Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Rēdliha dublis neglābj ''Dinamo''

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Rēdliha dublis neglābj ''Dinamo''
Miķelis Rēdlihs
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Pirmo spēli 2011. gadā aizvadījis Kontinentālās hokeja līgas klubs Rīgas ''Dinamo'', kas viesos, divus vārtus gūstot Miķelim Rēdliham, tomēr ar 2:5 piekāpās Ņižņijnovgorodas ''Torpedo''.

Šodien vieta ''Dinamo'' vārtos bija uzticēta Krisam Holtam, kurš iepriekš ārstēja potītes savainojumu un ilgāku laiku nevarēja palīdzēt komandai. Tādējādi vieta uz soliņa Edgaram Lūsiņam, kurš rīdzinieku vārtus sargāja pēdējos trīs mačos. Pēc mēneša dīkstāves uzbrukumā devās Lauris Dārziņš, spēlējot ierastajā virknējumā ar Jāni Spruktu un Miķeli Rēdlihu. Citu ievērojamu izmaiņu nebija; tāpat arī mājinieku rindās.

Mača ievadā ''Dinamo'' ieguva vairākumu - Aleksejs Potapovs bortā ietrieca M. Rēdlihu, kurš laukumu pameta ārstu ielenkumā, tomēr varēja spēli turpināt. Viena vīra pārsvaru, pateicoties lieliskajam sniegumam, neizdevās izmantot, un šāds iznākums pēdējā laikā jau gluži pierasts. Tiesa, ''Torpedo'' veicās līdzīgi - uz noraidīto soliņa atrodoties Guntim Galviņam, neko ievērības cienīgu izveidot neizdevās. Nevienai komandai nebija reālu vārtu gūšanas iespēju, līdz partnera metienu pielaboja Deniss Kočetkovs, panākdams 1:0 mājinieku labā.

Turpinājumā labu pretuzbrukumu izveidoja ''Torpedo'' (ripa lidoja vārtiem secen), pēc rikošeta glāba Holts. Tomēr otrie vārti nobrieda - veiksmīgi izspēlēts uzbrukums, un ripa pēc rikošeta atrada ceļu ''Dinamo'' vārtos. Tādējādi 16. minūtē rezultāts kļuva gaužām nelabvēlīgs - 0:2 -, turklāt parādītais sniegums neveicināja pozitīvismu. Taču rīdziniekiem pirms pārtraukuma izdevās reabilitēties - ''Torpedo'' rezultatīvākais hokejists Raiens Veske iesita M. Rēdliham, nopelnot noraidījumu. Un tieši Miķelis to aukstasinīgi izmantoja, būdams veiksmīgākais vārtu priekšā un panākdams 1:2. Jāpiemin, ka viņam 10. vārti sezonā.

Otro trešdaļu, pateicoties mājinieku nedisciplinētībai, ''Dinamo'' iesāka vairākumā, kura laikā izdevās apdraudēt Bernda Bruklera sargātos vārtus, taču panākt izlīdzinājumu nekādi nesanāca. Savukārt ''Torpedo'' izdevās dubultot pārsvaru, tiesa, lielu lomu nospēlēja veiksme. Proti, patālu metienu izdarīja pieredzējušais aizsargs Sergejs Rozins, Holts tvēra ripu, taču nejauši to ievirzīja savos vārtos! 3:1 mājinieku labā, rīdziniekiem likumsakarīgs šoks.

''Dinamo'' ieguva kārtējo vairākumu, kurš atkal palika neizmantots. Tikmēr mājinieki laiku velti netērēja, panākot jau ļoti pārliecinošo 4:1 - atkal precīzs bija Rozins, dubultojot šosezon gūto vārtu skaitu. Turpinājumā centienus atspēlēties izrādīja Sprukta virknējums, Galviņš un vēl vairāki hokejisti, taču - bez panākumiem. Tas nozīmēja, ka pēdējo 20 minūšu laikā, lai iegūtu kaut punktu, jāiemet vismaz trīs ripas.

Trešais periods iesākās ar Broka Trotera individuāliem centieniem, taču joprojām aktīvāki bija mājinieki, kuriem īpašas nepieciešamības palielināt pārsvaru nebija. Gūt savus otros vārtus mačā vēlējās M. Rēdlihs, bet iespējas palika neizmantotas. Likumsakarīgi - jo tuvāk bija spēles beigas, jo momentu kļuva mazāk un komandu spēle - neaktīvāka. Protams, momentu līdz mača beigām netrūka un vienu no tiem izmantoja Rēdlihs jaunākais - lieliska Dārziņa piespēle gar vārtiem, un Miķelis atkal bija izveicīgākais vārtu priekšā. 2:4, viņam otrie vārti spēlē.

''Dinamo'' līdz mača beigām centās izglābties, taču saņēma piekto ripu savos vārtos - pēc iemetiena nūja lūza Rodrigo Laviņam, un mājinieki to veiksmīgi izmantoja. Pēc vārtu zaudējuma spēlētāju starpā izcēlās nekārtības sakarā ar Mārtiņa Karsuma sitienu pretiniekam, bet tas mača gala iznākumu nemainījs - 5:2 ''Torpedo'' labā.

''Dinamo'' nākamā spēle ceturtdien Jaroslavļā pret vietējo ''Lokomotiv'', kas pašreiz ieņem 1. pozīciju Rietumu konferencē. Mača sākums pulksten 16:00

"Dinamo" sastāvs:

Kriss Holts (Edgars Lūsiņš); Mārtiņš Karsums – Andris Džeriņš - Ģirts Ankipāns;
Kristaps Sotnieks - Jēkabs Rēdlihs; Aleksandrs Ņiživijs – Roberts Petrovickis – Tomašs Surovijs; Jānis Andersons - Arvīds Reķis; Lauris Dārziņš - Jānis Sprukts – Miķelis Rēdlihs; Rodrigo Laviņš - Guntis Galviņš; Roberts Bukarts – Vitālijs Karamnovs - Broks Troters, Ainārs Podziņš

KHL regulārā sezona, 4. janvāris

Ņižņijnovgorodas "Torpedo" – Rīgas "Dinamo'' 5:2 (2:1, 2:0, 1:1)

Vārti: 9:49 Kočetkovs (Krikunovs, Višedkevičs) 1:0, 15:09 Veske (Grū) 2:0, 18:40 M.Rēdlihs (Galviņš, Dārziņš, vair.) 2:1, 25:38 Rozins (Ņikitenko) 3:1, 30:28 Rozins (Kočetkovs, Potapovs) 4:1, 56:52 M.Rēdlihs (Dārziņš) 4:2, 58:45 Linglets (Veske) 5:2
Soda minūtes: 14:8
Metieni: 28:29
Vārtsargi: Bruklers - Holts

  +3 [+] [-]

, 2011-01-04 21:12, pirms 14 gadiem
Trotterā jau nav vaiņa,kā viņš var spēlēt normāli,ja katru otro spēli tiek mētāts no vienas maiņas uz otro,es viņa vietā arī vairāk spēlētu individuāli un mēģinātu kautko iemest...Ceru ka arī Sējējs to redz ka vaina nav Trotterā,bet tikai un vienīgi Jūlī...

     [+] [-]

, 2011-01-04 21:18, pirms 14 gadiem
jurkoo rakstīja: Nu Surovijs man ar visu savu zemo realizāciju patīk, un rezultivitāte ir, cerams ka pēdējā laika melnā strīpa tikas pārvarēta, Hartigans arī ir tā neko, it kā jau rrezultivitāte ir, tikai liekas ka mazliet slinks un vispār jau pašlaik visa komanda buksē, cits vairāk cits mazāks, pēc melnās strīpas tuvākajā laikā cerams sekos pacēlums.
Par Holtu kā leģionāru nevaru pateikt nevienu sliktu vārdu, Telkvists arī it kā nav slikts.
Karamnovs atstāj labu spēles iespaidu, bet kaut kas pietrūkst.
Troters nepārliecina, droši vien tāpēc ka gaidīts no viņa bija ļoti daudz, bet neattaisno liktās cerības, pluss, liekas ka mēģina spēlēt pārāk individuāli kas arī mazliet viņu gremdē, tā arī atvēries nav, cerams ka līdz sezonas beigām vēl paspēs, ja ne, domāju ka pat nākošo sezon viņš šeit varētu vairs nebūt, varbūt RD vienkārši nav viņa komanda
Nu Surovijs ceturtajaa mainjaa buutu tiiri norm!Bet vairaakumaa vinju toch nevajag laist!Tikkai mazaakumaa!Karsums buutu 100% labaaks vinja poziicijaa!

     [+] [-]

, 2011-01-04 21:20, pirms 14 gadiem
jurkoo rakstīja: Nu Surovijs man ar visu savu zemo realizāciju patīk, un rezultivitāte ir, cerams ka pēdējā laika melnā strīpa tikas pārvarēta, Hartigans arī ir tā neko, it kā jau rrezultivitāte ir, tikai liekas ka mazliet slinks un vispār jau pašlaik visa komanda buksē, cits vairāk cits mazāks, pēc melnās strīpas tuvākajā laikā cerams sekos pacēlums.
Par Holtu kā leģionāru nevaru pateikt nevienu sliktu vārdu, Telkvists arī it kā nav slikts.
Karamnovs atstāj labu spēles iespaidu, bet kaut kas pietrūkst.
Troters nepārliecina, droši vien tāpēc ka gaidīts no viņa bija ļoti daudz, bet neattaisno liktās cerības, pluss, liekas ka mēģina spēlēt pārāk individuāli kas arī mazliet viņu gremdē, tā arī atvēries nav, cerams ka līdz sezonas beigām vēl paspēs, ja ne, domāju ka pat nākošo sezon viņš šeit varētu vairs nebūt, varbūt RD vienkārši nav viņa komanda
Jācer ka vismaz Ozoliņš kaut kā spēs pacelt komandu morāli ar savu klātbūtni, komandu vajag sapurināt līdzīgi kā pagājšgad spēlē pret SKA.
Skatoties pēc statistikas Hartigans cenšas vairāk vai mazāk kompensēt Hosas trūkumu, komandā viens no lielākajiem vārtu guvējiem.
Vārtsargi piekrītu, ir labi, ar savām labām un dažreiz arī ne visai labām spēlēm.
šogad cerēju vairāk no Galviņa, pagājušo sezonu aizvadīja daudz labāk, bija pāris labi šāvieni no zilās līnijas kas tomēr komandai deva savu artavu, šogad pagaidām 0 vārtu...

     [+] [-]

, 2011-01-04 21:21, pirms 14 gadiem
jurkoo rakstīja: Nu Surovijs man ar visu savu zemo realizāciju patīk, un rezultivitāte ir, cerams ka pēdējā laika melnā strīpa tikas pārvarēta, Hartigans arī ir tā neko, it kā jau rrezultivitāte ir, tikai liekas ka mazliet slinks un vispār jau pašlaik visa komanda buksē, cits vairāk cits mazāks, pēc melnās strīpas tuvākajā laikā cerams sekos pacēlums.
Par Holtu kā leģionāru nevaru pateikt nevienu sliktu vārdu, Telkvists arī it kā nav slikts.
Karamnovs atstāj labu spēles iespaidu, bet kaut kas pietrūkst.
Troters nepārliecina, droši vien tāpēc ka gaidīts no viņa bija ļoti daudz, bet neattaisno liktās cerības, pluss, liekas ka mēģina spēlēt pārāk individuāli kas arī mazliet viņu gremdē, tā arī atvēries nav, cerams ka līdz sezonas beigām vēl paspēs, ja ne, domāju ka pat nākošo sezon viņš šeit varētu vairs nebūt, varbūt RD vienkārši nav viņa komanda
No visiem ši gada leģionāriem, Hartigans, Surovijs, darija to ko leģionāram vajadzētu darīt, krāt punktus, tagad jau ilgāku laiku klusums, Holts šogad vismaz līdz šim bij spēlējis ļoti labi, Telkvists speja saņemties nospēlēt labi pret AK Bars. Karmanovs ?? 3 sezonu laikā puisis KHL ir iespējis 1 vārtus, Dinamo rindās, 2 piespēles, Vilkoits 3 spēļu laikā 1 vārti, secinājumus izdaram paši. Troteram šī vienkārši nav viņa komanda, un jāprasa būtu Sējējam ko viņs domāja, kad Hartigans viņam teica: "Klausies, man tur čoms ASV bez līguma, baigi labs, davai ņemam". Par Petrovicki vispār negribas runāt, šitas parāda to ko Šuplers domā par Latviešu hokejistiem kopumā: Šitie nav vilcēji, ņemam 48 gadus vecu Petro, un rekā šis 5 spēles un savos vartos ripa ! Par pārmaiņām treneru štābā pat nav ko cerēt, jo Kalvīts & Co, no hokeja saprot tik pat cik daudz, cik mēs te no raķešu būves. Tāka cerēsim uz 8 numura atgriešanos sastāvā.

     [+] [-]

, 2011-01-04 21:31, pirms 14 gadiem
Supreme_d1s rakstīja: No visiem ši gada leģionāriem, Hartigans, Surovijs, darija to ko leģionāram vajadzētu darīt, krāt punktus, tagad jau ilgāku laiku klusums, Holts šogad vismaz līdz šim bij spēlējis ļoti labi, Telkvists speja saņemties nospēlēt labi pret AK Bars. Karmanovs ?? 3 sezonu laikā puisis KHL ir iespējis 1 vārtus, Dinamo rindās, 2 piespēles, Vilkoits 3 spēļu laikā 1 vārti, secinājumus izdaram paši. Troteram šī vienkārši nav viņa komanda, un jāprasa būtu Sējējam ko viņs domāja, kad Hartigans viņam teica: "Klausies, man tur čoms ASV bez līguma, baigi labs, davai ņemam". Par Petrovicki vispār negribas runāt, šitas parāda to ko Šuplers domā par Latviešu hokejistiem kopumā: Šitie nav vilcēji, ņemam 48 gadus vecu Petro, un rekā šis 5 spēles un savos vartos ripa ! Par pārmaiņām treneru štābā pat nav ko cerēt, jo Kalvīts & Co, no hokeja saprot tik pat cik daudz, cik mēs te no raķešu būves. Tāka cerēsim uz 8 numura atgriešanos sastāvā.
Tu tiešām esi tik stulbs,ka doma,ka Sejējs paņēma Trotteru tikai,tāpēc,ka viņam to ieteica Hartigans.Sējējs Broku ņēma tapēc,ka viņš ir labs spēlētajs(pagājušajā sezona 6.rezultatīvākais AHL).
Trotteram līgums ir uz divām sezonām(šo un nākamo),tāpēc ja vien viņš paliks RD domāju,ka ir visas cerības,ka viņš atvērsies(nu,protams,ja viņu "nemētās pa maiņām").
Jo Trotters tiešām ir ļoti tehnisks un ātrs spēlētājs.Piespējas arī viņs dod labas,tikai partneri tās nesaprot,bet to varētu mainīt arī ja viņš paliktu ar kādiem maiņasbiedriem ilgāk nēkā 3 spēles.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-01-04 21:39, pirms 14 gadiem
TROTTERlove rakstīja: Tu tiešām esi tik stulbs,ka doma,ka Sejējs paņēma Trotteru tikai,tāpēc,ka viņam to ieteica Hartigans.Sējējs Broku ņēma tapēc,ka viņš ir labs spēlētajs(pagājušajā sezona 6.rezultatīvākais AHL).
Trotteram līgums ir uz divām sezonām(šo un nākamo),tāpēc ja vien viņš paliks RD domāju,ka ir visas cerības,ka viņš atvērsies(nu,protams,ja viņu "nemētās pa maiņām").
Jo Trotters tiešām ir ļoti tehnisks un ātrs spēlētājs.Piespējas arī viņs dod labas,tikai partneri tās nesaprot,bet to varētu mainīt arī ja viņš paliktu ar kādiem maiņasbiedriem ilgāk nēkā 3 spēles.
Ņemot vērā tavu segvārdu, es nemaz negribu jautāt, kāpēc tā aizstāvam Trotteru, bet personīgi man ir vairāk par 16 gadiem, un eliteprospects.com informācija par pagātni īpaši nesaista, šobrīd man kā Latvijas izlases un RD fanātiķim, šobrīd ir aktuāli kā spēlē mana komanda, nevis kanādā dzimis amerikānis, un sūrā realitāte ir tāda, kad viņs spēle, maigi izsakoties slikti, un domājas ka 38 spēļu laikaa 6 labākam AHL spelētājam bija iespējas sevi pierādīt ? Un kas attiecas par to personīgo apvainošanu, tā online vidē ir lieka, bet ja vēlies man to pateikt personīgi būšu atrodams 10 janvārī Arena Riga 111 sektora !

  -3 [+] [-]

, 2011-01-04 21:45, pirms 14 gadiem
Supreme_d1s rakstīja: Ņemot vērā tavu segvārdu, es nemaz negribu jautāt, kāpēc tā aizstāvam Trotteru, bet personīgi man ir vairāk par 16 gadiem, un eliteprospects.com informācija par pagātni īpaši nesaista, šobrīd man kā Latvijas izlases un RD fanātiķim, šobrīd ir aktuāli kā spēlē mana komanda, nevis kanādā dzimis amerikānis, un sūrā realitāte ir tāda, kad viņs spēle, maigi izsakoties slikti, un domājas ka 38 spēļu laikaa 6 labākam AHL spelētājam bija iespējas sevi pierādīt ? Un kas attiecas par to personīgo apvainošanu, tā online vidē ir lieka, bet ja vēlies man to pateikt personīgi būšu atrodams 10 janvārī Arena Riga 111 sektora !
Un kā tad viņš spēlē skarbi izsakoties?Protams,ja,kad nosaka kā spēlē vērā ņem tikai rezultatīvitāti,tad es atzīstu viņš spēlē drausmīgi,bet tā nav!
Viņam ir jādod iespēja,kaut vai 10 spēles aizvadīt vienā maiņā un tad var skatīties rezultātu.

  -1 [+] [-]

, 2011-01-04 21:46, pirms 14 gadiem
kas tas šodien bija?

  +3 [+] [-]

, 2011-01-04 21:46, pirms 14 gadiem
TROTTERlove rakstīja: Tu tiešām esi tik stulbs,ka doma,ka Sejējs paņēma Trotteru tikai,tāpēc,ka viņam to ieteica Hartigans.Sējējs Broku ņēma tapēc,ka viņš ir labs spēlētajs(pagājušajā sezona 6.rezultatīvākais AHL).
Trotteram līgums ir uz divām sezonām(šo un nākamo),tāpēc ja vien viņš paliks RD domāju,ka ir visas cerības,ka viņš atvērsies(nu,protams,ja viņu "nemētās pa maiņām").
Jo Trotters tiešām ir ļoti tehnisks un ātrs spēlētājs.Piespējas arī viņs dod labas,tikai partneri tās nesaprot,bet to varētu mainīt arī ja viņš paliktu ar kādiem maiņasbiedriem ilgāk nēkā 3 spēles.
Noņem taču reiz tās rozā brilles skaties uz lietām reālāk, Nevajadzētu vainu uzvelt tikai uz to ka viņš tiek mētāts no maiņas uz maiņu, viņš ir profesionāls hokejists kuram tādas lietas būtu pašsaprotamas un netraucētu spēlei kā tādai. Nav jau viņš arī vienīgais kurš tiek iespēlēts dažādās maiņās, manuprāt visi, ja ne visi tad lielākā daļa ir pabijuši spēlē ar citiem maiņas partneriem. Tas pats sprukts, spēlējis gan ar ar tradicionālo Dārziņa, Miķeļa maiņu, Karsums, ankipāns un daudzās citās kombinācijās.
Jā piekrītu šī Šuplera ekperimentēšana un zīlēšana ar maiņām jau sāk tomēr krist uz nerviem, bet tomēr ir arī savi iemesli kā savainoto lazarete etc..

  -2 [+] [-]

, 2011-01-04 21:52, pirms 14 gadiem
morfeus rakstīja: Noņem taču reiz tās rozā brilles skaties uz lietām reālāk, Nevajadzētu vainu uzvelt tikai uz to ka viņš tiek mētāts no maiņas uz maiņu, viņš ir profesionāls hokejists kuram tādas lietas būtu pašsaprotamas un netraucētu spēlei kā tādai. Nav jau viņš arī vienīgais kurš tiek iespēlēts dažādās maiņās, manuprāt visi, ja ne visi tad lielākā daļa ir pabijuši spēlē ar citiem maiņas partneriem. Tas pats sprukts, spēlējis gan ar ar tradicionālo Dārziņa, Miķeļa maiņu, Karsums, ankipāns un daudzās citās kombinācijās.
Jā piekrītu šī Šuplera ekperimentēšana un zīlēšana ar maiņām jau sāk tomēr krist uz nerviem, bet tomēr ir arī savi iemesli kā savainoto lazarete etc..
Pašsaprotams?tu lkm joko tev liekas normāli,ka spēlētājs katru 2/3 spēli spēlē citā maiņā?Nenoliedzami Broks ir spēlētājs kurš ir visvairāk mētāts pa maiņām un tas notiek vēlprojām.

  +1 [+] [-]

, 2011-01-04 21:53, pirms 14 gadiem
TROTTERlove rakstīja: Un kā tad viņš spēlē skarbi izsakoties?Protams,ja,kad nosaka kā spēlē vērā ņem tikai rezultatīvitāti,tad es atzīstu viņš spēlē drausmīgi,bet tā nav!
Viņam ir jādod iespēja,kaut vai 10 spēles aizvadīt vienā maiņā un tad var skatīties rezultātu.
Tavuprāt nosauc, ar kuriem spēlētājiem Trotters iederētos kopā ? Spelējis viņs ir ar visiem, un pietiekoši daudz spēles, lai pierādītu savu lietderību. Neviens te nesaka, kad viņs ir slikts vai labs spēlētājs vienkārši ši nav viņa komanda. Morfeus ir pilnīga taisnība novelc rozā brilles !

  -4 [+] [-]

, 2011-01-04 21:56, pirms 14 gadiem
Supreme_d1s rakstīja: Tavuprāt nosauc, ar kuriem spēlētājiem Trotters iederētos kopā ? Spelējis viņs ir ar visiem, un pietiekoši daudz spēles, lai pierādītu savu lietderību. Neviens te nesaka, kad viņs ir slikts vai labs spēlētājs vienkārši ši nav viņa komanda. Morfeus ir pilnīga taisnība novelc rozā brilles !
Lauri un Miķeli,bet labi tas atkrīt,jo ir Sprukts.Ar Hartiganu neizskatījās slikti.Ar Karamnovu arī bija labi.

  +1 [+] [-]

, 2011-01-04 22:02, pirms 14 gadiem
TROTTERlove rakstīja: Lauri un Miķeli,bet labi tas atkrīt,jo ir Sprukts.Ar Hartiganu neizskatījās slikti.Ar Karamnovu arī bija labi.
Vai kādu hokeja sezonu varēs izgtikt bez kādas pamuļķes?
Pagājušā sezonā bija lediņja, bet tagad tu.

  +1 [+] [-]

, 2011-01-04 22:03, pirms 14 gadiem
jurkoo rakstīja: Nu Surovijs man ar visu savu zemo realizāciju patīk, un rezultivitāte ir, cerams ka pēdējā laika melnā strīpa tikas pārvarēta, Hartigans arī ir tā neko, it kā jau rrezultivitāte ir, tikai liekas ka mazliet slinks un vispār jau pašlaik visa komanda buksē, cits vairāk cits mazāks, pēc melnās strīpas tuvākajā laikā cerams sekos pacēlums.
Par Holtu kā leģionāru nevaru pateikt nevienu sliktu vārdu, Telkvists arī it kā nav slikts.
Karamnovs atstāj labu spēles iespaidu, bet kaut kas pietrūkst.
Troters nepārliecina, droši vien tāpēc ka gaidīts no viņa bija ļoti daudz, bet neattaisno liktās cerības, pluss, liekas ka mēģina spēlēt pārāk individuāli kas arī mazliet viņu gremdē, tā arī atvēries nav, cerams ka līdz sezonas beigām vēl paspēs, ja ne, domāju ka pat nākošo sezon viņš šeit varētu vairs nebūt, varbūt RD vienkārši nav viņa komanda
Pēc Tavas atziņas iznāk,ka RD leģionāri ir labi, bet man jautājums-kā tas izpaužās komandas sniegumā??

  +1 [+] [-]

, 2011-01-04 22:04, pirms 14 gadiem
TROTTERlove rakstīja: Pašsaprotams?tu lkm joko tev liekas normāli,ka spēlētājs katru 2/3 spēli spēlē citā maiņā?Nenoliedzami Broks ir spēlētājs kurš ir visvairāk mētāts pa maiņām un tas notiek vēlprojām.
praktiski visi 2, 3 ,4 maiņas spēlētāji ir spēlējuši entās dažādās kombinācijās. Vēlreiz tas pats sprukts... centrs, ir spēlējis gan ar ņiživiju, suroviju. gan ar Ankipānu, Karsumu. tevis pieminēto Dārziņu, Miķeli. tapēc nevajag vainu novelt uz mētāšanu pa maiņām. visa komanda to ir izjutusi uz savas ādas. Priekš leģionāra viņam bija jāparāda tomēr daudz labāks sniegums nekā uz vietējo fona. 34 spēlēs bija jāparāda atzīstamāks sniegums, iespējams viņš nav vēl pieradis pie eiropas hokeja.

  +5 [+] [-]

, 2011-01-04 22:05, pirms 14 gadiem
TROTTERlove rakstīja: Lauri un Miķeli,bet labi tas atkrīt,jo ir Sprukts.Ar Hartiganu neizskatījās slikti.Ar Karamnovu arī bija labi.
Wow, tad reāli sanāk salikt kopā trīs centra uzbrucējus Hartiganu, Trotteru un Karmanovu vienā maiņā un visas RD problēmas būs atrisinātas. Šķiet ar šadu maiņu pat Ovečkins ar partneriem blakus nestāvētu. Manliekas tev ir problēmas.

     [+] [-]

, 2011-01-04 22:07, pirms 14 gadiem
Supreme_d1s rakstīja: Wow, tad reāli sanāk salikt kopā trīs centra uzbrucējus Hartiganu, Trotteru un Karmanovu vienā maiņā un visas RD problēmas būs atrisinātas. Šķiet ar šadu maiņu pat Ovečkins ar partneriem blakus nestāvētu. Manliekas tev ir problēmas.
Kurš teica,ka viņiem visiem trīs ir jāspēlē kopā?Trotters varētu ar KĀDU no viņiem spēlēt.Ja neesi pamanījis Trotters spēlē kā centrs,kad vajag-labāk viņam iet pa malu.

     [+] [-]

, 2011-01-04 22:08, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vai kādu hokeja sezonu varēs izgtikt bez kādas pamuļķes?
Pagājušā sezonā bija lediņja, bet tagad tu.
Namej, paldies par smieklu devu!!!

     [+] [-]

, 2011-01-04 22:08, pirms 14 gadiem
Torpedo malači. Skaisti. Pret aizsardzību mūsējie atsitās kā pret sienu. Ar to arī apsveicu. Skaista taktika Jūlim. Arī ar Holtu. Nav brīnums, ka pats savos iesita. Varēja tak manīt, ka čalis vēl nav atkopies...
Jāpiekrīt, ka Mikuš būtu labāks par Petrovicki.Nevelk vairs, nu nevelk. čalis notinies un laiž garām Nīlas plūdus pār sevi!
Vienīgais prieks bija skatīties uz Miķeli, kas beidzot bija dzīvelīgs. Un arī Lauri, kurš spēcīgi atgriezāz. Pārejie - pārāk sūdīgi nospēlēja. Tik bezzobainu spēli negaidīju.

  -1 [+] [-]

, 2011-01-04 22:09, pirms 14 gadiem
morfeus rakstīja: praktiski visi 2, 3 ,4 maiņas spēlētāji ir spēlējuši entās dažādās kombinācijās. Vēlreiz tas pats sprukts... centrs, ir spēlējis gan ar ņiživiju, suroviju. gan ar Ankipānu, Karsumu. tevis pieminēto Dārziņu, Miķeli. tapēc nevajag vainu novelt uz mētāšanu pa maiņām. visa komanda to ir izjutusi uz savas ādas. Priekš leģionāra viņam bija jāparāda tomēr daudz labāks sniegums nekā uz vietējo fona. 34 spēlēs bija jāparāda atzīstamāks sniegums, iespējams viņš nav vēl pieradis pie eiropas hokeja.
Nu,nevajag...Sprukts tomēr sezonas sākumā stabili spēlēja ar Anikipānu un Karsumu,bet tgd ar Miķeli un Lauri.

     [+] [-]

, 2011-01-04 22:11, pirms 14 gadiem
Supreme_d1s rakstīja: Wow, tad reāli sanāk salikt kopā trīs centra uzbrucējus Hartiganu, Trotteru un Karmanovu vienā maiņā un visas RD problēmas būs atrisinātas. Šķiet ar šadu maiņu pat Ovečkins ar partneriem blakus nestāvētu. Manliekas tev ir problēmas.
Starp citu spēlē pret maskavas dinamo viņš tika iespēlēts 4 maiņā
#21 Roberts Bukarts – #3 Mark Hartigan- #91 Brock Trotter, #29 Ainārs Podziņš. Laikam kā melējais uzbrucējs

  +2 [+] [-]

, 2011-01-04 22:11, pirms 14 gadiem
TROTTERlove rakstīja: Lauri un Miķeli,bet labi tas atkrīt,jo ir Sprukts.Ar Hartiganu neizskatījās slikti.Ar Karamnovu arī bija labi.
Nu Šitādus indivīdus gan nevajadzētu laist izpaust savu viedokli, tapēc tas tā jau diezgan pamatīgi iegruzīto latviešu tautu padara vēl nervozāku. Sķiet, kad te pat nav vērts diskutēt par torttera spēli, jo šamā drošvien viņam zem logiem sēž un dzied serenādes, tāpēc objektīvu viedokli no viņa(s) nedzirdēt !

     [+] [-]

, 2011-01-04 22:12, pirms 14 gadiem
runājot par visām tām vārtsargu štellēm - piedodiet, ja te kaut kur jau raksts ir, neesmu skatījies, BET tikko uzgāju šādu : TVNET :: Hokejs - Lūsiņš: Agri vai vēlu uz mani... . zināja pats, uz ko parakstījās, bet kaut kā pieķēra rindas, kurās viņš runā par Holtu...

  +3 [+] [-]

, 2011-01-04 22:16, pirms 14 gadiem
par spīti manam pastāvīgajam optimismam patreiz jāatzīst - grimstam! un neredzu, kā patreiz situāciju varētu uzlabot... kaut kad novembra beigās mehānisms sāka buksēt, un pavisam nemanāmi, taču nenovēršami viss kļūst aizvien sliktāk! uzvarētās spēles kļūst aizvien nepārliecinošākas , bet zaudējumi aizvien bezcerīgāki
ja tuvākās spēles Jēkabs kādam kārtīgi neiedos štangā, Dinamo var tā arī vairs nepamosties... es to, protams, domāju simboliski - bet kādam tā komanda jāsapurina, vienalga, vai kaujoties ar Vitjaz brašuļiem, vai atvairot 45 metienus spēle un paliekot sausā, vai iemetot hat-tricku vai paveicot kādu citu mazu varoņdarbu. Tas pats Vitjaz varētu būt labs kairinātājs - jāatriebj tā gļēvā spēle Rīgā, kaut ar asinīm no deguna

     [+] [-]

, 2011-01-04 22:17, pirms 14 gadiem
TROTTERlove rakstīja: Nu,nevajag...Sprukts tomēr sezonas sākumā stabili spēlēja ar Anikipānu un Karsumu,bet tgd ar Miķeli un Lauri.
#34 Vitalij Karamnov - #5 Jānis Sprukts – #19 Miķelis Rēdlihs; 2 spēles pēc kārtas ir bijusi arī tāda kombinācija. tā kā apbižoti tiek visi.

     [+] [-]

, 2011-01-04 22:19, pirms 14 gadiem
morfeus rakstīja: #34 Vitalij Karamnov - #5 Jānis Sprukts – #19 Miķelis Rēdlihs; 2 spēles pēc kārtas ir bijusi arī tāda kombinācija. tā kā apbižoti tiek visi.
Bāc,tās divas spēles būšu palaidusi garām,nu vismaz nebija palicis atmiņā.

     [+] [-]

, 2011-01-04 22:23, pirms 14 gadiem
Cienījamie līdzjutēji! Šo spēli mēs atcerēsimies, kad DR būs 9.vietā, bet TOR 8.-ajā. Mūsējie tak īstie latvieši - kamēr esam 8-niekā pakaļu nekustina. Priekš kam noskaņoties pret tiešajiem konkurentiem uz spēli par 6 punktiem? Būsim ārpus PO, tad arī sāks spēlēt - viss būs kārtībā! Starp citu, ļoti līdzīga spēle kāda bija ar Avto. Bija taču Jaunais gads - laikam būs labi nosvinējuši.

  +1 [+] [-]

, 2011-01-04 22:23, pirms 14 gadiem
TROTTERlove rakstīja: Bāc,tās divas spēles būšu palaidusi garām,nu vismaz nebija palicis atmiņā.
Starp citu man jautājums par tavu brašuli, kur Trotters spēlēja pagājušo gadu ? Kādi bija viņa maiņas partneri ? Ar kādu numuru viņs spēlēja?

     [+] [-]

, 2011-01-04 22:25, pirms 14 gadiem
Sunja murgi

     [+] [-]

, 2011-01-04 22:26, pirms 14 gadiem
Daži cer, ka būs revanšs ar Vitjazj... Bet būs kā ar Avto, kamēr nepratīs noskaņoties

     [+] [-]

, 2011-01-04 22:29, pirms 14 gadiem
marcina rakstīja: Daži cer, ka būs revanšs ar Vitjazj... Bet būs kā ar Avto, kamēr nepratīs noskaņoties
domā, ka mūsējie kāps vēlreiz uz tā paša grābekļa? visādi ir bijis, bet nu Vityaz, manuprāt, ir pietiekami īpašs gadījums, lai saņemtos un LABI nospēlētu, nevis mētātu krutakus... kurš gan gribētu 2reiz pagrūst Vityaz??

  +3 [+] [-]

, 2011-01-04 22:39, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pēc Tavas atziņas iznāk,ka RD leģionāri ir labi, bet man jautājums-kā tas izpaužās komandas sniegumā??
Tie kas mums ir patreiz tie nav legionāri, bet gan parodijas par legionāriem. Īsti legionāri mums bija tikai 1 sezona un to arī rada viņu sniegums. Hossa spēle Ak bars, Elisons ir Torpedo lideris, Novāks PČ čempions, Wetkots bija vadošais aizsargs Minskā un arī Hartigasn nav slikts, vismaz golus prot mest.

     [+] [-]

, 2011-01-04 22:44, pirms 14 gadiem
Es domāju, ka Play off zonā kaut kā tiksim. Dabūsim vēl savus grūtos punktus sezonas izskaņā un pārguruši ievelsimies 8-niekā.
Play off izstāsimies, visticamāk jau pirmajā kārtā. Tādi brīnumi kā pagājušajā sezonā, nenotiek katru gadu pēc kārtas.

     [+] [-]

, 2011-01-04 22:52, pirms 14 gadiem
Apskatoties janvāra spēļu kalendāru - priekšā vieni vienīgi zāģi un playoff tu tū! Diemžēl!!!