Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Ovečkins: "KHL var konkurēt ar NHL tikai finansiālā ziņā"

Jānis Pārums

Ovečkins: "KHL var konkurēt ar NHL tikai finansiālā ziņā"
Aleksandrs Ovečkins
Foto: RIA Novosti

Nacionālās Hokeja līgas (NHL) kluba Vašingtonas "Capitals" uzbrucējs Aleksandrs Ovečkins izteicis savu viedokli par Kontinentālo Hokeja līgu (KHL), uzsverot, ka šobrīd KHL nespēj nopietni konkurēt ar NHL.

"KHL attīstās, taču šobrīd var sacensties ar NHL tikai finansiālā ziņā. Jā, un tikai tāpēc, ka nav algu griesti. Formāli tādi ir, taču mēs visi zinām, kā patiesībā Krievijā viss notiek. Par to runā arī NHL... Paskatieties uz Sanktpēterburgas SKA. Cik zvaigžņu vienā komandā! Nedomāju, ka viņi visi iekļaujas algu griestos. Vai es varētu NHL samainīt pret naudu? Ja varētu, tad jau būtu Krievijā, jo piedāvājumi ir bijuši. Kad Maskavas "Dinamo" prezidents vēl bija Mihails Golovkovs, viņš sacīja: "Saša, mēs ar prieku tevi redzētu komandā". Bet es taču esmu NHL," izteicās Ovečkins.

Izmantotie resursi:
gazeta.ru

1 2 50 komentāri

 +11 [+] [-]

, 2010-09-01 09:19, pirms 14 gadiem
Konkurēt tiešām var,bet tikai konkurēt,kas attiecas līmeņa ziņā ,tad tas nelad nenotiks.

 +77 [+] [-]

, 2010-09-01 09:21, pirms 14 gadiem
Še tev pieci,Ova!!!

 +19 [+] [-]

, 2010-09-01 09:26, pirms 14 gadiem
protams, ka nevar konkurēt sportiskajā ziņā - ja viena otra KHL komanda pa kādai superzvaigznei(bijušai) vēl spēj piesaistīt, tad vidējā KHL spēlētāja līmenis ir krietni zem NHL vidējā spēlētāja... neesmu nekāds hokeja eksperts, bet man domāt, ka tādā ziņā KHL ir līdzvērtīgāks AHL, tik vien, ka spēles stili atšķiras...
par naudu - jā - sportam un armijai krievi naudu nekad nav žēlojuši...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +42 [+] [-]

, 2010-09-01 09:35, pirms 14 gadiem
gan jau uz pensijas laiku paspes uzkapat ari khl..

  +3 [+] [-]

, 2010-09-01 09:36, pirms 14 gadiem
kas ir vidējais līmenis hokeja komandā? melnie strādnieki, kas nhl nav novērtēti, tas ir vidējais posms, KHL jau tagad lēnām vāc sev to, es bi KHL vadības vieta aizliegtu zvaigznes ņemt, lai maksā NHL, a KHL lai nostrēbj visu vidus posmu, tad nhl būs smagi, tiesa atkal maza nianse-vidējais posms nhl nemaz daudz stiprāks par jebkuras eiropas līgas top komandu vidus posmu, nemaz nerunājot par khl, patiesībā pat savstarpējās spēles nhl vs khl neko neparādīs, jo 1) uz kāda laukuma spēlēs? 2) pēc kādiem noteikumiem? tur vajag sēriju tad līdz 4 uzvarām un katra spēlē savā laukumā pārmaiņus. bet tas nhl nav vajadzīgs.

 +23 [+] [-]

, 2010-09-01 09:44, pirms 14 gadiem
Viss nāk ar laiku! Priekš 3. sezonas KHL jau ir ticis pat ļoti tālu, ja jau cilvēki sāk runāt ar jebkādu konkurenci ar NHL!
Nevar jau cerēt, ka KHL reāli 3. sezonā konkurēs ar NHL! Vēl taču viss ir priekšā, un domāju, ka KHL līdz NHL līmenim vēl tiks! Un es nerunāju par nākamajām vēl 3 sezonām, bet gan vairāk jau kādiem 10 gadiem!

  +9 [+] [-]

, 2010-09-01 09:50, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: 90-gados Rus zvaigznēm tieši nauda un sadzīve+ līgas prestižs
Izskataas ka liigas prestizhs tomeer ir loti svariigs vinjiem, citaadi Kovi un citi rus staari jau sen buutu KHL .

KHL tomeer veel ilgi buus "tikai" otraa labaakaa liiga un loti ambicioziem sportistiem speleet "tikai" otraajaa labakajaa liigaa kaut kaa neliekas pietiekami prestizhi pat par lielaaku naudu...

  +9 [+] [-]

, 2010-09-01 10:06, pirms 14 gadiem
Oves zelta vārdi-...mēs visi zinām, kā patiesībā Krievijā viss notiek. Par to runā arī NHL...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2010-09-01 10:08, pirms 14 gadiem
Ak jūs fantazētāji! KHL tikšot līdz NHL līmenim. Bišķi smējos

  +7 [+] [-]

, 2010-09-01 10:11, pirms 14 gadiem
pareizi ova!tie limeni ir stipri atshkirigi!ja kads te blaus ka ta nav ,tad no dinamo pat neviens nav tuvu NHL!

  -3 [+] [-]

, 2010-09-01 10:17, pirms 14 gadiem
Kādreiz visi mauca uz ameriku uz jebkura līmeņa līgu ar sapni par NHL,bija slikti,tagad ir KHL atkal slikti! Un paši hokejisti, protams, ne visas komandas lido,pārsvarā ja ir iespējams brauc, varbūt uz tālo galu ...Hokeja skatītāji u.t.t. Ko tad mēs paši vēlamies?

  +4 [+] [-]

, 2010-09-01 10:20, pirms 14 gadiem
esk8er rakstīja: Viss nāk ar laiku! Priekš 3. sezonas KHL jau ir ticis pat ļoti tālu, ja jau cilvēki sāk runāt ar jebkādu konkurenci ar NHL!
Nevar jau cerēt, ka KHL reāli 3. sezonā konkurēs ar NHL! Vēl taču viss ir priekšā, un domāju, ka KHL līdz NHL līmenim vēl tiks! Un es nerunāju par nākamajām vēl 3 sezonām, bet gan vairāk jau kādiem 10 gadiem!
ir viegli sasniegt kaut ko ari 1-3 sezonas ja ir nauda un labs paraugs(NHL)...KHL jau daudzas lietas njem no NHL..piemeram Drafts utt..taka jautajums jau faktiski paliek tads-cik ilgi krievi grudis naudu ieksaa un vai idejas kas aiznjemtas no NHL stradas ari KHL..pietam vel kada lieta ko Ovi ari piemin-faktiski KHL nav algu griesti....un ja tadi vienu dienu paradisies kas tad notiks ar ligu?vai NHL mazaaa gala speletaji skries uz KHL ja nauda bus tada pati vai par pari tukstosiem lielaka?grozi kaa gribi dzivot Nujorka,Toronto utt ir labak kaa Sibirija un fig zin kur veel

  +1 [+] [-]

, 2010-09-01 10:26, pirms 14 gadiem
heh rakstīja: kas ir vidējais līmenis hokeja komandā? melnie strādnieki, kas nhl nav novērtēti, tas ir vidējais posms, KHL jau tagad lēnām vāc sev to, es bi KHL vadības vieta aizliegtu zvaigznes ņemt, lai maksā NHL, a KHL lai nostrēbj visu vidus posmu, tad nhl būs smagi, tiesa atkal maza nianse-vidējais posms nhl nemaz daudz stiprāks par jebkuras eiropas līgas top komandu vidus posmu, nemaz nerunājot par khl, patiesībā pat savstarpējās spēles nhl vs khl neko neparādīs, jo 1) uz kāda laukuma spēlēs? 2) pēc kādiem noteikumiem? tur vajag sēriju tad līdz 4 uzvarām un katra spēlē savā laukumā pārmaiņus. bet tas nhl nav vajadzīgs.
kurš tad no RD vidējā posma ir tuvu nhl vidējam posmam?

  +3 [+] [-]

, 2010-09-01 10:29, pirms 14 gadiem
ui, ka pareizi pateica!!!

 +11 [+] [-]

, 2010-09-01 10:43, pirms 14 gadiem
jābūt absurdam. lai KHL pec 3 gadiem konkuretu ar ligu, kurai driz buus 100 gadi bish ir smiekligi ne? bet buus labi

  +7 [+] [-]

, 2010-09-01 10:45, pirms 14 gadiem
mrPO rakstīja: jābūt absurdam. lai KHL pec 3 gadiem konkuretu ar ligu, kurai driz buus 100 gadi bish ir smiekligi ne? bet buus labi
Nē, tā nav, KHL ir tā pati Superlīga, bet ar citu izkārtni. Kovi, protams, taisnība, taču manuprāt krieviem nemaz nav jāmēģina sacensties ar NHL. Tā ir KHL lielākā kļūda - mēģināt mērīties ar krāniņiem, daudz labāk būtu, ja viņi mēģinātu radīt kaut ko paši savu.

  +8 [+] [-]

, 2010-09-01 10:53, pirms 14 gadiem
Khl un nhl nevar salidzinat. Tapec ka laukumi atskiras, kaa arii noteikumi.

  +5 [+] [-]

, 2010-09-01 11:07, pirms 14 gadiem
Jo mazāk ieciklēsies uz to "konkurenci" un mierīgi strādās pie KHL pilnveidošanas - nevis kopējot NHL, bet piemērojot tās pieredzi Krievijas apstākļiem un krievu mentalitātei, jo ātrāk sāksies tuvošanās tās līmenim.Tas ietver sevī arī, piemēram, medicīniskās palīdzības sniegšanu - un šajā ziņā te līdz NHL ir milzīgs bezdibenis! Atcerietis, kaut vai, to video no Zviedrijas otrās stiprākās līgas, kur, lai palīdzētu spēlētājam, uz laukuma izdzina divas "ātrās palīdzības" mašīnas un salīdziniet ar to, kas notika ar Kariju un Čerepanovu!
Varbūt no sākuma sasniegt šo līmeni, nevis murgot par "konkurenci
'ar NHL?!

  +1 [+] [-]

, 2010-09-01 11:25, pirms 14 gadiem
Ovam tāda gop- stop bilde sanakusi
Protams tas mazs joks par leģendu

  -1 [+] [-]

, 2010-09-01 11:29, pirms 14 gadiem
esk8er rakstīja: Viss nāk ar laiku! Priekš 3. sezonas KHL jau ir ticis pat ļoti tālu, ja jau cilvēki sāk runāt ar jebkādu konkurenci ar NHL!
Nevar jau cerēt, ka KHL reāli 3. sezonā konkurēs ar NHL! Vēl taču viss ir priekšā, un domāju, ka KHL līdz NHL līmenim vēl tiks! Un es nerunāju par nākamajām vēl 3 sezonām, bet gan vairāk jau kādiem 10 gadiem!
sapņo tālāk ekspert

     [+] [-]

, 2010-09-01 11:48, pirms 14 gadiem
Cilvēku apziņā nevar konkurēt organizācijas, vienai esot ar tradīcijām 100 gadu garumā, un otra vēl zaļa, bet ambicioza būdama...

     [+] [-]

, 2010-09-01 11:50, pirms 14 gadiem
Nevar konkurēt tāpēc ka khl ir arvalstu hokejistu ierobežojums. Krieviem ir daudz labu hokejistu un arī veterāni ir labā līmenī, bet lielāka daļa khl tomēr sastāv no tādas vietējo hokejistu masas kuri nevelk pat līdz musu Bērziņa līmenim. Kad viņi sāks piesaistīt patiešām pasaules labākos tad varbūt kautkad arī izkonkurēs nhl.

     [+] [-]

, 2010-09-01 12:05, pirms 14 gadiem
Ovečkins ir domājis ne tikai sportisko līmeni bet visu kopumā :

Jauniešu sagatavošanas posmu
TV un pārējie mēdiji ar visiem reklāmas un šoubiznesa momentiem
Arēnu sistēmu
Pasaules līga kurā spēlē labākie profi
Spēcīgu juridisko struktūru ar līgumu sistēmu un arodbiedrību
Galu-galā tradīcijas sākot ar 19 gadsimta beigām kad organizējās
NHL struktūra.
Slēpts komentārs: eriks28

  +7 [+] [-]

, 2010-09-01 12:42, pirms 14 gadiem
eriks28 rakstīja: to mēs redzēsim 6 oktobrī

     [+] [-]

, 2010-09-01 12:56, pirms 14 gadiem
KHL ir normāla līga,bet lai cik necik tuvinātos NHL vajag izdarīt daudzas un dažādas lietas-
1)Jārūpējās par klubu finansiālo stabilitāti.
2)Jāsakārto infrastruktūra-jo lielākai daļai KHL klubu arēnas ir zem kuras katras kritikas.
3)Jāpalielina klubu skaits kuri spēlē KHL.
4)Jāizveido spēcīga fārmklubu līga kā AHL.

     [+] [-]

, 2010-09-01 13:01, pirms 14 gadiem
Tā ir

     [+] [-]

, 2010-09-01 13:11, pirms 14 gadiem
Izsklausās jau interesanti, bet galvenie pamatnosacījumi ir sabiedrības pirktspēja un tradīcijas. Pārējo var nosacīti ātri sakārtot! NHL šajā ziņā ieliek vienos vārots.

     [+] [-]

, 2010-09-01 13:27, pirms 14 gadiem
rockefeller rakstīja: Izsklausās jau interesanti, bet galvenie pamatnosacījumi ir sabiedrības pirktspēja un tradīcijas. Pārējo var nosacīti ātri sakārtot! NHL šajā ziņā ieliek vienos vārots.
ir vēl tāda lieta halles... Krievijā to izmērs (ietilpība), salīdzinot ar NHL hallēm ir vienkārši smieklīgi mazs...

     [+] [-]

, 2010-09-01 13:44, pirms 14 gadiem
UZ KHL iet jau, kas NHL ir sasnieguši visu un tuvojas pensija!

     [+] [-]

, 2010-09-01 13:51, pirms 14 gadiem
Taisniiba jau vien ir Ovechkinam.Jo KHL jau parsvaraa speelee tie,kas nespeej tikt NHL klubu pamatsastavos un ir situshies pa AHL,kaa arii norietoshaas zvaigznes,kuru labaakaas dienas jau ir aiz muguras.Un,protams, dazhi,kuri ir paklavushies naudas vilinajumam...Paskatieties uz Dinamo-Sprukts,Karsums,Holts,Surovijs,Trotters u.c.Tie ir speeleetaaji,kuri ilgi ir situshies pa AHL,bet NHL klubos ir aizvadijushi vien dazhas speeles...

     [+] [-]

, 2010-09-01 13:58, pirms 14 gadiem
Diemžēl, bet pilnīgi piekrītu

  +1 [+] [-]

, 2010-09-01 14:13, pirms 14 gadiem
rainmaker rakstīja: ir viegli sasniegt kaut ko ari 1-3 sezonas ja ir nauda un labs paraugs(NHL)...KHL jau daudzas lietas njem no NHL..piemeram Drafts utt..taka jautajums jau faktiski paliek tads-cik ilgi krievi grudis naudu ieksaa un vai idejas kas aiznjemtas no NHL stradas ari KHL..pietam vel kada lieta ko Ovi ari piemin-faktiski KHL nav algu griesti....un ja tadi vienu dienu paradisies kas tad notiks ar ligu?vai NHL mazaaa gala speletaji skries uz KHL ja nauda bus tada pati vai par pari tukstosiem lielaka?grozi kaa gribi dzivot Nujorka,Toronto utt ir labak kaa Sibirija un fig zin kur veel
Algu griesti ir viens, bet pagaidām liela problēma ar KHL ir budžetu starpības starp komandām - tās ir pārāk lielas! Ja visiem klubiem budžeti būtu kā SKA, tad problēmu nebūtu, bet par cik SKA ir SKA un Rīga ir Rīga, tad grūti pielīdzināt šo finansiālo konkurenci! Rīga jau tā ir lieliska organizācija ar to, ko viņi ir sasnieguši ar savu mazo budžetu! Publika - lieliska; arēna - lieliska; komanda - ja ne lieliska, tad playoff cienīga!
Un Rīga vēl ir skaista pilsēta uz kuru spēlētāji labprāt arī brauktu spēlēt (kā tu teici piem kā Ņujorkā vai Toronto), taču piekrītu tev - KHL joprojām ir pietiekami daudz komandu, kurās piesakās spēlēt tikai krievi, jo tajās pilsētās vai nu vienkārši nav ko darīt vai arī tās ir drūmas un nesmukas!
Tāpēc KHL vajag attīstīties vairāk Eiropas virzienā!
1 2 50 komentāri