Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Aptauja: Rautakallio ir jāatlaiž?

Gatis Druvietis
Gatis Druvietis

Aptauja: Rautakallio ir jāatlaiž?
Peka Rautakallio
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, F64

Rīgas "Dinamo" šīs sezonas 18 spēlēs ir 17 punkti, un mūsu komanda atrodas KHL Rietumu konferences pēdējā vietā, par septiņiem punktiem atpaliekot no astotās vietas. Skaidrs, ka kaut kas ir jāmaina, jo pretējā gadījumā kārotais astoņnieks mums nebūs.

Kopš 2008. gada KHL ir atlaisti 19 galvenie treneri (neskaitot gadījumus, kad sezonas laikā kāds klubs galveno treneri mainīja vairākas reizes). Ātrākā atlaišana ir notikusi pēc sezonas pirmajām sešām spēlēm, bet vēlākā atlaišana - pēc pirmajām 20 spēlēm.

Kā izmērīt, vai trenera atlaišana bija vajadzīga? KHL piedāvātais kritērijs – kluba gūtie punkti atlaistā trenera vadībā, salīdzinot ar kluba gūtajiem punktiem nākamā trenera vadībā. Turklāt gūtos punktus uzskaita kā % no maksimāli iespējamā punktu skaita. Minētajam kritērijam ir savi trūkumi, bet kopumā tas ir pietiekoši izteiksmīgs rādītājs.

Atlaisto treneru vadībā klubi bija izcīnījuši 17 līdz 49 % no maksimāli iespējamajiem punktiem. Nākamā trenera vadībā attiecīgie klubi izcīnīja 23 līdz 65 % no maksimāli iespējamajiem punktiem. Tikai divos gadījumos ar nākamo treneri komanda guva mazāk punktu nekā iepriekš. Tādējādi ir secināms, ka nākamā trenera vadībā komanda gandrīz vienmēr ir guvusi vairāk uzvaru!

Rīgas "Dinamo" šīs sezonas 18 spēlēs ir 17 punkti, un tie ir tikai 31 % no maksimāli iespējamā punktu krājuma. Mūsu komanda atrodas Rietumu konferences pēdējā vietā un par 7 punktiem atpaliek no astotās vietas, kas dotu vietu izslēgšanas turnīrā. Iekļūšana izslēgšanas spēlēs ir Rīgas kluba minimālais mērķis šajā sezonā. Skaidrs, ka kaut kas ir jāmaina, jo pretējā gadījumā kārotais astoņnieks mums nebūs. Vai jāmaina galvenais treneris?

Izmantotie resursi:
khl.ru

Rautakallio ir jāatlaiž?

  • 709

  • 766

  • 198

  • 110


 +55 [+] [-]

, 2012-10-18 17:39, pirms 12 gadiem
Sākumā jānomaina kapteinis un jāatlaiž kāds leģionārs (Šremps, piemēram).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +47 [+] [-]

, 2012-10-18 17:40, pirms 12 gadiem
Rautakalio,manā skatījumā,ne pie kā nav vainīgs,vainīgi jau ir spēlētāji,kuri nevar pat savas iespējas realizēt! Un runājot par kapteini,kā jau dažos komentos minēts - jānomaina!
Slēpts komentārs: siikais12

  +4 [+] [-]

, 2012-10-18 17:42, pirms 12 gadiem
siikais12 rakstīja: Visi tagad metās virsū kapteinim, bet komanda ir jāvada un par tās sekmēm jāatbild trenerim.Paldies Peka par darbu, bet uz redzēšanos.
A ko treneris var padarīt ja spēlētājs nevar realizēt savas iespējas,kuru nemaz nav tik maz ?!

 +46 [+] [-]

, 2012-10-18 17:42, pirms 12 gadiem
Lielaakaa kluuda ka Ozo speelee Atlantaa nevis RD...

 +21 [+] [-]

, 2012-10-18 17:42, pirms 12 gadiem
Iespējams, lai sapurinātu komandu...
Rautakalio bišk ar Galviņu greizi nošāvis.

 +51 [+] [-]

, 2012-10-18 17:43, pirms 12 gadiem
Par kapteini pilnīgi piekrītu. Galviņš'ir nekam nederīgs kapteinis. Labāk Karsumu par kapteini
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +15 [+] [-]

, 2012-10-18 17:44, pirms 12 gadiem
Rauta strādā ar tādu materiālu kāds viņam ir, ja teams negrib kārtīgi kapāt tad tur nekāds treneris nepalīdzēs.
Par kapteini taisnība, DJ lai paliek DJ, bet C ir jābūt pieredzējušākam čalim, kurš var sadot pa ausīm jaunatnei.....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-10-18 17:47, pirms 12 gadiem
jureks rakstīja: A ko treneris var padarīt ja spēlētājs nevar realizēt savas iespējas,kuru nemaz nav tik maz ?!
Protams ka vaina jaauznnemas Pekkam, vinnss ar kapteini tak ieceela, be iemest tiessaam nevar, jo visa darbiiba notiek Pekkas deklareetajaa taisnvirziena hokejaa, iemest ripu zonaa un tik bliezt pa vaartiem, to ar pretinieki vien gaida, jaamet izspeeleejot kombinaaciju, kad vaartsargam nebuus saprassanas no kuras vietas gaidiit metienu.....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +29 [+] [-]

, 2012-10-18 17:48, pirms 12 gadiem
Vecajā Dinamo pie Tihanova par vakardienas bezatbildīgo spēli- šodien Visi skrietu krosus...

  +9 [+] [-]

, 2012-10-18 17:48, pirms 12 gadiem
Nē, uzskatu, ka Rautakallio ir jāpaliek, jo viņa vadībā Rīga vairs nespēlē kā 2.nr., bet gan cenšas uzspiest pretiniekam savu spēli un vairumā gadījumu tas sanāk, Dinamo dominē laukumā, tikai nesanāk izmantot momentus (spēlē pret Astanu gan mums nebija variantu, bet ne jau tāpēc, ka Astana būtu tik stipra, variantu nebija,jo mūsējiem tā vēlme kapāties ir apsīkusi)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +24 [+] [-]

, 2012-10-18 17:50, pirms 12 gadiem
VIASATS no Latvijas ātrāk jāizmet,ka nevar nodrošināt translāciju.Tad jau labāk,lai KREIPĀNS komentē nekā Viasats klauni.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-10-18 17:53, pirms 12 gadiem
aris no kombuliem4 rakstīja: Citāts no Kreipāna raksta Delfi:
".....Mums vienmēr ir bijuši spēlētāji, kuri laukumā prot domāt un improvizēt, kuri spēles shēmu neuzskata par dogmu jebkurā situācijā un tieši šeit, šķiet, slēpjas viens no neveiksmju iemesliem - pa vecam spēlēt netiek ļauts (aizkulisēs runā, ka, piemēram, Meijam un Džerijam treniņos pat esot aizliegts saspēlēties), bet pa jaunam... Tas nav ne mans, ne dažu manu Rīgas ”Dinamo" vadībai ļoti nevēlamu pašmāju kolēģu, bet gan arī vairāku ārzemju kolēģu, bijušo spēlētāju un vairāku treneru atzinums, ka rīdzinieki bieži vien spēlē primitīvi. Nevis vienkārši, bet tieši - primitīvi. Vārdu sakot - pretiniekam paredzami. Tādu atziņu nevienam nav patīkami lasīt, tā pat aizvaino, taču - pierādiet uz ledus pretējo! Un tas jau attiecas ne tikai uz treneri, bet ne mazākā mērā uz spēlētājiem. Pierādiet, ka trenera koncepcija nav pareiza. Nebūs tā, ka viņš tagad nosēdinās malā visus, kuri atļaujas kaut nedaudz atkāpties no spēles shēmām. Protams, ja būs pozitīvs rezultāts... Varbūt tikai man tā liekas un varbūt tas nav nekas slikts, bet starp dinamiešu treneriem spēles laikā nav gandrīz nekādas (vismaz acīmredzamas) komunikācijas. Uz komandas soliņa nekāds ”tirgus" nav pieļaujams, taču - vismaz no malas - dažreiz rodas iespaids, ka galvenais treneris ir pats par sevi, bet viņa palīgi - atsevišķi. Katrs savās domās. Turklāt vēl aizkulisēs runā, ka Rautakalio patiešām esot diezgan liels vienpatnis - viņš ir pats par sevi, bet pārējie atsevišķi... Ja tā tas patiešām ir, tad vairāki jautājumi uzreiz arī atkrīt. ....
Nu luuk to es saprotu, Kreipaans zina kaada virtuve RD valda, no malas skatoties ar taa viss izskataas, laiks Pekkam pamest RD....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-10-18 17:54, pirms 12 gadiem
jāatlaiž Juri, Gunti un Aigaru, par pārējiem nezinu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2012-10-18 17:55, pirms 12 gadiem
Aptaujas taisīt var,bet ne mums to izlemt!

  +2 [+] [-]

, 2012-10-18 17:56, pirms 12 gadiem
www.sportabirza-com rakstīja: Sākumā jānomaina kapteinis un jāatlaiž kāds leģionārs (Šremps, piemēram).
Saku vēlreiz, ar spēlētajiem ir jāstrādā. Nevar viņus nopirkt un iemest rotācijā, lai dragā. Patreiz DR tieši tā ari notiek. To, ka DR ir potenciāls pierādīja pārbaudes spēles, lielākoties tieši individuāli vērtējot katru atsevišķi. Kā arī spilgti bija redzams pedējā spēlē, ka komandai ir meistarības. Problēma ir spēlētāju galvās. Nu nav Rautakallio psihologs, nav. To, ka tagad propagandē, ka visa nauda ar šo treneri tiek bīdīta jaunatnes virzienā, nepiekritīšu. Manuprāt, iesākumā kārtība ir jāieved lielā kolhozā un tikai tad var sākt būvēt sovhozus. Patreiz rodas iespaids, ka DR vadība paši ir nonākuši situācijā, kad pašiem jākasa gudrās galvas. Un pats galvenais, cik tur vadoņu, tik viedokļu. Ej nu zīlē, kam ticēt, kam nē un vai vispār tur kāds kaut ko saprot, kas tagad notiek. Ceru uz sapratīgu un taisnīgu lēmumu no viņu puses, jo dubļos esam jau līdz kaklam.
Slēpts komentārs: Piranja

  +9 [+] [-]

, 2012-10-18 18:00, pirms 12 gadiem
Ok, es par neprotu slidot, bet - mans personīgi subjektīvais viedoklis par šo situāciju: viss ir galvās mums kā latviešiem. Un jo tālāk, jo bail, ka paliek arvien trakāk. Uz situāciju ir jāskatās plašāk. Vajag mazāk kult tukšus salmus a'la "UUUUZVAREESIM!", "tikai Rīga, tikai ...", "mūsu mazā tauta var parādīt kur vēži ziemo Krievijas čempionātā" utt. - vajag STRĀDĀT, ibio! Ņem nūju un slidas (futbolbumbu un konusus/raketi/...) un iet trenējas. Cītīgi! Paliek treniņā par stundu ilgāk. Beidzot saprot, ka tavam individuālajam pienesumam ir nozīme.
Neticu, ka mūsējiem ir TĀDS meistarības trūkums salīdzinājumā ar sāncenšiem. Ne Peka, ne kāds cits nebūs Mesija.

Ok, vēl jāņem vērā, ka mūsu ekonomiskā situācija, "cerīgā" nākotne un ikdienā laipnie tautieši, kuru mīļākais ēdiens ir cits latvietis, arī atstāj iespaidu uz noskaņojumu un spēju koncentrēties, bet tā var arī pāranalizēties.
Just my 2 cents.

  +6 [+] [-]

, 2012-10-18 18:00, pirms 12 gadiem
Kas bus ar IZLASI ?novembri Olimpiskais atlases turnirs.Speletajiem LOOZERU sindroms

  +2 [+] [-]

, 2012-10-18 18:02, pirms 12 gadiem
atlaist nedrīkst paturēt

 +16 [+] [-]

, 2012-10-18 18:03, pirms 12 gadiem
Dinamo vadība uzrīkojusi aptauju

  +1 [+] [-]

, 2012-10-18 18:05, pirms 12 gadiem
vēl nevajag atlaist.
vajag nomainīt kapteini un dot termiņu līdz Ziemassvētkiem atsākt reālu cīņu par pleiofiem.

  +2 [+] [-]

, 2012-10-18 18:05, pirms 12 gadiem
Rauta vispār nav KHL līmeņa. To visi zināja(līdzjutēji). Riebjas gari rakstīt. KHL nevar uzvarēt ar skrien un met. "jusi pekonenam" un vēl dažiem nepielec. ps. jebkura komanda jebkurā sastāvā grib uzvarēt.

  +3 [+] [-]

, 2012-10-18 18:08, pirms 12 gadiem
z-kovs1989 rakstīja: 1 janoperk normals vartsargs.
2 Pekkai jadod laiks piemeram 3 speles.
3 ir jadzen ara Daugavu un Srempu.
par pirmajiem diviem punktiem 100% piekriitu, par tresho - ne. Nezinu, kas Tev par savdabigu redzejumu, bet Daugava ir reals vilcejs un atdod uz ledus visu, ko vien var. Un statistika nav atkariga tikai no vinja - komandas rezultativitate ir kopejs speles zimejuma jautajums (te iznaktu atgriezties pie shis apsprieshanas topika - kas notiek ar visu komandu)

  -3 [+] [-]

, 2012-10-18 18:08, pirms 12 gadiem
z-kovs1989 rakstīja: un piemeram padzen Peku, tad treneri var uzaicinat Tedu Nolanu, jo vins ir kanadietis un mums parsvara legionari kanadiesi, vins atradis ka un ko darit ar viniem, ticiet man ja buru Nolans mes tagad nebutu pedejie (((
Tad mēs būtu pēdējie visā līgā, nevis tikai rietumos

  -2 [+] [-]

, 2012-10-18 18:09, pirms 12 gadiem
pie kaa vins vainiigs ?

     [+] [-]

, 2012-10-18 18:10, pirms 12 gadiem
jureks rakstīja: A ko treneris var padarīt ja spēlētājs nevar realizēt savas iespējas,kuru nemaz nav tik maz ?!
Paskaties praksē, jebkurš sevi cienošs treneris pats atkāptos šādā situācijā.Kad Galviņš bija vienīgais kas meta bankas visi viņu slavēja, tagad atraduši grēkāzi,kauns. Par leģionāriem gan piekrītu, viņi ņemti priekš rezultāta taisīšanas, ja to nevar izdarīt tad tādi nav vajadzīgi.

  -1 [+] [-]

, 2012-10-18 18:11, pirms 12 gadiem
Es pirmkārt noņemtu C burtu kādam,kam to piešuvis treneris,nevis komandas biedri....
Un otrkārt domām ir liels spēks,bet pateicoties viasatam ar viņu "Maģija šeit nepalīdzēs",RD ir atbrīvojušies no lielākās daļas šī "domu spēka".
Ne jau velti mājas spēlēs ,kuras ir iespējams redzēt vairāk līdzjutējiem,vēl kkādus punktus gūstam,bet no izbraukumiem neko....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-10-18 18:14, pirms 12 gadiem
NHListiem un pārējiem mūdžiem ir jāpierāda, kādēļ viņi tur spēlē un cīnās par vietu sastāvā. It īpaši mūsu kānādas puikam, kurš tukšos vārtos jau gadu nevar iemest.

  +2 [+] [-]

, 2012-10-18 18:15, pirms 12 gadiem
...NOST AR PEKU...!!!..

  -3 [+] [-]

, 2012-10-18 18:15, pirms 12 gadiem
Pekka ne pie kā nav vainīgs.
Spēlētājiem attieksme jāmaina!

  +2 [+] [-]

, 2012-10-18 18:17, pirms 12 gadiem
siikais12 rakstīja: Visi tagad metās virsū kapteinim, bet komanda ir jāvada un par tās sekmēm jāatbild trenerim.Paldies Peka par darbu, bet uz redzēšanos.
Pilnīgi piekrītu. Visi tā kā aptrakuši ar to kapteiņa būšanu (arī es nedomāju, ka GG ir labākais variants). Tagad sanāk tā, ka kapteinis spēlē VISlielāko lomu komandā un ir tas, kam jāatbild par komandas rezultātiem. Es varbūt kaut ko īsti nesaprotu, bet līdz šim man likās, ka par komandas rezultātiem, kombinācijām, psiholoģiju, iekšējo pienākumu sadalījumu u.t.t ir atbildīgs treneris.
Nezinu, vai uzreiz ir jāatlaiž, taču mani nedaudz mulsina fakts, ka nekur neesmu dzirdējis, ka god. Pekka Rautakalio kaut daļēji uzņemtos vainu par nevisai spīdošo sezonas sākumu un spēli, kādu uz šo brīdi rāda RD.

  +1 [+] [-]

, 2012-10-18 18:20, pirms 12 gadiem
Pekkam jāpalīdz sakravāt mantas,Daugava jāliek par kapteini un Telkvistam jāiet pensijā!Viss!

  +1 [+] [-]

, 2012-10-18 18:20, pirms 12 gadiem
Piranja rakstīja: 1.japadzen Kalvitis
2.japaszen ULMANIS
3.jalauz ligums ar VIASAT
4.jamaina sponsors, ITERA JAPADZEN,AR Savicki prieksgala
5.JAMAINA nosaukums Dinamo pret Spartaku
tad jau 6. punkts pieteikties BAČ

  +5 [+] [-]

, 2012-10-18 18:23, pirms 12 gadiem
RD hokejs šogad ir tiešām primitīvs, bet kas notiek spēļu kritiskajās situācijās (kaut vai ar jugru pēc 2. vai 3. ielaistajiem vārtiem)- peka pasmaida, pakasa bārdu un viss....blin, kas notiek? vai tiešām RD grib spēlēt tukšā arēnā - piedāvāju- neiet uz arēnu, kamēr RD kaut ko nemainīs!!! Juri, esi īsts vecis - izdzen peku!

  +3 [+] [-]

, 2012-10-18 18:23, pirms 12 gadiem
Pekku vaig atlaizst, pie ta ir vainiigs treneris.

  +4 [+] [-]

, 2012-10-18 18:24, pirms 12 gadiem
Pekka ir gan vainīgs,izskatās,ka šams iedomājies no sevis par daudz,normāli komandās kapteini ievēl spēlētāji,nevis ieceļ treneris un spēlētāju meistarības piesaukšana vietā un nevietā+nesaprotamā spēlētāju rotācija arī neveicina cieņu pret Pekku....
Domāju,ka komanda šī trenera vadībā vairs raksturu neparādīs!
Pekka ne pie kā nav vainīgs.
Spēlētājiem attieksme jāmaina!
[/quote]

  +8 [+] [-]

, 2012-10-18 18:25, pirms 12 gadiem
Hariju Vītoliņu pa rigas Dinamo galveno treneri un liet bus darīta...

  +3 [+] [-]

, 2012-10-18 18:27, pirms 12 gadiem
Domāju, ka Savickim nav pautu, lai atlaistu Peku, jo gadījumā ja pie jaunā trenera spēle neuzlabosies, par grēkāzi visi uzskatīs tieši Savicki, sakot, ka Peka nebija vainīgs komandas sliktajā sniegumā.

  +1 [+] [-]

, 2012-10-18 18:28, pirms 12 gadiem
peka jau RD trene ka kanadiesus supleru vaig atpakal

  +3 [+] [-]

, 2012-10-18 18:28, pirms 12 gadiem
ATLAIST!!! Visu laiku ticēju,vairāk nē. Neprot motivēt.Galviņu tāpat,noplēst ar shhrrrrrkkkk... Nost to C burtu. Daugava twito,ka esot dusmīgs,bet vai apzinās cik dusmīgi ir fani? Ja tuvākā laikā nesāks punktus lasīt,tad iesaku izsvilpt un nomētāt ar drazu. Varbūt tad taa PSIHOLOĢIJA atnāks. Par faniem neviens nenirgasies.

  +2 [+] [-]

, 2012-10-18 18:28, pirms 12 gadiem
Peka piedāvā pārāk primitīvu hokeju,tāpēc tik reti sastāvā tiek meistarīgais Saša un tas pats Šremps,un Žiru sevi pilnībā nevar apliecināt! Pekam vilka pasi...!

  -1 [+] [-]

, 2012-10-18 18:29, pirms 12 gadiem
to klaunu no Dombasa, tam jau arī pēdējās dienas amatā

     [+] [-]

, 2012-10-18 18:29, pirms 12 gadiem
aris no kombuliem4 rakstīja: Citāts no Kreipāna raksta Delfi:
".....Mums vienmēr ir bijuši spēlētāji, kuri laukumā prot domāt un improvizēt, kuri spēles shēmu neuzskata par dogmu jebkurā situācijā un tieši šeit, šķiet, slēpjas viens no neveiksmju iemesliem - pa vecam spēlēt netiek ļauts (aizkulisēs runā, ka, piemēram, Meijam un Džerijam treniņos pat esot aizliegts saspēlēties), bet pa jaunam... Tas nav ne mans, ne dažu manu Rīgas ”Dinamo" vadībai ļoti nevēlamu pašmāju kolēģu, bet gan arī vairāku ārzemju kolēģu, bijušo spēlētāju un vairāku treneru atzinums, ka rīdzinieki bieži vien spēlē primitīvi. Nevis vienkārši, bet tieši - primitīvi. Vārdu sakot - pretiniekam paredzami. Tādu atziņu nevienam nav patīkami lasīt, tā pat aizvaino, taču - pierādiet uz ledus pretējo! Un tas jau attiecas ne tikai uz treneri, bet ne mazākā mērā uz spēlētājiem. Pierādiet, ka trenera koncepcija nav pareiza. Nebūs tā, ka viņš tagad nosēdinās malā visus, kuri atļaujas kaut nedaudz atkāpties no spēles shēmām. Protams, ja būs pozitīvs rezultāts... Varbūt tikai man tā liekas un varbūt tas nav nekas slikts, bet starp dinamiešu treneriem spēles laikā nav gandrīz nekādas (vismaz acīmredzamas) komunikācijas. Uz komandas soliņa nekāds ”tirgus" nav pieļaujams, taču - vismaz no malas - dažreiz rodas iespaids, ka galvenais treneris ir pats par sevi, bet viņa palīgi - atsevišķi. Katrs savās domās. Turklāt vēl aizkulisēs runā, ka Rautakalio patiešām esot diezgan liels vienpatnis - viņš ir pats par sevi, bet pārējie atsevišķi... Ja tā tas patiešām ir, tad vairāki jautājumi uzreiz arī atkrīt. ....
Kurš no viņiem prot improvizēt? Meija? Džeriņš? Lai tas kreipāns nesmīdina tautu....čaļi kopā pa visām KHL sezonām ir savākuši 15 punktus kopā...viņi māk improvizēt tikai emocijas, kad kārtējo reizi iznieko 100% izdevību gūt vārtus!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2012-10-18 18:30, pirms 12 gadiem
Skrien+met uz šiem laukumiem neder. Varbūt ar vecu tomātu jāiemet kādam?

  +3 [+] [-]

, 2012-10-18 18:30, pirms 12 gadiem
Ja ņem nost Pekku, tad jānoņem viss treneru kolektīvs jo savādāk tas būs tikai ielāps, pie tam ar baltiem diegiem šūts.

  -1 [+] [-]

, 2012-10-18 18:31, pirms 12 gadiem
Ticiet man par apmēram 4 spēlēm viss būs ok

  +3 [+] [-]

, 2012-10-18 18:32, pirms 12 gadiem
Ja nekauninas,tad nekā nemainisiies. Tā lūk ir gadsimtiem sena psiholoģija.

     [+] [-]

, 2012-10-18 18:33, pirms 12 gadiem
*FanTasy^675 rakstīja: Ticiet man par apmēram 4 spēlēm viss būs ok
ok - domā - vairs nebūs variantu tikt pleiofos?

  +1 [+] [-]

, 2012-10-18 18:36, pirms 12 gadiem
Es domāju ka mums komandā vajadzētu kādu eiropejiskāku hokeja ekspertu,ne somu tipa treneri ar skrien un met taktiku! Es pat šobrīd jau ļautu,lai Ābols izmēģina spēkus,kā galvenais!

  +1 [+] [-]

, 2012-10-18 18:37, pirms 12 gadiem
Ja neatlaiž tagad, tad velak jau bus par velu - playoffi būs nesasniedzami.
"Gagarina kausa vietā Gagarina naktspods.." cit. tvnet

  +1 [+] [-]

, 2012-10-18 18:39, pirms 12 gadiem
Kāds sakars ar Pekku, ja vārtos stāv Telkvists? Vienīgā Pekkas vaina ir tajā, ka viņš neļauj Juceram spēlēt visas spēles.

Jāatlaiž ir tas, kurš paņēma Telkvistu atpakaļ, pēc tā, kā viņš spēlēja iepriekš. Un tā iršana par to, ka viņš uzlabo savas prasmes arī šajā vecumā ir pilnīgs bullshits!

  -2 [+] [-]

, 2012-10-18 18:40, pirms 12 gadiem
Dzeerajs OPULSKIS AR sūdaino koku japadzen, bet PEKKU -nafig,ārāaaa....
UN,cipuli ,tribuncovu,berzinu,saulietikkomandaaa, -nopeelees labaak ,nekā dzonsoni, shrempi un citi viessolisti

     [+] [-]

, 2012-10-18 18:41, pirms 12 gadiem
cucmex rakstīja: Ja neatlaiž tagad, tad velak jau bus par velu - playoffi būs nesasniedzami.
"Gagarina kausa vietā Gagarina naktspods.." cit. tvnet
Kas tur nesasniedzams? Pāris punktus tikai atpaliekam no 8nieka.

  -1 [+] [-]

, 2012-10-18 18:41, pirms 12 gadiem
kikiic rakstīja: Kāds sakars ar Pekku, ja vārtos stāv Telkvists? Vienīgā Pekkas vaina ir tajā, ka viņš neļauj Juceram spēlēt visas spēles.

Jāatlaiž ir tas, kurš paņēma Telkvistu atpakaļ, pēc tā, kā viņš spēlēja iepriekš. Un tā iršana par to, ka viņš uzlabo savas prasmes arī šajā vecumā ir pilnīgs bullshits!
opulska ,kas nodzeris smadzenes, priksts

  +3 [+] [-]

, 2012-10-18 18:42, pirms 12 gadiem
Tely - nu nav viņš vairs KHL vārtsargs - tad jau labāk saukt atpakaļ Holtu- alga jau viņam bīlistā neliela!

  +3 [+] [-]

, 2012-10-18 18:42, pirms 12 gadiem
Piranja rakstīja: Kas bus ar IZLASI ?novembri Olimpiskais atlases turnirs.Speletajiem LOOZERU sindroms
Februārī ne?

  -1 [+] [-]

, 2012-10-18 18:43, pirms 12 gadiem
serafims rakstīja: Tely - nu nav viņš vairs KHL vārtsargs - tad jau labāk saukt atpakaļ Holtu- alga jau viņam bīlistā neliela!
mushtukovs ,raitums -nospeeleetu labakpar TEKVISTU,KAS regreseee acimredzami...............

     [+] [-]

, 2012-10-18 18:44, pirms 12 gadiem
kikiic rakstīja: Kas tur nesasniedzams? Pāris punktus tikai atpaliekam no 8nieka.
Nevis pāris punktus, bet pāris uzvaras. Rēķini, ka pastarīšus nespējām uzveikt, bet ar grandiem vēl jāspēlē.
Pret ko tad šīs uzvaras ņemsim?

  -1 [+] [-]

, 2012-10-18 18:44, pirms 12 gadiem
man vienalga kāds treneris nu tak lai domā kā uzvaras atnest viņšsssss!

  -1 [+] [-]

, 2012-10-18 18:45, pirms 12 gadiem
kikiic rakstīja: Kas tur nesasniedzams? Pāris punktus tikai atpaliekam no 8nieka.
neaizmirsti ar cik un kādām komandām mums par 8-nieku ir jākonkurē.....un ne jau jaunā trenera vadībā uzreiz komanda sāks visus uzvarēt....bet nospēlēts jau ir turpat 3daļa spēļu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-10-18 18:45, pirms 12 gadiem
Regbists rakstīja: mushtukovs ,raitums -nospeeleetu labakpar TEKVISTU,KAS regreseee acimredzami...............
nu kaut vai - sačakarēt vairāk jau nav ko - tikai iegūt

     [+] [-]

, 2012-10-18 18:49, pirms 12 gadiem
cucmex rakstīja: neaizmirsti ar cik un kādām komandām mums par 8-nieku ir jākonkurē.....un ne jau jaunā trenera vadībā uzreiz komanda sāks visus uzvarēt....bet nospēlēts jau ir turpat 3daļa spēļu
Jūs neesat redzējuši kā spēlē Latvieši? Jebkurā sporta veidā. Grandus vinnējam, pastarīšiem zaudējam, tā vienmēr ir bijis.

  +7 [+] [-]

, 2012-10-18 18:50, pirms 12 gadiem
Kāds tur kapteinis.. tas C burts, kā jau Ozo desmitiem reižu teicis, neko nemaina. Tev nav jābūt kaut kādam runātājam, ja Tev ir C burts krekla. Kaut kas ir jāmaina, jo situācija nemainās jau labu laiku. Bet kas tieši jāmaina? Treneris, jaunas dvesmas vismaz būtu, arī tas varētu ko mainīt. Leģionārus atlaist uzreiz būtu ļoti stulbi, jo A) Jo tie šogad ir labi, Johnsons, Giroux, piemēram, pa visam noteikti nav slikti leģionāri, savukārt Šrempu Rautakallio vienkārši manuprāt, neprot izmantot. B) Kur mēs ņemtu "ne-atkritumu", kad sezona jau sākusies un drīz, iespējams, atsāksies arī nhl sezona?
Atceraties, piemēram, tos pašus latvju puikas Šuplera laikā.. Nekāds šāds primitīvs hokejs nebija, tieši otrādi! Visi teica, ka jāmet tak pa vārtiem, nevis vienmēr līdz tukšiem jāizspēlē. Arī aizsardzība bija ļoti vāji sakārtota.. Bet šeit ir tieši otrādi un izskatās, ka tas ir daudz briesmīgāk! Atrodam labāk zelta vidusceļu

     [+] [-]

, 2012-10-18 18:53, pirms 12 gadiem
kikiic rakstīja: Jūs neesat redzējuši kā spēlē Latvieši? Jebkurā sporta veidā. Grandus vinnējam, pastarīšiem zaudējam, tā vienmēr ir bijis.
Katram zaudejumam un uzvarai ir kaads pamatojums. Ja neskaita dazhus gadijumus vai sportistus, tad nu galigi taa nav.
Ja taa butu, ka uzvaretu stiprakos un zaudetu vajakajiem(Hokejaa), tad vismaz dazhas reizes butu tikushi pie medalaam un dažas reizes izlidotu no A grupas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-10-18 18:55, pirms 12 gadiem
Izcirstais Cigans never back down rakstīja: Nu jūs i pokemonu bars, kamēr es aizeju nolikt kluci jūs jau te gandrīz 100 komentus sametuši
meeeslss muti-pats TU pokemons, pamperos miizejs,ute

  +1 [+] [-]

, 2012-10-18 18:55, pirms 12 gadiem
Varbūt Pekka nav tik slikts treneris, bet Dinamo viņš neder. Visu laiku uzspiež savu hokkeja stilu un neko nemaina pat ja iet švaki, nemāk izmantot spēlētājus, varbut tas pats Žiru būtu otrais Hossa. Komandai tagad ļoti pietrūkst cilvēks kurš spētu salikt visu pa plauktiem hokejistu galvās. Tāds cilvēks varētu būt Nolans, daudzi saka ka viņš ir labs psihologs. Tas būtu liels plus Dinamo, gan izlasej.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-18 18:56, pirms 12 gadiem
man liekas ka Ankipāns varētu būt labs kaptenis ! bet no otras puses viņš tomēr ir itkā klus cilvēks ,bet domāju sapurinātu labāk nekā Galviņš !

  -2 [+] [-]

, 2012-10-18 18:56, pirms 12 gadiem
Ja Karsums un Žirū no 2 metru attāluma met 3 metri garām gandrīz tukšiem vārtiem, šaubos, ka tā ir trenera vaina.

  +2 [+] [-]

, 2012-10-18 18:56, pirms 12 gadiem
arhivs X rakstīja: cik tev tomēr piemērots niks!
ta vins ir losis pedejais, sabilnieks ar 3 klasu izgliitibu(3.klasi beidza 20 gadu vecumaa)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-18 18:57, pirms 12 gadiem
serafims rakstīja: nu kaut vai - sačakarēt vairāk jau nav ko - tikai iegūt
da ,par to jau iet runa-vismaz dosim LR izlases tuvaakajaam rezerveemspeeleet

  +2 [+] [-]

, 2012-10-18 18:58, pirms 12 gadiem
bālais rakstīja: Vecajā Dinamo pie Tihanova par vakardienas bezatbildīgo spēli- šodien Visi skrietu krosus...
Vecajā dinamo treneris pie 3:2 būt paņēmis minūti un pie 3:3 būtu nomainījis vārtsargu un nekāds kross nebūtu jāskrien.

  +1 [+] [-]

, 2012-10-18 18:59, pirms 12 gadiem
Izcirstais Cigans never back down rakstīja: ooooo puisīt tik nesāc drebēt un nepalaid muti ķēms
vacies prom no shejienes ,kur večipar hokeju ddiskutee,speelee kaulinjus ar sīčiem,čigan

  -1 [+] [-]

, 2012-10-18 19:01, pirms 12 gadiem
matadors rakstīja: Hariju Vītoliņu pa rigas Dinamo galveno treneri un liet bus darīta...
voo ,laba ideja
vai beļavski

  +1 [+] [-]

, 2012-10-18 19:01, pirms 12 gadiem
Duucis rakstīja: Vecajā dinamo treneris pie 3:2 būt paņēmis minūti un pie 3:3 būtu nomainījis vārtsargu un nekāds kross nebūtu jāskrien.
tur jau tā lieta - un tādu spēļu un situāciju šogad ir bijis- kādas 3-5 spēlēs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-18 19:03, pirms 12 gadiem
Izcirstais Cigans never back down rakstīja: Ko tu tādus puišeļa uzbraucienus raksti, tev 15 ir? Vairāk jau nu nav
Domā čigāns nevar izteikt savu viedokli? Tu man neko nepavēlēsi sīkaļa
ej uz beeeebju un meitenu portaliem,nevis te,kur experti par vareno hokeju runāaaa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2012-10-18 19:10, pirms 12 gadiem
Kaut kā daudzi aizmirst, ka pagājušajā gadā arī bija brīdis, kad komanda meta 1 vai 2 vārtus un kāsa ar visu to, ka sastāvā bija Ozo, Miķelis, Sprukts. Kā arī to, ka komandu sportā daudz ko nosaka izvēlētā taktika, maiņu (hokejā) pareiza salikšana, vairākums/mazākums utt. kas ir tieši trenera kompetence. Sakat, ka ne jau treneris vainīgs, ka nevar iemest, bet tā nevar būt, ka pēkšņi visai komandai neiet un vārtos nemāk mest pat tie, kas ir bijuši līdz šim snaiperi tajā pašā AHL. Vienkārši spēlētāji ir ielikti tādos rāmjos un tādā spēles stilā, ka viņi dara ne to, kas katram labāk sanāk. Vai kāds atceras kurā spēlē mums būtu bijis izgājiens 1 vs 1 ar vārtsargu? Vai kāda labi izspēlēta kombinācija? Pārsvarā uzmetieni un one-timer... Un tie, kas ir spēlējuši komandu sporta veidus zinās kā mainās spēles sajūtas, sniegums utt. pie dažādiem treneriem.

  +2 [+] [-]

, 2012-10-18 19:13, pirms 12 gadiem
Piekritishu tiem kas doma ka ir jaatlaiž Pekka. Domaju ka palidzetu ari lielā RD sapulce ar valdes un speletaju piedališanos, pastastit treneriem un speletajiem ka ka par tadu sniegumu var labakaja gadijuma sanjemt 30% no vinju algas un domaju kad ar to ari butu daudz kas lidzeets. Pekka ir tads pats ābrams ka Ābols, shadi mainot virknejumus vinjsh tikai chakare galvas un gribas speku tiem dzekiem kas var dinamo speles pavilkt. lai cik sens jau ir ņiživijs vinjsh mak spelet tehnisku hokeju un tad kad vinjsh ir laukuma rodas kombinacijas, nesaprotu kadel vinju sedina mala, mala lai sedina bezpantovo shrempu un lauj vinja vieta spelet ankipanam. Ceru ka drizuma vis mainisies un musu Dinamo saks radit tadu speli kas atbilst vinju spejam un vareshanai! Tikai Rīga, Tikai Dinamo!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-10-18 19:17, pirms 12 gadiem
šrempu un peku kā arī carlu prom pielikt kaadu kapeiku un janjem Džons tortela - kartiba, asums , uzvaras... izmesto caurumu vieta 2vus jaunos un sliktaak to4 nebuus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-18 19:18, pirms 12 gadiem
Pekkam jáatkāpjas, vai viņam jāpalīdz.
Par komandas sniegumu un noskaņošanos spēlēm pilnībā atbild treneris un viņa izvēlētā taktika, kura acīmredzami, pilnīgi neatbilst un nemotivē šobrīd spēlētājus!

A par Galviņu - manā uztverē Kapteiņa vai klases vecākā amats ir stipri vien formāls, viņu galvenā atbildība - strīdīgās situācijās uz laukuma pieslidot pie tiesneša aprunāties.....Par kapteini var būt jebkurš, tas ātrumu nemaina.

Legionāru lome es PALIELINĀTU - ja latvieši nejēdz spēlēt, tad jāaicina kas var, tik un tā latviešu jaunatne vēlāk aizplūst citos klubos!

  +1 [+] [-]

, 2012-10-18 19:19, pirms 12 gadiem
Ulrihs rakstīja: Kaut kā daudzi aizmirst, ka pagājušajā gadā arī bija brīdis, kad komanda meta 1 vai 2 vārtus un kāsa ar visu to, ka sastāvā bija Ozo, Miķelis, Sprukts. Kā arī to, ka komandu sportā daudz ko nosaka izvēlētā taktika, maiņu (hokejā) pareiza salikšana, vairākums/mazākums utt. kas ir tieši trenera kompetence. Sakat, ka ne jau treneris vainīgs, ka nevar iemest, bet tā nevar būt, ka pēkšņi visai komandai neiet un vārtos nemāk mest pat tie, kas ir bijuši līdz šim snaiperi tajā pašā AHL. Vienkārši spēlētāji ir ielikti tādos rāmjos un tādā spēles stilā, ka viņi dara ne to, kas katram labāk sanāk. Vai kāds atceras kurā spēlē mums būtu bijis izgājiens 1 vs 1 ar vārtsargu? Vai kāda labi izspēlēta kombinācija? Pārsvarā uzmetieni un one-timer... Un tie, kas ir spēlējuši komandu sporta veidus zinās kā mainās spēles sajūtas, sniegums utt. pie dažādiem treneriem.
+100500

  +1 [+] [-]

, 2012-10-18 19:20, pirms 12 gadiem
Sorry, bet nu tā nav tikai trenera vaina, ka komanda tik sūdīgi spēlē. Ja citas komandas pastiprinājās ar labiem NHL večiem, bet mūsējie dabūja tikai Daugavu, tad ko var gribēt?

  -3 [+] [-]

, 2012-10-18 19:22, pirms 12 gadiem
Nē, patīk viņa ieviestais spēles stils. Daudz atraisītāk komanda spēlē, no lielajiem lāčiem vairs nebaidās. Šī sezona gan visdrīzāk būs norakstīta, bet, lai iespēlētos, vajag laiku.

     [+] [-]

, 2012-10-18 19:25, pirms 12 gadiem
tempijs rakstīja: Nē, patīk viņa ieviestais spēles stils. Daudz atraisītāk komanda spēlē, no lielajiem lāčiem vairs nebaidās. Šī sezona gan visdrīzāk būs norakstīta, bet, lai iespēlētos, vajag laiku.
cik tad laiku tev vajag lai saliktu puzli ? nejau sezona, nepaliec nu jokains, stils ir labs , bet ne latvijas hokejam... te to nemaak izpildiit...

     [+] [-]

, 2012-10-18 19:26, pirms 12 gadiem
Kādas muļķības par kapteiņa maiņu....Kapteini iebalso spēlētāji, un ja spēlētāji izlems ka viņiem vajag citu kapteini, tad viņi tādu arī iebalsos!!! Ne mums par to spriest kurš būtu labāks kapteinis uz laukuma un ģērbtuvē!!!
P.S.
Nejau rezultatīvākais spēlētājs tiek virzīts kapteiņa amatam!
jureks rakstīja: Rautakalio,manā skatījumā,ne pie kā nav vainīgs,vainīgi jau ir spēlētāji,kuri nevar pat savas iespējas realizēt! Un runājot par kapteini,kā jau dažos komentos minēts - jānomaina!

  -2 [+] [-]

, 2012-10-18 19:27, pirms 12 gadiem
Ir jāmaina Pekka, domāju, ka Ābols ir nobriedis. Sliktāk jau nebūs, kā nekā neviens komandu labāk par viņu nezin. 5. sezona...

  +6 [+] [-]

, 2012-10-18 19:27, pirms 12 gadiem
aris no kombuliem4 rakstīja: Citāts no Kreipāna raksta Delfi:
".....Mums vienmēr ir bijuši spēlētāji, kuri laukumā prot domāt un improvizēt, kuri spēles shēmu neuzskata par dogmu jebkurā situācijā un tieši šeit, šķiet, slēpjas viens no neveiksmju iemesliem - pa vecam spēlēt netiek ļauts (aizkulisēs runā, ka, piemēram, Meijam un Džerijam treniņos pat esot aizliegts saspēlēties), bet pa jaunam... Tas nav ne mans, ne dažu manu Rīgas ”Dinamo" vadībai ļoti nevēlamu pašmāju kolēģu, bet gan arī vairāku ārzemju kolēģu, bijušo spēlētāju un vairāku treneru atzinums, ka rīdzinieki bieži vien spēlē primitīvi. Nevis vienkārši, bet tieši - primitīvi. Vārdu sakot - pretiniekam paredzami. Tādu atziņu nevienam nav patīkami lasīt, tā pat aizvaino, taču - pierādiet uz ledus pretējo! Un tas jau attiecas ne tikai uz treneri, bet ne mazākā mērā uz spēlētājiem. Pierādiet, ka trenera koncepcija nav pareiza. Nebūs tā, ka viņš tagad nosēdinās malā visus, kuri atļaujas kaut nedaudz atkāpties no spēles shēmām. Protams, ja būs pozitīvs rezultāts... Varbūt tikai man tā liekas un varbūt tas nav nekas slikts, bet starp dinamiešu treneriem spēles laikā nav gandrīz nekādas (vismaz acīmredzamas) komunikācijas. Uz komandas soliņa nekāds ”tirgus" nav pieļaujams, taču - vismaz no malas - dažreiz rodas iespaids, ka galvenais treneris ir pats par sevi, bet viņa palīgi - atsevišķi. Katrs savās domās. Turklāt vēl aizkulisēs runā, ka Rautakalio patiešām esot diezgan liels vienpatnis - viņš ir pats par sevi, bet pārējie atsevišķi... Ja tā tas patiešām ir, tad vairāki jautājumi uzreiz arī atkrīt. ....
Kreipāns man ļoti krīt uz nerviem,bet šoreiz objektivitātes dēļ pilnībā jāpiekrīt visām viņa atziņām-Rīgas Dinamo tagad spēlē paredzamu primitīvu hokeju. Un jā - ja treneris nevar nekādi sapurināt komandu,shēmas nestrādā,maiņas tiek mainītas uz nebēdu un rezultāta tik un tā nav,jo nav saspēles,nav komandas ķīmijas un kapteinis ir vājš motivators,tad jādomā vai Peka ir savā vietā? Un vai tik tā nav skandināvu solidaritāte,ka to svensonu pelavu maisu viņš spītīgi liek vārtos.Svensons ir nestabils,psiholoģiski nenosvērts raustīgs vārtsargs,kurš reti,kad izdod labu spēli un praktiski ir bezcerīgs pret metieniem no zilās līnijas,kas vārtsargam IR jāņem-kāpēc viņš bija atkal jāpērk pirmajā vietā?Nu bet te jau jautājumi vēl pie Sējēja,kurš veiksmīgi aiztinies uz Lev'u...Skumji. Karsuma personība vairāk būtu piemērota komandas kapteinim.Un jaunu treneri,lūdzu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-10-18 19:29, pirms 12 gadiem
Jānomaina komandas kapteinis,vajadzīgs tāds kas varētu sapurināt komandu, atgriezt cīņas sparu.

  +1 [+] [-]

, 2012-10-18 19:33, pirms 12 gadiem
Kā jau teicu,ar tomātu pa pakausi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2012-10-18 19:44, pirms 12 gadiem
Piekritu ka Galviņš no malas kapteini neatgādina, bet Rautakalio noteikti jāpaliek, viss kas vajadzīgs kvalitatīvs vārtsargs

     [+] [-]

, 2012-10-18 19:48, pirms 12 gadiem
Varam jau balsot,bet,diemžēl,ne jau mums lemt..
Teikšu,ko domāju-šitā spēlējot,Savicka Gagarina kausu mums būs ļoti grūti iegūt.Taču,ja jau viņš &co izvēlējās treneri,tad noteikti zināja,ko dara, un uz uzstādīto mērķi Dinamo ies ar visu Peku priekšgalā.
Par lielu Dinamo!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-10-18 20:00, pirms 12 gadiem
Jāpadzen ir Telkvists un jānomaina kapteinis.Tikai stingrs raksturs un labs 1 nummurs var glābt šo situāciju.

  -1 [+] [-]

, 2012-10-18 20:00, pirms 12 gadiem
DAugaviņu kā kapteini vajag. manuprāt viņš varētu sapurināt komandu.

  +1 [+] [-]

, 2012-10-18 20:05, pirms 12 gadiem
Conolly rakstīja: Aptauja rāda to, ka vairākums no SC lietotājiem tiešām saprot hokeju !
Nesaprot gan, letinni klausa politikkiem un skrien tiem pakall, bet ssajaa gadijumaa Savickim, kam RD ir savi plaani....

 +10 [+] [-]

, 2012-10-18 20:15, pirms 12 gadiem
Cien. hokeja fani!

Es nesaprotu tieshaam tos, kuri uzskata, ka treneris nav vainiigs shajaa situaacijaa. Dazhos komentaaros rakstiits, ka Dinamo uzspiezh savu speeles stilu. Kaadu? Kas ir muusu stils. Veerojot speeles es, piemeeram, neredzu nekaadu speeles ziimeejumu. Rodas taada sajuuta, ka speeleetaaji nesaprot, kas vinjiem konkreetajaa gadiijumaa ir jaadara. Cik daudz gadiijumu Juus atceraties, kad Dinamo buutu labi no savas zonas izgaajushi un iegaajushi pretinieku? Kas notiek vairaakumaa? Kad peedeejo reizi Pekka ir panjeemis 30 sek. paartraukumu vajadziigaa briidii? Manupraat taa ir tikai un vieniigi treneru vaina, jo neesmu redzeejis kaadu gudru gaajienu no Pekkas puses Un speeleetaaju muuzhiigaa rotaacija arii neko nemainiis.

  -1 [+] [-]

, 2012-10-18 20:17, pirms 12 gadiem
es par dibena sapurināšanu

  -2 [+] [-]

, 2012-10-18 20:18, pirms 12 gadiem
Piekrītu viedoklim, ka sākumā jāizvērtē kapteiņa atbilstība. Neizskatās Galviņš pēc kapteiņa ne laukumā, ne ārpus tā. Otrā iespēja ir atlaist kādu no leģionāriem, kas sapurinātu komandu. Un tikai kā trešo līdzekli varētu apsvērt trenera maiņu. Galu galā, skaidrs, ka tas tomēr ir NHL lokauta iespaids, kad praktiski visi pretinieki ieguva pasaules labākās līgas pastiprinājumus, bet mēs ne.

  -2 [+] [-]

, 2012-10-18 20:34, pirms 12 gadiem
Nevajadzēja atdot Holtu! Jāskatās, kā nospēlēsim pret Automobilistu ar Holtu vārtos.

     [+] [-]

, 2012-10-18 20:35, pirms 12 gadiem
elsis rakstīja: Nesaprot gan, letinni klausa politikkiem un skrien tiem pakall, bet ssajaa gadijumaa Savickim, kam RD ir savi plaani....
Prieks ka kāds ir gudrs mūsu vidū!
Ja būtu apskatijies aptauju, tad redzētu ka tur nav nekādas vienprātības, tāpat kā politikā nemitīga šķelšanās.

  -1 [+] [-]

, 2012-10-18 20:36, pirms 12 gadiem
visa komanda sudigi spele, treneris jau nav nekads dievs, bet nebutu preti ja nomainitu uz kadu kanadieti.

  +2 [+] [-]

, 2012-10-18 20:37, pirms 12 gadiem
Kapteinim ir jabūt atoritāte.Kurš var sapurināt komandu,kad neiet .

  +6 [+] [-]

, 2012-10-18 20:39, pirms 12 gadiem
Raiču par kapteini ,gan bietē var iedot ,gan uzšaut pa ausi! #41

  +2 [+] [-]

, 2012-10-18 20:40, pirms 12 gadiem
atlaist vienozimigi,paskatates pagajusho gad ka mes spelejam un tagad.Kada atskiriba?

  +1 [+] [-]

, 2012-10-18 20:43, pirms 12 gadiem
Galviņu vajadzētu aizsūtīt uz LM! Par kapteini iecelt Raiču vai Daugaviņu!

  -2 [+] [-]

, 2012-10-18 20:44, pirms 12 gadiem
hockeypro rakstīja: atlaist vienozimigi,paskatates pagajusho gad ka mes spelejam un tagad.Kada atskiriba?
Atšķirība tāda ,ka pagājušo gadu nebija lokauts un Chara nespēlēja LEV, kā arī citi NHL veči nespēlējās pa Eiropas smilškasti .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-10-18 20:46, pirms 12 gadiem
labriit visiem, to ka pekakalio jaatriec prim teicu jau peec 3 speeleem, un to ka kaptaini katraa speelee baaris reizes izjaaj kaa beerndaarznieku, nu nez, vai tas ir kapteinja cieniigi

  +4 [+] [-]

, 2012-10-18 20:52, pirms 12 gadiem
Lasu un brīnos par daudzu uzskatiem

Viss smieklīgākais visā šajā šķiet tas, ka daudzi uzskata, ka Pekka nekur nav vainīgs . Labi atceros, ka par krietni mazākām problēmām, par vainīgo agrāk saukāja Šupleru utt.. Varu derēt uz 100%, ka tie, kuri bļauj, ka Pekka nav vainojams, gadījumā, ja Pekka vietā būtu Šupis, bļautu kaut ko citu!

Par to, ka pie Pekkas spēlējot uzspiežam savu stilu...nē nu nopietni Jūs to uzrakstāt ar skaidru galvu? Ko vispār nozīmē uzspiest savu spēles stilu ? Ja mēs uzvarētu, tad tā varēu teikt, taču redzot, ka liela daļa KHL komandu, izvēlas spēlēt no aizsardzības, vairāk šķiet, ka mums tā ļauj spēlēt, jo spēlējam primitīvi, paredzami, un patiesībā ir tā, ka mūs apspēlē, jo sagaida mūsu kļūdas un izmanto tās!

Ja Pekka nav nekur vainojams, tad izskaidrojiet, kā nākās, ka neviena pašā šīs sezonas spēlēm nav izticis bez Pekka kļūdām spēlē, taktikas izvēlē? Kā nākās, ka laicīgi netiek paņemti 30sek.pārtraukumi-tad, kad tie vajadzīgi? (atceros, kad pāris reiz to laika neizdarīja Šupis, viņu tad te nolika līdz ar zemi).

Pekka ir pieļāvis daudz kļūdu, gan komandas spēles ziņā, gan sagatavošanā. Kreipāns uzrakstījis ir ļoti pareizi, lai arī tam vecim reizēm sanāk padzīt sviestu, taču šoreiz ir pateicis lieliski.

Neesu no tiem, kurš saka, ka Pekka jāmet ārā, taču teikt, ka viņš nekur nav vainojams - ir vairāk nekā smieklīgi.

Par vārtsargiem te par Latviešu sc.com bļaustītajiem vienmēr var izsmieties.

Telly varbūt nav labakais vārtsargs, taču vainot viņu visos grēkos ir dumji, vai varbūt, jāatgādina ar kuru vārtsargu mums ir uzvaras, un ar kuru nav? Un, kāpēc letiņi ir tādi divkoši? Jučers salaida 5ripas, kļūdās gana daudz, taču nolikts tiek Telly. Ja Telly visur vainojams, kā nākāš, ka 20min.kur vārtos bija Jučers, tā arī neko nepanācām, jebšu Telly vainīgs, ka neiemetām? Ātri aizmirstas spēles, kurās viņs mūs ir entās reizes vilcis. Nedomāju, ka RD problēma ir vārtsargos.

Tagad komandā ir "lielisks" vārtsargu treneris, taču neizskatās, ka no viņa ir arī jēga!

Pa lielam daļēji piekrītu par kapteini - taču te ir koks ar diviem galiem, kapteini iecēla spēlētaji... Piekrītu, ka kā kapteinim, Galviņam nebūtu tik bieži rupji jākļūdās,kā arī nekads lielais cīnītājs, cīņā saucējs arī nav. Paliek jautājums, kurš tāds ir?

Joprojām, ceru, ka RD saņemsies, un viss atrisināsies, un Pekka sapratīs savas kļūdas! Pie Šuplera metām retāk, taču precīzāk, pie Pekkas metam biežāk, taču primitīvāk un neprecīzāk...ir par ko padomāt !

  -3 [+] [-]

, 2012-10-18 20:52, pirms 12 gadiem
Treners nav vainigs,kad spēlētāji nevar izpildit prasito,par ko hokejistiem maksā?
Drizāk jaatlaiž artis abols ar ignatjevu.
Kur visi mērķi?Izcinit Gagarin kausu?Jokejisti aizmirsuši?Tas ir jaatgadin!!!!
Kas ir atbildigs par aizsardzibu sāksim ar to?Vainigais atrests,aizsargu treneris,kas nemain aizsardzibas stilu!Viss khl zin mūsu aizsardzibu.
Dinamo atkal sākuši micities pa sturiem ,tā pat kā pagajušo gadu!

Šita Dinamo turpinas,play-off neredzet,kā savas ausis un gagarin kausu
1.Ko būtu jasak,nomainit aizsardzibas treneri.
2.Atgadinat spēletājiem,kads ir merķis.
3.Neatlais Pekku,nerdzu nekādu jegu,kapec vadibai ienāca prata,tāda doma vispar?
Treneris var bļaut cik viņam tik,ja viņi spēle tā kā tagat un neņem trenera padomus,nav brinums
Vajag pieļaut tādu domu,ka vaidzēt atlaist aizsardzīnas treneri!
Tad spelēšana aizies!

  +4 [+] [-]

, 2012-10-18 20:54, pirms 12 gadiem
Šis treneris nav spējīgs vajadzīgajā brīdī savākt komandu,mainīt spēles gaitu.Pavisam bēdīga taktikas bagāža,ko labi parāda vairākumu izspēle,kur arī pazaudēti vajadzīgie punkti!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-18 20:59, pirms 12 gadiem
manuprāt ar tādu spēli šosezon playoffos netiksim, ja tā turpināsies, tad labāk buutu dot spēlēt jaunajiem, bet nākošgad neaizrauties ar legionāriem, bet gan dabūt atpakaļ tos kurus no mums savāca tiklīdz viņi parādija kā ir jāspēlē hokejs. RD vismaz viņi nospēlē pilnvērtīgu sezonu nevis pavada to ārstējot savainojumus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-18 21:01, pirms 12 gadiem
Ivanānu par kaptēni

  -2 [+] [-]

, 2012-10-18 21:03, pirms 12 gadiem
Visa komanda sūdīgi spēlē, jo tāds ir viņu tresneris un primitīvais spēles plāns!
Jauno Pekas stilu visātrāk bija apguvis Cipulis, bet šogad tam pielāgojusies visa komanda!
Ā, un Jučeru par kapteini!

     [+] [-]

, 2012-10-18 21:11, pirms 12 gadiem
Viss sākas ar aizsardzibu un mums tādas aizsardzibas nav!
Kurš ir vainigs,tas ir aizsargu reneris,kurš atbild ar aizsardzibu.
Pekka ir labs treneris,nav ko piesieties vinām,drizāk vajag piesieties,kur;s atbild pa aizsardzinu,viss khl zin,kā mēs spēlejam,mums tas stils jau ir 2 vai 3 gadus,ja nemaldos,tapec ka,kas atbild pa aizsardzibu.nemaina stilu.
Es nedomāju,kā to teikšu,bet Telqvistam vajag briles,vai nomainit uz 2 numuru,kā var tā spēlet?Vēl pietam 2 numurs.
Telwvists nav vilcejs,ko viņš izvelk tas ir uz haļavu.

Ko lai saku es viņu vieta mekletu jaunu aizsargu treneri.Nevis galvanajam trenerim ķerties klat,manos vardos vaidzētu ieklausities.
Un vēl aizsargi tik pasivi spēle vartu priekša,ko lai saku,par ko vi;niem maksa paskraidat pa laukumu neaizstavet vartsargu un mest viss laiku garam vartiem,ko dara cibuļskis?
Ivanans ir tas speletajs,kurš nebaidas.
Lai Peeka paliek!Mainit aizsardzibas treneri!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-18 21:13, pirms 12 gadiem
andrjusha rakstīja: Ir jāmaina Pekka, domāju, ka Ābols ir nobriedis. Sliktāk jau nebūs, kā nekā neviens komandu labāk par viņu nezin. 5. sezona...
Ābols taču visus uzbrucēju virknējumus liek kopā un,tos ,kas spēlē mazākumos-ko tad viņš ģēnijs un Peka tas muļķis,kas tikai jāatlaiž.Ābols vispār neko nav vēl trenējis un pierādījis,ka kaut ko var sasniegt-ja es salīdzinu teiksim ar Beresņevu,kurš bija gan daudz augstākas klases hokejists,gan pie izlases stūres ir bijis un no viduvējiem igauņu hokejistiem bija jēdzīgu komandu uztaisījis,kas LAČ zobus rādīja mūsu vadošajiem klubiem-tad nav divu domu,kurš ir augstākas klases.

  -1 [+] [-]

, 2012-10-18 21:17, pirms 12 gadiem
www.sportabirza-com rakstīja: Sākumā jānomaina kapteinis un jāatlaiž kāds leģionārs (Šremps, piemēram).
kāds prikols jāatlaiž leģionārs?
vnk jānomaina kapteinis

  -4 [+] [-]

, 2012-10-18 21:20, pirms 12 gadiem
Gadījumā pie Pekkas atlaišanas uz atlikušo sezonu vajadzētu dot iespēju Ābolam sevi pierādīt kā galveno treneri, sliktāk domāju, ka noteikti nebūtu

  +1 [+] [-]

, 2012-10-18 21:21, pirms 12 gadiem
Mums vajag tādus ka Ržiga,Znaroku, spēcīgus večus,kuri var uzbļaut,iedot bietē pateikt ko skarbāku, nevis putekļu maisu!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-18 21:41, pirms 12 gadiem
ivanānu par kapitanu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-10-18 21:49, pirms 12 gadiem
Treneris nav vainīgs,ka spēlētāji nemāk iesist golus un izpildīt trenera norādījumus.
Te vaina ir spēlētājos.
Vajag spēcīgu kapteini ar personību(tāds bija Ozo) uarbūt par kapteini-Karsumu?
Vajag likt komandas līderi.
C-Karsums, A -Daugaviņš!
Trenerim jāpaliek,vajag citu vārtsarga treneri!

  +1 [+] [-]

, 2012-10-18 21:50, pirms 12 gadiem
Zivs pūst no galvas.Varbūt vajadzētu atlaist Savicki?Par to vien ,ka pūderē līdzjūtējiem galvas ,sasolot cīnīties par Gagarinu.Tā kā zilītis ,nemaksājot ne santīma ,cer uz šāru ieraut.

  -3 [+] [-]

, 2012-10-18 22:13, pirms 12 gadiem
Amm slavu vai kanadiesu specialists butu jedzigaks, jo spelejam slavu/kanadiesu hokeja miksejumu, bet domaju, ka Ratikalio ar apjedza, ka somu hokejs neies cauri...
Kapteinim ir jabut cinitajam...
Karsums, Daugava, kaut vai Raitis...
Galvins labs aizsargs, kas labi spele un daudz kludas, bet 0 ka kapteinis!
Jstiek vala no Telija... Biju loti priecigs par vina atgriezsanos, bet...
Viss ko vins dara ir kludas...
Nevar vins 60 min. Nostavet labi un stabili..
Nez vai pekas atlaisana ko mainis

  +2 [+] [-]

, 2012-10-18 22:18, pirms 12 gadiem
MaarisKurbulis rakstīja: Gadījumā pie Pekkas atlaišanas uz atlikušo sezonu vajadzētu dot iespēju Ābolam sevi pierādīt kā galveno treneri, sliktāk domāju, ka noteikti nebūtu

NEKĀDĀ GADĪJUMĀ. Ar viņa palīdzību jau pasaules čempis tika izgāzts, tagad viss turpinās. Pirmie , kas būtu jāmaina ir palīgi + C

  +1 [+] [-]

, 2012-10-18 22:23, pirms 12 gadiem
Nizivijs #17 rakstīja: Atšķirība tāda ,ka pagājušo gadu nebija lokauts un Chara nespēlēja LEV, kā arī citi NHL veči nespēlējās pa Eiropas smilškasti .
Nu un ,ka no NHL atnāca!Tāpēc domā,ka uzreiz ir neuzvarami???Visi ir cilvēki..Pieredze klibo un un veiksmes maz..
Slēpts komentārs: bongjiks1
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-10-18 22:36, pirms 12 gadiem
objektīvais1 rakstīja: Skatamies reāli, rd ir miskastnieku klubs ar miskastnieku treneri un tur var mainīt ko grib, bet tas tā pat neko nedos. Ir jāzis sava vieta un tā ir godpilnā otrā no baigām. Automobīlists ar nekad nemaina savu treneri jo klubs vienkārši apzinās savas komandas spējas un tās ir tāja vietā kur viņi patreiz atrodas, arī rd to jāapzinās ka augstāk par pakaļu neuzleksi. trenerus un sastāvus maina tikai naudīgi klubi, bet rd ir nabagmājas klubs
Nepiekrītu,jā mums iet kā pa celmiem,ja gribam mākam arī spēlēt hokeju,atgādināšu,kad esam metuši ārā no PO,TĀDUS kā SKA UN ZNAROKU.Vienkārši šosezon kādi ir tie resursi,tādi arī ir.

     [+] [-]

, 2012-10-18 22:41, pirms 12 gadiem
belavski vajag
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-10-18 23:03, pirms 12 gadiem
Melissa rakstīja: Ai nu, tāds un šitāds hokejs der, neder. Ziniet, meistaram der jebkāds.
Ar kkādu "purināšanu" arī vien nepietiek, tas vsp tāds hokeja žargons.
Piemēram, Kovaļčukam būtu jāspēlē "somu" hokejs, šis iemest vairs nevarētu??? Kāpēc Hossa atnāca un varēja (pag.sezonā)! Izpildītāju trūkst, būsim godīgi. Bet tie visi prom, Ozoliņš prom, Sējējs prom. Kas pie tā vainīgs? Pekka, Telkvists, Galviņš?
Fakts! Bet par to trenera atlaišanu, ko tad liks vietā, kārtējo no kura visu prasīs, bet resursus nedos? Vai DR kluba sistēmai ir vīzija uz šo gadu [pēc Savicka teiktā iegūt Gagarina kausu, bet redzams, ka nesanāk, tikai "lidojošo dzērvju" pļurkstēšana], 3 gadu posmam, 10 gadu posmam?! Kādus trenerus pieaicināt [ne tikai lielajā komandā, bet visā DR sistēmā, katrā gadagājumā], kādu hokeju spēlēt [krievu, kanādiešu, čehu, somu, zviedru, kiš-miš ar rozīnēm]?! Ja pozicionē DR, kā klubu vietējiem spēlētājiem, bet zinot, ka visā LV hokejā ir problēmas ar kvalitatīvu spēlētāju sagatavošanu, kas tiek un tiks darīts, lai labotu kļūdas un uzlabotu vietējo spēlētāju prasmes?! Nekā, klusums! Kā Kirčiks tik lielās ar savu naudu, tā arī šie āži uzmetas par dārzniekiem! Sistēmiskums netiek veidots un tā nabaga bērnu hokeja skola, kas ir izveidota DR paspārnē visticamāk nekādu ievērojamu labumu arī nedos, jo strādā tāpat, kā citas LV hokeja skolas! Iedomājušies, ka trenējoties 2-3 dienas nedēļā pa 1 stundai dienā tiks sagatavoti baisie megastāri, smiekli nāk!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2012-10-18 23:50, pirms 12 gadiem
rautakalio un telkvists=brauciet uz Somiju copēt -attā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-19 00:26, pirms 12 gadiem
ok,Galviņš nav tā piemērotākā kandidatūra kapteiņa amatam,ja ņemam vērā ka viņš un asistenti ir vienīgie,kas var ar tiesnešiem tā no sirds aprunāties(protams korekti),nu nav tiesnešu acīs viņam tāda respekta kā bija,kad pieslidoja Ozo un paprasīja nav par daudz noraidījumi neparko,Ozo viedoklī vienmēr ieklausījās,bet nu nevajag jau visās problēmās vainot to,ka Galviņam uz krekla c burts,da viņa vietā kaut vai varētu Porejam būt,komandā tak visi pieauguši cilvēki,ja redz,ka komandā iekšienē problēmas,nesēdēs un negaidīs,ar vaļā mutēm, kad nu kapteinis ko pateiks,tas pats Ozo ar kāju atspertu ģērbtuves durvis un visus izkratītu,pat,ja nebūtu kapteinis,tikai kā izskatās šobrīd tāda cilvēka,kas uzsistu dūri uz galda,nava,ir tik klavieru nesēji,bet ne līderi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2012-10-19 01:23, pirms 12 gadiem
eu bet labs kapteinis noteikti varētu būt tieši daugava! it īpaši tagad, kad nhl lokauts ievilksies un viņš ilgi varētu būt ar komandu. kaspars noteikti māk sapurināt komandu.

     [+] [-]

, 2012-10-19 07:50, pirms 12 gadiem
www.sportabirza-com rakstīja: Sākumā jānomaina kapteinis un jāatlaiž kāds leģionārs (Šremps, piemēram).
Kapteini!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  +1 [+] [-]

, 2012-10-19 09:29, pirms 12 gadiem
Hokeja Dievs ir noskaities uz RD un prasa upuri no trijotnes - Savicki, Ulmani vai Kalvīti. Ja upurēs visus trīs, un aizsūtīs pie Gagārina, tad Viņš atsūtīs Gagārina kausu.

  -4 [+] [-]

, 2012-10-19 09:49, pirms 12 gadiem
NHL LOKOUTS ir un visi khl klubi ir sapirkuši nhl zvaigznes,nav brinums,ka'mums nav tā spele,ko mēs gribētu.
Vajag dinamo vienu nhl vīru,kurš iedotu asumu Dinamo.
Mums vajag spēlet ziemeļamerisku hokeju,bet mēs spelejam,ka somu hokeju.
Treneris nav vainigs,ka saperk visadus hokejistus,kuri nemak mest vartos,ka cibuļskis viņš viss laik met garam sturim,ko tas liecin:nav meistaribas.

Cik jums var teikt,pie kā ir vainigs Pekka?Pekka lai paliek!Aizsarga treneru atlaist.
Mums nav aizsardzibas,un mums tas stils ir jau divus gadus un tas stils visiem zinams.Viņi iziet cauri mūsu aizsardziba,kā mazejiem.

Viss sākas ar aizsardzibu,mums tādas nav!
#1 numurs mums arī nav.
Vienu NHL zvaigzni vaidzētu,kurš iedotu asumu mūs komaanda,kuram ir pieredze NHL.
Pastieties Džeriņu,kad viņš iznak uz laukumu,viņš kaut ko bubin pie sevis un viss laik grib runat ar tiesnešiem,smiekligi!

Mums vajag istu NHL spēletāju,treneris nav vainigs,kā mes tā spelejam.

     [+] [-]

, 2012-10-19 10:20, pirms 12 gadiem
arnis30 rakstīja: Rauta vispār nav KHL līmeņa. To visi zināja(līdzjutēji). Riebjas gari rakstīt. KHL nevar uzvarēt ar skrien un met. "jusi pekonenam" un vēl dažiem nepielec. ps. jebkura komanda jebkurā sastāvā grib uzvarēt.
Nu tu jau esi tas viss gudrākais

  -3 [+] [-]

, 2012-10-19 10:42, pirms 12 gadiem
Pekka nav vainigs,kā mēs tā spēlejam!
Mums nav aizsardzibas,ko vēl saku vaidzētu tādu iespēju apsvert,kā vaidzētu atlaist aizsargu treneri un atrest,kādu ziemeļamerkāni un kādu NHL vīru,ir lokouts un ar NHL vīriem nevaidzētu but problemam.

Šo sezon mums nav izredzes,mums pagajušo sezonu vnk paveicas,ka Vityaz nespeleja,viņi gribeja kauties,tas mums palidzeja dabut 3 punktus.Kad viņi sakuši spēlet,vnk apsmiekls Dibamo pagaidam.
Man sak jau apnikt sekot Dinamo spēlem.
Visi sapirkuši tranlešanas tiesibas:Tv6 un Viasat,man nav žēl katru mēnesi maksat pa 4 ls lai redzēt TV dinamo,bet izbraukum spēles man jamekle interneta un klvalitātes nav es tak nepirkšu pa 12 ls,lai redzēti gan mājs speles,gan izbraukuma tas ir sviests,kā mes varam fanot lidzi dinamo?
Ar ltv7 nebija tādas problemas,kā šogad.Gribat uzvarities?Nesanaks!Lai viena programa lai transle visas dinamo spēles.

Mēs tā spelesim,mums neredzet Gagarin kausu,kā savas ausis.

Dinamo gaid,kaut ko,kas viņiem varētu sagadat tris punktus,jasamierinas mūsu divizijā nav tādas komandas,kuri mums davinas 3 punktus,"čaļi sāciet spelet,lai nebutu jacieš citiem,piemeram Pekkam"!

Atlaist Abolu un Ignatjevu,Pekkam vajag citus paligus.

  -1 [+] [-]

, 2012-10-19 12:12, pirms 12 gadiem
Neko tak neviens nepirks.NABAGMAJA. Savickim knapi sanāk salvetēm,lai slienus noslaucītu.

  -2 [+] [-]

, 2012-10-19 12:26, pirms 12 gadiem
Par trenera maiņu var izšķirties tad, ja RD hokejistu vairākumam netīk Pekas piedāvātā spēles sistēma un metodes. Ja tā nav, tad jācīnās līdz sezonas beigām. RD saimnieki pavasarī "saskaitīs cāļus" un, ja to būs par maz, tad arī varēs mainīt trenerus un hokejistus kaut vai par 100%. Kapteiņa maiņai šobrīd lielas jēgas nebūs, jo neviens taču neliedz, piem., Karsumam vai Ivanānam "sapurināt" komandu. Neviena komanda nepiedalās čempionātā ar mērķi izcīnīt pēdējo vietu, bet kādai tomēr nāksies to ieņemt. Tāds nu ir sports, interesants un nežēlīgs. Te ir ieteikumi padzīt Savicki, meklēt citus sponsorus. Nu, lūdzu, griezieties pie Lemberga, Šķēles u.c. miljonāriem, dibiniet jaunu klubu, piem., Rīgas "Tornado", sitiet visus lupatās un savāciet Gagarina kausu. Savādāk tā ir tikai tukša vāvuļošana.

  -1 [+] [-]

, 2012-10-19 12:47, pirms 12 gadiem
.............. rakstīja: atlaist nedrīkst paturēt
Saliec komatus! Lai var saprast Tavu domu!

  -1 [+] [-]

, 2012-10-19 12:56, pirms 12 gadiem
Kāds sakars LV ar tornado? Tad jau labāk Rīgas NABAGNAMS.

     [+] [-]

, 2012-10-19 13:02, pirms 12 gadiem
Bet var taču arī savādāk. Nav ko cepties, turpinām primitīvo sētas komandu hokeju - skrien, grūd, met, neizvirzam augstus, nesasniedzamus mērķus, nokomplektējam komandu tikai no vietējiem ,bez ārzemniekiem, junioru komandu vecumu pāraugušiem spēlētājiem ,lai tiem nav jādauzās apkart pa pasauli pa zemākam līgām. Pēc sezonas labākos, pieprasītākos hokejistus pārdodam, lai pelna naudu un pieņemas meistarībā citos, spēcīgākos klubos un aug jauna maiņa valsts izlasēm. Tā varbūt būtu lielākāks labums Latvijas hokejam kopumā, nekā nozīmēt mērķi, izcīnīt kausu ar amatieru līmeņa komandu un treneriem vienā no spēcīgākajām līgām

     [+] [-]

, 2012-10-19 13:33, pirms 12 gadiem
Nebūs Rautakalio, nebūs Galviņa kapteiņa pozīcijā un mainīsies spēles stils - nebūs vairs primitīva hokeja! Kā arī komandu iekšienē varētu sapurināt. Tas varētu dot savus +30% uzvarētu spēļu.

     [+] [-]

, 2012-10-19 14:00, pirms 12 gadiem
www.sportabirza-com rakstīja: Sākumā jānomaina kapteinis un jāatlaiž kāds leģionārs (Šremps, piemēram).
labak carlu jo mums pasiem ir jaunie aizsargi

  -1 [+] [-]

, 2012-10-19 15:28, pirms 12 gadiem
Protams, ka jaatlaizh! Cik var izdomat atrunas par musu speletaju zemo meistaribu? Musu komanda pirms katras sezonas parsvara mainas tikai arzemnieki. Lidz ar to, visi parejie, iznemot 2-3 musu speletajus, kuri ir projam, katru sezonu lidz sim izga play-off speles. Pirms sezonas RD apspeleja Atlant, Lokomotiv, Dinamo Maskavu... Tagad meistariba izkupeja? Treneri kludijas ar sagatavoshanu un speletajiem sezonas sakuma iestajas zinama bedre. Ko izdarija treneri? Saka haotiski mikset trijniekus, speletaji sava starpa vienkarsi nevar pagut saspeleties, kad vinus visu laiku maina! Kas mums ar vartu sargiem? Skaidrs, ka shaja sezona pec speles numurs 1 ir Jucers. Ko dara Pekka? Vins vinu katru otro-treso speli sedina rezerve un dod spelet caurumam Telkvistam. Jucers nostav labi, tacu tik un ta nakamaja spele stav Telviksts, kurs pielauj loti rupjas kludas. Ari uzvaretajas speles... Rezultatu pagajushaja spele pret Jugra mes redzejam. Musu komandai nav speles un tas nav nekads brinums, nemot vera to, kaa vins mikse speletajus! Speletajiem meistarbibas netrukst, bet Pekkam kvalifikacijas gan. Vinu apspele katrs KHL treneris, kursh vien grib. Te es saku vilkt zinamas paraleles ar izlase: tur ari bija Dinamo treneri. Ko mes rezultata redzejam? Komanda nespeleja!! Janem Pekku nost un jalauj kaut vai tam pasham Tambijevam sevi paradit. Sliktak nebus. Otrkart, Telkvistu jalaizh majas un vina vieta janem vai nu kadu citu arzemnieku, vai nu vienu no LM vartusargiem. Sliktak jau nav kur!

  -1 [+] [-]

, 2012-10-19 15:29, pirms 12 gadiem
mums nav spele vispar. visi shie speletaji visas iepriekshejas sezonas speleja play off! Janem nost treneri!
premjiers17 rakstīja: Pekka nav vainigs,kā mēs tā spēlejam!
Mums nav aizsardzibas,ko vēl saku vaidzētu tādu iespēju apsvert,kā vaidzētu atlaist aizsargu treneri un atrest,kādu ziemeļamerkāni un kādu NHL vīru,ir lokouts un ar NHL vīriem nevaidzētu but problemam.

Šo sezon mums nav izredzes,mums pagajušo sezonu vnk paveicas,ka Vityaz nespeleja,viņi gribeja kauties,tas mums palidzeja dabut 3 punktus.Kad viņi sakuši spēlet,vnk apsmiekls Dibamo pagaidam.
Man sak jau apnikt sekot Dinamo spēlem.
Visi sapirkuši tranlešanas tiesibas:Tv6 un Viasat,man nav žēl katru mēnesi maksat pa 4 ls lai redzēt TV dinamo,bet izbraukum spēles man jamekle interneta un klvalitātes nav es tak nepirkšu pa 12 ls,lai redzēti gan mājs speles,gan izbraukuma tas ir sviests,kā mes varam fanot lidzi dinamo?
Ar ltv7 nebija tādas problemas,kā šogad.Gribat uzvarities?Nesanaks!Lai viena programa lai transle visas dinamo spēles.

Mēs tā spelesim,mums neredzet Gagarin kausu,kā savas ausis.

Dinamo gaid,kaut ko,kas viņiem varētu sagadat tris punktus,jasamierinas mūsu divizijā nav tādas komandas,kuri mums davinas 3 punktus,"čaļi sāciet spelet,lai nebutu jacieš citiem,piemeram Pekkam"!

Atlaist Abolu un Ignatjevu,Pekkam vajag citus paligus.

  -1 [+] [-]

, 2012-10-19 16:24, pirms 12 gadiem
Pekku nomainis,atkal bus somu vai zviedru treneris,tad labak mainit uz kādu Kanādiešu treneri vai amerkāņu,tad redzēsiet,kā mainisies dinamo stils bus Agresivs,spēles pie bortiem visu ko NHl dara.

Man reizem liekas,kā skatos sieviešu hokeju,nav spēk spēles,vismaz kādu asumu dod Ivanans.
Pekku nav jegas mainit,ja atkal bus somu vai zviedru treneris,nav jegas,nekas tā patam nemainisies viens un tas pac bus.
Amerkaņu vai kanadiešu treneri vajag,tad redzes viss dinamo,kas ir NHL stils,viņi ar saviem somu stiliem var iet rata.
Komentetaji arī ēdas virsu Žiru visiem leģināriem,kā viņi tik slikti spēle,šeit nav NHl,vai AHL,vai somu līga,vajag treneri no ziemeļamerikas,tad Treneris zinātu,ko iesakt ar leģināriem un aizsargus izmantot liederigi.
Tā patam visi zin,kā Galvins nav ists kapteinis.
Ja main trenerus,tad main,tā lai ir redzams stils,ka to var redzet ziemeļamerikā.

     [+] [-]

, 2012-10-19 16:59, pirms 12 gadiem
OILER1981 rakstīja: Protams, ka jaatlaizh! Cik var izdomat atrunas par musu speletaju zemo meistaribu? Musu komanda pirms katras sezonas parsvara mainas tikai arzemnieki. Lidz ar to, visi parejie, iznemot 2-3 musu speletajus, kuri ir projam, katru sezonu lidz sim izga play-off speles. Pirms sezonas RD apspeleja Atlant, Lokomotiv, Dinamo Maskavu... Tagad meistariba izkupeja? Treneri kludijas ar sagatavoshanu un speletajiem sezonas sakuma iestajas zinama bedre. Ko izdarija treneri? Saka haotiski mikset trijniekus, speletaji sava starpa vienkarsi nevar pagut saspeleties, kad vinus visu laiku maina! Kas mums ar vartu sargiem? Skaidrs, ka shaja sezona pec speles numurs 1 ir Jucers. Ko dara Pekka? Vins vinu katru otro-treso speli sedina rezerve un dod spelet caurumam Telkvistam. Jucers nostav labi, tacu tik un ta nakamaja spele stav Telviksts, kurs pielauj loti rupjas kludas. Ari uzvaretajas speles... Rezultatu pagajushaja spele pret Jugra mes redzejam. Musu komandai nav speles un tas nav nekads brinums, nemot vera to, kaa vins mikse speletajus! Speletajiem meistarbibas netrukst, bet Pekkam kvalifikacijas gan. Vinu apspele katrs KHL treneris, kursh vien grib. Te es saku vilkt zinamas paraleles ar izlase: tur ari bija Dinamo treneri. Ko mes rezultata redzejam? Komanda nespeleja!! Janem Pekku nost un jalauj kaut vai tam pasham Tambijevam sevi paradit. Sliktak nebus. Otrkart, Telkvistu jalaizh majas un vina vieta janem vai nu kadu citu arzemnieku, vai nu vienu no LM vartusargiem. Sliktak jau nav kur!
Jā, protams, ja atlaiž, tad visu brandžu Ābolu ieskaitot( būs, kas spēles komentē). Nav nozīmes mainīt galveno, ja pārējie šakāļi bliež galīgi garām. Nav komandas un treneru sadarbība, tas arī viss..Nošaut- kā teiktu kabans

  -1 [+] [-]

, 2012-10-19 17:01, pirms 12 gadiem
Varbūt Oceolu?

     [+] [-]

, 2012-10-19 20:27, pirms 12 gadiem
Aij ko es te runāju par Gagarin kausu,priekš bus jatiek play-off,tad varesim domāt par Gagarin kausu.

Es nezinu,ja mēs atlaistu treneri Pekku,tad mēs velvienu somu aizvietojam somu,nu tad nav jegas lai paliek peka.

Mēs spelejam Somu hokeju ātru,bet mums ir kā ir ar to skriešanu,"Mums sanak,kā galvu siena skrietu".

Ja Pekku atlaistu,tad vaidzētu,kādu Ziemeļamerikani aizvietotu,tad Dinamo spēletu Agresivu hokeju,un pretiniekam sapetu,un pretinieks negribes skriet pie bortiem un spelet divciņās.

Ja viņi ņemtu Zoemeļamerikas treneri,tad es un citi butu apmierināti,jo viņiem ir cits stils,pekkam ir ātrs un neagresivs hokejs un musejiem speletajiem no tās aktivas speles neklausa kajas un rokas un tā domašana ar samazinas.

Ziemeļamerikas treneri vajag,Dinamo.Ja dinamo ņemtu ziemeļamerikas treneri es esmu PAR pekkas atlaišanu,ja mēs ņemam,kādu Spmu vai Zviedru treneri,nu tad es esmu PRET Pekas atlaišanu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-20 10:03, pirms 12 gadiem
Dinamo pagājušo gadu 8 zaudejumi 8 spēles pēc kartas,nekas nav noticis,lai labak lūzt spēle no paša sākuma,nevis sezonas vidu,es ticu,kā mes izsitisimies,mēs jau pret Malkinu komandu redzesim,kā dinamo savu spēli bus mainijuši.Nevajag meklet grēkāzi,ko viņi tagat dara,vaino Peeku,tapec,ka Dinamo nerealize savus momentus,ko dod pretinieki,cik varam runat,ka latviešu hokejistiem nav tādas meistaribas,ka mēs gribētu,jaspele tadu meisaribu,kad mums ir.
Mums ir jasavāc visus punktus,pret Malkin komandu,pret traktoru,un pret avtobilistiem,ja vinesim,tad mums bus 9 punkti,un cits skatijums uz KHL tabulu.
Vajag meistarus neitralizet,ar spēk paņemieniem.
Mums komanda ir,kas labi izpilda spēk paņemienus.
Nevajag satraukties,ka mēs esam pedejā vieta,sava divizijā.es esmu 100procentīgi parliecināts,visiem bus kritums ātrak,vai vēlak.
Kad dinamo sajutis uzvaras garšu un tad spēle aizies 10 spēles 10 uzvaras,varam jau tagat gaidit,kad mus mājas spēlesun tad mēs sajutisim spēles garšu un tad,gan izbraukumos,gan mājaspeles bus uzvaras.
Peka zinās ko darit,tas tik pagaidam,ka mēs esam pedejā vieta.

  -1 [+] [-]

, 2012-10-21 00:03, pirms 12 gadiem
Ko Jus uzkritaat virsuu Galvinjam? Paskataties uz musu vartusargiem un Treneriem... Tie ir treneri? Tie ir vartusargi? - Ne...

1. Nomainit trenerus.
2. Nomainit vartusargus.
3. Nomainit Kapteini ofc.
4. Lavinju atlaist.. Tadam cilvekam nav jabut hokeja..