pruseku ar cerību ka viņš visu izglābs.
Tas teorijas kuras tu te bīdi. Es redzēju Supleru. Tādu viņu bieži neredz. Un pamatoti dusmojās. Par to nav stāsts. Es vnk teicu ka nostrādaja cilvēciskais faktors, ta sportā gadās. Saņēmās un noturēja, atliek tik mācību pašiem ņemt vērā.
Ja neietu Prusekam, ja ledus būtu plānāks, ja Ivars77 būtu Latvijas Lukašenko..ja ...ja ...ja... Neapnīk?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-03-05 19:17, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Nezinu kāda taktika bija šīm komandām, bet man ir skaidrs,ka Atlant un Avangard jau no janvāra vidus var sevišķi neiespringt uz dažiem zāģiem. Viņiem jau labu laiku katra spēle ir kā pārbaudes spēle pirms Play Off. Tikai pretinieki ir dažādi-citi principiālāki,un citi ne tik.
Labi apnika man ar Tevi te niekoties. Pievienoju Tevi pie ignorētiem.
Kas tad tu tāds esi, lai spriestu par RD taktiku? Diezin vai Atlant un Avangard var neiespringt uz dažiem zāģiem. Nauda iztērēta liela, vadība prasa rezultātus un diezin vai tās komandas necīnās par augstāku vietu regulārajā čempī, tu tā vienkārši viņu vietā spried?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-03-05 19:22, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Tas teorijas kuras tu te bīdi. Es redzēju Supleru. Tādu viņu bieži neredz. Un pamatoti dusmojās. Par to nav stāsts. Es vnk teicu ka nostrādaja cilvēciskais faktors, ta sportā gadās. Saņēmās un noturēja, atliek tik mācību pašiem ņemt vērā.
Ja neietu Prusekam, ja ledus būtu plānāks, ja Ivars77 būtu Latvijas Lukašenko..ja ...ja ...ja... Neapnīk?
Ja Prusekam neietu spēle, ja Masaļskim neietu, ja nebūtu Hossas, ja leģionāri nevilktu utt. ja, ja, ja, ja cik var? Ja tantei būtu riteņi, būtu tante ar riteņiem, bet nav viņai riteņu un nav tantes ar riteņiem.

  +7 [+] [-]

, 2010-03-05 19:27, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Vai tas ko Tu bīdi ar kaut ko daudz atšķirās no manējām teorijām? Tāpat pliki spriedelējumi,bez kāda pamatojuma. Vai Tev Šuplers atskaitās kāds bija spēles plāns,un kāpēc viņš netika vai tikai daļēji tika realizēts.
Vai tad es te ko bīdīju? vienīgi domu ka hokejists ir cilvēks...vairs neko...Es jau nezinu, varbūt Tu speles pleisteišena skaties, tad tev izskatās savādak. Saprotu Tavu sāpi, komanda kura tevi neinteresē paņem 6 punktus no 6, lai gan tika prognozēts ka diez vai būs 4 no 9...tomer dažreiz arī sāpīgos brīzos der mazliet saņemties

  +1 [+] [-]

, 2010-03-05 19:27, pirms 15 gadiem
CSKA Sibir 2-2

     [+] [-]

, 2010-03-05 19:32, pirms 15 gadiem
super !!!

  +1 [+] [-]

, 2010-03-05 19:37, pirms 15 gadiem
Atkal, tas plānprātiņš, ar savu mazvērtības kompleksu uzmācās RD faniem? Savā palātā, šis Ivariņš, jūtas kā NHL STRATĒĢIS!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-03-05 19:40, pirms 15 gadiem
EUcerin rakstīja: CSKA Sibir 2-2
Izskatās tāda diezgan saspringta spēle - noraidījumu nu ļoti daudz...

  +4 [+] [-]

, 2010-03-05 19:42, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Nenoliedzu ka hokejisti arī ir cilvēki, bet tajā pašā laikā saprotu arī to, ka īsti profesionāļi zin kad var atslābināties un kad nē. Par to viņi saņem baigo naudu. Un pie tam tik svarīgos mačos, kad komandai izšķirās daudz kas. Šoreiz šādā situācijā paveicās,bet nākošreiz var nepaveikties.
Tak ka bērns...protams ka teoretiski zin, bet prakse no teorijas atšķiras. Tas ir tas cilvēciskais faktors, tur vairak strādā zemapzina, nevis kads apzināti izdomā "o, 4:0 varu slidinaties"
Es vinus neataisnoju, es viņus saprotu. Kā cilvēkus. Ja visi teoriju varētu parvērst praksē, tad visa pasaule būtu viens liels NHLs ar tukstošiem komandu.

  +2 [+] [-]

, 2010-03-05 19:45, pirms 15 gadiem
Nee, es neuzspiedu savu viedokli. Un mana gadijuma daudz netruka - viena neveiksmiga ripa papildlaika mazak un viss notiek. MnD lidz PO gan kaa lidz menesim.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-03-05 19:47, pirms 15 gadiem
Kaa tur Sibirj iet? Tiesham 2:2? Cik laika vel atlicis?

  +1 [+] [-]

, 2010-03-05 19:48, pirms 15 gadiem
nu jau 2:3

     [+] [-]

, 2010-03-05 19:52, pirms 15 gadiem
Un cik laika atlicis?

     [+] [-]

, 2010-03-05 19:52, pirms 15 gadiem
Nu zaudes,zaudes. Pasiem vien bus pret Ufu jacinas par uzvaru.

  -1 [+] [-]

, 2010-03-05 19:53, pirms 15 gadiem
gattiss rakstīja: Un cik laika atlicis?
otraa beigas

     [+] [-]

, 2010-03-05 19:55, pirms 15 gadiem
otrais beidzies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-03-05 20:11, pirms 15 gadiem
Eeeem, bet Matuļa kunga vārdi toreiz, kad bija sporta studija par Dinamo, piepildās.. Un pat ar uzviju..

     [+] [-]

, 2010-03-05 20:14, pirms 15 gadiem
nu nekāāā laikam vairs... Jau iepriekšējā spēlē paveicās, ka CSKA neuzvarēja pastarīšus.. 2x jau tas nenotiks...

  +1 [+] [-]

, 2010-03-05 20:22, pirms 15 gadiem
Kaadi Tev Sibirj pastarishi, vienu vietu zemak sava konference kaa pati CSKA

     [+] [-]

, 2010-03-05 20:25, pirms 15 gadiem
KHL kanaala var dzivaja skatities, 4:2 CSKA diemzel prieksaa, 9as minutes pirms beigaam, laikam Pujacam un komandai neizdosies musejos iepriecinat ..
Nezin kads pret ko CSKA pedejaa spele ?

     [+] [-]

, 2010-03-05 20:27, pirms 15 gadiem
Malači! Cerēsim uz playoff ar MVD.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-03-05 20:36, pirms 15 gadiem
Nu ko nu, nevajag uz to iespringt. Jamegina pasiem pirmoreiz parspet Ufu, siem jau viss nodrosinats, vajag izmantot.

     [+] [-]

, 2010-03-05 20:38, pirms 15 gadiem
gattiss rakstīja: Kaadi Tev Sibirj pastarishi, vienu vietu zemak sava konference kaa pati CSKA
nu jā jā... tev taisnība... NK - pastarīši.. man bija slinkums daudz rakstīt...

     [+] [-]

, 2010-03-05 20:39, pirms 15 gadiem
paldies, IIZ 70, starp citu, spele taa ari beidzaas - 4:2, CSKA labaa

  +5 [+] [-]

, 2010-03-05 20:40, pirms 15 gadiem
Paskatījos Dinamo statistiku-interesanti ko tagad teiks tie kas Laviņu noliek-viņam Dinamo rindās ir labākais plus mīnus koeficients + 14.
Visvairāk ,,norietais,, spēlētājs Dinamo rindās ir ar vislabāko leitderības koeficientu sezonā.. vai tas nav absurdi. Var runāt par kļūdām un veiksmem utt, bet ja sezonas laikā ka'dam spēlētājam ir labākais koeficients viņš navar būt slikts/nesaku ja ka super/ - citi runās par kļūdām utt, bet ja ir rezultāts ja laukumā esot ir vislabākā vārtu attiecība. Ne jau Laviņš uztrauc, bet ļoti vēlos lai Dinamo fani tiešām reāli skatītos uz lietām, nevis cik kurš skaisti nospēlē/lai gan arī tas ir svarīgi. Jautājumi sezonā rodas daudzi-kāpēc Hossam ar savu super rezultativitāti ir tik slikts koeficients, arī Ņiživijam un Pettrovickim arī tie nav izcili kuri spēlē tagad kopā. Ņiživijam tas ir briesmīgs-visi 3 ir labi uzbrucēji un der vairākumā bet 5 pret 5 galīgi garām aizsardzībā jo neviens no trim nav meistari lai aizsargātos. Ko Hosam nozīmē blakus,,darba zirgi,, Sprukts vai Ankipāns laikam var spriest no Hossas spēlēm izlasē kur gandrīz visi meistari bet nav kas izkārto viņam situācijas-tās ir jāveido pašam un tad ir problēmas.
Vienkārši viela pārdomām, kuri Dinamo rindās spēlē efektīgi, bet kuri efektīvi...

  +1 [+] [-]

, 2010-03-05 20:43, pirms 15 gadiem
CSKA - Novosibirsk 4:2 , žēl.

     [+] [-]

, 2010-03-05 20:44, pirms 15 gadiem
Varbūt kāds gudrāks cilvēks zina, kur internetā var noskatīties šo DR spēles atkārtojumu? Ļoti gribētos noskatīties...

 +11 [+] [-]

, 2010-03-05 20:54, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Kārtējais klasiskais piemērs kas notiek,ja kāda no komandām nenovērtē pretinieku. Šoreiz runa iet par Barys. Nedrīkst spēlēt tikai divus periodus un cerēt tādējādi uzvarēt pretinieku.
Mēs no pēdējām 16 spēlēm tikia 2 reizes esam zaudējuši pamatlaikā.
Faktiski būtu 10 uzvaras 4 neizšķirti un 2 zaudējumi-vai Tev nešķiet ka tā ir kaut kāda likumsakarība, nevis tikai Tavi minētie -pretinieks nenovērtēja, mūsu vārtsargs visu glāba, viņiem neveicās mums veicās-tā varētu teikt par vienu divām piecām spēlēm bet ne tad ja sezonā kopvērtējumā mēs cīnāmies par 12 vietu/no 24/.
Man arī ļoti bieži izskatās ka pretinieki ir labāki-tā tas bija arī pirmajā sezonā kad domāju nu cik mums var veikties kad tas beigsies, mums bieži ir cūcenes-tādas domas man bija iepriekšējā sezonā pirmajā pusē, tad redzēju ka cūcenes nebeidzās -pretinieks ir labāks bet mēs uzvaram tad tas turpinās arī šajā sezonā un ja tā tad sāku domāt ka mēs protam izspiest maksimāli iespējamo no savām iespējām un tas jau ir labs meistarības apliecinājums. Ļoti liels nopelns tur ir Šupleram
jo jau otro sezonu mēs ar mazo budžetu esam KHL tabulas vidū, ņemsim vērā ka mums bija ļoti stipra apkšgrupa.
Atzīsim ka meistarības pakāpe Dinamo ir augsta izejot no iespējām, jo nevar tikai uz cūcenēm braukt 2 sezonas - Dinamo ir ļoti laba komandas spēle nostādīta, kaut kā it kā velk mums uz aizsardzību , bet mums ir 5-7 labākais uzbrukums KHL un tas nav tikai Hossas nopelns jomomentus viņam veido citi. Ja Hossa viens varētu pavilkt uzbrukumu tad arī izlasē viņš kaut ko parādītu.
Dinamo ir iemantojis manās acīs ļoti lielu cieņu jo kopumā tik labus rezultātus negaidīju , ļoti pašaizliedzīga spēle laukumā ,KHL sastāvi
klubos šogad ir ļoti spēcīgi.

     [+] [-]

, 2010-03-05 20:54, pirms 15 gadiem
Vinji jau bez intrigas newar iztikt

  +1 [+] [-]

, 2010-03-05 21:09, pirms 15 gadiem
Vot ja mes sita saktu ari pirmo pusi sezonas spelet, top3 tabula nekur neizpaliktu...

  -1 [+] [-]

, 2010-03-05 21:27, pirms 15 gadiem
BĻĀ, Ciska uzvilka Sibirj, izskatas, ka tomēr būs playoffi pret SKA.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-03-05 21:30, pirms 15 gadiem
jasmineux rakstīja: BĻĀ, Ciska uzvilka Sibirj, izskatas, ka tomēr būs playoffi pret SKA.
viss atkarīgs no pēdējās spēles.

  +1 [+] [-]

, 2010-03-05 21:40, pirms 15 gadiem
Super, prieks, ka arī mūsējie var uzvarēt spēli, ne tikai leģionāri!

  +1 [+] [-]

, 2010-03-05 21:58, pirms 15 gadiem
Kalvinators rakstīja: Cipulis, Dārziņš, Miķelis, Laviņš - pa latvisko
A kurš piektos iemeta?
Spēli neredžeju!
un Karsums

  +7 [+] [-]

, 2010-03-05 22:01, pirms 15 gadiem
FUNS rakstīja: Mēs no pēdējām 16 spēlēm tikia 2 reizes esam zaudējuši pamatlaikā.
Faktiski būtu 10 uzvaras 4 neizšķirti un 2 zaudējumi-vai Tev nešķiet ka tā ir kaut kāda likumsakarība, nevis tikai Tavi minētie -pretinieks nenovērtēja, mūsu vārtsargs visu glāba, viņiem neveicās mums veicās-tā varētu teikt par vienu divām piecām spēlēm bet ne tad ja sezonā kopvērtējumā mēs cīnāmies par 12 vietu/no 24/.
Man arī ļoti bieži izskatās ka pretinieki ir labāki-tā tas bija arī pirmajā sezonā kad domāju nu cik mums var veikties kad tas beigsies, mums bieži ir cūcenes-tādas domas man bija iepriekšējā sezonā pirmajā pusē, tad redzēju ka cūcenes nebeidzās -pretinieks ir labāks bet mēs uzvaram tad tas turpinās arī šajā sezonā un ja tā tad sāku domāt ka mēs protam izspiest maksimāli iespējamo no savām iespējām un tas jau ir labs meistarības apliecinājums. Ļoti liels nopelns tur ir Šupleram
jo jau otro sezonu mēs ar mazo budžetu esam KHL tabulas vidū, ņemsim vērā ka mums bija ļoti stipra apkšgrupa.
Atzīsim ka meistarības pakāpe Dinamo ir augsta izejot no iespējām, jo nevar tikai uz cūcenēm braukt 2 sezonas - Dinamo ir ļoti laba komandas spēle nostādīta, kaut kā it kā velk mums uz aizsardzību , bet mums ir 5-7 labākais uzbrukums KHL un tas nav tikai Hossas nopelns jomomentus viņam veido citi. Ja Hossa viens varētu pavilkt uzbrukumu tad arī izlasē viņš kaut ko parādītu.
Dinamo ir iemantojis manās acīs ļoti lielu cieņu jo kopumā tik labus rezultātus negaidīju , ļoti pašaizliedzīga spēle laukumā ,KHL sastāvi
klubos šogad ir ļoti spēcīgi.
ko tu tam akstam megini kautko ieskaidrot. vins atrastu pateikt kautko sliktu, pat tad ja Dinamo uzvaretu gagarina kausu. vins vienkarsi nodirs DR. Jo atbalsta tikai un vienigi LM.

ar vinu tu vienkarsi tere savu laiku. iesaku vina komentus nenemt par pilnu. lai raksta ko grib, ja jau tas vinam liek justies labak

     [+] [-]

, 2010-03-05 22:11, pirms 15 gadiem
The Best DINAMO!!!

     [+] [-]

, 2010-03-05 22:50, pirms 15 gadiem
jacer ka play - off tiksimies ar mvd

  -2 [+] [-]

, 2010-03-05 23:57, pirms 15 gadiem
kādam liekas, ka Pruseks labi nostāvēja? come on, būtu Pruseka vietā Edža, metieni uz vārtiem būtu vismaz par 6-10 mazāk, jo tā maniere atsist ripu sev priekšā, ir vnk neizturama! Pruseks ir bīstams vārtusargs, kurš principā pret meistarīgakiem pretiniekiem pievils ne vienu reizi vien. Nebija arī tā, ka pāris no tiem trīs vārtiem būtu neņemami un nebija arī ta, ka Baris spēcīgi uzbruka- 80% metienu no distances un pielabojums pēc kārtējās Pruseka atsistās ripas sev priekšā!

     [+] [-]

, 2010-03-06 00:07, pirms 15 gadiem
Jurchiks#2

Daudz mazāk sirds trīc kad Pruseks ir vārtos, nekā Edgars.
Atsit viņš ripas priekšā, bet tas pārietu ja viņam dotu vairāk spēlēt. Pagājšsezon tādas problēmas nebij.

Ja tu pats aizskar tēmu par meistarīgākiem pretiniekiem, tad paskatamies divas nedēļas atpakaļ uz OS.

     [+] [-]

, 2010-03-06 00:21, pirms 15 gadiem
.,

     [+] [-]

, 2010-03-06 01:12, pirms 15 gadiem
Jurchiks#2 rakstīja: kādam liekas, ka Pruseks labi nostāvēja? come on, būtu Pruseka vietā Edža, metieni uz vārtiem būtu vismaz par 6-10 mazāk, jo tā maniere atsist ripu sev priekšā, ir vnk neizturama! Pruseks ir bīstams vārtusargs, kurš principā pret meistarīgakiem pretiniekiem pievils ne vienu reizi vien. Nebija arī tā, ka pāris no tiem trīs vārtiem būtu neņemami un nebija arī ta, ka Baris spēcīgi uzbruka- 80% metienu no distances un pielabojums pēc kārtējās Pruseka atsistās ripas sev priekšā!
rādās ka Pruseks labi nostāvēja. protams, katram ir savi +/-, taču Pruseks ir prognozējams. protams, nav ūbervārtsargs. bet ne velti pērnsezon daudz sauso salasīja, bija 2 nedēļas un arī vienu mēnesi labākais KHL vārtsargs. tā nav tikai sakritība.

konkrēti šajā spēlē uz Pruseka rēķina lāga vārtu nav. turklāt visi 3 vārtu zaudējumi mazākumā. der atcerēties, ka Baris ir diezgan rezultatīva vienība (šobrīd dala 8./9. vietu ar Maskavas "Dinamo"). un vēl der atcerēties, ka aizsargiem arī ir 2 svarīgas funkcijas - traucēt mest pa vārtiem & būt pirmajiem pie atsistajām ripām savā zonā. ja aizsargi to veiksmīgi darīs, arī mūsu vārtsargiem statistika uzlabosies:}
petrovich27.wordpress.com: trilleris Astanā. “Baris” pievarēts...

  +2 [+] [-]

, 2010-03-06 01:34, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Hm,vai tad es apšaubiju,ka RD uzvarēja?? Šķiet ka neko tādu nerakstiju. Rakstiju,ka Barys bija novērojams kā divas dažādas komandas šajā spēlē.
Tu stulbais iibli...tu tak nesajeedz neko no hokeja vai sporta.

4:0 bijaam vadiibaa un speele bija nokaartota, novadiijam speeli lidz veiksmiigaam beigaam, kaada starpiiba 7:0 vai 5:3. Protams, aizraavaamies jo shie gandriiz izliidzinaaja, bet taa notiek sportaa, kad gribi atsaakt speelet nav vairs tik viegli.

DR ir labaaka komanda par Torpedo un CSKA, jo tad kad viss izshkjiras DR uzvar speeles bet Torpedo un CSKA notriic rocinjas, tas arii viss. Ja gribi zinaat kursh ir vecis, paskaties kursh speele labaak izshkjiroshajos momentos.

Tavi argumenti ir ziidainja liimeni, pats neko sapraatiigu neesi darijis pat seetas liimeni un te iidi.

Vnk gribas tev vilkt vienreiz, vik var te huinju laist....idiots
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-03-06 07:27, pirms 15 gadiem
Jobanais Sibirj, bļe nevar tos sūda CSKA vinnēt?

  +4 [+] [-]

, 2010-03-06 10:16, pirms 15 gadiem
Starp citu,šo maču filmēja 134 vsk. 10b kl.skolnieki!Man patika........brīžiem.

  +1 [+] [-]

, 2010-03-06 21:42, pirms 15 gadiem
Pruseka spēle šodien ļoti peirecināja, čalis slabā formā pēc olimpiskā pārtraukuma, BET!!! viņš joprojām netiek vaļā no sev priekšā atsisto ripu slimības
bet otrā trešdaļa - šamējie laikam no mūsējiem samācījušies.
kopumā, spēle interesanta, manuprāt, arī izdevusies! 3 punkti kabatā, jācīnās tālāk! TURĀS!