Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Rēdliha dublis neglābj ''Dinamo''

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Rēdliha dublis neglābj ''Dinamo''
Miķelis Rēdlihs
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Pirmo spēli 2011. gadā aizvadījis Kontinentālās hokeja līgas klubs Rīgas ''Dinamo'', kas viesos, divus vārtus gūstot Miķelim Rēdliham, tomēr ar 2:5 piekāpās Ņižņijnovgorodas ''Torpedo''.

Šodien vieta ''Dinamo'' vārtos bija uzticēta Krisam Holtam, kurš iepriekš ārstēja potītes savainojumu un ilgāku laiku nevarēja palīdzēt komandai. Tādējādi vieta uz soliņa Edgaram Lūsiņam, kurš rīdzinieku vārtus sargāja pēdējos trīs mačos. Pēc mēneša dīkstāves uzbrukumā devās Lauris Dārziņš, spēlējot ierastajā virknējumā ar Jāni Spruktu un Miķeli Rēdlihu. Citu ievērojamu izmaiņu nebija; tāpat arī mājinieku rindās.

Mača ievadā ''Dinamo'' ieguva vairākumu - Aleksejs Potapovs bortā ietrieca M. Rēdlihu, kurš laukumu pameta ārstu ielenkumā, tomēr varēja spēli turpināt. Viena vīra pārsvaru, pateicoties lieliskajam sniegumam, neizdevās izmantot, un šāds iznākums pēdējā laikā jau gluži pierasts. Tiesa, ''Torpedo'' veicās līdzīgi - uz noraidīto soliņa atrodoties Guntim Galviņam, neko ievērības cienīgu izveidot neizdevās. Nevienai komandai nebija reālu vārtu gūšanas iespēju, līdz partnera metienu pielaboja Deniss Kočetkovs, panākdams 1:0 mājinieku labā.

Turpinājumā labu pretuzbrukumu izveidoja ''Torpedo'' (ripa lidoja vārtiem secen), pēc rikošeta glāba Holts. Tomēr otrie vārti nobrieda - veiksmīgi izspēlēts uzbrukums, un ripa pēc rikošeta atrada ceļu ''Dinamo'' vārtos. Tādējādi 16. minūtē rezultāts kļuva gaužām nelabvēlīgs - 0:2 -, turklāt parādītais sniegums neveicināja pozitīvismu. Taču rīdziniekiem pirms pārtraukuma izdevās reabilitēties - ''Torpedo'' rezultatīvākais hokejists Raiens Veske iesita M. Rēdliham, nopelnot noraidījumu. Un tieši Miķelis to aukstasinīgi izmantoja, būdams veiksmīgākais vārtu priekšā un panākdams 1:2. Jāpiemin, ka viņam 10. vārti sezonā.

Otro trešdaļu, pateicoties mājinieku nedisciplinētībai, ''Dinamo'' iesāka vairākumā, kura laikā izdevās apdraudēt Bernda Bruklera sargātos vārtus, taču panākt izlīdzinājumu nekādi nesanāca. Savukārt ''Torpedo'' izdevās dubultot pārsvaru, tiesa, lielu lomu nospēlēja veiksme. Proti, patālu metienu izdarīja pieredzējušais aizsargs Sergejs Rozins, Holts tvēra ripu, taču nejauši to ievirzīja savos vārtos! 3:1 mājinieku labā, rīdziniekiem likumsakarīgs šoks.

''Dinamo'' ieguva kārtējo vairākumu, kurš atkal palika neizmantots. Tikmēr mājinieki laiku velti netērēja, panākot jau ļoti pārliecinošo 4:1 - atkal precīzs bija Rozins, dubultojot šosezon gūto vārtu skaitu. Turpinājumā centienus atspēlēties izrādīja Sprukta virknējums, Galviņš un vēl vairāki hokejisti, taču - bez panākumiem. Tas nozīmēja, ka pēdējo 20 minūšu laikā, lai iegūtu kaut punktu, jāiemet vismaz trīs ripas.

Trešais periods iesākās ar Broka Trotera individuāliem centieniem, taču joprojām aktīvāki bija mājinieki, kuriem īpašas nepieciešamības palielināt pārsvaru nebija. Gūt savus otros vārtus mačā vēlējās M. Rēdlihs, bet iespējas palika neizmantotas. Likumsakarīgi - jo tuvāk bija spēles beigas, jo momentu kļuva mazāk un komandu spēle - neaktīvāka. Protams, momentu līdz mača beigām netrūka un vienu no tiem izmantoja Rēdlihs jaunākais - lieliska Dārziņa piespēle gar vārtiem, un Miķelis atkal bija izveicīgākais vārtu priekšā. 2:4, viņam otrie vārti spēlē.

''Dinamo'' līdz mača beigām centās izglābties, taču saņēma piekto ripu savos vārtos - pēc iemetiena nūja lūza Rodrigo Laviņam, un mājinieki to veiksmīgi izmantoja. Pēc vārtu zaudējuma spēlētāju starpā izcēlās nekārtības sakarā ar Mārtiņa Karsuma sitienu pretiniekam, bet tas mača gala iznākumu nemainījs - 5:2 ''Torpedo'' labā.

''Dinamo'' nākamā spēle ceturtdien Jaroslavļā pret vietējo ''Lokomotiv'', kas pašreiz ieņem 1. pozīciju Rietumu konferencē. Mača sākums pulksten 16:00

"Dinamo" sastāvs:

Kriss Holts (Edgars Lūsiņš); Mārtiņš Karsums – Andris Džeriņš - Ģirts Ankipāns;
Kristaps Sotnieks - Jēkabs Rēdlihs; Aleksandrs Ņiživijs – Roberts Petrovickis – Tomašs Surovijs; Jānis Andersons - Arvīds Reķis; Lauris Dārziņš - Jānis Sprukts – Miķelis Rēdlihs; Rodrigo Laviņš - Guntis Galviņš; Roberts Bukarts – Vitālijs Karamnovs - Broks Troters, Ainārs Podziņš

KHL regulārā sezona, 4. janvāris

Ņižņijnovgorodas "Torpedo" – Rīgas "Dinamo'' 5:2 (2:1, 2:0, 1:1)

Vārti: 9:49 Kočetkovs (Krikunovs, Višedkevičs) 1:0, 15:09 Veske (Grū) 2:0, 18:40 M.Rēdlihs (Galviņš, Dārziņš, vair.) 2:1, 25:38 Rozins (Ņikitenko) 3:1, 30:28 Rozins (Kočetkovs, Potapovs) 4:1, 56:52 M.Rēdlihs (Dārziņš) 4:2, 58:45 Linglets (Veske) 5:2
Soda minūtes: 14:8
Metieni: 28:29
Vārtsargi: Bruklers - Holts

  -1 [+] [-]

, 2011-01-04 22:52, pirms 14 gadiem
Prieks par Spruktu,Miķeli un Dārziņu!

  +1 [+] [-]

, 2011-01-04 22:58, pirms 14 gadiem
Torpedo mūsu Dinamo noskaloja kā jūras s... t.i. kāpostus. Varbūt pēdējais laiks atgriezties pie kareivīgajām reklāmām, tipa Surovijs:"vini dabus bietē". Tas toreiz derēja...

  +2 [+] [-]

, 2011-01-04 22:59, pirms 14 gadiem
Beidziet dīkt. Sāks uzvarēt un visi aiz prieks slapinās bikšelēs! Tak nevajag mūžīgi gausties. Īsta latviešu psiholoģija, visur labāk - tikai ne DR. Nav čaļi pelnījuši tādu attieksmi. =(

  +1 [+] [-]

, 2011-01-04 23:03, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pēc Tavas atziņas iznāk,ka RD leģionāri ir labi, bet man jautājums-kā tas izpaužās komandas sniegumā??
Principā jau es teicu ka labs ir tikai Holts. Telkvists arī spēlē it kā normāli.
Tad es teicu ka patīk kā spēlē Surovijs, un viņš nespēlē nemaz slikti un tā pat kā Hartigana viņu pienesums komandā ir jūtams un arī ir rezultivitāte, bet ir problēmas ar realizāciju.
Tad es teicu, ka patīk Karamnova spēle, bet kaut kas viņam nav, un piemesums komandai no viņa ir niecīgs vienīgais pluss ka viņš ir ļoti jauns un par var vēl spēlēt MHL līmenī.
Troters ne tuvu nav labs un nerāda to ko no viņa gaida, un nevajag aizbildināties ka tas tikai tāpēc ka viņu metā pa maiņām, nerāda sniegumu ko viņam vajadzētu rādīt,un tas nav tikai rezultativitātes ziņā, sniegums laukumā nav labs, ne aizsardzībā ne uzbrukumā, nespēj izmantot savu potenciālu, bieži vien spēlē pārāk individuāli, šādi turpinot var gadīties,ka otro sezonu nemaz Rīgā neaizvada, ceru ka viņš pierādīs pretējo.
Par Petrovicki man pagaidām nav ko teikt, parasti tā nesaku, bet tajās spēlē kurās piedalījies laukumā ir bijis nulle.
Vēl nesaprati un tev liekas kas es saku ka visi leģionāri ir labi?

Manuprāt,problēma ir jāmeklē tajā, kāpēc komanda regulāri nespēj noskaņoties un saņemties spēlei, un kāpēc spēlētājiem tik bieži ir formas kritumi un melnās strīpas.

     [+] [-]

, 2011-01-04 23:04, pirms 14 gadiem
Labi, mēs zaudējām, bet 1a ripa ielidoja mūsu vārtos 9niekā kaut arī Galviņš pozicionāli bija savā vietā un hvz kā tie vārti iekrita un tad neveiksmīga Holta epizode. Nu sakrīt nelaimes, tiesneši palīdz, traumas utt, un tas viss kopā šobrīd pamatīgi gremdē komandu psiholoģiski. Visi tak cilvēki, domā viņi nepārdzīvo, un kā vēl! Biju tanīs izbraukumos kopā ar komandu vairākas reizes un tādas depresīvās sejas izteiksmes es nebūtu pat iedomājusies līdz kamēr ieraudzīju. Un tagad es zinu, ka mūsu uzdevums ir būt cik vien iespējams uzmundrinošiem, jo arī viņi lielākoties ir tie paši latvieši, kam nenoticēšana saviem spēkiem un skumīga sejas izteiksme ir ielikta šūpulī.

  +1 [+] [-]

, 2011-01-04 23:04, pirms 14 gadiem
sneiksss rakstīja: Tie kas mums ir patreiz tie nav legionāri, bet gan parodijas par legionāriem. Īsti legionāri mums bija tikai 1 sezona un to arī rada viņu sniegums. Hossa spēle Ak bars, Elisons ir Torpedo lideris, Novāks PČ čempions, Wetkots bija vadošais aizsargs Minskā un arī Hartigasn nav slikts, vismaz golus prot mest.
Un kur ir tie, kas kādu laiciņu atpakaļ braši deklarēja :''Hossa? Kas tas tāds? Priekš kam tāds sliņķis Dinamo? Mums ir lērums savējo, kas metīs pa 40 goliem sezonā, ja tikai viņiem atļaus.'' Varbūt ir pienācis laiks atpogāt acis un saprast, ka pie tāda vārtu guvēja tik drīz vairs netiksim un ar šitiem troteriem tikai aizsardzības stila hokeju var atļauties spēlēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-01-04 23:06, pirms 14 gadiem
[quote sweet_caramel]
Labi, mēs zaudējām, bet 1a ripa ielidoja mūsu vārtos 9niekā kaut arī Galviņš pozicionāli bija savā vietā un hvz kā tie vārti iekrita un tad neveiksmīga Holta epizode. Nu sakrīt nelaimes, tiesneši palīdz, traumas utt, un tas viss kopā šobrīd pamatīgi gremdē komandu psiholoģiski. Visi tak cilvēki, domā viņi nepārdzīvo, un kā vēl! Biju tanīs izbraukumos kopā ar komandu vairākas reizes un tādas depresīvās sejas izteiksmes es nebūtu pat iedomājusies līdz kamēr ieraudzīju. Un tagad es zinu, ka mūsu uzdevums ir būt cik vien iespējams uzmundrinošiem, jo arī viņi lielākoties ir tie paši latvieši, kam nenoticēšana saviem spēkiem un skumīga sejas izteiksme ir ielikta šūpulī.
[/quote
Piekrītu, ka šodien totāli neveicās

  -2 [+] [-]

, 2011-01-04 23:11, pirms 14 gadiem
hypocrisy rakstīja: Un kur ir tie, kas kādu laiciņu atpakaļ braši deklarēja :''Hossa? Kas tas tāds? Priekš kam tāds sliņķis Dinamo? Mums ir lērums savējo, kas metīs pa 40 goliem sezonā, ja tikai viņiem atļaus.'' Varbūt ir pienācis laiks atpogāt acis un saprast, ka pie tāda vārtu guvēja tik drīz vairs netiksim un ar šitiem troteriem tikai aizsardzības stila hokeju var atļauties spēlēt.
Nu nepiekrītu, bez Hosas mierīgi var iztikt, ar visu pēdējo spēļu melno sēriju, ja nemaldos pēc iemestajām ripām esam 8 vietā visā līgā. Uzbrukums ir labs, tikai vajag tikt pāri šai melnajai strīpai, gan fiziski, gan psiholoģiski

     [+] [-]

, 2011-01-04 23:22, pirms 14 gadiem
Interesanti palasīt preses konferenci Torpedo mājas lapā (šo informāciju šeit ievietos pēc nedēļas, kā parasti ). Šuplers mēģina taisnoties ar savainojumiem, kā parasti un nemitīgi pinās pats savos apgalvojumos.
Vietējie šo uzvaru vērtē diezgan augstu, galvenokārt tādēļ, ka varētu būt labs impulss augšupejai, tajā pašā laikā atzīmējot Dinamo bālo sniegumu...

  +1 [+] [-]

, 2011-01-04 23:32, pirms 14 gadiem
jurkoo rakstīja: Nu nepiekrītu, bez Hosas mierīgi var iztikt, ar visu pēdējo spēļu melno sēriju, ja nemaldos pēc iemestajām ripām esam 8 vietā visā līgā. Uzbrukums ir labs, tikai vajag tikt pāri šai melnajai strīpai, gan fiziski, gan psiholoģiski
Protams, ka var iztikt, tikai tad derētu neizslēgties visiem pārējiem potenciālajiem vārtu guvējiem (kā tas ir tagad). Es vairāk par to, ka tad, kad vairs nebija, kas met, Hossa savu tomēr paveica.

     [+] [-]

, 2011-01-04 23:35, pirms 14 gadiem
hypocrisy rakstīja: Protams, ka var iztikt, tikai tad derētu neizslēgties visiem pārējiem potenciālajiem vārtu guvējiem (kā tas ir tagad). Es vairāk par to, ka tad, kad vairs nebija, kas met, Hossa savu tomēr paveica.
Hossam jau arī bija pagājušo sezon melnās strīpas, bez tām pilnībā nevar iztikt

  -1 [+] [-]

, 2011-01-04 23:41, pirms 14 gadiem
jurkoo rakstīja: Hossam jau arī bija pagājušo sezon melnās strīpas, bez tām pilnībā nevar iztikt
Dažiem tās strīpas šosezon tādas biški par biezu.

  +3 [+] [-]

, 2011-01-04 23:46, pirms 14 gadiem
Beidzot jāsaprot, kurš pie mums brauks spēlēt par grašiem, no top spēlētājiem? Tie kas brauc pie mums spēlēt ir labākajā gadījumā AHL līmeņa spēlētāji,bet AHL līmenis ir zemāks par KHL. Hartigans??? Ja kāds saprot viņa vērtību hokejā,tad tā ir trešās maiņas līmenī,vienalga NHL vai KHL. Nezinu, kāpēc mūsu slavenais tv komentē'tājs Kreipāns,Suroviju uzkata par dūru cīņu meistaru, bet daudzās epizodēs varētu agresīvāk nospēlēt,pārāk pasīvs šajā lietā. Karamnovs vispārt psiholoģiski nav gatavs spēlēt pret krievu komandām .Troters arī nekāds. Mūsu komandas nekad nebūs tādas kas var sasniegt kautko, spēlējot hokeju ar baltiem cimdiem. Atsevišķās epizodēs var,atsevišķas spēles var, bet ne vairāk. Mums pietiek spēlētāji,kas var iemes smuki.Bet mums ir vajadzīgi kas var iemest ar {gaļu}.Kas ir nekaunīgi. Kas var iegrūst vārtsargu vārtos ar visu ripu , ja savādāk nesanāk un pēc tam izkauties . Pa skaisto nesanāks!

  -2 [+] [-]

, 2011-01-04 23:48, pirms 14 gadiem
Iesledziet Ltv7 un noskatieties atkartojumaa velreiz to,kaa piesmej to Juusu kruto Dinamo

  +2 [+] [-]

, 2011-01-04 23:48, pirms 14 gadiem
Šupleram no tā, kas ir, jāsaķīmiķo 2 maiņas (zvaigžņu tulki, astrologi, kaimiņJanka, vienalga kuru ņemot palīgā!), kas VAR iemest. Un vēl 2-as, kurām uzdevums spēlēt tīro antihokeju. Tad varbūt ir izredzes tikt PO. Pašlaik izskatās kā uz dīķa. Sanāk bariņš, drusku paslidinās un tad kāds (Šuplers) saka: davai, dalamies! Varbūt jāriskē un kādu pilno lozi var izvilkt palaižot pāris jaunos džekus.
Kaut kā tie mākoņi ik pa laikam savelkas virs Šuplera galvas.

  -1 [+] [-]

, 2011-01-04 23:55, pirms 14 gadiem
Svaiga informācija no RD:

drīzumā tiks pieteikti divi jauni spēlētāji Ņezabivaluš un Bezfizickis, kā arī Šuplers stipri apdomā ņemt palīgā vēl vienu treneri Ustupņošu.

Savukārt Sējējs nekādīgi nevar sazvanīt Arnasonu.

Drīz sāksies Sējēja teatrālā perfomance, būs jautri.

  -1 [+] [-]

, 2011-01-04 23:59, pirms 14 gadiem
Gin4a rakstīja: Šupleram no tā, kas ir, jāsaķīmiķo 2 maiņas (zvaigžņu tulki, astrologi, kaimiņJanka, vienalga kuru ņemot palīgā!), kas VAR iemest. Un vēl 2-as, kurām uzdevums spēlēt tīro antihokeju. Tad varbūt ir izredzes tikt PO. Pašlaik izskatās kā uz dīķa. Sanāk bariņš, drusku paslidinās un tad kāds (Šuplers) saka: davai, dalamies! Varbūt jāriskē un kādu pilno lozi var izvilkt palaižot pāris jaunos džekus.
Kaut kā tie mākoņi ik pa laikam savelkas virs Šuplera galvas.
Gin4a es šaubos vai pat, pati zilākalna marta spētu jūlim palīdzēt, tas ko viņs pēdējas preses konferencēs runā var liecināt tikai par aizkavējošos pušmūža krīzi, varētu būt, kad viņs sodien nebij vēl pamanījis, kad Lauris Darziņs ir atgriezies ierindā, vismaz tāds iespaids radās pēc torpedo konferences !

  -1 [+] [-]

, 2011-01-05 00:12, pirms 14 gadiem
Tu kļūdies, jo Šuplers negaidīti sāk mērīt pulsus un aprēķāt savas sarežģītās spēlētāju novērtēšanas formulas, kur noteikti viens no kritērijiem ir pirdiena spiediens. Tikai pēc tam notiek spēlētāju dalīšana.

Gin4a rakstīja: Šupleram no tā, kas ir, jāsaķīmiķo 2 maiņas (zvaigžņu tulki, astrologi, kaimiņJanka, vienalga kuru ņemot palīgā!), kas VAR iemest. Un vēl 2-as, kurām uzdevums spēlēt tīro antihokeju. Tad varbūt ir izredzes tikt PO. Pašlaik izskatās kā uz dīķa. Sanāk bariņš, drusku paslidinās un tad kāds (Šuplers) saka: davai, dalamies! Varbūt jāriskē un kādu pilno lozi var izvilkt palaižot pāris jaunos džekus.
Kaut kā tie mākoņi ik pa laikam savelkas virs Šuplera galvas.

     [+] [-]

, 2011-01-05 00:13, pirms 14 gadiem
Supreme,man tev jautajums. Tev ir zinams,kad ir jalieto "ka" un kad jaalieto "kad"?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-01-05 09:46, pirms 14 gadiem
izskatījās ka mūsējie aizbraukuši paslidināties, nevis uzspēlēt hoķi!

  +1 [+] [-]

, 2011-01-05 10:14, pirms 14 gadiem
Tas droši vien ir Dinamo beigu sākums. Iespējams, visi komandā jau zina, ka nākšsezon naudas nebūs un spēlētājiem nolaidušās rokas.

     [+] [-]

, 2011-01-05 10:39, pirms 14 gadiem
kasagrande rakstīja: Tas droši vien ir Dinamo beigu sākums. Iespējams, visi komandā jau zina, ka nākšsezon naudas nebūs un spēlētājiem nolaidušās rokas.
Tad jau tieši otrādi ,būtu jācenšas lai dabūtu labus līgumus citur .

  -1 [+] [-]

, 2011-01-05 11:19, pirms 14 gadiem
Supreme_d1s rakstīja: Starp citu man jautājums par tavu brašuli, kur Trotters spēlēja pagājušo gadu ? Kādi bija viņa maiņas partneri ? Ar kādu numuru viņs spēlēja?
Trotters spēlēja AHL(amerikas hokeja līga) komandā Hamilton Bulldogs,kas ir NHL komandas Montreal Cnadiens fārmlubs(NHL Broks ir aizvadījis 2 spēles).AHL viņš spēlēja ar 19 nummuru,bet tās divas spēles,kad spēlēja Canadiens sastāva bija ar 59 nummuru.
Par maiņas partneriem neko nezzinu...

Ceru,ka tu man atbildēsi,kāpēc tev vajadzēja dzirdēt šīs atbildes no manis

  -1 [+] [-]

, 2011-01-05 11:19, pirms 14 gadiem
Droši vien atkārtošos, bet kamēr kaut cik biežāk netiks izmantoti vārtu gūšanas momenti, ar uzvarēt būs grūti.Garām, vārtu stabs, netrāpīja kā nākas pa ripu, virsū vārtsargam u.t.t.Nez kādēl tieši pret Dinamo baigi labi spēlē visu pretinieku vārtsargi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-01-05 11:54, pirms 14 gadiem
vispār es nesaprotu kapēc dinamo vajadzīgs ir 1.Troters(4maiņa punktus nav guvis kurā spēlē pēc kārtas.)
2.Surovijs( ne viņš cīnās, ne viņš punktus gūst)
3.Petrovickis( laikam aizgājis no iepriekšējā kluba uz dinamo, lai varētu vienkārši patrenkāt ripu.)

Vēl ir daži spēlētāji kurus varētu uzskaitīt, taču tad jūs sāktu trakot

Dinamo spēle kārtējo reizi "pa pirmo"

     [+] [-]

, 2011-01-05 12:23, pirms 14 gadiem
hypocrisy rakstīja: Un kur ir tie, kas kādu laiciņu atpakaļ braši deklarēja :''Hossa? Kas tas tāds? Priekš kam tāds sliņķis Dinamo? Mums ir lērums savējo, kas metīs pa 40 goliem sezonā, ja tikai viņiem atļaus.'' Varbūt ir pienācis laiks atpogāt acis un saprast, ka pie tāda vārtu guvēja tik drīz vairs netiksim un ar šitiem troteriem tikai aizsardzības stila hokeju var atļauties spēlēt.
nu, ko vismaz kaads praatiigs komentaars, +1 no manis!
nu nav shosezon dinamo speeleetaajs, kas panjemtu visu uz sevis, kas iemestu, kad visvairaak vajag - notiek visaadas miiciishanaas, bet tas rezultaatu nedod; lai vai ko par marselu vareeja d****, savu darbinju vinjshs paveica labi!
un tie juulja apliceeji, praktiski, lielaakaa dalja, labaak vispaar nebuutu muti veerushi valjaa - manupraat, nav jaatgaadina, kurshs muus ieprieksheejaas sezonaas aizveda liidz play-off, protams, vinjam bija arii lielisks paliigs - marsels, bet kopaa ar komandu vinji to paveica, taa kaa nav, ko trauceet juuli, vinjshs pats zina, ko dara!!
unnnn es stipri shaubos, ka juulis vainiigs, ka speeleetaaji nevelk kaajas, neizliekas liidz galam, ja speeleetaajs pats neuzskata par vajadziigu, juulis nevar vinja vietaa iziet uz laukuma.., piem., surovy beigaas pat palika bail skaitiit, jo vinjam bija taaaaaaaaaadas iespeejas, kuras vnk NEDRIIKST nerealizeet !!
+ nobeigumaa, broks nav guvis vaartus jau 17 speelees, kameer robim pirmajaas 6aas ir viena rezultatiiva p-speele; skaitlji runaa par sevi, tas svk produkts vrb nemaz nav sliktaaks par to jauno/tehnisko - vrb tikai ljaut vinjam iespeeleeties, jo uz broku mees gaidam jau no sezonas saakuma.

  -1 [+] [-]

, 2011-01-05 12:25, pirms 14 gadiem
ralfino rakstīja: Tu neatbildēji par maiņas partneriem
Nu,kur lai es izrauju ar kādiem maiņas partneriem viņs spēlējas

     [+] [-]

, 2011-01-05 12:30, pirms 14 gadiem
TROTTERlove rakstīja: Nu,kur lai es izrauju ar kādiem maiņas partneriem viņs spēlējas
speeleeties vinjshs tochna nespeeleejaas, vinjshs speelee/speeleejis

     [+] [-]

, 2011-01-05 12:36, pirms 14 gadiem
ledinja rakstīja: speeleeties vinjshs tochna nespeeleejaas, vinjshs speelee/speeleejis
Nu,pāraksījos es,vienu burtu par daudz netīšām pieliku...

     [+] [-]

, 2011-01-05 15:08, pirms 14 gadiem
biiiskaps rakstīja: Psc,Karsums vnk nekaunigi ar atvezesanos ievilka pretiniekam pa rokam,bet siekalainie dinamo fanelji tik aizstav vinju un noliek pretinieku...acimredzams,ka nejedz tie priduraki zaudet...
Savējos jaāizstav , Tu domāji, ka viņš tīšām?