Layout: current: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

papildināts SKA iemet 10 vārtus un atkal pazemo "Spartak"

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

SKA iemet 10 vārtus un atkal pazemo "Spartak"
Viktors Tihonovs
Foto: championat.com

Pateicoties graujošai uzvarai savā laukumā pār Maskavas "Spartak" ar rezultātu 10:2, Kontinentālās hokeja līgas līderpozīcijā atgriezies Sanktpēterburgas SKA, kas 28 spēlēs sakrājis 63 punktus.

Par spīti gala iznākumam, rezultātu atklāja tieši "Spartak" – 11. minūtē pirmais pie atlēkušās ripas pēc partnera Štefana Ružičkas metiena bija uzbrucējs Vadims Berdņikovs, gūstot vārtus otro spēli pēc kārtas.

Mājinieki atspēlēšanos sāka jau pirmajā trešdaļā, vārtus gūstot līdzīgā manierē – čehu uzbrucējs Petrs Pruha bija pirmais pie "Spartak" vārtsarga Ivana Kasutina atvairītās ripas un panāca 1:1. Tādējādi viņš pirmajās divās spēlēs pret maskaviešiem nopelnītajām piecām rezultatīvajām piespēlēm pievienoja arī vārtu guvumu.

Nākamajās 20 minūtēs SKA izdevās ne tikai izvirzīties vadībā, bet arī panākt divu vārtu handikapu. To veicināja aizsargu Dmitrija Kaļiņina un Denisa Deņisova rezultatīvie raidījumi no distances ar tikai pusotras minūtes intervālu. Tomēr galvenais šovs bija pataupīts noslēdzošajam periodam.

Tajā SKA hokejisti iemeta septiņus vārtus, sasniedzot jaunu līgas rekordu! Jau trešo reizi sezonā divus vārtus mačā guva Rīgā dzimušais uzbrucējs Viktors Tihonovs, ar vārtiem un trim rezultatīvām piespēlēm 20 minūšu laikā izcēlās norvēģis Patriks Turesens. Tādējādi mājinieki varēja svinēt grandiozu panākumu – 10:2!

Tomēr "Spartak" spēja iepriecināt arī savus līdzjutējus – pirmo reizi pret SKA izdevās gūt vairāk nekā vienus vārtus, jo iepriekš tika piedzīvots pazemojošs zaudējums ar 1:8 un 1:3.

Pateicoties iegūtajiem trim punktiem, Sanktpēterburgas klubs, par spīti nesen piedzīvotajai trīs maču zaudējuma sērijai, atgriezies līgas vadībā. Savukārt "Spartak" lēnām var sākt atvadīties no cerībām par spēlēšanu play-off – attālums līdz Rīgas "Dinamo" mērāms 12 punktos.

Tikmēr piekto uzvaru pēc kārtas savā laukumā guva Minskas "Dinamo", atspēlējoties un ar 3:1 pārspējot Čerepovecas "Severstal". Iegūtie trīs punkti ļāvuši minskiešiem atgriezties Rietumu konferences 2. vietā.

Panākumu "Dinamo" nodrošināja pieredzējušā somu aizsarga Jeres Karalahti skaistie vārti – viņš apslidoja sāncenšu vārtus un ripu raidīja tuvajā augšējā stūrī. Tie bija mājinieku vienīgie vārti vienādos sastāvos.

Vēl Minskas kluba labā vairākumā izcēlās aizsargi Vladimirs Deņisovs (otrajā trešdaļā tika noraidīts līdz spēles beigām par uzbrukumu galvas un kakla rajonā) un Jaroslavs Obšuts.

Savukārt "Severstal" 9. minūtē vadībā izvirzīja uzbrucējs Nikolajs Kazakovcevs, kurš guva savus trešos vārtus sezonā, tādējādi labodams personisko rekordu.

Interesanti, ka abas komandas neprata realizēt pa vienam soda metienam. Viesus pievīla Jevgēņijs Ketovs, savukārt "Dinamo" labā vārtus neguva soms Tēmu Laine.

     [+] [-]

, 2011-12-04 19:22, pirms 13 gadiem
dinamo minsk ar labi spele,kad ir laiks tad protams skatos pa TV
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  +1 [+] [-]

, 2011-12-04 19:32, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Interese par hokeju ir man sava vieda hobijs.
Cits krāj pastmarkas vai sērkociņu kastīšu etiķetes, bet es interesējos pa hokeju.
Parasti ja cilvēks interesējās par kaut ko viņš tajā orientējās, bet Tu esi izņēmums- Tev interese ir kā pats saki bet sajēga no hokeja maza.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-12-04 19:38, pirms 13 gadiem
[quote namejs_9999]
Interese par hokeju ir man sava vieda hobijs.
Cits krāj pastmarkas vai sērkociņu kastīšu etiķetes, bet es interesējos pa hokeju.

The Sixties Are Over ...Man!

     [+] [-]

, 2011-12-04 19:41, pirms 13 gadiem
zaaggiz2 rakstīja: ko tu te murgo par liimeni... vnk gadaas neveiksmiigas speeles un viss, arii NHL atceros vel pagajushosezon dazhas speeles kur zaudee ar -8, piemeeram Red Wings zaudeeja ar 0:8 kkam, ko tad vinjiem AHL jaaspeelee taapeec
1:8, 2:10!!!! 10 ielaistas ripas !!!!! desmit!!!! nesaku , ka jaspele uzreiz zemaka liimeni , bet domat jau var sakt par to ar tadu speleshanu

     [+] [-]

, 2011-12-04 19:42, pirms 13 gadiem
arhivs X rakstīja: Es gan nesteigtos ar secinājumiem par šiem "vārtiem uz playoff" Boris Petrovič
Domāju,ka vienīgā komanda,kas varētu no malas patraucēt RD iekļūt Play Off ir LEV. Protams,arī pats RD sev var izrakt bedri.
Nezinu kam janotiek, lai Spartak vel spētu šosezon pacelties. Šī komanda ir morāli sagrauta jau vismaz mēnesi atpakaļ.

  -3 [+] [-]

, 2011-12-04 19:43, pirms 13 gadiem
FUNS rakstīja: Parasti ja cilvēks interesējās par kaut ko viņš tajā orientējās, bet Tu esi izņēmums- Tev interese ir kā pats saki bet sajēga no hokeja maza.
Tu raksti šo teikumu skatoties spogulī?

     [+] [-]

, 2011-12-04 19:56, pirms 13 gadiem
Spartaks ir pamatīgos mēslos, lai neteiktu vairāk.

  +6 [+] [-]

, 2011-12-04 19:58, pirms 13 gadiem
cilvēki, tak ignorējiet to namgeju. bezdarbniekam nav ko darīt un sēž visu dienu sportacentrā lai tik sagaidītu rakstu par RD un kko negatīvu pateiktu, skumjš cilvēks, bet nu diemžēl viņš nav ārstējams

     [+] [-]

, 2011-12-04 20:03, pirms 13 gadiem
vnkyo rakstīja: cilvēki, tak ignorējiet to namgeju. bezdarbniekam nav ko darīt un sēž visu dienu sportacentrā lai tik sagaidītu rakstu par RD un kko negatīvu pateiktu, skumjš cilvēks, bet nu diemžēl viņš nav ārstējams
Man liekas , ka par MnD vins fano tikai tapec , ka LM spele BAČ , un riebumins pret rigas komandu ir no riga2000 laikiem , kad tie siivi pleesas ar LM...

  -2 [+] [-]

, 2011-12-04 20:11, pirms 13 gadiem
karabans rakstīja: Man liekas , ka par MnD vins fano tikai tapec , ka LM spele BAČ , un riebumins pret rigas komandu ir no riga2000 laikiem , kad tie siivi pleesas ar LM...
Nebūs taisnība, jo es labprāt arī tagad skatītos LM cīkstēšanos ar R2000. Super spēles tās bija.
Es RD lieku vienā rindā ar Maskavas namu, ,,Jauno vilni'' un visu to,kas noteikās no krievu puses par krievu valodu.
Par MnD Tev taisnība, jo Liepāja nesaraujami jau n-tos gadus ir saistīta ar Baltkrievijas hokeju. Un tāpēc es viņus uztveru ar lielām simpātijām.

  -1 [+] [-]

, 2011-12-04 20:17, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kā jau pēc LOKO traģēdijas rakstīju-šīs komandas nelaime ir RD vārti uz šīs sezonas Play Off.
Man personiski pat ļoti patiktu,ja RD un MnD satiktos Play Off pirmā kārtā.
Stulbi rakstīji, un vēl stulbāk, ir tā domāt! Bet neko sakarīgu jau no tevis te neviens nav dzirdējis.

     [+] [-]

, 2011-12-04 21:41, pirms 13 gadiem
kastasir rakstīja: Stulbi rakstīji, un vēl stulbāk, ir tā domāt! Bet neko sakarīgu jau no tevis te neviens nav dzirdējis.
Es nerakstīju,ka LOKO traģēdija ir normāls notikums.
Tomēr situācija ir tāda kāda tā ir. Nevajag tēlot ka tā nav.

     [+] [-]

, 2011-12-04 21:46, pirms 13 gadiem
kastasir rakstīja: Stulbi rakstīji, un vēl stulbāk, ir tā domāt! Bet neko sakarīgu jau no tevis te neviens nav dzirdējis.
Riebīgs cilvēks arī riebīgi raksta.

     [+] [-]

, 2011-12-04 21:53, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nebūs taisnība, jo es labprāt arī tagad skatītos LM cīkstēšanos ar R2000. Super spēles tās bija.
Es RD lieku vienā rindā ar Maskavas namu, ,,Jauno vilni'' un visu to,kas noteikās no krievu puses par krievu valodu.
Par MnD Tev taisnība, jo Liepāja nesaraujami jau n-tos gadus ir saistīta ar Baltkrievijas hokeju. Un tāpēc es viņus uztveru ar lielām simpātijām.
Gudrs Tu neesu to jau sen visi ir sapratuši-galva pilna ar kompleksiem. Tas apmēram izskatās tā-vai cik laba dziesma man ļoti patika un kas autors-ko krievs kurš to vēlas popularizēt Latvijā-es taču teicu ka man tā dziesma nepatīk utt.
Tu jau nespēj neko konkrēti baudīt - ja ieraugi kaut ko krievisku tā uzreiz nepatīk. Varētu francūži mūs okupēt-droši vien tad franču filmas un dziesmas sāksi ienīst. Iemācies ka ir tāda lieta - patīk via nepatīk. Dzirdu dziesmu kaut vai Jaunā vilnī ko izpilda krievs-es esmu brīvs no aizspriedumiem un domāju patīk vai nē, bet Tev visur rēgojās politika - jā un ja viņa arī ir - tad domāšana patīk nepatīk turpina darboties. Tas ka DR ir ar krievu naudu man ļoti nepatīk, kas ir pie DR vadības nepatīk, bet tas man neliedz jūsmot un just līdzi par lielisku hokeju. Mna ir ļoti mīļas un jaukas dažas rokgrupas kur sakrāju visus grupas albumus, bet visi grupas dalībnieki no cilvēciskā viedokļa ir nepatīkami, par vienu no savām mīļajām grupām dzirdēju ka viņi visi ir geji-nu un es tad pārstāšu klausīties mūziku - nē grupas dziesmas joprojām ļoti patīk, lai arī geji man ir ļoti nepieņemami. Ir jāmāk dzīvot bez kompleksiem.

     [+] [-]

, 2011-12-04 22:10, pirms 13 gadiem
FUNS rakstīja: Riebīgs cilvēks arī riebīgi raksta.
Tu,Kangariņ,mani pazīsti personiski?

     [+] [-]

, 2011-12-04 22:16, pirms 13 gadiem
FUNS rakstīja: Gudrs Tu neesu to jau sen visi ir sapratuši-galva pilna ar kompleksiem. Tas apmēram izskatās tā-vai cik laba dziesma man ļoti patika un kas autors-ko krievs kurš to vēlas popularizēt Latvijā-es taču teicu ka man tā dziesma nepatīk utt.
Tu jau nespēj neko konkrēti baudīt - ja ieraugi kaut ko krievisku tā uzreiz nepatīk. Varētu francūži mūs okupēt-droši vien tad franču filmas un dziesmas sāksi ienīst. Iemācies ka ir tāda lieta - patīk via nepatīk. Dzirdu dziesmu kaut vai Jaunā vilnī ko izpilda krievs-es esmu brīvs no aizspriedumiem un domāju patīk vai nē, bet Tev visur rēgojās politika - jā un ja viņa arī ir - tad domāšana patīk nepatīk turpina darboties. Tas ka DR ir ar krievu naudu man ļoti nepatīk, kas ir pie DR vadības nepatīk, bet tas man neliedz jūsmot un just līdzi par lielisku hokeju. Mna ir ļoti mīļas un jaukas dažas rokgrupas kur sakrāju visus grupas albumus, bet visi grupas dalībnieki no cilvēciskā viedokļa ir nepatīkami, par vienu no savām mīļajām grupām dzirdēju ka viņi visi ir geji-nu un es tad pārstāšu klausīties mūziku - nē grupas dziesmas joprojām ļoti patīk, lai arī geji man ir ļoti nepieņemami. Ir jāmāk dzīvot bez kompleksiem.
Jā,Kangar,uz Tevi teiciens-ja gribi lai tauta nedomā par lielām lietām, tad iedod viņiem maizi un izpriecas- iedarbojas uz pilnu klapi.
Mani nez kāpēc neizbrīna tas,ka igauņi ir spējuši attālināties gan no krievu politikas, gan krievu kultūras ietekmes, jo viņiem šādi lēti pērkamu dvēseļu ir stipri mazāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-12-04 22:58, pirms 13 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: Savukārt es domāju, ka Krievija ir glābjama un ar to man patīk RD projekts, ka tas daudziem attaisa acis gan Krievijā, gan šeit un viņi sāk saskatīt otrā pusē nevis fašistus vai okupantus, bet parastus cilvēkus... nu un kādu NAMEJU vai tādu pašu bļāvēju Krievijā, kas nesaprot kāpēc fašistiem apmaksā hokeju un grib, lai KHL spēlētu varenās krievu Augstākās līgas komandas ārzemnieku vietā...
Ja vien tiem,kam pēc taviem ieskatiem visā tajā KHL un RD projekta labumā, būtu kaut mazākā teikšana.
Un nevajag domāt,ka tāpēc RU vai LV kāds ir kaut ko sācis pozitīvāk domāt par pretējo pusi. Kā mēs vienai daļai RU bijām fašisti un vācieši, tā arī joprojām esam. Tāpat kā vienai LV sabiedrības daļai visi krievi ir urlas.
Un pareizi krievi domā, ka kas tā par kārtību,ka ļauj saviem klubiem nogrimt, bet citur palīdz attīstīt hokeju, no kuriem pēc tam nereti pašiem iznāk atrauties.
Tā domā vidusmēra cilvēks, bet tie kas šos projektus (RD un KHL) bīda ļoti labi zin ko viņi dara.
Tagad arī VTB līga kļūs par RU atklāto basketbola čempionātu, un ilgi nebūs jāgaida, kad RU futbola Premjērlīga arī būs atklāta. VEF un Daugava,welcom back in USSR!

  +2 [+] [-]

, 2011-12-04 22:58, pirms 13 gadiem
Spararats rakstīja: Varbūt sāc krāt pastmarkas, jo no hokeja tu tāpat neko nejedz.
gada labākais atbildes komentārs

  +1 [+] [-]

, 2011-12-04 22:59, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā,Kangar,uz Tevi teiciens-ja gribi lai tauta nedomā par lielām lietām, tad iedod viņiem maizi un izpriecas- iedarbojas uz pilnu klapi.
Mani nez kāpēc neizbrīna tas,ka igauņi ir spējuši attālināties gan no krievu politikas, gan krievu kultūras ietekmes, jo viņiem šādi lēti pērkamu dvēseļu ir stipri mazāk.
Tad lūdzu pierādi ka mani ir nopirkuši. Nekad ne pie kādiem apstākļiem neatbalstu ne otru valsts valodu (krievu)- nedomāju nekad balsot par SC vai ko tamlīdzīgu. Nekad nekur neslavēju krievu pseidokultūru(nejaukt ar īstu kultūru). Un tādi kā Namejs un tamlīdzīgi ir vistiešākā veidā vainīgi par to ka būs referendums par krievu valodu. Un ja kādreiz būs kaut kas līdzīgs okupācijai vai arī būs Krievijas vistiešākā ietekme uz Latviju ļoti spēcīga tad no tādiem kā Tevis jāprasa vislielākā atbildība-tādi kā Tu nodod mūsu valsti. Vislaik kultivē naidu pret krievisko arī tad ja viņš nav un jebkura darbība rada pretdarbību. Tāpēc arī rakstu un cīnos ar tādiem pretīgiem kā Tu , kuru dēļ visa mūsu Latvija ir apdraudēta.
Kauns ka tāds kā Tu pa Latviju staigā un naidu sējot tikai gremdē valsti.
Tu jautāji par personīgo pazīšanu-no Taviem komentāriem spriežu par Tavu dabu-normāls labs cilvēks necenstos visu laiku kaut ko riebīgu pateikt.

  +1 [+] [-]

, 2011-12-04 23:01, pirms 13 gadiem
Gaidu no Nameja pierādījumus ka fanošana par DR ir līdzvērtīga Latvijas valsts nodevībai. Droši vien arī Jaunā viļņa skatīšanās vai Zadornova klausīšanās arī ir valsts nodevība.

     [+] [-]

, 2011-12-04 23:05, pirms 13 gadiem
FUNS rakstīja: Tad lūdzu pierādi ka mani ir nopirkuši. Nekad ne pie kādiem apstākļiem neatbalstu ne otru valsts valodu (krievu)- nedomāju nekad balsot par SC vai ko tamlīdzīgu. Nekad nekur neslavēju krievu pseidokultūru(nejaukt ar īstu kultūru). Un tādi kā Namejs un tamlīdzīgi ir vistiešākā veidā vainīgi par to ka būs referendums par krievu valodu. Un ja kādreiz būs kaut kas līdzīgs okupācijai vai arī būs Krievijas vistiešākā ietekme uz Latviju ļoti spēcīga tad no tādiem kā Tevis jāprasa vislielākā atbildība-tādi kā Tu nodod mūsu valsti. Vislaik kultivē naidu pret krievisko arī tad ja viņš nav un jebkura darbība rada pretdarbību. Tāpēc arī rakstu un cīnos ar tādiem pretīgiem kā Tu , kuru dēļ visa mūsu Latvija ir apdraudēta.
Kauns ka tāds kā Tu pa Latviju staigā un naidu sējot tikai gremdē valsti.
Tu jautāji par personīgo pazīšanu-no Taviem komentāriem spriežu par Tavu dabu-normāls labs cilvēks necenstos visu laiku kaut ko riebīgu pateikt.
Es jau Tev,Kangar, vienreiz uzrakstīju visu PM. Pārlasi to vēlreiz, bet ja Tu nesaproti elementāras lietas, tad nejūtos vainīgs.
Bet patiesībā es pat pieļauju,ka Tev saprašana ir par īsu.

     [+] [-]

, 2011-12-04 23:13, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es jau Tev,Kangar, vienreiz uzrakstīju visu PM. Pārlasi to vēlreiz, bet ja Tu nesaproti elementāras lietas, tad nejūtos vainīgs.
Bet patiesībā es pat pieļauju,ka Tev saprašana ir par īsu.
Var redzēt ka Tev ar psihi viss nav kārtībā-bieži lieto teicienu par vidusmēra cilvēkiem un to parasti dara tie kas iedomājās ka viņi ir kaut kas stipri pārāks un redz visu "pareizāk" kā citi. Var redzēt ka prāts Tev aptumšojies-viens labums Tev ir varbūt tavu fobiju nosauks Tavā vārdā Nameja krievfobija. Nebūtu slikti ja futbolisti spēlētu Krievijas premjerlīgā - man patiktu un Tev būtu vēl viens lauciņš savam priekam-varētu kaitināt Daugavas fanus-varētu vismaz kaut kur izpausties. Tā sanāk pašlaik tikai pie DR tev ir ko komentēt.
Saprotu ka noskaņojums Tev riebīgs-DR pēdējā laikā Tev pamatīgi bojā noskaņojumu-bet vismaz Sibirj Tev mazu prieciņu uzdāvināja-un nebēdā bērniņ-nu nepaņemsim mēs mājās 12 punktus no 12.

     [+] [-]

, 2011-12-04 23:27, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es jau Tev,Kangar, vienreiz uzrakstīju visu PM. Pārlasi to vēlreiz, bet ja Tu nesaproti elementāras lietas, tad nejūtos vainīgs.
Bet patiesībā es pat pieļauju,ka Tev saprašana ir par īsu.
Tu nezini kurš šajā portāla ir tas kangars kas brīžos kad RD fani par kaut ko lamā krievus, krieviju, viņš viens vai kopā ar reptili metās lamāt RD fanus??? Kurš ņirgājas par tiem pašiem patriotiski noskaņotajiem latviešiem-RD faniem un tik dzied reptiļa taurē? Ko?
Man jau liekas ka tam personāžam par šo tematu vajadzētu paklusēt.

     [+] [-]

, 2011-12-05 00:09, pirms 13 gadiem
FUNS rakstīja: Var redzēt ka Tev ar psihi viss nav kārtībā-bieži lieto teicienu par vidusmēra cilvēkiem un to parasti dara tie kas iedomājās ka viņi ir kaut kas stipri pārāks un redz visu "pareizāk" kā citi. Var redzēt ka prāts Tev aptumšojies-viens labums Tev ir varbūt tavu fobiju nosauks Tavā vārdā Nameja krievfobija. Nebūtu slikti ja futbolisti spēlētu Krievijas premjerlīgā - man patiktu un Tev būtu vēl viens lauciņš savam priekam-varētu kaitināt Daugavas fanus-varētu vismaz kaut kur izpausties. Tā sanāk pašlaik tikai pie DR tev ir ko komentēt.
Saprotu ka noskaņojums Tev riebīgs-DR pēdējā laikā Tev pamatīgi bojā noskaņojumu-bet vismaz Sibirj Tev mazu prieciņu uzdāvināja-un nebēdā bērniņ-nu nepaņemsim mēs mājās 12 punktus no 12.
Ja es ņemtu par piemēru Tavu leksiku, kad nepazīstamu cilvēku jāraksturo tikai pēc komentāriem šeit, tad teiktu pavisam īsi-ideāls materiāls krievu propagandai.

     [+] [-]

, 2011-12-05 00:16, pirms 13 gadiem
Agris 77 rakstīja: Tu nezini kurš šajā portāla ir tas kangars kas brīžos kad RD fani par kaut ko lamā krievus, krieviju, viņš viens vai kopā ar reptili metās lamāt RD fanus??? Kurš ņirgājas par tiem pašiem patriotiski noskaņotajiem latviešiem-RD faniem un tik dzied reptiļa taurē? Ko?
Man jau liekas ka tam personāžam par šo tematu vajadzētu paklusēt.
Redzi,es atšķirībā no šiem ,,virtuāliem'' lamātājiem arī kaut ko reālu esmu darijis 80-to gadu beigās.
Un tā ir gana liela atšķirība.
P.S.Un starpcitu, viena lieta ir kaut kādā bezjēgā lamāt visus krievus, kas ne ar ko nav sliktāki par mums latviešiem, bet pavisam kas cits lamāt tādus džekus kā Putins&Co jeb LV variantā Savickis&Co. Tas ir tas pats, kas lamāt karavīrus par to,ka viņi karo politiķu izraisītā karā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-12-05 13:55, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja es ņemtu par piemēru Tavu leksiku, kad nepazīstamu cilvēku jāraksturo tikai pēc komentāriem šeit, tad teiktu pavisam īsi-ideāls materiāls krievu propagandai.
Es jau arī neslēpju ka rakstu par Tevi tikai pēc komentāriem. Cilvēks kuram šeit galvenais ir sēdēt un rakstīt pie temata kurš pašam ļoti nepatīk-DR. Un tā 4 gadus kā spēle tā raksta --Tu taču esi slims.
Nu tad pazūdi no šejienes vai uzraksti normālu kritiku nevis visu laiku domā par kaut ko riebīgu-labs cilvēks tā nedarītu.