Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" sēriju noslēgs, uzņemot Miķeli Rēdlihu

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

"Dinamo" sēriju noslēgs, uzņemot Miķeli Rēdlihu
Miķelim Rēdliham šovakar būs jācīnās pret brāļiem
Foto: Gints Ivuškāns, f64

Šovakar četru mājas spēļu sēriju noslēgs Kontinentālās hokeja līgas klubs Rīgas "Dinamo", kas iepriekšējos trīs mačos cietis neveiksmes. Pulksten 19:30 rīdziniekiem pretī stāsies Jaroslavļas "Lokomotiv" ar uzbrucēju Miķeli Rēdlihu ierindā. Tiešraide kanālā TV6.

Rīgas "Dinamo" hokejisti pēdējos trīs mačus zaudējuši ar vienu vārtu starpību. Pret Rietumu konferences līderi Sanktpēterburgas SKA rīdziniekiem izdevās jau astotajā minūtē izvirzīties vadībā, un, spēlei šķērsojot ekvatoru, rezultāts joprojām bija 1:0. Tomēr viesi nodemonstrēja augstāku individuālo meistarību -, pateicoties Viktora Tihonova četras minūtes pirms mača beigām gūtajiem vārtiem, SKA no Rīgas aizveda trīs punktus, uzvarot ar 2:1.

Savukārt spēlēs pret Ņižņijnovgorodas "Torpedo" un Mitišču "Atlant" mājiniekiem neizdevās izvirzīties vadībā. Piektdien pret "Torpedo" rīdzinieki atspēlējās tikai trīs reizes, piedzīvojot neveiksmi ar 3:4, bet svētdien pret "Atlant" zaudējums ar 4:5. Tiesa, 53. minūtes ievadā "Dinamo" atradās iedzinējos ar četru vārtu deficītu, taču izcēlās aizsargi Arvīds Reķis un Jēkabs Rēdlihs, vārtus ceturto maču pēc kārtas guva kapteinis Mārtiņš Karsums.

Par punktiem pacīnīties izdevās, bet tos iegūt - ne. No 14 savā laukumā piedzīvotajiem zaudējumiem "Dinamo" tieši pusē piekāpušies par vienu vārtu tiesu. Ar 45 mačos izcīnītajiem 45 punktiem "Dinamo" joprojām ierindojas 13. vietā Rietumu konferencē, par diviem punktiem apsteidzot Maskavas "Spartak".

Šodienas pretiniecei Jaroslavļas "Lokomotiv" skats uz dzīvi ir krietni pozitīvāks - 46 spēlēs gūtas 22 uzvaras pamatlaikā un izcīnīti 84 punkti, kas Rietumos ļauj ieņemt ceturto vietu. "Lokomotiv" hokejisti jau nodrošinājuši vietu izslēgšanas spēlēs.

Pēdējā spēlē "Lokomotiv" atguvās pēc pirmajā minūtē ielaistajiem vārtiem un viesos ar 4:3 apspēlēja Doņeckas "Donbass". Pie panākumiem ļāva tikt veiksmīga spēle vārtu priekšā - gan tiekšanās pēc atlēkušajām ripām, gan vārtsarga nosegšana. Ar vārtiem un rezultatīvu piespēli izcēlās Sergejs Plotņikovs un Daniils Apaļkovs.

Taču problēmas sagādāja vārtsargs Kērtiss Senfords, kurš divas reizes nespēja noturēt ripu, ļaujot sāncenšiem viegli gūt vārtus.

Pēdējā mačā "Lokomotiv" pirmajā maiņā spēlēja Latvijas valstsvienības uzbrucējs Miķelis Rēdlihs. 29 spēlēs viņš izcēlies ar trīs rezultatīviem metieniem un četrām piespēlēm. Labākā spēle Rēdliham izdevās tieši pirms nedēļas, ar vārtiem un piespēli palīdzot Jaroslavļas klubam viesos pēcspēles metienos pārspēt Čerepovecas "Severstal" - 3:2.

"Lokomotiv" rezultatīvākais spēlētājs ir 36 mačus aizvadījušais un 30 punktus sakrājušais Artjoms Aņisimovs, kurš šonakt spēlēja Kolumbusā. Viņa tuvākais sekotājs ir Plotņikovs, bet par pieciem punktiem mazāk ir pieredzējušā Alekseja Kaļužnija kontā. Zviedru aizsargs Stefans Krunvals izcēlies ar astoņiem vārtiem un 11 piespēlēm.

Regulārajā sezonā "Dinamo" pret "Lokomotiv" ir aizvadījusi deviņus mačus, izcīnot četrus panākumus. Kāpēc lai nepanāktu neizšķirtu? Mača sākums pulksten 19:30, tiešraide kanālā TV6.

Izmantotie resursi:
Континентальная Хоккейная Лига - KHL.RU -...
Sākums - dinamoriga.lv

  +3 [+] [-]

, 2013-01-22 11:02, pirms 12 gadiem
aris no pumpuliem rakstīja: Daugaviņš? Viņam tā mute ir lielāka, kā varēšana un meistarība .
Indrašis, ka līdz šim nebija redzējis neko vairāk par BAČ, skalda golus vienu pēc otra, NHL stārs knapi 5 golus 35 spēlēs...

Bet to komandas garu būtībā jau izčakarēja bārdainais somu santa – trenerim ir jāgatavo ne tikai komanda fiziski un taktiski, bet jājūt arī komandas morālais un jāseko tam, lai tā tiešām būtu komanda.
Nesalīddzini to ko nevar salīdzināt,piemēram izlasei Daugaviņš daudz vairāk vajadzīgs.Latvija tāpat uzbrukuma hokeju pret spēcīgām izlasēm nespēlēs ,būs jākapā ,bet iemest tādā hokejā var jeb kurš .Un nav ko ironizēt par NHL zvaigzni Daugaviņš sevi par tādu neuzskata ,betcīnās par vietu ceturtajā maiņā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-22 11:06, pirms 12 gadiem
120 kg varcargs rakstīja: Jā gan, salaida 3-5 golus pirmajā periodā un tad plēsās kā traki, lai izstrebtu atejas bedri. Kad tas divreiz izdevās, tad bija skola rokā.

Bet nafig tad bija jāsalaiž tie 4-5 goli? Tas nebija pohuisms? Tā bija komanda?

Sorry, arī toreiz bija roku nolaišanas un atslidošanas spēles. Uz iedvesmu varēja vinnēt visus (izņemot Salavatu), bet, kad nebija garīgā, tad atslidoja un kāsa arī švakuļiem.

Bet atmiņa mums, kā zināms, ir īsa.
Ja runjam par īso atmiņu - toreiz RD tika PO !!!

  +2 [+] [-]

, 2013-01-22 11:07, pirms 12 gadiem
120 kg varcargs rakstīja: Un otrs moments. Smieklīgi lasīt, ka tagad Šehura ir krutais legs, kuru vajag paturēt - pēc divām labām spēlēm, kurās viņu ielika starp Karsumu un Miku.
un Džonsons, iemests pie Žirū un viena nezināmā, tagad esot jāmet ārā nafig.

Irbe teica pareizi: "Publikas acīs tu esi tik labs, cik laba ir bijusi tava pēdējā spēle".
Šekura labi spēlē jau labu laiku ,bez viņa redz arī Žirū apsīka,bet Karsums ar Indraši atdzīvojās.Bet brīnums tas nav ,jo ja salīdzina visus trīs Zamerikāņus ,tad NHL pieredze Šekuram vislielākā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-01-22 11:10, pirms 12 gadiem
aris no pumpuliem rakstīja: Daugaviņš? Viņam tā mute ir lielāka, kā varēšana un meistarība .
Indrašis, ka līdz šim nebija redzējis neko vairāk par BAČ, skalda golus vienu pēc otra, NHL stārs knapi 5 golus 35 spēlēs...

Bet to komandas garu būtībā jau izčakarēja bārdainais somu santa – trenerim ir jāgatavo ne tikai komanda fiziski un taktiski, bet jājūt arī komandas morālais un jāseko tam, lai tā tiešām būtu komanda.
Par Peku piekrītu, par Daugaviņu - nē !!!
Komandā katram ir savs uzdevums, lai kāds iemestu, citam ir jāizdara melnais darbs. Indrašis nav Malkins vai Datcjuks, kurš pats sev var izveidot momentu, apvest visu maiņu un pats arī iemest !!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-01-22 11:22, pirms 12 gadiem
flake rakstīja: Jaskrien ladet totika uz ZAAAGJI 1.75 LOKO
neabdezinies tik,skaties kad rit nav nepieciesama sms credit palidziba.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-22 11:24, pirms 12 gadiem
Breakpoint rakstīja: Ja runjam par īso atmiņu - toreiz RD tika PO !!!
Tu domā, toreiz, kad RD konkurenti uz PO bija Spartak un Vitjaz? Un astotās vietas liktenis izšķīrās starp RD un Minsku un/vai Torpedo un/vai CSKA? Un nevis tagad, kad konkurenti uz 7. un 8. vietu ir septiņas vai astoņas komandas - kurās, starp citu, spēlē vairāki (mūsu līmenim) teicami mūsējie spēlētāji, kas RD noteikti būtu starp līderiem.

Es runāju nevis par PO, bet par to, ka "agrāk bija krutā komanda, kas visus baigi sita, bet tagad visiem pofig".

Bet tiešām - nav jēgas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-01-22 11:35, pirms 12 gadiem
120 kg varcargs rakstīja: Un otrs moments. Smieklīgi lasīt, ka tagad Šehura ir krutais legs, kuru vajag paturēt - pēc divām labām spēlēm, kurās viņu ielika starp Karsumu un Miku.
un Džonsons, iemests pie Žirū un viena nezināmā, tagad esot jāmet ārā nafig.
Tad kad Šekura spēlēja ar Žirū, pēdējam bija 6 vārti 6 spēlēs, Karsumam tajā pašā laikā 0+1 ar Džonsonu.
Tad kad Šekuru ielika ar Karsumu, Mežonim 4 bankas 4 spēlēs (Žirū ar Džonsonu tikmēr 0).

  +1 [+] [-]

, 2013-01-22 11:50, pirms 12 gadiem

  +1 [+] [-]

, 2013-01-22 12:00, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: palikušas 2 ultras - Funs un Kombulis
Palikuši eksperti un heiteri (kas ir viens un tas pats un esot šeit pierāda savu sporta mīlestību)
Paldies ka apgaismo mūs un atver acis uz pasauli, atkal jaunums no Tevis, izrādās komentāru rakstīšana apliecina mīlestību pret sportu. Man draugi visi sporto, pamatā spēlē hokeju amatieros, reizēm uzalaiž basi, futbolu, apmeklē vai skatās pa TV RD, hokeja izlases spēles, bet neviens neraksta komentārus.

  -1 [+] [-]

, 2013-01-22 12:07, pirms 12 gadiem
Negribas reklamēt citu portālu, bet par cik šeit viss notiek ļoti lēni, tad: palasiet šeit, interesanti: TVNET :: Hokejs - «Dinamo» vadība: Komandas...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-01-22 12:11, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: palikušas 2 ultras - Funs un Kombulis
Palikuši eksperti un heiteri (kas ir viens un tas pats un esot šeit pierāda savu sporta mīlestību)
Glupu tekstu rakstīšana un heitošana no jūsu puses diezvai ir saistāma ar sporta mīlestību – drīzāk tas liecina, ka dzīvē kaut kas nav īsti labi...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-22 12:31, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: palikušas 2 ultras - Funs un Kombulis
Palikuši eksperti un heiteri (kas ir viens un tas pats un esot šeit pierāda savu sporta mīlestību)
Vai Tu sauc par ultru to kurš vienmēr ir kopā ar komandu. Tas kurš atbalsta tikai tad kad uzvar-tie nav līdzjutēji.

     [+] [-]

, 2013-01-22 12:32, pirms 12 gadiem
Vienmēr kopā ar DINAMO!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2013-01-22 13:12, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: Ultra ir tas, kas akli saredz labo sliktajā
būt par RĢ komandu politiski ir nepieņemami
būt par spēlētājiem OK - OS, izlases sakarā

Redzi mēs t.s. heiteri - patiesībā sporta draugi (nenoliedzu arī ultras kā sporta draugus iespējams), RĢ sekojam kā sporta fenomenam gan priekos gan bēdās
MUMS NEPĀRMEST. Pārmet tiem simtiem, kas te nozuda pēc 3 zāģa sezonā
Kapēc viņiem kaut kas būtu jāpārmet? Tu taču pats gribēji lai viņi nozūd, portāls arī gadiem neko nedarija lai ierobežotu spamošanu, nu tagad loģisks rezultāts, sc.com ļoti pelnīti grimst.
Domā citos portālos sēž idioti ka neļauj troļļot, nē, viņi zina ar ko tas ilgtermiņā var beigties, Tu taču arī neej uz vietām kur tas ir nepatīkami. Paskaties kas darās tehnoloģiju portālos, mūsdienās visiem ir kāda moderna ierīce, bet pamēģini tur uzrakstīt kaut vai piecus komentārus bla-bla-bla, Tu to portālu vairs no savas IP neatvērsi. Nobanos 10, bet atnāks 500.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-22 13:24, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: Ultra ir tas, kas akli saredz labo sliktajā
būt par RĢ komandu politiski ir nepieņemami
būt par spēlētājiem OK - OS, izlases sakarā

Redzi mēs t.s. heiteri - patiesībā sporta draugi (nenoliedzu arī ultras kā sporta draugus iespējams), RĢ sekojam kā sporta fenomenam gan priekos gan bēdās
MUMS NEPĀRMEST. Pārmet tiem simtiem, kas te nozuda pēc 3 zāģa sezonā
Pārmet tiem simtiem, kas te nozuda pēc 3 zāģa sezonā – .

Par ko viņiem pārmest? Par to ka viņi neturpina rakstīt atejā un izgāztuvē, ko sauc par SC hokeja komentāru sadaļa, kuru par tādu ateju ir pārvērtuši paši SC darboņi, ar savu bezdarbību?

Piekrītu Agrim – normālo portālos liela daļa no šeit heitojošajiem tirliņiem būtu jau sen izmesti ārā....

     [+] [-]

, 2013-01-22 13:25, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: Cik Tu vari malt šo dziesmu!!!
Bet viņam ir taisnība un tu pats labi saproti, tikai negribi atzīt...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-01-22 13:41, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: Ultra ir tas, kas akli saredz labo sliktajā
būt par RĢ komandu politiski ir nepieņemami
būt par spēlētājiem OK - OS, izlases sakarā

Redzi mēs t.s. heiteri - patiesībā sporta draugi (nenoliedzu arī ultras kā sporta draugus iespējams), RĢ sekojam kā sporta fenomenam gan priekos gan bēdās
MUMS NEPĀRMEST. Pārmet tiem simtiem, kas te nozuda pēc 3 zāģa sezonā
ES vienkārši rakstu par labo, jo pēc dabas esmu optimists, jo esmu pilnībā pārliecināts ka domājot , rakstot, interesējoties par labo Tu pievelc sev dzīvē pozitīvo. Tie kas meklē slikto , akcentē to ,tiem arī dzīvē veidojas, rodas problēmas. Ciest nevaru visādus čīkstuļus, ja kaut kur lamā valdību vai ministrus parasti izvairos vai eju prom-kāpēc klausīties negatīvo katru dienu un neko nemainīt.
Gribi negatīvo lūdzu.
žēl ka daudziem spēlētājiem nav progress spēlē(es nedomāju cīnīšanos vai atdevi bet patiešām tāds ka būtu 1-2 maiņas cienīgs).
Kur ir maiņa Bukarts-Džeriņš-Meija. mēs jau sākam Džeriņu slavēt ka ir tagad 8 vārti un kaut kas līdzīgs labai spēlei. Arī no Džeriņa gaidīju šajā vecumā daudz vairāk, par abiem pārējiem nerunājot.
Aizsargi sāka spēlēt šogad sliktāk, jo Peka iedomājās ka spēka spēli ir jādominē un tas prasīja ļoti daudz spēka. Mūsējie fiziski ir ļoti spēcīgi, ja sezonas pirmā pusē gandrīz jebkuru komandu noskrējām, spēka spēlē bijām pārāki, bet ar to ir par maz-spēles izpratnes ziņā sākam klibot. Peka salauza komandu un spēlētāji kļuva mazāk meistarīgi, jo no viņiem prasa to ko viņi tik labi neprot. Nu Ņiživijs un spēka spēle - kādas muļķības.
Kļūdas ir šogad vairāk kā citos gados, regulāri stabili zaudējam 3.periodu 2 gadu pēc kārtas, pie tādas joņošanas nevar visu laiku izturēt. Tagad pie Ābola sāk uzlaboties statistika 3.periodā.
Es neredzu nevienu tādu labu jauno, kurš būtu DR un izlases vilcējs.
Indrašis-labi iemet, bet hokejs jaskatās kopumā, ja Tu iemet 3 vārtus bet Tevis dēļ zaudē 4(protams tas domāts piemēram nevis konkrēti) tad esi aizvadījis sliktu spēli, bet lielākā daļa skatītāju tikai redz cik vārti, piespēles, un rupjās kļūdas, bet neredz kurš nav savā vietā, kurš nenotur spēlētāju. Kura dēļ iziet 1 pret vārtsargu(tur nevar vainot 2 aizsargus bet gan vienu).
Mums pagaidām ir vesels bars kuri cīnās sitās, bet neaug meistarīgi spēlētāji. Pats saistīju cerības ar Bukartu, jo pirms gada teicu viņš met visur tikai ne DR. Tagad pazudis kā uzbrucējs..vai uz laiku?
Nepatika Peka kā treneris(primitīvs) , vārtsargi(nav pirmā vārtsarga), zuda ticība saviem spēkiem, meistarības līmenis ir stipri zemāks par vadošiem klubiem.
Vai man jāakcentē negatīvais, cilvēki ir vērsti uz progresu un jebkurā vietā , jebkurā situācijā meklēju plusus. Šitie ņūģveidīgie,kuri visu laiku lamā DR-tie taču ir tādi kuri vienmēr meklē kaut ko lamājamu nevis patiešām analizē spēli, komandu. Tie ir dzīves apdalīti,kuriem pašiem dzīvē nav veicies, viņi nav līdzjutēji, tie ir cilvēki kuri tā izlādē savas negatīvās emocijas. Viņi vienmeŗ atradīs ko palamāt.
Bet teicienam "būt par līdzjutēju DR ir politiski nepieņemami" par 100% nevaru piekrist.

     [+] [-]

, 2013-01-22 13:44, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: Nav taisnība.
Mums ir demokrātīja un tirgus ekonomika, bet viens lietotājs te grib uzspiest savu gultas saklāšanas kārtību
Ar demokrātiju te nav nekāda sakara.
Tu taču savās mājā neļauj nevienam pieķēzīt kaktus un pats to nedari un pieļauju, ka kārtību arī uzturi savā mājā, sētā uttt.

Savukārt SC ļauj lietotājiem portāla diskusiju pārvērst par izgātuvi un ateju...