Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Savickis: "Cerības kauss ir laba ideja"

Jānis Celmiņš

Savickis: "Cerības kauss ir laba ideja"
Juris Savickis
Foto: Emīls Desjatņikovs, f64

Vakar kļuva zināms, ka tie desmit klubi, kas nebūs iekļuvuši Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) Gagarina kausa izcīņā, februārī un martā piedalīsies Cerības kausa turnīrā. Rīgas „Dinamo” kluba padomes priekšsēdētājs Juris Savickis sarunā ar portālu Sportacentrs.com atklāj, ka tā nav jauna ideja, un līgas vadība par šādu turnīru domājusi jau labu brīdi.

Jau vēstīts, ka katrā konferencē klubi saņems izsēšanas numurus atbilstoši rezultātiem regulārajā sezonā: Rietumu konferencē 9.-14., bet Austrumu konferencē 9.-12. Austrumu komandas turnīru sāks no ceturtdaļfināla, bet četras vājākās Rietumu komandas vispirms piedalīsies kvalifikācijas spēlēs (21. un 23. februārī), no kurām divi labākie klubi iekļūs pamatturnīrā. Visticamāk minētājā kvalifikācijā būs jāspēlē arī Rīgas "Dinamo", jo mūsu kluba finišs KHL regulārā noslēguma labāko desmitniekā nešķiet ticams. Cerības kausa pamatturnīra izspēles sistēma būs tāda pati kā Gagarina kausa izcīņā. Fināls plānots marta otrajā pusē.

„Pagaidām klubā vēl neesam sprieduši par šo jautājumu, taču domāju, ka tā ir laba ideja. Hokejisti varēs turpināt strādāt un trenēties, nešaubīgi iegūs arī treneri. Pauze starp KHL regulārā turnīra beigām un pasaules čempionātu ir pietiekami gara un domāju, ka arī Latvijas izlase no tā iegūs. Par šāda veida turnīru tika domāts jau labu brīdi, taču tikai šobrīd pieņemts galīgais lēmums,” atklāj „Dinamo” kluba padomes priekšsēdētājs Juris Savickis.

„Turnīrs komandām rada papildu izdevumus, taču domāju, ka mēs šo jautājumu atrisināsim,” pauž Savickis. „Ja mēs spēlētu izslēgšanas spēlēs, tad viena kārta mums izmaksātu ap 300 līdz 400 tūkstošiem eiro. Atkarīgs no spēļu skaita, taču summa būtu aptuveni tāda.”

Vaicāts cik liela ir interese par mūsu spēlētājiem no citiem KHL klubiem, Savickis atbild izvairīgi. „Piedāvājumi ir, mēs tos izskatām. Nevar teikt, ka to ir daudz, bet ir.” Arī savu vērtējumu par Arti Ābolu kā galvenā trenera vietas izpildītāju Savickis nesteidz izteikt, iesakot nedaudz pagaidīt. Vaicāts, kad Ābols varētu tikt vaļā no birkas vietas izpildītājs, kluba vadītājs atbild īsi: „Šis jautājums ir atklāts! Uzskatu, ka kā vietas izpildītājam viņam slogs ir nedaudz mazāks, nekā gadījumā, ja viņš būtu galvenais treneris,” pauž Savickis. Šobrīd klubā notiekot mērķtiecīgs darbs pie nākamās sezonas plānošanas.

Slēpts komentārs: holts2

  -1 [+] [-]

, 2013-01-23 17:32, pirms 11 gadiem
Sākot no sezonas sākuma......(skumji, bet joks)

 +25 [+] [-]

, 2013-01-23 17:33, pirms 11 gadiem
Tagad skaidrs par kāda kausa izcīnišanu tu runāji! Tas bija zemteksts, nevis Gagarinu Savickis domāja, bet cerību kausu.

  +1 [+] [-]

, 2013-01-23 17:33, pirms 11 gadiem
cik jau var...

 +29 [+] [-]

, 2013-01-23 17:33, pirms 11 gadiem
St. Juris pats ir vietas izpildītājs

  +1 [+] [-]

, 2013-01-23 17:34, pirms 11 gadiem
Stenlija kausu netulko, Gagarina kausu arī nē, kāpēc Naģezdas kauss būtu jātulko?

  +4 [+] [-]

, 2013-01-23 17:36, pirms 11 gadiem
rozmari rakstīja: Stenlija kausu netulko, Gagarina kausu arī nē, kāpēc Naģezdas kauss būtu jātulko?
kā tad tu iztulkosi Stenliju un Gagarinu? Tie taču ir uzvārdi, bet Naģežda - parasts lietvārds
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +13 [+] [-]

, 2013-01-23 17:37, pirms 11 gadiem
jauki! tad pirms nākamās sezonas RD valde varēs lieki nemaldināt tautu ar visādiem Gagariniem un uzreiz uzstādīt galvenās sezonas prioritātes - LDz kauss un Cerību kauss! veiksmi!

 +23 [+] [-]

, 2013-01-23 17:39, pirms 11 gadiem
Gribētos zināt ko paši spēlētāji saka par šo turnīru Gan jau kāds kadrs bija ieplānojis atpūtu siltajās zemēs, bet tagad liks šim spēlēt kkādā kausā!

  +6 [+] [-]

, 2013-01-23 17:40, pirms 11 gadiem
Kādi vēl izdevumi? Cik noprotu, izdevumus daļēji sedz KHL.

  +5 [+] [-]

, 2013-01-23 17:41, pirms 11 gadiem
Stratēģis rakstīja: Gribētos zināt ko paši spēlētāji saka par šo turnīru Gan jau kāds kadrs bija ieplānojis atpūtu siltajās zemēs, bet tagad liks šim spēlēt kkādā kausā!
Atpūtu siltās zemēs neviens tur nav pelnījis. lai pilnveido meistarību, nākamgad varēs aizbraukt uz Munameģi.

  +6 [+] [-]

, 2013-01-23 17:41, pirms 11 gadiem
Galvenais pluss,manuprāt šādam turnīram,ir iespēlēt jaunos,Upīti utt.

  +3 [+] [-]

, 2013-01-23 17:42, pirms 11 gadiem
purva_velns rakstīja: Atpūtu siltās zemēs neviens tur nav pelnījis.
Spēlētāji,kam ar paškritiku viss kārtībā,droši vien Tev piekristu,bet dažs labs gan jau,ka bija arī kaut ko ieplānojis

     [+] [-]

, 2013-01-23 17:42, pirms 11 gadiem
purva_velns rakstīja: Atpūtu siltās zemēs neviens tur nav pelnījis. lai pilnveido meistarību, nākamgad varēs aizbraukt uz Munameģi.
RD spēlētāju čeki saka ko citu...

  +2 [+] [-]

, 2013-01-23 17:42, pirms 11 gadiem
jureks rakstīja: Galvenais pluss,manuprāt šādam turnīram,ir iespēlēt jaunos,Upīti utt.
Jaunie spēlēs play-out MHL.

  +1 [+] [-]

, 2013-01-23 17:42, pirms 11 gadiem
purva_velns rakstīja: Atpūtu siltās zemēs neviens tur nav pelnījis.
Nu tas jau ir cits stāsts. Ne visi to saprot!

  +1 [+] [-]

, 2013-01-23 17:44, pirms 11 gadiem
jureks rakstīja: Galvenais pluss,manuprāt šādam turnīram,ir iespēlēt jaunos,Upīti utt.
Jaunajiem tak būs playoff, ja viņi , protams, tur tiks.

  +1 [+] [-]

, 2013-01-23 17:45, pirms 11 gadiem
rozmari rakstīja: Stenlija kausu netulko, Gagarina kausu arī nē, kāpēc Naģezdas kauss būtu jātulko?
Vai tad kauss nosauktas kādas konkrētas Naģezdas vārdā?

     [+] [-]

, 2013-01-23 17:45, pirms 11 gadiem
Stratēģis rakstīja: Jaunajiem tak būs playoff, ja viņi , protams, tur tiks.
Ja netiks, būs play-out, kā rakstīju.

  +1 [+] [-]

, 2013-01-23 17:47, pirms 11 gadiem
LAIKS rakstīja: Vai tad kauss nosauktas kādas konkrētas Naģezdas vārdā?
Nu, krieviem ir vesela trīsvienība - Vera, Nadežda, Ļubov. Tas ir, Ticība, Cerība, Mīlestība. Tā kā Rīgai iespēju izcīnīt kādu kausu ir atliku - likām

     [+] [-]

, 2013-01-23 17:48, pirms 11 gadiem
Cerību iela 21

  +7 [+] [-]

, 2013-01-23 18:03, pirms 11 gadiem
Vēl viena iespēja pazemojumam...

  +2 [+] [-]

, 2013-01-23 18:06, pirms 11 gadiem
Harington rakstīja: Tagad skaidrs par kāda kausa izcīnišanu tu runāji! Tas bija zemteksts, nevis Gagarinu Savickis domāja, bet cerību kausu.
TAS JAU LŪZERU KAUSS!

  +2 [+] [-]

, 2013-01-23 18:08, pirms 11 gadiem
Lai tik Jurim ir ko nolikt plauktā.

  -4 [+] [-]

, 2013-01-23 18:14, pirms 11 gadiem
Esmu ļoti skeptisks, par līdzjutēju interesi, par šādu veidojumu, sportiskā puse šeit apmēram tāda pati, kā Zvaigžņu spēlē vai Dzelzceļnieka kausā.

Kāda jēga no šī kausa, ja tas klubam radīs papildus izdevumus, spēlētāju algu ailē? Tad jau nebija vērts izīrēt Ņižiku un atdot Karlu...

  -1 [+] [-]

, 2013-01-23 18:16, pirms 11 gadiem
Ko nu muldi vecais! Ceribu kauss ir muļķa mierinājums! Kada jega no vinja ja tu necinies par galveno kausu?

  -1 [+] [-]

, 2013-01-23 18:24, pirms 11 gadiem
Saveckij !pakurim?

  +3 [+] [-]

, 2013-01-23 18:25, pirms 11 gadiem
Kurš klubs iegūs to nabaga Naģušu. Nabaga sieviete

  +9 [+] [-]

, 2013-01-23 18:28, pirms 11 gadiem
Laiks uz Tvaiku ielu,Jurīt! Paķer tik līdzi,Aigariņu un Guntīti ar!

     [+] [-]

, 2013-01-23 18:32, pirms 11 gadiem
Rihards09 rakstīja: kā tad tu iztulkosi Stenliju un Gagarinu? Tie taču ir uzvārdi, bet Naģežda - parasts lietvārds
Tas ir par godu Ļeņina sievai Nadeždai Krupskajai.Mācies vēsturi.

  +2 [+] [-]

, 2013-01-23 18:32, pirms 11 gadiem
LAIKS rakstīja: Vai tad kauss nosauktas kādas konkrētas Naģezdas vārdā?
Protams - Krupskajas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-23 18:44, pirms 11 gadiem
piekrītu, pozitīvi šāds kauss, var iespēlēt šo to nākamajai sezonai, labāk kā alternatīvais nekas

     [+] [-]

, 2013-01-23 18:52, pirms 11 gadiem
No cilvēciskā viedokļa runājot! Piemēram es, kurš šad tad uzspēlē hokeju un kaut kādā amatieru turnīrā zaudētu cerības spēlēt playoff, tad par kaut kādu vēl tur kausiņu cīnīties, nu ziniet motivācija nekāda. Ar to gribēju pateikt, ja nav ta nav!!!!!!

  +2 [+] [-]

, 2013-01-23 19:00, pirms 11 gadiem
Kāzu svinību 3-ā diena. Daļa viesu izklīduši, ansamblis aizbraucis, galds nav vairs tik lepni servēts, tādas mierīgi pohainas sarunas.
Bet jebkuram, DJ vadībā, ir iespēja iet uz plača, izlocīt kājas, parādīt individuālus reveransus, jo tāpat neviens neaprunās un nekritizēs (ceru!)

  +1 [+] [-]

, 2013-01-23 19:00, pirms 11 gadiem
rozmari rakstīja: Protams - Krupskajas.
Labs!

     [+] [-]

, 2013-01-23 19:03, pirms 11 gadiem
Savickis jau neies runāt pretī savai vadībai.

  +4 [+] [-]

, 2013-01-23 19:04, pirms 11 gadiem
Gin4a rakstīja: Kāzu svinību 3-ā diena. Daļa viesu izklīduši, ansamblis aizbraucis, galds nav vairs tik lepni servēts, tādas mierīgi pohainas sarunas.
Bet jebkuram, DJ vadībā, ir iespēja iet uz plača, izlocīt kājas, parādīt individuālus reveransus, jo tāpat neviens neaprunās un nekritizēs (ceru!)
Protams, nav jau slikti, ja dārgajiem kāzu viesiem ir iespēja salāpīties trešajā dienā.
Tikai diez vai kādam no malas interesēs vērot, kā pohaini feisi izloka greizās kājas// Lasi: ļoti šaubos, ka uz lūzeru kausa spēlēm Arēnā būs kaut pāris tūkstoši skatītāju.

     [+] [-]

, 2013-01-23 19:19, pirms 11 gadiem
Argonauts rakstīja: Protams, nav jau slikti, ja dārgajiem kāzu viesiem ir iespēja salāpīties trešajā dienā.
Tikai diez vai kādam no malas interesēs vērot, kā pohaini feisi izloka greizās kājas// Lasi: ļoti šaubos, ka uz lūzeru kausa spēlēm Arēnā būs kaut pāris tūkstoši skatītāju.
Arī viens no faktoriem. Ja tagad apmeklē +/- 4500, tad domāju uz šo ''kausa'' izcīņu 1500 atnāks. Vai tas ir izdevīgi nu nezinu!!!
Ps. Kaut gan ja paturpina, tad noteikti atrastos gribētāju kas skatītos to farsu!

  -1 [+] [-]

, 2013-01-23 19:21, pirms 11 gadiem
Vai ta nesaucas Naģeždas kauss?

     [+] [-]

, 2013-01-23 19:22, pirms 11 gadiem
EUcerin rakstīja: No cilvēciskā viedokļa runājot! Piemēram es, kurš šad tad uzspēlē hokeju un kaut kādā amatieru turnīrā zaudētu cerības spēlēt playoff, tad par kaut kādu vēl tur kausiņu cīnīties, nu ziniet motivācija nekāda. Ar to gribēju pateikt, ja nav ta nav!!!!!!
Nu Tu JAUC PIRKSTU AR Daiktu, Tu maksā par to vai Tev maksā par to.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-01-23 19:33, pirms 11 gadiem
Viena no labākajām idejām ko pieņēmusi KHL vadība.

     [+] [-]

, 2013-01-23 19:33, pirms 11 gadiem
huzars rakstīja: Nu Tu JAUC PIRKSTU AR Daiktu, Tu maksā par to vai Tev maksā par to.
Tiesa nezinu kā spēlētājiem par to maksātu, bet motivācija tā patās nebūtu nekāda. Lai jau sitās čaļi. Nav nekas pretī

  +1 [+] [-]

, 2013-01-23 19:44, pirms 11 gadiem
EUcerin rakstīja: No cilvēciskā viedokļa runājot! Piemēram es, kurš šad tad uzspēlē hokeju un kaut kādā amatieru turnīrā zaudētu cerības spēlēt playoff, tad par kaut kādu vēl tur kausiņu cīnīties, nu ziniet motivācija nekāda. Ar to gribēju pateikt, ja nav ta nav!!!!!!
Tad Tu esi draņķīgs spēlētājs (zem šī vārda ir domāts Spēlētājs, Sportists, tas, kurš ir gatavs cīnīties arī par to, lai nebūtu pēdējais). Tad atceļam vispār olimpiskās spēles, jo 90% sportistu zin, ka viņi neuzvarēs. Bet viņi cīnās ne tikai par uzvaru, viņi cīnās arī lai apliecinātu savu sviedriem un asinīm nopelnīto vietu starp labākajiem (šajā gadījumā- starp planētas labākajiem).

Šajā DR gadījumā tad nu ir iespēja pierādīt, ka varbūt varam vismaz būt labākie starp netikušajiem PO. Un man piekāst, kādus kūrortus kurš plānojis vai neplānojis. (Ja jau gatavojās iekļūt PO, tad nekādiem citiem plāniem nevajadzētu būt)

  +1 [+] [-]

, 2013-01-23 19:45, pirms 11 gadiem
Savickis sezonas sākumā: Mūsu mērķis = Gagarina kauss!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2013-01-23 19:52, pirms 11 gadiem
Būtībā man daudz neitresē KHL ,bet vai tad nav gudrāk palielināt spēļu skaitu regulārajā sezonā un regulāro sezonu pabeigt marta sākumā,nevis gudrot cerību spēles.Ja piemēram play off neiekļūs LEV ,tad kāda intrese par šo turnīru būs Prāgā,noteikti praktiski nekāda.Neesmu pētījis speciāli ,bet vai Eiropā ir kāda līga ,kur praktiski janvāra vidū līdz sezonas beigām ir palikušas sešas spēļu kārtas.

     [+] [-]

, 2013-01-23 19:57, pirms 11 gadiem
hypocrisy rakstīja: Tad Tu esi draņķīgs spēlētājs (zem šī vārda ir domāts Spēlētājs, Sportists, tas, kurš ir gatavs cīnīties arī par to, lai nebūtu pēdējais). Tad atceļam vispār olimpiskās spēles, jo 90% sportistu zin, ka viņi neuzvarēs. Bet viņi cīnās ne tikai par uzvaru, viņi cīnās arī lai apliecinātu savu sviedriem un asinīm nopelnīto vietu starp labākajiem (šajā gadījumā- starp planētas labākajiem).

Šajā DR gadījumā tad nu ir iespēja pierādīt, ka varbūt varam vismaz būt labākie starp netikušajiem PO. Un man piekāst, kādus kūrortus kurš plānojis vai neplānojis. (Ja jau gatavojās iekļūt PO, tad nekādiem citiem plāniem nevajadzētu būt)
Es domāju tieši pretēji! Ja es nevaru cīnīties par galveno balvu šajā turnīrā, tad kāda man var būt motivācija sisites par kaut kād tur cerības kausu!!!

  +1 [+] [-]

, 2013-01-23 19:59, pirms 11 gadiem
Kauss tiesam laba lieta, jo ligumi skiet ir lidz maija, lai atstrada lidz galam savu algu un ari izlases kandidatiem tas nak palabu.

  +1 [+] [-]

, 2013-01-23 20:02, pirms 11 gadiem
EUcerin rakstīja: Es domāju tieši pretēji! Ja es nevaru cīnīties par galveno balvu šajā turnīrā, tad kāda man var būt motivācija sisites par kaut kād tur cerības kausu!!!
Oi, kādi mēs te snobi esam izauguši, izrādās! Jājautā, Tu vispār kādreiz esi piedalījies kādās individuālās sacensībās? Tad, ko, pēc starta vairākums uzreiz piemet, ka nav cerību iegūt 1.vietu un lepni izstājas, sak, ja nav pirmā, tad nevajag. Tieši tā ir lūzeru psiholoģija. Jācīnās ir līdz GALAM.

     [+] [-]

, 2013-01-23 20:09, pirms 11 gadiem
hypocrisy rakstīja: Oi, kādi mēs te snobi esam izauguši, izrādās! Jājautā, Tu vispār kādreiz esi piedalījies kādās individuālās sacensībās? Tad, ko, pēc starta vairākums uzreiz piemet, ka nav cerību iegūt 1.vietu un lepni izstājas, sak, ja nav pirmā, tad nevajag. Tieši tā ir lūzeru psiholoģija. Jācīnās ir līdz GALAM.
Varu Jums pateikt uzriez, esmu skolas gados piedalījies dažādos turnīros. Un ja manam kursam, komandai kādās no sacensībām nav bijusi vairs iespēja cīnīties par pirmo vietu, tad kāds tur vēl cerības kauss. Jā, labi, lai atstrādā savus līgumus + pirms Pč ir formā utt. Līdz galam ir jācīnās kamēr Tev vēl ir cerība saglabājusies par playoff, ko Dr pret Loko arī parādija. Bet tad kad cerības viars nebūs, redzēsiet! Rokas būs nolaidušās

  +1 [+] [-]

, 2013-01-23 20:11, pirms 11 gadiem
Celerons rakstīja: Kurš klubs iegūs to nabaga Naģušu. Nabaga sieviete
Tu iedomājies, ka kauss ir piepūšamas lelles veidolā ?

  +2 [+] [-]

, 2013-01-23 20:15, pirms 11 gadiem
Redz Ješka atbildot uz šo jautājumu žurnālistiem saka ,ka tajā kausā nebūs intreses spēlēt ,bet ja liks ,tad spēlēs.

  +2 [+] [-]

, 2013-01-23 20:18, pirms 11 gadiem
EUcerin rakstīja: Varu Jums pateikt uzriez, esmu skolas gados piedalījies dažādos turnīros. Un ja manam kursam, komandai kādās no sacensībām nav bijusi vairs iespēja cīnīties par pirmo vietu, tad kāds tur vēl cerības kauss. Jā, labi, lai atstrādā savus līgumus + pirms Pč ir formā utt. Līdz galam ir jācīnās kamēr Tev vēl ir cerība saglabājusies par playoff, ko Dr pret Loko arī parādija. Bet tad kad cerības viars nebūs, redzēsiet! Rokas būs nolaidušās
Kāda starpība, kā viņu tur sauc, cerības kauss, izspēle par 17.vietu vai vēl kaut kā, tas ir zināms prestižs un viss. Turnīrs, kurā piedalās 12 komandas (kādreiz PČ 10 bija). Varētu padomāt, ka kaut vienā no KHL sezonām kāds pa īstam noticēja, ka RD var iegūt Gagarina kausu. Un visiem Rd spēlētājiem pa naktīm cauru gadu tas kauss sapņos rēgojas.

Arī tagad jau kādas spēles 5 Dinamo spēlē bez šīs CERĪBAS, un? Spēlē normāli, būtu visu sezonu tā, varbūt arī būtu aizķēruši to PO.

  +1 [+] [-]

, 2013-01-23 20:21, pirms 11 gadiem
Šitam čalim ne jau no sportiskā viedokļa tā ir laba ideja,bet gan dolāri acīs griežās,kad iedomājās,ka sezona tik ātri nebeigsies un ļautiņi naudiņu uz Arēnu atnesīs!

     [+] [-]

, 2013-01-23 20:28, pirms 11 gadiem
hypocrisy rakstīja: Kāda starpība, kā viņu tur sauc, cerības kauss, izspēle par 17.vietu vai vēl kaut kā, tas ir zināms prestižs un viss. Turnīrs, kurā piedalās 12 komandas (kādreiz PČ 10 bija). Varētu padomāt, ka kaut vienā no KHL sezonām kāds pa īstam noticēja, ka RD var iegūt Gagarina kausu. Un visiem Rd spēlētājiem pa naktīm cauru gadu tas kauss sapņos rēgojas.

Arī tagad jau kādas spēles 5 Dinamo spēlē bez šīs CERĪBAS, un? Spēlē normāli, būtu visu sezonu tā, varbūt arī būtu aizķēruši to PO.
Nu redz Jūs pats tagad sakiet, ka spēlētāji paši neticot par Gagarina kausa iegūšanu. Tad jau nav jēgas piedalīties KHL, bet kamēr tāda cerība sezonai ritot ir, tikmēr spēlētāji vismaz ceņšās tik playoff! Pēc sezonas piedalīties CERĪBAS kausā Kur klubs noskadrotu cik sliktāks tas vēl ir! Tas ir tikai kluba interesēs!

     [+] [-]

, 2013-01-23 20:38, pirms 11 gadiem
EUcerin rakstīja: Nu redz Jūs pats tagad sakiet, ka spēlētāji paši neticot par Gagarina kausa iegūšanu. Tad jau nav jēgas piedalīties KHL, bet kamēr tāda cerība sezonai ritot ir, tikmēr spēlētāji vismaz ceņšās tik playoff! Pēc sezonas piedalīties CERĪBAS kausā Kur klubs noskadrotu cik sliktāks tas vēl ir! Tas ir tikai kluba interesēs!
Katrs normāls RD hokejists lieliski apzinās, ka šogad Dinamo vieta KHL ir 17.- 20. Augstāk netikt, zemāk nevajadzētu. Un neko tādu īpaši savādāku šis turnīrs nenoskaidros. Vienkārši dos šīs papildu spēles (varbūt, kā jau ieteica coffijs, vienkārši varēja sezonu taisīt garāku. Bet tad jau Krievija atkal nevarēs trumpēt uz PČ.), kuras atļaus neizgāzt fizisko formu uz PČ.

  -1 [+] [-]

, 2013-01-23 20:39, pirms 11 gadiem
Latvijas izlase no tā iegūs nodzītus un satraumētus spēlētājus. izklausās fantastiski, super ideja! lai spēlē leģionāri un zaļie gurķi, traumas pirms PČ neizklausās laba ideja. katrs spēlētājs mums ir no svara!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-23 20:45, pirms 11 gadiem
jāāāā lai lūzerus pataisītu par vēl lielākiem lūzeriem

     [+] [-]

, 2013-01-23 20:49, pirms 11 gadiem
hypocrisy rakstīja: Katrs normāls RD hokejists lieliski apzinās, ka šogad Dinamo vieta KHL ir 17.- 20. Augstāk netikt, zemāk nevajadzētu. Un neko tādu īpaši savādāku šis turnīrs nenoskaidros. Vienkārši dos šīs papildu spēles (varbūt, kā jau ieteica coffijs, vienkārši varēja sezonu taisīt garāku. Bet tad jau Krievija atkal nevarēs trumpēt uz PČ.), kuras atļaus neizgāzt fizisko formu uz PČ.
Piekrītu! Un jā, sezonu vajag garāku, bet tas jau ir cits stāsts!

  +1 [+] [-]

, 2013-01-23 20:52, pirms 11 gadiem
„Turnīrs komandām rada papildu izdevumus, taču domāju, ka mēs šo jautājumu atrisināsim,” pauž Savickis. „Ja mēs spēlētu izslēgšanas spēlēs, tad viena kārta mums izmaksātu ap 300 līdz 400 tūkstošiem eiro. Atkarīgs no spēļu skaita, taču summa būtu aptuveni tāda.”

duraks tas Savickis, Medvedevs skaidri un gaiži pateica, ka visus izdevumus segs KHL. Savickis savā elementā, naudu skaita

  -1 [+] [-]

, 2013-01-23 20:54, pirms 11 gadiem
hypocrisy rakstīja: Katrs normāls RD hokejists lieliski apzinās, ka šogad Dinamo vieta KHL ir 17.- 20. Augstāk netikt, zemāk nevajadzētu. Un neko tādu īpaši savādāku šis turnīrs nenoskaidros. Vienkārši dos šīs papildu spēles (varbūt, kā jau ieteica coffijs, vienkārši varēja sezonu taisīt garāku. Bet tad jau Krievija atkal nevarēs trumpēt uz PČ.), kuras atļaus neizgāzt fizisko formu uz PČ.
21-24, tā būs precīzāk!

     [+] [-]

, 2013-01-23 20:57, pirms 11 gadiem
Gin4a rakstīja: 21-24, tā būs precīzāk!
Nepiekrītu, pie nedaudz veiksmīgākas spēles sezonas sākuma 16. bija reāls!

  -1 [+] [-]

, 2013-01-23 21:03, pirms 11 gadiem
EUcerin rakstīja: Nepiekrītu, pie nedaudz veiksmīgākas spēles sezonas sākuma 16. bija reāls!
DR pietrūka viens labs uzbrucējs, kurš būtu kādās 8-12 spēlēs guvis vārtus. Un viss. PO.

     [+] [-]

, 2013-01-23 21:06, pirms 11 gadiem
hypocrisy rakstīja: DR pietrūka viens labs uzbrucējs, kurš būtu kādās 8-12 spēlēs guvis vārtus. Un viss. PO.
Tas no sērijas kā būtu, ja būtu. Jācer uz veiksmīgu leģionāru piesaisti nākošajā sezonā.

     [+] [-]

, 2013-01-23 21:09, pirms 11 gadiem
BIEDRI SAVICKI ,CERIBA IR MULKU MIERINAJUMS TAKA ARI SIS KAUSS TEV TIKAI SAPNOS BUS

     [+] [-]

, 2013-01-23 21:09, pirms 11 gadiem
EUcerin rakstīja: Nepiekrītu, pie nedaudz veiksmīgākas spēles sezonas sākuma 16. bija reāls!
Es par to, ko redzu turnīra tabulā. Tik pat labi SKA var teikt, ka zāģis St.Pēterburgā ir milzīga neveiksme un sagadīšanās. LV izlase arī parasti brauc vismaz pēc bronzas ( fanu versijā!)
Avtomobilist mūs toč neapsteigs!

  -1 [+] [-]

, 2013-01-23 21:14, pirms 11 gadiem
Gin4a rakstīja: Es par to, ko redzu turnīra tabulā. Tik pat labi SKA var teikt, ka zāģis St.Pēterburgā ir milzīga neveiksme un sagadīšanās. LV izlase arī parasti brauc vismaz pēc bronzas ( fanu versijā!)
Avtomobilist mūs toč neapsteigs!
Tas ir tas ko Jūs redzat pašlaik turnīra tabulā. Tās spēles kuras varēja vinnēt + kā jau minēja lietotājs hypocrisy + labs uzbrucējs un tā vieta tabulā būtu pavisam savādāka! Bet tas tā. Viela pārdomām ne mums, bet Dr vadībai

  +2 [+] [-]

, 2013-01-23 21:29, pirms 11 gadiem
Nezinu, nezinu. Man šķiet ir diezgan bezatbildīgi vispār beigt sezonu. Vajag močīt visu vasaru, jo man ir grūti iedomāties vēl labāku veidu kā sagatvoties nākamajai sezonai!

  -1 [+] [-]

, 2013-01-23 21:30, pirms 11 gadiem
ja būtu odziņa kausam, teiksim, nadjas kausa ieguvējs pārspēlē par iekļūšanu plajofā ar štruntīgāko komandu kas jau it kā ieguvusi tiesības startēt punktu vai uzvaru ziņā. kaut gan tā pat lielāks murgs sanāk.

  +3 [+] [-]

, 2013-01-23 21:50, pirms 11 gadiem
kino rakstīja: Nezinu, nezinu. Man šķiet ir diezgan bezatbildīgi vispār beigt sezonu. Vajag močīt visu vasaru, jo man ir grūti iedomāties vēl labāku veidu kā sagatvoties nākamajai sezonai!
Pie tam, katram īstam hokejistam vēl būtu jāspēlē futbola komandā, kā pirms gadiem 100... profesionāļi atradušies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-01-23 23:19, pirms 11 gadiem
coffijs rakstīja: Redz Ješka atbildot uz šo jautājumu žurnālistiem saka ,ka tajā kausā nebūs intreses spēlēt ,bet ja liks ,tad spēlēs.
nu ja, jo mūsējie tikai par uzvarām cīnās, tas pats Jēkabs, kas nesen intervijā jutās apvainots par atgādinātajiem diviem zāģiem, jo redz viņaprāt mēs esam labi spēlējuši

     [+] [-]

, 2013-01-23 23:23, pirms 11 gadiem
Vispār nesaprotu to attieksmi, treneris konferencēs apmierināts, spēlētāji arī, bet vieta Rietumos iepriekšpēdējā ar labām izredzēm tā turpinot dabūt pēdējo!... un redz viņš tagad nebūs motivēts spēlēt..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-23 23:38, pirms 11 gadiem
Naakamgad nems Stenlija kausu!

  +1 [+] [-]

, 2013-01-24 00:03, pirms 11 gadiem
Urrrāa-LAI DZĪVO BEZCERA KAUSS!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-24 07:30, pirms 11 gadiem
Ja Naģežda nebūs tad uzrīkos sezonas izskaņas turnīru.

     [+] [-]

, 2013-01-24 08:25, pirms 11 gadiem
naninoi rakstīja: Tas ir par godu Ļeņina sievai Nadeždai Krupskajai.Mācies vēsturi.
Tikai nesaki, ka Ļeņinam bija seks! Tas nevar būt...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-24 08:51, pirms 11 gadiem
nedirs saviski! izdevumu tev nebus,tos sedz medveds

     [+] [-]

, 2013-01-24 09:54, pirms 11 gadiem
Kārtējā labā iespēja Savickītim ielikt kādu saujiņu savā kabatiņā.

     [+] [-]

, 2013-01-24 10:02, pirms 11 gadiem
vēlos dzirdēt paskaidrojumus līdzjutējiem no komandas vadības puses par to, kāpēc šī sezona mums bija tāda, nekāda...

     [+] [-]

, 2013-01-24 10:08, pirms 11 gadiem
pilnigs sviests! Es nah uz tan nejiesu! Seit pazud viss PO asums! Speletaji 100 % negribes to tuniru!

     [+] [-]

, 2013-01-24 10:43, pirms 11 gadiem
cerība muļķa mierinājums

     [+] [-]

, 2013-01-24 11:31, pirms 11 gadiem
„Turnīrs komandām rada papildu izdevumus, taču domāju, ka mēs šo jautājumu atrisināsim,” pauž Savickis. „Ja mēs spēlētu izslēgšanas spēlēs, tad viena kārta mums izmaksātu ap 300 līdz 400 tūkstošiem eiro. Atkarīgs no spēļu skaita, taču summa būtu aptuveni tāda.”

Pāg, pāg, pāg... Klubs aizvadot vairāk spēles zaudē vairāk naudu?
Es nesaprotu kāpēc, jo spēlētājiem taču tiek maksāts līdz aprīlim. Kur tad ir tie izdevumi, kuri būs tik lieli, ka nauda par biļetēm tos neatpelnīs?

Manurpāt tā ir elementāra matemātika:

Biļetes - Algas - Pārējie turn. izdevumi > - Algas

Es kaut ko esmu nepareizi sapratis?

     [+] [-]

, 2013-01-24 11:32, pirms 11 gadiem
valdinjshh rakstīja: vēlos dzirdēt paskaidrojumus līdzjutējiem no komandas vadības puses par to, kāpēc šī sezona mums bija tāda, nekāda...
Mums visu jau paskaidroja pirms nedēļas: Galviņš vainīgs.

Patiesībā tā ir svaiga pārmaiņo no pārējo gadu: Leģionāri ir vainīgi.

  +1 [+] [-]

, 2013-01-24 13:22, pirms 11 gadiem
purva_velns rakstīja: Nu, krieviem ir vesela trīsvienība - Vera, Nadežda, Ļubov. Tas ir, Ticība, Cerība, Mīlestība. Tā kā Rīgai iespēju izcīnīt kādu kausu ir atliku - likām
vēl ir Sveta un speciāli letiņiem ir Gaļa!!!

  +1 [+] [-]

, 2013-01-24 13:26, pirms 11 gadiem
Tagad uz RD skatīties iet tie, kam ir abonomenti, un tie, kuri arī grib redzēt hokeju, jo tas ka PO ir garām saprot visi. Tātad nav atšķirības - pēdējās regulārās spēles, vai kautkāds kauss. Abonomentu vairs nebūs, sanāks labs testiņš - cik tad īsti ir palicis to RD un hokeja fanu pēc izgāztas sezonas. Varētu būt interesanti to pārbaudīt.

  +1 [+] [-]

, 2013-01-24 14:41, pirms 11 gadiem
Ceribu kauss ir nozjeelojama ideja, kas mazina Gagarina kausa preztizju... mazina to komandu prestizju, kas iekljuvushas Gagarina kausaa, jo beigaas tipa krutaak sanaaks uzvareet ceriibu kausu nekaa izkrist Gagarina kausa pirmajaa kaartaa... nu vismaz no PR viedoklja...
Ja netiec Gagarina kausa playofos tad seedi biksees, laizi reetas un gaidi naakosho gadu. nevis meegjini savi un savus liidzjuteejus maniit ar kaukaadu ceriigu kausu...

     [+] [-]

, 2013-01-24 15:30, pirms 11 gadiem
Ja nebūtu nekā cita ko darīt un biļeti nebūtu jāpērk, tad varbūt kādu reizi arī aiziet. Bet iespējams arī. Tāds līmenis mani neinteresē.