Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" septītā uzvara pēc kārtas un jauns rekords

Agris Suveizda

"Dinamo" septītā uzvara pēc kārtas un jauns rekords
Gunārs Skcorcovs pret Jegoru Žuravļovu
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Kontinentālās hokeja līgas klubs Rīgas "Dinamo" savā laukumā ar rezultātu 3:1 pieveica Jekaterinburgas "Avtomobilist" un uzvarēja jau septīto spēli pēc kārtas, kas ir jauns kluba rekords. Ar divām rezultatīvām piespēlēm izcēlās Miks Indrašis.

Kamēr "Avtomobilist" bija zaudējusi pēdējās trīs spēlēs pēc kārtas – 2:3 pret Prāgas "Lev" (pagarinājumā), 1:3 pret Bratislavas "Slovan" un 1:2 pret Maskavas CSKA, Rīgas "Dinamo" bija svinējis sešas uzvaras pēc kārtas, no 18 iespējamajiem punktiem izcīnot 15. Pēdējā mačā pagarinājumā ar 4:3 tika uzvarēta Hantimansijskas "Yugra", bet pirms tam krita arī "Avangard" (3:1), "Barys" (3:2, bullīšos), "Lev" (1:0), "Lokomotiv" (2:1) un "Atlant" (2:1, bullīšos).

Spēles sākumā ritēja līdzīga cīņa ar pusmomentiem abos laukuma galos. Devītajā minūtē Mikaelam Telkvistam nācās glābt pēc Sami Lepistes metiena, bet 12.minūtē atkal nostrādāja Vitālija Pavlova un Mika Indraša tandēms. Indrašis ieslidoja viesu aizsardzības zonā, atspēlēja Pavlovam, un Vitālijs precīzi meta starp Jevgēņija Lobanova kājsargiem (1:0). Pēc nepilnām septiņām minūtēm Rīgas "Dinamo" pirmā maiņa dubultoja pārsvaru – pēc Marsela Hosas un Pola Šehuras piespēlēm rīdzinieku snaiperim Kailam Vilsonam atlika trāpīt tukšos vārtos (2:0).

Indrašis otrās trešdaļas pirmajā minūtē nopelnīja pirmo noraidījumu, tomēr "Avtomobilist" neizdevās nostabilizēties "Dinamo" zonā. Tuvāk vārtu guvumam pat bija rīdzinieki, bet Šehuram ātrā pretuzbrukumā pietrūka pavisam maz, lai panāktu jau 3:0. Pēc divām minūtēm viesi ieguva otro iespēju spēlēt vairākumā, savukārt drīz pēc tam jau vairākumā bija "Dinamo". Pirmo vairākumu rīdzinieki nerealizēja, toties pēc tam gandrīz pusotru minūti varēja spēlēt piecatā pret trim – atkal nekā.

Otrajā trešdaļā, par spīti daudziem noraidījumiem, vārti netika gūti, savukārt trešās trešdaļas ievadā Aleksejs Simakovs rezultāta starpību samazināja līdz minimumam (1:2). Trešdaļas vidū pie "Dinamo" vārdiem izveidojās haoss, toties jau pretuzbrukumā rīdzinieki atjaunoja divu vārtu pārsvaru – Marcels Haščāks pēc Indraša piespēles viegli pārspēja Lobanovu (3:1). Piecas minūtes līdz pamatlaika beigām Artis Ābols pieprasīja pusminūtes pārtraukumu, bet nepilnas trīs minūtes līdz beigām viesiem parādījās cerība. Māris Bičevskis nopelnīja noraidījumu, taču viesi turpināja spēlēt ar pieciem laukuma spēlētājiem un vairākumu neizmantoja. Vēl pēdējā minūtē rīdzinieki trāpīja pa vārtu pārliktni un svinēja septīto uzvaru pēc kārtas.

Rīgas "Dinamo" nākamo spēli aizvadīs 22.novembrī, kad četru izbraukuma spēļu sēriju sāks pret Astanas "Barys".

KHL, 19.novembris

Rīgas "Dinamo" – Jekaterinburgas "Avtomobilist" 3:1 (2:0, 0:0, 1:1)
Vārti: 11:27 Pavlovs (Indrašis, Sotnieks) 1:0, 18:11 Vilsons (Šehura, Hosa) 2:0, 41:24 Simakovs (Jemeļejevs) 2:1, 50:35 Haščāks (Indrašis) 3:1.
Metieni:
Soda minūtes:
Vārtsargi: Mikaels Telkvists – Jevgēņijs Lobanovs.

  +3 [+] [-]

, 2013-11-19 21:39, pirms 11 gadiem
Skaisti !

  +6 [+] [-]

, 2013-11-19 21:39, pirms 11 gadiem
Nice!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2013-11-19 21:40, pirms 11 gadiem
Malači! Jauns Rekords!

  +4 [+] [-]

, 2013-11-19 21:41, pirms 11 gadiem
Augstaka_Pilotaza rakstīja: Žēl Avto, viņi bija pelnījuši uzvaru!!!
Ja nevar iemest, tad nekādu uzvaru NAV pelnījuši.

 +11 [+] [-]

, 2013-11-19 21:41, pirms 11 gadiem
Apsveicu visus ar uzvaru!
Nu mums ir jau 55 punkti! Skaisti!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +22 [+] [-]

, 2013-11-19 21:41, pirms 11 gadiem
Jāiet uz pirmo vietu līgā, nav variantu.
Slēpts komentārs: Richa191
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2013-11-19 21:42, pirms 11 gadiem
7uzvaras pēc kārtas tā neko! Rīga grib gagarinu Prieks arī, ka beidzot haščāks iemeta.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-11-19 21:42, pirms 11 gadiem
pozitīvas emocijas plūst iekšā pa visiem caurumiem

     [+] [-]

, 2013-11-19 21:42, pirms 11 gadiem
Skaista seerija un uzvara, turam iikskjus par turpinaajumu

  +5 [+] [-]

, 2013-11-19 21:42, pirms 11 gadiem
Labi, ka beidzot Haščāks iemeta. Tam čalim ir iekšā, cerams, ka tagad arvērsies.

     [+] [-]

, 2013-11-19 21:42, pirms 11 gadiem
Viss ir labs, kas labi beidzas. Žēl jau, ka Hosam neizdevās iemest beigās, bet tas nav pats galvenais. PAR DINAMO!!

  +2 [+] [-]

, 2013-11-19 21:42, pirms 11 gadiem
cepuri nost Dinamo priekšā!

     [+] [-]

, 2013-11-19 21:42, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Apsveicu visus ar uzvaru!
Nu mums ir jau 55 punkti! Skaisti!
+ viena spele rezerve atiecigi pret MD,SKA!

     [+] [-]

, 2013-11-19 21:43, pirms 11 gadiem
Pēdējā mačā pagarinājumā ar 4:3 tika uzvarēta Hantimansijskas "Yugra", bet pirms tam krita arī "Avangard" (3:1), "Barys" (3:2, bullīšos), "Lev" (1:0) (???), "Lokomotiv" (2:1) un "Atlant" (2:1, bullīšos). ????

Tika uzvarēta Severstaļ komanda ar 1-0

 +18 [+] [-]

, 2013-11-19 21:43, pirms 11 gadiem
Nav tādas nominācijas kā labākais debitantu treneris?

  +6 [+] [-]

, 2013-11-19 21:43, pirms 11 gadiem
Richa191 rakstīja: Kas ir Rustams Begovs???
HK Riga kapteinis

  -1 [+] [-]

, 2013-11-19 21:43, pirms 11 gadiem
Richa191 rakstīja: Kas ir Rustams Begovs???
Vnk random čalis..

 +16 [+] [-]

, 2013-11-19 21:44, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Neandertālieši,labāk paklausieties pa LTV1 ko stāsta viens no LV izcilākajiem cilvēkiem Imants Lancmanis, un nevis kaifojiet par PSRS okupācijas palieku uzvaru.
Tad klausies, ko Tu te lien citiem prieku par hokeju bojāt...
P.S. Nekas pret Lancmani, patiešām jauks cilvēks

  +2 [+] [-]

, 2013-11-19 21:44, pirms 11 gadiem
Gluži kā Dinamo himnā - Mūs neapturēs neviens!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-11-19 21:46, pirms 11 gadiem
Modritis rakstīja: + viena spele rezerve atiecigi pret MD,SKA!
Es laikam vienigais lielaku uzmanibu pievershu ka CSKA iet, jo galu gala vinji ir aiz mums!

  +3 [+] [-]

, 2013-11-19 21:47, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Neandertālieši,labāk paklausieties pa LTV1 ko stāsta viens no LV izcilākajiem cilvēkiem Imants Lancmanis, un nevis kaifojiet par PSRS okupācijas palieku uzvaru.
Esmu cienījis tavu viedokli, bet pēc šī teksta gribas pajautāt, ko Zemgales virsaiša neizdevies klons dara Liepājā. Skarbie metalurgi tur tevi savām izklaidēm, vai esi sapinies Lauma Lingerie apakšvelā?

 +14 [+] [-]

, 2013-11-19 21:48, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Neandertālieši,labāk paklausieties pa LTV1 ko stāsta viens no LV izcilākajiem cilvēkiem Imants Lancmanis, un nevis kaifojiet par PSRS okupācijas palieku uzvaru.
ko tu tā sevi apliec?

  +7 [+] [-]

, 2013-11-19 21:48, pirms 11 gadiem
Es tā skatos, ka līdz pirmajai vietai rietumu konferencē ir gaužām maz palicis

  -3 [+] [-]

, 2013-11-19 21:49, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: ko tu tā sevi apliec?
?????

  +1 [+] [-]

, 2013-11-19 21:49, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Es laikam vienigais lielaku uzmanibu pievershu ka CSKA iet, jo galu gala vinji ir aiz mums!
Un kas tad ir ar CSKA? Nu, zaudēja, un? Citu komandu vai tad nav?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-11-19 21:50, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Neandertālieši,labāk paklausieties pa LTV1 ko stāsta viens no LV izcilākajiem cilvēkiem Imants Lancmanis, un nevis kaifojiet par PSRS okupācijas palieku uzvaru.
Jā tādu šoku pat tāds rūdīts hokeja skatītājs nespēj pārdzīvot. Jau sāc lamāties. Saproti grūti Tev, bet nepārdzīvo, gan jau Sibīrijā un Kazahstānā zaudēsim un mazliet Tev noskaņa uzlabosies.
7 uzvaras pēc kārtas un laikam 13 spēles ar punktiem pēc kārtas (varbūt arī vairāk).
Tu man kā nezinītim izskaidro , kā tad mūsdienu DR ir okupācijas seku palieka. Tad jau mēs visi esam tās paliekas, jo esam dzimuši PSRS.
Sēžu un domāju kas man ir līdzīgs neandertālietim..tā arī nevaru īsti saprast..varbūt man smadzenes kā viņiem.

     [+] [-]

, 2013-11-19 21:50, pirms 11 gadiem
Vienkārši Super!

  +7 [+] [-]

, 2013-11-19 21:50, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Neandertālieši,labāk paklausieties pa LTV1 ko stāsta viens no LV izcilākajiem cilvēkiem Imants Lancmanis, un nevis kaifojiet par PSRS okupācijas palieku uzvaru.
Ārstu!!!!

  +1 [+] [-]

, 2013-11-19 21:50, pirms 11 gadiem
Vél tik rekordi gaidámi prieksá ! Dinamo ir spéks !
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  +4 [+] [-]

, 2013-11-19 21:51, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: ?????
tu jau esi kvēlākais Dinamo spēļu skatītājs un komentētājs!
tu taču šogad neesi izlaidis nevienu spēli un komenti vienmēr pirmajam
tas nekas , ka fano par citām KHL komandām, bet reitingos jau skaita par kopējo skaitu nevis tos kas par Dinamo

  +1 [+] [-]

, 2013-11-19 21:52, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Jā tādu šoku pat tāds rūdīts hokeja skatītājs nespēj pārdzīvot. Jau sāc lamāties. Saproti grūti Tev, bet nepārdzīvo, gan jau Sibīrijā un Kazahstānā zaudēsim un mazliet Tev noskaņa uzlabosies.
7 uzvaras pēc kārtas un laikam 13 spēles ar punktiem pēc kārtas (varbūt arī vairāk).
Tu man kā nezinītim izskaidro , kā tad mūsdienu DR ir okupācijas seku palieka. Tad jau mēs visi esam tās paliekas, jo esam dzimuši PSRS.
Sēžu un domāju kas man ir līdzīgs neandertālietim..tā arī nevaru īsti saprast..varbūt man smadzenes kā viņiem.
Viņš nezin, ka neandertālieši nav mūsu priekšteči.

  +1 [+] [-]

, 2013-11-19 21:52, pirms 11 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Un ko šis viss dod, ja izslēgšanas spēlēs izkritīs pirmajā kārtā?
Sveiks, Zuti!
Kadas dienas atkal neesi maniits!
Ka koncerts pagaja, ja protams tads bija?
Un kapec tavuprat shovakar varenie Avto zaudeja?

  +1 [+] [-]

, 2013-11-19 21:52, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kurš no manis rakstītajiem vārdiem tajā komentārā bija lamu vārds?
Nožēlojami. Piesienies par sīkumiem.

  +5 [+] [-]

, 2013-11-19 21:52, pirms 11 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Un ko šis viss dod, ja izslēgšanas spēlēs izkritīs pirmajā kārtā?
Kurš kaut ko murgoja ka mēs PO 100% netiks.
Ja izkritīsim pirmajā kārtā kaut vai ar 0-4, būsim 5 reizes no 6 tikuši PO un tas ir viduvējas KHL komandas pierādījums.
Redz Tu arī sāc atzīt ka mēs iespējams tiksim PO, bet pirms sezonas 100% jau zināji ka nekur netiksim.
Pirmā kārtā izkritīs 8 komandas, vēl netiek PO 12 komandas un mūs būs apdzinušas tikai 8. Būsim daudz ko sasnieguši un pierādījuši tiekot 5reiz PO

  +1 [+] [-]

, 2013-11-19 21:53, pirms 11 gadiem
Fantastiski) Liels prieks par 7 uzvaram pec kartas, bet sho seriju turpinaat buus ljoti gruuti. Tomer speelet pret tadam komandam, ka Barys un Avangard divas reizes iisa laikaa buus ljoti gruti, pie tam izbraukumaa.

  +2 [+] [-]

, 2013-11-19 21:54, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kurš no manis rakstītajiem vārdiem tajā komentārā bija lamu vārds?
Skaidrs Tevi var saukt par neandertālieti, jo tas Tev nav lamu vārds. Pamēģini savus kolēģus darbā nosaukt par neandertāliešiem.

 +10 [+] [-]

, 2013-11-19 21:54, pirms 11 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Un ko šis viss dod, ja izslēgšanas spēlēs izkritīs pirmajā kārtā?
Kas tad tev? Jāsāk nopietni satraukties par tavu veselības stāvokli, ja jau prognozē Rīgas iekļušanu izslēgšanas spēlēs

  +1 [+] [-]

, 2013-11-19 21:54, pirms 11 gadiem
hypocrisy rakstīja: Un kas tad ir ar CSKA? Nu, zaudēja, un? Citu komandu vai tad nav?
Nu ja vinji uztaisiis paris uzvaru seriju un mums tfu tfu tfu iekritiis melna josla, tad vinji var mums but prieksha!
Vot ta arii var notikt, tapec es sekoju lidzi nevis SKA vai Dinamo, bet gan CSKA.

  +1 [+] [-]

, 2013-11-19 21:55, pirms 11 gadiem
Un prieks ka Puce ir atpakal!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2013-11-19 21:56, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: tu jau esi kvēlākais Dinamo spēļu skatītājs un komentētājs!
tu taču šogad neesi izlaidis nevienu spēli un komenti vienmēr pirmajam
tas nekas , ka fano par citām KHL komandām, bet reitingos jau skaita par kopējo skaitu nevis tos kas par Dinamo
Es šodien jau paguvu noskatīties 2 KHL spēles. RD spēli jau vairāk klausījos nekā skatījos.
Gribi tici,gribi netici, bet es šosezon pilnas (no pirmās līdz pēdējai minūtei. RD spēles esmu noskatījies 2-3. Pārējās fragmentāri. Medveščaka spēles esmu redzējis apmēram 15-18.

  +3 [+] [-]

, 2013-11-19 21:56, pirms 11 gadiem
Nabaga Ivaram pēc Metalurga bankrota palikusi nopietna trauma galvā Nekas, Namej, viss ar laiku sadzīst Lai Tev veicas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-11-19 21:57, pirms 11 gadiem
KillerLoop rakstīja: Nabaga Ivaram pēc Metalurga bankrota palikusi nopietna trauma galvā Nekas, Namej, viss ar laiku sadzīst Lai Tev veicas.
LM sakara gribeju pateikt, ka shiem jauns sponsors no Krievijas uzradies!
Taka Ivar, turies, viss iet uz labo pusi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  +1 [+] [-]

, 2013-11-19 21:58, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Neandertālieši,labāk paklausieties pa LTV1 ko stāsta viens no LV izcilākajiem cilvēkiem Imants Lancmanis, un nevis kaifojiet par PSRS okupācijas palieku uzvaru.
tad dari taa, nevis sedi pie datora

     [+] [-]

, 2013-11-19 21:58, pirms 11 gadiem
Metieni 22 : 16 par labu RD

     [+] [-]

, 2013-11-19 21:59, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Nu ja vinji uztaisiis paris uzvaru seriju un mums tfu tfu tfu iekritiis melna josla, tad vinji var mums but prieksha!
Vot ta arii var notikt, tapec es sekoju lidzi nevis SKA vai Dinamo, bet gan CSKA.
Viskautkas var notikt, arī CSKA var melnā josla būt un Medveščaks var izlīst priekšā. Un?

     [+] [-]

, 2013-11-19 22:00, pirms 11 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Akseli, koncerts bija lielisks. Meitenes tik burvīgi dziedāja, tā bija bauda klausīties, ko tādu.
Nemāku par spēli neko tādu teikt, jo neredzēju. Tagad ar draugiem braukājam pa apkārtni un dzeram viskiju.
Ak, viskijs pie vainas, tad luuk kapec tu jau saki, ka Dinamo speles PO!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-11-19 22:00, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es šodien jau paguvu noskatīties 2 KHL spēles. RD spēli jau vairāk klausījos nekā skatījos.
Gribi tici,gribi netici, bet es šosezon pilnas (no pirmās līdz pēdējai minūtei. RD spēles esmu noskatījies 2-3. Pārējās fragmentāri. Medveščaka spēles esmu redzējis apmēram 15-18.
labi , ka vismaz atzīstas , ka skatās Krievijas propagandas produktu

     [+] [-]

, 2013-11-19 22:01, pirms 11 gadiem
hypocrisy rakstīja: Viskautkas var notikt, arī CSKA var melnā josla būt un Medveščaks var izlīst priekšā. Un?
Par CSka es gan shaubos, shiem Čečens atgriezies sastava!
Kas un? Wnk uzrakstiju savas domas, Ta luk!

     [+] [-]

, 2013-11-19 22:02, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: LM sakara gribeju pateikt, ka shiem jauns sponsors no Krievijas uzradies!
Taka Ivar, turies, viss iet uz labo pusi!
Nu ja, Liepājā jau nauda nesmird, tikai Rīgā

     [+] [-]

, 2013-11-19 22:02, pirms 11 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Un ko šis viss dod, ja izslēgšanas spēlēs izkritīs pirmajā kārtā?
vel jau nav play-off sacies!!! ka tu var zinat ka izkritis???? 13 speles pec kartas mes ņemam punktus !!!! Paradi kaut vienu komandu kura uz doto bridi tik daudz speles pec kartas nem punktus???? tas tik parada ka cinamies katrā spelee
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-11-19 22:02, pirms 11 gadiem
KillerLoop rakstīja: Nu ja, Liepājā jau nauda nesmird, tikai Rīgā
Nu ta nu tas ir!

     [+] [-]

, 2013-11-19 22:02, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Bet kā redzi,tad pietiekoši daudzi atpazina sevi, jo aktīvi reaģēja uz manu uzrunu. Tu tajā skaitā.
Tie kas sevi par kaut ko neuzskata nekad neatsauktos.
Tu runā kā skolēni tīņu vecumā. Pilnīgi precīza uzvadība kā 12-14 gadīgam tīnim. Tādus ik pa brīdim redzu, nolamā visus un tad saka ne jau Tevi uzrunāju. Vai patiešām esi pieaudzis vīrietis, jau jāsāk šaubīties
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2013-11-19 22:02, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es šodien jau paguvu noskatīties 2 KHL spēles. RD spēli jau vairāk klausījos nekā skatījos.
Gribi tici,gribi netici, bet es šosezon pilnas (no pirmās līdz pēdējai minūtei. RD spēles esmu noskatījies 2-3. Pārējās fragmentāri. Medveščaka spēles esmu redzējis apmēram 15-18.
Tu strādā arī?

  +1 [+] [-]

, 2013-11-19 22:03, pirms 11 gadiem
canuks20 rakstīja: vel jau nav play-off sacies!!! ka tu var zinat ka izkritis???? 13 speles pec kartas mes ņemam punktus !!!! Paradi kaut vienu komandu kura uz doto bridi tik daudz speles pec kartas nem punktus???? tas tik parada ka cinamies katrā spelee
Busim reali, veiksme arii mums ljoti daudz ir shajas speles nakusi talka!

     [+] [-]

, 2013-11-19 22:03, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es šodien jau paguvu noskatīties 2 KHL spēles. RD spēli jau vairāk klausījos nekā skatījos.
Gribi tici,gribi netici, bet es šosezon pilnas (no pirmās līdz pēdējai minūtei. RD spēles esmu noskatījies 2-3. Pārējās fragmentāri. Medveščaka spēles esmu redzējis apmēram 15-18.
Njā, Medveščaks jau automātiski tagad ārā no Padomju palieku un draņķu saraksta, jo pats Ivars šos ievērtē. Malacis

     [+] [-]

, 2013-11-19 22:03, pirms 11 gadiem
Papuasam viss ir noriebies rakstīja: Tu strādā arī?
izrāvi man no mutes vārdus

     [+] [-]

, 2013-11-19 22:04, pirms 11 gadiem
LVArturs rakstīja: Es tā skatos, ka līdz pirmajai vietai rietumu konferencē ir gaužām maz palicis
tikai tas, ka tūlīt sākas smaga sērija pa austrumiem.... Bet nu šogad tie izbraukumi ar nav bijuši tik slikti + tālais gals arī garām jau.

     [+] [-]

, 2013-11-19 22:04, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: labi , ka vismaz atzīstas , ka skatās Krievijas propagandas produktu
kas jau arī nav maz, vismaz vienreiz atzīstas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-11-19 22:04, pirms 11 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Akseli, koncerts bija lielisks. Meitenes tik burvīgi dziedāja, tā bija bauda klausīties, ko tādu.
Nemāku par spēli neko tādu teikt, jo neredzēju. Tagad ar draugiem braukājam pa apkārtni un dzeram viskiju.
Ak tu šizofrēniķi. Es pilnīgi spēju iztēloties tevi. Sēdi vienistabas dzīvoklī, viens un pamests, cauru dienu iztēlojies dzīvi, kāda tev nekad nav bijusi un nebūs Turpini dzīvot savā mazajā sapņu pasaulītē!

     [+] [-]

, 2013-11-19 22:04, pirms 11 gadiem
Tagad Overtime laiks!
Adios amigos!

  +4 [+] [-]

, 2013-11-19 22:05, pirms 11 gadiem
Namejs atzīstas ka skatās KHL un daudz. Nu kā var skatīties šo mūsu okupantu līgu, nu briesmas, tās būs kaut kādas okupācijas paliekas. Būs jānoskaidro kur īsti Medvescak ņem to naudu

     [+] [-]

, 2013-11-19 22:05, pirms 11 gadiem
Heiteriem nav ko rakstīt, tāpēc komentāru galīgi maz

  +6 [+] [-]

, 2013-11-19 22:06, pirms 11 gadiem
Dinamo turpina uzvarēt, Ivars turpina jukt prātā

  +1 [+] [-]

, 2013-11-19 22:06, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es šodien jau paguvu noskatīties 2 KHL spēles. RD spēli jau vairāk klausījos nekā skatījos.
Gribi tici,gribi netici, bet es šosezon pilnas (no pirmās līdz pēdējai minūtei. RD spēles esmu noskatījies 2-3. Pārējās fragmentāri. Medveščaka spēles esmu redzējis apmēram 15-18.
Šaubos ka tik daudz vispār ir rādītas, es pat horvātu TV kanālos, ne vienmēr viņas varu atrast, īpaši ja tajā dienā iekrīt handbols.

  +1 [+] [-]

, 2013-11-19 22:06, pirms 11 gadiem
Omska šogad tas ir vnk pisec.... Ja viņi būtu Rietumos, play-off dziesmiņa pēc šodienas spēles ar Slovan būtu nodziedāta. Citādi, ņemot vērā visus tos vidējniekus Austrumos hvz.

Ja pirms sezonas kāds pateiktu, ka pēc 27 spēlēm mums būs divreiz vairāk punktu kā Omskai.....

  +2 [+] [-]

, 2013-11-19 22:07, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Tu runā kā skolēni tīņu vecumā. Pilnīgi precīza uzvadība kā 12-14 gadīgam tīnim. Tādus ik pa brīdim redzu, nolamā visus un tad saka ne jau Tevi uzrunāju. Vai patiešām esi pieaudzis vīrietis, jau jāsāk šaubīties
nu mīļo cilvēk, pat matulim jau bija piegriezusies šī bezjēdzīgā nameja vāvuļošana, vnk liec viņu mierā, lai tak vāvuļo savā nodabā.

  +4 [+] [-]

, 2013-11-19 22:07, pirms 11 gadiem
Eddie11 rakstīja: izrāvi man no mutes vārdus
Nav jau smieklīgi. Ja viņš nav miljardieris tad tā ir parazitēšana, jo noskatīties 2!!! spēles dienā aizņem aptuveni 6!!! stundas. Īstens padomju produkts.

  +2 [+] [-]

, 2013-11-19 22:07, pirms 11 gadiem
Cerams rekords kritiis arii nakamaja speele. Indrsis nedeelas labaakais speletajs!

  +2 [+] [-]

, 2013-11-19 22:08, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Namejs atzīstas ka skatās KHL un daudz. Nu kā var skatīties šo mūsu okupantu līgu, nu briesmas, tās būs kaut kādas okupācijas paliekas. Būs jānoskaidro kur īsti Medvescak ņem to naudu
Protams un allaž pamanās viens no pirmajiem komentēt arī pēc spēles rakstus. Priekš tik liela nīdēja un attālinātas personas konkrētajai komandai - apsveicami

     [+] [-]

, 2013-11-19 22:08, pirms 11 gadiem
Papuasam viss ir noriebies rakstīja: Nav jau smieklīgi. Ja viņš nav miljardieris tad tā ir parazitēšana, jo noskatīties 2!!! spēles dienā aizņem aptuveni 6!!! stundas. Īstens padomju produkts.
tak slinks..ko lai dara?

  +5 [+] [-]

, 2013-11-19 22:08, pirms 11 gadiem
Nu ko apsveicu visus pattiesos hokeja līdzjutējus ar kārtējo panākumu!
Vnk fantastiski!

     [+] [-]

, 2013-11-19 22:08, pirms 11 gadiem
Man patīk, kā prieks par uzvaru pāraug Nameja nīšanā. Tirliņi, nu, ja Jums tā Namejs nepatīk, tad nekomunicējiet ar viņu, bet nē, paši padodas provokācijām un tad ar putām uz lūpām, katrs par katru asprātīgāk mēģina Nameju nolikt. Nu, malači!

  +1 [+] [-]

, 2013-11-19 22:08, pirms 11 gadiem
Papuasam viss ir noriebies rakstīja: Tu strādā arī?
Strādāja Liepājas metalurgā, tagad bezdarbībā jūdzas nost. Dinamo vēl uzvar, ŠAUSMAS!!!!

     [+] [-]

, 2013-11-19 22:09, pirms 11 gadiem
Richa191 rakstīja: Kas ir Rustams Begovs???
Hokejists
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-11-19 22:09, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: LM sakara gribeju pateikt, ka shiem jauns sponsors no Krievijas uzradies!
Taka Ivar, turies, viss iet uz labo pusi!
Vai tad Ivars strādā Metalurgā?

  +1 [+] [-]

, 2013-11-19 22:09, pirms 11 gadiem
Kh.. sc izdzēsa manu komentāru, kur es nameju pasūtīju. Smieklīgi.

  +6 [+] [-]

, 2013-11-19 22:10, pirms 11 gadiem
Andris5 rakstīja: Vai tad Ivars strādā Metalurgā?
Jā. Par āmuru.

  +1 [+] [-]

, 2013-11-19 22:10, pirms 11 gadiem
Andris5 rakstīja: Vai tad Ivars strādā Metalurgā?
Ivars dzīvo ar KHL sirdī, vien nedod dievs komandā ir vairāk par diviem hokejistiem ar Latvijas pasi, tad viņam paliek pretīgi

  +3 [+] [-]

, 2013-11-19 22:11, pirms 11 gadiem
Indrašis spridzina, bet nu paņemt visas mājas spēles šajā sērijā, iegūt septiņas uzvaras pēc kārtas un vēl redzēt kā tuvākie sekotāji regulārajā sezonā zaudē spēles - visas zvaigznītes šovakar sakritušas vienā groziņā par labu RD.

Apsveicu visus fanus ar vēl vienu lielisku uzvaru.

  +2 [+] [-]

, 2013-11-19 22:12, pirms 11 gadiem
Papuasam viss ir noriebies rakstīja: Jā. Par āmuru.

     [+] [-]

, 2013-11-19 22:12, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Man patīk, kā prieks par uzvaru pāraug Nameja nīšanā. Tirliņi, nu, ja Jums tā Namejs nepatīk, tad nekomunicējiet ar viņu, bet nē, paši padodas provokācijām un tad ar putām uz lūpām, katrs par katru asprātīgāk mēģina Nameju nolikt. Nu, malači!
Viņa tukšā neargumentētā muldēšana man nepatīk. Kāpēc tad es viņam nevaru atbildēt?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-11-19 22:13, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Man patīk, kā prieks par uzvaru pāraug Nameja nīšanā. Tirliņi, nu, ja Jums tā Namejs nepatīk, tad nekomunicējiet ar viņu, bet nē, paši padodas provokācijām un tad ar putām uz lūpām, katrs par katru asprātīgāk mēģina Nameju nolikt. Nu, malači!
Tur jau tā lieta, ka Namejs kaitina dinamo līdzjutējus, kāpēc, lai mēs nevarētu darīt to pašu ar viņu?

     [+] [-]

, 2013-11-19 22:13, pirms 11 gadiem
Malaci play off ... mes jau nakam !!!!

  -1 [+] [-]

, 2013-11-19 22:13, pirms 11 gadiem
Papuasam viss ir noriebies rakstīja: Viņa tukšā neargumentētā muldēšana man nepatīk. Kāpēc tad es viņam nevaru atbildēt?
Kas Tev liedz, atbildi, tikai pašam būtu jāsaprot, ka nolaidies muldētāja līmenī!

  -1 [+] [-]

, 2013-11-19 22:14, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: labi , ka vismaz atzīstas , ka skatās Krievijas propagandas produktu
Jā,labi tas nav, bet hoķi ta paskatīties gribas.
Sēdēt pa nakti (skatīties NHL) pie datora regulāri nav pilnīgi nekādas vēlēšanās.

     [+] [-]

, 2013-11-19 22:14, pirms 11 gadiem
Ralfinolv rakstīja: Tur jau tā lieta, ka Namejs kaitina dinamo līdzjutējus, kāpēc, lai mēs nevarētu darīt to pašu ar viņu?
Tu domā, ka viņš skaistas? Viņš tik iesmej par Jums!

     [+] [-]

, 2013-11-19 22:14, pirms 11 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Skatos visiem Funiem un pārējiem lielajiem Keponiem ir sakāpis ne pa jokam. Brīnos lasot twitteri visādus ierakstus un ziņas, kas notiek ar cilvēkiem. Tās ir šausmas, tik Nozombēta tauta.
akd atkal tu es jau domaju kad tu saprati kad japazud no sis sporta sadalas jo tev te nav ko darit , bet neka

  +5 [+] [-]

, 2013-11-19 22:15, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: ?????
Es arī agrāk vienkārši domāju, ka esi cilvēks ar savu dīvaino skatījumu uz lietām un liels LM fans. Parasti izlecējiem/uzmanības meklētājiem lieku `Ignorēt`, Tu esi izņēmums. Bet....pēdējā laikā tie Tavi teksti ar vien stulbāki paliek!

     [+] [-]

, 2013-11-19 22:15, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Kas Tev liedz, atbildi, tikai pašam būtu jāsaprot, ka nolaidies muldētāja līmenī!
Tad nu jau jāslēdz komentēšanas iespēja.

  +2 [+] [-]

, 2013-11-19 22:15, pirms 11 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Skatos visiem Funiem un pārējiem lielajiem Keponiem ir sakāpis ne pa jokam. Brīnos lasot twitteri visādus ierakstus un ziņas, kas notiek ar cilvēkiem. Tās ir šausmas, tik Nozombēta tauta.
Tak izdomā kaut ko jaunu, neinteresanti paliek lasīt "Nozombētie, nozombētie ". Esat troļļī zaudējuši ķērienu. Laikam jau tāpēc, ka Dinamo uzvar, nevarat ar neko sakarīgu nomuldēt.

     [+] [-]

, 2013-11-19 22:16, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Es laikam vienigais lielaku uzmanibu pievershu ka CSKA iet, jo galu gala vinji ir aiz mums!
CSKA ir 29 speles un 47 punkti mums 2 speles rezervee un jau tagad +8 punkti tuvakie konkurenti ir Donbass un LEV jaskataas uz tiem kuriem ir vienads vai mazaks spelu skaits un vispar tagad skaitiit ir stulbi, jo atliek mums 3-4 spelu zaudejumu serija un konkurentiem 3-4 uzvaru seriju un beigta balle. Viss saksies pec Jauna gada.

     [+] [-]

, 2013-11-19 22:16, pirms 11 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Skatos visiem Funiem un pārējiem lielajiem Keponiem ir sakāpis ne pa jokam. Brīnos lasot twitteri visādus ierakstus un ziņas, kas notiek ar cilvēkiem. Tās ir šausmas, tik Nozombēta tauta.
Kurš teikums norāda ka man ir sakāpis. Priecājos par to kas ir, bet visu laiku saku ka ceru (nevis esmu pārleicināts) ka iekļūsim PO. Iespējams ka tur izkritīsim pirmā kārtā, varbūt paveiksies un to pārvarēsim. Uzbrukumā mūsu spēle nav spīdoša, laba aizsardzība.
Nekur neesmu teicis ka domāju ka nu tik grausim visus, ka tiksim tālu, laiks rādīs.

  +1 [+] [-]

, 2013-11-19 22:16, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Tu domā, ka viņš skaistas? Viņš tik iesmej par Jums!
Un tu domā, ka te kaut 1 cilvēks nameju uztver nopietni, kā saprātīgu domājošu cilvēku? Sen vairs nē. Jau gadus 4 vismaz. Smejamies un tik paņirdzam par šo
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-11-19 22:17, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Šaubos ka tik daudz vispār ir rādītas, es pat horvātu TV kanālos, ne vienmēr viņas varu atrast, īpaši ja tajā dienā iekrīt handbols.
Caur livetv.ru gana bieži Medveščak spēles rāda. Cik esmu gribējis redzēt tik principā arī esmu noskatījies.

     [+] [-]

, 2013-11-19 22:18, pirms 11 gadiem
Papuasam viss ir noriebies rakstīja: Tad nu jau jāslēdz komentēšanas iespēja.
Mierīgi, bez galējībām. Drīzāk jau sc.com būtu jāpadomā par adminiem, kuri diskusijas ievirzītu konstruktīvā gultnē!

  +2 [+] [-]

, 2013-11-19 22:18, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Tu domā, ka viņš skaistas? Viņš tik iesmej par Jums!
Lielāka daļa nevis "iesmej", bet ņirdz par viņu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-11-19 22:18, pirms 11 gadiem
Ralfinolv rakstīja: Tak izdomā kaut ko jaunu, neinteresanti paliek lasīt "Nozombētie, nozombētie ". Esat troļļī zaudējuši ķērienu. Laikam jau tāpēc, ka Dinamo uzvar, nevarat ar neko sakarīgu nomuldēt.
aihhh tas vina teiksts liecina par to kad ir vai nu mazs puika vai ta domasana atpaliek ...

     [+] [-]

, 2013-11-19 22:18, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Tu domā, ka viņš skaistas? Viņš tik iesmej par Jums!

Patiesībā man lielākā daļa jau ir noignorēti.

     [+] [-]

, 2013-11-19 22:19, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Mierīgi, bez galējībām. Drīzāk jau sc.com būtu jāpadomā par adminiem, kuri diskusijas ievirzītu konstruktīvā gultnē!
Ja te būtu tā "konstruktīvā gultne" tad šis portāls drīz vien izmirtu.

  +1 [+] [-]

, 2013-11-19 22:19, pirms 11 gadiem
Ralfinolv rakstīja: Un tu domā, ka te kaut 1 cilvēks nameju uztver nopietni, kā saprātīgu domājošu cilvēku? Sen vairs nē. Jau gadus 4 vismaz
Zuti neuztveru nopietni, tagad Namejs nolaidies vienā līmenī ar zuti.
Bet ja DR sāks zaudēt viens no viņiem varbūt sāks runāt pieauguša vīrieša balsī..

  +1 [+] [-]

, 2013-11-19 22:19, pirms 11 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Labi, Keponi, mēs ar draugiem laižam tālāk un dzeram viskiju, kad būšu pie pc atbildēšu jums.
oho pajolinu barins i tu i tavi draugi ... vari atpakal nenakt

  +2 [+] [-]

, 2013-11-19 22:20, pirms 11 gadiem
Starp citu, visā KHL ir tikai viena komanda, kura pārspēj RD zaudētajās spēlēs pamatlaikā- MgM. Un vēl viena, kurai ir tik pat maz šo zaudējumu kā RD- Akbars.

     [+] [-]

, 2013-11-19 22:20, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Mierīgi, bez galējībām. Drīzāk jau sc.com būtu jāpadomā par adminiem, kuri diskusijas ievirzītu konstruktīvā gultnē!
Adminus vispār vajag likvidēt. Valstī, kurā es dzīvoju, nav cenzūras.

     [+] [-]

, 2013-11-19 22:21, pirms 11 gadiem
Avangards atkal zaudē, Ržiha pēdējās spēlēs izskatās pavisam sašļucis.

  +1 [+] [-]

, 2013-11-19 22:22, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja:
Patiesībā man lielākā daļa jau ir noignorēti.
Interesanti gan tev dzīvot.

     [+] [-]

, 2013-11-19 22:22, pirms 11 gadiem
MALAČI!!! Varbūt puišiem mazliet jāpiestrādā pie vēl aktīvākas spēles, jo trešajā trešdaļā Avtomobilist bija labāki, tas nu jāatzīst

     [+] [-]

, 2013-11-19 22:22, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Tu domā, ka viņš skaistas? Viņš tik iesmej par Jums!
Protams ka viņš smejas par mums, viņu neuztrauc ko mēs rakstam, droši vien priecājas ka izdodas provocēt. Es to uztveru kā diskusiju ar idiotu (piekrītu ka pats nolaižos līdz viņa līmenim, bet kādreiz jau var paākstīties, patēlot stulbenīti un parunāties ar mazo namejpuiku un zušākstu). Reālajā dzīvē tādas sarunas nesanāk, pat skolēni prātīgāk runā.
Lai taču namejpuikam kāds prieks, savādāk DR uzvaru sēriju viņu pilnīgi nobeigusi...mazliet pat žēl.

     [+] [-]

, 2013-11-19 22:24, pirms 11 gadiem
Ralfinolv rakstīja: Ja te būtu tā "konstruktīvā gultne" tad šis portāls drīz vien izmirtu.
Paši jau vien esam šīs vides [portāls, draugi, ģimene, valsts] veidotāji.

  -1 [+] [-]

, 2013-11-19 22:24, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Avangards atkal zaudē, Ržiha pēdējās spēlēs izskatās pavisam sašļucis.
Njā, man jau sāk likties,ka šai komandā ir milzu iekšējās problēmas, un to nespētu šosezon glābt neviens. Pat ne viss izcilākais treneris.
Godīgi sakot man Ržihas žēl,ka viņš parakstījās uz avantūru mēģināt glābt šo komandu šosezon .

  +2 [+] [-]

, 2013-11-19 22:25, pirms 11 gadiem
DidzisLV rakstīja: Es arī agrāk vienkārši domāju, ka esi cilvēks ar savu dīvaino skatījumu uz lietām un liels LM fans. Parasti izlecējiem/uzmanības meklētājiem lieku `Ignorēt`, Tu esi izņēmums. Bet....pēdējā laikā tie Tavi teksti ar vien stulbāki paliek!
Tas tiešām ir smieklīgi - Namejs izliekas par bezkaislīgo, vienaldzīgo vērotāju, bet jo RD vairāk uzvar, jo viņa teksti paliek deblāki. Var redzēt ka viņam reāli grauž RD uzvaras un viņš besās par tām...

  +1 [+] [-]

, 2013-11-19 22:26, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Paši jau vien esam šīs vides [portāls, draugi, ģimene, valsts] veidotāji.
Taisnība.

Bet nu nevar jau noliegt, ka bez visiem pusdebīlajiem šis portāls būtu daudz garlaicīgāks

  -1 [+] [-]

, 2013-11-19 22:29, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Protams ka viņš smejas par mums, viņu neuztrauc ko mēs rakstam, droši vien priecājas ka izdodas provocēt. Es to uztveru kā diskusiju ar idiotu (piekrītu ka pats nolaižos līdz viņa līmenim, bet kādreiz jau var paākstīties, patēlot stulbenīti un parunāties ar mazo namejpuiku un zušākstu). Reālajā dzīvē tādas sarunas nesanāk, pat skolēni prātīgāk runā.
Lai taču namejpuikam kāds prieks, savādāk DR uzvaru sēriju viņu pilnīgi nobeigusi...mazliet pat žēl.
Gribi tici, gribi netici, bet es pilnīgi nekādā mērā neesmu atkarīgs no kādas hokeja (vai vispār sportistu) komandas snieguma. Es to visu uztveru kā elementāru šovu, no kura nekādas īpašās pozitīvās vai negatīvās emocijas negūstu. Ir par ko padiskutēt ar dažādiem cilvēkiem.

     [+] [-]

, 2013-11-19 22:30, pirms 11 gadiem
Ralfinolv rakstīja: Taisnība.

Bet nu nevar jau noliegt, ka bez visiem pusdebīlajiem šis portāls būtu daudz garlaicīgāks
Nē, nu var jau vienreiz, divreiz iesmiet, bet sāk jau apnikt, tā vietā, lai apspriestu komandas spēli, katra spēlētāja paveikto laukumā, dažādos aspektos, tā vietā tautiņa rejas un "ņirdz" pie monitoriem!

  +1 [+] [-]

, 2013-11-19 22:31, pirms 11 gadiem
NAMEJS patiesībā ir Ržiga, kas iemācījies latviešu valodu...

  +1 [+] [-]

, 2013-11-19 22:31, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Gribi tici, gribi netici, bet es pilnīgi nekādā mērā neesmu atkarīgs no kādas hokeja (vai vispār sportistu) komandas snieguma. Es to visu uztveru kā elementāru šovu, no kura nekādas īpašās pozitīvās vai negatīvās emocijas negūstu. Ir par ko padiskutēt ar dažādiem cilvēkiem.
No malas ir redzams ka Tavi teksti pēdējā laikā ir kļuvuši primitīvāki, precīzi būtu teikt - bērnišķīgi. Ja nebūtu iepriekšējo sezonu komentāri domātu ka zem nika slēpjas kāds tīnis.

  +3 [+] [-]

, 2013-11-19 22:32, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Njā, man jau sāk likties,ka šai komandā ir milzu iekšējās problēmas, un to nespētu šosezon glābt neviens. Pat ne viss izcilākais treneris.

Godīgi sakot man Ržihas žēl,ka viņš parakstījās uz avantūru mēģināt glābt šo komandu šosezon .
NAMEJS 9999, 2013-11-16 11:16, pirms 3 dienām, ignorēt, atbildēt
Melissa rakstīja: Ozoliņš malacis, sadeva pa tauri
Bet Omskas līdzjutējus neapskaužu, daudzi jau savu komandu norakstījuši.
Bet ja padomā, tas tak miljonāru klubs, salīdzinot ar kuru mūsējais nabagmāja.

Pārāk agri teikt hop Avangard gadījumā, jo der atcerēties,ka viņi arī KHL pirmajā sezonā knapi kvalificējas Play Off, bet kas notika pēc tam nevienam nav noslēpums. Ir aizvadīta TIKAI pus KHL sezona. Un daudzām komandām bedres sniegumā ir vel tikai priekšā.

NAMEJS 9999, 2013-11-16 12:35, pirms 3 dienām, ignorēt, atbildēt
Melissa rakstīja: Tur ir dziļāka bedre, pie tam sezona gandrīz pusē, nevis sākums.
Par cik Avangard ar Ržihu pie stūres sekoju no pirmās dienas kopš viņš pievienojas šai komandai, tad varu pavisam droši teikt,ka šobrīd pēc Širokova pievienošanās un Frolova aizmanīšanas, pietrūkst tikai nedaudz veiksmes, un kad tā būs,tad viņiem viss būs Ok.

cik ātri gan domas mainās...

  +1 [+] [-]

, 2013-11-19 22:35, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Gribi tici, gribi netici, bet es pilnīgi nekādā mērā neesmu atkarīgs no kādas hokeja (vai vispār sportistu) komandas snieguma. Es to visu uztveru kā elementāru šovu, no kura nekādas īpašās pozitīvās vai negatīvās emocijas negūstu. Ir par ko padiskutēt ar dažādiem cilvēkiem.
Bet Tu jau vēsturiski reāli sāc diskutēt tikai pēc tam, kad esi nogāzis kārtīgu provokāciju čupu.

  -3 [+] [-]

, 2013-11-19 22:37, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Nē, nu var jau vienreiz, divreiz iesmiet, bet sāk jau apnikt, tā vietā, lai apspriestu komandas spēli, katra spēlētāja paveikto laukumā, dažādos aspektos, tā vietā tautiņa rejas un "ņirdz" pie monitoriem!
Padoma pats cik reizes cilvēki komentāru sadaļā var uzrakstīt-Indrašis monstrs,Ozo zvērs, Telijs afigeķ u.t.t. 10-15, bet ar to viņu saprašana par hokeju beidzas. Un cik spēcīgi komanda tiek uzslavēta vai nolamāta ir atkarīgs no tā cik iegūts vai zaudēts toto.
Es jau sen esmu šo publiku atkodis, un jau gadus 3-4 man nav pat mazākās vēlmes šeit patiesi nopietni diskutēt. Priekš tam mums ir vīru bariņš reālā dzīvēm ar kuriem visus interesējošos jautājumus izdiskusēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-11-19 22:40, pirms 11 gadiem
hugosovskis rakstīja: NAMEJS 9999, 2013-11-16 11:16, pirms 3 dienām, ignorēt, atbildēt
Melissa rakstīja: Ozoliņš malacis, sadeva pa tauri
Bet Omskas līdzjutējus neapskaužu, daudzi jau savu komandu norakstījuši.
Bet ja padomā, tas tak miljonāru klubs, salīdzinot ar kuru mūsējais nabagmāja.


Pārāk agri teikt hop Avangard gadījumā, jo der atcerēties,ka viņi arī KHL pirmajā sezonā knapi kvalificējas Play Off, bet kas notika pēc tam nevienam nav noslēpums. Ir aizvadīta TIKAI pus KHL sezona. Un daudzām komandām bedres sniegumā ir vel tikai priekšā.

NAMEJS 9999, 2013-11-16 12:35, pirms 3 dienām, ignorēt, atbildēt
Melissa rakstīja: Tur ir dziļāka bedre, pie tam sezona gandrīz pusē, nevis sākums.
Par cik Avangard ar Ržihu pie stūres sekoju no pirmās dienas kopš viņš pievienojas šai komandai, tad varu pavisam droši teikt,ka šobrīd pēc Širokova pievienošanās un Frolova aizmanīšanas, pietrūkst tikai nedaudz veiksmes, un kad tā būs,tad viņiem viss būs Ok.

cik ātri gan domas mainās...
Tieši tad kad es šos divus komentārus rakstīju Avangards pēc pārtraukuma bija sasparojies, bet pēdējās divās spēlēs var redzēt,ka atkal viss vecajās sliedēs ievirzījies.
Tāpēc arī tāda viedokļa maiņa.

  -2 [+] [-]

, 2013-11-19 22:42, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Padoma pats cik reizes cilvēki komentāru sadaļā var uzrakstīt-Indrašis monstrs,Ozo zvērs, Telijs afigeķ u.t.t. 10-15, bet ar to viņu saprašana par hokeju beidzas. Un cik spēcīgi komanda tiek uzslavēta vai nolamāta ir atkarīgs no tā cik iegūts vai zaudēts toto.
Es jau sen esmu šo publiku atkodis, un jau gadus 3-4 man nav pat mazākās vēlmes šeit patiesi nopietni diskutēt. Priekš tam mums ir vīru bariņš reālā dzīvēm ar kuriem visus interesējošos jautājumus izdiskusēt.
Par publiku Tev piekrītu, saprašana beidzas tikai pie rezultātu tablo [uzvara vs. zaudējums] un statistikas [vārtu guvēji]. Pārējais tuvu nulles līmenim, kā piemēram, šie mīnusu licēji, ir arī atsevišķi izņēmumi.

     [+] [-]

, 2013-11-19 22:49, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Par publiku Tev piekrītu, saprašana beidzas tikai pie rezultātu tablo [uzvara vs. zaudējums] un statistikas [vārtu guvēji]. Pārējais tuvu nulles līmenim.
vissvarīgāko tāpat pasaka turnīra tabula, viss pārējais ir vnk lirika, jebšu lielākoties tukša muldēšana(ja nu ir šet sc.com kāds profesionāls hokeja treneris vai kauču izbijis labs hokejists, tad uzreiz atvainojos). bet ja jau gadiem kādam komentētājam šeit nav slinkums rakstīt vienus un tos pašus pret dinamo vērstus komentārus teju ik katru spēli, tad nu ir jocīgi cilvēki un bez jocīgiem cilvēkiem tak arī ir garlaicīgi, vai ne?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-11-19 22:52, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tieši tad kad es šos divus komentārus rakstīju Avangards pēc pārtraukuma bija sasparojies, bet pēdējās divās spēlēs var redzēt,ka atkal viss vecajās sliedēs ievirzījies.
Tāpēc arī tāda viedokļa maiņa.
un joprojām nebūs nekas pārdabisks vai brīnumains, ja avangard tomēr tiks playoff

     [+] [-]

, 2013-11-19 22:53, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Par publiku Tev piekrītu, saprašana beidzas tikai pie rezultātu tablo [uzvara vs. zaudējums] un statistikas [vārtu guvēji]. Pārējais tuvu nulles līmenim, kā piemēram, šie mīnusu licēji, ir arī atsevišķi izņēmumi.
Tribīnēs ir 2 viedu cilvēki- tie, kas nāk skatīties hokeju, un tie, kas nāk izbaudīt hokeju un atmosfēru arēnā. Tā kā lielākā daļa ir 2., tad ir arī tā nezināšamna ir diezgan loģiska.

Via būtu labāk ,ja uz hokeju nāktu tikai hokeja pazinēji pa 500-1000 cilvēki kā tas ir uz VEf? Diezin vai

     [+] [-]

, 2013-11-19 22:55, pirms 11 gadiem
hugosovskis rakstīja: vissvarīgāko tāpat pasaka turnīra tabula, viss pārējais ir vnk lirika, jebšu lielākoties tukša muldēšana(ja nu ir šet sc.com kāds profesionāls hokeja treneris vai kauču izbijis labs hokejists, tad uzreiz atvainojos). bet ja jau gadiem kādam komentētājam šeit nav slinkums rakstīt vienus un tos pašus pret dinamo vērstus komentārus teju ik katru spēli, tad nu ir jocīgi cilvēki un bez jocīgiem cilvēkiem tak arī ir garlaicīgi, vai ne?
Ar ko tad izbijuša slikta spēlētāja komentārs nebūtu ņemams vērā? Pēc Tavas loģikas spriežot, tad visus žurnālistus vajadzētu pasūtīt sēņot, raksta vienu un to pašu!

     [+] [-]

, 2013-11-19 22:58, pirms 11 gadiem
Sogad ir ideals savienojums! Uzbruceji, ar kuriem var rekinaties. Hosa, Vilsons, Sekura... Varam but drosi, ka kads no viniem iemetis. Tad vel kads kaut ko iegrabina un 2-3 goli kabata. Aizsargi pec uzvardiem un darbibam ir visaugstakas raudzes. Principa visa Latvijas izlase un rezultativais Robinsons. Super! Vartsargu linija kartiba. Telkvists un Sedlaceks katrs zin savu vietu. Telkvists stabils pirmais un netiek raustits pie pirmas neveiksmes, savukart cehs ir gatavs katru 3 speli noplosities. Starp viniem nav nevajadzigas rivesanas un konkurences. Ir ists lideris Ozolins, kuru ciena gan speletaji, gan treneri, gan fani. Un Abols sogad loti veiksmigi saprot savus speletajus un nevienu nevajadzigi neierobezo. Atceros, kad Peka saka no Ozolina prasit smagako disciplinu un pat vairakuma nelaida laukuma pirmaja maina. Ta pat vartsargi tika raustiti ne tikai starp spelem bet jau pec pirmajiem 2 ielaistajiem vartiem. Un... uzvaretajus mil lidzjuteji un tribines ir pilnas

     [+] [-]

, 2013-11-19 23:00, pirms 11 gadiem
Ralfinolv rakstīja: Tribīnēs ir 2 viedu cilvēki- tie, kas nāk skatīties hokeju, un tie, kas nāk izbaudīt hokeju un atmosfēru arēnā. Tā kā lielākā daļa ir 2., tad ir arī tā nezināšamna ir diezgan loģiska.

Via būtu labāk ,ja uz hokeju nāktu tikai hokeja pazinēji pa 500-1000 cilvēki kā tas ir uz VEf? Diezin vai
Lai nāk visi, pats esmu vairākus cilvēkus aplipinājis ar līdzjušanu, starp tiem ir dažādi tipāži, gan vienkārši fanotāji, gan tādi, kas izglītojas, mēģina izprast spēli.

     [+] [-]

, 2013-11-19 23:01, pirms 11 gadiem
hugosovskis rakstīja: un joprojām nebūs nekas pārdabisks vai brīnumains, ja avangard tomēr tiks playoff
Nedomāju ka tas vairs ir iespējams ar šo sastāvu.
Jā,sezona ir tikai pusē, bet tieši šobrīd Avangard (tāpat MnD un vel virknei komandu) laukumā dodas spēlētāji, kas vairs netic paši sev.
Ir jānotiek ļoti,ļoti lielam brīnumam,lai kas radikāli Avangard sniegumā mainītos. Viņi patiešām būtu muļķi,ja atkal veiktu kārtējo treneru maiņu.

  +1 [+] [-]

, 2013-11-19 23:06, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Par publiku Tev piekrītu, saprašana beidzas tikai pie rezultātu tablo [uzvara vs. zaudējums] un statistikas [vārtu guvēji]. Pārējais tuvu nulles līmenim, kā piemēram, šie mīnusu licēji, ir arī atsevišķi izņēmumi.
Re kur Ivars pats atzīst, ka viņš te nāk troļļot un viņa komenti nav ar neko labāki par ''Indrašis malacis'', ''Ozo monstrs'' vai ''pats muļķis'', tikai ietērpti mazliet savādākā papīrīti

  -1 [+] [-]

, 2013-11-19 23:07, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Lai nāk visi, pats esmu vairākus cilvēkus aplipinājis ar līdzjušanu, starp tiem ir dažādi tipāži, gan vienkārši fanotāji, gan tādi, kas izglītojas, mēģina izprast spēli.
Lūk, šeit arī ir maģiskie vārdi-kas izglītojas.
Diemžēl, bet par kaut kādu masveidību šai ziņā mēs runāt nevaram,jo kā LČ spēlēs (arī MHL) bija tukšas tribīnes, tā viņas tukšas ir joprojām. Nu jau arī tas attiecas uz LV izlases spēlēm.Kaut arī tikai pārbaužu.
Manā skatījumā šobrīd RD spēles pamatā apmeklē ''glory hanter'', kas nebūs vairs tribīnēs tikko komandai neies vairs tik labi kā patreiz.

  -2 [+] [-]

, 2013-11-19 23:09, pirms 11 gadiem
withhealthtowealth.com rakstīja: Sogad ir ideals savienojums! Uzbruceji, ar kuriem var rekinaties. Hosa, Vilsons, Sekura... Varam but drosi, ka kads no viniem iemetis. Tad vel kads kaut ko iegrabina un 2-3 goli kabata. Aizsargi pec uzvardiem un darbibam ir visaugstakas raudzes. Principa visa Latvijas izlase un rezultativais Robinsons. Super! Vartsargu linija kartiba. Telkvists un Sedlaceks katrs zin savu vietu. Telkvists stabils pirmais un netiek raustits pie pirmas neveiksmes, savukart cehs ir gatavs katru 3 speli noplosities. Starp viniem nav nevajadzigas rivesanas un konkurences. Ir ists lideris Ozolins, kuru ciena gan speletaji, gan treneri, gan fani. Un Abols sogad loti veiksmigi saprot savus speletajus un nevienu nevajadzigi neierobezo. Atceros, kad Peka saka no Ozolina prasit smagako disciplinu un pat vairakuma nelaida laukuma pirmaja maina. Ta pat vartsargi tika raustiti ne tikai starp spelem bet jau pec pirmajiem 2 ielaistajiem vartiem. Un... uzvaretajus mil lidzjuteji un tribines ir pilnas
Kā reiz Tev var nepiekrist par augstas raudzes aizsargiem DR komandā. Spēcīgas viduvējības, tik trenera uzstādījumi un izvēlētā stratēģija + Telkvists ir šīs sezonas panākumu atslēga. Neteiktu, ka Ābols nevienu neierobežu, drīzāk organizē, notiek diskusija un skaidrojošs darbs ar spēlētājiem, un spēlētāji izpilda dotos norādījumus. Ozo - bez komentāriem.

     [+] [-]

, 2013-11-19 23:12, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nedomāju ka tas vairs ir iespējams ar šo sastāvu.
Jā,sezona ir tikai pusē, bet tieši šobrīd Avangard (tāpat MnD un vel virknei komandu) laukumā dodas spēlētāji, kas vairs netic paši sev.
Ir jānotiek ļoti,ļoti lielam brīnumam,lai kas radikāli Avangard sniegumā mainītos. Viņi patiešām būtu muļķi,ja atkal veiktu kārtējo treneru maiņu.
Sastāvs nav ne par matu sliktāks, kā tuvākajiem konkurentiem austrumos, un arī tas, ka man personīgi Ržiha kā treneris neškiet laba izvēle no jebkuras KHL komandas vadības puses neko nenozīmē, spēļu vēl ir daudz. vien, protams, mani īsti līdz galam neinteresē, kasnotiek austrumos, kamēr Dinamo reāli pretendē uz play offiem.

     [+] [-]

, 2013-11-19 23:13, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Lūk, šeit arī ir maģiskie vārdi-kas izglītojas.
Diemžēl, bet par kaut kādu masveidību šai ziņā mēs runāt nevaram,jo kā LČ spēlēs (arī MHL) bija tukšas tribīnes, tā viņas tukšas ir joprojām. Nu jau arī tas attiecas uz LV izlases spēlēm.Kaut arī tikai pārbaužu.
Manā skatījumā šobrīd RD spēles pamatā apmeklē ''glory hanter'', kas nebūs vairs tribīnēs tikko komandai neies vairs tik labi kā patreiz.
Basketā jau tas pats bija, pilnas tribīnes, visi eiforijā, bet tagad čuš, tukšums!

  -1 [+] [-]

, 2013-11-19 23:15, pirms 11 gadiem
hugosovskis rakstīja: Sastāvs nav ne par matu sliktāks, kā tuvākajiem konkurentiem austrumos, un arī tas, ka man personīgi Ržiha kā treneris neškiet laba izvēle no jebkuras KHL komandas vadības puses neko nenozīmē, spēļu vēl ir daudz. vien, protams, mani īsti līdz galam neinteresē, kasnotiek austrumos, kamēr Dinamo reāli pretendē uz play offiem.
Par to jau arī ir stāsts,ka sastāvs meistarības ziņā nav slikts, bet viņi nespēlē kā komanda. Negribu vainot Ržihu, jo problēma ir jāmeklē kaut kur dziļāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-11-19 23:17, pirms 11 gadiem
Shmidzis rakstīja: Re kur Ivars pats atzīst, ka viņš te nāk troļļot un viņa komenti nav ar neko labāki par ''Indrašis malacis'', ''Ozo monstrs'' vai ''pats muļķis'', tikai ietērpti mazliet savādākā papīrīti
Nezinu kā tagad, bet cik saprotu agrāk Namejs bija saistīts ar sc.com. Laikam jau portālam vajag masveidību, bet to mūsdienās var panākt tikai ar trulumu un pirkstu rādīšanu [lētais šovs].

     [+] [-]

, 2013-11-19 23:18, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Par to jau arī ir stāsts,ka sastāvs meistarības ziņā nav slikts, bet viņi nespēlē kā komanda. Negribu vainot Ržihu, jo problēma ir jāmeklē kaut kur dziļāk.
Nu ko, Ržihas iespēja vēlreiz pierādīt neticīgajiem(kā man), ka viņš tiešām ir labs treneris

     [+] [-]

, 2013-11-19 23:19, pirms 11 gadiem
Malači Tagad tās pašas komandas būs, tikai izbraukumā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-11-19 23:24, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Nezinu kā tagad, bet cik saprotu agrāk Namejs bija saistīts ar sc.com. Laikam jau portālam vajag masveidību, bet to mūsdienās var panākt tikai ar trulumu un pirkstu rādīšanu [lētais šovs].
Drīzāk var teikt,ka man tusēšana iekš sc vairāk ir tāds padumjš ieradums ar zināmu atkarību. Vairākas reizes esmu mēģinājis atmest ar roku, bet kaut kā man neizdodas savienot to gribu un spēku vienā vārdā-gribasspēks.
Pavisam noteikti,ka man nerūp sc auditorijas skaitliskums.

     [+] [-]

, 2013-11-19 23:24, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Lūk, šeit arī ir maģiskie vārdi-kas izglītojas.
Diemžēl, bet par kaut kādu masveidību šai ziņā mēs runāt nevaram,jo kā LČ spēlēs (arī MHL) bija tukšas tribīnes, tā viņas tukšas ir joprojām. Nu jau arī tas attiecas uz LV izlases spēlēm.Kaut arī tikai pārbaužu.
Manā skatījumā šobrīd RD spēles pamatā apmeklē ''glory hanter'', kas nebūs vairs tribīnēs tikko komandai neies vairs tik labi kā patreiz.
Par kādu izglītošanu var runāt, ja TV translāciju laikā viens no komentētājiem tik kladzina un skaita pārkāpumus, bija pārkāpums, tiesnesis nesvilpa, nebija pārkāpums, tiesnesis nosvilpa, utt., labi vismaz, ka studija ir adekvāta, tik varētu vēl vienu treneri vai spēlētāju piesaistīt, kam ir savs skatījums uz hokeju, lai trijatā diskutētu, savādāk tik Oļegs S. kā tāds guru runā.

  -1 [+] [-]

, 2013-11-19 23:25, pirms 11 gadiem
Richa191 rakstīja: Kas ir Rustams Begovs???
Vietējais dzērājs

     [+] [-]

, 2013-11-19 23:28, pirms 11 gadiem
Nemiz man uz muguras sakot ka liist!!Shitads pluutiitajs toch laikam urliks ir.Tik ar vardiem metajas,bet dzili sirdi ir ar Dinamo.

NAMEJS 9999 rakstīja: Gribi tici, gribi netici, bet es pilnīgi nekādā mērā neesmu atkarīgs no kādas hokeja (vai vispār sportistu) komandas snieguma. Es to visu uztveru kā elementāru šovu, no kura nekādas īpašās pozitīvās vai negatīvās emocijas negūstu. Ir par ko padiskutēt ar dažādiem cilvēkiem.

  -1 [+] [-]

, 2013-11-19 23:28, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Man patīk, kā prieks par uzvaru pāraug Nameja nīšanā. Tirliņi, nu, ja Jums tā Namejs nepatīk, tad nekomunicējiet ar viņu, bet nē, paši padodas provokācijām un tad ar putām uz lūpām, katrs par katru asprātīgāk mēģina Nameju nolikt. Nu, malači!
Vai tad kāds Ivaru aiż astes raustīja?
Vai bija kaut viens koments kur tika pieminēts Ivars,pirms viņš nosauca latviešus par neandertāliesiem(koments šis izņemts)?

Un tu jau neesi labāks par viņu:Šo te savulaik par Indraši rakstīji:
------------
PuLVeris, 09.10.2013 21:04, ignorēt, atbildēt

chemist_dk rakstīja: Indrašis ir slikts, lol

Puikiņš ir riktīgi nosēdies, pelnot lielo piķi, laikam pa naktīm jaunu māju būvē, ķieģeļus uz 2. stāvu staipa, ka pa dienu nūju rokās noturēt nevar!
-----------------
Jeb pēc katras RD neveiksmīgās spēles bija tāds tavs standarta teiciens:
,,Vecais labais Dinamo ir atgriezies,,

Joprojām gaidi un nevari sagaidīt šo veco labo RD?
Tev par nelaimi šis ir pavisam cits ,,Dinamo,,!

     [+] [-]

, 2013-11-19 23:30, pirms 11 gadiem
PALDIES RD KOMANDAI PAR POZITĪVAJĀM EMOCIJĀM !!!!
p.s. NAMEJS 9999 (un CO) = Eltons Džons
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-11-20 00:12, pirms 11 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Un ko šis viss dod, ja izslēgšanas spēlēs izkritīs pirmajā kārtā?
Kur tad palika lielaa paarlieciiba,ka RD lidz sezonas beigaam nebuus astotniekaa?
Taa jau tu liidz finaalam aizrunaasies, Ka netiks otrajaa kaartaa, tad 1/4 tad 1/2 utt

     [+] [-]

, 2013-11-20 00:21, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Drīzāk var teikt,ka man tusēšana iekš sc vairāk ir tāds padumjš ieradums ar zināmu atkarību. Vairākas reizes esmu mēģinājis atmest ar roku, bet kaut kā man neizdodas savienot to gribu un spēku vienā vārdā-gribasspēks.
Pavisam noteikti,ka man nerūp sc auditorijas skaitliskums.
Es jau zinaaju ka tu esi taads garaa un speekaa vajsh cilveecinsh.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2013-11-20 00:47, pirms 11 gadiem
Andris5 rakstīja: Vai tad kāds Ivaru aiż astes raustīja?
Vai bija kaut viens koments kur tika pieminēts Ivars,pirms viņš nosauca latviešus par neandertāliesiem(koments šis izņemts)?

Un tu jau neesi labāks par viņu:Šo te savulaik par Indraši rakstīji:
------------
PuLVeris, 09.10.2013 21:04, ignorēt, atbildēt

chemist_dk rakstīja: Indrašis ir slikts, lol

Puikiņš ir riktīgi nosēdies, pelnot lielo piķi, laikam pa naktīm jaunu māju būvē, ķieģeļus uz 2. stāvu staipa, ka pa dienu nūju rokās noturēt nevar!
-----------------
Jeb pēc katras RD neveiksmīgās spēles bija tāds tavs standarta teiciens:
,,Vecais labais Dinamo ir atgriezies,,

Joprojām gaidi un nevari sagaidīt šo veco labo RD?
Tev par nelaimi šis ir pavisam cits ,,Dinamo,,!
Man joprojām pret Indraši ir daudz pretenziju, piemēram, viņa krītamā kaite pēc saskarsmēm. Paldies dievam, kas ir mazinājusies. Nu izteicu es nepatiku, bet nesaprotu, ko Tu ar to gribēji teikt? Joprojām jau pa retam DR mēģina spēlēt veco labo DR spēli, velk ripu savā zonā, mēģina tajā saspēlēties, zaudēt ripu un tad varonīgi glābt situāciju. Nevajag jau dzīvot ar vienām rozā brillēm un tupi kladzināt, ka viss ir kārtībā! Hokejs jau nesākas un nebeidzas ar gūtajiem vārtiem, ļoti labi, ka KHL ieviesa šos papildus lietderības rādītājus. Plikās statistikas mīļotāji varēs objektīvāk izvērtēt katra spēlētāja sniegumu, ja no redzētās spēles saprot tikai gūto vārtu momentus!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-11-20 01:33, pirms 11 gadiem
Jāsaka tā,ir skumjas pēc Zuša komentāriem,bet viņam laikam ir apnicis nolikt DR,toties Namejs savu vājprātu nebeidz pasniegt citiem. Lai neņem ļaunā liepājnieki,bet Namejam ir pienācis laiks ieņemt mūža kameru Karostas cietumā kā eksponātam.

  -1 [+] [-]

, 2013-11-20 01:41, pirms 11 gadiem
Pulverim
Piekrītu,ka nevajag rozā brilles,un uzskatīt,ka viss ir ideāli. Bet,ir taisnība Ābolam-ja mēs spēlējam slikti un krājam punktus,tātad spēlējam labi. Par Indraši piekrītu,čoms pēdējās spēlēs ir atvēries,bet tas topošās zvaigznes statuss ir jāapliecina biežāk. Tāpēc man daudz lielāks prieks par Pavlovu,kurš nekad nebūs zvaigzne,bet savu darbiņu padara godam. Kaut gan novēlu viņam kļūt par zvaigzni kaut KHL .

     [+] [-]

, 2013-11-20 08:43, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā,labi tas nav, bet hoķi ta paskatīties gribas.
Sēdēt pa nakti (skatīties NHL) pie datora regulāri nav pilnīgi nekādas vēlēšanās.
Paga paga. Vēl pavisam nesen kautkur rakstīji ka šogad vairāk skaties NHL spēles. Tagad jau atkal vairs ne?

  +2 [+] [-]

, 2013-11-20 08:46, pirms 11 gadiem
Situācija ir vairāk nekā bēdīga, manuprāt, pat bēdīgākā visā RD pastāvēšanas laikā. It kā jau varētu slavēt Sējēju par to, ka labus leģionārus savācis un komandai tas ir ļoti labi, bet šosezon leģionāri ir tik pārliecinoši komandas vilcēji, ka paliek baisi domājot par atbildīgajiem izlases turnīriem.

  +2 [+] [-]

, 2013-11-20 09:01, pirms 11 gadiem
kasagrande rakstīja: Situācija ir vairāk nekā bēdīga, manuprāt, pat bēdīgākā visā RD pastāvēšanas laikā. It kā jau varētu slavēt Sējēju par to, ka labus leģionārus savācis un komandai tas ir ļoti labi, bet šosezon leģionāri ir tik pārliecinoši komandas vilcēji, ka paliek baisi domājot par atbildīgajiem izlases turnīriem.
Leģionāri atbilst mūsu džeku līmeņiem citos klubos KHL , un citur ! tākā būs ar ko aizvietot !

  +3 [+] [-]

, 2013-11-20 10:03, pirms 11 gadiem
kasagrande rakstīja: Situācija ir vairāk nekā bēdīga, manuprāt, pat bēdīgākā visā RD pastāvēšanas laikā. It kā jau varētu slavēt Sējēju par to, ka labus leģionārus savācis un komandai tas ir ļoti labi, bet šosezon leģionāri ir tik pārliecinoši komandas vilcēji, ka paliek baisi domājot par atbildīgajiem izlases turnīriem.
Psst.. Atklāšu tev vienu baigi lielo noslēpumu (man ir sakari iekšienē)-LV izlasi nekomplektēs tikai no RD sistēmas hokejistiem. Tikai nesaki nevienam!!!

  +1 [+] [-]

, 2013-11-20 10:32, pirms 11 gadiem
arch122 rakstīja: Psst.. Atklāšu tev vienu baigi lielo noslēpumu (man ir sakari iekšienē)-LV izlasi nekomplektēs tikai no RD sistēmas hokejistiem. Tikai nesaki nevienam!!!
Nu pipec super joks, nenosmieties. Un kas tad ir tie golu sitēji, kas nav RD? Karsums? Nedaudz arī daugaviņš? Un viss... Miķelis un Dārziņš vispār vēl aktīvi spēlē? Par viņiem vispār neko nedzird. Pārējie var tikai piespēles dot, bet kurš tad gūs vārtus?

  +3 [+] [-]

, 2013-11-20 10:40, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Man joprojām pret Indraši ir daudz pretenziju, piemēram, viņa krītamā kaite pēc saskarsmēm. Paldies dievam, kas ir mazinājusies. Nu izteicu es nepatiku, bet nesaprotu, ko Tu ar to gribēji teikt? Joprojām jau pa retam DR mēģina spēlēt veco labo DR spēli, velk ripu savā zonā, mēģina tajā saspēlēties, zaudēt ripu un tad varonīgi glābt situāciju. Nevajag jau dzīvot ar vienām rozā brillēm un tupi kladzināt, ka viss ir kārtībā! Hokejs jau nesākas un nebeidzas ar gūtajiem vārtiem, ļoti labi, ka KHL ieviesa šos papildus lietderības rādītājus. Plikās statistikas mīļotāji varēs objektīvāk izvērtēt katra spēlētāja sniegumu, ja no redzētās spēles saprot tikai gūto vārtu momentus!
Ar nepacietību vēlos uzzināt kur tu esi atradis rozā brilles?
Jebkurā valstī,pilsētā pēc savas komandas(vai Valsts izlases) uzvaras,līdzjutēji priecāsies,svinēs ,un tas ir dabiski........Tās būtu tās rozā brilles?
Šosezon atšķirībā no iepriekšējās sezonas mums ir vārtsargs(pat divi stabili),iepriekšējā sezonā uz nevienu nevarēja paļauties,tas ir ļoti liels pluss arī punktu summas krāšanai.
Mums šosezon ir leģionāri,pagājušo sezonu leģionāri bija kārtīgas nulles,
Šosezon metam pa vārtiem no distances, kā arī neapstrādājot ripu,pagājušo maz metām no tālienes,arī izdarot metienus domājām....piedavām pagājušo sezonu tā īsti ripa neklausīja(tiesa ir maz metienu šosezon,bet laba realizācija,tātad vārtsargs tiek pārspēts,un to var izdarīt ar negaidītu metienu).
Šosezon mums ir vairāki speles taisītāji,pagājušo sākumā īslaicīgi bija karsums,pēcāk tādu vairs nebija.
Pagājušo sezonu kad bijām iedzinejos 0-1 ... 1-2 ... varēja slēgt laukā,jo tur bija viss skaidrs,kaut bija pirmā vai otrā trešdaļa.Šosezon pat SKA mēs salauzām,tiesa beigās izlaidām uzvaru,bet fakts ir tāds ka šosezon nonākot zaudētajos ,nekas vēl nav zaudēts,un to saprot jebkurš līdzjutējs.
Noteikti trenera darbs nes savu devumu!
Te var rakstīt un rakstīt,viss šis te veido komandas spēli,rezultātu ... nav pagājušā gada Dinamo!
27 spēlēs tikais pieci zaudējumi spēles laikā,tā nav nejaušiba,pie kam pēdējo pret Sal Jul(kur neguvām punktus) zaudējām pateicoties tiesnešiem.Neapšaubāmi būs šeit kritumi,no tā ne SKA,ne DIN(M) ne kāds cits klubs neizvairīsies,un arī mēs.
p.s.īsumā vēlreiz atkārtošu: Vārtsargs , leģionāri , treneris + komandas spēle,viss šis te ir atzīmējams ar lielu pluss zīmi un tas ka esot vadībā esam atlaiduši kādās spēlēs,atdevuši iniciatīvu,bet pēc tam senšamies to atgūt ar smagu darbu - arī tas ir dabiski(piemērs SKA pret mums)!
------------
starp citu tavs šis koments bisķi atgādināja Ivara miglaino komentu,kā arī diezgan lielo zinātāju centies tēlot!Nav tev nekāda sakara ar Ivaru?

     [+] [-]

, 2013-11-20 12:16, pirms 11 gadiem
keisijs91 rakstīja: Nav tādas nominācijas kā labākais debitantu treneris?
Kur ta,kur ta,līga vel līdz tam nav attīstījusies.

     [+] [-]

, 2013-11-20 17:41, pirms 11 gadiem
kasagrande rakstīja: Nu pipec super joks, nenosmieties. Un kas tad ir tie golu sitēji, kas nav RD? Karsums? Nedaudz arī daugaviņš? Un viss... Miķelis un Dārziņš vispār vēl aktīvi spēlē? Par viņiem vispār neko nedzird. Pārējie var tikai piespēles dot, bet kurš tad gūs vārtus?
Pirmkārt draugs līdz OS vēl ir laiks, lai kādi pāris vēl ieskrietos(arī no RD). Otrkārt-Kad tad mums tie metēji ir bijuši baigi daudz? Ja esi šausmīgi sacerējies, nāksies tevi apbēdināt! Nebūs mums izlasē divi pilni uzbrucēju trijnieki ar augsta līmeņa snaiperiem, punktu vācējiem.
3kārt. Protams negūstot vārtus uzvarēt nevar, bet izšķirošajās spēlēs ļoti liela nozīme būs aizsardzībai un vārtusargiem(pēdējais mani uztrauc vairāk).

  -2 [+] [-]

, 2013-11-20 18:57, pirms 11 gadiem
Andris5 rakstīja: Ar nepacietību vēlos uzzināt kur tu esi atradis rozā brilles?
Jebkurā valstī,pilsētā pēc savas komandas(vai Valsts izlases) uzvaras,līdzjutēji priecāsies,svinēs ,un tas ir dabiski........Tās būtu tās rozā brilles?
Šosezon atšķirībā no iepriekšējās sezonas mums ir vārtsargs(pat divi stabili),iepriekšējā sezonā uz nevienu nevarēja paļauties,tas ir ļoti liels pluss arī punktu summas krāšanai.
Mums šosezon ir leģionāri,pagājušo sezonu leģionāri bija kārtīgas nulles,
Šosezon metam pa vārtiem no distances, kā arī neapstrādājot ripu,pagājušo maz metām no tālienes,arī izdarot metienus domājām....piedavām pagājušo sezonu tā īsti ripa neklausīja(tiesa ir maz metienu šosezon,bet laba realizācija,tātad vārtsargs tiek pārspēts,un to var izdarīt ar negaidītu metienu).
Šosezon mums ir vairāki speles taisītāji,pagājušo sākumā īslaicīgi bija karsums,pēcāk tādu vairs nebija.
Pagājušo sezonu kad bijām iedzinejos 0-1 ... 1-2 ... varēja slēgt laukā,jo tur bija viss skaidrs,kaut bija pirmā vai otrā trešdaļa.Šosezon pat SKA mēs salauzām,tiesa beigās izlaidām uzvaru,bet fakts ir tāds ka šosezon nonākot zaudētajos ,nekas vēl nav zaudēts,un to saprot jebkurš līdzjutējs.
Noteikti trenera darbs nes savu devumu!
Te var rakstīt un rakstīt,viss šis te veido komandas spēli,rezultātu ... nav pagājušā gada Dinamo!
27 spēlēs tikais pieci zaudējumi spēles laikā,tā nav nejaušiba,pie kam pēdējo pret Sal Jul(kur neguvām punktus) zaudējām pateicoties tiesnešiem.Neapšaubāmi būs šeit kritumi,no tā ne SKA,ne DIN(M) ne kāds cits klubs neizvairīsies,un arī mēs.
p.s.īsumā vēlreiz atkārtošu: Vārtsargs , leģionāri , treneris + komandas spēle,viss šis te ir atzīmējams ar lielu pluss zīmi un tas ka esot vadībā esam atlaiduši kādās spēlēs,atdevuši iniciatīvu,bet pēc tam senšamies to atgūt ar smagu darbu - arī tas ir dabiski(piemērs SKA pret mums)!
------------
starp citu tavs šis koments bisķi atgādināja Ivara miglaino komentu,kā arī diezgan lielo zinātāju centies tēlot!Nav tev nekāda sakara ar Ivaru?
Nejauc IZLASI ar DR! Izlase - tā ir svēta.

Tieši tā metam, bet lielākoties pēc izspēlēm, pagājušajā sezonā pie Rautakāļa arī meta, bet puļīja no jebkuras pozīcijas. Piekrītu daudzu teiktajam par Rautakāļa laikā spēlēto pārgalvīgo forčekingu [ja dod rezultātu, tad nav slikti], kas beigās rezultējās ar pozicionālajām kļūdām aizsardzībā. Fizo arī sēdās. Šogad pat uzbrukums tiek veidots ar domu par aizsardzību un tas ir labi.

Cik saprotu, šogad ir ļoti piestrādāts pie fizo izturības [skriešana], kam iepriekšējās sezonās mazāk tika pievērsta uzmanība, kas arī ir viens no panākuma stūrakmeņiem.

Par spēļu taisītājiem Tev nepiekritīšu, jo DR sastāvs pa lielam ir tas pats kas pagājušo gadu. Kā pats teici, šosezon uzbrukumi ir pārdomāti.

Ir atšķirība, spēlē ar līdervienību vai pastarīti, pie kam abu komandu spēlētāju apziņā. Psiholoģija ļoti daudz ko izšķir.

Par treneriem. Visi treneri ar komandu ir 5-6 gadus, tas nozīmē, ja viņi nepazītu savus spēlētājus un neprastu izmantot to spēcīgās un piesegt vājās īpašības, tad ar sūdainu mietu būtu jāpadzen tādi treneri.

Par 5-8 zaudējumiem, tas ir saprotams, jo DR spēlē no aizsardzības, pie kam atvēries ir Tellijs, kurš šosezon netiek raustīts un ir saņēmis 100% atbalstu no treneru puses, kas šim spēlētājam ir vissvarīgākais.

ps

Arī Tev var pārmest par miglainajiem komentiem un centieniem tēlot diezgan lielo zinātāju, bet tāpēc jau ir šī iespēja diskutēt, izteikt savas domas, bet vienlaicīgi arī ir jāciena oponents, bet es redzu, ka Tava dzīves formula ir visus tik apd.i.rst un būt pašapmierinātam.

     [+] [-]

, 2013-11-20 21:26, pirms 11 gadiem
pulveri:
a)Es šeit par LV izlasi vispār nerunāju(iekavās tā tik ir piebilde),un tas teikums nekādā gadījumā neattiecās uz tevīm,bet gan pattiesiem savas komandas līdzjutējiem.
b)par spēļu taisītājiem-tie pārsvarā ir leģionāri,kuri pag. gadu netaisīja spēli(es runāju par DR nevis izlasi)
c)Izlasot tavu rakstīto pats jau apliecini, ka šī vairs nav tā komanda kas bija iepriekš ,bet vēl nesen rakstīji
( Joprojām jau pa retam DR mēģina spēlēt veco labo DR spēli, velk ripu savā zonā, mēģina tajā saspēlēties, zaudēt ripu un tad varonīgi glābt situāciju.)
p.s. vieni zaudēti vārti var galīgi sagrozīt notikumus laukumā(jeb noraidījums,jeb neliela atslābināšanās,jeb mazs tiesnešu spiediens) ,un tas attiecas uz visu hokeja pasauli, ne tikais DR!
d)uzticas Tellijam Ābols!Tak iepriekš es biju kritizējis trenerus sakarā ar vārtsargu likšanu vārtos,bija tā ,viens vārtsargs sāk iespēlēties,Šupis nākamā mačā liek otru,un mētā šadi te,arī soms bieži mētāja vārtsargus,Ābols pareizi dara,ka ir viens nr pirmais!Un ir spēle!
e)2012/2013 g. mēs 52 spēles guvām 51 punktu
2013/2014 gadā mēs pārsniedzām šo punktu robežu jau 26 spēlē tātad uz pusi īsāks spēļu laiks bija nepieciešams šosezon,tagad ir 27 spēles un 55 punkti(vēl viens piemērs pret tavu rakstīto --- vecais labais Dinamo ir atgriezies)muldoņa esi!
f)Kā es varu tēlot diezgan lielo zinātāju ,ja hoķī vispār esmu ļoti maz diskutējis,bet sakarā ar spēli bez maz vai viena no pirmajām reizēm!Tāpat kā futbolā es atstāstu tik savu redzējumu (video momentos,tiesnešu darbībās,ja kāds spēlētājs cūkojas,es nerakstu par taktiku,tik hoķī ir tā, ka uzskatu ka ir jāmet pa vartiem pie pirmās iespējas,ja sāksi domāt moments palaists,starp citu šeit Ivars tēlo visgudrāko,bet jebkurš šeit šo ar argumentiem norok,es nerunāju par lietām kur man var kāds piežmiegt,norakt!-tā kā kārtīgs tavs blefs!(tas pēc tava P.s. , piem. kad esmu apspriedis par hokejistiem,taktikām ,dažādu komandu spējām .......?)
g)Bet mani gan interesētu kāpēc tu tik ļoti aizstāvēji Ivaru?

----NAMEJS 9999 rakstīja: Neandertālieši,labāk paklausieties pa LTV1 ko stāsta viens no LV izcilākajiem cilvēkiem Imants Lancmanis, un nevis kaifojiet par PSRS okupācijas palieku uzvaru.---

Neviens viņu neprovacēja,bet šis te aizskarošu komentu velta,un tu šo komentu aizstāvi!

PuLVeris, 2013-11-19 22:08, vakar, ignorēt, atbildēt
Man patīk, kā prieks par uzvaru pāraug Nameja nīšanā. Tirliņi, nu, ja Jums tā Namejs nepatīk, tad nekomunicējiet ar viņu, bet nē, paši padodas provokācijām un tad ar putām uz lūpām, katrs par katru asprātīgāk mēģina Nameju nolikt. Nu, malači!


Neitrāls cilvēks to nedarīs,piebildīšu Ivars zin uz ko iet,zin kas būs,tas viņu apmierina!Tiesa šeit ir arī tādi kas tieši gaida šo Ivaru lai varētu izklaidēties,un pareizi dara!Bet kad Ivars ir noliets pelnīti ar samazgām,tā viens profils sāk lielo aizstāvi tēlot!Es vienu brīdinājumu saņēmu savulaik jo Ivaru nosaucu par jefiņu,bet par šo pieminēto ivara komentu arī tak vajadzēja brīdināt!Vai ne tā?