Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" sēriju noslēgs, uzņemot Miķeli Rēdlihu

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

"Dinamo" sēriju noslēgs, uzņemot Miķeli Rēdlihu
Miķelim Rēdliham šovakar būs jācīnās pret brāļiem
Foto: Gints Ivuškāns, f64

Šovakar četru mājas spēļu sēriju noslēgs Kontinentālās hokeja līgas klubs Rīgas "Dinamo", kas iepriekšējos trīs mačos cietis neveiksmes. Pulksten 19:30 rīdziniekiem pretī stāsies Jaroslavļas "Lokomotiv" ar uzbrucēju Miķeli Rēdlihu ierindā. Tiešraide kanālā TV6.

Rīgas "Dinamo" hokejisti pēdējos trīs mačus zaudējuši ar vienu vārtu starpību. Pret Rietumu konferences līderi Sanktpēterburgas SKA rīdziniekiem izdevās jau astotajā minūtē izvirzīties vadībā, un, spēlei šķērsojot ekvatoru, rezultāts joprojām bija 1:0. Tomēr viesi nodemonstrēja augstāku individuālo meistarību -, pateicoties Viktora Tihonova četras minūtes pirms mača beigām gūtajiem vārtiem, SKA no Rīgas aizveda trīs punktus, uzvarot ar 2:1.

Savukārt spēlēs pret Ņižņijnovgorodas "Torpedo" un Mitišču "Atlant" mājiniekiem neizdevās izvirzīties vadībā. Piektdien pret "Torpedo" rīdzinieki atspēlējās tikai trīs reizes, piedzīvojot neveiksmi ar 3:4, bet svētdien pret "Atlant" zaudējums ar 4:5. Tiesa, 53. minūtes ievadā "Dinamo" atradās iedzinējos ar četru vārtu deficītu, taču izcēlās aizsargi Arvīds Reķis un Jēkabs Rēdlihs, vārtus ceturto maču pēc kārtas guva kapteinis Mārtiņš Karsums.

Par punktiem pacīnīties izdevās, bet tos iegūt - ne. No 14 savā laukumā piedzīvotajiem zaudējumiem "Dinamo" tieši pusē piekāpušies par vienu vārtu tiesu. Ar 45 mačos izcīnītajiem 45 punktiem "Dinamo" joprojām ierindojas 13. vietā Rietumu konferencē, par diviem punktiem apsteidzot Maskavas "Spartak".

Šodienas pretiniecei Jaroslavļas "Lokomotiv" skats uz dzīvi ir krietni pozitīvāks - 46 spēlēs gūtas 22 uzvaras pamatlaikā un izcīnīti 84 punkti, kas Rietumos ļauj ieņemt ceturto vietu. "Lokomotiv" hokejisti jau nodrošinājuši vietu izslēgšanas spēlēs.

Pēdējā spēlē "Lokomotiv" atguvās pēc pirmajā minūtē ielaistajiem vārtiem un viesos ar 4:3 apspēlēja Doņeckas "Donbass". Pie panākumiem ļāva tikt veiksmīga spēle vārtu priekšā - gan tiekšanās pēc atlēkušajām ripām, gan vārtsarga nosegšana. Ar vārtiem un rezultatīvu piespēli izcēlās Sergejs Plotņikovs un Daniils Apaļkovs.

Taču problēmas sagādāja vārtsargs Kērtiss Senfords, kurš divas reizes nespēja noturēt ripu, ļaujot sāncenšiem viegli gūt vārtus.

Pēdējā mačā "Lokomotiv" pirmajā maiņā spēlēja Latvijas valstsvienības uzbrucējs Miķelis Rēdlihs. 29 spēlēs viņš izcēlies ar trīs rezultatīviem metieniem un četrām piespēlēm. Labākā spēle Rēdliham izdevās tieši pirms nedēļas, ar vārtiem un piespēli palīdzot Jaroslavļas klubam viesos pēcspēles metienos pārspēt Čerepovecas "Severstal" - 3:2.

"Lokomotiv" rezultatīvākais spēlētājs ir 36 mačus aizvadījušais un 30 punktus sakrājušais Artjoms Aņisimovs, kurš šonakt spēlēja Kolumbusā. Viņa tuvākais sekotājs ir Plotņikovs, bet par pieciem punktiem mazāk ir pieredzējušā Alekseja Kaļužnija kontā. Zviedru aizsargs Stefans Krunvals izcēlies ar astoņiem vārtiem un 11 piespēlēm.

Regulārajā sezonā "Dinamo" pret "Lokomotiv" ir aizvadījusi deviņus mačus, izcīnot četrus panākumus. Kāpēc lai nepanāktu neizšķirtu? Mača sākums pulksten 19:30, tiešraide kanālā TV6.

Izmantotie resursi:
Континентальная Хоккейная Лига - KHL.RU -...
Sākums - dinamoriga.lv

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-01-22 06:21, pirms 12 gadiem
Pec Jura kalkulacijam,sanak kad vairs Dinamo nedrikst zaudet! lai iegutu ieceretos 20p lai tiktu play-off , 3 zaudejumus piedzivojam, ta ka varam pec idejas 1x zaudet papildlaika .... redzesim veiksmi musejiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-01-22 06:49, pirms 12 gadiem
sidneycrosby1 rakstīja: šo parodiju par hokeju ko šosezon mums demonstrē RD nav vērts vairs skatīt. tas ir pārāk apkaunojoši klausīties, kā autsaideri uzņem līderus.
Šī ir visu laiku sliktāka RD komanda, sākot ar klauniem RD vadības,GM, protams arī paši hokejisti būtu slotas sitiena vērti, īstu cīnīšos un vēlmi uzvarēt nevar redzēt nevienam, iespējams,tikai Raitim.
Un redzams ka Ābols jau nav tas kurš var savākt šos aunus.

Varat fanot ja gribat, necīnīšanās mūsējiem šosezon ir redzama visu laiku un nevajag te stāstīt ka redz mēs jau kā līdzīgs ar līdzīgu cīnāmies, bet tā pat mazliet veiksmes trūkst. Veiksmi neatnāks ja paši spēlēs kā gatavie lamzaki, aizsardzības vispār nav. Kopš nav OZO komandas gars vispār nav.

Un tik turpina visu laiku sapņot par play-off. Aizmirstiet, spēlējiet vismaz atlikušas spēles ar sirdi un dvēseli, lai nav jānoskatās un jāizmet nauda vēlti skatoties kārtējo pazoru ar vienu iebakstītu golu, kas pēc rikošeta ielido.
Atlaist visu kluba vadība, viņi ir Auni, pirmkārt atlaiž katru sezonu komandas līderus, Dārziņu,Hossu,Miķeli,Jāni. Un sapņo par Gagarinu.

Tā esmu Runājis.
neviens neliek skatities!

 +20 [+] [-]

, 2013-01-22 06:51, pirms 12 gadiem
esmu ists savas komandas fans, lai ari Dinamo iest sliikti, vinji mums vienigie tadi! ta ka cienisim viens otru un busim godigi, gan pret sevi un apkartejiem! prieka!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2013-01-22 07:57, pirms 12 gadiem
Teemu Saxon rakstīja: KHL fans, un krievu komandas fans.. Nu vienīgi ka tur daži Latvieši atslido, tas gan..
daži latvieši?
80% no izlases sastāva "atslido" dinamo!
Slēpts komentārs: orientēts uz aizskarošiem tekstiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-01-22 08:46, pirms 12 gadiem
Oļeg! Nevis Dinamo, bet Dynamo. Un nemaz tik slikti Jums neiet. Un visi žurnālisti nav dr*čītāji.
olegs_znaroks rakstīja: esmu ists savas komandas fans, lai ari Dinamo iest sliikti, vinji mums vienigie tadi! ta ka cienisim viens otru un busim godigi, gan pret sevi un apkartejiem! prieka!

     [+] [-]

, 2013-01-22 08:54, pirms 12 gadiem
olegs_znaroks rakstīja: Pec Jura kalkulacijam,sanak kad vairs Dinamo nedrikst zaudet! lai iegutu ieceretos 20p lai tiktu play-off , 3 zaudejumus piedzivojam, ta ka varam pec idejas 1x zaudet papildlaika .... redzesim veiksmi musejiem!
Vai patiešām ir vēl kāds, kurš tic, ka DR vēl ir iespējas tikt Play - Offā ???

     [+] [-]

, 2013-01-22 08:58, pirms 12 gadiem
olegs_znaroks rakstīja: esmu ists savas komandas fans, lai ari Dinamo iest sliikti, vinji mums vienigie tadi! ta ka cienisim viens otru un busim godigi, gan pret sevi un apkartejiem! prieka!
Ja cilvēks maksā samērā lielu naudu, un iet uz arēnu, bet tur slamstu bariņš atslēpo savu algu, vai tā ir cieņa pret līdzjutējiem ???
Jeb, ja cilvēks maksā ļoti lielu naudu, un brauc komandai līdzi izbraukumā, kur tie paši slamsti atdod spēli, vai tā nav nodevība ???
Un par ko man būtu tāda komanda jāciena ?
Starp citu - Arēnā Rīga biļetes ir vienas no dārgākajām ( ja ne visdārgākās ) visā KHL !!!

     [+] [-]

, 2013-01-22 09:05, pirms 12 gadiem
sidneycrosby1 rakstīja: šo parodiju par hokeju ko šosezon mums demonstrē RD nav vērts vairs skatīt. tas ir pārāk apkaunojoši klausīties, kā autsaideri uzņem līderus.
Šī ir visu laiku sliktāka RD komanda, sākot ar klauniem RD vadības,GM, protams arī paši hokejisti būtu slotas sitiena vērti, īstu cīnīšos un vēlmi uzvarēt nevar redzēt nevienam, iespējams,tikai Raitim.
Un redzams ka Ābols jau nav tas kurš var savākt šos aunus.

Varat fanot ja gribat, necīnīšanās mūsējiem šosezon ir redzama visu laiku un nevajag te stāstīt ka redz mēs jau kā līdzīgs ar līdzīgu cīnāmies, bet tā pat mazliet veiksmes trūkst. Veiksmi neatnāks ja paši spēlēs kā gatavie lamzaki, aizsardzības vispār nav. Kopš nav OZO komandas gars vispār nav.

Un tik turpina visu laiku sapņot par play-off. Aizmirstiet, spēlējiet vismaz atlikušas spēles ar sirdi un dvēseli, lai nav jānoskatās un jāizmet nauda vēlti skatoties kārtējo pazoru ar vienu iebakstītu golu, kas pēc rikošeta ielido.
Atlaist visu kluba vadība, viņi ir Auni, pirmkārt atlaiž katru sezonu komandas līderus, Dārziņu,Hossu,Miķeli,Jāni. Un sapņo par Gagarinu.

Tā esmu Runājis.
Nabadziņš, Tev gan gŗuti viss ir slikti. Vari neskatīties.
Bet prieks ka Tu DR spēlētājus augstu vērtē. Mēs Tavuprāt necīnoties nospēlējam 1-2 3-4 4-5 - tad jau mūsējie ir baigi spēcīgie ja 3 spēles pēc kārtas necīnotie szaudē ar 1 vaŗtu starpību un sezonā kopumā ar 1 vārtiem zaudējam 13 spēles, vēl 3 pēc neizšķirta pamatlaikā vēl laikam 3 ar vieniem vārtiem un otrus iemet tukšos.
19 spēles zaudēt sīvi un pie tam necīnoties. Paldies ka Tu tik ļoti paslavēji DR komandu.

  +8 [+] [-]

, 2013-01-22 09:06, pirms 12 gadiem
Breakpoint rakstīja: Ja cilvēks maksā samērā lielu naudu, un iet uz arēnu, bet tur slamstu bariņš atslēpo savu algu, vai tā ir cieņa pret līdzjutējiem ???
Jeb, ja cilvēks maksā ļoti lielu naudu, un brauc komandai līdzi izbraukumā, kur tie paši slamsti atdod spēli, vai tā nav nodevība ???
Un par ko man būtu tāda komanda jāciena ?
Starp citu - Arēnā Rīga biļetes ir vienas no dārgākajām ( ja ne visdārgākās ) visā KHL !!!
Tie kas iet uz hokeju domā savādāk. Tev ir iespēja komandu necienīt un neskatīties. Aizraksti NHL Toronto faniem ka viņi neorientējās hokejā - komanda netiek PO bet viņi fano. Vispār vajadzētu erī Reading faniem to pateikt(futbolā).

 +13 [+] [-]

, 2013-01-22 09:14, pirms 12 gadiem
FUNS rakstīja: Tie kas iet uz hokeju domā savādāk. Tev ir iespēja komandu necienīt un neskatīties. Aizraksti NHL Toronto faniem ka viņi neorientējās hokejā - komanda netiek PO bet viņi fano.
Muļķi kaut kādi, jā.
Un cik komandu netiek Premjerlīgā, netiek citās augstākajās līgās - bet kaut kādi stulbeņi vienalga iet uz stadioniem un hallēm un fano.

Tad jau labāk izlietot laiku lietderīgāk - rakstīt izcili gudrus komentārus. Internetā.

  +4 [+] [-]

, 2013-01-22 09:32, pirms 12 gadiem
FUNS rakstīja: Tie kas iet uz hokeju domā savādāk. Tev ir iespēja komandu necienīt un neskatīties. Aizraksti NHL Toronto faniem ka viņi neorientējās hokejā - komanda netiek PO bet viņi fano. Vispār vajadzētu erī Reading faniem to pateikt(futbolā).
Var piedot zaudējumus, nevar piedot nevēlēšanos spēlēt !!!

  +4 [+] [-]

, 2013-01-22 09:47, pirms 12 gadiem
Noslēgs zaudējumu sēriju?

  +7 [+] [-]

, 2013-01-22 09:48, pirms 12 gadiem
Breakpoint rakstīja: Var piedot zaudējumus, nevar piedot nevēlēšanos spēlēt !!!
Es neredzu nevēlēšanos spēlēt. Jā ir kļūdas, ir jaunie kas mācās spēlēt. Neaizmirsti ka spēlējam ļoti spēcīgā līgā, kur puse no mūsu komandas spēlē tikai tāpēc ka mums ir DR savādāk viņi netiktu KHL.
Katrs spēlē kā prot. Es tieši cienu mūsējos par to ka viņi sitās ka viņi cīnās laukumā, jā meistarība ir mazāka, bet tieši atdeves ziņā - MALAČI. Kāds kādreiz grēko atdevē, bet pamatā tie ir kāds no leģionāriem un arī gadās ka mūsējais-tad ceļš uz Liepāju. Kopumā komanda cīnās bet ja mums ir tik daudz 3-4 maiņas spēlētāji un pietrūkst laba līmeņa klavieru nesēji(bija Sprukts, Luseniuss, Ankipāns jaunāks nekļūst-lūk lieliski melnā darba darītāji augstā līmenī) . Tagad mums ir cīnītāji bet meistarība pietrūkst. Tieši par cīņassparu varu uzteikt komandu, par meistarību ne, par spēles taktisko izpratni-kā kuro reizi, pozīciju izvēle, pieņemtie lēmumi klibo, bet ne cīnīšanās.

     [+] [-]

, 2013-01-22 09:55, pirms 12 gadiem
Breakpoint rakstīja: Vai patiešām ir vēl kāds, kurš tic, ka DR vēl ir iespējas tikt Play - Offā ???
es runaju par Jura kalkulacijam! ne savejam !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-01-22 09:57, pirms 12 gadiem
Breakpoint rakstīja: Ja cilvēks maksā samērā lielu naudu, un iet uz arēnu, bet tur slamstu bariņš atslēpo savu algu, vai tā ir cieņa pret līdzjutējiem ???
Jeb, ja cilvēks maksā ļoti lielu naudu, un brauc komandai līdzi izbraukumā, kur tie paši slamsti atdod spēli, vai tā nav nodevība ???
Un par ko man būtu tāda komanda jāciena ?
Starp citu - Arēnā Rīga biļetes ir vienas no dārgākajām ( ja ne visdārgākās ) visā KHL !!!
nu ibio, es runaju par ko tadu ? manuprat nee, iet uz arenu ir katra cilveka briva izvele! par cik RD sogad sudigi iet uz arenu es personigi neeju, bet speles neizlaizu, skatos pa tv! vnk jasaprot ari tas kad ne jau vnm tiksim playofa, un ne jau vienmer uzvarsim!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-01-22 10:09, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: Vai tad kļūdās tikai jaunie???
no 22/23 jāsāk kapāt
bet ko dara Soča GG Ciba Reķis, nerunājot par uzbrucējiem Meiju Džeriņu kakliņu un ribiņu

Briest mēs li uz OS kvali
Kapāt mūsu jaunie ir iesākuši un pie tam labi, diemžēl meistarība nav tāda kā gribētos. Nav hokejists kurš nekļūdās. Hokejs ir spēle kas sastāv no kļūdām un jebkurā līgā jebkurā spēlē irt daudz kļūdas. Sotniekam laikam lietderības koeficients ir diezgan labs. Nosauc jebkuru komandu jebkurā spēlē un es Tev tajā komandā atradīšu daudz kļūdas. Mēs jau pamanam tikai savējo kļūdas it kā otrai komandai tās nebūtu. Basketbolā , futbolā kļūdas ir daudz mazāk, bet hokejā tās ir spēles būtiska sastāvdaļa.

  +1 [+] [-]

, 2013-01-22 10:19, pirms 12 gadiem
FUNS rakstīja: Es neredzu nevēlēšanos spēlēt. Jā ir kļūdas, ir jaunie kas mācās spēlēt. Neaizmirsti ka spēlējam ļoti spēcīgā līgā, kur puse no mūsu komandas spēlē tikai tāpēc ka mums ir DR savādāk viņi netiktu KHL.
Katrs spēlē kā prot. Es tieši cienu mūsējos par to ka viņi sitās ka viņi cīnās laukumā, jā meistarība ir mazāka, bet tieši atdeves ziņā - MALAČI. Kāds kādreiz grēko atdevē, bet pamatā tie ir kāds no leģionāriem un arī gadās ka mūsējais-tad ceļš uz Liepāju. Kopumā komanda cīnās bet ja mums ir tik daudz 3-4 maiņas spēlētāji un pietrūkst laba līmeņa klavieru nesēji(bija Sprukts, Luseniuss, Ankipāns jaunāks nekļūst-lūk lieliski melnā darba darītāji augstā līmenī) . Tagad mums ir cīnītāji bet meistarība pietrūkst. Tieši par cīņassparu varu uzteikt komandu, par meistarību ne, par spēles taktisko izpratni-kā kuro reizi, pozīciju izvēle, pieņemtie lēmumi klibo, bet ne cīnīšanās.
Ja nemaldos, aizpagājušā sezonā, RD bija comebacku sērija - atspēlējās no -2; -3, un pat no mīnus 4 vārtiem, tad varēja redzēt komandu, kura plēsās par katru golu, parādīja raksturu, neskatoties uz neveiksmēm !!!
Un ko mēs redzam šosezon ??? Labi, nav vairāku vadošo, bet vai tad tāpēc komanda esot vadībā ar +3, minūtes laikā salaiž 3 golus, un rezultātā zaudē. Šosezon redzējām tikai vienu spēli, kurā zaudējot parādīja cīņassparu, tas bija aizvakar, parasti tiek nolaistas rokas un viss tiek palaists pašplūsmā...
Daudzi te brauca virsū Daugaviņam, bet viņš bija viens no nedaudzajiem, kurš cīnījās jebkurā situācijā !!!
Divas trešdaļas spēļu nav iespējams skatīties - garlaicīgas, lēnas un vienmuļas - tas nav meistarības un veiksmes trūkums - tas ir pohuisms !!!

  +1 [+] [-]

, 2013-01-22 10:38, pirms 12 gadiem
Beidzot Miķelis varēs sevi parādīt!

     [+] [-]

, 2013-01-22 10:41, pirms 12 gadiem
Breakpoint rakstīja: Ja nemaldos, aizpagājušā sezonā, RD bija comebacku sērija - atspēlējās no -2; -3, un pat no mīnus 4 vārtiem, tad varēja redzēt komandu, kura plēsās par katru golu, parādīja raksturu, neskatoties uz neveiksmēm !!!
Un ko mēs redzam šosezon ??? Labi, nav vairāku vadošo, bet vai tad tāpēc komanda esot vadībā ar +3, minūtes laikā salaiž 3 golus, un rezultātā zaudē. Šosezon redzējām tikai vienu spēli, kurā zaudējot parādīja cīņassparu, tas bija aizvakar, parasti tiek nolaistas rokas un viss tiek palaists pašplūsmā...
Daudzi te brauca virsū Daugaviņam, bet viņš bija viens no nedaudzajiem, kurš cīnījās jebkurā situācijā !!!
Divas trešdaļas spēļu nav iespējams skatīties - garlaicīgas, lēnas un vienmuļas - tas nav meistarības un veiksmes trūkums - tas ir pohuisms !!!
Daugaviņš? Viņam tā mute ir lielāka, kā varēšana un meistarība .
Indrašis, ka līdz šim nebija redzējis neko vairāk par BAČ, skalda golus vienu pēc otra, NHL stārs knapi 5 golus 35 spēlēs...

Bet to komandas garu būtībā jau izčakarēja bārdainais somu santa – trenerim ir jāgatavo ne tikai komanda fiziski un taktiski, bet jājūt arī komandas morālais un jāseko tam, lai tā tiešām būtu komanda.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-22 10:47, pirms 12 gadiem
Breakpoint rakstīja: Ja nemaldos, aizpagājušā sezonā, RD bija comebacku sērija - atspēlējās no -2; -3, un pat no mīnus 4 vārtiem, tad varēja redzēt komandu, kura plēsās par katru golu, parādīja raksturu, neskatoties uz neveiksmēm !!!
Jā gan, salaida 3-5 golus pirmajā periodā un tad plēsās kā traki, lai izstrebtu atejas bedri. Kad tas divreiz izdevās, tad bija skola rokā.

Bet nafig tad bija jāsalaiž tie 4-5 goli? Tas nebija pohuisms? Tā bija komanda?

Sorry, arī toreiz bija roku nolaišanas un atslidošanas spēles. Uz iedvesmu varēja vinnēt visus (izņemot Salavatu), bet, kad nebija garīgā, tad atslidoja un kāsa arī švakuļiem.

Bet atmiņa mums, kā zināms, ir īsa.

  +5 [+] [-]

, 2013-01-22 10:51, pirms 12 gadiem
Un otrs moments. Smieklīgi lasīt, ka tagad Šehura ir krutais legs, kuru vajag paturēt - pēc divām labām spēlēm, kurās viņu ielika starp Karsumu un Miku.
un Džonsons, iemests pie Žirū un viena nezināmā, tagad esot jāmet ārā nafig.

Irbe teica pareizi: "Publikas acīs tu esi tik labs, cik laba ir bijusi tava pēdējā spēle".

  +3 [+] [-]

, 2013-01-22 11:02, pirms 12 gadiem
aris no pumpuliem rakstīja: Daugaviņš? Viņam tā mute ir lielāka, kā varēšana un meistarība .
Indrašis, ka līdz šim nebija redzējis neko vairāk par BAČ, skalda golus vienu pēc otra, NHL stārs knapi 5 golus 35 spēlēs...

Bet to komandas garu būtībā jau izčakarēja bārdainais somu santa – trenerim ir jāgatavo ne tikai komanda fiziski un taktiski, bet jājūt arī komandas morālais un jāseko tam, lai tā tiešām būtu komanda.
Nesalīddzini to ko nevar salīdzināt,piemēram izlasei Daugaviņš daudz vairāk vajadzīgs.Latvija tāpat uzbrukuma hokeju pret spēcīgām izlasēm nespēlēs ,būs jākapā ,bet iemest tādā hokejā var jeb kurš .Un nav ko ironizēt par NHL zvaigzni Daugaviņš sevi par tādu neuzskata ,betcīnās par vietu ceturtajā maiņā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-22 11:06, pirms 12 gadiem
120 kg varcargs rakstīja: Jā gan, salaida 3-5 golus pirmajā periodā un tad plēsās kā traki, lai izstrebtu atejas bedri. Kad tas divreiz izdevās, tad bija skola rokā.

Bet nafig tad bija jāsalaiž tie 4-5 goli? Tas nebija pohuisms? Tā bija komanda?

Sorry, arī toreiz bija roku nolaišanas un atslidošanas spēles. Uz iedvesmu varēja vinnēt visus (izņemot Salavatu), bet, kad nebija garīgā, tad atslidoja un kāsa arī švakuļiem.

Bet atmiņa mums, kā zināms, ir īsa.
Ja runjam par īso atmiņu - toreiz RD tika PO !!!

  +2 [+] [-]

, 2013-01-22 11:07, pirms 12 gadiem
120 kg varcargs rakstīja: Un otrs moments. Smieklīgi lasīt, ka tagad Šehura ir krutais legs, kuru vajag paturēt - pēc divām labām spēlēm, kurās viņu ielika starp Karsumu un Miku.
un Džonsons, iemests pie Žirū un viena nezināmā, tagad esot jāmet ārā nafig.

Irbe teica pareizi: "Publikas acīs tu esi tik labs, cik laba ir bijusi tava pēdējā spēle".
Šekura labi spēlē jau labu laiku ,bez viņa redz arī Žirū apsīka,bet Karsums ar Indraši atdzīvojās.Bet brīnums tas nav ,jo ja salīdzina visus trīs Zamerikāņus ,tad NHL pieredze Šekuram vislielākā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-01-22 11:10, pirms 12 gadiem
aris no pumpuliem rakstīja: Daugaviņš? Viņam tā mute ir lielāka, kā varēšana un meistarība .
Indrašis, ka līdz šim nebija redzējis neko vairāk par BAČ, skalda golus vienu pēc otra, NHL stārs knapi 5 golus 35 spēlēs...

Bet to komandas garu būtībā jau izčakarēja bārdainais somu santa – trenerim ir jāgatavo ne tikai komanda fiziski un taktiski, bet jājūt arī komandas morālais un jāseko tam, lai tā tiešām būtu komanda.
Par Peku piekrītu, par Daugaviņu - nē !!!
Komandā katram ir savs uzdevums, lai kāds iemestu, citam ir jāizdara melnais darbs. Indrašis nav Malkins vai Datcjuks, kurš pats sev var izveidot momentu, apvest visu maiņu un pats arī iemest !!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-01-22 11:22, pirms 12 gadiem
flake rakstīja: Jaskrien ladet totika uz ZAAAGJI 1.75 LOKO
neabdezinies tik,skaties kad rit nav nepieciesama sms credit palidziba.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-22 11:24, pirms 12 gadiem
Breakpoint rakstīja: Ja runjam par īso atmiņu - toreiz RD tika PO !!!
Tu domā, toreiz, kad RD konkurenti uz PO bija Spartak un Vitjaz? Un astotās vietas liktenis izšķīrās starp RD un Minsku un/vai Torpedo un/vai CSKA? Un nevis tagad, kad konkurenti uz 7. un 8. vietu ir septiņas vai astoņas komandas - kurās, starp citu, spēlē vairāki (mūsu līmenim) teicami mūsējie spēlētāji, kas RD noteikti būtu starp līderiem.

Es runāju nevis par PO, bet par to, ka "agrāk bija krutā komanda, kas visus baigi sita, bet tagad visiem pofig".

Bet tiešām - nav jēgas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-01-22 11:35, pirms 12 gadiem
120 kg varcargs rakstīja: Un otrs moments. Smieklīgi lasīt, ka tagad Šehura ir krutais legs, kuru vajag paturēt - pēc divām labām spēlēm, kurās viņu ielika starp Karsumu un Miku.
un Džonsons, iemests pie Žirū un viena nezināmā, tagad esot jāmet ārā nafig.
Tad kad Šekura spēlēja ar Žirū, pēdējam bija 6 vārti 6 spēlēs, Karsumam tajā pašā laikā 0+1 ar Džonsonu.
Tad kad Šekuru ielika ar Karsumu, Mežonim 4 bankas 4 spēlēs (Žirū ar Džonsonu tikmēr 0).

  +1 [+] [-]

, 2013-01-22 11:50, pirms 12 gadiem

  +1 [+] [-]

, 2013-01-22 12:00, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: palikušas 2 ultras - Funs un Kombulis
Palikuši eksperti un heiteri (kas ir viens un tas pats un esot šeit pierāda savu sporta mīlestību)
Paldies ka apgaismo mūs un atver acis uz pasauli, atkal jaunums no Tevis, izrādās komentāru rakstīšana apliecina mīlestību pret sportu. Man draugi visi sporto, pamatā spēlē hokeju amatieros, reizēm uzalaiž basi, futbolu, apmeklē vai skatās pa TV RD, hokeja izlases spēles, bet neviens neraksta komentārus.

  -1 [+] [-]

, 2013-01-22 12:07, pirms 12 gadiem
Negribas reklamēt citu portālu, bet par cik šeit viss notiek ļoti lēni, tad: palasiet šeit, interesanti: TVNET :: Hokejs - «Dinamo» vadība: Komandas...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-01-22 12:11, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: palikušas 2 ultras - Funs un Kombulis
Palikuši eksperti un heiteri (kas ir viens un tas pats un esot šeit pierāda savu sporta mīlestību)
Glupu tekstu rakstīšana un heitošana no jūsu puses diezvai ir saistāma ar sporta mīlestību – drīzāk tas liecina, ka dzīvē kaut kas nav īsti labi...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-22 12:31, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: palikušas 2 ultras - Funs un Kombulis
Palikuši eksperti un heiteri (kas ir viens un tas pats un esot šeit pierāda savu sporta mīlestību)
Vai Tu sauc par ultru to kurš vienmēr ir kopā ar komandu. Tas kurš atbalsta tikai tad kad uzvar-tie nav līdzjutēji.

     [+] [-]

, 2013-01-22 12:32, pirms 12 gadiem
Vienmēr kopā ar DINAMO!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2013-01-22 13:12, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: Ultra ir tas, kas akli saredz labo sliktajā
būt par RĢ komandu politiski ir nepieņemami
būt par spēlētājiem OK - OS, izlases sakarā

Redzi mēs t.s. heiteri - patiesībā sporta draugi (nenoliedzu arī ultras kā sporta draugus iespējams), RĢ sekojam kā sporta fenomenam gan priekos gan bēdās
MUMS NEPĀRMEST. Pārmet tiem simtiem, kas te nozuda pēc 3 zāģa sezonā
Kapēc viņiem kaut kas būtu jāpārmet? Tu taču pats gribēji lai viņi nozūd, portāls arī gadiem neko nedarija lai ierobežotu spamošanu, nu tagad loģisks rezultāts, sc.com ļoti pelnīti grimst.
Domā citos portālos sēž idioti ka neļauj troļļot, nē, viņi zina ar ko tas ilgtermiņā var beigties, Tu taču arī neej uz vietām kur tas ir nepatīkami. Paskaties kas darās tehnoloģiju portālos, mūsdienās visiem ir kāda moderna ierīce, bet pamēģini tur uzrakstīt kaut vai piecus komentārus bla-bla-bla, Tu to portālu vairs no savas IP neatvērsi. Nobanos 10, bet atnāks 500.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-22 13:24, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: Ultra ir tas, kas akli saredz labo sliktajā
būt par RĢ komandu politiski ir nepieņemami
būt par spēlētājiem OK - OS, izlases sakarā

Redzi mēs t.s. heiteri - patiesībā sporta draugi (nenoliedzu arī ultras kā sporta draugus iespējams), RĢ sekojam kā sporta fenomenam gan priekos gan bēdās
MUMS NEPĀRMEST. Pārmet tiem simtiem, kas te nozuda pēc 3 zāģa sezonā
Pārmet tiem simtiem, kas te nozuda pēc 3 zāģa sezonā – .

Par ko viņiem pārmest? Par to ka viņi neturpina rakstīt atejā un izgāztuvē, ko sauc par SC hokeja komentāru sadaļa, kuru par tādu ateju ir pārvērtuši paši SC darboņi, ar savu bezdarbību?

Piekrītu Agrim – normālo portālos liela daļa no šeit heitojošajiem tirliņiem būtu jau sen izmesti ārā....

     [+] [-]

, 2013-01-22 13:25, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: Cik Tu vari malt šo dziesmu!!!
Bet viņam ir taisnība un tu pats labi saproti, tikai negribi atzīt...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-01-22 13:41, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: Ultra ir tas, kas akli saredz labo sliktajā
būt par RĢ komandu politiski ir nepieņemami
būt par spēlētājiem OK - OS, izlases sakarā

Redzi mēs t.s. heiteri - patiesībā sporta draugi (nenoliedzu arī ultras kā sporta draugus iespējams), RĢ sekojam kā sporta fenomenam gan priekos gan bēdās
MUMS NEPĀRMEST. Pārmet tiem simtiem, kas te nozuda pēc 3 zāģa sezonā
ES vienkārši rakstu par labo, jo pēc dabas esmu optimists, jo esmu pilnībā pārliecināts ka domājot , rakstot, interesējoties par labo Tu pievelc sev dzīvē pozitīvo. Tie kas meklē slikto , akcentē to ,tiem arī dzīvē veidojas, rodas problēmas. Ciest nevaru visādus čīkstuļus, ja kaut kur lamā valdību vai ministrus parasti izvairos vai eju prom-kāpēc klausīties negatīvo katru dienu un neko nemainīt.
Gribi negatīvo lūdzu.
žēl ka daudziem spēlētājiem nav progress spēlē(es nedomāju cīnīšanos vai atdevi bet patiešām tāds ka būtu 1-2 maiņas cienīgs).
Kur ir maiņa Bukarts-Džeriņš-Meija. mēs jau sākam Džeriņu slavēt ka ir tagad 8 vārti un kaut kas līdzīgs labai spēlei. Arī no Džeriņa gaidīju šajā vecumā daudz vairāk, par abiem pārējiem nerunājot.
Aizsargi sāka spēlēt šogad sliktāk, jo Peka iedomājās ka spēka spēli ir jādominē un tas prasīja ļoti daudz spēka. Mūsējie fiziski ir ļoti spēcīgi, ja sezonas pirmā pusē gandrīz jebkuru komandu noskrējām, spēka spēlē bijām pārāki, bet ar to ir par maz-spēles izpratnes ziņā sākam klibot. Peka salauza komandu un spēlētāji kļuva mazāk meistarīgi, jo no viņiem prasa to ko viņi tik labi neprot. Nu Ņiživijs un spēka spēle - kādas muļķības.
Kļūdas ir šogad vairāk kā citos gados, regulāri stabili zaudējam 3.periodu 2 gadu pēc kārtas, pie tādas joņošanas nevar visu laiku izturēt. Tagad pie Ābola sāk uzlaboties statistika 3.periodā.
Es neredzu nevienu tādu labu jauno, kurš būtu DR un izlases vilcējs.
Indrašis-labi iemet, bet hokejs jaskatās kopumā, ja Tu iemet 3 vārtus bet Tevis dēļ zaudē 4(protams tas domāts piemēram nevis konkrēti) tad esi aizvadījis sliktu spēli, bet lielākā daļa skatītāju tikai redz cik vārti, piespēles, un rupjās kļūdas, bet neredz kurš nav savā vietā, kurš nenotur spēlētāju. Kura dēļ iziet 1 pret vārtsargu(tur nevar vainot 2 aizsargus bet gan vienu).
Mums pagaidām ir vesels bars kuri cīnās sitās, bet neaug meistarīgi spēlētāji. Pats saistīju cerības ar Bukartu, jo pirms gada teicu viņš met visur tikai ne DR. Tagad pazudis kā uzbrucējs..vai uz laiku?
Nepatika Peka kā treneris(primitīvs) , vārtsargi(nav pirmā vārtsarga), zuda ticība saviem spēkiem, meistarības līmenis ir stipri zemāks par vadošiem klubiem.
Vai man jāakcentē negatīvais, cilvēki ir vērsti uz progresu un jebkurā vietā , jebkurā situācijā meklēju plusus. Šitie ņūģveidīgie,kuri visu laiku lamā DR-tie taču ir tādi kuri vienmēr meklē kaut ko lamājamu nevis patiešām analizē spēli, komandu. Tie ir dzīves apdalīti,kuriem pašiem dzīvē nav veicies, viņi nav līdzjutēji, tie ir cilvēki kuri tā izlādē savas negatīvās emocijas. Viņi vienmeŗ atradīs ko palamāt.
Bet teicienam "būt par līdzjutēju DR ir politiski nepieņemami" par 100% nevaru piekrist.

     [+] [-]

, 2013-01-22 13:44, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: Nav taisnība.
Mums ir demokrātīja un tirgus ekonomika, bet viens lietotājs te grib uzspiest savu gultas saklāšanas kārtību
Ar demokrātiju te nav nekāda sakara.
Tu taču savās mājā neļauj nevienam pieķēzīt kaktus un pats to nedari un pieļauju, ka kārtību arī uzturi savā mājā, sētā uttt.

Savukārt SC ļauj lietotājiem portāla diskusiju pārvērst par izgātuvi un ateju...

  +1 [+] [-]

, 2013-01-22 14:02, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: Nav taisnība.
Mums ir demokrātīja un tirgus ekonomika, bet viens lietotājs te grib uzspiest savu gultas saklāšanas kārtību
Nepiesedz savas vājības ar atrunām par demokrātiju, privātā biznesā nav un nevar būt nekādas demokrātijas tā kā Tu izproti.
Jā tirgus ekonomika un cilvēki brīvi izvēlās iet uz citiem portāliem, kur nav tāds bardaks.
Jūs jau paši viņu sačakarējāt, reitings krīt, ieņēmumi samazinās, loģiski žurnālistiem vairs nevar maksāt konkurētspējīgas algas, publikāciju kvalitāte krīt.
Man šeit ir daži cilvēki ar kuriem sarakstos PM, ir daži sakarīgi cilvēki kuru viedoklī ir verts ieklausīties, ja nebūtu šo cilvēku kuri nekādīgi nav saistīti ar sc.com, es arī te vairs neatrastos.
Tu varbūt uzskati ka RD faniem bija pienākums cīnīties ar Jums???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-01-22 14:39, pirms 12 gadiem
Nu re, Rīgai sezona ar nebeigsies februāra vidū. Varēs sisties par Nadeždas kausu
Хоккей на AllHockey.Ru - Медведев: Клубы КХЛ,...

  -2 [+] [-]

, 2013-01-22 14:41, pirms 12 gadiem
FUNS rakstīja: Tie kas iet uz hokeju domā savādāk. Tev ir iespēja komandu necienīt un neskatīties. Aizraksti NHL Toronto faniem ka viņi neorientējās hokejā - komanda netiek PO bet viņi fano. Vispār vajadzētu erī Reading faniem to pateikt(futbolā).
ja bet Toronto speletāji spēle tapec ka viņi grib spelēt un fani to redz nevis spēlē jo viņiem ir līgums

     [+] [-]

, 2013-01-22 14:46, pirms 12 gadiem
Медведев: Клубы КХЛ, не попавшие в плей-офф, разыграют Кубок Надежды
22.01.2013 16:27
Президент КХЛ Александр Медведев рассказал о новом турнире – розыгрыше Кубка Надежды, за который в феврале и марте этого года поспорят 10 клубов, не прошедших в плей-офф.

- Сегодня днем я, как президент КХЛ, утвердил положение о проведении нового кубкового турнир. В этом турнире будут участвовать все команды лиги, не сумевшие завоевать путевки в розыгрыш Кубка Гагарина. Стартует он в третьей декаде февраля и продлится до 20 марта. Победитель получит главный трофей этого соревнования – Кубок Надежды, - утверждает Медведев.

Он объяснил, по какой схеме пройдут игры на Западе, где в плей-офф не попадут шесть команд, а не четыре, как на Востоке: "Да, поэтому на "Западе" 21 и 23 февраля, в праздничный для наших болельщиков день, состоятся квалификационные матчи, и два клуба окажутся лишними. Ну а далее, как в розыгрыше Кубка Гагарина. Плей-офф, начиная с четвертьфинала, но в рамках конференций. В итоге в главной утешительной серии встретятся лучшие клубы "Запада" и "Востока". Естественно, из тех, кто не пробился в розыгрыш Кубка Гагарина".

- В последнее время много говорилось о несовершенстве нашего календаря, согласно которому у десяти клубов лиги каникулы начинались бы 17 февраля и продолжались бы едва ли не полгода. Лига и сама не раз признавала недостатки столь раннего завершения "регулярки", но это, сами понимаете, было сделано не по нашей инициативе, ведь мы были обязаны идти навстречу интересам национальной сборной. Понимая особенность данной ситуации, мы и приняли решение запустить Кубок Надежды. Причем надеемся, это будет не разовая акция, а многолетний проект, - утверждает президент КХЛ.

По его словам, почти все клубы откликнулись на такую инициативу: "Да, почти все команды КХЛ идею поддержали. Тем более что лига взяла на себя ряд обязательств – мы закрываем расходы на транспорт, судей и так далее. Плюс формируем определенный призовой фонд. Важно подчеркнуть, что новый Кубок и в интересах национальной команды. У некоторых кандидатов в сборную России перед майским чемпионатом мира могли возникнуть каникулы продолжительностью в два с половиной месяца. Теперь же никто из соревновательного графика надолго не выпадет". mums ir vel iespeja

     [+] [-]

, 2013-01-22 14:47, pirms 12 gadiem
КХЛ объяснила структуру проведения Кубка Надежды
22.01.2013 16:39
Сезон для команд КХЛ, не сумевших пробиться в розыгрыш Кубка Гагарина, продлится до конца марта, сообщает официальный сайт лиги.

КХЛ принято решение об учреждении Кубка "Надежды" – турнира с участием шести команд Западной конференции и четырех – Восточной, не попавших в плей-офф.

Турнир на Кубок "Надежды" пройдет в формате "плей-аут". В каждой конференции клубы получат номера "посева" в порядке убывания результатов по итогам регулярного чемпионата (в Западной конференции – с 9 по 14, в Восточной – с 9 по 12). Команды Восточной конференции начинают розыгрыш со стадии четвертьфинала, команды Западной конференции, получившие номер посева с 11 по 14, начнут турнир с квалификационного раунда, по итогам которого две сильнейшие команды пройду в четвертьфинал.

КХЛ осуществит финансирование призового фонда турнира, судейство и инспектирование матчей, а также изготовит Кубок "Надежды", который получит победитель розыгрыша, и индивидуальные трофеи для хоккеистов, признанных лучшим вратарем, защитником и нападающим по итогам турнира.

  +1 [+] [-]

, 2013-01-22 14:48, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: Visu haju Tu cel ap vienu mazu tēmu Ģinamo
te ir 10tiem citu tēmu un rakstu, kur viss iet uz urrā. tāpat plēšas EPL ar LA Ligu, Skonta ar LM, VEF ar BKV. Kapēc Tu tur neko nesaki, bet te Tev viedokļu atšķirību nometnes ir nogalinošas.

kas ir PM?

Mūsu mērķis ir tautas apgaismošana. Skan salkani, bet pašokupācija ir drausmīga. nesaki ne 5, ka +5 vietas RD sastāvā Ušakovam Rīgā būs uz latviešu rēķina, kas, KHL varā esot, būs uzrāvušies, uz mīļo labo krievu darbiem.
Tā sistēma ir dziļāka. Un nevienā mirklī nenoliegsim, ka politiskais RĢ zemteksts ir tas, kas te liek durt nost šo usni

Kaut izdotos izlasei tikt uz Sočiem!!!
'' Mūsu mērķis ir tautas apgaismošana. Skan salkani, bet pašokupācija ir drausmīga. nesaki ne 5, ka +5 vietas RD sastāvā Ušakovam Rīgā būs uz latviešu rēķina, kas, KHL varā esot, būs uzrāvušies, uz mīļo labo krievu darbiem. '' -


ja tu šito patiesi domā, tavs stulbums ir neizmērojams

Esi drošs, bars ar latviešiem nobalsos par SC un ušakovu, bet tam absolūti nekāds sakars nebūs ar hokeju Dinamo un KHL.
Tas būs dēļ mūsu ''izcilās'' latviskās valdības un saiemas, kas DARA VISU, LAI PAR VIŅIEM NEBALSOTU....

Un plus vēl uzprasi, kam gribi, lai nu ar ko, bet ar Ušakovu un SC partiju Dinamo Rīga nevienam neasociējas...

     [+] [-]

, 2013-01-22 14:53, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: Bravo par atklāsmi. No ultras automātiski tieci atkaitīts : )
Es arī ap sevi vācu labo un gaišo, bet tas sevī ietver tumšā un sliktā ravēšanu. Man nepatīk krievu un Krievijas milzīgā ietekme Latvijā. Tāpēc tai pretojos. Jā cieš sportisti, bet maniem pēcnācējiem nevajag dažus 10 labi apmaksātus hokejistus, bet gan latviskāku valsti un zemi.

par 100% nevari piekrist, bet par 50 % gan jau ka vari...

Lai izlases džeki šodien gūst pārliecību!
''...Tāpēc tai pretojos. Jā cieš sportisti, ...'' - šitas ir vienkārši izcili
Cieš sportististi no kaut kāda mēslīga portāliņa heiteru bariņa komentāriem

  +1 [+] [-]

, 2013-01-22 15:03, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: Bravo par atklāsmi. No ultras automātiski tieci atkaitīts : )
Es arī ap sevi vācu labo un gaišo, bet tas sevī ietver tumšā un sliktā ravēšanu. Man nepatīk krievu un Krievijas milzīgā ietekme Latvijā. Tāpēc tai pretojos. Jā cieš sportisti, bet maniem pēcnācējiem nevajag dažus 10 labi apmaksātus hokejistus, bet gan latviskāku valsti un zemi.

par 100% nevari piekrist, bet par 50 % gan jau ka vari...

Lai izlases džeki šodien gūst pārliecību!
Un par latviskāku valsti un zemi vari aizmirst - jebkurā gadījumā Latvija jau ir kļuvusi un kļūs vēl nelatviskāka - sen tie laiki ir beigušies ''ar pastalām, bet brīvā Latvijā'', cik simti tūkstoši nav aizbraukuši un brauc vēl, un tur nav pie vainas krievi, bet tāpat mūsu izcilie latviešu valstvīri, kas darīja visu vai arī nedarīja neko, kad vajadzēja, lai tā nenotiktu....

Cēsu ķīnieši jau fano par svaigo gaisu un par to ka nav pārapdzīvotība u ka viss ir tik labi - šeit viņie arī nav ierobežojums uz vienu bērnu, tā ka gaidi, ka sāks nākt iekšā arvien vairāk visi pakiji, afgāņi, ķīnieši utt. - krievi liksies labākie draugi....

  -1 [+] [-]

, 2013-01-22 15:19, pirms 12 gadiem
aris no pumpuliem rakstīja: ''...Tāpēc tai pretojos. Jā cieš sportisti, ...'' - šitas ir vienkārši izcili
Cieš sportististi no kaut kāda mēslīga portāliņa heiteru bariņa komentāriem
ko tu!! vismaz ir par ko paņirgt par dažiem klauniem, ja garlaicīgi paliek! Nez viņi točna domā ka kaut ko baigi ietekmē? izskatās jau ka tikai ākstās, jo skolā uzmanības trūkst.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-22 15:43, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: atkal Tu banalizē
nevis ar pastalām brīvā Latvijā un nevis ar vergu grašiem ES-bā
bet ar ražošanu un vidējo biznesu brīvā Latvijā (skat. metālapstrādi,kokapstrādi un farmāciju)

valstvīrus paši braucēji savēlēja, paši nestājās partijās, paši deva 5ukus u.t.t
kāda miesa, tāda galva
Bet tur jau ir tā lieta, ka krievam ir ne pirkstu nevajadzēja piedurt, paši latvieši visu izdarīja, lai būtu tā kā tagad

     [+] [-]

, 2013-01-22 15:55, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: Es apzinos, ka Projekta izsvēpēšana dažiem iegriež, BET
vai ir kāds pavērtējis, cik uz RĢ rēķina ir pazudis vietējais hokejs, cik sporta garāmejošs zinītājs (mājsaimniece) ir novērsies no mūsu reģionālajām komandām futenē, basī, volejā
Vai kāds ir pavērtējis, cik bling bling izgrūstā nauda nenorauj citiem sporta produktiem dzīvi
Un tas pats lielā mērā tagad uz VEF attiecās VTB sakarā, uzmetot pilnībā BBL un lbl aprejot (par ko ventiņi momentāni sadeva pa bikšelēm)

RĢ Projekts ir sekmīgs, bet tāpat kā Latvijā bagātie ir bagāti uz citu, nevis sava ražīgumu un intelekta, rēķina, tāpat arī RĢ ir liels uz sava lieluma, nevis pamatīguma rēķina

pūt astē! nemainīšu domas

Vietējais hokejs pazuda pateicoties latviešiem un latviešu politiķu neizdarības dēļ radītajai krīzei nevis RD.
Un par vietējo hokeju, pat LAČ augstākajā punktā treknajos Samsunglīgā, atskaitot Daugavpili un pleijofus, interese bija nekāda – uz Znaroka vadītajiem LSPA perspektīvajiem puišiem ar BEZMAKSAS ieeju Rīgas Sporta pilī sanāca labi ja 200 cilvēki...

Nevajag meklēt vainīgo tur, kur to nav. Latvijas sporta līdzjūtējs parastais ir izlepis un ja kāds sporta veids nav augstā līmenī – viņš par to neinteresējas un neapmeklē.
Tie kam interesē futbols - skatās EPL, LA Liga, Bundes, Serie A – nevis iet uz stadioniem, jo lokālpatriotisms ir zemā līmenī, tāpat arī spēlētāju rādītais sniegums, salīdzinot ar Eiropas labākajām līgām, ir zemā līmenī Tas pats attiecas uz pārējiem sporta veidiem...

  -1 [+] [-]

, 2013-01-22 15:57, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: man smiekli nenāk!!!
Purvciema izriģipsētā dzīvoklī dzīvojot, jau nejūt, kā Latvija iztek caur pirkstiem...
Dēļ tādiem kā tu, kas meklē visu laiku ienaidniekus un plātās ar patriotiskiem saukļiem, nevis kaut ko dara lietas labā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-22 16:22, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: Tu runā no skatītāju viedokļa
aprunājies ar Lases, Ozolnieku, BKV, LM menedzeriem
vai vismaz ieklausies, ko viņi pasaka starp rindām
Nav skatītāju, nav naudiņas, viss ir vienkārši...

Ieklausies, ko saka maksātspējīgu uzņēmumu marketinga vadītāji – nav viņiem jēga ieguldīt naudu komandās, uz kuru spēlēm atnāk 200-300 skatītāji labākajā gadījumā un vārbūt kādi 500-1000 cilvēki interesējas par to komandu, par to pašu naudu 30x lielāku atdevi viņi gūst ar parastu kampaņu medijos...

     [+] [-]

, 2013-01-22 16:24, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: Tu esi naivs
Tu domā, ka LTF/LC bija bez krievu rokas
Ko igauņi teica latviešiem - nelaidiet krievu naudu ar savu banku Šveici iekšā, ielaidīsiet tikumus
un tā arī ir
neabsolutizē
Pati latviešu tauta vēlēja, paši latvieši bija pie varas – te nav ko absolutizēt, fakti ir uz sejas...

     [+] [-]

, 2013-01-22 16:26, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: mani draugi, kolēģi, radi zina, cik es izdaru
darītājs - vairāk gan izskaties pēc prasta mutes bajāra...

     [+] [-]

, 2013-01-22 16:59, pirms 12 gadiem
Vārtos cerams būs taburete,ne Jučers.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-22 17:23, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: nerunā kā krievs - fakti na lico
To es speciāli ierakstīju, zinu, ka tas ir rusicisms

     [+] [-]

, 2013-01-22 17:23, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: Tu pat nav man redzējs, bet sak iztās...
Kā Negatiev teiktu, tev sākas bērnu komentāri
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-01-22 18:06, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: Nu ja Tu pats nolaidies līdz līmenim, ka nepazīstamu cilvēku sauc par mutes bajāru, tad... nākamreiz vispār nekomentēšu
Jūs abi esat slimi..

     [+] [-]

, 2013-01-22 18:07, pirms 12 gadiem
Par Dinamo uzvaru un Miķelim banku!

kur netā varēs redzēt?

     [+] [-]

, 2013-01-22 18:10, pirms 12 gadiem
siikais12 rakstīja: Par Dinamo uzvaru un Miķelim banku!

kur netā varēs redzēt?
tv3play.lv kur vnmr var redzēt mājas spēles.

     [+] [-]

, 2013-01-22 18:11, pirms 12 gadiem
Artis39 rakstīja: tv3play.lv kur vnmr var redzēt mājas spēles.
man kompim kkas gļuko nevaru tur redzēt
pagājušo reiz bija kāds stremu iemetis kkādu

     [+] [-]

, 2013-01-22 18:20, pirms 12 gadiem
Melissa rakstīja: Viena nianse. Par ķīniešiem garām, ķīnietim nav vajadzīga lielā Latvija un tās "dabas resursi". Viltīgais dzeltenais jau sen tēmē uz citu valsti
Tev nav taisnība, kā reizi ķīnietis stāstīja, cik viss te labi un forši – atceries, aziāti ir strādīgi, viņiem jau gēnos ir tas, ka ja tu nekustināsi rociņas, galvu un pakaļu, tu būsi mazs mēsliņš, viens no pusotra miljarda – putekļa vērtībā...
Labu laiku atpakaļ skatījos krievu raidījumu – Krievijas laukos, kamēr krievu mužiki dzer bez apstājas un izpārdod pēdējo metālu, ko var atrast vai nozagt, tikmēr ķīniešiem jau radies tāds kolhozs, kur viss aug un notiekas, zeme apstrādāta, lopi simtiem uttt. un nauda nāk...

Tas pats būs Latvijas laukos – kamēr Latvijas lauku bāleliņš ar 2l apinīti sēdēs pie veikala, lamājot valdību, tikmēr ķīnieši jau būs uzcēluši tādu saimniecību un pieaicinājuši visus savu ķīnas radus, ka tu nepaspēsi ne acis pamirkšķināt, ka kādā Latvijas rajonā dominējošā valoda būs ķīniešu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-01-22 19:01, pirms 12 gadiem
jautājums, kāpēc vārtos neliek telkvistu ?

  -1 [+] [-]

, 2013-01-22 19:11, pirms 12 gadiem
Un tomēr paldies tiem kas to projektu tur-cerams ka paliks gudrāki pēc šīs sezonas un virzīsimies uz augšu jo savādāk bez DINAMO un VEF mums te ir liels varžu dīķis!Cerot uz izdošanos un biļešu cenu smazinājumu pēdējām februāra spēlēm!

     [+] [-]

, 2013-01-22 19:29, pirms 12 gadiem
Aisha arī nemāk Latvijas himnu...

     [+] [-]

, 2013-01-22 20:04, pirms 12 gadiem
Vixx rakstīja: jautājums, kāpēc vārtos neliek telkvistu ?
Vrbt tāpēc, ka vinjam trauma? O_o