Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1312, Did:0, useCase: 3

papildināts Vācija noņem arī Slovākijas skalpu, krievi ar milzu pūlēm apspēlē slovēņus

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

Vācija noņem arī Slovākijas skalpu, krievi ar milzu pūlēm apspēlē slovēņus
Vāciešu vārti bija noburti - tikai pēc vairāk nekā 100 minūtēm tie beidzot tika iekaroti
Foto: AFP/Scanpix

Šodien pasaules hokeja čempionātā A grupas spēlē Krievijas valstsvienība ar 6:4 uzveica Slovēniju, izcīnot savu pirmo uzvaru šajā turnīrā. Vērts atzīmēt, ka vēl 57. minūtē rezultāts bija 4:4, taču sensācija šoreiz izpalika. Uzvaras vārti - Aleksandram Radulovam. Savukārt vakara mačā mājiniece Slovākijas izlase ar 3:4 zaudēja Vācijai, kura divās spēlēs pret spēcīgiem pretiniekiem vairāk nekā piecu periodu laika posmā neielaida nevienus vārtus!

Krievija - Slovēnija

Krievija pirmajā spēlē ne tikai pārsteidzoši zaudēja Vācijai (0:2), bet arī neguva nevienus vārtus. Šodien pret potenciālo pastarīti Slovēniju krieviem svarīgākais bija atgūt vārtu garšu. Par laimi viņiem, pirmie vārti krita ļoti ātri - 5. minūtē Vitālijs Atjušovs vairākumā no zilās līnijas lieliski trāpīja pa lēkājošu ripu, kas efektīgi ielidoja slovēņu vārtu augšējā daļā. Tomēr maisam gals nebija vaļā un 1. periodā slovēņi pat izdarīja vairāk metienu nekā pretinieki (10:8). Daļēji to sekmēja aizsarga Alekseja Jemeļina lielais 5+20 noraidījums līdz mača beigām (sitiens ar elkoni, krieviem ilgu laiku nācās spēlēt arī trijatā pret pieciem), taču ne tikai - Slovēnijai bija arī izcils moments līdzīgos sastāvos, kad vārtu priekšā tika aizmirsts Roberts Saboličs. Pēc 1. trešdaļas gan tas pats 1:0.

2. trešdaļas sākumā pēc iespaidīga Jevgeņija Artuhina spēka paņēmienu pret slovēņu vārtsargu, Slovēnijai radās otrā iespēja ilgu laiku spēlēt piecatā pret trim. Atkal pāris reizes glāba Jevgeņijs Nabokovs - mazākums izturēts. Metienu attiecība 2. periodā vienubrīd bija 10:0 Slovēnijas labā, rezultāts saglabājās slidens. Vēl slidenāks tas kļuva 30. minūtē - slovēņi izlīdzināja! Blazs Gregorcs iemeta ripu vārtu priekšā, kur no gaisa precīzs bija Andrejs Hebars - 1:1 pēc pusspēles! Pat pie 1:1 slovēņi itin bieži gāja uz priekšu, taču 36. minūtē Krievija otro reizi izvirzījās vadībā - vārtus iemeta Maksims Afinogenovs, 2:1 Krievijas labā. Pirms pēdējā perioda joprojām tikai +1 krieviem, bet metienu attiecība pat 25:13 slovēņu labā.

Šķita, ka 3. periods iesācies miegaini, taču 43. minūtē slovēņi pēkšņi otrreiz izlīdzināja! Ar otro mēģinājumu (pirmais tika izdarīts ar slidu) Nabokovu pārspēja Bostjans Goličičs - 2:2. Smagajā situācijā Dmitrijs Kuļikovs 47. minūtē pēc tāla Alekseja Kaigorodova metiena pielaboja ripas lidojuma virzienu un 3:2! Uzreiz krita arī ceturtie vārti un šķita, ka mača liktenis bija izšķirts - 4:2 Krievijas labā. Un tomēr nekā, slovēņi nepadevās. 3:4 tika panākts ļoti kuriozā veidā - Goličičs ar rikošeta palīdzību pārlidināja ripu pāri Nabokovam. Vēl vairāk - 52. minūtē tablo rādīja jau 4:4! Atkal slovēņiem kuriozi vārti - pēc neprecīza metiena ripa atleca vārtu priekšā, kur acīgs bija Roks Pajičs. Krievi nervozēja, taču laimīgu uzvaru tomēr izrāva - 57. minūtē no vārtu priekšas ripu vārtos trieca Aleksandrs Radulovs. Slovēņi lūkoja vēlreiz atspēlēties, bija arī viens moments, taču beigās Sergejs Zinovjevs uzstādīja galarezultātu - 6:4. Ļoti samocīta uzvara titula pretendentei Krievijai.

Slovākija - Vācija

Vāciešu vārtos šoreiz stājās Dimitri Pacolds, nevis Deniss Endrass, kurš tik izcili nospēlēja pret Krieviju (2:0). Pirmais moments bija slovākiem - no vārtu priekšas netrāpīja Peters Podhradskis. Vēl pēc brīža laukumā izraisījās nopietns konflikts, kas parādīja abu vienību lielās ambīcijas. Vēlāk slovāku rindās iespēja bija Tomāšam Surovijam, bet pretējā pusē mājinieku spēlētājs gandrīz trāpīja savos vārtos. Perioda vidū slovāki ieguva iespējas spēlēt piecatā pret trim vāciešiem, kādā epizodē trāpīja pa stabiņu, bet tad pretuzbrukumā Vācijai padevās izgājiens viens pret vienu, kas pēc Marsela Hosas pārkāpuma beidzās ar nopelnītu bullīti! Patriks Raimers to nerealizēja.

2. trešdaļā ar spiedienu sāka slovāki, bet vācieši atbildēja ar neizmantotu divi pret viens izgājienu pretuzbrukumā. Savukārt vēl pēc brīža vācieši izvirzījās vadībā! Marsels Millers paša iesākto kombināciju noslēdza ar precīzu metienu no neliela attāluma - 1:0 Vācijas labā! Slovākija uzsāka pamatīgu ofensīvu, kādā epizodē Handzušs trāpīja pa stabiņu, vēlāk mājiniekiem bija arī vairākums. Toties pēc mazākuma izciešanas vācieši izdarīja vēl vienu triecienu pa pretinieku izredzēm - Džons Trips panāca 2:0. Slovāki tika pie vēl viena vairākuma, taču astoņas sekundes pēc piektā vācieša uznākšanas uz ledus... krita arī trešie vārti! Šoreiz iemeta Franks Hordlers. Nokdauns 2. periodā - 3:0 Vācijas labā!

Demoralizētie slovāki sākotnēji cieta arī 3. periodā. 45. minūtē pēc Nikolaja Goca piespēles no aizvārtes precīzs bija Felikss Šulcs un jau 4:0 Vācijas labā! Un tikai 46. minūtē pirmos vārtus beidzot iemeta Slovākija (Ladislavs Nagi, 1:4) - vāciešu vārti šajā turnīrā bija neieņemti 105 minūtes un 26 sekundes. Taču ar šiem vieniem vārtiem Slovākijai pietika, lai uzsāktu mēģinājumus glābt maču. 48. minūtē vairākumā Jozefs Štumpels vēlreiz pārspēja Pacoldu, panākot 2:4. Slovāki tika pie vēl pāris vairākumiem, un 53. minūtē Pāvols Demitra samazināja rezultāta starpību līdz minimumam - 3:4! Trīs minūtes pirms beigām izgājienā divi pret vienu Demitra netrāpīja praktiski tukšos vārtos, nespējot izlīdzināt. Arī vārtsarga nomaiņa efektu nedeva, un Vācija, kaut arī izšķērdēja lielu daļu pārsvara, ar pūlēm nosargāja uzvaru - 4:3. Tas nozīmē, ka Slovēniju šajā grupā nekas vairs nevar glābt - jāpaliek pēdējā vietā.

Pasaules čempionāts, A grupa

Krievija - Slovēnija 6:4 (1:0, 1:1, 4:3)

Vārti: 04:22 Atjušovs (Kovaļučuks, Radulovs, vair.) 1:0, 29:15 Hebars (Gregorcs) 1:1, 35:41 Afinogenovs (Korņejevs) 2:1, 42:29 Goličičs (Sivičs, M.Hocevars) 2:2, 46:15 Kuļikovs (Kaigorodovs) 3:2, 46:53 Artjuhins (Afinogenovs, Kaigorodovs) 4:2, 47:21 Goličičs (Rodmans) 4:3, 51:28 Pajičs (Tavzeljs) 4:4, 56:19 Radulovs (Kovaļčuks, Gorovikovs) 5:4, 59:22 Zinovjevs (Zaripovs) 6:4
Soda minūtes: 33:6
Metieni: 25:35
Vārtsargi: Nabokovs - Hocevars

Slovākija - Vācija 3:4 (0:0, 0:3, 3:1)

Vārti: 24:51 Millers (Ulmans, Greilingers) 0:1, 33:07 Trips (Šulcs, Mauers) 0:2, 36:35 Hordlers (Ulmans, Millers) 0:3, 44:37 Šulcs (Trips, Gocs) 0:4, 45:26 Nagi (Bartečko) 1:4, Štumpels (Nagi, Šatans, vair.) 2:4, 52:43 Demitra (Marians Hosa, vair.) 3:4
Soda minūtes: 10:20
Metieni: 38:29
Vārtsargi: Halāks (līdz 58:27) - Pacolds

A grupas tabula

VIzlaseSP
1.Vācija26
2.Slovākija23
3.Krievija23
4.Slovēnija20
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +21 [+] [-]

, 2011-05-01 19:38, pirms 14 gadiem
Slovēņiem beigās patraucēja pašu kļūda un neizmantotas moments...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +66 [+] [-]

, 2011-05-01 19:40, pirms 14 gadiem
Pavisam mierīgi krievi varēja dabūt arī otru zāģi, paveicās!

 +51 [+] [-]

, 2011-05-01 19:40, pirms 14 gadiem
Tik žēl slovēņu! gribejas lai uzvar un tad krievi iespejams netiktu no grupas arā

 +29 [+] [-]

, 2011-05-01 19:40, pirms 14 gadiem
Krievi dabūs pa mizu no slovākiem, ja neko nemainīs. pie tam smagi...

 +50 [+] [-]

, 2011-05-01 19:41, pirms 14 gadiem
HAĻAVA, SLOVĒŅI VISMAZ PUNKTU ŠAJĀS SPĒLĒS BIJA PELNĪJUŠI.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2011-05-01 19:42, pirms 14 gadiem
Ei tu nost!! Kas ar Krieviem

  +3 [+] [-]

, 2011-05-01 19:42, pirms 14 gadiem
Uzbrukumā spēlēja jau labāk, bet aizsardzībā gan sūdīgi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +29 [+] [-]

, 2011-05-01 19:43, pirms 14 gadiem
kapēc krievi neliek nabokova vietā baruļinu, tas tak 100x labāk par nabokovu stāv

  +3 [+] [-]

, 2011-05-01 19:43, pirms 14 gadiem
Slovēņu 2 kļudas - 2x neiemeta 3:5 spēlējot, un sarežģīti spēlēja savā zonā pie bortiem... Nevis meta kkur ārā, tālāk no vārtiem, bet apstādināja un centās skriet uzbrukumā... kad bij 4:4 vaidzēja maximāļi vnk spēlēt, tad moka niču būtu izrāvuši. Bet tā visu cieņu! Laba spēle bij, skatāma.

  -1 [+] [-]

, 2011-05-01 19:43, pirms 14 gadiem
macho2011 rakstīja: Ei tu nost!! Kas ar Krieviem
Ar Krieviem ir RADULOVS!@!!!!

  +3 [+] [-]

, 2011-05-01 19:43, pirms 14 gadiem
Bikov, gde vasha gordostj?

Krievija ar amatieriem taadaa pashaa liimeniis, super...

 +30 [+] [-]

, 2011-05-01 19:43, pirms 14 gadiem
Šī Krievijas izlase ļoti atgādina 2000. gada izlasi.
Slovēņi viennozīmīgi bija pelnījuši uzvaru žēl ka nepaveicās

  +3 [+] [-]

, 2011-05-01 19:44, pirms 14 gadiem
Bikovam par šito Krievijā rīkli pārgriezīs. Ja paši krievi pēc spēles ar fričiem teica ka sliktāk jau nevar būt, tad šodien bija vēl sliktāk. Būtu likuši slovēņi Krištanu, kas viņu zin kā būtu beigusies spēle. Laikam paši arī gatavojās ka būs sagrāve. Bet slovēņi malači, nebūtu tās dažas kļūdas iespējams būtu sarūpējuši vēlvienu zāģi krievu zvaigznēm.

  +7 [+] [-]

, 2011-05-01 19:44, pirms 14 gadiem
krievi varētu zaudēt slovākiem un uz nākamo kārtu aiziet ar 0 punktiem, ja slovēņi krīt ārā

  +4 [+] [-]

, 2011-05-01 19:44, pirms 14 gadiem
Šis notiekti nav krievu gads būs interesanti, ja tiksim nākamajā kārtā

  +7 [+] [-]

, 2011-05-01 19:44, pirms 14 gadiem
1) Spēle - SUPER!!!
2) Krievi - Pagaidām neizskatas ka dabus medaļas
3) Radulov - "Mužik" cīnījās līdz galam
4) Sloveņi - Malači
5) Kurš prognozē Can - Fra - 9:1 ???

 +14 [+] [-]

, 2011-05-01 19:45, pirms 14 gadiem
Ha ha kur tie laiki kad krivi tā priecājas par uzvaru pār SLOVENIEM

  +8 [+] [-]

, 2011-05-01 19:45, pirms 14 gadiem
Talmuds rakstīja: spēli neredzēju, rezultāts graujošs, sešas ripas nav maz, kas norāda ka slovēņiem aizsardzība un vārtsargs ir caurums, pelnīta krievu uzvara
bļa muļķi vispirms spēli noskaties un tad kko dirs! Vācij uzvar slikti, krievi uzvar, slovēņiem aizsardzība slikta! Nu mudaks!

  +5 [+] [-]

, 2011-05-01 19:46, pirms 14 gadiem
fuc.k nu kapeec krieviem vajadzeeja uzvareet
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: biezais
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: badjan

  +8 [+] [-]

, 2011-05-01 19:50, pirms 14 gadiem
bedwetter rakstīja: Ziniet kas man riebjas ? Tas ka Kanāda atbrauc te uz kautkādu pagalma turnīru (pēc viņu domām), un visus sabāž, un pēctam aizbrauc ar deguniem debesīs, kamēr Eiropa, kas PČ uztver daudz nopietnāk, izskatās pēc kautkādiem amatieriem.
Un jūs turpinat izrādīt savu nepatiku pret Krieviju, lai gan viņi ir tieši tie, no kuriem mēs varam gaidīt vismaz kautkādu Eiropas prestiža saglābšanu.
Vēl jau ir zviedri,čehi........

  +8 [+] [-]

, 2011-05-01 19:51, pirms 14 gadiem
Ja Kreivi šitā spēlē ar salīdzinoši vājām komandām ,tad kas būs pret līdzvertīgām

  +5 [+] [-]

, 2011-05-01 19:52, pirms 14 gadiem
Kauns - ja krievi turpinās šitā spēlēt tad netiks tālāk par otro kārtu.

  +2 [+] [-]

, 2011-05-01 19:52, pirms 14 gadiem
Krieviem spēle zem katras kritikas, šitā par medaļām var nesapņot
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Domu_Lasītājs

  +1 [+] [-]

, 2011-05-01 19:54, pirms 14 gadiem
Nez ko Bikovs uzticas tam Nabokovam,ko SKA izmeta ārā ,bet nu labi pakāsīs slovākiem,un būs viss ok. Varēs droši braukt mājā,jo slovēņi Vāciju vinnēs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-01 19:55, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Lai cik man patiktu Rus hokejs,jāsaka šogad viņus gaida lielas bēdas.
Tā nav komanda. Viens pozitīvs moments šajā gan ir,Bikovam ilgi nav atlicis. Ceru,ka viņa vietā nāks Bragins.
Krieviem nav saspēles,mēģina induviduāli,pret līdzvērtīgām komandām tas neies cauri,jo šogad krieviem nav arī pārāk daudz arī tie paši induvidālisti.

  +6 [+] [-]

, 2011-05-01 19:56, pirms 14 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Nu, ko redzam khl īsto līmeni. Tātad vienā plauktiņā ar Austrijas čempi. Būtu smieklīgi, ja khl zvaigznes grupā būtu ar 0:2 un 0p
Pričom te KHL, tas ka Krievi vienkārši atbraukuši paslidināties, nenozīmē, ka tas ir KHL līmenis, tad jau mums arī viņš ir sūdīgs?!

  +3 [+] [-]

, 2011-05-01 19:57, pirms 14 gadiem
žēl slovēņus bet Krievija toč netiks Finalā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-05-01 19:58, pirms 14 gadiem
Krieviem vajag īstu Našaļņiku!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-05-01 20:00, pirms 14 gadiem
Vot pilnīgi žēl slovēņu.Tā cīnīties ar krieviem.Tas ir kaut kas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-01 20:03, pirms 14 gadiem
Krievi izlīda caur adatas aci !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-05-01 20:04, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Lai cik man patiktu Rus hokejs,jāsaka šogad viņus gaida lielas bēdas.
Tā nav komanda. Viens pozitīvs moments šajā gan ir,Bikovam ilgi nav atlicis. Ceru,ka viņa vietā nāks Bragins.
Tretjaku ar visiem pārējiem federācijas darboņiem uzspraust uz mieta par to , ka grauj Krievijas hokeju ar visiem saviem leģionāru limitiem!!!

  -2 [+] [-]

, 2011-05-01 20:04, pirms 14 gadiem
D-Mob rakstīja: Pričom te KHL, tas ka Krievi vienkārši atbraukuši paslidināties, nenozīmē, ka tas ir KHL līmenis, tad jau mums arī viņš ir sūdīgs?!
to mēs pārbaudīsim spēlē ar Dāniju

     [+] [-]

, 2011-05-01 20:04, pirms 14 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: to mēs pārbaudīsim spēlē ar Dāniju
vakar jau pārbaudījām, ka ar KHL līmeni viss kārtībā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-01 20:05, pirms 14 gadiem
Tpu, skāde!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-01 20:05, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Lai cik man patiktu Rus hokejs,jāsaka šogad viņus gaida lielas bēdas.
Tā nav komanda. Viens pozitīvs moments šajā gan ir,Bikovam ilgi nav atlicis. Ceru,ka viņa vietā nāks Bragins.
Gimajevs jau spēles laikā precīzi pateica štrunts par metienu attiecību (tajā brīdī bija 12-22 par sliktu krieviem), bet spēles nav (igri ņet), tiešām šobrīd viņi izskatās stipri dīvaini. Var jau būt ka vēl var izdarīt secinājumus un saņemties, bet tai pat laikā vajadzēja jau būt mācībai pēc pirmās spēles.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-01 20:06, pirms 14 gadiem
Krievi tač pārsit Kanādu visur...un knapi uzvar kkādu Slovēniju?wtf?

  +5 [+] [-]

, 2011-05-01 20:07, pirms 14 gadiem
Tik vāji spēlējošu krievijas izlasi nav iznācis kādu laiku redzēt, būtu slovēņiem lielāka individuālā meistarība, tad labi tas nebeigtos.

     [+] [-]

, 2011-05-01 20:07, pirms 14 gadiem
Sportamīlule rakstīja: vakar jau pārbaudījām, ka ar KHL līmeni viss kārtībā
Vakar KHL zvaigznes tādas iemigušas bija. Neieslīgsti pašapmierinājumā.

  -3 [+] [-]

, 2011-05-01 20:07, pirms 14 gadiem
D-Mob rakstīja: Pričom te KHL, tas ka Krievi vienkārši atbraukuši paslidināties, nenozīmē, ka tas ir KHL līmenis, tad jau mums arī viņš ir sūdīgs?!
Tur jau tā lieta ka KHL nav parāks ne par DEL ne Somijas,Zviedrijas,Šveices un Čehejas hokeja ligām.Tā tikai daudzi ir to izdomājuši.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2011-05-01 20:08, pirms 14 gadiem
Un tagad Jemeļinam būtu jādot par rupjību visa PČ diskābeli...

  +3 [+] [-]

, 2011-05-01 20:08, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Neticu,ka būs kāds uzlabojums. Šis PČ būs fiasko. Kā finieis virs parīzes .
Nebrīnīšos,ja Slovāki sagraus Krievus ar kādu 7:2.
Un nākošais Tretjaka solis---> samazināt vēl leģionāru skaitu jo tas grauj Krievijas izlases līmeni sist un sist tadu deģenerātu.

  +8 [+] [-]

, 2011-05-01 20:09, pirms 14 gadiem
Bikovs varēs ātri vien ņemt vārdus atpakaļ, kad teica ka Krievi visur Kļavas lapas sasit

  -1 [+] [-]

, 2011-05-01 20:09, pirms 14 gadiem
Maris Vitols rakstīja: Un tagad Jemeļinam būtu jādot par rupjību visa PČ diskābeli...
Tur bija boarding nevis elbowing, nejauc lūdzu terminus!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-01 20:11, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Tur bija boarding nevis elbowing, nejauc lūdzu terminus!
Nē ,bet tur bija viena lieta kad iegrūda Slovēni aiz vārtiem apmalē ,un tam Slovēnim pa degunu pludoja asinis :/
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-05-01 20:11, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Spriežot pēc tā,kā karas serveris,var redzēt nīstie Krievi nevienu vienaldzīgu neatstāj. Tā turēt prievīšu zēni.
Vo duriks

  -3 [+] [-]

, 2011-05-01 20:11, pirms 14 gadiem
Maris Vitols rakstīja: Nē ,bet tur bija viena lieta kad iegrūda Slovēni aiz vārtiem apmalē ,un tam Slovēnim pa degunu pludoja asinis :/
Savādāka situācija, lai arī asinis bija, taču bīstamības moments bija mazāks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-05-01 20:12, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Savādāka situācija, lai arī asinis bija, taču bīstamības moments bija mazāks.
Nu ,bet tik un tā rupjība bija...

     [+] [-]

, 2011-05-01 20:12, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Tas nenotiks. Jaunais līgums darbosies 3 gadus,tā kā līdz Sočiem leģionāru nebūs ne vairāk,ne mazāk,neatkarīgi no tā,kā iet Rus izlasei.
Tā viņi sev paraksta nāves spriedumu.

  -2 [+] [-]

, 2011-05-01 20:13, pirms 14 gadiem
Maris Vitols rakstīja: Nu ,bet tik un tā rupjība bija...
Neviens nenoliedz ka bija, taču situācija krasi savādāka kā norvēģa un čeha gadījumos.

  +4 [+] [-]

, 2011-05-01 20:14, pirms 14 gadiem
Nu cik skatījos daudz jau netrūka lai ari šo spēli Krievija zaudētu.
Man tagad interese Emelins tagad ari saņems diskābeli par savu spēka paņēmienu?????
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-05-01 20:15, pirms 14 gadiem
Freemen rakstīja: Nu cik skatījos daudz jau netrūka lai ari šo spēli Krievija zaudētu.
Man tagad interese Emelins tagad ari saņems diskābeli par savu spēka paņēmienu?????
tas čalis turpināja spēlēt?
ieslēdzu spēli, kad tikko tas bija noticis. nu spēle bija atsākusies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-01 20:22, pirms 14 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: ahh ka tu aprausies, kad krievi atsitīsies pret to pašu kanādu, kurus bikovs mīca visos vecumos.
Viņš jaunu neaprausies, iešpricēs nākošo dozu un turpinās tālāk murgot! Par ASKfan ir tikai viena neskaidrība, viņš visu laiku ir zem kaifa, jeb tāds no dzimšanas, par otro variantu gan nevajadzētu smieties.

     [+] [-]

, 2011-05-01 20:22, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Pižģec,Rus lapās visi gatavi nolinčot BikoZaharovus
Nez ko viņi teiks intervijā,nebrīnīšos,ja būs vecā dziesma,ko viņš pat KHL dzied. Pie kam sezonas sākumā neveiksmju sēriju izskaidro ar gatavošanos PO
Te būs (все по плану) ,которий вчера за стадионом забили и пыхнули !.
Man liekas te vienkārši liela daļa atbrauksi atslidināties, lielai daļai no viņiem bijuši smagi KHL play-ofi, savu algu viņi ir atstrādājuši. Būtu ņēmuši čaļus no Krievijas komandām kuri netika play-of, bet ko nu Slavam iestāstīsi.

     [+] [-]

, 2011-05-01 20:23, pirms 14 gadiem
žēl slovēņu, scenārījs kā vakar pret mums!

     [+] [-]

, 2011-05-01 20:25, pirms 14 gadiem
Kharlamovs raksta:Neticu,ka būs kāds uzlabojums. Šis PČ būs fiasko. Kā finieis virs parīzes .
Nebrīnīšos,ja Slovāki sagraus Krievus ar kādu 7:2.

Vecīt ,tads švaks krievu līdzjutējs esi,ka nīdi pie pirmām neveiksmēm.Man jau ļoti patiktu ,ja būtu tā kā paredzi tu,tikai liekās ka viss būs pavisam savādāk un tikai tad nedomā dziedāt citu dziesmu.Vienmēr būšu acīgs un atgādināšu.Vienu gan gribētos,kaut notiktu viss kā tu vēlies un noņemtu no amata Bizus un ieceltu teiksim kā sacīji Krikunovu.Tad viss atgrieztos vecajos labajos deviņdemito gadu sliedēs.Un noteikti Jašinu uz izlasi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-05-01 20:26, pirms 14 gadiem
Kad zaudēja vaciešiem domāju ka tā nebija krievu diena, bet kad paskatījos šo maču secināju ka tik švaku krievu izlasi sen nebiju redzējis. Praktiski nekādas komandas spēles tikai kautkāda bezsakariga muļāsanās. No tā snieguma kas bija iepriekšējos gadus pāripalikusi tikai ēna. Negribu derēt bet lieku 90% ka krievi šogad finālā nebūs un diezvai vispār tiks pie medaļām. Nabokovs ir galīgi garām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-05-01 20:29, pirms 14 gadiem
''Vērts atzīmēt, ka vēl 57. minūtē rezultāts bija 4:4, taču sensācija šoreiz izpalika.''

Vai tad Krievijas uzvara pār Slovēniju nav sensācija????
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-01 20:30, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Pižģec,Rus lapās visi gatavi nolinčot BikoZaharovus
Nez ko viņi teiks intervijā,nebrīnīšos,ja būs vecā dziesma,ko viņš pat KHL dzied. Pie kam sezonas sākumā neveiksmju sēriju izskaidro ar gatavošanos PO
Te būs (все по плану) ,которий вчера за стадионом забили и пыхнули !.
vispār Eho Moskvi iepriekšējos gadus esmu bieži dzirdējis par grupu turnīru nu tas jau tikai tā, mums un pārējiem lielajiem viss sākas tikai nākošajā kārtā, u.t.t.. Nezinu cik tur liela patiesība šādos vārdos, bet drīzāk es piekristu Ozo ko viņš teica pirms play-off nedomājiet kas mēs tagad tā mierīgi paslidināsimies un tad sāksim, tad var arī nepārslēgties.
Slēpts komentārs: Domu_Lasītājs

  +3 [+] [-]

, 2011-05-01 20:32, pirms 14 gadiem
ASKfan rakstīja: Krievija taka meslus iznesa ko stresojat
Kulda un Karsums tevi kā mēslu iznesīs, kad satiks tevi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-05-01 20:39, pirms 14 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: tev pajolim vēl ban nav?
Pēdējā laikā nevienu nepieklājīgu komentāru sportacentrā neesmu rakstījis, tā kā šobrīd bans manam profilam būtu nepamatots.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-01 20:45, pirms 14 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: to mēs pārbaudīsim spēlē ar Dāniju
Jau vakara redzējām, ka varam uzvarēt Čehus, tas ka viņiem paveicās 2 golus no nulles leņķa, nenozīmē, ka mēs esam sūdīgāki !

     [+] [-]

, 2011-05-01 20:46, pirms 14 gadiem
>>>Kharlamovs32
Paldies par izsmeļošu atbildi.Kādus trenerus pie savas komandas grožiem grib redzēt tās līdzjutējs, protams ir dziļi personiska lieta.Tas saprotami,bet ja tu savas domas iznes plašai sabiedrībai ,tad zini visi tā nedomā.Un nav jēgas pieminēt kaut kādus krievu hokeja speciālistus,jo tikpat daudz ir to ,kas tieši vēlās lai strādātu šie speciālisti,jo citādi viņi jau pēc olimpiādes būtu atlaisti uz visām četrām debesu pusēm.Un tie cilvēki ir gudrāki par mums un visiem tukstošiem šo treneru nīdējiem.Tas pirmais .
Un vēl.Žēl man tevi,jo nāksies tev vēl visu mūžu mocīties ar to ,ka NHL būs pasaules labākā līga un kanādieši pasaules hokeja meka.Krieviem labs teiciens.Po apreģeļēņiju.Domāju saprati mani.Man dzīvē hokeja ziņā ir laimējies ,jo praktiski visus labos mačus esmu redzējis.Gan PSRS triumfu pasaules čempionātos un olimpiādēs,gan 1972 gada slaveno sēriju ,kur PSRS ļubiķeļi gandrīz uzvarēja Kanadskih profesionalov utt un tā joprojām.Nu un kas ir mainījies?Kanāda ir,bija un būs hokeja meka.Patīk tas tev vai nepatīk.Protams,ka neviena komanda nav neuzvarāma un kādreiz jau arī tev tiks savs prieciņš.Bet tas arī viss.

  +3 [+] [-]

, 2011-05-01 20:50, pirms 14 gadiem
Slovākiem pakāsīs un Krievi mājās.!

  +1 [+] [-]

, 2011-05-01 20:50, pirms 14 gadiem
D-Mob rakstīja: Jau vakara redzējām, ka varam uzvarēt Čehus, tas ka viņiem paveicās 2 golus no nulles leņķa, nenozīmē, ka mēs esam sūdīgāki !
veicas stiprākajiem.

  +8 [+] [-]

, 2011-05-01 20:50, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Kaut vai ņemot par piemēru šī gada JPČ U 20. Jau no PČ sākuma varēja redzēt,ka puišiem deg acis un viņi grib uzvarēt.
Te no degsmes tuvu nav. Vienas žvjozdas,komandu aizmirsa Novogorskā
Interesanti no Tevis to dzirdēt, jo vēl nesen tu teici, kāpēc vispār ņemt NHL spēlētājus, tikai mētā zvaigznes utt. KHL veči rullē! Bet tagad, kad izlasē ir tikai daži NHL kadri, izrādās, ka zvaigžņu slimība ir lipīga
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-01 20:54, pirms 14 gadiem
bedwetter rakstīja: Ziniet kas man riebjas ? Tas ka Kanāda atbrauc te uz kautkādu pagalma turnīru (pēc viņu domām), un visus sabāž, un pēctam aizbrauc ar deguniem debesīs, kamēr Eiropa, kas PČ uztver daudz nopietnāk, izskatās pēc kautkādiem amatieriem.
Un jūs turpinat izrādīt savu nepatiku pret Krieviju, lai gan viņi ir tieši tie, no kuriem mēs varam gaidīt vismaz kautkādu Eiropas prestiža saglābšanu.
kanādai tās labākājaā sastāvā, pretiniekus ir grūti atrast

     [+] [-]

, 2011-05-01 20:54, pirms 14 gadiem
>>>lkrnpk_2
Ko nozīmē izgāzta olimpiāde?Ja skatās pēc izcīnītās vietas,tad protams.
Bet abas superkomandas tikās 1/4 finālā un vienam bija jāzaudē.Šoreiz nepaveicās krieviem.Rezultāta starpībai nav nekādas nozīmes.Zaudējums vienā vienīgā spēlē neko neizsaka.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-01 20:58, pirms 14 gadiem
Nu ko jū ņematies tad kad kad zviedri zaudēja ko nenolejiet ar sūdiem kā krievus,nu nebija krieviem labākā spēle un pagaidām nav komandas spēle bet to ka viņi visi ir meistari un savā laikā labi spēlējuši to nevar noliegt ,parādi man vēl otru izlasi kura par 3 PČ IR ZAUDĒJUSI TIKAI 3 SPĒLES neatkariigi no sastāva
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-05-01 21:01, pirms 14 gadiem
interesants teksts no aculiecinieka (Dienas žurnālsta Zemberga) Twittera:
Aizgāju uz mediju tikšanās zonu apskatīties Krievijas spēlētājus pēc mača ar Slovēniju. Sejas tādas nogurušas...

Te jau visi runā, ka piepilsētas viesnīcā, kur viņi dzīvo citu neesot ko darīt kā kaut ko pacilāt.

     [+] [-]

, 2011-05-01 21:03, pirms 14 gadiem
bugatti.lotus rakstīja: Nu ko jū ņematies tad kad kad zviedri zaudēja ko nenolejiet ar sūdiem kā krievus,nu nebija krieviem labākā spēle un pagaidām nav komandas spēle bet to ka viņi visi ir meistari un savā laikā labi spēlējuši to nevar noliegt ,parādi man vēl otru izlasi kura par 3 PČ IR ZAUDĒJUSI TIKAI 3 SPĒLES neatkariigi no sastāva
Tapēc ka Zviedri pa visu pasauli nebļauj ka viņiem ir otrā specigakā līga pasaulē.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-01 21:04, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: interesants teksts no aculiecinieka (Dienas žurnālsta Zemberga) Twittera:
Aizgāju uz mediju tikšanās zonu apskatīties Krievijas spēlētājus pēc mača ar Slovēniju. Sejas tādas nogurušas...

Te jau visi runā, ka piepilsētas viesnīcā, kur viņi dzīvo citu neesot ko darīt kā kaut ko pacilāt.
Cilā 100 gramus?

  +1 [+] [-]

, 2011-05-01 21:04, pirms 14 gadiem
Protams var teikt ka paveicās vinnēja vāciešus 2009 ar 2:1 bet veicas jau stiprākajiem utt un nebija krievi vājāki par čehiem tikai ātri zaudēja 1 vārtus kuriozi un vairs neatspēlējās toties spēles saturs bija augstvērtīgs no abu komandu spēles,gluži kā nagano kur čehi vinnēja vārtsargu kļūdas dēl,redzēs kā būs tālāk nejau vienmēr var uzvarēt grupu turnīrā un 2 raundā un iziet 1/4 no pirmās vieta pret 4 komandu no 2 grupas

  +2 [+] [-]

, 2011-05-01 21:05, pirms 14 gadiem
Talmuds rakstīja: spēli neredzēju, rezultāts graujošs, sešas ripas nav maz, kas norāda ka slovēņiem aizsardzība un vārtsargs ir caurums, pelnīta krievu uzvara
Tu esi zabaks!

     [+] [-]

, 2011-05-01 21:06, pirms 14 gadiem
Interesants čempionāts briest. Atliek slovēņiem uzvarēt vāciešus, un slovākiem Krieviju, un Krievija spēlē par palikšanu. Bet priekš mums, jo lielāka putra A grupā, jo labāk.

  -1 [+] [-]

, 2011-05-01 21:08, pirms 14 gadiem
Jeb tomēr nē, ja visiem pa 3 punktiem, tad laikam skatās savstarpējo spēli SLO-RUS? Saputrojos, vienvārd sakot

  +2 [+] [-]

, 2011-05-01 21:09, pirms 14 gadiem
Pec speles ar Vaciju:
Хоккеисты гульнули

  -1 [+] [-]

, 2011-05-01 21:09, pirms 14 gadiem
Pārteicos vāciešus vinnēja 2010 g 1/2 .citas izlases arii knapi tiek 1/4 un uzvar nomināli stiprāku pretinieku un ļoti bieži tie ir somi,zviedri,čehi kuri reti ieņem 1 vietu kvalifikācijas raundā 2010 čehi ari knapi tika 1/4 un klūva par čempioniem,un tas ka kanāda grauj frančus 9:1 neliecina ka viņi būs čempioni nāks preti cita ranga pretinieks tad jau redzēs kā būs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-05-01 21:16, pirms 14 gadiem
Ari olimpiāde baigi sanāca kanāda zināja ka būs jāspēlē ar krieviem ja paliks 4 savā grupā un fināls bija jau pirms īstā fināla,bet tur viņiem bija iespēja izvairīties no krieviem tāpāt kā krievi varēja zaudēt kādu spēli un palikt grupā teiksim 2,3 un spēlētu 1/4 ar citu izlasi kas zin kā beigtos varbuut tad spēlētu ar kanādu lielajaa finālā.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-01 21:17, pirms 14 gadiem
sweges rakstīja: Tapēc ka Zviedri pa visu pasauli nebļauj ka viņiem ir otrā specigakā līga pasaulē.
Taisnība gan ka zviedri ir daudz pieticīgāki, arī par amerekāniem un kanādiešim kuri bļauj ka viņiem ir pirmā spēcīgākā liga pasaulē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-01 21:22, pirms 14 gadiem
Da nē,krieviem nav motivācija,un tas pats kovalčuks,kas cenšas,ko dar'īt,bet sakiet,ko griba viņš ir totālākais individuālists.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-01 21:22, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Cilā 100 gramus?
Un Tevi tas pārsteidz? mani ne
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-01 21:26, pirms 14 gadiem
Piemēram ja Slovēņi tiek tālāk tad LV tas galīgi neder jo tiem visiem būs punkti a mums nē un2 kārtā jāuzvar tie paši SLV,KRIEVI,Vacieši , vienalga vajadzēs dabūt 6 punktus lai tiktu 1/4 žēl jau protams ka sanāk kā parasti to spēli vakar varējām viinnēt un tad kad mums vajag vinnēt pēc statusa mēs varam zaudēt ,gan Dāņiem,gan Vāciešiem un atkal tā pati 9-11 vieta čempī kaut arii objektiivi,bet kapēc nevaram vairāk????

  +1 [+] [-]

, 2011-05-01 21:27, pirms 14 gadiem
sneiksss rakstīja: Taisnība gan ka zviedri ir daudz pieticīgāki, arī par amerekāniem un kanādiešim kuri bļauj ka viņiem ir pirmā spēcīgākā liga pasaulē.
Gribi teik ka NHL nav specigakā hokeja līga pasaulē?

     [+] [-]

, 2011-05-01 21:32, pirms 14 gadiem
Runājot par grupām var sanākt ka šogad neviens neizvēlēsies sev parocīgāko pretinieku 1/4 jo pašiem būs jāsitās lai tajā vispār iekļutu,pieļauju ka CAN būs 1 savā grupā un pārējie centīsies izvairīties no tās jau tikšanos 1/4 tiešām grūti paredzēt kuras un ar cik punktiem veidos to astotnieku kas cīnīsies par medaļām.pieļauju var sanāk Krievi-Can tiekas jau 1/2 ja protams uzvarēs 1/4 savus pretiniekus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-05-01 21:37, pirms 14 gadiem
Kas ir NHL-bez naudas un sapirktiem labākiem spēlētājiem nekas vairāk par ziemeļamerikāņu un kanādiešu vietējo čempionātuman pašam nepatīk tāds hokeja stils iemest ripu zonā un kā krievs saka begi -bej na bort un tā mūžigi netīrā spēka spēle ar traumām un vārtu priekšā ripu iegrūst vārtos ar visu vārtsargu,tapē esmu par eiropas hokeju saspēles stilu lai ari BIKOVS pārāk akadēmiski spēlējušu ar vāciešiem

  -1 [+] [-]

, 2011-05-01 21:42, pirms 14 gadiem
Nu kautvai 5,6 vārti ko iemeta Slovēniem bija saspēles vērti,bija tād Pāvels Burē kurs olimpiādē viens apspēlēja Somus ar saviem caurgājieniem un filigrāno tehniku,šobrīd varbūt Malkins līdzīgi spēlē tikai pietrūkst tā ātruma , savulaik tak bija FETISOVS,Makarovs,Bikovs,Krutovs,Larionovs tipiski krievu saspēles hokeju spēlēja ar 4-5 piespēlēm un kombinēja iekšā vārtos

     [+] [-]

, 2011-05-01 21:44, pirms 14 gadiem
sweges rakstīja: Gribi teik ka NHL nav specigakā hokeja līga pasaulē?
Ir jau ir...tikai dažiem to patik kladzināt vēl vairāk kā tādiem krieviem. Zviedrs tu toč nesi

  -1 [+] [-]

, 2011-05-01 21:48, pirms 14 gadiem
vafele404 rakstīja: Pavisam mierīgi krievi varēja dabūt arī otru zāģi, paveicās!
Uzvarēja stiprākais, paldies dievam! Tieši pretēji, visu spēli krieviem neveicās, jo slovēņi 3 no 4 goliem iemeta ar vislielākās haļavas palīdzību! Tie, kas spēli neredzēja vai aizmirsa, kā slovēņi guva vārtus, atgādināšu:
1. vaŗti - pēc piespēles no aizvārtes, ripa trāpa pa aizsarga nūju un ielido vārtos.
3. vārti - slovēnis met garām vārtiem, bet trāpa pa galvu atkal aizsarga un ripa ar smuku loku ielido vartos.
4. vārti - ripa trāpa pa slidu aizsargam, neveimsmīgi atlec no apmales, nonāk vārtu priekšā, kur uzbrucējs haāvu veiksmīgi izmantoja!

Un arī 2. vārti bija daļēja veikmse, bet izkapāts pašrocīgi gols! Kopumā nepatika krievijas izlases spēle, cerēsim uz to labāko, turpinājumā!

     [+] [-]

, 2011-05-01 21:49, pirms 14 gadiem
sneiksss rakstīja: Ir jau ir...tikai dažiem to patik kladzināt vēl vairāk kā tādiem krieviem. Zviedrs tu toč nesi
Tā kā to dara krievi tā to nedara neviena eiropas hokeja līga.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-01 21:52, pirms 14 gadiem
Vel bija MOGIĻNIJS,Kamenskis,utt ik pa 5-10 gadiem kāds superspēlētājs parādās protams ari Can ir Krosbijs,Cahiem JĀGRS, katram savi ž''el ka visa izlase nevar sastāvēt no izcilniekiem piemēram no 20 Jagriem vai 20 Ovečkiniem tad būtu ko redzēt-labi pasapņojām pietiek,un vienreiz pateikšu savu viedokli par to ka Can ir mazsvariigs PČ -TE BŪS PAREIZĀ atbilde-Nekad un ne vienā čempīi tā nav bijis jo katram ir lepnums un gods pārstāvēt savu valsti un to ka šie zaudēja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-01 21:53, pirms 14 gadiem
alguns rakstīja: >>>lkrnpk_2
Ko nozīmē izgāzta olimpiāde?Ja skatās pēc izcīnītās vietas,tad protams.
Bet abas superkomandas tikās 1/4 finālā un vienam bija jāzaudē.Šoreiz nepaveicās krieviem.Rezultāta starpībai nav nekādas nozīmes.Zaudējums vienā vienīgā spēlē neko neizsaka.
Starpībai nav nozīmes? Mierini vien sevi.

     [+] [-]

, 2011-05-01 21:58, pirms 14 gadiem
zaudēja 2008,2009.g viņi līdz kapa malai sev nepiedos un neaizmirsiis jo īpaši zaudēt savam niknākajam pretiniekam krieviejai,ja viņi brauc uz atpūtu spēlēt PČ tad lai vispār nebrauc lai nāk cita valsts klāt no b grupas ,citādi sanāk šie aiz želuma vai spiestas kārtas brauc spēlet jo punktus rangam ir jākrāj ,un nav ko te teikt-lūk atbrauks īstā izlase kā OS un tad mēs parādīsim visiem pč nav nekādi sētas mači parādiet man izlasi kura negrib uzvarēt PČ -A???NETICU KA SIE NEGRIB TO

  +1 [+] [-]

, 2011-05-01 21:59, pirms 14 gadiem
macho2011 rakstīja: Ei tu nost!! Kas ar Krieviem
tas ir tikai sākums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-05-01 22:04, pirms 14 gadiem
diez kādreiz mēs letiņi izārstēsimies no tās krievijas sindrōma un uz lietām paskatīsiemies bez emocijām un naida.....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2011-05-01 22:05, pirms 14 gadiem
un ko var ņemt un salīdzināt nhl-khl gribat teikt tie nhl spēlētāji kuri spēlē pč ir sūdi un nekam nederigi savos nhl klubos "??tad jau tā iznāk ka krieviem spēlē khl-nederiigie nhl spēlētāji bet can,usa, tie ir super veči???a ka zaudē tad saka a tie jau tie sliktākie atbrauca izkritušie no pley ofiem,iznāk tad spēlē sūda līga ne?a ka vinnē tad redz nhl-ir mega līga ar visām zvaigznēm.tapēc nav ko salīdzināt katra līga ir laba mums khl-viņiem nhl un zviedriem somiem,čehiem savas līgas

  +2 [+] [-]

, 2011-05-01 22:06, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Kaut vai ir viena nianse,tāda paša kā LV.
PČ gan LV gan Rus vietējā čempja spēlētājiem bija vizītkarte atrādīties,uzsist sev cenu. Tagad kad ir KHL un mazie līgumi algas čekā,tā vēlme var kristies,līdzīgi kā NHL - iešiem.
Sava dilēma tur rodas.
Kāpēc kanādiešiem nav tādas mentālas dabas problēmas? OK, nav parāk daudz viņu zaigznes, kas alkst spēlēt PČ, bet tie kas atbrauc (un tie arī ir profiņi ar smukiem līgumiem) kaut kā muļķi nevālē. Spēlē par savu valsti, nevis par, jo līgumi ir jāpelna profesionālajā vidē. Un šī ir viena no daudzajām niansēm, kas man krievu hokejā nepatīk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-01 22:13, pirms 14 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: nu man šķiet, ka šodien te vēl ir pārsteidzoši sakarīga diskusija
tur tev taisnība, bet man personīgi pat šitais liekas kompleksaini....

     [+] [-]

, 2011-05-01 22:17, pirms 14 gadiem
un par ši gada čempi pats RIKS NEŠ teica viņs gribot paņemt revanšu pret krieviem jo OS nespēlēja un īpaši uzsvēra RUS-Can spēles nozīmīgumu ,emocijas,vēsturi utt un teica to, kādu degsmi izjūt pret RUS spēlējot neesot ne pret vienu citu izlasi.lai ari cik sūdīgi vai labi spēlē abas izlases čempi,kad šie tiekas savaa starpā viss sākas no jauna,vēl RUS-Čehi izjūt ko līdzīgu jo bieži ir spēlējuši finālos ar mainīgām sekmēm
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-01 22:23, pirms 14 gadiem
2-0 Vācija pagaidām rullē!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-01 22:31, pirms 14 gadiem
3-0 Vāvija turpina rullēt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-01 22:33, pirms 14 gadiem
3:0.
Vācijas uzvara par Krieviju laikam nemaz nebija sensācija. Un jaa vēl paskatīties ka tie paši slovāki arī tāpat ka krievi ar lielām pūlēm apspēlēja slovēņus tad sanāk ka nevis krievi un slovāki ir vāji bet gan vācieši un slovēņi šajā čempionāta ir ļoti spēcīgi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-01 22:33, pirms 14 gadiem
Kur ir Slovakija? Vini spele?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-05-01 22:35, pirms 14 gadiem
Ja tur jau tā lieta ja Can spēlē ar sirdi un dvēseli un tad zaudē tā ir cita lieta.nevis kā saka a šie jau spēlēja ar puspēku un PČ tāds mazsvarīgs viņiem a ja vinnēs oi redziet kā mēs visus salikām ar nhl -zvaigznēm,tapē būtu ideāli vērot vēl vienu finālu ar RUS-Can un ar pilnīigi motivētiem un uzvarēt alkstosiem vīriem laukumā .tas ka vācieši vinnēs mums ir slikti riit javinnē somi obligāti.jo šaubos ka mēs rus,un slovākus vinnēsim

  +1 [+] [-]

, 2011-05-01 22:38, pirms 14 gadiem
Pycckue rakstīja: Kur ir Slovakija? Vini spele?
Pēc otrā perioda zaudē 3:0
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-01 22:38, pirms 14 gadiem
Runājot par līgas līmeņiem. Kā vispar jūs nosakat, kura līga ir spēcīgākā? Piemēram, populārākais futbola čempionāts ir Anglijas premjerlīga. Un Pasaules čempionātā futbolā astotdaļfināla Anglijas izlase kura visi ir bijuši no premjerlīgas klubiem zaudēja Vācijas izlasei ar 1:4, kuras sastāvā ir bijuši spēlētāji no taču bundeslīgas. Un kurš pēc šīs spēles ir teicis ka Bundeslīga ir spēcīgākā līga nekā Premjerlīga? Izlašu spēles nenosaka pašmāju čempionātu līmeni.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-01 22:39, pirms 14 gadiem
jureks rakstīja: Pēc otrā perioda zaudē 3:0
Ne nu tas bija sarkazms!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-01 22:41, pirms 14 gadiem
Pycckue rakstīja: Ne nu tas bija sarkazms!
Nopietni, 3:0 pēc otrā perioda !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-01 22:47, pirms 14 gadiem
slovēnijai daudz vairāk metienu pa vārtiem
krievi šogad galiigi sūkā, sakat ko gribat
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-01 22:49, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Lai cik man patiktu Rus hokejs,jāsaka šogad viņus gaida lielas bēdas.
Tā nav komanda. Viens pozitīvs moments šajā gan ir,Bikovam ilgi nav atlicis. Ceru,ka viņa vietā nāks Bragins.
Da kaut vai Puškins !!!Mums ta ,kas no tā ?!?!?!?!?!?!

  -2 [+] [-]

, 2011-05-01 22:49, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Saproti,kas ir paaudžu maiņa ? Kurš no tevis minētiem ir labāks par Lemjē,Sakiku,Šenahenu,Ņīdermaijeru,Halu utt ?
Šīs ir jaunās zvaigznes,ko tev diktē NHL, nekas vairāk. Tukša vieta nepaliek. Redzēsi,tuvakajā laikā tās " zvaigznes " vairs tā neradīsies.
Jo NHL nav no gumijas.
Un ja Krieviem nav jauno talantu,tad atvaino mani.
Tas pats Tarasenko,Kuzņicovs ir jau KHL vērtības. Dažs labs sit pušu visus Ovečkinu,Burē rekordus attiecīgi savam vecumam.

Neviens nav vainīgs,ka tu redzi zvaigznes tikai NHL.Un vēl liels jautājums,cik no tevis minētajiem jaunajiem gurķiem spētu iegūt tādu statusu KHL.
Nejau pašā NHL dzimst zvaigznes, vispār par tādām kļūst smagi strādājot !
Nu tikpat labi var vaicāt cik krievu gurģi iegūtu tādus status NHL?

  +1 [+] [-]

, 2011-05-01 22:57, pirms 14 gadiem
4-0

  +1 [+] [-]

, 2011-05-01 22:57, pirms 14 gadiem
Psc 4:0 Slovāki lej Vācijai :/
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-01 22:59, pirms 14 gadiem
4-1

     [+] [-]

, 2011-05-01 23:00, pirms 14 gadiem
Vel laika daudz Mierīgi var atspēlēt !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-01 23:03, pirms 14 gadiem
dryy rakstīja: beidzot vacijas izlases vaarti tika atveerti!
Ja 100 minutes tiraja laika 1 vartus ielaist tas ir kaut kas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-05-01 23:05, pirms 14 gadiem
Viss notiek !!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-01 23:14, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Krievi jau nu noteikti ir tā nācija,kam būtu jauztraucās par komandas komplektāciju.
Nedaudz tevi pārsteigšu,uz OS reti kurš no jaunajiem tiek un maz ticams,ka kāds arī no Kanādiešiem tur tiks.
Nedaudz faktu,kopš OS spēlē NHL veči + vēl nav teikts,ka tur NHL veči spēlēs.
Kanādas,Krievijas vidējais vecums OS
Nagano- 98 (29,52) gadi,Rus 27,65
Soltlek - 02 (30,22) gadi, 27,74
Turīna-06 (28,87) gadi, 27,32
Vankūvera (27,61) gadi 28,91

Kopā ņemot iznāk Krieviem uz atbildīgāko turnīru ir jaunāka izlase
Tagad atbildi man(konkrēti),kurš no tevis minētajiem vunderkindiem ir labāks par :
(Uzbrucēji)Grecka Lemjē Lindrosa Aizermana Brindamūra Rekki Flerī Krijas Šenahena Lindena Ņuendaika Sakika Mesjē ......

(Aizsargi)
Nīdermaijera,Bleika,Reja Burka,Adama Fūta,Makinisa,Stīvensa,Līča .......

(Vārtsargi)
Brodērs,Ruā .....

Līmenī ??????
Cik nosauksi ? KROZBIJU !!!!
Stamkoss !!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-01 23:14, pirms 14 gadiem
Vāciešiem nokdauns !! 4:3
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-01 23:15, pirms 14 gadiem
dryy rakstīja: kaapeec par slovaakiem?
Patīk komanda
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-01 23:16, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Ak vai cik Stemkos,Skiners,Taveres,Dušēins ir strādājuši,lai jūs viņus jau sauktu par NHL zvaigznēm !!
Savu laik tadas uzlēcošās zvaigznes bija Neš,Hītlijs,Keins utt sezona divas,zvaigznes noplok.
Tieši tāpat būs ar tevis minētajiem.
Tu jau laikam nezini cik Stamkosam tēvs pēc treniņiem lika metienus pa vārtiem izarīt ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-05-01 23:19, pirms 14 gadiem
dryy rakstīja: kas tieshi?

zvaigznes?
Nu es viņus saucu par spēlētājiem

  +1 [+] [-]

, 2011-05-01 23:21, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Slovākija vs Vācija 0:3 tas vairs nav smieklīgi. Ko tie friči pārēdušies ?!
tas ir super jo hokejam vajadzīgs, ka tāda vačija tā spēlē būtu vēl francija un Itālija tādā limenī tad cita vērtība būs pasaules čempim un hoķim kopumā

  +1 [+] [-]

, 2011-05-01 23:22, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Jā,tas atsver to sarakstu Stemkos viņiem varētu sieriņus izmazgāt.
Iespējams pēc gadiem 20 viņu par tādu varēs nosaukt.
Bet nav jābūt aklam,ka aizgājušo zvaigžņu skaits ir krietni lielāks.
Un jaunpienācēji tuvu viņiem nestāv.

Un visi šie vēl 90 - 00 spēlēja.
Ā, nu tādā gadījumā jā,te tev pilnībā piekrītu,vienkārši nebiju izlasījis iepriekšējos komentus,par ko jūs īsti ņematies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-01 23:29, pirms 14 gadiem
Nu ko Vacija ies nakamaja karta ar 6 punktiem!

  +1 [+] [-]

, 2011-05-01 23:29, pirms 14 gadiem
Vacijai pirma vieta grupa kurš to butu domajis..
Slovenija par izdzivosanu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-05-01 23:30, pirms 14 gadiem
Vācija par 90% ir ceturtdaļfinālā!!!!!!

  +1 [+] [-]

, 2011-05-01 23:30, pirms 14 gadiem
nu sogad te dieva ziimes...............
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-05-01 23:30, pirms 14 gadiem
siruan rakstīja: Vācija par 90% ir ceturtdaļfinālā!!!!!!
100%
Slēpts komentārs: jureks

  +2 [+] [-]

, 2011-05-01 23:31, pirms 14 gadiem
Vacija lidz Finalam?

  +2 [+] [-]

, 2011-05-01 23:31, pirms 14 gadiem
bundeslīgas skola
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-01 23:31, pirms 14 gadiem
raimondsx77 rakstīja: 100%
Latvijas plānos ietilpst uzvara pār viņiem!!

  +1 [+] [-]

, 2011-05-01 23:31, pirms 14 gadiem
pipars2323 rakstīja: Apsveicu Pēdējo Vācieti!
Mjā,pat nav ko teikt!
1 vieta grupa vacijai..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-01 23:32, pirms 14 gadiem
raimondsx77 rakstīja: 100%
Nu 100% vēl nav,jo nākamajā kārtā vēl vajag kādu punktu izcīnīt,lai būtu 100% iekšā.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-01 23:32, pirms 14 gadiem
Vācija aptrakusi !

  -2 [+] [-]

, 2011-05-01 23:32, pirms 14 gadiem
Noņemt skalpu... baisi.

     [+] [-]

, 2011-05-01 23:33, pirms 14 gadiem
Friči bliež ne pa jokam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-05-01 23:33, pirms 14 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: paldies Deutschland uber alles!!! John Tripp labākais Vācu karotājs.
Das is nicht good,fatampt

  +2 [+] [-]

, 2011-05-01 23:33, pirms 14 gadiem
Ferrari Nr.1 in my heart rakstīja: Nu 100% vēl nav,jo nākamajā kārtā vēl vajag kādu punktu izcīnīt,lai būtu 100% iekšā.
vacijai tas bus nieks vini visu gadu labi edusi un tgd liek visu ara..

  -3 [+] [-]

, 2011-05-01 23:33, pirms 14 gadiem
jureks rakstīja: Bļ*d žēl slovāku,šitā atkapāties sāka,vel it īpaši kad parādija beigās to blondīni noskumušo

P.S Virsraksts galīgi iesūkā
tieši tā !!
kas par spēli žēl, slovāku ://
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-01 23:34, pirms 14 gadiem
Tris burti: DEL

  +1 [+] [-]

, 2011-05-01 23:35, pirms 14 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: nu ko , šeit atkal pierādās mana teorija izvirzītā par DEL līgu, skatos daudzi jau bļāva man virsū, ka kļūdos un esmu purvā un ka Vāciešiem sasit vārtus KHL norietošas zvaigznes bet redz, tomēr uzvar tas,kas uzvar un DEL ir un paliek 2 stiprākā līga, KHL 6/7 vieta.
Nekāda taava teorija nepierādas,otra stiprākā līga Tad jau drīzāk AHL,ja ne KHL
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-05-01 23:35, pirms 14 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: nu ko , šeit atkal pierādās mana teorija izvirzītā par DEL līgu, skatos daudzi jau bļāva man virsū, ka kļūdos un esmu purvā un ka Vāciešiem sasit vārtus KHL norietošas zvaigznes bet redz, tomēr uzvar tas,kas uzvar un DEL ir un paliek 2 stiprākā līga, KHL 6/7 vieta.
Slima vācieša murgi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-01 23:37, pirms 14 gadiem
beigas jau bija sajutiens, ka slovaaki var pacelt, bet nu malachi vaacieshi, cepuri nost!

  -2 [+] [-]

, 2011-05-01 23:37, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Atceries,ka aiz grupu turnīra nāk arī PO izspēle. Tur redzēsim tava DEL spēku
Bet nu friči pa smuko,malači.
Da tie ir viņa murgi,kāds vel DEL

     [+] [-]

, 2011-05-01 23:37, pirms 14 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: Marians no Čikāgas atveda zāģi!!
Marians kaa reiz divas minutes pirms beigam iedeva Demitram idealu passiti, bet ja nu "zvaigzne" nemak iemest tukshos vaartos... tad japaliek tukshaa...

  +5 [+] [-]

, 2011-05-01 23:38, pirms 14 gadiem
DEL>NHL>KHL =]

     [+] [-]

, 2011-05-01 23:38, pirms 14 gadiem
raimondsx77 rakstīja: vacijai tas bus nieks vini visu gadu labi edusi un tgd liek visu ara..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2011-05-01 23:40, pirms 14 gadiem
Nu paldies, vēl lielāka škrobe par Latvijas zaudējumu pret čehiem, Norvēģija varēja, Vācija - jau 2x.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-01 23:46, pirms 14 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: nu ko , šeit atkal pierādās mana teorija izvirzītā par DEL līgu, skatos daudzi jau bļāva man virsū, ka kļūdos un esmu purvā un ka Vāciešiem sasit vārtus KHL norietošas zvaigznes bet redz, tomēr uzvar tas,kas uzvar un DEL ir un paliek 2 stiprākā līga, KHL 6/7 vieta.
izlasot tavu komentu, man pavērās plašs smaids pa visu seju. paldies tev!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-05-01 23:47, pirms 14 gadiem
Vācieši vienkārši malači,jo ar šo rezultātu radīja superintrigu grupā,jo
Slovākijas un Krievijas spēles zaudētājs iejot tālāk ar 0 punktiem vienkārši 90% gadījumā paliks aiz playoff borta.It sevišķi bīstami tas būtu slovākiem,jo pieļauju variantu,ka krievi varētu uzvarēt visus trīs nākošos pretiniekus,bet slovākiem jau bez punktu zaudējumiem vai nu Somiju,vai Čehiju neizsprukt.Bet tas tā skats nākotnē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-05-01 23:49, pirms 14 gadiem
malači vācieši... prieks par viņiem. tas piedod garšu čempim

  +1 [+] [-]

, 2011-05-01 23:51, pirms 14 gadiem
lkrnpk_2, 20:05, pirms 3 minūtēm, atbildēt

Padomājiet tak loģiski!! Pa vienu gadu Vācijas spēlētāji (tie paši) nevar uztrenēties līdz tam, lai objektīvi būtu labāki par top 7 izlasēm... mēs vel paskatīsimies viņu spēli ar slovēņiem...

Tas tavs aizvakardienas koments.Žēl,bet šoreiz Vācijas un Slovēnijas spēle pārvēršās par tukšu formalitāti,jeb treniņu maču.Vācieši jebkurā gadījumā iet tālāk ar 6 punktiem,bet slovēņi spēlēs par palikšanu.

  +2 [+] [-]

, 2011-05-01 23:52, pirms 14 gadiem
dale rakstīja: Cik vaacieshi palikushi stipraaki, es atceros kaa agraak latvieshi sita vinjus 8:0
Friči kaut ko nesaprotamu rāda patiešām. Driģenes saēdušies.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-01 23:54, pirms 14 gadiem
Vācieši aizbrauks mājās... un ar medaļām! Ka es Jums saku!!!

  -4 [+] [-]

, 2011-05-01 23:56, pirms 14 gadiem
gwido79 rakstīja: Vācieši aizbrauks mājās... un ar medaļām! Ka es Jums saku!!!
no tavas mute Dieva ausī... būsim godīgi hoķis no tā vairāk iegūs nekā, ja Latvijā atbraukts ar medaļām...

  +1 [+] [-]

, 2011-05-02 00:00, pirms 14 gadiem
dale rakstīja: Cik vaacieshi palikushi stipraaki, es atceros kaa agraak latvieshi sita vinjus 8:0
tas ir pagātnes formā.... bet jautrība tam visam bija, ka mūsējie spēlēja zemākajās vācijas līgās.....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-02 00:01, pirms 14 gadiem
dale rakstīja: Kad Latvija shitaa iesaaks turniiru kaa vaacieshi?
169485.gadā .jā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-05-02 00:03, pirms 14 gadiem
gwido79 rakstīja: Vācieši aizbrauks mājās... un ar medaļām! Ka es Jums saku!!!
es tev saku tā nebūs .nē

  -2 [+] [-]

, 2011-05-02 00:04, pirms 14 gadiem
,,no tavas mute Dieva ausī... būsim godīgi hoķis no tā vairāk iegūs nekā, ja Latvijā atbraukts ar medaļām... ,,

minusiņu licēji paskataties uz vācijas ekonomiku un Latvijas.... tas tač būtu super, ka medaļām sisties būtu spējigas Vācija, Francija un Itālija (sponsori un atbalstītāji hoķim) un protams kā tad bez mums ar visu mūsu bezsistēmu un pa vienam klubam BĀČā un KHLā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-02 00:08, pirms 14 gadiem
Bļ.e, rīt mums jāvinnē,savādāk,kaut arī tiksim otrajā kārtā būs vilšanās sajūta,jo ceturtdaļfinālā tikt būs nereāli,jo tad mums vajadzēs vismaz divas komandas vinnēt pamatlaikā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-05-02 00:10, pirms 14 gadiem
Vācija spēlē savu hokeju!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Jopis25

  +1 [+] [-]

, 2011-05-02 00:16, pirms 14 gadiem
Jopis25 rakstīja: minusiņu licēj atnāc un padiskutē par to ko rakstu..... nevari
tak nav ko tadus njemt galva, jo vairak cepsies, jo vairak tieshi liks

  -2 [+] [-]

, 2011-05-02 00:22, pirms 14 gadiem
Synco rakstīja: tak nav ko tadus njemt galva, jo vairak cepsies, jo vairak tieshi liks
es tik tā... pa retam, šodien biki brīvāks laiks, bet gribētu, lai man argumentē kāpēc hokeja attīdtībai būtu lietderīgāk, ka Latvija atbrauktu ar medaļām (es ceru un ticu, ka kādreiz tā notiks) ne kā Vācija.....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2011-05-02 00:25, pirms 14 gadiem
Shodien biju par Slovakiem,bet nu Vacieshi paradija ka shie atbraukushi pec medalam!
Malaci Vacieshi,respect!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-02 00:39, pirms 14 gadiem
Nu veči līdz Sočiem vēl tālu un kas tur būs ,to šobrīd nezin neviens.Bet to ka vācieši ir saduļķojuši šī gada pasaules čempionata mierīgo dīķi tas ir nenoliedzami un līdz ar to stipri saasinot cīņu un intrigu nākošajā E grupā,kurā noskaidros ceturtdaļfinālistus.Cerams,ka arī Latvija varēs kādam tur nervus pabojāt,protams ja spēsim vispirms pieveikt dāņus.
Spēle ar čehhiem nedaudz atgrieza ticību komandai.Paskatīsimies kādi izskatāmies pret somiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-05-02 00:45, pirms 14 gadiem
Jaa nu nezinu gan vai DEL ir labaaks par KHL ja visi paarietu speeleet uz del tad domaaju meistariiba tiem spēlētājiem kristos gan nekad un nekur tur nav bijis zvaigžņu sastāvs viņu līgā,bet tā kopumā del ir laba sistēma tāpat kā šveices hokejā spēcīgs vietējais čempis,un slovāki individuāli ir meistariigāki bet vācieši spēlē kā komanda bo aizsardzības,te nu ierijat krievu nolicēji ar taadu aizsardzibu ari canādai viegli nebuutu,lai gan meistariba tiem ir lielāka
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-02 00:51, pirms 14 gadiem
tikai man liekas ko dod ši varonība ja 1/4 nāksies zaudēt teiksim zviedriem vai šveicei nebūs nekādas nozīmes vairs cik labi spēlēji pirms tam, tā jau pa lielam un objektivi ņemot vācieši nav spēcīgāki visumā pār slovāku hokeju varbūt slovāku jau ir noriets šaj pāaudzeij un vairs nevelk
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-05-02 00:59, pirms 14 gadiem
dale rakstīja: Kad Latvija shitaa iesaaks turniiru kaa vaacieshi?
Nekad.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-05-02 01:08, pirms 14 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: Vāciešu spēks ir tajā, ka spēlētāji ir meistarīgi un aizsargi ir masīvi un augumā raženi, tādējādi noslēdzot ātros uzbrukumus, vienīgi varēja redzēt, ka uz beigām Slovāki sāka ņemt uz pieredzi un meistarību nabaga Vāciešus un ātrumi jau arī pavisam citi biji ieslēgti no Slovāku puses, lai gan Vācieši to uzreiz mēģināja izmantot, aizskrienot pretuzbrukumā.
DEL līmenis ir vnk nenovērtēts, jo atceros, kad Herberts spēlēja DEL play-offos pret Grizzlies Adams, tad analizēju viņu sastāvu un bija diezgan kupls skaits bijušo NHL, AHL spēlētāju skaits, un ne jau tikai vienā komandā, bet arī Herbeta komandā. tā kā līmenis un spēles stils ir Z-Amerikāņu stilā, tad spelētāji pieprot apstādināt spēlētājus, aizskriet un nospēlēt maksimāli efektīvi. DEL līmenis tikai turpina augt, un jau tas,kāpēc KHL grib DEL klubu?- vai tad nepietiek ar savējiem? - līmeni KHL vadība grib pacelt, Medveģevs grib redzēt, kā viņa SKA zaudē, apkaunojas pret varenajiem DEL klubiem. un pasaki tikai ka tā nav? ātrie Amerikāņi, Kanādieši ir cēluši DEL līmeni un vnk noskrietu to SKA !
Nu ko vācieti, tavējie no grupas iespējams izies ar sešiem punktiem, tā nekas ne? Piekrītu par to, ka kanādieši un amerikāņi cēluši DEL līmeni, taču nākamajā sezonā tavējie spers vienu soli atpakaļ samazinot viesstrādnieku skaitu DEL.

     [+] [-]

, 2011-05-02 01:10, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Tas tāpēc,ka tagad tāda kalibra spēlētāju NHL vienkārši nav,tāpēc tādus pirmgadniekus dažs labs arī sauc par zvaigznēm.
Tādi pirmgadnieki ir bijuši un būs,nāk un iet. Bet par zvaigznēm no viņiem kļūst uz pirkstiem saskaitāms bariņš.
Pēc Krozbija pa lielam,arī tādu nav.
Ir labi jaunie prospekti,bet ne NHL zvaigznes.

Atgriežoties pie Krievu jauniešiem,tad lai tevi nemaldina statistika,tad Malkins un Ovijs pirms devās uz NHL,RSL nekādus rekordus nesita,pat bija pieticīgaki par Kuzņicovu.
Ovijs tak pārsita Burē rekordu, ne?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-05-02 01:19, pirms 14 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: Atgādināšu tikai to, ka 2 gadus atpakaļ šī pati DEL izlase būtu izkritusi no Elites, ja ne PČ savās mājās pagājušogad... tā, ka viss nav tik viennozīmīgi. Laikam tur ir arī trenera nopelns pagājušā gada un šīgada panākumos.
venozīmīgi

Ja runājam par Līgām ne tām, kam vārda diena 23 jūnijā, tad DEL ir laba jaunajiem , kur progresēt.... Ja es būtu Normis, tad noslēgtu kādu sadarbības līgumu, ka kādi divi mūsu puikas pagrauž ledu kādā no DEL klubiem (tiem, kam tā naudiņa tā mazāk) viņiem divi normāli puikas, pa izdevīgu ciparu, savukārt RD ir iespēja novērtēt puikas pavisam citā limenī nekā BĀČā vai MHL
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-02 08:08, pirms 14 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: Prieks, ka beidzot daudzi sc biedri spēs novērtēt DEL līgu, nevis kā kaut kādu tur rajona čempionātu, bet varenu spēku, uz kuru ir jāraujas mūsu jaunajiem talantiem un ne tikai jaunajiem talantiem, bet arī tādiem, kas pārauguši KHL līmeni un tie ir Dārziņš, Rēdlihi, Karsums, Ņiživijs.
Sprukts diemžēl ir parādījis tikai sevi uz KHL fona, paredzu viņam karjeru kādā Balkrievijas Grodņas klubā, kur varēs stāvēt vārtu priekšā un ar savu spalgto balstiņu klaigāt par to, lai līdzjutēji nemet monētas uz ledus.
Daugaviņš noteikti arī gribēs uz DEL, un tā kā sevi labi parādījis ir AHL, tad DEL būs ideāla līga viņam, Skrastiņu DEL neņems, jo tur tādi pieredzes bagātie diemžēl nav vajadzīgi, jo tiek spēlēts maksimāli ātrs hokejs un tā kā Kārlim atnākos uz RD, būs jau kādi 37, tad DELā neatradīsies vieta. Cibuļskim, Sotniekam vēl jāpieliek masās, ja gribēs sevi pierādīt DElā, bet visumā secinot, mūsējiem ir pa spēkam spēlēt 2, spēcīgākā līgā DELā, tikai jāpietrenē skils un izlasei arī beigsies tās mocības ar tiem tiesnešiem un nebūs tik ļoti jātrako , bet ar prātu un uzvara būs rokā. Rīt par Izlases uzvaru un DEL līgas papildināšanu ar RD spēlētājiem.
Tā nu būs ka tagad visi teciņiem vien skries uz DEL Dārziņš, Rēdlihi, Karsums, Ņiživijs... Tavs raksts ir no sapņiem pirmkārt tāpēc ka DEL vēl nekonkurē ar KHL naudas ziņā. Kā redzi arī Reķis atskrēja uz turieni kur viņam vairāk maksā arī Vasiļjevs skrietu ja viņam vairāk maksās. Visdrīzāk jau būs tā ka krievi iepirks Pacoldu, Mileru, Šulcu, Ulmanu atkodīs un nākamgad vācija atkal būs uz palikšanās elitē, vismaz labi, nebūs jālasa tādus vāciešu sapņu tekstus. Vel viena lieta nejauc valsts izlasi ar hokeja līgām. PČ nespēlē hokeja līga, spēlē valstvienībā un tas sniegums ir atkarīgs no komandas darba.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-02 08:39, pirms 14 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: Radulovs varbūt arī nedegradē, bet par citiem es to neteiktu. Bet katrā ziņā joprojām es uz laukuma neredzu Radulovam tādu presence kāda ir NHL zvaigznei, tam pašam Kovaļčukam... Ar visu savu statistiku. Protams, viņš nekad arī nav bijis tāds mākslinieka tipa spēlētājs, bet nu...

Un ko viņš darīs nākamgad? Centīsies 100 punktus KHL sasniegt un Gagarinu 4-0 sērijā vinnēt? Viņam jāiet uz NHL atpakaļ. Kaut vai lai mēs vare'tu objektīvi salīdzināt ko viņam devuši gadi KHL un abas līgas... kā KHL superstārs sevi NHL parādītu Bet, protams, ne jau man to izlemt un tas droši vien būtu mazākais iemesls kāpēc viņš kādreiz gribētu iet atpakaļ uz NHL
Viņš vienkārši ir patriots un ceļ KHL līmeni ar savu spēli

     [+] [-]

, 2011-05-02 08:40, pirms 14 gadiem
Ja krieviem 6ita ar Sloveniem gaja gruti pat iedomaties ka vini pret Slovakiem nospeles.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-02 09:20, pirms 14 gadiem
vaacieshi sanjeemushies jo ir uznjeemiiba. Bet speelee krievija pret sloveeniju izshkjiira radula gols...

  -1 [+] [-]

, 2011-05-02 09:56, pirms 14 gadiem
Tas pats Masaļskis taču vēl nesen teica, ka DEL neatpaliek no KHL Turklāt daudzi KHL (ne visi) spēlētāji kārtējo reizi izskatās fiziski un morāli noguruši.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-02 10:24, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Tu pats tam tici
Cik šajā PČ ir spēlētāju no DEL ? Un cik no KHL ? 79 spēlētāji. Zinot,ka tā delegācija ir no LV,Baltkrievijas + pasaules top izlasēm,tad visi jautājumi paši par sevi atkrīt.
Varenais DEL deliģē labākajā gadījumā nacionālo izlasi.
Un tev jau man nav jāskaidro,ka DEL - istu sapnis pa lielam jau ir izdzīvots.
Tik pat labi 2009 gadā pēc uzvaras pār Šveici un Zviedriju varējām sākt spriest par LAČ varenību
Paskaties uz rezultātiem - izlases, kas komplektētas no KHL spēlētājiem, čempionātu ir uzsākušas ne pārāk labi. Es neizdaru secinājumu, ka KHL ir vājš, bet secinājumu, ka daudzi spēlētāji no KHL ir fiziski un morāli noguruši, kaut vai tie paši čehi, slovāki, krievi, baltkrievi, jā arī latvieši.
Bet par to līmeni teica Masaļskis, nevis es Gan jau Tu pats to atceries.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-02 10:36, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Tu pats tam tici
Cik šajā PČ ir spēlētāju no DEL ?
Pie +/- 30 varētu salasīties! Gandrīz visa vācu izlase ir no DEL (+ vēl mūsu Herbis + iespējams vēl arī kāds kādā citā izlasē) un tas viņiem (fričiem) nemaisija apspēlēt krievu KHL un NHL superstārus.... Katrā ziņā tā atšķirība tajos KHL un DEL līmeņos acīmredzot nav nemaz tik liela...

  +1 [+] [-]

, 2011-05-02 10:38, pirms 14 gadiem
kasagrande rakstīja: Paskaties uz rezultātiem - izlases, kas komplektētas no KHL spēlētājiem, čempionātu ir uzsākušas ne pārāk labi. Es neizdaru secinājumu, ka KHL ir vājš, bet secinājumu, ka daudzi spēlētāji no KHL ir fiziski un morāli noguruši, kaut vai tie paši čehi, slovāki, krievi, baltkrievi, jā arī latvieši.
Bet par to līmeni teica Masaļskis, nevis es Gan jau Tu pats to atceries.
Paskaties uz izlases sastāviem, slovāku, krievu un arī latviešu un saskaiti no cik līgām ir spēlētāju un tad klūpi viršu arī pārējām līgām netikai KHL. NHL zvaigzne Halāks slovāku vārtos vakar izskatījās ļoti noguris, liecies virsū arī viņam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-02 10:47, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Runājot par Vāciju,acīm redzami,ka viņu nacionālā komanda ir kļuvusi labāka,vai tas būs ilgstoši,redzēsim. Dāņi,Norvēģi utt arī pa kādam PČ kādu paņem uz izbrīnu,no tā arī būtu kas jāsecina globālā mērogā ?
Varbūt tikai to, ka hokeju tagad māk spēlēt daudzviet Eiropā un līmenis starp 1-2 ešelona komandām pamazām izlīdzinās... tādas izlases kā Dānija, Novēģija (arī friči pēdējos gados) strauji progresē... pat slovēņi nospēlēja kā līdzīgs ar līdzīgu ne jau vienu spēli, bet veselas divas ar abiem grupas grandiem. Ja pirms gada vai diviem kāds būtu teicis, ka krievi šitā mocīsies ar slovēņiem, tad viņu vienkārši nosmietu.... Arī par slovākiem alojies... viņiem līdz optimālam sastāvam pietrūkst pavisam nedaudz un šo komadu nu nekādi nevar salīdzināt ar citos gados redzētajām viņu "Eiropas izlasēm"..... ir gan Gaboriks gan vecākais Hossa gan Handzuš + viņu top kīpers Halāks un vēl vesela plejāde ar stāriem no KHL....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-02 11:00, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Ir viena lieta,Slovāki PČ parasti švaki spēlē. Pats zini kā viņiem ir gājis pēdējos 3 - 4 turnīros. Čehi ir iesākuši līmenī PČ,neko sliktu tur neredzu. LV arī visai labu spēli nospēlēja.
Belari arī spēlēja pret Kanādu,Šveici,tur daudz izredžu arī nav.
Vēl ja ņem,ka MnD neliek uzsvaru uz pašmāju spēlētājiem,tad dižo izaugsmi būtu naivi gaidīt. Krievu spēku/nespēka uzplūdumus arī visi zina. Tā kā nekā pārsteidzoša.
Runājot par Vāciju,acīm redzami,ka viņu nacionālā komanda ir kļuvusi labāka,vai tas būs ilgstoši,redzēsim. Dāņi,Norvēģi utt arī pa kādam PČ kādu paņem uz izbrīnu,no tā arī būtu kas jāsecina globālā mērogā ?
Bet vai tad tā nav skaista PČ burvība, ka katram no mums ir atšķirīgi secinājumi pēc pirmajām trijām dienām? Kaut kādus reālākus secinājumus tāpat varēs izdarīt tikai pirms ceturtdaļfināliem, šobrīt gan tas, ko es rakstīju, gan tas, ko Tu rakstīji, ir tikai minējumi

  +1 [+] [-]

, 2011-05-02 11:02, pirms 14 gadiem
als rakstīja: Pie +/- 30 varētu salasīties! Gandrīz visa vācu izlase ir no DEL (+ vēl mūsu Herbis + iespējams vēl arī kāds kādā citā izlasē) un tas viņiem (fričiem) nemaisija apspēlēt krievu KHL un NHL superstārus.... Katrā ziņā tā atšķirība tajos KHL un DEL līmeņos acīmredzot nav nemaz tik liela...
vēl no DEL:
Mario SCALZO - Kanāda
Mads CHRISTENSEN - Dānija

     [+] [-]

, 2011-05-02 11:06, pirms 14 gadiem
als rakstīja: Varbūt tikai to, ka hokeju tagad māk spēlēt daudzviet Eiropā un līmenis starp 1-2 ešelona komandām pamazām izlīdzinās... tādas izlases kā Dānija, Novēģija (arī friči pēdējos gados) strauji progresē... pat slovēņi nospēlēja kā līdzīgs ar līdzīgu ne jau vienu spēli, bet veselas divas ar abiem grupas grandiem. Ja pirms gada vai diviem kāds būtu teicis, ka krievi šitā mocīsies ar slovēņiem, tad viņu vienkārši nosmietu.... Arī par slovākiem alojies... viņiem līdz optimālam sastāvam pietrūkst pavisam nedaudz un šo komadu nu nekādi nevar salīdzināt ar citos gados redzētajām viņu "Eiropas izlasēm"..... ir gan Gaboriks gan vecākais Hossa gan Handzuš + viņu top kīpers Halāks un vēl vesela plejāde ar stāriem no KHL....
vispār tas jau tā dzīvē ir visās jomās, no zemāka līmeņa ar pareizu pieeju procentuāli ir vieglāk progresēt nekā augstākajam līmenim.
Kā biznesā reizēm smejas slotiņu sējējam materiālais pieaugums šogad ir 200%, bet Microsoft darbiniekiem tikai 1%, baigā krīze džekiem.

P.S. brīvdienās baigi daudz jauni, normāli kanāli abās pakās nāca klāt, nav pat vērts uzskaitīt, pats redzēsi.

     [+] [-]

, 2011-05-02 11:19, pirms 14 gadiem
Agris 77 rakstīja: vispār tas jau tā dzīvē ir visās jomās, no zemāka līmeņa ar pareizu pieeju procentuāli ir vieglāk progresēt nekā augstākajam līmenim.
Kā biznesā reizēm smejas slotiņu sējējam materiālais pieaugums šogad ir 200%, bet Microsoft darbiniekiem tikai 1%, baigā krīze džekiem.

P.S. brīvdienās baigi daudz jauni, normāli kanāli abās pakās nāca klāt, nav pat vērts uzskaitīt, pats redzēsi.
Ok, pārdzīšu kanālus! Mani jau tikai uz Eutelsata ķeramie interesē...

     [+] [-]

, 2011-05-02 11:26, pirms 14 gadiem
als rakstīja: Ok, pārdzīšu kanālus! Mani jau tikai uz Eutelsata ķeramie interesē...
tur jau tas joks ka tieši viņi visvairāk papildinājās, iepriekš tik daudz nāca klāt pa gadu, citos pavadoņos mērens klusums, vai pamatā kanāli-hlami.
Vispār lai nav jāmeklē Sat-Digest | Ежедневные новости спутникового... ziņas ar datumu 29.04. Eutelsat W7, 36.0°E tādas tur ir divas. Tas viss sāka rādīt vakar.

     [+] [-]

, 2011-05-02 11:40, pirms 14 gadiem
Bļin,Jūs stīdaties kā mazi bērni,kurš stiprākskurš vārgāks,kā mēs visi labi zinām,lai uzvarētu čempī un Os,pietiek ar vnk meistarīgiem spēlētājiem un komandas spēli.

  -1 [+] [-]

, 2011-05-02 12:15, pirms 14 gadiem
Raksta autoriem: Lūgums nepārlatviskot uzvārdus, savādāk nevar īsti saprast (ne Millers, bet Muller- tā tomēr ir atšķirība).

  +1 [+] [-]

, 2011-05-02 14:29, pirms 14 gadiem
pat Latvijas zaudējumā pret čehiem ir vairāk goda,nekā Krievijas uzvarā pret slovēņiem

     [+] [-]

, 2011-05-02 15:07, pirms 14 gadiem
forge rakstīja: Bļin,Jūs stīdaties kā mazi bērni,kurš stiprākskurš vārgāks,kā mēs visi labi zinām,lai uzvarētu čempī un Os,pietiek ar vnk meistarīgiem spēlētājiem un komandas spēli.
ka teica Riks Nešs, lai uzvaretu pasaules čempionāta ir vajadzīgs labs vārtsargs un izcila spēlē vairākumā un ar to pietiek.

     [+] [-]

, 2011-05-02 15:32, pirms 14 gadiem
Par Tarasenko vēl par agru spriest. Viņš atšķirībā no Skinera tiek laukumā ļoti reti. (9min pret Vāciju. Pret slovēniju pa pirmo periodu tik 1,5min). Ovečkins savā pirmajā pasaules čempionāta 2004.gada arī neatgādinaja nākotnes zvaigzni.