Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3
Autors: Jānis Celmiņš

Kalvītis skaidrību "Dinamo" finanšu jautājumā sola septembrī

Kalvītis skaidrību "Dinamo" finanšu jautājumā sola septembrī
Aigars Kalvītis
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Rīgas „Dinamo” komanda turpina gatavoties jaunajai Kontinentālās hokeja līgas (KHL) sezonai, un jau rītvakar uzsāks dalību „Latvijas Dzelzceļa kausa” izcīņā. Šodien komandas treniņā „Arēnā Rīga” klāt bija arī kluba valdes priekšsēdētājs Aigars Kalvītis, kurš vēroja komandas treniņu, bet pēcāk tikās ar spēlētājiem un treneriem.

Divas nedēļas līdz pirmajam komandas mačam jaunajā KHL sezonā joprojām nav skaidrības ģenerālsponsoru jautājumā, un tieši šī tēma tikusi cilāta arī tikšanās laikā ar spēlētājiem, sarunā ar portālu Sportacentrs.com šodien atklāja Aigars Kalvītis. „Pirmkārt vēlēju veiksmi un uzvaras komandai „Latvijas Dzelzceļa kausa” izcīņā. Uz labas nots pabeigts sagatavošanās process ir ļoti svarīgs, lai komanda labi varētu iesākt arī jauno sezonu. Otrkārt ieviesu skaidrību finanšu jautājumā,” atklāja Kalvītis, piebilstot, ka jaunumiem vajadzētu būt septembrī. Panikas neesot, apstiprināja kluba viens no vadītājiem. „Ja būtu šaubas, tad mēs nesāktu sezonu,” īsi noteica Kalvītis. Viņš gan nevēlējās komentēt, kādā virzienā tiek strādāts, lai komanda tiktu pie tik nepieciešamajiem naudas līdzekļiem.

Augusta vidū medijos izskanēja informācija, ka Rīgas "Dinamo" klubs, kas palicis bez ģenerālsponsora, esot saņēmis piecus miljonus eiro. Tika lēsts, ka šī summa ir aptuveni 40 procenti no komandai nepieciešamā sezonas budžeta. Pēcāk kluba padomes priekšsēdētājs Juris Savickis šo informāciju noliedza, nosaucot tās par muļķībām.

Gatavojoties Kontinentālās hokeja līgas jaunajai sezonai, Rīgas dinamieši šonedēļ startēs "Latvijas Dzelzceļa kausā" - 26. augustā gaidāms mačs ar Minskas dinamiešiem, nākamajā vakarā pretī stāsies Kazaņas "Ak Bars", 29. datumā būs spēkošanās ar Jāņa Sprukta "Lokomotiv", savukārt nākamajā dienā notiks turnīra pēdējā spēle.

„Dinamo” galvenais treneris Artis Ābols šodien pauda, ka ir apmierināts ar gatavošanās periodā paveikto, kā arī redzēto pārbaudes mačos. Komanda gan vēl nav pilnībā nokomplektēta, jo tiek meklēts vēl viens centra uzbrucējs, neslēpj treneris. Turnīrā Rīgā nespēlēs Arvīds Reķis, kuram problēmas joprojām sagādā Soču olimpiskajās spēlēs savainotais pirksts, taču pēc savainojuma izārstēšanas uz ledus atgriezīsies cits aizsargs Oskars Cibuļskis.


, 2014-08-25 16:50, pirms 10 gadiem
Kā Repše reiz teica: ''Nu kā var nesolīt.''
, 2014-08-25 16:50, pirms 10 gadiem
Mošk Kalvītis daļu no savas pīrādziņu naudas atmetīs Dinamo !
, 2014-08-25 16:55, pirms 10 gadiem
Karteja ritdiena!
, 2014-08-25 16:56, pirms 10 gadiem
Varbūt ir pienācis laiks beigt solīt, bet beidzot kaut ko tiešām izdarīt?
Sola jau no jūnija beigām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-08-25 16:56, pirms 10 gadiem
Nu skaidrs, tātad septembrī paziņos par Ģinamas slēgšanu. Priekā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-08-25 16:58, pirms 10 gadiem
Nu ja, visi krievi atnāks no atvaļinājuma un tad būs lielā nauda, šito jau nesen Jurka teica, par Aigaru varēja rakstu necept.
, 2014-08-25 16:59, pirms 10 gadiem
Ja es rakstītu,ka man žēl RD spēlētāju, tad es blefotu, jo katrs pats izvēlas kur un kad viņam spēlēt. Tomēr varu apbrīnot viņu naivumu, ka ar komandu viss būs Ok. Ja sezonas sākumā klubam vel nav naudas, tad tas jau līdzinātos brīnumam, ja tā pēkšņi uzrastos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-08-25 17:01, pirms 10 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: Kalvītim pēc iespējas ātrāk ir jātiek pie siles atpakaļ,jau sāk svarā kristies
Sasmējos!
Reti labs koments no tevis!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-08-25 17:02, pirms 10 gadiem
Pirmais_ansis rakstīja: Vins jau kandides no saraksta Vienoti Latvijai!
Jāiet balsot par Aigaru!
Es viņam ticu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-08-25 17:03, pirms 10 gadiem
Visticamāk Krievija to naudu iedalīs ,jo uzturēt šo projektu Rīgā viņiem ir politiski svarīgi,grūtības sagādā tas ,ka daudzi putina naudas maisi ir to vidū ,pret kuriem ASV un ES noteikusi sankcijas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-08-25 17:04, pirms 10 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: Valstī viss ir kārtībā!
Nja.
Bet raidijums izcils.
Var ierēkt.
, 2014-08-25 17:05, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja es rakstītu,ka man žēl RD spēlētāju, tad es blefotu, jo katrs pats izvēlas kur un kad viņam spēlēt. Tomēr varu apbrīnot viņu naivumu, ka ar komandu viss būs Ok. Ja sezonas sākumā klubam vel nav naudas, tad tas jau līdzinātos brīnumam, ja tā pēkšņi uzrastos.
AR KHL ierakstu uz francijas otro līgu tāpat paspēs aizskriet ja vajadzēs. Dārziņu vienmēr ar prieku sagaidīs Gomeļā, bet Cipuli Žlobinā. Būs labi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-08-25 17:08, pirms 10 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: tur varēs zēni par paldies spēlēt
Gan jau kaut ko samaksās, "paldies" pagaidām spīd no Jura
, 2014-08-25 17:08, pirms 10 gadiem
coffijs rakstīja: Visticamāk Krievija to naudu iedalīs ,jo uzturēt šo projektu Rīgā viņiem ir politiski svarīgi,grūtības sagādā tas ,ka daudzi putina naudas maisi ir to vidū ,pret kuriem ASV un ES noteikusi sankcijas.
Nu jau vairs viņiem vairs nav svarīgi to uzturēt, jo RD bija vairāk vajadzīgi tikai kā ēsma priekš citiem Vidus un Austrumeiropas klubu piesaistei KHL. Tagad kad KHL spēlē Slovan un Jokerit, tad RD savu nēģera lomu ir izpildījuši.
Plus (paldies AM,un īpaši Edgaram Rinkēvičam) tika norādīts,ka nekāda Parašas maigā intervence LV cauri neies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-08-25 17:09, pirms 10 gadiem
Pirmais_ansis rakstīja: Kurbads un Mogo.lv varetu ari papildinaties ar kadriem kuriem ir KHL ieraksts
Tiem jau ir kam rambāt, moška MOGO kādu paņem, kadru problēmas ir Jelgavai un Prizmai
, 2014-08-25 17:09, pirms 10 gadiem
karlis163 rakstīja: Mošk Kalvītis daļu no savas pīrādziņu naudas atmetīs Dinamo !
Jaunais ģenerālsponsors būs Rīgas centrāltirgus belaši... Savickis piesaistīs arī VDK, bet Guntis atradīs finansiālu atbalstu un domubiedrus organizācijā Smert Ukraini
, 2014-08-25 17:11, pirms 10 gadiem
huy rakstīja: AR KHL ierakstu uz francijas otro līgu tāpat paspēs aizskriet ja vajadzēs. Dārziņu vienmēr ar prieku sagaidīs Gomeļā, bet Cipuli Žlobinā. Būs labi!
Nē,protams, ka labākajiem RD spēlētājiem darbu atrast vienmēr izdosies, tomēr patreiz (vismaz līdz novembrim) nebūs viegli tikt pie sulīgiem līgumiem, jo Eiropā pamatā komandu komplektācijas ''pirmais vilnis'' ir noslēdzies. Vel jau ir iespējams arī uzspēlēt AHL.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-08-25 17:12, pirms 10 gadiem
Lai beidz ākstīties un slēdz to bodīti ciet, tā pat skaidrs, ka naudas nebūs, ja arī kaut ko atmetīs, ilgāk par ziemassvētkiem neizvilks. Lai lauj mūsu spēlētajiem laicīgi sameklēt sev jaunus klubus. Citādi pīrādziņu Aigars atkal būs ņemis dalību nopietnā dīžķibelē, būs līdzvainīgs pie masveidīga Latvijas hokejistu bezdarba līmeņa celšanās.
Kam viņi būs vajadzīgi sezonai jau sākoties?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-08-25 17:13, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nē,protams, ka labākajiem RD spēlētājiem darbu atrast vienmēr izdosies, tomēr patreiz (vismaz līdz novembrim) nebūs viegli tikt pie sulīgiem līgumiem, jo Eiropā pamatā komandu komplektācijas ''pirmais vilnis'' ir noslēdzies. Vel jau ir iespējams arī uzspēlēt AHL.
Nauda būs!
, 2014-08-25 17:14, pirms 10 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: Dārziņam savi 250-350k būtu jāsaņem,nebūs vairs kā Ak Bars,ka par zilām acīm maksāja 2 citronus
Dārziņam stabili alga Dinamo ir tuvu miljonam dolāru!
, 2014-08-25 17:14, pirms 10 gadiem
Pirmais_ansis rakstīja: Darzins toc nevienam KHL klubam vairs nebus vajadzigs. Tas noteikti.
Spelejot HK Gomel, vinam bija 10.000 dolari menesii + premija.
Naksies samierinaties ar lidzigu atalgojumu jo pie maksligi uzpusta krievijas liguma vins vairs kadu labu laiku netiks.
Tu ko? BLR jau sen tik sulīgus līgumus neviens nepiedāvā. Maksimums 1500 Eiras+bonusi. Tad jau drīzāk Kazahstānas līgā, kur varot ap 3000 Eiras mēnesī+bonusi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-08-25 17:15, pirms 10 gadiem
...teica sivēns si-si-dra un lika veco-jauno bildi iekšā!
, 2014-08-25 17:15, pirms 10 gadiem
sandis444444 rakstīja: Dārziņam stabili alga Dinamo ir tuvu miljonam dolāru!
Saubos, ka vairak par 600 k ir.
, 2014-08-25 17:15, pirms 10 gadiem
Pirmais_ansis rakstīja: Jelgava un Prizma vinus tikai pabarot vares pec treniniem, neko vairak.
Ja vini bus ar mieru (lidz atradis kko labaku arpus LV), tad protams butu loti labi - interesantaks cempis.
Izlases veči ir amatieros NAHLā spēlējuši vēl oktobrī, liekas Ignatjevs bija HK Agni, Fanduļs ir redzēts un vēl bijuši gadījumi. Agrāk Jelgavas hallē labi baroja!
, 2014-08-25 17:16, pirms 10 gadiem
Kas ar Edgaru Kuldu ir?
Viņš pie Dinamo vēl trenejas, vai jau Amerikā ir?
, 2014-08-25 17:16, pirms 10 gadiem
sandis444444 rakstīja: Dārziņam stabili alga Dinamo ir tuvu miljonam dolāru!
Ir ir - izmaksā no tiem pieciem miljoniem, kurus Juris neesot dabūjis!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-08-25 17:17, pirms 10 gadiem
pedejassekundesgols rakstīja: "Otrkārt ieviesu skaidrību finanšu jautājumā," atklāja Kalvītis, piebilstot, ka jaunumiem vajadzētu būt septembrī." Jaunumiem???? kas tas par bezpriģelu, būs vai nebūs zb jau
Būs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-08-25 17:17, pirms 10 gadiem
Latvijas klubiem vajadzētu sarīkot Dinamo spēlētāju draftu ,jo daži varbūt darbu nevarēs atrast Eiropas līgās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-08-25 17:18, pirms 10 gadiem
pedejassekundesgols rakstīja: "Otrkārt ieviesu skaidrību finanšu jautājumā," atklāja Kalvītis, piebilstot, ka jaunumiem vajadzētu būt septembrī." Jaunumiem???? kas tas par bezpriģelu, būs vai nebūs zb jau
Gluži manas domas.
Es jau teicu, pienāks septembra vidus un muldēs, ka jaunumi būs oktobri.
, 2014-08-25 17:18, pirms 10 gadiem
Ticam!!! ';
, 2014-08-25 17:18, pirms 10 gadiem
coffijs rakstīja: Latvijas klubiem vajadzētu sarīkot Dinamo spēlētāju draftu ,jo daži varbūt darbu nevarēs atrast Eiropas līgās.
Es ar par šito biju iedomājies pirms laika, domās nosaucu to par "Bankrota draftu"
, 2014-08-25 17:19, pirms 10 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: ja tādiem Dārziņiem maksā nosacīti miljonu,tad ceru,ka RD purvs tiks aizslēgts! neviens no RD latviešiem nav pelnījis krutu līgumu,vienīgais bija Ozo,bet Ozo bija ieguvis reputāciju un reputācija strādā uz viņu! RD vienmēr ir vilkuši leģi,un ja vietējiem maksā tik daudz,tad nav brīnums,ka leģi meklē sev citus klubus
Nu nav viņam ļimaks.
RD tak ar nav muļķi pēdējie, zonot Dārziņa traumatismu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-08-25 17:20, pirms 10 gadiem
Kalvītim asins vietā pa vēnām tek plombīra saldējums ar šokolādes mērci un viņš d*rš dolārus!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-08-25 17:24, pirms 10 gadiem
huy rakstīja: Es ar par šito biju iedomājies pirms laika, domās nosaucu to par "Bankrota draftu"
Kopumā nebūtu slikti ,ka praktiski visus Latvijas spēlētājus nodraftētu Latvijas klubi ,lai tie ,kas pavasarī atrāk kļūst brīvi ,var papildināt Latvijas klubos uz play off.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-08-25 17:24, pirms 10 gadiem
Tiešām kārtējo reizi izdosies apzagt valsti?
, 2014-08-25 17:24, pirms 10 gadiem
Kalvītis vispār zin, kurā sporta veidā Antanofka trenē komandu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-08-25 17:26, pirms 10 gadiem
Pirmais_ansis rakstīja: Un ne tikai Dinamo, ari HK Ridzinieki jadrafte.
Tie ar visu komandu uzreiz LAČ jāparceļ.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-08-25 17:28, pirms 10 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: Edgaru aizmirsu,Jugrā stabili spēleja
Par Miķeli īsti nepiekrītu ,jo piemēram par krievu spečuki viņu play off laikā pērn uzteica,ka pie Kinga viņs atplaucis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-08-25 17:30, pirms 10 gadiem
Pirmais_ansis rakstīja: Neslikta ideja.
Bet kas viniem naudu dos?
Ušakovs,lai uztur komandu ,kura nes Rīgas vārdu ,tikai uz formas nāksies zilo sirsniņu uzmālēt,un pārdēvēt komandu par HK Riga.
, 2014-08-25 17:31, pirms 10 gadiem
coffijs rakstīja: Kopumā nebūtu slikti ,ka praktiski visus Latvijas spēlētājus nodraftētu Latvijas klubi ,lai tie ,kas pavasarī atrāk kļūst brīvi ,var papildināt Latvijas klubos uz play off.
Par cik HK Liepāja ir uzņēmusi virzienu uz savu audzēkņu izmantošanu, tad Skvorcova atgriešanās liepājnieku rindās nebūtu nemaz tik slikta. Esot Liepājā viņš nemaz tik slikts nebija. RD viņu nomarinējusi 5. maiņā, un puisis galīgi zaudējis spēles garšu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-08-25 17:33, pirms 10 gadiem
Neesmu Dinamo naidnieks, bet ar šo finansējuma meklēšanu, apsolīšanu, saņemšanu utt. pataisa sevi par kauniem.
Ja klubam ir īpašnieks, viņš vai nu dod naudu vai kapē to bodīti ciet.
, 2014-08-25 17:33, pirms 10 gadiem
Sūdīgi jau ir ar to naudu, laikā, kad saimniekiem jāfinansē aktivitātes Donbasā. Vēl naftas cena nelaikā krītas, diezkas nav, jāpardala arī attiecīgi gāzes nauda pa plauktiņiem un RD laikam nav no tiem, kuri rindā pirmie stāv.
Jāsamaksā algotņiem, kritušo karavīru ģimenēm utt.
Iespējams, ka arī kautko sagrabinās uz rudeni, bet jebkurā gadījumā, stipri jāpardomā tāda liela un dārga projekta esamība Latvijā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-08-25 17:38, pirms 10 gadiem
Pirmais_ansis rakstīja: Usakovam tas nebus vajadzigs.
Usakovs dos naudu tikai ja vina ruslandee Riga nesis savu vardu.

Un ir jau Prizma kas nes Rigas vardu virsligaa.
Es jau te vairāk ar ironiju rakstu ,jo kaut kā jautri paliek no šīs diskusijas.
, 2014-08-25 17:39, pirms 10 gadiem
Ogļracis Feodosijs rakstīja: Sūdīgi jau ir ar to naudu, laikā, kad saimniekiem jāfinansē aktivitātes Donbasā. Vēl naftas cena nelaikā krītas, diezkas nav, jāpardala arī attiecīgi gāzes nauda pa plauktiņiem un RD laikam nav no tiem, kuri rindā pirmie stāv.
Jāsamaksā algotņiem, kritušo karavīru ģimenēm utt.
Iespējams, ka arī kautko sagrabinās uz rudeni, bet jebkurā gadījumā, stipri jāpardomā tāda liela un dārga projekta esamība Latvijā.
Ja pagājušās sezonas RD donors Rosņefķ prasa valstij 42 miljardu dolāru piešprici, tad kāds tur vel RD? Tas pats attiecībā uz citiem Parašas gāzes/naftas kantoriem. Ja pat kāds arī varētu dot, tad patreizējā situācija neļauj viņiem to darīt, jo kas zin kāda situācija būs pēc pāris mēnešiem. Tie 12 miljoni, kas nepieciešami RD, tomēr nav nekāda mazā summa.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-08-25 17:50, pirms 10 gadiem
coffijs rakstīja: Tie ar visu komandu uzreiz LAČ jāparceļ.
HK Rīga turpinās MHL...tie nebarojas no gāzes naudas, lielāko daļu Ušakovs dod...
Dinamo ar grabinās KHL ar solījumiem, tikai cik ilgi
, 2014-08-25 17:51, pirms 10 gadiem
Pirmais_ansis rakstīja: Es nepacietigi gaidu diskusijas un notikumus pec Dinamo Rigas oficiala bankrota. Tagad jau, piekritu, ir jautri par sito visu diskutet.
pēc bankrota nekā nebūs...atradīs citu nodarbi, kur demagoģēt
, 2014-08-25 18:03, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja pagājušās sezonas RD donors Rosņefķ prasa valstij 42 miljardu dolāru piešprici, tad kāds tur vel RD? Tas pats attiecībā uz citiem Parašas gāzes/naftas kantoriem. Ja pat kāds arī varētu dot, tad patreizējā situācija neļauj viņiem to darīt, jo kas zin kāda situācija būs pēc pāris mēnešiem. Tie 12 miljoni, kas nepieciešami RD, tomēr nav nekāda mazā summa.
Tā rodas leģendas, šobrīd jau vairs neprasa!
Rosņeftj ar naudu viss okei, viņi šādu summu kas bija uzkrāta attītībai, iztērēja par BP akciju izpirkšanu. Noteikti valsts lika izpirkt, Rosņeftj to izdarija un šiem nepalika nauda jauniem projektiem, bet tas jau nenozīmē ka ir problēmas, ar aktīviem viss ir laākajā kārtībā. Ja būs neparedzēti gadijumi, jaunas idejas, tad gan būs švaki, valsts nedod, kredītus īsti nav kur paņemt.
, 2014-08-25 18:07, pirms 10 gadiem
Dinamo 2015 rakstīja: Tā rodas leģendas, šobrīd jau vairs neprasa!
Rosņeftj ar naudu viss okei, viņi šādu summu kas bija uzkrāta attītībai, iztērēja par BP akciju izpirkšanu. Noteikti valsts lika izpirkt, Rosņeftj to izdarija un šiem nepalika nauda jauniem projektiem, bet tas jau nenozīmē ka ir problēmas, ar aktīviem viss ir laākajā kārtībā. Ja būs neparedzēti gadijumi, jaunas idejas, tad gan būs švaki, valsts nedod, kredītus īsti nav kur paņemt.
švaki sāk palikt tad, kad naftas cena par barelu sāk krist zemāk, nekā tas ir prognozēts.
Ja internets nemelo, tad krievu naftas cena ir kritusies zem minimālā gaidītā, t.i. zem tā sliekšņa uz kura tika balstīts viss RU plānotais budžets.
Attiecīgi, tas nes lielus zaudējumus no plānotā, kur nu vel lai tērētu papildus izklaidēm. Ok, tas arī nenozīmē, ka krievam nauda beigusies, bet to, ka jābūt nedaudz taupigākiem,t as varētu to nozīmēt.
bet kas zin, vai vel kritīsies zemāk. Tur jau katrs dolārs zem līmeņa nes milzu zaudējumus.
, 2014-08-25 18:08, pirms 10 gadiem
Dinamo 2015 rakstīja: Tā rodas leģendas, šobrīd jau vairs neprasa!
Rosņeftj ar naudu viss okei, viņi šādu summu kas bija uzkrāta attītībai, iztērēja par BP akciju izpirkšanu. Noteikti valsts lika izpirkt, Rosņeftj to izdarija un šiem nepalika nauda jauniem projektiem, bet tas jau nenozīmē ka ir problēmas, ar aktīviem viss ir laākajā kārtībā. Ja būs neparedzēti gadijumi, jaunas idejas, tad gan būs švaki, valsts nedod, kredītus īsti nav kur paņemt.
Tas nemaina lietas būtību,ka krievu naftas/gāzes kompānijas ar naudu vairs nešikājas pa labi un kreisi.
Šobrīd izskatās, ka visgrūtākos laikus sagaida tās KHL komandas (un tādas ir vairums), kuras ir piezīdušās pie apgabalu budžetiem. Pirmais upuris varētu būt Sibirj.
, 2014-08-25 18:12, pirms 10 gadiem
Izvilks visu sezonu. Leģiem kautko maksās , vietējiem atmetīs par 2 max 3 mēnešiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-08-25 18:14, pirms 10 gadiem
Ogļracis Feodosijs rakstīja: švaki sāk palikt tad, kad naftas cena par barelu sāk krist zemāk, nekā tas ir prognozēts.
Ja internets nemelo, tad krievu naftas cena ir kritusies zem minimālā gaidītā, t.i. zem tā sliekšņa uz kura tika balstīts viss RU plānotais budžets.
Attiecīgi, tas nes lielus zaudējumus no plānotā, kur nu vel lai tērētu papildus izklaidēm. Ok, tas arī nenozīmē, ka krievam nauda beigusies, bet to, ka jābūt nedaudz taupigākiem,t as varētu to nozīmēt.
bet kas zin, vai vel kritīsies zemāk. Tur jau katrs dolārs zem līmeņa nes milzu zaudējumus.
Parašas budžets ir orientēts uz to, ka naftas cena pasaules biržās būs ne zemāka par 108 dolāriem par barelu. Vel kaut cik viņi var savilkt galus kopā, ja ir ne mazāk 104 dolāri par barelu, bet patreiz jau ir zem 100 dolāriem.
Vairums sociālo programmu jau ir atceltas,un tagad Paraša jau pamazām sāk izdzīvot galu savilkšanas režīmā.
Pagaidām nav katastrofāli, bet viņiem treknie gadi noteikti ir beigušies.
, 2014-08-25 18:15, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tas nemaina lietas būtību,ka krievu naftas/gāzes kompānijas ar naudu vairs nešikājas pa labi un kreisi.
Šobrīd izskatās, ka visgrūtākos laikus sagaida tās KHL komandas (un tādas ir vairums), kuras ir piezīdušās pie apgabalu budžetiem. Pirmais upuris varētu būt Sibirj.
tak ne tikai Sibirj un KHL būs problēmas, visā sportā iestāsies krīze...
pārmaksāti burbuļi vienmēr plīst agri vai vēlu...nevar dzīvot pāri saviem līdzekļiem, sen jau pierādīts!
, 2014-08-25 18:16, pirms 10 gadiem
Deram uz 1L ''Henessy'',kad nauda bus?!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-08-25 18:23, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: tak ne tikai Sibirj un KHL būs problēmas, visā sportā iestāsies krīze...
pārmaksāti burbuļi vienmēr plīst agri vai vēlu...nevar dzīvot pāri saviem līdzekļiem, sen jau pierādīts!
Ja krievi (arī mēs un ne tikai) dzīvos nopelnītā, tad profesionālais sports jālikvidē kā suga.
, 2014-08-25 18:25, pirms 10 gadiem
Rosņeftj nekad nav devuši naudu RD.
Atkal viens te runā neko nezinot.
, 2014-08-25 18:25, pirms 10 gadiem
Pirmais_ansis rakstīja: kāds nebūs? hokejs ar dinamo nebeigsies.
nēesi varbūt ievērojis, bet es daudz biežāk iesaistos diskusijās par lč, eiropas top-līgām un izlasēm nekā par kolhozeni un ģinamku.
hokejs nebeigsies, tur tev taisnība...
tik neticu, ka šie pūļi pēkšņi pārmetīs uz LČ
un Dinamo neticu, ka bankrotēs līdz čempja sākumam, jau vienreiz teicu regulārais tiks nospēlēts vismaz iesākts noteikti...
, 2014-08-25 18:29, pirms 10 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: Krievijā sevi pierādijuši bija :
Pujacs labi kapāja
Cipulis Amur vilka kādu laiku
Karsiks Dinamo kapāja normāli
Dārziņš - pilnīgs fiasko
Rēdihs - pilnīgs fiasko
Sprukts - daudz/maz,bet viņa labākie gadi bija RD
Saulietis ātri pazuda no Minskas
Kulda - kapā visur labi,jo ir augsts līmenis
Ozo - Ozo ir Ozo un spēles izcili jebkurā līgā
Dārziņš jau nu gan nav nekāds fiasko.
, 2014-08-25 18:31, pirms 10 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: ja jau aizgāja runa par algām,LV sportā ir kāds sportists kas nav pārmaksāts?

Biedriņš - nokāsa NBA pa skaisto,neko nedarot alga 9 citroni
Rudņevs - alga 1,5 milj eiro,silda beņķi
Hokejisti - nespēlē uz to naudu,kuru maksā

laikam Gulbis vienīgais,godīgi atpelna savu naudiņu,jo maksā par padarīto
Biedrs NBA lielā līguma pirmajos gados spēlēja ļoti labi, tik pēdējās 2 sezonas nosēdēja uz beņķa.
, 2014-08-25 18:32, pirms 10 gadiem
Ko var izdarīt šodien labāk atlikt uz rītdienu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-08-25 18:49, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: tak ne tikai Sibirj un KHL būs problēmas, visā sportā iestāsies krīze...
pārmaksāti burbuļi vienmēr plīst agri vai vēlu...nevar dzīvot pāri saviem līdzekļiem, sen jau pierādīts!
Par krīzi kopumā Parašas sportā ir pāragri runāt, jo sports ir viens no tiem stūrakmeņiem ar ko Paraša cenšas sevi identificēt pasaulē.
, 2014-08-25 18:53, pirms 10 gadiem
Lai arī cik nebūtu samudžināta Parašas gāzes/naftas sistēma, tomēr jebkurā gadījumā var ar 95% garantiju teikt/rakstīt, ka RD nauda nāca no Parašas budžeta.
Tā ir atbilde tam,kurš rakstīja, ka naudu nedod Rosņefķ.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-08-25 19:16, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Parašas budžets ir orientēts uz to, ka naftas cena pasaules biržās būs ne zemāka par 108 dolāriem par barelu. Vel kaut cik viņi var savilkt galus kopā, ja ir ne mazāk 104 dolāri par barelu, bet patreiz jau ir zem 100 dolāriem.
Vairums sociālo programmu jau ir atceltas,un tagad Paraša jau pamazām sāk izdzīvot galu savilkšanas režīmā.
Pagaidām nav katastrofāli, bet viņiem treknie gadi noteikti ir beigušies.
Tik traki nav. Pašu krievu ekonomisti sauc robežskaitli, tas būtu, 60-80 $ par barelu, tad sāksies lielas problēmas, bet ja nokritīs vēl zemāk, tad būs totāls bezceris.
, 2014-08-25 19:20, pirms 10 gadiem
Pirmais_ansis rakstīja: Es nepacietigi gaidu virsrakstu visos LV zinu portalos:

''Gaidamaja 2014-2015 KHL sezona finansu trukuma del Dinamo Riga nepiedalisies''

Un par visiem nekulturalajiem, trakajiem ginamkas fanatiem reksu skalaa balsii
Žēl, ka vēl kāds ir mazliet aizkavējies attīstībā un priecājas par citu neveiksmi nevis par veiksmi!
, 2014-08-25 19:23, pirms 10 gadiem
aiziešu uz LDz izcīņu atvadīties no šī brīnišķīgā 6,05 gadus ilgušā projekta.
, 2014-08-25 19:24, pirms 10 gadiem
Ar Dinamo atšķirībā no jums, pļūtītāji un nelabvēļi viss būs kārtībā un tas spēlēs!
, 2014-08-25 19:34, pirms 10 gadiem
Smiekli nak par tiem cilvekiem kas gaida DR bankrotu un cer, ka pec bankrota visi pieversisies LC, nesat tik leticigi, Kanada setnieki apspeletu Latvijas cempionus
, 2014-08-25 19:36, pirms 10 gadiem
Ieraugot Kalvīša ģīmi nāk atmiņā solītie 7 treknie gadi!Un ko tur Savickis fleitē-nevar saprast-jo tie 5 miljoni ir reāli dabūti-vienīgi ar tiem pietiek līdz novembra beigām,tāpēc noteikti vēl nauda ir jasameklē klāt!Zinu no drošiem avotiem -un arī vecie algu parādi ir atmaksāti-tātad -no zila gaisa tas nav noticis!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-08-25 19:54, pirms 10 gadiem
Volx rakstīja: Atšķirība ir ta, ka mēs neesam Kanādā, bet tepat
Ko Tu mokies ar cilvēciņiem, kuriem savs ir svešs! Jāstrādā ar skolniekiem, jāaudzina lokālpatriotisms.
, 2014-08-25 19:55, pirms 10 gadiem
huy rakstīja: Tiem jau ir kam rambāt, moška MOGO kādu paņem, kadru problēmas ir Jelgavai un Prizmai
Džera, Meija, Bukarts būtu jāizmētā pa šīm komandām! Piepluso vēl Upīti, Skvorcovu & co ko arī varētu pa dažādām LČ komandām "izformēt" un LČ būs ne pa jokam labs!
, 2014-08-25 20:01, pirms 10 gadiem
als rakstīja: Džera, Meija, Bukarts būtu jāizmētā pa šīm komandām! Piepluso vēl Upīti, Skvorcovu & co ko arī varētu pa dažādām LČ komandām "izformēt" un LČ būs ne pa jokam labs!
Kas viņiem algu maksās? Kira?
, 2014-08-25 20:11, pirms 10 gadiem
par Dinamo skaidrība varbūt būs septembrī,bet pare jums Kalvīša kungs un jūsu kolēģiem,skaidrības nebūs nekad!
, 2014-08-25 20:15, pirms 10 gadiem
KoNuKo rakstīja: Kas viņiem algu maksās? Kira?
Pietiks, ka paēdinās un par treniņiem(ledu un elektrību) vēl neliks samaksāt! Lai barojas no uzkrātā "RD treknajos gados"! Ja neuzkrāja, tad paši vainīgi! Gan jau, ja labi spēlēs kādu eirocentu arī klubi varēs atmest!
, 2014-08-25 20:16, pirms 10 gadiem
skaidrs ir tas, ka nekas nav skaidrs
savadak jau sen visu butu atklajusi
, 2014-08-25 20:18, pirms 10 gadiem
KoNuKo rakstīja: Kas viņiem algu maksās? Kira?
Maksima, Statoil, Rīgas piena kombināts, Jelgavas gaļa u.t.t.
, 2014-08-25 20:21, pirms 10 gadiem
Volx rakstīja: Ne jau Donbas vainīgs, bet šobrīd krievi taisas reanimet Spartaku.Prioritates mainās, jo šobrīd notiks izolacijas proces. Tā vismaz galvenais Medvedjs izteicas nesen. Tjipa paspietiekams čempis, prieks kam tās eiropas komandas, CHL utml.
Es biju viens no tiem, kuri bija pie pārliecības, ka KHL nākotni noteiks rezultāts Sočos.
Tur bija izgāšanās, tapēc- ja vadās ne pēc Ukrainas šodienas scenārija, bet pēc Soču, tad tāds variants ir tikai pašsaprotams un jau iepriekš paredzēts .
Bet, stulbi ir tas, ka variantu ir daudz, bet ne katram dots uzminēt, kurš nu ir patiesais, bet kurš tikai kārtējā spēle uz publiku.
, 2014-08-25 20:22, pirms 10 gadiem
huy rakstīja: Maksima, Statoil, Rīgas piena kombināts, Jelgavas gaļa u.t.t.
Ventspils Dome.
, 2014-08-25 20:25, pirms 10 gadiem
huy rakstīja: Maksima, Statoil, Rīgas piena kombināts, Jelgavas gaļa u.t.t.
Tu jau viņus aizrunāji?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-08-25 20:27, pirms 10 gadiem
Volx rakstīja: Tav tak stāsta drafta kartībā - Nr1 izvelas vājākais klubs, NR2 otrs vajakais un NR7 Kurbads un ta tālāk uz riņķi.
un HK Rīga izdraftēs pirmās līgas klubi
, 2014-08-25 20:28, pirms 10 gadiem
Volx rakstīja: Tav tak stāsta drafta kartībā - Nr1 izvelas vājākais klubs, NR2 otrs vajakais un NR7 Kurbads un ta tālāk uz riņķi.
Ko drafts (tā ir tikai piederība), kas algu maksās?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-08-25 20:29, pirms 10 gadiem
Krokodils rakstīja: Ventspils Dome.
Dome jāraksta ar mazo burtu. Jau sen varēja dot naudu, bet nedot pat šodien.
, 2014-08-25 20:30, pirms 10 gadiem
Volx rakstīja: Pec HK Rīga nebūs pieprasījums un viņus var parcelt ka veselu komandu uz LAČu.
Ušakovam nav vajadzīgs Latvijas čempis...
, 2014-08-25 20:30, pirms 10 gadiem
skaidrība būs pēc sezonas, moš divām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-08-25 20:37, pirms 10 gadiem
Volx rakstīja: To lai klubi un spēlētaji pasi risina sava starpa, bet mērķis būs panakts, ka 1-2 klubos nenonaks visi spicakie. Ja speletajs nav apmierinats ar algu, lai sez mājās, brauc uz arzemēm, bet ne LAČa. Ta tak ir visur, ka spelēt vari tikai par vienu komandu.
Tikai šīs 1-2 komandas ir maksātspējīgas, pārējās amatierkomandas. Ko tad šie puikiņi tādu noziegušies, kas nedrīkstēs Latvijā spēlēt?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-08-25 20:54, pirms 10 gadiem
KoNuKo rakstīja: Tu jau viņus aizrunāji?
Nē, šobrīd nav brīvu vakanču.
, 2014-08-25 20:57, pirms 10 gadiem
KoNuKo rakstīja: Tikai šīs 1-2 komandas ir maksātspējīgas, pārējās amatierkomandas. Ko tad šie puikiņi tādu noziegušies, kas nedrīkstēs Latvijā spēlēt?
Nu bet Tev tak stāsta - ja amatieros, tad maksās tie, kur viņš strādās. Piemēram ja hokejists X spēlēs Jelgavā, tad algu maksās darba devējs, kur viņš būs iekārtojies darbā. Ja Statoilā par pārdevēju, tad attiecīgi Statoils. Jelgava iespēju robežās palīdzēs - pabaros, nodrošinās kopmītni, iedūs nūju u.t.t. atkarībā no saviem resursiem un spēlētāja nozīmīguma komandā.
, 2014-08-25 21:00, pirms 10 gadiem
runājot par draftiem...
Dinamo bosi būtu uzvārījušies pirms aizejot no KHL...tik fiška nerubīja draftējot latviešus.
būtu pa šiem gadiem krievus piedraftējuši varētu tirgot ārā
, 2014-08-25 21:06, pirms 10 gadiem
huy rakstīja: Nu bet Tev tak stāsta - ja amatieros, tad maksās tie, kur viņš strādās. Piemēram ja hokejists X spēlēs Jelgavā, tad algu maksās darba devējs, kur viņš būs iekārtojies darbā. Ja Statoilā par pārdevēju, tad attiecīgi Statoils. Jelgava iespēju robežās palīdzēs - pabaros, nodrošinās kopmītni, iedūs nūju u.t.t. atkarībā no saviem resursiem un spēlētāja nozīmīguma komandā.
Nejauc draftu ar reāli strādāšanu par samaksu vai spēlēšanu amatieros sava prieka pēc!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-08-25 21:07, pirms 10 gadiem
Sasha Boradach rakstīja: A es tev pa degunu sadošu
https://www.youtube.com/watch?v=4sn...

Nachalnika gavno, gavno !
, 2014-08-25 21:13, pirms 10 gadiem
KoNuKo rakstīja: Nejauc draftu ar reāli strādāšanu par samaksu vai spēlēšanu amatieros sava prieka pēc!
Drafts jau netraucē pro karjerai citā līgā. Run ir par situāciju, ja spēlētājs nonāl līdz LČ
, 2014-08-25 21:16, pirms 10 gadiem
huy rakstīja: Drafts jau netraucē pro karjerai citā līgā. Run ir par situāciju, ja spēlētājs nonāl līdz LČ
tev vajadzīgs vēl viens balagāns KHL stilā?
, 2014-08-25 21:18, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: tev vajadzīgs vēl viens balagāns KHL stilā?
Nē, tāpat tāda drafta nebūs, pamuldēt tak var
, 2014-08-25 21:19, pirms 10 gadiem
huy rakstīja: Drafts jau netraucē pro karjerai citā līgā. Run ir par situāciju, ja spēlētājs nonāl līdz LČ
Tad sadali draftu 2 daļās, tie kuri ir ar mieru par velti spēlēt un tie kuri par samaksu,, lai nebūtu tā, ka beznaudnieki nodraftē potenciālo līderi, bet šamējais par velti pat sapņos nespēlē!
, 2014-08-25 21:20, pirms 10 gadiem
huy rakstīja: Nē, tāpat tāda drafta nebūs, pamuldēt tak var
Volx nebūs apmierināts par tādu atbildi
, 2014-08-25 21:35, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: Volx nebūs apmierināts par tādu atbildi
Nu kamēr šis man algu nemaksā, es varu atļauties
, 2014-08-25 21:43, pirms 10 gadiem
als rakstīja: Kā ta nebūs?!!! Draftu vajag! Man jau te pat uzmetums ir, kas kur būt varētu! Džeru uz Liepāju, lai tur baksta bortus kopā ar Skvorcovu (liepajčaņiņiem pirmās divas izvēles varētu iedot par cik formāli jauna komanda)! Meiju uz Prizmu, tur labu kapli pēc Mocika aiziešanas vajag, Bukiju uz Jelgavu! Būs viennozīmīgi komandas stārs un labākais uzbrucējs! Upīti, Bicīti var Ogres bērniem piespēlēt! Vismaz viena uzbrukuma maiņa ta šiem būs vismaz LČ līmenī! Kurbadam kā jau tradicionāli no vecākā un pieredzējušākā gala - Cipu!
Ja tavā smieklīgajā draftā noteiktu, ka komandai ir pienākums maksāt nosolīto algu un nemaksāšanas gadījumā to diskvalificētu no čempja, tad esmu ar abām rokām par!
, 2014-08-25 21:43, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: Volx nebūs apmierināts par tādu atbildi
Kā ta nebūs?!!! Draftu vajag! Man jau te pat uzmetums ir, kas kur būt varētu! Džeru uz Liepāju, lai tur baksta bortus kopā ar Skvorcovu (liepajčaņiņiem pirmās divas izvēles varētu iedot par cik formāli jauna komanda)! Meiju uz Prizmu, tur labu kapli pēc Mocika aiziešanas vajag, Bukiju uz Jelgavu! Būs viennozīmīgi komandas stārs un labākais uzbrucējs! Upīti, Bicīti var Ogres bērniem piespēlēt! Vismaz viena uzbrukuma maiņa ta šiem būs vismaz LČ līmenī! Kurbadam kā jau tradicionāli no vecākā un pieredzējušākā gala - Cipu! Mogo gan jau kādu Augstkalnu un Cibuļu varētu paņemt, kas mums vēl tur palika...?
, 2014-08-25 21:49, pirms 10 gadiem
KoNuKo rakstīja: Ja tavā smieklīgajā draftā noteiktu, ka komandai ir pienākums maksāt nosolīto algu un nemaksāšanas gadījumā to diskvalificētu no čempja, tad esmu ar abām rokām par!
Nu biezākie (Kurbads, mogo) gan jau varētu arī kaut ko piesolīt, ka čaļi badā gluži nemirtu! Pārējie...ja gribi spēlē, tad minīti un nūju gan jau uzsauksim! Negribi nespēlē! Ej spēlē uz kādu 2. franču vai 3. vācu minor/ joberlīgu!
, 2014-08-25 21:50, pirms 10 gadiem
als rakstīja: Nu biezākie (Kurbads, mogo) gan jau varētu arī kaut ko piesolīt, ka čaļi badā gluži nemirtu! Pārējie... gribi spēlē, tad minīti un nūju gan jau uzsauksim! Negribi nespēlē! Ej spēlē uz kādu 2. franču vai 3. vācu minor/ joberlīgu!
Ar ko puikiņi ir noziegušies, ka nevarēs spēlēt savas valsts klubos?
, 2014-08-25 21:52, pirms 10 gadiem
KoNuKo rakstīja: Ar ko puikiņi ir noziegušies, ka nevarēs spēlēt savas valsts klubos?
kas viņiem liedz spēlēt...
, 2014-08-25 21:53, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: kas viņiem liedz spēlēt...
Tu!
, 2014-08-25 21:55, pirms 10 gadiem
KoNuKo rakstīja: Tu!
nemaz nezināju, ka man tāda vara pieder
, 2014-08-25 21:56, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: nemaz nezināju, ka man tāda vara pieder
tagad zini
, 2014-08-25 21:59, pirms 10 gadiem
KoNuKo rakstīja: tagad zini
labi, ka pateici...savādāk būtu ziepes...
rīt jālabo situācija un jāievieš skaidrība, ka visi Latvijas hokejisti var spēlēt Latvijas klubos...
, 2014-08-25 22:16, pirms 10 gadiem
Domājams, ka visās LČ nopietnākajās komandās sastāvi jau nokomplektēti. Kurbadam spēlētāji pietiek, arī mogo, Cik dzirdēts, jau par daudz... Liepājai laba komanda, Vienīgi Zemgale kautko vēl meklē. Bet tur ar naudām švaki, lai kāds no DR ietu....!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-08-25 22:33, pirms 10 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: Ziedosim Dinamo!
un varenajai vācu līgai DEL...!
, 2014-08-25 22:56, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: labi, ka pateici...savādāk būtu ziepes...
rīt jālabo situācija un jāievieš skaidrība, ka visi Latvijas hokejisti var spēlēt Latvijas klubos...
Izdod tādu ukazu citādi čaļi ta nezin, ka var te spēlēt!
, 2014-08-25 23:44, pirms 10 gadiem
Ko var gribēt no putinasosiem - čekista un ruksīša. Ja šī līga būtu nopietns veidojums, jau sen varēja atrast finansējumu no Rietum- vai Ziemeļeiropas. Tagad putinasosi no raškas uzmeta, jo vietējie puntinasosi nav panākuši vajadzīgo rezultātu - vietējo plebeju atbalstu fašistiskās rašas politikai.

Patiesība ir tāda - šis kremļa kuilis un viņa čekas vabole gaida Saeimas vēlēšanas cerībā, ka valdību varēs veidot putinasosu centrs ar ausaino 20% priekšgalā.

Tad, nu, letiņi, variet izvēlēties, kas jums ir svarīgāks - dzīvot neatkarīgā valstī vai arī kalpot šiem smirdīgajiem parazītiem, tai skaitā atbalstot komandu, kas diemžēl nav veidota sportam, bet politikai. Es izvēlos dzīvot neatkarīgā valstī un šo komandu vairs neatbalstīšu!
, 2014-08-25 23:52, pirms 10 gadiem
Un vēl - tautai beidzot ir jāpieprasa reformas LHF, atbrīvojot to no stagnātiskā begemota un viņa nespējniekiem-vasaļiem, lai beidzot valstī varētu izveidot normālu valsts čempi, nevis sādžas turnīru, kur komandas mainās katru sezonu.
, 2014-08-26 00:17, pirms 10 gadiem
...vēl aizvien sola un sola, taču kā var nesolīt?! [c]
, 2014-08-26 08:50, pirms 10 gadiem
Tā kā septembris nav tālu,ja tikai tas nav nākamā gada septembris,tad skaidrība būs drīz vien,jo šeit cauri neies Skonto variants.
, 2014-08-27 01:23, pirms 10 gadiem
Bļāviens! Visi DR nolicēji ir idioti!!! Vistiešākajā nozīmē! Es skatos hokeju, ko čaļi spēlē, nevis atbalstu Putleru vai teroristus, man pilnīgi vienalga par to lohu! Es neesmu nekāds baigais kepons kā jūs te sakat, bet vienkārši skatos hokeju. Drīzāk, ja nebūs DR, vai arī tas spēlēs LČ vai CHL, tad nesatīšos, jo tur nespēlēs kaut vai šāds komandas modelis, bet vēl sliktāks un tad atkal nebūs labi, jo visiem padirsīs un līmenis arī vairs nebūs tas, bet tas jau vienalga, galvenais, lai ''neatbalstītu teroristus un Putleru''. PIETIKS MĀŽOTIES.