Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1312, Did:0, useCase: 3

Video: Znaroks: "Aizsūtīju Dārziņu uz ģērbtuvēm..."

Kristaps Driķis
Piedāvājam iespēju noskatīties nelielu fragmentu no Sporta Avīze + lielās sarunas ar Latvijas izlases galveno treneri Oļegu Znaroku, kurš nedaudz atklāj izlases aizkulises pasaules hokeja čempionātā.
Vērtējums: +115
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-15 15:53, pirms 14 gadiem
vitas rakstīja: kas te maloletkas ir savakushies un rasisti kaut kadi???!!!ko jus piesejaties Znarokam,krivu valodai utt,tiem pashiem krieviem Jums japateicas ka ir tads jusu Rigas Dinamo un diez vai atceresaties 90-to gadu beigas jo vel laikam pupu zidat,kad Latvija pirmos gadus speleja pasaules chempi augstakaja grupa un vairak ka puse komanda bija tadu kas runaja tikai krieviski,un ticiet vai ne tad bija vairak no vecheiem pashatdeves un patriotisma neka tagad,kad vienam kajina sap otram treshais iemesl treshajam jau zvaigznes galva .......!!!nav vairs tas kas bija toreiz,....nacionolisti atradushies,smoiekls nak
vismaz būtu iemācījies rakstīt... un apnikusi tā rasisma tēma līdz ārprātam (kas tas par pretīgu modes vārdu palicis- kā kaut kas nepatīk citu viedoklī, tā uzreiz- rasisms, rasisti!)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-05-15 16:01, pirms 14 gadiem
tas jau vairs nav viedoklis,bet idiotisms un bernu prata domashana,es jau saprotu,ka jaunie gurki nesaprot krievu valodu,nav jau intervijai jabrauc virsu!viedoklis ir tad ja runa par kaut ko kas intervijaa ir teikts par kadu temu,nevis par to ka krieviski tas notiek,ja nesaproti ko tur intervija runa tad paprasi vecakiem vini iztulkos
pikolo rakstīja: vismaz būtu iemācījies rakstīt... un apnikusi tā rasisma tēma līdz ārprātam (kas tas par pretīgu modes vārdu palicis- kā kaut kas nepatīk citu viedoklī, tā uzreiz- rasisms, rasisti!)

  +1 [+] [-]

, 2011-05-15 16:25, pirms 14 gadiem
gribētos zināt vai tie, kas aizstāv krievu valodu un pārvērtē tās nozīme, brīvi runā arī angļu valodā. 2 vasaras esmu strādājis ASV un šobrīd studēju Zviedrijā. Pilnīgi nevienu reizi nav bijusi vajadzība izmantot krievu valodu. Zviedrijā lielāks procents cilvēku runā angļu valodā, nekā Latvijā latviešu valodā.... tā nu tas diemžēl ir. Un dzīves līmeni pat negribas salīdzināt. Visās skandināvijas valstīs (arī Nīderlandē) cilvēki angļu valoda zina ļoti augstā līmenī. Es domāju, ka tā nemaz nav sakritība, ka šajās valstīs ir tik augsts dzīves līmenis

     [+] [-]

, 2011-05-15 16:28, pirms 14 gadiem
morāle ir tāda, ja mēs gribam kļūt par augsti attīstītu valsti mums ir jāskatās rietumu, nevis austrumu virzienā. Latvijā pārāk dziļu iespaidu ir atstājusi padomju sistēma un tas ir galvenais iemesls kāpēc Latvijā ir tik zems dzīves līmenis.

  -2 [+] [-]

, 2011-05-15 16:38, pirms 14 gadiem
AlterB rakstīja: Laikam jau naivi cerēt, bet varbūt pilnajai versijai varētu subtitrus ielikt? Nu nezin daudzi no postpadomju paaudzes šo valodu!
tas gan. pat pusi nesaprotu :/

  +1 [+] [-]

, 2011-05-15 16:40, pirms 14 gadiem
Es vasarās strādāju Ugunszemē, un tur man ne reizi nav bijis vajadzības pēc krievu valodās. Tādēļ es uzskatu, ka arī Latvijā to nevajag!

(PS. Tas tomēr ir baigi, ka 5 minūtes video spēj izraisīt tādus neauglīgus strīdus. Ja neprotat un negribat prast - paši vainīgi. Ja pareizi saprotu, būtu īstenam latvietim un patriotam nozīmē neprast krievu valodu un lepoties ar to!)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2011-05-15 16:48, pirms 14 gadiem
pa piecīti katram čīkstētājam varu iztulkot

  +1 [+] [-]

, 2011-05-15 17:05, pirms 14 gadiem
maybetomorrow rakstīja: morāle ir tāda, ja mēs gribam kļūt par augsti attīstītu valsti mums ir jāskatās rietumu, nevis austrumu virzienā. Latvijā pārāk dziļu iespaidu ir atstājusi padomju sistēma un tas ir galvenais iemesls kāpēc Latvijā ir tik zems dzīves līmenis.
par to jau laikam nav pat jāstrīdas, tas tikai atsaldētajiem pad-pilsoņiem nav skaidrs. Visa austrueiropa var "pateikties" cccp komunistiem par to ko viņi izdarija.
Pirms kara pat Korejas ziemeļi bija attīstītāki-bagātāki par agrārajiem Korejas dienvidiem, laikam lieki piebilst kāds dzīves līmenis ir šobrīd sadalītajās Korejās, pie kā noveda komunistu vara.

  +2 [+] [-]

, 2011-05-15 17:16, pirms 14 gadiem
maybetomorrow rakstīja: gribētos zināt vai tie, kas aizstāv krievu valodu un pārvērtē tās nozīme, brīvi runā arī angļu valodā. 2 vasaras esmu strādājis ASV un šobrīd studēju Zviedrijā. Pilnīgi nevienu reizi nav bijusi vajadzība izmantot krievu valodu. Zviedrijā lielāks procents cilvēku runā angļu valodā, nekā Latvijā latviešu valodā.... tā nu tas diemžēl ir. Un dzīves līmeni pat negribas salīdzināt. Visās skandināvijas valstīs (arī Nīderlandē) cilvēki angļu valoda zina ļoti augstā līmenī. Es domāju, ka tā nemaz nav sakritība, ka šajās valstīs ir tik augsts dzīves līmenis
Redz te tu brauc auzās... Kas ir tavās minētajās valstīs? Viņi raidījumus angļu valodā nedublē, šaubos vai visam arī piedzen subtitrus.
Manuprāt, un kā pats arī apstiprini ,tas palīdz apgūt valodu.
Latvijā arī to pakāpeniski vajadzētu ieviest. Un vienalga vai krievu vai angļu valodai. Protams, valsts TV varētu būt izņēmums, bet pārējiem tādu pienākumu dublēt, subtitrus taisīt nebūtu.

Dzīvojot tādā mazā valstī kā Latvija katra svešvaloda ir bonuss. Tā kā tiem kam švakāk ar Rus valodu, skatieties un tā mācieties saprast valodu. Neticu, ka pilnīgi ne vārda nesaprotat, nav jau atomfizika.

  +2 [+] [-]

, 2011-05-15 17:16, pirms 14 gadiem
Tad sanak,ka pie dzives limena vainiga ir valoda?!?!?)))ko Tev tur macija taja ASV ka ta doma???ja jau runajam par to tad ari zinu kads ir limenis macibam arzemes taja pasha ASV,kur speciali liek cilvekiem degradeties,lai tik zin kas ir hamburgers un pica,un kads limenis ir pie mumsim,kur ka saki ir limenis zems!!!Zems jau vinsh ir,tikai paldies jasaka jau tiem pashiem musu latvieshu zagliem un skandinavu bankam!!!par Holandi runajot biju tur pusotru gadu,angliski nesaprot tur puse!!!Viss jau butu ok ,bet te ir sporta saits un nevajag ar demagogiju vismaz te nodarboties
maybetomorrow rakstīja: gribētos zināt vai tie, kas aizstāv krievu valodu un pārvērtē tās nozīme, brīvi runā arī angļu valodā. 2 vasaras esmu strādājis ASV un šobrīd studēju Zviedrijā. Pilnīgi nevienu reizi nav bijusi vajadzība izmantot krievu valodu. Zviedrijā lielāks procents cilvēku runā angļu valodā, nekā Latvijā latviešu valodā.... tā nu tas diemžēl ir. Un dzīves līmeni pat negribas salīdzināt. Visās skandināvijas valstīs (arī Nīderlandē) cilvēki angļu valoda zina ļoti augstā līmenī. Es domāju, ka tā nemaz nav sakritība, ka šajās valstīs ir tik augsts dzīves līmenis

  +1 [+] [-]

, 2011-05-15 17:18, pirms 14 gadiem
riichy rakstīja: Tieši tā. Nebūtu tādu krievu, Latvijā hokeju nespēlētu!
nebutu latviesu, ari krievi hokeju nespeletu galu gala, kanadiesu hokeju krieviem macija latviesi

  +1 [+] [-]

, 2011-05-15 17:18, pirms 14 gadiem
jaaaaaaa nu Tu dod vala)))))man ir tads jautajums kam LV ir parada miljardus un kas piespieda tos uz tadiem procentiem aiznemties un kas tagad liek darit visus griezumus????austrumi???????
maybetomorrow rakstīja: morāle ir tāda, ja mēs gribam kļūt par augsti attīstītu valsti mums ir jāskatās rietumu, nevis austrumu virzienā. Latvijā pārāk dziļu iespaidu ir atstājusi padomju sistēma un tas ir galvenais iemesls kāpēc Latvijā ir tik zems dzīves līmenis.

  +2 [+] [-]

, 2011-05-15 17:28, pirms 14 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: atvaino, bet runāt par to, ka krievu valodai Latvijā nav nākotnes pie 33 vai cik tur procentiem krievvalodīgo ir tīrā demagoģija. Pats esmu latvietis, patriots u.t.t., bet tas jau nenozīmē par muļķi pārvērsties... tie cilvēki, tie 33%, te ir, ieradās un neviens viņus prom nedzīs... un muļķīgi domāt, ka viņi ģimenē tagad sāks runāt latviski... bet kas attiecas uz sabiedrību, vienmēr būs tādi pakaļlaižas Latvijā, kas ieraudzījuši krievu uzvārdu mauks uzreiz "pa krieviski"... un tad jau es nevainoju tos cilvēkus krievus, kas arī runā krieviski, jo, ja tevi Anglijā katrs pretimnācējs anglis latviski uzrunās un pats par to kā saulīte staros un priecāsies, tad diez vai tu sāksi angļu mēli lietot..... vai mācīties, ja nezini.

Krievu valoda te ir un būs, vajag tikai saprast kā no tās būšanas var akut ko labu mums latviešiem izvilkt (tās pašas valodu zināšanas, citas kultūras, mentalitātes iepazīšana), nevis sēdēt un dzīt kaut kādu demagoģiju no Visu Latvijai repertuāra kā Latvijā neviens vairs krieviski nerunās pēc 20 vai cik tur gadiem......
nepiekritu, paskaties uz musdienu jaunatni. cik latviesu mak krievu valodu? un cik krievi mak latviesu valodu? situacija ir diametrali preteja tam kada ta bija pirms gadiem 10 un 20.
musdienu jaunais latvietis kurs dzimis pec 90 gada ir parak liels patriots lai macitos krievu valodu. ironiski, bet ta ir. lielaka dala seit cikstoso sicu kuri saka, ka nesprot krieviski, to valodu vienkarsi nevelas macities. nevis ka nevar iemacities, bet lielais vairums no viniem negrib to macet.
turpireti pec 90 gada dzimusie krievi lielakais vairums brivi runa latviski.

  -2 [+] [-]

, 2011-05-15 17:34, pirms 14 gadiem
vitas rakstīja: jaaaaaaa nu Tu dod vala)))))man ir tads jautajums kam LV ir parada miljardus un kas piespieda tos uz tadiem procentiem aiznemties un kas tagad liek darit visus griezumus????austrumi???????
tas ir tieši tas par ko es runāju. Cilvēkiem padomju savienībā nebija absolūti nekādas izpratnes par ekonomiku un politiku. Pēc Latvijas neatkarības pie varas tika padomju nomenklatūra un viss aizgāja pilnīgi nepareizā virzienā, kā rezultātā krīze arī mums bija tik liela. Kāpēc LV ir tik liela korupcija? Tāpēc, ka ja cilvēki padomju laikā kko iemācījās, tad tā ir kukuļu došana, sava labuma izbīdīšana, blatu sistēma utt. Korupcija, protams, ir samazinājusies, bet tāpat korupcijas līmenis salīdzinājumā ar attīstītām valstīm ir milzīgs. Tā varētu turpināt vēl un vēl.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-15 17:37, pirms 14 gadiem
playthegame rakstīja: nepiekritu, paskaties uz musdienu jaunatni. cik latviesu mak krievu valodu? un cik krievi mak latviesu valodu? situacija ir diametrali preteja tam kada ta bija pirms gadiem 10 un 20.
musdienu jaunais latvietis kurs dzimis pec 90 gada ir parak liels patriots lai macitos krievu valodu. ironiski, bet ta ir. lielaka dala seit cikstoso sicu kuri saka, ka nesprot krieviski, to valodu vienkarsi nevelas macities. nevis ka nevar iemacities, bet lielais vairums no viniem negrib to macet.
turpireti pec 90 gada dzimusie krievi lielakais vairums brivi runa latviski.
Jaunie krievi ir izdevīgākā situācijā, bet nekāda apdraudējuma krievu valodai nav. Latvija ir divu kopienu valsts. Krieviem ir savi mediji, krievi precās savā starpā un ģimenēs runā krievu valodā. Nekas kardināli nav mainījies un pāris gadu desmitus nemainīsies, vienīgi vairāk krievu zinās latviešu valodu.

     [+] [-]

, 2011-05-15 17:43, pirms 14 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Redz te tu brauc auzās... Kas ir tavās minētajās valstīs? Viņi raidījumus angļu valodā nedublē, šaubos vai visam arī piedzen subtitrus.
Manuprāt, un kā pats arī apstiprini ,tas palīdz apgūt valodu.
Latvijā arī to pakāpeniski vajadzētu ieviest. Un vienalga vai krievu vai angļu valodai. Protams, valsts TV varētu būt izņēmums, bet pārējiem tādu pienākumu dublēt, subtitrus taisīt nebūtu.
bet diemžēl tikai dublēšana vien nepalīdz. Gramatika arī ir jāiemācās. Labs līmenis skolā, kur tiek iemācīta gramatika utt. + TV pārraižu dublēšana= augsts svešvalodas līmenis. Zviedri, piemēram, arī ļoti labi raksta angļu valodā, jo izglītība ir labā līmenī. Latvijā svešvalodu līmenis skolās diemžēl ir zems.

  -2 [+] [-]

, 2011-05-15 17:48, pirms 14 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Jaunie krievi ir izdevīgākā situācijā, bet nekāda apdraudējuma krievu valodai nav. Latvija ir divu kopienu valsts. Krieviem ir savi mediji, krievi precās savā starpā un ģimenēs runā krievu valodā. Nekas kardināli nav mainījies un pāris gadu desmitus nemainīsies, vienīgi vairāk krievu zinās latviešu valodu.
taisniba, tomer viens ir skaidrs, ka nejau sie jaunie latviesi macisies to krievu valodu. vienkarsi latviesi maces tikai latviesu valodu, krievi maces gan krievu gan latviesu valodu.
tas ir tas, ko es mineju pie ta, ka latviesi esot d...ā lideji, jo satiekot krievu vienmer runa krieviski. musu jaunie letini ir parak patriotiski lai dejotu pec imigrantu pectecu stabules.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-15 17:49, pirms 14 gadiem
es jau runaju par tagadni,kapec tos miljardus esam parada???Tu doma rietumi bez sava labuma mus nemtu taja rietumu mafijas savieniba,kas iedod plaukstu bet atpakal nem abas rokas,zinicik vini bija nikni ,ka ne visas skandinavu valsts piekrita tur but!vienigais ko man tie rietumi dod ir tas ka varu celot kur gribu,begt par to ka finansiali varu to atlauties man gan viniem nav japateicas!LV valsti zog tadi pashi latvieshi ka Tu un es nevis Krievs,ebrejs vai ???????Mongols!!!ko tad Vacieshus neviens neiredz par vinu paridarujumiem
maybetomorrow rakstīja: tas ir tieši tas par ko es runāju. Cilvēkiem padomju savienībā nebija absolūti nekādas izpratnes par ekonomiku un politiku. Pēc Latvijas neatkarības pie varas tika padomju nomenklatūra un viss aizgāja pilnīgi nepareizā virzienā, kā rezultātā krīze arī mums bija tik liela. Kāpēc LV ir tik liela korupcija? Tāpēc, ka ja cilvēki padomju laikā kko iemācījās, tad tā ir kukuļu došana, sava labuma izbīdīšana, blatu sistēma utt. Korupcija, protams, ir samazinājusies, bet tāpat korupcijas līmenis salīdzinājumā ar attīstītām valstīm ir milzīgs. Tā varētu turpināt vēl un vēl.

     [+] [-]

, 2011-05-15 18:00, pirms 14 gadiem
vitas rakstīja: es jau runaju par tagadni,kapec tos miljardus esam parada???Tu doma rietumi bez sava labuma mus nemtu taja rietumu mafijas savieniba,kas iedod plaukstu bet atpakal nem abas rokas,zinicik vini bija nikni ,ka ne visas skandinavu valsts piekrita tur but!vienigais ko man tie rietumi dod ir tas ka varu celot kur gribu,begt par to ka finansiali varu to atlauties man gan viniem nav japateicas!LV valsti zog tadi pashi latvieshi ka Tu un es nevis Krievs,ebrejs vai ???????Mongols!!!ko tad Vacieshus neviens neiredz par vinu paridarujumiem
pilnīgi piekrītu, ka pie tā, ka esam parādā miljardus varam vainot tikai un vienīgi paši sevi. Protams, ka nevajag pārspīlēt tos parādus - skandināvijas valstis ir bijušas vēl lielākos parādos, un daļa eiropas valstis ir pārādā vairākas reizes vairāk kā Latvija (% no IKP) - žurnālā IR nesen bija labs raksts par to. Rietumi nav pilnīgi ne pie kā vainīgi un vainot skandināvija bankas ir vēl muļķīgāk. Latvieši paši ir pie visa vainīgi - mums tikai patīk novelt vainu uz kādu citu. Par padomju savienību es biju domājis, ka tas ir iemesls, kāpēc LV cilvēkiem nav tik laba izpratne par politiskiem un ekonomiskiem u.c. procesiem.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-15 18:06, pirms 14 gadiem
paga ja jau saki ka nav pie ta vainga eiropaun bankas,tad man tads jau tajums,kas deva piemeram dzivokliem sava laika uzkaptuz tadam cenam lai tik nem????tik lielai cik ir LV tadai valstij kur ir gan jura gan zemnieciba ...daudz kas pashiem savs,nebutu tada valsti jaizdzivo ,bet gan jadzivo jn bez problemam bet tagad mums ir uzbiditi visadi nosacijumi un daudz kas jataisa ciet uttun vel parada esam,nu mulkibas!nav tie rietumi tik pukaini un nevainigi,teisim ta likumigs rekets ir sacies!
maybetomorrow rakstīja: pilnīgi piekrītu, ka pie tā, ka esam parādā miljardus varam vainot tikai un vienīgi paši sevi. Protams, ka nevajag pārspīlēt tos parādus - skandināvijas valstis ir bijušas vēl lielākos parādos, un daļa eiropas valstis ir pārādā vairākas reizes vairāk kā Latvija (% no IKP) - žurnālā IR nesen bija labs raksts par to. Rietumi nav pilnīgi ne pie kā vainīgi un vainot skandināvija bankas ir vēl muļķīgāk. Latvieši paši ir pie visa vainīgi - mums tikai patīk novelt vainu uz kādu citu. Par padomju savienību es biju domājis, ka tas ir iemesls, kāpēc LV cilvēkiem nav tik laba izpratne par politiskiem un ekonomiskiem u.c. procesiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-05-15 18:08, pirms 14 gadiem
labi pietiek par to stulbo politiku labak par temu parunasim kam shis saits domats

     [+] [-]

, 2011-05-15 18:15, pirms 14 gadiem
Kādēļ nav tulkojums Latviešu valodā?????
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-05-15 18:18, pirms 14 gadiem
+2 )))
My name Is Hilton rakstīja: varbūt vēl gruzīniski uzjautā

  -1 [+] [-]

, 2011-05-15 18:27, pirms 14 gadiem
vitas rakstīja: paga ja jau saki ka nav pie ta vainga eiropaun bankas,tad man tads jau tajums,kas deva piemeram dzivokliem sava laika uzkaptuz tadam cenam lai tik nem???
redzu, ka Tu esi kārtīgs latvietis - redz viņi, tie sliktie rietumi ir vainīgi pie nekustamā īpašuma krīzes. Vēl 1998. gadā Latvijā nekustamā īpašuma tirgus vispār nebija, 2008. gadā cenas bija augstākas, kā daļā Eiropas. Vai tad bankas ņēma cilvēkus aiz rokas, vilka uz banku un lika pirkt pārcenotus dzīvokļus, kuri pat vēl nebija uzcelti? Tāda situācija, kad visi pirka nekustamos īpašumus pa labi un pa kreisi LV nekad nebija bijusi. Pat tad, kad Šīns avīzēs skaidroja, ka cenas kritīsies utt. - cilvēki joprojām pirka pārcenotus dzīvokļus utt. Vai rietumu bankas vainīgas, ka cilvēki nedraudzējas ar loģisko domāšanu un nav ekonomikas izpratnes? Rietumu bankas vainīgas, ka netika pieņemts likums par 10-15% depozītu, jau 2005. gadā? Blūma gadījumā nav latviete, kas vadīja Hansabanku/Swedbanku? Tu domā, ka zviedri tāpat vien Blūmu atlaida? vai viņi tomēr sapratu, kādā situācijā banka ir novesta. Krīze ir ļoti daudz ko iemācījusi, es vismaz tā ceru. Latvieši vairs nebūs tik lētticīgi, vismaz attiecībā uz nekustamo īpašumu.
Vai tad rietumi ir vainīgi, ka latvieši neveido uzņēmumus, neražo un neeskportē un neceļ dzīves līmeni. Ko tad Tu gaidīji, ka rietumi mums visu ar karoti pienesīs - mēs tik sēdēsim un skaitīsim naudu.

  -1 [+] [-]

, 2011-05-15 18:33, pirms 14 gadiem
vitas rakstīja: labi pietiek par to stulbo politiku labak par temu parunasim kam shis saits domats
manuprāt, ka tā ir problēma, ka Latvijā cilvēki nediskutē par ekonomiku un politiku. Sarunas par ekonomiku un politiku parasti sākas un beidzas ar "valsts" nolikšanu. Diemžēl lielākajai daļai zināšana un izpratne ar to arī beidzas

es tomēr ceru, ka būs subtitri - intervijas krieviski sportacentrā ir mana vienīgā saskarsme ar krievu valodu, bet saprotu varbūt tikai kādus 70-80%
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2011-05-15 19:34, pirms 14 gadiem
arhivs X rakstīja: Mācies valodas, puišeli! tas ir smieklīgi, man puikā pat sešu gadu vecumā bez kāda piepūles krieviski saprot, tikai no multenēm iemācījies. Laikam esi ar kaut kādu aizturi
Puišeli, iebaz to valodu kur saule neiespiid!

     [+] [-]

, 2011-05-15 19:36, pirms 14 gadiem
Lai gan pats esmu ,,krievu laiku produkts'' ,tomēr gribu aizstāvēt tos ,kam šī intervija nav pieejama.Par laimi Latvijā ir novadi kur krievvalodīgo ir ļoti maz.Tas nozīmē ,ka šo valodu sadzīvē nedzird, skolā cik saprotu nemāca(pašam bērni pieauguši ,nezinu) un vai tādēļ varam apvainot šos jauniešus valodas nezināšanā.Protams valodas ir jāmācās,tai skaitā krievu ,jo lai kā mēs to negribētu atzīt Latvija tomēr ir divkopienu valsts .

  -3 [+] [-]

, 2011-05-15 19:50, pirms 14 gadiem
donijs rakstīja: tad neskaties ja nesaproti, besī šitie mazgadīgie
Es hujeju kāds varonis izmeties ķipa ne visi dzīvo lielpilsētās un krievu val zin jau no bērnības