Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Bisenieks: "Ja tā Krievija dod naudu, tad kāpēc mums to neizmantot?"

Gatis Druvietis
Gatis Druvietis

Bisenieks: "Ja tā Krievija dod naudu, tad kāpēc mums to neizmantot?"
Gints Bisenieks
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, F64

Sarunā ar radio Pieci.lv hokeja kluba "Kurbads" galvenais treneris Gints Bisenieks nav pārliecināts, ka Rīgas "Dinamo" būtu jāfinansē no valsts budžeta, taču šāda komanda mums ir vajadzīga. Viņaprāt, neesam lieli zaudētāji, ja spēlējam Krievijas līgā par krievu naudu. Līdz ar "Dinamo" mūsu spēlētāju meistarība ir augusi, tas nepieciešams arī Latvijas nacionālajai izlasei.

Vai valstij būtu jāfinansē Rīgas "Dinamo" klubs? "Aktuāli tas varētu būt tādā gadījumā, ja mums nebūs šī Krievijas nauda. Nezinu, vai vajadzētu finansēt valstij. Varbūt vajag sakārtot azartspēļu biznesu, lai būtu tie nodokļi, no kā finansēt šo pasākumu. Vai jāsakārto nodokļu politiku, lai lielie uzņēmumi būtu ieinteresēti ieguldīt sportā. Protams, ka valstij tas ir prestiži, ka mums ir tāda komanda un zīmols, tautai tas vajadzīgs," norāda hokeja eksperts Gints Bisenieks. "Runājot par Krievijas naudu… Ja mēs gribam būt tik ļoti lojāli savā ārpolitikā, tad varētu stāties ārā no tās līgas un nebūt tur. Bet tajā pašā laikā ir zināms tas teksts, ka nevajag jaukt sportu ar politiku un tā tālāk. Es domāju, ja tā Krievija dod naudu, tad kāpēc mums to neizmantot? Mums taču tā nav jāatdod viņiem atpakaļ. Un mēs neesam briesmīgi zaudētāji, ja Krievijas līgā spēlējam par krievu naudu."

Speciālists atzīst, ka mūsu spēlētāji iegūst no tā, ka ir tāda komanda. "Spēles kvalitāte uzlabojusies. Daudzi izlases spēlētāji tagad spēlē augstākā līmenī nekā viņi spēlēja pirms tam, viņu meistarība augusi," atzīst Bisenieks. "Ja tas "Dinamo" nebūtu bijis, tad viss būtu bijis drusku savādāk. Pirms tam mēs spēlējām Baltkrievijas čempionātā, Dānijā, daži Zviedrijā un Somijā, kaut kur Vācijā. Bet tagad spēlētāji ir savākti šajā komandā, kas spēlē Latvijas hokeju."

Izmantotie resursi:
Radio Pieci.lv

Slēpts komentārs: spēlmanis

     [+] [-]

, 2014-09-26 18:34, pirms 10 gadiem
Vispār jau Bisenieks ir Kurbada treneris.. uzskatu, ka tas tomār ir augstāks amats nekā Pērkona treneris.

  +1 [+] [-]

, 2014-09-26 18:34, pirms 10 gadiem
Krievi tak naudu nedod, cik runā....

  +1 [+] [-]

, 2014-09-26 18:39, pirms 10 gadiem
Es nesaprotu kāds baigais labums tas ir izlasei ka ir Dinamo Rīga?

Nu mēs PČ esam tur pat kur bijām pirms KHL un Dinamo! OS Sočos, es teiktu ka tas vairāk bija T Nolana nopelns ka tikām tik augstu!

Mūsu sportisti dzīvo uz kredītiem lai varētu sportot, mūsu jaunatnes sports balstās uz vecāku pleciem un Bisenieka kungam to vajadzētu zināt vislabāk jo pa lielam viss jaunatnes hokejs balstās tikai uz vecākiem!

Atbalstam tos sportistus kas šodien nes Latvijas vārdu pasaulē, ved mājās medaļas, atbalstam jaunatnes sportu lai panākumi ir arī rīt un parīt!

Galu galā ceļam sporta ēkas kur trenēties šiem sportistiem lai nav pa pasauli jāskraida kā bezpjumtniekiem kā tas ir šodien!

Nu nedrīkst ar vieglu roku katru gadu dot 12-15 milj eiro no valsts maka vienam hokeja klubam kas nodrošinās labu dzīvi 25-30 šā kluba cilvēkiem kamēr pārējie Latvijas sportisti turpinās dzīvot kā bomži kgan būtu pelnījuši daudz lielāku atbalstu no savas valsts!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2014-09-26 19:13, pirms 10 gadiem
"Nu mēs PČ esam tur pat kur bijām pirms KHL un Dinamo!" Tu narkomāns esi vai tiešām neredzi neko, kas ir tālāk par tavu degunu? Visas pasaules hokejs progresē un ja nebūtu KHL ar Dinamo, tad diez vai mums izdotos tikt līdzi.

sandis444444 rakstīja: Es nesaprotu kāds baigais labums tas ir izlasei ka ir Dinamo Rīga?

Nu mēs PČ esam tur pat kur bijām pirms KHL un Dinamo! OS Sočos, es teiktu ka tas vairāk bija T Nolana nopelns ka tikām tik augstu!

Mūsu sportisti dzīvo uz kredītiem lai varētu sportot, mūsu jaunatnes sports balstās uz vecāku pleciem un Bisenieka kungam to vajadzētu zināt vislabāk jo pa lielam viss jaunatnes hokejs balstās tikai uz vecākiem!

Atbalstam tos sportistus kas šodien nes Latvijas vārdu pasaulē, ved mājās medaļas, atbalstam jaunatnes sportu lai panākumi ir arī rīt un parīt!

Galu galā ceļam sporta ēkas kur trenēties šiem sportistiem lai nav pa pasauli jāskraida kā bezpjumtniekiem kā tas ir šodien!

Nu nedrīkst ar vieglu roku katru gadu dot 12-15 milj eiro no valsts maka vienam hokeja klubam kas nodrošinās labu dzīvi 25-30 šā kluba cilvēkiem kamēr pārējie Latvijas sportisti turpinās dzīvot kā bomži kgan būtu pelnījuši daudz lielāku atbalstu no savas valsts!

     [+] [-]

, 2014-09-26 19:18, pirms 10 gadiem
Interesanti ko viņš teiks, kad šeit iebrauks krievu tanki? Arī priecāsies?

 +10 [+] [-]

, 2014-09-26 19:25, pirms 10 gadiem
Bisenieks: "Ja tā Krievija dod naudu, tad kāpēc mums to neizmantot?"

tiesi manas domas, jau sen ta saku, Ja krievi ir tiks stulbi ka neinveste sava valsti, bet dod kaut kadam dr, man tikai prieks.

  +1 [+] [-]

, 2014-09-26 19:25, pirms 10 gadiem
asta rakstīja: "Nu mēs PČ esam tur pat kur bijām pirms KHL un Dinamo!" Tu narkomāns esi vai tiešām neredzi neko, kas ir tālāk par tavu degunu? Visas pasaules hokejs progresē un ja nebūtu KHL ar Dinamo, tad diez vai mums izdotos tikt līdzi.
Es saku - ja Dinamo cena ir 12-15 milj eiro no valsts maka katru gadu tad tā ir citu Latvijas sportistu un jaunatnes sporta apzagšana!

Cilvēki akli ir ka neredz kā dzīvo un cīnās par izdzīvošanu mūsu elites sportisti? Kas notiek ar jaunatnes sportu?

Martins Dukurs nesen intervijā teica ka diez vai varēs noturēt komandā vācu treneri jo finanses to neļauj!

Andrejs Rastorgujevs vel šodien cīnās ar finansēm lai varētu pilnvērtīgi aiizvadīt jauno sezonu!

Daudzi mūsu sportisti ņem kredītus lai turpinātu sportot un tie nav sportisti kuri savā sporta veidā iet pa lejas galu, bet gan iet pa spici!

  +6 [+] [-]

, 2014-09-26 19:26, pirms 10 gadiem
No valsts maka var atbalstīt vietējo hokeja līgu. Ja valsts būtu tik bagāta. Vispār jau nabagi neesam, bet ir kaut kāds 100 vai vairāk naudas nāsīs vilcēju, līdz ar to visur kaut kas nepietiek, ne hokejam, ne ziemas sportiem kopsummā, ne futbola stadionam, ne vasaras sportistiem, ne medicīnai, ne izglītībai, ne ceļu sakārtošanai utt.
Neskatoties uz Eiropas ieguldījumu, mums nekā praktiski nav...

  -2 [+] [-]

, 2014-09-26 19:30, pirms 10 gadiem
Ir tas Dinamo devis so to izlasei, si briza izlases speletajiem ir laba spelu prakse, tacu vini jau ir pieredzejusi un atrastu sev darbu citur, Latvijas hokejam lielaka nozime ir HK Riga, jo tur var nobriest jaunatne un tad papasauli doties meklet sev klubus, jo savadak tur labi ja 1/4 atrastu kaut cik normalu klubu arzemes, parejie maltos par vietejo cempi, vai kur Francijas, Italijas otrajas ligas, vai pat vispar beigtu karjeru. Ta ka sie projekti liela mera ir saistiti uzskatu Dinamo par pozetivu lietu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-09-26 19:53, pirms 10 gadiem
Tikmēr kamēr Bisenieks vai kāds cits man nespēs paskaidrot ko Latvija atdod pretī par šo ''laipno'' Ģinamas sponsorēšanu, es nepiekritīšu nekādiem-....... kāpēc mums to neizmantot?
Jebkurš normāli spriest spējīgs cilvēks saprot, ka krievi nedod naudu par skaistām acīm, un kur nu vel priekš hokeja attīstības Latvijā.

  +7 [+] [-]

, 2014-09-26 19:57, pirms 10 gadiem
Вежливые люди rakstīja: iebruks krievu tanki. Labāk priecājies, ka esi NATO marionete
Pirms gada krievu pa#oļi un viņu līdzskrējēji citās valstīs kas šobrīd atbalsta iebrukumu Ukrainā, neticēja ka Putins būs tik d#bīls kr#plis un iebruks citā valstī.
Latvijā, Eiropā lielākā daļa cilvēku kaut ko atbalsta, kaut ko nē, bet tādi kā tu, Putinam mutē skatās un vienmēr māj ar galvu.

  +4 [+] [-]

, 2014-09-26 20:00, pirms 10 gadiem
lonja rakstīja: Riebjas visi šitie pretīgie smirdētāji!It kā paši neņemtu algu,ja strādātu uzņēmumā,kas pieder Krievijas pilsonim.Nu kaut vai huys.Maksātu viņam algu 3000eur Krievijas pilsonis Ivanovs.Viņš neņemtu?tik tizlu loģiku kā no visiem šitiem namejveidīgajiem,es dzīvē neesmu dzirdējis!
Lašara, Tu vienreiz ieslēdz arī domāšanu.
Ja krievu uzņēmējam pieder uzņēmums Latvijā, tad tādā gadījumā +/- viss ir skaidrs, ka šeit ir normāls biznesa process, bet ja krievi pumpē n-tos miljonus projektā no kura tiem naudas izteiksmē atlec atpakaļ kaut kādi graši (labākā gadījumā 50%), tad jebkurš normāli domājošs cilvēks uzdos jautājumu kādas ir krievu intereses tā darīt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-09-26 20:05, pirms 10 gadiem
AlusBurts rakstīja: Ivars atkal ar savam paranojam ir klat personigi es sarakstos ar daudziem Hokeja faniem Krievija,ari ar viniem so jautajumu esmu apspriedis nekadas "IMPERIJAS ATJAUNOSANAS" nolukus, jeb "maigas varas" ieviesanu viniu izteikumos nebija viss ir vienkarsak par vienkarsu proti, Rigas Dinamo ir POPULARS BRENDS no Padomijas laikiem un daudzi tukstosi lidzjuteji ar stazu lioti labi atceras so komandu ka SAVDABIGU, izteikti CITU,neka parejas PSRS komandas tapec si kluba atjaunosa ir notikumus ne tikai Latvija,bet ar visa pareja postpadomju Hokeja telpa tas rod papildus interesi hokeja cienitajiem,tapec ari tiek iedalita nauda ta darbibai
Lai arī cik profilus nenomainītu, Tu man būsi ignorēto sarakstā vienmēr.
Man ar tādiem ................... nekādas diskusijas nebūs.
Vari pat nemēģināt mani uzrunāt caur komentāriem.

  +2 [+] [-]

, 2014-09-26 20:08, pirms 10 gadiem
Nevajag sportistiem vai treneriem uzdot jautājumus par politiku. Tikpat labi var par to pajautāt kādam garāmgājējam uz ielas un publicēt sportacentrā.

Diez vai Dombrovskim kāds prasa, ko PČ vārtos izlasē likt.

  +2 [+] [-]

, 2014-09-26 20:09, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tikmēr kamēr Bisenieks vai kāds cits man nespēs paskaidrot ko Latvija atdod pretī par šo ''laipno'' Ģinamas sponsorēšanu, es nepiekritīšu nekādiem-....... kāpēc mums to neizmantot?
Jebkurš normāli spriest spējīgs cilvēks saprot, ka krievi nedod naudu par skaistām acīm, un kur nu vel priekš hokeja attīstības Latvijā.
Un tu vel neesi sapratis, lai KHL izskatitos pec kaut ka globalaka nevis krievijas cempja, lai ieriebtu eiropai, lai atgadinatu par sevi un varetu teikt, bez mums jums nebutu hokeja, ka ari dazu vieglak ietekmeju cilveku likt ticet pasakai cik Krievija ir laba naciet atpakal.
Neko taustamu no tas sponsoresanas krievs neiegus, tapec jau nevelas to vairs darit, realaku ietekmi vins iegutu, ja ar visadiem aplinkus celiem no skandinaviem saktu izpirkt Latvijas zemi un uznemumus, bankas.

  +2 [+] [-]

, 2014-09-26 20:10, pirms 10 gadiem
Neko nepareizu jau vins nepateica. Un vins ir cilveks, kas kaut ko no hokeja tomer saprot. Atskiriba no vairuma bedigi slavenajiem sportacentrs.com komentetajiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-09-26 20:20, pirms 10 gadiem
Zombijs rakstīja: Un tu vel neesi sapratis, lai KHL izskatitos pec kaut ka globalaka nevis krievijas cempja, lai ieriebtu eiropai, lai atgadinatu par sevi un varetu teikt, bez mums jums nebutu hokeja, ka ari dazu vieglak ietekmeju cilveku likt ticet pasakai cik Krievija ir laba naciet atpakal.
Neko taustamu no tas sponsoresanas krievs neiegus, tapec jau nevelas to vairs darit, realaku ietekmi vins iegutu, ja ar visadiem aplinkus celiem no skandinaviem saktu izpirkt Latvijas zemi un uznemumus, bankas.
Nezinu vai šis ir īstais iemesls, bet jebkurā gadījumā mums nevajag piedalīties jebkādās Parašas vītās intrigās pret ES vai vel kaut ko, vai arī piedalīties pasākumā, kas ir izveidots lai apmierinātu dažādu PSRS laiku marazmātiķu garīgo interešu apmierināšanai.
Pret zemes un uzņēmu pirkšanu man ir mazliet savādāks viedoklis. Ja reiz mēs latvieši paši nespējam pirkt uzņēmumus un zemi, tad jādod iespēja tiem kuri to var. Ne to zemi, ne arī uzņēmumus krievi (amerikāņi, dāņi utt.) projām neaiznesīs no Latvijas. Protams, pirms pirkšanas līguma parakstīšanas par potenciāliem pircējiem pilns dosjē no attiecīgām valsts iestādēm (SAB vai DP). Kā tas bija LM gadījumā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-09-26 20:25, pirms 10 gadiem
EsIrLetinsh rakstīja: Neko nepareizu jau vins nepateica. Un vins ir cilveks, kas kaut ko no hokeja tomer saprot. Atskiriba no vairuma bedigi slavenajiem sportacentrs.com komentetajiem.
Sakot ka valstij ir jāatbalsta Dinamo viņš saprot no hokeja kko, bet viņš tad acimredzot neredz to kāds ir Latvijas sports kopumā!
Ar kādām problēmām dzīvo un sporto pat Latvijas elites sportisti nerunājot jau par to ka Latvijas jaunatnes sports balstās uz vecākiem!

Tas pats hokejs kurā Bisenieks ir iekšā turas tikai uz jauno censoņu vecākiem!!

Kas tā būtu par piešprici Latvijas sportam ja šie 12-15 mij eiro katru gadu tiktu ieguldīti tieši tur nevis vienā hokejā klubā - Dinamo Riga!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-09-26 20:31, pirms 10 gadiem
Melissa rakstīja: Jā, mēs esam NATO. Tak ne jau Krievijas Austrumos, kuri viņiem vairs tikai formāli pieder jeb Tu tālāk par Moscovicu neko nezini. Tie Austrumi ar katru gadu kļūst par Novokitai. Krievi tur nodzērušies, robežsargi uzpirkti, vēlētāji uzpirkti, ievēl ķīniešu lobētus gubernatorus, ķīnieši kampaņas rīko, strādā, audzē visu ko, tai skaitā magones un marihuānu.
Tagad jau šie skatās Sibīrijas virzienā. Lai gan no otras puses, varbūt tas pareizi, ka bagātā zemē valda strādīgi cilvēki, nevis dzērāji un neko nedarītāji.
Jā, Paraša malači.
Baidot savu tautu ar ''ļauno'' amerikāņi invāziju padrūda to apakšā zme ''labdariem'' ķīniešiem.
Tagad ir tikai laika jautājums, kad Sibīrija un Tālie austrumi pilnībā pāries zem Ķīnas kontroles.

  +4 [+] [-]

, 2014-09-26 20:36, pirms 10 gadiem
Вежливые люди rakstīja: tā ir diagnoze!! Ukrainā Maidans nomet valdību, ieceļ atsaldētos un krievi, ka jau tad atradās Krimā lūk iebrukuši
Jā nometa, tas bija apvērsums, es jau to nenoliedzu, bet ko darīt ja cilvēki nekaunīgi izzog valsti, vēlētājiem apsola vienu, aprunājās ar Putinu un momentā maina viedokli, neparaksta līgumu ar eiropu. Janukovičš uzvedās nevis kā valsts galva, bet kā uzņēmuma vadītājs, bet tādas tiesības viņam nebija.
Vai es kaut ko rakstiju par Krimu?
Krievija iebruka Doņeckā, Luganskā un tikai nevajag man stāstīt pasakas par vietējo revolūciju, ja vēl vasarā visa vadība bija Krievijas pilsoņi no militārajām struktūrām. Tavai zināšanai, visi krievijas pilsoņi kas piedalijās kara darbībā, pēc šībrīža rašas likumdošanas, ir saucamie pie atbildības par dalību nelikumīgos militārajos formējumos, par karavīriem, kas ķipa atvaļinājumā tur bija, vispār nav ko runāt, tas nav pieļaujams nevienā valstī, cietums garantēts un uz ilgu laiku. Vai tā būs? Šaubos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Gayropa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-09-26 20:56, pirms 10 gadiem
AlusBurts rakstīja: nenemt Mozjakinu uz Olimpiadi,tas tik bija kronia numurs!
nu mozjakins itkaa pats atteicaas...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-09-26 21:04, pirms 10 gadiem
Вежливые люди rakstīja: Vienreiz beidziet to Dinamo projektu. Nafig krieviem uzturēt hokeju Latvijā, ja latvieši izturas tik pretīgi un vaukšķ ko vien liek rietumi. KHL tāpat paliks un es to skatīšos. Labākie, kas mums ir tur ar prieku spēlēs, bet keponi varēs iet skatīties Rīga 2000 spēles un Čempi A grupā.
Piekrītu, nekas slikts nenotiks ja aizvērs projektu un keponi lai iztiek ar PČ. Tā tas bija jau agrāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-09-26 21:05, pirms 10 gadiem
Biseniek kaut ko neesi aizmirsis?

Pagājušo gadu par latvijas simboliem dabujām sodu samaksāt 7k latiem par ko,ka mēs uzveduma izmantojam savus mašu zīmes māra zīmi,spēka zīmi utt.t tas viņiem bija .... Labāk tālak no citas naudas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-09-26 21:09, pirms 10 gadiem
Melissa rakstīja: Dagestānā ir. Un kāpēc čečeni Maskavā nu jau kā izredzētā tauta? Ja krievs izdara pārkāpumu, viņu bāž cietumā, bet kadirovieti izručī arī tad, ja viņš pastrādā noziegumu. Viņi brīvi nēsā ieročus un viņu cilvēktiesības nedrīkst pat minimāli pārkāpt.
Kā gan savādāk?
Pat Ļeņins pēc revolūcijas esot atzinis-man revolūcija izdevās pateicoties vācu naudai, ebreju prātiem, latviešu durkļiem un krievu stulbumam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-09-26 21:16, pirms 10 gadiem
AlusBurts rakstīja: paga,paga, "agrak" tas bija salidzinosi neilgu laiku no 1993. lidz 2008. gadam,tatad 15 gadi lidz tam un ari pec tam, lidz sodienai, bija un ir AUGSTA LIMENIA HOKEJS GADA GARUMA MUSEJO IZPILDIJUMA! ceru ka ta ari paliks!
Vēl agrāk bija neatkarīgas Latvijas čempionāts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-09-26 21:49, pirms 10 gadiem
He-he-he
Mūsu PSRS laiku marazmātiķis dabūjis feiku.
Tas gan ir jautri.

     [+] [-]

, 2014-09-26 22:00, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: He-he-he
Mūsu PSRS laiku marazmātiķis dabūjis feiku.
Tas gan ir jautri.
Leonīds? Tāpēc pabrīnījos kāpēc man rāda ko šams raksta

  -1 [+] [-]

, 2014-09-26 22:16, pirms 10 gadiem
huy rakstīja: Leonīds? Tāpēc pabrīnījos kāpēc man rāda ko šams raksta
Tagad būs jautri,ka šamais sāks rakstīt komentārus,kas būs radikālā pretrunā viens ar otru.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-09-26 22:18, pirms 10 gadiem
sandis444444 rakstīja: Sakot ka valstij ir jāatbalsta Dinamo viņš saprot no hokeja kko, bet viņš tad acimredzot neredz to kāds ir Latvijas sports kopumā!
Ar kādām problēmām dzīvo un sporto pat Latvijas elites sportisti nerunājot jau par to ka Latvijas jaunatnes sports balstās uz vecākiem!

Tas pats hokejs kurā Bisenieks ir iekšā turas tikai uz jauno censoņu vecākiem!!

Kas tā būtu par piešprici Latvijas sportam ja šie 12-15 mij eiro katru gadu tiktu ieguldīti tieši tur nevis vienā hokejā klubā - Dinamo Riga!!
Viņš ir hokeja eksperts bet Tu lasītājs/komentētājs , tāpēc tas ir tikai loģiski , ka tavs viedoklis nav neko vērts

     [+] [-]

, 2014-09-26 22:23, pirms 10 gadiem
AlusBurts rakstīja: nenemt Mozjakinu uz Olimpiadi,tas tik bija kronia numurs!
Olimpiādes līmenī viņš būtu "ūdens puika", nekas vairāk. Paskaties, mazais Karsums nedaudz ar plecu pastumj, Mozjakins jau savainots. A ko tāds trausls spēlētājs darītu pret Kanādas izlases piedāvāto ātro un jaudīgo hokeju. Pareizi Bila teica, Mozjakinu tur sabradātu! Tas tomēr nav kolhozs, kur var lēnā garā slidināties uz vienas slidas un gūt vārtus katrā spēlē. Tur tomēr ātrums un spēka spēle līmeni augstāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-09-26 22:34, pirms 10 gadiem
AlusBurts rakstīja: ...kas attiecas uz olimpiadi,tad Bliadinovs bija sanemis CU (cennyje ukazanija,tikai nav isti skaidrs,no ka? ) nemt pec iespejas vairak NaHueListus un likt uzsvaru tiesi uz viniem,ar ko ari kapitali izgazas
jā, bet krieviem labāku spēlētāju vienkārši nav. Tas Tev nav ienācis prātā?

  -1 [+] [-]

, 2014-09-26 22:37, pirms 10 gadiem
motosports rakstīja: Poish, 22:23

Taja Kanadas izlase bija nolasiti tadi pasi trausli mikstpedini kurus pat latviesu melnstradnieki dauzija ka pelavu maisus Tas zilitis kurs tev bilde ir labs apliecinajums, Kulda sim pieskaras un tas sabruka uz ledus un necelas 3 menesus. Par raudpuisisiem krosbikiem vispar nerunsim.
draudziņ, tā Kanādas izlase paņēma zeltu - gadījumā, ja to nepamanīji Un vienīgais maigais raudpuisītis šeit esi Tu - laikam esi izlīdis no savas mēslu līgas?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-09-26 22:41, pirms 10 gadiem
Gayropa rakstīja: PALDIES VISPAAR KRIEVIJAI KA MUMS TAADS HOKEJS IR.. NEBUUTU KRIEVU MEES SPEELEETU AR LEISHIEM. PALDIES TIHONOVA KUNGA PAR TO KA IEMAACIJA.. UN VISI SHITIE MULDEETAJI KURI MULD KA KHL NEKAM NEDER TAD LUUDZU ATCERATIES CHEMPI KUR KARTIIGA KHL VECHU IZLASE PANJEEMA UZ GRAUDA VISUS. ES PAR ZNAROKA IZLASI RUNAAJU..SHAADA KRIEVIJAS IZLASE ARII SOCHOS BUUTU PANJEMUSI ZELTU.. UN NEJAUCAM POLITIKU AR SPORTU...
Krievi un Tihonovs neiemācīja spēlēt Hokeju. Latvieši un čehoslovāki to iemācīja krieviem. Krieviem būtu mums paldies jāsaka,savādāk viņi joprojām bendiju spēlētu

  -1 [+] [-]

, 2014-09-26 22:42, pirms 10 gadiem
motosports rakstīja: Abrags, 22:34

Tie kas bija Soocos bija nolasiti visi pirmie bomzi no NHL, vecais penzis Goncars, Markovs, 17 gadigs tinis Nicuskins, labakie Ta krievijas izlase kas bija saja PC bija ar pavisam citu jaudu, domaju ka piesmietu tos krievu NHL bomzus kas bija Socos vienos vartos.
domāt Tu vari ko gribi. Es saku, ka tā nebūtu. Bet to pārbaudīt nevar. I vsjo.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-09-26 22:45, pirms 10 gadiem
AlusBurts rakstīja: Mozjakins ar Zaripovu nav labi speletaji? KHL nav labu Krievu speletaju? vai tikai un vienigi NaHueLa spele labi spletaji?
praktiski labākie tomēr spēlē NHL. Ar dažiem izņēmumiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-09-26 22:47, pirms 10 gadiem
Melissa rakstīja: Jā, to teica pat Medvedjevs un Fetisovs.
Es nezinu,ko teica Medvedevs un Fetisovs (lai arī zinot krievu lepnumu-ja ko tadu teica,diez bvai melos padarot sevi,kādā ziņā sliktakus par citiem) ,bet šo informāciju lasīju vel krietni pirms KHL izveides. Ir vērts palasīt vecumvecus arhīvu rakstus par hokeju pirms 2p. kara, palasīt melnās ripas bruņiniekus utt.

     [+] [-]

, 2014-09-26 22:48, pirms 10 gadiem
motosports rakstīja: Abrags, 22:37

Ja es redzeju ka tie nabaga kanadisi Socos mocijas ar Rigas Dinamo. Labi ka izmcija vienu golu vairakuma. Znaroka banda vinus vispar pazemotu.
savu viņi paņēma. Play-offos galvenais ir uzvara, vārtu starpībai ir 0 vērtība.

Znaroks ierītu pret kanādiešiem bez variantiem. (gan jau pret kādiem zviedriem arī)

  +1 [+] [-]

, 2014-09-26 22:48, pirms 10 gadiem
AlusBurts rakstīja: kapec nevar parbaudit? var,bet NEGRIB,un tie negribuli ir tiesi NHL puse esmu par KHL un NHL klubu biezajam savstarpejas spelem UZ FINANSIALO INTERESI,ja jau tie resnvederi tik traki katu centu skaita
es arī būtu par to. Līdzīgi kā bija PSRS laikā. Kāpēc ne ? sarīkto sezonas laikā 3-4 mačiņus te un tikpat aiz okeāna.

  -1 [+] [-]

, 2014-09-26 22:49, pirms 10 gadiem
AlusBurts rakstīja: kapec nevar parbaudit? var,bet NEGRIB,un tie negribuli ir tiesi NHL puse esmu par KHL un NHL klubu biezajam savstarpejas spelem UZ FINANSIALO INTERESI,ja jau tie resnvederi tik traki katu centu skaita
pārbaudīt kā būtu bijis pagātnē NEVAR! (Tāpat kā nevar pārbaudīt, vai A-burts nav muslimu pakaļā drāzis)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-09-26 22:50, pirms 10 gadiem
AlusBurts rakstīja: kapec nevar parbaudit? var,bet NEGRIB,un tie negribuli ir tiesi NHL puse esmu par KHL un NHL klubu biezajam savstarpejas spelem UZ FINANSIALO INTERESI,ja jau tie resnvederi tik traki katu centu skaita
a viņiem tas ir vajadzīgs? ZAmerikas tirgū nav pieprasījuma...

     [+] [-]

, 2014-09-26 22:51, pirms 10 gadiem
motosports rakstīja: Abrags, 22:45

Parsvara visi NHL speletaji kas ir nakusi uz KHL ir bijusi kaut kadi lupatas kuriem lidz Mozakinam ir apmeram gaismas gads. Frolovi, Afinogenovi, Kosticini Loti saubos ka tur spele labakie.
fantazē vien tālāk. No manas puses diskusija beigta.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-09-26 22:53, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: pārbaudīt kā būtu bijis pagātnē NEVAR! (Tāpat kā nevar pārbaudīt, vai A-burts nav muslimu pakaļā drāzis)
bet pārbaudīt var kā ir tagad. Un tas varbūt atrisinātu jautajumu par to ,kura līga ir labāka tieši hokeja ziņa. Bez mārketinga,bez biznesa. Tīri hokeja. Rīkojot savstarpējas spēles gan top,gan apakšas klubiem, abās pusēs,lai nevarētu teikt-te jau salika čempjus ar pastarīsiem,te jau bija laukuma priekšrocības. Ja to varēja dzelzs priekškara laikā to var arī tagad. Biznesu no ta arī var skaistu uztaisīt. Piemēram Washingtonas Capitals vs Maskavas DInamo - Oveckins pret savu pirmo klubu ,kurš kuru. Vai Ska vs NYR - divas komandas,kuras mūžīgi novāc super sastāvu,bet tituli kaut kā nekrīt. Devils pret Omsku (Jāgra jautajums) Avtomibilist pret Bufalo (pastarīšu duelis)

  +2 [+] [-]

, 2014-09-26 22:53, pirms 10 gadiem
AlusBurts rakstīja: no kurienes tu to visu zini?
REN TV un RTR tādas lietas nestāsta?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-09-26 22:55, pirms 10 gadiem
motosports rakstīja: Abrags, 22:48
Ja ja abraki, Rigas Dinamo neiierija pret Kanadieniem tac Znaroks jau ieritu
Kanādiešiem būtu cita motivācija un Znaroks smagi aplauztos. Jeb teiksi, ka zviedri bij krietni vājāki par Latviju?

     [+] [-]

, 2014-09-26 22:55, pirms 10 gadiem
motosports rakstīja: Abrags, 22:45

Parsvara visi NHL speletaji kas ir nakusi uz KHL ir bijusi kaut kadi lupatas kuriem lidz Mozakinam ir apmeram gaismas gads. Frolovi, Afinogenovi, Kosticini Loti saubos ka tur spele labakie.
Tas arī pārspīlēti.. Kovaļčuks diez vai ir sliktaks par Mozjakinu, Psihs Radulovs arī no NHL uz KHL atskrēja, Frolovs uz karjeras beigām atnāca,Kozlovu ,Fjodorovu arī kautkā par lupatām saukt negribās..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-09-26 22:57, pirms 10 gadiem
dueto rakstīja: bet pārbaudīt var kā ir tagad. Un tas varbūt atrisinātu jautajumu par to ,kura līga ir labāka tieši hokeja ziņa. Bez mārketinga,bez biznesa. Tīri hokeja. Rīkojot savstarpējas spēles gan top,gan apakšas klubiem, abās pusēs,lai nevarētu teikt-te jau salika čempjus ar pastarīsiem,te jau bija laukuma priekšrocības. Ja to varēja dzelzs priekškara laikā to var arī tagad. Biznesu no ta arī var skaistu uztaisīt. Piemēram Washingtonas Capitals vs Maskavas DInamo - Oveckins pret savu pirmo klubu ,kurš kuru. Vai Ska vs NYR - divas komandas,kuras mūžīgi novāc super sastāvu,bet tituli kaut kā nekrīt. Devils pret Omsku (Jāgra jautajums) Avtomibilist pret Bufalo (pastarīšu duelis)
Tev skolā nemācija, ka vienā upē divreiz iekāpt nevar?

  -1 [+] [-]

, 2014-09-26 22:58, pirms 10 gadiem
Melissa rakstīja: Medvedjeva teikto atceros labi: Jūs mūs reiz iemācījāt spēlēt hokeju un pēc tam mēs neslikti attīstījāmies Un tā jau ir.
Neesmu to dzirdējis. Un ja jau Medvedevs to pateica, tad tā bija,jo ta ir krieva lielākā atšķirība no amerikāņa- krievam nav amerikāņa lišķības un saldo stāstiņu. Krievs varbūt melos,bet nekad neslavēs citu,ja tur tiešam tam nav pamats
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-09-26 23:00, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: Tev skolā nemācija, ka vienā upē divreiz iekāpt nevar?
Kautkā visā pasaulē iekāpj gan. Sākot ar visiem kariem un beidzot ar Čempionu līgu hokejā ko pašlaik veido Eiropā. Es ,personīgi šādā projektā neko sliktu neredzu. Tas arī būtu labāks meistarības salīdzinājums kā OS ,jo tas būtu katru gadu,nevis reizi 4 gados,kad vot savāksim čupiņu labāko un tad spriežam ,kurš tad tieši pašā hokejā ir the best
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-09-26 23:04, pirms 10 gadiem
dueto rakstīja: Kautkā visā pasaulē iekāpj gan. Sākot ar visiem kariem un beidzot ar Čempionu līgu hokejā ko pašlaik veido Eiropā. Es ,personīgi šādā projektā neko sliktu neredzu. Tas arī būtu labāks meistarības salīdzinājums kā OS ,jo tas būtu katru gadu,nevis reizi 4 gados,kad vot savāksim čupiņu labāko un tad spriežam ,kurš tad tieši pašā hokejā ir the best
a nafig tas viņiem ZAmerikā būtu vajadzīgs? Kopš dzelzs priekškars ir kritis, tas vairs nav nekāds kairinātājs...
Tas pats būtu Eiropā, ja Tu gribētu salīdzināt SHL un KHL, piemēram - kāda, piemēram, būtu interese Djurgarden faniem par spēlēm pret, piemēram, Novokuzņecku vai Ņeftehimik!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-09-26 23:05, pirms 10 gadiem
motosports rakstīja: Abrags, 22:55

Zviedru spele pret Latviju Socos vispar bija cirks. kad Rigas Dinamo izvirzijas vadiba pret zviedriem 2-1. Saka sekot loti daudz divainu noraidijumu par labu zviedriem, kas ari salauza Rigas Dinamo speli. Kas atiecas par Znaroka bandu tad domaju ka ar savu agresivo hokeju Socos vini panemtu zeltu.
domāt, nevienam nav aizliegts - pie tā arī paliksim.

p.s. kaut kā dikti bērnišķīgi teksti no Tavas puses šovakar...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-09-26 23:08, pirms 10 gadiem
Ja krievi dod tankus ar jāņem ar visām apkalpēm...apmēram tā skan vatņiku domas...
motosports - vispār kā Saviks - Dinamo Rīga spēlēja Sočos

a-burts kā vienmēr savā repertuārā, par augstas raudzes hokeju gatavs pārdot visu
galvenais pats nolīdis siltā vietā un vēros visu no malas

  -1 [+] [-]

, 2014-09-26 23:10, pirms 10 gadiem
AlusBurts rakstīja: Karsums varetu izrubit JEBKURU viniam ir speciali izstradata tehnika tadiem gajieniem (tur nav obligati jabut spekam,augumam,tikai nedaud masai bet ja godigi saka,tad ne ipasi priecajos par so ziniu (kad Karsiks Mozjakinu izrubija),labak butu kadu lecigo Radulovu vai Gimbatovu auta aizsutijis Mozjakins ka speletajs ir zolids, atgadina nedaudz Larionovu,kuram bija atras rokas un labs laukuma redzejums kas attiecas uz olimpiadi,tad Bliadinovs bija sanemis CU (cennyje ukazanija,tikai nav isti skaidrs,no ka? ) nemt pec iespejas vairak NaHueListus un likt uzsvaru tiesi uz viniem,ar ko ari kapitali izgazas
Es jau nesaku, ka viņš ir nesolīds vai netalantīgs. Vienkārši viņa piekoptais spēles stils labi iet cauri KHL, savukārt nopietnos turnīros viņš pazustu.
Ticamāks variants būtu, ja kāds būtu devis norādījumus izvēlēties maksimāli daudz KHL'istus, lai Volodjam attaisnotu līgas izdevumus un demonstrētu pienesumu izlasei.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-09-26 23:15, pirms 10 gadiem
Вежливые люди rakstīja: iebruks krievu tanki. Labāk priecājies, ka esi NATO marionete
Un tev ar visu to divgalvaino vistu labāk patiktos par putina marioneti būt, ne? Ak nē, nevis patiktos būt, bet tu jau esi!

  -1 [+] [-]

, 2014-09-26 23:15, pirms 10 gadiem
motosports rakstīja: zaipis, 23:08,

Socos ari speleja Latvija jeb Rigas Dinamo-- Darzins. Mikelis, Pavlovs, Masalskis, Rekis. Kada nozime kads krekls mugura Dinamo vai Lavijas.
Kas ar Tevi? tiešām Tev prāts bērnībā atgriezies?

     [+] [-]

, 2014-09-26 23:16, pirms 10 gadiem
motosports rakstīja: dueto

Frolovs un KHL atnaca kad vinam bija 28 gadi, ta pat ka Afinogenovs. Vecais Pjodorovs KHL vspar bija nozelojams., vina statistika bija Mikela limeni, ta pat Kozlovs. Mozakis ir pavisam citas raudzes speletajs.
Statistika ir lielie meli- ta neataino visas spējas. Ja mozjakins būtu augstakas raudzes spēlētājs viņš diez vai pats vel būtu KHL. Afinogenovu es nepieminēju-viņs vispār ir viens no top 10 NHL pārmaksātākajiem spēlētajiem,kurš tapēc arī te atskrēja. Un ir jaatcerās arī faktoru,lai cik tu būtu labs daudz nozīme komanda. Paskatieties kaut vai uz Hossu Rīga. Rīgā karalis,citur visur kuļas un vāc Meijas līmeņa status.

  -1 [+] [-]

, 2014-09-26 23:16, pirms 10 gadiem
Edgars Erix rakstīja: Un tev ar visu to divgalvaino vistu labāk patiktos par putina marioneti būt, ne? Ak nē, nevis patiktos būt, bet tu jau esi!
tak neredzi, ka viņš ir prasts kartējais troļļa klons?? Tu vēl tam jampampam neesi IGNORE uzlicis???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-09-26 23:23, pirms 10 gadiem
motosports rakstīja: dueto, 23:16

Ir jaapzinas ka NHL un KHL ir loti atskirigs hokejs, jo vienam ir mazais, bet otram lielais laukums. Mozakins NHL nespele tikai viena iemesla pec jo vins ir loti vajs spele pie apmalem. NHL tas ir svarigi, bet uz liela laukuma nav lielas nozimes. Mozakins uz liela laukuma ir 10 reizes meistarigaks un labaks par Froloviem un Kosticiniem, kas ir derejusi NHL.
Tieši tapēc ir jēdziens augstakās klases hokejists- tie ir tie retie ,kas spēlē izcili abu veidu laukumos,abos spēles stilos. Tādi kā Jāgrs,kas ir līderis NHL, bija līderis KHL un arī izlasē ir līderis. Gan jaunībā, gan arī savos 42 gados
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-09-26 23:31, pirms 10 gadiem
Dazi komentari ir nozeelooojami b...ka var neredzeeet cik daud yas khl dod Latvijas hokejam atver apskatoes cik Ar Latviju saistiiiti cilveki ir KHL tas ir tikai pluss grozi kaaa gribi...Treneri Speletaji Personaaals pieredze utt utjp...Krievu nauda lai ir galvanais ir speele...azarts cinja sviedri hokejs....un muusejiee nepagruuuudiiis

  -1 [+] [-]

, 2014-09-26 23:32, pirms 10 gadiem
AlusBurts rakstīja: tie "augstakas klases hokejisti" pec taviem kriterijiem,parsvara ir Eiropiesi! Z-Amerikaniu tadu praktiski nav
Nevar piekrist. 2 iemeslu dēļ - % eiropiešu hokejistu mūsdienās ir daudz vairak. Otrs iemesls ,nevajag aizmirst faktu,ka olimpiādē ,kura notiek uz lielā laukuma Kanādā valē visus, ka tiklīdz notiek lokauts un Kanādas ,ASV stāri uzrauj hoķi eiropā liela daļa no viņiem ir neapturami. Neslavēšu ne Kanādiešus , Ne Eiropiešus, jo katrā valstī var atrast vismaz pāris supertalantus - krieviem tie būtu Malkins ,Kovaļčuks (Ovie nē,jo pēdējos čempjus neko citu,kā truli puļīt pa vārtiem neprot) , Latvijai viennozīmīgi Ozo, Skrastiņš, bija mums tāds puisis kā Žoltoks, Zviedriem Forsbergs agrāk, tagad Sedini, Slovēņiem, Kopitars ,Slovākiem Višņevskis , Čehiem Jāgrs, Somiem -Jokinens,agrāk Kurri, Kanādiešiem sākto ar Jāgru ,beidzot ar Keinu un Getslafu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-09-26 23:47, pirms 10 gadiem
AlusBurts rakstīja: ko tu kartejo reizi kaskejies? : tu gadijuma neesi Zaipim radiniece? ari it ka ladzigs lietotajs,bet velk uz kaski,varbut ari nepzinati neesmu es nedz kaut kur iegrimis nedz ari kada apmats censos vairak spriest pec personiskas pieredzes un noverojumiem,nevis no kaut kadiem apsaubamiem informaciju avotiem
un kādi novērojumi un personiskā pieredze Francijā? melnie visapkārt? nav augstākās raudzes hokeja? kolorado vaboļu un zaļo slieku nav?
melnie laikam tā ir tevi izdupsējuši, ka vatņiki tev kā brāļi kļuvuši no tāluma

  +1 [+] [-]

, 2014-09-26 23:48, pirms 10 gadiem
AlusBurts rakstīja: ko tu kartejo reizi kaskejies? : tu gadijuma neesi Zaipim radiniece? ari it ka ladzigs lietotajs,bet velk uz kaski,varbut ari nepzinati neesmu es nedz kaut kur iegrimis nedz ari kada apmats censos vairak spriest pec personiskas pieredzes un noverojumiem,nevis no kaut kadiem apsaubamiem informaciju avotiem
Vai Tevis rakstītais par Latvijas uzplaukumu cariskās Krievijas sastāvā arī no personiskiem novērojumiem?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-09-26 23:55, pirms 10 gadiem
AlusBurts rakstīja: ne jau visu laiku un visu muzu esmu Francija dzivojis
nu ja atvaino manu aizmāršību, huys saka, ka vēl krievu cara laikus esi aizķēris...

     [+] [-]

, 2014-09-27 00:07, pirms 10 gadiem
AlusBurts rakstīja: sava zinia ja no LITERATURAS,ta laika literaturas vesturniekiem ticet vajag vismazak,ta4u LITERATORI, rakstnieki,dzejnieki NEMELO,jo NEPROT! tas pats attiecinams ari uz folkloru,proti,teikam,pasakam,dainam,tur ir VISS aprakstits kas patiesiba kadreiz ir bijis,tikai vajag macet pareizi uztvert,novertet un izanalizet!
Kurā tautasdziesmā ir padziedāts tas cara laika uzplaukums?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-09-27 00:17, pirms 10 gadiem
Puslīdz ciešami, nebūt neliecina par uzplaukumu. Uzplaukums ir tāds ka Zelta laikmets, Renesanse u.t.t. un tos mēdz aprakstīt

     [+] [-]

, 2014-09-27 00:21, pirms 10 gadiem
Sis raksts ielikts par velu, Krievija vairs naudu nedod.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-09-27 00:22, pirms 10 gadiem
AlusBurts rakstīja: ja,esmu gan,un teiksu ka domaju,tie nebut nebija tie sudigakie laiki Latviesiem bada neviens nespraga,no pagiram nemocijas,ka 90.to sakuma un citviet dazreiz ari tagad,kad nav par ko uzlapities vide bija Latviska,migrantu praktiski nebija, bija iespejas "izsisties cilvekos", iegut izglitibu,tada veida ari izveidojas pec butibas pirmais Latviesu inteligences slanis vel pie tam Cariskas Krievijas periods bez saubam bija Zelta laikmets Latviesu literatura
vatņiku cara zelta laikmets ar būs literatūrā zelta burtiem uzrakstīts...jau tagad ir un tautasdziesmas sacer...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-09-27 00:24, pirms 10 gadiem
motosports rakstīja: zaipis, 2014-09-26 23:47

Tu par tiem vatnikiem parak daudz un biezi runa. Laikam vatniki tevi pasu bus uzvilkusi uz desas ja tev vini tik loti ir iekritusi sirsnina. Man ir tikai prieks pr to jo katrs dzvive sanem ko pelnijis
tev jau cars deva komandu iziet ielās sākt visu bombīt pēc kārtas? pasēdi vēl savā alā, varbūt paģiras pāries un nomierināsies. kaut gan es uz to vairs īpaši neceru...kuram smadzeņu vietā vate.

  +1 [+] [-]

, 2014-09-27 00:36, pirms 10 gadiem
AlusBurts rakstīja: ko tu kartejo reizi kaskejies? : tu gadijuma neesi Zaipim radiniece? ari it ka ladzigs lietotajs,bet velk uz kaski,varbut ari nepzinati neesmu es nedz kaut kur iegrimis nedz ari kada apmats censos vairak spriest pec personiskas pieredzes un noverojumiem,nevis no kaut kadiem apsaubamiem informaciju avotiem
Čalis runā par baltoslāvu energoniem un kaut ko pukst par apšaubāmiem informācijas avotiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-09-27 01:45, pirms 10 gadiem
Bisenieka atbilde, kam pilnībā piekrītu, visiem Dinamo nīdējiem droši vien nepatīk. Bet par to nu gan man liels prieks!
Jo es arī visā pilnībā piekrītu Biseniekam (un ne tikai viņam, bet visiem normāli domājošiem cilvēkiem), kas saprot Dinamo vērtību un tā pozitīvo ietekmi uz visas Latvijas hokeja izaugsmi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-09-27 02:00, pirms 10 gadiem
Spēcīga politdiskusija. Žēl, ka palaidu garām
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-09-27 08:41, pirms 10 gadiem
negausis rakstīja: Spēcīga politdiskusija. Žēl, ka palaidu garām
Ta kāda ''spēcīga'' politdiskusija?
Viens āksts (a-burts) dzen kaut kādu huiņu, un daži viņu vienkārši smalki apsmej.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-09-27 09:16, pirms 10 gadiem
ZarinsKristaps rakstīja: Viņš ir hokeja eksperts bet Tu lasītājs/komentētājs , tāpēc tas ir tikai loģiski , ka tavs viedoklis nav neko vērts
Te nu mēs ar Bisenieka kungu esam uz vienas strīpas - neviens neprasīs ne man un arī ne viņam vai dot naudu vai nevajag dot!

Viņš tāpat kā es tikai var izteikt savu viedokli!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-09-27 09:56, pirms 10 gadiem
Biseniekam tipiska kalpa attieksme.

Zini kā sauc to, kas ar ienaidnieku draudzējas? bija tāds viens Grieķijā - Ἐφιάλτης.
(http://en.wikipedia.org/wiki/Ephialtes_of_Trachis)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-09-27 10:01, pirms 10 gadiem
Ja vēl kāds nav lasijis, tad re ku visi Vovas atmara noziegumi būs uzskaitīti! Un to nedara kāds tur "naciks", bet krievu ģenerāļa palīgs. Izlasot visu viss nostājas savās vietās! Raksts (vēstule) protams krievu valodā!
Обращение к Путину заместителя генерала Рохлина...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-09-27 11:38, pirms 10 gadiem
Žēl, ka LČ virslīgas treneris Bisenieks var tik greizi spriest. Taisni viņam būtu jāredz, ka vietējais čempionāts attīstās ar katru gadu un bez RD tas būtu vēl spēcīgāks. Perspektīva un potenciāls ir, vajag to attīstīt. Kāda jēga maksāt par pārlidojumiem uz Vladivastoku, Habarovsku? Tā ir naudas izsviešana un Latvijas pazemošana. Stāvēt ar pastieptu roku, varbūt Gazproms tur iemetīs kādu kapeiku?
Labāk spēlēt Eiropas līgās un nepazaudēt savu godu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja