Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" pievienosies vēl viens Berjlunds – 30 gadus vecs zviedru aizsargs

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

"Dinamo" pievienosies vēl viens Berjlunds – 30 gadus vecs zviedru aizsargs
Kristofers Berjlunds. Foto: Mathias Bergeld/BILDBYRÅN

Kontinentālās hokeja līgas klubs Rīgas "Dinamo" šodien paziņojis, ka panākta vienošanās ar 30 gadus veco zviedru aizsargu Kristoferu Berjlundu, kurš iepriekšējās piecas sezonas pavadīja Jenšēpingas "HV 71" komandā.

1. maijā "Dinamo" paziņoja par līgumiem ar amerikāņu aizsargu Benu Māršalu un zviedru uzbrucēju Jākobu Berjlundu, kurš pagājušajā sezonā kļuva par Vācijas čempionāta labāko vārtu guvēju. Šonedēļ tika pagarināts līgums ar krievu aizsargu Sergeju Gimajevu, bet šodien komandai pievienojies vēl viens ārzemnieks – Kristofers Berjlunds.

Viņš piecas iepriekšējās sezonas pavadījis "HV 71" rindās, 2017. gadā otro reizi karjerā tiekot kronēts par Zviedrijas čempionu. Šosezon Berjlunds laukumā devās 49 mačos, izceļoties ar diviem vārtiem un desmit piespēlēm. Savukārt deviņās izslēgšanas spēlēs viņa kontā bija 0+3. Jāatzīmē arī fakts, ka pirms desmit gadiem viņš tika nominēts Zviedrijas čempionāta labākā debitanta balvai.

Berjlunds visu karjeru pavadījis Zviedrijā – pirms tam viņš pārstāvējis "Lakers", "Farjestad", "Lulea" un "Bjorkloven" rindas. Tāpat viņš spēlējis Zviedrijas U18 un U20 izlasēs, 2008. gadā kļūstot par pasaules junioru vicečempionu.

Izmantotie resursi:
https://www.dinamoriga.lv/lv/zinas/...

     [+] [-]

, 2019-05-29 14:14, pirms 5 gadiem
Kur Videls, kur Siksna, kas ar' Majonēzi ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-29 14:19, pirms 5 gadiem
sinajs rakstīja: Varbūt tomēr Berglunds?! Ko var kropļot uzvārdus. . .
Moš vienreiz jāsāk mācīties citas valodas arī?

  -1 [+] [-]

, 2019-05-29 14:30, pirms 5 gadiem
Biļalovs tiks atpakaļ Rīgas Dinamo izīrēts, tā ka ar vārtsargiem ar būs ok.

  +3 [+] [-]

, 2019-05-29 14:32, pirms 5 gadiem
Vai Matulis un Kreipāns arī kropļo zviedru uzvārdus ? Laikam ne ...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2019-05-29 14:35, pirms 5 gadiem
Suveizda savā ziņā raisa cieņu- mazie SC lietotāji brēc un spļaudās, bet šis tikai uzliek nikolaju un raksta kā atzīst par vajadzīgu. Savus kolēģus arī laikam jau būs salauzis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-05-29 14:55, pirms 5 gadiem
2+10, lietderības Q +11, 2017.g. Zviedrijas šampimjons- nav slikti

  +1 [+] [-]

, 2019-05-29 15:10, pirms 5 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Suveizda savā ziņā raisa cieņu- mazie SC lietotāji brēc un spļaudās, bet šis tikai uzliek nikolaju un raksta kā atzīst par vajadzīgu. Savus kolēģus arī laikam jau būs salauzis.
Kolēģi jau nav laimīgi. Bet vai var saukt par uzvaru lasītāju (lasi- klientu) naidu? Domāju, ka ne.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2019-05-29 15:18, pirms 5 gadiem
Būtu ļoti dīvaini, ja autori ņemtu vērā SC komentētāju viedokli attiecībā uz uzvārdu rakstīšanu. Šeit viedokļi nav tautas balss, tā ir maza daļa no tautas un pamatā nīgrākā tautas daļa.

     [+] [-]

, 2019-05-29 15:22, pirms 5 gadiem
Būs mums 2 Berjlundi. Kā komentētāji sauks? Nr 1 un Nr 2? Aizsargs, uzbrucējs vai vārdos?

  +2 [+] [-]

, 2019-05-29 15:27, pirms 5 gadiem
Paskat, cim komentāru pateicoties tai uzvārdu kropļošanai. Pēc tam var rādīt statistiku un lielīties - redzi, kā mūs lasa un komentē!

     [+] [-]

, 2019-05-29 15:34, pirms 5 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Kolēģi jau nav laimīgi. Bet vai var saukt par uzvaru lasītāju (lasi- klientu) naidu? Domāju, ka ne.
Kā Agris saka- muļķi ir jāskolo, nevis tiem jāpiemērojas.

     [+] [-]

, 2019-05-29 16:08, pirms 5 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Kolēģi jau nav laimīgi. Bet vai var saukt par uzvaru lasītāju (lasi- klientu) naidu? Domāju, ka ne.
Kolēģiem viņš liek tā rakstīt, un viņiem nav izvēles.

  +5 [+] [-]

, 2019-05-29 16:22, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Būtu ļoti dīvaini, ja autori ņemtu vērā SC komentētāju viedokli attiecībā uz uzvārdu rakstīšanu. Šeit viedokļi nav tautas balss, tā ir maza daļa no tautas un pamatā nīgrākā tautas daļa.
Redzi, šai mazajai daļiņai, šiem SC lasītājiem jau Agris arī tikai raksta. Nav viņš nekāds "pasaules balss", vai kāda pasaules ietekmīgs žurnālists vai apskatnieks. Pundurvalsts sporta portāla pusprofesionāls žurnālists, kurš tagad skolo lasītājus kā nu pats māk.

Ideja pamatā jau nav peļama protams. Bet sākumā uz neskaitāmajiem lasītāju lūgumiem ielikt vārdu iekavās kaut vai Agris uzlika mīksto, degunu gaisā pacēlis pasūtīja visus idiotus un muļķus dillēs, lai paši gūglē kas tas par zvēru ir. . Ko tu gaidi, ka visi viņu mīlēs? To noteikti varēja savādāk pasniegt un cilvēki būtu saprotošāki.

Vēl protams fakts, ka skolotāji skolo tikai skandināvu vārdus un par pārējiem vienalga, kas visu to liek uztvert nenopietni tomēr. Neraksta vēl joprojām Avečkins, Tarasenka vai Viktars Ķihanavs ko ne? Pat mūsu dienvidu kaimiņu uzvārdus raksta kā pagadās.

Prasītos konsekvences vairāk un uzpūtības mazāk, tad viss būs kārtībā.

  -2 [+] [-]

, 2019-05-29 16:27, pirms 5 gadiem
Neredzu loģiku nākt uz līmeni zemāku līgu! Ja nu vienīgais vecais čekists šim gana nesliktu kāpostu piesolija vai arī džeks vairs netur SHL līmeni.

  -1 [+] [-]

, 2019-05-29 16:31, pirms 5 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Kā Agris saka- muļķi ir jāskolo, nevis tiem jāpiemērojas.
Kursh beidzot Agri sāks skolot?

  +2 [+] [-]

, 2019-05-29 17:21, pirms 5 gadiem
Par vēl vienu BERGLUNDU!

  +1 [+] [-]

, 2019-05-29 17:23, pirms 5 gadiem
namgeja_draugs_106899793880809 rakstīja: Toliks ir PRET, vinsh pats ntas reizes ir teicis ka vinam pajat ko valodnieki dzejo, galvenais lai TAUTA saprot
Tieši tā! Valodnieki aiz neko darīt "dzejo", var teikt arī - vāra olu zupu. Un par to mēs viņiem, lāšoniem un berjiem, maksājam algu no mūsu nodokļiem. Konkrētajā gadījumā man patiešām žēl ZEMĒ NOMESTAS naudas!

  +1 [+] [-]

, 2019-05-29 17:40, pirms 5 gadiem
tāds sastāvs vācas nākamajai sezonai, ka tik turies.. acīmredzot no Maskavas atnācis ukazs, ka pagājušās sezonas gandrīz pleyofā tikšana nav pieļaujama, tapēc sastāvs jāvāc stipri vājāks mūsu provinces komandai, citādi budžets nebūs

  +1 [+] [-]

, 2019-05-29 18:03, pirms 5 gadiem
arbuzoo rakstīja: zviedru J tiek izrunāts tāpat kā latviešu valodā, bet, ja zviedru valodā r un g ir blakus kā vārdā berg, tad paši zviedri izrunā kā berj. Viss pareizi. Latviski jāizrunā tā, lai tas būtu pēc iespējas tuvāk oriģinālvalodai.
Latviski jāizrunā tā, lai tas būtu pēc iespējas tuvāk oriģinālvalodai, ievērojot tradīcijas un labskanību, bet izskaņu -berg latviski tradicionāli no VISĀM valodām atveido kā -bergs, -berga. Un punkts.

     [+] [-]

, 2019-05-29 18:20, pirms 5 gadiem
Jönköping visu laiku atveidoja kā Jenčēpinga. Kas ir mainījies?

  +2 [+] [-]

, 2019-05-29 18:31, pirms 5 gadiem
Autoram verķis gaisā, nu tik varēs kacināt tautu un vākt klikšķus. Tik daudz Berglundu

     [+] [-]

, 2019-05-29 18:36, pirms 5 gadiem
Berglund gadījumā Berg nav izskaņa, bet lietas būtība tas nemaina.

     [+] [-]

, 2019-05-29 19:29, pirms 5 gadiem
Zviedri ir kvalitāte!

  +1 [+] [-]

, 2019-05-29 19:30, pirms 5 gadiem
Berglunds!!!!

  +1 [+] [-]

, 2019-05-29 19:35, pirms 5 gadiem
otins rakstīja: Latviski jāizrunā tā, lai tas būtu pēc iespējas tuvāk oriģinālvalodai, ievērojot tradīcijas un labskanību, bet izskaņu -berg latviski tradicionāli no VISĀM valodām atveido kā -bergs, -berga. Un punkts.
Man nav iebildumu pret to, ka jāizrunā tuvāk oriģinālvalodai, tomēr, kā vienkāršs hokeja fans var zināt, piemēram, izrunu somu valodā?!

  +1 [+] [-]

, 2019-05-29 21:08, pirms 5 gadiem
OILER1981 rakstīja: Man nav iebildumu pret to, ka jāizrunā tuvāk oriģinālvalodai, tomēr, kā vienkāršs hokeja fans var zināt, piemēram, izrunu somu valodā?!
Mēs nevaram zināt izrunu visās valodās, tāpēc arī nav stingri jāturas pie izrunas oriģinālvalodā.

  -1 [+] [-]

, 2019-05-30 02:13, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tā mēdz notikt, ja portāla vadībā ir cilvēks, kurš ir apsēsts ar ideju, ka viņš vienīgais visā Latvijā zin kā jāraksta un jāizrunā zviedru personvārdi. Tādējādi apliecinot, ka viņš par muļķiem uzskata mūsu senčus un valodniekus, kuri tipa nezināja kā jālieto zviedru personvārdi.
Tikai interesanti, kā mūsu senči zināja, kā jāizrunā, piemēram franču personvārdi, un tāpēc mēs nesakām Mario Lemieux, bet sakām un rakstām Mario Lemjē.
Izdariet secinājumus paši, kas ir šis cilvēks-šizofrēniķis vai ģēnijs. Kas gan ir tuvu uz vienas robežas.
he, pūslis riktīgi nolēja murmuļaina pūšļa suslu. tad franciski būs , kā izrunā, bet zviedriski būs, kā patīk SC mazgadīgajiem lingvistiem (jo NHL tā nesaka vai Nameizim pirms 30 gadiem mammas lasītajā grāmatā tā nebija??)

p.s. to nav izgudrojis Agris. tā ir izruna zviedriski. punkts. idiotiem to nesaprast. par oriģinālu iekavās piekrītu -- un visās valodās.

  -1 [+] [-]

, 2019-05-30 02:19, pirms 5 gadiem
ivars arī darbā muld kā pa ķešu Pret jūru ir jāizturas ar cieņu – Tēvijas...

  +1 [+] [-]

, 2019-05-30 10:17, pirms 5 gadiem
ogreskijs rakstīja: Redzi, šai mazajai daļiņai, šiem SC lasītājiem jau Agris arī tikai raksta. Nav viņš nekāds "pasaules balss", vai kāda pasaules ietekmīgs žurnālists vai apskatnieks. Pundurvalsts sporta portāla pusprofesionāls žurnālists, kurš tagad skolo lasītājus kā nu pats māk.

Ideja pamatā jau nav peļama protams. Bet sākumā uz neskaitāmajiem lasītāju lūgumiem ielikt vārdu iekavās kaut vai Agris uzlika mīksto, degunu gaisā pacēlis pasūtīja visus idiotus un muļķus dillēs, lai paši gūglē kas tas par zvēru ir. . Ko tu gaidi, ka visi viņu mīlēs? To noteikti varēja savādāk pasniegt un cilvēki būtu saprotošāki.

Vēl protams fakts, ka skolotāji skolo tikai skandināvu vārdus un par pārējiem vienalga, kas visu to liek uztvert nenopietni tomēr. Neraksta vēl joprojām Avečkins, Tarasenka vai Viktars Ķihanavs ko ne? Pat mūsu dienvidu kaimiņu uzvārdus raksta kā pagadās.

Prasītos konsekvences vairāk un uzpūtības mazāk, tad viss būs kārtībā.
Noviks ir labs piemērs. Angļu vārdiem un uzvārdiem iekavās liek blakus orģinālvalodā.

     [+] [-]

, 2019-05-30 10:18, pirms 5 gadiem
Vājš papildinājums

  -1 [+] [-]

, 2019-05-30 10:56, pirms 5 gadiem
kayle rakstīja: he, pūslis riktīgi nolēja murmuļaina pūšļa suslu. tad franciski būs , kā izrunā, bet zviedriski būs, kā patīk SC mazgadīgajiem lingvistiem (jo NHL tā nesaka vai Nameizim pirms 30 gadiem mammas lasītajā grāmatā tā nebija??)

p.s. to nav izgudrojis Agris. tā ir izruna zviedriski. punkts. idiotiem to nesaprast. par oriģinālu iekavās piekrītu -- un visās valodās.
Zviedriski bija, ir un būs tā, kā jau sen noteikuši Latvijas valodnieki, ņemot vērā zviedru personvārdu izrunu oriģinālvalodā, to atveides tradīcijas un labskanību, izrunājot latviski. Un nevajag citus apsaukāt par pūšļiem un idiotiem, tas tikai liecina par argumentu trūkumu un tavu zemo kultūras līmeni.