Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3
Autors: Gatis Druvietis

Ržiga: "Kovaļčuks ir vienā līmenī ar Grecki, Mesjē un Jāgru"

Ržiga: "Kovaļčuks ir vienā līmenī ar Grecki, Mesjē un Jāgru"
Aleksandrs Ovečkins un Iļja Kovaļčuks
Foto: ITAR-TASS

NHL lokauta laikā krievu superuzbrucējs Iļja Kovaļčuks spēlē Sanktpētrburgas SKA. Pēc viņa pievienošanās KHL klubam ir tikai uzvaras, un galvenais treneris neslēpj sajūsmu.

Savās pirmajās divās spēlēs Kovaļčuks ir guvis 3 rezultativitātes punktus, tomēr viņa kvalitātes neaprobežojas tikai ar punktu gūšanu. Sanktpēterburgas kluba galvenais treneris Milošs Ržiga pauž sajūsmu par vērtīgā jaunieguvuma pienesumu SKA. ”Atšķirība ir milzīga. Līdz ar viņa ierašanos kļuvis jautrāk. Komanda ir pacēlusies, redzu pavisam citu noskaņojumu un gribēšanu. Kovaļčuks demonstrē profesionālismu ne tikai uz ledus, bet arī ģērbtuvē. Līdz ar viņu komanda izskatās citādi. Viņš ir piemērs visiem – vienmēr koncentrējies, klausa treneri. Īsts komandas spēlētājs, šajā ziņā nav nekādu problēmu”. Kopā ar komandas kapteini Kovaļčuku krievu KHL klubs šosezon vēl nav zaudējis, bilance ir uzlabojusies līdz 5-3.

Galvenā trenera gala slēdziens: ”Neapšaubāmi, viņš ir viens no pasaules labākajiem spēlētājiem – vienā līmenī ar Grecki, Mesjē un Jāgru”.

NHL statistika: Greckis, Mesjē, Jāgrs, Kovaļčuks.

Informācija liecina, ka Kovaļčuka sezonas alga Sankpēterburgas klubā ir 5 000 000 ASV dolāru, kas varētu būt trešais lielākais atalgojums KHL.

Izmantotie resursi:
sportbox.ru
izvestia.ru


, 2012-10-01 14:03, pirms 13 gadiem
Vienā līmenī ar skursteņiem un pelnu traukiem! X2
, 2012-10-01 14:03, pirms 13 gadiem

Viņš laikam domāja jūras līmeni.
Gan Kovaļčuks, gan Greckis dzīvo apmēram vienā augstumā, tikai dažādās Zemeslodes pusēs
Slēpts komentārs: badža
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-01 14:19, pirms 13 gadiem
Un atkal Kolhoza ansis ieradies piemēslot...
Kolhoza_Ansis rakstīja: Tas pats kas pateiktu ja Kolhozs ir vienaa liimenii ar NHL.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-01 14:24, pirms 13 gadiem
Kolhoza_Ansis rakstīja: Tas pats kas pateiktu ja Kolhozs ir vienaa liimenii ar NHL.
Kolhozs ir vienā līmenī ar Liellopu Fermas līgu?
, 2012-10-01 14:26, pirms 13 gadiem
Dievs dod viņam veselību un paskatīsimies kur viņš būs karjeras beigās, komandas motors vienozīmīgi, pērn nebūtu viņa Devils pat tuvu nebūtu finālam NHL, ja spēlēs SKA līdz pavasarim domāju ka arī par finālu pacīnīsies, ļoti simpatizē šis spēlētājs un veiksmi viņam arī turpmāk!
Ceru ka atgriežoties NHL viņš būs jaunais Devils kapteinis!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-01 14:29, pirms 13 gadiem
Labi vismaz,ka Lemjē nepiemurgoja klāt, tas jau būtu par traku. Kaut gan tāpat jau ir par traku
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-01 14:31, pirms 13 gadiem
Detlefs rakstīja: Greckis ir vēl,vēl augstāk.Grecka līmenī spēja turēties tikai Supermario.
Greckis-Mesjē ir TOP 2 vīri,visās ailītēs.
Nu ja jau Supermario, tad kāpēc Greckis-Mesjē top 2?
, 2012-10-01 14:33, pirms 13 gadiem
Podziņš pēdējos gados (kopā skaitot) KHL ir iemetis vairāk kā Kovaļčuks, vai nevar secināt, ka viņš ir labāks par Grecki?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-01 14:33, pirms 13 gadiem
amurs.007 rakstīja: neee, uz slimiem neapwainojas
tieši tādiem tekstiem piestāv "w" burts klāt, nu kur vēl tipiskāk
Slēpts komentārs: mvp222
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-01 14:45, pirms 13 gadiem
Par 5ciem miljoniem es arī kļūtu par komandas spēlētāju, un koncentrētos pirms spēles.
, 2012-10-01 15:08, pirms 13 gadiem
Nu tu dod Miloš,ibio.....Vismaz viena sezona tava mūžā bez psihiem,nu vismaz daudz mazāk
, 2012-10-01 16:01, pirms 13 gadiem
Detlefs rakstīja: Greckis ir vēl,vēl augstāk.Grecka līmenī spēja turēties tikai Supermario.
Greckis-Mesjē ir TOP 2 vīri,visās ailītēs.
Kovi līdz viņiem netikt,Kovi nav bijušas daudzas sezonas ar 100pts,pat ne 150pts,par 215pts nemaz nerunājot.
Kovi ir īsts līderis,spilgts spēlētājs,spēj atnest uzvaru,ir autoritāte.
Bet salīdzināt ar Grecki un Mesjē ,tas nav korekti un pareizi.
Es gan domāju, ka Greckis ir sliktāks par super mario. Runājot par Kovaļčuku, lai cik labs viņš ir, nevienam no minētajiem viņš nevelk līdzi.
, 2012-10-01 16:08, pirms 13 gadiem
mvp222 rakstīja: saubos vai vins ir labaks par jagru, bet par tiem greckiem un mesje vins noteikti ir labaks, bet lidz krievu legendam ka harlamovs vins tomer nevelk, tas ir cits limenis
Pēc tava raksta sapratu ka tu par hokeju neko nesaproti
, 2012-10-01 16:11, pirms 13 gadiem
simeks3 rakstīja: NHL spēles stils mainās...nevar tos laikus salīdzināt ar mūsdienām
Piekrītu tavam teiktajam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-01 16:13, pirms 13 gadiem
Smieklīgi, ka to saka treneris, kurš klātienē redzējis (un trenējis) tikai vienu Kovaļčkuku un to pašu tikai uz pāris dažām spēlēm. Būtu labāk klusējis, ja nav nekā gudra ko pateikt.
, 2012-10-01 16:16, pirms 13 gadiem
simeks3 rakstīja: NHL spēles stils mainās...nevar tos laikus salīdzināt ar mūsdienām
Tad ari to laiku speletajus nav ko salidzinat ar tagadejiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-01 16:27, pirms 13 gadiem
Nu trenneris pārspīlē par kovaļčuku jo Grecskis un Lemje ir cita kaluma un vienigais ar kuru Kovaļčuks var sacensties ir Jaramirs Jagrs vai Malkins
, 2012-10-01 16:31, pirms 13 gadiem
Kolhoza_Ansis rakstīja: Tas pats kas pateiktu ja Kolhozs ir vienaa liimenii ar NHL.
Komentārs atbilstoši savam nikam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-01 16:45, pirms 13 gadiem
Ja ņme vērā tikai punktus tad Kovaļčuks iet Mesjē grafikā. Mesjē 1756 spēlēs 694+1193=1887 1,07 punkti vidēji spēlē.
Kovaļčukam 779 spēles 406+379=785 1,01 punkts spēlē.
Greckim vidēji 1,92 punkti spēlē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-01 17:18, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Jautājums lielajiem bļāvējiem,var jau murgot līdz nelabumam,ceļot Lemjē,Mesjē,Grecki utt.
Kas tad sanāk,viņi bija no kosmosa atlidojuši ? Laikam ejot,visam progresējot vairs nav Grecku,Džordonu,Maradonnu utt ! Kā tā ?
Vai kāds var pateikt tik pat pārliecinoši,ka viņi šajā laikā būtu to pašu Malkinu,Kovi,Krozbiju utt līmenī ?
Kāds var pateikt,ka attiecīgi meisterībai,tās līmenim kāds Kovi,Ovie,Krozbijs nemestu tik pat cik viņi tajos laikos ? Vai pat vairāk !
Kāds lolo cerības,ka mūsdienās kāds sezonā var sakrāt 200 + pts sezonā ?
Tad visai pretinieku komandas aizsardzībai kājas būtu jāsalauž un uz kruķiem laukumā jāizlaiž.

Kāds var pateikt,ka Kovi mūsdienās nav viens no ? Kāpēc tad lai viņu nelikt vienā plauktā ar tā laika labākajiem ?
Te var atbildēt ar pretjautājumu-kāpēc, lai viņus liktu vienā plauktiņā?

Pēc tavas teorijas vispār sanāk, ka katru gadu vajadzētu parādīties pasaules sportā kādam Pelē, Maradonai, Džordanam, Greckim, Lemjē utt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-01 17:25, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Jautājums lielajiem bļāvējiem,var jau murgot līdz nelabumam,ceļot Lemjē,Mesjē,Grecki utt.
Kas tad sanāk,viņi bija no kosmosa atlidojuši ? Laikam ejot,visam progresējot vairs nav Grecku,Džordonu,Maradonnu utt ! Kā tā ?
Vai kāds var pateikt tik pat pārliecinoši,ka viņi šajā laikā būtu to pašu Malkinu,Kovi,Krozbiju utt līmenī ?
Kāds var pateikt,ka attiecīgi meisterībai,tās līmenim kāds Kovi,Ovie,Krozbijs nemestu tik pat cik viņi tajos laikos ? Vai pat vairāk !
Kāds lolo cerības,ka mūsdienās kāds sezonā var sakrāt 200 + pts sezonā ?
Tad visai pretinieku komandas aizsardzībai kājas būtu jāsalauž un uz kruķiem laukumā jāizlaiž.

Kāds var pateikt,ka Kovi mūsdienās nav viens no ? Kāpēc tad lai viņu nelikt vienā plauktā ar tā laika labākajiem ?
ok, ok.....bla, bla, bla.
Bet vai tad tiešām tu gribi pateikt, ka viņi ir vienā līmenī?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-01 17:30, pirms 13 gadiem
T.i. ja paņemtu Grecki vai Mesjē kādi tie ir šobrīd, nespēlējuši un netrenējušies, tad viņi būtu vienā līmenī ar Kovaļčuku?
, 2012-10-01 17:31, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Un pēc tava sanāk,ka viņu kategorijā viens nekad neviens neielīdīs.Jo neviens pat tuvu vairs nekad neiekrās 200 pts +. Ja tik mākslīgi izveidos kādu jaunievedumu,pateicoties kuram tā rezultativitāte augs. Viņu (nemirstīgo) plauktiņš ir uzcelts līdz debesīm
Un tādi kā Ovie,Krozbijs,Malkins noteikti ir liekami ar viņiem vienā plauktā (subjektīvi).
Jo arī tādi kā viņi katru gadu nedzimst.
Tev nelieks nedaudz aizdomīgi,ka tie nemirstīgie visi kā viens nāk no pagātnes (visos komandu sporta veidos).
Es kādreiz skatos tās elku pārraides kā (smehoponoramu).
Nu tā viņus izpušķo,ka paliek tiešām smieklīgi.
Vari tam piekrist, vari nepiekrist, bet uzskatu, ka vienā plauktiņā varēs ar viņiem spēlētāju likt tikai tad, kad viņi savā laikā būs 2-3 galvas tiesas pārāki pār citiem, kad viņi būs pilnīgi un absolūti dominējoši. Jā, ir ļooooti grūti 1:1 pretnostatīt viņu indivuduālo meistarību, bet vismaz ietekmi uz sava laika hokeju var izmērtīt ļoti vienkārši.
, 2012-10-01 17:33, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Un pēc tava sanāk,ka viņu kategorijā viens nekad neviens neielīdīs.Jo neviens pat tuvu vairs nekad neiekrās 200 pts +. Ja tik mākslīgi izveidos kādu jaunievedumu,pateicoties kuram tā rezultativitāte augs. Viņu (nemirstīgo) plauktiņš ir uzcelts līdz debesīm
Un tādi kā Ovie,Krozbijs,Malkins noteikti ir liekami ar viņiem vienā plauktā (subjektīvi).
Jo arī tādi kā viņi katru gadu nedzimst.
Tev nelieks nedaudz aizdomīgi,ka tie nemirstīgie visi kā viens nāk no pagātnes (visos komandu sporta veidos).
Es kādreiz skatos tās elku pārraides kā (smehoponoramu).
Nu tā viņus izpušķo,ka paliek tiešām smieklīgi.
Kā to ņem. Piemēram, Mesi ir vienkārši unikāls vārtu guvējs mūsdienu futbolā un visaugstākā līmeņa futbolā sezonas laikā var iesist 50-70 golus... Nevar teikt, ka nav tādu arī mūsdienās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-01 18:07, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Vari tam piekrist,vai nepiekrist,bet manis minētais trio ne uz gramu nav sliktāks par tiem nemirstīgajiem.
Kāpēc tu skaties tikai statistiku ?
Paskatamies tādus rādītājus,kā popularitāte ?
Vēl labāk atalgojums utt,tas būs tik pat " objektīvi " kā tavs stāsts par nemirstīgajiem. Tu gribi teikt,ka šis trio,duets,nav 2 - 3 reizes labāki par visiem citiem,kad ir savā optimālā kondīcijā ?

Atrodi man kaut vienu video,ņem visus nemirstīgos,kas spēj ko tādu (tehniski) kā kāds Krozbijs,Dacuks.
Ja to salīdzināt,tad nemirstīgie ir zīdaiņu autiņos.
Tagad viss ir citā līmenī.Un esmu pārliecinātrs 100 %,ja būtu iespēja redzēt tos nemirstīgos mūsdienu hokejā,tad viņi iespējams pat tik labi nebūtu kā mūsdienu spicākie.
a kāpēc neskatīties arī statistiku? Ok, es piekrītu, ka tādus ciparus neviens nekad nedabūs, bet ne jau visiem ir tādi cipari un ne jau visi tā spēja punktus sakrāt....vidēji spēlē gūtajos punktos Greckis ar Lemjē ir kosmosā, pārējie nav tik traki. Ovi, Malkins un Krosbijs ir 15niekā vidēji spēlē gūtajos punktos, ja nemaldos....vismaz pagaidām, tā kā tik traki jau arī nav.
Un šis trio nav tik dominējošs tagad, kā bija Lemjē ar Grecki savā laikā, cmooon, tur pat divu domu nav.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-01 18:27, pirms 13 gadiem
Nu ko var cepties ap statistiku un to ,kurš labāks,kurš sliktāks. Ržiga vienkārši,paslavēja spēlētāju,kurš viņam palīdzēja saglabāt labi apmaksātu darbu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-01 19:01, pirms 13 gadiem
Stīvens Sigals rakstīja: ok, ok.....bla, bla, bla.
Bet vai tad tiešām tu gribi pateikt, ka viņi ir vienā līmenī?
tu vispār zini kāds bija nhl grecka labakajā laikā? 1985-1986 sezonā viņš savāca 215 pts. tur speleja tikai 21 klubs, tas ir vel mazak ka khl tagad, un 50 ārzemnieku, parsvara tikai zviedri un somi. greckis kluva par varenako ciema ka radulovs tagad khl un visi pokemponi jau 50 gadus slapina bikses par tiem greckiem. ja paskatas tos video ar vina speli tad var redzet ka nekas labaks par oveckinu vai krosbiju tur nav. tā nu tas greckis tagad savaktu 215 punktus, pieliktu bikses un nesavaktu. tie bija citi laiki un cits nhl
, 2012-10-01 19:24, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Tagad viss ir citā līmenī.Un esmu pārliecinātrs 100 %,ja būtu iespēja redzēt tos nemirstīgos mūsdienu hokejā,tad viņi iespējams pat tik labi nebūtu kā mūsdienu spicākie.
No viena grāvja otrā, pirmīt taču teici, ka nav jēgas un iespējas salīdzināt, bet pāris komentus vēlāk - "100% pārliecināts, ka iespējams kas tur nebūtu..."
, 2012-10-01 19:26, pirms 13 gadiem
Vienīgais, kā nedaudz var pievilkt kopā - daži no viņiem (Lemjē, Mesjē) ir uzspēlējuši arī 21.gs. sākumā.
, 2012-10-01 20:23, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Tāpat kā kāda Leflēra utt stāsti,par tā laika sūro NHL veču spēli
Es to nosauktu nevis par kosmisko spēka,fiziskas spēles,bet pēc huligānosma,rupjības laikmeta.

Jo tik fiziska,ātra spēle kāda ir tagad,viņiem sapņos nerādījās. Tāpat kā visu spēlētāju komandas spēle.
Visi Krievi kā viens izteicās (pēc PSRS sabrukuma),ka NHL bija dubolomu līmenī. Bija maiņa,kas prata spēlēt un pārējās trīs kas hvz ko tur darīja.
Un paši Kanuki to nenoliedz.
Tagad bilde ir pavisam cita. NHL beidzamajos 15 gados ir ļoti pievilcis savu spēles līmeni. Spēlētāji meisterība kopumā ir augusi n - tās reizes.
Kā tu tik daudz zini par NHL, kuru praktiski nemēdz skatīties? Liekuļošana.

Tev nešķiet nedaudz aizdomīgi, ka tādas produktivitātes uzbrucēji kā Greckis un Lemjē, nebija arī pirms viņu ēras. Tātad ne pirms, ne pēc, kas vēl jo vairāk liek domāt, ka kaut kas jau tur tomēr īpašs bija Pietam nespraud te batonus par kaut kādu tehniku, jo Greckis punktus guva domājot trīs gājienus uz priekšu Tas pat arī ar Lemjē. Tāds Ovečkins vispār mēdz DOMĀT esot laukumā?!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-01 22:37, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: 1945-46 views: 19181
Gordie Howe

Eliteprospects.com - Marcel Dionne

Eliteprospects.com - Phil Esposito

Eliteprospects.com - Newsy Lalonde

Eliteprospects.com - Bobby Orr

Eliteprospects.com - Joe Malone

1917-18 gada NHL sezona Paskat kādi te bija spečuki
Kas tas tāds Greckis ar saviem 82 gūtajiem vārtiem sezonā.
Te keras 20 spēlēs guva 44 vārtus.
Pastāsti man pīļu stāstus par šiem.
Un nemuldi,ka tikai Greckis un Lemjē guva daudz pts. Pagātnē 130 pts sezonā pat aizsargiem nebija nekas ūber.
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=21408
Nū, jā bija tāds Ors, bet Kofijs vairusm punktu uz tā paša Grecka rēķina guva. Turklāt visi tevis minētie spēlētāji ne tuvu nestāv Greckim un Lemjē. Kas ir 120-130 punktri pret 170-210?!?!?!
, 2012-10-01 22:37, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: 1945-46 views: 19181
Gordie Howe

Eliteprospects.com - Marcel Dionne

Eliteprospects.com - Phil Esposito

Eliteprospects.com - Newsy Lalonde

Eliteprospects.com - Bobby Orr

Eliteprospects.com - Joe Malone

1917-18 gada NHL sezona Paskat kādi te bija spečuki
Kas tas tāds Greckis ar saviem 82 gūtajiem vārtiem sezonā.
Te keras 20 spēlēs guva 44 vārtus.
Pastāsti man pīļu stāstus par šiem.
Un nemuldi,ka tikai Greckis un Lemjē guva daudz pts. Pagātnē 130 pts sezonā pat aizsargiem nebija nekas ūber.
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=21408
pirms 30 gadiem nhl bija setas liga kur nespeleja visi labakie. devindesmitajos sabrauca tadi viri ka skrastins, ozo, irbe un visi parejie kuri maceja spelet hokeju, atskiriba no tiem kanadas amatieri un uz reiz visiem tiem greckiem statistika ieverojami kritas. pec 2000g vispar neviens nav savacis vairak par 130 pts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-01 22:56, pirms 13 gadiem
M9 rakstīja: Vienīgais, kā nedaudz var pievilkt kopā - daži no viņiem (Lemjē, Mesjē) ir uzspēlējuši arī 21.gs. sākumā.
jap, Mario 2002./2003. gada sezonā ar veselības likstām tāpat savāca 67 spēlēs 91 punktu. Vai k/ko vēl piebilst?
, 2012-10-01 22:57, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Tu ilgi par Eiduku izliksies ?
Salīdzini sezonās rezultatīvāko statistiku kopumā.

Ups nedaudz tā atšķiras Saki ko gribi,bet tagad tādu zvaigžņu nav
Viens Džīno Malkins virs 100 pts sezonā
Ne velti KHL sāk konkurēt ar NHL
Cita lieta tad

Bez Tabu rubrika tad un tagad

Elite Prospects

Elite Prospects

http://www.eliteprospects.com/league.php?leagueid=NHL&season=2011
heiters esi un paliksi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-01 23:10, pirms 13 gadiem
Stīvens Sigals rakstīja: jap, Mario 2002./2003. gada sezonā ar veselības likstām tāpat savāca 67 spēlēs 91 punktu. Vai k/ko vēl piebilst?
suuds tas lemje, nhl dievs orrs 63 speles savaca 101 pts. turklat vins bija aizsargs nevis uzbrucejs ka lemje. ja godigi ierecu par to ka jus sveti ticat ka vini patiesam bija parcilveki un hokeja dievi
, 2012-10-01 23:12, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Mītu mednieks biji un paliksi.
Tu kādam Harijam Poteram un viņa burvju spējām gadījumā arī netici

81 gadā The Incredible Eliteprospects.com - Canada CC

Nemirstīgie pilnā klāstā pakāsa (ļubiķiļiem) jaunizveidotai K - L - M blicei 2 spēlēs
Vienā ar 8 ; 0. Neiespējami. Pakāst spēlētājiem,kas kaut kādā PSRS čempī maksimums sezonā 50 pts kopā iekrāja.
Tie noteikti pat tuvu tam plauktam nav
Tu te visu laiku runā par kaut kādu "mūsdienu" hokeju. Tad no kura brīža tas hokejs sākas. Es piemēram redzu 2000. gadu, kad Lemjē atgriežas hokejā pēc trīs gadu PILNĪGAS IZLAIŠANAS un spītējot visām veselības likstām (ne velti neizdodas ne tuvu pilnu sezonu aizvadīt) 43 spēlēs savāc 76 punktus. Bet tas jau laikam arī tik tāds nieks vien ir. Un tos batonus par PSRS izlasi nespraud. Komanda dzīvoja un elpoja diendienā kopā ACSK sastāvā un bija saspēlēta līdz maksimumam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-01 23:17, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: 50 punktnieki,kas tuvu tam plauktam nestāv. Viņi ir tikai saspēlējušies

http://www.youtube.com/watch?v=GS8IGUttfv0
Vot redzi, tev nepatīk atbildēt uz neērtiem jautājumiem. Paskaidro par Lemjē savu teoriju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-01 23:30, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Ja nopietni,tad tieši Lemjē es arī uzskatu par visu laiku izcilāko NHL spēlētāju. Un iespējams pat Pasaules mērogā.

Paskaidrot,neko jaunu nepateikšu. Hokejs iet milzīgiem soļiem. Tāda ir mana atbilde. Un tas 2000 gads bija 12 gadus atpakaļ.
Pavēro hokeju kopumā. Kaut vai ņem to pašu PČ.
Tagad visādas Vācijas,Norvēģijas utt var izkapāt top izlases.
Attīt tos gadus arpakaļ,tad pat LV fans ierēca par tādām izlasēm.Tagad vairs nerēc. Es liktu Lemjē = Krozbijs
Jau labāk
, 2012-10-01 23:30, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Tu ilgi par Eiduku izliksies ?
Salīdzini sezonās rezultatīvāko statistiku kopumā.

Ups nedaudz tā atšķiras Saki ko gribi,bet tagad tādu zvaigžņu nav
Viens Džīno Malkins virs 100 pts sezonā
Ne velti KHL sāk konkurēt ar NHL
Cita lieta tad

Bez Tabu rubrika tad un tagad

Elite Prospects

Elite Prospects

http://www.eliteprospects.com/league.php?leagueid=NHL&season=2011
jā, tad viņi vieglāk punktus krāja.....bet es k/kur nesen lasīju rakstu, kur tika pielīdzināti mūsdienu spēlētāji, ar viņu gūtajiem vārtiem un punktiem, salīdzinot ar Grecka statistiski vislabākajām sezonām....tika pielīdzināts cik vārtus būtu sametis Ovečkins un pārējie, pielīdzinot tās Grecka sezonas spēļu vidējo rezultavitātei.....tipa, cik Ovi samestu, ja komandas mestu tikpat ripas vārtos, kā 80tajos.
Ovi samesto ripu rekords ir 65.....ja iztēlojas, ka tajā sezonā komandas spēlētu tik rezultatīvi kā Grecka 92 vārtu sezonā, Ovi būtu iemetis 75 ripas apmēram.
Es nevaru atrast to rakstu, bet baigi interesanti.
Piemēram, Mario 92./93. gada sezonā 60 spēlēs savāca 69+91 (160). Tajā sezonā līgā vidējais vārtu daudzums spēlē bija 7.25.
Kad Greckis savāca 215 punktus 85./86. gada sezonā, līgā vidēji tika gūti 7.94 vārti.....nereāli.
Ja Lemjē 92./93. gada sezonas rezultavitāti pielīdzina tai 85./86. gada sezonai, tad viņš savāktu aptuveni 232 punktus.

Paņemšu otrādi, 95./96. gada sezonā Mario savāca 70 spēlēs 69+92 (161)....tajā gadā līgā vidēji tika gūti 6.29 vārti spēlē. Ja paņemam Grecka 215 punktu sezonu un pieliekam šādu spēļu rezultavitāti kā 95./96. gada sezonā, tad viņš tajā sezonā savāktu tikai 148 punktus, ja spēlētu tās pašas 70 spēles, ko Mario.

Visrezultatīvākās 5 sezonas līgas vēsturē, kurās tika visvairāk gūti vārti vidēji spēlē bija no 1981. līdz 1986. gadam. - 7.87 vidēji spēlē. Tur ar Greckis savāca savus labākos status.

Atradu pielīdzināšanu 2008.-09. gada sezonai, kurā vidēji tika gūti 5.82 vārti spēlē. Ja Mario ar Grecki nospēlētu visu karjeru ar šādu rezultavitāti līgas spēlēs katru gadu, tad Greckim būtu 1.56 punkti vidēji spēlē pa karjeru, bet Mario 1.61 punkts, salīdzinājumā ar tagadējiem Grecka 1.92 un Mario 1.88 punktiem vidēji.
Tātad Greckim būtu par 538 punktiem mazāk karjerā, ja spēlētu pie mūsdienu rezultavitātes.

Ceru, ka saprati domu.
Tāpat viņi ir tālu prom no pārējiem, ja pielīdzina mūsdienu rezultavitātei...protams, vairs ne tik tālu, bet tāpat priekšā visiem pārējiem.
Skaidrs, ka tā visa ir tikai teorija, ko mēs nekad neuzzināsim, vai tā būtu bijis, bet tā interesanti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-01 23:46, pirms 13 gadiem
kino rakstīja: Tu te visu laiku runā par kaut kādu "mūsdienu" hokeju. Tad no kura brīža tas hokejs sākas. Es piemēram redzu 2000. gadu, kad Lemjē atgriežas hokejā pēc trīs gadu PILNĪGAS IZLAIŠANAS un spītējot visām veselības likstām (ne velti neizdodas ne tuvu pilnu sezonu aizvadīt) 43 spēlēs savāc 76 punktus. Bet tas jau laikam arī tik tāds nieks vien ir. Un tos batonus par PSRS izlasi nespraud. Komanda dzīvoja un elpoja diendienā kopā ACSK sastāvā un bija saspēlēta līdz maksimumam.
vargulis krosbijs 2011 sezona 41 spele savaca 66 punktus, speca 68 speles 90 pts un kas no ta. fakts ir tads ka neviens no viniem vairs nesavaks 160
, 2012-10-01 23:47, pirms 13 gadiem
mvp222 rakstīja: vargulis krosbijs 2011 sezona 41 spele savaca 66 punktus, speca 68 speles 90 pts un kas no ta. fakts ir tads ka neviens no viniem vairs nesavaks 160
Vari necensties-tevi jau esmu izslēdzis no adekvāto listes.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-01 23:58, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Tieši to pirms laika arī teicu. Ka var jau pakalkulēt ar prātu un zināšanām.
Te tu vismaz mini ko lādzīgu + - objektīvu.
Bet domāju,ka tajā kalkulatorā tomēr ir jābūt kam vairāk.
Un ar visu to,tas tik un tā būs subjektīvi.

Tik pat labi tagad var pakalkulēt par nākotnes spēlētājiem. Kaut vai 15 gadus uz priekšu. Pagaidīt un tad pārbaudīt,cik tad precīza zīlēšana bija.°
To vismaz būs iespēja salīdzināt.
Protams, ka jābūt kam vairāk, jo reāli jau tā ir tikai teorija, kas it kā principā varētu būt pēc loģikas. Teorija uz līgas tā brīža rezultavitāti.....reāli jau tur būtu klāt jāskaita miljons cilvēcisku iemeslu, kas varētu visu apkārt notiekošo, arī rezultavitāti ietekmēt - traumas, slikts garīgais, caureja, sievas krāpšana, pohas utt.
, 2012-10-02 09:09, pirms 13 gadiem
FUNS rakstīja: Ja ņme vērā tikai punktus tad Kovaļčuks iet Mesjē grafikā. Mesjē 1756 spēlēs 694+1193=1887 1,07 punkti vidēji spēlē.
Kovaļčukam 779 spēles 406+379=785 1,01 punkts spēlē.
Greckim vidēji 1,92 punkti spēlē.
Jā, tikai Mesjē ir aizvadījis par 1000 mačiem vairāk un NHL spēlēja vēl kādu 46 gadu vecumā, ja nemaldos. Uz šo brīdi punktu grafikus ir bezjēdzīgi mērīt.
, 2012-10-02 11:41, pirms 13 gadiem
kino rakstīja: Jā, tikai Mesjē ir aizvadījis par 1000 mačiem vairāk un NHL spēlēja vēl kādu 46 gadu vecumā, ja nemaldos. Uz šo brīdi punktu grafikus ir bezjēdzīgi mērīt.
Loģiski....un skaidrs, ka cipari ar vecumu iet uz leju, nevis augšu!