Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Savickis: "Neesam bijuši pietiekami smalkjūtīgi"

Jānis Celmiņš

Savickis: "Neesam bijuši pietiekami smalkjūtīgi"
Juris Savickis
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Rīgas "Dinamo" padomes priekšsēdētājs Juris Savickis sarunā ar portālu Sportacentrs.com pauda apņēmību skaidrot situāciju, kas sasitīta ar klubam piešķirto sodu par kāškrusta izmantošanu pirmsspēles priekšnesumā. Vienlaicīgi gan viņš atzina, ka apelācija, visticamāk, netiks sniegta.

Jau vēstīts, ka Kontinentālā hokeja līga nolēmusi sodīt Rīgas "Dinamo" par priekšnesumu pirms mājas spēles pret Hantimansijskas 'Yugra", vēsta līgas mājaslapa. Klubam tika piespriesta viens miljons rubļu (15.8 tūkstošu latu) liela soda nauda.

"Brauksim skaidroties, tas ir skaidrs," īsi situāciju komentēja Juris Savickis. "Mums ir jāskaidro cilvēkiem lietas būtība. Vienam tas liekas tā, citam tā. Domāju, ka daudziem nemaz nav skaidrs, ko nozīmē katra konkrētā zīme. Cilvēki ir ieraudzījuši to, kā tur būtībā nemaz nebija. Katrai tautai ir savas zīmes, ko līgas vadība nemaz nezina. Mums nāksies to cilvēkiem skaidrot," teica Savickis.

Uz jautājumu, vai klubs varētu iesniegt oficiālu apelāciju, Savickis atbildēja nevienozīmīgi. "To es tā negribētu saukt. Pirmkārt, mēs skaidrosim lietas būtību, lai nākotnē šādi jautājumi nevienam nerastos. Šķiet neesam bijuši pietiekami smalkjūtīgi, mums tomēr jāsaprot, ka citās valstīs cilvēki šīs lietas uztver citādāk," pauda kluba vadītājs.

Svastiku savā simbolikā pagājušajā gadsimta vidū iekļāva nacisma ideoloģijas pārstāvji, taču latviešu tautas vēsturē svastikai ir daudz senāka un pavisam cita nozīme, un tā tiek dēvēta arī par ugunskrustu un kāškrustu. Dejas iestudētāja ir Latvijā labi pazīstamā horeogrāfe Taiga Ludborža, savukārt deju izpildījušas Nacionālo bruņoto spēku deju kopas „Bramaņi” un „Dižbramaņi”.

 +29 [+] [-]

, 2013-11-26 20:41, pirms 12 gadiem
khl grib dabūt pēdējo LV naudu - latus, kamēr vēl nav eiriķi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +17 [+] [-]

, 2013-11-26 20:43, pirms 12 gadiem
Only in Russia. Interesanti, kas bija iemesls lēmuma mainīšanai?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +38 [+] [-]

, 2013-11-26 20:44, pirms 12 gadiem
Ludzu izskaidojiet tiem atsaldetajiem pajoliniem, ka to simbolu ko vini uzskata par svastiku musu tautas jau izmantoja 2000 gadus pirms nacistiem un lai beidz vienreiz but tik jutigas kuces un meklet politiskus zemtekstus, spelejiet hokeju, ibiomatj

  +6 [+] [-]

, 2013-11-26 20:44, pirms 12 gadiem
skarabejs1 rakstīja: Only in Russia. Interesanti, kas bija iemesls lēmuma mainīšanai?
Lēmums vienkāršs. Kā jau totalitārā sistēmā nekāda rīkojuma neko mainīt droš vien pat nebija, bet viens nobijies činavnieks redzot dažus dusmīgus komentārus internetā un saprotot kas būs, ja lielais P.... nāca klajā ar ''pēc darbaļaužu lūguma...''

  +6 [+] [-]

, 2013-11-26 20:45, pirms 12 gadiem
āži ir un paliek āži...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2013-11-26 20:51, pirms 12 gadiem
Nelaizh mulkji, svétais Juri,maksá sodu un brauc pie Putina péc ordenja,par Latvijas téla "spodrináshanu"slávu tautu acís.Búsi pasútíjumu meistarígi izpildíjis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +16 [+] [-]

, 2013-11-26 20:52, pirms 12 gadiem
Nu es šo varu nosaukt tikai par bailēm. Un tāpēc arī Latvijā mēs pakļaujamies krieviem, jo nav drosmes kaut ko pateikt pretī (apelēt teiksim šajā gadījumā). Kauns..

  +7 [+] [-]

, 2013-11-26 20:52, pirms 12 gadiem
Krievija veido lielu impēriju,kas nesanāca PSRS laikā.

Es nekapeiku nemaksātu viņiem,ja dinamo maksās tas nozīme piekrišanu un tad viņiem būs taisnība,protams mēs zinam kā tas Tā nav,taka cīnaties,kā to dara Dinamo hokejisti,parādiet,ka jūs cīnaties par taisnību.

  +5 [+] [-]

, 2013-11-26 20:58, pirms 12 gadiem
Smieklīgi, ka Ģinama fani cepās. Tas tikai parāda, ka neko nesaprot par Ģinama un šīs līgas finansēm. Reāli tak nauda vienkārši no vienas kabatiņas tiks pārlikta otrā.

  +1 [+] [-]

, 2013-11-26 20:58, pirms 12 gadiem
Laikam krievēniem nepatīk šīssezonas Dinamo sniegums. Jāsāk kaut kā nospiest. Kā tad tas būs ka letiņi tagad mocīs krievu grandus. Gan jau grib iegriezt finansiāli lai nevar pavilkt!!!

  +1 [+] [-]

, 2013-11-26 20:59, pirms 12 gadiem
Paraleela_linija rakstīja: Uz jautājumu, vai klubs varētu iesniegt oficiālu apelāciju, Savickis atbildēja nevienozīmīgi. "To es tā negribētu saukt."

mīkstais
Varbūt gudrais, šinī gadījumā, RD intresēs ir lai šis gadījums pēc iespējas ātrāk noklustu un apelācija tur nepalīdzēs.. mani vairāk uzjautrināja frāze ''brauksim skaidroties'' jo tas kaut ko stipri atgādina un tas nav nostāvējies vīns pagrabā

  +9 [+] [-]

, 2013-11-26 21:00, pirms 12 gadiem
Samaksat sodu tas ir atzit savu vainu.Sakuma ir jaaizbrauc un japaskaidro siem auniem lietas butibu,un vienreiz japarada stingru mugurkaulu,nevis jaklanas visu muzu Krievijai.No otras puses vajadzeja padomat,kas var sanakt no sada pasakuma.Visi tacu zina,ja pakustini sudu,vins sak smirdet.

  +2 [+] [-]

, 2013-11-26 21:02, pirms 12 gadiem
Vispār ieteiku iepazīties ar to, ka ir ļoti daudz svastikas veidu, kas nemaz nav nacistu svastika:
Main/Non-Nazi Swastika - Television Tropes...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-11-26 21:06, pirms 12 gadiem
Lieta jau tāda, ka tur var skaidroties un ņemties cik grib, konkrētai cilvēku grupai tas viss ies gar ausīm kā saka tauta nesapratīs, ja palaidīs, Krievijā makaroni ausīs bāzti gadiem un viņiem ir sava vēsture, mums sava.

     [+] [-]

, 2013-11-26 21:07, pirms 12 gadiem
Varbūt vajadzētu būt vēl smalkjūtīgākiem un Dinamo logo tumšsarkanā krāsa jāpataisa gaišāka , nu kā krievu karogā ... Tad gan nebūs , kur piesieties...

 +30 [+] [-]

, 2013-11-26 21:07, pirms 12 gadiem
Katru reizi klausoties PSRS himnu jūtu riebumu

  +4 [+] [-]

, 2013-11-26 21:08, pirms 12 gadiem
Hindu svastika tá labáká

  +5 [+] [-]

, 2013-11-26 21:10, pirms 12 gadiem
Ar visu cieņu pret RD spēlētajiem, treneriem un darbiniekiem, kas kluba hierarhijā atrodas zemāk par padomes priekšsēdētaju, jāatzīst, ka man šī līga vairs nav aktuāla. Priecāšos par katru punktu un līdz ar to apbēdinātu lielās kaimiņzemes līdzjutēju, bet skatīties man vairs negribās..

  +6 [+] [-]

, 2013-11-26 21:11, pirms 12 gadiem
Nu ko krievi maksās krieviem gazproms.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-11-26 21:18, pirms 12 gadiem
Nu cik var malt - kāškrusts, svastika... Tas ir Laimas un Pērkona krusts! PUNKTS!

  +1 [+] [-]

, 2013-11-26 21:21, pirms 12 gadiem
Mīlas Bimbambols rakstīja: Smieklīgi, ka Ģinama fani cepās. Tas tikai parāda, ka neko nesaprot par Ģinama un šīs līgas finansēm. Reāli tak nauda vienkārši no vienas kabatiņas tiks pārlikta otrā.
Acīmredzot nesaproti par ko tas reālais cepiens ir.

  +6 [+] [-]

, 2013-11-26 21:26, pirms 12 gadiem
Kāds pārsteigums, ka vecais čekists izvēlas ignorēt šo faktu un ''braukt skaidroties''.

  +4 [+] [-]

, 2013-11-26 21:30, pirms 12 gadiem
Lai Savickis parada ar pirkstu aprakstu svastikai wikipedia...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-11-26 21:37, pirms 12 gadiem
Edgars Erix rakstīja: Nu cik var malt - kāškrusts, svastika... Tas ir Laimas un Pērkona krusts! PUNKTS!
Mums pašiem beidzot jātiek skaidrībā, vai himmnu ar Dievs svētī Latviju, vai pagāniskie simboli .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2013-11-26 21:42, pirms 12 gadiem
Te viss skaidrs, nemaz nav par ko cepties. Krievi visu saprot, bet tā zīme tikai kā labs iemesls, lai piebremzētu latišu izrādīšanos roģinas pasākumos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2013-11-26 21:48, pirms 12 gadiem
... jāpaņem gagarins... jaizmet sūdos un japasūta tā līga uz viņu trīs burtiem...

     [+] [-]

, 2013-11-26 21:48, pirms 12 gadiem
All-In-One* rakstīja: Nu es šo varu nosaukt tikai par bailēm. Un tāpēc arī Latvijā mēs pakļaujamies krieviem, jo nav drosmes kaut ko pateikt pretī (apelēt teiksim šajā gadījumā). Kauns..
Pamegini viniem to iestastit... sii svastika radusies 16 000 gadus pirms musu eras(!)....doma tas viniem interese? domaa vispar kads tur to zina? pus Latvijas urliku to nezina un doma ka tas ir Hitlera izgudrojums kautkads utml

japiekrit gan, ka vareja tacu padomat ka radis to Krievijaa,un zinot krieva attieksmi pret Latviju, rekinaties ar sekam...

driz varesim attaisnoties,atskaitities un sodus maksat ari par 18. novembri, Liigo utt.

nevis pateikt - NEE, mums pie kajas kas tas ir pie jums, bet pie mums tas ir ugunskrusts, bet labak samaksat sodu, un vel atvainoties

  +4 [+] [-]

, 2013-11-26 21:55, pirms 12 gadiem
Labi, ka Kombuļu Inese ar plikiem cičiem uz ledus neizskrēja, tad būtu vāks. DSQ garantēts.
Šitiem ornamentiem mēs tiksim pāri.

  +2 [+] [-]

, 2013-11-26 22:03, pirms 12 gadiem
andzadza rakstīja: ... jāpaņem gagarins... jaizmet sūdos un japasūta tā līga uz viņu trīs burtiem...
tā, tā..... neslikta doma, tikai nevajag izmest, bet pārkausēt, un no tā izvedot vidējo pirkstu un nolikt uz robežas....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-11-26 22:09, pirms 12 gadiem
Teemu Saxon rakstīja: kas visiem ir ar to Kombuļu Inesi// es kaut ko esmu palaidis garām, man nav zināms šis personāž.. kāds paskaidros kas viņa ir pāris vārdos?
Tas ir nožēlojami, nodzīvot līdz pensijas vecumam un saprast, ka neko uz šīs pasaules neēsi redzējis un dzirdējis. Tad labāk nezināt.

     [+] [-]

, 2013-11-26 22:15, pirms 12 gadiem
savickis nom...za!apelāaciju neiesniegs????!!!

  -1 [+] [-]

, 2013-11-26 22:16, pirms 12 gadiem
Ko zaudētu Latvijas hokejs, ja pašmāju "ģinamka" izstātos no KHL ?

neko, jo nekas jau ar to nav iegūts (dažus neadekvātus un pārvērtētus spēlētāju līgumus neskaitot). Uz olimpiādi un pasaules čempionātu brauktu tāpat.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-11-26 22:18, pirms 12 gadiem
MIIKSTAIS!

  +3 [+] [-]

, 2013-11-26 22:18, pirms 12 gadiem
Anglijā dzīvo Hitleram ļoti līdzīgs kucēns - DELFI

Iedomājos, kas notiktu, ja uz Arēnu, kāds ar šadu suni atnāks

  +1 [+] [-]

, 2013-11-26 22:30, pirms 12 gadiem
Sentis Paukštello rakstīja: Ko zaudētu Latvijas hokejs, ja pašmāju "ģinamka" izstātos no KHL ?

neko, jo nekas jau ar to nav iegūts (dažus neadekvātus un pārvērtētus spēlētāju līgumus neskaitot). Uz olimpiādi un pasaules čempionātu brauktu tāpat.
Dažiem čaļiem uz darbu būtu jāiet tālāk...............

     [+] [-]

, 2013-11-26 22:35, pirms 12 gadiem
Nu ko, Juri, ziepes un maku kabatā - un uz Maskavu. Bet, ja nopietni, tad krievus neviens neuztver kā nopietnus un puslīdz prognozējamus partnerus. Atkal šņabi sarīsies - un atkal citi noteikumi radīsies.

  -1 [+] [-]

, 2013-11-26 22:37, pirms 12 gadiem
Nav ko krievu līgā ar saviem simboliem plivināties, nenāksies maksāt. 4. decembrī Zemgales derbijā var savus tūkstošgadīgos brīnumus demonstrēt un par to nekas nebūs.

  +3 [+] [-]

, 2013-11-26 22:44, pirms 12 gadiem
Jautājums:
1) Vai kāds no Jums gribētu strādāt pie priekšnieka, kurš neatzīst Latvijas okupācijas faktu ?
2) Vai kāds no Jums ietu uz šāda tipa koncertu ?

Bet uz spēlēm ejam.... Divkosīgi esam. Tāpat kā Savickis un visa KHL. Un brīnāmies ka jumts sagrūst un vainīgo nav.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-11-26 22:55, pirms 12 gadiem
pašsaprotami.

Sākumā pateica ka nekā nav, bet atceroties cik daudz Latvija un Latvijā runā "labas" lietas par Krieviju, tad iebāza vienkārši sejā, lai parādītu kas ir saimnieks.

  +3 [+] [-]

, 2013-11-26 22:57, pirms 12 gadiem
Kas tu Savicki pa veci vispār esi?!
Nu tāds kā "caurums"

     [+] [-]

, 2013-11-26 22:58, pirms 12 gadiem
your_ufo rakstīja: KHL padome vēlas konfliktu. Vienkārši nepieļausim to, būsim smalkjūtīgi un pateiksim “lūdzu piedodiet“. Un nākamajā reizē atradīsim mazāko pretenziju pret pašu KHL padomi un IZ.DRĀ.ZĪ.SIM viņus tā kārtīgi lai atceras!
lielais drā.zējs tu saproti ka viņiem ir pilnīgi pie vienas vietas tavs viedoklis un pat ja nav, tad cilvēks, kurš šo visu pasūtīja ir nenormāli priecīgs par tavu reakciju?

  +1 [+] [-]

, 2013-11-26 23:02, pirms 12 gadiem
Savickis kā vienmēr krieviem dirsu laiza...

  +1 [+] [-]

, 2013-11-26 23:03, pirms 12 gadiem
your_ufo rakstīja: KHL padome vēlas konfliktu. Vienkārši nepieļausim to, būsim smalkjūtīgi un pateiksim “lūdzu piedodiet“. Un nākamajā reizē atradīsim mazāko pretenziju pret pašu KHL padomi un IZ.DRĀ.ZĪ.SIM viņus tā kārtīgi lai atceras!
Pareizi, atdosim Krieviem RD ielikto GAZPROM naudu un spēlēsim LAČ. Nevienu Krievu klubu LAČā nelaidīsim, kaut tas SKA būtu. Lai tup pie robežas uz ceļiem un lūdzas!
Šodien pat jādzer nav, pilnīgā autā no komentiem un raxtiem !

  +1 [+] [-]

, 2013-11-26 23:07, pirms 12 gadiem
sundins rakstīja: Katru reizi klausoties PSRS himnu jūtu riebumu
tā himna Latvijā ir aizliegta ar likumu. Būtībā pēc katras spēles arēnā ir jāmaksā sods... tāpat cska un ska logo ir saskatāmas aizliegtās zīmes. Šeit tas nevienu neuztrauc un visi izliekas neko neredzam. Kauns
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-11-26 23:10, pirms 12 gadiem
Žēl, ka Jurim tik ļoti patīk slāvu sēžamvietas garša...Patīk tik ļoti, ka to laiza vienā laidā. Un ielīst arī grib...
Ja nebūs apelācijas, tad tas nozīmēs, ka krieviem bijsi taisnība un tad mēs atkal būsim fašistu cūkas, utt. Un tas viss viena mīksta letiņa dēļ.

  -1 [+] [-]

, 2013-11-26 23:11, pirms 12 gadiem
KHL ir internacionāls pasākums, nevis nacionālais čempionāts. Ja gribi piedalīties starptautiskā pasākumā, nedaudz jāpiedomā kā tavas darbības uztvers citi. Kā to neviens neiedomājās, tas man patiešām nav skaidrs, it īpaši tādam čekistam ar pieredzi kā Sv. Jurim tas jau nu bija jāsaprot.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-11-26 23:20, pirms 12 gadiem
file rakstīja: tā himna Latvijā ir aizliegta ar likumu. Būtībā pēc katras spēles arēnā ir jāmaksā sods... tāpat cska un ska logo ir saskatāmas aizliegtās zīmes. Šeit tas nevienu neuztrauc un visi izliekas neko neredzam. Kauns
tur ir atrunas . Itkā nedrīks, bet tomēr drīkst. To par godu 9. maijam un KHLam atstāja.

"aizliegumam noteikti izņēmuma gadījumi, kad minēto simbolu izmantošanas mērķis nebūs saistīts ar totalitāro režīmu slavināšanu vai izdarīto noziedzīgo nodarījumu attaisnošanu."

  +1 [+] [-]

, 2013-11-26 23:20, pirms 12 gadiem
Sportiskais Kobolds rakstīja: KHL ir internacionāls pasākums, nevis nacionālais čempionāts. Ja gribi piedalīties starptautiskā pasākumā, nedaudz jāpiedomā kā tavas darbības uztvers citi. Kā to neviens neiedomājās, tas man patiešām nav skaidrs, it īpaši tādam čekistam ar pieredzi kā Sv. Jurim tas jau nu bija jāsaprot.
kas tur starptautisks???
Krievijas čempionāts ar krieviem piederošiem klubiem, līgā, kuru 100% vada krievi. Tīrs Krievijas nacionālais čempionāts

     [+] [-]

, 2013-11-26 23:21, pirms 12 gadiem
LUPATA Savicka kungs ir un nekas vairāk
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-11-26 23:25, pirms 12 gadiem
Palūgsim SKA un CSKA aizkrāsot zvaigznes ar zaļīem kvadrātiem, kad spēlēs Latvijā.

     [+] [-]

, 2013-11-26 23:32, pirms 12 gadiem
mnbvc rakstīja: vins teica pasakums nevis cempionats. un tas ari ir interacionals pasakums kura piedalas 8 valstis
Neviena valsts tur nepiedalās. Tas ir klubu čempionāts nevis izlašu. Pie tam visi klubi tieši vai netieši pieder krieviem un tiek finansēti par krievu naudu.

un tas ari ir interacionals pasakums

Ja ar šo tu domāji "iracionāls", tad es tev piekrītu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-11-26 23:42, pirms 12 gadiem
Spēcīgi teikts, BRĀL..!
ar96 rakstīja: Ludzu izskaidojiet tiem atsaldetajiem pajoliniem, ka to simbolu ko vini uzskata par svastiku musu tautas jau izmantoja 2000 gadus pirms nacistiem un lai beidz vienreiz but tik jutigas kuces un meklet politiskus zemtekstus, spelejiet hokeju, ibiomatj

  +1 [+] [-]

, 2013-11-26 23:44, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: kas tur starptautisks???
Krievijas čempionāts ar krieviem piederošiem klubiem, līgā, kuru 100% vada krievi. Tīrs Krievijas nacionālais čempionāts
Principā piekrītu, bet tādā gadījumā it īpaši nedrīkstēja izmantot kaut ko tādu ko čempionāta organizētāji uzskata par nacistisko simboliku. Tagad sanāk tā, ka Sv. Juris ir iekakājis pats savā sauso brokastu trauciņā.

     [+] [-]

, 2013-11-26 23:44, pirms 12 gadiem
Ugunskrusts, tā ir Hiperborejas zīme, mums ir Ūsiņš!

https://www.youtube.com/watch?v=53k...

     [+] [-]

, 2013-11-26 23:46, pirms 12 gadiem
Lupata!

  +2 [+] [-]

, 2013-11-26 23:49, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: kas tur starptautisks???
Krievijas čempionāts ar krieviem piederošiem klubiem, līgā, kuru 100% vada krievi. Tīrs Krievijas nacionālais čempionāts
Bet par ko tad visiem cepiens? krievu klubs kārto attiecības ar krievu līgu, kāds te sakars ar latviešu patriotismu, zīmēm utt.?

  +4 [+] [-]

, 2013-11-26 23:50, pirms 12 gadiem
Krievi paši ir izmantojuši "svastiku" savās naudaszīmēs.. Tas jau nekas, ka viņi to darīja pirms Hitlera..
Vajadzētu sodīt krievus.. Vismaz pēc viņu loģikas..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-11-27 00:46, pirms 12 gadiem
ar96 rakstīja: Ludzu izskaidojiet tiem atsaldetajiem pajoliniem, ka to simbolu ko vini uzskata par svastiku musu tautas jau izmantoja 2000 gadus pirms nacistiem un lai beidz vienreiz but tik jutigas kuces un meklet politiskus zemtekstus, spelejiet hokeju, ibiomatj
Nu pietiek cirst! Tā bija sena vēsture, bet daudz nesenākā vēsturē nacisti ar līdzīgu simbolu taisīja sūdus. Nu tu neiestāstīsi visi pasaulei ko mūsu mazā tauta ir lietojusi.
Pa visam nesen tika sodīts futbolists, kurš pacēla roku sveicienā, kas atgādina nacistu sveicienu. Un tu vari stāstīt cik gribi ka romieši šo sveicienu lietoja pirms 2000 gadiem..

     [+] [-]

, 2013-11-27 01:08, pirms 12 gadiem
Un pret mums VINJI vienmer ir smalkjutigi! Visur, kur vien var sagaida ar okupantu (CCCP) simboliku! Atsaldetie aborigeni!

  +2 [+] [-]

, 2013-11-27 01:22, pirms 12 gadiem
Habarovskai( Amur), tak nauda kautkur jāsagrabina.

     [+] [-]

, 2013-11-27 01:33, pirms 12 gadiem
Vo Jurkam kujova, jazvana Makarchikam jasaka, lai uzsauc privato deju pa pitnaru
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2013-11-27 07:10, pirms 12 gadiem
Tagad kad skanēs PSRS himna arēnā rīga, jāsvilpj nost tie priduraki, lai redz kādu naidu viņi ir sakurinājuši

  +3 [+] [-]

, 2013-11-27 07:45, pirms 12 gadiem
Kam šis tracis izdevīgs?Vai tik ne Krievijai?Pēc loģikas Savickim būtu jāzaudē amats,ja maizes devēji būtu sadusmojušies,bet viņi tik pakrata pirkstu.Varbūt vēl ordeni piešķirs par labi izpildītu pasūtījuma darbu.
Vēl jau varētu pa kluso paaugstināt amatā, teiksim Iteras koridoros, un sacīt.Lūk mēs sodījām "vaininieku" un noņēmām no amata RD.Iecelt jaunu nezināmāku darboni par RD vadītāju.Variantu daudz.Spēlē tik tālāk.

  +2 [+] [-]

, 2013-11-27 08:48, pirms 12 gadiem
Ātri jāsāk pārrunas ar Somijas, Zviedrijas, Vācijas vai Čehijas līgām. Izskatās , ka tūlīt būšu pievienojies zuša, nameja,abraga u.t.t. viedoklim, ka šī līga Latvijai ir naidīga un nav nepieciešama.

  +5 [+] [-]

, 2013-11-27 09:02, pirms 12 gadiem
BET tikmēr Krievijā. ';

  +1 [+] [-]

, 2013-11-27 09:03, pirms 12 gadiem
Nezinu kā jūs,bet es katru RD spēli gaidu,kā svētkus un vairāk vai mazāk uzskatu,ka sportā nevajadzētu meklēt kaut kādus zemtekstus,kas nav saistīti ar sportu...protams ka KHL rīcība šajā ziņā ir super idiotiska un nesaprotama,bet tanī pašā laikā gribētos paskatīties acīs tai izcilajai Ludboršai un pajautāt vai viņas intelekts ir pietiekams,lai saprastu,ka tajā galā tieši tā to sapratīs,kā tas ir saprasts šobrīd...komandai un līdzjutējiem jau tas baigi nāk pa labu!!!

  +2 [+] [-]

, 2013-11-27 09:17, pirms 12 gadiem
Sentis Paukštello rakstīja: Ko zaudētu Latvijas hokejs, ja pašmāju "ģinamka" izstātos no KHL ?

neko, jo nekas jau ar to nav iegūts (dažus neadekvātus un pārvērtētus spēlētāju līgumus neskaitot). Uz olimpiādi un pasaules čempionātu brauktu tāpat.
Nu ko tik izcili debīlu var pateiklt tikai cilvēks,kam intresi par hokeju ir tik daudz,cik divreiz gadā noskatīties kādu spēli...ai nu der jau arī,ja kāds pasakā kāds rezultāts...

  +1 [+] [-]

, 2013-11-27 09:40, pirms 12 gadiem
Ko visi cepas?
Nu palaida priekšnesumu ar latvju zīmēm. Nu ir mums viena zīme ugunskrusts. Nu ir tāda zīme ar nacistiem. Nu ir kaut kāda apsēstība krieviem ar to nacismu. Tāpat kā mums ar komunismu. Var saprast abas puses.
KHL ar šo lēmumu vēlas, lai mēs turpmāk izvairītos no ugunskrusta lietošanas.
Nu tad nelietojam to vairs. Viss!!!

     [+] [-]

, 2013-11-27 10:44, pirms 12 gadiem
Vajag uzzināt Jura Savicka epastu, uzrakstīt sūdzības vēstuli.
Vārbūt tad viņš sāks saprast, ka viņš jau pārāk traki laiza dupuli slāvu tautai ?!?!?

  +2 [+] [-]

, 2013-11-27 11:06, pirms 12 gadiem
kaajaas necelshos pie CCCP himnas

  +1 [+] [-]

, 2013-11-27 12:09, pirms 12 gadiem
Nu jau kādu laiku 80% no manas līdzjušanas DR ir Ozoliņa faktors. Priecājos par Ozo uzvarām un lielisko spēli. Kad Ozo aizies no DR, šaubos, vai vēl jutīšu tā līdzi šai komandai.

     [+] [-]

, 2013-11-27 12:11, pirms 12 gadiem
fingaz rakstīja: Vajag uzzināt Jura Savicka epastu, uzrakstīt sūdzības vēstuli.
Vārbūt tad viņš sāks saprast, ka viņš jau pārāk traki laiza dupuli slāvu tautai ?!?!?
Un tu tiešām ceri, ka dēļ kaut kāda e-pasta viņš atteiksies no ļimoniem, lai tikai izpatiktu kādam latvietim? Ja Juris pat televīzijas tiešraidē nespēj atzīt Latvijas okupāciju, tad kāda tur vispār vēl var būt runāšana...

  +3 [+] [-]

, 2013-11-27 12:18, pirms 12 gadiem
berzs rakstīja: Ko visi cepas?
Nu palaida priekšnesumu ar latvju zīmēm. Nu ir mums viena zīme ugunskrusts. Nu ir tāda zīme ar nacistiem. Nu ir kaut kāda apsēstība krieviem ar to nacismu. Tāpat kā mums ar komunismu. Var saprast abas puses.
KHL ar šo lēmumu vēlas, lai mēs turpmāk izvairītos no ugunskrusta lietošanas.
Nu tad nelietojam to vairs. Viss!!!
ja godīgi, īpašu apsēstību ar komunismu latviešiem neredzu. Nav gluži tā, ka mēs pa īstam aiztiekam, piemēram 9.maija svinētājus. Jā, iekomentē šo to, bet reālas sankcijas jau nav.

Domājams, ka esam vienkārši pārauguši to krievpadomju kultūras līmeni, un vidējam latvietim ir vienkārši vienalga. Esam akceptējuši, ka dažiem ir dīviani uzskati un viņi drīkst tos plivināt. Tā saucās kulturālisma iezīme. Varam būt nedaudz lepni, vispār.

     [+] [-]

, 2013-11-27 12:37, pirms 12 gadiem
file rakstīja: tā himna Latvijā ir aizliegta ar likumu. Būtībā pēc katras spēles arēnā ir jāmaksā sods... tāpat cska un ska logo ir saskatāmas aizliegtās zīmes. Šeit tas nevienu neuztrauc un visi izliekas neko neredzam. Kauns
Šādu info vajag sūtīt Dinamo Rīgas preses sekretāriem , lai kautko dara un domā..

  +2 [+] [-]

, 2013-11-27 12:40, pirms 12 gadiem
Erikovič rakstīja: Nezinu kā jūs,bet es katru RD spēli gaidu,kā svētkus un vairāk vai mazāk uzskatu,ka sportā nevajadzētu meklēt kaut kādus zemtekstus,kas nav saistīti ar sportu...protams ka KHL rīcība šajā ziņā ir super idiotiska un nesaprotama,bet tanī pašā laikā gribētos paskatīties acīs tai izcilajai Ludboršai un pajautāt vai viņas intelekts ir pietiekams,lai saprastu,ka tajā galā tieši tā to sapratīs,kā tas ir saprasts šobrīd...komandai un līdzjutējiem jau tas baigi nāk pa labu!!!
Skaisti izteicies +

  +1 [+] [-]

, 2013-11-27 12:43, pirms 12 gadiem
berzs rakstīja: Ko visi cepas?
Nu palaida priekšnesumu ar latvju zīmēm. Nu ir mums viena zīme ugunskrusts. Nu ir tāda zīme ar nacistiem. Nu ir kaut kāda apsēstība krieviem ar to nacismu. Tāpat kā mums ar komunismu. Var saprast abas puses.
KHL ar šo lēmumu vēlas, lai mēs turpmāk izvairītos no ugunskrusta lietošanas.
Nu tad nelietojam to vairs. Viss!!!
Nu tas viss tākā jā , bet kur ir pašcieņa ja draud izmest no līgas un utt.!?
- Man ļoti patīk skatīties Hokeju kopumā KHL līgas spēles , gribētu arī lai turpmāk DR tur kapātu , bet tas nav normāli ja tevi uzskata par neko un tur pie siksnas kā suni..

  -2 [+] [-]

, 2013-11-27 13:06, pirms 12 gadiem
Pārmetumus saņem tikai RD (t.i. Latvija, uz ko norāda krievu prese, jaucot iekšā politiku), bet kāpēc KHL (t.i. Krievijas puse) neievēro svēto patiesību, ka sportsa ar politiku NAV jājauc kopā. Tas ir klajš mēģinājums norādīt Latvijas vietu un tā ir POLITIKA, Krievijas.
Un cilvēkiem nevajag uz šo sodu pavilkties.

Ir izskanējusi interesanta doma sabiedrībā - kas notiks, ja līdzjutēji apmeklēs spēli Arēnā Rīga ar izlases krekliem un zīmēm, kas uz tā. Visi. Vai tā tiks klasificētā, kā līdzjutēju izrādītā necieņa un DR diskvalificēs, t.i. atvērs durvis uz izeju

     [+] [-]

, 2013-11-27 16:29, pirms 12 gadiem
Protams, ka neiesniegs apelāciju, jo nekodīs jau rokā, kas baro! Bet ši ir tā reize, kad vajadzētu parādīt savu nostāju un nacionalitātes spēku nevis locīties katras maigās varas priekšā!!! Vai tad nerodas nevienam jautājums, kādēļ pirms nedēļas KHL vēl nebija nekādu pretenziju, bet pēķšņi domas ir mainītas un piešķirts sods.
Uzskatu, ka ja netiks iesniegta apelācija no Dinamo vadības puses, tad tas būtu jādata fanu klubam un jāboikotē kāda no turpmākajām mājas spēlēm....

  -2 [+] [-]

, 2013-11-27 17:57, pirms 12 gadiem
Nu Mudaks, ko tur teikt.

     [+] [-]

, 2013-11-27 20:03, pirms 12 gadiem
Ja RD būtu aiz 8_ka strīpas ,tad nekas nenotiktos,BET par cik "fašisti"(atvainojiet,bet70% RU mūs par tādiem uzskata) JOPROJĀM IR 3_jā vietā turnīra tabulā ,tad kaut kas jādara ,lai "tumsoņas" noliktu pie vietas......

     [+] [-]

, 2013-11-28 08:50, pirms 12 gadiem
Vajag ieziepēties, tad, Savicka kungs, vieglāk ielīst.

     [+] [-]

, 2013-11-28 09:34, pirms 12 gadiem
Jau no sākta gala šķiet dīvaini, ka pirms KHL spēlēm tiek atskaņotas himnas. loģiski, ka tas notiek pirms izlašu spēlēm vai kādām citām neregulārām starpvalstu komandu sacenssībām, bet pirms katras regulārā čempionāta spēles - priekš kam ? Nu tas, ka krievi var patīksmināties par savu meldiņu, tas skaidrs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja