Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3
Autors: Ulvis Brože

"Dinamo" pret sliktāko uzbrukumu par ceturto uzvaru pēc kārtas

"Dinamo" pret sliktāko uzbrukumu par ceturto uzvaru pēc kārtas
Rīgas "Dinamo" galvenais treneris Artis Ābols
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

2014. gada olimpiskajā pilsētā Sočos ceturto uzvaru pēc kārtas meklēs Kontinentālās hokeja līgas klubs Rīgas "Dinamo", kas šodien pulksten 18:00 tiksies ar Rietumu konferences pēdējā vietā esošo "Sochi", kura 18 spēlēs guvusi tikai 27 vārtus. Tiešraide kanālā "Viasat Sport Baltic".

Viena no sliktākajām hokeja klišejām vēsta, ka sliktākais ir divu vārtu pārsvars. Taču Kontinentālās hokeja līgas klubs Rīgas "Dinamo" pirmdien nodemonstrēja pretējo, pateicoties Pjotra Ščastļivija un Ginta Meijas rezultatīvajiem metieniem, 25 sekunžu laikā no 1:3 panākot neizšķirtu cīņā pret Maskavas "Dynamo". Noslēdzošajā trešdaļā Ščastļivijs guva trešos vārtus pēdējos trīs mačos, nodrošinot rīdziniekiem trešo panākumu pēc kārtas, jo mājās izdevās atspēlēties pret Ufas "Salavat Yulaev" un pēc divu vārtu pārsvara izsēšanas pēcspēles metienos pārspēt Omskas "Avangard".

Šovakar pulksten 18:00 Rīgas "Dinamo" lūkos pirmo reizi sezonā izcīnīt četras uzvaras pēc kārtas. Pretiniekos Kontinentālās hokeja līgas debitante "Sochi", kas pirmo uzvaru vēsturē izcīnīja tieši Latvijas galvaspilsētā. 10. septembrī čehu vārtsargs Tomāšs Peperle tika galā ar 30 metieniem, Mihails Aņisins guva pirmos vārtus sezonā, bet zviedru uzbrucējs Andrē Petersons iemeta pirmo ripu Kontinentālajā hokeja līgā, nodrošinot panākumu ar 2:1. Laukuma saimnieku labā izcēlās Mārtiņš Cipulis.

Pēc uzvaras Rīgā sekoja trīs punkti pret Jekaterinburgas "Avtomobilist" un sešu zaudējumu sērija pret līgas labākajām komandām: divas reizes pret Maskavas "Dynamo", pa vienai neveiksmei pret Kazaņas "Ak Bars", Magņitogorskas "Metallurg", Omskas "Avangard" un Jaroslavļas "Lokomotiv". 2014. gada olimpiskās pilsētas vēstneši bez punktiem ir arī pēdējos divos mačos: 1:2 pret Ņižņijnovgorodas "Torpedo" un 0:1 pret Novokuzņeckas "Metallurg".

27 gūtie vārti ir pārliecinoši sliktākais rādītājs Kontinentālajā hokeja līgā, līdz ar to pieticīga ir arī spēlētāju rezultativitāte - nevienam hokejistam nav izdevies sasniegt desmit punktu robežu. Vistuvāk ir pēdējās divās sezonās četras komandas nomainījušais uzbrucējs Iļja Krikunovs, kurš 18 spēlēs guvis trīs vārtus un sakrājis deviņus punktus, taču pēdējos piecos mačos izcēlies tikai ar vienu rezultatīvu piespēli.

Par vienu piespēli mazāk ir vienīgajam kanādietim "Sochi" rindās Korijam Emertonam,, kurš pēdējās trīs sezonas lielākoties pavadīja Nacionālās hokeja līgas kluba Detroitas "Red Wings" pamatsastāvā. Taču viņš nav vienīgais Ziemeļamerikas spēlētājs komandā - 18 spēlēs ar divām piespēlēm izcēlies amerikānis Klejs Vilsons, kurš pagājušajā sezonā spēlēja Doņeckas "Donbass", bet nule Sočiem pievienojies 2010. gada olimpisko spēļu sudraba medaļnieks Raiens Vitnijs. 31 gadu veco aizsargu Pitsburgas "Penguins" 2002. gada draftā izraudzījās ar piekto numuru, bet rezultatīvāko sezonu viņš aizvadīja piecus gadus vēlāk, kad 81 spēlē sakrāja 59 punktus.

"Sochi" vārtos pirmo vijoli spēlē Peperle, kurš 15 spēlēs ticis galā ar 91,4% sāncenšu metienu un vidēji mačā ielaidis 2,65 ripas. 17. un 19. oktobrī 30 gadus vecais čehs aizvadīja divas sausās spēles pēc kārtas, pelnīti tiekot atzīts par nedēļas labāko vārtsargu. Un viņam tādam ir jābūt, jo pagājušo sezonu Polijā pavadījušais Andrejs Gavriļins pagaidām nav attaisnojis cerības - 88,5% atvairīto metienu un 3,11 ripas vidēji mačā.

Pēc viesošanās olimpiskajā pilsētā Rīgas "Dinamo" piektdien viesosies pie Jāņa Sprukta un Jaroslavļas "Lokomotiv", bet svētdien ceturtā izbraukuma spēle šajā nedēļā - pret Podoļskas "Vityaz".


, 2014-10-29 09:47, pirms 10 gadiem
Visas tās runas par "vecais labais Dinamo ir atgriezies!" neviļus liek atcerēties vienu citu vecā RD (un arī izlases) iezīmi: sparīgu un nereti arī rezultatīvu spēli pret grandiem ... un pēc tam blāvu nevarību pret pastarīšiem.
It kā tie zobi, kas rādīti SKA u.c., būtu palikuši glāzē blakus gultai

Cerams, ka šodien tā nebūs. Vairākas turpmākas spēles ir pret vidusmēra un pat vājām komandām. Punkti ir vajadzīgi.
, 2014-10-29 09:48, pirms 10 gadiem
Nuu zinot Dinamo likstas pret vājām komandām,jābūt skeptiskam par to uzvaru!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-10-29 09:55, pirms 10 gadiem
autors uz sočiem uzlicis, spriežot pēc virsraksta.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-10-29 09:59, pirms 10 gadiem
Mūsējie ir uz viļņa un šitos šodien bradās bez variantiem! Uz priekšu Dinamo!
, 2014-10-29 10:03, pirms 10 gadiem
Saku peec pieredzes, Dinamo zaudees, jo viniem patiik pavilkt taas komandas, kuraam tik labi neiet...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-10-29 10:06, pirms 10 gadiem
"Viena no sliktākajām hokeja klišejām vēsta, ka sliktākais ir divu vārtu pārsvars. Taču Kontinentālās hokeja līgas klubs Rīgas "Dinamo" pirmdien nodemonstrēja pretējo, pateicoties Pjotra Ščastļivija un Ginta Meijas rezultatīvajiem metieniem, 25 sekunžu laikā no 1:3 panākot neizšķirtu cīņā pret Maskavas "Dynamo" "

WTF? Rīdzinieki tieši uzskatāmi pierādīja, ka 2 vārtu pārsvars ir "slidens pasākums" nevis pierādīja pretējo... Brože vai nu sapinies meistarībā, vai arī es īsti viņa smalko domu gājienu neuzķeru.
, 2014-10-29 10:11, pirms 10 gadiem
Mums uzbrukums ar nav no tiem top limeniem, bet nu sodien gaidam tikai uzvaru!
, 2014-10-29 10:14, pirms 10 gadiem
Sochi nav vāji.. Khl nav vāju komandu, viegli nebūs.
, 2014-10-29 10:22, pirms 10 gadiem
Viegli nebūs, tas skaidrs bet vajag izmocīt tos 3 punktus kā ēst
, 2014-10-29 10:33, pirms 10 gadiem
Nu skatoties kā mums te gājis ar atriebēm par "nepelnīto zaudējumu" u.t.t., tad sliktākajam uzbrukumam šodien kādas 4 ripas vajadzētu iemest.
, 2014-10-29 10:38, pirms 10 gadiem
Pret 6,7 un 10 vietu kopējā tabulā uz doto brīdi 3 uzvaras pēc kārtas. šodien spēle pret 27 vietu un komandu ar stabili vājāko uzbrukumu. Metienu realizācija Sočiem katastsrofāla 5,57 % (mums 7,93%). Laba metiena realizācija skaitās 10% (katrs desmitais metiens vārti). Soči tikai 2 spēlēs vairāk guvuši vairāk kā 2 vārtus (4 pret Vitjaz un 6 pret Automobilist).
Mums izbraukums sācies labi 3 punkti. Spēles kvalitāte bija vidēja ar Maskavas Dinamo (ja vērtē no šīs sezonas viedokļa). Nedrīkst pieļaut tādas spēles nogriežņus kā 2.perioda pirmā puse (mazliet vairāk, varbūt minūtes 12-13, kad metienu attiecība bija 0-14).
Joprojām spēkā ir teiciens - Ir Sedlačeks - ir varianti.
DR pārsvarā uzvar spēles, kad metam mazāk pa vārtiem. Būs jāpapēta sīkāk metienu attiecība katrā spēlē un spēles rezultāts. Joprojām ir pārsteigums , ka labākie lietderības koeficienti ir Bičevskim, Saulietim,Skvorcovam (visiem +4), jo viņi nav īpaši rezultatīvi (īpaši pēdējie divi). Pietuvojies ir Indrašis (+3), kas mazliet pārsteidz, jo grēciņi viņam ir padaudz laukumā. Slikltākie ir Bukartam (-8), Cipulim (-6), Videlam (-6). Cipulis jau iepriekš "izcēlies" , ka vāji pārredz laukumu (šogad 0 piespēles), ko kompensē ar lielu cīņassparu, labu cīņu gar bortiem, spēcīgu metienu (kurš ar gadiem tomēr ir kļuvis vājāks un metieni vairāk vai mazāk ir kļuvuši primitīvāki).
, 2014-10-29 10:39, pirms 10 gadiem
alfredo rakstīja: Pasaulē varenākie hokeja eksperti dzīvo Latvijā...prieks un lepnums
Pasaulē lielākie ciniķi dzīvo Latvijā! Par to vari būt 3000% drošs!
, 2014-10-29 10:40, pirms 10 gadiem
andzaa rakstīja: Sochi nav vāji.. Khl nav vāju komandu, viegli nebūs.
Sočiem 7 zaudējumi (no 13) ar vienu vārtu starpību.
, 2014-10-29 10:49, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Sočiem 7 zaudējumi (no 13) ar vienu vārtu starpību.
Tas pats kas aizpagājušā gada Dinamo. Pēc tādiem zāģiem čaļiem galvas nolaižās, Aņisins uz krogu gan jau arī aizstaigā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-10-29 11:06, pirms 10 gadiem
22 komentāri un bez Ivara? Kā tad tā?
Par spēli jāsaka, ka te rezultāts var būt jebkăds, zinot to, cik neprogbozējamas ir Dinamo spēles pret vājākām komandām
, 2014-10-29 11:08, pirms 10 gadiem
Ralfinolv rakstīja: Par spēli jāsaka, ka te rezultāts var būt jebkăds, zinot to, cik neprogbozējamas ir Dinamo spēles pret vājākām komandām
Tāpat kā spēles pret Dinamo, Ufu un Omsku, arī šī sākas ar 0:0...

*dienas visgudrākā atziņa!*
, 2014-10-29 11:10, pirms 10 gadiem
gudrais_ansis rakstīja: Tādā gadijumā svarīgākais ka pretinieks iesitīs 5 kā minimums ;-)
kā man patīk kā gudrais_ansis aplaužas
kā Tev ekspert nav kauns te rakstit
Śodien dinamo paņems maču, tur nav šaubu, var pat likt uz -1.5 uz dinamo. Pilnigi droši, bet gudrais_ansis mēğina cilvēku kabatas patukšot
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-10-29 11:19, pirms 10 gadiem
To tu jau skaidro 3 mačus pēc kārtas
Tev ir jāsaprot ka komandām ir kāpumi un kritumi, nevis viena sistēma ka dinamo zaudes vismaz ar divu vārtu starpību.

gudrais_ansis rakstīja: Esmu vairākiem cilvēkiem palīdzējis finansiāli grūtos brīžos ar totopadomiem, par ko ari vēlāk sirsnīgu paldies esmu saņēmis. Paliek laba sajūta ap sirdi ka spēju ar saviem padomiem palīdzēt grūtībās nonākušos cilvēkus.
, 2014-10-29 11:20, pirms 10 gadiem
gudrais_ansis rakstīja: Esmu vairākiem cilvēkiem palīdzējis finansiāli grūtos brīžos ar totopadomiem, par ko ari vēlāk sirsnīgu paldies esmu saņēmis. Paliek laba sajūta ap sirdi ka spēju ar saviem padomiem palīdzēt grūtībās nonākušos cilvēkus.
Es ticu, ka daudziem esi palīdzējis kļūt "bagātiem" ar saviem tot padomiem.
, 2014-10-29 11:22, pirms 10 gadiem
Ralfinolv rakstīja: 22 komentāri un bez Ivara? Kā tad tā?
Par spēli jāsaka, ka te rezultāts var būt jebkăds, zinot to, cik neprogbozējamas ir Dinamo spēles pret vājākām komandām
Ivars vēl nav pamodies.
, 2014-10-29 11:24, pirms 10 gadiem
Ja par spēli, tad ko tur daudz gudrot - ir jāuzvar!
Bet zinot kā musējiem iet pret relatīvi vājākiem pretiniekiem, tad var būt pat visādi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-10-29 11:37, pirms 10 gadiem
gudrais_ansis rakstīja: Ja labi uzvedīsies, sniegšu tev arī citus totopadomus (ne tikai ģinamas spēles)
Es nespēlēju toto.
Bet iespējams, kaut kad jau varētu uzlikt kādu likmi, kā sak - iemēģināt roku.
, 2014-10-29 11:38, pirms 10 gadiem
gudrais_ansis rakstīja: Es vēlreiz saku ka zvaigznes nebija īstajās vietās un ka šodien atgriezīsimies realitātē
Tu bezsmadzeņu ansi beidz glukot
Tava sistēma ir kā spaisu pārpīpējies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-10-29 11:55, pirms 10 gadiem
Daudz gaidīt nevajadzēja,autoriem atkal "pasprūk"lecīgie virsraksti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-10-29 12:10, pirms 10 gadiem
ātri un nežēlīgi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-10-29 12:44, pirms 10 gadiem
Dinamo, tapat ka Gulbis var sasit stipros un pakast teoretiski svakaakiem.
, 2014-10-29 13:02, pirms 10 gadiem
Starp citu piektdienas spēle pret LOKO būs TV6 tiešraidē.
, 2014-10-29 13:06, pirms 10 gadiem
gudrais_ansis rakstīja: Priekš kam punkti?
Lai piedalītos Nadeždas kausā (kur ģinama labākajā gadījumā sezonu noslēgs), punktus nevajag!
Tikai žēl ka tajā brīdī būs jau bankrots..
a kam tev smadzenes ?
Ja tāpat esi stulbs ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-10-29 13:26, pirms 10 gadiem
Raķete Pafss rakstīja: Beidz Muldēt
Apskaties programmu.
TV6 - TV6 -
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-10-29 14:50, pirms 10 gadiem
TOTO=ManaMaize+Kafijas rakstīja: Puse areenas ir spiedzosi tiini kas tur iet modes peec vai tapec ka tas ir kruti un ir ar ko paziimeties. Paprasi kadam kas tas pa speletaju utt neviens tak neko nezina. Biezi pat sie nezina pret ko spelejam jo visa uzmaniba javelta tam vai nenonaaks lielajaa ekrana un ka izskatisies. Bet domaju lidziga situacija ir daudzas vietaas ne tikai te LV. Taka viss chilaa, lai mazie spiedz, tiem kam interese tapat visu redzes
Ko toto guru šodien metīs Soči-Rīga spēlē?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-10-29 15:11, pirms 10 gadiem
TOTO=ManaMaize+Kafijas rakstīja: TOTO guru sodien savu piki jau sasmeelis. RD skatisos mierigu sirdi bez liekiem pardzivojumiem. Labak kko basii un futenee uz kausiem uzmetisu.
Iesaki kko
, 2014-10-29 15:13, pirms 10 gadiem
Daļa DR nīdēji manuprāt ir azartspēļu atkarīgie, kuru likmes likšanu DR vēsturē pievīlusi.
Dēļ savas atkarības ir zaudēta cieņa tuvāko cilvēku lokā, viņi ir izsmieti un apkaunoti. Un vieglāk ir vainot komandu, nevis atzīt savas vājības.

Tapēc arī nāk te, un nīst. Ziniet ko? Paņemiet savu dzīvi rokās, pietiks nodarboties ar vieglu naudu, un muļķībām.

Izslēdz datoru, ja nespēj dot pozitīvu lādiņu sabiedrībai. Ja viss ko tu vari ir izdomāti meli, un fantāzijas ar atkārtoti kļūdainiem rezultātiem, tad man ir žēl tevis.

Pietiek negatīvisma arī citās jomās.

Lai vai kā, veiksmi komandai, spēlētājiem un trenerim. Normālie cilvēki ir par jums.
Slēpts komentārs: Poish
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-10-29 15:21, pirms 10 gadiem
Vai jūs varat iedomāties, ka Izraēlā būtu naidīgas valsts hokeja komanda ar nosaukumu WaffenSS vai Sonderkommando. Tas liekas pilnīgi absurdi. Bet Latvijā tas ir brīvi iespējams, un ir pat dārzeņi (labi, ka maz), kam nepietiek kaut elementāra saprāta un kas iet uz šīs komandas spēlēm!
, 2014-10-29 15:21, pirms 10 gadiem
Poish rakstīja: Žēl, ka skolā tiem mazajiem spiedzējiem nemācā, ko nozīmē nosaukums "Динамо", saistību ar НКВД (Народный комиссариат внутренних дел) u.c. iestādēm, kas gadu desmitiem ilgi izvērsa represijas pret latviešu tautu. Ja mazajiem keponiem un cittautiešiem Dinamo spēļu apmeklēšana vēl būtu saprotama, tad latvietim to darīt ir apkaunojoši un nepiedodami!
Pamatojoties uz ko? Tad jau arī gāze visiem jāatslēdz šajā valstī, ko?
Kā var būt tik tups, un vainot visā hokeja komandu? Es ieteiktu tev iziet no mājas un atvērt acis. Viss ir starptautisks.

Pietam nauda no Krievijas ir pa visu pasauli un pa visu Latviju. Tavam teiktajam nav nekādas loģikas vai pamatojuma. Pietiks sēdēt savā tumšajā dzīvoklītī un žēlot sevi.

Es esmu viss tālāk par draudzību ar Krieviju. Bet Latvijas sportisti DR nedienē Krievijas armijā, un neokupē nevienu Viņi spēlē par naudu kas nāk no Krievijas. Tāpat, kā tu un citi sildās ar Krievijas gāzi.

Un - Tieši tu, no savas kabatas ziedotu piemēram 300 EUR priekš Dinamo, ja viņi pārietu spēlēt Eiropā? Vai jūs turētu mutes ciet, ja DR kautvai naudu dabūtu no valsts piešķirta budžeta?

Manuprāt visa vaina ir tajā, ka jūs dēļ DR esat kautko zaudējuši... Iespējams naudu, bet tas ir jūsu idioti*ma dēļ

Un protams ir vienkārši psihie kas visur redz savērestību, un tad vēl ir cilvēki kas vnk pēc dabas ir kre*īni. Tu esi kurš?
, 2014-10-29 15:23, pirms 10 gadiem
kartejo reizi A-BURTS rakstīja: apkaunojosi un nepiedodami ir klausities repu un parnemt sava apzinia visu neBALTO subkulturu
Nesaprotu, kādā sakarā tu vienmēr piesauc repu? Visumā piekrītu, melno "kultūra" man neliekas diez ko iederīga Latvijā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-10-29 15:29, pirms 10 gadiem
!Poish, 2010-12-05 16:46, pirms 4 gadiem, ignorēt, atbildēt
RDFan rakstīja: Tev briest bans!
Par ko?
Par to, ka esmu par mieru pasaulē un pārtiku visiem?!?
Uz rītdienas spēli ieradīšos kā jau uz visām spēlēm, vienīgais šoreiz arī kā iespējāmās klopes skatītājs un vardarbības nosodītājs!
Interesanti, pirms 4 gadiem Poish apmeklēja visas spēles. Kurā brīdī totalizātorā paspēlēji savu dzīvi, ka tik ļoti sāki ienīst Dinamo?

Nauda vienmēr nākusi no Krievijas vecīt. Pats skolā nebūsi iemācījies, to ko tagad sludini.
, 2014-10-29 15:29, pirms 10 gadiem
Prikshaans rakstīja: Pamatojoties uz ko? Tad jau arī gāze visiem jāatslēdz šajā valstī, ko?
Kā var būt tik tups, un vainot visā hokeja komandu? Es ieteiktu tev iziet no mājas un atvērt acis. Viss ir starptautisks.

Pietam nauda no Krievijas ir pa visu pasauli un pa visu Latviju. Tavam teiktajam nav nekādas loģikas vai pamatojuma. Pietiks sēdēt savā tumšajā dzīvoklītī un žēlot sevi.

Es esmu viss tālāk par draudzību ar Krieviju. Bet Latvijas sportisti DR nedienē Krievijas armijā, un neokupē nevienu Viņi spēlē par naudu kas nāk no Krievijas. Tāpat, kā tu un citi sildās ar Krievijas gāzi.

Un - Tieši tu, no savas kabatas ziedotu piemēram 300 EUR priekš Dinamo, ja viņi pārietu spēlēt Eiropā? Vai jūs turētu mutes ciet, ja DR kautvai naudu dabūtu no valsts piešķirta budžeta?

Manuprāt visa vaina ir tajā, ka jūs dēļ DR esat kautko zaudējuši... Iespējams naudu, bet tas ir jūsu idioti*ma dēļ

Un protams ir vienkārši psihie kas visur redz savērestību, un tad vēl ir cilvēki kas vnk pēc dabas ir kre*īni. Tu esi kurš?
No krievu gāzes mēs, diemžēl, pagaidām, nevaram atteikties, bet neapmeklēt viņu komandas Динамо Рига spēles mēs varam. Vai arī skaļi izteikt savu neapmierinātību, arēnā izkliedzot "Putin Huilo", izkarinot kādu lielu plakātu ar izteiktu atbalstu Ukrainai, to mēs varētu. Diemžēl arēnas vidējais apmeklētājs nav diez ko zinošs un domājošs, viņa spējas aprobežojas ar "vajag labu centru" un aldara alus dzēriena lietošanu:
Līdzjutēji atbild: Vai "Dinamo" būtu jāizstājas...
, 2014-10-29 15:35, pirms 10 gadiem
Poish rakstīja: No krievu gāzes mēs, diemžēl, pagaidām, nevaram atteikties, bet neapmeklēt viņu komandas Динамо Рига spēles mēs varam. Vai arī skaļi izteikt savu neapmierinātību, arēnā izkliedzot "Putin Huilo", izkarinot kādu lielu plakātu ar izteiktu atbalstu Ukrainai, to mēs varētu. Diemžēl arēnas vidējais apmeklētājs nav diez ko zinošs un domājošs, viņa spējas aprobežojas ar "vajag labu centru" un aldara alus dzēriena lietošanu:
http://sportacentrs.com/sportacentrs_tv/hokejs/05032014-atbild_fani_vai_dinamo_butu_jaizstajas_no?is_mobile=0
Katrs cilvēks dzīvo savu dzīvi kā vēlas. Katram ir paša izvēlēti hobiji, un tāpat tikumi / netikumi.
Man arī garšo alus, man patīk hokejs, man patīk Dinamo Rīga. Bet tikai tāpēc, es neesmu slikts cilvēks. Esmu izglītots, eju ārpus mājas un esmu atvērts jaunām lietām. Es nenēsāju keponus, vai citus fanu atribūtikas. Šad tad aizeju uz spēli. Tapēc neesmu slikts cilvēks. Es nepielūdzu Putinu, un esmu šokā par to kas notiek Ukrainā, bet tā nav mana valsts un es uzskatu ka katram ir savas problēmas.

Tie kas grib aizstāvēt kādu, lai brauc tur un fiziski kko dara lietas labā.
Vai esmu slikts cilvēks, ka nesēroju pa svešu zemi? Nē! Es varbūt esmu nedaudz egoistisks kret*ns.

Un kādas tev ir tiesības te publiski zākāt tos cilvēkus, kas izdarījuši savas izvēles un apmeklē miermīlīgu spēli. Viņiem tas ir hobijs, un kaislība.
Ar ko tu esi labāks par krievu, ja tu propogandē tūkstošus cilvēku pēc kautka'da viena sevis izdomāta kritērija?

Kas tev dod tiesības tā darīt? Tu neesi ne kripatu labāks par Putina piekritējiem. Tikai tev ir atšķirīgs uzskats, bet tu to izpaud tikpat idi*tiski kā krievi savā veidā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-10-29 15:39, pirms 10 gadiem
Prikshaans rakstīja: Katrs cilvēks dzīvo savu dzīvi kā vēlas. Katram ir paša izvēlēti hobiji, un tāpat tikumi / netikumi.
Man arī garšo alus, man patīk hokejs, man patīk Dinamo Rīga. Bet tikai tāpēc, es neesmu slikts cilvēks. Esmu izglītots, eju ārpus mājas un esmu atvērts jaunām lietām. Es nenēsāju keponus, vai citus fanu atribūtikas. Šad tad aizeju uz spēli. Tapēc neesmu slikts cilvēks. Es nepielūdzu Putinu, un esmu šokā par to kas notiek Ukrainā, bet tā nav mana valsts un es uzskatu ka katram ir savas problēmas.

Tie kas grib aizstāvēt kādu, lai brauc tur un fiziski kko dara lietas labā.
Vai esmu slikts cilvēks, ka nesēroju pa svešu zemi? Nē! Es varbūt esmu nedaudz egoistisks kret*ns.

Un kādas tev ir tiesības te publiski zākāt tos cilvēkus, kas izdarījuši savas izvēles un apmeklē miermīlīgu spēli. Viņiem tas ir hobijs, un kaislība.
Ar ko tu esi labāks par krievu, ja tu propogandē tūkstošus cilvēku pēc kautka'da viena sevis izdomāta kritērija?

Kas tev dod tiesības tā darīt? Tu neesi ne kripatu labāks par Putina piekritējiem. Tikai tev ir atšķirīgs uzskats, bet tu to izpaud tikpat idi*tiski kā krievi savā veidā.
Tāda ir komentāru būtība, publiski izteikt savu viedokli. To es arī daru. Nevienu turēt aiz rokas un nelaist uz arēnu es nevaru.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-10-29 15:42, pirms 10 gadiem
Ja es atrastu 10 cilvēkus, kas atbildētu pozitīvi uz šādu jautājumu: "Vai Poish un citi regulārie nīdēji ir jāsoda. Piemēram atņemot viņiem reālos darbus, un liegt jebkādu iespēju Latvijā jebkad officiāli strādāt?"

Tad tas būtu pareizi tā darīt? Tapēc, ka kāds svešs cilvēks, kas zin tik, cik viņam virspusēji pasniedz informāciju mēdiji. Protams šīs ir debīls piemērs, bet tu nedomātu ka tas ir godīgi. Tapēc, ka cilvēki uzskata slikti pa tevi ,tapēc tev viss ir jāpamet un no visa jāatsakas?

Jau atkal runājot par šo, tu man atgādini sliktu PSRS mantojumu. Tavi uzskati un veids, kā tu pasniedz savu nostāju neatpaliek tālu no totalitārisma.

Neviens nedrīkst runāt labi par Dinamo, neviens nedrīkst iet skatīties, visi kas to dara ir nolemti u.t.t.

Kā tu pats to neredzi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-10-29 15:46, pirms 10 gadiem
Poish rakstīja: Žēl, ka skolā tiem mazajiem spiedzējiem nemācā, ko nozīmē nosaukums "Динамо", saistību ar НКВД (Народный комиссариат внутренних дел) u.c. iestādēm, kas gadu desmitiem ilgi izvērsa represijas pret latviešu tautu. Ja mazajiem keponiem un cittautiešiem Dinamo spēļu apmeklēšana vēl būtu saprotama, tad latvietim to darīt ir apkaunojoši un nepiedodami!
Briti arī laikam nezināja, ko nozīmē Dinamo, jo operācijas "Dinamo" laikā 1940.gadā izglāba gandrīz pusmiljonu karavīru no vācu ielenkuma.
Operācija Dinamo izglāba 400 000 karavīrus 2.pasaules kara laikā no gūsta.
Ja jau mācam skolēniem par Dinamo, tad stāstam visu-PSRS okupācija,NKVD, represijām , deportācijas, "dinamo" tulkojumsgrieķu valodas, var pieminēt ka dinamo ir arī ģenerators.
Un ko tu teiktu, ka represētie(izsūtītie), bijušie leģionāri iet Dinamo spēlēm).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-10-29 15:50, pirms 10 gadiem
Poish rakstīja: Tāda ir komentāru būtība, publiski izteikt savu viedokli. To es arī daru. Nevienu turēt aiz rokas un nelaist uz arēnu es nevaru.
Jā viedokli izteikt ir labi, tā veidojas diskusijas.
Bet šis marazms SC komentāru sadaļā sākās ar aizvainojumiem. Dinamo fani = Kepkas, neizglītoti, sīki perdeļi, kas neko dzīvē nav redzējuši. Putļera aizstāvi un cildinātāji. Es varētu turpināt un turpināt, ja 30 sekundes izmantotu atmiņas atsvaidzināšanai.

No jums "viedkoļa" izteicējiem nāk tikai pārmetumi. Tas nav viedoklis. Tu reāli aizvaino, un pavēli / terrorizē tos, kuriem patīk komanda.

Jā, iespējams ir tādi kas iet tapēc, ka atbalsta Putinu. Tiešām nezinu. Bet vienmēr apgalvot, ka tur iet tikai sīkie, un tie kas neko nesaprot ir nepareizi.

Citi iet, jo viņiem vienkārši patīk hokejs. Tādi kā es. Vai tādi kā TOTO = maize un kafija or whatever

Es šo teicu jau aizvakar: Mēs pieņemam ka jums DR nepatīk, mēs jums iesakam neskatīties. Mēs jūs cienam.

Jūs gan neiesakat mums skatīties, jo mums patīk. Jūs necienat mūsu viedokli, bet regulāri uzspiežat savu "maigās varas roku"!

Protams, DR nīšana nebeigsies. Bet būtu forši, ja abas puses cienītu viens otru. Un būtu forši, ja nīdēji neizdomātu dumjus melus, lai speciāli kaitinātu otru pusi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-10-29 16:02, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Briti arī laikam nezināja, ko nozīmē Dinamo, jo operācijas "Dinamo" laikā 1940.gadā izglāba gandrīz pusmiljonu karavīru no vācu ielenkuma.
Operācija Dinamo izglāba 400 000 karavīrus 2.pasaules kara laikā no gūsta.
Ja jau mācam skolēniem par Dinamo, tad stāstam visu-PSRS okupācija,NKVD, represijām , deportācijas, "dinamo" tulkojumsgrieķu valodas, var pieminēt ka dinamo ir arī ģenerators.
Un ko tu teiktu, ka represētie(izsūtītie), bijušie leģionāri iet Dinamo spēlēm).
Protams, jo bērniem plašāks redzējums, jo labāk. Hokeja komandas gadījumā par nosaukuma simbolisko nozīmi šaubu nav. Ne jau par godu britu operācijai vai ģeneratoram Fēlikss Edmundovičs Dzeržinskis komandai deva šādu nosaukumu...
, 2014-10-29 16:02, pirms 10 gadiem
gudrais_ansis rakstīja: Un cik ģinamas neizglītotie fanāti lamā tādu kvalitatīvu produktu kā Latvijas Hokeja Virslīgu, lamājot ka tas ir sētu, idiotu čempis kur spēlē tikai lūzeri, kaut vai patiesībā virslīgas hokejs ir ļoti skatāms un interesants, neskaitot spēles kurās piedalās divi autsaideri, t.i. hasc un sāga.

Gandrīz visi ģinamas sastāvā esošie latvieši ir spēlējuši virslīgā un pateicoties virslīgai tikuši pie lielākiem līgumiem

Jebkuram latvietim jāciena sava virslīga. Atceries, vispirms sēta, tad tikai kolhozs
Godīgi tev varu pateikt, es nesekoju līdzi nevienam rakstam kas sākas ar "MOGO/PRISMA/SMSCREDIT/KURBADS" u.t.t. Nezinu kapēc. Iespējams dēļ laika trūkuma, vai tādēļ, ka pietiekami netiek reklamēts kur un kad var redzēt spēles.

Es ticu, ka viņas var būt interesantas. Es nekad neesmu teicis nevienu sliktu vārdu par Latvijas čempionāta komandu (Vienreiz speciāli notroļļoju HK Liepāju, lai ieriebtu Namejam ) Bet tas bija tīri heits.

Man bija pazīstami vīri kas spēlē no Bauskas novada, Jelgavā. Neatceros komandas nosaukumu. Bet kad aizbraucu ar viņiem uz spēli kā skatītājs es biju šokā.

Spēlēja 3 maiņas no 4. Jo 4tā maiņa pālī gandrīz vai gulēja uz soliņa. Katrā pārtraukumā ir pudele ģērbtuvēs u.t.t.

Zinu, ka tā ir kautkāda zema līga, amatieru u.t.t. Bet palikušais iespaids mani nekad nav piesaistījis sekot līdzi Latvijas čempionātam.

Bet es piekrītu, ka ir vaidzīgs tāds Latvijas čempionāts - bet nejau uz Dinamo rēķina. Dinamo ir privāts klubs.

Lai LAČ atjauno Latvijas valsts. Tas ir viņu pienākums pret sportu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-10-29 16:07, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Briti arī laikam nezināja, ko nozīmē Dinamo, jo operācijas "Dinamo" laikā 1940.gadā izglāba gandrīz pusmiljonu karavīru no vācu ielenkuma.
Operācija Dinamo izglāba 400 000 karavīrus 2.pasaules kara laikā no gūsta.
Ja jau mācam skolēniem par Dinamo, tad stāstam visu-PSRS okupācija,NKVD, represijām , deportācijas, "dinamo" tulkojumsgrieķu valodas, var pieminēt ka dinamo ir arī ģenerators.
Un ko tu teiktu, ka represētie(izsūtītie), bijušie leģionāri iet Dinamo spēlēm).
Par represētajiem runājot, tu arēnā esi daudz viņus redzējis? Kāds varbūt arī ir, bet tas ir pavisam neliels cipars attiecībā pret tādiem, kuri komandu ar šādu nosaukumu brīvā Latvijā uzskata par klaju ņirgāšanos un necieņu pret viņu pārciesto represiju rezultātā...nemaz nerunājot par tūkstošiem mirušo, kuru viedokli par šādu komandu mēs nekad neuzzināsim...
, 2014-10-29 16:09, pirms 10 gadiem
kartejo reizi A-BURTS rakstīja: apkaunojosi un nepiedodami ir klausities repu un parnemt sava apzinia visu neBALTO subkulturu
joouuu mēēēn!
, 2014-10-29 16:11, pirms 10 gadiem
TOTO=ManaMaize+Kafijas rakstīja: Jasaprot ka tas arii ir seetas chempis, bet par LAC parasti kads pokemons iepluuta, taa teikt izprovoce un tas ir viss. Bet pret RD kampana ilgst jau 7 gadus, galvenajas lomaas protams ir Ivars ar brandzu Bez tam RD nomelnosana un fanu sauksana par kepkam notiek daudz citaa limenii kaa LAC apvainosana
Lamā mūs un apsaukājas tāpēc , ka viņiem ir pietrūkuši argumenti. es jau regulāri prasu argumentus,bet atbildes vietā mani nolamā. Kuram argumenti beidzas, tas sāk lamāties. Tā ir sen zināma patiesība. Daži arī man grib piešūt to ka lamāju LČ hokejā. Viņi grib lai tā būtu un mēģina uzdot vēlamo par esošo. Man pret LČ ir cieņa kā pret savas valsts čempionātu. Reiz rakstīju ka DR spēlētājiem LČ būtu katorga. Uzreiz nabadziņi apvainojas. It kā neredzētu atšķirību starp meistarības līmeni. To argumentu ka daudziem labiem NHL spēlētājiem visīstākā katorga būtu spēlēt DR sastāvā , to viņi tēloja, ka nav lasījuši. Tas tā būs vienmēr, ka labam spēlētājam jūtami zemāks līmenis ir kā katorga.
Par LČ līmeni gan varētu strīdēties cik tas ir augsts. Un te man ir viens jautājums bez jebkādiem zemtekstiem. Esmu bieži par to domājis un man ļoti interesētu tīri no sportiskā viedokļa šāds jautājums. Ja PČ varētu spēlēt Latvijas izlase ,kas veidota tikai no LČ spēlētājiem, kurā divīzijā mums būtu visreālāk spēlēt un ko mēs tur izcīnītu (kura vieta mums pasaulē objektīvi būtu , ja piedalītos tikai spēlētāji no sava čempionāta).
, 2014-10-29 16:12, pirms 10 gadiem
Poish rakstīja: Par represētajiem runājot, tu arēnā esi daudz viņus redzējis? Kāds varbūt arī ir, bet tas ir pavisam neliels cipars attiecībā pret tādiem, kuri komandu ar šādu nosaukumu brīvā Latvijā uzskata par klaju ņirgāšanos un necieņu pret viņu pārciesto represiju rezultātā...nemaz nerunājot par tūkstošiem mirušo, kuru viedokli par šādu komandu mēs nekad neuzzināsim...
Dinamo komandas ir daudzās valstīs.
, 2014-10-29 16:16, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Dinamo komandas ir daudzās valstīs.
Nu un?
Vai tad tas ko maina?
, 2014-10-29 16:17, pirms 10 gadiem
Prikshaans rakstīja: Godīgi tev varu pateikt, es nesekoju līdzi nevienam rakstam kas sākas ar "MOGO/PRISMA/SMSCREDIT/KURBADS" u.t.t. Nezinu kapēc. Iespējams dēļ laika trūkuma, vai tādēļ, ka pietiekami netiek reklamēts kur un kad var redzēt spēles.

Es ticu, ka viņas var būt interesantas. Es nekad neesmu teicis nevienu sliktu vārdu par Latvijas čempionāta komandu (Vienreiz speciāli notroļļoju HK Liepāju, lai ieriebtu Namejam ) Bet tas bija tīri heits.

Man bija pazīstami vīri kas spēlē no Bauskas novada, Jelgavā. Neatceros komandas nosaukumu. Bet kad aizbraucu ar viņiem uz spēli kā skatītājs es biju šokā.

Spēlēja 3 maiņas no 4. Jo 4tā maiņa pālī gandrīz vai gulēja uz soliņa. Katrā pārtraukumā ir pudele ģērbtuvēs u.t.t.

Zinu, ka tā ir kautkāda zema līga, amatieru u.t.t. Bet palikušais iespaids mani nekad nav piesaistījis sekot līdzi Latvijas čempionātam.

Bet es piekrītu, ka ir vaidzīgs tāds Latvijas čempionāts - bet nejau uz Dinamo rēķina. Dinamo ir privāts klubs.

Lai LAČ atjauno Latvijas valsts. Tas ir viņu pienākums pret sportu.
Nevaino Latvijas hokeju tajā, ka tavi Zemgales atklātājā čempionātā spēlējošie čomi ir pļēguri. Un amatieros reti kāds spēlē ar 4 maiņām, izlausās pēc plikas dzīšanas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-10-29 16:31, pirms 10 gadiem
Melissa rakstīja: Ja Tu par tādu tematu ierunājies, domāju jums var reāli pienākt laiki, kad par represētiem publiski runāt būs neizdevīgi. Precīzāk, būs pašcenzūra. Bēdīgi.
Domāju, ka šāda "pašcenzūra" ir lielai daļai uz arēnu gājējiem. Grib redzēt hokeju, bet par kaut kādiem ideāliem vai vēstures kontekstu domāt negrib.
Manuprāt, tā nav nejaušība, ka komandu sauc tieši динамо, nevis "daugava" vai "Latvijas bērzs" un viņu vada vecs un slīpēts čekists. Ar šādu gājienu Putina režīms mums "ierāda vietu".
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-10-29 16:40, pirms 10 gadiem
huy rakstīja: Nevaino Latvijas hokeju tajā, ka tavi Zemgales atklātājā čempionātā spēlējošie čomi ir pļēguri. Un amatieros reti kāds spēlē ar 4 maiņām, izlausās pēc plikas dzīšanas
Es vaitad kādu vainoju? Es pastāstīju to, ko pieredzēju. Un tā nav nekāda dzīšana, tu jau atkal pārvērt to ko vēlies, esošajā. Tas ir iemesls, kapēc es pats sevi nesasaistīju ar LAČ, un tā ir mana izvēle. Pareiza vai nepareiza, arī tas ir manā ziņā.

Bet es nekad neesmu gājis un teicis, ka kāds LAČ ir pļēgurs. Nekad. Jo es neesmu kā tu, kas lai argumentētu izdomā melus un kurina pretējo pusi.

Un Huy, tas ko tu runā ir viena dzīšana, vienā laidā. Neliec šitos vārdus, ja pats neatbilsti savam standartam.
, 2014-10-29 16:42, pirms 10 gadiem
Poish rakstīja: Domāju, ka šāda "pašcenzūra" ir lielai daļai uz arēnu gājējiem. Grib redzēt hokeju, bet par kaut kādiem ideāliem vai vēstures kontekstu domāt negrib.
Manuprāt, tā nav nejaušība, ka komandu sauc tieši динамо, nevis "daugava" vai "Latvijas bērzs" un viņu vada vecs un slīpēts čekists. Ar šādu gājienu Putina režīms mums "ierāda vietu".
Neizdomāsim jau atkal melus, lai būtu ar ko argumentēt. Dinamo sauc Dinamo, nevis динамо vai Ģinamo/ ģinamka. динамо ir propoganda, piemērots vārds, lai spētu jau atkal agresīvi argumentēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-10-29 16:49, pirms 10 gadiem
gudrais_ansis rakstīja: LAČ ir ilgtspējīga līga ar tradīcijām. Par Dinamo pats zini - jeb kurā brīdī viss var beigties. Parasti cilvēkiem patīk stabilitāte nevis dažu gadu projekts.

Tas pierāda ka ar lielu reklāmu un mārketingu ļoti liela daļa cilvēku ir paņemami.
Piekrītu, var beigties. Jo tas ir privāts klubs. Kas naudu neņem no nodokļumaksātājiem (viss maz ne officiāli), un domāt ka gāzes cenu nosaka kautkāds tirliņš Juris ar Dinamo starpniecību arī ir naivi. Tur tie dūži strādā savādāk, un jau ilgu laiku pirms kluba.

Dinamo ir paņēmis vārdu no vēstures, bet kapēc tas jūs uztrauktu? Ir daļa nīdēji kas domā ka šis Dinamo nav cienīgs vecajam Dinamo, bet tajā pašā laikā viņi parāda ka PSRS laiku klubs bija mīlēts un tad ar to problēmas nebija.

Cik noprotu šodienas diskusijā iet runa, ka pats vārds Dinamo ir ar negatīvu vēstures nozīmi, bet jau atkal - kapēc tu nevari pastīties uz to, kā uz mārketinga triku. Un viss.

ā, un par to mārketingu - Jā. Piekrītu tev uz 100%, bet kapēc LAČ nevar reklamēties tāpat kā Dinamo? Kas liedz viņiem iemānīt skatītājus hallē?

Dinamo pie tā nav vainīgs. Spēlētāju ziņā ir pieņemt lēmumu kur spēlēt. Dinamo nav atņēmis naudu LAČ, un Dinamo nevienu nespiež ar varu izvēlēties Klubu pret LAČ! Cilvēki grib naudu, viņi spēlē tur kur maksā.

Īstais vaininieks ir Latvijas nesakārtotā sporta sistēma. Es domāju, ka abiem pietiktu vietas Latvijā. Vaig tikai naudu.
, 2014-10-29 16:50, pirms 10 gadiem
Prikshaans rakstīja: Neizdomāsim jau atkal melus, lai būtu ar ko argumentēt. Dinamo sauc Dinamo, nevis динамо vai Ģinamo/ ģinamka. динамо ir propoganda, piemērots vārds, lai spētu jau atkal agresīvi argumentēt.
Nav nekādas atšķirības.
Динамо (Рига) | Информация : Континентальная...
Klubs spēlē krievu līgā, ir krievu finansēts, puse fanu ir krievvalodīgie.
, 2014-10-29 16:52, pirms 10 gadiem
Prikshaans rakstīja: Piekrītu, var beigties. Jo tas ir privāts klubs. Kas naudu neņem no nodokļumaksātājiem (viss maz ne officiāli), un domāt ka gāzes cenu nosaka kautkāds tirliņš Juris ar Dinamo starpniecību arī ir naivi. Tur tie dūži strādā savādāk, un jau ilgu laiku pirms kluba.

Dinamo ir paņēmis vārdu no vēstures, bet kapēc tas jūs uztrauktu? Ir daļa nīdēji kas domā ka šis Dinamo nav cienīgs vecajam Dinamo, bet tajā pašā laikā viņi parāda ka PSRS laiku klubs bija mīlēts un tad ar to problēmas nebija.

Cik noprotu šodienas diskusijā iet runa, ka pats vārds Dinamo ir ar negatīvu vēstures nozīmi, bet jau atkal - kapēc tu nevari pastīties uz to, kā uz mārketinga triku. Un viss.

ā, un par to mārketingu - Jā. Piekrītu tev uz 100%, bet kapēc LAČ nevar reklamēties tāpat kā Dinamo? Kas liedz viņiem iemānīt skatītājus hallē?

Dinamo pie tā nav vainīgs. Spēlētāju ziņā ir pieņemt lēmumu kur spēlēt. Dinamo nav atņēmis naudu LAČ, un Dinamo nevienu nespiež ar varu izvēlēties Klubu pret LAČ! Cilvēki grib naudu, viņi spēlē tur kur maksā.

Īstais vaininieks ir Latvijas nesakārtotā sporta sistēma. Es domāju, ka abiem pietiktu vietas Latvijā. Vaig tikai naudu.
Arī tu pats izplati mītus. Nav viņš "privāts klubs". Lielos vilcienos tas ir Krievijas federācijas klubs. Mūsējie "akcionāri" ir tikai algoti darbinieki, kurus vajadzības gadījumā var patriekt jebkurā brīdī.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-10-29 16:56, pirms 10 gadiem
Poish rakstīja: Nav nekādas atšķirības.
Динамо (Рига) | Информация : Континентальная...
Klubs spēlē krievu līgā, ir krievu finansēts, puse fanu ir krievvalodīgie.
Puse fanu? Es piemēram šeit vairāk vai mazāk uzturos 3 gadus. (Protams aizstāvot savu koamndu, emsu dabūjis vairākus bloķētus acc, un esmu arī citreiz vnk pastāvējis malā, bez komentēšanas) Bet, ko es ar to gribu teikt. 3 gadu laiku, vai pat 4 gadu laikā esmu redzējis ne vairāk kā 7 (tīri teorētisks skaitlis) krievus te komentējam. Pietam visi pārsvarā bijuši pret Dinamo.

Un to ka динамо ir динамо krievijas presē, tas neko nepasaka! Mēs tak nedzīvojam Krievijā. Esam Latvijā. Un Latvijā klubu sauc DINAMO!

Krievijā arī Jokerit ir Йокерит, Barys ir Барыс, Ygra ir Югра u.t.t.
, 2014-10-29 16:56, pirms 10 gadiem
A vispār ir zināms, kas ir dinamo sponsors? Ko tāda noslēpumainība kā pie čekistiem? Sponsori parasti neslēpjas, bet gluži otrādi- reklamējas, cik var.
, 2014-10-29 17:02, pirms 10 gadiem
gudrais_ansis rakstīja: No nodokļu maksātāju naudas LAČ arī netiek uzturēts. Visi LAČ klubi arī ir privāti.

Par nodokļu maksātāju naudu - Rīgas Dome atbalsta gan Ģinamku gan HK Rīgu! Tā kā beidz atklāti melot! Loģiski ka Rīgas Dome nav galvenais finansētājs bet naudu viņi dod!

Tāpēc jau arēnas tribīnēs ir vieni tirliņi - dumji cilvēki pārsvarā kuri ir paņemti uz mārketingu, apmeklē ģinamas spēli jo tas ir kruti, redzēja baigo reklāmu un izdomāja ka jāiet.
Nū es nemeloju, tici man. Varbūt neesmu tik zinošs, kā tu acīmredzot. Piereizes paprasīšu, lai tu parādi no kurienes tev ir informācija par Rīgas domes atbalstu. *Es nebraucu virsū, tīri tikai tāpēc, ka vēlos izglītoties.

Bet pagaidi, ja Dinamo pārstās pastāvēt, un būs reklāmas par to, ka LAČ spēles jāapmeklē u.t.t. Tad tie tirliņi kas ies uz LAČ būs gana labi taviem kritērijiem? Kas tas par dumju domāšanas veidu?
Un kāpēc jau atkal visi ir tirliņi? Es tev saku jau 10x, es eju dēļ Hokeju. Viņu pārraida ērti pa televīziju, spēles notiek foršā arēnā, spēlēs skatoties var redzēt daudzas Rietumu un Eiropas zvaigznes.

Tur ir daudz kas, kas nebūs LAČ nekad. Bet es nesaku ka LAČ ir slikts. Vienkārši tas nebūs. Un kapēc man nav tiesības uz izvēli?

Tu jau atkal nes PSRS mantojumu. Visi ģērbjās vienādi, visi ēd vienādi, visi pīpē vienādi.

Dinamo nav vainīgs, ka LAČ nav apmeklēts. Viņiem nav ko piedāvāt. Ir jaunie laiki, valda nauda un cilvēkiem ir izvēles iespējas. BEIDZ DZĪVOT PSRS!
, 2014-10-29 17:02, pirms 10 gadiem
Prikshaans rakstīja: Puse fanu? Es piemēram šeit vairāk vai mazāk uzturos 3 gadus. (Protams aizstāvot savu koamndu, emsu dabūjis vairākus bloķētus acc, un esmu arī citreiz vnk pastāvējis malā, bez komentēšanas) Bet, ko es ar to gribu teikt. 3 gadu laiku, vai pat 4 gadu laikā esmu redzējis ne vairāk kā 7 (tīri teorētisks skaitlis) krievus te komentējam. Pietam visi pārsvarā bijuši pret Dinamo.

Un to ka динамо ir динамо krievijas presē, tas neko nepasaka! Mēs tak nedzīvojam Krievijā. Esam Latvijā. Un Latvijā klubu sauc DINAMO!

Krievijā arī Jokerit ir Йокерит, Barys ir Барыс, Ygra ir Югра u.t.t.
Rīgā puse iedzīvotāju ir krievvalodīgi, domāju, ka arī arēnā tā attiecība ir tāda pati. Šis ir latviski rakstošs portāls, tādēļ krievvalodīgajiem ērtāk ir izmantot citus sporta portālus.
, 2014-10-29 17:02, pirms 10 gadiem
Poish rakstīja: Arī tu pats izplati mītus. Nav viņš "privāts klubs". Lielos vilcienos tas ir Krievijas federācijas klubs. Mūsējie "akcionāri" ir tikai algoti darbinieki, kurus vajadzības gadījumā var patriekt jebkurā brīdī.
Ja tas viss ko Tu te mal būtu tik vienkārši, tad RD spēles nerādītu (kodētajos) VSB, TV6 bet gan LTV7, biļetes arēnā nemaksātu 15-30 eiro, bet gan 3-5, ar budžetu nečakarētos, bet viņš būtu neatkarīgi ne no kā.
Bet redz ka nekas no tā nav.
, 2014-10-29 17:04, pirms 10 gadiem
Poish rakstīja: Arī tu pats izplati mītus. Nav viņš "privāts klubs". Lielos vilcienos tas ir Krievijas federācijas klubs. Mūsējie "akcionāri" ir tikai algoti darbinieki, kurus vajadzības gadījumā var patriekt jebkurā brīdī.
Es arī tev pateikšu to pašu. Es nemeloju. Man vienkārši nav tadas informācijas. Lūdzu izglītojiet mani ar kautkādiem rakstiem, vai linkiem kur ir pieejami informācija jūsu vārdiem.

Un atkal - es neblatoju, es nopietni gribu zināt.

Vai arī tās ir jūsu pilsoņu aizdomas?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-10-29 17:05, pirms 10 gadiem
Poish rakstīja: Rīgā puse iedzīvotāju ir krievvalodīgi, domāju, ka arī arēnā tā attiecība ir tāda pati. Šis ir latviski rakstošs portāls, tādēļ krievvalodīgajiem ērtāk ir izmantot citus sporta portālus.
Labi, sarunāsim tā.
Es noticēšu, kad tu parādīsi krievu sporta portālu, kur zem Dinamo raksta ir tāpat kā sportacentrā no 250-500 komentāri. Un ja viņi visi ir fani tad cerams ka tur būs arī pozitīvas atsauksmes.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-10-29 17:08, pirms 10 gadiem
Melissa rakstīja: It kā Rosneftj, kam uzliktas sankcijas. Rosneftj no valsts (KF) budžeta prasa 48 miljardus. Sanāk, RD ir penšu zagļi?
Vispār jau zaglis sanāk tādā gadījumā Rosneftj or kāds tur tas uzņēmus. Kā zaglis var būt tas, kas pieņem naudu?

Ja es nozagšu 20 Ls no cilvēka, un iztērēšu viņus tavā uzņēmumā, tu būsi zagle?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-10-29 17:09, pirms 10 gadiem
gudrais_ansis rakstīja: Gan man gan daudziem maniem paziņām regulāri ir pieejamas brīvbiļetes uz ģinamkas spēlēm. Daudzi viņas vēl laimē visvisādās loterijās.

Labi ja puse no skatītājiem par biļeti maksā pilnu cenu.
Nu un? Kapēc, lai tā būtu tava problēma? Priecājies, ka pa velti vari iet.
, 2014-10-29 17:11, pirms 10 gadiem
Prikshaans rakstīja: Es arī tev pateikšu to pašu. Es nemeloju. Man vienkārši nav tadas informācijas. Lūdzu izglītojiet mani ar kautkādiem rakstiem, vai linkiem kur ir pieejami informācija jūsu vārdiem.

Un atkal - es neblatoju, es nopietni gribu zināt.

Vai arī tās ir jūsu pilsoņu aizdomas?
Tu sporta vēsturē zini vēl kādu gadījumu, kurā "sponsors" komandai noziedo 10 000 000 EURO un pats paliek anonīms? Turklāt komandai, uz kuras spēlēm nāk 3000 cilvēku (puse no viņiem ar bezmaksas ielūgumiem)!
, 2014-10-29 17:11, pirms 10 gadiem
gudrais_ansis rakstīja: Krievu portālus labāk nepiemini. Krievijā vispār tagad kontrolē ko cilvēki dara internetā, vārda brīvības tur nav, līdz ar to piesaukt da jebkādu krievu portālu ir bezjēdzīgi jo tie nebūs nekāds rādītājs
Pagaidi. Es runāju par Latvijas krievalodīgo sportaportālu. Nevis Krievijas.

Piemēram, kā rus.tvnet.lv Es gribu redzēt vnk kur tie Krievu DR fani apgrozās. Gribu redzēt no kurienes tev tāda informācija. Par to Rīgas Domes atbalstu DR arī gribu izlasīt kkur. Mēģināju googlēt. Neko neatrada
, 2014-10-29 17:13, pirms 10 gadiem
Poish rakstīja: Tu sporta vēsturē zini vēl kādu gadījumu, kurā "sponsors" komandai noziedo 10 000 000 EURO un pats paliek anonīms? Turklāt komandai, uz kuras spēlēm nāk 3000 cilvēku (puse no viņiem ar bezmaksas ielūgumiem)!
Austrumu valstīs nekas neparasts, tādās kur valsts kase un valdnieku kabatas ir plus mīnus sinonīmi. Vai tas būtu šeihs no emirātiem, vai kņazs no Maskavijas....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-10-29 17:13, pirms 10 gadiem
Agris 77 rakstīja: Ja tas viss ko Tu te mal būtu tik vienkārši, tad RD spēles nerādītu (kodētajos) VSB, TV6 bet gan LTV7, biļetes arēnā nemaksātu 15-30 eiro, bet gan 3-5, ar budžetu nečakarētos, bet viņš būtu neatkarīgi ne no kā.
Bet redz ka nekas no tā nav.
Visi, kas grib redzēt, skatās internetā.
Tas tiek darīts, lai "produkts" liktos vērtīgāks, lai būtu ilūzija par komerciju utt. Skaitļus esmu meklējis, bet publiski viņi nav pieejami. Domāju, ka viens pats kovaļčuks algā saņem vairāk nekā maksā KHL translācijas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-10-29 17:17, pirms 10 gadiem
Poish rakstīja: Tu sporta vēsturē zini vēl kādu gadījumu, kurā "sponsors" komandai noziedo 10 000 000 EURO un pats paliek anonīms? Turklāt komandai, uz kuras spēlēm nāk 3000 cilvēku (puse no viņiem ar bezmaksas ielūgumiem)!
Es nezinu, nē. Bet tapēc jau nav jāizdomā pašam visādi zili brīnumi. Ne tu, ne es, nezinam no kurienes, un kāda tā nauda ir. Bet tā noteikti nenāk no manas kabatas.

Tur spēlē Latvijas puiši, un es turpināšu skatīties spēles. Es skatīšos uz viņiem. Ja tur slidotu Dinamo Rīga kautkādi sponsoru Krievu bērni, kas neko nerubī no hekoja, tad es neskatītos.

Kas es pa tādu KNAB darbinieku, ka man jābāž deguns tur kur suns savu pi*pi nebāž Rupji sakot. Arī tu neesi nekāds detektīvs un taisnības cīnītājs.

Tak runājām par to. Ja gribās kādu aizstāvēt, vai ja gribās izmeklēt lietas. Lūdzu braucam uz Ukrainu frontē, vai ver vaļā privātdetektīva kantori, vai ej strādā KNAB un risini šos jautājums.

A ko tu mēģini te panākt komentējot sporta portālu ?
, 2014-10-29 17:21, pirms 10 gadiem
Prikshaans rakstīja: Es nezinu, nē. Bet tapēc jau nav jāizdomā pašam visādi zili brīnumi. Ne tu, ne es, nezinam no kurienes, un kāda tā nauda ir. Bet tā noteikti nenāk no manas kabatas.

Tur spēlē Latvijas puiši, un es turpināšu skatīties spēles. Es skatīšos uz viņiem. Ja tur slidotu Dinamo Rīga kautkādi sponsoru Krievu bērni, kas neko nerubī no hekoja, tad es neskatītos.

Kas es pa tādu KNAB darbinieku, ka man jābāž deguns tur kur suns savu pi*pi nebāž Rupji sakot. Arī tu neesi nekāds detektīvs un taisnības cīnītājs.

Tak runājām par to. Ja gribās kādu aizstāvēt, vai ja gribās izmeklēt lietas. Lūdzu braucam uz Ukrainu frontē, vai ver vaļā privātdetektīva kantori, vai ej strādā KNAB un risini šos jautājums.

A ko tu mēģini te panākt komentējot sporta portālu ?
Es tikai cenšos kliedēt mītus par mistisko "sponsoru" un "komerciju". Dinamo, tieši tā pat kā viss KHL, ir Krievijas federācijas projekts, kuram ar iepriekšminētajiem terminiem nav pilnīgi nekāda sakara!
, 2014-10-29 17:22, pirms 10 gadiem
gudrais_ansis rakstīja: Es cienu sevi un savu valsti un uz tādu figņu es neiešu. Man žēl sava laika un atrodoties tur, paliktu arī žēl to civēku kuri tur ieradušies.

Es šosezon biju uz divām Prizmas spēlēm. Spēle pret Liepāju bija laba. Ātrs un kvalitatīvs hokejs un intriga saglabājās līdz pašām beigām. 4:3 Prizma paņēma. Vēl uz vienu Kurbada spēli biju.
Prieks, tiešām neviltots. Ganaju bija forši.
Bet vai kāds no mums, kas ir PAR komandu, tev jebkad ir spiedis diskutējot apmeklēt spēli? Diezinvai.

Par ko tavuprāt mēs, tie kas PAR komandu te diskutējam? Mēs gribam tīrus rakstus, kur nenāk katru dienu mums bāzt acīs kādi nācijas nodevēji mēs esam. Un tas ir tikai sākums.

Es sporta portālā gribu normālas diskusijas redzēt par spēles norisi, zem Dinamo raksta. Bet tur pretī man jānāk un jālasa aizvainojumi un ņirgāšanās par manu izvēli skatīties.

Jūs esat tādi paši kā Putina piekritēji. Nekādas ātšķirības. Terrorizējat visus citus un uzpiežat savu varu. Un kad argumenti beigušies, tad ķeraties pie jaunu slengu domāšanas. Kepjas, Kremlini, Putļeri, Keponi, Ģinamka u.t.t.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-10-29 17:25, pirms 10 gadiem
Poish rakstīja: Es tikai cenšos kliedēt mītus par mistisko "sponsoru" un "komerciju". Dinamo, tieši tā pat kā viss KHL, ir Krievijas federācijas projekts, kuram ar iepriekšminētajiem terminiem nav pilnīgi nekāda sakara!
Bet ko tu vari kliedēt, ja tev nav nekādu pierādījumu. Demokrātiskā valstī, kāda ir Latvija pastāv demokrātija. Neviens nav vainīgs, kamēr tas nav pierādīts.

Bet jau atkal parādās PSRS mantojums nīdēju vidū. Kā mans vectēvs teica. Ja tev nepatīk kaimiņš, pazvani KGB pasaki ka viņš naktīs klausās rietumu radio un slavina Ameriku. Nākamajā dienā Kaimiņš jau ir Sibīrijā.

Tāpat jūs. Kautko izdomā, pasaka un viss, tagad visi ir nolemti. Nu pietiks taču. Jūs līdzinaties krieviem vairāk, nekā tie kas iet uz spēlēm.
, 2014-10-29 17:25, pirms 10 gadiem
Melissa rakstīja: Viņš vismaz nenodarbojas ar rases tīrīšanas jautājumiem vai Latgales atdalīšanos.
Tiesa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-10-29 17:32, pirms 10 gadiem
kur netaa raadis speli?
, 2014-10-29 17:35, pirms 10 gadiem
Katram podiņam - savs vāciņš.

Katram trollim - savs atbildētājs, kas ar viņu strīdas un mēģina pierādīt, cik ļoti trollis kļūdās... kamēr pats trollis ķer ekstāzi no katra sev veltītā posta.
, 2014-10-29 17:36, pirms 10 gadiem
gudrais_ansis rakstīja: lohiem.ru
patik varoņi netaa..
, 2014-10-29 17:36, pirms 10 gadiem
gudrais_ansis rakstīja: Tu izplati melus. Melus ka ģinamku nefinansējot nodokļu maksātāji.
Visi tavi Kalvīši, Savicki regulāri cenšās no valsts izspiest naudu šim projektam. Tas ir nopietns krāpniecības un zadzības mēģinājums.

Tālāk, vai nu tev starp ausīm ir auzas nevis smadzenes, vai arī tu spītīgi nevēlies piekrist faktiem ka ģinamka ir politiski organizēts projekts ar politiskiem mērķiem.
Nezin kāpēc tu nepiekrīti ka arēnā 90% no apmeklētājiem ir tirliņi, idioti kuri ir paņemti uz reklāmu.
Nezin kāpēc tev netraucē tas ka Rīga bojā savu slavu līdz ar dalību Kolhozā.
Es meloju? Kā es varu melot, ja nekur nav tāda informācija. Ja tur būtu papīrs, melns uz balta, ka tā ir un es saku pretējo, mēģinu tevi apmānīt = tad esmu melis.

Ja tāda papīra nav, kā šobrīd. Vai jebkāda informācija par to. Un tu saki, ka tā ir, bez pierādījumiem = TU ESI MELIS!

Okey. 90% Tirliņi. Lūdzu vēlreiz parādi kādu statistisko informāciju, kur tika intervēti individuāli tie tūkstoši kas iet uz Dinamo, un ka 90% ir noteikta kāda diagnoze.

Kur viņiem tika pārbaudīta tautība un politiskā nostāja.
Parādi statistiku, ar to, kāda vecuma apmeklētāji ir uz spēlēm.

Lūdzu, jebkādu publisku informāciju par to, ko tu saki. Savādāk tie visi ir tevis izdomāti MELI!

Kautkas, ko tu esi izdomājis un tad pasniedzis. Tu jau atkal līdzinies Putina krievam. Nu vecīt. Lūdzu. Es esmu atvērts cilvēks, varu mainīt uzskatus, bet es to nedarīšu klausoties kautkādā dīvainī, kas izdomā neeksistējošas lietas.
, 2014-10-29 17:38, pirms 10 gadiem
gudrais_ansis rakstīja: lohiem.ru
Ziņots.

Aizvainojam atkal cilvēkus, kas izvēlas skatīties. Protams tev PSRS piekritējam patīk uzspiest totalitāro varu. Neviens nedrīkst skatīties spēli. Pretējā gadījumā = nošauts!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-10-29 17:44, pirms 10 gadiem
tampax rakstīja: kur netaa raadis speli?
tvid.us
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-10-29 17:49, pirms 10 gadiem
Gaskoins_2 rakstīja: A vispār ir zināms, kas ir dinamo sponsors? Ko tāda noslēpumainība kā pie čekistiem? Sponsori parasti neslēpjas, bet gluži otrādi- reklamējas, cik var.
Ir aizdomas, ka Kira arī ir kaut kādā mērā saistīts ar Dinamo sponsorēšanu.
, 2014-10-29 17:50, pirms 10 gadiem
gudrais_ansis rakstīja: Ziņots.
Mana anti-vīrus programma brīdina un neiesaka to lapu apmeklēt. Man ir pamatotas aizdomas ka tā lapa ir spams un ieejot viņa datorā būs vīruss.
Ziņots par lamuvārdiem, ne par spamu. Joke on you anyway. Tiešām nav jēga diskutēt vairāk. Jo argumenti pretī ir tik absurdi un safabricēti, ka paliek jau garlaicīgi.
, 2014-10-29 17:57, pirms 10 gadiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-10-29 18:22, pirms 10 gadiem
Video tiešraide latviešu valodā.
CLAN LV STREAM
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-10-29 19:50, pirms 10 gadiem
vai tad to dižo kapteini nevajadzētu patriekt!?
, 2014-10-29 20:00, pirms 10 gadiem
man vieniigam liekas ka reedlihs,tas kurs mikelis galiigi nevelk