Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2977, Did:0, useCase: 3
Autors: Kārlis Justovičs

Somija aptur krievu uzvaru gājienu, triumfējot Pirmā kanāla kausā Maskavā

Somija aptur krievu uzvaru gājienu, triumfējot Pirmā kanāla kausā Maskavā
Somijas izlases uzbrucējs Sakari Manninens (Nr. 65) ar ripu spēlē pret Krieviju. Foto: AFP/Scanpix

Eirotūres Pirmā kanāla kausa izcīņā Maskavā pirmo vietu izcīnīja Somijas valstsvienība, kas turnīra pēdējā spēlē ar 3:2 pagarinājumā pieveica mājiniekus krievus. Lai arī vairāk punktu kopvērtējumā ieguva Krievija, tomēr laukuma saimnieki aizvadīja par vienu maču vairāk nekā pārējās komandas, vietu sadalē tiekot izmantotam punktu vidējam skaitam.

• Somi pamatlaikā pēc Valteri Merelas un Sakari Manninena metieniem divreiz izvirzījās priekšgalā, tomēr Artjoma Minuļina un Vjačeslava Voinova vārtu guvumi ļāva Krievijai sasniegt pagarinājumu. Tā izskaņā Krievijas izlases treneru štābs nolēma riskēt un, spēlējot trīs pret trim, vārtsargu Ivanu Fedotovu nomainīt pret papildus laukuma hokejistu. Risks neattaisnojās, pagarinājuma pēdējā minūtē Manninenam izraujoties vienatnē pret tukšiem vārtiem un tiekot neatļauti kavētam. Ripa vārtos nenokļuva, taču vārtu guvums atbilstoši pēc noteikumiem Somijas komandai tika ieskaitīts - 3:2.

Ceturto vietu turnīrā ieguva Zviedrijas izlase, kas ar 3:2 pieveica Čehiju. Trešajā trešdaļā pa vienam bezatbildes vārtu guvumam skaitliskajā vairākumā Lukasa Bengtsona un Tima Hīda rēķinā. Zviedri šajā spēlē izdarīja par 14 metieniem pa vārtiem vairāk (31-17) nekā pretinieki.

Eirotūre, Pirmā kanāla kausa izcīņa

SpēleRez./Laiks
Čehija - Zviedrija2:3 (0:1; 2:0; 0:2)
Krievija - Somija2:3 P (0:1; 1:0; 1:1; 0:1)

Eirotūre - Pirmā Kanāla kausa izcīņa

KomandaSUUPZPZVārtiP
Somija (1.)3120010:57
Krievija (2.)4301012:810
Kanāda (3.)310027:93
Zviedrija (4.)310024:63
Čehija (5.)300126:111

, 2021-12-19 21:19, pirms 3 gadiem
Sers fa rakstīja: https://allhockey.ru/news/show/4324...

Visa valsts runā par uzvaru pār Kanādu . Vot,tad,kad Helmuts šim iebāza četrus golus vienā spēlē -tad gan visa valsts runāja ! Arī vēl tgd.par to runā,taču šī krievu uzvara kaut kādā kanāla kausā (agrāk to sauca par avīzes "Izvestija" turnīru) pār Kanādu šādos sastāvos tiks aizslaucīta vēstures mēslainē ātri vien.
, 2021-12-19 21:25, pirms 3 gadiem
Kas tie par klauniem psrs formās un ar uzrakstu red machine laukuma centrā?
Labi sasmējos
Slēpts komentārs: Maikl
, 2021-12-19 21:51, pirms 3 gadiem
SteveDavis rakstīja: Nu traģēdija jau tā bija ,bet ne jau viss traģiskais ir slikts
tur nebija nekādas traģēdijas, okupētas teritorijas atguva (dažas ieguva) savu neatkarību.
Slēpts komentārs: Maikl
, 2021-12-19 22:00, pirms 3 gadiem
Maikl rakstīja: kada Tev starpiba kadas formas vini spele,klaunsTu!!!
Ej izguli dzērumu pēc vateņu drātes
, 2021-12-19 22:21, pirms 3 gadiem
Maikl rakstīja: uzvilka tavu maamuliti krievi , un izauga tads ka Tu,dolb....!!!!
Nē viņa, utainos ,nu tādus pašus kā tu,neieredz.
, 2021-12-19 22:26, pirms 3 gadiem
Ar ptām uz lūpām,krievu hokejs neatstāj vienaldzīgos !
, 2021-12-19 22:36, pirms 3 gadiem
Hokeja spēles noteikumi.

179.III. Vārtu guvums tiek piešķirts, ja vārtsargs ir nomainīts un pret laukuma spē-
lētāju, kurš atrodas izgājienā "viens pret vienu", tiek izdarīts pārkāpums no
aizmugures, lai novērstu acīmredzamu vārtu gūšanas iespēju.

Kas nav skaidrs vates faniem par somiem ieskaitītajiem vārtiem papildlaikā?
100% pareizs tiesnešu lēmums.
, 2021-12-19 22:47, pirms 3 gadiem
huy rakstīja: tur nebija nekādas traģēdijas, okupētas teritorijas atguva (dažas ieguva) savu neatkarību.
Nepiekrītu , bet vai labi ka Latvija atguva neatkarību ?Jā protams
, 2021-12-19 23:05, pirms 3 gadiem
SteveDavis rakstīja: Nepiekrītu , bet vai labi ka Latvija atguva neatkarību ?Jā protams
traģēdijas pamatā pavada ir impēriju veidošanās posmos, nevis brukšanas. jo veidošana ir zemju paplašināšana, tas ir izkaujot un atņemot citiem. man liekas, tev jānoskaidro vārda "traģēdija" nozīme.
, 2021-12-19 23:16, pirms 3 gadiem
huy rakstīja: traģēdijas pamatā pavada ir impēriju veidošanās posmos, nevis brukšanas. jo veidošana ir zemju paplašināšana, tas ir izkaujot un atņemot citiem. man liekas, tev jānoskaidro vārda "traģēdija" nozīme.
Es domāju cilvēkus kuri nespēja sevi atrast Latvijā,kaut gan vēlējās neatkarību.Tu dzīvo un vienā dienā viss izmainās ,visa tava iepriekšējā dzīve sagrūst
, 2021-12-19 23:22, pirms 3 gadiem
SteveDavis rakstīja: Es domāju cilvēkus kuri nespēja sevi atrast Latvijā,kaut gan vēlējās neatkarību.Tu dzīvo un vienā dienā viss izmainās ,visa tava iepriekšējā dzīve sagrūst
visās iekārtās kāds sevi nevar atrast. vai pat mūžu vienā nodzīvojot nevar. bet tā jau ir cita tēma, nekāda katastrofa, tādā kontekstā kā utainie ņerkst tur nav. tā mēsla izjukšana ir viena laba lieta.
, 2021-12-19 23:42, pirms 3 gadiem
huy rakstīja: visās iekārtās kāds sevi nevar atrast. vai pat mūžu vienā nodzīvojot nevar. bet tā jau ir cita tēma, nekāda katastrofa, tādā kontekstā kā utainie ņerkst tur nav. tā mēsla izjukšana ir viena laba lieta.
Tikai izskatās ka mums puse valsts sevi nevar atrast . PSRS nebija labi tas ir skaidri ,ir nepatika bet nav naida. Tikai ir baisi ka ES lēnām iet tajā virzienā un rauj Latviju līdzi
, 2021-12-19 23:43, pirms 3 gadiem
SteveDavis rakstīja: Tikai izskatās ka mums puse valsts sevi nevar atrast . PSRS nebija labi tas ir skaidri ,ir nepatika bet nav naida. Tikai ir baisi ka ES lēnām iet tajā virzienā un rauj Latviju līdzi
ja skatās internetā, tad tā liekas. izeju ārā - cilvēki dzīvo dzīvi.
, 2021-12-19 23:59, pirms 3 gadiem
huy rakstīja: ja skatās internetā, tad tā liekas. izeju ārā - cilvēki dzīvo dzīvi.
PSRS jau arī cilvēki dzīvoja, tikai ir daudz grūtāk no pils pārcelties uz kopmītni, nekā visu mūžu tur nodzīvot
, 2021-12-20 00:02, pirms 3 gadiem
SteveDavis rakstīja: PSRS jau arī cilvēki dzīvoja, tikai ir daudz grūtāk no pils pārcelties uz kopmītni, nekā visu mūžu tur nodzīvot
visur dzīvo
, 2021-12-20 00:37, pirms 3 gadiem
SteveDavis rakstīja: PSRS jau arī cilvēki dzīvoja, tikai ir daudz grūtāk no pils pārcelties uz kopmītni, nekā visu mūžu tur nodzīvot
Tāda nedaudz īpatnēja dzīves filozofija (jā, tieši tā - īpatnēja, nevis nepareiza), kur labāk pilī nemaz neieiet un kur nu vēl dzīvot, jo, var gadīties, ka kādreiz to nāksies pamest.. man gribētos teikt, ka tā ir bailēs balstīta - tik ļoti bail kko pazaudēt, ka labāk nemaz to neiegūt.
, 2021-12-20 01:39, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: Tāda nedaudz īpatnēja dzīves filozofija (jā, tieši tā - īpatnēja, nevis nepareiza), kur labāk pilī nemaz neieiet un kur nu vēl dzīvot, jo, var gadīties, ka kādreiz to nāksies pamest.. man gribētos teikt, ka tā ir bailēs balstīta - tik ļoti bail kko pazaudēt, ka labāk nemaz to neiegūt.
Es tikai teicu ka cilvēkiem tas ir grūti es neteicu ka tas pareizi vai nepareizi
, 2021-12-20 09:35, pirms 3 gadiem
Aaziitis rakstīja: kakova hjuka peec Krievija speelee ar CCCP uz maikaam?
Es somu spēlētāju vietā laikam atteiktos iziet laukumā un spēlēt pret šādi apģērbtu komandu.
, 2021-12-20 12:29, pirms 3 gadiem
backstab rakstīja: Es somu spēlētāju vietā laikam atteiktos iziet laukumā un spēlēt pret šādi apģērbtu komandu.
Labāk iet uz laukuma un izpederēt
, 2021-12-20 13:45, pirms 3 gadiem
Aaziitis rakstīja: kakova hjuka peec Krievija speelee ar CCCP uz maikaam?
Godinot CēCēCēPē impēriju kā veiksmes stāstu