Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Reķis un Sedlāčeks paliks "Dinamo", Sējējs veic pārrunas ar Masaļski

Rolands Eliņš

Reķis un Sedlāčeks paliks "Dinamo", Sējējs veic pārrunas ar Masaļski
Normunds Sējējs
Foto: Inga Nestere, F64

Kontinentālās hokeja līgas kluba Rīgas „Dinamo” ģenerālmenedžeris Normunds Sējējs ar kluba preses dienesta starpniecību atklājis, ka noris darbs pie nākamās sezonas sastāva veidošanas un jau pagarināti līgumi ar Arvīdu Reķi un Jakubu Sedlāčeku, tāpat ir pamats cerībai, ka komandu papildinās Edgars Masaļskis.

„Šobrīd jau esam panākuši vienošanos par līgumu pagarināšanu ar aizsargu Arvīdu Reķi un vārtsargu Jakubu Sedlāčeku,” izpaudis Normunds Sējējs. „Ar pieredzējušo Reķi līgums tiks slēgts uz vienu sezonu, bet ar jauno čehu vārtsargu Sedlāčeku uz diviem gadiem.

Līgumi ir piedāvāti vēl vairākiem iepriekšējās sezonas „Dinamo” spēlētājiem, taču vienošanās pagaidām vēl nav panākta, tādēļ, kamēr norit sarunu process, šobrīd konkrētus uzvārdus es negribētu publiskot. Tāpat ir apzināts arī to hokejistu loks, kuri starpsezonā varētu papildināt komandas sastāvu, taču arī šajā gadījumā konkrētus vārdus nosauksim tikai pēc tam, kad būs panākta vienošanās, par to, ka hokejists ir gatavs pievienoties mūsu komandai.”

Sējējs apstiprināja informāciju, ka Mikaels Telkvists nākamajā sezonā nepaliks „Dinamo” rindās, jo puses nav spējušas vienoties par līguma nosacījumiem. Taču šobrīd norisot pārrunas ar Latvijas izlases vārtsargu Edgaru Masaļski, un Sējējs apgalvo, ka, „spriežot pēc pārrunu gaitas, tās varētu noslēgties pozitīvi,” kas arī pilnībā atrisinātu vārtsargu jautājumu.

Sējējs arī izpauda, ka viņa interešu lokā ir vairāki Latvijas izlases hokejisti, taču interesi izrādot arī citi KHL klubi, kuru rocība ir daudz lielāka, un Rīgas komanda nespēj konkurēt ar līguma piedāvājumiem.

„Piemēram, tikko pret drafta izvēli aizmainījām uz Maskavas „Dynamo” tiesības uz uzbrucēju Kasparu Daugaviņu, kurš iespējams nākamo sezonu aizvadīs šajā KHL klubā. Savulaik Rīgas „Dinamo” tiesības uz šo hokejistu arī ieguva apmaiņā pret drafta izvēli no Ņižņijnovgorodas „Torpedo”,” savas darbības ieskicē Sējējs.

Izmantotie resursi:
Sējējs: panāktas vienošanās ar Reķi un...

  +1 [+] [-]

, 2014-04-23 16:01, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Ja Tretjaks mierīgi pavēl arēnas īpašniekiem, tad kā lai to sauc? Kāpēc Telavivā fani var izrādīt soladaritāti ar Ukrainu un mēs nē?
Paša Krievijā pat varēja kā redzējām Pučes Overtimā.

  -1 [+] [-]

, 2014-04-23 16:02, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Ko jūs visus uz Dinamo saucat? Lai spēlē labākās līgās nekā KHL
Āpsis, Saulietis spēlē VHL, labāks līmenis tip. Beidz pazemot sevi ar nesakarīgiem komentāriem.

  +2 [+] [-]

, 2014-04-23 16:03, pirms 11 gadiem
Avs rakstīja: Saprotu, hokejistiem tur darbs, jāspēlē. Līmenis pietiekams arī algas, bet pēc brīvdienu notikumiem pie Arēnas, tas čekistu kantoris vēl vairāk izraisa nepatiku. Diemžēl..
Ja Tu skatijies RD spēles, tad labi zini ka uz play-off spēlēm cilvēki nāca ar Latvijas un Ukrainas karodziņiem un nevienam nebija iebildumu. Šoreiz pasākuma organizētājs (klients) bija LHF (nevis RD-KHL) un Kiram bija atbraukuši ciemos lieli krievu viesi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2014-04-23 16:04, pirms 11 gadiem
Nākamsezon, lai ieietu Arēnā vajadzēs vīzas?

     [+] [-]

, 2014-04-23 16:05, pirms 11 gadiem
welninsh rakstīja: Cik lēti pārdeva Daugaviņu.....
Diez vai kāds publiski stāstīs, cik liela cash kompensācija nāca komplektā ar drafta tiesībām

     [+] [-]

, 2014-04-23 16:05, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Es jau neteici, ka lai paliek VHL! Āpsi TU
Nosauc tavuprāt labākas līgas (spēles, meisterības ziņā) kā KHL Eiropā.

     [+] [-]

, 2014-04-23 16:06, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Ko jūs visus uz Dinamo saucat? Lai spēlē labākās līgās nekā KHL
Jekimova gadījumā jā, droši vien labāk mēģināt izsisties Somijā, bet nedomāju, ka Saulietim VHL ir visu sapņu piepildījums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-04-23 16:09, pirms 11 gadiem
blaser rakstīja: Cik var jaukt to politiku iekša pašiem neapnik????
vai nu tu esi naivs, vai izliecies , ja uzskati , ka sports ar politiku nav saistīts. vai arī pārāk daudz skaties krievu zombotv
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-04-23 16:09, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Ja Tu skatijies RD spēles, tad labi zini ka uz play-off spēlēm cilvēki nāca ar Latvijas un Ukrainas karodziņiem un nevienam nebija iebildumu. Šoreiz pasākuma organizētājs (klients) bija LHF (nevis RD-KHL) un Kiram bija atbraukuši ciemos lieli krievu viesi.
Neko tādu neatceros, kaut ja arī bija kaut kas, tad tāpēc,ka spēlēja pret komandu no Ukrainas. Redz pret Krieviju neko tādu Arēnas Rīga republikā neļāva. Pat Lietuvas karogu ne!

  -2 [+] [-]

, 2014-04-23 16:11, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Ti ciesi jau draudzējas ar arēnas īpašniekiem, tā kā....
Vēl nesen šeit dominēja doma ka viņi ir kā suns ar kaķi, daži pat aizpļāpājās līdz tam ka Savickis varētu neļaut arenā izlasei spēlēt.
Atkārtošos, uz RD spēlēm cilvēki nāca ar Ukraiņu karodziņiem un nevienam nebija iebildumi.

  -4 [+] [-]

, 2014-04-23 16:14, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Labāka ir NLA, SWE un Somijas līga, nevajag te KHL pārspīlēti augstu celt, noņem SKA, DNM, Ufu un Kazaņu, tad nekas dižs neapaliek un Manis nosauktajās līgās ir labāk būt līderim nekā DR sēdēt aiz leģionariem
Kur tava loģika āpsi ? Ja vari būt līderis tevis nosauktajās līgās(kas ir tip labākas) ,tad kāpēc KHL viņš sēdētu aiz leģionāriem ? Latviešu puikas knapi velk KHL līmeni ,pēc tavas loģikas ,tad viņiem NLA, Swe un somijā nebūtu ko darīt. (īstenībā jau arī nav ko darīt, tāds Galviņs nevar pavilkt leģionāra statusu zviedrijā)
Redzējām ko tāds NLA stārs (Daugaviņš) parādīja KHL pagājušogad, tāpat redzējām ko Zviedru zvaigznes Varjs un Melins parādīja KHL. Atceries Luceniusu no Somijas ? Baigi izcēlās ar 1 golu sezonā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-04-23 16:18, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Kurā valstī ir Doņecaka?
Jaunkrievijā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-04-23 16:19, pirms 11 gadiem
Avs rakstīja: Neko tādu neatceros, kaut ja arī bija kaut kas, tad tāpēc,ka spēlēja pret komandu no Ukrainas. Redz pret Krieviju neko tādu Arēnas Rīga republikā neļāva. Pat Lietuvas karogu ne!
Izskatās ka Tu gribi primitīvi piesieties.
Protams būtu banāli nākt tikai ar Ukrainas karogu, tapēc uz pēdējām RD spēlēm cilvēkiem bija Latvijas un Ukrainas karodziņi, TV ekrānos to vairākas reizes varēja redzēt.
Vispār jau nekas tur īpašs nebūtu ja neļautu, privāta teritorija.

     [+] [-]

, 2014-04-23 16:20, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Labāka ir NLA, SWE un Somijas līga, nevajag te KHL pārspīlēti augstu celt, noņem SKA, DNM, Ufu un Kazaņu, tad nekas dižs neapaliek un Manis nosauktajās līgās ir labāk būt līderim nekā DR sēdēt aiz leģionariem
Magņitka, LEV, Barys, tas pats Donbass +/- tāda paša līmeņa komandas. Un tad ir vesals blāķis ar vidusmēra komandām sākot ar DR un beidzot ar Avangardu, varētu mierīgi cīnīties par augstākajām vietām tevis nosauktajās līgās.

  -2 [+] [-]

, 2014-04-23 16:23, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Par Daugaviņu nemaz nesaki neko, tajā sezonā vispār neviens nespēlēja + Galviņa problēmas kā kapteinim, ka spēlētāji bija sadalījušies par vairākām nometnēm, tāpēc negāja ne vietējiem ne leģionāriem, Varjs labi spēlēja vajadzēja tikai pareizi izmantot! Tava loģika arī dīvaina, ja jau nevelk Letiņi to līmeni, tad lai nāk uz DR aiz leģionāriem sēdēt un nespēlēt? Man personīgi ir piekāst to ruslandes padarīšanu, mani interesē tikai un vienīgi, lai izlasei labi, labāk ir spēcīgākās līgās, organizatoriski utt., spēlē vadošās lomas nekā stagnē DR, jo DR labākā gadījumā izmantot jaunajiem var un viss!
1.Es saku ,ka KHL ir spēcīgāka līga par Swe, NLA un Somiju, ko tu pars ar savu ačgārno loģiku apstiprināji.
2. Vidējais latviešu hokejists aka Bukarts, Džeriņš nevelk KHL līmeni, tāpēc viņiem ir jāsēž aiz leģionāriem.
3. Tas pats Bukarts, Džeriņš varētu spēlēt tevis nosauktajās līgās, ja neskaitītos leģionāri. Viņi nav gatavi būt līderi arī tajās līgās.
4. Tādiem Bukartiem vislabāk būtu spēlē VHL, DEL , čehijas/slovākijas līgās kā līderiem. Tur es tev piekrītu, nav jēgas sēdēt aiz leģionāriem DR un miljono sezonu pēc kārtas spēlēt 3.maiņā bez izaugsmes iespējām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-04-23 16:25, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Smejies ja? vidusmēra komandas NLA labākajā gadījumā ieņemtu vietas sākot no kāda 3/4, tāpat kā līdzigi citās līgās, un es atkārtošu nevajag pārspīlēt KHL līmeni, nu nav tas tik augsts kā domā
Trešā vai ceturtā vieta nav augstu ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2014-04-23 16:27, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: pag atceries, bija tā čempionu līga laikam, un atgādini, kura čempionāta komanda iznesa SKA?
Tāda čempionu līga neinteresē nevienu. Daudz svarīgāks starts ir pašmāju čempionātā. NHL komandas ir zaudējušas Eiropas komandā, vai tas nozīmē ,ka NHL ir švakāks?

  +2 [+] [-]

, 2014-04-23 16:27, pirms 11 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: 1.Es saku ,ka KHL ir spēcīgāka līga par Swe, NLA un Somiju, ko tu pars ar savu ačgārno loģiku apstiprināji.
2. Vidējais latviešu hokejists aka Bukarts, Džeriņš nevelk KHL līmeni, tāpēc viņiem ir jāsēž aiz leģionāriem.
3. Tas pats Bukarts, Džeriņš varētu spēlēt tevis nosauktajās līgās, ja neskaitītos leģionāri. Viņi nav gatavi būt līderi arī tajās līgās.
4. Tādiem Bukartiem vislabāk būtu spēlē VHL, DEL , čehijas/slovākijas līgās kā līderiem. Tur es tev piekrītu, nav jēgas sēdēt aiz leģionāriem DR un miljono sezonu pēc kārtas spēlēt 3.maiņā bez izaugsmes iespējām.
pati līga varbūt, bet Šveices top komandas ir stiprākas par khl augšgala komandām
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-04-23 16:28, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Izskatās ka Tu gribi primitīvi piesieties.
Protams būtu banāli nākt tikai ar Ukrainas karogu, tapēc uz pēdējām RD spēlēm cilvēkiem bija Latvijas un Ukrainas karodziņi, TV ekrānos to vairākas reizes varēja redzēt.
Vispār jau nekas tur īpašs nebūtu ja neļautu, privāta teritorija.
Ko piesieties. Saku kā bija.
Naivums nav laba lieta..

  +2 [+] [-]

, 2014-04-23 16:28, pirms 11 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Tāda čempionu līga neinteresē nevienu. Daudz svarīgāks starts ir pašmāju čempionātā. NHL komandas ir zaudējušas Eiropas komandā, vai tas nozīmē ,ka NHL ir švakāks?
Mani interesē! Tās zaudes bijušas gatavošanās laikā, kad eiropas komandām jau sezona rit
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-04-23 16:29, pirms 11 gadiem
Rodriguez 2 rakstīja: pati līga varbūt, bet Šveices top komandas ir stiprākas par khl augšgala komandām
Nu to mēs nekad nenoskaidrosim, jo neviena komanda draudzības spēlē nekapāsies uz visiem 100%. Tiešām žēl, ka hokejā nav tāds kārtīgs futbola ČL ekvivalents.

     [+] [-]

, 2014-04-23 16:29, pirms 11 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Nu to mēs nekad nenoskaidrosim, jo neviena komanda draudzības spēlē nekapāsies uz visiem 100%. Tiešām žēl, ka hokejā nav tāds kārtīgs futbola ČL ekvivalents.
tas gan..

     [+] [-]

, 2014-04-23 16:30, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Vispār SKA uz to čempi koncentrējās un speciāli kalendāru pakārtoja un zaudēja
Prieks, ka tik labi zini visu par Krievijas čempionātu. Loģiski, ka uzvarēt grib, bet nu tas nav sezonas svarīgākais uzdevums.