Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1312, Did:0, useCase: 3

Lipmans pārdzīvo par valdības vienaldzību, gatavs aiziet no LHF

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

Lipmans pārdzīvo par valdības vienaldzību, gatavs aiziet no LHF
Kirovs Lipmans ar Latvijas izlases fanu
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Latvijas Hokeja federācijas (LHF) prezidents Kirovs Lipmans pēc Latvijas pēdējās spēles pasaules čempionātā sūkstījās par valdības vienaldzību pret hokeju un sportu kopumā un pauda apņemšanos uzlabot federācijas darbu, neizslēdzot varbūtību, ka varētu pamest LHF prezidenta amatu.

"Valdība maz pievērš uzmanīgu sportam. Gan ar finansēm, gan ar personīgu piedalīšanos (sporta pasākumos). Biju ļoti satraukts par to, ka tik nozīmīgā dienā kā 4. maijs man vienam pašam bija puiši jāapsveic. Tāpat visi pārējie – treneri, apkalpojošais personālu. Nesaņēmu nevienu telegrammu, epastu no valdības. Tas ir ļoti sāpīgi. Hokejs nes Latvijas vārdu pasaulē. Daudzi mūs pazīst tikai hokeja dēļ, jo elitē esam 15 gadus. Nenopietni... Varbūt viņi skatās spēles TV un pārdzīvo tādā veidā, bet ar to ir par maz. Vajadzētu reālu atbalstu," uzrunu masu medijiem pēc mača ar Austriju sāka Kirovs Lipmans.

LHF prezidents pauda apņemšanos nākotnē strādāt citādāk: "Esmu ļoti priecīgs par to, ka palikām A grupā. Tuvākajā laikā ar federācijas valdes locekļiem apspriedīsim, kādas izmaiņas nepieciešamas. Kaut ko mainīsim, jādomā par nākotni, kā gatavot izlasi, lai nebūtu tik daudz negatīvā, cik šogad. Daudz zaudētu nervu un veselības ne tikai man, bet arī līdzjutējiem."

"Cerējām uz uzvaru pret dāņiem. Nevienam nebija domu, ka varētu viņiem zaudēt. Vēl sāpīgāks bija zaudējums slovēņiem. Rezultāts 2:5 nebija pieļaujams, taču tā sanāca. Domāju, ka daudzi nebija pārliecināti, ka varam uzvarēt baltkrievus, kam ir ļoti stipra komanda. Kaut mums būtu tāda attieksme no valdības, kāda tā ir Baltkrievijā. Problēmas bija jau sagatavošanās posmā, kad nevarējām dabūt vairākus spēlētājus. Pirmais signāls bija Jāņa Sprukta nespēlēšana, pēc tam sākās traumas. Daudzi vadošie spēlētāji šogad čempionātā nepiedalījās," problēmas pirms turnīra un tā gaitā minēja Lipmans.

Federācijas prezidents uzsvēra, ka visas no federācijas atkarīgās organizatoriskās lietas tika izdarītas labā, ja ne pat augstā līmenī, tāpēc hokejistiem nebija pamata sūdzēties. Apdrošināšanā esot iztērēta "liela" nauda. Tik liela summa iepriekšējos gados vēl neesot bijusi. "No Starptautiskās Hokeja federācijas par 13. vietu prēmiju nedabūsim, tāpēc mīnusi par šo gadu būs ļoti lieli," pauda Lipmans. "Godīgi varu pateikt, ka nacionālajai izlasei šogad iztērēti vairāk nekā 200 000 latu."

Par izmaiņām izlases treneru sastāvā Lipmans vēl nevēlējās runāt: "Par to domāsim tad, kad ar valdes locekļiem analizēsim čempionātu. Būs ļoti nopietni jādomā, jo līgums ar Oļegu Znaroku ir beidzies. Varbūt viņš paliks, varbūt nē. Par to lemsim vēlāk. Viennozīmīgi nevaru viņa darbu vērtēt. Maskavā ar lielām pūlēm saglabājām vietu elitē, pēc tam nospēlējām diezgan veiksmīgi, izcīnot septīto vietu, bet tagad atkal vājāk. Kā pa viļņiem..."

Lipmanam tika adresēts jautājums par to, vai viņš pats nav domājis par aiziešanu no LHF prezidenta amata, uz ko Kirovs atbildēja, ka prezidenta krēslam nav "piesiets": "Ja tauta vēlas, varu aiziet. Pie šīs stūres neturos ar abām rokām, bet, protams, ka man ir sāpīgi. Esmu cilvēks, kurš atbild par savu darbu. Manā dabā nav vienkārša sēdēšana krēslā un nekā nedarīšana. Uzskatu, ka esmu viens no federāciju prezidentiem, kas gandrīz katru dienu ir federācijā. Man ir bizness, kam arī jāvelta laiks. Tas ir grūti. Zinu, ka daži prezidenti federācijā ierodas tikai reizi mēnesī. Es esmu pieejams jebkurā laikā. Ja kāds uzskata, ka savu darbu veicu nepareizi, aizietu ar lielāko prieku..."

"Pēc zaudējuma Slovēnijai aizdomājos – kāpēc gan man tas ir vajadzīgs. Esmu veiksmīgs uzņēmējs, man viss ir. Cilvēki mani ciena, darbinieki ir laimīgi, ka strādā pie manis un tam visam vēl klāt tas hokejs... Pēc tam nomierinājos," sadrūmis bija Lipmans.

  +3 [+] [-]

, 2011-05-09 12:30, pirms 14 gadiem
Ulrihs rakstīja: A prieks kam jaatrefere raksta tas pats, kas ir verojams video shaja pasha portala? Tipa baigas zhurnalistikas darbs?
Nu es darbā nevaru noskatīties video, bet izlasīt es gan varu, tā kā varbūt tas tiek darīts priekš tādiem kā es

  -3 [+] [-]

, 2011-05-09 12:33, pirms 14 gadiem
Da ko viņš tur muld. Žīds no naudas maisa prom neies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-09 12:42, pirms 14 gadiem
Mareksk rakstīja: Da labi, valsts atbalsts - belari tiešām par to nevar sūdzēties, un kur viņi ir turnīra tabulā? Tā ka nav ko īdēt. Moš Kanādas izlasei ir kāds baigais valsts atbalsts? Nedomāju.
ko tu tur muldi?! Kanādai hokejs ir nacionālais sporta veids. Tur halles ir bez maz vai par brīvu. Ej slido, spēlē hokeju, kad gribi. Līdzīgi kā Lietuvā ir ar basketbolu.

     [+] [-]

, 2011-05-09 12:45, pirms 14 gadiem
Jā,daži Kiras izlēcieni un lielības lēkmes dažreiz ir drusku par daudz, bet džeks kopumā darbu dara labi. un jāpiekrīt apgalvojumam,ka vajadzētu pamainīt apkārt esošos krēslus,bet viņš tak mūsu hokeja seja!

  +2 [+] [-]

, 2011-05-09 12:56, pirms 14 gadiem
Ai, tā vadošā kliķe vispār kā tādi ņergas, viss viņiem priekšā jāsaka. pašiem galvas uz pleciem nav..
Bet nu Lipman, vari arī iet, tici man, nāks vietā un nebūt ne sliktāks par Tevi. Neesi jau tik neaizvietojams

  +4 [+] [-]

, 2011-05-09 13:00, pirms 14 gadiem
Vai tad mums ir Valdība ?????? Pat Tautas veleta prezidenta nav. Mums ir 100 liekēžu banda -kuras adrese ir SAeima.

  +3 [+] [-]

, 2011-05-09 13:13, pirms 14 gadiem
nav jau runa ka Lipmanam obligāti jāaiziet - jautājums ir vai tomēr nevarētu darba rezultāts būt vēl labāks?

  +3 [+] [-]

, 2011-05-09 13:19, pirms 14 gadiem
persik rakstīja: Jā,daži Kiras izlēcieni un lielības lēkmes dažreiz ir drusku par daudz, bet džeks kopumā darbu dara labi. un jāpiekrīt apgalvojumam,ka vajadzētu pamainīt apkārt esošos krēslus,bet viņš tak mūsu hokeja seja!
Pēc kā Tu spried ,ka Kira darbu dara labi?Pēc tā,ka mums Latvijas čempis palicis par apsmieklu?

  +9 [+] [-]

, 2011-05-09 13:21, pirms 14 gadiem
18 minūšu garajā reklāmas preses konferencē Lipmans bija savā elementā - viņam visi ir vainīgi, tikai ne LHf un pats. Vienvārdsakot, Latvijas izlase zaudēja Dānijai un Slovēnijai tādēļ, ka valdība neatsūtīja ne e-pastu, ne telegrammu, ne pastkartīti ar apsveikumu izlasei vai Lipmanam personiski 4.maijā - puiši totāli panīka, uzskatot, ka valsts ir par viņiem aizmirsusi! Vainīgs arī ir Dinamo (acīmredzot, tādēļ, ka negrib iet Lipmana pavadā, t.i., atskaitīt "jumtam" procentus). Un tad atkal ir vainīga valdība, kas piešķīrusi tikai 93 tkst. Ls (vispārējās krīzes laikā, kad citiem sporta veidiem vispār tiek piešķirti santīmi).

Godīgi sakot, piegriezies šitas ir pamatīgi - gandrīz vai sanāk, ka bez Lipmana nekas Latvijas hokejā nekad iepriekš nav bijis. Man gan vairāk sāk likties, ka Lipmans ir viens viltīgs frukts, kas patiesībā neko negrib darīt, bet tikai būt klāt pie naudas iekāšanas un ordeņu spraušanas sev par neizdarītajiem darbiem. Kaut vai tas pats Dinamo - kā viņš lielījās, ka viņš ir atjaunojis Dinamo, lai gan tie bija salti meli. Tagad arī viņš nodarbojas ar prastu Dinamo šantāžu, - sak, klubam vajadzētu atskaitīt LHF, tādēļ, ka viņiem ir jābūt pateicīgiem, ka spēlē KHL (t.i., Latvijas hokeja "jumts" - Lipmans ir atļāvis tur spēlēt).

Lai arī man nepatīk Dinamo valdes sastāvs, tomēr klubā vismaz kaut kas līdzinās hokeja piramīdai - ir gan bērnu sagatavošana, gan HK Rīga, gan Dinamo. Turpretī, LHF pārvaldītais LHČ ir zem katras kritikas - rezultātā nav nekādas pēctecības.

Visbeidzot par Grindeks finansējumu runājot - nav jau liela māksla atskaitīt 200 vai 300 tkst. Ls pa sezonu, ja viens Lipmans saņem miljonus par uzņēmuma darbību. Te gan būtu svarīgi pateikt, ka Latvijā zāļu cenas līdzīgi kā daudzas citas preces ir ar nenormālu uzcenojumu...tādēļ faktiski sanāk, ka tie paši iedzīvotāji un fani hokeju vien finansē, pārmaksājot par zālēm (te protams ir aktuāls jautājums par ētiku...)

Var jau protams tagad pielūgt veci, bet man tiešām interesē vismaz daži argumenti, kādēļ viņam būtu tiešām jāpaliek un, ko viņš Latvijas hokeja labā ir izdarījis? Līdz šim, atskaitot vienu - PČ 2006 rīkošanu Rīgā - nekas īpaši nav dzirdēts.

Man ir konkrēti argumenti, kādēļ viņam nav jāpaliek:
1.Latvijas hokeja izlases lejupslīde, kas parādās IIHF reitingā.
2.LHČ katastrofālais stāvoklis un hokeja piramīdas trūkums.
3.Ilgtermiņa hokeja saimniecības attīstības trūkums - viss notiek tikai īstermiņā bez darbu veikšanas perspektīvai attīstībai.
4.Savu paklausīgo (un stagnātiski sovjetiski domājošo), nevis profesonāli kvalificētu cilvēku bīdīšana LHF (šeit vietā ir fakts, ka visi ir pozitīvi atsaukušies par Ozo ka par ģenerālmenedžeri, pretstatot haosu Baldonieka laikā).
4.Izlašu treneru noteikšana nevis pēc profesionāliem sasniegumiem un kvalifikācijas, bet pēc lojalitātes viņam.
5.Afēras bīdīšana ar halles celtniecību uz PČ2006.gadu, kad viņš bija izracis Šveices uzņēmēju, kas bija gatavs uzcelt halli (laikam no zelta) par 400 tkst.Ls.
6.Sporta pils likvidēšana - rezultātā uz PČ nebija 2.halles un no valsts tika pieprasīta nauda, lai varētu uz laiku pārveidot Skonto angāru.
7.Neprasme piesaistīt sadarbības partnerus, bet nepārtraukta īdēšana, ka valsts nepalīdz (salīdzinājums ar Baltkrieviju vien ir ko vērts - pārejam uz autoritāro režīmu!).

Es saprotu, ka latviešiem ir raksturīga nefleksibilitāte, bailes no pārmaiņām un nezināmā, - sak, ok vecis nav ideāls, bet vismaz labāk tāds, nekā tāds, no kā nezin, ko varēs sagaidīt. Tomēr es gribu teikt, ka Latvijā ir vēl palikuši spējīgi uzņēmēji, kas ir izglītojušies un strādājuši ārzemēs, un māk veidot modernu un ilgtspējīgu uzņēmumu (kāda, savā ziņā, ir arī LHF) - tikai vajag vienu slotu, kas visas vecās paliekas no LHF un arī daudzām citām federācijām (arī futbola) izmēztu.

  +6 [+] [-]

, 2011-05-09 13:27, pirms 14 gadiem
Ovechk1n rakstīja: Limanam japaliek
Domāju, ka ar laiku vajadzētu Ozo iebīdīt tajā krēslā...

  +2 [+] [-]

, 2011-05-09 13:35, pirms 14 gadiem
Viesulis rakstīja: 18 minūšu garajā reklāmas preses konferencē Lipmans bija savā elementā - viņam visi ir vainīgi, tikai ne LHf un pats. Vienvārdsakot, Latvijas izlase zaudēja Dānijai un Slovēnijai tādēļ, ka valdība neatsūtīja ne e-pastu, ne telegrammu, ne pastkartīti ar apsveikumu izlasei vai Lipmanam personiski 4.maijā - puiši totāli panīka, uzskatot, ka valsts ir par viņiem aizmirsusi! Vainīgs arī ir Dinamo (acīmredzot, tādēļ, ka negrib iet Lipmana pavadā, t.i., atskaitīt "jumtam" procentus). Un tad atkal ir vainīga valdība, kas piešķīrusi tikai 93 tkst. Ls (vispārējās krīzes laikā, kad citiem sporta veidiem vispār tiek piešķirti santīmi).

Godīgi sakot, piegriezies šitas ir pamatīgi - gandrīz vai sanāk, ka bez Lipmana nekas Latvijas hokejā nekad iepriekš nav bijis. Man gan vairāk sāk likties, ka Lipmans ir viens viltīgs frukts, kas patiesībā neko negrib darīt, bet tikai būt klāt pie naudas iekāšanas un ordeņu spraušanas sev par neizdarītajiem darbiem. Kaut vai tas pats Dinamo - kā viņš lielījās, ka viņš ir atjaunojis Dinamo, lai gan tie bija salti meli. Tagad arī viņš nodarbojas ar prastu Dinamo šantāžu, - sak, klubam vajadzētu atskaitīt LHF, tādēļ, ka viņiem ir jābūt pateicīgiem, ka spēlē KHL (t.i., Latvijas hokeja "jumts" - Lipmans ir atļāvis tur spēlēt).

Lai arī man nepatīk Dinamo valdes sastāvs, tomēr klubā vismaz kaut kas līdzinās hokeja piramīdai - ir gan bērnu sagatavošana, gan HK Rīga, gan Dinamo. Turpretī, LHF pārvaldītais LHČ ir zem katras kritikas - rezultātā nav nekādas pēctecības.

Visbeidzot par Grindeks finansējumu runājot - nav jau liela māksla atskaitīt 200 vai 300 tkst. Ls pa sezonu, ja viens Lipmans saņem miljonus par uzņēmuma darbību. Te gan būtu svarīgi pateikt, ka Latvijā zāļu cenas līdzīgi kā daudzas citas preces ir ar nenormālu uzcenojumu...tādēļ faktiski sanāk, ka tie paši iedzīvotāji un fani hokeju vien finansē, pārmaksājot par zālēm (te protams ir aktuāls jautājums par ētiku...)

Var jau protams tagad pielūgt veci, bet man tiešām interesē vismaz daži argumenti, kādēļ viņam būtu tiešām jāpaliek un, ko viņš Latvijas hokeja labā ir izdarījis? Līdz šim, atskaitot vienu - PČ 2006 rīkošanu Rīgā - nekas īpaši nav dzirdēts.

Man ir konkrēti argumenti, kādēļ viņam nav jāpaliek:
1.Latvijas hokeja izlases lejupslīde, kas parādās IIHF reitingā.
2.LHČ katastrofālais stāvoklis un hokeja piramīdas trūkums.
3.Ilgtermiņa hokeja saimniecības attīstības trūkums - viss notiek tikai īstermiņā bez darbu veikšanas perspektīvai attīstībai.
4.Savu paklausīgo (un stagnātiski sovjetiski domājošo), nevis profesonāli kvalificētu cilvēku bīdīšana LHF (šeit vietā ir fakts, ka visi ir pozitīvi atsaukušies par Ozo ka par ģenerālmenedžeri, pretstatot haosu Baldonieka laikā).
4.Izlašu treneru noteikšana nevis pēc profesionāliem sasniegumiem un kvalifikācijas, bet pēc lojalitātes viņam.
5.Afēras bīdīšana ar halles celtniecību uz PČ2006.gadu, kad viņš bija izracis Šveices uzņēmēju, kas bija gatavs uzcelt halli (laikam no zelta) par 400 tkst.Ls.
6.Sporta pils likvidēšana - rezultātā uz PČ nebija 2.halles un no valsts tika pieprasīta nauda, lai varētu uz laiku pārveidot Skonto angāru.
7.Neprasme piesaistīt sadarbības partnerus, bet nepārtraukta īdēšana, ka valsts nepalīdz (salīdzinājums ar Baltkrieviju vien ir ko vērts - pārejam uz autoritāro režīmu!).

Es saprotu, ka latviešiem ir raksturīga nefleksibilitāte, bailes no pārmaiņām un nezināmā, - sak, ok vecis nav ideāls, bet vismaz labāk tāds, nekā tāds, no kā nezin, ko varēs sagaidīt. Tomēr es gribu teikt, ka Latvijā ir vēl palikuši spējīgi uzņēmēji, kas ir izglītojušies un strādājuši ārzemēs, un māk veidot modernu un ilgtspējīgu uzņēmumu (kāda, savā ziņā, ir arī LHF) - tikai vajag vienu slotu, kas visas vecās paliekas no LHF un arī daudzām citām federācijām (arī futbola) izmēztu.
+10 , mums ir arī tendence krēslos bīdīt tādus, kuriem ir bieza kabata vai "gali" valdībā, bet nav sajēgas par sportu (vienīgais ko saprot, ka futbolu spēlē ar bumbu un hokejā tā melnā "pankūka" ir jāiebiksta tajā tīklotajā būrī...

  -2 [+] [-]

, 2011-05-09 13:40, pirms 14 gadiem
Skudrinieks rakstīja: "Kaut mums būtu tāda valdība kā Baltkrievijā" - nu kaut ko tik stulbu tikai Lipmans var izštukot.
Nu skaidrs, ka mūsu valdība nav tā labākā, bet nu ne jau ar Baltkrieviju jāsalīdzina, bet jāskatās uz Rietumiem, Kirov!
Staļina laiki jau ir pagājuši, ārā 21.gadsimts!
tas nebija domāts par valsts iekārtu,bet par atbalstu no valdības.belari deva finansējumu un atbalsts tiešām bij valstiskā līmenī.

     [+] [-]

, 2011-05-09 13:58, pirms 14 gadiem
buuvnieks rakstīja: Kur ir teikts ka viņš pats no savas kabatas samaksāja? Jā, Grindeks sponsorēja, bet uzņēmumi jau man liekas saņem nodokļu atvieglojumus atbalstot sportu (varbūt maldos).
jaa,atvieglojums ir tikai kads,smiekligs,tad labak nesponsoret,vai patiesam to var darit liels uznemums kuram ir pelna..
jo teiksim 1000 ls noziedo ,kadam sportam tad tev no tas summas 10 % varesi nemaksat valstij nodoklos..respektivi sai gadijuma 100 ls kkad varesi nesamaksat ..taka,tapec jau neviens ipasi neraujas dot to naudu,un visi ir tikai lielie valsts uznemumi,privatie mazak..

     [+] [-]

, 2011-05-09 14:11, pirms 14 gadiem
bez valsts atbalsta arii cits priekshnieks neko nepanaks!lai nu kaa bet Lipmana laikaa bija chempis pie mums,tomeer turamies elitee,jaunieshi arii daudzmaz liimenii.Vieniigi LV chempis paniicis,bet tas saistiits ar kopejo ekonomisko situaciju valstii.Taa kaa Lipmans lai paliek.

     [+] [-]

, 2011-05-09 14:12, pirms 14 gadiem
mar44a rakstīja: tas nebija domāts par valsts iekārtu,bet par atbalstu no valdības.belari deva finansējumu un atbalsts tiešām bij valstiskā līmenī.
Nevajag izraut lietas no kopējā konteksta! Baltkrievijas gadījumā ir svarīgi paturēt prātā, ka tur ir autoritārs režīms un Baķkam hokejs ir vismīļākais sporta veids, tādēļ arī tam tiek milzīgs valsts atbalsts. Naudas no tā vairāk nerodas - vienkārši citiem sporta veidiem atlec mazāk. Ar visu to, Minskas Dinamo ir samērā liela izgāšanās - nespēj tikt augstās vietās un vairāk orientējas uz ārzemniekiem kā vietējiem. Tomēr pozitīvais ir BAČ, kur var spēlēt jaunie hokejisti kopā pieredzējušiem.
Slēpts komentārs: escud
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-09 14:28, pirms 14 gadiem
stārķis rakstīja: Gribētos lai kāds (vienalga Kira vai kāds cits) sakārto Latvijas hokeju, tam piesaista valsts atbalstu, pastarpināti iesaistot privāto sektoru. Patīk, kā lietas tiek kārtotas RU un BRU, kur privātais sektors ir iesaistīts sporta attīstībā valstī.
Ja mees seedeetu uz naftas trubas vai buutu bagaati ar atradneem, tad vareetu skatiities uz RUS un BLR. Bet...tu neesi ieveerojis, ka RUS sponsori rodas...kad kaads no lielajiem onkaam pakrata pirkstu. Vajadzeeja Petrovam F1 naudu...luudzu VAZ klaat (bet pashai VAZ suu liidz ausiim)...bet taapeec tika likvideeta hokeja komanda un 2. diviizijas futbola klubs, lai Krievija vareetu F1 iebiidiit savu pilotu.
Par BLR, ja mums buutu autoritaara valsts ar visu varu prezidentam, un tas buutu hokeja fans, tad arii hokejaa tiktu ieguldiiti praavi liidzeklji, bet mums visa vadoshaa klikje tik skrien uz fotograafeeshanos ar kaadu muusu rekordistu, bet, kad tas saak klibot pat neatbalsta.

  +3 [+] [-]

, 2011-05-09 14:43, pirms 14 gadiem
Viesulis rakstīja: 18 minūšu garajā reklāmas preses konferencē Lipmans bija savā elementā - viņam visi ir vainīgi, tikai ne LHf un pats. Vienvārdsakot, Latvijas izlase zaudēja Dānijai un Slovēnijai tādēļ, ka valdība neatsūtīja ne e-pastu, ne telegrammu, ne pastkartīti ar apsveikumu izlasei vai Lipmanam personiski 4.maijā - puiši totāli panīka, uzskatot, ka valsts ir par viņiem aizmirsusi! Vainīgs arī ir Dinamo (acīmredzot, tādēļ, ka negrib iet Lipmana pavadā, t.i., atskaitīt "jumtam" procentus). Un tad atkal ir vainīga valdība, kas piešķīrusi tikai 93 tkst. Ls (vispārējās krīzes laikā, kad citiem sporta veidiem vispār tiek piešķirti santīmi).

Godīgi sakot, piegriezies šitas ir pamatīgi - gandrīz vai sanāk, ka bez Lipmana nekas Latvijas hokejā nekad iepriekš nav bijis. Man gan vairāk sāk likties, ka Lipmans ir viens viltīgs frukts, kas patiesībā neko negrib darīt, bet tikai būt klāt pie naudas iekāšanas un ordeņu spraušanas sev par neizdarītajiem darbiem. Kaut vai tas pats Dinamo - kā viņš lielījās, ka viņš ir atjaunojis Dinamo, lai gan tie bija salti meli. Tagad arī viņš nodarbojas ar prastu Dinamo šantāžu, - sak, klubam vajadzētu atskaitīt LHF, tādēļ, ka viņiem ir jābūt pateicīgiem, ka spēlē KHL (t.i., Latvijas hokeja "jumts" - Lipmans ir atļāvis tur spēlēt).

Lai arī man nepatīk Dinamo valdes sastāvs, tomēr klubā vismaz kaut kas līdzinās hokeja piramīdai - ir gan bērnu sagatavošana, gan HK Rīga, gan Dinamo. Turpretī, LHF pārvaldītais LHČ ir zem katras kritikas - rezultātā nav nekādas pēctecības.

Visbeidzot par Grindeks finansējumu runājot - nav jau liela māksla atskaitīt 200 vai 300 tkst. Ls pa sezonu, ja viens Lipmans saņem miljonus par uzņēmuma darbību. Te gan būtu svarīgi pateikt, ka Latvijā zāļu cenas līdzīgi kā daudzas citas preces ir ar nenormālu uzcenojumu...tādēļ faktiski sanāk, ka tie paši iedzīvotāji un fani hokeju vien finansē, pārmaksājot par zālēm (te protams ir aktuāls jautājums par ētiku...)

Var jau protams tagad pielūgt veci, bet man tiešām interesē vismaz daži argumenti, kādēļ viņam būtu tiešām jāpaliek un, ko viņš Latvijas hokeja labā ir izdarījis? Līdz šim, atskaitot vienu - PČ 2006 rīkošanu Rīgā - nekas īpaši nav dzirdēts.

Man ir konkrēti argumenti, kādēļ viņam nav jāpaliek:
1.Latvijas hokeja izlases lejupslīde, kas parādās IIHF reitingā.
2.LHČ katastrofālais stāvoklis un hokeja piramīdas trūkums.
3.Ilgtermiņa hokeja saimniecības attīstības trūkums - viss notiek tikai īstermiņā bez darbu veikšanas perspektīvai attīstībai.
4.Savu paklausīgo (un stagnātiski sovjetiski domājošo), nevis profesonāli kvalificētu cilvēku bīdīšana LHF (šeit vietā ir fakts, ka visi ir pozitīvi atsaukušies par Ozo ka par ģenerālmenedžeri, pretstatot haosu Baldonieka laikā).
4.Izlašu treneru noteikšana nevis pēc profesionāliem sasniegumiem un kvalifikācijas, bet pēc lojalitātes viņam.
5.Afēras bīdīšana ar halles celtniecību uz PČ2006.gadu, kad viņš bija izracis Šveices uzņēmēju, kas bija gatavs uzcelt halli (laikam no zelta) par 400 tkst.Ls.
6.Sporta pils likvidēšana - rezultātā uz PČ nebija 2.halles un no valsts tika pieprasīta nauda, lai varētu uz laiku pārveidot Skonto angāru.
7.Neprasme piesaistīt sadarbības partnerus, bet nepārtraukta īdēšana, ka valsts nepalīdz (salīdzinājums ar Baltkrieviju vien ir ko vērts - pārejam uz autoritāro režīmu!).

Es saprotu, ka latviešiem ir raksturīga nefleksibilitāte, bailes no pārmaiņām un nezināmā, - sak, ok vecis nav ideāls, bet vismaz labāk tāds, nekā tāds, no kā nezin, ko varēs sagaidīt. Tomēr es gribu teikt, ka Latvijā ir vēl palikuši spējīgi uzņēmēji, kas ir izglītojušies un strādājuši ārzemēs, un māk veidot modernu un ilgtspējīgu uzņēmumu (kāda, savā ziņā, ir arī LHF) - tikai vajag vienu slotu, kas visas vecās paliekas no LHF un arī daudzām citām federācijām (arī futbola) izmēztu.
Tagad paoopneeshu-
Par Dinamo- KHL katru gadu KHF noskaita ne vairaak, ne mazaak kaa 5 milijoni zaljo. Dinamo turpretim Latvijas hokejam naudas izteiksmee nedod neko , taa vietaa veel aiziet un paluudz 100 000 ls HK Riga uztureeshanai.
Par valdiibu un 93 tuukstoshiem latu...
Tikai vins pretstats- LBS Budžeta ieņēmumu daļā paredzēts valsts līdzfinansējums Ls 230 850 apmērā + Pasaules U19 čempionāta sarīkošanai Latvijas Nacionālā sporta padome atvēlējusi Ls 155 000.
Tev neliekas, ka basim, kas izlashu liimenii ir piedziivojis veel pamatiigaaku degradaaciju pieshkjirt vairaak kaa pusi liidzeklju, kas domaata visaam sporta speelju federaacijaam (Ls 422 000) ir vairaak kaa nekrietni???
Par zaaleem...tu zini, ka zaalju cenu nenosaka razhotaaji, bet gan vairumnieki un izplatiitaaji??? Par shiim cenaam arii Lipmans shad tad ir paceelis savu balsi...
Par taviem punktiem- pusi var izsviitrot tavas nesaprashanas deelj ( par Sporta pili- paprasi Balderim). Par izlashu terneriem pakluseeshu ( ja jau tev pat triis treneru tandeemi liekas, kaa bidiiishana, tad man jaaklusee)!

     [+] [-]

, 2011-05-09 14:47, pirms 14 gadiem
Ulrihs rakstīja: A prieks kam jaatrefere raksta tas pats, kas ir verojams video shaja pasha portala? Tipa baigas zhurnalistikas darbs?
Nu man, piemēram, nav laiks tagad visu 18min interviju noskatīties - te ideāli var izlasīt galvenās lietas, kas tur minēts, neskatoties pašu video.

  +2 [+] [-]

, 2011-05-09 15:16, pirms 14 gadiem
nejega rakstīja: Noskatoties preses konferences video,nezin kapec nepameta sajuta,ka Kirovs lasija demagogija.Radot iespaidu par to ka vins strada,nedaudz "starp rindinam "uzbrauca"Dinamo vadibai.

Katra zina varu pateikt to,ka mums sporta tiesam ir bezsistema un ne tikai hokeja.Bet padomajiet kamdel lai Kirovs paliktu sada amata-miljonars kurs tikai un vienigi iegulda savu naudu un neko nesanem preti?Atveriet acis tauta,ja tas nebutu vinam izdevigi vins sen pats butu atkapies no Latvijas hokeja federacijas prezidenta amata.Jo Kiram ir "oza"
Vardsakot viltigs lapsa vins ir un vins lasija demagogiju.
Pilnībā piekrītu. Taču redzi, pēc vairuma komentāru var spriest, ka šī viņa demagoģija ļoti labi nostrādā uz pelēko masu...

  +1 [+] [-]

, 2011-05-09 15:21, pirms 14 gadiem
Peleeciits rakstīja: Tagad paoopneeshu-
Par Dinamo- KHL katru gadu KHF noskaita ne vairaak, ne mazaak kaa 5 milijoni zaljo. Dinamo turpretim Latvijas hokejam naudas izteiksmee nedod neko , taa vietaa veel aiziet un paluudz 100 000 ls HK Riga uztureeshanai.
Par valdiibu un 93 tuukstoshiem latu...
Tikai vins pretstats- LBS Budžeta ieņēmumu daļā paredzēts valsts līdzfinansējums Ls 230 850 apmērā + Pasaules U19 čempionāta sarīkošanai Latvijas Nacionālā sporta padome atvēlējusi Ls 155 000.
Tev neliekas, ka basim, kas izlashu liimenii ir piedziivojis veel pamatiigaaku degradaaciju pieshkjirt vairaak kaa pusi liidzeklju, kas domaata visaam sporta speelju federaacijaam (Ls 422 000) ir vairaak kaa nekrietni???
Par zaaleem...tu zini, ka zaalju cenu nenosaka razhotaaji, bet gan vairumnieki un izplatiitaaji??? Par shiim cenaam arii Lipmans shad tad ir paceelis savu balsi...
Par taviem punktiem- pusi var izsviitrot tavas nesaprashanas deelj ( par Sporta pili- paprasi Balderim). Par izlashu terneriem pakluseeshu ( ja jau tev pat triis treneru tandeemi liekas, kaa bidiiishana, tad man jaaklusee)!
Vari svītro vai nesvītrot - katram ir tiesības uz saviem uzskatiem. Par basketbolu kā arī par jebkuru sporta veidu varu pateikt, ka valsts finansējums ir atkarīgs no lobija - darba ar valsts institūcijām - IZM, MK un Saeimu. Ar to, ka viens vecis apsēžas un kameru priekšā uzmetis lūpu sūdzas, nepietiks - jāiet un jāstrādā, citādi nekas nemainīsies. Līdz šim LHF darbs ar šim institūcijām ir bijis ļoti neapmierinošs.

Piedod, bet Balderis ir LHF cilvēks un kaut kā man laikam ir paslīdējis garām, ka Lipmans ir bļaustījies par to, ka nedrīkst Sporta pili nojaukt - tā vieta bija pilnīgs klusums! Kā saka - klusēšana - piekrišana! Tā vietā tagad stāv tukšs, iežogots zemes pleķis...

Trīs vai ne trīs tandēmi, bet jautājums ir, pēc kādiem kritērijiem, standartiem, metodikas tie tiek apstiprināti? Vai vari konkrēti tādus nosaukt? Piemēram, trenera kvalifikācija, pieredze darbā ar valsts izlasēm un darba pieredze vispār, sasniegumi, izvēlētās treniņu un darba metodes?

Par Grindeks - tas ir cenu noteikšanas pirmais posms. Balstoties uz cenām, par kādām vairumtirgotājs iepērk zāles no zāļu ražotāja, viņš uzliek savu uzcenojumu+nodokļi.

Bet visā tavā oponešanā ta arī neredzēju nevienu argumentu, kādēļ Lipmanam vajadzētu palikt!?

  +2 [+] [-]

, 2011-05-09 15:50, pirms 14 gadiem
Viesulis rakstīja: Vari svītro vai nesvītrot - katram ir tiesības uz saviem uzskatiem. Par basketbolu kā arī par jebkuru sporta veidu varu pateikt, ka valsts finansējums ir atkarīgs no lobija - darba ar valsts institūcijām - IZM, MK un Saeimu. Ar to, ka viens vecis apsēžas un kameru priekšā uzmetis lūpu sūdzas, nepietiks - jāiet un jāstrādā, citādi nekas nemainīsies. Līdz šim LHF darbs ar šim institūcijām ir bijis ļoti neapmierinošs.

Piedod, bet Balderis ir LHF cilvēks un kaut kā man laikam ir paslīdējis garām, ka Lipmans ir bļaustījies par to, ka nedrīkst Sporta pili nojaukt - tā vieta bija pilnīgs klusums! Kā saka - klusēšana - piekrišana! Tā vietā tagad stāv tukšs, iežogots zemes pleķis...

Trīs vai ne trīs tandēmi, bet jautājums ir, pēc kādiem kritērijiem, standartiem, metodikas tie tiek apstiprināti? Vai vari konkrēti tādus nosaukt? Piemēram, trenera kvalifikācija, pieredze darbā ar valsts izlasēm un darba pieredze vispār, sasniegumi, izvēlētās treniņu un darba metodes?

Par Grindeks - tas ir cenu noteikšanas pirmais posms. Balstoties uz cenām, par kādām vairumtirgotājs iepērk zāles no zāļu ražotāja, viņš uzliek savu uzcenojumu+nodokļi.

Bet visā tavā oponešanā ta arī neredzēju nevienu argumentu, kādēļ Lipmanam vajadzētu palikt!?
LBS visu laiku ir suudzeejusies, ka nepietiek naudas (atceramies vien Sievieshu Eiropas chempi, kad LBS pazinjoja, ka tas ir uz izjukshanas robezhas), bet kira gruudis savu naudu...iespeejams lepns, ka negrib iet luugties!
Par Sporta pili, tu vari kaut debesu Dievus piesukt, bet privaatais uznjemeejs dara kaa grib, tas bija vinju , ne Kiras leemums.
Par treneriem, parasti LHF izveelas (ar dazhiem iznjeemumiem) tos, kas attieciigos gadus ir trenejushi jau no beerna kaajas, piem. shii gada U- 18 (Jemeļjaņenko, Miljuuns) un ne jau Kira ir tas, kas lemj par treneriem un ternera metodiku.
Par zaaleem- laikam neesi presi palasiijies, ka lielaako uzcenojumu zaaleem liek vairumnieki, kas arii ir bijis lielaakaa skandaala ceelonis.
Kaapeec jaapaliek- sakari IIHF, ceriibas uz veel vienu PCh pie mums, un tomeer nechiiksteeshana (saliidzinot ar citaam federaacijaam) par finanseem, bet kluseejot ieguldot savu uznjeemumu.

     [+] [-]

, 2011-05-09 15:58, pirms 14 gadiem
Var jau nomest, bet kas naaks vietaaa?
Konkreetus argumentus noliceeji.
Latvija taapat kaa Daanija, nevar izaudzinaat sava chempionaataa loti augsta liimena speleetaaju, peec U-18 vai LČ2 paraugshanas jabrauc uz arzemeem, taa daraa dani, tagad muuseejie braukaa vel vairaak.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-09 16:03, pirms 14 gadiem
Man šajā rakstā patika visvairāk šitā vieta "...un pauda apņemšanos uzlabot federācijas darbu, neizslēdzot varbūtību, ka varētu pamest LHF prezidenta amatu."
Tātad viņš pametot amatu uzlabotu federācijas darbu

  -1 [+] [-]

, 2011-05-09 16:18, pirms 14 gadiem
normaali paardziivo skatos

     [+] [-]

, 2011-05-09 16:20, pirms 14 gadiem
ozs113 rakstīja: bleee cik nozelojami ir LV lidzjuteji,protams ir ari iznemumi...intresanti zinat kuru tad juus gribat redzet saja amataa vtf...mums japriecajas ka ir taads kira...paatju bars
tici man, tik pat daudz argumentus var atrast, lai arī Kiras atbalstītājus varētu nosauktu par pāķu baru

  -3 [+] [-]

, 2011-05-09 16:28, pirms 14 gadiem
Kirovs Lipmans ir Īsts vīrs savā vietā! Uzņēmīgs, ar sakariem un pats veiksmīgs un pārticis cilvēks. Labs organizātors, kas sevi jau pierādījis. Patīk būt uzmanības centrā (laikam jau pa druskai arī to pelnījis), bet par hoķi uztraucas no sirds... Tā nav slavas dziesma Lipmanam, bet reāls faktu novērtējums!
Protams, ja atrodas kāda vismaz tik pat stipra Personība (piemēram Ozoliņš,vai kāds cits (pašlaik gan nevaru nevienu tā reāli iedomāties), tad ar laiku var padomāt. Neviens jau nav neaizvietojams, un tādēļ mierīgi, ar pēctecību un protams bez revolūcijām, LHF vadība var tikt mainīta...
Viss Ļaunākais būtu tagad izvirzīt projektu bīdītāju (tādi jau bija arī hoķī, basī ir vēl jo projām...), kurš vēl samērā normāli strādājošu federāciju, ātri novestu tur, kur ir visa valsts...

  +1 [+] [-]

, 2011-05-09 16:33, pirms 14 gadiem
Viesulis rakstīja: 18 minūšu garajā reklāmas preses konferencē Lipmans bija savā elementā - viņam visi ir vainīgi, tikai ne LHf un pats. Vienvārdsakot, Latvijas izlase zaudēja Dānijai un Slovēnijai tādēļ, ka valdība neatsūtīja ne e-pastu, ne telegrammu, ne pastkartīti ar apsveikumu izlasei vai Lipmanam personiski 4.maijā - puiši totāli panīka, uzskatot, ka valsts ir par viņiem aizmirsusi! Vainīgs arī ir Dinamo (acīmredzot, tādēļ, ka negrib iet Lipmana pavadā, t.i., atskaitīt "jumtam" procentus). Un tad atkal ir vainīga valdība, kas piešķīrusi tikai 93 tkst. Ls (vispārējās krīzes laikā, kad citiem sporta veidiem vispār tiek piešķirti santīmi).

Godīgi sakot, piegriezies šitas ir pamatīgi - gandrīz vai sanāk, ka bez Lipmana nekas Latvijas hokejā nekad iepriekš nav bijis. Man gan vairāk sāk likties, ka Lipmans ir viens viltīgs frukts, kas patiesībā neko negrib darīt, bet tikai būt klāt pie naudas iekāšanas un ordeņu spraušanas sev par neizdarītajiem darbiem. Kaut vai tas pats Dinamo - kā viņš lielījās, ka viņš ir atjaunojis Dinamo, lai gan tie bija salti meli. Tagad arī viņš nodarbojas ar prastu Dinamo šantāžu, - sak, klubam vajadzētu atskaitīt LHF, tādēļ, ka viņiem ir jābūt pateicīgiem, ka spēlē KHL (t.i., Latvijas hokeja "jumts" - Lipmans ir atļāvis tur spēlēt).

Lai arī man nepatīk Dinamo valdes sastāvs, tomēr klubā vismaz kaut kas līdzinās hokeja piramīdai - ir gan bērnu sagatavošana, gan HK Rīga, gan Dinamo. Turpretī, LHF pārvaldītais LHČ ir zem katras kritikas - rezultātā nav nekādas pēctecības.

Visbeidzot par Grindeks finansējumu runājot - nav jau liela māksla atskaitīt 200 vai 300 tkst. Ls pa sezonu, ja viens Lipmans saņem miljonus par uzņēmuma darbību. Te gan būtu svarīgi pateikt, ka Latvijā zāļu cenas līdzīgi kā daudzas citas preces ir ar nenormālu uzcenojumu...tādēļ faktiski sanāk, ka tie paši iedzīvotāji un fani hokeju vien finansē, pārmaksājot par zālēm (te protams ir aktuāls jautājums par ētiku...)

Var jau protams tagad pielūgt veci, bet man tiešām interesē vismaz daži argumenti, kādēļ viņam būtu tiešām jāpaliek un, ko viņš Latvijas hokeja labā ir izdarījis? Līdz šim, atskaitot vienu - PČ 2006 rīkošanu Rīgā - nekas īpaši nav dzirdēts.

Man ir konkrēti argumenti, kādēļ viņam nav jāpaliek:
1.Latvijas hokeja izlases lejupslīde, kas parādās IIHF reitingā.
2.LHČ katastrofālais stāvoklis un hokeja piramīdas trūkums.
3.Ilgtermiņa hokeja saimniecības attīstības trūkums - viss notiek tikai īstermiņā bez darbu veikšanas perspektīvai attīstībai.
4.Savu paklausīgo (un stagnātiski sovjetiski domājošo), nevis profesonāli kvalificētu cilvēku bīdīšana LHF (šeit vietā ir fakts, ka visi ir pozitīvi atsaukušies par Ozo ka par ģenerālmenedžeri, pretstatot haosu Baldonieka laikā).
4.Izlašu treneru noteikšana nevis pēc profesionāliem sasniegumiem un kvalifikācijas, bet pēc lojalitātes viņam.
5.Afēras bīdīšana ar halles celtniecību uz PČ2006.gadu, kad viņš bija izracis Šveices uzņēmēju, kas bija gatavs uzcelt halli (laikam no zelta) par 400 tkst.Ls.
6.Sporta pils likvidēšana - rezultātā uz PČ nebija 2.halles un no valsts tika pieprasīta nauda, lai varētu uz laiku pārveidot Skonto angāru.
7.Neprasme piesaistīt sadarbības partnerus, bet nepārtraukta īdēšana, ka valsts nepalīdz (salīdzinājums ar Baltkrieviju vien ir ko vērts - pārejam uz autoritāro režīmu!).

Es saprotu, ka latviešiem ir raksturīga nefleksibilitāte, bailes no pārmaiņām un nezināmā, - sak, ok vecis nav ideāls, bet vismaz labāk tāds, nekā tāds, no kā nezin, ko varēs sagaidīt. Tomēr es gribu teikt, ka Latvijā ir vēl palikuši spējīgi uzņēmēji, kas ir izglītojušies un strādājuši ārzemēs, un māk veidot modernu un ilgtspējīgu uzņēmumu (kāda, savā ziņā, ir arī LHF) - tikai vajag vienu slotu, kas visas vecās paliekas no LHF un arī daudzām citām federācijām (arī futbola) izmēztu.
+100 !!! Tomēr izrādās, ka te ir vēl palikuši daži uz ko lēta demagoģija no blefa meistara neiedarbojas. Visa tā viņa darbošanās LHF ir viena vienīga "laipošana" un pielīšana attiecīgajiem cilvēkiem attiecīgajā laikā. Te vēl pirms pāris mēnešiem viņš teica, ka valdība tīri labi izprot hokēju nepieciešamību un ir apmierināts ar tās attieksmi, bet kad iedeva tikai 93 000 tad uzreiz sāk te vaidēt visos masu medijos.

Par treneru likšanu arī pilnīgi piekrītu, ka netiek likti treneri nevis pēc kvalifikācijas, bet pēc lojalitātes Lipmanam. Visi iepriekšējie treneri jau sen tika atlaisti, kad viņi nostarētja Znaroka līmenī, tikai Znarokam mērķu nesasniegšana jau 4. reizi nezkāpēc vienmēr tiek piedota.

Tāpat kā arī Irbe gribēja veidot vārtsargu skolu, jo viņš jau paredzēja situāciju, kas mums draud kad ir viens stabils pirmais nummurs Masaļskis, bet pārējie ir tikai kā 2. nummuri. Un kas būs ja Masaļskis netiks uz PČ citreiz?!? Nav mums tie laiki, kad bija Irbe, Naumovs, Masaļskis - respektīvi 3 pirmie nummuri no kā izvēlēties.

Bet redz Lipmanam tas nepatika, ka kautkas notiks bez viņa un Irbei nācās braukt uz NHL trenēt.

     [+] [-]

, 2011-05-09 16:37, pirms 14 gadiem
Peleeciits rakstīja: LBS visu laiku ir suudzeejusies, ka nepietiek naudas (atceramies vien Sievieshu Eiropas chempi, kad LBS pazinjoja, ka tas ir uz izjukshanas robezhas), bet kira gruudis savu naudu...iespeejams lepns, ka negrib iet luugties!
Par Sporta pili, tu vari kaut debesu Dievus piesukt, bet privaatais uznjemeejs dara kaa grib, tas bija vinju , ne Kiras leemums.
Par treneriem, parasti LHF izveelas (ar dazhiem iznjeemumiem) tos, kas attieciigos gadus ir trenejushi jau no beerna kaajas, piem. shii gada U- 18 (Jemeļjaņenko, Miljuuns) un ne jau Kira ir tas, kas lemj par treneriem un ternera metodiku.
Par zaaleem- laikam neesi presi palasiijies, ka lielaako uzcenojumu zaaleem liek vairumnieki, kas arii ir bijis lielaakaa skandaala ceelonis.
Kaapeec jaapaliek- sakari IIHF, ceriibas uz veel vienu PCh pie mums, un tomeer nechiiksteeshana (saliidzinot ar citaam federaacijaam) par finanseem, bet kluseejot ieguldot savu uznjeemumu.
1.Tās ir Lipmana problēmas, ja viņš nespēj komunicēt ar naudas devējiem. Ja tu vadi uzņēmumu, kas atkarīgs no piešķirtā finansējuma, tad ir jāprot sarunāties un ieinteresēt sponsorus, t.sk., valsti. Ja to neprot vadītājs, tad vismaz jābūt augstvērtīgiem kadriem, kas to pieprot...Vēlreiz - nevis Lipmana, bet uzņēmuma nauda tiek piešķirta. Tās tomēr ir divas atšķirīgas un būtiskas lietas, lai arī viņam kopā ar sievu ir vairākums akciju. Viņa personiskais maks joprojām ir ciet! Nav arī dzirdēts, ka Lipmans personiski nopirktu hokeja ekipējumu un piegādātu jaunajiem hokejistiem, kā to ir darījuši Ozo un Irbe!
2.LHF varēja ieinteresēt Balderi sadarboties PČ rīkošanā, panākot abpusēji izdevīgus finanšu nosacījumus, bet šāda iespēja netika izskatīta - vieglāk bija triekties pie valsts ar draudiem, ka, ja netiks piešķirta valsts nauda Skonto angāra īslaicīgai pārveidei, PČ varētu nenotikt, jo nav otras halles.
3.Ja nemaldos, tad lēmumu par treneriem pieņem LHF Valde un Lipmans ir tās vadītājs. Var jau būt, ka viņš lēmuma pieņemšanas brīdī iziet uz kafejnīcu, tomēr parasti viņš ir tieši tas, kurš izriež savu krūti par pieņemto lēmumu. Kritēriji ir jebkura lēmuma pamatā, lai varētu izvērtēt kandidāta piemērotību. Ja to nav, tad lēmums tiek pieņemts uz pieņēmumiem un patīk-nepatīk pamata.
4."tomeer nechiiksteeshana (saliidzinot ar citaam federaacijaam) par finanseem, bet kluseejot ieguldot savu uznjeemumu" - piedod, bet Lipmans to vien dara kā čīkst. Paskaties vakardienas preses konferenci un saskaiti, cik minūtes ir raudas par ļauno valsti un Dinamo. Toties attiecībā uz sevi viņš gan neaizmirsa "pāva spalvas" izriest...

     [+] [-]

, 2011-05-09 16:38, pirms 14 gadiem
bīdītājs rakstīja: jaa,atvieglojums ir tikai kads,smiekligs,tad labak nesponsoret,vai patiesam to var darit liels uznemums kuram ir pelna..
jo teiksim 1000 ls noziedo ,kadam sportam tad tev no tas summas 10 % varesi nemaksat valstij nodoklos..respektivi sai gadijuma 100 ls kkad varesi nesamaksat ..taka,tapec jau neviens ipasi neraujas dot to naudu,un visi ir tikai lielie valsts uznemumi,privatie mazak..
šeit tu visu pārāk vienkāršo. Nodokļu atlaižu sistēma Latvijā par sponsorēšanu sportam ir daudz sarežģītāka nevis kā tevis minētais viens cipars 10%. Tur ir noteikti apjomi attiecībā uz konkrētu sporta veidu utt. Mainīgas ir arī likmes. Tā ka vari neuztraukties, gan jau Lipmanam ir max iespējamās atlaides

Tāpat viņš saņem būvatļaujas rūpnīcas būvniecībai, kas ir pretrunā ar Rīgas būvniecības noteikumiem, a redz uz viņu tas neattiecas. Viņš drīgst būvēt augstceltni, kur citi nedrīgs.

Tas arī ir ļoti vērtīgs lobijs, kas ir Lipmanam dēļ LHF krēsla. Un tā ir tikai redzamā aisberga daļa/

  +1 [+] [-]

, 2011-05-09 16:41, pirms 14 gadiem
Es ceru ka viņs neaizies, lāga vecis. Tikai viņa iedomība baigi kaitina, viens gads neveiksmīgs, nav ko pūsties jākapā tālāk, nākošgad būs labāk!
Slēpts komentārs: Roberto777

  +2 [+] [-]

, 2011-05-09 16:43, pirms 14 gadiem
Peleeciits rakstīja: Tagad paoopneeshu-
Par Dinamo- KHL katru gadu KHF noskaita ne vairaak, ne mazaak kaa 5 milijoni zaljo. Dinamo turpretim Latvijas hokejam naudas izteiksmee nedod neko , taa vietaa veel aiziet un paluudz 100 000 ls HK Riga uztureeshanai.
Par valdiibu un 93 tuukstoshiem latu...
Tikai vins pretstats- LBS Budžeta ieņēmumu daļā paredzēts valsts līdzfinansējums Ls 230 850 apmērā + Pasaules U19 čempionāta sarīkošanai Latvijas Nacionālā sporta padome atvēlējusi Ls 155 000.
Tev neliekas, ka basim, kas izlashu liimenii ir piedziivojis veel pamatiigaaku degradaaciju pieshkjirt vairaak kaa pusi liidzeklju, kas domaata visaam sporta speelju federaacijaam (Ls 422 000) ir vairaak kaa nekrietni???
Par zaaleem...tu zini, ka zaalju cenu nenosaka razhotaaji, bet gan vairumnieki un izplatiitaaji??? Par shiim cenaam arii Lipmans shad tad ir paceelis savu balsi...
Par taviem punktiem- pusi var izsviitrot tavas nesaprashanas deelj ( par Sporta pili- paprasi Balderim). Par izlashu terneriem pakluseeshu ( ja jau tev pat triis treneru tandeemi liekas, kaa bidiiishana, tad man jaaklusee)!
Vecīt par zāļu cenām tu esi iebraucis galīgi auzās!!! Tieši ražotāji ir tie, kas brīvi var noteikt savu žālu cenu par kādu vēlas pārdot, pilnīgi bez jebkādiem ierobežojumiem.

Tavai zināšnai, piemēram, aptiekas, lai arī ir lieli uzcenojumi, viņām ir uzcenojumu griesti. Jā, ir preču grupas kam šie griesti pieļauj pat 30% utt. bet tomēr ir griesti. Bet ražotājam NAV NEKĀDI ierobežojumi.

Tā, ka ražotāju muldēšana, ka nejau viņi kruķī augšā zāļu cenas ir pilnīgs blefs un demogoģija.