Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Dārziņa un Indraša vārti neglābj "Dinamo" no zaudējuma pret "Metallurg"

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Dārziņa un Indraša vārti neglābj "Dinamo" no zaudējuma pret "Metallurg"
Lauris Dārziņš
Foto: Romāns Kokšarovs, f64

Ielaižot divus vārtus pirmajās piecās minūtēs, zaudējumu piedzīvoja Kontinentālās hokeja līgas klubs Rīgas "Dinamo", kas izbraukumā ar 2:3 atzina Magņitogorskas "Metallurg" pārākumu. Rīdzinieku rindās ar precīziem metieniem izcēlās Miks Indrašis un Lauris Dārziņš.

Rīgas "Dinamo" jau 28. sekundē nonāca iedzinējos. Laukuma saimnieki devās uz priekšu, ripa atlēca pie Ņikitas Sirotkina, kurš, daudz nedomājot, meta no distances un perfekti trāpīja tālajā devītniekā, panākdams 1:0. Piektajā minūtē Magņitogorskas "Metallurg" dubultoja pārsvaru, izmantojot vairākumu. Jans Kovāržs nogādāja ripu līdz vārtu priekšai, un Jevgeņijs Timkins vispirms trāpīja pa pārliktni, tad savāca atlēkušo ripu un meta tukšos vārtos – 2:0.

Lietuviešu vārtsargs Mants Armalis, kurš sāka trešo maču pēc kārtas, tika nomainīts, viņa vietu ieņemot Jānim Kalniņam. Manevrs sapurināja komandu, un Rīgas "Dinamo" demonstrēja pārliecinošāku hokeju, kas deva arī taustāmu labumu. Saņēmis ripu pirms sarkanās līnijas, Miks Indrašis sasniedza pretinieku zonu, izdarīja metienu aizsarga aizsegā un trāpīja augšējā stūrī – 1:2. Komandas kapteinim un rezultatīvākajam spēlētājam tas bija 13. vārtu guvums sezonā.

Tomēr pārtraukumā ar labāku noskaņojumu devās Magņitogorskas "Metallurg" hokejisti, kuriem 20 sekundes līdz pirmās trešdaļas beigām izdevās atjaunot divu vārtu pārsvaru. Andrejs Čibisovs neitrālajā zonā cīņā par ripu apsteidza Kristapu Zīli un izgājienu pret Kalniņu realizēja ar metienu starp kājsargiem, panākot 3:1 laukuma saimnieku labā. Taču rīdziniekiem atkal izdevās samazināt deficītu – vairākuma realizēšanai bija nepieciešamas 20 sekundes.

Ieslidojis zonā, Indrašis izdarīja diagonālu piespēli. Aiz pretinieku mugurām aizlavījās Lauris Dārziņš, kurš paguva pie tālā stabiņa un ar vienu pieskārienu raidīja ripu vārtos, izceļoties otro reizi pēc atgriešanās Rīgas "Dinamo" rindās – 2:3.

Tieši ar šādu rezultātu komandas sagaidīja noslēdzošo trešdaļu, lai gan Magņitogorskas "Metallurg" vēlreiz izdevās dabūt ripu vārtos, metienu no zilās līnijas pielabojot Krisam Lī. Taču galvenais treneris Ģirts Ankipāns tiesnešiem lika vērtēt, vai situācijā nebija aizmugures, un atkārtojumā rīdzinieku šaubas tika apliecinātas. Tādējādi gūtie vārti netika ieskaitīti.

Neskatoties uz labvēlīgo tiesnešu lēmumu neieskaitīt Magņitogorskas "Metallurg" ceturtos vārtus, rīdziniekiem izglābties neizdevās. Pēc Zīles metiena pie atlēkušās ripas tukša stūra priekšā tika Indrašis, bet izdarīt metienu viņam izmisīgā kritienā neļāva pretinieks. Divas ar pusi minūtes līdz beigām Kalniņš tika nomainīts pret sesto spēlētāju, bet Rīgas "Dinamo" izglābšanās mēģinājumi nebija sekmīgi.

Rīgas "Dinamo" sastāvs

Mants Armalis (Jānis Kalniņš); Aleksandrs Jerofejevs – Karls Stolerijs, Georgijs Pujacs – Krišjānis Rēdlihs, Kristaps Zīle – Nerijus Ališausks, Pauls Svars; Lauris Dārziņš – Māris Bičevskis – Miks Indrašis, Miķelis Rēdlihs – Ņikita Jevpalovs – Rihards Bukarts, Emīls Ģēģeris – Brendons Makmilans – Roberts Lipsbergs, Frenks Razgals – Oskars Batņa – Gunārs Skvorcovs, Edgars Kulda

Magņitogorskas "Metallurg" – Rīgas "Dinamo" 3:2 (3:1, 0:1, 0:0)

Vārti: 0:28 Sirotkins 1:0, 4:58 Timkins (Elisons, Kovāržs, vair.) 2:0, 13:29 Indrašis (K. Rēdlihs) 2:1, 19:40 Čibisovs (Šenfelds) 3:1, 26:26 Dārziņš (K. Rēdlihs, Indrašis, vair.) 3:2
Soda minūtes: 6:8
Metieni: 27:30
Metieni: Vasīlijs Košečkins – Mants Armalis (no 4:58 Jānis Kalniņš)

Slēpts komentārs: pernambucano
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: pernambucano

  +6 [+] [-]

, 2017-11-26 16:27, pirms 7 gadiem
Nospēlēja neslikti ,žel,ka leitis ielaida tos ātros vārtus. Ar šādu spēli jau nav kauns cilvēkiem acīs skatīties!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-11-26 16:29, pirms 7 gadiem
Dinamo Fans1234123 rakstīja: Krievu komentētājs jau smējās , ka dinamo spēles pēdējā minūtē ( Dārziņš laikam ) netrāpīja tukšos vārtos un grib iemest savos lai izlīdzinātu rezultātu
Dinama ar krievu komentāriem, tu esi īstais faņs!

  -1 [+] [-]

, 2017-11-26 16:31, pirms 7 gadiem
Ibragimovič gatavs drazt lv izlasi basketa, gaidam 28 minutes Un Zviedrija saks drazt lv par 6.50 !!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2017-11-26 16:34, pirms 7 gadiem
hmb_vsem_piz.da_a rakstīja: FUNS, 16:23, pirms 3 minūtēm, ignorēt, atbildēt
Kas ir Žukovs? Nekādas sajēgas jo 2.pasaules karu nepārzinu.

Viltus pasniedzeejs piekerts darbibaa
Jā, tā saucamais pedagogs ir izgāzies ar lielu blīkšķi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-11-26 16:35, pirms 7 gadiem
Katrs ģinamkas zāģis ir kā balzams dvēselei
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-11-26 16:38, pirms 7 gadiem
Daudziem spēlētājiem taču ir savi hobiji bez hokeja spēlēšanas ,vai tā būtu dziedāšana ,golfs ,vai modeļa darbs ,kas tur būtu tik nopeļams?

  +3 [+] [-]

, 2017-11-26 16:38, pirms 7 gadiem
teicami ģērēts Magņitkas izpildījumā!

     [+] [-]

, 2017-11-26 16:42, pirms 7 gadiem
[quote vidzins]
Daudziem spēlētājiem taču ir savi hobiji bez hokeja spēlēšanas ,vai tā būtu dziedāšana ,golfs ,vai modeļa darbs ,kas tur būtu tik nopeļams?
[/quote
Lietuvietim hokejs ir hobija līmenī , pats teica ,ka ar modelēšanu vairāk var nopelnīt

  -3 [+] [-]

, 2017-11-26 16:44, pirms 7 gadiem
biskaps rakstīja: Katrs ģinamkas zāģis ir kā balzams dvēselei
Verga dvēselei jau daudz nevajag...uzslava par drosmi atzīties.

  -4 [+] [-]

, 2017-11-26 16:46, pirms 7 gadiem
Laba spēle DR izpildījumā. 19 spēle Ankipāna vadībā un nevienā neielaižam vairāk par 3 vārtiem. Tas jau ir lielisks sasniegums aizsardzībā. Uzbrukumā ir diametrāli pretējs skats.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2017-11-26 16:47, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Jā, tā saucamais pedagogs ir izgāzies ar lielu blīkšķi
Es vispār no vēstures neko nejēdzu. Babilona laikam bija pilsēta 2.pasaules karā uz kuru uzmeta atombumbu ASV prezidenta Žukova uzdevumā. Vēsture man ir pilnīgi tumša bilde.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-11-26 16:49, pirms 7 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Tagad par zāģi pērtiķbolā!
Par labu basketbolu. Basketbols - otrs populārākais sporta veids Latvijā un visu laiku izteikti nacionāls Latvijā. Latviskums visspēcīgāk izteikts laikam no populārākajiem sporta veidiem ir tieši basketbolā un renes sporta veidos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-11-26 16:57, pirms 7 gadiem
Dinamo Fans1234123 rakstīja: Otrs populārākais
Apšaubi! Es arī. Viennozīmīgi pirmais!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2017-11-26 17:04, pirms 7 gadiem
32 komentaari ,bet lasiit nav ko ! jo visi tie komentetaji zem ,ignore par lielu sporta centru .com

     [+] [-]

, 2017-11-26 17:07, pirms 7 gadiem
Indrašim noteikti pēdējā sezona Dinamo. 💯 Viņu nākamgad noteikti pārpirks viena no naudīgākajām KHL komandām. 💯😩 Vēlreiz pierāda cik lielisks, tehniks spēlētājs viņš ir. 🏒 Jāiebalso KHL All stars game.

  +3 [+] [-]

, 2017-11-26 17:12, pirms 7 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Tas nekas, ka izlases večiem piemetas lūzeru sindroms? Jeb tev, kā Jelgavas patriotam, galvenais, lai sūdīgi ir Krievam, nevis labi Lettiņam?
Galvenais, lai krievu apmaksātajam propogandas projektam ir zaudējumi! Izlases večiem laiks tīties no pārmaksātās siltumnīcas un spēlēt kaut kur, kur nav garantēta vieta sastāvā no sērijas - spēlē kā gribi.

  +1 [+] [-]

, 2017-11-26 17:13, pirms 7 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Tagad par zāģi pērtiķbolā!
Par to gan vienmēr!

  -1 [+] [-]

, 2017-11-26 17:14, pirms 7 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Latviskums ar izteikti nēģerisku subkultūru mūsdienās Nu i nahren tādu "latviskumu" Hokejs Latvijā pāri visam!
-1

  -2 [+] [-]

, 2017-11-26 17:16, pirms 7 gadiem
Dinamo Fans1234123 rakstīja: Otrs populārākais
Nu labi trešais.

  -1 [+] [-]

, 2017-11-26 17:49, pirms 7 gadiem
Alpaville rakstīja: Apšaubi! Es arī. Viennozīmīgi pirmais!
Riktiigi 1. Pašlaik Arēnā jūtos kā Dailes teātrī. Nav tālu, lai dzirdētu, ko sarunājās spēlētāji. Nožēlojami!!!

     [+] [-]

, 2017-11-26 17:51, pirms 7 gadiem
jura palaistuves atkal atdevās, basī gan būs viss Ok!

     [+] [-]

, 2017-11-26 17:52, pirms 7 gadiem
Slimnieku komentāri jo pat dambretes izlases uzvara ir svarīga nerunājot par basketbolu.Man hokejs un futbols patīk vairāk,bet noniecināt basketbolu ar tādu leģendāru vēsturi ir tizli.Nesaprotu kas tagad notiek ar faniem jo 80 gados reti kurš šķiroja sporta veidus jo galvenais bija iemizot krievus.

  -1 [+] [-]

, 2017-11-26 17:56, pirms 7 gadiem
coffijs rakstīja: Slimnieku komentāri jo pat dambretes izlases uzvara ir svarīga nerunājot par basketbolu.Man hokejs un futbols patīk vairāk,bet noniecināt basketbolu ar tādu leģendāru vēsturi ir tizli.Nesaprotu kas tagad notiek ar faniem jo 80 gados reti kurš šķiroja sporta veidus jo galvenais bija iemizot krievus.
Normāli līdzjutēji arī tagad nešķiro. 10 komentētāju viedolli nevajag uzskatīt par sabiedrības viedokli.

  +2 [+] [-]

, 2017-11-26 17:57, pirms 7 gadiem
coffijs rakstīja: Slimnieku komentāri jo pat dambretes izlases uzvara ir svarīga nerunājot par basketbolu.Man hokejs un futbols patīk vairāk,bet noniecināt basketbolu ar tādu leģendāru vēsturi ir tizli.Nesaprotu kas tagad notiek ar faniem jo 80 gados reti kurš šķiroja sporta veidus jo galvenais bija iemizot krievus.
Nekas traks nenotiek arī tagad.
Atsevišķu pamuļķu bezdēšana nebūt nenozīmē, ka tas būtu masveidā.
Slēpts komentārs: FUNS

     [+] [-]

, 2017-11-26 18:34, pirms 7 gadiem
coffijs rakstīja: Slimnieku komentāri jo pat dambretes izlases uzvara ir svarīga nerunājot par basketbolu.Man hokejs un futbols patīk vairāk,bet noniecināt basketbolu ar tādu leģendāru vēsturi ir tizli.Nesaprotu kas tagad notiek ar faniem jo 80 gados reti kurš šķiroja sporta veidus jo galvenais bija iemizot krievus.
Ak šie naivie salīdzinājumi. 80-tajos, ja salīdzinām ar šodienu iespējām izklaides industrijā, var teikt, nebija nekā, tagad ir viss, sporta fani pat fiziski nevar visu noskatīties.

  -4 [+] [-]

, 2017-11-26 18:43, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nekas traks nenotiek arī tagad.
Atsevišķu pamuļķu bezdēšana nebūt nenozīmē, ka tas būtu masveidā.
Jā, patiess prieks, ka jūsu grupa nav skaitliski liela. Pārsvară dominē normāli līdzjutēji.

  +1 [+] [-]

, 2017-11-26 18:44, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Arī tagad daudziem ir svarīgi lai uzvarētu krievus. Tāpat kā tas bija 80-tos gados, kad priecājamies, ja PSRS izlase zaudēja. Tāpat ir tagad ja VEF vai DR uzvar. Uzvara pār krievu klubu, izlsei vienmēr latviešiem ir nozīmīga. Labi vai slikti bet tā tas ir. Atceros laikus kad Balderis vai Valters spēlēja PSRS izlasē un tik un tā nespēju just l'dzi tai. Priecājos par jebkuru PSRS izlases zaudējumu neatkarīgi no tā cik latvieši tur spēle'.
Tā ir diagnoze no tvaikas slimības lapas

  -4 [+] [-]

, 2017-11-26 18:59, pirms 7 gadiem
ginger11 rakstīja: Tā ir diagnoze no tvaikas slimības lapas
Lai tā būtu diagnoze. Pilnībā piekrītu tev. Tikai tas nemaina sajūtas un prieks, kad uzvaram krievu klubus ir liels. Vienmēr pret PSRS, Krieviju un Krievijas klubiem.

  +1 [+] [-]

, 2017-11-26 19:01, pirms 7 gadiem
Dinamo ir bezcerīgi bomži!

  -4 [+] [-]

, 2017-11-26 19:06, pirms 7 gadiem
Antons Upesdeglis rakstīja: Dinamo ir bezcerīgi bomži!
Ko tu tik smagi par sevi izsakies? Gan jau atradīsi kādu vietiņu kur dzīvot. Tikai nepārdzīvo.

  +6 [+] [-]

, 2017-11-26 19:22, pirms 7 gadiem
ilgi kalpodams kremlim, fuņa ir iemēcījies melot nesarkstot un nekaunoties no tā.

  -2 [+] [-]

, 2017-11-26 19:23, pirms 7 gadiem
Nupat LTV1 kanālā labākos raidījuma Balss pavēlnieks salīdzināja ar Dinamo Rīga atbalstītājiem. DR fani kalpo kā piemērs citiem -uzticīgi, labestīgi un ar spēcīgu pozitīvismu piegaršu.

  -4 [+] [-]

, 2017-11-26 19:24, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: ilgi kalpodams kremlim, fuņa ir iemēcījies melot nesarkstot un nekaunoties no tā.
Gaidu pierādījumus , bet droši vien atkal nekā nebūs. Kā jau vienmēr maniem oponentiem. Tukši apgalvojumi bez argumentiem-tipiskā krievu stilā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-11-26 19:33, pirms 7 gadiem
3:2? Vispār jau bija 4:2

  -4 [+] [-]

, 2017-11-26 19:35, pirms 7 gadiem
Aizkars rakstīja: 3:2? Vispār jau bija 4:2
Aizmugures ir atceltas hokejā.

     [+] [-]

, 2017-11-26 19:35, pirms 7 gadiem
Kā bija spēlei jābeidzās,tā arī tā beidzās.Rīga spēlēja labi ,bet trīs punktus paņēma Magņitagorska,pārtraucot trīsspēļu zaudējumu sēriju.

  -3 [+] [-]

, 2017-11-26 19:40, pirms 7 gadiem
Skatoties regulāri DR spēles šķiet ka skatos normālu komandu kura cīnās par PO. Komandas sniegums uz KHL fona normāls -tipiska vidusmēra komanda, bet... neprasme realizēt momentus un tur nevis neveiksmes bet likumsakarības. Piemēram kas šodien guva vārtus. Var teikt ka abiem nedaudz paveicās, bet Indrašim bieši paveicās un arī Lauris ir pierādījis , ka viņam veicas. Tā ir meistarība ka redzi kā pārvietojas vārtsargs,kur mest, kā mest, intuīcija utt. Kopumā bieži paveiksies ja esi meistarīgs. Mums komandā vairāk par pusi uzbrucēji ir kuriem nav šī vārtu garša. Ar tādiem uzbrucējiem kā Miks un Lauris būtu stabila PO komanda ar šo spēles stilu, ja mums šādi uzbrucēji būtu vismaz 9. Aizsardzība un vārtsargu līnija savu padarītu, bet kas metīs golus.

  +4 [+] [-]

, 2017-11-26 19:41, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Gaidu pierādījumus , bet droši vien atkal nekā nebūs. Kā jau vienmēr maniem oponentiem. Tukši apgalvojumi bez argumentiem-tipiskā krievu stilā.
Gaidu pierādījumus, ka vienmēr esi pret krievu komandām. Tavi melīgie komentāri sportacentrā neskaitās. Bet droši vien jau nebūs, kā jau parasti.

  +4 [+] [-]

, 2017-11-26 19:44, pirms 7 gadiem
Šobrīd gan DR ar visiem spēkiem jācīnās par to ,lai nepaliktu pēdējie līgā.Vēl kādas sešas spēles un plovus pat teorētiski nevarēs aizsniegt.Tas tā,informācija vienam ar rožainām brillēm uz acīm

  +1 [+] [-]

, 2017-11-26 19:54, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Lai tā būtu diagnoze. Pilnībā piekrītu tev. Tikai tas nemaina sajūtas un prieks, kad uzvaram krievu klubus ir liels. Vienmēr pret PSRS, Krieviju un Krievijas klubiem.
Cik maz Jūs vēlaties dzīvē, lai būtu laimīgs

  +1 [+] [-]

, 2017-11-26 20:47, pirms 7 gadiem
Sporta spēlēs ir tikai 1 patiesība -rezultāts uz tablo pēc spēles un kopējā tabula.
Pārējais - tukša lirika.

     [+] [-]

, 2017-11-26 20:53, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Skatoties regulāri DR spēles šķiet ka skatos normālu komandu kura cīnās par PO. Komandas sniegums uz KHL fona normāls -tipiska vidusmēra komanda, bet... neprasme realizēt momentus un tur nevis neveiksmes bet likumsakarības. Piemēram kas šodien guva vārtus. Var teikt ka abiem nedaudz paveicās, bet Indrašim bieši paveicās un arī Lauris ir pierādījis , ka viņam veicas. Tā ir meistarība ka redzi kā pārvietojas vārtsargs,kur mest, kā mest, intuīcija utt. Kopumā bieži paveiksies ja esi meistarīgs. Mums komandā vairāk par pusi uzbrucēji ir kuriem nav šī vārtu garša. Ar tādiem uzbrucējiem kā Miks un Lauris būtu stabila PO komanda ar šo spēles stilu, ja mums šādi uzbrucēji būtu vismaz 9. Aizsardzība un vārtsargu līnija savu padarītu, bet kas metīs golus.
bet ko darīt ,ka 2/3 komandas spēlētāju ir čekeri?

     [+] [-]

, 2017-11-26 20:54, pirms 7 gadiem
ginger11 rakstīja: Cik maz Jūs vēlaties dzīvē, lai būtu laimīgs
Laime tas ir pavisam cits dvēseles stāvoklis un par to es neko neesmu teicis.

     [+] [-]

, 2017-11-26 20:57, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Gaidu pierādījumus, ka vienmēr esi pret krievu komandām. Tavi melīgie komentāri sportacentrā neskaitās. Bet droši vien jau nebūs, kā jau parasti.
Kādus pierādījumus tu gribi redzēt. Uzvarēt krievu komandas tas jau ir kopš bērnības iekšā. Tādēļ arī interesē VTB un KHL. Krievi jau paši sev ar šīm līgām taisa antireklāmu savai valstij. Īpaši jau KHL izceļas ar vājo organizāciju, mētājoties savos lēmumos. Par to kādi sadzīves apstākļi uzzin leģionāri apmeklējot Krieviju. Krievi pieraduši un pašiem laikam nav kauns par savas valsts infrastruktūru.

     [+] [-]

, 2017-11-26 20:59, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: bet ko darīt ,ka 2/3 komandas spēlētāju ir čekeri?
Tad arī esam tur kur esam tabulā. Šie čekeri labi noder izlasē,jo iemācījušies jaukt spēli pretiniekam, kapāt līdz spēku izsīkumam. Izlases treneris paņem kādus 6 labus čekerus no kuriem kādi 3 var kaut ko iemest un vēl kādus 7-9 pielasa pa plašo pasauli un izlase gatava uzbrukumā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja