Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Aptauja: Rautakallio ir jāatlaiž?

Gatis Druvietis
Gatis Druvietis

Aptauja: Rautakallio ir jāatlaiž?
Peka Rautakallio
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, F64

Rīgas "Dinamo" šīs sezonas 18 spēlēs ir 17 punkti, un mūsu komanda atrodas KHL Rietumu konferences pēdējā vietā, par septiņiem punktiem atpaliekot no astotās vietas. Skaidrs, ka kaut kas ir jāmaina, jo pretējā gadījumā kārotais astoņnieks mums nebūs.

Kopš 2008. gada KHL ir atlaisti 19 galvenie treneri (neskaitot gadījumus, kad sezonas laikā kāds klubs galveno treneri mainīja vairākas reizes). Ātrākā atlaišana ir notikusi pēc sezonas pirmajām sešām spēlēm, bet vēlākā atlaišana - pēc pirmajām 20 spēlēm.

Kā izmērīt, vai trenera atlaišana bija vajadzīga? KHL piedāvātais kritērijs – kluba gūtie punkti atlaistā trenera vadībā, salīdzinot ar kluba gūtajiem punktiem nākamā trenera vadībā. Turklāt gūtos punktus uzskaita kā % no maksimāli iespējamā punktu skaita. Minētajam kritērijam ir savi trūkumi, bet kopumā tas ir pietiekoši izteiksmīgs rādītājs.

Atlaisto treneru vadībā klubi bija izcīnījuši 17 līdz 49 % no maksimāli iespējamajiem punktiem. Nākamā trenera vadībā attiecīgie klubi izcīnīja 23 līdz 65 % no maksimāli iespējamajiem punktiem. Tikai divos gadījumos ar nākamo treneri komanda guva mazāk punktu nekā iepriekš. Tādējādi ir secināms, ka nākamā trenera vadībā komanda gandrīz vienmēr ir guvusi vairāk uzvaru!

Rīgas "Dinamo" šīs sezonas 18 spēlēs ir 17 punkti, un tie ir tikai 31 % no maksimāli iespējamā punktu krājuma. Mūsu komanda atrodas Rietumu konferences pēdējā vietā un par 7 punktiem atpaliek no astotās vietas, kas dotu vietu izslēgšanas turnīrā. Iekļūšana izslēgšanas spēlēs ir Rīgas kluba minimālais mērķis šajā sezonā. Skaidrs, ka kaut kas ir jāmaina, jo pretējā gadījumā kārotais astoņnieks mums nebūs. Vai jāmaina galvenais treneris?

Izmantotie resursi:
khl.ru

Rautakallio ir jāatlaiž?

  • 709

  • 766

  • 198

  • 110


  -3 [+] [-]

, 2012-10-18 19:22, pirms 12 gadiem
Nē, patīk viņa ieviestais spēles stils. Daudz atraisītāk komanda spēlē, no lielajiem lāčiem vairs nebaidās. Šī sezona gan visdrīzāk būs norakstīta, bet, lai iespēlētos, vajag laiku.

     [+] [-]

, 2012-10-18 19:25, pirms 12 gadiem
tempijs rakstīja: Nē, patīk viņa ieviestais spēles stils. Daudz atraisītāk komanda spēlē, no lielajiem lāčiem vairs nebaidās. Šī sezona gan visdrīzāk būs norakstīta, bet, lai iespēlētos, vajag laiku.
cik tad laiku tev vajag lai saliktu puzli ? nejau sezona, nepaliec nu jokains, stils ir labs , bet ne latvijas hokejam... te to nemaak izpildiit...

     [+] [-]

, 2012-10-18 19:26, pirms 12 gadiem
Kādas muļķības par kapteiņa maiņu....Kapteini iebalso spēlētāji, un ja spēlētāji izlems ka viņiem vajag citu kapteini, tad viņi tādu arī iebalsos!!! Ne mums par to spriest kurš būtu labāks kapteinis uz laukuma un ģērbtuvē!!!
P.S.
Nejau rezultatīvākais spēlētājs tiek virzīts kapteiņa amatam!
jureks rakstīja: Rautakalio,manā skatījumā,ne pie kā nav vainīgs,vainīgi jau ir spēlētāji,kuri nevar pat savas iespējas realizēt! Un runājot par kapteini,kā jau dažos komentos minēts - jānomaina!

  -2 [+] [-]

, 2012-10-18 19:27, pirms 12 gadiem
Ir jāmaina Pekka, domāju, ka Ābols ir nobriedis. Sliktāk jau nebūs, kā nekā neviens komandu labāk par viņu nezin. 5. sezona...

  +6 [+] [-]

, 2012-10-18 19:27, pirms 12 gadiem
aris no kombuliem4 rakstīja: Citāts no Kreipāna raksta Delfi:
".....Mums vienmēr ir bijuši spēlētāji, kuri laukumā prot domāt un improvizēt, kuri spēles shēmu neuzskata par dogmu jebkurā situācijā un tieši šeit, šķiet, slēpjas viens no neveiksmju iemesliem - pa vecam spēlēt netiek ļauts (aizkulisēs runā, ka, piemēram, Meijam un Džerijam treniņos pat esot aizliegts saspēlēties), bet pa jaunam... Tas nav ne mans, ne dažu manu Rīgas ”Dinamo" vadībai ļoti nevēlamu pašmāju kolēģu, bet gan arī vairāku ārzemju kolēģu, bijušo spēlētāju un vairāku treneru atzinums, ka rīdzinieki bieži vien spēlē primitīvi. Nevis vienkārši, bet tieši - primitīvi. Vārdu sakot - pretiniekam paredzami. Tādu atziņu nevienam nav patīkami lasīt, tā pat aizvaino, taču - pierādiet uz ledus pretējo! Un tas jau attiecas ne tikai uz treneri, bet ne mazākā mērā uz spēlētājiem. Pierādiet, ka trenera koncepcija nav pareiza. Nebūs tā, ka viņš tagad nosēdinās malā visus, kuri atļaujas kaut nedaudz atkāpties no spēles shēmām. Protams, ja būs pozitīvs rezultāts... Varbūt tikai man tā liekas un varbūt tas nav nekas slikts, bet starp dinamiešu treneriem spēles laikā nav gandrīz nekādas (vismaz acīmredzamas) komunikācijas. Uz komandas soliņa nekāds ”tirgus" nav pieļaujams, taču - vismaz no malas - dažreiz rodas iespaids, ka galvenais treneris ir pats par sevi, bet viņa palīgi - atsevišķi. Katrs savās domās. Turklāt vēl aizkulisēs runā, ka Rautakalio patiešām esot diezgan liels vienpatnis - viņš ir pats par sevi, bet pārējie atsevišķi... Ja tā tas patiešām ir, tad vairāki jautājumi uzreiz arī atkrīt. ....
Kreipāns man ļoti krīt uz nerviem,bet šoreiz objektivitātes dēļ pilnībā jāpiekrīt visām viņa atziņām-Rīgas Dinamo tagad spēlē paredzamu primitīvu hokeju. Un jā - ja treneris nevar nekādi sapurināt komandu,shēmas nestrādā,maiņas tiek mainītas uz nebēdu un rezultāta tik un tā nav,jo nav saspēles,nav komandas ķīmijas un kapteinis ir vājš motivators,tad jādomā vai Peka ir savā vietā? Un vai tik tā nav skandināvu solidaritāte,ka to svensonu pelavu maisu viņš spītīgi liek vārtos.Svensons ir nestabils,psiholoģiski nenosvērts raustīgs vārtsargs,kurš reti,kad izdod labu spēli un praktiski ir bezcerīgs pret metieniem no zilās līnijas,kas vārtsargam IR jāņem-kāpēc viņš bija atkal jāpērk pirmajā vietā?Nu bet te jau jautājumi vēl pie Sējēja,kurš veiksmīgi aiztinies uz Lev'u...Skumji. Karsuma personība vairāk būtu piemērota komandas kapteinim.Un jaunu treneri,lūdzu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-10-18 19:29, pirms 12 gadiem
Jānomaina komandas kapteinis,vajadzīgs tāds kas varētu sapurināt komandu, atgriezt cīņas sparu.

  +1 [+] [-]

, 2012-10-18 19:33, pirms 12 gadiem
Kā jau teicu,ar tomātu pa pakausi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2012-10-18 19:44, pirms 12 gadiem
Piekritu ka Galviņš no malas kapteini neatgādina, bet Rautakalio noteikti jāpaliek, viss kas vajadzīgs kvalitatīvs vārtsargs

     [+] [-]

, 2012-10-18 19:48, pirms 12 gadiem
Varam jau balsot,bet,diemžēl,ne jau mums lemt..
Teikšu,ko domāju-šitā spēlējot,Savicka Gagarina kausu mums būs ļoti grūti iegūt.Taču,ja jau viņš &co izvēlējās treneri,tad noteikti zināja,ko dara, un uz uzstādīto mērķi Dinamo ies ar visu Peku priekšgalā.
Par lielu Dinamo!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-10-18 20:00, pirms 12 gadiem
Jāpadzen ir Telkvists un jānomaina kapteinis.Tikai stingrs raksturs un labs 1 nummurs var glābt šo situāciju.

  -1 [+] [-]

, 2012-10-18 20:00, pirms 12 gadiem
DAugaviņu kā kapteini vajag. manuprāt viņš varētu sapurināt komandu.

  +1 [+] [-]

, 2012-10-18 20:05, pirms 12 gadiem
Conolly rakstīja: Aptauja rāda to, ka vairākums no SC lietotājiem tiešām saprot hokeju !
Nesaprot gan, letinni klausa politikkiem un skrien tiem pakall, bet ssajaa gadijumaa Savickim, kam RD ir savi plaani....

 +10 [+] [-]

, 2012-10-18 20:15, pirms 12 gadiem
Cien. hokeja fani!

Es nesaprotu tieshaam tos, kuri uzskata, ka treneris nav vainiigs shajaa situaacijaa. Dazhos komentaaros rakstiits, ka Dinamo uzspiezh savu speeles stilu. Kaadu? Kas ir muusu stils. Veerojot speeles es, piemeeram, neredzu nekaadu speeles ziimeejumu. Rodas taada sajuuta, ka speeleetaaji nesaprot, kas vinjiem konkreetajaa gadiijumaa ir jaadara. Cik daudz gadiijumu Juus atceraties, kad Dinamo buutu labi no savas zonas izgaajushi un iegaajushi pretinieku? Kas notiek vairaakumaa? Kad peedeejo reizi Pekka ir panjeemis 30 sek. paartraukumu vajadziigaa briidii? Manupraat taa ir tikai un vieniigi treneru vaina, jo neesmu redzeejis kaadu gudru gaajienu no Pekkas puses Un speeleetaaju muuzhiigaa rotaacija arii neko nemainiis.

  -1 [+] [-]

, 2012-10-18 20:17, pirms 12 gadiem
es par dibena sapurināšanu

  -2 [+] [-]

, 2012-10-18 20:18, pirms 12 gadiem
Piekrītu viedoklim, ka sākumā jāizvērtē kapteiņa atbilstība. Neizskatās Galviņš pēc kapteiņa ne laukumā, ne ārpus tā. Otrā iespēja ir atlaist kādu no leģionāriem, kas sapurinātu komandu. Un tikai kā trešo līdzekli varētu apsvērt trenera maiņu. Galu galā, skaidrs, ka tas tomēr ir NHL lokauta iespaids, kad praktiski visi pretinieki ieguva pasaules labākās līgas pastiprinājumus, bet mēs ne.

  -2 [+] [-]

, 2012-10-18 20:34, pirms 12 gadiem
Nevajadzēja atdot Holtu! Jāskatās, kā nospēlēsim pret Automobilistu ar Holtu vārtos.

     [+] [-]

, 2012-10-18 20:35, pirms 12 gadiem
elsis rakstīja: Nesaprot gan, letinni klausa politikkiem un skrien tiem pakall, bet ssajaa gadijumaa Savickim, kam RD ir savi plaani....
Prieks ka kāds ir gudrs mūsu vidū!
Ja būtu apskatijies aptauju, tad redzētu ka tur nav nekādas vienprātības, tāpat kā politikā nemitīga šķelšanās.

  -1 [+] [-]

, 2012-10-18 20:36, pirms 12 gadiem
visa komanda sudigi spele, treneris jau nav nekads dievs, bet nebutu preti ja nomainitu uz kadu kanadieti.

  +2 [+] [-]

, 2012-10-18 20:37, pirms 12 gadiem
Kapteinim ir jabūt atoritāte.Kurš var sapurināt komandu,kad neiet .

  +6 [+] [-]

, 2012-10-18 20:39, pirms 12 gadiem
Raiču par kapteini ,gan bietē var iedot ,gan uzšaut pa ausi! #41

  +2 [+] [-]

, 2012-10-18 20:40, pirms 12 gadiem
atlaist vienozimigi,paskatates pagajusho gad ka mes spelejam un tagad.Kada atskiriba?

  +1 [+] [-]

, 2012-10-18 20:43, pirms 12 gadiem
Galviņu vajadzētu aizsūtīt uz LM! Par kapteini iecelt Raiču vai Daugaviņu!

  -2 [+] [-]

, 2012-10-18 20:44, pirms 12 gadiem
hockeypro rakstīja: atlaist vienozimigi,paskatates pagajusho gad ka mes spelejam un tagad.Kada atskiriba?
Atšķirība tāda ,ka pagājušo gadu nebija lokauts un Chara nespēlēja LEV, kā arī citi NHL veči nespēlējās pa Eiropas smilškasti .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-10-18 20:46, pirms 12 gadiem
labriit visiem, to ka pekakalio jaatriec prim teicu jau peec 3 speeleem, un to ka kaptaini katraa speelee baaris reizes izjaaj kaa beerndaarznieku, nu nez, vai tas ir kapteinja cieniigi

  +4 [+] [-]

, 2012-10-18 20:52, pirms 12 gadiem
Lasu un brīnos par daudzu uzskatiem

Viss smieklīgākais visā šajā šķiet tas, ka daudzi uzskata, ka Pekka nekur nav vainīgs . Labi atceros, ka par krietni mazākām problēmām, par vainīgo agrāk saukāja Šupleru utt.. Varu derēt uz 100%, ka tie, kuri bļauj, ka Pekka nav vainojams, gadījumā, ja Pekka vietā būtu Šupis, bļautu kaut ko citu!

Par to, ka pie Pekkas spēlējot uzspiežam savu stilu...nē nu nopietni Jūs to uzrakstāt ar skaidru galvu? Ko vispār nozīmē uzspiest savu spēles stilu ? Ja mēs uzvarētu, tad tā varēu teikt, taču redzot, ka liela daļa KHL komandu, izvēlas spēlēt no aizsardzības, vairāk šķiet, ka mums tā ļauj spēlēt, jo spēlējam primitīvi, paredzami, un patiesībā ir tā, ka mūs apspēlē, jo sagaida mūsu kļūdas un izmanto tās!

Ja Pekka nav nekur vainojams, tad izskaidrojiet, kā nākās, ka neviena pašā šīs sezonas spēlēm nav izticis bez Pekka kļūdām spēlē, taktikas izvēlē? Kā nākās, ka laicīgi netiek paņemti 30sek.pārtraukumi-tad, kad tie vajadzīgi? (atceros, kad pāris reiz to laika neizdarīja Šupis, viņu tad te nolika līdz ar zemi).

Pekka ir pieļāvis daudz kļūdu, gan komandas spēles ziņā, gan sagatavošanā. Kreipāns uzrakstījis ir ļoti pareizi, lai arī tam vecim reizēm sanāk padzīt sviestu, taču šoreiz ir pateicis lieliski.

Neesu no tiem, kurš saka, ka Pekka jāmet ārā, taču teikt, ka viņš nekur nav vainojams - ir vairāk nekā smieklīgi.

Par vārtsargiem te par Latviešu sc.com bļaustītajiem vienmēr var izsmieties.

Telly varbūt nav labakais vārtsargs, taču vainot viņu visos grēkos ir dumji, vai varbūt, jāatgādina ar kuru vārtsargu mums ir uzvaras, un ar kuru nav? Un, kāpēc letiņi ir tādi divkoši? Jučers salaida 5ripas, kļūdās gana daudz, taču nolikts tiek Telly. Ja Telly visur vainojams, kā nākāš, ka 20min.kur vārtos bija Jučers, tā arī neko nepanācām, jebšu Telly vainīgs, ka neiemetām? Ātri aizmirstas spēles, kurās viņs mūs ir entās reizes vilcis. Nedomāju, ka RD problēma ir vārtsargos.

Tagad komandā ir "lielisks" vārtsargu treneris, taču neizskatās, ka no viņa ir arī jēga!

Pa lielam daļēji piekrītu par kapteini - taču te ir koks ar diviem galiem, kapteini iecēla spēlētaji... Piekrītu, ka kā kapteinim, Galviņam nebūtu tik bieži rupji jākļūdās,kā arī nekads lielais cīnītājs, cīņā saucējs arī nav. Paliek jautājums, kurš tāds ir?

Joprojām, ceru, ka RD saņemsies, un viss atrisināsies, un Pekka sapratīs savas kļūdas! Pie Šuplera metām retāk, taču precīzāk, pie Pekkas metam biežāk, taču primitīvāk un neprecīzāk...ir par ko padomāt !

  -3 [+] [-]

, 2012-10-18 20:52, pirms 12 gadiem
Treners nav vainigs,kad spēlētāji nevar izpildit prasito,par ko hokejistiem maksā?
Drizāk jaatlaiž artis abols ar ignatjevu.
Kur visi mērķi?Izcinit Gagarin kausu?Jokejisti aizmirsuši?Tas ir jaatgadin!!!!
Kas ir atbildigs par aizsardzibu sāksim ar to?Vainigais atrests,aizsargu treneris,kas nemain aizsardzibas stilu!Viss khl zin mūsu aizsardzibu.
Dinamo atkal sākuši micities pa sturiem ,tā pat kā pagajušo gadu!

Šita Dinamo turpinas,play-off neredzet,kā savas ausis un gagarin kausu
1.Ko būtu jasak,nomainit aizsardzibas treneri.
2.Atgadinat spēletājiem,kads ir merķis.
3.Neatlais Pekku,nerdzu nekādu jegu,kapec vadibai ienāca prata,tāda doma vispar?
Treneris var bļaut cik viņam tik,ja viņi spēle tā kā tagat un neņem trenera padomus,nav brinums
Vajag pieļaut tādu domu,ka vaidzēt atlaist aizsardzīnas treneri!
Tad spelēšana aizies!

  +4 [+] [-]

, 2012-10-18 20:54, pirms 12 gadiem
Šis treneris nav spējīgs vajadzīgajā brīdī savākt komandu,mainīt spēles gaitu.Pavisam bēdīga taktikas bagāža,ko labi parāda vairākumu izspēle,kur arī pazaudēti vajadzīgie punkti!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-18 20:59, pirms 12 gadiem
manuprāt ar tādu spēli šosezon playoffos netiksim, ja tā turpināsies, tad labāk buutu dot spēlēt jaunajiem, bet nākošgad neaizrauties ar legionāriem, bet gan dabūt atpakaļ tos kurus no mums savāca tiklīdz viņi parādija kā ir jāspēlē hokejs. RD vismaz viņi nospēlē pilnvērtīgu sezonu nevis pavada to ārstējot savainojumus.