Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" septītā uzvara pēc kārtas un jauns rekords

Agris Suveizda

"Dinamo" septītā uzvara pēc kārtas un jauns rekords
Gunārs Skcorcovs pret Jegoru Žuravļovu
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Kontinentālās hokeja līgas klubs Rīgas "Dinamo" savā laukumā ar rezultātu 3:1 pieveica Jekaterinburgas "Avtomobilist" un uzvarēja jau septīto spēli pēc kārtas, kas ir jauns kluba rekords. Ar divām rezultatīvām piespēlēm izcēlās Miks Indrašis.

Kamēr "Avtomobilist" bija zaudējusi pēdējās trīs spēlēs pēc kārtas – 2:3 pret Prāgas "Lev" (pagarinājumā), 1:3 pret Bratislavas "Slovan" un 1:2 pret Maskavas CSKA, Rīgas "Dinamo" bija svinējis sešas uzvaras pēc kārtas, no 18 iespējamajiem punktiem izcīnot 15. Pēdējā mačā pagarinājumā ar 4:3 tika uzvarēta Hantimansijskas "Yugra", bet pirms tam krita arī "Avangard" (3:1), "Barys" (3:2, bullīšos), "Lev" (1:0), "Lokomotiv" (2:1) un "Atlant" (2:1, bullīšos).

Spēles sākumā ritēja līdzīga cīņa ar pusmomentiem abos laukuma galos. Devītajā minūtē Mikaelam Telkvistam nācās glābt pēc Sami Lepistes metiena, bet 12.minūtē atkal nostrādāja Vitālija Pavlova un Mika Indraša tandēms. Indrašis ieslidoja viesu aizsardzības zonā, atspēlēja Pavlovam, un Vitālijs precīzi meta starp Jevgēņija Lobanova kājsargiem (1:0). Pēc nepilnām septiņām minūtēm Rīgas "Dinamo" pirmā maiņa dubultoja pārsvaru – pēc Marsela Hosas un Pola Šehuras piespēlēm rīdzinieku snaiperim Kailam Vilsonam atlika trāpīt tukšos vārtos (2:0).

Indrašis otrās trešdaļas pirmajā minūtē nopelnīja pirmo noraidījumu, tomēr "Avtomobilist" neizdevās nostabilizēties "Dinamo" zonā. Tuvāk vārtu guvumam pat bija rīdzinieki, bet Šehuram ātrā pretuzbrukumā pietrūka pavisam maz, lai panāktu jau 3:0. Pēc divām minūtēm viesi ieguva otro iespēju spēlēt vairākumā, savukārt drīz pēc tam jau vairākumā bija "Dinamo". Pirmo vairākumu rīdzinieki nerealizēja, toties pēc tam gandrīz pusotru minūti varēja spēlēt piecatā pret trim – atkal nekā.

Otrajā trešdaļā, par spīti daudziem noraidījumiem, vārti netika gūti, savukārt trešās trešdaļas ievadā Aleksejs Simakovs rezultāta starpību samazināja līdz minimumam (1:2). Trešdaļas vidū pie "Dinamo" vārdiem izveidojās haoss, toties jau pretuzbrukumā rīdzinieki atjaunoja divu vārtu pārsvaru – Marcels Haščāks pēc Indraša piespēles viegli pārspēja Lobanovu (3:1). Piecas minūtes līdz pamatlaika beigām Artis Ābols pieprasīja pusminūtes pārtraukumu, bet nepilnas trīs minūtes līdz beigām viesiem parādījās cerība. Māris Bičevskis nopelnīja noraidījumu, taču viesi turpināja spēlēt ar pieciem laukuma spēlētājiem un vairākumu neizmantoja. Vēl pēdējā minūtē rīdzinieki trāpīja pa vārtu pārliktni un svinēja septīto uzvaru pēc kārtas.

Rīgas "Dinamo" nākamo spēli aizvadīs 22.novembrī, kad četru izbraukuma spēļu sēriju sāks pret Astanas "Barys".

KHL, 19.novembris

Rīgas "Dinamo" – Jekaterinburgas "Avtomobilist" 3:1 (2:0, 0:0, 1:1)
Vārti: 11:27 Pavlovs (Indrašis, Sotnieks) 1:0, 18:11 Vilsons (Šehura, Hosa) 2:0, 41:24 Simakovs (Jemeļejevs) 2:1, 50:35 Haščāks (Indrašis) 3:1.
Metieni:
Soda minūtes:
Vārtsargi: Mikaels Telkvists – Jevgēņijs Lobanovs.

  +1 [+] [-]

, 2013-11-19 22:35, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Gribi tici, gribi netici, bet es pilnīgi nekādā mērā neesmu atkarīgs no kādas hokeja (vai vispār sportistu) komandas snieguma. Es to visu uztveru kā elementāru šovu, no kura nekādas īpašās pozitīvās vai negatīvās emocijas negūstu. Ir par ko padiskutēt ar dažādiem cilvēkiem.
Bet Tu jau vēsturiski reāli sāc diskutēt tikai pēc tam, kad esi nogāzis kārtīgu provokāciju čupu.

  -3 [+] [-]

, 2013-11-19 22:37, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Nē, nu var jau vienreiz, divreiz iesmiet, bet sāk jau apnikt, tā vietā, lai apspriestu komandas spēli, katra spēlētāja paveikto laukumā, dažādos aspektos, tā vietā tautiņa rejas un "ņirdz" pie monitoriem!
Padoma pats cik reizes cilvēki komentāru sadaļā var uzrakstīt-Indrašis monstrs,Ozo zvērs, Telijs afigeķ u.t.t. 10-15, bet ar to viņu saprašana par hokeju beidzas. Un cik spēcīgi komanda tiek uzslavēta vai nolamāta ir atkarīgs no tā cik iegūts vai zaudēts toto.
Es jau sen esmu šo publiku atkodis, un jau gadus 3-4 man nav pat mazākās vēlmes šeit patiesi nopietni diskutēt. Priekš tam mums ir vīru bariņš reālā dzīvēm ar kuriem visus interesējošos jautājumus izdiskusēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-11-19 22:40, pirms 11 gadiem
hugosovskis rakstīja: NAMEJS 9999, 2013-11-16 11:16, pirms 3 dienām, ignorēt, atbildēt
Melissa rakstīja: Ozoliņš malacis, sadeva pa tauri
Bet Omskas līdzjutējus neapskaužu, daudzi jau savu komandu norakstījuši.
Bet ja padomā, tas tak miljonāru klubs, salīdzinot ar kuru mūsējais nabagmāja.


Pārāk agri teikt hop Avangard gadījumā, jo der atcerēties,ka viņi arī KHL pirmajā sezonā knapi kvalificējas Play Off, bet kas notika pēc tam nevienam nav noslēpums. Ir aizvadīta TIKAI pus KHL sezona. Un daudzām komandām bedres sniegumā ir vel tikai priekšā.

NAMEJS 9999, 2013-11-16 12:35, pirms 3 dienām, ignorēt, atbildēt
Melissa rakstīja: Tur ir dziļāka bedre, pie tam sezona gandrīz pusē, nevis sākums.
Par cik Avangard ar Ržihu pie stūres sekoju no pirmās dienas kopš viņš pievienojas šai komandai, tad varu pavisam droši teikt,ka šobrīd pēc Širokova pievienošanās un Frolova aizmanīšanas, pietrūkst tikai nedaudz veiksmes, un kad tā būs,tad viņiem viss būs Ok.

cik ātri gan domas mainās...
Tieši tad kad es šos divus komentārus rakstīju Avangards pēc pārtraukuma bija sasparojies, bet pēdējās divās spēlēs var redzēt,ka atkal viss vecajās sliedēs ievirzījies.
Tāpēc arī tāda viedokļa maiņa.

  -2 [+] [-]

, 2013-11-19 22:42, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Padoma pats cik reizes cilvēki komentāru sadaļā var uzrakstīt-Indrašis monstrs,Ozo zvērs, Telijs afigeķ u.t.t. 10-15, bet ar to viņu saprašana par hokeju beidzas. Un cik spēcīgi komanda tiek uzslavēta vai nolamāta ir atkarīgs no tā cik iegūts vai zaudēts toto.
Es jau sen esmu šo publiku atkodis, un jau gadus 3-4 man nav pat mazākās vēlmes šeit patiesi nopietni diskutēt. Priekš tam mums ir vīru bariņš reālā dzīvēm ar kuriem visus interesējošos jautājumus izdiskusēt.
Par publiku Tev piekrītu, saprašana beidzas tikai pie rezultātu tablo [uzvara vs. zaudējums] un statistikas [vārtu guvēji]. Pārējais tuvu nulles līmenim, kā piemēram, šie mīnusu licēji, ir arī atsevišķi izņēmumi.

     [+] [-]

, 2013-11-19 22:49, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Par publiku Tev piekrītu, saprašana beidzas tikai pie rezultātu tablo [uzvara vs. zaudējums] un statistikas [vārtu guvēji]. Pārējais tuvu nulles līmenim.
vissvarīgāko tāpat pasaka turnīra tabula, viss pārējais ir vnk lirika, jebšu lielākoties tukša muldēšana(ja nu ir šet sc.com kāds profesionāls hokeja treneris vai kauču izbijis labs hokejists, tad uzreiz atvainojos). bet ja jau gadiem kādam komentētājam šeit nav slinkums rakstīt vienus un tos pašus pret dinamo vērstus komentārus teju ik katru spēli, tad nu ir jocīgi cilvēki un bez jocīgiem cilvēkiem tak arī ir garlaicīgi, vai ne?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-11-19 22:52, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tieši tad kad es šos divus komentārus rakstīju Avangards pēc pārtraukuma bija sasparojies, bet pēdējās divās spēlēs var redzēt,ka atkal viss vecajās sliedēs ievirzījies.
Tāpēc arī tāda viedokļa maiņa.
un joprojām nebūs nekas pārdabisks vai brīnumains, ja avangard tomēr tiks playoff

     [+] [-]

, 2013-11-19 22:53, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Par publiku Tev piekrītu, saprašana beidzas tikai pie rezultātu tablo [uzvara vs. zaudējums] un statistikas [vārtu guvēji]. Pārējais tuvu nulles līmenim, kā piemēram, šie mīnusu licēji, ir arī atsevišķi izņēmumi.
Tribīnēs ir 2 viedu cilvēki- tie, kas nāk skatīties hokeju, un tie, kas nāk izbaudīt hokeju un atmosfēru arēnā. Tā kā lielākā daļa ir 2., tad ir arī tā nezināšamna ir diezgan loģiska.

Via būtu labāk ,ja uz hokeju nāktu tikai hokeja pazinēji pa 500-1000 cilvēki kā tas ir uz VEf? Diezin vai

     [+] [-]

, 2013-11-19 22:55, pirms 11 gadiem
hugosovskis rakstīja: vissvarīgāko tāpat pasaka turnīra tabula, viss pārējais ir vnk lirika, jebšu lielākoties tukša muldēšana(ja nu ir šet sc.com kāds profesionāls hokeja treneris vai kauču izbijis labs hokejists, tad uzreiz atvainojos). bet ja jau gadiem kādam komentētājam šeit nav slinkums rakstīt vienus un tos pašus pret dinamo vērstus komentārus teju ik katru spēli, tad nu ir jocīgi cilvēki un bez jocīgiem cilvēkiem tak arī ir garlaicīgi, vai ne?
Ar ko tad izbijuša slikta spēlētāja komentārs nebūtu ņemams vērā? Pēc Tavas loģikas spriežot, tad visus žurnālistus vajadzētu pasūtīt sēņot, raksta vienu un to pašu!

     [+] [-]

, 2013-11-19 22:58, pirms 11 gadiem
Sogad ir ideals savienojums! Uzbruceji, ar kuriem var rekinaties. Hosa, Vilsons, Sekura... Varam but drosi, ka kads no viniem iemetis. Tad vel kads kaut ko iegrabina un 2-3 goli kabata. Aizsargi pec uzvardiem un darbibam ir visaugstakas raudzes. Principa visa Latvijas izlase un rezultativais Robinsons. Super! Vartsargu linija kartiba. Telkvists un Sedlaceks katrs zin savu vietu. Telkvists stabils pirmais un netiek raustits pie pirmas neveiksmes, savukart cehs ir gatavs katru 3 speli noplosities. Starp viniem nav nevajadzigas rivesanas un konkurences. Ir ists lideris Ozolins, kuru ciena gan speletaji, gan treneri, gan fani. Un Abols sogad loti veiksmigi saprot savus speletajus un nevienu nevajadzigi neierobezo. Atceros, kad Peka saka no Ozolina prasit smagako disciplinu un pat vairakuma nelaida laukuma pirmaja maina. Ta pat vartsargi tika raustiti ne tikai starp spelem bet jau pec pirmajiem 2 ielaistajiem vartiem. Un... uzvaretajus mil lidzjuteji un tribines ir pilnas

     [+] [-]

, 2013-11-19 23:00, pirms 11 gadiem
Ralfinolv rakstīja: Tribīnēs ir 2 viedu cilvēki- tie, kas nāk skatīties hokeju, un tie, kas nāk izbaudīt hokeju un atmosfēru arēnā. Tā kā lielākā daļa ir 2., tad ir arī tā nezināšamna ir diezgan loģiska.

Via būtu labāk ,ja uz hokeju nāktu tikai hokeja pazinēji pa 500-1000 cilvēki kā tas ir uz VEf? Diezin vai
Lai nāk visi, pats esmu vairākus cilvēkus aplipinājis ar līdzjušanu, starp tiem ir dažādi tipāži, gan vienkārši fanotāji, gan tādi, kas izglītojas, mēģina izprast spēli.

     [+] [-]

, 2013-11-19 23:01, pirms 11 gadiem
hugosovskis rakstīja: un joprojām nebūs nekas pārdabisks vai brīnumains, ja avangard tomēr tiks playoff
Nedomāju ka tas vairs ir iespējams ar šo sastāvu.
Jā,sezona ir tikai pusē, bet tieši šobrīd Avangard (tāpat MnD un vel virknei komandu) laukumā dodas spēlētāji, kas vairs netic paši sev.
Ir jānotiek ļoti,ļoti lielam brīnumam,lai kas radikāli Avangard sniegumā mainītos. Viņi patiešām būtu muļķi,ja atkal veiktu kārtējo treneru maiņu.

  +1 [+] [-]

, 2013-11-19 23:06, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Par publiku Tev piekrītu, saprašana beidzas tikai pie rezultātu tablo [uzvara vs. zaudējums] un statistikas [vārtu guvēji]. Pārējais tuvu nulles līmenim, kā piemēram, šie mīnusu licēji, ir arī atsevišķi izņēmumi.
Re kur Ivars pats atzīst, ka viņš te nāk troļļot un viņa komenti nav ar neko labāki par ''Indrašis malacis'', ''Ozo monstrs'' vai ''pats muļķis'', tikai ietērpti mazliet savādākā papīrīti

  -1 [+] [-]

, 2013-11-19 23:07, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Lai nāk visi, pats esmu vairākus cilvēkus aplipinājis ar līdzjušanu, starp tiem ir dažādi tipāži, gan vienkārši fanotāji, gan tādi, kas izglītojas, mēģina izprast spēli.
Lūk, šeit arī ir maģiskie vārdi-kas izglītojas.
Diemžēl, bet par kaut kādu masveidību šai ziņā mēs runāt nevaram,jo kā LČ spēlēs (arī MHL) bija tukšas tribīnes, tā viņas tukšas ir joprojām. Nu jau arī tas attiecas uz LV izlases spēlēm.Kaut arī tikai pārbaužu.
Manā skatījumā šobrīd RD spēles pamatā apmeklē ''glory hanter'', kas nebūs vairs tribīnēs tikko komandai neies vairs tik labi kā patreiz.

  -2 [+] [-]

, 2013-11-19 23:09, pirms 11 gadiem
withhealthtowealth.com rakstīja: Sogad ir ideals savienojums! Uzbruceji, ar kuriem var rekinaties. Hosa, Vilsons, Sekura... Varam but drosi, ka kads no viniem iemetis. Tad vel kads kaut ko iegrabina un 2-3 goli kabata. Aizsargi pec uzvardiem un darbibam ir visaugstakas raudzes. Principa visa Latvijas izlase un rezultativais Robinsons. Super! Vartsargu linija kartiba. Telkvists un Sedlaceks katrs zin savu vietu. Telkvists stabils pirmais un netiek raustits pie pirmas neveiksmes, savukart cehs ir gatavs katru 3 speli noplosities. Starp viniem nav nevajadzigas rivesanas un konkurences. Ir ists lideris Ozolins, kuru ciena gan speletaji, gan treneri, gan fani. Un Abols sogad loti veiksmigi saprot savus speletajus un nevienu nevajadzigi neierobezo. Atceros, kad Peka saka no Ozolina prasit smagako disciplinu un pat vairakuma nelaida laukuma pirmaja maina. Ta pat vartsargi tika raustiti ne tikai starp spelem bet jau pec pirmajiem 2 ielaistajiem vartiem. Un... uzvaretajus mil lidzjuteji un tribines ir pilnas
Kā reiz Tev var nepiekrist par augstas raudzes aizsargiem DR komandā. Spēcīgas viduvējības, tik trenera uzstādījumi un izvēlētā stratēģija + Telkvists ir šīs sezonas panākumu atslēga. Neteiktu, ka Ābols nevienu neierobežu, drīzāk organizē, notiek diskusija un skaidrojošs darbs ar spēlētājiem, un spēlētāji izpilda dotos norādījumus. Ozo - bez komentāriem.

     [+] [-]

, 2013-11-19 23:12, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nedomāju ka tas vairs ir iespējams ar šo sastāvu.
Jā,sezona ir tikai pusē, bet tieši šobrīd Avangard (tāpat MnD un vel virknei komandu) laukumā dodas spēlētāji, kas vairs netic paši sev.
Ir jānotiek ļoti,ļoti lielam brīnumam,lai kas radikāli Avangard sniegumā mainītos. Viņi patiešām būtu muļķi,ja atkal veiktu kārtējo treneru maiņu.
Sastāvs nav ne par matu sliktāks, kā tuvākajiem konkurentiem austrumos, un arī tas, ka man personīgi Ržiha kā treneris neškiet laba izvēle no jebkuras KHL komandas vadības puses neko nenozīmē, spēļu vēl ir daudz. vien, protams, mani īsti līdz galam neinteresē, kasnotiek austrumos, kamēr Dinamo reāli pretendē uz play offiem.

     [+] [-]

, 2013-11-19 23:13, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Lūk, šeit arī ir maģiskie vārdi-kas izglītojas.
Diemžēl, bet par kaut kādu masveidību šai ziņā mēs runāt nevaram,jo kā LČ spēlēs (arī MHL) bija tukšas tribīnes, tā viņas tukšas ir joprojām. Nu jau arī tas attiecas uz LV izlases spēlēm.Kaut arī tikai pārbaužu.
Manā skatījumā šobrīd RD spēles pamatā apmeklē ''glory hanter'', kas nebūs vairs tribīnēs tikko komandai neies vairs tik labi kā patreiz.
Basketā jau tas pats bija, pilnas tribīnes, visi eiforijā, bet tagad čuš, tukšums!

  -1 [+] [-]

, 2013-11-19 23:15, pirms 11 gadiem
hugosovskis rakstīja: Sastāvs nav ne par matu sliktāks, kā tuvākajiem konkurentiem austrumos, un arī tas, ka man personīgi Ržiha kā treneris neškiet laba izvēle no jebkuras KHL komandas vadības puses neko nenozīmē, spēļu vēl ir daudz. vien, protams, mani īsti līdz galam neinteresē, kasnotiek austrumos, kamēr Dinamo reāli pretendē uz play offiem.
Par to jau arī ir stāsts,ka sastāvs meistarības ziņā nav slikts, bet viņi nespēlē kā komanda. Negribu vainot Ržihu, jo problēma ir jāmeklē kaut kur dziļāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-11-19 23:17, pirms 11 gadiem
Shmidzis rakstīja: Re kur Ivars pats atzīst, ka viņš te nāk troļļot un viņa komenti nav ar neko labāki par ''Indrašis malacis'', ''Ozo monstrs'' vai ''pats muļķis'', tikai ietērpti mazliet savādākā papīrīti
Nezinu kā tagad, bet cik saprotu agrāk Namejs bija saistīts ar sc.com. Laikam jau portālam vajag masveidību, bet to mūsdienās var panākt tikai ar trulumu un pirkstu rādīšanu [lētais šovs].

     [+] [-]

, 2013-11-19 23:18, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Par to jau arī ir stāsts,ka sastāvs meistarības ziņā nav slikts, bet viņi nespēlē kā komanda. Negribu vainot Ržihu, jo problēma ir jāmeklē kaut kur dziļāk.
Nu ko, Ržihas iespēja vēlreiz pierādīt neticīgajiem(kā man), ka viņš tiešām ir labs treneris

     [+] [-]

, 2013-11-19 23:19, pirms 11 gadiem
Malači Tagad tās pašas komandas būs, tikai izbraukumā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-11-19 23:24, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Nezinu kā tagad, bet cik saprotu agrāk Namejs bija saistīts ar sc.com. Laikam jau portālam vajag masveidību, bet to mūsdienās var panākt tikai ar trulumu un pirkstu rādīšanu [lētais šovs].
Drīzāk var teikt,ka man tusēšana iekš sc vairāk ir tāds padumjš ieradums ar zināmu atkarību. Vairākas reizes esmu mēģinājis atmest ar roku, bet kaut kā man neizdodas savienot to gribu un spēku vienā vārdā-gribasspēks.
Pavisam noteikti,ka man nerūp sc auditorijas skaitliskums.

     [+] [-]

, 2013-11-19 23:24, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Lūk, šeit arī ir maģiskie vārdi-kas izglītojas.
Diemžēl, bet par kaut kādu masveidību šai ziņā mēs runāt nevaram,jo kā LČ spēlēs (arī MHL) bija tukšas tribīnes, tā viņas tukšas ir joprojām. Nu jau arī tas attiecas uz LV izlases spēlēm.Kaut arī tikai pārbaužu.
Manā skatījumā šobrīd RD spēles pamatā apmeklē ''glory hanter'', kas nebūs vairs tribīnēs tikko komandai neies vairs tik labi kā patreiz.
Par kādu izglītošanu var runāt, ja TV translāciju laikā viens no komentētājiem tik kladzina un skaita pārkāpumus, bija pārkāpums, tiesnesis nesvilpa, nebija pārkāpums, tiesnesis nosvilpa, utt., labi vismaz, ka studija ir adekvāta, tik varētu vēl vienu treneri vai spēlētāju piesaistīt, kam ir savs skatījums uz hokeju, lai trijatā diskutētu, savādāk tik Oļegs S. kā tāds guru runā.

  -1 [+] [-]

, 2013-11-19 23:25, pirms 11 gadiem
Richa191 rakstīja: Kas ir Rustams Begovs???
Vietējais dzērājs

     [+] [-]

, 2013-11-19 23:28, pirms 11 gadiem
Nemiz man uz muguras sakot ka liist!!Shitads pluutiitajs toch laikam urliks ir.Tik ar vardiem metajas,bet dzili sirdi ir ar Dinamo.

NAMEJS 9999 rakstīja: Gribi tici, gribi netici, bet es pilnīgi nekādā mērā neesmu atkarīgs no kādas hokeja (vai vispār sportistu) komandas snieguma. Es to visu uztveru kā elementāru šovu, no kura nekādas īpašās pozitīvās vai negatīvās emocijas negūstu. Ir par ko padiskutēt ar dažādiem cilvēkiem.

  -1 [+] [-]

, 2013-11-19 23:28, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Man patīk, kā prieks par uzvaru pāraug Nameja nīšanā. Tirliņi, nu, ja Jums tā Namejs nepatīk, tad nekomunicējiet ar viņu, bet nē, paši padodas provokācijām un tad ar putām uz lūpām, katrs par katru asprātīgāk mēģina Nameju nolikt. Nu, malači!
Vai tad kāds Ivaru aiż astes raustīja?
Vai bija kaut viens koments kur tika pieminēts Ivars,pirms viņš nosauca latviešus par neandertāliesiem(koments šis izņemts)?

Un tu jau neesi labāks par viņu:Šo te savulaik par Indraši rakstīji:
------------
PuLVeris, 09.10.2013 21:04, ignorēt, atbildēt

chemist_dk rakstīja: Indrašis ir slikts, lol

Puikiņš ir riktīgi nosēdies, pelnot lielo piķi, laikam pa naktīm jaunu māju būvē, ķieģeļus uz 2. stāvu staipa, ka pa dienu nūju rokās noturēt nevar!
-----------------
Jeb pēc katras RD neveiksmīgās spēles bija tāds tavs standarta teiciens:
,,Vecais labais Dinamo ir atgriezies,,

Joprojām gaidi un nevari sagaidīt šo veco labo RD?
Tev par nelaimi šis ir pavisam cits ,,Dinamo,,!

     [+] [-]

, 2013-11-19 23:30, pirms 11 gadiem
PALDIES RD KOMANDAI PAR POZITĪVAJĀM EMOCIJĀM !!!!
p.s. NAMEJS 9999 (un CO) = Eltons Džons
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-11-20 00:12, pirms 11 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Un ko šis viss dod, ja izslēgšanas spēlēs izkritīs pirmajā kārtā?
Kur tad palika lielaa paarlieciiba,ka RD lidz sezonas beigaam nebuus astotniekaa?
Taa jau tu liidz finaalam aizrunaasies, Ka netiks otrajaa kaartaa, tad 1/4 tad 1/2 utt

     [+] [-]

, 2013-11-20 00:21, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Drīzāk var teikt,ka man tusēšana iekš sc vairāk ir tāds padumjš ieradums ar zināmu atkarību. Vairākas reizes esmu mēģinājis atmest ar roku, bet kaut kā man neizdodas savienot to gribu un spēku vienā vārdā-gribasspēks.
Pavisam noteikti,ka man nerūp sc auditorijas skaitliskums.
Es jau zinaaju ka tu esi taads garaa un speekaa vajsh cilveecinsh.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja