Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Lipmans: ""Dinamo" nāksies sadarboties ar federāciju"

Jānis Celmiņš

Lipmans: ""Dinamo" nāksies sadarboties ar federāciju"
Kirovs Lipmans
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze/F64.

Latvijas Hokeja federācijas (LHF) prezidents Kirovs Lipmans sarunā ar portālu Sportacentrs.com pauž, ka Rīgas ”Dinamo” kluba paziņojumi viņu neuztrauc, jo šobrīd esot daudz nopietnākas lietas, par kurām domāt. Pretēji paziņojumā paustajam, klubam būšot vien jāsadarbojas ar federāciju.

„Netaisos gari un plaši komentēt šo paziņojumu. Man pietiek citas lietas, par kurām satraukties – izlašu dalība dažāda vecuma čempionātos ir mana prioritāte. Negatavojos gari un plaši reaģēt uz kaut kādām muļķībām,” strikti nosaka Kirovs Lipmans.

Jau vēstīts, ka šodien notikušajā Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) kluba Rīgas "Dinamo" valdes sēdē atzīts par neiespējamu turpmāku sadarbību ar Latvijas Hokeja federāciju Kirova Lipmana vadībā. „Kur viņi liksies? Viņiem nāksies sadarboties un strādāt kopīgi ar Hokeja federāciju. Kas klubam dod tiesības spēlēt Kontinentālajā Hokeja līgā? Tikai federācija! Kluba vadība var teikt, ko grib, taču viņiem nav kur likties,” situāciju komentē Lipmans. „Mēs, protams, varam aizliegt komandai startēt Kontinentālajā Hokeja līgā, taču par to nedomājam, kam no tā būtu labāk? Nevienam! Es netaisos neko atņemt hokejam Latvijā. Esmu daudz izdarījis, lai hokejs Latvijā būtu augstā līmenī un turpināšu iesākto,” saka Lipmans.

Lipmans pauž, ka aizliegt saviem spēlētājiem spēlēt Latvijas izlasē klubs nevar. „Starptautiskās Hokeja federācijas noteiktajos datumos, kad spēlē valstu izlases, kluba vadībai ir jāatbrīvo spēlētāji valstsvienības vajadzībām, tas būtu kaut kāds nonsenss! Kā var kaut ko tādu vispār iedomāties? Es neticu, ka tas varētu notikt, taču, ja kas tāds tomēr notiktu, tas būtu noziegums pret valsti,” pauž Lipmans. „Kontakts ar spēlētājiem mums vienmēr bijis labs un nav bijušu nekādu problēmu,” piebilst Hokeja federācijas prezidents.

„Es neesmu pārprasts. Varu vēlreiz atkārtot, ka „Dinamo” kluba vadībā nav neviena profesionāļa. Kāpēc kluba ģenerālmenedžera darbu nevarēja piedāvāt Ozoliņam? Viņš būtu labākā kandidatūra gan sarunās ar treneriem, gan pašiem spēlētājiem un problēmu būtu krietni mazāk. Ja pie trenera iet runāt cilvēki, kuri no hokeja neko nesaprot, nekas labs nav sagaidāms,” norāda Lipmans, piebilstot, ka viņš nekad nav jaucies treneru darbā.

Vaicāts, kam ir izdevīga šāda kasīšanās, Lipmans atbild īsi. „Domāju, ka „Dinamo” vadībai. Ja izlasei, piemēram, neizdosies izcīnīt vietu olimpiskajās spēlēs, tad „Dinamo” vadība būs pirmā kas teiks – mēs sagatavojām, jūs neko nemākat,” pieļauj Lipmans.

Saistītais raksts: "Dinamo" valde atsakās sadarboties ar LHF...

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +13 [+] [-]

, 2012-10-22 18:14, pirms 12 gadiem
Savickis sēd savā ādā

 +62 [+] [-]

, 2012-10-22 18:15, pirms 12 gadiem
Lipmana nostāja šajā lietā man simpatizē.

 +47 [+] [-]

, 2012-10-22 18:17, pirms 12 gadiem
1000+ Lipmanam!
Slēpts komentārs: avipopo
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2012-10-22 18:19, pirms 12 gadiem
Nu nekas cits jau neatliks, kā sadarboties. Tur jau vadība ir grožos, jo Lipmans jau nosaka vai Dinamo var spēlēt KHL vai nevar.

  +4 [+] [-]

, 2012-10-22 18:20, pirms 12 gadiem
bet diez kurš vārds par dinamo vadību, kurā nav profesionāļu hokeja jomā, nav patiess? (pašam gan ozo kā gm nepatika khe, khe, khe )
Lipmanam ar vajadzēja sasaukt sēdi, uzcept vēstuli, publicēt, un, turklāt, vēstules beigās ielikt kādu "draudu"

  +7 [+] [-]

, 2012-10-22 18:22, pirms 12 gadiem
Savickis šovakar dabūs iekšās no Malkins@Co

  +1 [+] [-]

, 2012-10-22 18:22, pirms 12 gadiem
"Esmu daudz izdarījis, lai hokejs Latvijā būtu augstā līmenī un turpināšu iesākto"
Ko tieši?

"Kāpēc kluba ģenerālmenedžera darbu nevarēja piedāvāt Ozoliņam? Viņš būtu labākā kandidatūra gan sarunās ar treneriem, gan pašiem spēlētājiem un problēmu būtu krietni mazāk."
Kāpēc tad izlasei viņš nederēja?

  +1 [+] [-]

, 2012-10-22 18:23, pirms 12 gadiem
Lipmans laikam nav pamanījis, ka Ozoliņš vēljoprojām spēlē.

  +3 [+] [-]

, 2012-10-22 18:23, pirms 12 gadiem
Cirks bez klauniem nav īsts cirks, taču šitie klauni, izskatās, par daudz ieskrējušies. Drīz jau pat zebras smiesies.

  +1 [+] [-]

, 2012-10-22 18:30, pirms 12 gadiem
Nu bļauj jau skaļi par to ka nepiedāvāja darbu Ozoliņam kā GM, bet necik tālu nav jāmeklē, ka Lipmans pats bija pirmais, kas no šī amata LV izlasē ar steigu atbrīvoja šo pašu Ozoliņu.... Bet Lipmanam pārējās lietās ir diezgan spēcīgi argumenti un būtiski piekrītu viņa teiktajam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-10-22 18:30, pirms 12 gadiem
BOTĀNIĶIS rakstīja: Cirks bez klauniem nav īsts cirks, taču šitie klauni, izskatās, par daudz ieskrējušies. Drīz jau pat zebras smiesies.
izrādās, Tu i zoologs nevis botāniķis

  -2 [+] [-]

, 2012-10-22 18:30, pirms 12 gadiem
eziitis rakstīja: "Esmu daudz izdarījis, lai hokejs Latvijā būtu augstā līmenī un turpināšu iesākto"
Ko tieši?

"Kāpēc kluba ģenerālmenedžera darbu nevarēja piedāvāt Ozoliņam? Viņš būtu labākā kandidatūra gan sarunās ar treneriem, gan pašiem spēlētājiem un problēmu būtu krietni mazāk."
Kāpēc tad izlasei viņš nederēja?
Pilnīgi piekrītu par Ozoliņu! Tad jau labāk būtu Lipmans paklusējis nevis izblamējies

  +2 [+] [-]

, 2012-10-22 18:31, pirms 12 gadiem
Ja jau Ozoliņš der par DR ģenerālmenedžeri, kāpēc viņš tika izmests no Izlases GM posteņa?

 +30 [+] [-]

, 2012-10-22 18:32, pirms 12 gadiem
Varp, protams, lamāt Lipmanu, ka viņš nav izdarījis to, šito un vēl kaut ko, taču tajā pašā laikā nevajag aizmirst, ka viņa vadībā Latvijas hokejs ir ticis līdz stabilām pozīcijām Pasaules hokeja elitē (protams, ka līdzjutējiem gribas vairāk, taču fakts paliek fakts), visu vecumu U izlases ir tikušas līdz elites līmenim, lielie onkuļi piedalījušies 3 OS, Latvijā ir sarīkots PČ (un neskaitāmi U un sieviešu izlašu čempionāti).

Jā, daudziem gribas, lai LAČ būtu līmenī, lai jaunatnes hokeja sistēma būtu saprotamāka, taču tas ir komplekss jautājums, kur no viena Kirova viss nav atkarīgs (turklāt labajos laikos arī LAČ nebija slikts).

  +2 [+] [-]

, 2012-10-22 18:32, pirms 12 gadiem
Tā Rīt būs Savicka atbilde šim rakstam ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2012-10-22 18:33, pirms 12 gadiem
Royal_Flush rakstīja: Lipman, laiks doties pensijā ne? Nedaudz takā aizsēdējies krēslā, jāzin laiks, kad no skatuves iet prom!!!
Tu lašara,kāds Pensijā. Nosauc vel kādu,kurš gatavs līst tajā čūsku midzenī!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-10-22 18:34, pirms 12 gadiem
Conolly rakstīja: Lipmans noliks pie vietas tos klaunus !
Pats stulbākais ir tas,ka klauni no RD,gan Kira tikai kaitē Latvijas hokejam tikai tāpēc,ka nevar nospriest kuram garāks ,vai platāks ir tas "gailītis"!

  +3 [+] [-]

, 2012-10-22 18:34, pirms 12 gadiem
vienkarsi nomainiet rautakalio(bez R)un juus redzeesiet kaa Dinamo kapaas!

  +6 [+] [-]

, 2012-10-22 18:36, pirms 12 gadiem
MisterT rakstīja: Nu bļauj jau skaļi par to ka nepiedāvāja darbu Ozoliņam kā GM, bet necik tālu nav jāmeklē, ka Lipmans pats bija pirmais, kas no šī amata ar steigu atbrīvoja šo pašu Ozoliņu.... Bet Lipmanam pārējās lietās ir diezgan spēcīgi argumenti un būtiski piekrītu viņa teiktajam.
Lipmans Ozoliņu nekad nav virzījis kā "naše vsjo", Dinamo gan to darīja un vairākus gadus stāstīja kāds Sandis viņiem ir mīļš un vispār... .

Jāatceras, ka ne jau viens Ozoliņš tika atlaists, bet viss komandas vadības sastāvs. Atlaist visus, bet Ozoliņu atstāt... tā tas arī nebūtu korekti.

P.S. Nemaz nerunāju, ka GM izlasē un klubā ir dažādas lietas. Pirmajā gadījumā tas vispār vairāk ir kā "goda apbalvojums".
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2012-10-22 18:37, pirms 12 gadiem
gggg rakstīja: Tā Rīt būs Savicka atbilde šim rakstam ?
tas nebūs tik ātri - kamēr atkal sasauks valdes sēdi un kamēr izspriedīs, kādā vārdā vēl Kiru nolamāt, paies laiks. Gāzes Jurim viss tik ātri nenotiek...

  +1 [+] [-]

, 2012-10-22 18:38, pirms 12 gadiem
Ābolu atlaist!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  +4 [+] [-]

, 2012-10-22 18:45, pirms 12 gadiem
Ja Dinamo ir LV komanda, tad tai jāsadarbojas ar LHF. Ja Dinamo ir tikai internacionāls biznesa projekts, tad lai sadarbojas kaut vai ar Mongolijas hokeja jurtu iemītniekiem.

     [+] [-]

, 2012-10-22 18:48, pirms 12 gadiem
Kira var sākt interesēties par slidu cenām
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-10-22 18:56, pirms 12 gadiem
Vai Juris jau sasauca Valdes seedi jeb riit no riita?

  +1 [+] [-]

, 2012-10-22 19:03, pirms 12 gadiem
Jauns realitaates shovs-Gandriiz ideaals kashkjiitis...Kursh kuru piemis vairaaak, Juris Kiru jeb Kira Juri
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-10-22 19:06, pirms 12 gadiem
un sākās....visi jau čurā biksēs, klausoties resnā deguna vāvuļošanā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-10-22 19:24, pirms 12 gadiem
Kadi ir GM pienakumi tieshi RD kluba?!

     [+] [-]

, 2012-10-22 19:24, pirms 12 gadiem
šis teatris kas pašlaik notiek,nepiekā laba nenovedis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-22 19:28, pirms 12 gadiem
Dinamo saprot, ka situacija komanda nav kontrolejama, tapec ari sniedz stulbus pazinojumus. Lipmans ir specigaks sobrid, atlaida visus, Dinamo auklejas ar vienu vecu somu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-10-22 20:00, pirms 12 gadiem
Varbūt viņi to viens otram var pateikt caur draugiem.lv, vai sms.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-10-22 20:13, pirms 12 gadiem
Viņš iesaka Ozoliņu, taču pats viņu nesen atlaida. Nesanāk takā pretruna?

  +1 [+] [-]

, 2012-10-22 20:17, pirms 12 gadiem
Lācīšplēsis rakstīja: Lipmans laikam nav pamanījis, ka Ozoliņš vēljoprojām spēlē.
Piedevām, kā šis alkatīgais, histēriķis nolika Ozoliņu pēc pč. Diez vai Ozoliņš atgriezīsies izlasē jebkad jebkādā amatā kamēr tur būs Lipmans. Un ne jau tikai Ozoliņš. Viņš pats sevi laikam uzskata par baigo profesionāli metalurģijā, farmacijā un nu jau hokejā. Kā nu nē, ir taču dzirdēts ka vecai naudas mijējs PČ spēles laikā māca trenerus un spēlētājus kā spēlēt hokeju kā rezultātā sabeidz jau tā slikto atmosfēru, kura tāda radusies ne bez vecā naudas mijēja pirksta.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-10-22 20:25, pirms 12 gadiem
Melissa rakstīja: Bet RD vadība ar Ozoliņu šķīrās kā draugi, ne
Nu tik nešpenti viņi caur presi Ozoliņu nenolika. Tur vienkārši DR negribēja Ozoliņam maksāt to ko gribēja Ozoliņš, bet Ozoliņš vienmēr ir zinājis ko grib.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-22 21:11, pirms 12 gadiem
Melissa rakstīja: Protams, ka var. Tagad ir Prāga, Bratislava, vēl Milānu ievilks...
Un mums tad būtu jāpāriet atkal trīsdienu hokeja režīmā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-22 21:32, pirms 12 gadiem
Abi gaiļi labāk būtu gatavojušies olimpiādes kvalifikācijai, ja izlase netiks uz Sočiem, abiem būs sūdi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-22 22:00, pirms 12 gadiem
Runas, runas, runas...
Darat kaut ko!!!

  -2 [+] [-]

, 2012-10-22 22:02, pirms 12 gadiem
Lipmans malacis!!!!!
Gribetu vinu redzet politika, vins tur visiem sitiem varguliem ar vienu precizu teikumu noliktu ie vietas. Super vecis, visur kur pielik roku ir rezultats. Dinamo - paldies krievu gazei un jampampinam kas par to atbild latvijaaaaa. nekaa nopietna.

  +2 [+] [-]

, 2012-10-22 22:04, pirms 12 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Varp, protams, lamāt Lipmanu, ka viņš nav izdarījis to, šito un vēl kaut ko, taču tajā pašā laikā nevajag aizmirst, ka viņa vadībā Latvijas hokejs ir ticis līdz stabilām pozīcijām Pasaules hokeja elitē (protams, ka līdzjutējiem gribas vairāk, taču fakts paliek fakts), visu vecumu U izlases ir tikušas līdz elites līmenim, lielie onkuļi piedalījušies 3 OS, Latvijā ir sarīkots PČ (un neskaitāmi U un sieviešu izlašu čempionāti).

Jā, daudziem gribas, lai LAČ būtu līmenī, lai jaunatnes hokeja sistēma būtu saprotamāka, taču tas ir komplekss jautājums, kur no viena Kirova viss nav atkarīgs (turklāt labajos laikos arī LAČ nebija slikts).
un Tavuprāt tas automātiski nozīmē, ka kāda cita cilvēka vadībā tas viss būtu sliktāk? protams, ir iespējams izdarīt arī sliktāk, bet nav šaubu, ka to, ko dara Lipmans var paveikt ievērojami labāk. Kas par to liecina? viņa runas un viņa darbi. interesanti gan, caur ko Lipmans sevī saskata profesionāli? Latvija Elites grupā kā kārpās precīzi turpat, kur bija pirms 15 gadiem, tā kārpās. bez ne mazākā progresa. cilvēki ar milzīgu pieredzi hokejā (piemēram, Artūrs Irbe) atzinuši, ka hokejā valda pilnīgs haoss un ar šādu programmu, tikai uz entuziasma bāzes tas paliks turpat kur ir vēl ilgi. paskaties, kurs pa šo laiku ir Šveice, kur Norvēģija. Un var, protams, raudāt par naudas resursiem, bet, ja pa šo laiku prezidents no valsts spējis piesaistīt pus miljonu gadā, kas ir tikai 5x vairāk nekā, piemēram, kādam sportistam par uzvaru olimpiskajās spēlēs, tad par viņa spēju kaut ko "virzīt" nav jālauza galva. un par šo liecina arī šādi savstarpēji pusaudžu līmeņa publiski uzbrukumi vienam otram. Par Savicki nav ilūziju - tas ir privāts bizness un, ja ir nauda, vari būt cik vien stulbs gribi, bet šeit tomēr iet runa par valsts sporta veida nr.1 federāciju!

     [+] [-]

, 2012-10-22 22:14, pirms 12 gadiem
objektīvais1 rakstīja: makārovs jau arī ir tikai rd uzturētājs kuram to lika darīt lielākas zivteles un rd ir biznesa un politikas projekts un izlase un izlases fani viniem ir pie pakalas to jau sejejs teica
tu vecit,nem vera vienu svarigu lietu,ka DR un izlases fani ir vieni un tie pasi! ar noslieci stridu gadijumos, but izlases,nevis kluba puse var sanakt ta,ka miljardierim Makarovam naksies meklet prieks privatkluba ari privatfanus

     [+] [-]

, 2012-10-22 22:15, pirms 12 gadiem
objektīvais1 rakstīja: nu un kas būs tad ja rd neviens neies atbalstīt. makarovs beigs to sponsorēt? rd pastāvēs un mirs tikai tad kad to krievi gribēs, gribēs aizvērs kaut rīt un viņiem būs vienalga uz tiem lidzjutējiem
Tam makaram Dinamo pie vienas vietas ,drīzāk nepatīkams pienākums finansēt komandu,jo savādāk putins atcerēsies ,ka šis nodokļus nav valstij samaksājis.Ja Makarovam kaut nedaudz intresētu Dinamo,tad viņš kādu zvaigzni uzsauktu,bet viņš katru sezonu pārskaita to pašu naudiņu ,ko kremlis viņam pavēlējis.Bet teikt ,ka Lipmans no krievijas noraustītos ir smieklīgi un no Latvijas politiķiem Dinamo projektu atbalsta tikai opozīciija,bet valdošie tikai priecātos ja Dinamo un Jaunais vilnis pazustu no Latvijas.

  -1 [+] [-]

, 2012-10-22 22:17, pirms 12 gadiem
....un kiram ir pillīga taisnība....Kirov Lipman number one

  -1 [+] [-]

, 2012-10-22 22:22, pirms 12 gadiem
objektīvais1 rakstīja: nu un kas būs tad ja rd neviens neies atbalstīt. makarovs beigs to sponsorēt? rd pastāvēs un mirs tikai tad kad to krievi gribēs, gribēs aizvērs kaut rīt un viņiem būs vienalga uz tiem lidzjutējiem
nezinu,ja es butu,piemeram,Karsums,man butu kauns spelet tada pazoriga kluba,kuru neatbalsta lidzjuteji,un mekletu iespeju,kaut ari par mazaku naudu,nekrist kauna,un spelet cita kluba un ari izlase ja Makarovs ir tik naudigs mazohists,lai uzturetu zaudejumus nesosu klubu bez lidzjutejiem,lai ta dara,manis pec!

  +1 [+] [-]

, 2012-10-22 22:23, pirms 12 gadiem
Давным давно надо было Липмана гнать поганой метлой,пока он будет сидеть за штурвалом,ничего не изменитса.Хоккей будет падать ниже и ниже.До сих пор помню как Курт Линдстрем за свои деньги покупал коврики в раздевалку игроков,сколько лет прошло,до сих пор помнитса .Думаю и сейчас там ничего не изменилось,от него зимой и снега не выпросиш,в сборную берет только своих припевал в лице Балдониекса,у обеих морды хоть прикуривай.В ообщем печально ето всё. А про Савицкиса ,он может кому то нравитса кому то нет,но как человек он точно приятней Кирова,про остольных промолчу.

  +1 [+] [-]

, 2012-10-22 22:25, pirms 12 gadiem
Skatieties, ka Sv Jurciiks Kiras majai gaazi nenogriez....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-22 22:28, pirms 12 gadiem
vai ari hokeja federacijas offisam turpmak par gazes rekiniem jamaksa dubultaa

     [+] [-]

, 2012-10-22 22:31, pirms 12 gadiem
jefinj bet tu aizmirsi, kas ir kiras labakais choms un tas ir neviens cits kaa Renee Fazels
objektīvais1 rakstīja: ja godīgi tad es jau 5 gadus smejos kā viņš raustās no krieviem. visu laiku lecās uz rd, bet izdarīt nevar pilnīgi neko. viņš ar savu lekšanos tikai apgrūtina sev un izlases spēlētājiem dzīvi, bet neko vairāk.

  +1 [+] [-]

, 2012-10-22 22:35, pirms 12 gadiem
hokejists1188 rakstīja: vai ari hokeja federacijas offisam turpmak par gazes rekiniem jamaksa dubultaa
Kira jau nav mulkis! tada gadijuma,ar drauga Fazelia palidzibu,pieslegs Savicka mitni pie Sveice uzstadita Adrona Kolaidera
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-10-22 22:37, pirms 12 gadiem
coffijs rakstīja: Tam makaram Dinamo pie vienas vietas ,drīzāk nepatīkams pienākums finansēt komandu,jo savādāk putins atcerēsies ,ka šis nodokļus nav valstij samaksājis.Ja Makarovam kaut nedaudz intresētu Dinamo,tad viņš kādu zvaigzni uzsauktu,bet viņš katru sezonu pārskaita to pašu naudiņu ,ko kremlis viņam pavēlējis.Bet teikt ,ka Lipmans no krievijas noraustītos ir smieklīgi un no Latvijas politiķiem Dinamo projektu atbalsta tikai opozīciija,bet valdošie tikai priecātos ja Dinamo un Jaunais vilnis pazustu no Latvijas.
Bet pret ВТБ Банк ( vointorgbank) sponsorēto basketbola līgu viņiem nekas nav pretī. Tāda kā divkosība sanāk. Šājā sakarā krievi tik forši izrādās, ka Vefam pat naudu no budžeta var piešķirt.

  +2 [+] [-]

, 2012-10-22 22:39, pirms 12 gadiem
Melissa rakstīja: To fonogrammu vilni tiešām vajadzētu pasūtīt!
tev taisniba! butu tai vieta kads rokfestivals,no tiesam labam krievu komandam,pavisam savadaka reakcija butu! bet ta popsa... kaut ari latviesu butu,besi ara!

  +2 [+] [-]

, 2012-10-22 22:43, pirms 12 gadiem
Lūk šitā ir pērle!
Kāpēc kluba ģenerālmenedžera darbu nevarēja piedāvāt Ozoliņam?
Kurš gan bija tas, kas Ozoliņu "pasūtīja" no izlases GM amata???!!!!
Bet vsp tas viss kkā stulbi izsktās - "Muļķis" - "Pats Muļķis" - "Man tētis atnāks un ieliks tevi bortā, nah'!" - "Bet mans tētis tavējo ieliks bortā!...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-22 23:00, pirms 12 gadiem
Melissa rakstīja: Mani arī besī ārā vieni un tie paši purni, kuri tikai plāta mutes, ar visu Vaikuļi priekšgalā!
labak lai sitie atbrauc Vaikules vieta Бригадный подряд - Парарурам / Russian punk -...

  +2 [+] [-]

, 2012-10-22 23:08, pirms 12 gadiem
Lai gan Dinamo vadība, manuprāt, nav tā labākā, tomēr šito žīdu vispār nevar izturēt! Būtu kaut vienu reizi padomājis pirms kaut ko saka un viss būtu ok! Bet nē, kā jau vienmēr kādam kaut kas jāuzbrauc, tipa jāizceļ sevi saulītē, lai, kā jau te daži minēja, būtu ar ko aizbildināties paša neveiksmju sakarā

  +2 [+] [-]

, 2012-10-22 23:10, pirms 12 gadiem
Melissa rakstīja: Nu cik var šito! VISUS atlaida, pat ar hokeju nesaistītos.
Par to arī iet runa, pats atlaiž bet tagad saka, kāpēc viņu neņem citi.

  +1 [+] [-]

, 2012-10-22 23:39, pirms 12 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Lipmans Ozoliņu nekad nav virzījis kā "naše vsjo", Dinamo gan to darīja un vairākus gadus stāstīja kāds Sandis viņiem ir mīļš un vispār... .

Jāatceras, ka ne jau viens Ozoliņš tika atlaists, bet viss komandas vadības sastāvs. Atlaist visus, bet Ozoliņu atstāt... tā tas arī nebūtu korekti.

P.S. Nemaz nerunāju, ka GM izlasē un klubā ir dažādas lietas. Pirmajā gadījumā tas vispār vairāk ir kā "goda apbalvojums".
Juri, pieņemt darbā tādu GM kā Ozo uz vienu čempi (pat ne gadu vai tml) bija visnejēdzīgākais solis, ko Lipmans varēja izdarīt. Problēma bija nevis tā, ka jāatlaiž visi, bet tas, ka Ozo prasīja sakārtotu sistēmu. Un dies' dod, lai izlasē būtu kaut uz pusi tik sakārtota sistēma, cik kritizētajā Rīgas Dinamo. Taču Lipmana pieredze liecina, ka rezultātu reizēm dod novicināta prēmija nevis sakārtota sistēma, jo kuram patīk gaidīt rezultātu gadus uz priekšu. Joprojām pieturos pie viedokļa, ka Ozo piesaiste kā GM uz vienu čempi bija lielākais stulbums un diez vai Ozo tik vienkārši šādā avantūrā vēl iesaistīsies. Un tieši tāpēc varbūt arī par Rīgas Dinamo GM viņu redzēt nespīd. Un ne jau šogad. Ozo pats zina, kad liks nūju malā.

  +1 [+] [-]

, 2012-10-22 23:47, pirms 12 gadiem
P.S. Un GM pozīcija Latvijas izlasē diez vai ir apbalvojums, ņemot vērā slaveno vēsturi, cik vienu vai otru spēlētāju ir grūti sazvanīt. Tāpat Nolanam vēl Ozo pēctecis ilgi skaidroja, ka pats Ozo un vēl viens otrs veterāns varētu uzspēlēt izlasē. Tāpēc labāko savākšana, sadarbība ar RD utml būtu lieli izaicinājumi nākamajam GM. Tikai, kurš šo amatu gribēs?

     [+] [-]

, 2012-10-23 00:24, pirms 12 gadiem
šeit abu komentāri!

LTV.LV / Sports / Citi / Savickis un Lipmans...

  +1 [+] [-]

, 2012-10-23 01:04, pirms 12 gadiem
klaunu netrukst nevienaa frontee

     [+] [-]

, 2012-10-23 01:33, pirms 12 gadiem
Tarakānu cīņas burkā ...

     [+] [-]

, 2012-10-23 08:20, pirms 12 gadiem
Neko jau Lipmans nepareizu nepateica par vadību.un kas attiecās uz faniem,tad tas Simsons,lai beidz ar to savu dinamo kori pērties. Knapi jau dzied,nevienam vaira nevelk.

     [+] [-]

, 2012-10-23 09:07, pirms 12 gadiem
Kirovs ir goda vīrs.Pateicoties viņam Latvijas hokejs turas virs ūdens.savickis,ulmais,kalvītis ir banda,kas izveidoja shēmu,kā pumpēt naudu no tautas kabatas uz savējo.Par hokeju viņiem nospļautis.

  +1 [+] [-]

, 2012-10-23 11:30, pirms 12 gadiem
salmz rakstīja: Neko jau Lipmans nepareizu nepateica par vadību.un kas attiecās uz faniem,tad tas Simsons,lai beidz ar to savu dinamo kori pērties. Knapi jau dzied,nevienam vaira nevelk.
Jā, tas pareizi. DR vairs nevelk, bet galvenais, lai izlasē spēlējošie DR spēlētāji pavilktu PČ uz pilnu klapi, tad no fanu puses nebūtu negatīva attieksme

     [+] [-]

, 2012-10-23 11:30, pirms 12 gadiem
Nu Kirovs ir malacis! Man nekad nav patikuši viņa ''izgājieni'', bet šoreiz ir kā naglai uz galvas!
Un jā! Lipmans atšķirībā no tiem dundukiem, kuri ir pie Dinamo vadības, pazīst drēbi!!!

  +1 [+] [-]

, 2012-10-23 12:35, pirms 12 gadiem
Jā, Lipmans baigais malacis, piecus gadus ar rūgtumu sirsniņā gaidija, kad beidzot varēs atriebties par to ka izstūma šo no RD sistēmas. Tagad viņš Ozoliņu iesaka, bet cik neilgi atpakaļ pats šausminājās presē par to ka Ozoliņš esot ļoti daudz mēnesī prasijis. Tagad visi baigi Lipmanu aizstāv, bet viņa izteikumi nav nekas vairāk kā prasta atriebība ar publiskās telpas starpniecību.

  +2 [+] [-]

, 2012-10-23 15:07, pirms 12 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Lipmans Ozoliņu nekad nav virzījis kā "naše vsjo", Dinamo gan to darīja un vairākus gadus stāstīja kāds Sandis viņiem ir mīļš un vispār... .

Jāatceras, ka ne jau viens Ozoliņš tika atlaists, bet viss komandas vadības sastāvs. Atlaist visus, bet Ozoliņu atstāt... tā tas arī nebūtu korekti.

P.S. Nemaz nerunāju, ka GM izlasē un klubā ir dažādas lietas. Pirmajā gadījumā tas vispār vairāk ir kā "goda apbalvojums".
Ja nemaldos pēc zaudes izslēgšanas spēlēs Loko,tieši Savickis apgalvoja, ka vainīgais ir Ozoliņš.

  +1 [+] [-]

, 2012-10-23 15:20, pirms 12 gadiem
Kubiklv rakstīja: Labākais ir tas, ka Savickis & Co baigos vīrus pašlaik tēlo, bet kā Makarovam apniks šī izklaide a.k.a ''Dinamo Rīga'', tā viss būs beidzies. Bet izlase būs vienmēr, un tās nauda, lielākā daļa ir paša Kirova nauda.
Tur jau virs Makarova stāv čalis,kurš visu diriģē.Šovasar šis pats čalis ir gribējis klapēt ciet to kantori vārdā Itera. Un Savickis tāda peška vien ir, šinī visā teātrī, kurš izpilda pavēles.Tas pats Makārovs bieži ir redzēts arēnā? Viņa sporta veids ir ritēņbraukšana,tāpat kā Savickim teniss, bet pēc pavēles no augšas viņi ir kļuvuši hokeja fani.

     [+] [-]

, 2012-10-23 15:25, pirms 12 gadiem
stodar rakstīja: Ja jau Ozoliņš der par DR ģenerālmenedžeri, kāpēc viņš tika izmests no Izlases GM posteņa?
Tu laikam nesaproti ar ko atskiras kluba GM no izlases GM

     [+] [-]

, 2012-10-23 15:27, pirms 12 gadiem
Jus smirdigies suni! Jums butu jakoanas Lip,ana prieksa par to ka Latvija hokejs un vieta kur to spelet! Nezinu kur Dinamo speletu ja nebutu Arena kuru buveja pateicoties tam ka Lipmanis atveda PC

     [+] [-]

, 2012-10-23 16:37, pirms 12 gadiem
Nāksies gan, pretējā gadījumā šī Dinamo būs pēdējā sezona KHL.<

  +1 [+] [-]

, 2012-10-23 17:28, pirms 12 gadiem
a ko tas štellkvists slikts? moš labu otkatu maksā??? jāpiešķir LV pilsonība moš?