Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

"Dinamo": Esam Latvijas patrioti, pret mums sākta kampaņa

Jānis Celmiņš

"Dinamo": Esam Latvijas patrioti, pret mums sākta kampaņa
Juris Savickis (pa kreisi)
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

"Rīgas "Dinamo" nekad nav uzsvēris savu patriotismu, mūsu patriotisms ir mūsu spēles. Katri mūsu vārti ir Latvijas vārti, katra mūsu spēle ir Latvijas spēle, katrs mūsu spēlētājs ir Latvijas spēlētājs," teikts Rīgas "Dinamo" kluba padomes atklātā vēstulē Latvijas masu medijiem, līdzjutējiem un tautai, pamatojoties uz žurnālā "Ir" publikācijām 11.-17.novembra numurā.

Viens no visu laiku labākajiem Latvijas hokeja vārtsargiem Artūrs Irbe intervijā "Ir" pauda, ka no Rīgas "Dinamo" kluba distancējās ideoloģisku apsvērumu dēļ.

Artūra Irbes teiktais žurnāla "Ir" 11.-17.novembra numurā:

"Es biju klāt pirmos divus, trīs mēnešus. Tad sabeidzu savu veselību, un man vajadzēja kārtējo operāciju. Kad parakstīju līgumu, es to nedarīju kā privātpersona. Es izveidoju speciālu firmu, kura sniedza pakalpojumu, lai es būtu pilnīgi neatkarīgs no Rīgas "Dinamo". Es to uztvēru tā: "Dinamo" ir vienreizēja komanda, bet es ar to saistīties nevēlējos. Man šķita, ka ideoloģiski man nebūs pa ceļam ar šiem cilvēkiem. Ar Viesturu man bijusi veiksmīga sadarbība, bet visi zinām, ar ko viņš ir saistīts un viņa plašais darbības lauks. Viņam tagad pieder "Diena". Tajā, ko viņš darīja hokejā, saskatīju daudz pozitīva. Bet viņš tur nebija vienīgais. Pārējie ir dažnedažādi. Esmu centies norobežoties un būt neatkarīgs cilvēks. Neatkarība un brīvība ir pats dārgākais, kas var būt. Viņiem ir sava valde un vadītāji. Domāju, ka viņu skatiens ir vērsts uz Austrumiem. Es arī ļoti labi saprotu, ka Rīgas Dinamo zināmā mērā ir PR projekts Krievijai. (..) Kamēr Gazprom Rīgas "Dinamo" būs vajadzīgs KHL, tikmēr arī komandu atbalstīs. Kamēr būs šī nesabalansētība un Krievija nesapratīs, kā tad īsti ir ar Latviju – vai to var pārvilināt vai piespiest kļūt par lielāku sabiedroto, nekā [Latvija pašlaik] ir ar Rietumiem -, tikmēr viņi varētu mūs te turēt klāt. Ja būs pilnīgi skaidrs, ka plāns ir izgāzies, "Dinamo" būs jāsāk kārpīties pašiem.”

Rīgas "Dinamo" padomes atklātā vēstule Latvijas masu medijiem, līdzjutējiem un tautai

Latvijai ir vajadzīgs hokejs, un Latvijas hokejs kopš 2008. gada ir ieguvis jaunu elpu. Rīgas „Dinamo” spēlē Kontinentālajā hokeja līgā (KHL), cīnās ar stiprajiem Krievijas, Kazahstānas un Baltkrievijas klubiem, tas ceļ mūsu nacionālā hokeja līmeni, Latvijas sportu, visu mūsu pašapziņu.

Esam vienā līmenī ar krieviem, baltkrieviem, kazahiem un citiem, cīnāmies ar viņiem, uzvaram viņus, bet tā ir pozitīva cīņa, pozitīva sacensība hokeja laukumā, mums nav ienaidnieka, mums ir pretinieka komanda. Uz ledus nav politikas un nav ideoloģijas, uz ledus ir spēle. Hokejs ir Rīgas „Dinamo” vienīgā ideoloģija.

Latvijas hokeja panākumi, Rīgas „Dinamo” veiksmīgā dalība KHL ir kā dadzis acīs tiem, kuriem mūsu valsts intereses ir svešas. Uzskatām, ka publikācija žurnāla „IR” ir 11.-17.novembra numurā, un tai sekojoša mediju reakcija, ir aizsākums plašākai ideoloģizētai kampaņai, kuras mērķis ir graut Latvijas hokeja un Rīgas „Dinamo” prestižu.

Katru Rīgas „Dinamo” spēli pie ekrāniem aizrautu elpu vēro 300 – 400 tūkstoši televīzijas skatītāju, un katras spēles laikā Latvijas cilvēki ir vienoti. Tā ir īsta vienotība, tas ir īsts patriotisms, īsta integrācija. Acīmredzot ir spēki, kam Latvijas tautas vienotība un patriotisms nav pa prātam.

Rīgas „Dinamo” nekad nav uzsvēris savu patriotismu, mūsu patriotisms ir mūsu spēles. Katri mūsu vārti ir Latvijas vārti, katra mūsu spēle ir Latvijas spēle, katrs mūsu spēlētājs ir Latvijas spēlētājs.

Ja Latvijas patriotismam šodien tiešām ir balsti, tad viens no tiem ir hokejs. Ja kāds grib mūsu patriotismu vājināt, tas mēģina graut kādu no mūsu stiprajiem balstiem. Rīgas „Dinamo” ir ne tikai Latvijas hokeja, bet arī mūsu patriotisma balsts. Mēs domājam, ka tie, kas grib iestāstīt, ka latviešiem hokejs nav vajadzīgs, nav latviešu tautas draugi. Esam pārliecināti, ka Rīgas „Dinamo” spēles, mūsu komandas dalība KHL ir Latvijas un visa mūsu hokeja interesēs.

  +5 [+] [-]

, 2010-11-23 09:37, pirms 14 gadiem
Tie kuriem ir pašiem sava galva uz pleciem, par šito visu pasmiesies
Irbe LV patriots Nr1
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-11-23 09:46, pirms 14 gadiem
Smukais Saimons Bruņinieks rakstīja: Skatos te "VL" un "Vienotības" algotu suņu pilns sportacentrs. Skauž, ka politiskie oponenti izveidoja veiksmīgu sporta projektu, bet jums izņemot konsolidācijas un griešanas nekas nav pa spēkam? Skauž, ka laikraksts "Diena", caur kuru ilgus gadus jūs stutējat savu ideoloģiju, vairs jums nepieder, un tagad ir jānorobežojas ar dzeltenu lapeli "Ir?". Skauž, ka izņemot nacionālšovinistu un ASV patriotu Artūru Irbi, pārējie Latvijas hokejisti ir "Dinamo" pusē? Turpiniet skaust vien - ar to jūs tik vēl vairāk pierādat savu nespējīgumu un impotenci...
Konkrēts un reāls kopsavilkums. +10000

  +4 [+] [-]

, 2010-11-23 09:48, pirms 14 gadiem
Smukais Saimons Bruņinieks rakstīja: Skatos te "VL" un "Vienotības" algotu suņu pilns sportacentrs. Skauž, ka politiskie oponenti izveidoja veiksmīgu sporta projektu, bet jums izņemot konsolidācijas un griešanas nekas nav pa spēkam? Skauž, ka laikraksts "Diena", caur kuru ilgus gadus jūs stutējat savu ideoloģiju, vairs jums nepieder, un tagad ir jānorobežojas ar dzeltenu lapeli "Ir?". Skauž, ka izņemot nacionālšovinistu un ASV patriotu Artūru Irbi, pārējie Latvijas hokejisti ir "Dinamo" pusē? Turpiniet skaust vien - ar to jūs tik vēl vairāk pierādat savu nespējīgumu un impotenci...
nee nee, Vienotiibai ir pashiem savs projekts - vefinsh, kursh speelee... basketbola analogaa KHL un pikji raush no VTB. ak jaa, shiis legjendaaraas komandas finansiaalaas iespeejas aizdomiigi koleree ar JL panaakumiem politikaa - bija RD pie varas, komanda atdzima, vareeja "audzinaat" vieteejos talantus un pat paaris legjionaaru atvilinaat. tagad pie varas valstii, opaa, nu jau olimpiskais chempions trennee un vesela chupa ar mauriem un citaadiem baltkrieviem.

     [+] [-]

, 2010-11-23 09:50, pirms 14 gadiem
latvijai vienkārši nav lemts būt brīvai . netakarīgai valstij , netiek klāt mums militāri vai politiski , meklē citus ceļus , un diezgan sekmīgi , ak šie krievi , kā prusaki no , kuriem grūti tikt vaļā

  +2 [+] [-]

, 2010-11-23 09:51, pirms 14 gadiem
Lielakie " Latvijas Patrioti"Gazprom-Itera, Latvijas Gaze,Savickis un 'loti zemas cenas" gazei maksajam 2x vairak neka Eiropa
Slesers,kurs RD vardu izmantoja uz katra stura (velesanu,vajadzibam)
Kalvitis,Ulmanis,kuru POLITIKA Latviju ir novedusi,kur ta ir.
Kapec tika atjaunots Dinamo,pec "ezelausa "domam lai atjaunotu PSRS,kaut vai HUMANITARI
RD Valdei vajadzeja PAKLUSET

  +3 [+] [-]

, 2010-11-23 09:58, pirms 14 gadiem
Tiešām prasās pēc plašāka bloga, bet tomēr nesaprotu, kamdēļ tik daudzi no mums, e-sports lasītājiem, ir vēl jo projām tik negatīvi noskaņoti?
Jā, ir redzams, ka Irbe intervijā izteica savas godīgas domas par Dinamo, jā, Savickim un Dinamo kā organizācijai nepatīk šādi komentāri.
Skaidrs, ka Dinamo pagaidām balstās uz Krievijas finansēm, bet atcerieties, ka katrā starpsezonā tika meklēts finansējums no Latvijas nacionālajiem uzņēmumiem. Tātad doma ir nefinansēt Krievijas projektu par Krievijas naudu, bet atrast vietējo. Tas, protams, būtu amizanti, bet no citas puses..

Pirmkārt, vai mēs kārsim [uz Stabu ielas, vai?] visus uzņēmējus un pārstāvjus, kas darbojas uzņēmumos ar Krievijas kapitālu? Rīgas Balzāms, Bauskas alus, liela daļa no pārtikas ražotājiem, tai skaitā zivju pārstrādes uzņēmumi, Itera un daudzi citi lieli uzņēmumu, kas tā vai savādāk veicina Latvijas ekonomikas attīstību un IKP pieaugumu.
Ar to vēlos pateikt, ka Dinamo nav vienīgais klātesošais Krievijas kapitāls Latvijā.

Otrkārt, vai Dinamo Rīga nav lielisks mārketinga kanāls Latvijas lielajiem uzņēmumiem tikt plašajā Krievijas un satelītvalstu tirgū? Ne jau velti Latvijas Dzelzceļš rotā mūsu formas, esmu dzirdējis, ka arī Lattelecomam ir savi plāni attiecībā uz Krievijas tirgu (vairāk infrastruktūras, respektīvi vadu vilkšanas, nodrošināšana).

Attiecībā uz patriotismu - esmu un būšu patriots, bet tikām, kamēr Dinamo Rīga nepauž paralēlas muļķības [attiecībā uz ideoloģiskām nostādnēm par tuvināšanos Krievijai vai tamlīdzīgi], tikām, kamēr RD spēlēs Krievijā tiek atskaņota Latvijas Valsts himna:"Dievs, svētī Latviju", un tikām, kamēr ir daļa Latvijas uzņēmumu, kas šādā veidā cer iekarot kaut daļiņu no Krievijas tirgus, atbalstu projektu pēc būtības, bet pagaidām ne finansiāli, kontekstā, piešķirot finansējumu no valsts vai tamlīdzīgi.

Saprotu vecākas paaudzes cilvēkus, kam šis nosaukums stipri asociējas ar padomju laikiem, bet jācenšas tam tikt pāri, jo, paldies Dievam "those days are gone".
Bez šaubām, Krievija cer arī caur hokeju izdarīt spiedienu vai ietekmēt Latvijas iekšējās lietas, bet nevajag cerēt, ka, ja aizklapēsim Dinamo ciet, spiediens pazudīs un cauri. Tas meklēs citas izpausmes un kanālus, tādēļ labāk izmantot šo iespēju, it īpaši ņemot vērā, ka viņi par to arī maksā

Turklāt katra paša spēkos ir pakļauties vai nepakļauties Krievijas informācijas plūsmai.
Piemēram, es atteicos no lapām par KHL, kurās bija traki baneri par dažādām šausmu lietām Latvijā.
Izmantoju KHL oficiālo lapu, kas man personīgi šķiet visnotaļ neitrāla.

Tādēļ piekrītu daļai komentētāju, ka baudīsim labu hokeju!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2010-11-23 09:58, pirms 14 gadiem
Kāda šķirba tak ? Man piemēram ir pilnīgi pie vienas vietas viņu politiskās intrigas. Es skatos hokeju, es skatos uz hokejistiem nevis uz RD valdes locekļiem. Man patīk labs hokejs. Es mīlu hokeju un savu valsti. Es uzskatu, ka Rīgas Dināmo izveide tiešām palīdz saliedēt tautu, jo mēs zinām, kuri ir labākie hokeja fani pasaulē vai ne?
Tāpēc pofig uz visām tizlajām politiskajām intrigām, ja skatoties hokeju mēs varam aizmirst par visām krīzēm un problēmām
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-11-23 10:12, pirms 14 gadiem
Smukais Saimons Bruņinieks rakstīja: Cienu Irbi kā sportistu, bet kā politiķis viņš ir galīgi garām.
Kā tu zini? Viņš pagaidām nekādus politiskus amatus, atšķirībā no taviem favorītiem Uļmana un Kalvīša, nav ieņēmis. Man absolūti nebūtu kauns, ja Artūrs reiz kļūtu par LV prezidentu, viņš noteikti nav nekur tā samērējies, kā Dinamo vadības locekļi un mūsu aplokšņu dakteris.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-11-23 10:25, pirms 14 gadiem
Cik foršs šis portāls bija pirms diviem gadiem kad te tusēja tie kuriem sports ir interesants, bet tad to uzoda visādi parazīti no Delfiem kuriem vienīgā interese dzīvē ir uzrakstīt kādu riebīgu komentāru par jebkuru dzīvē sastopamu tēmu.

  -4 [+] [-]

, 2010-11-23 10:26, pirms 14 gadiem
Smukais Saimons Bruņinieks rakstīja: Skatos te "VL" un "Vienotības" algotu suņu pilns sportacentrs. Skauž, ka politiskie oponenti izveidoja veiksmīgu sporta projektu, bet jums izņemot konsolidācijas un griešanas nekas nav pa spēkam? Skauž, ka laikraksts "Diena", caur kuru ilgus gadus jūs stutējat savu ideoloģiju, vairs jums nepieder, un tagad ir jānorobežojas ar dzeltenu lapeli "Ir?". Skauž, ka izņemot nacionālšovinistu un ASV patriotu Artūru Irbi, pārējie Latvijas hokejisti ir "Dinamo" pusē? Turpiniet skaust vien - ar to jūs tik vēl vairāk pierādat savu nespējīgumu un impotenci...
vēlies parunat par ekonomiku.... lūk skaitļi pārdomām......

Saskaņā ar starptautisko investīciju bilances datiem, Latvijas kopējā ārējā parāda dinamika attiecībā pret IKP ir sekojoša:

2000. gada beigās sasniedza 2.82 miljardu latu 66.9%
2001. gada beigās sasniedza 3.42 miljardu latu 72.3%
2002. gada beigās sasniedza 4.14 miljardu latu 79.7%
2003. gada beigās sasniedza 4.09 miljardu latu 84.2%
2004. gada beigās sasniedza 6.8 miljardu latu 93.2%
2005. gada beigās sasniedza 9.0 miljardu latu 101.1%
2006. gada beigās sasniedza 12.7 miljardu latu 112.8%
2007. gada beigās sasniedza 18.7 miljardu latu 134.2%

Kad kāds centās pateikt, ka Bankas kreditēšanas apjomu pieaugumam ir jābūt vienmērīgam un Latvijas ekonomiskajai situācijai atbilstošam, respektīvi, raugoties uz tautsaimniecības spēju nodrošināt parāda apkalpošanas maksājumus,. atbilde bija – “Tas nav Latvijas valsts parāds.” Tas ir privātstruktūru un privātpersonu parāds, kas Latvijas valstij tiešas saistības nerada.Un vispār šīs divas lietas pēc definīcijas nerēķinās kopā. Latvijas valsts parāds pret IKP - ir viens no zemākajiem ES un tas arī ir tas rādītājs, kas svarīgs. Pārējais ir teorija.Bet tieši ar Āzijas krīzi deviņdesmitajos kā galveno valsts stabilitātes rādītāju izceļ kopejo ārējo parādu. Kalvītis (ar trekniem gadiem), Šlesers(gāzi grīdā) Rimšēvičš (ar mīksto piezemēšanos) ir atbildīgi par teorijas pārbaudīšanu praksē, un vistiešākā veidā ir atbildīgi par tagadējo ekonomisko situāciju valstī. Tajā laikā , kad ar nodokļu politiku varēja ierobežot nekontrolētu eiro miljardu ieplūšanu Latvijas finašnu apritē, viņi sēdēja, priecājās, bet tautai acīs bāza datus par IKP pieugumu. Pieaugumu, kurš auga uz patēriņa reiķina, nevis preču ražošanas un ražošanas kapitāla pieauguma

aizņēmāmies lai paterētu ārzemēs

Eksporta, importa balances dinamika:

2005 -1.978 miljardu latu
2006 -3.085 miljardu latu
2007 -3.707 miljardu latu
2008 -3.078 miljardu latu

diez kurš stūrēja Latvijas politisko kuģi taja laikā....

ko es varētu tagad esošiem pie varas pārmest to, ka to naudu ko grūž NVA programmās varēja iegrūst biznesa ideju realizēšanā, jo katru gadu 1000 idejas atrod vietu papīrkurvī....

P.S. Par Štatiem vispār labāk paklusēt viņiem likumi neeksiste piedrukās naudu cik vajag, ka arī resursus iegūs pa lēto cik vajag...

  +4 [+] [-]

, 2010-11-23 10:31, pirms 14 gadiem
Jopis25 rakstīja: vēlies parunat par ekonomiku.... lūk skaitļi pārdomām......
Lūk, visu šo gadu laikā viens nebijis un kvalitatīvs komentārs..
Uzskatu, ka šī atbildes vēstule bija pierādījums tam, ka Irbem ir taisnība

     [+] [-]

, 2010-11-23 10:33, pirms 14 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Nespīd, gan jau paliks uz visiem laikiem burgeru zemē, muti palaida, tagad būs bail braukt atpakaļ, jo Latvijā esot, jau bija bail kaut ko tādu pateikt, tagad, esot aiz okeāna parādijās drosme ...
Daļēji piekrītu. Šobrīd labāk nebraukt, var uz kādu zombēto satracināto uzrauties. Bet pēc gada, diviem, kad Gazprom finanses piegriezīs un RD izzudīs no sporta kartes kopā ar visu vēsturisko nosaukumu (tāpat kā nesen "ASK Rīga"), varētu arī atbraukt, jo mainīgais LV sporta fans jau būs aizmirsis, ka Artūrs ko tādu teicis, jo uz pilnu klapi fanos par kādu handbola vai ūdenspolo komandu (nu atkarībā, kāds būs nākamais LV sporta apsēstības kontrolētais virziens).

  +3 [+] [-]

, 2010-11-23 10:34, pirms 14 gadiem
man riebjas Irbe. Viņš ir liekulis. pats tik skrien pēc lielā dolāra. to pierāda arī viņa spēlēšana tur 4 līgā amerikā, kad gāja uz beigām viņa NHL līgums, lai tik nezaudētu, kādu rubli, jo šitādu gājienu neesmu redzējis no citiem, sevi kaut cik cienošiem NHL spēlētājiem.
Protams tās ir viņa tiesības piķi pelnīt, bet ta netelo te svēto govi, patriotu, kurš viņš nemaz nav. Kas tad ir primārais no Dinamo? Nauda, vai krievu PR pa ledu nesājas?, vai mūsu pašu hokejisti dabon normālus pretiniekus un dabon labi nopelnīt un uzspēlēt un skatītājus priecēt ar pietiekoši augsta līmeņa hokeju cauru gadu un nevis tikai pavasarī?

Irbe mēs visi tāpat jau sen zinām no kurienes nauda, neko jaunu tu nepateici? un kad ta lielais patriots Latvijas labā ko sāks darīt?

p.s. piekrītu tiem, kas saka ka tā atklātā vēstule nebija jāraksta, jo ja sūdu vairāk aiztiek tas vairāk smird, šajā gadījumā irbes intervija Ir
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-11-23 10:41, pirms 14 gadiem
Jopis25 rakstīja: vēlies parunat par ekonomiku.... lūk skaitļi pārdomām......

Saskaņā ar
Ej runāt un no konteksta izrautos palagus klabini savā mājas portālā #IR . Pietiek dzīt to demagoģisko fufeli te.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-11-23 10:47, pirms 14 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: 18.7 miljardu latu – kādi, 16-17 miljardi, tie tiešām ir privātpersonu un privātstruktūru parādi un pie šā nav vainīga tikai valdība. Arī visi tie, kas iedomājās, ka Latvija pastāvēs tikai ceļot mājas, pērkot un pārdodot dzīvokļus, zemi. Tie, kas nedomāja, ka būs kaut kad nauda jāatdod, ka parasts celtnieks, var mierīgi atļauties auto par 30 000 Ls... uttt.
Tu zini no kurienes radās tas celtnieks ar tevis pieminētajām uzdzīves tieksmēm? No cukurfabrikas strādnieka, kuram likvidēja darba vietu, no piekrastes zvejnieka, kuram uzlika zvejas kvotas un piedāvāja kompensāciju par zvejasrīkiem, lai tik viņš vairs nezvejotu, no zemnieka, kura darbu padarīja nerentablu smieklīgi zemās iepirkuma summas par viņa saražoto produkciju, utt.
Pēdējos 20 gadus te viss ir mērķtiecīgi grauts, lai neviens neko neražotu, bet kļūtu pat celtniekiem ar astronomiskiem kredītiem vai "kupi-prodaj" darboņiem.

  -1 [+] [-]

, 2010-11-23 10:50, pirms 14 gadiem
Tauta, ko jūs šeit cepjaties par mazām lietām, labāk paskatieties, ko šobrīd dara Z-koreja.

  +1 [+] [-]

, 2010-11-23 10:50, pirms 14 gadiem
citēju: "kuras mērķis ir graut Latvijas hokeja un Rīgas „Dinamo” prestižu."Man kāds nepastāstīs kāds sakars ir Latvijas hokejam ar RD, ja RD pat nav LHF biedrs..... ??? Tas, ka tur spēlē liela daļa mūsu čaļu? Tad pēc tādas loģikas jau savā laikā arī teiksim Žlobinas Metalurgs, kur bija daudz mūsu čaļu varētu saukties par Latvijas klubu un varēja personificēt Latvijas hokeju... Šoreiz jau gan ģinamkas bosi ir bišķi "pa dziļu" paņēmuši un jau sāk sevi personificēt ar VISU Latvijas hokeju!!! "A ņe žirna ļi buģet gospoda"? Diez ko par to Kira tagad teiks? Gaidam tagad teiksim LHF atbildes vēstuli, jo šaubos vai Kira piekritīs tam faktam, ka Dinamo sevi faktiski tagad personificē ar LV hokeju kopumā!
Slēpts komentārs: gebels
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-11-23 11:15, pirms 14 gadiem
Atšķirībā no Jums- Iteras&Dinamo blēžu kompānijas (Savickis, Kalvītis, Ulmanis, Sējējs un Šuplers) - Irbe ir goda vīrs !
Kad es vēl atceros kā PLL biedri vai tai pietuvinātās personas ākstījās pirms vēlēšanām : Krauklis āža balsī himnu ķērca, Šlesers, Rumpītis un Kalvītis uz ledus pirms spēlēm līda, lai iemestu ripu un labākajam spēlētājam kādu kulīti ar šampūnu vai zeķēm iedotu, kā PLL ar Ozoliņa 8 numuru sevi reklamāja gan tribīnēs, gan uz ielām, kā Savickis pēc zaudētām vēlēšanām, teica, ka vēlētāji ir lohi, kā Šupleru ar zirgu pa ielām vazāja un PLL sarīkoja alus dzeršanas svētkus Dinamo faniem, lai tie par viņiem balsotu, kā Dinamo hokejistiem atcēla treniņu, lai viņus barā varētu aizvest uz vēstniecību Maskavā balsot par PLL... man patīk hokejs, patīk Dinamo, bet riebjas visa tā netīrība, ko šie funkcionāri un viņu roklaižas ir radījuši ap hokeju, ap Dinamo...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-11-23 11:37, pirms 14 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Nu labi, pazudīs RD, kāds notrausīs asariņu un dzīve turpināsies.
Un atkal SC varēs lasīt "īsto" sporta speciālistu un "fanu" gaušanos, cik mums viss ir slikti: kāds futbols neinteresants, cik zems līmenis hokejā un kādi mūsu basketbolisti lohi un stadionos un tribīnēs sēdēs labākajā gadījumā 150-200 skatitāju, ko kuriem puse ir draugi un radi. Un pie TV tikai savāksies uz izlases spēlēm, kur labākajā gadījumā sakarīgas spēles varēs redzēt tikai hokejstu un sieviešu basketbola izlases izpildījumā... Viss būs labi un ies vecajās sliedēs
Vai tas ir labi grūti spriest, bet katrā ziņā nevar būt arī tā,ka mūsu sportu vai kādu atsevišķu komandu stutē tikai ārvalstu kapitāls, un mēs visai pasaulei vēlamies pasniegt cik mēs kruti.

  -1 [+] [-]

, 2010-11-23 11:53, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vai tas ir labi grūti spriest, bet katrā ziņā nevar būt arī tā,ka mūsu sportu vai kādu atsevišķu komandu stutē tikai ārvalstu kapitāls, un mēs visai pasaulei vēlamies pasniegt cik mēs kruti.
Kapeec? Kapeec atsevissks klubs nedriiks pienemt sponsoru naudu?

  -1 [+] [-]

, 2010-11-23 11:55, pirms 14 gadiem
Gazprom sponsoree ari ja nemaldos Salke04 , ko tagad vaacijas suvernitaatei draud briesmas

  +1 [+] [-]

, 2010-11-23 12:05, pirms 14 gadiem
V.ZATLERS rakstīja: Kapeec? Kapeec atsevissks klubs nedriiks pienemt sponsoru naudu?
Es nesaku, ka nevar pieņemt!
RD ir atsevišķs gadijums, jo trīs sezonu laikā izņemot Itera šim klubam nav tā arī parādijies neviens nopietns investors, kas varētu pavilkt šo projektu, ja krievi izdomātu vairs nedot tam naudu.
Kā zināms no vēstures, tad pasaule turās uz trīs vaļiem, bet normāls bizness sportā uz vismaz trīs vienlīdzīgiem investoriem. Tas gadijumam,ja kādam no šiem trim investoriem kas nelabs notiek, tad pārējie neļauj projektam nogrimt.

     [+] [-]

, 2010-11-23 12:06, pirms 14 gadiem
Lasot šos te Murgus pārņem izbrīna, kas ar Jums cilvēki noticis?!
Viena, kaut Ļoti laba, sportista viedoklis, taču nevarētu Apstulbināt (citādi nevaru nosaukt) tik daudz Normālu sporta līdzjutēju prātus !!!
Vēl nesen jutām līdzi Savai Komandai, spriedām par neveiksmju iemesliem, priecājāmies par panākumiem, bet tagad tie paši "metas" kritzēt RD un KHL ... neticu pats savām acīm !!???
KO darīt tālāk ???
RD noliedzēji Nemocieties un Nerejiet - Sāciet ar to, ka Vienkārši Neskatieties RD spēles !!!
Tad sameklējiet Naudu no "drošiem avotiem", dibiniet komandu (nosaukums droši vien varētu būt ANTIŅI, vai kāds cits pietiekami nacionāls...). Vienīgais , kas Jums vēl ir atlicis pilnai laimei - kādreiz okupēto valstu čempionāts vai labāk līga - uzaicināt varētu vēl Lietuvu, Igauniju, Moldovu, nu varbūt arī Meksiku (tai ASV atņēma teritorijas Teksasā... nu domājiet paši ko vēl...!!!!)!
Absulūts Murgs!!!