Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Vītoliņam piedāvāts kļūt par Rīgas "Dinamo" galveno treneri

Agris Suveizda

Vītoliņam piedāvāts kļūt par Rīgas "Dinamo" galveno treneri
Harijs Vītoliņš
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Harijs Vītoliņš sarunā ar Sportbox.ru sacījis, ka viņam ir izteikts piedāvājums kļūt par Kontinentālās hokeja līgas kluba Rīgas "Dinamo" galveno treneri. Piedāvājums Vītoliņam tika izteikts jau izslēgšanas spēļu laikā, taču Harijs esot atteicies to apspriest līdz Gagarina kausa izcīņas beigām.

"Piedāvājums patiešām ir," Harijs Vītoliņš esot teicis Sportbox.ru reportierim. "Bet šobrīd ir pāragri runāt par to, kā turpināsies pārrunas. Pēc fināla beigām ir aizritējis pārāk maz laika." Nepilnus 45 gadus vecais Vītoliņš jau vairākus gadus ir Oļega Znaroka asistents. Pēc klubu apvienošanas abi hokeja speciālisti pēdējās sezonas strādājuši Maskavas "Dynamo". Vakar Vītoliņš otro gadu pēc kārtas kļuva par Gagarina kausa ieguvēju.

Jau vēstījām, ka Vītoliņš citam Krievijas sporta portālam R-Sport atzina, ka domā par kļūšanu par galveno treneri: "Ja es teiktu, ka nedomāju par to, tad nebūtu godīgs. Laiks rādīs - ko es varu teikt. Tagad tikai gribas nosvinēt mūsu sasniegumu. Sezona bija gara un ļoti grūta. Spēka patērēts daudz, esam nopelnījuši mazdrusciņ atpūsties."

"Čempiona tituls tomēr atkal ir mūsu. [Smejas]. Recepte vai nē, bet finālspēlē tomēr iemetām par vieniem vārtiem vairāk nekā pretinieki. Jā, kaut kur "Traktor" komandu pārspējām, bet mači bija līdzvērtīgi, fināla cienīgi. Tikās divi līdzvērtīgi pretinieki, bija grūti kādam dot priekšroku. Tā rezultātā - uzvaras ar vienu divu vārtu pārsvaru. Paldies "Traktor" par teicamu play-off," Vītoliņš komentēja uzvaru finālsērijā.

Šosezon Rīgas "Dinamo" 52 spēlēs izcīnīja tikai 51 punktu un Rietumu konferencē palika pēdējā vietā. Sezonas gaitā no amata tika atbrīvots galvenais treneris Peka Rautakallio. Somu treneri aizvietoja viņa asistents Artis Ābols, kurš līdz pat sezonas beigām bija galvenā trenera vietas izpildītājs. Kaut arī valdes priekšsēdētājs Juris Savickis pēc Cerības kausa iegūšanas pozitīvi izteicās par Ābola izredzēm turpināt vadīt komandu, Arta liktenis joprojām ir miglā tīts. Atgādinām, ka nesen Rīgas "Dinamo" ģenerālmenedžera postenī atgriezās Normunds Sējējs.

Izmantotie resursi:
Новости спорта, Спортивная аналитика, Видео -...

  +1 [+] [-]

, 2013-04-18 20:11, pirms 11 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Es esmu reālists. Varbūt teiksi, ka Meija ir KHL līmeņa spēlētājs tehnikas ziņā? Viņš bez LV pases pat nesapņotu par šo līgu.
Wtf? Meij nav tehnisks ?
A rek viņš tāpat izģērba KHL līmeņa aizsargu un pašu Malkinu - Gints Meija aweseome shorthanded goal vs...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-04-18 20:14, pirms 11 gadiem
jureks rakstīja: Wtf? Meij nav tehnisks ?
A rek viņš tāpat izģērba KHL līmeņa aizsargus - http://www.youtube.com/watch?v=_9jQDDq4vt8
haļava.. 1 reiz no 100 gadījumiem izdodās.

166 spēlēs 28 punkti, ARE U F**KIN SERIOUS?

     [+] [-]

, 2013-04-18 20:15, pirms 11 gadiem
Fedorov91 rakstīja: haļava.. 1 reiz no 100 gadījumiem izdodās.

166 spēlēs 28 punkti, ARE U F**KIN SERIOUS?
Neiet runa par to,cik viņš ir rezultatīvs,bet par to,ka tu apgalvo,ka viņš nav tehnisks. Protams,es arī piekrītu,ka viņam vajadzētu vairāk punktiņiem krāties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-04-18 20:19, pirms 11 gadiem
jureks rakstīja: Neiet runa par to,cik viņš ir rezultatīvs,bet par to,ka tu apgalvo,ka viņš nav tehnisks. Protams,es arī piekrītu,ka viņam vajadzētu vairāk punktiņiem krāties.
Viņa kriminālā tehnika tieši lielākoties viņu pievīļ, taktiski arī viņš nav apdāvināts.

Tāda rezultivitāte uzbrucējam nav pieņemama, pat 3/4 maiņā.

  +2 [+] [-]

, 2013-04-18 20:24, pirms 11 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Nevajag... Znarokam tak bija tie 11 zāģi pēc kārtas, valde neraustījās.
Šķiet arī ir vienīgais klubus nemainījušais treneris no KHL 1.sezonas

Savicikis tak ir pilnīgi neadekvāts savās darbībās. Ruksis ar Gunču nav labāki.
Nesmīdini Valde neraustijās - 8 krievu ģenerāļi - tur visi Savicki, Kalvīši&co ir labie rūķi.

Tu tiešām esi tik naivs - krievu klubi pastāv uz valsts naudas rēķina u katrā vietā ir priekšā vietējais cars - parādi man krievu klubu, kur ir adekvāta valde

     [+] [-]

, 2013-04-18 20:24, pirms 11 gadiem
Mr.Eksperts rakstīja: kopā ar Bukartu
Latvijas Krosbijs ar Ovečkinu
Nākošie Lv čempiņi SM-credit vai citas''firmas''rindās!

  -1 [+] [-]

, 2013-04-18 20:26, pirms 11 gadiem
KNIFSS rakstīja: Vītoliņš un Znaroks,vecie buki kuri izgājuši Tihonova elli.Kuri māk motivēt savus spēlētājus,nepieļauj nevienam sākt zvaigznītes saķert.Nevienam nekādu atlaižu.Ja Harim ļaus piedalīties komes veidošanā un jebkurā momentā varēs iedot ar kāju pa d.''nemotivētajiem''.Tad redzu jēgu viņu šeit aicināt!!!
Tihonova elli? Kad tad tas bija?

  +3 [+] [-]

, 2013-04-18 20:27, pirms 11 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Es esmu reālists. Varbūt teiksi, ka Meija ir KHL līmeņa spēlētājs tehnikas ziņā? Viņš bez LV pases pat nesapņotu par šo līgu.
meija nva ne ar ko sliktāks par Yugra, Avto, Nokozņeckas, Amur vai citu tāda līmeņa komandu 3. maiņas uzbrucējiem un būtu viņš Krievijas pilsonis, nebūtu viņam problēmas atrast darbu apakšgala klubā...

  -1 [+] [-]

, 2013-04-18 20:27, pirms 11 gadiem
aris no pumpuliem rakstīja: Nesmīdini Valde neraustijās - 8 krievu ģenerāļi - tur visi Savicki, Kalvīši&co ir labie rūķi.

Tu tiešām esi tik naivs - krievu klubi pastāv uz valsts naudas rēķina u katrā vietā ir priekšā vietējais cars - parādi man krievu klubu, kur ir adekvāta valde
Maskavas Dinamo, bet tu jau atkal sāksi dzejot par ģenerāļiem.

Nosauc kaut vienu neadekvātu/pārsteidzīgu soli no viņu puses... 3 fināli, 2 kausi, treneris nav mainīts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-04-18 20:29, pirms 11 gadiem
Ruck&Maul rakstīja: Tihonova elli? Kad tad tas bija?
Tād kad bija ĪSTAIS Rīgas Dinamo,kad uz jebkuru spēli biļetes dabūt par lielāko blatu dabūt bija problemātiski dēls!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-04-18 20:31, pirms 11 gadiem
KNIFSS rakstīja: Tād kad bija ĪSTAIS Rīgas Dinamo,kad uz jebkuru spēli biļetes dabūt par lielāko blatu dabūt bija problemātiski dēls!!!
Dēls, kad Tihonovs atstāja darbu Rīgā, Znarokam bija 14 gadu, bet Haris bija vēl jaunāks

  -1 [+] [-]

, 2013-04-18 20:32, pirms 11 gadiem
Через полтора часа Олег Валерьевич прилетает в Ригу. Кто хочет встретить и поприветствовать, вперёд !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-04-18 20:35, pirms 11 gadiem
aris no pumpuliem rakstīja: meija nva ne ar ko sliktāks par Yugra, Avto, Nokozņeckas, Amur vai citu tāda līmeņa komandu 3. maiņas uzbrucējiem un būtu viņš Krievijas pilsonis, nebūtu viņam problēmas atrast darbu apakšgala klubā...
Tu esi pārāk maigs pret Meiju, kā viņš krievu klubā noturētos 166 spēles ar tādu sniegumu.Tu redzi kas krievu klubos notiek ar bijušajiem RD varoņiem...

  +1 [+] [-]

, 2013-04-18 20:37, pirms 11 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Maskavas Dinamo, bet tu jau atkal sāksi dzejot par ģenerāļiem.

Nosauc kaut vienu neadekvātu/pārsteidzīgu soli no viņu puses... 3 fināli, 2 kausi, treneris nav mainīts.
Ir intervija ar MD GM, kur viņš caur puķēm pateica, ka esot grūti strādāt ar 8 ģenerāļiem un ka Znarokam bija tikai pussolis no izlidošanas no amata, tā ka nevajag.
Ne viss tas, ko tu uzbur savā iedeālajā iedomu pasaulē, atbilst patiesībai...

  +1 [+] [-]

, 2013-04-18 20:37, pirms 11 gadiem
landskorona rakstīja: Через полтора часа Олег Валерьевич прилетает в Ригу. Кто хочет встретить и поприветствовать, вперёд !
Paldies par informāciju!
Bet, tā kā Znaroks šoreiz nepārstāvēja Latviju, tad atturēšos...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-18 20:39, pirms 11 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Tu esi pārāk maigs pret Meiju, kā viņš krievu klubā noturētos 166 spēles ar tādu sniegumu.Tu redzi kas krievu klubos notiek ar bijušajiem RD varoņiem...
Tu tiešām esi tāds auns, ka nevari kārtīgi izlasīt uzrakstīto? - es rakstīju, ''...ja Meijam būtu Krievijas pilsonība..."
Ir tikai viens ar pusi bijušais RD varonis ar krievu pasi Karamnovs un Podziņš

  +3 [+] [-]

, 2013-04-18 20:40, pirms 11 gadiem
bombex rakstīja: Vot painteresejies par latvijas hokeja vesturi tad ari zinasi... Lv nekad nau bijusi daudz tehnisku hokejisti bet lidz apmeram 2006 izlase speleja cinitaji tie kas bij izgajusi Tihanova skolu nevis memluki ka Daugavins meistaribas nau cinasspara nau bet deguns makonos...
Nezinu, nezinu.. Sekoju Dinamo Tihonova laikos (kas līdz 1977. gada vasarai) - bet pusaudžu Znaroka, ne Vītoliņa tajā komandā patiešām nebija. Znaroks vispār vēl pa savu Čeļabu ņēmās. Ieteiktu pašiem rūpīgāk papētīt vēsturi un tad bārstīties ar ''gudrībām''.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-04-18 20:41, pirms 11 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Tu esi pārāk maigs pret Meiju, kā viņš krievu klubā noturētos 166 spēles ar tādu sniegumu.Tu redzi kas krievu klubos notiek ar bijušajiem RD varoņiem...
Man domāt, bija domāts, ja Meija būtu Krievijas pase, tad kādā Krievijas klubā viņš varētu pildīt tās pašas statista funkcijas.
Viņiem tak ir leģionāru limits, kas kropļo konkurenci.
Bet vienlaikus vēl mūs notur tajā līgā...

  -1 [+] [-]

, 2013-04-18 20:41, pirms 11 gadiem
Sogad vell negribetu redzet Vitolinu ka galveno pie RD, galu gala vell ir Abols kuram vell ir ko pieradit, paradit uz ko vins ir spejigs.

     [+] [-]

, 2013-04-18 20:41, pirms 11 gadiem
Ruck&Maul rakstīja: Nezinu, nezinu.. Sekoju Dinamo Tihonova laikos (kas līdz 1977. gada vasarai) - bet pusaudžu Znaroka, ne Vītoliņa tajā komandā patiešām nebija. Znaroks vispār vēl pa savu Čeļabu ņēmās. Ieteiktu pašiem rūpīgāk papētīt vēsturi un tad bārstīties ar ''gudrībām''.
Viņš tak jauc Tihanovu ar Jurzinovu,lai gan vasaras nometnes abu laikos puslīdz līdzīgas esot bijušas.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-18 20:41, pirms 11 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Es esmu reālists. Varbūt teiksi, ka Meija ir KHL līmeņa spēlētājs tehnikas ziņā? Viņš bez LV pases pat nesapņotu par šo līgu.
Ljoti liela dalja krievu speletaju visa KHL tur nespeletu, ja nebutu krievu pases vai legionaru limita.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-04-18 20:43, pirms 11 gadiem
Luix rakstīja: Man domāt, bija domāts, ja Meija būtu Krievijas pase, tad kādā Krievijas klubā viņš varētu pildīt tās pašas statista funkcijas.
Viņiem tak ir leģionāru limits, kas kropļo konkurenci.
Bet vienlaikus vēl mūs notur tajā līgā...
Es sapratu kā tas bija domāts, bet reāli, cik Krievijā ir Meijas līmeņa vai labāku spēlētāju? Meija tak ir BAČ/VHL līmenis.

  -1 [+] [-]

, 2013-04-18 20:46, pirms 11 gadiem
IllaGhee rakstīja: Ljoti liela dalja krievu speletaju visa KHL tur nespeletu, ja nebutu krievu pases vai legionaru limita.
Kas tad spēlētu?Meija? Jā, krievu īpatsvars kristos, bet ne jau uz LV "mūžīgi perspektīvo" rēķina...

  +2 [+] [-]

, 2013-04-18 20:46, pirms 11 gadiem
Ruck&Maul rakstīja: Dēls, kad Tihonovs atstāja darbu Rīgā, Znarokam bija 14 gadu, bet Haris bija vēl jaunāks
Leģendāras bija komandas ikvasaru sporta nometnes Kandavā, kur tie dzīvoja prom no ģimenēm kazarmu režīmā, tikai maksimāli trenējoties.

Jau 1968. gadā komanda izcīnīja 3. vietu otrajā līgā, bet 1969. gadā izcīnīja 1. vietu, pārceļoties uz pirmo līgu. 1972. gadā Rīgas "Dinamo" izcīnīja 1. vietu pirmajā līgā - apsteidzot tuvākos pretiniekus par 20 punktiem, - un ieguva tiesības spēlēt PSRS augstākajā līgā. Šajā laikā slavenākā Rīgas "Dinamo" spēle notika 1977. gada 23. februārī, kad rīdzinieki pilnīgi negaidot Maskavā sensacionāli sagrāva titulēto armijas superklubu Maskavas "CSKA" (ЦСКА - Центральный Спортивный Клуб Армий). Savukārt H.Balderis šajā sezonā ar 36 spēlēs gūtiem 40 vārtiem un 23 piespēlēm tika atzīts par čempionāta rezultatīvāko spēlētāju. Pēc šīs uzvaras V.Tihonovu uzaicināja par treneri uz CSKA, kur, iesaukts armijā, bija nu spiests spēlēt arī Balderis.

Sory,ne tā traktēju,gribēju teikt ka viņi puslīdz strādā gandrīz ar tādām metodēm !

  +1 [+] [-]

, 2013-04-18 20:48, pirms 11 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Es sapratu kā tas bija domāts, bet reāli, cik Krievijā ir Meijas līmeņa vai labāku spēlētāju? Meija tak ir BAČ/VHL līmenis.
Pilnīgi pietiekoši - pietiek jau paskatīties, kā iet RUS 3. izlasei, kāš dāņiem, šveicei u.c. Labāko 10 nieka klubos viņš nespēletu, bet apakšgala klubos mierīgi...

     [+] [-]

, 2013-04-18 20:49, pirms 11 gadiem
B.Mārlija dēls rakstīja: Vai Lembergs
Lembergs būtībā jau ir bankrotējis
Cik paspēja nokampt, tik ir.
Un to pašu vēl Tiesas mēģina dabūt atpakaļ laukā...