Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" pirms pārtraukuma vizīte pie "CSKA"

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

"Dinamo" pirms pārtraukuma vizīte pie "CSKA"
Rīgas "Dinamo"
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Šovakar pēdējo maču pirms Kontinentālās Hokeja līgas pauzes aizvadīs Rīgas "Dinamo", kas plkst. 18:45 izbraukumā spēkosies ar Maskavas "CKSA". Spēle tiešraidē LTV7 un VSB.

Svētdien mūsējie ar 4:3 uzvaru pēcspēles metienos viesos pret Minskas "Dinamo" pārtrauca četru zaudējumu sēriju līgā, šovakar mēģinājums pārtraukt vēl vienu zaudējumu sēriju. Šoreiz stāsts par Maskavas "CSKA" komandu, kas "dinamiešus" apspēlējusi pēdējās piecās spēlēs.

Pagājušajā sezonā mūsējie zaudēja pa divām reizēm gan savā arēnā, gan viesos. Izbraukumā zaudējumi ar 1:2 un 3:5. Abu komandu pēdējā savstarpējā spēle bija šī gada februārī Rīgā, kad "Dinamo" savu skatītāju priekšā zaudēja ar 1:2. Sešos mačos pret Krievijas titulētāko klubu mums tika viena uzvara, kas gūta abu komandu pirmajā tikšanās reizē – 4:3.

Šo sezonu labāk sākuši "Dinamo" hokejisti, 22 mačos sakrājot 33 punktus. "CSKA" par diviem mačiem mazāk un turnīra tabulā sešu punktu deficīts attiecībā pret "Dinamo". Tātad pēc zaudētājiem punktiem līdzsvars. Maskavieši šobrīd sasnieguši teicamu formu – uzvarētas pēdējās četras spēles – 3:1 pret "Dynamo" un "Vityaz" savā laukumā, kā arī pāris uzvaras viesos. Vispirms ar 3:2 apspēlēta "SKA", bet pēc tam "sausā" uzvara Maskavas derbija pret "Spartak" – 1:0.

"CSKA" nav izteiktu līderu, un vienības panākumu atslēga ir komandas spēle. Rezultatīvākais spēlētājs ir Jans Mareks, kuram 19 mačos 18 punkti (7+11). Par trim mazāk ir Aleksejam Badjukovam (5+10). Pēdējos mačos komandas vārtus teicami sargājis Sergejs Gaidučenko, kuram četrās uzvarētajās spēlēs ielaisti tikai četri vārti.

Rīdziniekiem šovakar pēdējais mačs pirms lielās novembra pauzes. Nākamais mačs mūsējiem 17. datumā Ufā. "Dinamo" arī šodien bez savainotā Ģirta Ankipāna. Visādi citādi sastāvā lielu robu nav. Mača sākums plkst. 18:45, tiešraide LTV7 un VSB.

Izmantotie resursi:
khl.ru

CSKA un Dinamo mačā...

  • 106

  • 289


  -1 [+] [-]

, 2010-11-02 12:47, pirms 14 gadiem
alguns rakstīja: Nameja9999 argumenti pārliecinoši,bet ,ja RD rādīs saturīgu SAVU spēli,kādu punktu vai punktus varam aizķert.
SAVU speli ta rada parasti pret specigajam komandam , bet salagam parsati zaude un ar kaunu pamet laukumu, cska ka zinams nav salati, tadel sodien bus saturiga spele un + iznakums

     [+] [-]

, 2010-11-02 12:50, pirms 14 gadiem
Troters pret armijniekiem spēlēs vienā uzbrucēju trijniekā kopā ar Juraju Mikušu un Mārtiņu Karsumu.
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

     [+] [-]

, 2010-11-02 13:03, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Man joprojām nav saprotama tā cepšanās ap to Trotteru.
Viņš ne par santīmu nav labāks par to pašu Mikušu. Vai to pāris vārtu un piespēļu ko izdarijis dēļ? Mikušs toties krietni mazāk spēļu aizvadijis. Un arī par aktivitāti laukumā Mikušu nevar nosodīt.
arlaulibas dels ir neaizskarama personiba Dinamo, Troters tads nav tapec tada attieksme pret vinju

     [+] [-]

, 2010-11-02 13:07, pirms 14 gadiem
mikuš pieradis sodienn ar trotteru kad vini labi saspelejas un mak gut vardus un piespeles izdarit pasaki vai daži šitas piespeles nenobutele

     [+] [-]

, 2010-11-02 13:09, pirms 14 gadiem
B0bo rakstīja: 4. Nevienam nav tādi fani kā RD!
Jā, baigie lielībnieki un plātīzeri

  +1 [+] [-]

, 2010-11-02 13:10, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Man joprojām nav saprotama tā cepšanās ap to Trotteru.
Viņš ne par santīmu nav labāks par to pašu Mikušu. Vai to pāris vārtu un piespēļu ko izdarijis dēļ? Mikušs toties krietni mazāk spēļu aizvadijis. Un arī par aktivitāti laukumā Mikušu nevar nosodīt.
Nu ja nesaproti tad značit nav lemts, ko pats ņemies....

     [+] [-]

, 2010-11-02 13:14, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Man joprojām nav saprotama tā cepšanās ap to Trotteru.
Viņš ne par santīmu nav labāks par to pašu Mikušu. Vai to pāris vārtu un piespēļu ko izdarijis dēļ? Mikušs toties krietni mazāk spēļu aizvadijis. Un arī par aktivitāti laukumā Mikušu nevar nosodīt.
Ivars vairs necepās ap Mikušu, fiksi mēs ar pārstājam Tu jau pats vēl nesen par viņu ironizēji
Mikušs nav slikts, viņam velkās līdz arī tava radītā noniecinošā "šlēfe".

  +2 [+] [-]

, 2010-11-02 13:14, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Man joprojām nav saprotama tā cepšanās ap to Trotteru.
Viņš ne par santīmu nav labāks par to pašu Mikušu. Vai to pāris vārtu un piespēļu ko izdarijis dēļ? Mikušs toties krietni mazāk spēļu aizvadijis. Un arī par aktivitāti laukumā Mikušu nevar nosodīt.
pāris piespēles - 3pts pret 13? paskaties +/- rādītāju. Padomā, kuru maiņu mikuš padarījis labāku, kopš pievienojies RD?

  -4 [+] [-]

, 2010-11-02 13:19, pirms 14 gadiem
huy rakstīja: Nu ja nesaproti tad značit nav lemts, ko pats ņemies....
Man pēc dabas ziņkārīgam cilvēkam gribās tomēr šo zināmā mērā fenomenu izdibināt.
Mana versija, ka viena daļa RD līdzjutēju, kas pie Trottera iegādes kliedza urā, tagad negrib atzīt, ka no saslavētā AHL super-puper uzbrucēja pagaidām čiks vien sanācis.

  -3 [+] [-]

, 2010-11-02 13:23, pirms 14 gadiem
sporta fans 66 rakstīja: Ivars vairs necepās ap Mikušu, fiksi mēs ar pārstājam Tu jau pats vēl nesen par viņu ironizēji
Mikušs nav slikts, viņam velkās līdz arī tava radītā noniecinošā "šlēfe".
Vot, un te Tu atkal blefo, jo es NEREIZI neesmu ironizējis par Mikušu. Es viņu drīzāk esmu aizstāvējis, ka spēlētājs nav vainīgs, ja viņam paveras iespēja uzspēlēt RD labā KHL līmenī. Vai viņam letiņu spēlētāju dēļ no tās bija jaatsakās?
Par Šupleru un Sējēju Mikuša sakarā gan esmu ironizējis. Tas ir nenoliedzams fakts.

  +3 [+] [-]

, 2010-11-02 13:26, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Man joprojām nav saprotama tā cepšanās ap to Trotteru.
Viņš ne par santīmu nav labāks par to pašu Mikušu. Vai to pāris vārtu un piespēļu ko izdarijis dēļ? Mikušs toties krietni mazāk spēļu aizvadijis. Un arī par aktivitāti laukumā Mikušu nevar nosodīt.
Šito tu vari stāstīt kaut kur citur. Pat ar neapbruņotu aci var redzēt, kuram ir lielāks skils un kurš to labāk realizē. Nemaz nerunājot par to, ka pie lielajiem laukumiem ir jāpierod (neskatoties uz spēlēšanu NCAA). Kā dažs lab ir izteicies, tad spēlējot malā (nevis centrā) Troters kļūst par tehniskāko spēlētāju RD.

  -4 [+] [-]

, 2010-11-02 13:37, pirms 14 gadiem
kino rakstīja: Šito tu vari stāstīt kaut kur citur. Pat ar neapbruņotu aci var redzēt, kuram ir lielāks skils un kurš to labāk realizē. Nemaz nerunājot par to, ka pie lielajiem laukumiem ir jāpierod (neskatoties uz spēlēšanu NCAA). Kā dažs lab ir izteicies, tad spēlējot malā (nevis centrā) Troters kļūst par tehniskāko spēlētāju RD.
Kur ir mēraukla,kas nosaka cik ilgā laikā z-amērikas spēlētājam japierod pie Eiropas standarta laukumiem? Ir aizvadīta gandrīz puse KHL regulārā čempionāta, bet Trottera statistika ir tāda kāda ir (4+7=11).
Sorry, bet leģionāram ņemšanās pa 3 maiņu godu nedara. Un var man nestāstīt, ka tur pie vainas ir tikai Mikušs, jo nekad neticēšu, ka Šuplers speciāli viena spēlētāja dēļ gremdē komandu kuru pats trenē.
Un kur ir garantija, ka Trotters sezonas otrā pusē pēkšņi atvērsies??

  +2 [+] [-]

, 2010-11-02 13:38, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Man pēc dabas ziņkārīgam cilvēkam gribās tomēr šo zināmā mērā fenomenu izdibināt.
Mana versija, ka viena daļa RD līdzjutēju, kas pie Trottera iegādes kliedza urā, tagad negrib atzīt, ka no saslavētā AHL super-puper uzbrucēja pagaidām čiks vien sanācis.
Troters ir labāks, tik vēl meklējas. Pagaidām man liekas ir ok, ne uz ko dižāku sākumā arī necerēju. Mikušs cenšas atstrādāt sadotos avanusus un nēsājas, bet sanāk nu....mans paziņa tos sauc par "ar pieri bortā skrējējs". Pagaidām tā tas izskatās.

  +2 [+] [-]

, 2010-11-02 13:44, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kur ir mēraukla,kas nosaka cik ilgā laikā z-amērikas spēlētājam japierod pie Eiropas standarta laukumiem? Ir aizvadīta gandrīz puse KHL regulārā čempionāta, bet Trottera statistika ir tāda kāda ir (4+7=11).
Sorry, bet leģionāram ņemšanās pa 3 maiņu godu nedara. Un var man nestāstīt, ka tur pie vainas ir tikai Mikušs, jo nekad neticēšu, ka Šuplers speciāli viena spēlētāja dēļ gremdē komandu kuru pats trenē.
Un kur ir garantija, ka Trotters sezonas otrā pusē pēkšņi atvērsies??
Tādas mērauklas nav, tāpēc ņemot ZA leģionāru ar to ir jārēķinās. Cita lieta, kad leģionārs ir eirpietis ( ala Mikušs).

     [+] [-]

, 2010-11-02 13:50, pirms 14 gadiem
pirms pārtraukuma vajadzīga uzvara!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-11-02 13:54, pirms 14 gadiem
huy rakstīja: Troters ir labāks, tik vēl meklējas. Pagaidām man liekas ir ok, ne uz ko dižāku sākumā arī necerēju. Mikušs cenšas atstrādāt sadotos avanusus un nēsājas, bet sanāk nu....mans paziņa tos sauc par "ar pieri bortā skrējējs". Pagaidām tā tas izskatās.
Meklējas tikai govis un citi četrkājaini radijumi, bet hokejistam pēc vairāk kā 20 spēļu aizvadīšanas kādā komandā jau vajadzētu būt skaidrs kas ir kas. Kāpēc Trotters vel nav atvēries lai spriež hokeja speciālisti.
Par Mikušu piekrītu,ka uz viņa pleciem guļ liels atbildības slogs, jo gan jau ka arī viņš ir informēts par līdzjutēju attieksmi pret sevi.

     [+] [-]

, 2010-11-02 13:54, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Man joprojām nav saprotama tā cepšanās ap to Trotteru.
Viņš ne par santīmu nav labāks par to pašu Mikušu. Vai to pāris vārtu un piespēļu ko izdarijis dēļ? Mikušs toties krietni mazāk spēļu aizvadijis. Un arī par aktivitāti laukumā Mikušu nevar nosodīt.
es saprotu, ka tev patik sev pievērst uzmanību, bet nu nevajag jau palikt smieklīgam

     [+] [-]

, 2010-11-02 13:56, pirms 14 gadiem
obligati vajaga uzvaru jo jau vitjazam uzdavinajam punktus un daudzam citam komandam

  +1 [+] [-]

, 2010-11-02 14:02, pirms 14 gadiem
biiiskaps rakstīja: Cerams CiSKAs turpinaas savu uzvaru seriju un nopeers tos luzerus no RD!
Triss vardi,Tu esi mulkis!

  +2 [+] [-]

, 2010-11-02 14:05, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Meklējas tikai govis un citi četrkājaini radijumi, bet hokejistam pēc vairāk kā 20 spēļu aizvadīšanas kādā komandā jau vajadzētu būt skaidrs kas ir kas. Kāpēc Trotters vel nav atvēries lai spriež hokeja speciālisti.
Par Mikušu piekrītu,ka uz viņa pleciem guļ liels atbildības slogs, jo gan jau ka arī viņš ir informēts par līdzjutēju attieksmi pret sevi.
Redz - Tu pats uzdod jautājumus un tad uz tiem pats atbildi. Liekas tev visinteresantāk būtu runāt pašam ar sevi.

  +5 [+] [-]

, 2010-11-02 14:10, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Man joprojām nav saprotama tā cepšanās ap to Trotteru.
Viņš ne par santīmu nav labāks par to pašu Mikušu. Vai to pāris vārtu un piespēļu ko izdarijis dēļ? Mikušs toties krietni mazāk spēļu aizvadijis. Un arī par aktivitāti laukumā Mikušu nevar nosodīt.
Piekrītu ka Mikušs cenšas, bet laukumā Troters ļoti labi izskatās-labs dribls, labi pārredz laukumu, dara arī vērtīgu melno darbu, kas sada tipa hokejistiem ir retums. Nezinu cenšos veinmēr vērtēt hokejistus neitrāli neiespaidojos no citu domām un Troters vismaz pagaidām izskatās galvastiesu pārāks par Mikušu. Ja Troteru iuzskatu par vienu no labākiem mūsu hokejistiem, tad Mikušu tieši pretēji. Vai tad patiešām nevar redzēt cik labs ir Troters laukumā.

  +1 [+] [-]

, 2010-11-02 14:12, pirms 14 gadiem
huy rakstīja: Redz - Tu pats uzdod jautājumus un tad uz tiem pats atbildi. Liekas tev visinteresantāk būtu runāt pašam ar sevi.

Kādreiz taču vajag parunāt arī ar kādu gudru cilvēku u.t.i. ar sevi. (Joks).

  -1 [+] [-]

, 2010-11-02 14:14, pirms 14 gadiem
FUNS rakstīja: Piekrītu ka Mikušs cenšas, bet laukumā Troters ļoti labi izskatās-labs dribls, labi pārredz laukumu, dara arī vērtīgu melno darbu, kas sada tipa hokejistiem ir retums. Nezinu cenšos veinmēr vērtēt hokejistus neitrāli neiespaidojos no citu domām un Troters vismaz pagaidām izskatās galvastiesu pārāks par Mikušu. Ja Troteru iuzskatu par vienu no labākiem mūsu hokejistiem, tad Mikušu tieši pretēji. Vai tad patiešām nevar redzēt cik labs ir Troters laukumā.
Var. Itsevišķi,kad nosēdušies 1 maiņas spēlētāji. Bet arī Mikušs nav no tiem neredzamākiem.

  +4 [+] [-]

, 2010-11-02 14:21, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Var. Itsevišķi,kad nosēdušies 1 maiņas spēlētāji. Bet arī Mikušs nav no tiem neredzamākiem.
Mikušs vairāk ar auļošanu nevis hokeja spēlēšanu izceļas

     [+] [-]

, 2010-11-02 14:23, pirms 14 gadiem
Pēdējā spēlē pirms pārtraukuma izliek visu ko var, un tad varēs atpūsties

  +7 [+] [-]

, 2010-11-02 14:29, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kur ir mēraukla,kas nosaka cik ilgā laikā z-amērikas spēlētājam japierod pie Eiropas standarta laukumiem? Ir aizvadīta gandrīz puse KHL regulārā čempionāta, bet Trottera statistika ir tāda kāda ir (4+7=11).
Sorry, bet leģionāram ņemšanās pa 3 maiņu godu nedara. Un var man nestāstīt, ka tur pie vainas ir tikai Mikušs, jo nekad neticēšu, ka Šuplers speciāli viena spēlētāja dēļ gremdē komandu kuru pats trenē.
Un kur ir garantija, ka Trotters sezonas otrā pusē pēkšņi atvērsies??
Paņem talkā matematiku

Trotters 21 spēle 11 punkti- vidēji spēlē 0,53 punkti
Mikush- 16 spēlē 3 punkti- vidēji spēlē 0.19 punkti

Vēl ielienam statistikā-
+/-
Trotters- +3
Mikush- -4

Realizācija %
T- 12.9
M- 6.5

Spēles laiks (vidēji)
T- 13:18
M- 11:56

Par ko tu runa??? Kaa Mikush ir vienādā limenii ar Broku??? Iespeejas gandrīz tikpat daudz cik Brokam (skaties spēles laiku), metienu realizācija uz pusi shvakaaka. Un ir tikai 5u spēļu starpība.

  -4 [+] [-]

, 2010-11-02 14:37, pirms 14 gadiem
Peleeciits rakstīja: Paņem talkā matematiku

Trotters 21 spēle 11 punkti- vidēji spēlē 0,53 punkti
Mikush- 16 spēlē 3 punkti- vidēji spēlē 0.19 punkti

Vēl ielienam statistikā-
+/-
Trotters- +3
Mikush- -4

Realizācija %
T- 12.9
M- 6.5

Spēles laiks (vidēji)
T- 13:18
M- 11:56

Par ko tu runa??? Kaa Mikush ir vienādā limenii ar Broku??? Iespeejas gandrīz tikpat daudz cik Brokam (skaties spēles laiku), metienu realizācija uz pusi shvakaaka. Un ir tikai 5u spēļu starpība.
ja rēķina, ka Mikušs ielēca RD jau ejošā vilcienā, tad šī statistika viņam nav nemaz tik slikta.
Un kā jau te huy rakstija, tad uz Trotteru negulstas tik liels psiholoģiskais slogs.

  +3 [+] [-]

, 2010-11-02 14:40, pirms 14 gadiem
Kā var vispār apskatot statistiku runāt,ka Troters vienā līmenī ar Mikušu???Kad bija Mikušs ar Dārziņu un Rēdlihu-galīgi spēle negāja tai maiņai,kad bija Troters vidū-bija vislabākā maiņa!Ko pagājušājā spēlē Mikušs izdarīja-neko-tikai atradās laukumā,kad tika zaudēti visi vārti.Man līdz kaklam tā Šuplera aizbildniecība šim spēlētājām ļaujot spēlēt arī pa malu,kaut gan mūsu malējie uzbrucēji sēž malā.

  +1 [+] [-]

, 2010-11-02 14:44, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: ja rēķina, ka Mikušs ielēca RD jau ejošā vilcienā, tad šī statistika viņam nav nemaz tik slikta.
Un kā jau te huy rakstija, tad uz Trotteru negulstas tik liels psiholoģiskais slogs.
Tapēc arī Mikušu nīst. Viņš vēl nav gatāvs tām lomām ko Šuplers liek spēlēt. Skaidrs ka spēlētājs pats nav vainīgs, bet dzīvē tā tas notiek.

  -3 [+] [-]

, 2010-11-02 14:46, pirms 14 gadiem
ir gan mikuss vainigs, pats gribeja spelet , bet var redzet ka neprot isti un nav jabrinas ka visi ienist tadu "spetetaju"

  +1 [+] [-]

, 2010-11-02 14:56, pirms 14 gadiem
Allhockey expertu viedoklis:

Рижане завершают своё выездное турне, которое у них проходит с переменным успехом. Мы думаем, что сегодня гостям удастся победить, ставим на "Динамо".

  +2 [+] [-]

, 2010-11-02 15:00, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: ja rēķina, ka Mikušs ielēca RD jau ejošā vilcienā, tad šī statistika viņam nav nemaz tik slikta.
Un kā jau te huy rakstija, tad uz Trotteru negulstas tik liels psiholoģiskais slogs.
Labi Ivar, mēs sapratām. Neviens nedrīkst aiztikt neefektīvāko RD uzbrucēju.

  +1 [+] [-]

, 2010-11-02 15:04, pirms 14 gadiem
kino rakstīja: Labi Ivar, mēs sapratām. Neviens nedrīkst aiztikt neefektīvāko RD uzbrucēju.
šai gadījumā laikam mūsu liepājniekam ir galvenais būt opozīcijā RD fanu pulkam, pārējais ir otršķirīgs Atceros pirms 3 gadiem tieši tā sākās viņa lielā MnD mīlestība, šie pirkās, ņēmās, spēle negāja, esports lika rakstus, komentos ņirgāšanās.....