Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2977, Did:0, useCase: 3

Somija aptur krievu uzvaru gājienu, triumfējot Pirmā kanāla kausā Maskavā

Kārlis Justovičs
Kārlis Justovičs

Somija aptur krievu uzvaru gājienu, triumfējot Pirmā kanāla kausā Maskavā
Somijas izlases uzbrucējs Sakari Manninens (Nr. 65) ar ripu spēlē pret Krieviju. Foto: AFP/Scanpix

Eirotūres Pirmā kanāla kausa izcīņā Maskavā pirmo vietu izcīnīja Somijas valstsvienība, kas turnīra pēdējā spēlē ar 3:2 pagarinājumā pieveica mājiniekus krievus. Lai arī vairāk punktu kopvērtējumā ieguva Krievija, tomēr laukuma saimnieki aizvadīja par vienu maču vairāk nekā pārējās komandas, vietu sadalē tiekot izmantotam punktu vidējam skaitam.

• Somi pamatlaikā pēc Valteri Merelas un Sakari Manninena metieniem divreiz izvirzījās priekšgalā, tomēr Artjoma Minuļina un Vjačeslava Voinova vārtu guvumi ļāva Krievijai sasniegt pagarinājumu. Tā izskaņā Krievijas izlases treneru štābs nolēma riskēt un, spēlējot trīs pret trim, vārtsargu Ivanu Fedotovu nomainīt pret papildus laukuma hokejistu. Risks neattaisnojās, pagarinājuma pēdējā minūtē Manninenam izraujoties vienatnē pret tukšiem vārtiem un tiekot neatļauti kavētam. Ripa vārtos nenokļuva, taču vārtu guvums atbilstoši pēc noteikumiem Somijas komandai tika ieskaitīts - 3:2.

Ceturto vietu turnīrā ieguva Zviedrijas izlase, kas ar 3:2 pieveica Čehiju. Trešajā trešdaļā pa vienam bezatbildes vārtu guvumam skaitliskajā vairākumā Lukasa Bengtsona un Tima Hīda rēķinā. Zviedri šajā spēlē izdarīja par 14 metieniem pa vārtiem vairāk (31-17) nekā pretinieki.

Eirotūre, Pirmā kanāla kausa izcīņa

SpēleRez./Laiks
Čehija - Zviedrija2:3 (0:1; 2:0; 0:2)
Krievija - Somija2:3 P (0:1; 1:0; 1:1; 0:1)

Eirotūre - Pirmā Kanāla kausa izcīņa

KomandaSUUPZPZVārtiP
Somija (1.)3120010:57
Krievija (2.)4301012:810
Kanāda (3.)310027:93
Zviedrija (4.)310024:63
Čehija (5.)300126:111

  +3 [+] [-]

, 2021-12-19 17:32, pirms 3 gadiem
Vispār jau krieviem bija jāzaudē jau pamatlaikā, kad absolūti nepamatoti viņiem ieskaitīja golu dažas minūtes pirms spēles beigām. Bet nu turnīrs Krievijā, spēlē krievi, tiesnesis arī- laikam bija uzdevums..
Slēpts komentārs: BVV

  +3 [+] [-]

, 2021-12-19 17:36, pirms 3 gadiem
Visvairāk centās tiesneši,bet šoreiz nekā.

  +7 [+] [-]

, 2021-12-19 17:38, pirms 3 gadiem
Somi uzvilka vati un strīpainos uz žani
Slēpts komentārs: EsIrLetinsh

 +10 [+] [-]

, 2021-12-19 17:41, pirms 3 gadiem
sintijs rakstīja: Vispār jau krieviem bija jāzaudē jau pamatlaikā, kad absolūti nepamatoti viņiem ieskaitīja golu dažas minūtes pirms spēles beigām. Bet nu turnīrs Krievijā, spēlē krievi, tiesnesis arī- laikam bija uzdevums..
piekrītu, jo tur tika traucēts somu 'vartsargam pirms metiena, bet soģi laikam uzpirkti, joRUS organizēja turnīru.Vajadzeja jau pamatlaikā krieviem zaudēt 1-2. Bet...nu spēlēt ar tērpiem CCCP...TAS Nu ārpac...Kaut kads bezpriģels. Tad jau FRIČI varētu spēlet ar Hitlera simbolsiku ,slavinot fašismu.

  +3 [+] [-]

, 2021-12-19 17:44, pirms 3 gadiem
EsIrLetinsh rakstīja: Jā, piekrītu, ripa tika izsista tīri. Tātad vārti jāskaita nebija, 2 minūtes gan Voinovam bija jādod, par klupināšsnu. Vai arī es nezinu kādu noteikumu niansi?
Jā, ja Voinovs primāri klupinātu Manninenu, tad jā, jautājumu nekādu - automātisks vārtu guvums, taču šajā gadījumā tā nenotika.
Tad kāpēc jābūt noraidījumam un vārti nav jāskaita?

  +1 [+] [-]

, 2021-12-19 17:46, pirms 3 gadiem
kakova hjuka peec Krievija speelee ar CCCP uz maikaam?

  -4 [+] [-]

, 2021-12-19 17:47, pirms 3 gadiem
Sers fa rakstīja: Tad kāpēc jābūt noraidījumam un vārti nav jāskaita?
Jau izskaidroju - vispirms izsita ripu un tikai tad paklupināja. Manninens palika bez ripas, tātad viņam vairs nebija iespējas gūt vārtus.

 +17 [+] [-]

, 2021-12-19 17:47, pirms 3 gadiem
Aaziitis rakstīja: kakova hjuka peec Krievija speelee ar CCCP uz maikaam?
Tagadne uzvarēja pagātni,tie ībļi visu laiku dzīvo pagātnē.

  +1 [+] [-]

, 2021-12-19 17:47, pirms 3 gadiem
Sers fa rakstīja: Tad kāpēc jābūt noraidījumam un vārti nav jāskaita?
krievs izklupienā sākumā izsita ripu tīri, taču klupināšanas, visticamak, nebija. Soģi vārtu guvumu ieskaitīja, jo bija sirdsapzinjas pārmetumi par krievu otrajiem vārtiem, kur notika RUS hokejista saskarsme aR somu vārtsargU

  +8 [+] [-]

, 2021-12-19 17:49, pirms 3 gadiem
EsIrLetinsh rakstīja: Jau izskaidroju - vispirms izsita ripu un tikai tad paklupināja. Manninens palika bez ripas, tātad viņam vairs nebija iespējas gūt vārtus.
Cik zinu,ja šāds pārkāpums tiek izdarīts pēdējās divās minūtēs,ja vārti ir tukši,automātiski tiek skaitīts gols.

  +6 [+] [-]

, 2021-12-19 18:07, pirms 3 gadiem
Regbists rakstīja: piekrītu, jo tur tika traucēts somu 'vartsargam pirms metiena, bet soģi laikam uzpirkti, joRUS organizēja turnīru.Vajadzeja jau pamatlaikā krieviem zaudēt 1-2. Bet...nu spēlēt ar tērpiem CCCP...TAS Nu ārpac...Kaut kads bezpriģels. Tad jau FRIČI varētu spēlet ar Hitlera simbolsiku ,slavinot fašismu.
CCCP uz krekliem ir slimi suņa murgi ,bet ņemot vērā ,ka futbola EČ mērkaķi atklāti pirms katras spēles slavināja nacistus BLM , tad izskatās ka trulums un muļķība ir norma šī brīža pasaulē

 +11 [+] [-]

, 2021-12-19 18:15, pirms 3 gadiem
Krievu spēles komentētājs sacīja:Očeņ nado pobeģiķ".Varētu padomāt ,ka pasaules kausa fināls,jeb olimpisko spēļu fināls ar NHL veču piedalīšanos.Izrādās ,ka uzvelkot kreklus ar CCCP uz krūtīm,tāpat tos somus tādā"svarīgā" mačā apspēlēt nevar.Nelīdz ne retro tērpi,ne 75 gadu hokeja jubileja Krievijā.

  +3 [+] [-]

, 2021-12-19 18:26, pirms 3 gadiem
Friči nav stulbi,tāpēc viņi nekad ar savastiku uz formas tērpa nespēlēs.
lai nu kā tur kādam gribētos,bet tos laikus neatgriezt,jādzīvo tagadnē!

  +8 [+] [-]

, 2021-12-19 18:33, pirms 3 gadiem
Te daži jauc hokeju ar futbolu, raksta, ka vispirms izsita ripu un tad kontaktsm bija, kāds te sakars ar ripas izsišanu, bija kontakts, respektīvi tika klupināts un parcik bija izgājiens pret tukšiem vārtiem tad skaita golu

  +9 [+] [-]

, 2021-12-19 18:37, pirms 3 gadiem
Somi kā 1940 gadā uzvilka psrs okupantus.

 +10 [+] [-]

, 2021-12-19 18:37, pirms 3 gadiem
striker rakstīja: Friči nav stulbi,tāpēc viņi nekad ar savastiku uz formas tērpa nespēlēs.
lai nu kā tur kādam gribētos,bet tos laikus neatgriezt,jādzīvo tagadnē!
Tieši tā,bet atceroties pirmās ziemas olimpiskās spēles Vācijā 1936.gadā,izmantot tā laika izskata retro formu,teiksim starptautiskā turnīrā,kas notiktu Vācijā. Interesanti ,kāda būtu Krievijas Putina režīma reakcija?Kviegtu,kā aizkautas cūkas pa visu pasauli.

  +4 [+] [-]

, 2021-12-19 18:39, pirms 3 gadiem
Piekritu,ka krievu tiesnesi=p.darasi darija visu,lai atnemtu somiem uzvaru,soreiz taisniba bija specigaka,apsveicu visus vatnikus un pizikus ar bleki- cccp- nu riktigi idioti..
Slēpts komentārs: specha

  +3 [+] [-]

, 2021-12-19 18:52, pirms 3 gadiem
alguns rakstīja: Tieši tā,bet atceroties pirmās ziemas olimpiskās spēles Vācijā 1936.gadā,izmantot tā laika izskata retro formu,teiksim starptautiskā turnīrā,kas notiktu Vācijā. Interesanti ,kāda būtu Krievijas Putina režīma reakcija?Kviegtu,kā aizkautas cūkas pa visu pasauli.
Atliek tikai minēt . Vāciem gan domāšana mūsdienīga un ar svastiku uz formas nespēlētu. Domāju,ka vairums par tādu krievu formu tikai ierēc un pati labākā ir somu atbilde-velc kādu tērpu gribi,uzvarēs spēcīgākais !

     [+] [-]

, 2021-12-19 18:53, pirms 3 gadiem
striker rakstīja: Atliek tikai minēt . Vāciem gan domāšana mūsdienīga un ar svastiku uz formas nespēlētu. Domāju,ka vairums par tādu krievu formu tikai ierēc un pati labākā ir somu atbilde-velc kādu tērpu gribi,uzvarēs spēcīgākais !
Vācijā tak svastika un nacisma simboli aizliegti un par to izmantošanu draud lieli sodi. viņi pat gribot to nevarētu izmantot.

  +3 [+] [-]

, 2021-12-19 19:00, pirms 3 gadiem
bet par šito krievu fīču izmantot overtaimā 4 spēlētājus noņemot vārtsargu vajag ieviest noteikumu kā NHL, ja zaudē (pretinieki iemet tukšos) tad punktus(1) nesaņem. un ātri atsitīs apetīti ko tādu izmantot.
cik dzirdēju (lasīju) tad krievu čempī ciska tieši tāpat dara.

  +6 [+] [-]

, 2021-12-19 19:03, pirms 3 gadiem
štrunts par CCCP formām, bet dažas dienas iepriekš , kad uzvarēja Kanādu bija daudz smieklīgāk lasīt kā atriebās viņiem par zaudējumu pasaules čempī un pazemoja viņus

  +3 [+] [-]

, 2021-12-19 19:06, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: štrunts par CCCP formām, bet dažas dienas iepriekš , kad uzvarēja Kanādu bija daudz smieklīgāk lasīt kā atriebās viņiem par zaudējumu pasaules čempī un pazemoja viņus
https://allhockey.ru/news/show/4324...

Slēpts komentārs: Sanich

  +5 [+] [-]

, 2021-12-19 19:11, pirms 3 gadiem
Sanich rakstīja: Oi ka nacikiem pakaļas deg 🔥😆😆😆
Vienkārši, uzvari un tad esi augstprātīgs, ne sarunā kalnus un tad pie kalna ievelies ar ğīmi dubļos.
Vienmēr apsmiešu šādu augstprātību.

  +1 [+] [-]

, 2021-12-19 19:16, pirms 3 gadiem
Sanich rakstīja: Oi ka nacikiem pakaļas deg 🔥😆😆😆
Un tev kā utainajam, kā patika šodienas tiesāšana?

  +8 [+] [-]

, 2021-12-19 19:17, pirms 3 gadiem
Sanich rakstīja: Oi ka nacikiem pakaļas deg 🔥😆😆😆
Nezinu par kādiem naciķiem tu te pļurksti,bet nav tālu jāmeklē,kas attiecās uz valsts izlases formas tērpiem.Varbūt man atgādināt,kādu jezgu Krievijā sacēla fakts,ka uz Eiropas čempionātu futbolā Ukrainas izlase formastērpam bija valsts kontūras,loģiski Krimu ieskaitot.Pie tam knapi to visu saskatīt varēja un ja nezinātu,tad pat neievērotu.

     [+] [-]

, 2021-12-19 19:22, pirms 3 gadiem
Sers fa rakstīja: https://allhockey.ru/news/show/4324...

Ja tu palasītu,ko par to domā cilvēki,nevis muļkis kas to teica...
Tas pats ja Levits kaut ko gudru pateiktu 🙄

  +6 [+] [-]

, 2021-12-19 19:31, pirms 3 gadiem
Trahun4iks rakstīja: Ja tu palasītu,ko par to domā cilvēki,nevis muļkis kas to teica...
Tas pats ja Levits kaut ko gudru pateiktu 🙄
Un kas tev teica, ka es nēesmu lasījis ko cilvēki domā?
Es iekopēju saitu, ko Krievijas hokeja federācijas prezidents saka hokeja portālā.
Nedrīkstēja? Vajadzēja tavu atļauju?

  +4 [+] [-]

, 2021-12-19 19:38, pirms 3 gadiem
Cik interesanti izskatās fakts par formām sevišķi no federācijas, kura tā kviec, ka viņu sports nav politika...

  +5 [+] [-]

, 2021-12-19 20:00, pirms 3 gadiem
tak utainijā jau tagad modē brēkt par pazaudēto psrs, tās formas ir maza daļa uz visas tās histērijas fona. botoksa punduris regulāri ņerkst par šausmīgo katastrofu, ka padumjā miskaste sabruka. tajā pusē debilitāte svin savu uzvaras gājienu

     [+] [-]

, 2021-12-19 20:47, pirms 3 gadiem
huy rakstīja: tak utainijā jau tagad modē brēkt par pazaudēto psrs, tās formas ir maza daļa uz visas tās histērijas fona. botoksa punduris regulāri ņerkst par šausmīgo katastrofu, ka padumjā miskaste sabruka. tajā pusē debilitāte svin savu uzvaras gājienu
Nu traģēdija jau tā bija ,bet ne jau viss traģiskais ir slikts

  +2 [+] [-]

, 2021-12-19 21:05, pirms 3 gadiem
Tam cccp karma sūdīga - valsts kura nomira badā

  +1 [+] [-]

, 2021-12-19 21:19, pirms 3 gadiem
Sers fa rakstīja: https://allhockey.ru/news/show/4324...

Visa valsts runā par uzvaru pār Kanādu . Vot,tad,kad Helmuts šim iebāza četrus golus vienā spēlē -tad gan visa valsts runāja ! Arī vēl tgd.par to runā,taču šī krievu uzvara kaut kādā kanāla kausā (agrāk to sauca par avīzes "Izvestija" turnīru) pār Kanādu šādos sastāvos tiks aizslaucīta vēstures mēslainē ātri vien.

  +2 [+] [-]

, 2021-12-19 21:25, pirms 3 gadiem
Kas tie par klauniem psrs formās un ar uzrakstu red machine laukuma centrā?
Labi sasmējos
Slēpts komentārs: Maikl

  +1 [+] [-]

, 2021-12-19 21:51, pirms 3 gadiem
SteveDavis rakstīja: Nu traģēdija jau tā bija ,bet ne jau viss traģiskais ir slikts
tur nebija nekādas traģēdijas, okupētas teritorijas atguva (dažas ieguva) savu neatkarību.
Slēpts komentārs: Maikl

  +5 [+] [-]

, 2021-12-19 22:00, pirms 3 gadiem
Maikl rakstīja: kada Tev starpiba kadas formas vini spele,klaunsTu!!!
Ej izguli dzērumu pēc vateņu drātes

  +5 [+] [-]

, 2021-12-19 22:21, pirms 3 gadiem
Maikl rakstīja: uzvilka tavu maamuliti krievi , un izauga tads ka Tu,dolb....!!!!
Nē viņa, utainos ,nu tādus pašus kā tu,neieredz.

  -2 [+] [-]

, 2021-12-19 22:26, pirms 3 gadiem
Ar ptām uz lūpām,krievu hokejs neatstāj vienaldzīgos !

  +2 [+] [-]

, 2021-12-19 22:36, pirms 3 gadiem
Hokeja spēles noteikumi.

179.III. Vārtu guvums tiek piešķirts, ja vārtsargs ir nomainīts un pret laukuma spē-
lētāju, kurš atrodas izgājienā "viens pret vienu", tiek izdarīts pārkāpums no
aizmugures, lai novērstu acīmredzamu vārtu gūšanas iespēju.

Kas nav skaidrs vates faniem par somiem ieskaitītajiem vārtiem papildlaikā?
100% pareizs tiesnešu lēmums.

     [+] [-]

, 2021-12-19 22:47, pirms 3 gadiem
huy rakstīja: tur nebija nekādas traģēdijas, okupētas teritorijas atguva (dažas ieguva) savu neatkarību.
Nepiekrītu , bet vai labi ka Latvija atguva neatkarību ?Jā protams

     [+] [-]

, 2021-12-19 23:05, pirms 3 gadiem
SteveDavis rakstīja: Nepiekrītu , bet vai labi ka Latvija atguva neatkarību ?Jā protams
traģēdijas pamatā pavada ir impēriju veidošanās posmos, nevis brukšanas. jo veidošana ir zemju paplašināšana, tas ir izkaujot un atņemot citiem. man liekas, tev jānoskaidro vārda "traģēdija" nozīme.

     [+] [-]

, 2021-12-19 23:16, pirms 3 gadiem
huy rakstīja: traģēdijas pamatā pavada ir impēriju veidošanās posmos, nevis brukšanas. jo veidošana ir zemju paplašināšana, tas ir izkaujot un atņemot citiem. man liekas, tev jānoskaidro vārda "traģēdija" nozīme.
Es domāju cilvēkus kuri nespēja sevi atrast Latvijā,kaut gan vēlējās neatkarību.Tu dzīvo un vienā dienā viss izmainās ,visa tava iepriekšējā dzīve sagrūst

     [+] [-]

, 2021-12-19 23:22, pirms 3 gadiem
SteveDavis rakstīja: Es domāju cilvēkus kuri nespēja sevi atrast Latvijā,kaut gan vēlējās neatkarību.Tu dzīvo un vienā dienā viss izmainās ,visa tava iepriekšējā dzīve sagrūst
visās iekārtās kāds sevi nevar atrast. vai pat mūžu vienā nodzīvojot nevar. bet tā jau ir cita tēma, nekāda katastrofa, tādā kontekstā kā utainie ņerkst tur nav. tā mēsla izjukšana ir viena laba lieta.

     [+] [-]

, 2021-12-19 23:42, pirms 3 gadiem
huy rakstīja: visās iekārtās kāds sevi nevar atrast. vai pat mūžu vienā nodzīvojot nevar. bet tā jau ir cita tēma, nekāda katastrofa, tādā kontekstā kā utainie ņerkst tur nav. tā mēsla izjukšana ir viena laba lieta.
Tikai izskatās ka mums puse valsts sevi nevar atrast . PSRS nebija labi tas ir skaidri ,ir nepatika bet nav naida. Tikai ir baisi ka ES lēnām iet tajā virzienā un rauj Latviju līdzi

     [+] [-]

, 2021-12-19 23:43, pirms 3 gadiem
SteveDavis rakstīja: Tikai izskatās ka mums puse valsts sevi nevar atrast . PSRS nebija labi tas ir skaidri ,ir nepatika bet nav naida. Tikai ir baisi ka ES lēnām iet tajā virzienā un rauj Latviju līdzi
ja skatās internetā, tad tā liekas. izeju ārā - cilvēki dzīvo dzīvi.

     [+] [-]

, 2021-12-19 23:59, pirms 3 gadiem
huy rakstīja: ja skatās internetā, tad tā liekas. izeju ārā - cilvēki dzīvo dzīvi.
PSRS jau arī cilvēki dzīvoja, tikai ir daudz grūtāk no pils pārcelties uz kopmītni, nekā visu mūžu tur nodzīvot

     [+] [-]

, 2021-12-20 00:02, pirms 3 gadiem
SteveDavis rakstīja: PSRS jau arī cilvēki dzīvoja, tikai ir daudz grūtāk no pils pārcelties uz kopmītni, nekā visu mūžu tur nodzīvot
visur dzīvo

     [+] [-]

, 2021-12-20 00:37, pirms 3 gadiem
SteveDavis rakstīja: PSRS jau arī cilvēki dzīvoja, tikai ir daudz grūtāk no pils pārcelties uz kopmītni, nekā visu mūžu tur nodzīvot
Tāda nedaudz īpatnēja dzīves filozofija (jā, tieši tā - īpatnēja, nevis nepareiza), kur labāk pilī nemaz neieiet un kur nu vēl dzīvot, jo, var gadīties, ka kādreiz to nāksies pamest.. man gribētos teikt, ka tā ir bailēs balstīta - tik ļoti bail kko pazaudēt, ka labāk nemaz to neiegūt.

     [+] [-]

, 2021-12-20 01:39, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: Tāda nedaudz īpatnēja dzīves filozofija (jā, tieši tā - īpatnēja, nevis nepareiza), kur labāk pilī nemaz neieiet un kur nu vēl dzīvot, jo, var gadīties, ka kādreiz to nāksies pamest.. man gribētos teikt, ka tā ir bailēs balstīta - tik ļoti bail kko pazaudēt, ka labāk nemaz to neiegūt.
Es tikai teicu ka cilvēkiem tas ir grūti es neteicu ka tas pareizi vai nepareizi

     [+] [-]

, 2021-12-20 09:35, pirms 3 gadiem
Aaziitis rakstīja: kakova hjuka peec Krievija speelee ar CCCP uz maikaam?
Es somu spēlētāju vietā laikam atteiktos iziet laukumā un spēlēt pret šādi apģērbtu komandu.

     [+] [-]

, 2021-12-20 12:29, pirms 3 gadiem
backstab rakstīja: Es somu spēlētāju vietā laikam atteiktos iziet laukumā un spēlēt pret šādi apģērbtu komandu.
Labāk iet uz laukuma un izpederēt

     [+] [-]

, 2021-12-20 13:45, pirms 3 gadiem
Aaziitis rakstīja: kakova hjuka peec Krievija speelee ar CCCP uz maikaam?
Godinot CēCēCēPē impēriju kā veiksmes stāstu