Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

"Dinamo": Esam Latvijas patrioti, pret mums sākta kampaņa

Jānis Celmiņš

"Dinamo": Esam Latvijas patrioti, pret mums sākta kampaņa
Juris Savickis (pa kreisi)
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

"Rīgas "Dinamo" nekad nav uzsvēris savu patriotismu, mūsu patriotisms ir mūsu spēles. Katri mūsu vārti ir Latvijas vārti, katra mūsu spēle ir Latvijas spēle, katrs mūsu spēlētājs ir Latvijas spēlētājs," teikts Rīgas "Dinamo" kluba padomes atklātā vēstulē Latvijas masu medijiem, līdzjutējiem un tautai, pamatojoties uz žurnālā "Ir" publikācijām 11.-17.novembra numurā.

Viens no visu laiku labākajiem Latvijas hokeja vārtsargiem Artūrs Irbe intervijā "Ir" pauda, ka no Rīgas "Dinamo" kluba distancējās ideoloģisku apsvērumu dēļ.

Artūra Irbes teiktais žurnāla "Ir" 11.-17.novembra numurā:

"Es biju klāt pirmos divus, trīs mēnešus. Tad sabeidzu savu veselību, un man vajadzēja kārtējo operāciju. Kad parakstīju līgumu, es to nedarīju kā privātpersona. Es izveidoju speciālu firmu, kura sniedza pakalpojumu, lai es būtu pilnīgi neatkarīgs no Rīgas "Dinamo". Es to uztvēru tā: "Dinamo" ir vienreizēja komanda, bet es ar to saistīties nevēlējos. Man šķita, ka ideoloģiski man nebūs pa ceļam ar šiem cilvēkiem. Ar Viesturu man bijusi veiksmīga sadarbība, bet visi zinām, ar ko viņš ir saistīts un viņa plašais darbības lauks. Viņam tagad pieder "Diena". Tajā, ko viņš darīja hokejā, saskatīju daudz pozitīva. Bet viņš tur nebija vienīgais. Pārējie ir dažnedažādi. Esmu centies norobežoties un būt neatkarīgs cilvēks. Neatkarība un brīvība ir pats dārgākais, kas var būt. Viņiem ir sava valde un vadītāji. Domāju, ka viņu skatiens ir vērsts uz Austrumiem. Es arī ļoti labi saprotu, ka Rīgas Dinamo zināmā mērā ir PR projekts Krievijai. (..) Kamēr Gazprom Rīgas "Dinamo" būs vajadzīgs KHL, tikmēr arī komandu atbalstīs. Kamēr būs šī nesabalansētība un Krievija nesapratīs, kā tad īsti ir ar Latviju – vai to var pārvilināt vai piespiest kļūt par lielāku sabiedroto, nekā [Latvija pašlaik] ir ar Rietumiem -, tikmēr viņi varētu mūs te turēt klāt. Ja būs pilnīgi skaidrs, ka plāns ir izgāzies, "Dinamo" būs jāsāk kārpīties pašiem.”

Rīgas "Dinamo" padomes atklātā vēstule Latvijas masu medijiem, līdzjutējiem un tautai

Latvijai ir vajadzīgs hokejs, un Latvijas hokejs kopš 2008. gada ir ieguvis jaunu elpu. Rīgas „Dinamo” spēlē Kontinentālajā hokeja līgā (KHL), cīnās ar stiprajiem Krievijas, Kazahstānas un Baltkrievijas klubiem, tas ceļ mūsu nacionālā hokeja līmeni, Latvijas sportu, visu mūsu pašapziņu.

Esam vienā līmenī ar krieviem, baltkrieviem, kazahiem un citiem, cīnāmies ar viņiem, uzvaram viņus, bet tā ir pozitīva cīņa, pozitīva sacensība hokeja laukumā, mums nav ienaidnieka, mums ir pretinieka komanda. Uz ledus nav politikas un nav ideoloģijas, uz ledus ir spēle. Hokejs ir Rīgas „Dinamo” vienīgā ideoloģija.

Latvijas hokeja panākumi, Rīgas „Dinamo” veiksmīgā dalība KHL ir kā dadzis acīs tiem, kuriem mūsu valsts intereses ir svešas. Uzskatām, ka publikācija žurnāla „IR” ir 11.-17.novembra numurā, un tai sekojoša mediju reakcija, ir aizsākums plašākai ideoloģizētai kampaņai, kuras mērķis ir graut Latvijas hokeja un Rīgas „Dinamo” prestižu.

Katru Rīgas „Dinamo” spēli pie ekrāniem aizrautu elpu vēro 300 – 400 tūkstoši televīzijas skatītāju, un katras spēles laikā Latvijas cilvēki ir vienoti. Tā ir īsta vienotība, tas ir īsts patriotisms, īsta integrācija. Acīmredzot ir spēki, kam Latvijas tautas vienotība un patriotisms nav pa prātam.

Rīgas „Dinamo” nekad nav uzsvēris savu patriotismu, mūsu patriotisms ir mūsu spēles. Katri mūsu vārti ir Latvijas vārti, katra mūsu spēle ir Latvijas spēle, katrs mūsu spēlētājs ir Latvijas spēlētājs.

Ja Latvijas patriotismam šodien tiešām ir balsti, tad viens no tiem ir hokejs. Ja kāds grib mūsu patriotismu vājināt, tas mēģina graut kādu no mūsu stiprajiem balstiem. Rīgas „Dinamo” ir ne tikai Latvijas hokeja, bet arī mūsu patriotisma balsts. Mēs domājam, ka tie, kas grib iestāstīt, ka latviešiem hokejs nav vajadzīgs, nav latviešu tautas draugi. Esam pārliecināti, ka Rīgas „Dinamo” spēles, mūsu komandas dalība KHL ir Latvijas un visa mūsu hokeja interesēs.

  -1 [+] [-]

, 2010-11-23 12:12, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es nesaku, ka nevar pieņemt!
RD ir atsevišķs gadijums, jo trīs sezonu laikā izņemot Itera šim klubam nav tā arī parādijies neviens nopietns investors, kas varētu pavilkt šo projektu, ja krievi izdomātu vairs nedot tam naudu.
Kā zināms no vēstures, tad pasaule turās uz trīs vaļiem, bet normāls bizness sportā uz vismaz trīs vienlīdzīgiem investoriem. Tas gadijumam,ja kādam no šiem trim investoriem kas nelabs notiek, tad pārējie neļauj projektam nogrimt.
Ko Tu raudi, ņem lietu savās rokās, atrodi un piedāvā kādu Nopietnu un galvenais Maksāt spējīgu Sponsoru no Latvijas.
Un ja viņi negrib saistīties ar to "krievu projektu" uzzvaniet Irbem un organizējiet savu komandu, kādas problēmas!!!

  -1 [+] [-]

, 2010-11-23 12:15, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es nesaku, ka nevar pieņemt!
RD ir atsevišķs gadijums, jo trīs sezonu laikā izņemot Itera šim klubam nav tā arī parādijies neviens nopietns investors, kas varētu pavilkt šo projektu, ja krievi izdomātu vairs nedot tam naudu.
Kā zināms no vēstures, tad pasaule turās uz trīs vaļiem, bet normāls bizness sportā uz vismaz trīs vienlīdzīgiem investoriem. Tas gadijumam,ja kādam no šiem trim investoriem kas nelabs notiek, tad pārējie neļauj projektam nogrimt.
Tad jau iznaak , ka tu vienkaarssi baidies par RD likteni, neveelies lai ssis projekts nogrimtu. Tad pasaki Artuuram lai nejauc gaisu, kameer passi esam nabadziigi.

  +1 [+] [-]

, 2010-11-23 12:17, pirms 14 gadiem
bālais rakstīja: Lasot šos te Murgus pārņem izbrīna, kas ar Jums cilvēki noticis?!
Viena, kaut Ļoti laba, sportista viedoklis, taču nevarētu Apstulbināt (citādi nevaru nosaukt) tik daudz Normālu sporta līdzjutēju prātus !!!
Vēl nesen jutām līdzi Savai Komandai, spriedām par neveiksmju iemesliem, priecājāmies par panākumiem, bet tagad tie paši "metas" kritzēt RD un KHL ... neticu pats savām acīm !!???
KO darīt tālāk ???
RD noliedzēji Nemocieties un Nerejiet - Sāciet ar to, ka Vienkārši Neskatieties RD spēles !!!
Tad sameklējiet Naudu no "drošiem avotiem", dibiniet komandu (nosaukums droši vien varētu būt ANTIŅI, vai kāds cits pietiekami nacionāls...). Vienīgais , kas Jums vēl ir atlicis pilnai laimei - kādreiz okupēto valstu čempionāts vai labāk līga - uzaicināt varētu vēl Lietuvu, Igauniju, Moldovu, nu varbūt arī Meksiku (tai ASV atņēma teritorijas Teksasā... nu domājiet paši ko vēl...!!!!)!
Absulūts Murgs!!!
absolūts murgs esi Tu.

Atceries vienkāršo patiesību - par velti ir tikai siers peļu slazdā
Respektīvi - NEVIENS investors ārzemju uzņēmumā/projektā naudu neiegulda tāpat vien - vai nu tas ir nolūku vēlāk gūt peļņu vai arī savu interešu lobēšanai citās sfērās. Padomā par to.

  +3 [+] [-]

, 2010-11-23 12:20, pirms 14 gadiem
V.ZATLERS rakstīja: Gazprom sponsoree ari ja nemaldos Salke04 , ko tagad vaacijas suvernitaatei draud briesmas
palasi par to Schalke 04 sponsorēšanu - Culture of Soccer » Blog Archive ... - tur daudz kas labi pateikts.

  -1 [+] [-]

, 2010-11-23 12:24, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: palasi par to Schalke 04 sponsorēšanu - Culture of Soccer » Blog Archive ... - tur daudz kas labi pateikts.
Anglijaa par Chelsii arii daudz rakstija- krievu mafija un tt. pagaaja gadi neviens nav neko zaudeejis

     [+] [-]

, 2010-11-23 12:31, pirms 14 gadiem
V.ZATLERS rakstīja: Anglijaa par Chelsii arii daudz rakstija- krievu mafija un tt. pagaaja gadi neviens nav neko zaudeejis
tie tomēr ir 2 dažādi gadījumi - viens ir Krievijas valdības vadītas kompānijas darījums, otrs - privātpersonas darījums.

     [+] [-]

, 2010-11-23 12:32, pirms 14 gadiem
ABRAG, neapvaino mani personīgi, ja to gribi darīt atsūti savu telefona numuru un es Tev pazvanīšu, sarunāsim vietu un varam "padiskutēt"!!!
Kas attiecas par "sieru peļu slazdā", protams, ka katram savas intereses arī KHL un Gazprom, tikai nesaprotu kā ar tādiem līdzekļiem var sagraut Latvijas neatkarību. Cik esmu bijis Krievijā, cilvēki sākuši mazliet tolerantāk attiekties pret Latviju, tieši RD un hokeja dēļ - normāli līdzjutēji viens otru saprot un ciena!!!
Protams, ja Tev ir kādas citas ziņas par sazvērestību - dodies taisnā ceļā uz SAB ( satversmes aizsardzības birojs), nav ko kavēties - jāglāb Latvija no RD un KHL sazvērestības!!!

  -1 [+] [-]

, 2010-11-23 12:33, pirms 14 gadiem
112233 rakstīja: Ej runāt un no konteksta izrautos palagus klabini savā mājas portālā #IR . Pietiek dzīt to demagoģisko fufeli te.
tas nav no kontekstaizrauts..... tas bija virziens..... tapat kā tagad virziens apcirpt nevis pelnīt.....

  +5 [+] [-]

, 2010-11-23 12:33, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja,kas tad krievu komentētāji kad aizraujās, tad saka-наш Рижский Динамо. Viņiem vienaldzīgs tāds jēdziens, kā Neatkarīga Latvija un viss,kas ar to saistīts.
Arī šīs līgas nosaukums KHL (Kontinentālā hokeja līga) tiek pie mums tiek plaši kultivēts, bet RU ir Krievijas atklātais hokeja čempionāts.
Neizplati dezinformāciju. Tu to uztver pārāk saasināti, manuprāt, tas, ka kādam reizēm pasprūk "naš ģinamo" ir izņēmums, pats to nekad neesmu dzirdējis, kaut gan pēc iespējas skatos RD spēles KHL TV. Visbiežāk krievi piemin RD runājot par augsto mārketingu, vai arī par to milzīgo ažiotāžu kāda ap hokeju esot Rīgā un Latvijā un vai "pie mums Krievijā, ta kādreiz būs iespējams". Ļoti skaidri manuprāt.

  +1 [+] [-]

, 2010-11-23 12:36, pirms 14 gadiem
Vispār man liekās, ka kārtējo reizi daudzi cenšas no mušas uzpūst ziloni. Arča intervijā pateica, ka ne ar visiem no RD vadības viņam ir pa ceļam, žurnāls, acīmredzot, no tā ir centies izspiest sensāciju un RD uzrakstījusi (nevajadzīgu?) paskaidrojuma vēstuli (par kaut ko jau tiem PR džekiem maksā).

Nesaskatīju kurā vietā kāds no RD vadības cenšās izlikties lielāks patriots par Irbi.

  +3 [+] [-]

, 2010-11-23 12:38, pirms 14 gadiem
Dinamo vadība esot Latvijas patrioti Tur jau pat zirgam jāsmejas!!!

     [+] [-]

, 2010-11-23 12:40, pirms 14 gadiem
Ndeki rakstīja: Dinamo vadība esot Latvijas patrioti Tur jau pat zirgam jāsmejas!!!
Un Tu būsi tas, kurš zinās, ka viņi nav? Ko tik antipatriotisku RD ir izdarījuši? Ielikuši Mikušu 3. maiņā?

  -2 [+] [-]

, 2010-11-23 12:42, pirms 14 gadiem
Aizlaisties uz ārzemēm, kur pakaļai siltāk, tad no turienes gudri dir-t un mācīt palikušos savā dzimtenē - tas ir īsts patriotisms!

  -2 [+] [-]

, 2010-11-23 12:42, pirms 14 gadiem
V.ZATLERS rakstīja: Tad jau iznaak , ka tu vienkaarssi baidies par RD likteni, neveelies lai ssis projekts nogrimtu. Tad pasaki Artuuram lai nejauc gaisu, kameer passi esam nabadziigi.
Nē,es noteikti nebaidos par RD turpmāko likteni, jo RD jau pašos pirmsākumos bija LV iespējām neatbilstošs projekts. Mūsu tirgus apstākļi neļauj realizēt tik lielu sporta projektu, jo tas priekš nopietniem investoriem nav saistošs.
Un ticēt blēņām,ka ārvalstu investori caur LV varētu ieiet RU tirgū, arī nevajag, jo tas ir liels blefs. Viņi labāk izvēlēsies investēt kādā no RU komandām.
Ta kā tiem,kas kaut ko saprot no šīs dzīves, jau RD pašo pirmsākumos bija skaidrs, ka tas nav vienkāršs sporta projekts kura vienīgais mērķis ir LV hokeja attīstība.

  +4 [+] [-]

, 2010-11-23 12:43, pirms 14 gadiem
Ndeki rakstīja: Dinamo vadība esot Latvijas patrioti Tur jau pat zirgam jāsmejas!!!
Kaada starpiiba kas ir RD vadiibaa, Man piemeeram nepatiik arii kas ir LV valdiibaa tapeec jau es nesaaksu noniecinaat Latviju
Slēpts komentārs: quick

  +2 [+] [-]

, 2010-11-23 12:44, pirms 14 gadiem
quick rakstīja: Un Tu būsi tas, kurš zinās, ka viņi nav? Ko tik antipatriotisku RD ir izdarījuši? Ielikuši Mikušu 3. maiņā?
Pirmām kārtām jau RD vadība ir sametusi vienā katlā valstisko un sporta kluba patriotismu.
Ja LV būtu velviens klubs KHL, tad šis ziepju burbulis pārplīstu vienā acumirklī.

  -2 [+] [-]

, 2010-11-23 12:44, pirms 14 gadiem
Tai pat intervijā viņš teica ka viņu šeit nenovērtēja - protams ka NHL viņu ar USD daudz labāk nocvērtēja!

  -1 [+] [-]

, 2010-11-23 12:47, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pirmām kārtām jau RD vadība ir sametusi vienā katlā valstisko un sporta kluba patriotismu.
Ja LV būtu velviens klubs KHL, tad šis ziepju burbulis pārplīstu vienā acumirklī.
Par vēlvienu KHL klubu es Tev piekrītu, tad, protams RD nevarētu saukties par "visas Latvijas klubu" un līdzīgi, kas man patiesībā ir pie vienas, jo es to uztveru kā parastu PR.

Bet to kurā vietā valstiskais patriotisms tiek jaukts ar sportisko es nesaskatu ne vienā vietā. Katrā gadījumā, nevairāk kā tas notiek citos klubos pasaulē kā austrumos, tā rietumos.

  +2 [+] [-]

, 2010-11-23 12:51, pirms 14 gadiem
Vētra ūdens glāzē.

     [+] [-]

, 2010-11-23 12:55, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nē,es noteikti nebaidos par RD turpmāko likteni, jo RD jau pašos pirmsākumos bija LV iespējām neatbilstošs projekts. Mūsu tirgus apstākļi neļauj realizēt tik lielu sporta projektu, jo tas priekš nopietniem investoriem nav saistošs.
Un ticēt blēņām,ka ārvalstu investori caur LV varētu ieiet RU tirgū, arī nevajag, jo tas ir liels blefs. Viņi labāk izvēlēsies investēt kādā no RU komandām.
Ta kā tiem,kas kaut ko saprot no šīs dzīves, jau RD pašo pirmsākumos bija skaidrs, ka tas nav vienkāršs sporta projekts kura vienīgais mērķis ir LV hokeja attīstība.
Kapeec tu visu laiku melo ( nebaidos par rd likteni). Pats dziivo ar domu par KHL un RD , lielaako dallu sava laika velti ,ssai savai interesei, bet staasti mulkiibas - lai izceltos( starp parastajiem liidzjuuteejiem)

  +1 [+] [-]

, 2010-11-23 12:55, pirms 14 gadiem
Visu cieņu Irbe,bet teikšu tev vienu: naļīn tī kur lelī meizna! Dinamo forever!!!

  +1 [+] [-]

, 2010-11-23 13:03, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: palasi par to Schalke 04 sponsorēšanu - Culture of Soccer » Blog Archive ... - tur daudz kas labi pateikts.
Tieši tā, ja kaut kas nenotiek kā vajag, Gazpromam vajag nospiest pareizās sviras... Un ne pa velti Putins savulaik spiegojis (atvainojiet, strādājis) Vācijā.

  +3 [+] [-]

, 2010-11-23 13:03, pirms 14 gadiem
quick rakstīja: Par vēlvienu KHL klubu es Tev piekrītu, tad, protams RD nevarētu saukties par "visas Latvijas klubu" un līdzīgi, kas man patiesībā ir pie vienas, jo es to uztveru kā parastu PR.

Bet to kurā vietā valstiskais patriotisms tiek jaukts ar sportisko es nesaskatu ne vienā vietā. Katrā gadījumā, nevairāk kā tas notiek citos klubos pasaulē kā austrumos, tā rietumos.
Tiek jaukts tādā veidā, ka šī vestule tiek pasniegta tā, ka tie kas nefano par RD tiek saukti par LV nepatriotiem.
Ko tad darīt manai sievai vai bērniem,kam tāds RD un hokejs vispār ir dziļi vienaldzīgs. Vai tāpēc viņi nav LV patrioti?

  +2 [+] [-]

, 2010-11-23 13:06, pirms 14 gadiem
V.ZATLERS rakstīja: Kapeec tu visu laiku melo ( nebaidos par rd likteni). Pats dziivo ar domu par KHL un RD , lielaako dallu sava laika velti ,ssai savai interesei, bet staasti mulkiibas - lai izceltos( starp parastajiem liidzjuuteejiem)
Man nekas Tev nav japierāda, bet man tiešām dziļi vienaldzīgs RD liktenis.
Dabā viss ir nolikts pa plauktiņiem, un ja RD būs lemts noiet pa burbuli, tad tas notiks neatkarīgi vai RD līdzjutēji birdinās krokodila asaras vai kā citādāk pārdzīvos. vai arī otrādi,ja RD būs saules mūžs,tad tā rī būs, neatkarīgi ne no kā.

     [+] [-]

, 2010-11-23 13:09, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tiek jaukts tādā veidā, ka šī vestule tiek pasniegta tā, ka tie kas nefano par RD tiek saukti par LV nepatriotiem.
Ko tad darīt manai sievai vai bērniem,kam tāds RD un hokejs vispār ir dziļi vienaldzīgs. Vai tāpēc viņi nav LV patrioti?
Tavai sievai un berniem ir viirs un teevs, kas ir aizraavies ar RD, un taniis dienaas, kad ir speeles teevam ir labs gariigais un majaas vienaa Latvijas gimenee ir miers un saticiiba.

  +2 [+] [-]

, 2010-11-23 13:15, pirms 14 gadiem
V.ZATLERS rakstīja: Tavai sievai un berniem ir viirs un teevs, kas ir aizraavies ar RD, un taniis dienaas, kad ir speeles teevam ir labs gariigais un majaas vienaa Latvijas gimenee ir miers un saticiiba.

Un kad RD zaudē, tad klapē ģimeni,ne?

  -1 [+] [-]

, 2010-11-23 13:19, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja:
Un kad RD zaudē, tad klapē ģimeni,ne?
Tu atkal striidies , tikai striida peec- tu manu domu saprati (negaaja runa par nenormaaliem cilveekiem, bet parastu Latvijas gimeni)

  +2 [+] [-]

, 2010-11-23 13:21, pirms 14 gadiem
Ir taču pasaulē pieredze,kad tiek izlaistas akcijas un tās iegājājas kluba līdzjutēji-Anglijas premjerlīgā,piemēram.Varbūt arī Dinamo tāds ceļš nākotnē ejams?
Bet vēstule bija lieka-lai nu kam ,bet Irbem netieši uzbraukt...

  -3 [+] [-]

, 2010-11-23 13:53, pirms 14 gadiem
Man tie patrioti kaa Irbe, savulaik Koziols shkiet smiekligi. Koziols savulaik nolikaa ka tik vareja Lipmanu, kursh ir daudz izdarijis musu hokeja saimniecibas sakartoshana, hokeja limena pacelshana LV. Latvijas hokeja "patriots" Kozilos aizgaja no Riga2000 vadibas. Ka tik nebija tapec, ka klubs nespeleja BACHAA??
Irbes, atklati sakot, stulbie izteicieni man ari jau ir noriebushies. Baigais patriots esi? Ko tad tu dari okeana otra krasta, nevis cel LV hokeja limeni te uz vietas. Toties, kaut ari ar RUS naudu, Savickis un Co cel musu hokeja limeni, kaut ko dara. Atceros, savulaik Lipmans izteicas, ka Kalvitis loti milot hokeju. Tam es ticu. Jaa, nav vieteja trenea RD vadiba, ir tads Mikushs, kas cik tur speles ir guvis tik tris vartus, ir citi arzemnieki panemti, toties lielaka komandas dala ir vietejie. Irbe, panem ieguldi naudud HK izveidee LV, lai spele LV chempii,cel taa limeni, ja esi tads patriots. Noriebas, Artur, tavas stulbibas!

  +7 [+] [-]

, 2010-11-23 13:59, pirms 14 gadiem
Palasījos sākuma komentus.
Secinājums- Ar letiņu spriest prasmi nav tik traki ,kā dažubrīdi šķiet.
Batonus ausīs vairs nesaspraudīsi.

     [+] [-]

, 2010-11-23 14:01, pirms 14 gadiem
te jau apmeeram iet taadas runas ka 90 % nau nemaz dinaamo wajadziiks.lai tak winji tur pisa. sawaa starpaa aaksti,man galvenais lai taads dinaamo ir un wienalga par kaadu naudu tas notiek kautwai par urljaku naudu.

  +3 [+] [-]

, 2010-11-23 14:04, pirms 14 gadiem
Augstāk minētie biedri - Savickis, Rumpīšu Guntis un Hrjuns Kalvītis ir tikai un vienīgi "Gāzes un Naudas patrioti". Par citu patriotismu viņu sakarā nav pamata runāt.
Čekists Savickis būtu LATVIJAS PATRIOTS??!?!?!?! Man parāva lielu smieklu šī doma ... Hrjuns, kā stabilitātes garants arī līdz Latvijas patriotam nekādi neaizvelk. Par reptili un līferētāju Rumpīti pat pretīgi domāt...
Kurš tad te tiek čakarēts un pret ko tad kāda kampaņa ir sākta? Vienīgi pret Irbi, kuram ir sava galva uz pleciem un kurš ir GODĪGS pret sevi un savu tautu, šie augstāk pieminētie kungi te sataisa apmelošanas kampaņu. Nekas cits.
Jā, Irbe ir emocionāls un ātrumā pasaka tā, ka to žurnaļugas var pārveidot pēc vajadzības un uzpūst no mušas ziloni. Bet nekad man nebūs šaubas par to, kas ir Artūrs Irbe Latvijai un kas ir šie gāze patrioti no otras puses.

  +3 [+] [-]

, 2010-11-23 14:47, pirms 14 gadiem
Lielisks raksts! Kad nākamā spēle? OZO = THE BEST!!!

     [+] [-]

, 2010-11-23 15:10, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tiek jaukts tādā veidā, ka šī vestule tiek pasniegta tā, ka tie kas nefano par RD tiek saukti par LV nepatriotiem.
Ko tad darīt manai sievai vai bērniem,kam tāds RD un hokejs vispār ir dziļi vienaldzīgs. Vai tāpēc viņi nav LV patrioti?
Es nekādi neredzu kā šaja vēstule tie, kas nefano par RD, tiek nosaukti par nepatriotiem. Ja kaut kas tika netieši teikts, tad, manuprāt, tas tika adresēts tieši mēdijiem, nevis atsevišķiem cilvēkiem. Un arī tad, tikai tāda gadījumā, ja tiek vilktas kaut kādas ēnu paralēles starp RD un kaut kādiem mistiskiem krievu mēģinajumiem bez maz vai paverdzināt latviešus caur hokeju.