Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1624, Did:0, useCase: 3

Čempionāts jānoslēdz ar godu!

Andrejs Siliņš

Čempionāts jānoslēdz ar godu!
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Šovakar pulksten 21:15 Latvijas hokeja valstsvienība aizvadīs pēdējo spēli 2012. gada pasauls čempionātā Stokholmā, tiekoties ar mājinieci un vienu no turnīra galvenajām favorītēm Zviedriju. Mača tiešraide kanālā TV3.

Pēc zaudējumiem pret Norvēģiju (0:3) un Dāniju (0:2) Latvija zaudēja arī teorētiskas iespējas kvalificēties ceturtdaļfinālam. Izdarīt to, kas pēc pirmajām trim spēlēm ikvienam līdzjutējam šķita tik reāli paveicams... Norvēģi apliecināja savu pārākumu rangā un aizsoļoja mums priekšā, un tieši viņi nevis mēs spēlēsem labāko astoņu komandu turnīrā jeb ceturtdaļfinālā. Labi uzsāktais turnīrs atstāja patīkamu iespaidu par izlases 2012. gada modeli, taču pēdējo spēļu bezzobainais sniegums daudziem licis novērsties no komandas.

"Divu spēkos līdzīgu komandu spēlē parasti uzvar tā, kas cīnās smagāk un vairāk vēlas uzvarēt," pēc zaudējuma dāņiem sāpi par savu padoto atdevi pauda Teds Nolans, Latvijas izlases galvenais treneris. Tieši ar cīņassparu un pašatdevi šodien mūsu vīri var atgūt līdzjutēju uzticību, pat ja spēles iznākums būs nelabvēlīgs. Tas noteikti ir nepieciešams, jo līdz ar "Dinamo" ienākšanu mūsu dzīvēs ar katru gadu izlases [aktīvo] fanu skaits arvien sarūk. Puiši noteikti to saprot un darīs visu, lai nodemonstrētu cienījamu sniegumu pret mājinieci Zviedriju.

Zviedri čempionātu sāka ar četrām uzvarām pēc kārtas, bet tad sekoja neveiksme pret krieviem (3:7), lai gan arī taja spēlē zviedri atradās arī visai komfortablā vadībā (3:1). Zaudējumu Krievijai zviedri apslāpēja ar pārliecinošu itāliešu sakaušanu (4:0). Zviedrijai šodien no turnīra viedokļa vairs nekas nav vajadzīgs – ne zemāk, ne augstāk par otro vietu grupā nonākt nevar. Tomēr skaidrs, ka uz ceturtdaļfinālu, kur, ļoti ticams, nāksies spēlēt ar Čehiju, zviedri vēlēsies doties ar labām emocijām un šovakar atkal atdos visu sevi laukumā.

Jādomā, ka Latvijas izlase spēlēs ar Māri Jučeru vārtos, jo "dinamietim" pirms čempionāta esot solīta vismaz viena spēle, pie tam esam zaudējuši izredzes, un Edgars Masaļskis guvis savainojumu. Tikmēr nevaram būt droši, kurš sargās zviedru vārtus. Līdz šim vairāk spēlējis nevis Bufalo "Sabres" vārtsargs Jūnass Enrots, bet gan Viktors Fasts. Stokholmas AIK vārtsargs četros mačos atvairījis 88,76% metienu un vidēji ielaidis 2,5 ripas. Arī Enrotam ļoti līdzīgi cipari.

Dalasas "Stars" uzbrucējs Lujs Ēriksons aizvadītajā NHL sezonā guva 71 punktu (26+45), bet pirmajās sešās čempionāta spēles izcēlies ar desmit (3+7), kas padara "Stars" kapteiņa asistentu par trešo rezultatīvāko visa čempionāta spēlētāju. Pa trim vārtiem sametuši vēl četri vīri – Viktors Stolberjs, Markuss Krīgers (abi Čikāgas "Blackhawks"), Ēriks Karlsons (Otavas "Senators") un Jūhans Fransēns (Detroitas "Red Wings"). Kopumā Zviedrijas sastāvā ir 15 NHL hokejisti un tikai divi no KHL.

Pasaules čempionāts hokejā 2012

Latvijas izlases spēles

DatumsLaiksSpēleRezultāts
5.05.17:15Latvija – Krievija2:5
6.05.21:15Vācija – Latvija2:3
8.05.17:15Latvija – Itālija5:0
10.05.21:15Čehija – Latvija3:1
12.05.13:15Norvēģija – Latvija3:0
14.05.17:15Latvija – Dānija0:2
15.05.21:15Zviedrija – Latvija

S grupa

VKomandaSUUPZPZVAP
1.Krievija7700027:821
2.Zviedrija6600025:1515
3.Čehija6310216:1011
4.Norvēģija6301227:1710
5.Latvija6200411:156
6.Vācija6200413:236
7.Dānija6101411:174
8.Itālija701066:312

     [+] [-]

, 2012-05-15 19:22, pirms 12 gadiem
nu ko Ripas ir iekrātas, tagad tik jāsalādē zviedru kastē

  +1 [+] [-]

, 2012-05-15 19:22, pirms 12 gadiem
Mde, Latvija vinnēja I Divīzijas Itāliju, un Vāciju kura šogad atļauj sev iemest ap 10 vārtiem spēlē.

Ja godīgi 100X vairāk patika kā mēs norargājām vietu Elitē parādot raksturu un kritiskajā brīdī uzvarot baltkrievus 6-3 un Austriju 4-1!
Tas čempis arī bija izgāzšanās, bet vismaz džeki parādija ka viņiem ir olas

  +1 [+] [-]

, 2012-05-15 19:24, pirms 12 gadiem
Espozito rakstīja: Es līdzi jutīšu Latvijai, tāpat kā pēdējos 17 gadus. Sports ir sports vieni uzvar vieni zaudē. Man protams ir rūgtums par pēdējām trīs spēlēm, bet domāju ka puiši vienalga ir pelnījuši arī labus vārdus. Tādi spēlētāji kā Ronalds,Miks,Gints, Edgars un vēl vairāki, nav pelnījuši, lai jūs te gānītos un Latvijas izlase ir labāk startējusi nekā iepriekšējā čempionātā. Novēlu mūsējiem no sirds pacīnīties un uzvarēt. P.s.Tie kas atbalsta savējos tikai uzvarās manas acīs nav patiesi līdzjutēji.
pilniigi piekriitu

  +1 [+] [-]

, 2012-05-15 19:29, pirms 12 gadiem
Es tikai neķereu ko nozīmē "ar godu" Piemēram 1:5 būtu ar godu, bet nu 1:6 jau ar negodu? Jeb spriežot pēc spēles? Pret pretinieku, kuram vairs neko nevajag un galvenais ir nesatraumēties, pacensties šos tomēr satraumēt tā lai no trīs kroņiem uz 1/4 finālu spējīga iziet būtu tikai puskomanda? Mēs to varam atļauties, pēdējā spēlē iespējamā diskvalifikācija vairs nebaida. Tad kas ir t.s "ar godu" Ar godu vajadzeja iepriekšējo speli spēlēt, tagad godu pat zviedrus uzvarot neatgūsi. Jo ne mums, ne zviedriem neko vairs nevajag, tātad šovakar patiesībā būs parasts tovarņaks bez jebkādas vēsturiskas nozīmes.

  +3 [+] [-]

, 2012-05-15 19:30, pirms 12 gadiem
britiw_h-side rakstīja: Mde, Latvija vinnēja I Divīzijas Itāliju, un Vāciju kura šogad atļauj sev iemest ap 10 vārtiem spēlē.

Ja godīgi 100X vairāk patika kā mēs norargājām vietu Elitē parādot raksturu un kritiskajā brīdī uzvarot baltkrievus 6-3 un Austriju 4-1!
Tas čempis arī bija izgāzšanās, bet vismaz džeki parādija ka viņiem ir olas
Šis čempis ir paraugs visiem, kā neiesvīstot var dabūt 10.vietu. Ja drusku iesvīstu, tad 8-nieks rokā!:----)))

     [+] [-]

, 2012-05-15 19:42, pirms 12 gadiem
Izskatās, ka būsim 10. vietā, ja uzvarēsim, tad 9.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2012-05-15 19:51, pirms 12 gadiem
WILDE1 rakstīja: izskatās arī, ka IIHF rangā apiesim belarus un dāņus, un ieņemsim ranga 11. vietu.
Pre-Champ. Ranking

Katrā ziņā, ja letiņiem šis čempis nav izdevies, tad belariem tas ir katastrofāls= ar 3 stabiliem NHL-iešiem Grabovsku un bračkām Kosticiniem, kā arī KHL top vārtsargu Kovaļu tikai 14. vieta.
Izskatās, ka Baķka ripinās galvas ne sliktāk kā Ozo golfa bumbas.
A jēga no tā? Francija, Ukraina, Kazahstāna.. vienai no šitām Latvija toč zaudēs, aizdoma, ka tā varētu būt valsts kura gandrīz tika 1/4 finālā šogad.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-05-15 19:58, pirms 12 gadiem
Gin4a rakstīja: Šis čempis ir paraugs visiem, kā neiesvīstot var dabūt 10.vietu. Ja drusku iesvīstu, tad 8-nieks rokā!:----)))
Interesants fakts, ka pēc Ķēniņa 1:0 pret Itāliju varēja neko nemest iekšā un tik un tā būtu 10. vieta. Tas ir 3 vārti pretvāciju un 1 pret itāliju (kopa 4) pietiktu 10.vietai !!!))))
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-15 20:14, pirms 12 gadiem
lukaz23 rakstīja: Ja mēs zviedrim neiemetīsim vārtus,kas visdrīzāk ar notiks,tad būsim guvuši mazāk vārtus visā čempionātā,kā norvēģi vienā spēlē
Ir par ko aizdomāties.
Un ja vel ņem vērā ka puse no mūsu gūtiem vārtiem pret Itāliju....

  -1 [+] [-]

, 2012-05-15 20:17, pirms 12 gadiem
bet galvenais, ja ka nekas tak nemainīsies! Fani tāpat eiforijā ies uz Dinamo spēlēm , jo tas jau tak pēdējos 3 gadus ir divreiz svarīgāks par izlases rezultātiem, galvenais ir iekļūt KHL playofaa. Tāpat visi akli turpinās uzskatīt un skandināt, ka KHL ir gandrīz tik pat laba kā NHL, mēs esam sadzinuši tādu līmeni sev, ka neviens mums vairs nestāsies pretī, bet kāredzam, tad katru gadu rezultāti paliek arvien sliktāki. Ja vien vēl dzeltenā prese kādreiz arī sāks kādas akcijas ar negatīviem rakstiem par kāu hokejistu utml, tad hokeja reputācija var tikt ievainota tikpat dziļi, cik šobrīd basketbola.

     [+] [-]

, 2012-05-15 20:19, pirms 12 gadiem
Nu 10 vieta kopvērtējumā arī nav nemaz tik slikta, ja kas.
Pirms 2 gadiem īzšāva vācieši, pirms gada Dānija, šogad Norvēģi. Tā, ka Latvijai konkurentu uz čempionāta pārsteigumu paliek arvien mazāk. Jācer, ka Nolans paliks pie stūres, izdarīs vajadzīgos secinājumus un nākošgad spēsim sarūpēt arī kādu pārsteigumu.

Abrag - vai zini kūrā grupā nākšogad spēlēsim?

     [+] [-]

, 2012-05-15 20:23, pirms 12 gadiem
bārda un sifons rakstīja: bet kāredzam, tad katru gadu rezultāti paliek arvien sliktāki.
nu šis (10. vieta) būs laikam labākais rezultāts pēdējo 3 gadu laikā... ja mēs par vietu runājam.
Ja mēs runājam par post-Čehijas spēles sniegumu, tad es nezinu... vai nu treneri neielika fizisko vai ko, bet kā varēja tā nomuļļāt 2 svarīgākās spēles...........

Nolans parādīja tikai to, ko varēja parādīt beigās... ka arī ir cilvēks un laikam jau ne pasaules gudrākais treneris, jo sākumā šķita, ka viņa teorijas strādā, bet baigās viss izkusa kā vēlā pavasara sniegs un palika tikai nefunkcionējošs Indrašis 1. maiņā ar nulli Miķeli, netrenēts vairākums (un laikam arī mazākums) un kome, kam spēks uz 3 spēlēm un 2 periodiem sarēķināts...

     [+] [-]

, 2012-05-15 20:24, pirms 12 gadiem
bārda un sifons rakstīja: bet galvenais, ja ka nekas tak nemainīsies! Fani tāpat eiforijā ies uz Dinamo spēlēm , jo tas jau tak pēdējos 3 gadus ir divreiz svarīgāks par izlases rezultātiem, galvenais ir iekļūt KHL playofaa. Tāpat visi akli turpinās uzskatīt un skandināt, ka KHL ir gandrīz tik pat laba kā NHL, mēs esam sadzinuši tādu līmeni sev, ka neviens mums vairs nestāsies pretī, bet kāredzam, tad katru gadu rezultāti paliek arvien sliktāki. Ja vien vēl dzeltenā prese kādreiz arī sāks kādas akcijas ar negatīviem rakstiem par kāu hokejistu utml, tad hokeja reputācija var tikt ievainota tikpat dziļi, cik šobrīd basketbola.
Lai vai kā, bet RD uz šo brīdi piedāvā pašu laāko sniegumu.
Ne VEF, ne SKONTO nav spējīgi atvest uz Rīgu alternatīvu līmeni KHL.

Par "akliem" faniem pilnīgi piekrītu. Tādu mums ir daudz. Tāpat kā "nolicēju" arī pietiek. Tā, gan, jau ir dzeku lielākā nelaime, ka viņi redz vai nu melnu vai baltu - pelēks nepastāv.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-05-15 20:30, pirms 12 gadiem
Negodu dara viena daļa šī portāla lasītāju. Pēc būtības man būtu jākaunas par šādiem tautiešiem, bet tā vietā man viņu ir vienkārši žēl, jo Dieviņš viņiem prātu nav iedalījis. Jālepojas ar to, kas ir, un jātur īkšķi, kad iet visgrūtāk.
Par lielu Latviju!

  -1 [+] [-]

, 2012-05-15 20:34, pirms 12 gadiem
pēc spēles ar norvēģiem es biju gatavs pieņemt, ka norvēģi vnk bija labāki (un čempionāta izskaņu viņi arī perfekti nospēlēja), bet nu tad, kad 0:2 pret dāņiem un arvien pretīgāku hokeju.... Ok dāņi ir labi, nav viņi slikti, bet nu nav viņiem šogad ar viss kārtībā komandā un šitā kāst.........

Saprotu jau, ka komē nav Ņiživijs, Vasiļjevs... un? Ir Sprukts ar Daugaviņu, salidzinot ar pagājušo gadu, kas, iespējams, ir pat vērtīgāk... Ja pagājušogad vismaz varējām priecāties par to, ka dauzījām belarus izslēgšanas kārtā un dāņiem kāsām nelaimes gadījuma dēļ, ta kas šogad???

Puče izvilks ''norvēģi, dāņi attīstās'' kārti un šo sniegumu novels uz to, slavējot Nolanu (tāpat kā jau notika ar RD un Rautakallio- ABSOLŪTI TAS PATS un dīvaini, ka abu trenētās komes arī neko nevar iemest katastrofāli)... bet... ar ko šis arguments ir labāks par to, ka "Nolans(Rautakallio) izgāzās''...? Ne ar ko, tikai citi vārdi... Un abu gadījumā, protams, nevar arī teikt ''izgāzās'', jo viens var piesaukt spēli ar vāciem un 10 vietu, bet otrs play-offu un zaudi Jučera dēļ.....

Es jau nesaku, ka Nolans jāņem nost, bet domāju, ka turpināsies slavināšana no Pučes puses un ''slinko'' letiņu pelšana, kas nesaprot treneri... bet varbūt viņiem nekāds tāds treneris arī nav jāsaprot?

Kāpēc, kad U18 un U20 līmenī spēlējam un pat dāņi un norvēģi mūs pārmētā gandrīz vienmēr, tad vinnējam (un dažreiz pārliecinoši), bet te nevaram neko ar visu agresīvo hokeju... Varbūt tāpēc, ka cīņā NOLANA HOKEJS pret NOLANA HOKEJS kā uzvarētāji iznāks tie paši dāņi un norveģi, jo šo hokeju viņiem potē jau no mazotnes.... Varbūt mums mazāk jāskatās kā spēlēt Nolana hokeju, bet citējot Puči jāskatās uz tām ''pasaciņām par savu unikalitāti pasaulē'' un jāpadomā par to, ka varbūt tiešām viss tas hokejs, ko mēs spēlējām un spēlējām tomēr galīgi nav slikts un tā vietā nevajag piedāvāt hokeju, kur Jass ir komandā tikai tāpēc, ka prot bortot un ledu pulēt labāk pa citiem....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-05-15 20:42, pirms 12 gadiem
Ikrnpk rakstīja: pēc spēles ar norvēģiem es biju gatavs pieņemt, ka norvēģi vnk bija labāki (un čempionāta izskaņu viņi arī perfekti nospēlēja), bet nu tad, kad 0:2 pret dāņiem un arvien pretīgāku hokeju.... Ok dāņi ir labi, nav viņi slikti, bet nu nav viņiem šogad ar viss kārtībā komandā un šitā kāst.........

Saprotu jau, ka komē nav Ņiživijs, Vasiļjevs... un? Ir Sprukts ar Daugaviņu, salidzinot ar pagājušo gadu, kas, iespējams, ir pat vērtīgāk... Ja pagājušogad vismaz varējām priecāties par to, ka dauzījām belarus izslēgšanas kārtā un dāņiem kāsām nelaimes gadījuma dēļ, ta kas šogad???

Puče izvilks ''norvēģi, dāņi attīstās'' kārti un šo sniegumu novels uz to, slavējot Nolanu (tāpat kā jau notika ar RD un Rautakallio- ABSOLŪTI TAS PATS un dīvaini, ka abu trenētās komes arī neko nevar iemest katastrofāli)... bet... ar ko šis arguments ir labāks par to, ka "Nolans(Rautakallio) izgāzās''...? Ne ar ko, tikai citi vārdi... Un abu gadījumā, protams, nevar arī teikt ''izgāzās'', jo viens var piesaukt spēli ar vāciem un 10 vietu, bet otrs play-offu un zaudi Jučera dēļ.....

Es jau nesaku, ka Nolans jāņem nost, bet domāju, ka turpināsies slavināšana no Pučes puses un ''slinko'' letiņu pelšana, kas nesaprot treneri... bet varbūt viņiem nekāds tāds treneris arī nav jāsaprot?

Kāpēc, kad U18 un U20 līmenī spēlējam un pat dāņi un norvēģi mūs pārmētā gandrīz vienmēr, tad vinnējam (un dažreiz pārliecinoši), bet te nevaram neko ar visu agresīvo hokeju... Varbūt tāpēc, ka cīņā NOLANA HOKEJS pret NOLANA HOKEJS kā uzvarētāji iznāks tie paši dāņi un norveģi, jo šo hokeju viņiem potē jau no mazotnes.... Varbūt mums mazāk jāskatās kā spēlēt Nolana hokeju, bet citējot Puči jāskatās uz tām ''pasaciņām par savu unikalitāti pasaulē'' un jāpadomā par to, ka varbūt tiešām viss tas hokejs, ko mēs spēlējām un spēlējām tomēr galīgi nav slikts un tā vietā nevajag piedāvāt hokeju, kur Jass ir komandā tikai tāpēc, ka prot bortot un ledu pulēt labāk pa citiem....
Ja tev nav spēka un meistarības tu vari spēlēt tikai tādu hokeju kādu atļauj tavi spēki un meistarība.

  -1 [+] [-]

, 2012-05-15 20:51, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Ja tev nav spēka un meistarības tu vari spēlēt tikai tādu hokeju kādu atļauj tavi spēki un meistarība.
v tom to i ģela, ka fiziskais tika sačakarēts galīgi uz čempa otro pusi... NU KOMANDA KNAPI VELKAS PA LAUKUMU, KO VAR GRIBĒT (šite gribēju likt tos dusmīgos smailijus divus, kas krata dūri un bļauj treneru korpusa virzienā, bet aizmirsu kā

Ps: vo atcerejos

  -1 [+] [-]

, 2012-05-15 20:52, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Ja tev nav spēka un meistarības tu vari spēlēt tikai tādu hokeju kādu atļauj tavi spēki un meistarība.
Ja Tev nav spēka un meistarības, tu A grupā nespēlē Tikai spēka un meistarības dēļ Latvija spējusi noturēties A grupā. Pat ar pašreizējo sastāvu un pie fakta, ka Latvijai NAV normālas līgas, ar lielvalstīm mēs spējam cīnīties, protams, kamēr vien ir spēks. Bet arī fakts, ka mēs spējam cīnīties, dara mums tikai godu. Citas mūsu izmēra valstis tikai priecātos, ja viņu izlase spēlētu A grupā.
Tā ka nevajag nopelt to, kas mums ir. Ja nebūtu, tad gan jau gaudas būtu vēl lielākas, bet latviešu dabā ir gausties par to, kas viņiem IR

     [+] [-]

, 2012-05-15 20:53, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Citas mūsu izmēra valstis tikai priecātos, ja viņu izlase spēlētu A grupā.
vai neliktos par to ne zinis, kā Dānija vai Austrija un norvēģi

     [+] [-]

, 2012-05-15 20:54, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Ja tev nav spēka un meistarības tu vari spēlēt tikai tādu hokeju kādu atļauj tavi spēki un meistarība.
Galvenais, lai to saprot paši spēlētāji. Kas viņiem liedz pilnveidoties? Pat 30 gados to var izdarīt. Nav jākar slidas vadzī, bet jāiet uz ledus un jāatsrādā metieni. Savulaik Vētra basketbolā palika pēc treniņiem un atstrādāja metienus. Kaut kur lasīju, ka viņš papildus treniņiem izdarīja ap 300 metienus pa grozu. Kurš hokejists pēc treniņiem veic 300 metienus pa vārtiem? Protams, ka vieglāk ir atrunāties ar ledus trūkumu, bet, ja būs pieprasījums, tad Savickim būs jānodrošina iespēja.
Pašlaik izskatās, ka Cipuļa slimība ir lipīga. Mani arī nedaudz pārsteidz pirmās maiņas "aktivitāte" pēdējās spēlēs. Var jau būt, ka zemapziņā Indrašis tomēr saslima ar zvaigžņu slimību, varbūt, ka "veciem bukiem" nepatika, ka jaunais tā kļūst par līderi. Tomēr vajadzēja visas spēles spiest uz Indraši, Ķēniņu un virzīt viņus par līderiem. Ar Ķēniņu it kā saprotams - čalis nebija iz;asē iespēlēts. Indrašis arī "izšāva" tikai čempionātā. Pilnīgi iespējams Nolans nemaz uz viņiem necerēja, bet cerēja uz Daugaviņu. Kaut gan tas arī naivi, zinot Daugaviņa rezultativitāti regulārajā sezonā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-05-15 20:57, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Ja Tev nav spēka un meistarības, tu A grupā nespēlē Tikai spēka un meistarības dēļ Latvija spējusi noturēties A grupā. Pat ar pašreizējo sastāvu un pie fakta, ka Latvijai NAV normālas līgas, ar lielvalstīm mēs spējam cīnīties, protams, kamēr vien ir spēks. Bet arī fakts, ka mēs spējam cīnīties, dara mums tikai godu. Citas mūsu izmēra valstis tikai priecātos, ja viņu izlase spēlētu A grupā.
Tā ka nevajag nopelt to, kas mums ir. Ja nebūtu, tad gan jau gaudas būtu vēl lielākas, bet latviešu dabā ir gausties par to, kas viņiem IR
Protams - kurā vēl sporta veidā mēs esam 10. labākiem pasaulē. Jā, bet vienmēr var gribēt labāk
Latviešu līdzjūtējs ir atšķirīgs ar to, ka, pat ja mēs uzvarētu čempionātu, atrastu kam iemests ar akmeni, kuru kritizēt.

  +1 [+] [-]

, 2012-05-15 20:58, pirms 12 gadiem
(O_O) rakstīja: Lai vai kā, bet RD uz šo brīdi piedāvā pašu laāko sniegumu.
Ne VEF, ne SKONTO nav spējīgi atvest uz Rīgu alternatīvu līmeni KHL.
es varu... izveidot profesionālo Latvijas izlietnes bola (krievu valodā zināms kā ''rakovinbol'') komandu. Izlietnes bolu spēlē visās LV vidusskolu klasēs, kur ir izlietne. Viens nostājas tai priekšā un darbojoties kā vārtsargs cenšas atvairīt abu komandu metienus ar bumbu, kas izveidota no kamolā saburzītas A4 lapas...

Vēl var spēlēt citu LV vidusskolās populāru spēli, jeb '''mačalka'' bolu... kad tāfeles tīrāmā lupata tiek samērcēta ūdenī (labākam efektam vēl ieziesta ar krītu) un tad tiek spēlēts pēc tautasbumbas noteikumiem.... sevišķi daudz punktu var dabūt, ja pretiniekam tiek trāpīts sejā.

Azarts un ļaužu pūļi arēnā garantēti...

     [+] [-]

, 2012-05-15 20:59, pirms 12 gadiem
(O_O) rakstīja: Galvenais, lai to saprot paši spēlētāji. Kas viņiem liedz pilnveidoties? Pat 30 gados to var izdarīt. Nav jākar slidas vadzī, bet jāiet uz ledus un jāatsrādā metieni. Savulaik Vētra basketbolā palika pēc treniņiem un atstrādāja metienus. Kaut kur lasīju, ka viņš papildus treniņiem izdarīja ap 300 metienus pa grozu. Kurš hokejists pēc treniņiem veic 300 metienus pa vārtiem? Protams, ka vieglāk ir atrunāties ar ledus trūkumu, bet, ja būs pieprasījums, tad Savickim būs jānodrošina iespēja.
Pašlaik izskatās, ka Cipuļa slimība ir lipīga. Mani arī nedaudz pārsteidz pirmās maiņas "aktivitāte" pēdējās spēlēs. Var jau būt, ka zemapziņā Indrašis tomēr saslima ar zvaigžņu slimību, varbūt, ka "veciem bukiem" nepatika, ka jaunais tā kļūst par līderi. Tomēr vajadzēja visas spēles spiest uz Indraši, Ķēniņu un virzīt viņus par līderiem. Ar Ķēniņu it kā saprotams - čalis nebija iz;asē iespēlēts. Indrašis arī "izšāva" tikai čempionātā. Pilnīgi iespējams Nolans nemaz uz viņiem necerēja, bet cerēja uz Daugaviņu. Kaut gan tas arī naivi, zinot Daugaviņa rezultativitāti regulārajā sezonā.
O, Šitais viedoklis man patīk. Pielnībā piekrītu tam, ka viss ir paša rokās, bet ja cilvēks nesaprot, tad nesaprot.

     [+] [-]

, 2012-05-15 20:59, pirms 12 gadiem
Atšķirībā no hokeja te arī nav iespējams slinkot, jo ja tu tikai domāsi par uzbrukumu un aizsardzibu atstāsi novārtā, dabūsi ar slapju un krītainu lupatu sejā...

  -1 [+] [-]

, 2012-05-15 21:01, pirms 12 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Atšķirībā no hokeja te arī nav iespējams slinkot, jo ja tu tikai domāsi par uzbrukumu un aizsardzibu atstāsi novārtā, dabūsi ar slapju un krītainu lupatu sejā...
Ciet aizgāja? Kāda prognoze starp citu? 0-10, 0-11?