Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Ovečkins: "KHL var konkurēt ar NHL tikai finansiālā ziņā"

Jānis Pārums

Ovečkins: "KHL var konkurēt ar NHL tikai finansiālā ziņā"
Aleksandrs Ovečkins
Foto: RIA Novosti

Nacionālās Hokeja līgas (NHL) kluba Vašingtonas "Capitals" uzbrucējs Aleksandrs Ovečkins izteicis savu viedokli par Kontinentālo Hokeja līgu (KHL), uzsverot, ka šobrīd KHL nespēj nopietni konkurēt ar NHL.

"KHL attīstās, taču šobrīd var sacensties ar NHL tikai finansiālā ziņā. Jā, un tikai tāpēc, ka nav algu griesti. Formāli tādi ir, taču mēs visi zinām, kā patiesībā Krievijā viss notiek. Par to runā arī NHL... Paskatieties uz Sanktpēterburgas SKA. Cik zvaigžņu vienā komandā! Nedomāju, ka viņi visi iekļaujas algu griestos. Vai es varētu NHL samainīt pret naudu? Ja varētu, tad jau būtu Krievijā, jo piedāvājumi ir bijuši. Kad Maskavas "Dinamo" prezidents vēl bija Mihails Golovkovs, viņš sacīja: "Saša, mēs ar prieku tevi redzētu komandā". Bet es taču esmu NHL," izteicās Ovečkins.

Izmantotie resursi:
gazeta.ru

     [+] [-]

, 2010-09-01 14:18, pirms 14 gadiem
Pagaidām izskatās ka NHL ir galvas tiesu pārāki par KHL un KHl galvastiesu paŗāki par AHL, Šveices līgu un pārējām. Hokejā ir liela diferenciācija starp līgām 1un 2 labāko un pārējām. brīnos par tiem kurio saka ka KHL nekad neizkonkurēs NHL arī pēc gadiem 20-30-teikums ir absurds pēc būtības-jo mūsdienās viss tik strauji mainās ka 20 ir ilgs periods. Man daudzi cilvēki teica -VDR un VFR nekad nekļūs par vienotu Vāciju/tie bija vēsturnieki/ un kas ir tagad...
Vēl lasīju ap 2000 gadu .. nekad vairs diemžēl nebūs kā bija PSRS laikos komandas VEF, Radiotehniķis, Daugava, Dinamo utt. kuri spēlēja PSRS/Krievijā/, jo tas nav iespējams. Bet kas ir tagad ..Dinamo ir, liels prieks šogad par VEF.
Intuīcija saka preikšā ka lielākas iespējas laika gaitā izsisties pirmajā vietā hokejā ir kādai Ēiropas līgai- tieši ģeogrāfiskā stāvokļa dēļ,braukt pāri okeānam prom no ģimenes -ja finansiāli pavilks/KHL/, organizatoriski arī un līmenis tiks saniegts arī tad peč gadiem 20 ka'da Eiropas līga būs stiprāka hokejā-vai tā būs KHL vai kāda cita-to laiks rādīs.

  -1 [+] [-]

, 2010-09-01 14:18, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: ir vēl tāda lieta halles... Krievijā to izmērs (ietilpība), salīdzinot ar NHL hallēm ir vienkārši smieklīgi mazs...
Infrastruktūru pieskaitu pie pirktspējas!

     [+] [-]

, 2010-09-01 14:38, pirms 14 gadiem
FUNS rakstīja: Pagaidām izskatās ka NHL ir galvas tiesu pārāki par KHL un KHl galvastiesu paŗāki par AHL, Šveices līgu un pārējām. Hokejā ir liela diferenciācija starp līgām 1un 2 labāko un pārējām. brīnos par tiem kurio saka ka KHL nekad neizkonkurēs NHL arī pēc gadiem 20-30-teikums ir absurds pēc būtības-jo mūsdienās viss tik strauji mainās ka 20 ir ilgs periods. Man daudzi cilvēki teica -VDR un VFR nekad nekļūs par vienotu Vāciju/tie bija vēsturnieki/ un kas ir tagad...
Vēl lasīju ap 2000 gadu .. nekad vairs diemžēl nebūs kā bija PSRS laikos komandas VEF, Radiotehniķis, Daugava, Dinamo utt. kuri spēlēja PSRS/Krievijā/, jo tas nav iespējams. Bet kas ir tagad ..Dinamo ir, liels prieks šogad par VEF.
Intuīcija saka preikšā ka lielākas iespējas laika gaitā izsisties pirmajā vietā hokejā ir kādai Ēiropas līgai- tieši ģeogrāfiskā stāvokļa dēļ,braukt pāri okeānam prom no ģimenes -ja finansiāli pavilks/KHL/, organizatoriski arī un līmenis tiks saniegts arī tad peč gadiem 20 ka'da Eiropas līga būs stiprāka hokejā-vai tā būs KHL vai kāda cita-to laiks rādīs.
ehz... muļķības tu sarakstīji... Tev labāk piestāvētu rakstīt partiju programmas: tur arī visādi brīnumi sarakstīti.

Vēl lasīju ap 2000 gadu .. nekad vairs diemžēl nebūs kā bija PSRS laikos komandas VEF, Radiotehniķis, Daugava, Dinamo utt. kuri spēlēja PSRS/Krievijā/, jo tas nav iespējams. Bet kas ir tagad ..Dinamo ir, liels prieks šogad par VEF. - neredzu iemeslu par ko priecāties. Ja prieka iemesls ir bijušo PSRS čempionātu reanimēšana, tad, protams, Tev prieka ir daudz un dikti. Ja runājam, par Latvijas hokeja vai basketbola attīstību, tad šobrīd tas noteikti nesatīstās pa augšupejošu līkni.

Intuīcija saka preikšā ka lielākas iespējas laika gaitā izsisties pirmajā vietā hokejā ir kādai Ēiropas līgai- tieši ģeogrāfiskā stāvokļa dēļ,braukt pāri okeānam prom no ģimenes -ja finansiāli pavilks/KHL/, organizatoriski arī un līmenis tiks saniegts arī tad peč gadiem 20 ka'da Eiropas līga būs stiprāka hokejā-vai tā būs KHL vai kāda cita-to laiks rādīs. - aber pilnīgi ačgārna Tev tā intuīcija. Nav nekāda racionāla pamata, lai tā domātu. Pirmām kārtām jau tāpēc, ka ASV/Kanāda sagatavo daudz vairāk hokejistu kā visa pārējā pasaule kopumā. Bez tam, šobrīd ar katru gadu pieaug ASV sagatavoto spēlētāju skaits. Līdz ar to, tās mājas tomēr ir Atlantijas okeāna viņā
pusē nevis šajā. Otrkārt, Eiropā ir ļoti maz halles, kuru ietilpība būtu +/- 20.000. To lielā mērā nosaka arī hokeja valstu ģeogrāfiskie aspekti - miljona vai vismaz 700.000 iedz. pilsētas ir tikai Vācijā un Krievijā (no hokeja valstīm), pārējās valstīs tādas ir tikai galvaspilsētas - Stokholma, Helsinki, Rīga, Prāga, Minska... Respektīvi, nav potenciāla.

  +1 [+] [-]

, 2010-09-01 14:40, pirms 14 gadiem
rockefeller rakstīja: Infrastruktūru pieskaitu pie pirktspējas!
nepareizi - viens oligarhs var uzcelt kaut vai milzīgu apzeltītu halli, bet pirktspēja tās pilsētas iedzīvotājiem no tā vien nekļūs lielāka.

     [+] [-]

, 2010-09-01 14:49, pirms 14 gadiem
Neredzu jeegu saliidzinaat KHL ar NHL.
Lielaakaa kluuda ir taa, ka visu laiku kaads grib kaadam liidzinaaties! KHL vareetu leeni un praatiigi paplashinaaties, izveidot speeciigu AHL tipa liigu un domaa ne tikai par hokeja kvalitaati. Bet kaa slimi visu laiku censhaas bukseet NHL dibenaa ar savu ''mees buusim labaaki!''. Kaada velna peec vajag buut labaakiem? Liigu vajag speeciigu, bet ne labaako. Labaak, lai ir divas atskiriigas liigas (citaadi laukumi, noteikumi) un tad paarbauda speekus savstarpeejaas speelees (kaa notiks shogad). Neredzu jeegu KHL, ja vinji turpinaas tik bezatbildiigi peerties.

     [+] [-]

, 2010-09-01 14:50, pirms 14 gadiem
Da ko Tu te di*s?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-09-01 14:58, pirms 14 gadiem
Sintija16 rakstīja: Neredzu jeegu saliidzinaat KHL ar NHL.
Lielaakaa kluuda ir taa, ka visu laiku kaads grib kaadam liidzinaaties! KHL vareetu leeni un praatiigi paplashinaaties, izveidot speeciigu AHL tipa liigu un domaa ne tikai par hokeja kvalitaati. Bet kaa slimi visu laiku censhaas bukseet NHL dibenaa ar savu ''mees buusim labaaki!''. Kaada velna peec vajag buut labaakiem? Liigu vajag speeciigu, bet ne labaako. Labaak, lai ir divas atskiriigas liigas (citaadi laukumi, noteikumi) un tad paarbauda speekus savstarpeejaas speelees (kaa notiks shogad). Neredzu jeegu KHL, ja vinji turpinaas tik bezatbildiigi peerties.
pilnīgi piekrītu par to NHL kopēšanu. Krievi daudz vairāk iegūtu, ja par piemēru ņemtu zviedrus nevis ZAmerikāņus...

  +1 [+] [-]

, 2010-09-01 15:12, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: nepareizi - viens oligarhs var uzcelt kaut vai milzīgu apzeltītu halli, bet pirktspēja tās pilsētas iedzīvotājiem no tā vien nekļūs lielāka.
Varēt var visu, bet celt necels, nav jau kam pārdot tās vietas, to es arī gribēju pateikt!
Tie, protams, ir sausi skaitļi, bet galveno domu sapratīsi! Piemēram, Dallasa un Nižņi Novgoroda. Dalasā dzīvo 1,3m cilvēku, Nižņi Novgorodā 3.5m cilvēku. Dalasai arēnā ir 18 500 vietas, Ņižņi Novgorodā 5 600 vietas!

  +1 [+] [-]

, 2010-09-01 15:55, pirms 14 gadiem
rockefeller rakstīja: Varēt var visu, bet celt necels, nav jau kam pārdot tās vietas, to es arī gribēju pateikt!
Tie, protams, ir sausi skaitļi, bet galveno domu sapratīsi! Piemēram, Dallasa un Nižņi Novgoroda. Dalasā dzīvo 1,3m cilvēku, Nižņi Novgorodā 3.5m cilvēku. Dalasai arēnā ir 18 500 vietas, Ņižņi Novgorodā 5 600 vietas!
Un tagad noliec pretim ciparus, cik maksā biļete Dalasā un cik Ņižņijnovgorodā

P.S. arī Ņižņijnovgorodā ir ~1,3 mlj. iedzīvotāju

     [+] [-]

, 2010-09-01 16:04, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: ehz... muļķības tu sarakstīji... Tev labāk piestāvētu rakstīt partiju programmas: tur arī visādi brīnumi sarakstīti.

Vēl lasīju ap 2000 gadu .. nekad vairs diemžēl nebūs kā bija PSRS laikos komandas VEF, Radiotehniķis, Daugava, Dinamo utt. kuri spēlēja PSRS/Krievijā/, jo tas nav iespējams. Bet kas ir tagad ..Dinamo ir, liels prieks šogad par VEF. - neredzu iemeslu par ko priecāties. Ja prieka iemesls ir bijušo PSRS čempionātu reanimēšana, tad, protams, Tev prieka ir daudz un dikti. Ja runājam, par Latvijas hokeja vai basketbola attīstību, tad šobrīd tas noteikti nesatīstās pa augšupejošu līkni.

Intuīcija saka preikšā ka lielākas iespējas laika gaitā izsisties pirmajā vietā hokejā ir kādai Ēiropas līgai- tieši ģeogrāfiskā stāvokļa dēļ,braukt pāri okeānam prom no ģimenes -ja finansiāli pavilks/KHL/, organizatoriski arī un līmenis tiks saniegts arī tad peč gadiem 20 ka'da Eiropas līga būs stiprāka hokejā-vai tā būs KHL vai kāda cita-to laiks rādīs. - aber pilnīgi ačgārna Tev tā intuīcija. Nav nekāda racionāla pamata, lai tā domātu. Pirmām kārtām jau tāpēc, ka ASV/Kanāda sagatavo daudz vairāk hokejistu kā visa pārējā pasaule kopumā. Bez tam, šobrīd ar katru gadu pieaug ASV sagatavoto spēlētāju skaits. Līdz ar to, tās mājas tomēr ir Atlantijas okeāna viņā
pusē nevis šajā. Otrkārt, Eiropā ir ļoti maz halles, kuru ietilpība būtu +/- 20.000. To lielā mērā nosaka arī hokeja valstu ģeogrāfiskie aspekti - miljona vai vismaz 700.000 iedz. pilsētas ir tikai Vācijā un Krievijā (no hokeja valstīm), pārējās valstīs tādas ir tikai galvaspilsētas - Stokholma, Helsinki, Rīga, Prāga, Minska... Respektīvi, nav potenciāla.
Neredzu jēgu diskutēt-jo mūsu uzskati pilnīgi diametrāli atšķiras-tāpēc pie kopsaucēja nenonāksim.

     [+] [-]

, 2010-09-01 16:13, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: Un tagad noliec pretim ciparus, cik maksā biļete Dalasā un cik Ņižņijnovgorodā

P.S. arī Ņižņijnovgorodā ir ~1,3 mlj. iedzīvotāju
Nu, noliku... un tagad mēs atgriežamies pie tā ko teicu 2h iepriekš

PS. Pareizi, 1.3m., biju ielicis visā apgabalā dzīvojošo skaitu. Paldies par labojumu.

  +3 [+] [-]

, 2010-09-01 16:53, pirms 14 gadiem
P.S. BĒĒĒĒĒĒĒĒIDZOT BEIDZĀĀĀS BURN!!!

  +1 [+] [-]

, 2010-09-01 21:39, pirms 14 gadiem
diskusija par neko , Ovi pilnīga taisnība ,jo ja neskaita naudu ,tad krievu līga tālu atpaliek no NHL.

     [+] [-]

, 2010-09-01 22:57, pirms 14 gadiem
piekrītu Ovim jo lai kā visiem patiktu KHL jo tur tak spēlē arī Rigas Dinamo, bet NHL ir daudzreiz augstāks līmenis nekā KHL, un neticu ka tas kādreiz mainīsies!