Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Znaroks vaino tiesnesi, rezultātu neuzskata par likumsakarīgu

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

Znaroks vaino tiesnesi, rezultātu neuzskata par likumsakarīgu
Oļegs Znaroks
Foto: Romans Kokšarovs, F64, SA+

Pēc šīs dienas Kontinentālās hokeja līgas (KHL) play-off 1. kārtas ceturtās spēles, kurā Rīgas "Dinamo" papildlaikā ar 2:1 uzvarēja Maskavas "Dynamo", pretinieku treneris Oļegs Znaroks uzsvēra, ka tiesnesim nebija jānoraida Aleksejs Kudašovs.

Juliuss Šuplers, "Dinamo" treneris: "Spēles sākumā nebijām pietiekami aktīvi. 2. periodā puiši spēlēja labāk. Kad izlīdzinājām rezultātu, spēle kļuva pavisam citāda - sākām veidot uzbrukumus, daudz apdraudējām pretinieku vārtus un, domāju, mani hokejisti pelnīti tika pie sava uzvaras. Esmu pateicīgs par uzvaru - šī bija ļoti laba spēle. Tagad jāgatavojas nākamajam mačam. Tiesnešu darbība? Man nav tiesību kritizēt tiesnešu darbu - lai tur Tiesnešu komiteja tiek galā.

Jā, play-off tā vienmēr ir - ja izpelnies noraidījumu, pastāv liels risks, ka ielaidīsi. Tā vienmēr ir - ja komanda spēlē mazākumā 18 minūtes, kā tas bija pagājušajā spēlē, tas ietekmē rezultātu. Paldies Dievam, iemetām vairākumā pagājušajā spēlē vakar un iemetām arī tagad - tas ir labi mums. Iespējas tikt tālāk? Mēs vienkārši gatavosimies katri nākamajai maiņai, svarīga būs disciplīna, jo meistarību play-off vairs neuzlabosi. Visu izšķirs pašatdeve, cīņa, gribasspēks, stiprs raksturs. Marks Hartigans? Šodien viņš nespēlēja, bet, kas būs rīt, parīt, nezinu. Tāpēc esam izsaukuši spēlētājus no fārmkluba. Petrovickis? Jūs šaubāties par viņu? Es nē."

Oļegs Znaroks, "Dynamo" treneris: "Spēle iznāca kaujinieciska. Principā uzskatu, ka nekas traks nav noticis, panikas ģērbtuvē nav. Vienīgi Kudašova noraidījumu nesapratu - kas tas bija? Domāju, play-off parasti tādus nedod. Vai likumskarīgs rezultāts? Protams, nelikumskarīgs. Noraidījuma 100% nebija - play-off tādus nedod. Par ripas izmešanu kā bija Rīgai dod 100%, bet par tādiem... Iespējas tikt nākamajā kārtā? Jau teicu, nav manā raksturā padoties, tāpēc komanda cīnīsies līdz galam. Man neeksistē "ja" - manējie cīnīsies, sitīsies līdz pēdējam. Ar mani būs tie, kas cīnās līdz galam. Šatans? Maskavā spēlēs."

Savukārt uz žurnālista Artūra Vaidera tēlaini noformulētu jautājumu par to, kā trūka maskaviešiem (sekojot vakar iesāktajai tēmai, ka šī sērija ir karš), Znaroks dusmīgi attrauca: "Mums te kas - KVN [krievu humora spēle - aut.piez.]? Ko?"

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +39 [+] [-]

, 2011-02-27 20:30, pirms 14 gadiem
ak mans DIEVS
Slēpts komentārs: pinokio

 +48 [+] [-]

, 2011-02-27 20:31, pirms 14 gadiem
nu Znaroks nedraudzējas ar prātu un tāds vēl ir Latvijas LV trenneris, Kira, kur tu skaties

 +35 [+] [-]

, 2011-02-27 20:31, pirms 14 gadiem
mja, jau nekorekti nikns...

 +44 [+] [-]

, 2011-02-27 20:31, pirms 14 gadiem
ha ha
pats vainigs Znaroks ka varak pateica,ka tas ir karš starp abiem dinamo
a tagad baigo muļķi tēlo,kas tad karā pietrūka, lai uzvarētu
Malači Dnamo Rīga

 +76 [+] [-]

, 2011-02-27 20:31, pirms 14 gadiem
Šuplers varēja pakaitināt Znaroku un ieliet šim

 +44 [+] [-]

, 2011-02-27 20:32, pirms 14 gadiem
Znaroks galigi garam izrunajas- biju vinu uzskatiijis par labaku treneri! kaut ka negribas vinu pie izlases stures redzet! kauns!

 +21 [+] [-]

, 2011-02-27 20:32, pirms 14 gadiem
Aha Znarok... pilnībā piekrītu Vainīgos vajag atrast.. nu vajag vienkārši. Nav jau tā ka varētu būt ka mēs vienkārši labāki bijām un vairāk gribējām uzvarēt ne?

 +52 [+] [-]

, 2011-02-27 20:32, pirms 14 gadiem
Komarovs: "Sitīsim rīdziniekus vēl stiprāk"!!!

aizrijies netiirais Komarov!! piesmeejaam juus ar visiem tiesneshiem

 +17 [+] [-]

, 2011-02-27 20:32, pirms 14 gadiem
Izlasei vajag jaunu treneri ar steigu

 +43 [+] [-]

, 2011-02-27 20:32, pirms 14 gadiem
Nabadziņš apbižojies par noraidījumu, nu ja, laikam negaidīja tādu tiesnešu nekaunību, heh, lai aiziet kaktiņā paraud. Laikam tiesnešiem apnika vilkt maskaviešus, cik nu var, tāpat nevar iemest.
Slēpts komentārs: jonyjs

  +5 [+] [-]

, 2011-02-27 20:33, pirms 14 gadiem
Un nez ko tad vinjam tiesnesim parmest ira... mums drizak butu vairak sudzibu par vinju bet nu ka jau teicu- vainigie jaatrod

 +34 [+] [-]

, 2011-02-27 20:33, pirms 14 gadiem
značok,tu kārklu vācieti,ej mājās!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-02-27 20:33, pirms 14 gadiem
garais_999 rakstīja: nu Znaroks nedraudzējas ar prātu un tāds vēl ir Latvijas LV trenneris, Kira, kur tu skaties
Man liekas, ka tieši tādēļ kira arī bija konferences zālē A mok arī nē

  +6 [+] [-]

, 2011-02-27 20:33, pirms 14 gadiem
nu protams,nekur neviens noraidījums,tur jau pirms tam 4 bija kurus neiedeva... slimiķis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +13 [+] [-]

, 2011-02-27 20:34, pirms 14 gadiem
UUSainie saak aplauzties

 +30 [+] [-]

, 2011-02-27 20:34, pirms 14 gadiem
Ko jūs visi te ņemās kāpēc vajadzētu spriest pēc tā kā viņš strādā klubā..? Klubs un Izlase ir 2 atšķirīgas lietas.
Slēpts komentārs: shark185

 +70 [+] [-]

, 2011-02-27 20:34, pirms 14 gadiem
Znaroks ar katru preses konferenci pataisa sevi par lielaaku aakstu...Taa turpinaat

  +8 [+] [-]

, 2011-02-27 20:35, pirms 14 gadiem
ja kadreiz likas znaroks daudz ams sakarigs tad tagad es vinu ciest nevaru!!
godigi sakot es vinu nevelos redzet ka Latvijas izlases treneri!
tad jau labak lai beresnevs vai Tambijevs vada izlasi!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +32 [+] [-]

, 2011-02-27 20:35, pirms 14 gadiem
Znarok,žēlīgs Dievs,tak zaudē ar godu.

  +7 [+] [-]

, 2011-02-27 20:35, pirms 14 gadiem
jonyjs rakstīja: Oļeg, labāk sāc noskaņoties darbam ar izlasi!
lai viņš šurp nerādās

  +5 [+] [-]

, 2011-02-27 20:35, pirms 14 gadiem
munkinshh rakstīja: Komarovs: "Sitīsim rīdziniekus vēl stiprāk"!!!

aizrijies netiirais Komarov!! piesmeejaam juus ar visiem tiesneshiem
KAMAROVS tiesam ka gailens!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2011-02-27 20:35, pirms 14 gadiem
nemāk ne MD, ne Vācijas pilsonis zaudēt

 +24 [+] [-]

, 2011-02-27 20:35, pirms 14 gadiem
Bija arī situācijas, kad noraidījumu znarokiešiem neiedeva, bet to jau Znaroks nepamana...

  +4 [+] [-]

, 2011-02-27 20:35, pirms 14 gadiem
Viss labs, kas labi beidzas!

 +14 [+] [-]

, 2011-02-27 20:36, pirms 14 gadiem
Njaa ,tas pēdejais teikums izņemts no konteksta...tur jautajumu uzdeva tēlaini ,kas pietrūka munīcijas, karavīru vai problēmas bija ģenrāļu štābā nju tjip Znaroks kko teica par karu vakar..... un Znaroka inteliģence tādu jautajumus vnk nesaprot...... Tiesneši neiedeva pietiekami daudz minutes tiem [cenzēts]
Slēpts komentārs: alternativve

  +1 [+] [-]

, 2011-02-27 20:36, pirms 14 gadiem
BB Rally Team rakstīja: Znaroks ar katru preses konferenci pataisa sevi par lielaaku aakstu...Taa turpinaat
vovo ar katru soli pataisa sevi par klaunu.... gan jau saprot ka vina dienas skaititas!

bet nu iepsejams krievs krievu patures...

  +2 [+] [-]

, 2011-02-27 20:36, pirms 14 gadiem
Kaads Var Pastaastiit Kas Bija Par To Ielieshanu Znarokam No Shuupja Puses? Palaidu To Garaam!

Paldies

P.S.

Znarok,Jaamaak Ir Arii Zaudeet!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-02-27 20:37, pirms 14 gadiem
misters-bins rakstīja: Kaads Var Pastaastiit Kas Bija Par To Ielieshanu Znarokam No Shuupja Puses? Palaidu To Garaam!

Paldies

P.S.

Znarok,Jaamaak Ir Arii Zaudeet!
apskaties arhiva vakardienas interviju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-02-27 20:39, pirms 14 gadiem
nakama spele bus pedeja sac jau domat par izlasi
Slēpts komentārs: Iws91

     [+] [-]

, 2011-02-27 20:39, pirms 14 gadiem
mrPO rakstīja: man tāds izlases treneris nav vajadzīgs. pilnīgs dauns
Viss ir normāli.Katrs treneris uzskata,ka viņa komanda spēlējusi labāk.Īpaši ja tiek piešķirts noraidījums un ielaisti vārti, īpaši ja rezultāts sērijā kļuvis pagalam drūms priekš Maskavas.

  +2 [+] [-]

, 2011-02-27 20:40, pirms 14 gadiem
alternativve rakstīja: Tev nē, puišiem gan!!!
nezinu gan vai puishi pie taada gribeetu veel speeleet

  +2 [+] [-]

, 2011-02-27 20:40, pirms 14 gadiem
mrPO rakstīja: man tāds izlases treneris nav vajadzīgs. pilnīgs dauns
Es to jau sen esmu sapratis. Žēl, ka daudziem Latvijā tas nepielec

  +1 [+] [-]

, 2011-02-27 20:40, pirms 14 gadiem
Znarok,tak atdzīsti kad Dinamo bija labāki.
Slēpts komentārs: Lāsma21

 +13 [+] [-]

, 2011-02-27 20:40, pirms 14 gadiem
Kad Znaroks pēdējo reizi ir teicis labus vārdus par rīdziniekiem?Jāsaka tīrākais ''zanuda''!

     [+] [-]

, 2011-02-27 20:40, pirms 14 gadiem
tas bija Vaideru Arturs kas Znaroku aizskaara liidz sirds dziljumiem???

  +1 [+] [-]

, 2011-02-27 20:41, pirms 14 gadiem
Nu ,par to,ka ir ari izlases treneris vajadzeja padomat..pirms serija kluva tik personiga..ikkatram taja iesaistitajam.. Oleg zinu,ka zaudet sapigi,bet jamacas,jamacas

  +1 [+] [-]

, 2011-02-27 20:41, pirms 14 gadiem
ralfino rakstīja: Cepumu KASTE tam kas pajautāja par to moniiciju un kareevjiem lkm
nu uzdeva to Vaiders, bet vai žurnālists nevar jautājumu uzdot normāli, nevis kaut kādās jocīgās metaforās? es saprotu, ka Znarok pats bija sācis par "karu" runāt, bet nedomāju, ka tagad bija īstais brīdis kaut kādās metaforās jautāt. ko tad Vaiders gaida, ka Znarok sāks atbildēt kaut ko apmēram - 'ģenerāļi visu plānoja godam, karavīri ar pilnām karabīnēm nesās pa karalauku, bet pretniekam bija sabiedrotie vai spiegi, kuri viņus aplenca un iznīcināja'? tad būtu kaut kā maigi sakot dīvaini!
bet nu jāpiekrīt, ka Dinamo trenerim Znarok tomēr nervi uzdeva.
Slēpts komentārs: Lāsma21

     [+] [-]

, 2011-02-27 20:42, pirms 14 gadiem
Znaroks preses konferencē 'pacēla balto karogu'. Looser's viņš ir, vakardienas taktika turpina viņam zāģēt.

  +4 [+] [-]

, 2011-02-27 20:43, pirms 14 gadiem
''Principā uzskatu, ka nekas traks nav noticis…'' yeah right. Pēc viņa uzvedības par to nevar spriest!

  +1 [+] [-]

, 2011-02-27 20:43, pirms 14 gadiem
ja nevar vainot savējos, vai rīgu, tad tiesneši vainīgie

  +5 [+] [-]

, 2011-02-27 20:43, pirms 14 gadiem
ZNAROKS IZLASEI ARI NAV VAJADZIGS!

LAI IET MACAS latviesu valodu!

lai iet est putras!

  +8 [+] [-]

, 2011-02-27 20:44, pirms 14 gadiem
Oļeg, varbūt play-off tādus noraidijumus nedod, bet Dārziņš tādas piespēles dod ne tikai play-off.

  +1 [+] [-]

, 2011-02-27 20:45, pirms 14 gadiem
a man prieks, ka mēs nesāmies pagarinājumā, nevis fiziski "daudz"pārākie MD ... gaidam nākamo spēli

  +4 [+] [-]

, 2011-02-27 20:45, pirms 14 gadiem
Shuplers preses konferencee ljoti eleganti tika galaa ar uudens probleemu. Ieleeja sev, garshiigi padzeeraas, bet Znaroku pat ar skatienu nepagodinaaja

  +5 [+] [-]

, 2011-02-27 20:45, pirms 14 gadiem
mdam ... komentētāju līmenis ar vien augstāks paliek ...

  +2 [+] [-]

, 2011-02-27 20:45, pirms 14 gadiem
Lāsma21 rakstīja: High five! BEIDZOT kāds sakarīgs komentārs!
kas tur sakarigs ! kads starpiba ko Znaroks ir darijis, ja vinsh shitaa te izrikojas!
P.S negribu vinju un vitolinju izlasee redzet viars nekad

  +1 [+] [-]

, 2011-02-27 20:46, pirms 14 gadiem
znaroks par kaut kadu pajolinu palicis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-02-27 20:47, pirms 14 gadiem
ne tava cūka, ne tava druva ...

IMILITO rakstīja: kas tur sakarigs ! kads starpiba ko Znaroks ir darijis, ja vinsh shitaa te izrikojas!
P.S negribu vinju un vitolinju izlasee redzet viars nekad
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-02-27 20:47, pirms 14 gadiem
Šoreiz sc.com pacentās ātrāk

  -3 [+] [-]

, 2011-02-27 20:47, pirms 14 gadiem
ES NESAPROTU KAS PA SIKAJIEM LIEK MINUSUS????????????

vieni noliek znaroku un sada ka siss ir pilnigs......lol..

bet kad saka kam izlasei liek minusu!

kur atskiriba..kadle tad vispar teikt ka znaroks slikts!

     [+] [-]

, 2011-02-27 20:48, pirms 14 gadiem
Nu Znarok nespīd tev nekas, visus amatus pēc šitā play-off zaudēsi, gan kā izlases gan Dynamo treneris !

  +3 [+] [-]

, 2011-02-27 20:48, pirms 14 gadiem
Būs Oļeg, tev drīz atvaļinājums,atpūtīsies,sakārtosi domas galvā.... Arī Haris lai ar ģimeni aizbrauc kaut kur! Būs jums abiem atpūta,šosezon gana esat abi nervozējuši.... Bet mēs vēl drusku uzspēlēsim hoķi!

  +2 [+] [-]

, 2011-02-27 20:48, pirms 14 gadiem
mdam, jaunieti ... emocijas, emocijas, ne tikai Znarokam, bet arī mūs skolas jaunatnei

Alexij rakstīja: tas taču ir pilnīgs dau.nis! kā tāds var būt mūsu valstsvienības galvenais treneris? kam vēl nav skaidrs ka klubs viņam daudz svarīgāks par tādu LV izlasi... Kiram vajadzētu rīkoties

     [+] [-]

, 2011-02-27 20:49, pirms 14 gadiem
freeze rakstīja: Maksimāla pārspīlēšana no tavas puses... Jā lai Znaroks tinās, bet Šupis nu izlasei ir stipri par mīkstu, baigi divkosīgie te daudzi ir, kā pieci zaudējumi pēc kārtas, tā Šupi lasies, kā Šupis labi darbojās playoffos, tā viņu par prezidentu... tā nevar! Varētu izlasi vadīt Ozo ar Hari un Ābolu sānos , bet tas tā nākotnei...

SUPLERAM LABAKAK KOMANDA BBLAKUS!1 LAI CIK NEIZRADITU SAVU sasprindzinajumu znaroks,,vins ir izgazies jau!!!

     [+] [-]

, 2011-02-27 20:49, pirms 14 gadiem
juuli vaja izlases trenera amata... un buus arii latvijas izlasei panakumi

  +7 [+] [-]

, 2011-02-27 20:49, pirms 14 gadiem
guncha24 rakstīja: IR KAUT KAADAM KULTUURAS LIIMENIM JAABUUT ATBILDOT ZURNAALISTIEM. TAA IR VINJA PROBLEEMA, KA NEPROT. BET SHIE IR TIE ZURNAALISTI, KAS RAKSTIIS PAR LATVIJAS IZLASI. VEELREIZ HAMLO.

UN DAZIEM LABIEM AR NACIONAALISTIEM IZTEIKUMIEM VAJADZEETU AIZVEERTIES. DEBIILS LETINJS ARII AAFRIKAA IR DEBIILS LETINJS
Ir jābūt kultūras "līmenim" , lai varētu šādu komentāru uzrakstīt. Debils komentētājs ir arī debils komentētājs Latvijā.

  +1 [+] [-]

, 2011-02-27 20:49, pirms 14 gadiem
Ārprāts kāds "bērnudārzs" te komentāros darās Es labāk atturēšos strīdēties pret tiem nacionālistiski noskaņotajiem Dinamo faniem kas tālāk par savu degungalu neredz.
Nu jā šodien jau svētdiena, neviena sīča nav skolā, tagad visi pēc spēles raksta "gudrus" komentārus

  -2 [+] [-]

, 2011-02-27 20:50, pirms 14 gadiem
Alexij rakstīja: tas taču ir pilnīgs dau.nis! kā tāds var būt mūsu valstsvienības galvenais treneris? kam vēl nav skaidrs ka klubs viņam daudz svarīgāks par tādu LV izlasi... Kiram vajadzētu rīkoties
tad kad pienāks laiks izlasei tad domās par izlasi, protams, ka tagad domā par klubu - tur tak viņa maize tiek pelnīta! Es vispār nesaprotu, kāpēc te jājauc iekšā izlase? Kad LV uzvarēs kko lielu, tad šie paši d***ēji slavēs Znaroku un viņa ūsas, paļubomu!

  +1 [+] [-]

, 2011-02-27 20:50, pirms 14 gadiem
un atkal - 'nekas nav noticis, panikas nav'

     [+] [-]

, 2011-02-27 20:51, pirms 14 gadiem
nē nu spēcīgi jau tie komentāri Znaroka kungam. nezinu, bet man viņu pie izlases stūres negribas redzēt, jau pagājušajā pavasarī negribējās

  +1 [+] [-]

, 2011-02-27 20:53, pirms 14 gadiem
TRENERIS KURAM INTELIĢENCE IR ZEM NULLES. ZNAROK. LAI STRĀDĀTU PAR TRENERI VAJADZĒTU VISMAZ VIENU GRĀMATU MŪŽĀ IZLASIT.

     [+] [-]

, 2011-02-27 20:54, pirms 14 gadiem
viennoziimiigi....taadu Latvijas treneri neveelos redzeet.....kaada vispaar kultuura un attieksme...nav pat vaardu...

  +1 [+] [-]

, 2011-02-27 20:54, pirms 14 gadiem
lacoste_123 rakstīja: Izlasei vajag jaunu treneri ar steigu
kaads sakars znarokam pie dinamo stuures ar znaroku izlasee?

  +4 [+] [-]

, 2011-02-27 20:54, pirms 14 gadiem
Es esmu pamanījis, ka MD pagarinājumā nosēžas.

  +4 [+] [-]

, 2011-02-27 20:55, pirms 14 gadiem
Znaroks vienkārši nemāk zaudēt komandai no Latvijas.. Tas aizskar viņa jūtas!

  +5 [+] [-]

, 2011-02-27 20:55, pirms 14 gadiem
Šīs sērijas laikā man sāk zust cieņa pret Znaroku. Viņaa izteikumi ir vnk "fantastiski" un uzvedība arī.
Kā rezultās var nebūt likumsakarīgs? Trešajā periodā Rīga masēja Maskavu. Viņiem paveicās ka tika līdz OT, kur turpinājās tas pats kas 3.periodā
Par tiesnešiem ar varēja pakllusēt. Viņi nenosvilpa acīmredzamu Dārziņa klupināšanu, Saimona sitienu Ozoliņam, bet pareizi darīja ka noraidīja Kudašovu.
Domā ko runā ūsainais Vācijas pilsoni

     [+] [-]

, 2011-02-27 20:56, pirms 14 gadiem
Number 0 rakstīja: Znaroks vienkārši nemāk zaudēt komandai no Latvijas.. Tas aizskar viņa jūtas!
Tu jau nīdi kā krievi, kad kanādieši zaudētā spēlē sāk viņus slānīt.

     [+] [-]

, 2011-02-27 20:56, pirms 14 gadiem
Pat ja kautkas tads ari ir, Toties mes tapat uzvarejam ... hahaha

     [+] [-]

, 2011-02-27 20:57, pirms 14 gadiem
belluschi rakstīja: TRENERIS KURAM INTELIĢENCE IR ZEM NULLES. ZNAROK. LAI STRĀDĀTU PAR TRENERI VAJADZĒTU VISMAZ VIENU GRĀMATU MŪŽĀ IZLASIT.
Pilnīgs āksts tu esi. To vien māki kā klaigāt..

     [+] [-]

, 2011-02-27 20:58, pirms 14 gadiem
Eat My Shorts rakstīja: Šīs sērijas laikā man sāk zust cieņa pret Znaroku. Viņaa izteikumi ir vnk "fantastiski" un uzvedība arī.
Kā rezultās var nebūt likumsakarīgs? Trešajā periodā Rīga masēja Maskavu. Viņiem paveicās ka tika līdz OT, kur turpinājās tas pats kas 3.periodā
Par tiesnešiem ar varēja pakllusēt. Viņi nenosvilpa acīmredzamu Dārziņa klupināšanu, Saimona sitienu Ozoliņam, bet pareizi darīja ka noraidīja Kudašovu.
Domā ko runā ūsainais Vācijas pilsoni
nu nebija šodien tik traki!
Slēpts komentārs: Krixiitss

  +8 [+] [-]

, 2011-02-27 20:59, pirms 14 gadiem
belluschi rakstīja: TRENERIS KURAM INTELIĢENCE IR ZEM NULLES. ZNAROK. LAI STRĀDĀTU PAR TRENERI VAJADZĒTU VISMAZ VIENU GRĀMATU MŪŽĀ IZLASIT.
Viņš taču lasa. Regulāri - žurnālu Веселые картинки

     [+] [-]

, 2011-02-27 20:59, pirms 14 gadiem
Shis portals nogrims, ja shadi "inteligjenti" jaunieshi turpinas te kko raxtit ejiet saviem draugiem stastat savus murgus, ne sporta portala. Nedod dievs, MD serija ar 4:3 uzvares. Nu tad es gribeshu redzet sheit komentarus. Lasishu un smaidishu par visiem shiem gudrajiem splavejiem

  -3 [+] [-]

, 2011-02-27 20:59, pirms 14 gadiem
Principā būtu labi pēc iespējas ātrāk triekt ratā no Latvijas izlases to pseidipatriotu Znaroku. Kopā ar viņa tik solīdo palīgu no Vītoliņu hokeja dinastijas - būs tikai labāk. Un vajadzētu mēģināt sarunāt ar slovāku, kurš ciena Latvijas hokeju un Latvijas valsti. Jo dzied Latvijas himnu! Šupleru&Co (Ābolu un Ignatjevu) par Latvijas izlases treneriem!!!

  -2 [+] [-]

, 2011-02-27 21:01, pirms 14 gadiem
Šaubos vai šogad znarokam vajadzētu sēsties pie LV izlases stūres.

  +1 [+] [-]

, 2011-02-27 21:01, pirms 14 gadiem
Kā jau i Znaroks,neko citu negaidīju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2011-02-27 21:02, pirms 14 gadiem
wolmar rakstīja: Principā būtu labi pēc iespējas ātrāk triekt ratā no Latvijas izlases to pseidipatriotu Znaroku. Kopā ar viņa tik solīdo palīgu no Vītoliņu hokeja dinastijas - būs tikai labāk. Un vajadzētu mēģināt sarunāt ar slovāku, kurš ciena Latvijas hokeju un Latvijas valsti. Jo dzied Latvijas himnu! Šupleru&Co (Ābolu un Ignatjevu) par Latvijas izlases treneriem!!!
Respektīvi.. mums jāpadzen Znaroku un Hari no izlases un jāņem Šupleru, jo viņš dzied Latvijas himnu?! Pēc kā tu spried ka viņš ciena Latvijas valsti? ..................................

  +3 [+] [-]

, 2011-02-27 21:02, pirms 14 gadiem
Yēees!
Tas Znarokam par lielo mutīti !!!
Mūsējie malači !!

  +3 [+] [-]

, 2011-02-27 21:02, pirms 14 gadiem
MD kluda, ka panema Saimonu. Vins izjauca komandas klimatu un apskadeja Olega autoritati. MD ka tads puiselu barins aizskreja pakal lielajam, stiprajam Krisam.

  +4 [+] [-]

, 2011-02-27 21:02, pirms 14 gadiem
Znaroks vēlreiz apliecināja, ka ir prasts krievu mužiks no sādžas. Man ir kauns, ka tik nekulturāls tips vada valsts izlasi!

Un nav ko brīnīties par tik atsaldētu komandu, ja ir tik prasts treneris!

  +5 [+] [-]

, 2011-02-27 21:03, pirms 14 gadiem
Lāsma21 rakstīja: High five! BEIDZOT kāds sakarīgs komentārs!
znaroks pats sevi noraka ar savu bravūrību un augstprātību.....viņš nekad nav cienījis LV, spilgts pierādījums tam ir,ka vienas intervijas laikā viņš visus aicināja runāt krieviski nevis latviešu valodā...

  +5 [+] [-]

, 2011-02-27 21:03, pirms 14 gadiem
Es cienu Znaroku ka Lv Izlases trenera amata, bet nejau MD trenera amata. Vins ir labs cilveks bet uz doto bridi vins rikojas nesmuki
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-02-27 21:05, pirms 14 gadiem
Video studijā ar interviju!

     [+] [-]

, 2011-02-27 21:07, pirms 14 gadiem
alternativve rakstīja: Ko jūs visi te ņemās kāpēc vajadzētu spriest pēc tā kā viņš strādā klubā..? Klubs un Izlase ir 2 atšķirīgas lietas.
Jāa pareizi pateici. Klubā var redzēt,ka viņš trenē ar pašadevi.Viņš pat bučo spēlētājus. Bet ko viņš dara aiz izlases soliņa? Košļā košļeni, rausta bikses,stāva klusu pat paņemot minūtes pārtraukumu. Vienkārši ir redzams, ka Latvieši viņam ir,maigi sakot,pie pakaļas.

     [+] [-]

, 2011-02-27 21:07, pirms 14 gadiem
wolmar rakstīja: Principā būtu labi pēc iespējas ātrāk triekt ratā no Latvijas izlases to pseidipatriotu Znaroku. Kopā ar viņa tik solīdo palīgu no Vītoliņu hokeja dinastijas - būs tikai labāk. Un vajadzētu mēģināt sarunāt ar slovāku, kurš ciena Latvijas hokeju un Latvijas valsti. Jo dzied Latvijas himnu! Šupleru&Co (Ābolu un Ignatjevu) par Latvijas izlases treneriem!!!
Ja nezini, tad neruna. Sen jau ir pieradits un par to jau zhurnalisti runajushi, ka Shuplers tikai telo ka dzied. Vins kustina tikai lupas, lai liekas ka dziedatu LV himnu. Visu cienju, bet ja dzied tad dzied, ja nee tad ne

  +1 [+] [-]

, 2011-02-27 21:07, pirms 14 gadiem
Beidziet pārmest Znarokam. Viņš ir profesionālis un neizrāda emocijas un ietur vēsu pozīciju. It sevišķi, kad komanda zaudē. Un ja nepieciešams, nosēdina pie vietas nekaunīgus pretinieku komandai simpatizējošus žurnālistus. Katrai komandai tādu treneri.

  +3 [+] [-]

, 2011-02-27 21:07, pirms 14 gadiem
wolmar rakstīja: Principā būtu labi pēc iespējas ātrāk triekt ratā no Latvijas izlases to pseidipatriotu Znaroku. Kopā ar viņa tik solīdo palīgu no Vītoliņu hokeja dinastijas - būs tikai labāk. Un vajadzētu mēģināt sarunāt ar slovāku, kurš ciena Latvijas hokeju un Latvijas valsti. Jo dzied Latvijas himnu! Šupleru&Co (Ābolu un Ignatjevu) par Latvijas izlases treneriem!!!
Pirmkārt, Znarok ir tikai un vienīgi izlases treneris, viņš dara savu darbu - trenē; neesmu domājis, ka viņš ir patriots, līdz ar to saukt viņu par "pseidopatriotu" (par šķietamu patriotu) nevar, jo viņš jau necenšas izlikties par patriotu.
Otrkārt, arī Zviedrijas pilsonis Lindstrēms vadīja Latvijas izlasi, himnu, protams, nedziedāja u.tml., viņš pildīja savus profesionālos pienākumus, tāpat kā Čeļabinskā dzimušais Vācijas pilsonis Znarok.
Treškārt, cits jautājums ir par tēlu, kuru Znarok rada izlasei. Asa mēle viņam bijusi vienmēr, arī laikos, kad spēlētāja lomā esot "zāģēja" trenera krēsla kājas Vasiļjevam.

  +1 [+] [-]

, 2011-02-27 21:07, pirms 14 gadiem
znaroks nemak zaudet nevienjs sevis un citu cienos treneris neteiks ka vainigs bija tiesnesis musejiem ari bija noraidijums un iztureja bet znaroks vaino redz kads isteniba izradas musu izlases treneris kauns ka tads mums ir un ceru ka vairs nebus!!!!!

  -3 [+] [-]

, 2011-02-27 21:08, pirms 14 gadiem
hockey1 rakstīja: Es cienu Znaroku ka Lv Izlases trenera amata, bet nejau MD trenera amata. Vins ir labs cilveks bet uz doto bridi vins rikojas nesmuki
Ko tad viņš tādu nesmuku dara vai saka???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-02-27 21:08, pirms 14 gadiem
Lāsma21, tev cepums. Izskatās ka šeit ir kāds ar skaidru galvu, nevis ar mazas tautas lielo ambīciju kompleksu. Pagaidi kādu laiciņu, gan jau Latvijas izlase kādu no grandiem padrebinās, un tad jau šie patrioti dziedās slavas dziesmas citā virzienā. Bet pēc pēdējā laika komentāriem, varbūt par izlases treneri varētu ielikt kādu demokrātiski domājošu dramaturgu vai kultūras darbinieku? Tad varbūt mūsu patriotiskie fani būs apmierināti.

     [+] [-]

, 2011-02-27 21:08, pirms 14 gadiem
Ģenerālis jibio

  +1 [+] [-]

, 2011-02-27 21:09, pirms 14 gadiem
Elephant rakstīja: Respektīvi.. mums jāpadzen Znaroku un Hari no izlases un jāņem Šupleru, jo viņš dzied Latvijas himnu?! Pēc kā tu spried ka viņš ciena Latvijas valsti? ..................................
arī no tā, ka mēģina dziedāt tās valsts himnu, kurā strādā ir cieņas izrādīšana. Tomēr eiropiešiem ir augstāks intelekta līmenis salīdzinājumā ar dažiem "labiem" ieziemiešiem....

     [+] [-]

, 2011-02-27 21:09, pirms 14 gadiem
kur video???suplers meeginaaja saliet???

  +2 [+] [-]

, 2011-02-27 21:10, pirms 14 gadiem
Cik tomēr te ir pretīgi publika.

Pēc Znaroka intervijas SA, visi zviedza:" Oho, negaidiju ka Znaroks bus tik sakarīgs un intiliģents cilvēks. bla bla bla" Tagad, kad mums jāstājams šamam pretī visi uzreiz kā tādi divkoši šamo noliek.

Pilnīgi loģiska Znaroka reakcija uz "tēlaino" jautājumu, viņš sērijā deg ar 1 pret 3, un viņa te vēl tagad "tēlaini" jādomā kaut kādas atbildes. Preizi šams pateica, te nav nekāds cirks.

  +1 [+] [-]

, 2011-02-27 21:11, pirms 14 gadiem
Mr.Proper rakstīja: arī no tā, ka mēģina dziedāt tās valsts himnu, kurā strādā ir cieņas izrādīšana. Tomēr eiropiešiem ir augstāks intelekta līmenis salīdzinājumā ar dažiem "labiem" ieziemiešiem....
Ok, daļēji piekrītu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-02-27 21:11, pirms 14 gadiem
cīņa ir spraiga, aizraujoša un ar asām epizodēm, bet nevajag tik traki aplikt Znaroku, viņš iestājas par savu komandu un būtu dīvaini ja tā nebūtu. salecam kā maitu putni un tik knābājam tādā veidā ne ar ko neatšķiroties no tā paša komarova. Mans ieteikums - priecājoties par savu komandu parādīsim labāk klasi un pretinieku neapliksim!

  +6 [+] [-]

, 2011-02-27 21:13, pirms 14 gadiem
Nu tak beidziet ēst Znaroku. Atcerieties, ka viņš ir(gribat to vai nē) mūsējais! Neciešu šos divkošus, kuri izlases laikā viņu slavē un ceļ debesīs, bet tagad ber s*dus uz galvas! Kāpēc jūs esat sadomājuši, ka viņam visa šī situācija silda sirdi - tīri cilvēcīgi - viņš spēlē pret savējiem čaļiem, kurus ir izskolojis, savu izlasi, kopā izēduši pudu sāls, viņš tāpat priecājas par viņiem, protams, ārēji to neizrāda, bet, to, kas notiek viņa prāta nezina neviens - padomājiet ar galvu, atcerieties faktus un izdariet secinājumus, ja protams, atmiņa tik talu velk. Tiešām, reāli uzsit dusmas šie seklie komentāri, bet, kad būs PČ, tad kažokus atkal metīsiet uz otru pusi.. Sakiet ko gribat, bet es Znaroku cienu par to, ko viņš ir devis un dos Latvijas izlasei..ai, ko es te cenšos, tāpat jau domāšanu visiem neizmainīšu, bet varbūt tomēr kādam..

     [+] [-]

, 2011-02-27 21:13, pirms 14 gadiem
video studijā!

     [+] [-]

, 2011-02-27 21:13, pirms 14 gadiem
maris777 rakstīja: Ko tad viņš tādu nesmuku dara vai saka???
Itka nav redzams.

     [+] [-]

, 2011-02-27 21:13, pirms 14 gadiem
wolmar rakstīja: Principā būtu labi pēc iespējas ātrāk triekt ratā no Latvijas izlases to pseidipatriotu Znaroku. Kopā ar viņa tik solīdo palīgu no Vītoliņu hokeja dinastijas - būs tikai labāk. Un vajadzētu mēģināt sarunāt ar slovāku, kurš ciena Latvijas hokeju un Latvijas valsti. Jo dzied Latvijas himnu! Šupleru&Co (Ābolu un Ignatjevu) par Latvijas izlases treneriem!!!
Ak dievs!

Nezinu kurā vietā tu to uzskati par cieņu?! Es to uzskatu par tīrāko nirgāšanos! Vecis, kuram pilnīgi nospļauties par mūsu valsti, ka tik ielīst dirsā (atvainojos, savādāk nevarēju noformulēt) visai valstiji, izliekas par baigo patriotu.

Tas viņa "Gada Rīdzinieka" tituls arī ir tīrākais farss! Čalis tak nemaz Rīgā nedzīvo, kāds vēl pie velna Gada rīdzinieks?!

  -1 [+] [-]

, 2011-02-27 21:14, pirms 14 gadiem
Znaroks daudzu acīs zaudējis savu cieņu, jo nespēj atzīt normālā veidā ka esam labāki un caur šādiem komentāriem un izteikumiem uzskata ka Dinamo nemāk spēlēt hokeju...bēdigi Znarok...kā spēsi skatīties acīs izlases džekiem, kuri 90% spēlē Dinamo...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-02-27 21:15, pirms 14 gadiem
Komentārs no MD faniem:

27 февраля 2011 (21:18) Shpion
знарока уволить нахер. тренер любой команды КХЛ знает, что Рига неудобный соперник. Он мог сказать ребятам не биться в матче с Сибирью, слить матч и сейчас просто и легко пройти свиней

27 февраля 2011 (20:54) Alexdynamo
ПОЗОР!!! ЗНАРКА В РИГУ ШРОТЫ СВОИ ЖРАТЬ!!! КОМАНДУ К СТЕНКЕ...

Да похоже это ВСЁ!!! Чудес не бывает! Все наши на сайте писали, что рига физически подсядет, а получилось с точностью до наоборот! Где же наша хваленая физика, а также тактика и всё остальное? Нервов и слов не хватает...

  +6 [+] [-]

, 2011-02-27 21:15, pirms 14 gadiem
Man interesanti zināt cik daudzi redzēja to epizodi ar Kudašovu? Pēc laika nevarēja tik daudzi būt atpakaļ no Arēnas. TV to epizodi nerādija.

Tijpa neredzēju, bet viedoklis ir. Sīki idiņi tiešām.

  +2 [+] [-]

, 2011-02-27 21:15, pirms 14 gadiem
belluschi rakstīja: TRENERIS KURAM INTELIĢENCE IR ZEM NULLES. ZNAROK. LAI STRĀDĀTU PAR TRENERI VAJADZĒTU VISMAZ VIENU GRĀMATU MŪŽĀ IZLASIT.
Sitas ir labais !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!

  -2 [+] [-]

, 2011-02-27 21:15, pirms 14 gadiem
G`day Mate! rakstīja: Nu tak beidziet ēst Znaroku. Atcerieties, ka viņš ir(gribat to vai nē) mūsējais! Neciešu šos divkošus, kuri izlases laikā viņu slavē un ceļ debesīs, bet tagad ber s*dus uz galvas! Kāpēc jūs esat sadomājuši, ka viņam visa šī situācija silda sirdi - tīri cilvēcīgi - viņš spēlē pret savējiem čaļiem, kurus ir izskolojis, savu izlasi, kopā izēduši pudu sāls, viņš tāpat priecājas par viņiem, protams, ārēji to neizrāda, bet, to, kas notiek viņa prāta nezina neviens - padomājiet ar galvu, pirms, atcerieties faktus un izdariet secinājumus, ja protams, atmiņa tik talu velk. Tiešām, reāli uzsit dusmas šie seklie komentāri, bet, kad būs PČ, tad kažokus atkal metīsiet uz otru pusi.. Sakiet ko gribat, bet es Znaroku cienu par to, ko viņš ir devis un dos Latvijas izlasei..ai, ko es te cenšos, tāpat jau domāšanu visiem neizmainīšu, bet varbūt tomēr kādam..
pats tu esi divkosis!! mazais!

ja vins cienitu latviju iemacitos vardu normali latviski!

a sis krievu melee speciali gvelz!

  -1 [+] [-]

, 2011-02-27 21:16, pirms 14 gadiem
Cirks aizbrauca klauni palika (Znaroks ar savu MD )

vēlreiz malači

  -1 [+] [-]

, 2011-02-27 21:16, pirms 14 gadiem
Alien rakstīja: Komentārs no MD faniem:

27 февраля 2011 (21:18) Shpion
знарока уволить нахер. тренер любой команды КХЛ знает, что Рига неудобный соперник. Он мог сказать ребятам не биться в матче с Сибирью, слить матч и сейчас просто и легко пройти свиней
Un? Šuplera atlaišana šeit prasīta 1001 reizi. Stulbi fani nav rādītājs.

  -1 [+] [-]

, 2011-02-27 21:17, pirms 14 gadiem
AhmadShahMassud rakstīja: Spēle pret SWE bija tīrs spēlētāju un vārtsarga trenera nopelns... Znaroks jau 3 gadus nav uzdevumu augstumos bet pakaļā (es nerunāju par laiku kad viņš bija lielisks spēlētājs, bet tādu treneri mums nevajag - es jau 2 gadus to saku, bet šķiet tikqai tagad kāds ieklausās)
patiesība ir tāda- ja nebūtu Značokam blakus Harija, tad viņš būtu stabila nulle. Un pajautājiet, kāpēc viņu izraidīja( labi, palūdza aiziet no Bundeslīgas)?

     [+] [-]

, 2011-02-27 21:18, pirms 14 gadiem
Lai nu par ko, bet nu par TIESĀŠANU jau nu tiešām būtu paklusējis.

  +1 [+] [-]

, 2011-02-27 21:18, pirms 14 gadiem
RUBEN rakstīja: Cik tomēr te ir pretīgi publika.

Pēc Znaroka intervijas SA, visi zviedza:" Oho, negaidiju ka Znaroks bus tik sakarīgs un intiliģents cilvēks. bla bla bla" Tagad, kad mums jāstājams šamam pretī visi uzreiz kā tādi divkoši šamo noliek.

Pilnīgi loģiska Znaroka reakcija uz "tēlaino" jautājumu, viņš sērijā deg ar 1 pret 3, un viņa te vēl tagad "tēlaini" jādomā kaut kādas atbildes. Preizi šams pateica, te nav nekāds cirks.
Pilnīgi piekrītu! Šie komentāri jau vairs nav izturami, bērnudārzs kaut kāds, tiešām pretīgi paliek. Sākumā vēl smiekli nāca, bet tagad jau paliek skumji. Vai tiešām šāda ir mūsdienu sabiedrība? Man ir liels kauns par jums. Es pavisam noteikti vairs neiešu nevienā KHL rakstā, vismaz rakstos par NHL ir sakarīgāki komentāri, netaisos ilgāk uzturēties šajā mazgadīgo saietā, kur katrs tikai izrāda savu lamuvārdu krājumu. Un jūs būtu tikai ieguvēji, ja arī pazustu no šejienes!

  +2 [+] [-]

, 2011-02-27 21:20, pirms 14 gadiem
Mr.Proper rakstīja: patiesība ir tāda- ja nebūtu Značokam blakus Harija, tad viņš būtu stabila nulle.
Patiesibā ir tāda, ka tu to nezini un nevari zināt. Tikai gudri gribi d*rst.

Neesmu ne Znaroka piekritējs, ne noliedzējs, tikai konstatēju faktus.

  +2 [+] [-]

, 2011-02-27 21:20, pirms 14 gadiem
NO otras puses tas jau nebuutu normaali ja treneris tagad atziitu, ka vinji ir vaajaki. Peec seerijas, ja vinessim gaidu Znaroka atzinjas, ka tomeer Riga gluzhi vienkaarshi bija labaaki.

  +3 [+] [-]

, 2011-02-27 21:21, pirms 14 gadiem
mrPO rakstīja: man tāds izlases treneris nav vajadzīgs. pilnīgs dauns
A pats taads neesi? Paraadi kura trenera vadiibaa LV izlase ir liidziigi ciinijusies ar Zviedriem, Kanaadu, Chehiju, Shveici? Jaa, Oljegs ir skarbs vecis, bet taada ir vinja daba, un patiesiibaa izlasee sen jau pietruukst taada tipa speeleeteeju kaa bija Oljegs, taapeec nekas cits neatliek kaa buut par treneri muusu valstsvieniibai!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-02-27 21:23, pirms 14 gadiem
Sējēja telefons rakstīja: Un? Šuplera atlaišana šeit prasīta 1001 reizi. Stulbi fani nav rādītājs.
Es arii nekad nemainiishu dsavas domas. Pat ja Riiga izciinis kausu, Juulim shai sezonai jaabuut pedejai RD. Ir jaskir jauna lappuse, jaabuut jaunaam asiniim

     [+] [-]

, 2011-02-27 21:24, pirms 14 gadiem
[quote iws91]
prieks Jusu komentarus lasit kad LV pieveica SWE pasaules čempi, tika 1/4 finala, tad redz Znaroks bija varonis.
Nesaprotu vai Jusu pratins ir pa isu vai ar pirkstu esat taisiti. Domajat, ka vinjam ir viegli? Jacinas pret savu izlasi, jacinas par darbu un tad vel jefinji 'kjipa' hokejfani vel ed vinju nost. Varetu aiztikt MD, bet ne Znaroku. Zhel, ka Jus, labie komentataji, tik tadi lieli d.irseji vien esat
[/quot
Eu vecīt, tu varbūt esi ar stipru nervu sistēmu un vari visu uzlūkot drusku profesionālāk, bet jāņem vērā, ka te raksta parasts līdzjutējs un ja tev tas nepatīk ko viņi(arī es) raksta, tad veido savu ekspertu portālu!
Mauprāt Znaroks ir stipri pārkāpis ētikas normas! Es tā nevarēt pret savējiem.... Karš? Dibenā viņam karš! Ja nevar panest to , ka Šupstiks viņam ieliek kloķi visu laiku, tad jau laikam jāvaicā, kurā tad ir labāks treneris(menedžeris)! Pagaidām izskatās, ka Šupstiks!
P.S. Ja tiesneši bija vainīgi, tad tikai pie tā, ka Rīga neuzvarēja pamatlaikā!

     [+] [-]

, 2011-02-27 21:24, pirms 14 gadiem
lukaz23 rakstīja: Znaroku uzvedību jau arī var saprast,jo jau ir bezdibeņa mala vēl viena zaude un var sākt rakstīt atlūgumu,jo MD kluba vadība ir sadomājusies ,ka MD ir super klubs KHL limenī,bet reāli šajā līgā ir vismaz komandas kam ir augstākas izredzes iegūt gagarina kausu kā MD
Aizmirsi kāds ir RD uzdevums? Smieklīgi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-02-27 21:28, pirms 14 gadiem
lukaz23 rakstīja: lielāka daļa nopelnu darbā ar izlasi ir tiešhi Harim,nevis Znarokam,jo neticu,ka savadāk Vītoliņa kungs tiktu turēts Md katlā,jo bez šī značiks brīžiem nerubī,ko pat iesākt,jur nu vēl vadīt komandu
Tīri subjektīvs viedoklis
ne subjektīvs, objektīvs viedoklis, jo arī tam piekrītu tas tā, garām skrienot

  +1 [+] [-]

, 2011-02-27 21:29, pirms 14 gadiem
lukaz23 rakstīja: šeit var būt vairāki iemesli viens no tiem ,ja plānu neizpilda -Šuplera atlaišana
kā otru redzu vnk čaļiem parādīt,ka klubs tic ,ka viņi to spēj ,tādejādi dodot papildus motivāciju
Un? Tu pārmet MD augstus mērķus. Pērn viņi bija 2. vietā. Vajadzēja stādīt mērķi iekļūt PO? Esi konsekvents.

     [+] [-]

, 2011-02-27 21:30, pirms 14 gadiem
shark185 rakstīja: pats tu esi divkosis!! mazais!


ja vins cienitu latviju iemacitos vardu normali latviski!

a sis krievu melee speciali gvelz!
Nu, ja Tu attiecini manu komentāru uz sevi, tad jau pats esi šis divkosis..lielais patriots..ja Tu cienītu Latviju, iemācītos latviski rakstīt...Vajag beidzot saprast, ka sportu nevajag jaukt ne ar politiku, ne ar nacionālajiem jautājumiem... nu un, ka viņš nerunā latviski, pareizi dara, lai kaitina visus šos lielos "patriotus"...

     [+] [-]

, 2011-02-27 21:30, pirms 14 gadiem
Mr.Proper rakstīja: ne subjektīvs, objektīvs viedoklis, jo arī tam piekrītu tas tā, garām skrienot
Divi subjektīvi viedokļi neveido objektīvu viedokli. Mēģini vēlreiz.

  +1 [+] [-]

, 2011-02-27 21:30, pirms 14 gadiem
značoks ir nožēlojams palicis. Ne miņas no vīrišķības ;(

  +2 [+] [-]

, 2011-02-27 21:31, pirms 14 gadiem
Kruuze rakstīja: značoks ir nožēlojams palicis. Ne miņas no vīrišķības ;(
Ja sava viedokļa paušana, nostāšanās pret vairākumu nav vīrišķība tad es nezinu... katrā ziņā, neizdevies komentārs.

  +4 [+] [-]

, 2011-02-27 21:33, pirms 14 gadiem
Šuplers jau pārāk intelģents.Oļegs saka pa tiešo ,rezultāts neloģisks.Varēja gan Jūlis atbildēt,ka rezultāts loģisks,jo pagarinājumā Maskavas Dynamo savu vairākumu neizmantoja,mēs izmantojām,tāpēc grūta,bet loģiska uzvara.Ceru,ka RD saprot,ka cīna vēl nav galā un grožus neatlaidīs.Atcerieties Komarova teikto:" šie vēl ir tikai ziediņi"
Bet Vaiders jau mums dzejnieks.Par hokeju jautājumu uzdot nejēdz,bet kā nokaitināt Znaroku,to viņš pieprot.Kā nekā dzeltenās preses sporta žurnālists,kam sports pie vienas vietas,bet patīk urķīt sporta aizkulišu mēslus.

  -1 [+] [-]

, 2011-02-27 21:37, pirms 14 gadiem
Sējēja telefons rakstīja: Patiesibā ir tāda, ka tu to nezini un nevari zināt. Tikai gudri gribi d*rst.

Neesmu ne Znaroka piekritējs, ne noliedzējs, tikai konstatēju faktus.
ne tev to spriest ko zinu un ko ne, pat nezini kas esmu. Varbūt pseido man būtu jāraksta Vasiļjeva telefons

  +1 [+] [-]

, 2011-02-27 21:38, pirms 14 gadiem
nu krievi taadi ir, redz to ko grib!!!

ES LJOTI CERU kad mums nekad shii brigaade vairs netiesaas

  -1 [+] [-]

, 2011-02-27 21:40, pirms 14 gadiem
ko jūs visi braucat viņam augumā? viņš ir pretinieku nometnē, un pat, ja arī ir mūsu izlases treneris, viņam līdzīgā stilā arī ir jāuzvedas, viņam baigi zaudēt gribas? Viņam jādara savs darbs un jāved komandu līdz uzvarai, pareizi pateica, ka karš, nu nav te sabiedroto. Ko jūs visi kliedzat? viss ir ok, Rīga paņems sēriju un viss ir čikiniekā. Labāk paskatieties, kādi mūsu izlasei ir rezultāti? es domāju tīri ok. Esmu pārliecināts, ja tagad arī ok nospēlēsim čempī, visi brēks, ka ir ok, malacis Značoks utt tak nomierinās viņš jūs visus kā vienu ir vnk nokaitinājis un viss.

  +1 [+] [-]

, 2011-02-27 21:42, pirms 14 gadiem
Mr.Proper rakstīja: ne tev to spriest ko zinu un ko ne, pat nezini kas esmu. Varbūt pseido man būtu jāraksta Vasiļjeva telefons
Vienīgais latvietis, kas par to var spriest ir Harijs. Es ļoti šaubos vai viņam šobrīd ir laiks šeit glupi sēdēt un irst par savu kolēģi.

     [+] [-]

, 2011-02-27 21:45, pirms 14 gadiem
Sējēja telefons rakstīja: Un? Tu pārmet MD augstus mērķus. Pērn viņi bija 2. vietā. Vajadzēja stādīt mērķi iekļūt PO? Esi konsekvents.
Vai pērn Maskavas Dinamo bija 2-trie? kuri tad bija MVD? Un pērn tā bija pavisam cita komanda ar citiem spēlētājiem, tā kā baigi neaizraujies ar savām zināšanām, subjektīvais pilsoni

     [+] [-]

, 2011-02-27 21:47, pirms 14 gadiem
kalcium rakstīja: Man liekas, ka tieši tādēļ kira arī bija konferences zālē A mok arī nē
Mjaa, iespējams sanaaks ,ka lielaakaa dalja izlases chalju , kaut kaa taa kaa buus treneri piesmeejushi kutekliiga situaacija, ja taa buus
bet , viens japanjem, lai tach taa buutu!!!

  +1 [+] [-]

, 2011-02-27 21:47, pirms 14 gadiem
Mr.Proper rakstīja: Vai pērn Maskavas Dinamo bija 2-trie? kuri tad bija MVD? Un pērn tā bija pavisam cita komanda ar citiem spēlētājiem, tā kā baigi neaizraujies ar savām zināšanām, subjektīvais pilsoni
Ieteiktu rūpīgāk iedziļināties HK MVD un Maskavas Dinamo apvienošanas procesā, lai nepadarītu sevi vēl par lielāku apsmieklu.

     [+] [-]

, 2011-02-27 21:47, pirms 14 gadiem
Es dzirdēju Vaidera jautājumu un tas bija pietiekami skaidrs:
Ja reiz par karu (vakar Znaroks tā arī teica - tas ir karš!) - Kā pierūka Maskavas Dinamo šajā kaujā - provianta, munīcijas vai ģenerāļu plāns bija kļūdains? Visnotaļ normāls jautājums

  -1 [+] [-]

, 2011-02-27 21:48, pirms 14 gadiem
Vernons rakstīja: Es dzirdēju Vaidera jautājumu un tas bija pietiekami skaidrs:
Ja reiz par karu (vakar Znaroks tā arī teica - tas ir karš!) - Kā pierūka Maskavas Dinamo šajā kaujā - provianta, munīcijas vai ģenerāļu plāns bija kļūdains? Visnotaļ normāls jautājums
Nu jā, ja reiz par karu. Tad ja jau karš, tad Znaroks varēja mierīgi pieiet un iedot vaideram sejā? Karš tak...

     [+] [-]

, 2011-02-27 21:49, pirms 14 gadiem
Mr.Proper rakstīja: Vai pērn Maskavas Dinamo bija 2-trie? kuri tad bija MVD? Un pērn tā bija pavisam cita komanda ar citiem spēlētājiem, tā kā baigi neaizraujies ar savām zināšanām, subjektīvais pilsoni
Tak man šķiet, ka tur lielākā daļa ir MVD spēlētāji
vairāk kā lielākā daļa

  -1 [+] [-]

, 2011-02-27 21:49, pirms 14 gadiem
Papildlaikā mūsu provokatori izrādījās meistarīgāki par Znaroka padotajiem. Tas noraidījums droši vien ari nebūtu noraidījums, ja pirms tam nebutu vairākas rupjas epizodes pēc kārtas.

  -1 [+] [-]

, 2011-02-27 21:49, pirms 14 gadiem
Un ko gan viņam citu teikt? Kaut ko no sērijas "es nevadīju spēli kā nākas, nevaru neko izdarīt atmaram Saimonam"?
Ja PČ vinnēsim kādus lielos, tad visi klaigās, o Znaroks Roks malacis!!!

     [+] [-]

, 2011-02-27 21:49, pirms 14 gadiem
Vernons rakstīja: Es dzirdēju Vaidera jautājumu un tas bija pietiekami skaidrs:
Ja reiz par karu (vakar Znaroks tā arī teica - tas ir karš!) - Kā pierūka Maskavas Dinamo šajā kaujā - provianta, munīcijas vai ģenerāļu plāns bija kļūdains? Visnotaļ normāls jautājums
Jautājums nekorekts. Tik pat labi artūriņam var pajautāt kas bija Pēterburgā. Niezēja, Inese nedeva vai kas cits?

     [+] [-]

, 2011-02-27 21:52, pirms 14 gadiem
Когда по матчам с учетом регулярки счет 2-7, то разговоры о везении неуместны.

un vēl daudz interesantu komentāru:
Четвертый матч и четвертый период

     [+] [-]

, 2011-02-27 21:54, pirms 14 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Tak man šķiet, ka tur lielākā daļa ir MVD spēlētāji
vairāk kā lielākā daļa
kādi 18 no mvd, bet no pagājušā gada MD tikai 2 vai 3

     [+] [-]

, 2011-02-27 21:56, pirms 14 gadiem
Kur te tik daudz mudaku??? Ko tad Znarokam būtu jāsaka,prieks ka Rīga uzvarēja,es darīšu visu lai jūs tiktu tālāk....Tas ir sports kur tiek maksāta laba nauda un draugu spēles laikā nav....kad Oļegs ar Hari būs izlasē tad arī dzirdēsim daudz intresanta par šo Dinamo derbiju..

  -1 [+] [-]

, 2011-02-27 22:00, pirms 14 gadiem
alguns rakstīja: Bet Vaiders jau mums dzejnieks.Par hokeju jautājumu uzdot nejēdz,bet kā nokaitināt Znaroku,to viņš pieprot.Kā nekā dzeltenās preses sporta žurnālists,kam sports pie vienas vietas,bet patīk urķīt sporta aizkulišu mēslus.
Manuprāt tieši labi, ka Vaiders šādi kaitina Znaroku, jo iedragājot viņa nervu sistēmu Rīdziniekiem vieglākas cīņas, ja pretinieku treneris nevarēs saglabāt vēsu prātu.

  +1 [+] [-]

, 2011-02-27 22:04, pirms 14 gadiem
Mortensh rakstīja: Manuprāt tieši labi, ka Vaiders šādi kaitina Znaroku, jo iedragājot viņa nervu sistēmu Rīdziniekiem vieglākas cīņas, ja pretinieku treneris nevarēs saglabāt vēsu prātu.
Es domāju, ka Znarokam viens pīpis

     [+] [-]

, 2011-02-27 22:06, pirms 14 gadiem
Sējēja telefons rakstīja: Ja sava viedokļa paušana, nostāšanās pret vairākumu nav vīrišķība tad es nezinu... katrā ziņā, neizdevies komentārs.
čīkstēšana par tiesnešiem nav vīrišķība, vismaz cik tas skar PO. Pretinieku panākuma norakstīšana uz savām neveiksmēm arī nē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-02-27 22:08, pirms 14 gadiem
Znaroks neieredz latviešus. Negribu šito kretīnu redzēt izlasei tuvumā.

  +1 [+] [-]

, 2011-02-27 22:11, pirms 14 gadiem
RUBEN rakstīja: Nu jā, ja reiz par karu. Tad ja jau karš, tad Znaroks varēja mierīgi pieiet un iedot vaideram sejā? Karš tak...
žurnālistiem savs darbs, treneriem savs. Tāpēc jau tās konferences rīko, lai treneri atbildētu nevis uzvestos kā prasti mužiki. Dabīgi, ka pēc zaudes negribās runāt, bet ja līga izvirza tādus noteikumus, tad tie jāievēro

  -1 [+] [-]

, 2011-02-27 22:12, pirms 14 gadiem
flyer rakstīja: žurnālistiem savs darbs, treneriem savs. Tāpēc jau tās konferences rīko, lai treneri atbildētu nevis uzvestos kā prasti mužiki. Dabīgi, ka pēc zaudes negribās runāt, bet ja līga izvirza tādus noteikumus, tad tie jāievēro
Nu jautājumiem arī vajadzētu būt profesionāliem, nevis netieši/tieši aizskarošiem

     [+] [-]

, 2011-02-27 22:14, pirms 14 gadiem
Znarok cik tu vari teikt ,ka nekas nav noticis tava komanda zaude 1:3! Pats laikam,ka nervoze!

  +1 [+] [-]

, 2011-02-27 22:16, pirms 14 gadiem
Diemžēl šeit nospiedošais vairākums komentētāju ir diezgan pastulbi. Znaroks neko tādu šodien neizdarīja - nu nešķita viņam Kudašova noraidījums pelnīts, kas viņam savu uzskatu nedrīkst būt? Viņš ir uzvilkts, sērijā zaudē - nu izbesīja viņam tēlainais jautājums, vai tas tiešām ir kas traks?

Centieties uz lietām skatīties objektīvāk, nevis kā tāds truls pūlis, kas viens otram bļauj pakaļ ne reizes pats pie sevis nepadomājot - kāpēc es tā bļauju.

     [+] [-]

, 2011-02-27 22:18, pirms 14 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Nu jautājumiem arī vajadzētu būt profesionāliem, nevis netieši/tieši aizskarošiem
tad varbūt citu darbu vajag izvēlēties, ja nepatīk atbildēt uz žurnālistu jautājumiem. Turklāt, cik atceros, jautājums, atskaitot tās metaforas, bija skaidrs - kas pietrūka MD, lai uzvarētu

     [+] [-]

, 2011-02-27 22:20, pirms 14 gadiem
flyer rakstīja: tad varbūt citu darbu vajag izvēlēties, ja nepatīk atbildēt uz žurnālistu jautājumiem. Turklāt, cik atceros, jautājums, atskaitot tās metaforas, bija skaidrs - kas pietrūka MD, lai uzvarētu
Arī žurnālistiem jābūt ētiskiem, protams, neuzskatu, ka šajā jautājumā bija kaut kas slikts, bet zaudēta spēle + vēl tads sarkastisks jautājums = Znaroka diezgan parupjā atbilde

     [+] [-]

, 2011-02-27 22:21, pirms 14 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Tak man šķiet, ka tur lielākā daļa ir MVD spēlētāji
vairāk kā lielākā daļa
nu redzi, ja šī komanda sauktos MVD, tad es neko arī neteiktu. lietas būtība- ja apvienotos SEB ar Swedbanku un tajā paliktu 2 darbinieki no Swedb, pārējie no SEB, no dažām citām bankām un jaunais nosaukums Swedbanka, tad tā ir tā pati vai tomēr cita, jauna? varbūt tev par sarežģītu?

     [+] [-]

, 2011-02-27 22:24, pirms 14 gadiem
Mr.Proper rakstīja: nu redzi, ja šī komanda sauktos MVD, tad es neko arī neteiktu. lietas būtība- ja apvienotos SEB ar Swedbanku un tajā paliktu 2 darbinieki no Swedb, pārējie no SEB, no dažām citām bankām un jaunais nosaukums Swedbanka, tad tā ir tā pati vai tomēr cita, jauna? varbūt tev par sarežģītu?
Nu, redzi, bet šeit komandas vadība un kodols ir palikuši tie paši

  +1 [+] [-]

, 2011-02-27 22:25, pirms 14 gadiem
Sējēja telefons rakstīja: Ja sava viedokļa paušana, nostāšanās pret vairākumu nav vīrišķība tad es nezinu... katrā ziņā, neizdevies komentārs.

ak tapēc tu te visiem oponē? tev, šķiet ir kādi mazvērtības kompleksiņi, pirms gulētiešanas pārdomā tos

  +1 [+] [-]

, 2011-02-27 22:27, pirms 14 gadiem
Mr.Proper rakstīja: nu redzi, ja šī komanda sauktos MVD, tad es neko arī neteiktu. lietas būtība- ja apvienotos SEB ar Swedbanku un tajā paliktu 2 darbinieki no Swedb, pārējie no SEB, no dažām citām bankām un jaunais nosaukums Swedbanka, tad tā ir tā pati vai tomēr cita, jauna? varbūt tev par sarežģītu?
Tu neesi gudrs vai ne?
Maskavas Dinamo Bankrotēja HK MVD tika pārdēvēta par OHK MD (deļ MD senajām tradīcijām, abi klubi saistīti ar iekšlietu ministriju).
Kluba prezidents un visa vadība ir MVD cilvēki.
Visi treneri ir MVD cilvēki, 96% no spēlētājiem ir MVD spēlētāji. Tas nav MVD?
Bet varbūt tev par sarežģītu?

Neizdevies komentārs. Mēģini Vēlreiz.

     [+] [-]

, 2011-02-27 22:28, pirms 14 gadiem
Krievu sporta portālā championat.ru raksta :
От всей души поздравляю Динамо Ригу с заслуженной победой.
Замечательная игра, красивый счет в серии. А как ХК МВД в прошлом году
все тащили в финале с Ак Барсом, как ныл на судей и на судьбу Знарок.
А я все думал, как такая команда попала в финал. Но в конце все встало
на свои места. Помню как встречали Барсов в аэропорту с победой из
Балашихи, такое не забывается. Все Знарок фарт закончился, уступи
дорогу лучшим. Нельзя проигрывать 11 раз подряд надеяться на успех в
плей-оф.

  -1 [+] [-]

, 2011-02-27 22:30, pirms 14 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Nu, redzi, bet šeit komandas vadība un kodols ir palikuši tie paši
tad kāda vadība palika? MVD? komanda ir viens kopums(spēlētāji, treneri), vadība- valde, valdes pr-js u.t.t., kā mūsu lepnais Aigara k-gs

     [+] [-]

, 2011-02-27 22:30, pirms 14 gadiem
Mr.Proper rakstīja: Sējēja telefons rakstīja: Ja sava viedokļa paušana, nostāšanās pret vairākumu nav vīrišķība tad es nezinu... katrā ziņā, neizdevies komentārs.

ak tapēc tu te visiem oponē? tev, šķiet ir kādi mazvērtības kompleksiņi, pirms gulētiešanas pārdomā tos
Es neoponēju. Es norādu uz kļūdām un neloģismiem komentāros. Šķiet tu ar to nespēj samierināties.

     [+] [-]

, 2011-02-27 22:30, pirms 14 gadiem
sportacentrs dzēš komentārus ????

  +2 [+] [-]

, 2011-02-27 22:31, pirms 14 gadiem
Mr.Proper rakstīja: tad kāda vadība palika? MVD? komanda ir viens kopums(spēlētāji, treneri), vadība- valde, valdes pr-js u.t.t., kā mūsu lepnais Aigara k-gs
ej gulēt vienkārši

  +1 [+] [-]

, 2011-02-27 22:31, pirms 14 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Arī žurnālistiem jābūt ētiskiem, protams, neuzskatu, ka šajā jautājumā bija kaut kas slikts, bet zaudēta spēle + vēl tads sarkastisks jautājums = Znaroka diezgan parupjā atbilde
viņš var atbildēt kā grib, taču tāda bravūra un nievājoša atbilde par treneri (arī mūsu izlases) neko labu par viņu nelieciena, + šāda izrunāšanās pēc nākamā nepatīkamā zaudējuma provocēs uzdot viņam aizvien nepatīkamākus jautājumus.

     [+] [-]

, 2011-02-27 22:32, pirms 14 gadiem
flyer rakstīja: viņš var atbildēt kā grib, taču tāda bravūra un nievājoša atbilde par treneri (arī mūsu izlases) neko labu par viņu nelieciena, + šāda izrunāšanās pēc nākamā nepatīkamā zaudējuma provocēs uzdot viņam aizvien nepatīkamākus jautājumus.
Nu par to es piekrītu, ka viņa kultūras līmenis ir diezgan zems

  -1 [+] [-]

, 2011-02-27 22:32, pirms 14 gadiem
Mr.Proper rakstīja: tad kāda vadība palika? MVD? komanda ir viens kopums(spēlētāji, treneri), vadība- valde, valdes pr-js u.t.t., kā mūsu lepnais Aigara k-gs
Ar šo es saprotu, ka Tu pats nezini kā klubi tika apvienoti. Visos kluba līmeņos palika MVD cilvēki, tikai 3 hokejisti pievienojās no MD.

  +2 [+] [-]

, 2011-02-27 22:33, pirms 14 gadiem
mazais23 rakstīja: Znaroks galigi garam izrunajas- biju vinu uzskatiijis par labaku treneri! kaut ka negribas vinu pie izlases stures redzet! kauns!
Kāds tur sakars ar izlasi, tajā viņš būs un ir savējais.

  -2 [+] [-]

, 2011-02-27 22:34, pirms 14 gadiem
nu neko... forši, pamācoši, es ar savām kļūdām esmu mierā, bet vai tu spēsi tikt galā ar savām. padomā par to, diskusija beigusies, neesmu datortārps.. ( starp citu, mēs tomēr spēlējam pret Maskavas Dinamo, vai es kļūdos?)

     [+] [-]

, 2011-02-27 22:38, pirms 14 gadiem
Krievijas sporta portālā chamionat .ru par spēli:

bestseller:
,,Я искренне болею за Динамо Москва уже более 20 лет, сегодня во время
игры выпил 200 гр и успокоительное, перебрал все слова которые знаю на
мате и чуть телик не сломал. Очень я взбешон и растроен, а больше
всего бесит абсалютное безразличие тренеров-гастарбайтеров. ,,

     [+] [-]

, 2011-02-27 22:39, pirms 14 gadiem
garais_999 rakstīja: nu Znaroks nedraudzējas ar prātu un tāds vēl ir Latvijas LV trenneris, Kira, kur tu skaties
Un kad Znaroks kaut ko tamlīdzīgu teiks sakarā ar LV izlasi, kas tad, tad būs labais?

  +3 [+] [-]

, 2011-02-27 22:41, pirms 14 gadiem
Lāsma21 rakstīja: Nē, man patīk šie komentētāji. Rīgas "Dinamo" laikam ir visus totāli "nozombējis", ka šie neredz tālāk par savu degungalu Pēc ilgiem laikiem ielīdu KHL rakstā un sapratu, ka tā laikam ir pedējā reize, kad to darīšu - neviena sakarīga komentāra, smiekli nāk

Znarok, turies, es par Tevi!
Znarok .. Tas tu ???

     [+] [-]

, 2011-02-27 22:44, pirms 14 gadiem
Mr.Proper rakstīja: nu neko... forši, pamācoši, es ar savām kļūdām esmu mierā, bet vai tu spēsi tikt galā ar savām. padomā par to, diskusija beigusies, neesmu datortārps.. ( starp citu, mēs tomēr spēlējam pret Maskavas Dinamo, vai es kļūdos?)
Tu ar savām kļūdām mierā? Katram manam komentam centies piesieties, bet kad tevi aplauž tad.. es jau neko.

Un kur būtu manas kļūdas? Es tikai norādiju faktus par tavām kļūdām.

Vai arī tā ir tava nākamā kļūda, apgalvojums, ka man ir kļūdas?

     [+] [-]

, 2011-02-27 23:04, pirms 14 gadiem
Vakardienas sodi Hartiganam un Saimonam pamainīti uz 5+20.

Континентальная Хоккейная Лига -...

  +1 [+] [-]

, 2011-02-27 23:10, pirms 14 gadiem
Bez komentāriem!!!
Čičiks pateica, par tiesnešiem nerunāsim, aizliegtā tēma. Pat spēlētājs to saprot ....
Sen jau teicu, sērija beigsies ar 4:1. tas ir , otrdien maskavā. Un varēs Oļegs ar hari no kluba būt brīvi, un sākt trenēt tuvākās un tālakas Latvijas izlases rezerves, kamēr Rīgas DINAMO finālā plosīsies pret Salavat Julajev

  +2 [+] [-]

, 2011-02-27 23:11, pirms 14 gadiem
Znaroks vispār neciena latviešu hokeju! Izlase pēc viņa vārdiem nevarīga, knapi savācas 1 sastāvs Dinamo -kkādi nīkuļi kuriem visu laiku tiesneši palīdz...
Kā trenneris slikts nav, bet neredzu īsti viņā motivāciju strādāt ar izlasi!

  +2 [+] [-]

, 2011-02-27 23:20, pirms 14 gadiem
Nuuu te jau tiesneshi bija pret mums nevis Znaroku sovakar...

     [+] [-]

, 2011-02-27 23:37, pirms 14 gadiem
Daawux222 rakstīja: Kad Znaroks pēdējo reizi ir teicis labus vārdus par rīdziniekiem?Jāsaka tīrākais ''zanuda''!
Noskaties vakardienas P K

     [+] [-]

, 2011-02-28 00:08, pirms 14 gadiem
Varbūt kāds vēl no retajiem saprātīgajiem cilvēkiem var uzrakstīt blogā adresīti kur tiešām saprātīgi var padiskutēt par šo tēmu. Man ir piegriezušās šīs sētu kranču rejas. Paldies par iepriekšēju sapratni.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-02-28 06:03, pirms 14 gadiem
Isi sakot nost znaroku no LV izlases trenera amata!kapec?tapec ka vins velta lielu uzmanibu savam klubam un aizmirst musejos!un ta vienaldziba!

  +1 [+] [-]

, 2011-02-28 08:13, pirms 14 gadiem
Ja M.Dinamo netiks talak domaju Znarokam bus jamekle cita komanda kuru trenet! Atbalstam musejos lai ta buutu!

  -1 [+] [-]

, 2011-02-28 08:55, pirms 14 gadiem
autor, Vaiders uzdeva stulbu jautājumu par ēšanu nevis to, ko Tu raksti !!! un Znaroka atbilde taja situacijā bija loģiska

  +1 [+] [-]

, 2011-02-28 10:08, pirms 14 gadiem
Nu,PZDEC,a pret Lauri ari nebija?Nerunajot par parejiem "sikumiem".

  -2 [+] [-]

, 2011-02-28 11:44, pirms 14 gadiem
nu ko jūs te vispār d*ršat par Znaroku jūs divkosīgie m*sli? Kas viņam 2009.gada PČ bija gatavs d*rsu laizīt pēc uzvaras pār Zviedriem ? Mēs esam tik divkosīga tauta, man ir kauns par to. Nožēlojami. Un, ja viņš LV izlasi šogad ievilktu PČ pusfinālā ? Kas tad būtu ? Znaroks būtu Dieva vietā. Uzšaut jums vajadzētu par saviem tekstiem. Utainie m*sli.
Atliek tikai kaut ko jums neizdarīt pa prātam, kad cilvēks jau tiek nolaists līdz ar zemi. Jā, piekrītu, ka viņš nav tas kulturālākais cilvēks, bet kā Treneris, cepuri nost viņam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-02-28 12:35, pirms 14 gadiem
Visiem tiem, kas šobrīd lej s*dus Znarokam uz galvas - tiešām ceru, ka Sējēja "bomba" ir par treneru maiņu - Znaroks uz Rīgu - tad gan es par jums smiešos līdz asarām! Nespļaujiet akā no kuras paši dzerat!
Nu kur var būt tāda divkosība - pēc uzvaras par SWE - ZnaROCK, ZnaROCK, a tagad kā hiēnas ar amnēziju!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-02-28 17:11, pirms 14 gadiem
AlexUSA rakstīja: Kaut kádi padebili komentári attiecíbá par Znaroku, laikam kaut kádi puishelji sarakstíjushi. Nekádas sapratnes par Znaroka ká trenera profesionalitáti. Tas tachu tik elementári - shobríd vinsh ir Dynamo treneris un tápéc ar visu asini ir par vinjiem. Kad vinsh stávés LV izlases priekshá, tad vinsh tikpat kaismígi aizstávés savéjos. Kaut katrs treneris bútu tik "komandisks" un lídz kaulam párdzívotu par savu komandu!!! Bet vakardienas izgájiens ar Shuplera nobremzéshanu salejot údeni, vismaz man parádíja, ka Dynamo ir nobijushies ne pa jokam, jo neredz pretargumentus Dinamo spélei, tápéc kjeras klát pie mánjticígám lietinjám un pagájieniem ká Znaroka gadíjumá. Un izrádíjás, ka vinja bazhas shodien apstiprinájás.
Nu ko? -par uzvaru un iekljúshanu nákamajá kártá!!!
Nevis fakts, ka viņš ir par MDINAMO rada nepatiku pret viņu, bet elementāra pretinieka neciņa! Viņš nereizi nespēja atdzīt, ka RDI bija vnk labāki (kaut vai tajā dienā)!!
Viņam visu laiku ir aizbildinājumi...
Kā arī par izlasi viņš visu laiku sūdzas,ka tas un tas nav labi...
Zinu, ka labs trenneris, bet kā personība-man nepatīk!

     [+] [-]

, 2011-02-28 17:55, pirms 14 gadiem
Jāmāk zaudēt!

     [+] [-]

, 2011-02-28 18:05, pirms 14 gadiem
Znaroks pilnīgs lohs, sāc meklēt darbu.

     [+] [-]

, 2011-02-28 21:03, pirms 14 gadiem
Znaroks saka: "Vienīgi Kudašova noraidījumu nesapratu - kas tas bija? Domāju, play-off parasti tādus nedod."

Gailis uz sū*a čupas arī domāja līdz nosp*āga
';
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja