Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" oktobri noslēgs Sanktpēterburgā pret Kovaļčuku

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

"Dinamo" oktobri noslēgs Sanktpēterburgā pret Kovaļčuku
Rīgas "Dinamo" kapteinis Guntis Galviņš
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Šodien Kontinentālās hokeja līgas klubs Rīgas "Dinamo" aizvadīs pēdējo spēli oktobrī, pulksten 17:30 pēc Latvijas laika viesos tiekoties ar krievu uzbrucēja Iļjas Kovaļčuka pārstāvēto Sanktpēterburgas SKA. Spēles tiešraidi piedāvās kanāls "Viasat Sport Baltic".

Oktobris Rīgas "Dinamo" hokejistiem izvērties par neveiksmīgu mēnesi – līdz šim aizvadītajos 11 mačos izdevies gūt tikai vienu uzvaru pamatlaikā, Liepājā atspēlējoties un ar 6:3 uzvarot līgas pastarīti Jekaterinburgas "Avtomobilist". Vēl divi panākumi gūti pagarinājumā – oktobra ievadā rīdzinieki savā laukumā ar 2:1 pieveica Čehovas "Vityaz" un Minskas "Dinamo".

Pirmdien Rīgas "Dinamo" viesos ar 1:3 atzina Gagarina kausa čempiones un pašreizējās līgas līdervienības Maskavas "Dynamo" pārākumu. Lielāko spēles daļu rīdzinieki uz Oļega Znaroka vadītās komandas fona izskatījās labi, beidzot pārliecinošu sniegumu rādīja zviedru vārtsargs Mikaels Telkvists, tomēr beigās "Dinamo" pieveica noraidījumi.

Gan pirmos, gan izšķirošos vārtus "Dinamo" ielaida skaitliskajā mazākumā. "Noraidījumi mums maksāja spēli. Pie rezultāta 1:1 spējām turēties pretī, taču, tik daudz spēlējot bez ripas, tiek patērēts daudz spēka. Viņi iemeta otros un uzreiz arī trešos. Sajūtas šobrīd ir ļoti sliktas," uzreiz pēc 15. zaudējuma sezonā teica Telkvists, kurš atvairīja 23 "Dynamo" hokejistu metienus.

Šodienas pretiniece Sanktpēterburgas SKA ir otrā labākā vairākumu realizētāja līgā – izmantoti 26,9% iespēju. Vēl labāk veicies tikai Magņitogorskas "Metallurg" (27,6%), kas 22. oktobrī Rīgā vairākumā iemeta piecus vārtus un uzvarēja ar 5:2.

SKA rezultatīvākais spēlētājs ir krievu uzbrucējs Iļja Kovaļčuks, kurš 14 spēlēs izcēlies ar deviņiem vārtiem un 14 rezultatīvām piespēlēm. Viņš nevienu maču nav noslēdzis ar negatīvu lietderību, tāpēc koeficients ir +13.

2001. gada drafta 1. numurs aizvadītajā sezonā ar 83 punktiem 77 regulārās sezonas spēlēs un 19 punktiem 23 izslēgšanas spēlēs palīdzēja Ņūdžersijas "Devils" nokļūt līdz Stenlija kausa finālam. 2010. gada februārī Kovaļčuks parakstīja līgumu ar "Devils" uz 15 sezonām par 100 miljoniem ASV dolāru.

Pirmdien trīs rezultatīvas piespēles izdarīja norvēģu uzbrucējs Patriks Tūresens, kļūstot par SKA otro rezultatīvāko spēlētāju – 20 spēlēs uzbrucējs sakrājis 19 (8+11) punktus. Viņam izdevās apsteigt aizsargu Kevinu Dalmenu, kurš 20 spēlēs guvis sešus vārtus un 18 punktus. KHL debijas sezonā Dalmens, pārstāvot Astanas "Barys", 53 spēlēs izcēlās ar 58 (28+30) punktiem, uzstādot jaunu Krievijas rekordu.

11 spēlēs ar astoņiem vārtiem un septiņām piespēlēm izcēlies 20 gadus vecais uzbrucējs Vladimirs Tarasenko. Arī viņš SKA pievienojies lokauta laikā. Klīst runas, ka gadījumā, ja lokauts ievilksies, SKA novembrī piesaistīs kādu hokejistu ar ļoti skaļu uzvārdu – iespējams, pat Sidniju Krosbiju.

Oktobra vidū SKA izcīnīja sešas uzvaras pēc kārtas, taču pēdējos trīs mačos divreiz nācies samierināties ar zaudējumu – izbraukumā 1:2 pret Jaroslavļas "Lokomotiv" un 2:4 pret Ņižņijnovgorodas "Torpedo". Tiesa, pirmdien SKA ar uzvaru 4:1 pret Maskavas "Spartak" atgriezās uz uzvaru takas.

Izmantotie resursi:
Sākums - dinamoriga.lv
khl.ru

     [+] [-]

, 2012-10-31 11:36, pirms 12 gadiem
OscarP rakstīja: Nav runa par to cik kurš šodien punktus savāks, bet gan par iespaidu ko spēlētājs atstāj hokeja pasaulē..
Attiecīgi salīdzinot Galviņu ar Kovalčuku, pa lielam tur nav ko salīdzināt.. Visu cieņu Galviņam kā spēlētājam, ievērojami progresējis pēdejos gadus, bet ja skatās uz viņu kā kapteini vai autoritāti, tad nav tur ko redzēt.
Vot Ozo bija iists kapteinis. Nja tie tik bija laiki. Vinsh gan smuki atdeva piespeles, gan arii guva vartus, gan arii savaca komandu kad tas bija nepiecieshams.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-31 11:38, pirms 12 gadiem
OscarP rakstīja: Braunu (baumu līmeni) attiecina uz Vityaz, nevis Avto.
Avto jau it kā oficiāli ir nolīguši Džofriju Lupulu.
Vai sorry sajaucu, bet vienalga ja tie speletaji tur arii buus oficiali tad tas ir kaut kas, jo Avto, Dinamo un Vitjaz varetu buut lidzigi budzeti.

     [+] [-]

, 2012-10-31 11:41, pirms 12 gadiem
Kads nav redzejis kaut kur Novembra tv grafiku???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-10-31 11:41, pirms 12 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Vai sorry sajaucu, bet vienalga ja tie speletaji tur arii buus oficiali tad tas ir kaut kas, jo Avto, Dinamo un Vitjaz varetu buut lidzigi budzeti.
Atšķirība ir tajā kā to budžetu izmanto, kā arī tajā ko dara GM..
Mūsu GM izskatās, ka neko nedara, kamēr Avto un Vityaz darbojās.

     [+] [-]

, 2012-10-31 11:44, pirms 12 gadiem
Vitjaz vispar sakushi spelet baigi labi, man liekas ka vinji ir jau Play-off zonā.

  -1 [+] [-]

, 2012-10-31 11:54, pirms 12 gadiem
Tad jau viss Twitter ir viens liels feiks??? Ņiživijs tochna,tam piekrītu.Par pekku,Raiti gan tā nedomāju.Sekoju līdzi sen,un nekas neliecina,ka tur kāds tīnis sēž un pasapmierinas. No sērijas,gribi tici,gribi nē.!!!

  -1 [+] [-]

, 2012-10-31 12:00, pirms 12 gadiem
ĢINAMO KGB UZ ISLANDES VAI GRENLANDES? LĪGU!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-10-31 12:11, pirms 12 gadiem
kobebryant33 rakstīja: Gaidām pērienu?
Vai varbūt saņemsies.
Vienozimigi pērienu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-31 12:16, pirms 12 gadiem
Šodien varbut bus fight Ivanans vs Artyukinu,ne ne SKA ir cilvēki ta pat,kā mēs,nav ko raudat,tas ir tik uz tabulas.Pastieties uz Vityaz,mēs zaudejām Traktoram,viņi vineja traktoriem.Nav ko skatities uz tabulas,jaskatas spele,tad secinājumi ir jaizdar.
Negribas jau prognozes izteikt,bet mēs zaudesim 3:5 SKA,nekas nevar mainities speles stila,pa 2 dienam.

Ja mēs pacietigi,un agresivi spelesim,viss var mainities.
Šodien nav varianti,Ivananam ir jabut sastava,ja ne,tad redzesiet,kas uz laukuma notiks,un vartu priekšā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-10-31 12:19, pirms 12 gadiem
karstgalvis rakstīja: gūd ingliš! SKA VPERJOD!
*probably un man ir pilnīgi pajāt!

     [+] [-]

, 2012-10-31 12:21, pirms 12 gadiem
Nebūs disciplīna,uzvaru neredzēt.Tik vienkārši Vatson.

     [+] [-]

, 2012-10-31 12:22, pirms 12 gadiem
premjiers17 rakstīja: Šodien nav varianti,Ivananam ir jabut sastava,ja ne,tad redzesiet,kas uz laukuma notiks,un vartu priekšā.
ar visu Ivananu nekā laba vārtu priekšā nebūs

     [+] [-]

, 2012-10-31 12:24, pirms 12 gadiem
Melissa rakstīja: to Funs

PO neiekļūs 6 komandas šoreiz! Gandrīz puse! Bet ja kāds ir jāatlaiž, tad pirmām kārtām Savickis un visa tā valde, kura vairs pat nav ieinteresēta nekādos RD veikumos! Cik Savickis tiek rādīts vai publicēts presē, viņš tik peras par gāzi, nevis par RD sniegumu, komplektāciju. Vienīgā hokeja aktivitāte, plūkšanās ar Lipmanu.
Savickis bija apstākļu upuris. Bizbesa interešu un ieņemamā amata dēļ Savickis bijs spiets uzņemties Dinamo vadības funkcijas. Viņam personīgi hokejs nekad nav interesējis un viņu ielika pārstāvji no Maskavas šajā amatā un viņu atlaist šeit Latvijā nav iespējams. Savickis ir īsts čekists un tas ir jāpieņem patīk vai ne un to nevar noteikt vai viņš būs amatā. Ir lietas ko nevaram mainīt un ietekmēt.
Protams būtu jau ļoti jauki ja Dinamo vadītu hokejā zinoši cilvēki un fanātiķi, bet tā tas nav.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-10-31 12:34, pirms 12 gadiem
salmz rakstīja: Tad jau viss Twitter ir viens liels feiks??? Ņiživijs tochna,tam piekrītu.Par pekku,Raiti gan tā nedomāju.Sekoju līdzi sen,un nekas neliecina,ka tur kāds tīnis sēž un pasapmierinas. No sērijas,gribi tici,gribi nē.!!!
Nu tad domā arī tā tālāk.
Tvīts "Huļi mēs 3x nedēļā zaudējam? Huļi! Vsjo šodien tam jāpieliek punkts!" no Raita profila izsaka visu...

Neviens no tiem profiliem nav īsts un ja domā pretēji, tad nu man nav ko teikt..
Vienīgais no (man zināmajiem) tagadējiem Dinamo spēlētājiem kurš izmanto twitteri, ir Šremps.. No iepriekšējiem vēl bija Vargs, Holts, Lucenius, Lundmarks, bet no tagadējiem Šremps, par nevienu citu nav it kā dzirdēts... nu, protams, vēl Podziņš.

P.S Pekkas, Ņiživija, Raita utt profilos, viss liecina par to, ka aiz tā sēž kāds tīnis un drukā..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-31 12:38, pirms 12 gadiem
Melissa rakstīja: Kas tad viņš sanāk vergs??? Brīvs cilvēks pats visu lemj, kur strādāt, kur nē. Bet ja jau tā kā Tu saki, ko mēs te ņemamies vispār un kko prasam, ceram?
Savā mērogā var teikt, ka viņš ir vergs un priekš kam kaut kur citur iet, ja nauda tač laba..
Un prasīt un kaut ko cerēt uz Savicki tiešām ir bezjēdzīgi..
Lai ari cik smieklīgi izklausītos, bet vienīgais cilvēks tajā Dinamo galvgalī kuram interesē, uztrauc un arī kaut ko saprot no hokeja, ir KALVĪTS!

  -3 [+] [-]

, 2012-10-31 12:40, pirms 12 gadiem
Ieliekat tik Telkvistu vārtos un bezierunu zāģis.

  +1 [+] [-]

, 2012-10-31 12:49, pirms 12 gadiem
neatkarigais rakstīja: Ieliekat tik Telkvistu vārtos un bezierunu zāģis.
visas uzvaras kas mums ir bijušas bija ar telkvistu vārtos.

     [+] [-]

, 2012-10-31 12:49, pirms 12 gadiem
Ja runā par kapteiņiem, tad jebkuram no patreizējiem Dinamo spēlētājiem būtu grūti pārņemt kapteiņa pilnvaras no Ozoliņa. Taču Galviņš laikam nevar būt kapteinis sava rakstura dēļ. Es personīgi šo puisi nepazīstu, taču, cik lasīts dažādās intervijās, tad man ir radies priekšstats, ka Guntis pēc dabas ir klusētājs un samērā sevī noslēdzies cilvēks. Tas nav nekas slikts, taču laikam šādas rakstura īpašības nav piemērotas komandas kapteiņa amatam. No šībrīža sastāva iespējams labākais kapteiņa variants būtu Karsums. Arī Ņiživija kandidatūra nebūtu slikta, jo Krievijas hokejā Saša joprojām ir samērā liela autoritāte. Tam ir liela nozīme kaut vai tajā pašā tiesāšanas jautājumā. Šogad ne reizi vien ir bijušas, maigi izsakoties, dīvainas epizodes tiesnešu izpildījumā. Bet tiesneši jau tagad var atļauties nekvalitatīvi darīt savu darbu, jo dīvainās epizodes vairs nav jāizskaidro vecim, kurš bija megazvaigzne, kad viena daļa tiesnešu vēl skolā mācījās.

Lai vai kā, novēlu Guntim Galviņam un visai komandai uzlabot sniegumu un cienīgi nospēlēt sezonu līdz beigām, cik nu gara tā sanāks. Netikšana PO vēl nenozīmē pasaules beigas. Nāks citas sezonas, un tas PO nekur nepazudīs.

PAR HOKEJU!

  +3 [+] [-]

, 2012-10-31 13:07, pirms 12 gadiem
Melissa rakstīja: Kas tad viņš sanāk vergs??? Brīvs cilvēks pats visu lemj, kur strādāt, kur nē. Bet ja jau tā kā Tu saki, ko mēs te ņemamies vispār un kko prasam, ceram?
Viņam no biznesa viedokļa ir izdevīgi vadīt Dinamo komandu. Mēs jau nezinām visas aizkulises, bet iespējams ja viņš atteiktos no vadības tad zaudētu arī labus amatus. Arī pie sliktas komandas vadības ar labu treneru kolektīvu var sasniegt daudz ko. Kad Dinamo izveidoja uzreiz domāju kāds būs budšets salīdzinot ar citām komandām. Kad uzzzināju budzētu domāju ka PO zona varbūt kādreiz nospīd,bet 4reiz pēc kārtas PO un divas reizes pārvarēt pirmo kārtu-[par to var tikai sapņot.
Es kopumā priecājos kā Dinamo komandu kā tādu. Tagad 22 spēlēs tikai 4reiz ir paņemti 3 punkti, bet tik un tā tie ir brīnišķīgi momenti-priecājos par katru punktu , katriem vārtiem-arī tad ja spēlē nav cerības. Ir cilvēki kas prot priecāties (tas nenozīmē ka viņi neredz slikto, negatīvo) un ir cilvēki kuri čīkstēs vienmēr.

     [+] [-]

, 2012-10-31 13:07, pirms 12 gadiem
Nu tas vien ka bukmeikeri jau uz spelem kur ir Rigas Dinamo vair nav jaiespringst, sodien koificents 6 ar kapeikam... zel ka Dinamo jau ir devis tadu priekstatu, ka bezierunu zaudejums ir paredzams.

Tomēr zinot Dinamo, ir vnmr cerība pret spēcīgajiem klubiem. Vajadzetu vienu uzvaru pret tadu klubu ka SKA un iespejams daudz kas mainitos turpmakas sezonas laikaa, ari bukmeikeriem tad butu jasak iespringt.

  +1 [+] [-]

, 2012-10-31 13:16, pirms 12 gadiem
FUNS rakstīja: Viņam no biznesa viedokļa ir izdevīgi vadīt Dinamo komandu. Mēs jau nezinām visas aizkulises, bet iespējams ja viņš atteiktos no vadības tad zaudētu arī labus amatus. Arī pie sliktas komandas vadības ar labu treneru kolektīvu var sasniegt daudz ko. Kad Dinamo izveidoja uzreiz domāju kāds būs budšets salīdzinot ar citām komandām. Kad uzzzināju budzētu domāju ka PO zona varbūt kādreiz nospīd,bet 4reiz pēc kārtas PO un divas reizes pārvarēt pirmo kārtu-[par to var tikai sapņot.
Es kopumā priecājos kā Dinamo komandu kā tādu. Tagad 22 spēlēs tikai 4reiz ir paņemti 3 punkti, bet tik un tā tie ir brīnišķīgi momenti-priecājos par katru punktu , katriem vārtiem-arī tad ja spēlē nav cerības. Ir cilvēki kas prot priecāties (tas nenozīmē ka viņi neredz slikto, negatīvo) un ir cilvēki kuri čīkstēs vienmēr.
Piekrītu visam tavam pateiktajam, par VISIEM 100%

     [+] [-]

, 2012-10-31 13:21, pirms 12 gadiem
valdis112 rakstīja: Kamēr Galviņš būs kapteinis rezultāta nebūs,jo viņš nav komandā autoritāte ,bet tiesneši vispār smīkņā par tādu kapteini.
vēl tik daudz + šitam? pilnīgs id....

  +1 [+] [-]

, 2012-10-31 13:21, pirms 12 gadiem
Reāli ko mums sūdzēties, mēs pēdējos 4 gadus esam bijuši PLAY-OFF.
Ja paskatās uz to pašu Toronto Maple Leafs, Islanders vai pēdējos gadus Oilers kā viņiem justies, ka play-off jau kuro gadu neredz kā savas ausis.. Protams, ka ne baigi forši un patīkami, bet fani joprojām ir blakus un priecājās par katriem gūtajiem vārtiem un uz katru nākamo sezonu, skatās ar pozitīvu skatu.
A te tipiskajam letiņam visa komanda ir idioti, neveiksminieki un nekam nederīgi pēc katras zaudētas spēles, nemaz nerunājot par tagadējo situāciju.

     [+] [-]

, 2012-10-31 13:21, pirms 12 gadiem
Izskaidrojiet man lūdzu, kas ir tie "kepkas". Šo terminu esmu ievērojis šeit vairākkārt, bet tā arī neizprotu mazo komentētāju pokemonu terminoloģiju. Paskaidrosiet lūdzu. Paldies

     [+] [-]

, 2012-10-31 13:25, pirms 12 gadiem
kristapskristaps rakstīja: Izskaidrojiet man lūdzu, kas ir tie "kepkas". Šo terminu esmu ievērojis šeit vairākkārt, bet tā arī neizprotu mazo komentētāju pokemonu terminoloģiju. Paskaidrosiet lūdzu. Paldies
Tā kā pats šo terminu neizmantoju, nemācēšu tev izskaidrot īsto un padziļināto nozīmi, bet nu aptuvēna doma ir tāda...
KEPKA - Jebkurš cilvēks, kurš atbalsta Dinamo, iet uz arēnu un neuzmet lūpu pēc katras zaudētās spēles, bet turpina atbalstīt komandu, lai arī kas notiktu.... īsāk sakot Komandas fans, atbalstītājs.
Kā arī, protams, jāpieder kaut kam no komandas atribūtikas..

Varbūt izskaidroju bišķ kļūdaini, bet kā jau teicu, īstais skaidrojums jāprasa šī vārda lietotājiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja