Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1624, Did:0, useCase: 3

Latvija atkal gūst pirmos vārtus, smagā cīņā zaudē čehiem

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Latvija atkal gūst pirmos vārtus, smagā cīņā zaudē čehiem
Guntis Galviņš mēģina salauzt Petru Pruhu
Foto: AFP/Scanpix

Lai gan Latvijas valstsvienība arī ceturtajā spēlē 2012. gada pasaules čempionātā hokejā atklāja mača rezultātu, saspringtā spēlē nācās atzīt Čehijas izlases pārākumu – 1:3. Vienīgos latviešu vārtus iemeta Armands Bērziņš. Piecās no septiņām spēlēm čehiem esam zaudējuši tieši ar 1:3.

Spēles teksta tiešraide

Pēc smagnējā sākuma pirmā iespēja atklāt rezultātu bija Latvijas izlasei. 6. minūtē uzbrukumam pieslēdzās aizsargs Oskars Cibuļskis. 24 gadus vecais hokejists ieguva atlēkušo ripu, taču no vārtu priekšas trāpīja pa čehu vārtu stabiņu. Pēc septiņām minūtēm līdzīgi nepaveicās Kasparam Daugaviņam.

Pēc Oskara Bārtuļa metiena no zilās līnijas viņš vairākumā ieguva atlēkušo ripu, taču trāpīja pa to pašu stabiņu, pa kuru Cibuļskis. Latvijas valstsvienībai pirmo reizi čempionātā neizdevās pirmajā trešdaļā gūt vārtus – bezvārtu neizšķirts 0:0. Tomēr citu tradīciju mūsējie nelauza.

24. minūtē tieši Latvijas valstsvienība atklāja spēles rezultātu. Labajā stūrī esošais Ronalds Ķēniņš piespēlēja vārtu priekšā esošajam centra uzbrucējam Armandam Bērziņam, kurš guva pirmos vārtus čempionātā un izvirzīja latviešus vadībā ar 1:0.

Pēc nonākšanas iedzinējos Čehijas izlases spēlētāji sasparojās un 29. minūtē panāca izlīdzinājumu. Spēlējot četri pret četriem, pretuzbrukumā Miķelis Rēdlihs nenoturēja Milanu Mihāleku, un čehu uzbrucējs pēc atlēkušās ripas iegūšanas pārspēja Edgaru Masaļski un panāca 1:1.

Pirms noslēdzošās trešdaļas Latvijas hokejistiem bija laba iespēja atgriezties vadībā, tomēr Aleksejs Širokovs pēc Gunta Galviņa piespēles netrāpīja vārtos, tāpat mērķī nelidoja pie ripas tikušā Daugaviņa raidījums. Neizdevās izmantot arī divus vairākumus pēc kārtas.

Jāpiemin, ka čehi aktīvi devās virsū Masaļskim, un tas izraisīja asumus. Čehijas izlases kapteinis Tomāšs Plekanecs nekautrējās sist pa Masaļska rokām, tūdaļ izpelnoties Bārtuļa apkampienus. Savukārt jau pēc trešdaļas beigām saķērās karstasinīgais Koba Jass un Alešs Hemskis.

Diemžēl pēdējās 20 pamatlaika minūtēs virsroku ņēma pieredze. 51. minūtē uzvaras vārtus guva 40 gadus vecais pasaules čempionāta debitants Petrs Nedveds. Pēc izcilas tālās piespēles viņš viegli tika galā ar aizsargu Kristapu Sotnieku un izrēķinājās ar Masaļski – 2:1. Nedveda pirmie vārti pasaules čempionātā atnesa Čehijas izlasei uzvaru.

Pēc trim minūtēm čehi pārsvaru dubultoja. Daugaviņš pārgalvīgi centās apspēlēt un tika atbruņots, pretī saņemot Čehijas izlases kapteiņa Plekaneca raidījumu tuvajā stūrī – 3:1. Tas bija pirmais čehu realizētais vairākums.

Momentu atspēlēties mūsējiem nebija, tādēļ piedzīvots zaudējums. Jāatzīmē, ka pēdējās 20 mīnūtēs latvieši Jakuba Kovārža sargātos apdraudēja nieka trīs reizes.

Ar 1:3 čehiem esam zaudējuši piecās no septiņām savstarpējām spēlēm. Par labāko mūsējiem atzina aizsargu Georgiju Pujacu.

Nākamā spēle mūsējiem sestdien pulksten 13:15 pret Norvēģiju.

Latvijas izlases sastāvs

Edgars Masaļskis (Māris Jučers); Guntis Galviņš – Krišjānis Rēdlihs, Jānis Sprukts – Miķelis Rēdlihs – Miks Indrašis; Oskars Bārtulis – Oskars Cibuļskis, Kaspars Daugaviņš – Aleksejs Širokovs – Mārtiņš Cipulis; Kristaps Sotnieks – Georgijs Pujacs, Ronalds Ķēniņš – Armands Bērziņš – Gints Meija; Rodrigo Laviņš – Jānis Andersons, Kaspars Saulietis – Juris Štāls – Koba Jass.

Pasaules čempionāts hokejā. S apakšgrupa

Čehija – Latvija 3:1 (0:0, 1:1, 2:0)

Vārti: 23:55 Bērziņš (Ķēniņš) 0:1, 28:58 Mihāleks (Naklādals, Plekanecs) 1:1, 50:50 Nedveds (Ņemecs, Čāslava) 2:1, 53:22 Plekanecs (Blatjāks, vair.) 3:1
Soda minūtes: 12:10
Metieni: 34:26
Vārtsargi: Jakubs Kovāržs – Edgars Masaļskis

S grupas tabula

VKomandaSUUPZPZVārtiP
1.Zviedrija4400018:812
2.Krievija4400014:512
3.Čehija4210110:88
4.Latvija4200211:106
5.Norvēģija4101212:134
6.Vācija410037:103
7.Itālija401036:172
8.Dānija400138:151

     [+] [-]

, 2012-05-11 00:36, pirms 13 gadiem
sandza rakstīja: 1) musu gols ar labu cinjas sparu turklat peec 2iem vartu stabiem un izspeleta epizode lidz galam
2) Cehu pirmaja golā Miķelis nenospeleja lidz galam, bet japiekrit ka ta bija uzbruceja meistariba šadi uzspet apstradat ripu
3) otrais chehu gols ...neiesit Tu (pirms tam bij 2 labi momenti) iesit Tev, bet Socha lai ari pirmais bij pie ripas nenokontroleja situaciju un Nedveds pieradija savu esamibu, meistaribu un ka sportistam 40 gadu nav nekas!!
4) treshais ielaistais tiri uz Berzinja sirdsapzinjas, jo mums beidzot bij vairak ka 8 minutes lai beidzot demonstretu uzbrukumu ( cehi pargaja aizsardzibaa) un she tev - nevajadzigs noraidijums ...protams taja jau pec Daugavas pargalvibas jau atkal Socha nespeja atbrunjot uzbruceeju.
FINAL)
a) skrobe, ka tad kad beigas vel daudz laika lai atspeletos- 2 noraidijumi.
b) Lidzigi kaa pret Rus - pret specigu pretinieku spej nospelet vien 30 minutes..
c) Pirmas divas mainjas sodien bij vaajas!
d) vairakuma bijam 3 vietaa- tagad nokritam uz beigam
e) bijam 16!!! vietaa mazakuma... tagad tas pats, tik laikam ITA apsteidzam
f) neesmu baigais spechuks, tas mans subjektivais viedoklis un jacer, ka turpinasim demonstret labu hokeju pret teoretiski vajakajiem NOR un DEN
PAR LIELU LATVIJU!
tjipa dajoš trīs lietas labas lietas.

     [+] [-]

, 2012-05-11 00:37, pirms 13 gadiem
sandza rakstīja: 1) musu gols ar labu cinjas sparu turklat peec 2iem vartu stabiem un izspeleta epizode lidz galam
2) Cehu pirmaja golā Miķelis nenospeleja lidz galam, bet japiekrit ka ta bija uzbruceja meistariba šadi uzspet apstradat ripu
3) otrais chehu gols ...neiesit Tu (pirms tam bij 2 labi momenti) iesit Tev, bet Socha lai ari pirmais bij pie ripas nenokontroleja situaciju un Nedveds pieradija savu esamibu, meistaribu un ka sportistam 40 gadu nav nekas!!
4) treshais ielaistais tiri uz Berzinja sirdsapzinjas, jo mums beidzot bij vairak ka 8 minutes lai beidzot demonstretu uzbrukumu ( cehi pargaja aizsardzibaa) un she tev - nevajadzigs noraidijums ...protams taja jau pec Daugavas pargalvibas jau atkal Socha nespeja atbrunjot uzbruceeju.
FINAL)
a) skrobe, ka tad kad beigas vel daudz laika lai atspeletos- 2 noraidijumi.
b) Lidzigi kaa pret Rus - pret specigu pretinieku spej nospelet vien 30 minutes..
c) Pirmas divas mainjas sodien bij vaajas!
d) vairakuma bijam 3 vietaa- tagad nokritam uz beigam
e) bijam 16!!! vietaa mazakuma... tagad tas pats, tik laikam ITA apsteidzam
f) neesmu baigais spechuks, tas mans subjektivais viedoklis un jacer, ka turpinasim demonstret labu hokeju pret teoretiski vajakajiem NOR un DEN
PAR LIELU LATVIJU!
Lielāka par 64,589 km2 nekļūs .
A vot 10.000.000 latviešu Latvijā gan gribētos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-11 00:38, pirms 13 gadiem
Ikrnpk rakstīja: čehi ir aizpagājušā gada pasaules čempioni un pagājušā gada bronzas medaļnieki, sakaujot krievus cīņā par trešo vietu... 40 spēlētāji un 3 vārtsargi NHL.... Tas ir krietni vairāk kā jebkurai Eiropas komandai, izņemot zviedrus...

Lūk tev pagrimums...
Un cik tad tie NHL spēlētāji bija šodien? Divus vārtus iemeta aizokeāna pārstāvji pēc PAŠU reti tizlām kļūdām. Ir muļķīgi aizstāvēt mūsējos šajā konkrētajā spēlē, ja tajā kaut punktu mierīgi varējām dabūt. Ar tādu domāšanu, ka tie taču čehi, zviedri vai krievi - nu tad kapēc nelikt Jučeru vārtos visās šajās spēlēs un ielikt 4.maiņu kā pirmo? Tāpat taču zaudējums būs pēc visa spriežot... Lūzeru psiholoģija un nekas vairāk, 3.periods to šoreiz parādīja.

     [+] [-]

, 2012-05-11 00:39, pirms 13 gadiem
aj piedrāzt.
Jāsāk skandināvu tūre. Ticu, ka mums izdosies.
Mums būs vēl iespēja revanšēties krieviem jau šogad.

     [+] [-]

, 2012-05-11 00:40, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: Vai individuāli tiek strādāts ar Indraši, Upīti, Bukartu, Meiju, Skvorcovu, u.c. vēl jaunākiem spēlētājiem? NĒ NETIEK, jo pieturās pie vecās treniņu skolas, pēc principa, man nemācīja un kāpēc man jāmāca, visu ko māku es pats apguvu un citus nemācīšu, lai mācās paši!
Tad kad jaunietis ir nostājies uz profesionālā hokeja takas [šobrīd t.i. ~ no 16 gadu vecuma], puika ir jāapstrādā no visām pusēm, gan psiholoģiski, gan motivējot, gan palīdzot sadzīviski, ar mācībām, u.c.! Jāveido PROFESIONĀLIS.
Tam ir nauda? Var jau varbūt prasīt RD, lai maksā par saviem prospektiem, bet nez ko viņi sacīs...

Mums vēl ir labi, ka bērnu treneriem nemaksā 200 dolārus mēnesī kā pie belariem.... Pa kādiem individuāliem treneriem var būt runa, ka mums ir nauda valstī vienai profesionālai komandai....?

Bet es tev gan piekrītu par sistēmu, jo mums vajag kādu visai Latvijai kopīgu sistēmu, spēles filosoiju, ko mācīt spēlētājiem. Kaut ko jaunu, savu, kas citiem nebūtu. Un skolotājiem un treneriem u.t.t. protams jāstrādā ar bērniem par visiem tiem jautājumiem, bet tu jau pats zini, ka Latvijā bērns, kas aizmirsis mājās brīvbiļeti drīzāk vēlā vakarā tiks izsēdināts no autobusa ar skaļu ''bļ**'' kā aizvests mājās. Jo nu mums ir tā ir ar to attieksmi pret darbu, ko daļēji rada protams arī mazais atalgojums....... Jo kurš plēsīs di*** atvaino par 300ls uz rokas (nedomāju, ka bērnu treneri sanem īpaši vairāk) un tā jau tas mūsu hokejs uz entuziasma turas, bet visam nepietiek entuziasma....

     [+] [-]

, 2012-05-11 00:42, pirms 13 gadiem
Vai pēc čempionāta beigām [izlases vai kluba], kāds no treneriem analizē katra spēlētāja prasmes, ko prot labi, kas padodās, pie kā jāpiestrādā starpsezonā un sezonas laikā, klubs vai federācija algo individuālās sagatavotības trenerus, kuri varētu strādāt ar attiecīgajiem spēlētājiem.
Kāpēc visā NHL individuāli darbojas ar vārtsargiem, algo slidošanas trenerus, pieaicina citus specus, bet lūk Latvijas hokejs ir visspārgudrākais, mums to nevajag, viens treneris visu izdarīs. MURGS un IDIOTISMS!!!

     [+] [-]

, 2012-05-11 00:42, pirms 13 gadiem
Apokalipses Jātnieks rakstīja: Jāuzvar Norvēģija un Dānija, tad jau būsim 1/4 finālā!
1/4 finalam pietiek uzvara pamatlaika paar Norvegiju, ta ka shi ir grupas svarigaka spele! ja ir vel kads , kas nav bijis chempi, tad rit 17:00 atiet pramis, vakara normals tuss no rita 10 Stokholma, 12:15-14:30 spele, 17:00 atiet atpakalj pramis uz Rigu, ar skalju uzvars svineshanu! Izmaksas 30+30Ls turp atpakalj +8Ls bilete uz hokji + 2L Koskenkorva uz pramja par 18Ls , zaceni var panjemt lidz Zinu ka rit daudzi brauc. p.s. Es jau tikko pie Svensoniem biju!
ja grib pakjert klat danijas speli, tad 2 naktis Stokholama, hostelii bus 16Ls/diena+ eshana 8Ls dienaa

     [+] [-]

, 2012-05-11 00:43, pirms 13 gadiem
eziitis rakstīja: aj piedrāzt.
Jāsāk skandināvu tūre. Ticu, ka mums izdosies.
Mums būs vēl iespēja revanšēties krieviem jau šogad.
vot ezītis vienmēr pa tēmu runā.
var redzēt ka reāls čalis

     [+] [-]

, 2012-05-11 00:45, pirms 13 gadiem
Olympus7 rakstīja: Ir muļķīgi aizstāvēt mūsējos šajā konkrētajā spēlē, ja tajā kaut punktu mierīgi varējām dabūt.
Es jau nevienu neaizstāvu un jā, punktu varējām dabūt. Nepārprotiet mani, PuLVeris u.t.t., es nevienu neaizstāvu, vnk te caur un cauri man ir jūtams ''par lielu Latviju'' gars, ka tiek uzskatīts, ka pretinieka vispār nebija laukumā, ka viņš bija vājš, ka viņš nestrādāja vai šodien ar kreiso kāju no gultas piecēlās, ka viņš negaidīja mūsu kļūdas un neizmantoja savu individuāli augstāko meistarību, lai tās realizētu, ka pretiniekam kļūdu nebija, ko mūsējie tad arī nespētu realizēt viņu zemākās meistarības dēļ...

Varēja mūsējie vinnēt šodien, nu nevinnēja... Ja zaudētu šādu spēli norvēģiem es arī lamātos, bet čehi tomēr ir un paliek čehi. Un viņiem to NHL vīru ir vairāk šogad laukumā kā krieviem vai droš vien ari somiem.....

     [+] [-]

, 2012-05-11 00:46, pirms 13 gadiem
Apokalipses Jātnieks rakstīja: vislielākā hohma ir delfi.lv komentāri pie raksta par šo maču! tur vienmēr var norēkties par cilvēku zemo intelekta līmeni !
palasi apollo, tur vispar ar sportu nekada sakara parsvaraa nav komentiem

     [+] [-]

, 2012-05-11 00:47, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: Vai pēc čempionāta beigām [izlases vai kluba], kāds no treneriem analizē katra spēlētāja prasmes, ko prot labi, kas padodās, pie kā jāpiestrādā starpsezonā un sezonas laikā, klubs vai federācija algo individuālās sagatavotības trenerus, kuri varētu strādāt ar attiecīgajiem spēlētājiem.
Kāpēc visā NHL individuāli darbojas ar vārtsargiem, algo slidošanas trenerus, pieaicina citus specus, bet lūk Latvijas hokejs ir visspārgudrākais, mums to nevajag, viens treneris visu izdarīs. MURGS un IDIOTISMS!!!
Tas ir idiotisms, bet kad Lipmana kompānija pa to visu no savas kabatas maksā un neviens cits (un RD laikam ar tas nav vajadzīgs), ta skaidrs, ka pa tādu lieku greznību neviens negrib maksāt, kad knapi gali kopā jāsavelk, lai izlases uz PČ vecās formās aizsūtītu.....

Tāda nu ir tā LV hokeja realitāte....

     [+] [-]

, 2012-05-11 00:52, pirms 13 gadiem
Mēs daudz ko varam darīt vairāk un labāk, bet leišos vismaz ārā var basketbola grozu piekārt un tad individuāli strādāt ar kādu, bet LV redz, ka pat ledus trūkst neskatoties uz visām saceltajām hallēm bernu un jauniešu treneriem.... trūkst ledus. Un ko tad? Vajag vēl halles, bet vai tām nauda ir? Vai arī no Rīgas jābrauc vēl uz Jelgavu vai kur vēl katru dienu trenēties?

Dāņiem un norvēģiem tādu problēmu nav, viņi var slidot pa ledu, algot zviedrus, kas viņiem visu mācīt un domāt kādus trenerus vēl aicināt, jo i vecāki var visu apmaksāt i vietējās firmas sponsorēt...

     [+] [-]

, 2012-05-11 00:53, pirms 13 gadiem
Varbūt mums vajadzēja handbolu celt, tur mēs varētu būt lielvalsts... ārā ierīkot laukumus un spēlēt brīvā dabā, mētāt bumbu vārtos... ne dārgo hoķi, dažreiz man šķiet.

  +1 [+] [-]

, 2012-05-11 00:55, pirms 13 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Tam ir nauda? Var jau varbūt prasīt RD, lai maksā par saviem prospektiem, bet nez ko viņi sacīs...

Mums vēl ir labi, ka bērnu treneriem nemaksā 200 dolārus mēnesī kā pie belariem.... Pa kādiem individuāliem treneriem var būt runa, ka mums ir nauda valstī vienai profesionālai komandai....?

Bet es tev gan piekrītu par sistēmu, jo mums vajag kādu visai Latvijai kopīgu sistēmu, spēles filosoiju, ko mācīt spēlētājiem. Kaut ko jaunu, savu, kas citiem nebūtu. Un skolotājiem un treneriem u.t.t. protams jāstrādā ar bērniem par visiem tiem jautājumiem, bet tu jau pats zini, ka Latvijā bērns, kas aizmirsis mājās brīvbiļeti drīzāk vēlā vakarā tiks izsēdināts no autobusa ar skaļu ''bļ**'' kā aizvests mājās. Jo nu mums ir tā ir ar to attieksmi pret darbu, ko daļēji rada protams arī mazais atalgojums....... Jo kurš plēsīs di*** atvaino par 300ls uz rokas (nedomāju, ka bērnu treneri sanem īpaši vairāk) un tā jau tas mūsu hokejs uz entuziasma turas, bet visam nepietiek entuziasma....
Bet tas tieši būtu īstais KIRAS darbs, nevis raudāt un apd!rst valstvīrus [protams, viņi to ir pelnījuši], bet sakārtot hokeja sistēmu! Un nevajag izgudrot otreiz divriteni. Vajag domāt, kā pie minimāliem ieguldījumiem, sasniegt uzstādīto rezultātu. Un nedomāju, ka cilvēks amatā sēz jau otro 10-gadi, tikai no lielās mīlestības pret hokeju. Tas palīdz gan sakaru veidošanai biznesā, gan, kā tagad mīl teikt, paaugstina, uzlabo reputāciju.
Par finansēm. Kādam vienreiz tas ir jāsāk. Šobrīd Kira tik domā par izlasēm (~ 100 spēlētāji), jā sākumā ar LM halles būvniecību deva grūdienu, bet šodien sabūvētās halles slēdz ciet. Nu tad veido +/- saprātīgu attīstības plānu, bet tā nav vispār!

  +1 [+] [-]

, 2012-05-11 00:57, pirms 13 gadiem
Neko jaunu nepateikšu. Tipisks latviešu mazvērtības komplekss 3. periodā!!! Kārtējo reizi varam pateikt, bija ņemema spēle. Un tā arī bija, ka ņemama. Bet 3.perioda sākumā jau aizmigu, tā laikam bija cita komanda.

     [+] [-]

, 2012-05-11 00:58, pirms 13 gadiem
Velns, pirmās divas trešdaļas labi, bet trešā bezmaz sliktākā turnīrā... Vai tiešām fiziskais?

     [+] [-]

, 2012-05-11 01:01, pirms 13 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Mēs daudz ko varam darīt vairāk un labāk, bet leišos vismaz ārā var basketbola grozu piekārt un tad individuāli strādāt ar kādu, bet LV redz, ka pat ledus trūkst neskatoties uz visām saceltajām hallēm bernu un jauniešu treneriem.... trūkst ledus. Un ko tad? Vajag vēl halles, bet vai tām nauda ir? Vai arī no Rīgas jābrauc vēl uz Jelgavu vai kur vēl katru dienu trenēties?

Dāņiem un norvēģiem tādu problēmu nav, viņi var slidot pa ledu, algot zviedrus, kas viņiem visu mācīt un domāt kādus trenerus vēl aicināt, jo i vecāki var visu apmaksāt i vietējās firmas sponsorēt...
Bet vai ir mēģinājuši kādu projektiņu palaist? Piemēram, cik maksā uzturēt hokeja akadēmiju, Daugavpilī? Kāds ir rēķinājis, cik tad īsti tās naudas vajag? Cik maksā 10 ladus haļļu uzturēšana gadā? Cik naudas var/grib iedot valsts, cik pašvaldības, cik federācija, cik privātie? Un kāpēc valstij jādod nauda par gaisu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-11 01:04, pirms 13 gadiem
njāa', tādi ir tie "labākie" fani pasaulē. kā uzvar tā uzskata bez maz vai par dieviem, kā zaudē, tā visi ir kk dauņi un tādā garā.
skumji lasīt sc komentārus.

  +1 [+] [-]

, 2012-05-11 01:06, pirms 13 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Varbūt mums vajadzēja handbolu celt, tur mēs varētu būt lielvalsts... ārā ierīkot laukumus un spēlēt brīvā dabā, mētāt bumbu vārtos... ne dārgo hoķi, dažreiz man šķiet.
PSRS laikā tas viss bija, gan roķene, gan volejs, gan regbijs, u.c. Šobrīs visa saimniecība ir pad!rsta un jāsāk domāt, kā sākt no jauna attīstīt, nevis vienkārši uzturēt un uzlabot.

  +2 [+] [-]

, 2012-05-11 01:07, pirms 13 gadiem
da ko var gruzīties!
vismaz omskā tagad par vienu rolexu vairāk

  -1 [+] [-]

, 2012-05-11 01:07, pirms 13 gadiem
Volx rakstīja: Vai tu nevaretu uzrakstit atistibas plana projektu/uzmetumu? Nosuti ieintresetajam personam - LHF prese dienestam,treneriem utml.
Nu, ok, daram kopā. Apmainamies kontaktiem, sastādam darbības plānu, sadalam pienākumus un dragājam! Vai piekrīti?

     [+] [-]

, 2012-05-11 01:17, pirms 13 gadiem
Da, par ko te runa! Vajag ieskatīties IIHF tāfelē! Var paveikties, bet reizi 15-25 gados! Vēl nedaudz jāpagaida!

  +1 [+] [-]

, 2012-05-11 01:20, pirms 13 gadiem
Uzvarēsim Norvēģus, redzēsiet, labi ir ka šodien dabūja pa pakaļu, palīdzēs labāk koncentrēties uz sestdienas spēli, ja butu šodien uzvara, apmēram 85% pakāstu Norgiem, puišiem sakāptu galvās.
Tā ir Latvijas izlases formula, kas 100% strādā.
P.S.
Nevar zināt kā būs ar Dāņiem, pēc uzvaras ar Norgi puišiem atkal var likties ka ir super NHL un KHL stāri.

  +1 [+] [-]

, 2012-05-11 01:22, pirms 13 gadiem
Uldis9 rakstīja: Uzvarēsim Norvēģus, redzēsiet, labi ir ka šodien dabūja pa pakaļu, palīdzēs labāk koncentrēties uz sestdienas spēli, ja butu šodien uzvara, apmēram 85% pakāstu Norgiem, puišiem sakāptu galvās.
Tā ir Latvijas izlases formula, kas 100% strādā.
P.S.
Nevar zināt kā būs ar Dāņiem, pēc uzvaras ar Norgi puišiem atkal var likties ka ir super NHL un KHL stāri.
nav jau HK Rīga, kas iekāpjot ļotenē jau jūtās kā nhl all stāri

     [+] [-]

, 2012-05-11 01:44, pirms 13 gadiem
Number 0 rakstīja: tu gadijumaa neesi kaut kaads dzejnieks?
Dodu piecas acis!
Es domāju,ka čalis tā pavairāk aliņu sasūcies!

  +2 [+] [-]

, 2012-05-11 02:07, pirms 13 gadiem
daļēji saprotu tos komentētājus, kas ir nikni un noliek visu ko vien var... man pults arī pa gaisu 3. perioda laikā aizlidoja, bet ne jau tāpēc, ka mūsējie spēlēja briesmīgi slikti... vienkārši dusmas uz visu pasauli tajā laikā. Visu reāli izšķīra dažas kļūdas (sotnieks nenospēlēja līmenī šodien) un kārtējo reizi mazliet piekliboja momentu realizācija (visuzkrītošāk šodien - daugaviņš). Gan jau tie visi dusmīgie izgulēsies un sapratīs, ka ne jau komanda nospēlēja slikti, bet vienkārši dažu spēlētāju sniegums neatbilda tam, kāds bija nepieciešams lai uzvarētu čehus

PS. Ja es būtu rakstījis komentāru uzreiz pēc spēles, tas saturētu daudz vairāk lamuvārdu un būtu stipri negatīvāks, bet tieši tāpēc uzreiz pēc spēles neko nevajag analizēt balstoties uz emocijām
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-11 07:13, pirms 13 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Mēs daudz ko varam darīt vairāk un labāk, bet leišos vismaz ārā var basketbola grozu piekārt un tad individuāli strādāt ar kādu, bet LV redz, ka pat ledus trūkst neskatoties uz visām saceltajām hallēm bernu un jauniešu treneriem.... trūkst ledus. Un ko tad? Vajag vēl halles, bet vai tām nauda ir? Vai arī no Rīgas jābrauc vēl uz Jelgavu vai kur vēl katru dienu trenēties?

Dāņiem un norvēģiem tādu problēmu nav, viņi var slidot pa ledu, algot zviedrus, kas viņiem visu mācīt un domāt kādus trenerus vēl aicināt, jo i vecāki var visu apmaksāt i vietējās firmas sponsorēt...
tu tikai dagad to pamanīji, vai kas. uzbūris te tādu drāmu jo redz zaudējām čehiem!

  -4 [+] [-]

, 2012-05-11 07:19, pirms 13 gadiem
nospeleja kaa pedinji

  -1 [+] [-]

, 2012-05-11 08:39, pirms 13 gadiem
Ko tur Nolans medīj, ka virsroku ņēma pieredze Forši, ka ar pieredzi vien var 30 minūtes neielaist ne reizi savā zonā. Otro spēles pusi Latvija vienkārši gulēja, anomāli garlaicīga spēle.

     [+] [-]

, 2012-05-11 08:54, pirms 13 gadiem
3-šie vārti nevis Sotnieka vaina, bet 100% Daugaviņa kļūda! Kā var NHL līmeņa spēlētājs vispār kaut ko tādu iedomāties darīt!?

  +4 [+] [-]

, 2012-05-11 09:07, pirms 13 gadiem
Šajā spēlē:
Sotnieks - kļūda tik sāpīga, jo zaudējām vārtus.
Bērziņš - iemeta vārtus +, noraidījās pilnīgi nevajadzīgi -.
Kopumā:
Daugaviņš - sirgst ar to pašu kaiti ar ko vienā čempī sirga Žoltoks, pārtur ripu, pārlieku riskē ņemot spēli uz sevi. Varbūt čalim nedaudz galvā sakāpis, varbūt vienkārši vēlme sevi pierādīt un palīdzēt komandai ir par lielu. Tur vajadzētu treneriem aprunāties ar viņu.
Vairākums - šķiet šoreiz pārlieku primitīvs. Neredz interesantas iestrādes. Tipiski ASV izlases stilā, vienīgi nevajag aizmirst, ka mūsējie nav amerikāņii, līdz ar to no bērnības šādu stilu nav piekopuši.
Izlase kopumā - baidījos, ka būs sliktāk. Līdz ar to kopumā uz doto brīdi vērtēju pat ļoti atzinīgi.