Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Gudļevskis pamet "Dinamo", viņa vietā - Jučers

Didzis Rudmanis
Didzis Rudmanis

Gudļevskis pamet "Dinamo", viņa vietā - Jučers
Kristers Gudļevskis
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze

20 gadus vecais latviešu vārtsargs Kristers Gudļevskis, par spīti spēkā esošam līgumam ar Rīgas "Dinamo", tomēr nolēmis pievienoties Tampabejas "Lightning" kluba sistēmai, kā rezultātā jau tuvākajā laikā līgums ar viņu tiks lauzts, savukārt "Dinamo" rindām uz pārbaudes laiku pievienojies Māris Jučers, vēsta kluba oficiālā mājaslapa.

Lai Gudļevskis varētu noslēgt līgumu ar Tampabejas "Lightning", jaunajam vārtsargam un "Dinamo" jāatrisina atsevišķi juridiskie jautājumi, jo, kā jau iepriekš vēstīts, hokejistam uz nākamo sezonu vēl ir spēkā esošs līgums ar KHL klubu.

Atgādināsim, ka vien pirms mēneša Tampabejas "Lightning" jauno latviešu vārtsargu ar kopējo 124. numuru izvēlējās NHL draftā, Gudļevskim pāris nedēļas vēlāk piedaloties arī komandas jauno spēlētāju nometnē.

Gudļevskis "Dinamo" pievienojās 2010. gada vasarā, iepriekšējās trīs sezonas aizvadot jauniešu komandā "HK Rīga". Pagājušosezon vārtsargam izdevās debitēt arī KHL, divās aizvadītajās spēlēs atvairot 92,1% pretinieku metienus un vidēji spēlē savos vārtos ielaižot 2,18 ripas.

Māris Jučers, kurš "Dinamo" rindās aizvadījis jau divas iepriekšējās sezonas, komandas treniņnometnei Valmierā pievienosies šosvētdien.

Pašlaik spēkā esošs līgums komandai ir vien ar zviedru vārtsargu Mikaelu Telkvistu, savukārt bez Māra Jučera uz pārbaudes laiku komandas rindās pašlaik atrodas arī čehs Jakubs Sedlāčeks.

Izmantotie resursi:
Sākums - dinamoriga.lv

 +18 [+] [-]

, 2013-07-26 19:23, pirms 12 gadiem
Lai veicas!

 +17 [+] [-]

, 2013-07-26 19:23, pirms 12 gadiem
Man jau šķiet, ka vajadzēja vēl kādu gadiņu pagaidīt,bet lai veicas!

  +4 [+] [-]

, 2013-07-26 19:23, pirms 12 gadiem
Kur, bladdj, ir Masaļskis!!!

  +8 [+] [-]

, 2013-07-26 19:23, pirms 12 gadiem
Veiksmi Kristeram..vel gan gadinu vareja palikt riga,ka neka majas neveiksmju gadijuma,iespejas tiktu dotas ne viena vien.. Ps. Tad jau cehs bus 2.numurs

  +2 [+] [-]

, 2013-07-26 19:24, pirms 12 gadiem
Jučer atkāpies
Slēpts komentārs: alguns
Slēpts komentārs: Janchuks5
Slēpts komentārs: Poish

 +23 [+] [-]

, 2013-07-26 19:26, pirms 12 gadiem
Ceru, ka regulāri tiks spēlēt AHL. Un nesūtīs vēl zemāk

 +20 [+] [-]

, 2013-07-26 19:26, pirms 12 gadiem
Gudlevskis visticamak uz ahl..par nhl vel krietni bus japacinas..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +13 [+] [-]

, 2013-07-26 19:30, pirms 12 gadiem
alguns rakstīja: Nu RD palaida vaļa labu vārtsargu.Vēlāk varēs kost pirkstos.Sējēj,mīnus tev!
nu Sējēju domāju, ka nevajadzētu vainot. Visticamāk, ka pats Gudļevskis bija nolēmis doties uz ASV, un, protams, Sējējs neliks šķēršļus. Tās ir pavisam citas iespējas.

  +5 [+] [-]

, 2013-07-26 19:31, pirms 12 gadiem
droši vien būs tā. Vai nu Jučers, vai nu Sedlačeks

     [+] [-]

, 2013-07-26 19:33, pirms 12 gadiem
Pilnīgi loģiski. Zupa jāstrebj kamēr karsta.
Dinamo tgd būs interesanti. Telkvistam būs smagi jāstrādā. Par otrā GK vietu būs sīva cīņa. Domāju,jādod čeham iespēja.

     [+] [-]

, 2013-07-26 19:33, pirms 12 gadiem
malacis!
nafig šito lūzeru čempionātu

  -2 [+] [-]

, 2013-07-26 19:34, pirms 12 gadiem
JEEESSSS Māris Zāģis ir atpakaļ

 +10 [+] [-]

, 2013-07-26 19:35, pirms 12 gadiem
Vajag Edžu atpakaļ, un lai Jučers kā trešais sēž...

  +1 [+] [-]

, 2013-07-26 19:36, pirms 12 gadiem
Piekrītu tiem kas saka,ka vajadzēja viņam gadu uzspēlēt RD,jo reāli tur viņš būs 3 nummurs un lielāko daļu sēdēs uz soliņa,te vismaz dabūtu spēļu praksi.

  +2 [+] [-]

, 2013-07-26 19:37, pirms 12 gadiem
Breakpoint rakstīja: Kur, bladdj, ir Masaļskis!!!
++

     [+] [-]

, 2013-07-26 19:37, pirms 12 gadiem
Sekss!

  -2 [+] [-]

, 2013-07-26 19:38, pirms 12 gadiem
Jučers CAURUMS!
ZVAIGZNE ATKĀPIES!!

     [+] [-]

, 2013-07-26 19:40, pirms 12 gadiem
Breakpoint rakstīja: Kur, bladdj, ir Masaļskis!!!
Nu nav Masaļskis glābējs,tāpat vidēji spēlē 3 goli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +15 [+] [-]

, 2013-07-26 19:50, pirms 12 gadiem
Super! Paldies Nolanam, kadeva Gudļevskim iespēju tikt pamanītam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2013-07-26 19:57, pirms 12 gadiem
RD, beidziet ņirgāties par vārtusargu līniju, nu Jučers nav un nebūs augsta līmeņa vārtusargs, to jau viņš pagājušogad pierādīja visādi un visādos veidos, bet nē...jākāpj uz tā paša grābekļa!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-07-26 19:58, pirms 12 gadiem
brg1 rakstīja: Nu nav Masaļskis glābējs,tāpat vidēji spēlē 3 goli.
Nu, labāks par Māri būs.

  +1 [+] [-]

, 2013-07-26 20:00, pirms 12 gadiem
brg1 rakstīja: Nu nav Masaļskis glābējs,tāpat vidēji spēlē 3 goli.
Beidz muldēt!
2,5 vidēji identiski ar Telly, bet paskaties uz Jučeru...

  +4 [+] [-]

, 2013-07-26 20:00, pirms 12 gadiem
Jurcers nebus superzvaigzne,bet kadam ir jabut ari tresajam numuram komanda..

  -1 [+] [-]

, 2013-07-26 20:00, pirms 12 gadiem
Federer rakstīja: http://www.diena.lv/sports/hokejs/dinamo/dinamo-zinas/jucers-esmu-gatavs-spelet-sada-limeni-13907604
Jau redzējām, ka ir gatavs vilkt ripas no tīkliņa!

  +8 [+] [-]

, 2013-07-26 20:00, pirms 12 gadiem
Pokijiem saldais ēdiens piektdienas vakaram, ko patroļļot pie raksta par RD

     [+] [-]

, 2013-07-26 20:01, pirms 12 gadiem
Agrilson rakstīja: Jurcers nebus superzvaigzne,bet kadam ir jabut ari tresajam numuram komanda..
Kurš tad otrais???

     [+] [-]

, 2013-07-26 20:01, pirms 12 gadiem
Nav jau teikts, ka Jučeru paņems kā otro. Vēl ir Sedlačeks.

     [+] [-]

, 2013-07-26 20:01, pirms 12 gadiem
ellja rakstīja: Kāds trešais numurs NHL; tur ir Bišops un Markstrēms, AHL ir Desjardins, kam ir NHL pieredze, vēl ir melnais zirdziņš Wilcox, kā arī soms Helenius; labi vismaz, ka Janus vēl paliks Slovan, bet tā - ECHL iesākumā, AHL - ja tiešām labi sevi pierādīs.

Bija jāpaliek vēl.
Beidz taču vienreiz jaukt, Markstrēms ir Floridā

     [+] [-]

, 2013-07-26 20:02, pirms 12 gadiem
ellja rakstīja: Kāds trešais numurs NHL; tur ir Bišops un Markstrēms, AHL ir Desjardins, kam ir NHL pieredze, vēl ir melnais zirdziņš Wilcox, kā arī soms Helenius; labi vismaz, ka Janus vēl paliks Slovan, bet tā - ECHL iesākumā, AHL - ja tiešām labi sevi pierādīs.

Bija jāpaliek vēl.
Atkal ar savu Markstrēmu
Lindbaks, Anders Lindbaks.

  +2 [+] [-]

, 2013-07-26 20:02, pirms 12 gadiem
Nu pec visa spriezot 2.numurs bus jaunais cehs..

     [+] [-]

, 2013-07-26 20:03, pirms 12 gadiem
kilobyte rakstīja: Atkal ar savu Markstrēmu
Lindbaks, Anders Lindbaks.
laikam nebeidzama sērga

LINDBAKS

domu nemaina

     [+] [-]

, 2013-07-26 20:05, pirms 12 gadiem
Spalvainais1 rakstīja: Man jau šķiet, ka vajadzēja vēl kādu gadiņu pagaidīt,bet lai veicas!
Man jau ari skiet, ka vajadzeja vel kadu gadu gut pieredzi eiropa, bet puisis ker iespeju, laiks radis vai bus pareizais lemums, sadam pusgatavam vartsargam NHL sistema var ari sabeigt karjeru.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2013-07-26 20:15, pirms 12 gadiem
Malacis,varbut ta ir vina vieniga iespeja,ja vins uz turieni brauc,tad ar vinu rekinas Domaju ka pec gada nez vai vinam piedavatu braukt uz NHL,tadel labak tagad,neka nekad

     [+] [-]

, 2013-07-26 20:16, pirms 12 gadiem
Jučeru jau 2 gadus pārbauda....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-07-26 20:18, pirms 12 gadiem
Labāk tad kkādu Lūsiņu vai pūciņu būtu paņēmuši bet nejau Māri Zāģi !!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-07-26 20:20, pirms 12 gadiem
Maaris paliidzees kvalificeeties Ceriibas kausam, bet izciiniit to naaksies Telkvistam.

  +6 [+] [-]

, 2013-07-26 20:21, pirms 12 gadiem
Lai Gudļevskim izdodas pierādīt sevi Tampā.

  -1 [+] [-]

, 2013-07-26 20:21, pirms 12 gadiem
Šī ziņa patiešām satrauc. Nekā personīga, bet Jučers neder KHL. Kādu spēli var nostāvēt , bet tas drīzāk ir izņēmums nevis tendence.
Ja nebūs vēl viens normāls vārtsargs, tad izskatās padrūma aina arī šajā sezonā ar vārtsargiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-07-26 20:22, pirms 12 gadiem
Breakpoint rakstīja: Kur, bladdj, ir Masaļskis!!!
+++

     [+] [-]

, 2013-07-26 20:27, pirms 12 gadiem
Agrilson rakstīja: Veiksmi Kristeram..vel gan gadinu vareja palikt riga,ka neka majas neveiksmju gadijuma,iespejas tiktu dotas ne viena vien.. Ps. Tad jau cehs bus 2.numurs
nevajadzēja palikt Rīgā, kāda jēga sēdēt rezervē un nespēlēt, jo HK Rīga vairs nevar spēlēt

  +1 [+] [-]

, 2013-07-26 20:27, pirms 12 gadiem
Agrilson rakstīja: Veiksmi Kristeram..vel gan gadinu vareja palikt riga,ka neka majas neveiksmju gadijuma,iespejas tiktu dotas ne viena vien.. Ps. Tad jau cehs bus 2.numurs
Es gan domaaju ka pec kaadaam divaam-trijaam zaudeetaam speeleem tu buutu viens no tiem kas vinju noliktu liidz peedejam.
Kaa 9/10 sportacentra komenteetaaji.

 +10 [+] [-]

, 2013-07-26 20:29, pirms 12 gadiem
Cik ātri cilvēki aizmirst labos laikus. Neaizmirstiet, ka paši pirmajā sezonā slapinājāt biksēs par Jučera lielo potenciālu un otrās sezonas sākumā paši skandinājāt, ka Jučers ir labāks par Telkvistu.
Kaut kas aizgāja greizi, sezonas turpinājums neizdevās, tomēr tāpēc nav pilnībā jānoraksta vārtsargs.

  -3 [+] [-]

, 2013-07-26 20:30, pirms 12 gadiem
Atkal,Dr.očers!

  +1 [+] [-]

, 2013-07-26 20:32, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: Cik ātri cilvēki aizmirst labos laikus. Neaizmirstiet, ka paši pirmajā sezonā slapinājāt biksēs par Jučera lielo potenciālu un otrās sezonas sākumā paši skandinājāt, ka Jučers ir labāks par Telkvistu.
Kaut kas aizgāja greizi, sezonas turpinājums neizdevās, tomēr tāpēc nav pilnībā jānoraksta vārtsargs.
atmiņa īsa troļļiem
garais garš un ilgi

     [+] [-]

, 2013-07-26 20:37, pirms 12 gadiem
Graviton,sevi isti ta neesmu baigi piekeris,ka butu tas lielais kritizetajs,bet amerika vinu pec zaudejumiem doma neviens nekritizes?..doma ka amerika lai ka veiktos,vinam vieta garanteta? ..doma amerika vinam dos iespejas meginat atkal un atkal,ja nedod dievs kas noiet greizi? Ps.Veiksmi Kristeram lai veicas izsisties ahl galasmasina..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-07-26 20:43, pirms 12 gadiem
Veiksmi guldļevksim! Ko noliekat jučeru jau? ok pēdejā sezona neizdevās, bet nākamā sezona vēl nav sākusies un jau braucat virsū.

  +1 [+] [-]

, 2013-07-26 20:43, pirms 12 gadiem
Isteniba vins ir pienemis pareizu lemumu, jo ja vins grib tikt nhl tad vinam ir lielaka iespeja to darit spelejot to taka veiksmi gudlevskim. Bet redzesim ka jurceris speles sosezon! Veiksmi abiem!

  -2 [+] [-]

, 2013-07-26 20:44, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: Cik ātri cilvēki aizmirst labos laikus. Neaizmirstiet, ka paši pirmajā sezonā slapinājāt biksēs par Jučera lielo potenciālu un otrās sezonas sākumā paši skandinājāt, ka Jučers ir labāks par Telkvistu.
Kaut kas aizgāja greizi, sezonas turpinājums neizdevās, tomēr tāpēc nav pilnībā jānoraksta vārtsargs.
Bija kas slavēja, es viņu kopumā kā vārtsargu nevienā komentārā neesmu slavējis. Par kādu atsevišķu spēli jā, bet visu laiku uzskatu ka Jučers un KHL neder kopā

     [+] [-]

, 2013-07-26 20:46, pirms 12 gadiem
FUNS rakstīja: Šī ziņa patiešām satrauc. Nekā personīga, bet Jučers neder KHL. Kādu spēli var nostāvēt , bet tas drīzāk ir izņēmums nevis tendence.
Ja nebūs vēl viens normāls vārtsargs, tad izskatās padrūma aina arī šajā sezonā ar vārtsargiem.
Nu pag vēl jau ir čehs stati itkā normāli, turklāt Jučers ir uz pārbaudes laiku, tikpat labi ja rd parakstīts līgumu ar čehu tad ļoti iespējams Jučers nesēdēs un izmēģinās laimi - Kazahstāna vai vēl kaut kur.

     [+] [-]

, 2013-07-26 20:52, pirms 12 gadiem
Veiksmi Kristeram.Tagad ''Dinamo'' baigie sūdi,viens Telkvists jau nevarēs pavilkt.Jučers noteikti jāliek kā trešais,glābējs jau nebūs.Sedlačeks kā otrais,taču arī-nebūs jau nekāds baigais,turklāt baida tas augums 175

     [+] [-]

, 2013-07-26 20:52, pirms 12 gadiem
Kādā valodā Gudļevskis tur ASV sazinās ar apkārtējiem?

  +1 [+] [-]

, 2013-07-26 20:56, pirms 12 gadiem
FUNS rakstīja: Bija kas slavēja, es viņu kopumā kā vārtsargu nevienā komentārā neesmu slavējis. Par kādu atsevišķu spēli jā, bet visu laiku uzskatu ka Jučers un KHL neder kopā
Vajadzētu tā kā atcerēties, ka viņš nemaz nav tā īsti nobriedis un šī bija tikai otrā sezona tādā augstā līmenī... Tajās zaudēs bieži vien jau arī viņš nebija īsti vainīgs, ka aizsardzība lažoja un uzbrukums nemeta vārtus...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-07-26 20:56, pirms 12 gadiem
Manas vēlēšanās ir piepildijušās,droši var konkurēt tampā

  +2 [+] [-]

, 2013-07-26 21:01, pirms 12 gadiem
hockeypro rakstīja: Manas vēlēšanās ir piepildijušās,droši var konkurēt tampā
vispirms sirakūzās lai izcīna pirmo vietu, tad arī tampa neizpaliks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-07-26 21:03, pirms 12 gadiem
Assasinss' rakstīja: Nu pag vēl jau ir čehs stati itkā normāli, turklāt Jučers ir uz pārbaudes laiku, tikpat labi ja rd parakstīts līgumu ar čehu tad ļoti iespējams Jučers nesēdēs un izmēģinās laimi - Kazahstāna vai vēl kaut kur.
Ceru ka tā arī būs-čehs iespēlēsies, Jučers prom, bet vai Tellijs var būt pirmais vārtsargs normālā līmenī - nezinu??? Vai čehs var būt KHL komandas 1 numurs - neticu bet varbūt tomēr kļūdos. Vai Jučers var būt 1 numurs-par fantastiku jākomentē citā sadaļā.

  +1 [+] [-]

, 2013-07-26 21:06, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: Vajadzētu tā kā atcerēties, ka viņš nemaz nav tā īsti nobriedis un šī bija tikai otrā sezona tādā augstā līmenī... Tajās zaudēs bieži vien jau arī viņš nebija īsti vainīgs, ka aizsardzība lažoja un uzbrukums nemeta vārtus...
Pēc atvairīto metienu procenta Jučers bija pēdējā vietā starp vārtsargiem kuri KHL aizvadījuši vismaz 15 spēles. Secinājums ja vārtsargs atvaira 88% metienu tad komanda tādu vārtsargu netur un aizsardzība bija līmenī (nesaku ka augstā bet vidējā līmenī priekš KHL, sezonas sākumā pat bija laba aizsardzība un tieši vārtsargi iegāza un uzbrucēji bija malači uz momentu veidošanu, bet realizācija zem jebkuras kritikas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-07-26 21:19, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: Cik ātri cilvēki aizmirst labos laikus. Neaizmirstiet, ka paši pirmajā sezonā slapinājāt biksēs par Jučera lielo potenciālu un otrās sezonas sākumā paši skandinājāt, ka Jučers ir labāks par Telkvistu.
Kaut kas aizgāja greizi, sezonas turpinājums neizdevās, tomēr tāpēc nav pilnībā jānoraksta vārtsargs.
Viņu nenorakstam,bet Jučers neder Dinamo,okei ,viņš labi spēlē,labi izvēlas pozīciju,normāli ar nūju strādā,BET JUČERS NEGLĀBJ.......

  -1 [+] [-]

, 2013-07-26 21:33, pirms 12 gadiem
Atkal DIRKA Vārtos!!

     [+] [-]

, 2013-07-26 21:39, pirms 12 gadiem
Ļoti pareiza izvēle - RD sēdētu uz soliņa un pa retam tiktu pie spēlēšanas, bet AHL varbūt reāli sezonu uzraus. viss būs labi, lai puikam veicas!

  +2 [+] [-]

, 2013-07-26 21:47, pirms 12 gadiem
bars161 rakstīja: Ļoti pareiza izvēle - RD sēdētu uz soliņa un pa retam tiktu pie spēlēšanas, bet AHL varbūt reāli sezonu uzraus. viss būs labi, lai puikam veicas!
Drīzāk jau ECHL sezonu uzraus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-07-26 21:57, pirms 12 gadiem
Lai veicas.

     [+] [-]

, 2013-07-26 22:04, pirms 12 gadiem
brg1 rakstīja: Piekrītu tiem kas saka,ka vajadzēja viņam gadu uzspēlēt RD,jo reāli tur viņš būs 3 nummurs un lielāko daļu sēdēs uz soliņa,te vismaz dabūtu spēļu praksi.
#4 labākajā gadījumā...

  +3 [+] [-]

, 2013-07-26 22:06, pirms 12 gadiem
manuprāt, daudz par skarbu te visi bļaustās par Jučeru, nav jau nekas spožs - samērā normāls/viduvējs 2. numurs, bet pagājušajā sezonā viņu bieži izlika saplosīšanai bezcerīgākajās spēlēs, piemēram, pret Magņitku ar Malkinu priekšgalā, bet čempī, kad komanda vēl galīgi nebija saspēlējusies, izlika pret pērnajiem čempioniem. būtu kādu no tiem mačiem brīnumaini izvilcis, gan jau rastos pārliecība un spēle aizietu vēl sakarīgāk.

     [+] [-]

, 2013-07-26 22:20, pirms 12 gadiem
grūti tur būs kādu izkonkurēt, jācer tik uz konkurentu traumām...
Eliteprospects.com - Syracuse Crunch

     [+] [-]

, 2013-07-26 22:27, pirms 12 gadiem
lukturis rakstīja: grūti tur būs kādu izkonkurēt, jācer tik uz konkurentu traumām...
http://www.eliteprospects.com/team.php?team=104
To kanādieti mierīgi Gudis varētu izkonkurēt,bet ar to somu gan būs grūti.Kristers varētu būt otrais vārtsargs,un,ja labi sevi pierāda,var arī kādu spēli uzspēlēt NHL

     [+] [-]

, 2013-07-26 22:51, pirms 12 gadiem
Rodriguez rakstīja: chehs.
Čeham jau tik tray-out!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-07-26 22:53, pirms 12 gadiem
mavaans rakstīja: To kanādieti mierīgi Gudis varētu izkonkurēt,bet ar to somu gan būs grūti.Kristers varētu būt otrais vārtsargs,un,ja labi sevi pierāda,var arī kādu spēli uzspēlēt NHL
nu kanādietis Syracuse Crunch pagajušo sezon konferences finālā iespēlēja...18 play off spēles šim...
un diez vai mierīga izkonkurēšana sanāks...
reāli sistēmas 5 vārtsargs būs, ar visām no tā izrietošām sekām...
1 nr. Florida Everblades ir reālāk, un jāgaida konkurentu traumas

     [+] [-]

, 2013-07-26 22:53, pirms 12 gadiem
Ja atceras, tad Edgars ar nekāds superstārs nebija, bet izkala pats savu laimi! Nekļuva par zvaigzni, bet par stabilu vārtusargu!
Lai tad Māris ar dodas un kaļ, nevis sēž kādam aiz muguras!

     [+] [-]

, 2013-07-26 22:55, pirms 12 gadiem
lukturis rakstīja: nu kanādietis Syracuse Crunch pagajušo sezon konferences finālā iespēlēja...18 play off spēles šim...
un diez vai mierīga izkonkurēšana sanāks...
reāli sistēmas 5 vārtsargs būs, ar visām no tā izrietošām sekām...
1 nr. Florida Everblades ir reālāk, un jāgaida konkurentu traumas
Hmm...to gan pateiks treneri, nevis statistika, jo, ceru, ka tu piekritīsi, ka konferences fināls un PČ ir tomēr citi kalibri!
Viss tomēr atkarīgs no paša Kristera!

     [+] [-]

, 2013-07-26 23:05, pirms 12 gadiem
Peleeciits rakstīja: Čeham jau tik tray-out!
Jučeram arī.

     [+] [-]

, 2013-07-26 23:07, pirms 12 gadiem
Lai veicās, eņhāeļ čempionāts nav nemaz tik švaks kā te daži saka...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-07-26 23:46, pirms 12 gadiem
Ervīns Rommels rakstīja: Gribeja vai piespieda? RD tomer sanem smuku kompensaciju.
Kas tur par kompensaaciju - liigums tachu 30k tik bija - kapeikas prieksh Tampas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-07-27 00:24, pirms 12 gadiem
Sedlačekam paveras iespējas?

  -2 [+] [-]

, 2013-07-27 00:33, pirms 12 gadiem
Federer rakstīja: Caurumu Māris is back
ar tadu aizsardzibu kada RD bij, pat Hasheks jaunibaa neglabtu
Slēpts komentārs: dvielis

  -1 [+] [-]

, 2013-07-27 04:37, pirms 12 gadiem
maris8 rakstīja: Ceru, ka regulāri tiks spēlēt AHL. Un nesūtīs vēl zemāk
Florida Everblades ... tobiš Īst kousts. ar cerību, ka kāds nolažos vai notraumēsies no Sirakūzas AHL-iešiem.

P.S. Tas nav pesimisms.

     [+] [-]

, 2013-07-27 10:15, pirms 12 gadiem
NNNNEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-07-27 10:47, pirms 12 gadiem
R.C rakstīja: ar tadu aizsardzibu kada RD bij, pat Hasheks jaunibaa neglabtu
Aizsardzība mums bija daudz labāka par vārtsargiem un uzbrucējiem. Par to liecina ka pretinieki izdarīja ne tik daudz metienus, bīstami vārtu momenti mums vidēji spēlē bija vairāk kā pretiniekiem, ļoti maz bija atkārtoti metieni.
Ja izdara secinājumus tad tie jābalsta uz kaut kādiem konkrētākiem faktiem.

     [+] [-]

, 2013-07-27 11:30, pirms 12 gadiem
Jučers tak nav tas sliktākais variants. Paturiet, gudrīši, to Telly arī kā otro numuru, redzēsiet kāda statistika un cik "mīkstos" ielaidīs.
Ir jāzin tas, ka vārtsargam vajag regulāŗu spēļu praksi. Jučeram šo sezon bija tāda regulāra? Nebija. Tikai sezonas sākumā, kad zaudēja, pēc tam aplika un sāka marinēt. Domāt vajag.

     [+] [-]

, 2013-07-27 11:44, pirms 12 gadiem
pienadesa rakstīja: Jučers tak nav tas sliktākais variants. Paturiet, gudrīši, to Telly arī kā otro numuru, redzēsiet kāda statistika un cik "mīkstos" ielaidīs.
Ir jāzin tas, ka vārtsargam vajag regulāŗu spēļu praksi. Jučeram šo sezon bija tāda regulāra? Nebija. Tikai sezonas sākumā, kad zaudēja, pēc tam aplika un sāka marinēt. Domāt vajag.
Veciit, tu Jucera status esi redzejis, un reali vinja speli vartos??

     [+] [-]

, 2013-07-27 11:55, pirms 12 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Veciit, tu Jucera status esi redzejis, un reali vinja speli vartos??
jā. bet ja tev šķiet, ka var dabūt ko labāku patreiz, tad noliec un parādi. tas, ka viņš brīžiem ir nestabils nozīmē, ka vajag psihologu piesaistīt.

     [+] [-]

, 2013-07-27 12:03, pirms 12 gadiem
pienadesa rakstīja: jā. bet ja tev šķiet, ka var dabūt ko labāku patreiz, tad noliec un parādi. tas, ka viņš brīžiem ir nestabils nozīmē, ka vajag psihologu piesaistīt.
Nedomaju, ka psihologs dotaja bridi ir vajadzigs, un neesmu parliecinats ka vinjam tads palidzetu kert ripas cimda!
Manuprat vajadzeja savakt to pashu Masalski! Vinjam jau cena tagad varbut mazliet kritusies, un varetu savakt!

     [+] [-]

, 2013-07-27 12:12, pirms 12 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Nedomaju, ka psihologs dotaja bridi ir vajadzigs, un neesmu parliecinats ka vinjam tads palidzetu kert ripas cimda!
Manuprat vajadzeja savakt to pashu Masalski! Vinjam jau cena tagad varbut mazliet kritusies, un varetu savakt!
Bet Masaļskis ir stabils, ja viņš ir pirmais numurs. Jugrā tas pierādījās.Telkvists tā pat. Masaļskim vēl nav sācies karjeras noriets, lai sēdētu kā otrais numurs.

     [+] [-]

, 2013-07-27 12:12, pirms 12 gadiem
Sējējs un pārējie Pļāvēji nerīkojas.
Par Masaļski daudzi šajā portālā čīkst, ka caurs caurums. Tad ir jāsaka: visi vārtsargi ir cauri, arī Brodērs un Treķaks.
Psihologs varbūt palīdzētu savākties.

     [+] [-]

, 2013-07-27 14:58, pirms 12 gadiem
Kriss,si ir tava iespeeja! Paradi,ka esi iists vecis.

     [+] [-]

, 2013-07-27 20:27, pirms 12 gadiem
Palaida Dinamo iespeju ar Gudlevski-tāda vartusarga viņiem nebūs,tagad ar lūzeriem un neveiksminiekiem Dinamo spēlēs pa pēdējām vietām.