Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Vītoliņam piedāvāts kļūt par Rīgas "Dinamo" galveno treneri

Agris Suveizda

Vītoliņam piedāvāts kļūt par Rīgas "Dinamo" galveno treneri
Harijs Vītoliņš
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Harijs Vītoliņš sarunā ar Sportbox.ru sacījis, ka viņam ir izteikts piedāvājums kļūt par Kontinentālās hokeja līgas kluba Rīgas "Dinamo" galveno treneri. Piedāvājums Vītoliņam tika izteikts jau izslēgšanas spēļu laikā, taču Harijs esot atteicies to apspriest līdz Gagarina kausa izcīņas beigām.

"Piedāvājums patiešām ir," Harijs Vītoliņš esot teicis Sportbox.ru reportierim. "Bet šobrīd ir pāragri runāt par to, kā turpināsies pārrunas. Pēc fināla beigām ir aizritējis pārāk maz laika." Nepilnus 45 gadus vecais Vītoliņš jau vairākus gadus ir Oļega Znaroka asistents. Pēc klubu apvienošanas abi hokeja speciālisti pēdējās sezonas strādājuši Maskavas "Dynamo". Vakar Vītoliņš otro gadu pēc kārtas kļuva par Gagarina kausa ieguvēju.

Jau vēstījām, ka Vītoliņš citam Krievijas sporta portālam R-Sport atzina, ka domā par kļūšanu par galveno treneri: "Ja es teiktu, ka nedomāju par to, tad nebūtu godīgs. Laiks rādīs - ko es varu teikt. Tagad tikai gribas nosvinēt mūsu sasniegumu. Sezona bija gara un ļoti grūta. Spēka patērēts daudz, esam nopelnījuši mazdrusciņ atpūsties."

"Čempiona tituls tomēr atkal ir mūsu. [Smejas]. Recepte vai nē, bet finālspēlē tomēr iemetām par vieniem vārtiem vairāk nekā pretinieki. Jā, kaut kur "Traktor" komandu pārspējām, bet mači bija līdzvērtīgi, fināla cienīgi. Tikās divi līdzvērtīgi pretinieki, bija grūti kādam dot priekšroku. Tā rezultātā - uzvaras ar vienu divu vārtu pārsvaru. Paldies "Traktor" par teicamu play-off," Vītoliņš komentēja uzvaru finālsērijā.

Šosezon Rīgas "Dinamo" 52 spēlēs izcīnīja tikai 51 punktu un Rietumu konferencē palika pēdējā vietā. Sezonas gaitā no amata tika atbrīvots galvenais treneris Peka Rautakallio. Somu treneri aizvietoja viņa asistents Artis Ābols, kurš līdz pat sezonas beigām bija galvenā trenera vietas izpildītājs. Kaut arī valdes priekšsēdētājs Juris Savickis pēc Cerības kausa iegūšanas pozitīvi izteicās par Ābola izredzēm turpināt vadīt komandu, Arta liktenis joprojām ir miglā tīts. Atgādinām, ka nesen Rīgas "Dinamo" ģenerālmenedžera postenī atgriezās Normunds Sējējs.

Izmantotie resursi:
Новости спорта, Спортивная аналитика, Видео -...

  +1 [+] [-]

, 2013-04-18 20:49, pirms 11 gadiem
coffijs rakstīja: Viņš tak jauc Tihanovu ar Jurzinovu,lai gan vasaras nometnes abu laikos puslīdz līdzīgas esot bijušas.
Neiedomājos, jo nespēju iedomāties, ka tos varētu sajaukt.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-18 20:52, pirms 11 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Kas tad spēlētu?Meija? Jā, krievu īpatsvars kristos, bet ne jau uz LV "mūžīgi perspektīvo" rēķina...
Meijam sezonā ir 13 pt, paskaties lejasgala klubos, ir pietiekoši aptuveni viņa vecuma spēlētāju, kas pelna līdz 10 pt sezonā un staigā no viena KHL kluba uz otru...

  +2 [+] [-]

, 2013-04-18 20:52, pirms 11 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Es sapratu kā tas bija domāts, bet reāli, cik Krievijā ir Meijas līmeņa vai labāku spēlētāju? Meija tak ir BAČ/VHL līmenis.
Domāju,ka lielākajā daļā KHL komandu,pa trešo maiņu viņš mierīgi varētu kapāt. Varbūt tādā SKA, AK Bars vai Salavatā nē. Protams,te nav domāta šī lokauta sezona.

     [+] [-]

, 2013-04-18 20:52, pirms 11 gadiem
Ruck&Maul rakstīja: Neiedomājos, jo nespēju iedomāties, ka tos varētu sajaukt.
Tas bija sen, un vairs nav taisnība...

  +3 [+] [-]

, 2013-04-18 20:52, pirms 11 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Kas tad spēlētu?Meija? Jā, krievu īpatsvars kristos, bet ne jau uz LV "mūžīgi perspektīvo" rēķina...
Vienkarsi tas ir fakts ka praktiski visos krievu klubos ir speletaji, kuri tur nebutu, ja ne krievu pases. Ta ka tavs apgalvojums par Meiju un to pasi ir pilnigs fufelis. Ta var gudri spriedelet par jebkuru klubu, jebkura eiropas liga.

  -1 [+] [-]

, 2013-04-18 20:53, pirms 11 gadiem
Ja tu cieni Latviju un Latvijas hokeju,tad tev jāpieņem šis piedāvājums!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-04-18 20:54, pirms 11 gadiem
CaptainJack rakstīja: Starpcitu, cik tur nopietni izskatās RD darījums ar to Zviedru aizsargu?
Peļu spiras, manuprāt
Ne mums viņu vajag.
Un ja izdomās parakstīt, tad kādam galvā ir iepriekšminētā konsistence

  -3 [+] [-]

, 2013-04-18 20:57, pirms 11 gadiem
IllaGhee rakstīja: Vienkarsi tas ir fakts ka praktiski visos krievu klubos ir speletaji, kuri tur nebutu, ja ne krievu pases. Ta ka tavs apgalvojums par Meiju un to pasi ir pilnigs fufelis.
RD spēlētājiem ir izcili zema konkurence, kur ļoti lielu lomu spēlē LV faktors.
Krievu spēlētājiem ir 20 klubi, simtiem spēētāju. Sprukta,Rēdliha, un Dārziņa piemērs parāda what is what in Russia.

     [+] [-]

, 2013-04-18 20:57, pirms 11 gadiem
skrim rakstīja: Sogad vell negribetu redzet Vitolinu ka galveno pie RD, galu gala vell ir Abols kuram vell ir ko pieradit, paradit uz ko vins ir spejigs.
Ābolam bija visas iespējas jau pussezonu vadot komandu parādīt -uz ko spējīgs-redz Atlants tika playoffos no tik pat sliktas turnīra situācijas,bet Dinamo -nē.Tā kā Haris ir daudz cerīgāka izvēle!

     [+] [-]

, 2013-04-18 20:57, pirms 11 gadiem
aris no pumpuliem rakstīja: meija nva ne ar ko sliktāks par Yugra, Avto, Nokozņeckas, Amur vai citu tāda līmeņa komandu 3. maiņas uzbrucējiem un būtu viņš Krievijas pilsonis, nebūtu viņam problēmas atrast darbu apakšgala klubā...
Jā, piekrītu, viņš nav ne ar ko diži sliktāks par vidusmēra KHL viduvējību - astes gala komandas 3/4 maiņas spēlētāju. Tomēr šeit gāja runa par to vai Meija ir vai nav tehnisks. Par tehnisku viņu nosaukt var ļoti smagi pārspīlējot.
Tehnisks spēlētājs ir Dārziņš, Indrašis, varbūt Bukarts. Ja skatāmies uz KHL mērogiem, tad par tehnisku grūti nosaukt pat Karsumu, kur nu vēl čekeri Meiju.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-18 21:02, pirms 11 gadiem
playthegame rakstīja: Jā, piekrītu, viņš nav ne ar ko diži sliktāks par vidusmēra KHL viduvējību - astes gala komandas 3/4 maiņas spēlētāju. Tomēr šeit gāja runa par to vai Meija ir vai nav tehnisks. Par tehnisku viņu nosaukt var ļoti smagi pārspīlējot.
Tehnisks spēlētājs ir Dārziņš, Indrašis, varbūt Bukarts. Ja skatāmies uz KHL mērogiem, tad par tehnisku grūti nosaukt pat Karsumu, kur nu vēl čekeri Meiju.
Kā redzi, pat NHL komandas nesastāv no tehniskiem spēlētājiem, kas met vārtus un pat tāda Bostona paņem Daugavu, kādam ir jāspēlē, kādam ir klavieres jānes.
Un piemēram OS, tāds meija bija vien no labākajiem aiz Dārziņa un Karsuma...

     [+] [-]

, 2013-04-18 21:03, pirms 11 gadiem
es domaju ka HAris pienems piedavajumu-jo cik gadus tu sedesi ka otrais--vienmer gribas but pirmajam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-04-18 21:04, pirms 11 gadiem
Tad znaroku ari vajag

  +1 [+] [-]

, 2013-04-18 21:08, pirms 11 gadiem
Fedorov91 rakstīja: RD spēlētājiem ir izcili zema konkurence, kur ļoti lielu lomu spēlē LV faktors.
Krievu spēlētājiem ir 20 klubi, simtiem spēētāju. Sprukta,Rēdliha, un Dārziņa piemērs parāda what is what in Russia.
Tas nemaina faktu par ljoti daudziem krievu speletajiem, kuri nespeletu KHL ja ne krievu pases. Nenoliegsi tachu ka legionaru limitam ir tik pat liels, ja ne lielaks faktors. Un par konkurenci runajot, NHL ir labi redzams what is what in the World

  +2 [+] [-]

, 2013-04-18 21:11, pirms 11 gadiem
KNIFSS rakstīja: Vītoliņš un Znaroks,vecie buki kuri izgājuši Tihonova elli.Kuri māk motivēt savus spēlētājus,nepieļauj nevienam sākt zvaigznītes saķert.Nevienam nekādu atlaižu.Ja Harim ļaus piedalīties komes veidošanā un jebkurā momentā varēs iedot ar kāju pa d.''nemotivētajiem''.Tad redzu jēgu viņu šeit aicināt!!!
Kur viņi varēja iziet Tihonova elli
Tihonovs Rīgā strādāja līdz 1977.gadam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-04-18 21:19, pirms 11 gadiem
Neticu savām acīm, tiešām kaut ko labu uzrakstīji par Značoku?
Laikam sapņoju.
Mr.Eksperts rakstīja: da, ja Vītoliņš atnāktu uz ģjinamo, iznākums būtu tas pats, kas ar LV izlasi un Znaroku. Viņu patriektu!!!
Visi sāktu protestēt,un raudāt par slodzēm un attieksmi.
LV ši brīža hokeja krējums grib gozēties saulīte, ne smagi strādāt treniņos

     [+] [-]

, 2013-04-18 21:21, pirms 11 gadiem
beidzot labs piedāvājums no RD puses

kā ari RD pagajshsezon dabuja šķiet 41 nevis 31 punktu bet tas nav svarīgi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-04-18 21:23, pirms 11 gadiem
Zombijs rakstīja: tik skali es neteiktu, bet galvena trenera karjeru vajadzetu uzskat ar komandu kura rada stabilaku sniegumu un prognozejamaku vadibu, parak riskanti iesakt ar Rigas Dinamo, neveikmes gadijuma visu turpmako karjeru var samaitat
Domāju, ka Dinamo vadība ir viena no demokrātiskākajām KHL, attiecībā uz rezultātu neizpildīšanu, problēma slēpjas Savickī, cilvēkam nav pilns rublis un pieradis bāzties lietās, kurās nav kompetents un izrīkot cilvēkus ar lokanu mugurkaulu

     [+] [-]

, 2013-04-18 21:23, pirms 11 gadiem
Vissūdīgāk ir Znarokam.
Ja nākošgad iet stipri sliktāk,padomājiet,ko teiks krievu prese
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-18 21:30, pirms 11 gadiem
Cerams, ka Harim pietiks prāta atteikties. Būtu žēl, ja perspektīvs treneris jau sākumā noraktu karjeru ar bezcerīgu komandu.
Tas atstās neveiksminieka zīmogu uz visiem laikiem- kā šobrīd Rautakālim.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-18 21:30, pirms 11 gadiem
Man patiik visie shie jefinji, kas to tik kladzina, kaa vinjam nepatiik RD, RD stulba valde, jo redz nevarot nopirkt labus speeleetaajus. Kapeec tad juus visi intereseejaties par to Dinamo un izkaarnaties komentaaru sadaljaa pie katra raksta par RD? Ejat skatiities, piemeeram, futbolu, kur 22 vovkas skraida pakalj bumbai un lamaajas viens uz otru. Vai arii uz VEF, kur muusu braalji neegjeri speelee pret krieviem, leishiem un citiem neegjeriem!
Visskumjaakais ir tas, ka tik daudz cilveeku Latvijaa ir ar uzmaniibas truukumu un mazveertiibaskompleksiem, ka vieniigaa iespeeja kljuut pamaniitam ir kakaat neargumenteetu h*%nju sporta portaalaa.
B e e r n u d a a r z s!

Ja par teemu, tad Viitolinsh buutu labs variants, bet zheel Jeepi!

     [+] [-]

, 2013-04-18 21:39, pirms 11 gadiem
CaptainJack rakstīja: Smieklīgi jau dažreiz izskatās, kā Savickis tēlo lielo RD vadoni, kamēr patiesībā visa finansēšana un paša Savicka loma ''Itera'' tiek izlemta Maskavā, apniks Makarovam Savickis, atlaidīs. Nekādu problēmu.
Ko Tu ar to gribēji teikt?
Uzņēmuma (RD) vadītājam vajadzētu iet uz intervijām ar nokārtu galvu un sūdzēties par faktiskajiem īpašniekiem? Jeb vienkārši gribējās papļūtīt? Pasaulē ir miljoniem uzņēmumu, kur direktors nav īpašnieks.

     [+] [-]

, 2013-04-18 21:45, pirms 11 gadiem
Uzzinot sho zinju man ir tikai viens secinajums - Puche ir ljoti labs zurnalists, jo vinsh bija pirmais kurs izteica shadu varbutibu, ka Vitolinsh iespejams bus Dinamo galvenais!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-18 21:51, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Uzzinot sho zinju man ir tikai viens secinajums - Puche ir ljoti labs zurnalists, jo vinsh bija pirmais kurs izteica shadu varbutibu, ka Vitolinsh iespejams bus Dinamo galvenais!
Tāpat viņš, teica, ka Ābols būs galvenais, un arēnu nopirks Gazprom. Tā kā, nevienmēr viss ir zelts, kas spīd (dažreiz)

     [+] [-]

, 2013-04-18 21:53, pirms 11 gadiem
Mr.Eksperts rakstīja: Vītoliņš grib cīnīties par Gagārinu, ne Pabiru kausu
Nedomāju, ka viņš līdīs pie šiem lūzeriem
kā motivācija varētu būt labs atalgojums, bet diez vai Dinamo varēs pat to sniegt ar savu dranķīgo kopējo budžetu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja