Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Ābols: "Otrie periodi mums ir labākie līgā"

Jānis Celmiņš

Ābols: "Otrie periodi mums ir labākie līgā"
Artis Ābols
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

"Pirmais un trešais spēles periods varēja būt labāks, taču otrie periodi mums ir labākie visā līgā, un ar to pietika, lai uzvarētu," pēc uzvaras pār Maskavas "Spartak" komandu kārtējā Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) mačā sarunā ar portālu Sportacentrs.com atzina Rīgas "Dinamo" komandas treneris Artis Ābols.

Jau ziņojām, ka uzvaru KHL regulārās sezonas mačā šovakar izcīnīja Rīgas ''Dinamo'' komanda, kas viesos grūtā spēlē ar 3:2 pārspēja Maskavas ''Spartak'', tādējādi gūstot piekto panākumu pēc kārtas.

Pēc spēles portālam Sportacentrs.com izdevās aprunāties ar Rīgas "Dinamo" komandas treneri Arti Ābolu, kurš īsumā komentēja aizvadīto maču. "Izcīnīti vēl trīs punkti, kas ir zelta vērtē. Spēle, iespējams, nebija ideāla, bet trīs punkti ir izcīnīti, un tas ir pats galvenais. Pirmais un trešais spēles periods varēja būt labāks, taču otrie periodi mums ir labākie visā līgā, un ar to pietika, lai uzvarētu. Tik katastrofālas kļūdas, lai zaudētu trešajā periodā, nepieļāvām, un noturējām minimālo pārsvaru. Puiši atkal spēlēja ar apsveicamu pašatdevi un pašaizliedzību."

Treneris noliedza, ka komandai pirms trešā perioda ticis dots norādījums spēlēt no aizsardzības. "Mums bija pārsvars, taču konkrēts uzdevums spēlēt no aizsardzības netika dots. Protams, nedevām arī uzdevumu mesties uz priekšu. "Spartak" hokejisti izdarīja daudz garo piespēļu, tāpēc mēs centāmies piesātināt laukuma vidusdaļu, lai apgrūtinātu viņu vēlmi tik ātri pārvarēt tieši viduszonu. Lieki neriskējām, taču arī aizsardzībā neaizgājām."

"Mierīgais sākums? Grūti spriest… Iespējams, ka maskaviešiem par labu nāca tas, ka komandai bija viena brīvdiena vairāk. Mums daudz spēku un emociju prasīja iepriekšējā spēle," Ābols meklēja iemeslus tam, kāpēc komanda maču iesāka miegaini.

"Dinamo" komandas treneris komentēja arī tiesnešu lēmumus, kad netika ieskaitīti divi mūsējo gūtie vārti. "Jā, lai uzvarētu šodien mums bija jāgūst pieci vārti," smejot atzīst Ābols. "Par pirmo vārtu guvumu neko daudz pateikt nevaru, mums bija "tālais" soliņš, tāpēc neko daudz neredzēju. Otrajā epizodē es biju vairāk nekā pārliecināts, ka vārti ir jāskaita. Likās, ka ripa sākotnēji bija vārtos, un vārti tika izgrūsti tikai pēc tam. Tiesnesim tobrīd pateicu visu, ko zināju," situāciju sīkāk skaidroja treneris.

Treneris gan nevēlējās atklāt, kāpēc šovakar nespēlēja Lauris Dārziņš. "Pieļaujot, ka Latvijas medijos publicēto informāciju lasa arī mūsu nākamie pretinieki, teikšu tā kā treneris to darītu Nacionālajā Hokeja līgā – Laurim ir problēmas ar augšējo ķermeņa daļu. Ļoti ceram, ka nākamajā spēlē viņš jau varētu spēlēt." Pagaidām nav skaidrs, cik nopietnus sasitumus guvis Arvīds Reķis, kurš spēles beigās tika ietriekts laukuma apmalē. "Spēle tikko ir beigusies, šodien ārsti neko pateikt nevar," pauda Ābols.

Komanda nakšņos Maskavā un rīt dosies uz nākamās spēles vietu. Nākamā spēle trešdien pret Čerepovecas ''Severstal''. "Nedaudz labāki sadzīviskie apstākļi ir Maskavā, tāpēc paliekam te. "Severstal" ir mūsu konferences komanda un turnīra tabulā atrodas diezgan augstu, strādāsim un analizēsim," apņēmīgs izklausījās Ābols.

Slēpts komentārs: alternativve

 +29 [+] [-]

, 2010-10-18 22:48, pirms 14 gadiem
Lai izdodas atgūt spēkus smagajai spēlei pret "Severstal"!
Un veiksmi! Īpaši jau ar tiesnešiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +25 [+] [-]

, 2010-10-18 22:50, pirms 14 gadiem
Tīri intereses pēc - kāds ir KHL pēc kārtas uzvarēto spēļu sērijas rekords? Un ar 3 punktiem, jo, piemēram, es nekad uzvaru bullīšos vai papildlaikā neesmu uzskatījis par īstu uzvaru. Galu galā, ja abas komandas pamatlaikā nespēj izšķirt likteni, tad neko jāiedod katrai pa punktam un, lai nākamreiz spēlē cītīgāk. Labi pie lietas, tātad kāds ir nezaudēto spēļu rekords?

     [+] [-]

, 2010-10-18 22:50, pirms 14 gadiem
jā,tiešām treneris Ābols visu pateica galvenajam tiesnesim!no lūpām varēja nolasīt,krieviski!Latviski skanētu apmēram tā,.........atnāc šurp ...........................!

  -3 [+] [-]

, 2010-10-18 22:53, pirms 14 gadiem
Cik varēja redzēt tad Rēķim galva bija pārsista, cerams nekas nopietns.

     [+] [-]

, 2010-10-18 22:54, pirms 14 gadiem
masalskis123 rakstīja: Nu lai veicās turpmāk!!
Lai veicas pakāpties amatu uz augšu

  +1 [+] [-]

, 2010-10-18 22:54, pirms 14 gadiem
alternativve rakstīja: Artis Ābols ĪSTAIS Dinamo treneris kurš ne tikai runā bet dara savu darbu kārtīgi!!!
Šuplers savu darbu te ir padarijis nu ar saviem slovākiem var tities uz savu Slovākiju!
Ja Tev nav ko teikt, tad nerunā vispār! Muļķis tu esi!

  +3 [+] [-]

, 2010-10-18 22:58, pirms 14 gadiem
Atkārtojumos skaidri bija redzams, ka vispirms tiek izkustināti vārti, pēc tam tajos ielido ripa. Tur viss bija pareizi. Malači, ka nesalūza un turpināja mierīgi spēlēt tālāk. Treneri arī emocijās daudz ko sarunā, bet video tiesnesis redz labāk. Nesaprotu, kāpēc Ābolam bija jālamājas uz laukuma tiesnešiem. Emocijas a varbūt nepamanīs nākamreiz kādu noraidījumu. Starp citu, vismaz divus arī "nepamanīja".
Slēpts komentārs: NIPEM

 +11 [+] [-]

, 2010-10-18 23:02, pirms 14 gadiem
alternativve rakstīja: Artis Ābols ĪSTAIS Dinamo treneris kurš ne tikai runā bet dara savu darbu kārtīgi!!!
Šuplers savu darbu te ir padarijis nu ar saviem slovākiem var tities uz savu Slovākiju!
pats pie tāda secinājuma nekad nebūtu nonācis, ja to savos rakstos nebūtu minējis Puče. Riktīgs pakaļskrējējs esi

  +2 [+] [-]

, 2010-10-18 23:04, pirms 14 gadiem
NIPEM rakstīja: Sen jau Ābols ir gatavs strādāšanai ar Dinamo. Vienīgi tas līgums ar Šupleru visu pi.š. Nekas, nākamgad vismaz beidzot iztiksim bez Šūpja un tā visiem būs labāk - gan viņam, gan līdzjutējiem, gan komandai.
mums šogad slikti iet, iepriekš slikti gāja ... katrs trenneris var kļūdīties ar savējiem ... tas ir tikai apsveicami, ka viņš savējos pavelk, tāpat, kā slovāki Hossa un Petrovickis pagājušo gad spēlēja par savu trenneri ...
kaut latvieši tā darītu
Slēpts komentārs: dienvidparks

 +21 [+] [-]

, 2010-10-18 23:10, pirms 14 gadiem
NIPEM rakstīja: Sen jau Ābols ir gatavs strādāšanai ar Dinamo. Vienīgi tas līgums ar Šupleru visu pi.š. Nekas, nākamgad vismaz beidzot iztiksim bez Šūpja un tā visiem būs labāk - gan viņam, gan līdzjutējiem, gan komandai.
man liekas ka tu nesproti ko runā... ar tavu muti runā vai nu alkohols vai emocijas...

  +5 [+] [-]

, 2010-10-18 23:18, pirms 14 gadiem
paldies puishii, par emocijaam!

  +8 [+] [-]

, 2010-10-18 23:18, pirms 14 gadiem
alternativve rakstīja: Artis Ābols ĪSTAIS Dinamo treneris kurš ne tikai runā bet dara savu darbu kārtīgi!!!
Šuplers savu darbu te ir padarijis nu ar saviem slovākiem var tities uz savu Slovākiju!
Tavs pamatojums kāpēc Šuplers ir lieks un nekam neder???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-10-18 23:32, pirms 14 gadiem
Kā saka, kā NHL
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-10-18 23:47, pirms 14 gadiem
Ābols vismaz kaut ko pasaka līdzjutējiem. Šuplers tik maļ dažas iezubrītas frāzes, vienīgā atšķirība preses konferencēs, izbraukumā viņam nav jāsalej.
Paldies SC, beidzot esat sadūšojušies un zvanat trenerim.

 +25 [+] [-]

, 2010-10-18 23:52, pirms 14 gadiem
kad Dinamo zaudē- Šuplers nulle, jāatlaiž
kad Dinamo uzvar- Šuplers sēne,lieks, nekam nevajadzīgs

jums kādreiz arī kaut kas patīk?

  +1 [+] [-]

, 2010-10-18 23:52, pirms 14 gadiem
Priecēja tas ,ka pat pēc atklātām neveiksmēm izdevās uzvarēt,kas pierāda to ,ka komandai ir raksturs.Ja izdosies šajā izbraukuma tūre vēl tikt pie kādiem punktiem,tad izbraukums vērtējams ar treknu plus zīmi.

  +1 [+] [-]

, 2010-10-19 00:07, pirms 14 gadiem
Ko tur par Dārziņu vairs slēpt? Toļiks tiešraidē jau visu izpļūtīja, ka Laurim sāp roka

     [+] [-]

, 2010-10-19 00:17, pirms 14 gadiem
GetLost rakstīja: Tīri intereses pēc - kāds ir KHL pēc kārtas uzvarēto spēļu sērijas rekords? Un ar 3 punktiem, jo, piemēram, es nekad uzvaru bullīšos vai papildlaikā neesmu uzskatījis par īstu uzvaru. Galu galā, ja abas komandas pamatlaikā nespēj izšķirt likteni, tad neko jāiedod katrai pa punktam un, lai nākamreiz spēlē cītīgāk. Labi pie lietas, tātad kāds ir nezaudēto spēļu rekords?
Ja nemaldos tad Avangards savulaik uzspēja 7 spēles, bet nepateikšu vai bija pamatlaikā vai vnk uzvaras. Bet varbūt arī Magņitka ziedu laikos uzspēja ko vairāk.
Slēpts komentārs: tipinsh2
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-10-19 00:57, pirms 14 gadiem
alternativve rakstīja: Artis Ābols ĪSTAIS Dinamo treneris kurš ne tikai runā bet dara savu darbu kārtīgi!!!
Šuplers savu darbu te ir padarijis nu ar saviem slovākiem var tities uz savu Slovākiju!
Ko tev Surovijs izdarījis, ka šamo uz Slovākiju sūti?

  +3 [+] [-]

, 2010-10-19 01:11, pirms 14 gadiem
Makaka7 rakstīja: Man liekas, ka pats galvu esi pārsitis. Jau aizvakar
Vajadzēja spēli skatīties. Reķim labajā pusē uz pieres bija pamatīgs puns, Izskatījās, ka arī asinis.

  +2 [+] [-]

, 2010-10-19 01:12, pirms 14 gadiem
spoT rakstīja: Ko tev Surovijs izdarījis, ka šamo uz Slovākiju sūti?
Maz met iekšā. Pa štangu vien.

  -2 [+] [-]

, 2010-10-19 03:45, pirms 14 gadiem
HAŠEKS- atradums pretiniekiem

  -3 [+] [-]

, 2010-10-19 03:47, pirms 14 gadiem
spoT rakstīja: Ko tev Surovijs izdarījis, ka šamo uz Slovākiju sūti?
Maz met iekšā. Pa štangu vien. Un bietē tikai sola.

     [+] [-]

, 2010-10-19 07:24, pirms 14 gadiem
ha-ha... beidzot Zanatta ir atlaists!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2010-10-19 08:41, pirms 14 gadiem
finkelstains rakstīja: spoT rakstīja: Ko tev Surovijs izdarījis, ka šamo uz Slovākiju sūti?
Maz met iekšā. Pa štangu vien. Un bietē tikai sola.
Bērniem līdz 18 gadiem vajadzētu aizliegt te komentēt.

  +2 [+] [-]

, 2010-10-19 09:10, pirms 14 gadiem
purva_velns rakstīja: Atkārtojumos skaidri bija redzams, ka vispirms tiek izkustināti vārti, pēc tam tajos ielido ripa. Tur viss bija pareizi. Malači, ka nesalūza un turpināja mierīgi spēlēt tālāk. Treneri arī emocijās daudz ko sarunā, bet video tiesnesis redz labāk. Nesaprotu, kāpēc Ābolam bija jālamājas uz laukuma tiesnešiem. Emocijas a varbūt nepamanīs nākamreiz kādu noraidījumu. Starp citu, vismaz divus arī "nepamanīja".
Kā tad tagad īsti ir , pretinieks blietēs pa maniem vārtiem, bet es tik stāvēšu pie štangas un grūstīšu tos ārā , lai neieskaita ?Vismaz otrajā gadījumā bija skaidri redzams, ka Spartaks izgrūž vārtus pēc metiena.Par pirmo gadījumu var diskutēt, jo tur tas Mikušs kā pa nelaimi atradās blakus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-10-19 10:01, pirms 14 gadiem
yankeezulu rakstīja: Ko tur par Dārziņu vairs slēpt? Toļiks tiešraidē jau visu izpļūtīja, ka Laurim sāp roka
Viņi ( citautieši, slāvu valodā runājošie) ja skatās LTV7,nesaprot ko Latviski gvelž Kreipāna kungs .... vieglāk ir iztulkot, kas mēdijos ir rakstīts, tāpēc trenners neatklāj spēlētāju traumu vietu, jo pretinieks nākošā sppēlē tīšām izmanto lai izsitu pretinieku ....

     [+] [-]

, 2010-10-19 10:48, pirms 14 gadiem
purva_velns rakstīja: Nesaprotu, kāpēc Ābolam bija jālamājas uz laukuma tiesnešiem. Emocijas a varbūt nepamanīs nākamreiz kādu noraidījumu. Starp citu, vismaz divus arī "nepamanīja".
Tā savā ziņā arī ir psiholoģiskā ietekmēšana, kas var nostrādāt (soģis bišķi "noraustas") un var arī nenostrādāt (soģis tieši otrādi "saškobojas" uz attiecīgo komandu).... šoreiz izskatās, ka nostrādāja pirmais variants!

  +3 [+] [-]

, 2010-10-19 10:54, pirms 14 gadiem
mekto rakstīja: mums šogad slikti iet, iepriekš slikti gāja ... katrs trenneris var kļūdīties ar savējiem ... tas ir tikai apsveicami, ka viņš savējos pavelk, tāpat, kā slovāki Hossa un Petrovickis pagājušo gad spēlēja par savu trenneri ...
kaut latvieši tā darītu
Tikai vai tas viens "mjortvij gruz" zem segvārda Mikuš beigās arī komandas spēli nenoviks uz grunti? Katrā ziņā tā trijnieka spēli, kur viņš ir viņš vairāk čakarē nekā veido.... un leģionārs kas 10 spēlēs iemet 1 (!!!) vārtus jau sen citās komandās būtu patriekts ellē ratā.... mūsu pašu Širokovu Amur padzina, kad jams 8 spēlēs iespēja 1+1.......

  +2 [+] [-]

, 2010-10-19 12:46, pirms 14 gadiem
Šupleru nu nevajadzētu tā nolamāt un sūtīt uz SlovākijuKo var zināt, kas tur komandas iekšienē darās un kurš tas īstais treneris Ābols vai Šuplers.Bet tandēms nav no sliktākajiem, tomēr kā nekā jau trešo sezonu Dinamo rāda samērā labu spēli (protams ar kāpumiem un kritumiem, kā jau jebkura komanda)
Slēpts komentārs: kasagrande

  +1 [+] [-]

, 2010-10-19 13:22, pirms 14 gadiem
Prēmiju puišiem!

  +4 [+] [-]

, 2010-10-19 13:35, pirms 14 gadiem
negribu gudri d$%t BET sākumā par pašu pamatu - kapēc tika izdomāts tāds noteikums par izgrūstītiem vārtiem? - atbilde (manuprāt) :
jo izgrūstītos vārtos ripa var trāpīt arī no citiem leņķiem! nu tas būtu tīri loģiski, manuprāt. Nu tad lai tiesnesis parāda no tiem abiem goliem ko iesitām ka ripa nevarētu tajos ielidot ja vārti būtu vietā!!! pilnīgs marazms no viņa puses.

  +1 [+] [-]

, 2010-10-19 14:40, pirms 14 gadiem
GetLost rakstīja: Tīri intereses pēc - kāds ir KHL pēc kārtas uzvarēto spēļu sērijas rekords?
Pirmajā sezonā Znaroks uzvarēja 10 spēles pēc kārtas, bet nieka pietrūka līdz izslēgšanas spēlēm.

     [+] [-]

, 2010-10-19 15:11, pirms 14 gadiem
neesmu šuplera piekritējs un labi apzinos, ka viņam ir trūkumi un nav viņš pats labākais variants, tomēr ir uzvaras un iespējams nopelns tam ir tieši tas, ka šuplers ļauj lielā mērā izpausties vadošajiem spēlētājiem un šāda brīvā atmosfēra nostrādā, vismaz statistika un svarīgāk pati spēle par to liecina. piestrādās pie disciplīnas, aizsardzības no uzbrucēju puses, pie tam dažas maiņas vēl nav pilnībā atvērušās un tad jau vajadzētu tikt tālāk kā pagājušogad

     [+] [-]

, 2010-10-19 15:56, pirms 14 gadiem
GetLost rakstīja: Tīri intereses pēc - kāds ir KHL pēc kārtas uzvarēto spēļu sērijas rekords? Un ar 3 punktiem, jo, piemēram, es nekad uzvaru bullīšos vai papildlaikā neesmu uzskatījis par īstu uzvaru. Galu galā, ja abas komandas pamatlaikā nespēj izšķirt likteni, tad neko jāiedod katrai pa punktam un, lai nākamreiz spēlē cītīgāk. Labi pie lietas, tātad kāds ir nezaudēto spēļu rekords?
baidos samelot, bet liekas, ka kaut kādas sešas, bet īsti nezinu... K-kur pa ausu galam dzirdēju.....

     [+] [-]

, 2010-10-19 15:57, pirms 14 gadiem
kurpis rakstīja: Pirmajā sezonā Znaroks uzvarēja 10 spēles pēc kārtas, bet nieka pietrūka līdz izslēgšanas spēlēm.
Kur tu dzirdēji, ka desmit?

     [+] [-]

, 2010-10-19 17:27, pirms 14 gadiem
MVD kkadas 10+ pec kartas tochna ir.atceros vel pagajushosezon komentetajs teica.

  +1 [+] [-]

, 2010-10-19 18:03, pirms 14 gadiem
profesorsk rakstīja: MVD kkadas 10+ pec kartas tochna ir.atceros vel pagajushosezon komentetajs teica.
nu bet ne visas pamatlaikā

  +1 [+] [-]

, 2010-10-19 18:52, pirms 14 gadiem
Video tiesnesis vakar bija vai nu burta kalps, vai vienkārši cilvēks, kas ļoti negribēja, lai Dinamo uzvar. Atceros pirmo spēli Pēterburgā, kad Kreipāns vareni paziņoja, ka gadījumos, kad situācija ir 50:50 priekšroka tiek dota uzbrūkošai komandai, jo visi KHL esot par rezultatīvu hokeju (runa ir par Ankipāna golu no gaisa pret SKA). Bet vakar divreiz neieskaitīt identiskus vārtus...Apšaubu video tiesneša jēgu, ja viņš vārtu gūšanas momentus neizskata pēc būtības, bet pēc hokeja noteikumu rokasgrāmatas....

     [+] [-]

, 2010-10-19 19:35, pirms 14 gadiem
DINAMO uzvaru sērija 2008 gada decembrī - 7.12. Kazaņā: Bars- 2:0 ; 9.12. Toljati: Lada- 1:0 ; 11.12. Ņižņekamskā: Ņeftehimik-3:1 ; 24.12. Rīgā- Avangards-2:0 ; 27.12. Ŗīgā- Himik-4:2 ; 28.12. Rīgā -Baris- 1:0 ! Piecas uzvaras pēc kārtas vārti 14:3! Četras ,,sausās"spēles, tas ir REKORDS! Diemžēl, šo sēriju pārtrauca 2009. 3.1. zaudējums Pīterā - pret ASK -0:4...

  +1 [+] [-]

, 2010-10-19 19:44, pirms 14 gadiem
SORRY SEŠAS uzvaras pēc kārtas PAMATLAIKĀ

  +2 [+] [-]

, 2010-10-19 19:47, pirms 14 gadiem
KAUNS.. Lasīju pirmo lapu ar komentāriem, otro nemaz negribējās lasīt. KAUNS!
Kas jūs par līdzjutējiem esat.? Šuplers un slikts treneris.? Man pat smiekli nāk, lasot te daža laba komentāra. Uzrakstīt katrs varonis var, aizej tu viņa vietā k-ko parādi.
Šuplers pēc maniem uzskatiem ir lielisks treneris, un ar to es arī savu komentāru beigšu.

     [+] [-]

, 2010-10-19 19:54, pirms 14 gadiem
TO Snikers007 Piekrītu Tev 100% . Šuplers ir LABĀKAIS KHL! Ar šito budžetu, bez Superzvaigznēm likt brīnieties visai Krievijai! Arī OZOLIŅŠ ir SUPERKAPTEINIS - LABĀKAIS aizsargs Līgā!

  +1 [+] [-]

, 2010-10-19 22:01, pirms 14 gadiem
FUNS rakstīja: Bērniem līdz 18 gadiem vajadzētu aizliegt te komentēt.
Pilnīgi piekrītu. Un ne tikai SC, bet vispār interneta portālos.

     [+] [-]

, 2010-10-20 18:09, pirms 14 gadiem
laba bilde,Ābols:aizver muti!!