Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1624, Did:0, useCase: 3

Latvija bez vārtiem 156 minūtes jeb "sausais" zaudējums arī pret dāņiem

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Latvija bez vārtiem 156 minūtes jeb "sausais" zaudējums arī pret dāņiem
Dānijas hokejisti svin uzvaras vārtus
Foto: AFP/Scanpix

Šodien teorētiskas izredzes kvalificēties 2012. gada pasaules čempionāta hokejā ceturtdaļfinālam zaudēja Latvijas izlase, kas otro spēli pēc kārtas nespēja gūt vārtus un sagādāja pirmo uzvaru turnīrā Dānijas valstsvienībai – 0:2.

Spēles teksta tiešraide

Spēli aktīvāk sāka latvieši, taču tieši uzbrucējs Ronalds Ķēniņš, kurš atgriezās ierindā pēc savainojuma sadziedēšanas, nopelnīja pirmo noraidījumu. Tiesa, aizturētā soda laikā dāņu uzbrucējs Jespers Jensens uzskrēja virsū mūsu vārtsargam Edgaram Masaļskim, kurš sargāja Latvijas izlases cietoksni arī sesto spēli pēc kārtas, par uzbrukumu galvas apvidū saņemot uzreiz 2+10 soda minūtes.

Lai gan turpinājumā latviešiem bija vairākums četratā pret trim, savukārt Dānijas hokejisti aizvadīja momentiem bagātu vairākumu, kopumā spēle bija vienmuļa. Labākā iespēja pēc Kaspara Daugaviņa rupjas kļūdas savā zonā bija Dānijas izlasei, tomēr Masaļskis ar visiem 10 metieniem tika galā. Trešo spēli pēc kārtas Latvijas valstsvienība neguva vārtus pirmajā trešdaļā – pēc 20 minūtēm bija 0:0.

25. minūtē Latvijas hokejisti beidzot sagaidīja izcilu iespēju. Ķēniņš ieguva atlēkušo ripu, piespēlēja Gintam Meijam. Uzbrucējam atlika trāpīt tukšajos dāņu vārtos, tomēr Meija vienkāršo uzdevumu nespēja paveikt – ripa lidoja pāri vārtiem. Savukārt Dānijas izlase momentus garām nelaida.

Ceturtās maiņas uzbrucējs Koba Jass neitrālajā zonā centās apspēlēt pretinieku, bet tika atbruņots. Sekojošajā pretuzbrukumā Mortens Grēns iemeta Masaļska sargāto vārtu tālajā stūrī un panāca 1:0 dāņu labā. Piecas minūtes pirms trešdaļas beigām skandināvi pārsvaru dubultoja.

Pirms divām minūtēm cietušais Masaļskis, kurš saņēma ārstu palīdzību un varēja maču turpināt, nespēja piecelties un ielaida Mortena Madsena mesto ripu pēc tam, kad dāņu uzbrucējs izlauzās no aizvārtes. 36. minūtē rezultāts bija 2:0 Dānijas izlases labā. Varēja būt vairāk, taču mūsējie izturēja 16 sekundes trijatā.

Pēdējās 20 minūtes Latvijas valstsvienības vārtos aizvadīja pasaules čempionāta debitants Māris Jučers. Viņš spēja atvairīt piecus dāņu metienus un laukumu pameta nepārspēts. Ar vārtu gūšanu nesekmējās arī mūsējiem. Labākais moments 48. minūtē radās Armandam Bērziņam – viņš pēc Gunta Galviņa metiena no zilās līnijas un Meijas cīņas vārtu priekšā nokļuva labā metiena pozīcijā, taču nespēja pārcelt ripu pāri dāņu vārtsarga Frederika Andersena kājsargam.

Pusotru minūti pirms beigām latvieši izmantoja pusminūtes pārtraukumu, cīņā metās ar sešiem laukuma spēlētājiem, izprovocēja noteikumu pārkāpumu, taču atspēlēt kaut vienus vārtus nespēja. Tādējādi Latvijas izlase nav guvusi vārtus 156 minūtes un piecas sekundes pēc kārtas – 0:2 pret Dāniju. Latvieši tikai otro reizi 16 čempionātu laikā nespēja gūt vārtus divas spēles pēc kārtas.

Par labāko atzina uzbrucēju Ķēniņu, bet dāņiem – 35 metienus atvairījušo un "sauso" spēli aizvadījušo vārtsargu Andersenu.

Tā kā Latvijas izlase zaudēja cerības kvalificēties ceturtdaļfinālam (līdz ar mūsējo neveiksmi vietu izslēgšanas spēlēs garantējusi Norvēģija), čempionāts tiks pabeigts rīt pulksten 21:15 ar spēli pret mājinieci Zviedriju.

Latvijas izlases sastāvs

Edgars Masaļskis (Māris Jučers); Guntis Galviņš –Krišjānis Rēdlihs, Jānis Sprukts – Miķelis Rēdlihs – Miks Indrašis; Oskars Bārtulis – Oskars Cibuļskis, Kaspars Daugaviņš – Aleksejs Širokovs – Mārtiņš Cipulis; Kristaps Sotnieks – Georgijs Pujacs, Ronalds Ķēniņš – Armands Bērziņš – Gints Meija; Rodrigo Laviņš, Andris Džeriņš – Kaspars Saulietis – Juris Štāls, Koba Jass.

Pasaules čempionāts hokejā. S apakšgrupa

Latvija – Dānija 0:2 (0:0, 0:2, 0:0)

Vārti: 24:48 Grēns (Hards) 0:1, 35:23 Madsens (Ellers) 0:2
Soda minūtes: 10:22
Metieni: 35:28
Vārtsargi: Edgars Masaļskis (no 40:00 Māris Jučers) – Frederiks Andersens

S grupas tabula

VKomandaSUUPZPZVārtiP
1.Krievija6600023:818
2.Zviedrija6500125:1515
3.Čehija6310216:1011
4.Norvēģija6301227:1710
5.Latvija6200411:156
6.Vācija6200413:236
7.Dānija6101411:174
8.Itālija601056:272

     [+] [-]

, 2012-05-14 23:11, pirms 13 gadiem
ssnurks rakstīja: ...

PIEMĒRS VISIEM - Norvēģija, hokeja izlase kur pirms 15-10 gadiem spēlēja galdnieki,celtnieki un citi kam nebija slinkums ir izaugusi līdz top 8, un vēl iekodīs lielajām komandām gan šajā čempī,gan nākamajos, tur ir attieksme sākot no komandas WC līdz 12:4 pār Vāciju, un mestu golus vēl vairāk par 12, ja laiks vēl būtu...garša nepazūd...acis deg
Tu tā runā, it kā pirms gadiem 10-15 norvēģi hokeju būtu spēlējuši ar sniega lāpstām un hokeja nūjām

     [+] [-]

, 2012-05-14 23:12, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Nē, bet komentāra autors, kuru citēju, tā uzskata.

Nolanam ir jādod pāris gadi laika. Izlases līmeņa celšana ir ilgtermiņa process. Labs piemērs bija Krīgera Šveices modelis, kur viņš 10 gadus strādāja ar izlasi.

Vai Kira dos laiku, tad jau redzēs...
nepietiek tikai ar treneri, vajadzīgs skautveidīgais selekcijas treneris, kurš prot izvērtēt spēlētāju stiprās un vājās īpašības, tad ir vajadzīgi treneri, kuri starpsezonā vai sezonas laikā palīdz potenciālajiem spēlētājiem attīstīt savas prasmes, fiziskās sagatavotības treneri uztrenēt sportisko formu pareizajā laikā, un tikai tad tāds Krīgers var strādāt ar izlasi 10-gadi un soli pa solim iet uz rezultātu

     [+] [-]

, 2012-05-14 23:13, pirms 13 gadiem
Susliks Lasis rakstīja: Komandu sporta veidi sūkā(vismaz LV), jo komandā labi, ja ir viens vai divi labi spēlētāji, a pārējie lašaras. vajag ieguldīt individuālajos sporta veidos, ja tur no tā bara izlīdīs kādi divi, kas kko var parādīt, tad ar to pietiks un visi varēs priecāties, nevis rakstīt savas negācijas par to kā LV hoķī vislaik kāš!
kāpēc negācijas?
Hokejs jau kā sporta veids ir pietiekami dinamisks un saistošs. Sēdi un baudi hokeju nevis meklē negācijas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-14 23:17, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: nepietiek tikai ar treneri, vajadzīgs skautveidīgais selekcijas treneris, kurš prot izvērtēt spēlētāju stiprās un vājās īpašības, tad ir vajadzīgi treneri, kuri starpsezonā vai sezonas laikā palīdz potenciālajiem spēlētājiem attīstīt savas prasmes, fiziskās sagatavotības treneri uztrenēt sportisko formu pareizajā laikā, un tikai tad tāds Krīgers var strādāt ar izlasi 10-gadi un soli pa solim iet uz rezultātu
Nu jau Tu te sāc ar pasaku stāstniecību nodarboties...

... tad ir vajadzīgi treneri, kuri starpsezonā vai sezonas laikā palīdz potenciālajiem spēlētājiem attīstīt savas prasmes, fiziskās sagatavotības treneri uztrenēt sportisko formu pareizajā laikā, ...

Spēlētājiem (kuriem ir līgumi), pirmkārt, ir jāpilda tas, ko maizes devēji klubā liek, nevis tas, ko te kaut kādi izdomās...

  +2 [+] [-]

, 2012-05-14 23:19, pirms 13 gadiem
pirmoreiz kko tādu saku , bet visa latvijas hokeja saimnieciba iesukā ,sākot no pašās apakšas lidz LV izlasei ... kamer latviešu speletajiem bus tada attieksme , tipa nav apdrošinašanas=nav izlases , tikmer izlase netiks top8 vai augstak . par piemeru var nemt zviedrus , kas cīnas play off NHL un jau nākošajā dienā dodas izlasei palīgā , neskatoties neuzkādu apdrošināsanu . tās divas nedelās ko Sprukts vilka ar izlases treniniem tipa jo nebija apdrošinats , vinaam būtu labi noderejušas , jo PC izskatas ka napi kājas pa ledu velk .... ja LV izlase vēlas panakumus nākotnē jāņem 2 maiņas no 19-21 gadigiem puišiem , protams pirmajā gadā rezultātu nebūs , var būt pat izkritīsim no elites , bet skatoties nākotnē tas būtu loti labi .... mums izlase ir jāveido ap jaunajiem spēlētājiem nevis ap vecajiem bukiem .

PS sorry par garo textu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-14 23:20, pirms 13 gadiem
Volx rakstīja: Es jau tev uzrakstiju. Bad Tolz ir kalnos(derevnja) un vinji tieshi tapat sudzas par naudas trukumu. Vinjiem tagad bus jabrauka pa visu Vaciju, ieprieksh "joberligas" ietvaros tas bija pa Bavariju un tie jau ir papildus izdevumi. Vinji atsakas no sava vienigaa legjionara algoshanas lai savilktu galus un sudzas par DEL.
Musu gadijuma tas butu tagad Monarhiem likt braukat pa Baltkrieviju un Dinamo neko nemaksatu par vilku prospektiem.Vieni vienigi izdevumi!
LV tomēr ir jārod veids, kā hokejā noturēt spēlētājus līdz 23-25 gadu vecumam, tad var runāt, izdevies vai neizdevies

mans piedāvājums jau no paša DR dibināšanas sākuma bija, ka LHF ir jākļust par galveno DR akcionāri, tikai tad ir iespēja ietekmēt procesus LV hokejā

     [+] [-]

, 2012-05-14 23:22, pirms 13 gadiem
Ko jus te nematies. Kamer puikām garšos, tikmer nekas nebus.

     [+] [-]

, 2012-05-14 23:23, pirms 13 gadiem
objektiivais rakstīja: pirmoreiz kko tādu saku , bet visa latvijas hokeja saimnieciba iesukā ,sākot no pašās apakšas lidz LV izlasei ... kamer latviešu speletajiem bus tada attieksme , tipa nav apdrošinašanas=nav izlases , tikmer izlase netiks top8 vai augstak . par piemeru var nemt zviedrus , kas cīnas play off NHL un jau nākošajā dienā dodas izlasei palīgā , neskatoties neuzkādu apdrošināsanu . tās divas nedelās ko Sprukts vilka ar izlases treniniem tipa jo nebija apdrošinats , vinaam būtu labi noderejušas , jo PC izskatas ka napi kājas pa ledu velk .... ja LV izlase vēlas panakumus nākotnē jāņem 2 maiņas no 19-21 gadigiem puišiem , protams pirmajā gadā rezultātu nebūs , var būt pat izkritīsim no elites , bet skatoties nākotnē tas būtu loti labi .... mums izlase ir jāveido ap jaunajiem spēlētājiem nevis ap vecajiem bukiem .

PS sorry par garo textu
...tikai mums jau nav to 19-21gadīgo... (OK dažus atradīs, bet ne jau ar ko nokomplektēt 2 maiņas)... PČ nav tā vieta kur pieredzi gūt - PČ ir jārāda viss ko māk nevis pašam jāmācās.

P.S. Tavs teksts nebūt nav garš - ir ļoti OK.

     [+] [-]

, 2012-05-14 23:24, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: Nu jau Tu te sāc ar pasaku stāstniecību nodarboties...

... tad ir vajadzīgi treneri, kuri starpsezonā vai sezonas laikā palīdz potenciālajiem spēlētājiem attīstīt savas prasmes, fiziskās sagatavotības treneri uztrenēt sportisko formu pareizajā laikā, ...

Spēlētājiem (kuriem ir līgumi), pirmkārt, ir jāpilda tas, ko maizes devēji klubā liek, nevis tas, ko te kaut kādi izdomās...
ja raugās no vienas šauras pozīcijas, tad jā, Tev ir taisnība, bet pie LV hokeja nabadzības un neesošo klubu skaita, tas ir vienīgais veids, kā palīdzēt LV hokejistiem attīstīties un kļūt par īsteniem profesionāļiem un spēlēt Eiropas lielajās līgās vadošajās komandās, neba tu sponsorēsi un mācīsi 30-gadnieku, bet stāsts ir par 18-25 gadīgiem spēlētājiem

     [+] [-]

, 2012-05-14 23:24, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: ...

mans piedāvājums jau no paša DR dibināšanas sākuma bija, ka LHF ir jākļust par galveno DR akcionāri, tikai tad ir iespēja ietekmēt procesus LV hokejā
glups piedāvājums. Tas būtu tas pats, kas ierosināt turpmāk zoodārza tīģeri barot tikai ar kāpostiem.

     [+] [-]

, 2012-05-14 23:26, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: glups piedāvājums. Tas būtu tas pats, kas ierosināt turpmāk zoodārza tīģeri barot tikai ar kāpostiem.
argumentē

     [+] [-]

, 2012-05-14 23:26, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: ja raugās no vienas šauras pozīcijas, tad jā, Tev ir taisnība, bet pie LV hokeja nabadzības un neesošo klubu skaita, tas ir vienīgais veids, kā palīdzēt LV hokejistiem attīstīties un kļūt par īsteniem profesionāļiem un spēlēt Eiropas lielajās līgās vadošajās komandās, neba tu sponsorēsi un mācīsi 30-gadnieku, bet stāsts ir par 18-25 gadīgiem spēlētājiem
attiecībā uz tiem, kam nav tajā brīdī līguma - būtu OK. Taču tiem, kam ir līgumi, pašiem ir savi plāni un tas viss nav vajadzīgs. No šī izlases sastāva šobrīd bez līgumiem ir Jass, Saulietis, Bērziņš... (moš vēl kādu aizmirsu)

  +1 [+] [-]

, 2012-05-14 23:28, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: attiecībā uz tiem, kam nav tajā brīdī līguma - būtu OK. Taču tiem, kam ir līgumi, pašiem ir savi plāni un tas viss nav vajadzīgs. No šī izlases sastāva šobrīd bez līgumiem ir Jass, Saulietis, Bērziņš... (moš vēl kādu aizmirsu)
savā laikā, kad nebija DR, LHF apmaksāja ledus treniņus mēnesi pirms sākt gatavoties PČ, cik daudz pozitīvu atsauksmju bija no spēlētāju puses, pat tiem kuriem bija līgumi

  +1 [+] [-]

, 2012-05-14 23:31, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: argumentē
LHF jau pēc būtības ir sabiedriskā organizācija. Savukārt, profesionāls klubs pēc būtības ir komerciāls pasākums ar mērķi gūt peļņu (labi, KHL tas viss balstās uz mecenātiem, jo klubu budžeti ir nesamērojami lieli pret reālajām finansiālajām iespējām). Respektīvi, LHF vajadzības klubā nesakristu ar pārējo akcionāru vajadzībām. Līdz ar to šā vai tā - LHF paliktu viens. LHF ir vismaz 10 mlj Ls, ko katru gadu klubā kā caurā zeķē iebērt?

     [+] [-]

, 2012-05-14 23:32, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: savā laikā, kad nebija DR, LHF apmaksāja ledus treniņus mēnesi pirms sākt gatavoties PČ, cik daudz pozitīvu atsauksmju bija no spēlētāju puses, pat tiem kuriem bija līgumi
atceros tos laikus. Parasti ap 90% no izlašniekiem tolaik nebija līgumi.

     [+] [-]

, 2012-05-14 23:33, pirms 13 gadiem
komandu sporta veidi sūkā(vismaz LV), jo komandā labi, ja ir viens vai divi labi spēlētāji, a pārējie lašaras. bet pa masalski cepuri nost vins bij labs visas speles

  +1 [+] [-]

, 2012-05-14 23:34, pirms 13 gadiem
Mūsu hokejistiem ir tāda diagnoze kas saucās LATVIETIS jeb ,kad jāspēlē pret augstāka ranga komandu jeb lielvalsti, nositīsies tā, ka sūdi pa visām malām spiežas ārā, bet kad jauzņemās pirmā numura loma, vai jāspēlē ar sava līmeņa komandu, nu tad.. diemžēl nekā, starpcitu to arī ļoti labi var redzēt DR izpildijumā, ne tikai izlases... un šādu ieradumu reti kurš var izmainīt, tur jācer, ka jaunā paudze, tagadējie U18 un U20, izaugs par večiem ar raksturu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-14 23:37, pirms 13 gadiem
čaļi ja jūs tā spēlētu KHL vai ar jums tiktu slēgti līgumu par tādām summām
labākā gadījumā palikšana rezervē...

     [+] [-]

, 2012-05-14 23:38, pirms 13 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: Štāls?!
nu Štāls. No kandidātiem arī Macijevskis un Tribuncovs

     [+] [-]

, 2012-05-14 23:39, pirms 13 gadiem
Bet reāli ko darīt, ja no bērnības neskalo smadzenes ar uzvarētāju loģiku, kaut vai ja paņem mūsu tagadējos un vecos čaļus kas ZA kapā/kapāja.. Skrastiņš, Bārtulis, Kulda, Daugaviņš utt.. lai cik spēles nenokapā tai krasta, ja brīvi, vienmēr brauc uz izlasi un sitās līdz pēdējam. Pats skumjākais, ka šie čaļi grib, bet šitie krasta čaļi visu ko var pateikt ir.. "vajag saņemties" no shit, ka vajag saņemties, bet nejau tad, kad viss jau ir par vēlu... reāli konkrēti žēl palika Bārtuli noskatoties pēc spēles interviju.

     [+] [-]

, 2012-05-14 23:40, pirms 13 gadiem
pit rakstīja: čaļi ja jūs tā spēlētu KHL vai ar jums tiktu slēgti līgumu par tādām summām
labākā gadījumā palikšana rezervē...
nu pag - un ko tad, lai saka, piemēram, Malkins

     [+] [-]

, 2012-05-14 23:43, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: LHF jau pēc būtības ir sabiedriskā organizācija. Savukārt, profesionāls klubs pēc būtības ir komerciāls pasākums ar mērķi gūt peļņu (labi, KHL tas viss balstās uz mecenātiem, jo klubu budžeti ir nesamērojami lieli pret reālajām finansiālajām iespējām). Respektīvi, LHF vajadzības klubā nesakristu ar pārējo akcionāru vajadzībām. Līdz ar to šā vai tā - LHF paliktu viens. LHF ir vismaz 10 mlj Ls, ko katru gadu klubā kā caurā zeķē iebērt?
un ar ko tad nesakristu, Savickis ir publiski paudis, ka DR ir latviešu klubs, ka spēlēs tajā latviešu spēlētāji + daži leģionāri, treneri no DR jau tagad ir izlašu treneru korpusos, utt., utjpr.

drīzāk viņi varētu viens otru [DR+LHF] papildināt, rīkot treniņnometnes ārpus KHL paradzētā laika, sastādīt treniņplānu, lai netraucētu viens otra darbībai, utt.

     [+] [-]

, 2012-05-14 23:43, pirms 13 gadiem
OscarP rakstīja: Mūsu hokejistiem ir tāda diagnoze kas saucās LATVIETIS jeb ,kad jāspēlē pret augstāka ranga komandu jeb lielvalsti, nositīsies tā, ka sūdi pa visām malām spiežas ārā, bet kad jauzņemās pirmā numura loma, vai jāspēlē ar sava līmeņa komandu, nu tad.. diemžēl nekā, starpcitu to arī ļoti labi var redzēt DR izpildijumā, ne tikai izlases... un šādu ieradumu reti kurš var izmainīt, tur jācer, ka jaunā paudze, tagadējie U18 un U20, izaugs par večiem ar raksturu.
Utopija. Kur Tu liksi pēc gada visus tos U20? RD būs vajadzīgs 1 (vai labākajā gadījumā 2) no viņiem... arī LM viņi nebūs vajadzīgi - varbūt 1,2 vai 3 paņems... Pārējiem: vai nu Anglija vai Somijas 3. līga (ja paliek vispār hokejā). Nu, varbūt kāds Jevpalovs vēl aizbrauks uz ZAmeriku.

     [+] [-]

, 2012-05-14 23:45, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: atceros tos laikus. Parasti ap 90% no izlašniekiem tolaik nebija līgumi.
tāpēc ka gaidot PČ un tajā labi nospēlējot varēja noslēgt izdevīgāku līgumu, nevis ķert pirmo, kas pagadās

  +2 [+] [-]

, 2012-05-14 23:45, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: un ar ko tad nesakristu, Savickis ir publiski paudis, ka DR ir latviešu klubs, ka spēlēs tajā latviešu spēlētāji + daži leģionāri, treneri no DR jau tagad ir izlašu treneru korpusos, utt., utjpr.

drīzāk viņi varētu viens otru [DR+LHF] papildināt, rīkot treniņnometnes ārpus KHL paradzētā laika, sastādīt treniņplānu, lai netraucētu viens otra darbībai, utt.
oi, Savickis izteicies...
viņš jau tik daudz izteicies - ka pilnīgi pietiktu, lai aizpildītu regulāru humora lappusīti kādā nedēļas lapelē.

Viņu vēl kāds par pilnu arī ņem?

     [+] [-]

, 2012-05-14 23:45, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: Utopija. Kur Tu liksi pēc gada visus tos U20? RD būs vajadzīgs 1 (vai labākajā gadījumā 2) no viņiem... arī LM viņi nebūs vajadzīgi - varbūt 1,2 vai 3 paņems... Pārējiem: vai nu Anglija vai Somijas 3. līga (ja paliek vispār hokejā). Nu, varbūt kāds Jevpalovs vēl aizbrauks uz ZAmeriku.
Nu es teicu, cerams. Loģiski, ka puse no tās paudzes nekur īpaši neizaugs, nav jau nemaz par ko augt, bet labākie un tie parādīs raksturu ,un pēc netikšanas ģinamskā neatmetīs ar roku, nekur nepazudīs.

     [+] [-]

, 2012-05-14 23:46, pirms 13 gadiem
OscarP rakstīja: Mūsu hokejistiem ir tāda diagnoze kas saucās LATVIETIS jeb ,kad jāspēlē pret augstāka ranga komandu jeb lielvalsti, nositīsies tā, ka sūdi pa visām malām spiežas ārā, bet kad jauzņemās pirmā numura loma, vai jāspēlē ar sava līmeņa komandu, nu tad.. diemžēl nekā, starpcitu to arī ļoti labi var redzēt DR izpildijumā, ne tikai izlases... un šādu ieradumu reti kurš var izmainīt, tur jācer, ka jaunā paudze, tagadējie U18 un U20, izaugs par večiem ar raksturu.
tiem ir tas pats, skat kā letiņi RUS-iem pad!rsa, bet GER vinēja RUS-us un LV netika 3-kā

     [+] [-]

, 2012-05-14 23:49, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: oi, Savickis izteicies...
viņš jau tik daudz izteicies - ka pilnīgi pietiktu, lai aizpildītu regulāru humora lappusīti kādā nedēļas lapelē.

Viņu vēl kāds par pilnu arī ņem?
bet viņš ir galvenais DR akcionārs, tici vai nē, bet tas tā ir + būtu Kira, tad viņi divatā varētu to deķi staipīt no vienas puses uz otru, skat kādam arī atlektu labumiņš, varbūt LV hokejam

     [+] [-]

, 2012-05-14 23:50, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: tiem ir tas pats, skat kā letiņi RUS-iem pad!rsa, bet GER vinēja RUS-us un LV netika 3-kā
Nu varbūt ne tas labākais piemērs, bet nu taisnība jau vien ir, tomēr cerams, ka dažs labs labāks par Bukartu, Meiju, Džeru utt izaugs..

     [+] [-]

, 2012-05-14 23:51, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: bet viņš ir galvenais DR akcionārs, tici vai nē, bet tas tā ir
neticu.

Viņš NAV galvenais akcionārs. skat. Kluba akcionāri - dinamoriga.lv
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja