Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" līderi lūkos turpināt "Sochi" zaudējumu sēriju

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

"Dinamo" līderi lūkos turpināt "Sochi" zaudējumu sēriju
Metjū Majone. Foto: Raimonds Volonts, Dinamo Rīga

Kontinentālās hokeja līgas klubs Rīgas "Dinamo" jaunajā sezonā aizvadījis desmit spēles un ieņem piekto vietu Rietumu konferences kopvērtējumā. Šovakar pulksten 19:30 savā laukumā cīņa pret "Sochi", kas Latvijā ieradusies ar četru zaudējumu sēriju. Tiešraide kanālā TV6.

Rīgas "Dinamo" spēlētājiem ir noruna sezonā nezaudēt divas spēles pēc kārtas, atklāja komandas kapteinis Lauris Dārziņš, un kurss tiek ieturēts. Otrdienas vakarā izdevās ar 2:1 pagarinājumā pieveikt Helsinku "Jokerit", kas neveiksmes dēļ atvadījās no Rietumu konferences līderpozīcijas. Par galveno varoni kļuva Līnuss Videls – zviedrs atklāja rezultātu, ar apbrīnojamu pauzi apslidojot Jāni Kalniņu pretinieku vārtos, un pielika punktu, ar metienu starp kājsargiem pabeidzot izgājienu vienatnē pret latviešu vārtsargu.

Videla sniegums sezonas sākumā bijis apbrīnojams – ar 13 punktiem viņš pašlaik ir Kontinentālās hokeja līgas rezultatīvākais spēlētājs, un arī astoņi gūtie vārti ļauj ierindoties pirmajā vietā. Ne mazāk lielisks bijis kanādietis Metjū Majone – 12 punkti, kas starp aizsargiem ir līdera rādītājs. Līderiem spēle iet no rokas, un komanda turpina krāt uzvaras. Desmit mačos rīdzinieki sešas reizes laukumu pametuši kā uzvarētāji, un 13 punkti ļauj ierindoties Rietumu konferences piektajā vietā.

Šovakar Rīgas "Dinamo" savā laukumā uzņems "Sochi" – komandu, kas vēsturiski bijis ļoti neērts pretinieks. Kūrortpilsētas komandai šī ir piektā sezona, līdz ar to aizvadītas astoņas savstarpējās spēles, un "Dinamo" kontā ir tikai viena uzvara. Un tā pati izcīnīta tikai pagarinājumā, 2015. gada 3. decembrī izbraukumā uzvarot ar 2:1. Izšķirošos vārtus vairākumā guva Guntis Galviņš. "Sochi" piecas uzvaras guvusi pamatlaikā, bet divām bijis nepieciešams vairāk par 60 minūtēm.

Tiesa, ciemiņi Rīgā nav ieradušies labākajā noskaņojumā, jo piedzīvoti četri zaudējumi pēc kārtas – 1:2 bullīšos pret Maskavas CSKA, 3:4 pagarinājumā pret Čeļabinskas "Traktor", 1:5 pret Jekaterinburgas "Avtomobilist" un 1:2 pret Magņitogorskas "Metallurg". Ļoti skaidri iezīmējas komandas lielākā problēma – vārtu gūšana. Soči izcīnījuši tikai trīs uzvaras, un pilnīgi visos panākumos zaudēti vieni vārti. Pagriežot faktu uz otru pusi – ja pretinieki iemet vairāk par vienu ripu, "Sochi" allaž zaudē (šeit pieskaitot arī CSKA maču, kurā pretinieki no spēles iemeta tikai vienu reizi).

"Sochi" rezultatīvākie spēlētāji ir trīs uzbrucēji ar pieciem punktiem – Staņislavam Bočarovam un Robertam Rosenam ir 3+2, bet Ērika O'Dela kontā 2+3. Bočarovs pērn spēlēja Toljati "Lada" un visas sezonas garumā sakrāja tikai 18 punktus, Rosenam, kurš divas reizes kļuvis par Zviedrijas čempionu un piedalījies 2016. gada pasaules čempionātā, Soči ir pirmā pieredze ārpus dzimtenes, bet kanādietis O'Dels Sočos pavada trešo gadu pēc kārtas, un pērn viņš bija komandas rezultatīvākais spēlētājs.

Bez Rosena un O'Dela komandā ir vēl trīs ārzemnieki – kanādiešu uzbrucējs Šons Kolinss, kurš arī pērn spēlēja "Sochi" rindās, kā arī aizsargi Jirki Jokipaka no Somijas, kurš arīdzan pērn bija Sočos un aizvadījis 150 spēles NHL, un Johans Ovitū no Francijas, kurš pērn aizvadīja 33 mačus Edmontonas "Oilers" rindās, bet pirms tam pārstāvēja Ņūdžersijas "Devils".

Rīgas "Dinamo" tā būs trešā spēle četru mājas maču sērijā. Punkts tiks likts sestdien pret Astanas "Barys", kam sekos izbraukums uz Balašihu pie Omskas "Avangard", Novosibirsku un Astanu.

Rīgas "Dinamo" spēles septembrī

DatumsLaiksPretinieksRez.Vārti
23. septembris17:00Maskavas Spartak1:3Videls
25. septembris19:30Helsinku Jokerit2:1 PVidels; Videls
27. septembris19:30Sochi
29. septembris17:00Astanas Barys

Rietumu konferences kopvērtējums

VKomandaSUUPZPZVārtiPunkti
1.Sanktpēterburgas SKA10710235:1416
2.Maskavas CSKA10520324:1414
3.Helsinku Jokerit10702138:1916
4.Jaroslavļas Lokomotiv10601329:2113
5.Rīgas Dinamo10421324:2013
6.Maskavas Spartak10600430:2012
7.Podoļskas Vityaz11401628:339
8.Čerepovecas Severstal11311619:329

  +4 [+] [-]

, 2018-09-27 10:05, pirms 6 gadiem
Cer uz 2 punktiem, bet Sochi vienmēr ir bijis neparocīgs ģinamkai.

  +6 [+] [-]

, 2018-09-27 10:09, pirms 6 gadiem
Līderi jau tā velk RD, gribētos lai arī vietējie beidzot sāk attaisnot uz sevi liktās cerības, pagaidām tikai Dzierkalam, Džeriņam par Rēdlihu un Dārziņu nerunājot, mazrezultatīva spēle.. Cerības uz Klarku pamazām sāk plakt, grūti viņam KHl līgā, iebakstīt neļauj, tiek vienkārši nogrūsts malā..

  +5 [+] [-]

, 2018-09-27 10:13, pirms 6 gadiem
Varētu pārmaiņas pēc kādi latvieši izcelties

  +4 [+] [-]

, 2018-09-27 10:14, pirms 6 gadiem
Videls nokārtos...

     [+] [-]

, 2018-09-27 10:24, pirms 6 gadiem
Vitok rakstīja: Videls nokārtos...
Ja Gudis nesataisīs sū......

  +5 [+] [-]

, 2018-09-27 10:44, pirms 6 gadiem
hokejists77 rakstīja: Ja Gudis nesataisīs sū......
Kas Tev teica,ka Gudis sargās?Biļalovs tagad uz viļņa,lai sargā!

  -1 [+] [-]

, 2018-09-27 10:53, pirms 6 gadiem
Vārtos visticamāk būs Biļalovs-viņš ir uz viļņa. Vēl gribētos lai vārtus gūst tie kuri līdz šim klusē(0-1 vārti). No Klārka pirmkārt gaidu vārtus , kā aŗi Dārziņš, Miķelis, Dzierkals un sāku gaidīt vārtus arī no Pavlova. Viņš jau kā viens no līderiem ir laukumā. Razgalu cenšas ievilkt vadošās maiņās, izveidot par pirmo divu maiņu spēlētāju, bet pagaidām grūti iet. Jūtams ka potenciāls ir un varbūt kas sanāk. Vājš ir Lipsbergs, uzbrukumā ļoti maz kas sanāk Skvorcovam.
Majone-Videls pašlaik ir tādā formā ka gandrīz jebkurā izlasē viņi būtu noderīgi.

     [+] [-]

, 2018-09-27 11:05, pirms 6 gadiem
Vitok rakstīja: Kas Tev teica,ka Gudis sargās?Biļalovs tagad uz viļņa,lai sargā!
3.spēli 5 dienās? Tu pats tam tici? Turklāt pēc iepriekšējās viņš bezspēkā laukumā nokrita, nenormāls spiediens, 40 metieni.
Slēpts komentārs: comon88

  +2 [+] [-]

, 2018-09-27 11:25, pirms 6 gadiem
Jurichs4 rakstīja: Cer uz 2 punktiem, bet Sochi vienmēr ir bijis neparocīgs ģinamkai.
Mums pēdējās 5 sezonas visi ir bijuši neparocīgi pretinieki

  -4 [+] [-]

, 2018-09-27 11:25, pirms 6 gadiem
Uz cik deram, ka sezonas vidū Dinamo pārdos gan Videlu, gan Metjū, valdei izmaksās prēmiju par labu sezonu un viņu vietā paņems kaut kādus lejasgala leģionārus.

Nākamsezon RD rindās vispār būs 20 ārzemnieki un 3 letiņi, un tāpat RD deklarēs, ka RD ir nacionālas noīmes klubs

Es personīgi pārstāju tērēt laiku un naudu uz RD jau paŗis gadus atpakaļ (šķiet pēdējā sezona, kur pat uz arēnu aizgāju bija kad Ozo spēlēja pēdējo gadu). Palasīt esportā interesanti, bet nu RD ar savu "audzēt latvijas hokeju" tālu nav tikuši = tāpat beigās atbrauc no Ziemeļamerikas un Eiropas visi Ķēniņi, Merzļikini, Bļugeri un Girgensoni, untad VELK to Latvijas izlasi.
Vienīgais no spēlētājiem, kam KHL labumā gājis ir Daugaviņš. Pārējie meistarībā vienkārši tupa kritušies.

  -1 [+] [-]

, 2018-09-27 11:28, pirms 6 gadiem
Jāturpina mīt taku!

     [+] [-]

, 2018-09-27 11:31, pirms 6 gadiem
pernambucano rakstīja: Jāturpina mīt taku!
Tieši tā! Šodien baudīsi ģēri klātienē??
Arī plānoju šodien aiziet uz spēli, varētu beidzot satikties, redzēt , kas tu pa kadru esi, papļāpāt par hoķi , alus kausu iztukšot (uzsaukšu tev) tā kautkā. Kurā sektorā sēdi?

     [+] [-]

, 2018-09-27 11:34, pirms 6 gadiem
Reaktors2 rakstīja: Uz cik deram, ka sezonas vidū Dinamo pārdos gan Videlu, gan Metjū, valdei izmaksās prēmiju par labu sezonu un viņu vietā paņems kaut kādus lejasgala leģionārus.

Nākamsezon RD rindās vispār būs 20 ārzemnieki un 3 letiņi, un tāpat RD deklarēs, ka RD ir nacionālas noīmes klubs

Es personīgi pārstāju tērēt laiku un naudu uz RD jau paŗis gadus atpakaļ (šķiet pēdējā sezona, kur pat uz arēnu aizgāju bija kad Ozo spēlēja pēdējo gadu). Palasīt esportā interesanti, bet nu RD ar savu "audzēt latvijas hokeju" tālu nav tikuši = tāpat beigās atbrauc no Ziemeļamerikas un Eiropas visi Ķēniņi, Merzļikini, Bļugeri un Girgensoni, untad VELK to Latvijas izlasi.
Vienīgais no spēlētājiem, kam KHL labumā gājis ir Daugaviņš. Pārējie meistarībā vienkārši tupa kritušies.
Meija, Džeriņš..? Džeriņš man vispār pāris gadus atpakaļ sevī iedvesa bailes, ka labāk lai sēž uz beņķa, nekā maisās pa laukumu, tagad LV kapitāna lomā un izlasē spēlē lielu lomu.
Un nepārdos Videlu sezonas vidū, ko tu te bubini Varbūt pēc sezonas, kad piedāvās lielus ciparus un Savickis gribēs kaut ko nopelnīt, kā tas ir bijis katru gadu, ka nevar rezultatīvākos noturēt, bet ne jau vidū

     [+] [-]

, 2018-09-27 11:36, pirms 6 gadiem
Reaktors2 rakstīja: Uz cik deram, ka sezonas vidū Dinamo pārdos gan Videlu, gan Metjū, valdei izmaksās prēmiju par labu sezonu un viņu vietā paņems kaut kādus lejasgala leģionārus.

Nākamsezon RD rindās vispār būs 20 ārzemnieki un 3 letiņi, un tāpat RD deklarēs, ka RD ir nacionālas noīmes klubs

Es personīgi pārstāju tērēt laiku un naudu uz RD jau paŗis gadus atpakaļ (šķiet pēdējā sezona, kur pat uz arēnu aizgāju bija kad Ozo spēlēja pēdējo gadu). Palasīt esportā interesanti, bet nu RD ar savu "audzēt latvijas hokeju" tālu nav tikuši = tāpat beigās atbrauc no Ziemeļamerikas un Eiropas visi Ķēniņi, Merzļikini, Bļugeri un Girgensoni, untad VELK to Latvijas izlasi.
Vienīgais no spēlētājiem, kam KHL labumā gājis ir Daugaviņš. Pārējie meistarībā vienkārši tupa kritušies.
Indrašis, Zīle, Balinskis, Kalniņš, Bārtulis, Kulda. Neteiktu ka Karsums ir slikts. Ja cilvēks aug līdzi laikmetam, tad sapratīs, ka klubi nav tas pats kas savējie tautieši. Globalizācijas laikmetā jāpierod ka klubos aizvien vairāk būs leģionāri, varbūt ar laiku vispār paliks pāris savējie kā futbolā daudzviet Eiropā. Tiem kuri to nespēj vai nespēs pieņemt laikam jāpaŗstāj just līdzi DR vai citiem Latvijas klubiem un jākoncentrējas uz izlasēm.
Klubi pārstāv mūsu valsti bet var būt pilni ar leģionāriem.

     [+] [-]

, 2018-09-27 11:40, pirms 6 gadiem
Reaktors2 rakstīja: Uz cik deram, ka sezonas vidū Dinamo pārdos gan Videlu, gan Metjū, valdei izmaksās prēmiju par labu sezonu un viņu vietā paņems kaut kādus lejasgala leģionārus.

Nākamsezon RD rindās vispār būs 20 ārzemnieki un 3 letiņi, un tāpat RD deklarēs, ka RD ir nacionālas noīmes klubs

Es personīgi pārstāju tērēt laiku un naudu uz RD jau paŗis gadus atpakaļ (šķiet pēdējā sezona, kur pat uz arēnu aizgāju bija kad Ozo spēlēja pēdējo gadu). Palasīt esportā interesanti, bet nu RD ar savu "audzēt latvijas hokeju" tālu nav tikuši = tāpat beigās atbrauc no Ziemeļamerikas un Eiropas visi Ķēniņi, Merzļikini, Bļugeri un Girgensoni, untad VELK to Latvijas izlasi.
Vienīgais no spēlētājiem, kam KHL labumā gājis ir Daugaviņš. Pārējie meistarībā vienkārši tupa kritušies.
Pārdos tikai tādā gadījumā, ja nebūs nekādu izredžu uz PO. Līdzīgi tas ir bijis iepriekš.
Man interesē - kuri lv spēlētāji rādītu tik pat labu sniegumu kā Majone un Videls? Respektīvi, kurus vietējos liktu viņu vietā?
Arī tā paša Makmilana vietā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-09-27 11:47, pirms 6 gadiem
Kēniņš un Girgensons velk izlasi tāpat kā citi līderi. Nosauktie nav punktu lielie guvēji.

     [+] [-]

, 2018-09-27 12:12, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Kēniņš un Girgensons velk izlasi tāpat kā citi līderi. Nosauktie nav punktu lielie guvēji.
Vienīgais, ko Girgensons pēdējā laikā velk ir sava dūdiņa uz krāna!

  +2 [+] [-]

, 2018-09-27 12:17, pirms 6 gadiem
Man jau ir super žēl, ka Majonem šī ir pirmā un pēdējā sezona Dinamo rindās. Būtu naivi cerēt, ka šāda līmeņa aizsargu izdosies noturēt..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-09-27 12:26, pirms 6 gadiem
Skaidrs,ka Dinamo ir pa zobam pieveikt šodienas pretinieku - kūrortkomandu.
Tikai bišku uztrauc,ka pēc smagas uzvaras pret spēcīgu komandu Dinamo parasti nespēj noskaņoties pret sava līmeņa komandām!

     [+] [-]

, 2018-09-27 12:33, pirms 6 gadiem
ej dillēs rakstīja: Skaidrs,ka Dinamo ir pa zobam pieveikt šodienas pretinieku - kūrortkomandu.
Tikai bišku uztrauc,ka pēc smagas uzvaras pret spēcīgu komandu Dinamo parasti nespēj noskaņoties pret sava līmeņa komandām!
Tā ir latviešu problēma, bet latviešu skaits un loma komandā strauji mazinās.

     [+] [-]

, 2018-09-27 12:39, pirms 6 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: 3.spēli 5 dienās? Tu pats tam tici? Turklāt pēc iepriekšējās viņš bezspēkā laukumā nokrita, nenormāls spiediens, 40 metieni.
Nu tad arī varēs redzēt,cik stabils viņš ir un cik viņam jaudas.Ja neliks vārtos,tad arī neuzzinās.

  +1 [+] [-]

, 2018-09-27 12:43, pirms 6 gadiem
Spaiks17 rakstīja: Meija, Džeriņš..? Džeriņš man vispār pāris gadus atpakaļ sevī iedvesa bailes, ka labāk lai sēž uz beņķa, nekā maisās pa laukumu, tagad LV kapitāna lomā un izlasē spēlē lielu lomu.
Un nepārdos Videlu sezonas vidū, ko tu te bubini Varbūt pēc sezonas, kad piedāvās lielus ciparus un Savickis gribēs kaut ko nopelnīt, kā tas ir bijis katru gadu, ka nevar rezultatīvākos noturēt, bet ne jau vidū
Kāt Tu to domā - nopelnīt sezonas beigās? Videlam tak līgums uz 1 sezonu, pēc sezonas nekāda pelnīšana Savickim nesanāks!

     [+] [-]

, 2018-09-27 12:47, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Indrašis, Zīle, Balinskis, Kalniņš, Bārtulis, Kulda. Neteiktu ka Karsums ir slikts. Ja cilvēks aug līdzi laikmetam, tad sapratīs, ka klubi nav tas pats kas savējie tautieši. Globalizācijas laikmetā jāpierod ka klubos aizvien vairāk būs leģionāri, varbūt ar laiku vispār paliks pāris savējie kā futbolā daudzviet Eiropā. Tiem kuri to nespēj vai nespēs pieņemt laikam jāpaŗstāj just līdzi DR vai citiem Latvijas klubiem un jākoncentrējas uz izlasēm.
Klubi pārstāv mūsu valsti bet var būt pilni ar leģionāriem.
Kāds sakars te ruslandes pilsonim Bārtulim, kurš pārstāv tikai sevi ? Vai nezini, kur šogad spēlē Tavs bijušai favorīts Koltons Gilīss..

     [+] [-]

, 2018-09-27 12:48, pirms 6 gadiem
edza87 rakstīja: Kāt Tu to domā - nopelnīt sezonas beigās? Videlam tak līgums uz 1 sezonu, pēc sezonas nekāda pelnīšana Savickim nesanāks!
Skaidrs, galīgi biju aizmirsis to, ka mēs leģus vairāk par 1 sezonu nevaram atļauties
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-09-27 12:59, pirms 6 gadiem
specha rakstīja: Kāds sakars te ruslandes pilsonim Bārtulim, kurš pārstāv tikai sevi ? Vai nezini, kur šogad spēlē Tavs bijušai favorīts Koltons Gilīss..
Bārtulītis ir visas Latvijas tautas izauklēts bērniņš.
Giliss droši vien piestrādā ugunsdzēsēja arodā kaut kur pasaulē. šosezon mums pašiem savs Giliss izaudzēts -Pavlovs. Šīs sezonas Pavlovs man stipri atgādina Gilisu. Tikai Giliss prata arī vārtus gūt (8 vārti sezonā). Starp citu Gilisam tikpat vārti sezonā cik aptuveni iepriekšējās sezonās guva Videls.

     [+] [-]

, 2018-09-27 13:15, pirms 6 gadiem
pernambucano rakstīja: Jāturpina mīt taku!
Pernaks molodčiks!
Kurā sektorā būsi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-09-27 13:21, pirms 6 gadiem
Vārtu guvēji, Vidēls, Vidēls, Vidēls. Neviena cita kas met pagaidām, nav!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2018-09-27 13:39, pirms 6 gadiem
Dzierkalam šodien hat-trick !

  +1 [+] [-]

, 2018-09-27 14:20, pirms 6 gadiem
Dinamo, Dinamo! Play off.

     [+] [-]

, 2018-09-27 14:39, pirms 6 gadiem
Daugava, Kulda, bartuļs uz kolhozu atbrauca jau gatavi -ar izlases, AHL un NHL bagāžu, Indrašis gandrīz tika norakts, Latvijas izlase šo izvilka saulītē, Kalniņš atbrauca jau kā pieaudzis vārtsargs, tikai bija nenovērtēts. Zīle, Balinskis - jā, tie caur MHL izsitās līdz kolhozam un izlasei. Respektīvi divi aizsargi.

     [+] [-]

, 2018-09-27 14:41, pirms 6 gadiem
A ko šodien Ankipāns liks kastē ?

     [+] [-]

, 2018-09-27 15:05, pirms 6 gadiem
Vai kāds šodien arī vēlas uzlikt visu savu iedzīvi uz kādu no uzvarētājiem?

     [+] [-]

, 2018-09-27 15:11, pirms 6 gadiem
2 banss
vēl jau rd dažreiz skraida divi uzbrucēji - razgals un lipsbergs ar līdzīgu stāstu
tiesa, lipsbergs paguva vēl pazīmēties trīs sezonas za, bet razgalam tas pats ceļš kā balinskim un zīlei
varētu kalnu uzlaist iemēģināt ledu šovakar
mamčics gan pret ākstiem savās četrās nomaiņās izskatījās pagalam pazaudējies, kas saprotams

     [+] [-]

, 2018-09-27 15:16, pirms 6 gadiem
specha rakstīja: Vai kāds šodien arī vēlas uzlikt visu savu iedzīvi uz kādu no uzvarētājiem?
Pirmajā lapā jau ir ielikta prognoze. Cik likt, katrs pats var domāt.

     [+] [-]

, 2018-09-27 15:29, pirms 6 gadiem
Pariešana citä komandā nenozīmē ka viņš būs baigais punktu guvējs(Metju Majone)ja paskatamies Linusa Videla statistiku citās komandās savus punktus gūst(bomzis nav) bet Rīgā viņam sokas vislabāk.Ja starp spēlētājiem ir ķīmija un viņi saprot viens otru punkti krāsies...

  -1 [+] [-]

, 2018-09-27 16:12, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Daugava, Kulda, bartuļs uz kolhozu atbrauca jau gatavi -ar izlases, AHL un NHL bagāžu, Indrašis gandrīz tika norakts, Latvijas izlase šo izvilka saulītē, Kalniņš atbrauca jau kā pieaudzis vārtsargs, tikai bija nenovērtēts. Zīle, Balinskis - jā, tie caur MHL izsitās līdz kolhozam un izlasei. Respektīvi divi aizsargi.
KHL un DR pilnīgi Latvijas hokejistu kaprači. Liakam mūsu valsts izlase sen jau no elites ir izlidojusi, jo tajā kādi 75% ir gājuši caur DR.
Ja DR turpinās eksistēt , mēs būsim Lietuvas līmenī hokejā.
DR - Latvijas hokeja apkaunojums.
Laikam visu pareizi tagad uzrakstīju.

  +1 [+] [-]

, 2018-09-27 16:34, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: KHL un DR pilnīgi Latvijas hokejistu kaprači. Liakam mūsu valsts izlase sen jau no elites ir izlidojusi, jo tajā kādi 75% ir gājuši caur DR.
Ja DR turpinās eksistēt , mēs būsim Lietuvas līmenī hokejā.
DR - Latvijas hokeja apkaunojums.
Laikam visu pareizi tagad uzrakstīju.
kāds sakars tavam murgojumam ar manu komentāru, ka to citē?

     [+] [-]

, 2018-09-27 17:29, pirms 6 gadiem
8 reizes DR ir ticies ar Soču klubu un tikai vienu uzvaru ir izcīnījuši to pašu pagarinājumā , piecos savstarpējos mačos DR ir guvuši tikai vienus vārtus pret Sočiem un trijos mačos rezultāts beidzies 1:2.

  +1 [+] [-]

, 2018-09-27 17:38, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Daugava, Kulda, bartuļs uz kolhozu atbrauca jau gatavi -ar izlases, AHL un NHL bagāžu, Indrašis gandrīz tika norakts, Latvijas izlase šo izvilka saulītē, Kalniņš atbrauca jau kā pieaudzis vārtsargs, tikai bija nenovērtēts. Zīle, Balinskis - jā, tie caur MHL izsitās līdz kolhozam un izlasei. Respektīvi divi aizsargi.
Vēl jau var pieskaitīt Bičevski, kam Lač/Bač pieredze pirms RD sistēmas nebija liela, to pašu var teikt par Džeru Perspektīvi izskatās Bērziņš un Ģēģeris - tie var piebiedroties Zīlem un Balinskim. Būtībā, fārma tŗūkumu aizvieto pāris pēdējās sūdīgās sezonas - jaunos sāk iespēlēt, jo pazūd vajadzība maksāt dārgiem leģiem, ar vien mazāk top vietējo. Jaunie izradās neslikti un turpina spēlēt. Labāk gan būtu ja nākamajā sezonā (domāju, ka tāda būs) beidzot Juris nenoskopotos un ieviestu to fārmu, jo tas dotu visiem - gan RD, gan Latvijas hokejam, jo pēc "MHL" absolvēšanas neveidotos bars labām līgām vēl nederīgo, bet teorētiski perspektīvo čaļu, kurus RD pašiem gan nevajag, un FUņa mīļo 5. maiņu nevajadzētu marinēt uz beņķa menesi, lai pārbaudītu 2 spēles un atkal marinētu tālāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-09-27 17:52, pirms 6 gadiem
VoldinshGB rakstīja: KHL dod iespeju daudziem jaunajiem uzspidet, vecajiem ka Daugavins un Karsums atdzimt. Problema ir tani, ka retais velk so limeni, tapec ari slid uz Slovakiju,Cehiju,Alpiem, kur protams uguno, bet Dinamo rindas ar visu uzticibas krajumu bija praktiski nulles.

Labs hokejists vienmer bus pieprasits, tas ka musejie izmanto Dinamo ka pagaidu variantu ir slikti. Tas drizak parada musu hokeja nabadzibu, jo Eiropas specigakaja Zviedru liga musejie nav vajadzigi. NLA der tikai ka vietejie.
Čehiju likt vienā laukā ar Alpiem un Slo ir muļķīgi. Liga National, SM, Zviedru Elite, un Čehija, varbūt arī DEL, ir viens "plaukts." VHL, Ebel, Alswenskan, Slovāki, Mestiis nākamais. Un tad ir Alpi, frančī, baltkrievi utt. Slikti ir tas, ka Dinamo nav fārma spēcīgā līgā, jo tas nozīmē, ka tie, kas sezonas sākumā ir vājāki, sezonas gaitā reti tiek pie iespējām,un, kad tiek ir auksti - neko dižu neparāda un sēž atkal. ja veterānam, tā nav lielākā problēma, tad jaunam hokejistam ir, jo sēžot uz beņķa labāks nepaliksi. Būtu fārms, visi tādi, kam ir potenciāls, bet nedaudz pietrūkst, varētu turpināt spēlēt Dinamo sistēmā un audzēt spējas, prasmes un reāli konkurēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-09-27 17:59, pirms 6 gadiem
Neuzvarēt ļoti viduvēju krievu klubu ,kuram drīkst būt tikai pieci leģionāri būtu kauns.Pa lielam šajā sezonā leģionāru blicei ģinamo jābūt krievijas čemja pusfinālā.

     [+] [-]

, 2018-09-27 18:03, pirms 6 gadiem
VoldinshGB rakstīja: Es cehus nemaz neliku viena plaukta, vienkarsi nosaucu kur musejie dreife. Cehi ir augstaks limenis, Eiropa protams domine zviedri un somi, tur musejie vajadzigi nav. Farmklubs butu labi un man pat divaini ka Dinamo tas nav pieprasits, jo cik zinu, KHL standarta prakse ir MHL klubs un VHL klubs. Pirmais ir, otrais nav..
Swe un Fin pat pirms KHL laikos latviešu nebija pārāk daudz. Vidēji 3-4 spēlētāji sezonā. Jaatcerās, ka tur ir specifisks hokejs, jo īpaši zviedros. Un nevajag aizmirst to, ka potencialos labo līgu spelmaņus nosūc ne tikai RD, bet arī to daļu, kas cenšās izsisties uz NHL - to pašu Girgensonu, Balceru, Bļugeru, Binduli, Rubīnu, kas, ja nebūtu aiz okeāna, visticamāk, būtu viens no mūsu "zviedriem" utt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2018-09-27 18:10, pirms 6 gadiem
Starp citu, Indrašim gols pret Magņitku.

     [+] [-]

, 2018-09-27 18:12, pirms 6 gadiem
VoldinshGB rakstīja: Aiz okeana nekada laime nav, izsitas viens no 30, jabeidz tur braukt! Zviedri un somi prasa kvalitati, kuras musejiem nav. Atliek sisties vieteja un krievu diki, apstakli nelauj neko citu.
Ar tādu attieksmi nekad neko nesasniegt. Sportā sasniedz tie, kas sitās nevis noplāta rokas. Ar vienu pašu vietējo un krievu dīķi tālu netikt. KHL, izņemot RD tāpat paņems jau gatavo produktu. Netici - paskaties uz Latvijas futbolu, kur labakie nevis cīnās par vietu ārzemēs bet mūk mājās un to pašu Krievijas futbolu, kur ja neskaita veiksmīgo šī gada PK, tādai futbolu mīlošai nācijai ir ļoti maz sasniegumu - jo pašmāju čempis ir siltumnīca un retais krievs sitās par vietu "ārpusē."
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-09-27 18:25, pirms 6 gadiem
VoldinshGB rakstīja: Aiz okeana nekada laime nav, ja neesi tur 20-22 gados vajadzigs, beidz sligt sapnos! Brauc uz Eiropu un mekle laimi tur, jo Amerika sapusi un tapat 25-26 gados naksi uz Eiropu. Amerika verte potencialu, jaunibu un fiziskos, kuriem musejie nekad neatbildis, ja vien neesi Ozolins vai Zoltoks
Diezgan smieklīgi, jo ne visi lavieši kas spēlējuši NHL ir bijuši zaļi gurķi ar mega potenciālu un baigo fizisko. Viss ir atkarīgs no situācijas, kurā esi, no komandas, kurā nokļūsti, no trenera, kas to trenē. Atkal jāskatās uz ārzemniekiem kā piemēru - tas pats Seterī, kas pirms dažiem gadiem solīdi Vitjaz stāvēja. Paspēlēja ZA, nekas dižs nesanāca. Atbrauca, pastāvēja Vitjaz. Aizbrauca atpakaļ un jau tika pie 9 spēlēm NHL. Augums viņam ne tuvu nav monstrulās 185cm, kas mūsdienu vārtsargam nav daudz. Denisam Malginam augums ir tikai 175cm, bet spēlēja 51 speli pagājušajā sezonā. Kalgarī 2. nr Dāvids Ritišs debitēja 24 gadu vecumā. Pirmajā sezonā 1 spēle, pagājušajā jau 21. Nevajag uzreiz visus pataisīt par nolemtajiem. Gandrīz katrā NHL komandā ir pa kādam "maziņajam" vai vēlu debitējušajam.

     [+] [-]

, 2018-09-27 18:27, pirms 6 gadiem
VoldinshGB rakstīja: Futbolu ludzu nejauc ieksa!
Musejiem ir tads nikis visas jomas ka nokart rokas un galvas! Aiz okeana uz vienu vietu pretende 15 cilveki, Eiropa 3, viss.
Un, kāpēc tad jāpropagandē, ka jānolaiž rokas un jāmūk mājās? Piekrītot tavam variantam, tas tevis pieminētais niķis tikai stiprināsies. Toties ejot līdz galam, un cīnoties līdz galam niķis ārstēsies. Radīsies vairāk pozitīvo piemēru utt. Un kāpēc futbolu nejaukt iekšā? Sports paliek sports.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-09-27 18:31, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Vēl jau var pieskaitīt Bičevski, kam Lač/Bač pieredze pirms RD sistēmas nebija liela, to pašu var teikt par Džeru Perspektīvi izskatās Bērziņš un Ģēģeris - tie var piebiedroties Zīlem un Balinskim. Būtībā, fārma tŗūkumu aizvieto pāris pēdējās sūdīgās sezonas - jaunos sāk iespēlēt, jo pazūd vajadzība maksāt dārgiem leģiem, ar vien mazāk top vietējo. Jaunie izradās neslikti un turpina spēlēt. Labāk gan būtu ja nākamajā sezonā (domāju, ka tāda būs) beidzot Juris nenoskopotos un ieviestu to fārmu, jo tas dotu visiem - gan RD, gan Latvijas hokejam, jo pēc "MHL" absolvēšanas neveidotos bars labām līgām vēl nederīgo, bet teorētiski perspektīvo čaļu, kurus RD pašiem gan nevajag, un FUņa mīļo 5. maiņu nevajadzētu marinēt uz beņķa menesi, lai pārbaudītu 2 spēles un atkal marinētu tālāk.
Labi tos abus skaitām. Bet perspektīva ir varbūtība - tur pagaidāmnezin kas bīs vai nebūs.
Kas ar to Bērziņu, labs izskatās? Batņa spēlē?

     [+] [-]

, 2018-09-27 18:33, pirms 6 gadiem
VoldinshGB rakstīja: Tu nesaproti manu domu! Kenins ari neko AHL neradija, bet bija vajadzigs NHL un PC mes redzejam kapec - atruma rekordi,visvairak speka panemieni, specigakie metieni un citas lietas. Tur redz kas ir kas
Tieši tu mani nesaproti. Tieši ar Ķēniņa piemēru tu pasaki to pašu ko es, ka viss ir atkarīgs no situācijas un komandas. Ķēņiņš arī Eiropā neko dižu nerādīja (pēc atgriešanās no NHL). Toties izlasē tika pie trenera, kas zina un prot izmantot Roni - ar Hārtliju Ķēniņš ir bijis Šveices čempions.

     [+] [-]

, 2018-09-27 18:35, pirms 6 gadiem
KĀDS būs rezultāts. Ir kādam nojausma?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-09-27 18:38, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Labi tos abus skaitām. Bet perspektīva ir varbūtība - tur pagaidāmnezin kas bīs vai nebūs.
Kas ar to Bērziņu, labs izskatās? Batņa spēlē?
Par Bērziņu 50/50. Par maz pa pagājušās sezonas nogali un šo sezonu nospēlējis. Hk Rīga vairāk spelēja pa 3./4/ maiņu. No viņa var sanākt kvalitatīvs čekeris.
Par Batņu - iemest prot, to parādījis gan Alpos, gan pāris spelēs OHL, pagajušajā sezonā. Bet KHl liekās bišķi par švaku. Augums ir, nostumt mak, bet reizēm liekās par lēnu, kļūdās ar pozīciju izvēli. Ja izrādās vēlais auglis un uzlabo piespeles un laukuma pārredzēšanu var sanākt jauns Sprukts. Ja paliek kā ir, tad gan jau pēc gada vai diviem dosies uz uz Alpiem vai Slovākiju vai labākajā gadījumā Čehiju.

  +2 [+] [-]

, 2018-09-27 18:38, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Diezgan smieklīgi, jo ne visi lavieši kas spēlējuši NHL ir bijuši zaļi gurķi ar mega potenciālu un baigo fizisko. Viss ir atkarīgs no situācijas, kurā esi, no komandas, kurā nokļūsti, no trenera, kas to trenē. Atkal jāskatās uz ārzemniekiem kā piemēru - tas pats Seterī, kas pirms dažiem gadiem solīdi Vitjaz stāvēja. Paspēlēja ZA, nekas dižs nesanāca. Atbrauca, pastāvēja Vitjaz. Aizbrauca atpakaļ un jau tika pie 9 spēlēm NHL. Augums viņam ne tuvu nav monstrulās 185cm, kas mūsdienu vārtsargam nav daudz. Denisam Malginam augums ir tikai 175cm, bet spēlēja 51 speli pagājušajā sezonā. Kalgarī 2. nr Dāvids Ritišs debitēja 24 gadu vecumā. Pirmajā sezonā 1 spēle, pagājušajā jau 21. Nevajag uzreiz visus pataisīt par nolemtajiem. Gandrīz katrā NHL komandā ir pa kādam "maziņajam" vai vēlu debitējušajam.
Es vispār nesaprotu tos ākstus, kas vāvuļo par kaut kādiem "lūzeriem". Hokejisti ir starp tām laimīgajām profesijām kur var apvienot savu sirdslietu ar naudas pelnīšanu. Tas var būt arī Alpos, britos vai Ungārijā. Ja maksā algu, kāpēc nespēlēt? Pa manam katrs kurš ar hokeju pelna piķi ir sava veida veiksminieks - dara kas patīk, redz pasauli, ir labā formā u.t.t. Pat spēlēt amatieru hokejā un par to nemaksāt ir neslikti pie hokeja dārdzības, protams tad tas ir vakaros kā hobijs, bet tik un tā.

     [+] [-]

, 2018-09-27 18:38, pirms 6 gadiem
specha rakstīja: KĀDS būs rezultāts. Ir kādam nojausma?
1:2 zaudēs. No četrām māju spēlēm pret Sočiem divas reizes šāds rezultāts ir bijis

     [+] [-]

, 2018-09-27 18:39, pirms 6 gadiem
VoldinshGB rakstīja: Tas tikai apstiprina manu sakotnejo domu, ka musu hokejisti nav tik meistarigi, lai ieklauties jebkura liga un spidetu Tapec mes esam PC 12-16 izlase nevis 6-8
Ja mēs būtu 12. -16. izlase mēs lidotu ārā katru gadu. Latvija ir 9. - 14. izlase.

     [+] [-]

, 2018-09-27 18:40, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Par Bērziņu 50/50. Par maz pa pagājušās sezonas nogali un šo sezonu nospēlējis. Hk Rīga vairāk spelēja pa 3./4/ maiņu. No viņa var sanākt kvalitatīvs čekeris.
Par Batņu - iemest prot, to parādījis gan Alpos, gan pāris spelēs OHL, pagajušajā sezonā. Bet KHl liekās bišķi par švaku. Augums ir, nostumt mak, bet reizēm liekās par lēnu, kļūdās ar pozīciju izvēli. Ja izrādās vēlais auglis un uzlabo piespeles un laukuma pārredzēšanu var sanākt jauns Sprukts. Ja paliek kā ir, tad gan jau pēc gada vai diviem dosies uz uz Alpiem vai Slovākiju vai labākajā gadījumā Čehiju.
Jā, tādu Batņu es atceros kad pavasarī viņu klātienē pētīju, tāds kuilis...būtu viņam vismaz 25% Daugaviņa nekaunības jau būtu monstrāls.

     [+] [-]

, 2018-09-27 18:42, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Es vispār nesaprotu tos ākstus, kas vāvuļo par kaut kādiem "lūzeriem". Hokejisti ir starp tām laimīgajām profesijām kur var apvienot savu sirdslietu ar naudas pelnīšanu. Tas var būt arī Alpos, britos vai Ungārijā. Ja maksā algu, kāpēc nespēlēt? Pa manam katrs kurš ar hokeju pelna piķi ir sava veida veiksminieks - dara kas patīk, redz pasauli, ir labā formā u.t.t. Pat spēlēt amatieru hokejā un par to nemaksāt ir neslikti pie hokeja dārdzības, protams tad tas ir vakaros kā hobijs, bet tik un tā.
Spriežot pēc tā, ka galvenais plāns, vismaz šim kadram ir cīnīties vietējā un krievu dīķī - visticamāk, kāds, kam pie sirds vairāk iet austrumi. Protams, ka tas ir forši, ka var pelnīt ar savu hobiju. Labi joberlīgās (nemaz nerunājot par amatieriem) tā peļņa ir neliela, bet tāpat - cilveks dara to, kas viņam patīk. Tas nav, kā daudziem, sēdēt birojā, stroikā vai veikalā besīties, lai saņetmu to vienalga lielo vai mazo naudu. Aiziet mājās un gribēt aizmirst visu kas saistīts ar darbu.

     [+] [-]

, 2018-09-27 18:43, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Jā, tādu Batņu es atceros kad pavasarī viņu klātienē pētīju, tāds kuilis...būtu viņam vismaz 25% Daugaviņa nekaunības jau būtu monstrāls.
Džekam 23 gadi. Vēl 2-3 sezonas un būs skaidrs, kas ir viņa maksimums.

     [+] [-]

, 2018-09-27 18:44, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Ja mēs būtu 12. -16. izlase mēs lidotu ārā katru gadu. Latvija ir 9. - 14. izlase.
Mums ir hokejistu resurss no kura var pasmelties (vismaz pa vienam kadram) jebkura līgā, bet ne visur viņi dominē, tāpēc netiek ņemti kā leģionāri. TOP līgām mazāk, nākamajam ešelonam mēs ražojam pakām.

     [+] [-]

, 2018-09-27 18:46, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Mums ir hokejistu resurss no kura var pasmelties (vismaz pa vienam kadram) jebkura līgā, bet ne visur viņi dominē, tāpēc netiek ņemti kā leģionāri. TOP līgām mazāk, nākamajam ešelonam mēs ražojam pakām.
Tur piekrītu. Agrāk Kazahi, Bač. Tagad VHL, čehi , franči, UK, Alpi. Ja jau skatāmies pat latviešu 3. šķiru zviedru D3, D4 un vēl zemākās līgās, joprojām ir pa kādam letiņam.

     [+] [-]

, 2018-09-27 18:52, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Tur piekrītu. Agrāk Kazahi, Bač. Tagad VHL, čehi , franči, UK, Alpi. Ja jau skatāmies pat latviešu 3. šķiru zviedru D3, D4 un vēl zemākās līgās, joprojām ir pa kādam letiņam.
Matulis jau parasti apkopo, jācer ka šogad ar nenoslinkos, tur liekas ap 250 kadriem bija, tas ar 15gadīgiem puikām kopā.

     [+] [-]

, 2018-09-27 19:07, pirms 6 gadiem
Indrašis tikko varēja būt par mačā varoni

     [+] [-]

, 2018-09-27 19:13, pirms 6 gadiem
Par uzvaru pamatlaikā😎