Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Bez Jurčinas un Džeriņa: "Dinamo" dosies pēc pirmās uzvaru sērijas

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Bez Jurčinas un Džeriņa: "Dinamo" dosies pēc pirmās uzvaru sērijas
Krišjānis Rēdlihs un Oskars Cibuļskis
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Lai gan Rīgas "Dinamo" ar astoņās spēlēs sakrātajiem 11 punktiem ieņem septīto vietu Kontinentālās hokeja līgas Rietumu konferencē, ne reizi nav izdevies svinēt divus panākumus pēc kārtas. Vai tas izdosies šovakar pulksten 19:30 pret Podoļskas "Vityaz", kas Latvijā ieradās no Helsinkiem, kur pārtrauca "Jokerit" sešu uzvaru sēriju? Tiešraide kanālā TV6 un m.lmt.lv.

Ielaiduši vārtus otrajā minūtē, bet iemetuši četras ripas pretī, Kontinentālās hokeja līgas kluba Rīgas "Dinamo" hokejisti otrdienas vakarā papildināja punktu bagāžu un atgriezās Rietumu konferences izslēgšanas spēļu zonā (lai gan nav aizvadīts pat viens mēnesis, gan treneri, gan spēlētāji nebeidz atkārtot, cik svarīgas ir pašas pirmās cīņas). Taču kopainu sabojāja savainojumi: lauzts deguns, operācija un aptuveni divas nedēļas bez hokeja Andrim Džeriņam, kurš pret Mitišču "Atlant" uzvarēja deviņos no 14 iemetieniem, kamēr vairākumā pirmos vārtus guvušais Lauris Dārziņš palika bez pusotra zoba. Tiesa, Dārziņš tomēr spēlēs vakara mačā, laukumā ejot ar speciālu aizsargmasku. Malā tikmēr paliks aizsargs Milans Jurčina, kuram konstatēts muskuļa savainojums.

Rīdziniekiem nav pieejamas dziļas rezerves, jo vienīgie uzbrucēji, kuri nepiedalījās iepriekšējā mačā, bija piecās spēlēs divus rezultatīvus metienus izdarījušais Mārtiņš Cipulis un centra uzbrucējs Māris Bičevskis, kurš šajā sezonā laukumā pavadījis 16:02 minūtes. Tāpat jāņem vērā, ka pēc pirmā panākuma regulārajā čempionātā sekoja divi zaudējumi, bet pēc otrās uzvaras bija pat trīs neveiksmju sērija.

Turklāt Podoļskas "Vityaz" Latvijā ieradās no Somijas, kur otrdienas vakarā pārtrauca Helsinku "Jokerit" sešu uzvaru sēriju - 4:3. Īpaši jāizceļ fakts, ka tā bija pirmā divkauja pret sāncenšiem no Rietumu konferences. Trīs reizes izdevās realizēt skaitlisko pārsvaru, bet uzvaras vārtus 52. minūtē vienādos sastāvos iemeta Maksims Mamins. 26 gadus vecajam uzbrucējam tas bija pirmais trāpījums, bet iepriekšējo trīs gadu laikā viņam tikai vienu reizi izdevies gūt divus vārtus.

Komandas rezultatīvākais spēlētājs ir 26 gadus vecais zviedru malējais uzbrucējs Mario Kempe, kura kontā četri vārti un septiņi punkti septiņās spēlēs. Taisnības labad gan jāsaka, ka trīs rezultatīvus metienus viņš izdarīja jau pirmo trīs maču gaitā. Spēlējot dzimtenē, Kempe ar vērā ņemamu statistiku neizcēlās, toties viņu 2007. gada Nacionālās hokeja līgas drafta piektajā kārtā izraudzījās Filadelfijas "Flyers", bet piecas spēles uzbrucējs aizvadījis Amerikas Hokeja līgā.

Arī Kempes tuvākais sekotājs (četri vārti un divas piespēles) - 23 gadus vecais čehu centra uzbrucējs Romāns Horāks - ir Kontinentālās hokeja līgas debitants. Pēdējās piecas sezonas viņš pavadīja Ziemeļamerikā. 2009. gadā parakstījis līgumu ar Ņujorkas "Rangers", Horāks tūdaļ tika aizmainīts uz Kalgari "Flames", kurās rindās aizvadīja 82 spēles. Pagājušās sezonas ievadā viņš pārcēlās uz Edmontonas "Oilers", bet lielākoties spēlēja fārmklubā.

Draudus var sagādāt arī Podoļskas "Vityaz" zilā līnija - piemēram, piecas rezultatīvas piespēles izdarījis Deniss Grebeškovs, kurš labāk zināms kā Sanktpēterburgas SKA pārstāvis, lai gan pagājušajā gadā maiņas darījuma rezultātā nonāca Hantimansijskas "Yugra" rīcībā. Jāizceļ, ka septiņu spēļu laikā laukumā devušies 11 aizsargi, tādēļ Grebeškovs ir vienīgais, kura uz ledus pavadītais laiks sniedzas pāri 20 minūtēm - 20:25.

Toties vārtos komandai ir izteikts pirmais numurs - soms Hari Seteri piedalījies visās spēlēs, nepilnu 420 minūšu laikā tiekot galā ar 90,2 procentiem sāncenšu metienu un vidēji mačā ielaižot 3,58 ripas. Astotās vietas īpašnieces 25 ielaistie vārti ir otrs sliktākais rādītājs Rietumu konferencē. 184 centimetrus garais un 24 gadus vecais Seteri trīs gadus pēc kārtas bija Sanhosē "Sharks" fārmkluba pamatvārtsargs Amerikas Hokeja līgā (sācis ar 38 mačiem, viņš pagājušajā sezonā aizvadīja 45 spēles), taču pie teikšanas lielajā komandā nemaz netika.

Kā Rīgas "Dinamo" ietekmēs Jurčinas un Džeriņa prombūtne un vai izdosies pirmo reizi sezonā izcīnīt otro uzvaru pēc kārtas, skatieties TV6 tiešraidē pulksten 19:30. Savukārt mājas spēļu sēriju rīdzinieki noslēgs sestdien pret piecos izbraukuma mačos piecus zaudējumus piedzīvojušo Vladivostokas "Admiral", kas šajā sezonā pārspējusi tikai vienu komandu.

Slēpts komentārs: pernambucano

  +8 [+] [-]

, 2014-09-25 09:20, pirms 10 gadiem
Kaut kā prātā nāk likumsakarība, ka pēc bravūrīgiem virsrakstiem sportacentrā dinamieši parasti paši dabon pa biksēm
Varbūt šovakar izņēmums?

     [+] [-]

, 2014-09-25 09:20, pirms 10 gadiem
Nu ko par uzvaras seriju!!!

     [+] [-]

, 2014-09-25 09:22, pirms 10 gadiem
pernambucano rakstīja: Šitos nabagus šovakar bradāsim!
Man gan liekas ka nē. Sīkstie vitjaz hokejisti parādīs zobus un spēle būs iespējams smagāka kā pret atlant.

  +2 [+] [-]

, 2014-09-25 09:24, pirms 10 gadiem
Divreiz pēc kārtas uzvarēt savus tiešos konkurentus RD nav pa zobam,tāpēc šodien zāģis.Būtu kāda biezā komanda ,tad varbūt varētu cerēt uz vinni
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-09-25 09:24, pirms 10 gadiem
Sāniņš rakstīja: Man gan liekas ka nē. Sīkstie vitjaz hokejisti parādīs zobus un spēle būs iespējams smagāka kā pret atlant.
Spēle noteikti nebūs viegla...kā jebkura KHL.

  +3 [+] [-]

, 2014-09-25 09:26, pirms 10 gadiem
Nu...Ar Džeriņu viss skaidrs, bet savā laikā A. Radulovam otrajā periodā izsita trīs zobus, bet nākamajā periodā šis jau spēlēja un spēli pabeidza.
КХЛ. Радулов показывает выбитые зубы. 05.02.12...

     [+] [-]

, 2014-09-25 09:28, pirms 10 gadiem
resnais putns rakstīja: Ieskats biļešuservisā liecina, ka būšu tomēr kļūdījies par dinamo fanu vēlmi redzēt asinis.Būs kļūdījušies arī pārējie, kas prognozēja lielu apmeklējumu pret Vitjaziešiem. Biļetes ļoti maz izpirktas. Pirmajā stāvā vēl kaut cik, bet otrajā kopā varbūt 100 biļetes...Ap 4 tk varētu gan būt, kas joprojām liecina par milzīgu šī projekta popularitātes kritumu. Es pat nebaidīšos teikt, ka kopējais projekta auditorijas kritums varētu būt robežās no 25-30%...Skatoties uz visu auditoriju, ne tikai spēles apmeklētājus klātienē. Kopumā, protams, 4 tk tāpat ir daudz, bet ja ņem šo skaitli kontekstā, tad tas nebūt vairs nav daudz.
Kādas asinis?
Tie laiki,kad Vitķkas bija kaušļu komanda ir aizgājuši. Patreiz tā ir normāla, KHL apakšgala komanda. Tāpat kā Rižskaja Ģinama.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2014-09-25 09:36, pirms 10 gadiem
resnais putns rakstīja: Ok, es nezināju, ka tur kaut kas baigi mainījies, vainīgs. Nesekoju tik daudz līdz, kas un kā mainās.
lai es neesmu nekāds Dinamo atbalstītājs, drīzāk otrādi...bet tu konkrēti kretinē, ej uz savu basi un tur troļļo...
tāpat ar tevi viss skaidrs, kā ar misis experti...
tas vien jau daudz ko par tevi liecina, ka neko nezinu par hokeju, bet truli pļūtu...(domāts Vutjaz un asinis).
p.s. man tādi baša fani kretinē, jo jums ir dubultie standarti un attaisnojat VEF dalību krievu čempī, bet esat pret Dinamo dalību...

  +1 [+] [-]

, 2014-09-25 09:38, pirms 10 gadiem
alguns rakstīja: Divreiz pēc kārtas uzvarēt savus tiešos konkurentus RD nav pa zobam,tāpēc šodien zāģis.Būtu kāda biezā komanda ,tad varbūt varētu cerēt uz vinni
Atlausos nebut tik liels pesimists un teiksu gandriz to pasu, ko pirms speles ar Atlant - ja iemetisim vairak par 2 ripam (nu vismaz 3), tad punkti bus. Jo ar aizsardzibu mums pa lielam viss ir ok un laba forma ir ari Sedlaceks (ceru, ka kaste ari sodien tiks uzticeta tiesi vinam). Bet uzbrukums gan mums nav no tiem jaudigakajiem un Darzina un Dzerina iztrukums sovakar varetu but jutams... Lai vai ka, lai veicas!

  +1 [+] [-]

, 2014-09-25 09:38, pirms 10 gadiem
Kling Klang rakstīja: Kaut kā prātā nāk likumsakarība, ka pēc bravūrīgiem virsrakstiem sportacentrā dinamieši parasti paši dabon pa biksēm
Varbūt šovakar izņēmums?
Tas gan, bet nedomāju ka DR vainīgs pie SC bravūras.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-09-25 09:59, pirms 10 gadiem
resnais putns rakstīja: Nu paseko līdz un nekretinējies tik daudz. Visu laiku kopš Ukrainas konflikta un krievijas agresijas sākšanās, esmu noliedzis VEF dalību VTB. Esm par izstāšanos no šīs krievu līgas. Tieši tā pat būtu jādomā dinamo faniem, bet tā sākuši domāt tikai 25-30 %, kas sākumam, arī nav slikti!
esmu pret dalību, bet atbalstu VEF
šitie kaut kā neiet kopā...beidz melot un izlikties...

     [+] [-]

, 2014-09-25 10:05, pirms 10 gadiem
resnais putns rakstīja: Nu paseko līdz un nekretinējies tik daudz. Visu laiku kopš Ukrainas konflikta un krievijas agresijas sākšanās, esmu noliedzis VEF dalību VTB. Esm par izstāšanos no šīs krievu līgas. Tieši tā pat būtu jādomā dinamo faniem, bet tā sākuši domāt tikai 25-30 %, kas sākumam, arī nav slikti!
Vari palasit pats savu vakardienas diskusiju ar Mr. Objektīvs kur vins saka ka BBL vinam patik labak par VTB, bet tu meties aiztavet VTB un stasti kads tur augsts limenis utt. Stasti ka irka neatbalsti VTB, bet tomer slave. Taja basketbola laikam visiem ir tas dubultais standarts.

Oficiāli: Žanis Peiners divas sezonas spēlēs...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-09-25 10:10, pirms 10 gadiem
resnais putns rakstīja: A ko man tagad neatbalstīt vef citos turnīros? Es tur neko nevaru ietekmēt, ka viņi grib tur spēlēt, jo tas dod augsta līmeņa spēles, un ir iespēja sagatavoties labāk eiropas kausiem. Esmu rakstījis, gan jaunupam, gan citiem VEF darboņiem, lai kārtīgi apdomā, vai šajā laikā ir vajadzīgs piedalīties VTB līgā, jo es uzskatu, ka tas dara kaunu pašam klubam. Bet nejau es tāpēc aizmirsīšu par komandu un neatbalstīšu. Pret spēlēm VTB līgā izturēšos vienaldzīgi, jo neatbalstu Latvijas komandas dalību šajā līgā šajos apstākļos. Atškirībā no dinamo, vef nav mākslīgi veidots tieši priekš šīs līgas, bet tas ir viens no turnīriem augstāka līmeņa spēļu prakses iegūšanai, kamēr galvenais turnīrs ir eiropas kausi. Es kā VEF fans varu atzīt un pateikt, ka nafig mums to līgu, man ir kauns, ka vef tur spēlē, bet tas ir vadības dēļ, nejau spēlētāju. Komandai jutīšu līdz visos citos turnīros! Saprotu, ka tev grūti to sagremot, bet ko, lai dara.
beidz man te rakstīt kuro reizi savas murgainās attaisnošanās runas...
p.s. man nav grūti sagremot, ej un atbalsti savu VEF, tikai izbeidz dubolto morāli pret Dinamo...jo tu esi liekulis, uz vieniem tirš, otros iet atbalstīt...
kaut gan abi klubi vienādi un startē Krievijas čempī! Ja esi konsekvents, tad līdz galam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-09-25 10:11, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: esmu pret dalību, bet atbalstu VEF
šitie kaut kā neiet kopā...beidz melot un izlikties...
Nu, hokeja faneļu sabiedrībā arī divkošu netrūkst.

Tādi krievurlu nīdēji, KHL pretinieki, RD heiteri, bet vai ik postā parāda savu labo informētību par gan par šo līgu, gan tās komandām gadu gaitās (un nereti arī par VHL), un kur nu vēl visas zināšanas par ļaunuma kalngalu RD!!!

Tikai, redz, nemana viņos kādu interesi par citām līgām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-09-25 10:17, pirms 10 gadiem
120 kg varcargs rakstīja: Nu, hokeja faneļu sabiedrībā arī divkošu netrūkst.

Tādi krievurlu nīdēji, KHL pretinieki, RD heiteri, bet vai ik postā parāda savu labo informētību par gan par šo līgu, gan tās komandām gadu gaitās (un nereti arī par VHL), un kur nu vēl visas zināšanas par ļaunuma kalngalu RD!!!

Tikai, redz, nemana viņos kādu interesi par citām līgām.
būt informētam, kas notiek krievu līgā un/starp spēļu apmeklēšanu vai kāda kluba atbalstīšanu ir atšķirība...
p.s. resnais putns ir no citas kategorijas, viņš kladzina neapmeklēt Dinamo, kaut gan pats atbalsta un apmeklē VEF...

     [+] [-]

, 2014-09-25 10:18, pirms 10 gadiem
resnais putns rakstīja: Ja tu negribi saprast, tad tā nav mana problēma vecīt! VEF nav radīts priekš VTB, bet iestājās tajā, kad Valdis Valters un co to veidoja. Dinamo tika radīts tikai un vienīgi priekš KHL. VEF spēlē Latvijas valsts čempionātā un arī dzen pārstāv Latviju eiropā! Dinamo tikai krievijā, vai vēl tu neredzi atšķirību! ESMU PRET SPĒLI KRIEVU LĪGĀS !!! da vienalga, kas tur spēlē...ne pret komandām, vai spēlētājiem bet spēlēšanu tās sū.dainās valsts čempionātos. Spēj uztvert, beidzot, vai joprojām nesanāk?
pofig priekš kā radīts, fakts ir tāds, VEF spēlē krievu čempī...tāpat kā Dinamo!

  +2 [+] [-]

, 2014-09-25 10:20, pirms 10 gadiem
resnais putns rakstīja: Mēģini iebraukt diskusijas kontekstā, nevis raut ārā teikumus. VTB, protams, ir daudz augstāka līmeņa spēļu prakse, kas jebkuram spēlētājam individuāli dotu labākas izaugsmes iespējas kā spēlējot BBL, kur tāda līmeņa komandu nav. Tas arī viss. Runa ir tīri par sportisko principu un tur jautājumu nevar būt. Vai es atbalstu VTB kā tādu ? Protams, ka šajos apstākļos kategoriski nē. Ja BBL attīstītos tādā līmenī kā gadus 7 atpakaļ, tad tāds VTB arī pie miera apstākļiem pasaulē nebūtu tik pievilcīgs kā BBL sportiskajā ziņā. Saproti, ko mēģinu pateikt. Mēģināšu vēl īsāk. VTB sportiskā līmenī ir labs un spēlētājiem labāk izvēlēties spēlēt tādā līmenī kā BBL. VTB citā kontekstā šobrīd ir nepieņemams un es dalību tur NEATBALSTU.
resnais putns tu slave VTB krievu ligas augsto limeni, bet tani pat laika noliec KHL un stasti ka limenis tur zems un speletajiem nevajag tur spelet. Un turklat par VTB ligu tev nekad nav tik katgorisku komentaru ka pret RD vai KHL, tu VTB tikai slave. Tapec tavam apgalvojumam ka tu esi pret Latvijas basketbola dalibu VTB ir gruti noticet. Tie vienkarsi ir tavi meli.

  +2 [+] [-]

, 2014-09-25 10:21, pirms 10 gadiem
resnais putns rakstīja: A ko man tagad neatbalstīt vef citos turnīros? Es tur neko nevaru ietekmēt, ka viņi grib tur spēlēt, jo tas dod augsta līmeņa spēles, un ir iespēja sagatavoties labāk eiropas kausiem. Esmu rakstījis, gan jaunupam, gan citiem VEF darboņiem, lai kārtīgi apdomā, vai šajā laikā ir vajadzīgs piedalīties VTB līgā, jo es uzskatu, ka tas dara kaunu pašam klubam. Bet nejau es tāpēc aizmirsīšu par komandu un neatbalstīšu. Pret spēlēm VTB līgā izturēšos vienaldzīgi, jo neatbalstu Latvijas komandas dalību šajā līgā šajos apstākļos. Atškirībā no dinamo, vef nav mākslīgi veidots tieši priekš šīs līgas, bet tas ir viens no turnīriem augstāka līmeņa spēļu prakses iegūšanai, kamēr galvenais turnīrs ir eiropas kausi. Es kā VEF fans varu atzīt un pateikt, ka nafig mums to līgu, man ir kauns, ka vef tur spēlē, bet tas ir vadības dēļ, nejau spēlētāju. Komandai jutīšu līdz visos citos turnīros! Saprotu, ka tev grūti to sagremot, bet ko, lai dara.
Man liekas tev ir grūti ar informāciajs sagremošanu. Tāpat arī Dinamo spēlētāji nav vainīgi, ka jāspēlē KHL. Darbs mājās piedāvā spēlēt šādā līgā. Ko darīt ja negribās braukt dzīvot uz kazahstānu vai vāciju, ņemt bērnus ārā no skolas u.t.t.

Tāpat, tas ir vadības lēmums. Mēs nefanojam par līgu, un mēs neesam priecīgi par to, kas notiek šobrīd Ukrainā. Bet Krievs ir un paliek Krievs. Karos vai nekaros, tāpat atradīsies tādi PSRS apbižotie kā tu, kas te raudās.

Mēs esam par komandu, par Dinamo Rīgas puišiem. Par savējiem leģionāriem.

  +2 [+] [-]

, 2014-09-25 10:32, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: pofig priekš kā radīts, fakts ir tāds, VEF spēlē krievu čempī...tāpat kā Dinamo!
Manuprāt, Jūs šai cīņā ar putniem esiet zaudējis, cienītais. Puika jau tikai pauž attieksmi, ka ir pret Krievijas agresiju, tādējādi arī neatbalstot Latvijas komandu dalību šīs valsts sporta sacensībās. Zināma taisnība tomēr ir - vefiņš spēlē arī valsts nacionālajā čempionātā un Eiropā, un neviens viņam neaizliedz norobežoties no atbalstītās komandas atbalstīšanas krievu līgā, bet atbalstīt to citos turnīros. Neba viņš un citi komandas līdzjutēji var lemt, vai tai spēlēt, vai nē, citos turnīros, bet attieksmi parādīt ir visai pozitīvi. Neesmu nekāds Dinamo noliedzējs, bet liels atbalstītājs arī nē, bet neskatos uz jebkuras Latvijas sporta komandas, kultūras vai tamlīdzīgi, dalību Krievijā, ar lielu optimismu. Drīzāk skepsi...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-09-25 10:38, pirms 10 gadiem
Kāds nezin, kur dala biļetes pa brīvu, atskaitot Angļu ģimnāziju? Man te radi no Z-amerikas atbrauc, gribot redzēt Dinamo!

  -1 [+] [-]

, 2014-09-25 10:39, pirms 10 gadiem
resnais putns rakstīja: Joprojām ir redzams, ka ir grūti uztvert manu vēstījumu. Desmitkārt neatkārtošos.
Visi jau sen ir uztverusi tavu vestijumu- BBL ir zems limenis, speletajiem tas neder un pec tam tu stasti par augto VTB limeni un cik tas ir labs. Tacu pasas beigas vienmer piemetini- ...bet tomer es esmu pret VEFina dalibu VTB. Tads pajolis Tu visus par mulkiem uzskati, vai ari pokemonus gribi apmanit ?

  +2 [+] [-]

, 2014-09-25 10:44, pirms 10 gadiem
sporta vecmeistars rakstīja: Manuprāt, Jūs šai cīņā ar putniem esiet zaudējis, cienītais. Puika jau tikai pauž attieksmi, ka ir pret Krievijas agresiju, tādējādi arī neatbalstot Latvijas komandu dalību šīs valsts sporta sacensībās. Zināma taisnība tomēr ir - vefiņš spēlē arī valsts nacionālajā čempionātā un Eiropā, un neviens viņam neaizliedz norobežoties no atbalstītās komandas atbalstīšanas krievu līgā, bet atbalstīt to citos turnīros. Neba viņš un citi komandas līdzjutēji var lemt, vai tai spēlēt, vai nē, citos turnīros, bet attieksmi parādīt ir visai pozitīvi. Neesmu nekāds Dinamo noliedzējs, bet liels atbalstītājs arī nē, bet neskatos uz jebkuras Latvijas sporta komandas, kultūras vai tamlīdzīgi, dalību Krievijā, ar lielu optimismu. Drīzāk skepsi...
Ždanoka reizē arī nesmādē Eiropas labumus Briselē un Latvijā un katrā izdevīgā brīdī skrienot laizīt pakaļu savam saimniekam Maskavā...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-09-25 10:47, pirms 10 gadiem
Šodien viegli 3 pt! 4:1 samizosim VItjazu! Go Dinamo!

  +2 [+] [-]

, 2014-09-25 10:49, pirms 10 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: Šodien jābūt interesantai cīņai, vēl joprojām atceros vecos labos laikus, kad Studentu klubs no Vitjaz sakāva uz laukuma cīņas Rīgas Dinamo meistarus!

Atceros spilgti kā spēlēja kolhoza zvaigznes: Brenans, Saimons, Mirastijs,Tarnaskis, Jablonskis - visi šie bakalauri un maģistra grāda studenti bija cienīgi , lai apskatītos, kā viņi pārmāca Rīgas klubu.

Tagad no tās brigādes palikusi vien ēna, tāpēc lai atcerētos vecos labos laikus, būsim par Vitjaz uzvaru!
Jā, tie bija vīri, kas cīņas nebijās! Kārtīgi ERASMUS apmaiņas studenti!
Viss Dinamo bija tā sabijušies, ka arēnas ledus vēl divas nedēļas bija iekrāsojies dzeltens. Vienīgi vecais Laviņš nebaidījās sevi aizstāvēt!
Atceros, kā Tarnaskis dauzīja pastnieku Jāni, bet šis tik stāv un smaida! Vareni laiki! Žēl, ka vienīgo jēdzīgo komandu khl izformēja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-09-25 11:09, pirms 10 gadiem
resnais putns rakstīja: Nu re, tu joprojām grūti uztver. Es zinu, ka ir tādas slimības, bet tu neesi pie tā vainīgs, tāpēc vēlu tev labu veselību, draugs! Turies, bučas:*
Tu slave savu VTB, pa kluso vinu skaties un vel centies apmanit citus. Tadi keksi nak tikai no basketbola sadalam.

     [+] [-]

, 2014-09-25 11:10, pirms 10 gadiem
Poish rakstīja: Jā, tie bija vīri, kas cīņas nebijās! Kārtīgi ERASMUS apmaiņas studenti!
Viss Dinamo bija tā sabijušies, ka arēnas ledus vēl divas nedēļas bija iekrāsojies dzeltens. Vienīgi vecais Laviņš nebaidījās sevi aizstāvēt!
Atceros, kā Tarnaskis dauzīja pastnieku Jāni, bet šis tik stāv un smaida! Vareni laiki! Žēl, ka vienīgo jēdzīgo komandu khl izformēja.
Čābīgi gan tev ar to atmiņu...Tarnaskijs mīcīja Lundmarku...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-09-25 11:11, pirms 10 gadiem
Nu ko - mūsu konkurenti uz doto brīdi, par punktiem jākapā, nebūs viegli, bet mājas sienas cerams palīdzēs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-09-25 11:30, pirms 10 gadiem
resnais putns rakstīja: Līdz šim skatījos, šosezon pavisam noteikti nē, ir cilvēki kam ir kaut kādas augstākas vērtības dzīvē , kā tikai "man galvenais ir labs hokejs", vai manā gadījumā "man galvenais ir labs basketbols". Viss, man jau apnika.
Vari apzveret pie savas dzivibas? Lai nebutu tuksi vardi

  +1 [+] [-]

, 2014-09-25 11:34, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kādas asinis?
Tie laiki,kad Vitķkas bija kaušļu komanda ir aizgājuši. Patreiz tā ir normāla, KHL apakšgala komanda. Tāpat kā Rižskaja Ģinama.
Ceru ka Tev izdosies pierādīt ka DR ir apakšgala nevis vidusmēra komanda. Nezinu vai domā par doto brīdi jeb kopumā 7 gadu laikā, bet mēģini kā vari. Gaidu argumentus.
DR ir 15 vietā tagad no 28 komandām, esam ieguvuši 45,8% punktu no iespējamajiem (viens punkts pietrūkst līdz 50%). 7 sezonu laikā pats zini kā mums klājies (nu nesanāk tas apakšgals , lai kā Tu to vēlētos).Potenciāli jā , domāju ka šogad būsim apakšgalā, bet komandas taču neskatās pēc subjektīviem potenciālajiem izvērtējumiem. Tad jau SKA būtu daudzjkārtējs Ggarina kausa ieguvējs.
Atgādinu-gaidu pierādījumus par apakšgala komandu.

     [+] [-]

, 2014-09-25 11:35, pirms 10 gadiem
Lūdzu, lūdzu, padalieties ar vietām, kur var tikt pie bezmaksas biļetēm! Uz šodienu nevajag (lai izguļas radi!), bet uz kādu no nākamajām ļoti vajag!

  +1 [+] [-]

, 2014-09-25 11:37, pirms 10 gadiem
Jā daudzi te runā, ka dod bezmaksas biļetes. Gribētu uzzzināt ,kā pie tām var tikt. Piebilde: ir labi, ka uz DR cilvēki ir ar mieru iet par velti, jo ir komandas uz kurām par velti nevar dabūt pat tūkstoti skatītāju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-09-25 11:50, pirms 10 gadiem
Instagram varbut tomer speeles shovakar

  +1 [+] [-]

, 2014-09-25 11:58, pirms 10 gadiem
resnais putns rakstīja: Līdz šim skatījos, šosezon pavisam noteikti nē, ir cilvēki kam ir kaut kādas augstākas vērtības dzīvē , kā tikai "man galvenais ir labs hokejs", vai manā gadījumā "man galvenais ir labs basketbols". Viss, man jau apnika.
Kádas tur vél vērtības Tu tur pin iekšā? Piemēram, ja gimenē aug sīkie hokejisti, tad ko, sencim sīkos uz augsta līmeņa hokeju neaizvest, bet stāstīt cik Putins ir slikts?
Tad sanāk vispār sporta spēles apmeklēt nevar? To pašu VEF uztur par Kremļa maigās rokas Saskaņas, būvniekiem atmesto doļu no 20%. Kas ir vēl sliktāk, jo tā nav Putina nauda, bet Latvijas nodokļu maksātāju nauda. Man ko tagad bērnu uz basketbolu vai hokeju nevest, bet stāstīt par Kremļa maigo varu?
Ej labāk Zemessardzē iestājies, būs lielāka jēga.

  +1 [+] [-]

, 2014-09-25 12:04, pirms 10 gadiem
Ka jau paredzeju putns notinas jo pats apzinas ka melo un negrib izaicinat likteni.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-09-25 12:09, pirms 10 gadiem
resnais putns rakstīja: man jau šķiet, ka dinamo zog Latvijas iedzīvotāju nodokļos maksāto naudu, kā dēļ mēs pārmaksājam par gāzi, kā arī tie saņem dotācijas no LDZ 500 000 ls (šobrīd 700 000 eur) apmērā, katru sezonu.
Tu tikko aizvainoji vienu no lietotājiem, ar bezmazvai apgalvojumiem, ka viņa smadzenes nefunkcionē. Tad lūdzu pastāsti, kas tev funkcionē, ja tu domā ka visai valstij, apejot saemu, oligarhus Latvijā un tā tālāk, paiet garām fakts, ka Latviajs gāzes uzcenojums ir dēļ mazās zivs Savicka un dēļ kautkāda hokeja kluba?

Un Dinamo naudu dabūn % no Savicka noslēgtajiem līgumiem Eiropā. Ne tikai Latvijā. Nevaig izdomāt slimus melus savā prātā.

Tad nu gan būtu afēra, viens mazs hokeja klubiņš uzliek uz ausīm visu valsti. Gāzes cenas nosauka jau stipri pirms Dinamo.

Toties VEF smej pataisno no nodokļumaksātājiem. Pat neko nedarot. Vācies prom no tejienes atpaliceni. Smieklīgi, ka pats tici tam, ko saki.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-09-25 12:12, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Ceru ka Tev izdosies pierādīt ka DR ir apakšgala nevis vidusmēra komanda. Nezinu vai domā par doto brīdi jeb kopumā 7 gadu laikā, bet mēģini kā vari. Gaidu argumentus.
DR ir 15 vietā tagad no 28 komandām, esam ieguvuši 45,8% punktu no iespējamajiem (viens punkts pietrūkst līdz 50%). 7 sezonu laikā pats zini kā mums klājies (nu nesanāk tas apakšgals , lai kā Tu to vēlētos).Potenciāli jā , domāju ka šogad būsim apakšgalā, bet komandas taču neskatās pēc subjektīviem potenciālajiem izvērtējumiem. Tad jau SKA būtu daudzjkārtējs Ggarina kausa ieguvējs.
Atgādinu-gaidu pierādījumus par apakšgala komandu.
Namejam nav nekāda saprašana par Hokeju. Tie ir tukši meli. Viņš ir nožēlojums vecs vīrs, kam prātiņš iet ķīselī. Es viņu par pilnu neņemu jau labu laiku.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-09-25 12:40, pirms 10 gadiem
te nu Tu maldies, cilvēki bija. Un bija diezgan daudz. Tevis nosauktais 100 ir krietni garām.
lonja rakstīja: Tieši tā!Re kur uz superlīgu LČ par par velti vakar 100 skatītājus nespēja savāktA par biļetēm-kur dod par velti?Es arī labprāt paņemtuDomāju-tā tik kārtējā prievīšnieku 'pļutīšana...

  +3 [+] [-]

, 2014-09-25 12:41, pirms 10 gadiem
Leonīds vairs neslēpj, ka ir vatņiks. To gan arī agrāk varēja nojaust.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-09-25 12:42, pirms 10 gadiem
man patika perfektā viņa ignorēšana vakar pie LČ. Nevienas atbildes, pats ātri aiztinās
zzk rakstīja: Leonīds vairs neslēpj, ka ir vatņiks. To gan arī agrāk varēja nojaust.

     [+] [-]

, 2014-09-25 12:43, pirms 10 gadiem
Jā, viņš no Liepājas ar savu pirāta monokli skaitīja, lol.
lonja rakstīja: To vakar nosauca Namejs!Ja viņš samuldējās,es tiešām atvainojos par šo info.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-09-25 12:46, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Krievu žurnālisti murgo, ka Auto grib atbrīvoties no Petružaleka
Ja tā ir taisnība, Sējējam jārīkojas!!!
http://www.championat.com/hockey/article-206016-prevju-igrovogo-dnja-kkhl-25092014.html
Jārīkojas ir, tas tiesa, tikai, pirmkārt, ar esošo noturēšanu. Tantes pieturā runā, ka dažam labam RD "stāram" aģenti jau meklē "plānu B".
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-09-25 12:54, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Jā daudzi te runā, ka dod bezmaksas biļetes. Gribētu uzzzināt ,kā pie tām var tikt. Piebilde: ir labi, ka uz DR cilvēki ir ar mieru iet par velti, jo ir komandas uz kurām par velti nevar dabūt pat tūkstoti skatītāju.
Caur iestādēm/firmām. Vai nu ir gali vai nav. Man pagājušgad bija, šogad vairs nav. Bija spēles uz kurām darba sastājās rinda un ne visi dabūja kuri gribēja, bija kad palika neizmantotas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-09-25 13:00, pirms 10 gadiem
Nu ko jūs tam nabaga putnam piesējāties, nu neinteresē viņam ne tas basketbols, ne hokejs, un arī Ukraina viņam pie tās pašas vietas. Tie viņam tādi operējamie termini ar kurus lietojot rusofobiskās idejas propagandā šajā vietnē var piesaistīt sev uzmanību, jo par neveiksmīgo asiņaino kodolieroču meklēšanu Irākā, vai pēdējie notikumi Sīrijā viņu kaut kā nesatrauc. Kaut gan tur situācija ir skaidrāka un viennozīmīgaka kā Ukrainā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-09-25 13:16, pirms 10 gadiem
lonja rakstīja: Ja visi te ar tādu attieksmi nāktu,nekāda politiskā smirdoņa nebūtuMan gan nav pie kājas,kurā vietā RD,man tomēr gribas,lai komanda uzvarBet pa lielām šaibām tieši tā-galvenais,ka ir iespēja spēlēt augsta līmeņa čempionātā.
un galvenais lai nav Minskas variants ka savējo nav.

  +1 [+] [-]

, 2014-09-25 13:17, pirms 10 gadiem
Dārziņš spēlēšot, Jurčina nebūs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-09-25 13:46, pirms 10 gadiem
VITJAZ kaušļi - 2014 gada versijā.

TVNET :: Hokejs - Video: «Vitjaz» provokators -...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-09-25 13:51, pirms 10 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: tie bija vareni laiki , faktiski, Imperiona dzimšanas laiks, kad sportacentra'pievienojās Ekspertu brigāde, kas ar godu un cieņu turpina savu darbību, tas, ka birojs strādā, norāda uz lietotāju aktivitāti un pārējo vēlmi zināt par tā darbību.
Beigsies Rīgas Dinamo, pa skuju taku aizies arī Imperions ar visu Ekspertu brigādi.

  -1 [+] [-]

, 2014-09-25 13:53, pirms 10 gadiem
lonja rakstīja: Ja visi te ar tādu attieksmi nāktu,nekāda politiskā smirdoņa nebūtuMan gan nav pie kājas,kurā vietā RD,man tomēr gribas,lai komanda uzvarBet pa lielām šaibām tieši tā-galvenais,ka ir iespēja spēlēt augsta līmeņa čempionātā.
....Bet pa lielām šaibām tieši tā-galvenais,ka ir iespēja spēlēt augsta līmeņa čempionātā......

Interesanti, cik daudz Tu esi gatavs ziedot (naudas izteiksmē),lai Ģinama varētu spēlēt ''augsta līmeņa'' čempionātā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-09-25 13:56, pirms 10 gadiem
Iepriekšējā spēle bija interesanta - domāju, ka komandai vajadzētu arī nākamās spēles aizvadīt atraktīvā veidā, ja grib piesaistīt skatītājus!

     [+] [-]

, 2014-09-25 13:56, pirms 10 gadiem
elninjo2 rakstīja: VITJAZ kaušļi - 2014 gada versijā.


http://www.tvnet.lv/sports/hokejs/528156-video_vitjaz_provokators_zakpastala
Tad Džeriņu tikpat labi var nosaukt par Ģinamas provokatoru, kurš regulāri dažādi provocē pretinieku komandas spēlētājus.
Nu, bet,protams, viņš taču ir savējais, un līdz ar to viņa uzvedība laukumā nav nosodāma.

     [+] [-]

, 2014-09-25 13:57, pirms 10 gadiem
elninjo2 rakstīja: VITJAZ kaušļi - 2014 gada versijā.


http://www.tvnet.lv/sports/hokejs/528156-video_vitjaz_provokators_zakpastala
Normāli keksi! Saudzē degunus un redeli, lai virzītos uz triumfu Kosmonauta kausa izcīņā. Lieliska improvizācija pretinieka noraidījumam! Ābolam jābrīdina mūsu policisti, ka būs provokatori!

     [+] [-]

, 2014-09-25 13:58, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tad Džeriņu tikpat labi var nosaukt par Ģinamas provokatoru, kurš regulāri dažādi provocē pretinieku komandas spēlētājus.
Nu, bet,protams, viņš taču ir savējais, un līdz ar to viņa uzvedība laukumā nav nosodāma.
Džeriņam jau degunu salauza.
Tu taču zini Vitjaz agrāko slavu, tāpēc tagad tāda ironija.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-09-25 13:59, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Ceru ka Tev izdosies pierādīt ka DR ir apakšgala nevis vidusmēra komanda. Nezinu vai domā par doto brīdi jeb kopumā 7 gadu laikā, bet mēģini kā vari. Gaidu argumentus.
DR ir 15 vietā tagad no 28 komandām, esam ieguvuši 45,8% punktu no iespējamajiem (viens punkts pietrūkst līdz 50%). 7 sezonu laikā pats zini kā mums klājies (nu nesanāk tas apakšgals , lai kā Tu to vēlētos).Potenciāli jā , domāju ka šogad būsim apakšgalā, bet komandas taču neskatās pēc subjektīviem potenciālajiem izvērtējumiem. Tad jau SKA būtu daudzjkārtējs Ggarina kausa ieguvējs.
Atgādinu-gaidu pierādījumus par apakšgala komandu.
Es domāju par šībrīža faktisko situāciju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-09-25 14:01, pirms 10 gadiem
elninjo2 rakstīja: Džeriņam jau degunu salauza.
Tu taču zini Vitjaz agrāko slavu, tāpēc tagad tāda ironija.
Jā, slava viņiem jau bija ne tā labākā, bet jau pērn tā bija pavisam cita komanda, kad pārcēlās no Čehovas uz Padoļsku, un tās vadību no bandītiem pārņēma bijušie čekisti.

  +1 [+] [-]

, 2014-09-25 14:06, pirms 10 gadiem
lonja rakstīja: Tik cik maksā biļetes!Vairāk es arī neziedoju...Tie murgi par gāzes cenas saistību ar RD lai paliek Tev
Kādas gāzes cenas? Ko Tu te murgo? Es neko par gāzes cenām, un vispār gāzi, neko neesmu rakstījis.

Tu tāds normāls heiteris, kurš grib lai Ģinama spēlētu augsta līmeņa čempionātā, bet neesi neko vairāk gatavs ziedot kā tikai tik cik maksā biļetes.
Kādam taču ir jādod naudu šai komandai,ja tai krievi vairs nedod. Tev droši vien nekas nebūtu pret,ka valsts dod šo naudu uz daudzo cilvēku rēķina, kuriem tāds Ģinama un hokejs vispār pie kājas. Ka tik heiters var redzēt ''augsta līmeņa'' hokeju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-09-25 14:43, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, slava viņiem jau bija ne tā labākā, bet jau pērn tā bija pavisam cita komanda, kad pārcēlās no Čehovas uz Padoļsku, un tās vadību no bandītiem pārņēma bijušie čekisti.
Nebija jau normali, ka tas klubs uzvedas un KHL vadiba pienema merus, viens no retajiem pareizajamiem lemumiem, var jau rupji spelet un izraisit kautinus, bet tas jau bija huliganisms viss tiesakaja taja izpausme.

     [+] [-]

, 2014-09-25 15:19, pirms 10 gadiem
lonja rakstīja: Vienmēr esmu teicis,ka valsts naudu privātam klubam(jebkādai privātai vajadzībai)nedrīgst dot!!Nešuj to,ko neesmu teicis!tai pat laikā piem.,VEF!Ir tā valsts nauda vai nav?Tu uzskati,ka nav?
kas ir heiteris?Iemācīšos vēl kādu jaunu vārduredz,jau uzzināju,kas ir trollis.
Pilnīgi neko nezinu par VEF, jo man šī komanda absolūtu neinteresē, un tāpēc man nav ko teikt/rakstīt šai sakarā.

  -1 [+] [-]

, 2014-09-25 15:21, pirms 10 gadiem
Zombijs rakstīja: Nebija jau normali, ka tas klubs uzvedas un KHL vadiba pienema merus, viens no retajiem pareizajamiem lemumiem, var jau rupji spelet un izraisit kautinus, bet tas jau bija huliganisms viss tiesakaja taja izpausme.
Toties neviens cits KHL nespēja uztaisīt tādu PR kādu tai uztaisīja Viķkas. Melnais PR arī ir PR.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-09-25 16:22, pirms 10 gadiem
Padalies ar info vairāk?
zzk rakstīja: Jārīkojas ir, tas tiesa, tikai, pirmkārt, ar esošo noturēšanu. Tantes pieturā runā, ka dažam labam RD "stāram" aģenti jau meklē "plānu B".
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-09-25 16:30, pirms 10 gadiem
AlusBurts rakstīja: tu izbeigsi vienreiz KATRU DIENU rakstit par "Dinamo popularitates kritumu"?
te vienu laiku bija tāds plēsonja. Nepagāja ne spēle, kurā viņš neieliktu komentu no sērijas: "Skatītājiem arī riebj, viņi jau pamet tribīnes". Nereti tāds koments parādījās pārtraukumā starp periodiem

     [+] [-]

, 2014-09-25 16:53, pirms 10 gadiem
Vityaz tagad ir spēcīgs kumoss,viņi tagad cīnas,šodien būs smaga uzvara vai smaga zaude.

     [+] [-]

, 2014-09-25 17:06, pirms 10 gadiem
Palasu komnentārus un nesaprotu dažu labu, precīzāk Resno putnu.
Nu kur tik stulbs cilvēks var būt.
Katru dienu ir šeit un gvelž vienu un to pašu.
Vefs laikam nevienu neinteresē, tāpēc jānāk šeit.

  +2 [+] [-]

, 2014-09-25 17:09, pirms 10 gadiem
Ja par spēli, tad prieks, ka Dārziņš spēlēs.
Redz kas notiek ja pakritizē, i golus met uzreiz iekšā, i spēlē, kaut varēja atpūsties šodien!

  +1 [+] [-]

, 2014-09-25 17:19, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es domāju par šībrīža faktisko situāciju.
Un kur ir argumenti? 15 vieta kopvērtējumā, esam PO zonā. Nevaru atrast argumentus lejasgalu komandai.

     [+] [-]

, 2014-09-25 17:20, pirms 10 gadiem
cik biļetes nopirktas līdz šim?

  -2 [+] [-]

, 2014-09-25 17:21, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Un kur ir argumenti? 15 vieta kopvērtējumā, esam PO zonā. Nevaru atrast argumentus lejasgalu komandai.
Man nekas nav jāmeklē, jo pēc spēles redzams, ka Ģinama ir šobrīd KHL lejasgala komanda.

     [+] [-]

, 2014-09-25 17:22, pirms 10 gadiem
Kas Dinamo vārtos šodien?
Ceru, ka Sedlāčeks!

     [+] [-]

, 2014-09-25 17:25, pirms 10 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Kas Dinamo vārtos šodien?
Ceru, ka Sedlāčeks!
Masaļskim jāstāv vārtos, ne jau Sedlāčeks stāvēja Sočos un Minskā un nestāvēs Prāgā...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-09-25 17:39, pirms 10 gadiem
Jācer, ka Masaļskis būs vārtos. Un nokapās uz nullītes. Un, ka Hosa dabūs Hat-trick. GoGoGo Dinamo

  +1 [+] [-]

, 2014-09-25 17:40, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Man nekas nav jāmeklē, jo pēc spēles redzams, ka Ģinama ir šobrīd KHL lejasgala komanda.
Nevar būt , ka tāds hokeja specs nevar atrast argumentus. Pēc spēles mums jābūt pat augstāk kā tagad. Bet skatās punktus tabulā nevis pēc spēles. Konkrēti argumenti nav, tas godu nedara.

  -1 [+] [-]

, 2014-09-25 17:43, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: Masaļskim jāstāv vārtos, ne jau Sedlāčeks stāvēja Sočos un Minskā un nestāvēs Prāgā...
Man vienkārši Masaļskis ļoti negatīvi pārsteidz. Laiž tādas ripas kuras ir jāķer. Man nekas pret viņu nav, lai pasēž mazliet malā.
Es drošāk jutīšos ja šodien vārtos būs Sedlāčeks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-09-25 17:45, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Nevar būt , ka tāds hokeja specs nevar atrast argumentus. Pēc spēles mums jābūt pat augstāk kā tagad. Bet skatās punktus tabulā nevis pēc spēles. Konkrēti argumenti nav, tas godu nedara.
Neraudi!
Gan jau arī tabulā viss nostāsies savā vietā, jo ar tik sliktu spēli neviena komanda nav ilgstoši spējuši saglabāt arī labu vietu tabulā.Ģinama vel nav spēlējusi nevienu spēli ar KHL vadošām komandām šajā sezonā.

     [+] [-]

, 2014-09-25 17:45, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Man nekas nav jāmeklē, jo pēc spēles redzams, ka Ģinama ir šobrīd KHL lejasgala komanda.
Tu pats pataisi sevi par joku. Nekādi fakti tev nav jāmeklē, nekad. Tevi neviens neciena, jo tu pats izdomā lietas kas neeksistē, un tad te propogandē. Vecīt tu tāds joks. Nekad dzīvē tādam cilvēkam kā tev, es nepaspiestu roku.

Es saprotu, ja nepatīk kautkas. Nu tad distancējies no tās lietas. Bet tu te nāc kā tāds sadomazohists vervelēt savus pasaku stāstus.

ārprāc.

  +1 [+] [-]

, 2014-09-25 17:45, pirms 10 gadiem
AlusBurts rakstīja: redzi,cilveki ir lioti dazadi ka teica Zadornovs,vieni brivaja laika aiziet uz teatri,citi uz muzeju,dazi sez majas pie TV ekraniem,pliumpe alu,vel dazi svaiga gaisa spele domino ar kaiminime... Resnais Putns,savukart, nemitigi vakte bilesu sarvisa informaciju,par izpardotam biletem uz Dinamo spelem
Pat es, būdams Dinamo fans, tik ļoti nesekoju līdzi informācijai par izpārdotajām biļetēm, bet viņš uz to ir ļoti koncentrējies.
Ok katras spēles apmeklējums man interesē, bet katru stundu es neeju bilesu servisa un neskatos, kāda ir situācija ar biļetēm.

     [+] [-]

, 2014-09-25 17:46, pirms 10 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Man vienkārši Masaļskis ļoti negatīvi pārsteidz. Laiž tādas ripas kuras ir jāķer. Man nekas pret viņu nav, lai pasēž mazliet malā.
Es drošāk jutīšos ja šodien vārtos būs Sedlāčeks.
Komandā uz doto brīdi ir labs otrais vārtsargs un trešais vārtsargs un tomēr esam PO zonā. Ir komandai raksturs pat pie tādiem spēlētāju zaudējumiem kā šosezon (salīdzinājumā ar iepriekšējo sezonu), pie ne īpaši labas vārtsargu spēles un pie tik īsa rezervistu soliņa kā DR.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-09-25 17:49, pirms 10 gadiem
AlusBurts rakstīja: spelet Edzum ari butu jadod jebkura gadijuma tikai jautajums, KAD?
Es domāju, ka ja šodien viss ir labi un uzvaram, tad Sedlāčekam jāstāv arī 6dien, bet ja šodien kaut kas noiet greizi un zaudējam, tad Masaļskis 6dien vārtos.
Es uzskatu - ja spēlētājam viss ir labi un spēle iet, tad nav vajadzības viņu ņemt nost.
Nuu es Ābola vietā rikotos šādi. Protams nezinu komandas iekšieni, bet nu, tas manas domas.

     [+] [-]

, 2014-09-25 17:50, pirms 10 gadiem
kas mums kastē stāvēs?

     [+] [-]

, 2014-09-25 17:50, pirms 10 gadiem
AlusBurts rakstīja: ko tu klausi Ivaru,vislielako "spe4uku" hokeja lietas? vel nesen,nedaudz vairak ka pirms pusgada, vinia "sibriza faktiska situacija" bija tada,ka Vacijas izlase visu savu labako potencialu paradis So4u olimpade
Es to visu zinu, cenšos šito "hokeja ekspertu" parādīt visaa sabbiedrībā visā krāšņumā. Agrāk bija sava nostāja , kur viss tika analizēts tikai caur politikas pzizmu (šķita, ka viņš pat tualeti apmeklē ņemot vērā politisko situāciju. Tagad pilnīgs galma āksts. Ja Rietumu vilciens ir jautrais klauns cirkā, tad šitas jau savā drūmumā pārspēj visus).

  +2 [+] [-]

, 2014-09-25 17:53, pirms 10 gadiem
Te cilvēki runā ar putniem.
Paskataties, vai kāds no patstāvīgajiem heiteriem ir inormāls cilvēks?

Rietumu Vilciens gvelž pilnīgas muļķības par kautkādu savu izdomātu klubu, kurā reģistrējušies tādi paši lāpstas kā viņš. Sen jau esmu uzlicis ignore Tur noteikti ir traucējumi smadzenēs cilvēkam.

Namejs mēģina ielīst visur. Visur viņš domā, ka visu zin. Pirms 2 nedēļām nemaz nezināja kas ir Reinis Nitišs. Un tad seko kārtējo reizi, neargumentētas atmaskas. Viņs pēcskolas Liepājas metalurgs ir tik blats un tīrs, bet tajā pašā laikā spēlē pa to pašu Krievijas nudu, par kuru DINAMO!

Neizmirsīsim ka Liepājas domei ienāk naudiņa no Krievijas klubiem kas tur trenējas, pietam no Mettalurga pastāv puse pilsētas, kur Putina nauda ir katram Liepājniekam kabatā bijusi.

Un tad mums statistiķis resnais putns, kuram liekas, ka visas valsts gāzes cenu regulē Savicis, ar Dinamo! Nu te gan, šis cilvēks vienīgais varētu konkurēt ar Rietuma vilciena plānprātību.

Man ir iespaids, ka visi trīs sēž mājās ar pamperiem pie pakaļas, jo vienkārši nefunkcionējoši cilvēki, cilvēki ar galvas traucējumiem kas visu dienu meklē sazvērestības teorijas un tad izveido sekas kā tas Imper*ujātors, un tad sākas vervēšana šeit SC!

Slimi, slimi, slimi!

     [+] [-]

, 2014-09-25 17:56, pirms 10 gadiem
Prikshaans rakstīja: Te cilvēki runā ar putniem.
Paskataties, vai kāds no patstāvīgajiem heiteriem ir inormāls cilvēks?

Rietumu Vilciens gvelž pilnīgas muļķības par kautkādu savu izdomātu klubu, kurā reģistrējušies tādi paši lāpstas kā viņš. Sen jau esmu uzlicis ignore Tur noteikti ir traucējumi smadzenēs cilvēkam.


Namejs mēģina ielīst visur. Visur viņš domā, ka visu zin. Pirms 2 nedēļām nemaz nezināja kas ir Reinis Nitišs. Un tad seko kārtējo reizi, neargumentētas atmaskas. Viņs pēcskolas Liepājas metalurgs ir tik blats un tīrs, bet tajā pašā laikā spēlē pa to pašu Krievijas nudu, par kuru DINAMO!

Neizmirsīsim ka Liepājas domei ienāk naudiņa no Krievijas klubiem kas tur trenējas, pietam no Mettalurga pastāv puse pilsētas, kur Putina nauda ir katram Liepājniekam kabatā bijusi.

Un tad mums statistiķis resnais putns, kuram liekas, ka visas valsts gāzes cenu regulē Savicis, ar Dinamo! Nu te gan, šis cilvēks vienīgais varētu konkurēt ar Rietuma vilciena plānprātību.

Man ir iespaids, ka visi trīs sēž mājās ar pamperiem pie pakaļas, jo vienkārši nefunkcionējoši cilvēki, cilvēki ar galvas traucējumiem kas visu dienu meklē sazvērestības teorijas un tad izveido sekas kā tas Imper*ujātors, un tad sākas vervēšana šeit SC!

Slimi, slimi, slimi!
HA HA HA, nu tāds ģinamska
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-09-25 17:56, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Neraudi!
Gan jau arī tabulā viss nostāsies savā vietā, jo ar tik sliktu spēli neviena komanda nav ilgstoši spējuši saglabāt arī labu vietu tabulā.Ģinama vel nav spēlējusi nevienu spēli ar KHL vadošām komandām šajā sezonā.
Pats teici uz doto brīdi. Neaizmirsti par KHL spēļu kalnedāru 20 no 60 spēlēm mēs aizvadam ar 4 komandām -Slovan, Atlant, Dinamo Mn, Jokerit. Šitā var gudri spriest visu sezonu.
Es joprojām gaidu argumentus NO NAMEJA PAR TO KA UZ DOTO BRĪDI DINAMO RĪGA IR APAKŠGALA KOMANDA. Neesmu nevienu sagaidījis. Izcēlums tekstā mans, jo gaidu konkrētus argumentus par doti brīdi par Tavu apgalvojumu. It kā tu tēlo hoekjā ļoti gudro. mēs nerunājam par to kas varētu būt , bet tieši TAGAD. Jau teicu ka SKA varētu būt daudzkārtējs Gagarina kausa ieguvējs. DR ir potenciālā apakšgala koamnda šajā sezonā, bet kad DR tāda nav bijusi. Pirms gada eksperti paredzēja DR pēdējās vietas un rezultātā 10 vieta čempionātā.
ARGUMENTUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  -2 [+] [-]

, 2014-09-25 17:56, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Es to visu zinu, cenšos šito "hokeja ekspertu" parādīt visaa sabbiedrībā visā krāšņumā. Agrāk bija sava nostāja , kur viss tika analizēts tikai caur politikas pzizmu (šķita, ka viņš pat tualeti apmeklē ņemot vērā politisko situāciju. Tagad pilnīgs galma āksts. Ja Rietumu vilciens ir jautrais klauns cirkā, tad šitas jau savā drūmumā pārspēj visus).
Āksts šeit ir tikai viens.Ieskaties spogulī.
Ja Tev kompānijā ir palikuši, un atbalstu jāmeklē pie tādiem psihiski nelīdzsvarotiem cilvēkiem, kā tas n-tais a-burts, tad tālāk jau vairs nav kur.
Kā tai tautas parunā-divi zābaki, un tas jau ir pāris.

     [+] [-]

, 2014-09-25 17:57, pirms 10 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Man vienkārši Masaļskis ļoti negatīvi pārsteidz. Laiž tādas ripas kuras ir jāķer. Man nekas pret viņu nav, lai pasēž mazliet malā.
Es drošāk jutīšos ja šodien vārtos būs Sedlāčeks.
Man vienalga kā tu jutīsies...
Spēlēt ir jādod Latvijas izlases vārtsargam un Sedlačeku tik likt, ja Edža jūtas saguris vai apslimis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-09-25 17:58, pirms 10 gadiem
LAIKS rakstīja: HA HA HA, nu tāds ģinamska
Kura daļa nav patiesība? Kas tā par tādu atbildi? Pietam, kā es varu būt ģinamska, ko tas vispār nozīme?

Sajūta, ka esi dzimis un audzis kastē.

  -3 [+] [-]

, 2014-09-25 18:01, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Pats teici uz doto brīdi. Neaizmirsti par KHL spēļu kalnedāru 20 no 60 spēlēm mēs aizvadam ar 4 komandām -Slovan, Atlant, Dinamo Mn, Jokerit. Šitā var gudri spriest visu sezonu.
Es joprojām gaidu argumentus NO NAMEJA PAR TO KA UZ DOTO BRĪDI DINAMO RĪGA IR APAKŠGALA KOMANDA. Neesmu nevienu sagaidījis. Izcēlums tekstā mans, jo gaidu konkrētus argumentus par doti brīdi par Tavu apgalvojumu. It kā tu tēlo hoekjā ļoti gudro. mēs nerunājam par to kas varētu būt , bet tieši TAGAD. Jau teicu ka SKA varētu būt daudzkārtējs Gagarina kausa ieguvējs. DR ir potenciālā apakšgala koamnda šajā sezonā, bet kad DR tāda nav bijusi. Pirms gada eksperti paredzēja DR pēdējās vietas un rezultātā 10 vieta čempionātā.
ARGUMENTUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja Tu nesaproti manus argumentus, tad tā jau ir Tava problēma,un nevis manējā.
Varu vēlreiz uzrakstīt-Ģinama PATREIZ rāda ļoti sliktu hokeju, un šīs komandas vieta tabulā ir neloģiska.
Tas ko Tu tur fantazē mani pilnīgi un absolūti neinteresē.

  +1 [+] [-]

, 2014-09-25 18:01, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Āksts šeit ir tikai viens.Ieskaties spogulī.
Ja Tev kompānijā ir palikuši, un atbalstu jāmeklē pie tādiem psihiski nelīdzsvarotiem cilvēkiem, kā tas n-tais a-burts, tad tālāk jau vairs nav kur.
Kā tai tautas parunā-divi zābaki, un tas jau ir pāris.
Bet kā tu neredzi, ka tu esi viens no tiem zābakiem! Kapēc mēs, normāli cilvēki, kas nepēta statistikas 24/7 un katru Dinamo rakstu esam normāli komunicējoša sabiedrības daļa, bez nosliedzes uz pesimistisku rezultāta minēšanu un atklātu komandas heitošanu.

Bet jūs tie, kas ir viss sliktais, kas cilvēkā var būt, esat tie normālie?

PAskaties spogulī NAMEJ! Tu esi ZĀBAKS!

     [+] [-]

, 2014-09-25 18:01, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: Man vienalga kā tu jutīsies...
Spēlēt ir jādod Latvijas izlases vārtsargam un Sedlačeku tik likt, ja Edža jūtas saguris vai apslimis
Zinu, ka Tev vienalga, tā bija tikai tāda piebilde.

     [+] [-]

, 2014-09-25 18:02, pirms 10 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Zinu, ka Tev vienalga, tā bija tikai tāda piebilde.
tātad vairs neiebilsti pret Edžu vārtos šovakar?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-09-25 18:04, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: tātad vairs neiebilsti pret Edžu vārtos šovakar?
Lai izlemj Ābols. Kā būs, tā būs!
Savas domas jau pirmīt pateicu!

  +1 [+] [-]

, 2014-09-25 18:04, pirms 10 gadiem
Prikshaans rakstīja: Un ko jūs piesienās vārtusargu izvēlē.
Dinamo ir KLUBS!
Klubā ir 2 vārtusargi, kad viens spēlē slikti, stāv otrs.
Tas ka Edgars ir latvietis, nedod viņam priekšrocības.

Spēlē tas, kas spēlē labāk.
Lai Edža sāk kapāt, tad arī būs vārtos. Tas ir no viņa paša atkarīgs.
Oho tagad jau klubs?
Kad Savickis saka, ka Dinamo spēlēja Sočos un Minskā visa zāle aiz sajūsmas spiedza un applaudēja dižajam Dinamo vadonim
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-09-25 18:04, pirms 10 gadiem
Un ko jūs piesienās vārtusargu izvēlē.
Dinamo ir KLUBS!
Klubā ir 2 vārtusargi, kad viens spēlē slikti, stāv otrs.
Tas ka Edgars ir latvietis, nedod viņam priekšrocības.

Spēlē tas, kas spēlē labāk.
Lai Edža sāk kapāt, tad arī būs vārtos. Tas ir no viņa paša atkarīgs.

     [+] [-]

, 2014-09-25 18:05, pirms 10 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Lai izlemj Ābols. Kā būs, tā būs!
Savas domas jau pirmīt pateicu!
a Klodāns nelemj?

     [+] [-]

, 2014-09-25 18:07, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: a Klodāns nelemj?
Vsjo, es šodien vairs Tev neatbildu!

     [+] [-]

, 2014-09-25 18:08, pirms 10 gadiem
Prikshaans rakstīja: Un ko jūs piesienās vārtusargu izvēlē.
Dinamo ir KLUBS!
Klubā ir 2 vārtusargi, kad viens spēlē slikti, stāv otrs.
Tas ka Edgars ir latvietis, nedod viņam priekšrocības.

Spēlē tas, kas spēlē labāk.
Lai Edža sāk kapāt, tad arī būs vārtos. Tas ir no viņa paša atkarīgs.
Oho tagad jau klubs???
Kad Savickis saka, ka Dinamo spēlēja Sočos un Minskā, tad Dinamo faneļi aiz sajūsmas nezināja kur dēties un auroja līdzi ilgi...

  +1 [+] [-]

, 2014-09-25 18:10, pirms 10 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Vsjo, es šodien vairs Tev neatbildu!
nu vot
kā es tagad bez tavām atbildēm uzzināšu, ko kastē ieliks?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-09-25 18:13, pirms 10 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: Ar resno puntu labprāt veiktu pārrunas par viņa piesaisti Ekspertu birojā "Imperions", manuprāt, kadsrs labs, cīnās par savu taisnību, nevis kā Dinaburgieši, visi kā viens strausi ar galvām smiltīs

Un nevajag rakstīt nepatiesus komentārus.
tavs ekspertu birojs ir tādi paši lūzeri, kā tava varenā vācu līga....
ņem resno putnu droši, mazāk te smirdēs...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-09-25 18:19, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: tavs ekspertu birojs ir tādi paši lūzeri, kā tava varenā vācu līga....
ņem resno putnu droši, mazāk te smirdēs...
Esi nolēmis šovakar nodarboties ar ''brīnumbērnu'' iebarošanu?

  +1 [+] [-]

, 2014-09-25 18:21, pirms 10 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: Zaipi, labi vien ir, kad neņēmu tevi ekspertu birojā, savādāk tas izjuktu kā kāršu namiņš, tikai manas dotības ieraudzīt un saskatīt potenciālu/intelektu/sniegumu ir nodrošinājušas saliedētu un neatkarīgu Ekspertu apvienību, kas ir garants SportaCentra lietotājiem uzzināt un izlasīt patiesību.
protams, es tev pirms CHL sezonas teicu, ka play-off iekļūs labi ja viens vācu klubs...
kļūdījos, tur nebija neviena
tāpēc es tev nederu, neprotu paredzēt, tādas izgāšanās

  +1 [+] [-]

, 2014-09-25 18:22, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: Oho tagad jau klubs???
Kad Savickis saka, ka Dinamo spēlēja Sočos un Minskā, tad Dinamo faneļi aiz sajūsmas nezināja kur dēties un auroja līdzi ilgi...
Nesaprotu, kas tas par pārmetumu uz manu pusi? Es vēlreiz atkārtošos, lielāka daļa fanu nefano par KHL, vai nejūsmo par SAVICKI! Tas ko viņš murgo, nav mana darīšana.

Un Dinamo ir KLUBS vari likt tos mīnusus sev pēcpusē, un arī treneriem neinteresē ko saka Savickis.

Edgars spēlē slikti, Edgars sēž uz soliņa. Tik vienkārši tas ir!

     [+] [-]

, 2014-09-25 18:22, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Esi nolēmis šovakar nodarboties ar ''brīnumbērnu'' iebarošanu?
Šodien esmu nolēmis noskatītties pirmo Dinamo spēli šosezon pa TV, un gribu lai vārtos stāv Masaļskis...
paskatīties vai tiešām viņš ir tik švaks šosezon, kā te raksta visi...

     [+] [-]

, 2014-09-25 18:23, pirms 10 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: Ar resno puntu labprāt veiktu pārrunas par viņa piesaisti Ekspertu birojā "Imperions", manuprāt, kadsrs labs, cīnās par savu taisnību, nevis kā Dinaburgieši, visi kā viens- strausi ar galvām smiltīs

Un nevajag rakstīt nepatiesus komentārus.
Nu ja jau runāsim apr nepatiesiem komentāriem, tad tev būtu jābūt te mēmam plānprāti! Ej pamperu nomaini!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-09-25 18:29, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: Oho tagad jau klubs???
Kad Savickis saka, ka Dinamo spēlēja Sočos un Minskā, tad Dinamo faneļi aiz sajūsmas nezināja kur dēties un auroja līdzi ilgi...
Gribētu dzirdēt to dižo uzrunu, bet kaut kā neticās ka Savickis teica (domāja), olimpiādē piedalijās Rīgas Dinamo. Ja teica, OS spēlēja RD hokejisti, tad kas tur tāds, vai tad tā nebija, vai no RD tur neviens nespēlēja?

     [+] [-]

, 2014-09-25 18:30, pirms 10 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: es vairākas reizes neatkārtošos par to, ka DEL klubu patiesais sastāvs iezīmējas decembrī/janvārī, kad klubiem pievienojas NHL spēlētāji un NHL spēlēt gribētāji, bet dažādu apstākļu dēļ spiesti taisnā ceļā doties uz DEL.

Ja CHL piedalītos tie klubi ar janvāra sastāvu, nebrīnos, ka visās grupās, kur ir DEL klubi, tie ieņemtu 1 vietu.

Un kā pats redzi, tad Hamburga veic trenera maiņu, tiks piesaistīts kvalitatīvs speciālists ar 400 spēlēm NHL, Aubins.
to, ka tu dzejot pasakas un stāstīt mītus māki, sen zināms...

     [+] [-]

, 2014-09-25 18:30, pirms 10 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: sorry, es ar newbie nediskutēju, nevēlos lieki tērēt savu laiku. ignore
Kas tie tev par tādiem izteicieniem? Tu neesi diseiblots tīneidžeris? Pēc tavām prāta spējām un slengiem tā vien liekas. Plānprāti, kad pie daktera biji pēdējo reizi?

     [+] [-]

, 2014-09-25 18:31, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Āksts šeit ir tikai viens.Ieskaties spogulī.
Ja Tev kompānijā ir palikuši, un atbalstu jāmeklē pie tādiem psihiski nelīdzsvarotiem cilvēkiem, kā tas n-tais a-burts, tad tālāk jau vairs nav kur.
Kā tai tautas parunā-divi zābaki, un tas jau ir pāris.
Atbilde ir viena. Kur ir argumenti par DR kā lejasgala komandu uz doto brīdi. Ja nevari nosaukt, tad arī pasaki kā vīrs, nevis....

     [+] [-]

, 2014-09-25 18:32, pirms 10 gadiem
Agris 77 rakstīja: Gribētu dzirdēt to dižo uzrunu, bet kaut kā neticās ka Savickis teica (domāja), olimpiādē piedalijās Rīgas Dinamo. Ja teica, OS spēlēja RD hokejisti, tad kas tur tāds, vai tad tā nebija, vai no RD tur neviens nespēlēja?
slinkums meklēt, pēc pirmās spēles komentāros huys konkrēti pateica , kas bija un nebija, jo viņš bija tajā spēlē...
katrā ziņā tur par DR spēlētājiem nebija teikts...bet, ka tieši Dinamo komanda...
tie kas skatījās vai bija klātienē lai pasaka vēlreiz precīzi.

  -1 [+] [-]

, 2014-09-25 18:33, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Atbilde ir viena. Kur ir argumenti par DR kā lejasgala komandu uz doto brīdi. Ja nevari nosaukt, tad arī pasaki kā vīrs, nevis....
Esi vīrs,un tāpēc atzīsti,ka Tev ar aizdedzi viss nav kārtībā.

  +1 [+] [-]

, 2014-09-25 18:36, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Esi vīrs,un tāpēc atzīsti,ka Tev ar aizdedzi viss nav kārtībā.

Kur ir argumenti?

  +2 [+] [-]

, 2014-09-25 18:37, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Esi vīrs,un tāpēc atzīsti,ka Tev ar aizdedzi viss nav kārtībā.
A ko tu teiksi sezonas beigās, kad DR atkal tiks 1. kārtā kā minimums? atdzīsi, ka kļūdījies, un Dinamo ir vidusmēra komanda?

  +1 [+] [-]

, 2014-09-25 18:37, pirms 10 gadiem
Jautājums- vai visi pamanīja, ka Namejs nav spējīgs pat savu domu argumentēt. Tas godu nedara. Bet es naivi joprojām gaidu argumentus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-09-25 18:42, pirms 10 gadiem
nu vot, Masaļskis nestāv kastē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-09-25 18:47, pirms 10 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: tak viņa vieta ir Mogo, un ar Laviņu.
Mogo visas vārtsargu vakances aizņemtas...vienīgi Liepāja itkā meklē, Namejas vakar teica...

  +4 [+] [-]

, 2014-09-25 18:49, pirms 10 gadiem
Prikshaans rakstīja: A ko tu teiksi sezonas beigās, kad DR atkal tiks 1. kārtā kā minimums? atdzīsi, ka kļūdījies, un Dinamo ir vidusmēra komanda?
Ivaru nezini, kā gribēs tā atzīs.
Ja izlase spēlē labāk par pretinieku, bet zaudē spēlējot, viss likumsakarīgi, švakāki, ja OS iekļūst play-off, paveicās.
RD trīs sezonās nospēlē 160 spēles un tiek play-off, paveicās. Loģika dzelžaina.

  -2 [+] [-]

, 2014-09-25 18:53, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Jautājums- vai visi pamanīja, ka Namejs nav spējīgs pat savu domu argumentēt. Tas godu nedara. Bet es naivi joprojām gaidu argumentus.
Vienīgais ko Tu patreiz dari-publiskā telpā pierādi,ka esi pilnīgs āmurs.

  +1 [+] [-]

, 2014-09-25 18:54, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vienīgais ko Tu patreiz dari-publiskā telpā pierādi,ka esi pilnīgs āmurs.
Tādā gadījumā interesanti zināt ko tu pierādi! TU ESI JOKS! Kā tu to nesaproti! ZĀBAKS!

  -1 [+] [-]

, 2014-09-25 18:56, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: Mogo visas vārtsargu vakances aizņemtas...vienīgi Liepāja itkā meklē, Namejas vakar teica...
Pag,pag!
Es nekur nerakstīju,ka HK Liepāja MEKLĒ vārtsargu.
Ja šito izlasītu kāds no šī kluba, tad mani apvainotu dezinformācijā.
Es tikai uzrakstīju savas domas, ka liepājniekiem varbūt vajadzētu vienu stabilāku vārtsargu.

  +1 [+] [-]

, 2014-09-25 18:57, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pag,pag!
Es nekur nerakstīju,ka HK Liepāja MEKLĒ vārtsargu.
Ja šito izlasītu kāds no šī kluba, tad mani apvainotu dezinformācijā.
Es tikai uzrakstīju savas domas, ka liepājniekiem varbūt vajadzētu vienu stabilāku vārtsargu.
tak es saku: "it kā meklē" nevis "meklē"...

  -1 [+] [-]

, 2014-09-25 18:58, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: tak es saku: "it kā meklē" nevis "meklē"...
Ak, šīs Tavas vārdu spēles.

  -1 [+] [-]

, 2014-09-25 18:59, pirms 10 gadiem
Lai Masaļskis tiktu vārtos un viņu redzētu darbībā, šodien nepieciešami 2-3 ātrie goli Sedlāčeka kastē, no kuriem viens vismaz taurenis no zilās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-09-25 19:14, pirms 10 gadiem
Galvenais lai hokejistiem algas izmaksā īstajā brīdī! ';

  +1 [+] [-]

, 2014-09-25 19:14, pirms 10 gadiem
AlusBurts rakstīja: vai ari savainiojums,ko, protams, nenovelu
tu ar skatīsies?

  +2 [+] [-]

, 2014-09-25 19:15, pirms 10 gadiem
VilhelmsL rakstīja: Galvenais lai hokejistiem algas izmaksā īstajā brīdī!
"šitie miljonāri var spēlēt sezonu par brīvu" Savickis

  -1 [+] [-]

, 2014-09-25 19:43, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vienīgais ko Tu patreiz dari-publiskā telpā pierādi,ka esi pilnīgs āmurs.
Argumentus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  +1 [+] [-]

, 2014-09-25 20:23, pirms 10 gadiem
Skatītāju pārpildītas tribīnes!