Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1624, Did:0, useCase: 3

Čempionāts jānoslēdz ar godu!

Andrejs Siliņš

Čempionāts jānoslēdz ar godu!
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Šovakar pulksten 21:15 Latvijas hokeja valstsvienība aizvadīs pēdējo spēli 2012. gada pasauls čempionātā Stokholmā, tiekoties ar mājinieci un vienu no turnīra galvenajām favorītēm Zviedriju. Mača tiešraide kanālā TV3.

Pēc zaudējumiem pret Norvēģiju (0:3) un Dāniju (0:2) Latvija zaudēja arī teorētiskas iespējas kvalificēties ceturtdaļfinālam. Izdarīt to, kas pēc pirmajām trim spēlēm ikvienam līdzjutējam šķita tik reāli paveicams... Norvēģi apliecināja savu pārākumu rangā un aizsoļoja mums priekšā, un tieši viņi nevis mēs spēlēsem labāko astoņu komandu turnīrā jeb ceturtdaļfinālā. Labi uzsāktais turnīrs atstāja patīkamu iespaidu par izlases 2012. gada modeli, taču pēdējo spēļu bezzobainais sniegums daudziem licis novērsties no komandas.

"Divu spēkos līdzīgu komandu spēlē parasti uzvar tā, kas cīnās smagāk un vairāk vēlas uzvarēt," pēc zaudējuma dāņiem sāpi par savu padoto atdevi pauda Teds Nolans, Latvijas izlases galvenais treneris. Tieši ar cīņassparu un pašatdevi šodien mūsu vīri var atgūt līdzjutēju uzticību, pat ja spēles iznākums būs nelabvēlīgs. Tas noteikti ir nepieciešams, jo līdz ar "Dinamo" ienākšanu mūsu dzīvēs ar katru gadu izlases [aktīvo] fanu skaits arvien sarūk. Puiši noteikti to saprot un darīs visu, lai nodemonstrētu cienījamu sniegumu pret mājinieci Zviedriju.

Zviedri čempionātu sāka ar četrām uzvarām pēc kārtas, bet tad sekoja neveiksme pret krieviem (3:7), lai gan arī taja spēlē zviedri atradās arī visai komfortablā vadībā (3:1). Zaudējumu Krievijai zviedri apslāpēja ar pārliecinošu itāliešu sakaušanu (4:0). Zviedrijai šodien no turnīra viedokļa vairs nekas nav vajadzīgs – ne zemāk, ne augstāk par otro vietu grupā nonākt nevar. Tomēr skaidrs, ka uz ceturtdaļfinālu, kur, ļoti ticams, nāksies spēlēt ar Čehiju, zviedri vēlēsies doties ar labām emocijām un šovakar atkal atdos visu sevi laukumā.

Jādomā, ka Latvijas izlase spēlēs ar Māri Jučeru vārtos, jo "dinamietim" pirms čempionāta esot solīta vismaz viena spēle, pie tam esam zaudējuši izredzes, un Edgars Masaļskis guvis savainojumu. Tikmēr nevaram būt droši, kurš sargās zviedru vārtus. Līdz šim vairāk spēlējis nevis Bufalo "Sabres" vārtsargs Jūnass Enrots, bet gan Viktors Fasts. Stokholmas AIK vārtsargs četros mačos atvairījis 88,76% metienu un vidēji ielaidis 2,5 ripas. Arī Enrotam ļoti līdzīgi cipari.

Dalasas "Stars" uzbrucējs Lujs Ēriksons aizvadītajā NHL sezonā guva 71 punktu (26+45), bet pirmajās sešās čempionāta spēles izcēlies ar desmit (3+7), kas padara "Stars" kapteiņa asistentu par trešo rezultatīvāko visa čempionāta spēlētāju. Pa trim vārtiem sametuši vēl četri vīri – Viktors Stolberjs, Markuss Krīgers (abi Čikāgas "Blackhawks"), Ēriks Karlsons (Otavas "Senators") un Jūhans Fransēns (Detroitas "Red Wings"). Kopumā Zviedrijas sastāvā ir 15 NHL hokejisti un tikai divi no KHL.

Pasaules čempionāts hokejā 2012

Latvijas izlases spēles

DatumsLaiksSpēleRezultāts
5.05.17:15Latvija – Krievija2:5
6.05.21:15Vācija – Latvija2:3
8.05.17:15Latvija – Itālija5:0
10.05.21:15Čehija – Latvija3:1
12.05.13:15Norvēģija – Latvija3:0
14.05.17:15Latvija – Dānija0:2
15.05.21:15Zviedrija – Latvija

S grupa

VKomandaSUUPZPZVAP
1.Krievija7700027:821
2.Zviedrija6600025:1515
3.Čehija6310216:1011
4.Norvēģija6301227:1710
5.Latvija6200411:156
6.Vācija6200413:236
7.Dānija6101411:174
8.Itālija701066:312

 +28 [+] [-]

, 2012-05-15 10:28, pirms 13 gadiem
Ja šodien Latvija uzvarēs,atmetīšu dzeršanu.
Ja iemetīsim vienus vārtus nedzeršu nedēļu!

Bet nu varbūt tiešām vismaz pēdējā kārtā sarūpējam pārsteigumu!

 +29 [+] [-]

, 2012-05-15 10:32, pirms 13 gadiem
Vismaz pacentieties dēļ KĀRĻA nospēlējiet cienīgi šo spēli...

 +19 [+] [-]

, 2012-05-15 10:32, pirms 13 gadiem
Iesaku tev atmest dzeršanu jebkurā gadījumā - viņi nav tavas veselības vērti

 +30 [+] [-]

, 2012-05-15 10:34, pirms 13 gadiem
Vismaz negribētos, lai Nolanam atkal pēc mača būtu jāsaka rūgti , bet patiesi vārdi - " mēs necīnījāmies "

  -1 [+] [-]

, 2012-05-15 10:34, pirms 13 gadiem
gggg rakstīja: Ja šodien Latvija uzvarēs,atmetīšu dzeršanu.
Ja iemetīsim vienus vārtus nedzeršu nedēļu!

Bet nu varbūt tiešām vismaz pēdējā kārtā sarūpējam pārsteigumu!
Pievienojos

     [+] [-]

, 2012-05-15 10:34, pirms 13 gadiem
Lai jau zaudē, tikai cienīgi.

 +23 [+] [-]

, 2012-05-15 10:35, pirms 13 gadiem
Nepalikt sausāāā.

  +2 [+] [-]

, 2012-05-15 10:35, pirms 13 gadiem
badža rakstīja: Vismaz pacentieties dēļ KĀRĻA nospēlējiet cienīgi šo spēli...
Nekas labs šodien nebūs ! 0:8

  +1 [+] [-]

, 2012-05-15 10:36, pirms 13 gadiem
CeGevara7 rakstīja: Lai jau zaudē, tikai cienīgi.
Nesanāks, esi reālists !

 +35 [+] [-]

, 2012-05-15 10:36, pirms 13 gadiem
Nu ja.Nospēlesim pēdējā spēlē teātri,lai tiem līdzjutējiem aiztaisītu mutes.Zviedriem neko nevajag,tikai puikas nepārcenšaties un centieties viņus nesakaitināt.Ieturiet distanci rezultātā-1;-2 un pēc tam varēsiet sniegt intervijas.Redziet, kur mēs līdzīgi nospēlējām! Mazliet tikai nepaveicās.Vienai daļai fanu varbūt miglu acīs iepūtīsiet,tikai savu īsto spēli un attieksmi jūs nodemonstrējāt mačā ar norvēģiem un dāņiem.Un par to jums lielākā daļa Latvijas izlases līdzjūtēji paldies neteiks.Pat uzvara pret Zviedriju nekam nevajadzīgā spēlē nevarēs šiem līdzjutējiem atgriezt iekšējo mieru.

  +6 [+] [-]

, 2012-05-15 10:37, pirms 13 gadiem
Būs jau labi, cerēt uz kaut ko īpašu ir lieki, galvenais, lai zaudējums nav ar kauna sajūtu.

  -2 [+] [-]

, 2012-05-15 10:37, pirms 13 gadiem
pēc matemātikas zaudēsim ar 0:1

 +45 [+] [-]

, 2012-05-15 10:37, pirms 13 gadiem
Diemžēl gods jau ir zaudēts un reāli objektīvi, nekas labs nebūs...!!!

  +1 [+] [-]

, 2012-05-15 10:37, pirms 13 gadiem
Un vispār iesaku neskatīties šodienas spēli, vakar neskatījos un vismaz garīgo nesačakarēju. A šodien vispār psc būs

 +23 [+] [-]

, 2012-05-15 10:38, pirms 13 gadiem
badža rakstīja: Vismaz pacentieties dēļ KĀRĻA nospēlējiet cienīgi šo spēli...
Visu cieņu Kārlim,bet lai hokejisti pacenšas dēļ visas Latvijas!

     [+] [-]

, 2012-05-15 10:38, pirms 13 gadiem
gggg rakstīja: Ja šodien Latvija uzvarēs,atmetīšu dzeršanu.
Ja iemetīsim vienus vārtus nedzeršu nedēļu!

Bet nu varbūt tiešām vismaz pēdējā kārtā sarūpējam pārsteigumu!
Kļūt par atturībnieku tev nedraud.

 +10 [+] [-]

, 2012-05-15 10:39, pirms 13 gadiem
Māris gan jau dabūs uzspēlēt, kas ar nav slikti. varbūt Miks atkal atzīmēsies. ir jau arī pozitīvais šajā PČ

  +3 [+] [-]

, 2012-05-15 10:39, pirms 13 gadiem
Jā, noteikti, tie spēlētāji, kas laida luni spēlēs kas izšķīra 1/4 likteni tagad pēkšņi ies sisties par katru cenu spēlē, kura neko neizšķir....Un tāds čempis jau ir 3 vai 4 gadu.

     [+] [-]

, 2012-05-15 10:39, pirms 13 gadiem
mjā, kaut kā salūzām uz čempja beigām , varbūt pēdējo spēli atmodīsimies kaut nedaudz un par prieku faniem uzspēlēs

     [+] [-]

, 2012-05-15 10:39, pirms 13 gadiem
Visvairāk man žēl līdzjutējus kuri aizbrauca uz stokholmu, tērēja lielu piķi, un galu galā nereāls izgāziens.

     [+] [-]

, 2012-05-15 10:42, pirms 13 gadiem
Zviedri aizvadīs treniņspēli,apmēram tāpat kā krievi vakar pret itāļiem,jo emociju jau mūsējiem nav un nebūs,tā kā žēl,ļoti žēl...

  +1 [+] [-]

, 2012-05-15 10:47, pirms 13 gadiem
Pienākusi pēdējā spēļu karta kurā var sagaidīt visai interesantas lietas, jo katrai komandai (kas tikušas 1/4 finālā) sava stratēģija un intereses.
Skaidrs, ka 1/4 finālā neviena kome negrib uzrauties uz vadošām komandām (RU,FIN,CAN un SWE), un tāpēc nebūšu pārsteigts par dažu visai interesantu rezultātu.

  +4 [+] [-]

, 2012-05-15 10:51, pirms 13 gadiem
Čempionāts jānoslēdz vismaz ar golu.

  -2 [+] [-]

, 2012-05-15 10:55, pirms 13 gadiem
neenu juus gan esat labie!
vakar peec daanijas speeles visi baigie dirseeji bija a tagad pirms zviedrijas speeles nez kapeec baigi labinjie.
un taa visu laiku.
es vakar peec daanijas speeles biju dusmiigs un buushu arii tagad un balsoshu par zviedrijas izlasi.
par lielu sagraavi!!!!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2012-05-15 10:58, pirms 13 gadiem
Varbūt rakstā varēja paanalizēt nevis to, ar ko zviedri spēlēs ceturtdaļfinālā, bet gan kas "draud" mums, ja mēs zaudējam un, piemēram, vācieši dadon punktu pret čehiem. Kurā vietā mēs tad paliekam, kāda ir situācija sakarā ar olimpisko kvalifikāciju, u.tml.

  +1 [+] [-]

, 2012-05-15 10:58, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pienākusi pēdējā spēļu karta kurā var sagaidīt visai interesantas lietas, jo katrai komandai (kas tikušas 1/4 finālā) sava stratēģija un intereses.
Skaidrs, ka 1/4 finālā neviena kome negrib uzrauties uz vadošām komandām (RU,FIN,CAN un SWE), un tāpēc nebūšu pārsteigts par dažu visai interesantu rezultātu.
attiecībā uz Stokholmas grupu - tur jau viss ir skaidrs, čehi un norvēģi jebkurā gadījumā uzrausies RUS un SWE.

Helsinku grupā ir jautrāk - tur vēl vietu sadalījums galīgi nav skaidrs. Ja par Kanādas pirmo vietu īsti šaubu nav (nu nezaudēs viņi belariem), tad amīši var tikt 2. vietā, ja uzvar Šveici, vai arī pat palikt 4. vietā... savukārt, slovākiem vispirms ir jāuzvar franči.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2012-05-15 11:01, pirms 13 gadiem
drīzāk jau - čempionāts jānoslēdz ar golu!

     [+] [-]

, 2012-05-15 11:02, pirms 13 gadiem
jaded rakstīja: Varbūt rakstā varēja paanalizēt nevis to, ar ko zviedri spēlēs ceturtdaļfinālā, bet gan kas "draud" mums, ja mēs zaudējam un, piemēram, vācieši dadon punktu pret čehiem. Kurā vietā mēs tad paliekam, kāda ir situācija sakarā ar olimpisko kvalifikāciju, u.tml.
tur varianti ir baigi daudz vēl - drūmā analīze sanāktu... reāli IIHF rangā būsim kaut kur starp 11. un 13. vietu.

  +2 [+] [-]

, 2012-05-15 11:03, pirms 13 gadiem
vikings33 rakstīja: kādu godu?
godu mēs jau pazaudējām pret norvēģiem un dāņiem.atdevāmies pa lēto.
un ko lai saka vācieši pēc mega sagrāves pret norvēģiem?

  +3 [+] [-]

, 2012-05-15 11:05, pirms 13 gadiem
Cik nu kuram tas godaprāts vēl būs palicis. Esmu džekos vīlies jo šoreiz viņi nespēlē kā īsti veči.

     [+] [-]

, 2012-05-15 11:05, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: tur varianti ir baigi daudz vēl - drūmā analīze sanāktu... reāli IIHF rangā būsim kaut kur starp 11. un 13. vietu.
Nu ok, varbūt ne par rangu, bet par galīgo iespējamo vietu čempī jau rindiņu varēja uzrakstīt...

 +13 [+] [-]

, 2012-05-15 11:07, pirms 13 gadiem
Es līdzi jutīšu Latvijai, tāpat kā pēdējos 17 gadus. Sports ir sports vieni uzvar vieni zaudē. Man protams ir rūgtums par pēdējām trīs spēlēm, bet domāju ka puiši vienalga ir pelnījuši arī labus vārdus. Tādi spēlētāji kā Ronalds,Miks,Gints, Edgars un vēl vairāki, nav pelnījuši, lai jūs te gānītos un Latvijas izlase ir labāk startējusi nekā iepriekšējā čempionātā. Novēlu mūsējiem no sirds pacīnīties un uzvarēt. P.s.Tie kas atbalsta savējos tikai uzvarās manas acīs nav patiesi līdzjutēji.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-15 11:10, pirms 13 gadiem
LV neko nevaig, nedomaju ka vinji centisies, ja pat nevareja pacensties tad kad tieshaam vajadzeja

  -2 [+] [-]

, 2012-05-15 11:11, pirms 13 gadiem
nav ko cereet nosleegt uz goda, un veel pie tam pret Zviedriju, kas vienmeer uz laukuma ir ljoti aktiivi.

nu shogad vispaar nepatiikami hokeju skatiities, uz laukuma tik slidinaas un atpuushas...

un spruktam vispaar liels fui, ir kapteinis, un pats pirmais saaka slinkot.....

     [+] [-]

, 2012-05-15 11:12, pirms 13 gadiem
Kastiels rakstīja: Kāds tur gods? Šī izlase nezina kas ir gods
Vācijas, Šveices, Kazahu, Baltkrievu izlases – viņi zina, kas ir gods?

     [+] [-]

, 2012-05-15 11:12, pirms 13 gadiem
jaded rakstīja: Nu ok, varbūt ne par rangu, bet par galīgo iespējamo vietu čempī jau rindiņu varēja uzrakstīt...
variantu daudz: teorētiski 9. līdz 14. vieta; praktiski, 10. līdz 13. v.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-05-15 11:13, pirms 13 gadiem
Shmidzis rakstīja: Vācijas, Šveices, Kazahu, Baltkrievu izlases – viņi zina, kas ir gods?
nu par Šveici es gluži tā neteiktu - cik redzēju, viņi labi spēlēja, kaut vai pret somiem (kurā zaudēja). nezinu, kas viņiem notika pret frančiem...

  +1 [+] [-]

, 2012-05-15 11:14, pirms 13 gadiem
Dandris rakstīja: neenu juus gan esat labie!
vakar peec daanijas speeles visi baigie dirseeji bija a tagad pirms zviedrijas speeles nez kapeec baigi labinjie.
un taa visu laiku.
es vakar peec daanijas speeles biju dusmiigs un buushu arii tagad un balsoshu par zviedrijas izlasi.
par lielu sagraavi!!!!!!!!
ists fans nepagriezis muguru , pec tadam spelem, ne jau visi slikti speleja, ir speletaji kas adeva sevi spelem, un viniem ari japasaka paldies , ka ziedoja sevi un centas ,

  +4 [+] [-]

, 2012-05-15 11:14, pirms 13 gadiem
Kāds GODS//??? Ņuņņas - to es rakstu par līderiem(( Ko dara komandas kapteinis?? Ar apakšlūpu ledu tīra?? Abas pēdējās komandas bija ņemamas. Masala - tas pat man - skatītājam, bija redzams, ka nevar nostāvēt kājās - nodzīts kā zirgs bija. Ko dara treneri?? Nemaina - SUPER PROFESIONĀLS LĒMUMS((
Saņemieties veči vismaz šodien. Veiksmi, izturību un cīnassparu!

  +2 [+] [-]

, 2012-05-15 11:17, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: nu par Šveici es gluži tā neteiktu - cik redzēju, viņi labi spēlēja, kaut vai pret somiem (kurā zaudēja). nezinu, kas viņiem notika pret frančiem...
Bet ja tā globāli paņem – KAS TAD IR NOTICIS? - NEKAS...
Nekas labs un nekas slikts – 1/4 finālā netika Latvijas izlase, tāpat arī neizkrita uz "B" grupu...

  +1 [+] [-]

, 2012-05-15 11:20, pirms 13 gadiem
Shmidzis rakstīja: Bet ja tā globāli paņem – KAS TAD IR NOTICIS? - NEKAS...
Nekas labs un nekas slikts – 1/4 finālā netika Latvijas izlase, tāpat arī neizkrita uz "B" grupu...
arī fakts... nezaudējām nevienai no izlasēm, kas bija rangā zem mums (tāda gan bij tikai Itālija), taču uzvarējām Vāciju, kas ir krietni rangā virs mums. Kopumā iznākums pat pozitīvs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2012-05-15 11:23, pirms 13 gadiem
njā, ja šovakar iemestu kādu mēsliņu - tas jau būtu labi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-15 11:28, pirms 13 gadiem
Jautājums ir tikai viens - vai turpināsies izlases sausā sērija? Es prognozēju, ka jā!

     [+] [-]

, 2012-05-15 11:31, pirms 13 gadiem
1:6 labakajā gadījumā

     [+] [-]

, 2012-05-15 11:33, pirms 13 gadiem
brīvību! rakstīja: Vismaz negribētos, lai Nolanam atkal pēc mača būtu jāsaka rūgti , bet patiesi vārdi - " mēs necīnījāmies "
"mēs necīnījāmies, jo spēlējam totalizātoru"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-15 11:38, pirms 13 gadiem
Volx rakstīja: Likmes bija mazas. Shodien gan vajadzetu but brangam koeficentiem. Jautajums vai zviedri ari speele toto?
Zviedrijā azartspēles ir valsts monopols
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-05-15 11:42, pirms 13 gadiem
Kāds vairs te gods, atslido un brauc mājās atpūsties. Krievu čempis nav aiz kalniem, savādāk jaunizceptajam sarkanarmietim spēks pietrūks jau oktobra sākumā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-05-15 11:45, pirms 13 gadiem
Shmidzis rakstīja: Vācijas, Šveices, Kazahu, Baltkrievu izlases – viņi zina, kas ir gods?
tu esi redzējis kā kazahi kapājas? skrien utt.. es būtu apmierināts ar zaudējumiem, ja redzētu, ka mūsējie plēšas un cīnās

  +3 [+] [-]

, 2012-05-15 11:46, pirms 13 gadiem
Diez vai zviedri būs šodien nopietni noskaņojušies, drīzāk gribēs kā krievi vakar pret itāļiem paslidināties, iemest savas 4, 5 ripiņas un bez traumām sākt gatavoties ceturtdaļfinālam. Ja spēlēsim kā vakar, tad tā arī būs...

  +2 [+] [-]

, 2012-05-15 11:50, pirms 13 gadiem
3_dziiviibas rakstīja: tu esi redzējis kā kazahi kapājas? skrien utt.. es būtu apmierināts ar zaudējumiem, ja redzētu, ka mūsējie plēšas un cīnās
Apmierināts ar "B" grupu???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-05-15 11:54, pirms 13 gadiem
zaudējums 0:8 vai kaut kas tādā garā. Un mūsējie varētu gan bišķi pacensties šovakar-lai tauta par galīgi mīkstajiem neuzskata

     [+] [-]

, 2012-05-15 11:55, pirms 13 gadiem
Shmidzis rakstīja: Apmierināts ar "B" grupu???
mēs jorpojām runājam par Latvijas izlasi? biju domājis mūsu zaudējumus. un kas zin, ja arī mums tagad, šobrīd, pēc divām uzvarām nāktos krist lejā.. varbūt arī būtu apmierināts, ja redzētu attieksmi. bet piekrītu arī tam, ka kaut ka fiziskais nevelk tādu līmeni.. tā kā.. ko te daudz runāt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-05-15 12:01, pirms 13 gadiem
Shmidzis rakstīja: Bet ja tā globāli paņem – KAS TAD IR NOTICIS? - NEKAS...
Nekas labs un nekas slikts – 1/4 finālā netika Latvijas izlase, tāpat arī neizkrita uz "B" grupu...
Tieši tā - NEKAS. Un tāda arī sāk parādīties pēdējos gados attieksme pret izlasi - NEKĀDA. Šī gada pirmās spēles vēl radīja nelielu cerību, ka beidzot būs normāls čempis pēc ilgiem gadiem, bet kārtējo reizi liela daļa pierādīja, ka valsts izlases sakarā viņiem nav nekādu ambīciju un to, ka izlases spēles jāskatās ar vēsu prātu un atsvešināti, lai nelolotu veltas cerības un nebojātu sev garastāvokli.

  -1 [+] [-]

, 2012-05-15 12:04, pirms 13 gadiem
Labi ir,ka netika ceturdaļfinālā.Tad no krieviem kārtīgi pa mici dabūtu.

  +1 [+] [-]

, 2012-05-15 12:07, pirms 13 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: Šuplers vienmēr paticis, runā ko domā, neauklējas un ir mugurkaulu.

piekrītu viņam , 95% no izlases trūkst uguntiņas, vienīgi, Laviņš, Štāls,Koba, Andersons, Jučers un Ervīns ir gatavi sisties līdz galam.
bāc tu esi labais humora vecis, vismaz liki pasmaidīt.

     [+] [-]

, 2012-05-15 12:08, pirms 13 gadiem
Nu jau taa ir tikai un vieniigi viena un neko neizshkjirosha spele, viss jau ir zaudeets, gan punkti gan ceturtdaljfinals gan ari daļēji gods un lidzjuteeji - nu vismaz uz gadu!! jo nakamgad atkak buus tas pats - un jau kuru sezonu - sakums itka liekas nu tiiri neko un beigas tikai barankas caurums paliek, jeb arii lai ko un kaa saka - bet varbuut taa arii ir Latvijas vieta psaules hokja rangaa +-10 ja labi tad 7 ja sliktaak tad 13..khmmmm

  -2 [+] [-]

, 2012-05-15 12:08, pirms 13 gadiem
Pacentieties! Dēļ viņiem! ';
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-05-15 12:16, pirms 13 gadiem
būtu labāk braukuši mājās un miers, lai piešķir tehnisko zaudējumu

  +3 [+] [-]

, 2012-05-15 12:34, pirms 13 gadiem
Zhel tos kas atbrauca uz LV izlasi lai cinitos bet tur tie debila RD izcilnieki lazhu laizh

  +2 [+] [-]

, 2012-05-15 12:42, pirms 13 gadiem
Spele jau pajuka sakot ar Norvegiju , kad netika laists laukuma tas lideris Indrasis , gan jau citiem ka Redliham, Spruktam u.c. skauz , ka paradijusies zvaigzne !

  +1 [+] [-]

, 2012-05-15 12:42, pirms 13 gadiem
Nezinu, ko piebilst... gods jau ir zaudēts, $ griežas dažiem gar acīm. Indrašis cenšas, jo ļimons var spīdēt pēc gada, diviem. masturbatori. Vsjo.

  +1 [+] [-]

, 2012-05-15 12:48, pirms 13 gadiem
šodien nespēlēs Bērziņš - esot vakardienas spēlē izsists plecs. Tā Zembergs no Stokholmas ziņo.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-05-15 12:55, pirms 13 gadiem
Ar godu nezaudēt 0-7

  +1 [+] [-]

, 2012-05-15 13:04, pirms 13 gadiem
Gods jau tika atstāts spēlēs pret Dāniju un Norvēģiju, kur spēlētāji skaidri parādīja savu attieksmi un nevēlēšanos cīnīties

     [+] [-]

, 2012-05-15 13:07, pirms 13 gadiem
Čempionāts jānoslēdz ar golu!

     [+] [-]

, 2012-05-15 13:15, pirms 13 gadiem
alguns rakstīja: Nu ja.Nospēlesim pēdējā spēlē teātri,lai tiem līdzjutējiem aiztaisītu mutes.Zviedriem neko nevajag,tikai puikas nepārcenšaties un centieties viņus nesakaitināt.Ieturiet distanci rezultātā-1;-2 un pēc tam varēsiet sniegt intervijas.Redziet, kur mēs līdzīgi nospēlējām! Mazliet tikai nepaveicās.Vienai daļai fanu varbūt miglu acīs iepūtīsiet,tikai savu īsto spēli un attieksmi jūs nodemonstrējāt mačā ar norvēģiem un dāņiem.Un par to jums lielākā daļa Latvijas izlases līdzjūtēji paldies neteiks.Pat uzvara pret Zviedriju nekam nevajadzīgā spēlē nevarēs šiem līdzjutējiem atgriezt iekšējo mieru.
Hmmm? Man jau pirms čempionāta bija iekšējs miers un joprojām ir. Esmu pat izbrīnīts par augsto 5.vietu mūsu apakšgrupā. LV spēju maksimums tika nodemonstrēts spēles pret RUS pirmajos divos periodos.
2005.Insbrukā, kad pēdējā spēlē, jau 6 komandu apakšgrupā, LV bija jāspēlē arī pret SWE ( varējām iekļūt 1/4), riktīgi cerēju, ka nu tik būs...... Pēc 10 min viss bija beidzies, kopā 2:9.
Galvenā līdzjutēja panākumu ( sirdsmiera) atslēga :------))) ir saprast, ka mūsu vieta ir no 10-14, izcilas veiksmes un sakritības apstākļos 7-8.

     [+] [-]

, 2012-05-15 13:16, pirms 13 gadiem
Jānoslēdz ar godu ??? Pakāsuši jūs savu godu esat puiši!! Varat kaut uz galvas nostāties tagad!!!.....

  +3 [+] [-]

, 2012-05-15 13:19, pirms 13 gadiem
Žēl vienīgi tas, ka dažs labs no mūsu hokejisties izteicās, ka šo čempi veltīsim Karlim..
ne gaužām tas labākais veltijums beigās sanācis.

  +1 [+] [-]

, 2012-05-15 13:21, pirms 13 gadiem
Spēli skatīšos šā kā tā, lai gan esmu vīlies par šī PČ LV sniegumu.
Labi ka klātienē tikai pirmās trīs spēles noskatījos.

     [+] [-]

, 2012-05-15 13:24, pirms 13 gadiem
Tīrs rakstīja: Spēli skatīšos šā kā tā, lai gan esmu vīlies par šī PČ LV sniegumu.
Labi ka klātienē tikai pirmās trīs spēles noskatījos.
Paveicās! Tie, kuri noskatījās pēdējās 3 ir auzās! Vai nav pienācis laiks tiesu darbiem: attiesāt ieguldīto piķi!:----)))

  -2 [+] [-]

, 2012-05-15 13:27, pirms 13 gadiem
zviedri šodien raudās!!!

     [+] [-]

, 2012-05-15 13:28, pirms 13 gadiem
SamīC rakstīja: zviedri šodien raudās!!!
No smiekliem par mūsu sniegumu!!...

  +1 [+] [-]

, 2012-05-15 13:29, pirms 13 gadiem
SamīC rakstīja: zviedri šodien raudās!!!
Domā tiksi iekšā ar 1l piparu gāzes balonu? :---)

  +1 [+] [-]

, 2012-05-15 13:55, pirms 13 gadiem
Ar godu bija jānospēlē pret norvēģiem un dāņiem un ar godu kaut vienā spēlē labākā spēlētāja balva bija jādod Masaļskim.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-05-15 14:17, pirms 13 gadiem
Kāpēc bilde ielikta kreisajā pusē ? Grūti lasīt, dooh..

     [+] [-]

, 2012-05-15 14:32, pirms 13 gadiem
biš negācijas jūtamas, bet.. nu nesanāca vinnēt kkādus dāņus un norvēģus, tak lai.. citreiz vinnēsim.! nav ko te vakardienā dzīvot jāatbalsta čaļi, tak ne katru dienu spēle iet no rokas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-15 14:50, pirms 13 gadiem
NOR - DEN 5:0,pēc otrā perioda, nebūsim zemāk par 12 vietu.

     [+] [-]

, 2012-05-15 14:51, pirms 13 gadiem
Viņiem nevajag līdzjutēju atbalsts čempionātā, jo ar septembri par viņiem kaismīgi bļaus tie, kas tagad noliek un novēršas.

  -2 [+] [-]

, 2012-05-15 14:53, pirms 13 gadiem
0:14 zaudeesim, cereesu uz lielaako sagraavi LV hokeeja vestuuree!

  +7 [+] [-]

, 2012-05-15 14:54, pirms 13 gadiem
SamīC rakstīja: zviedri šodien raudās!!!
....smieklu asaras.

  +1 [+] [-]

, 2012-05-15 14:56, pirms 13 gadiem
Ko nu tagad pedeeja spele nospelet cienigi.
Labak butu braukusi majaas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-05-15 15:12, pirms 13 gadiem
Šovakar ir obligāti jāuzvar ziedri, pretējā gadījumā nezinu kā var ar paceltām galvām atbraukt uz mājām un lidostā spiest roku vaniem!

     [+] [-]

, 2012-05-15 15:33, pirms 13 gadiem
Espozito rakstīja: Es līdzi jutīšu Latvijai, tāpat kā pēdējos 17 gadus. Sports ir sports vieni uzvar vieni zaudē. Man protams ir rūgtums par pēdējām trīs spēlēm, bet domāju ka puiši vienalga ir pelnījuši arī labus vārdus. Tādi spēlētāji kā Ronalds,Miks,Gints, Edgars un vēl vairāki, nav pelnījuši, lai jūs te gānītos un Latvijas izlase ir labāk startējusi nekā iepriekšējā čempionātā. Novēlu mūsējiem no sirds pacīnīties un uzvarēt. P.s.Tie kas atbalsta savējos tikai uzvarās manas acīs nav patiesi līdzjutēji.
Piekrītu ,jāsamierinās ar tādiem spēlētājiem kas ir , ja kaut kas nepatīk ejiet paši spēlēt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-15 15:37, pirms 13 gadiem
Godu mēs zaudējām zaudējot Norvēģiem un pēc tam arī Dāņiem!
Domāju , ka šodien būs vēl viens kaunpilns kāsiens!

  +1 [+] [-]

, 2012-05-15 15:44, pirms 13 gadiem
Izlase šogad bez cīņas spara ar zaudētāju psiholoģiju.Var atzimēt Indraši kurš parādija veterāniem kā hokejā vārti jāmet.Domāju ka tāds hokejs .......nevienam nav vajadzīgs. Vīlos Spruktiņā kurš spēli ar Italiem kritizēja un pats neko nerādija.Miķelis taupijās Lokomatives miljoniem un par Latviju piemirsa . KHL mums nevajag.Irbiti par vārtu sargu treneri un Irbites patriotismu mums vajag.

  +2 [+] [-]

, 2012-05-15 15:59, pirms 13 gadiem
Zviedriem spēlēs arī Bekstrēms, būšot maiņa Hornkvists-Bekstrēms-Alfredsons izskatās draudīgi, vel vairāk tad, ja zini, ka pretī būs Cipulis-Širokovs-Meija
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-05-15 16:08, pirms 13 gadiem
Jus jau paši visu redzejat tālak vel sliktāk būs ta ir ta sistema kas dinamao notiek neprofesionali strada FIZISKA SAGATAVOSANA VADA CILVEKS KURAM PAT IZGLITIBA NEATBILST , PAVADOT LAIKUS VACU CIETUMOS IEMACIJA NO GALVAS SVARCNEGERA ROKAS GRĀMATU KA PUMPET MUSKULLJUS LŪK REZULTĀTS , A PA PAREIEM VISPAR NAV VĀRDU ABOLS ? IGNATIEVS ? LŪK KO SATRENNEJUŠI DINAMO ka izteicas musu slavanais aizsargs DULEVSKIS- LAVINŠ TA TAS IR DARBS KAS TIEK AR GADIEM IEGULDĪTS MŪSOS ?????????????????? LŪK REZULTĀTS TALAK VEL SŪDIGAK BUS TICIET MAN !!!!!!!!!!!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-05-15 16:30, pirms 13 gadiem
ingmrs rakstīja: Čempionāts jānoslēdz vismaz ar golu.
Pēdējās 240 minūtēs latvieši spējuši tikai reizi iebakstīt ripu pretinieka vārtos un reizi savos vārtos. Kādi būtu argumenti, lai kas mainītos šovakar pret zviedriem?

  -1 [+] [-]

, 2012-05-15 16:30, pirms 13 gadiem
būs smieklīgi, ja šodien nospēlēsim labi un vācieši uzvilks čehiju.

  +3 [+] [-]

, 2012-05-15 16:36, pirms 13 gadiem
Man pat liekas, ka France mus iznestu, ka mazos!

     [+] [-]

, 2012-05-15 16:52, pirms 13 gadiem
Xedoz rakstīja: Man pat liekas, ka France mus iznestu, ka mazos!
Ar SVK pēc 15min pirmajā periodā 2:2, tā kā Tavas aizdomas ir pamatotas.

  +3 [+] [-]

, 2012-05-15 16:57, pirms 13 gadiem
gods palika spēlē ar NOR...

  +2 [+] [-]

, 2012-05-15 17:30, pirms 13 gadiem
Lētticīgie antiņ.. ko jūs kādas cerības liekat vispār? Jūs tagad domājat, ka pārējie, skatoties uz nevarīgajiem SPruktiem, Miķeļiem, Štāliem un co no Dinamo, rausies pa divām galvām?
Nekā nebūs, beidziet sapņot un gaidiet nākamo Tikai Rīga, Tikai Dinamo sezonu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-15 17:43, pirms 13 gadiem
Daugava teica, ka šis čempionāts tiks veltīts Kārlim, tad vismaz pēdējā spēlē uz emocijām, un ceru, ka nākamajā čempī Latvijai būs iespējami stiprākais sastāvs, jo tikai tad, ja ir vienots sastāvs un labākie spēki, tikai tad Latvijas izlase var cerēt uz augstākām vietām...
Kopumā čempis labs būtu tad, ja vismaz mēs reāli būtu cīnijušies visās spēlēs, neatkarīgi kuri mēs paliktu pēc punktiem, vismaz būtu gandarījums.

  +1 [+] [-]

, 2012-05-15 17:46, pirms 13 gadiem
Gods jau sen pazaudēts.

     [+] [-]

, 2012-05-15 18:26, pirms 13 gadiem
Vai nav tas pats kas pirms gada,varam pacitēt arī Sc lietotājus-:

Latvijas Hokeja federācijas (LHF) valdes sēdē, vērtējot izlases startu pasaules čempionātā, nolemts pieņemt bargus mērus – darbs uzteikts visam izlases personālam.

„Uzdevums netika izpildīts, tāpēc arī tika pieņemts tāds lēmums,” situāciju Sportacentrs.com pavisam īsi komentēja LHF prezidents Kirovs Lipmans, norādot, ka atlaisti visi – gan treneri, gan menedžeri, gan arī maznozīmīgākus amatus ieņēmušie.

     [+] [-]

, 2012-05-15 18:27, pirms 13 gadiem
Spēli noteikti skatīšos. Ceru, ka zviedri sagraus un piesmies Latviju, manā vieta atmaksājot par kārtējo reizi piedir$tajām līdzjutēju emocijām.

     [+] [-]

, 2012-05-15 18:30, pirms 13 gadiem
Čehija Drā..... Vāciju 34 min. 6-1

     [+] [-]

, 2012-05-15 18:34, pirms 13 gadiem
Lai arī pēdējās spēlēs ļoti slikti spēlējam, ja to vispār var nosaukt par koheju, būsim desmitie, ja paņemam zviedrus , tad par devītie, tas gan laikam nereāli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-05-15 18:37, pirms 13 gadiem
Bezierunu kāsiens ar 3-4 vārtu starpību, mūsējiem skābi raudulīgi ģīmji, nu kā jau labākajās tradīcijās!
Septiņi litri, SARAUJ!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-05-15 18:41, pirms 13 gadiem
Kastiels rakstīja: Šmidzi, par belariem piekrītu, GER.SUI,KAZ, vismaz centās un guva vārtus
Piekritu. Gods ir jaaizstav un ciena ir janopelna. Musejiem nav ne viena ne otra. Pedejas divas speles - bezpautu lupatas!

  +4 [+] [-]

, 2012-05-15 18:45, pirms 13 gadiem
Supertizlošanās šodien turpināsies, neies tak kaulus lauzt vēl pēdējā spēlē. Kam tas vajadzīgs?!

     [+] [-]

, 2012-05-15 18:46, pirms 13 gadiem
Celerons rakstīja: Supertizlošanās šodien turpināsies, neies tak kaulus lauzt vēl pēdējā spēlē. Kam tas vajadzīgs?!
Aha, un vel savu vartsargu pietures, lai zviedram vinu dauzit vieglak, citadi vel spirinasies!

     [+] [-]

, 2012-05-15 18:49, pirms 13 gadiem
Celerons rakstīja: Supertizlošanās šodien turpināsies, neies tak kaulus lauzt vēl pēdējā spēlē. Kam tas vajadzīgs?!
Latvijas vārds nav taču tā vērts lai atdotos uz 100% izlasei.
Nolans ''Mēs necīnījamies...'' šis laikam ieies vēsturē

     [+] [-]

, 2012-05-15 19:05, pirms 13 gadiem
Ko vispar lv, ger un blr izlses shajaa chempi dara, kaut kads izsmiekls, prom uz 1 diviziju nakamgad ,lai mazak komandas

     [+] [-]

, 2012-05-15 19:05, pirms 13 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: -1
Var parēkt par info kas ir atrodams tava profila 25k komentāru jāsaka tīri ne ko jau Rietumu vilciens

  +2 [+] [-]

, 2012-05-15 19:08, pirms 13 gadiem
AR GODU ZAUDET GODU?

  +3 [+] [-]

, 2012-05-15 19:16, pirms 13 gadiem
Rietumu vilciens jāatdod metāllūžņos,jo nu visi redz cik patiesībā nožēlojama ir DEL.....

     [+] [-]

, 2012-05-15 19:22, pirms 13 gadiem
nu ko Ripas ir iekrātas, tagad tik jāsalādē zviedru kastē

  +1 [+] [-]

, 2012-05-15 19:22, pirms 13 gadiem
Mde, Latvija vinnēja I Divīzijas Itāliju, un Vāciju kura šogad atļauj sev iemest ap 10 vārtiem spēlē.

Ja godīgi 100X vairāk patika kā mēs norargājām vietu Elitē parādot raksturu un kritiskajā brīdī uzvarot baltkrievus 6-3 un Austriju 4-1!
Tas čempis arī bija izgāzšanās, bet vismaz džeki parādija ka viņiem ir olas

  +1 [+] [-]

, 2012-05-15 19:24, pirms 13 gadiem
Espozito rakstīja: Es līdzi jutīšu Latvijai, tāpat kā pēdējos 17 gadus. Sports ir sports vieni uzvar vieni zaudē. Man protams ir rūgtums par pēdējām trīs spēlēm, bet domāju ka puiši vienalga ir pelnījuši arī labus vārdus. Tādi spēlētāji kā Ronalds,Miks,Gints, Edgars un vēl vairāki, nav pelnījuši, lai jūs te gānītos un Latvijas izlase ir labāk startējusi nekā iepriekšējā čempionātā. Novēlu mūsējiem no sirds pacīnīties un uzvarēt. P.s.Tie kas atbalsta savējos tikai uzvarās manas acīs nav patiesi līdzjutēji.
pilniigi piekriitu

  +1 [+] [-]

, 2012-05-15 19:29, pirms 13 gadiem
Es tikai neķereu ko nozīmē "ar godu" Piemēram 1:5 būtu ar godu, bet nu 1:6 jau ar negodu? Jeb spriežot pēc spēles? Pret pretinieku, kuram vairs neko nevajag un galvenais ir nesatraumēties, pacensties šos tomēr satraumēt tā lai no trīs kroņiem uz 1/4 finālu spējīga iziet būtu tikai puskomanda? Mēs to varam atļauties, pēdējā spēlē iespējamā diskvalifikācija vairs nebaida. Tad kas ir t.s "ar godu" Ar godu vajadzeja iepriekšējo speli spēlēt, tagad godu pat zviedrus uzvarot neatgūsi. Jo ne mums, ne zviedriem neko vairs nevajag, tātad šovakar patiesībā būs parasts tovarņaks bez jebkādas vēsturiskas nozīmes.

  +3 [+] [-]

, 2012-05-15 19:30, pirms 13 gadiem
britiw_h-side rakstīja: Mde, Latvija vinnēja I Divīzijas Itāliju, un Vāciju kura šogad atļauj sev iemest ap 10 vārtiem spēlē.

Ja godīgi 100X vairāk patika kā mēs norargājām vietu Elitē parādot raksturu un kritiskajā brīdī uzvarot baltkrievus 6-3 un Austriju 4-1!
Tas čempis arī bija izgāzšanās, bet vismaz džeki parādija ka viņiem ir olas
Šis čempis ir paraugs visiem, kā neiesvīstot var dabūt 10.vietu. Ja drusku iesvīstu, tad 8-nieks rokā!:----)))

     [+] [-]

, 2012-05-15 19:42, pirms 13 gadiem
Izskatās, ka būsim 10. vietā, ja uzvarēsim, tad 9.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2012-05-15 19:51, pirms 13 gadiem
WILDE1 rakstīja: izskatās arī, ka IIHF rangā apiesim belarus un dāņus, un ieņemsim ranga 11. vietu.
Pre-Champ. Ranking

Katrā ziņā, ja letiņiem šis čempis nav izdevies, tad belariem tas ir katastrofāls= ar 3 stabiliem NHL-iešiem Grabovsku un bračkām Kosticiniem, kā arī KHL top vārtsargu Kovaļu tikai 14. vieta.
Izskatās, ka Baķka ripinās galvas ne sliktāk kā Ozo golfa bumbas.
A jēga no tā? Francija, Ukraina, Kazahstāna.. vienai no šitām Latvija toč zaudēs, aizdoma, ka tā varētu būt valsts kura gandrīz tika 1/4 finālā šogad.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-05-15 19:58, pirms 13 gadiem
Gin4a rakstīja: Šis čempis ir paraugs visiem, kā neiesvīstot var dabūt 10.vietu. Ja drusku iesvīstu, tad 8-nieks rokā!:----)))
Interesants fakts, ka pēc Ķēniņa 1:0 pret Itāliju varēja neko nemest iekšā un tik un tā būtu 10. vieta. Tas ir 3 vārti pretvāciju un 1 pret itāliju (kopa 4) pietiktu 10.vietai !!!))))
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-15 20:14, pirms 13 gadiem
lukaz23 rakstīja: Ja mēs zviedrim neiemetīsim vārtus,kas visdrīzāk ar notiks,tad būsim guvuši mazāk vārtus visā čempionātā,kā norvēģi vienā spēlē
Ir par ko aizdomāties.
Un ja vel ņem vērā ka puse no mūsu gūtiem vārtiem pret Itāliju....

  -1 [+] [-]

, 2012-05-15 20:17, pirms 13 gadiem
bet galvenais, ja ka nekas tak nemainīsies! Fani tāpat eiforijā ies uz Dinamo spēlēm , jo tas jau tak pēdējos 3 gadus ir divreiz svarīgāks par izlases rezultātiem, galvenais ir iekļūt KHL playofaa. Tāpat visi akli turpinās uzskatīt un skandināt, ka KHL ir gandrīz tik pat laba kā NHL, mēs esam sadzinuši tādu līmeni sev, ka neviens mums vairs nestāsies pretī, bet kāredzam, tad katru gadu rezultāti paliek arvien sliktāki. Ja vien vēl dzeltenā prese kādreiz arī sāks kādas akcijas ar negatīviem rakstiem par kāu hokejistu utml, tad hokeja reputācija var tikt ievainota tikpat dziļi, cik šobrīd basketbola.

     [+] [-]

, 2012-05-15 20:19, pirms 13 gadiem
Nu 10 vieta kopvērtējumā arī nav nemaz tik slikta, ja kas.
Pirms 2 gadiem īzšāva vācieši, pirms gada Dānija, šogad Norvēģi. Tā, ka Latvijai konkurentu uz čempionāta pārsteigumu paliek arvien mazāk. Jācer, ka Nolans paliks pie stūres, izdarīs vajadzīgos secinājumus un nākošgad spēsim sarūpēt arī kādu pārsteigumu.

Abrag - vai zini kūrā grupā nākšogad spēlēsim?

     [+] [-]

, 2012-05-15 20:23, pirms 13 gadiem
bārda un sifons rakstīja: bet kāredzam, tad katru gadu rezultāti paliek arvien sliktāki.
nu šis (10. vieta) būs laikam labākais rezultāts pēdējo 3 gadu laikā... ja mēs par vietu runājam.
Ja mēs runājam par post-Čehijas spēles sniegumu, tad es nezinu... vai nu treneri neielika fizisko vai ko, bet kā varēja tā nomuļļāt 2 svarīgākās spēles...........

Nolans parādīja tikai to, ko varēja parādīt beigās... ka arī ir cilvēks un laikam jau ne pasaules gudrākais treneris, jo sākumā šķita, ka viņa teorijas strādā, bet baigās viss izkusa kā vēlā pavasara sniegs un palika tikai nefunkcionējošs Indrašis 1. maiņā ar nulli Miķeli, netrenēts vairākums (un laikam arī mazākums) un kome, kam spēks uz 3 spēlēm un 2 periodiem sarēķināts...

     [+] [-]

, 2012-05-15 20:24, pirms 13 gadiem
bārda un sifons rakstīja: bet galvenais, ja ka nekas tak nemainīsies! Fani tāpat eiforijā ies uz Dinamo spēlēm , jo tas jau tak pēdējos 3 gadus ir divreiz svarīgāks par izlases rezultātiem, galvenais ir iekļūt KHL playofaa. Tāpat visi akli turpinās uzskatīt un skandināt, ka KHL ir gandrīz tik pat laba kā NHL, mēs esam sadzinuši tādu līmeni sev, ka neviens mums vairs nestāsies pretī, bet kāredzam, tad katru gadu rezultāti paliek arvien sliktāki. Ja vien vēl dzeltenā prese kādreiz arī sāks kādas akcijas ar negatīviem rakstiem par kāu hokejistu utml, tad hokeja reputācija var tikt ievainota tikpat dziļi, cik šobrīd basketbola.
Lai vai kā, bet RD uz šo brīdi piedāvā pašu laāko sniegumu.
Ne VEF, ne SKONTO nav spējīgi atvest uz Rīgu alternatīvu līmeni KHL.

Par "akliem" faniem pilnīgi piekrītu. Tādu mums ir daudz. Tāpat kā "nolicēju" arī pietiek. Tā, gan, jau ir dzeku lielākā nelaime, ka viņi redz vai nu melnu vai baltu - pelēks nepastāv.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-05-15 20:30, pirms 13 gadiem
Negodu dara viena daļa šī portāla lasītāju. Pēc būtības man būtu jākaunas par šādiem tautiešiem, bet tā vietā man viņu ir vienkārši žēl, jo Dieviņš viņiem prātu nav iedalījis. Jālepojas ar to, kas ir, un jātur īkšķi, kad iet visgrūtāk.
Par lielu Latviju!

  -1 [+] [-]

, 2012-05-15 20:34, pirms 13 gadiem
pēc spēles ar norvēģiem es biju gatavs pieņemt, ka norvēģi vnk bija labāki (un čempionāta izskaņu viņi arī perfekti nospēlēja), bet nu tad, kad 0:2 pret dāņiem un arvien pretīgāku hokeju.... Ok dāņi ir labi, nav viņi slikti, bet nu nav viņiem šogad ar viss kārtībā komandā un šitā kāst.........

Saprotu jau, ka komē nav Ņiživijs, Vasiļjevs... un? Ir Sprukts ar Daugaviņu, salidzinot ar pagājušo gadu, kas, iespējams, ir pat vērtīgāk... Ja pagājušogad vismaz varējām priecāties par to, ka dauzījām belarus izslēgšanas kārtā un dāņiem kāsām nelaimes gadījuma dēļ, ta kas šogad???

Puče izvilks ''norvēģi, dāņi attīstās'' kārti un šo sniegumu novels uz to, slavējot Nolanu (tāpat kā jau notika ar RD un Rautakallio- ABSOLŪTI TAS PATS un dīvaini, ka abu trenētās komes arī neko nevar iemest katastrofāli)... bet... ar ko šis arguments ir labāks par to, ka "Nolans(Rautakallio) izgāzās''...? Ne ar ko, tikai citi vārdi... Un abu gadījumā, protams, nevar arī teikt ''izgāzās'', jo viens var piesaukt spēli ar vāciem un 10 vietu, bet otrs play-offu un zaudi Jučera dēļ.....

Es jau nesaku, ka Nolans jāņem nost, bet domāju, ka turpināsies slavināšana no Pučes puses un ''slinko'' letiņu pelšana, kas nesaprot treneri... bet varbūt viņiem nekāds tāds treneris arī nav jāsaprot?

Kāpēc, kad U18 un U20 līmenī spēlējam un pat dāņi un norvēģi mūs pārmētā gandrīz vienmēr, tad vinnējam (un dažreiz pārliecinoši), bet te nevaram neko ar visu agresīvo hokeju... Varbūt tāpēc, ka cīņā NOLANA HOKEJS pret NOLANA HOKEJS kā uzvarētāji iznāks tie paši dāņi un norveģi, jo šo hokeju viņiem potē jau no mazotnes.... Varbūt mums mazāk jāskatās kā spēlēt Nolana hokeju, bet citējot Puči jāskatās uz tām ''pasaciņām par savu unikalitāti pasaulē'' un jāpadomā par to, ka varbūt tiešām viss tas hokejs, ko mēs spēlējām un spēlējām tomēr galīgi nav slikts un tā vietā nevajag piedāvāt hokeju, kur Jass ir komandā tikai tāpēc, ka prot bortot un ledu pulēt labāk pa citiem....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-05-15 20:42, pirms 13 gadiem
Ikrnpk rakstīja: pēc spēles ar norvēģiem es biju gatavs pieņemt, ka norvēģi vnk bija labāki (un čempionāta izskaņu viņi arī perfekti nospēlēja), bet nu tad, kad 0:2 pret dāņiem un arvien pretīgāku hokeju.... Ok dāņi ir labi, nav viņi slikti, bet nu nav viņiem šogad ar viss kārtībā komandā un šitā kāst.........

Saprotu jau, ka komē nav Ņiživijs, Vasiļjevs... un? Ir Sprukts ar Daugaviņu, salidzinot ar pagājušo gadu, kas, iespējams, ir pat vērtīgāk... Ja pagājušogad vismaz varējām priecāties par to, ka dauzījām belarus izslēgšanas kārtā un dāņiem kāsām nelaimes gadījuma dēļ, ta kas šogad???

Puče izvilks ''norvēģi, dāņi attīstās'' kārti un šo sniegumu novels uz to, slavējot Nolanu (tāpat kā jau notika ar RD un Rautakallio- ABSOLŪTI TAS PATS un dīvaini, ka abu trenētās komes arī neko nevar iemest katastrofāli)... bet... ar ko šis arguments ir labāks par to, ka "Nolans(Rautakallio) izgāzās''...? Ne ar ko, tikai citi vārdi... Un abu gadījumā, protams, nevar arī teikt ''izgāzās'', jo viens var piesaukt spēli ar vāciem un 10 vietu, bet otrs play-offu un zaudi Jučera dēļ.....

Es jau nesaku, ka Nolans jāņem nost, bet domāju, ka turpināsies slavināšana no Pučes puses un ''slinko'' letiņu pelšana, kas nesaprot treneri... bet varbūt viņiem nekāds tāds treneris arī nav jāsaprot?

Kāpēc, kad U18 un U20 līmenī spēlējam un pat dāņi un norvēģi mūs pārmētā gandrīz vienmēr, tad vinnējam (un dažreiz pārliecinoši), bet te nevaram neko ar visu agresīvo hokeju... Varbūt tāpēc, ka cīņā NOLANA HOKEJS pret NOLANA HOKEJS kā uzvarētāji iznāks tie paši dāņi un norveģi, jo šo hokeju viņiem potē jau no mazotnes.... Varbūt mums mazāk jāskatās kā spēlēt Nolana hokeju, bet citējot Puči jāskatās uz tām ''pasaciņām par savu unikalitāti pasaulē'' un jāpadomā par to, ka varbūt tiešām viss tas hokejs, ko mēs spēlējām un spēlējām tomēr galīgi nav slikts un tā vietā nevajag piedāvāt hokeju, kur Jass ir komandā tikai tāpēc, ka prot bortot un ledu pulēt labāk pa citiem....
Ja tev nav spēka un meistarības tu vari spēlēt tikai tādu hokeju kādu atļauj tavi spēki un meistarība.

  -1 [+] [-]

, 2012-05-15 20:51, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Ja tev nav spēka un meistarības tu vari spēlēt tikai tādu hokeju kādu atļauj tavi spēki un meistarība.
v tom to i ģela, ka fiziskais tika sačakarēts galīgi uz čempa otro pusi... NU KOMANDA KNAPI VELKAS PA LAUKUMU, KO VAR GRIBĒT (šite gribēju likt tos dusmīgos smailijus divus, kas krata dūri un bļauj treneru korpusa virzienā, bet aizmirsu kā

Ps: vo atcerejos

  -1 [+] [-]

, 2012-05-15 20:52, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Ja tev nav spēka un meistarības tu vari spēlēt tikai tādu hokeju kādu atļauj tavi spēki un meistarība.
Ja Tev nav spēka un meistarības, tu A grupā nespēlē Tikai spēka un meistarības dēļ Latvija spējusi noturēties A grupā. Pat ar pašreizējo sastāvu un pie fakta, ka Latvijai NAV normālas līgas, ar lielvalstīm mēs spējam cīnīties, protams, kamēr vien ir spēks. Bet arī fakts, ka mēs spējam cīnīties, dara mums tikai godu. Citas mūsu izmēra valstis tikai priecātos, ja viņu izlase spēlētu A grupā.
Tā ka nevajag nopelt to, kas mums ir. Ja nebūtu, tad gan jau gaudas būtu vēl lielākas, bet latviešu dabā ir gausties par to, kas viņiem IR

     [+] [-]

, 2012-05-15 20:53, pirms 13 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Citas mūsu izmēra valstis tikai priecātos, ja viņu izlase spēlētu A grupā.
vai neliktos par to ne zinis, kā Dānija vai Austrija un norvēģi

     [+] [-]

, 2012-05-15 20:54, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Ja tev nav spēka un meistarības tu vari spēlēt tikai tādu hokeju kādu atļauj tavi spēki un meistarība.
Galvenais, lai to saprot paši spēlētāji. Kas viņiem liedz pilnveidoties? Pat 30 gados to var izdarīt. Nav jākar slidas vadzī, bet jāiet uz ledus un jāatsrādā metieni. Savulaik Vētra basketbolā palika pēc treniņiem un atstrādāja metienus. Kaut kur lasīju, ka viņš papildus treniņiem izdarīja ap 300 metienus pa grozu. Kurš hokejists pēc treniņiem veic 300 metienus pa vārtiem? Protams, ka vieglāk ir atrunāties ar ledus trūkumu, bet, ja būs pieprasījums, tad Savickim būs jānodrošina iespēja.
Pašlaik izskatās, ka Cipuļa slimība ir lipīga. Mani arī nedaudz pārsteidz pirmās maiņas "aktivitāte" pēdējās spēlēs. Var jau būt, ka zemapziņā Indrašis tomēr saslima ar zvaigžņu slimību, varbūt, ka "veciem bukiem" nepatika, ka jaunais tā kļūst par līderi. Tomēr vajadzēja visas spēles spiest uz Indraši, Ķēniņu un virzīt viņus par līderiem. Ar Ķēniņu it kā saprotams - čalis nebija iz;asē iespēlēts. Indrašis arī "izšāva" tikai čempionātā. Pilnīgi iespējams Nolans nemaz uz viņiem necerēja, bet cerēja uz Daugaviņu. Kaut gan tas arī naivi, zinot Daugaviņa rezultativitāti regulārajā sezonā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-05-15 20:57, pirms 13 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Ja Tev nav spēka un meistarības, tu A grupā nespēlē Tikai spēka un meistarības dēļ Latvija spējusi noturēties A grupā. Pat ar pašreizējo sastāvu un pie fakta, ka Latvijai NAV normālas līgas, ar lielvalstīm mēs spējam cīnīties, protams, kamēr vien ir spēks. Bet arī fakts, ka mēs spējam cīnīties, dara mums tikai godu. Citas mūsu izmēra valstis tikai priecātos, ja viņu izlase spēlētu A grupā.
Tā ka nevajag nopelt to, kas mums ir. Ja nebūtu, tad gan jau gaudas būtu vēl lielākas, bet latviešu dabā ir gausties par to, kas viņiem IR
Protams - kurā vēl sporta veidā mēs esam 10. labākiem pasaulē. Jā, bet vienmēr var gribēt labāk
Latviešu līdzjūtējs ir atšķirīgs ar to, ka, pat ja mēs uzvarētu čempionātu, atrastu kam iemests ar akmeni, kuru kritizēt.

  +1 [+] [-]

, 2012-05-15 20:58, pirms 13 gadiem
(O_O) rakstīja: Lai vai kā, bet RD uz šo brīdi piedāvā pašu laāko sniegumu.
Ne VEF, ne SKONTO nav spējīgi atvest uz Rīgu alternatīvu līmeni KHL.
es varu... izveidot profesionālo Latvijas izlietnes bola (krievu valodā zināms kā ''rakovinbol'') komandu. Izlietnes bolu spēlē visās LV vidusskolu klasēs, kur ir izlietne. Viens nostājas tai priekšā un darbojoties kā vārtsargs cenšas atvairīt abu komandu metienus ar bumbu, kas izveidota no kamolā saburzītas A4 lapas...

Vēl var spēlēt citu LV vidusskolās populāru spēli, jeb '''mačalka'' bolu... kad tāfeles tīrāmā lupata tiek samērcēta ūdenī (labākam efektam vēl ieziesta ar krītu) un tad tiek spēlēts pēc tautasbumbas noteikumiem.... sevišķi daudz punktu var dabūt, ja pretiniekam tiek trāpīts sejā.

Azarts un ļaužu pūļi arēnā garantēti...

     [+] [-]

, 2012-05-15 20:59, pirms 13 gadiem
(O_O) rakstīja: Galvenais, lai to saprot paši spēlētāji. Kas viņiem liedz pilnveidoties? Pat 30 gados to var izdarīt. Nav jākar slidas vadzī, bet jāiet uz ledus un jāatsrādā metieni. Savulaik Vētra basketbolā palika pēc treniņiem un atstrādāja metienus. Kaut kur lasīju, ka viņš papildus treniņiem izdarīja ap 300 metienus pa grozu. Kurš hokejists pēc treniņiem veic 300 metienus pa vārtiem? Protams, ka vieglāk ir atrunāties ar ledus trūkumu, bet, ja būs pieprasījums, tad Savickim būs jānodrošina iespēja.
Pašlaik izskatās, ka Cipuļa slimība ir lipīga. Mani arī nedaudz pārsteidz pirmās maiņas "aktivitāte" pēdējās spēlēs. Var jau būt, ka zemapziņā Indrašis tomēr saslima ar zvaigžņu slimību, varbūt, ka "veciem bukiem" nepatika, ka jaunais tā kļūst par līderi. Tomēr vajadzēja visas spēles spiest uz Indraši, Ķēniņu un virzīt viņus par līderiem. Ar Ķēniņu it kā saprotams - čalis nebija iz;asē iespēlēts. Indrašis arī "izšāva" tikai čempionātā. Pilnīgi iespējams Nolans nemaz uz viņiem necerēja, bet cerēja uz Daugaviņu. Kaut gan tas arī naivi, zinot Daugaviņa rezultativitāti regulārajā sezonā.
O, Šitais viedoklis man patīk. Pielnībā piekrītu tam, ka viss ir paša rokās, bet ja cilvēks nesaprot, tad nesaprot.

     [+] [-]

, 2012-05-15 20:59, pirms 13 gadiem
Atšķirībā no hokeja te arī nav iespējams slinkot, jo ja tu tikai domāsi par uzbrukumu un aizsardzibu atstāsi novārtā, dabūsi ar slapju un krītainu lupatu sejā...

  -1 [+] [-]

, 2012-05-15 21:01, pirms 13 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Atšķirībā no hokeja te arī nav iespējams slinkot, jo ja tu tikai domāsi par uzbrukumu un aizsardzibu atstāsi novārtā, dabūsi ar slapju un krītainu lupatu sejā...
Ciet aizgāja? Kāda prognoze starp citu? 0-10, 0-11?

  +2 [+] [-]

, 2012-05-15 21:03, pirms 13 gadiem
Ja nevar ar godu tad vismaz ar golu , pietiks ar vienu ...

  +1 [+] [-]

, 2012-05-15 21:07, pirms 13 gadiem
WILDE1 rakstīja: Ko tad piedāvāsi- Latvijai algot krievu trenerus un spēlēt krievu hokeju? tikai krievu treneri ar saviem maķ- peremaķ no bukartiem, meijām, cipuļiem neuztaisīs kuzņecovus, taresenko un jakupovus.
Ja nav meistarības, tad jākačā masa un jāspēlē forčekings un jācer, ka iekapās golus no vārtupriekšas.
nafig viņš jāspēlē pret sava līmeņa (vai zemākām komandām), kas pašas tāpat to forčekingu spēlēs un kam atšķirībā no mums to galvā borē jau no maziem gadiem?
Mēs tieši ar to bijām interesanti, ka nebijām prognozējami, spēlētāji sabrauca no dažādām līgām ar dažādām pieredzēm un rādīja laukumā ko mācēja... tagad drīz norvēģis vai danis iznāks laukumā (vai jau šogad) un pateiks- Latvija spēlē tā un šitā, nosedzam/sasitam to vai to un vinnēsim... Jau pret norvēģiem Spruktinš vai kas teica, ka ''provocējām, bet viņi nepadevās''... Dabiski, ka ne. Vini jau zināja katru mūsu darbību uz priekšu, jo spēlē jau to pašu hokeju..... PIE TAM DAUDZ LABĀK.

Krievi mēģināja spēlēt kanādiešu spēli Vankūverā... mazais laukums, pļū un pē, jāspēlē kanādiešu stilā........ Krievu U18 izlasē šogad arī iznāca Kanādas entuziasts, salasīja tos, kas bija garakie un smagākie un spēlēja pēc shēmas... uz 5. vietu saspēlēja. Droši vien mēs viņiem tikai tāpēc vien tik smagi zaudējām, ka vnk negaidījām, ka krievi spēlēs TO hokeju... Vācieši bija labāki TAJĀ hokejā, jo viņiem jau no mazotnes māca UN VISS....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-15 21:13, pirms 13 gadiem
Ikrnpk rakstīja: es varu... izveidot profesionālo Latvijas izlietnes bola (krievu valodā zināms kā ''rakovinbol'') komandu. Izlietnes bolu spēlē visās LV vidusskolu klasēs, kur ir izlietne. Viens nostājas tai priekšā un darbojoties kā vārtsargs cenšas atvairīt abu komandu metienus ar bumbu, kas izveidota no kamolā saburzītas A4 lapas...

Vēl var spēlēt citu LV vidusskolās populāru spēli, jeb '''mačalka'' bolu... kad tāfeles tīrāmā lupata tiek samērcēta ūdenī (labākam efektam vēl ieziesta ar krītu) un tad tiek spēlēts pēc tautasbumbas noteikumiem.... sevišķi daudz punktu var dabūt, ja pretiniekam tiek trāpīts sejā.

Azarts un ļaužu pūļi arēnā garantēti...
gadsimta komentārs vecīt, visu cieņu par mana garastāvokļa uzlabošanu tiešām smejos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-15 21:14, pirms 13 gadiem
WILDE1 rakstīja: bet varbūt vispirms ir jānodefinē- kāds ir latviešu hokejs?
vai tas ir sovjetu- krievu hokejs? manuprāt tomēr latvieši pēc savas mentalitātes ir tuvāki zviedriem un somiem, nevis krieviem vai čehoslovākiem.
Kāda vēl tev mentalitāte, nav tāds krievu hokejs , kanādiešu hokejs vai mongoļu hokejs. Ja tu esi spēcīgs, meistarīgs un ar skilu, tad tu vienkārši spēlē un esi labākais, tas tā notiek vienmēr, bez izņēmumiem. Atkārtošos vēlreiz- hokejs nav raķešzinātne.

     [+] [-]

, 2012-05-15 21:14, pirms 13 gadiem
Par mazu brīnumiņu šovakar. Tiktāl mūsējos ir vajājušas tik daudz neveiksmju, ka kaut kad tām ir jāizbeidzas. Šogad esam uzstādījuši vārtu stabiņu un tukšiem vārtiem garām mesto metienu rekordu. Varbūt šovakar...

     [+] [-]

, 2012-05-15 21:14, pirms 13 gadiem
Bet pats galvenais, protams, ka fiziskais bija izčakarēts... Augstākais punkts laikam tika sasniegts pret itāļiem, jo pret citiem konkurentiem (NOR, DEN, GER) itāļi tik švaki neizskatījās, kaut ari mēs paši nu nespēlējām labi.... bet saspēlējām uz 5-0

     [+] [-]

, 2012-05-15 21:15, pirms 13 gadiem
Nebūsim bargi. 10 vieta pasaulē nebūs slikti. Atceramies pagājušo gadu. Par Lielu Latviju!

     [+] [-]

, 2012-05-15 21:18, pirms 13 gadiem
kāds vb zin kur online var nostīties spēli?

     [+] [-]

, 2012-05-15 21:18, pirms 13 gadiem
archaic rakstīja: Nebūsim bargi. 10 vieta pasaulē nebūs slikti. Atceramies pagājušo gadu. Par Lielu Latviju!
Tikai tāds sīkums, ka šogad šo vietu, lai izcīnītu pietika ar divām uzvarām, jo viss ir pakārtots tam, lai čempi uztaisītu interesantāku, lai vājās komandas varētu tikt augstāk. Un kāda starpība, vai esam, 10tie vai 14tie? Ja nēesam 1/4 finālā, tad kāda razņica ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-05-15 21:21, pirms 13 gadiem
bakerboyz rakstīja: draudīgs sākums.
0-5 jau?

  -1 [+] [-]

, 2012-05-15 21:21, pirms 13 gadiem
Ir ir - 0:1

     [+] [-]

, 2012-05-15 21:22, pirms 13 gadiem
Jūtams, ka šodien Jučeram varētu nākties kādus 60 labākajā Masaļska garā atvairīt... vai arī mīties vārtos vietām ar mūsu pirmo numuru
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-15 21:23, pirms 13 gadiem
Ikrnpk rakstīja: vai neliktos par to ne zinis, kā Dānija vai Austrija un norvēģi
Noteikti Var redzēt, ka esi īsts eksperts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-15 21:23, pirms 13 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Noteikti Var redzēt, ka esi īsts eksperts
a ķip to valstu iedzivotājiem hoķis diži rūp....

     [+] [-]

, 2012-05-15 21:24, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Ir ir - 0:1
Krokodil, pastāstīsi lūdzu, kā Tu kļuvi par hokeja sadaļas trolli? Futbola sadaļā Tevi nepieņēma?

     [+] [-]

, 2012-05-15 21:25, pirms 13 gadiem
Ikrnpk rakstīja: a ķip to valstu iedzivotājiem hoķis diži rūp....
Hokejs šajās valstīs nav sporta veids Nr.1, bet kādā līmenī ir šo valstu līgas? LAČ līmenī? Tiešām?!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-15 21:31, pirms 13 gadiem
Vismaz ir ciinasspars!!! bravo

     [+] [-]

, 2012-05-15 21:31, pirms 13 gadiem
bakerboyz rakstīja: neviena metiena psc
Divi bija

  +1 [+] [-]

, 2012-05-15 21:40, pirms 13 gadiem
Normāls vairākums. Kaut gan, ja godīgi, zviedri spēlē ar 60% jaudas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja