Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3
Autors: Agris Suveizda

Vītoliņam piedāvāts kļūt par Rīgas "Dinamo" galveno treneri

Vītoliņam piedāvāts kļūt par Rīgas "Dinamo" galveno treneri
Harijs Vītoliņš
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Harijs Vītoliņš sarunā ar Sportbox.ru sacījis, ka viņam ir izteikts piedāvājums kļūt par Kontinentālās hokeja līgas kluba Rīgas "Dinamo" galveno treneri. Piedāvājums Vītoliņam tika izteikts jau izslēgšanas spēļu laikā, taču Harijs esot atteicies to apspriest līdz Gagarina kausa izcīņas beigām.

"Piedāvājums patiešām ir," Harijs Vītoliņš esot teicis Sportbox.ru reportierim. "Bet šobrīd ir pāragri runāt par to, kā turpināsies pārrunas. Pēc fināla beigām ir aizritējis pārāk maz laika." Nepilnus 45 gadus vecais Vītoliņš jau vairākus gadus ir Oļega Znaroka asistents. Pēc klubu apvienošanas abi hokeja speciālisti pēdējās sezonas strādājuši Maskavas "Dynamo". Vakar Vītoliņš otro gadu pēc kārtas kļuva par Gagarina kausa ieguvēju.

Jau vēstījām, ka Vītoliņš citam Krievijas sporta portālam R-Sport atzina, ka domā par kļūšanu par galveno treneri: "Ja es teiktu, ka nedomāju par to, tad nebūtu godīgs. Laiks rādīs - ko es varu teikt. Tagad tikai gribas nosvinēt mūsu sasniegumu. Sezona bija gara un ļoti grūta. Spēka patērēts daudz, esam nopelnījuši mazdrusciņ atpūsties."

"Čempiona tituls tomēr atkal ir mūsu. [Smejas]. Recepte vai nē, bet finālspēlē tomēr iemetām par vieniem vārtiem vairāk nekā pretinieki. Jā, kaut kur "Traktor" komandu pārspējām, bet mači bija līdzvērtīgi, fināla cienīgi. Tikās divi līdzvērtīgi pretinieki, bija grūti kādam dot priekšroku. Tā rezultātā - uzvaras ar vienu divu vārtu pārsvaru. Paldies "Traktor" par teicamu play-off," Vītoliņš komentēja uzvaru finālsērijā.

Šosezon Rīgas "Dinamo" 52 spēlēs izcīnīja tikai 51 punktu un Rietumu konferencē palika pēdējā vietā. Sezonas gaitā no amata tika atbrīvots galvenais treneris Peka Rautakallio. Somu treneri aizvietoja viņa asistents Artis Ābols, kurš līdz pat sezonas beigām bija galvenā trenera vietas izpildītājs. Kaut arī valdes priekšsēdētājs Juris Savickis pēc Cerības kausa iegūšanas pozitīvi izteicās par Ābola izredzēm turpināt vadīt komandu, Arta liktenis joprojām ir miglā tīts. Atgādinām, ka nesen Rīgas "Dinamo" ģenerālmenedžera postenī atgriezās Normunds Sējējs.

Izmantotie resursi:
Новости спорта, Спортивная аналитика, Видео -...


Slēpts komentārs: MaverickLV
Slēpts komentārs: zivs0rs
, 2013-04-18 19:16, pirms 12 gadiem
Znaroks varēs nākt par asistentu ...
, 2013-04-18 19:17, pirms 12 gadiem
varbūt šosezon Normunds savāks daudz maz labu komandu..nevis kalvitis ar co savac,iedod trenerim,se strada,jo si ir labaka komanda 5cos gados..cik laba jau redzejam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: tempijs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-04-18 19:21, pirms 12 gadiem
Haris golus nemetiis un ripas nekjers. No taa kluba labaak noliigt Kvapilu, Soinu un Jerjomenko

P.S. Peku -noteikti nee.
, 2013-04-18 19:22, pirms 12 gadiem
Ja Vītoliņš pieņems piedāvājumu, tad varēs redzēt, vai Oļegam tāds Haris ir bijis vajadzīgs, vai arī bez viņa nevar iztikt.

Pie reizes Vītoliņš parādīs ko ir samācijies esot aiz Oļega muguras.
, 2013-04-18 19:23, pirms 12 gadiem
tempijs rakstīja: Rautakallio vajag atpakaļ.
Es par to pašu,vai vismaz tādu treneri kurš reāli piekopj Z-Amerikas stila hokeju. Jā protams,tūlīt būs baurotāji,ka Rautakalio visu sačakarēja,komanda slikti spēlēja utt. Bet tas jau nekas,ka iepriekšējo gadu spēlējām play-off,spēles kvalitāte uzlabojās,daudz metienu,jau sāka uzlaboties spēka spēle,šī sezona arī bija pierādījums,ka Rautakalio taktika strādāja,jo momentu bija vienkārši pār pārēm,bet trenerisj au nav vainīgs,ka spēlētāji nevar vārtos trāpīt!
, 2013-04-18 19:24, pirms 12 gadiem
Ja latviešus ņem par treneriem citās komandās, tad arī mums vajag letiņu pie stūres!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-04-18 19:28, pirms 12 gadiem
Mr.Eksperts rakstīja: Vītoliņš grib cīnīties par Gagārinu, ne Pabiru kausu
Nedomāju, ka viņš līdīs pie šiem lūzeriem
tik skali es neteiktu, bet galvena trenera karjeru vajadzetu uzskat ar komandu kura rada stabilaku sniegumu un prognozejamaku vadibu, parak riskanti iesakt ar Rigas Dinamo, neveikmes gadijuma visu turpmako karjeru var samaitat
, 2013-04-18 19:31, pirms 12 gadiem
Mr.Eksperts rakstīja: Vītoliņš grib cīnīties par Gagārinu, ne Pabiru kausu
Nedomāju, ka viņš līdīs pie šiem lūzeriem
Tev nekas nav jādomā, Harim ir pilnīgi pie pakaļas, ko tāda pabira un lūzeris kā tu doma, kā Vītoliņš izdomās, tā būs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-04-18 19:32, pirms 12 gadiem
CaptainJack rakstīja: Pekas stila hokejs RD neder, pietrūkst fizuhas spēlētājiem.
Ne visiem,bet tik un tā,viņi ir profesionāli hokejisti(it kā jau ir) tāpēc ir domāta svaru zāle,vot i būs fiziskā kondīcija,pietam,ka vel tagad būs mazāki laukumi...
, 2013-04-18 19:33, pirms 12 gadiem
RD izcīnija 51 punktu nevis 31.
, 2013-04-18 19:33, pirms 12 gadiem
jureks rakstīja: Es par to pašu,vai vismaz tādu treneri kurš reāli piekopj Z-Amerikas stila hokeju. Jā protams,tūlīt būs baurotāji,ka Rautakalio visu sačakarēja,komanda slikti spēlēja utt. Bet tas jau nekas,ka iepriekšējo gadu spēlējām play-off,spēles kvalitāte uzlabojās,daudz metienu,jau sāka uzlaboties spēka spēle,šī sezona arī bija pierādījums,ka Rautakalio taktika strādāja,jo momentu bija vienkārši pār pārēm,bet trenerisj au nav vainīgs,ka spēlētāji nevar vārtos trāpīt!
Lai piekoptu ZAmerikas hokeja stilu, vajag arī ZAmerikas tipa spēlētājus!
Garus, masīvus, bet veiklus!
Tādus ASV un Kanādā no n-tajiem miljoniem savējo iedzīvotāju un vēl svešu trenētajiem ir vienkārši savākt. Šeit tas neiet cauri!
Slēpts komentārs: Jagger
, 2013-04-18 19:35, pirms 12 gadiem
Luix rakstīja: Lai piekoptu ZAmerikas hokeja stilu, vajag arī ZAmerikas tipa spēlētājus!
Garus, masīvus, bet veiklus!
Tādus ASV un Kanādā no n-tajiem miljoniem savējo iedzīvotāju un vēl svešu trenētajiem ir vienkārši savākt. Šeit tas neiet cauri!
Da ept,tak reku tas pats Maskavas Dinamo! Pati Kanādiskākā KHL komanda,ja tā var izteikties,to pašu jau arī KHL komentētāji teica. Nez kāpēc viņi var tādā manierē spēlēt.
, 2013-04-18 19:38, pirms 12 gadiem
Nu divi Gagarini Harim ir, tā, ka liela jega dēļ sportiskajiem rezultātiem viņam palikt Maskavā nav. Rīgā iespēja būt par galveno. Cita lieta piķis, vai DR spēs pacelt, jo nu jau Harim ir pieklājīgs CV. Būs jāmaksā.
, 2013-04-18 19:38, pirms 12 gadiem
jureks rakstīja: Da ept,tak reku tas pats Maskavas Dinamo! Pati Kanādiskākā KHL komanda,ja tā var izteikties,to pašu jau arī KHL komentētāji teica. Nez kāpēc viņi var tādā manierē spēlēt.
$?
Bet vēl ir jautājums, vai mums vajag komandu pārvēst par ārzemnieku pieturvietu.
Un kādus ārzemniekus ar savu budžetu varam atļauties...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-04-18 19:40, pirms 12 gadiem
jureks rakstīja: Da ept,tak reku tas pats Maskavas Dinamo! Pati Kanādiskākā KHL komanda,ja tā var izteikties,to pašu jau arī KHL komentētāji teica. Nez kāpēc viņi var tādā manierē spēlēt.
Viņi uzvar.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-04-18 19:45, pirms 12 gadiem
Barbosa 333 rakstīja: kanādiskākā l0hs
čehiskākā - iemet golu, sēž aizsardzībā, netīri bakstās
Tāpēc es arī teicu - ja tā var izteikties
Kur nu mums lohiem,labi,par sevi nerunāšu,bet nu KHL apskatniekiem,pēc tavām domām lohiem,labāk zināms nekā tev... gudriniekam.. pamuļķis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-04-18 19:47, pirms 12 gadiem
да не уйдёт он от Знарка
, 2013-04-18 19:49, pirms 12 gadiem
Vītoliņa vietā uz Rīgu nenāktu stādāt. Tizla valde, absolūti nekādu iepēju sasniegt augstus rezultātus. RD ir mirstošs projekts...
, 2013-04-18 19:49, pirms 12 gadiem
Luix rakstīja: $?
Bet vēl ir jautājums, vai mums vajag komandu pārvēst par ārzemnieku pieturvietu.
Un kādus ārzemniekus ar savu budžetu varam atļauties...
Mums nevajag ārzemniekus un vispār,kāpēc iet runa par ārzemniekiem,ja viņiem nav neviena kanādieša komandā ? Tie paši Somi jau arī riktīgi kapā,nu labi,viņiem ir tāda sistēma,ka jau no jaunatnes māca un fiziski spēlē. Bet tik un tā,ja jau to var pāris Čehi un Krievi,kāpēc lai to nevarētu Letiņi ? Kā jau teicu,tāpēc ir domāta svaru zāle,viņi ir profesionāli sportisti!!
, 2013-04-18 19:49, pirms 12 gadiem
Nav ko vilkties uz to sūdu bedri Rīgas dinamo. Lai izcīna rekordus un trofejas ar Dinamo Maskava
, 2013-04-18 19:50, pirms 12 gadiem
Vītoliņš un Znaroks,vecie buki kuri izgājuši Tihonova elli.Kuri māk motivēt savus spēlētājus,nepieļauj nevienam sākt zvaigznītes saķert.Nevienam nekādu atlaižu.Ja Harim ļaus piedalīties komes veidošanā un jebkurā momentā varēs iedot ar kāju pa d.''nemotivētajiem''.Tad redzu jēgu viņu šeit aicināt!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-04-18 19:51, pirms 12 gadiem
jureks rakstīja: Mums nevajag ārzemniekus un vispār,kāpēc iet runa par ārzemniekiem,ja viņiem nav neviena kanādieša komandā ? Tie paši Somi jau arī riktīgi kapā,nu labi,viņiem ir tāda sistēma,ka jau no jaunatnes māca un fiziski spēlē. Bet tik un tā,ja jau to var pāris Čehi un Krievi,kāpēc lai to nevarētu Letiņi ? Kā jau teicu,tāpēc ir domāta svaru zāle,viņi ir profesionāli sportisti!!
Viņi ir amatieri ar profesionāļu algām
, 2013-04-18 19:54, pirms 12 gadiem
oho, beidzot Puče nav pūtis tikai pīlītes....
, 2013-04-18 19:54, pirms 12 gadiem
jureks rakstīja: Mums nevajag ārzemniekus un vispār,kāpēc iet runa par ārzemniekiem,ja viņiem nav neviena kanādieša komandā ? Tie paši Somi jau arī riktīgi kapā,nu labi,viņiem ir tāda sistēma,ka jau no jaunatnes māca un fiziski spēlē. Bet tik un tā,ja jau to var pāris Čehi un Krievi,kāpēc lai to nevarētu Letiņi ? Kā jau teicu,tāpēc ir domāta svaru zāle,viņi ir profesionāli sportisti!!
Kuram no viņiem izņemot Karsumu, Telkvistu un vēl kādu ir attieksme?
, 2013-04-18 19:54, pirms 12 gadiem
CaptainJack rakstīja: Nevar domāšanu izmainīt ar svaru zāli. Nebūs tā, ka aizies pirms sezonas, pacilās svarus un tagad vārtu priekšā būs monstri. Tur vajag darbu vairāku gadu garumā, un diezin vai tas ir vērts.
Piemērs Meija. Pirms Rautakalio nebija nekā tāda īpaša,nu es runāju par spēka spēli utt. Pie Pekkas uzreiz sāka smuki likt bortā un vicot pa visu laukumu,un kas ir pats galvenais - turpina to vel joprojām.
, 2013-04-18 19:54, pirms 12 gadiem
Neatkarīgi no citām alternatīvām nākamsezon gribētu redzēt par galveno treneri Ābolu, viņš ir to nopelnījis. Kaut kādai cieņai pret savu personālu komandai ir jābūt. Kaut gan uzskatu, ka Vītoliņš ir potenciāli arī ļoti labs treneris.
, 2013-04-18 19:55, pirms 12 gadiem
piedāvājums loģisks un ar pieklājīgām iespējām to realizēt.
Tas Vītoliņam būtu labs, jauns izaicinājums
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-04-18 19:55, pirms 12 gadiem
Vītoliņš, lai paliek pie Znaroka, viņiem labs tandēms izveidojies. Rīgas Dinamo jau ir treneris, un tas ir Artis Ābols.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-04-18 19:56, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Kuram no viņiem izņemot Karsumu, Telkvistu un vēl kādu ir attieksme?
Jēkabam,Ivanānam,Bukartam un principā lielākajai daļai jauno spēlētāju.
, 2013-04-18 19:56, pirms 12 gadiem
jureks rakstīja: Piemērs Meija. Pirms Rautakalio nebija nekā tāda īpaša,nu es runāju par spēka spēli utt. Pie Pekkas uzreiz sāka smuki likt bortā un vicot pa visu laukumu,un kas ir pats galvenais - turpina to vel joprojām.
Meija ir latvijas hokeja traģēdija. Tādi fiziskie parametri, bet galvā un tehnikā lieli trūkumi.
, 2013-04-18 19:57, pirms 12 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Vītoliņa vietā uz Rīgu nenāktu stādāt. Tizla valde, absolūti nekādu iepēju sasniegt augstus rezultātus. RD ir mirstošs projekts...
Domā citur valdes ir baigie svētki? No Maskavas Dynamo GM intervijas varēja saprast, ka RD ar Savicki ir Disnejlenda, salīdzinot ar MD valdi, kurā ietilpsts 8 spēka struktūru ģenerāļi.
Otrkārt, ja Haris ar RD iekļūst PO un varbūt paņem 1. kārtu, viņam vērtība būtu 5x lielāka, nekā būt Znaroka ēnai...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-04-18 19:59, pirms 12 gadiem
jureks rakstīja: Jēkabam,Ivanānam,Bukartam un principā lielākajai daļai jauno spēlētāju.
Jēkabam? varbūt.
Ivanānam... tas ir vienīgais, kas viņam ir.
Bukarts? Are u serious?
Pārējie izbauda KHL dāsnās algas...
, 2013-04-18 19:59, pirms 12 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Meija ir latvijas hokeja traģēdija. Tādi fiziskie parametri, bet galvā un tehnikā lieli trūkumi.
Un tu esi sportacentra traģēdija.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-04-18 20:00, pirms 12 gadiem
CaptainJack rakstīja: Arī Ivanāns var iemest bortā, es no spēlētājiem gaidu vārtus guvumus, nevis mešanu bortā. Protams, Ivanānam ir cita loma komandā, bet Meijam jau būtu jāgūst vairāk vārti.
Bet runa jau gāja par to,ka spēlētāji nevar tā vnk pārmesties uz citu spēles stilu. Nu kurš gan negaida vārtu guvumus ? Bet bez agresivitātes un spēka spēles kaut kā arī tomēr bēdīgāks skats...
, 2013-04-18 20:01, pirms 12 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Pārējie izbauda KHL dāsnās algas...
Nu tepat blakus taču video-štuko par jauno ''VOLVO''!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-04-18 20:02, pirms 12 gadiem
aris no pumpuliem rakstīja: Domā citur valdes ir baigie svētki? No Maskavas Dynamo GM intervijas varēja saprast, ka RD ar Savicki ir Disnejlenda, salīdzinot ar MD valdi, kurā ietilpsts 8 spēka struktūru ģenerāļi.
Otrkārt, ja Haris ar RD iekļūst PO un varbūt paņem 1. kārtu, viņam vērtība būtu 5x lielāka, nekā būt Znaroka ēnai...
Nevajag... Znarokam tak bija tie 11 zāģi pēc kārtas, valde neraustījās.
Šķiet arī ir vienīgais klubus nemainījušais treneris no KHL 1.sezonas

Savicikis tak ir pilnīgi neadekvāts savās darbībās. Ruksis ar Gunču nav labāki.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-04-18 20:03, pirms 12 gadiem
Barbosa 333 rakstīja: nu tad "gudrīt" pasaki ar ko MD atšķiras no Kanādas? es pateikšu - Kanāda spēlē uzbrukuma hokeju un vienmēr izmet vairāk metienus nekā pretinieks, MD spēlē es to neredzu

tādus "ekspertus" kā tevi tik sist
Pirmkārt,neesmu teicis,ka es esmu eksperts,otrkārt es neteicu,ka viņa ir tipiska Kanādiešu komanda,bet iekš KHL komanda,kura ir vis tuvāk tam. Nu tad nāc un sasit,ja esi tik gudrs bārstīties ar tādiem vārdiem... Ā nu jā,internetā jau visi ir baigie veči.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-04-18 20:04, pirms 12 gadiem
Mr.Eksperts rakstīja: da, ja Vītoliņš atnāktu uz ģjinamo, iznākums būtu tas pats, kas ar LV izlasi un Znaroku. Viņu patriektu!!!
Visi sāktu protestēt,un raudāt par slodzēm un attieksmi.
LV ši brīža hokeja krējums grib gozēties saulīte, ne smagi strādāt treniņos
Tieši par to jau tas stāsts,un tieši tāpēc tas vis ir smieklīgi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-04-18 20:07, pirms 12 gadiem
večukiņš rakstīja: Un tu esi sportacentra traģēdija.
Es esmu reālists. Varbūt teiksi, ka Meija ir KHL līmeņa spēlētājs tehnikas ziņā? Viņš bez LV pases pat nesapņotu par šo līgu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-04-18 20:11, pirms 12 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Es esmu reālists. Varbūt teiksi, ka Meija ir KHL līmeņa spēlētājs tehnikas ziņā? Viņš bez LV pases pat nesapņotu par šo līgu.
Wtf? Meij nav tehnisks ?
A rek viņš tāpat izģērba KHL līmeņa aizsargu un pašu Malkinu - Gints Meija aweseome shorthanded goal vs...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-04-18 20:14, pirms 12 gadiem
jureks rakstīja: Wtf? Meij nav tehnisks ?
A rek viņš tāpat izģērba KHL līmeņa aizsargus - http://www.youtube.com/watch?v=_9jQDDq4vt8
haļava.. 1 reiz no 100 gadījumiem izdodās.

166 spēlēs 28 punkti, ARE U F**KIN SERIOUS?
, 2013-04-18 20:15, pirms 12 gadiem
Fedorov91 rakstīja: haļava.. 1 reiz no 100 gadījumiem izdodās.

166 spēlēs 28 punkti, ARE U F**KIN SERIOUS?
Neiet runa par to,cik viņš ir rezultatīvs,bet par to,ka tu apgalvo,ka viņš nav tehnisks. Protams,es arī piekrītu,ka viņam vajadzētu vairāk punktiņiem krāties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-04-18 20:19, pirms 12 gadiem
jureks rakstīja: Neiet runa par to,cik viņš ir rezultatīvs,bet par to,ka tu apgalvo,ka viņš nav tehnisks. Protams,es arī piekrītu,ka viņam vajadzētu vairāk punktiņiem krāties.
Viņa kriminālā tehnika tieši lielākoties viņu pievīļ, taktiski arī viņš nav apdāvināts.

Tāda rezultivitāte uzbrucējam nav pieņemama, pat 3/4 maiņā.
, 2013-04-18 20:24, pirms 12 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Nevajag... Znarokam tak bija tie 11 zāģi pēc kārtas, valde neraustījās.
Šķiet arī ir vienīgais klubus nemainījušais treneris no KHL 1.sezonas

Savicikis tak ir pilnīgi neadekvāts savās darbībās. Ruksis ar Gunču nav labāki.
Nesmīdini Valde neraustijās - 8 krievu ģenerāļi - tur visi Savicki, Kalvīši&co ir labie rūķi.

Tu tiešām esi tik naivs - krievu klubi pastāv uz valsts naudas rēķina u katrā vietā ir priekšā vietējais cars - parādi man krievu klubu, kur ir adekvāta valde
, 2013-04-18 20:24, pirms 12 gadiem
Mr.Eksperts rakstīja: kopā ar Bukartu
Latvijas Krosbijs ar Ovečkinu
Nākošie Lv čempiņi SM-credit vai citas''firmas''rindās!
, 2013-04-18 20:26, pirms 12 gadiem
KNIFSS rakstīja: Vītoliņš un Znaroks,vecie buki kuri izgājuši Tihonova elli.Kuri māk motivēt savus spēlētājus,nepieļauj nevienam sākt zvaigznītes saķert.Nevienam nekādu atlaižu.Ja Harim ļaus piedalīties komes veidošanā un jebkurā momentā varēs iedot ar kāju pa d.''nemotivētajiem''.Tad redzu jēgu viņu šeit aicināt!!!
Tihonova elli? Kad tad tas bija?
, 2013-04-18 20:27, pirms 12 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Es esmu reālists. Varbūt teiksi, ka Meija ir KHL līmeņa spēlētājs tehnikas ziņā? Viņš bez LV pases pat nesapņotu par šo līgu.
meija nva ne ar ko sliktāks par Yugra, Avto, Nokozņeckas, Amur vai citu tāda līmeņa komandu 3. maiņas uzbrucējiem un būtu viņš Krievijas pilsonis, nebūtu viņam problēmas atrast darbu apakšgala klubā...
, 2013-04-18 20:27, pirms 12 gadiem
aris no pumpuliem rakstīja: Nesmīdini Valde neraustijās - 8 krievu ģenerāļi - tur visi Savicki, Kalvīši&co ir labie rūķi.

Tu tiešām esi tik naivs - krievu klubi pastāv uz valsts naudas rēķina u katrā vietā ir priekšā vietējais cars - parādi man krievu klubu, kur ir adekvāta valde
Maskavas Dinamo, bet tu jau atkal sāksi dzejot par ģenerāļiem.

Nosauc kaut vienu neadekvātu/pārsteidzīgu soli no viņu puses... 3 fināli, 2 kausi, treneris nav mainīts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-04-18 20:29, pirms 12 gadiem
Ruck&Maul rakstīja: Tihonova elli? Kad tad tas bija?
Tād kad bija ĪSTAIS Rīgas Dinamo,kad uz jebkuru spēli biļetes dabūt par lielāko blatu dabūt bija problemātiski dēls!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-04-18 20:31, pirms 12 gadiem
KNIFSS rakstīja: Tād kad bija ĪSTAIS Rīgas Dinamo,kad uz jebkuru spēli biļetes dabūt par lielāko blatu dabūt bija problemātiski dēls!!!
Dēls, kad Tihonovs atstāja darbu Rīgā, Znarokam bija 14 gadu, bet Haris bija vēl jaunāks
, 2013-04-18 20:32, pirms 12 gadiem
Через полтора часа Олег Валерьевич прилетает в Ригу. Кто хочет встретить и поприветствовать, вперёд !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-04-18 20:35, pirms 12 gadiem
aris no pumpuliem rakstīja: meija nva ne ar ko sliktāks par Yugra, Avto, Nokozņeckas, Amur vai citu tāda līmeņa komandu 3. maiņas uzbrucējiem un būtu viņš Krievijas pilsonis, nebūtu viņam problēmas atrast darbu apakšgala klubā...
Tu esi pārāk maigs pret Meiju, kā viņš krievu klubā noturētos 166 spēles ar tādu sniegumu.Tu redzi kas krievu klubos notiek ar bijušajiem RD varoņiem...
, 2013-04-18 20:37, pirms 12 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Maskavas Dinamo, bet tu jau atkal sāksi dzejot par ģenerāļiem.

Nosauc kaut vienu neadekvātu/pārsteidzīgu soli no viņu puses... 3 fināli, 2 kausi, treneris nav mainīts.
Ir intervija ar MD GM, kur viņš caur puķēm pateica, ka esot grūti strādāt ar 8 ģenerāļiem un ka Znarokam bija tikai pussolis no izlidošanas no amata, tā ka nevajag.
Ne viss tas, ko tu uzbur savā iedeālajā iedomu pasaulē, atbilst patiesībai...
, 2013-04-18 20:37, pirms 12 gadiem
landskorona rakstīja: Через полтора часа Олег Валерьевич прилетает в Ригу. Кто хочет встретить и поприветствовать, вперёд !
Paldies par informāciju!
Bet, tā kā Znaroks šoreiz nepārstāvēja Latviju, tad atturēšos...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-04-18 20:39, pirms 12 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Tu esi pārāk maigs pret Meiju, kā viņš krievu klubā noturētos 166 spēles ar tādu sniegumu.Tu redzi kas krievu klubos notiek ar bijušajiem RD varoņiem...
Tu tiešām esi tāds auns, ka nevari kārtīgi izlasīt uzrakstīto? - es rakstīju, ''...ja Meijam būtu Krievijas pilsonība..."
Ir tikai viens ar pusi bijušais RD varonis ar krievu pasi Karamnovs un Podziņš
, 2013-04-18 20:40, pirms 12 gadiem
bombex rakstīja: Vot painteresejies par latvijas hokeja vesturi tad ari zinasi... Lv nekad nau bijusi daudz tehnisku hokejisti bet lidz apmeram 2006 izlase speleja cinitaji tie kas bij izgajusi Tihanova skolu nevis memluki ka Daugavins meistaribas nau cinasspara nau bet deguns makonos...
Nezinu, nezinu.. Sekoju Dinamo Tihonova laikos (kas līdz 1977. gada vasarai) - bet pusaudžu Znaroka, ne Vītoliņa tajā komandā patiešām nebija. Znaroks vispār vēl pa savu Čeļabu ņēmās. Ieteiktu pašiem rūpīgāk papētīt vēsturi un tad bārstīties ar ''gudrībām''.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-04-18 20:41, pirms 12 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Tu esi pārāk maigs pret Meiju, kā viņš krievu klubā noturētos 166 spēles ar tādu sniegumu.Tu redzi kas krievu klubos notiek ar bijušajiem RD varoņiem...
Man domāt, bija domāts, ja Meija būtu Krievijas pase, tad kādā Krievijas klubā viņš varētu pildīt tās pašas statista funkcijas.
Viņiem tak ir leģionāru limits, kas kropļo konkurenci.
Bet vienlaikus vēl mūs notur tajā līgā...
, 2013-04-18 20:41, pirms 12 gadiem
Sogad vell negribetu redzet Vitolinu ka galveno pie RD, galu gala vell ir Abols kuram vell ir ko pieradit, paradit uz ko vins ir spejigs.
, 2013-04-18 20:41, pirms 12 gadiem
Ruck&Maul rakstīja: Nezinu, nezinu.. Sekoju Dinamo Tihonova laikos (kas līdz 1977. gada vasarai) - bet pusaudžu Znaroka, ne Vītoliņa tajā komandā patiešām nebija. Znaroks vispār vēl pa savu Čeļabu ņēmās. Ieteiktu pašiem rūpīgāk papētīt vēsturi un tad bārstīties ar ''gudrībām''.
Viņš tak jauc Tihanovu ar Jurzinovu,lai gan vasaras nometnes abu laikos puslīdz līdzīgas esot bijušas.
, 2013-04-18 20:41, pirms 12 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Es esmu reālists. Varbūt teiksi, ka Meija ir KHL līmeņa spēlētājs tehnikas ziņā? Viņš bez LV pases pat nesapņotu par šo līgu.
Ljoti liela dalja krievu speletaju visa KHL tur nespeletu, ja nebutu krievu pases vai legionaru limita.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-04-18 20:43, pirms 12 gadiem
Luix rakstīja: Man domāt, bija domāts, ja Meija būtu Krievijas pase, tad kādā Krievijas klubā viņš varētu pildīt tās pašas statista funkcijas.
Viņiem tak ir leģionāru limits, kas kropļo konkurenci.
Bet vienlaikus vēl mūs notur tajā līgā...
Es sapratu kā tas bija domāts, bet reāli, cik Krievijā ir Meijas līmeņa vai labāku spēlētāju? Meija tak ir BAČ/VHL līmenis.
, 2013-04-18 20:46, pirms 12 gadiem
IllaGhee rakstīja: Ljoti liela dalja krievu speletaju visa KHL tur nespeletu, ja nebutu krievu pases vai legionaru limita.
Kas tad spēlētu?Meija? Jā, krievu īpatsvars kristos, bet ne jau uz LV "mūžīgi perspektīvo" rēķina...
, 2013-04-18 20:46, pirms 12 gadiem
Ruck&Maul rakstīja: Dēls, kad Tihonovs atstāja darbu Rīgā, Znarokam bija 14 gadu, bet Haris bija vēl jaunāks
Leģendāras bija komandas ikvasaru sporta nometnes Kandavā, kur tie dzīvoja prom no ģimenēm kazarmu režīmā, tikai maksimāli trenējoties.

Jau 1968. gadā komanda izcīnīja 3. vietu otrajā līgā, bet 1969. gadā izcīnīja 1. vietu, pārceļoties uz pirmo līgu. 1972. gadā Rīgas "Dinamo" izcīnīja 1. vietu pirmajā līgā - apsteidzot tuvākos pretiniekus par 20 punktiem, - un ieguva tiesības spēlēt PSRS augstākajā līgā. Šajā laikā slavenākā Rīgas "Dinamo" spēle notika 1977. gada 23. februārī, kad rīdzinieki pilnīgi negaidot Maskavā sensacionāli sagrāva titulēto armijas superklubu Maskavas "CSKA" (ЦСКА - Центральный Спортивный Клуб Армий). Savukārt H.Balderis šajā sezonā ar 36 spēlēs gūtiem 40 vārtiem un 23 piespēlēm tika atzīts par čempionāta rezultatīvāko spēlētāju. Pēc šīs uzvaras V.Tihonovu uzaicināja par treneri uz CSKA, kur, iesaukts armijā, bija nu spiests spēlēt arī Balderis.

Sory,ne tā traktēju,gribēju teikt ka viņi puslīdz strādā gandrīz ar tādām metodēm !
, 2013-04-18 20:48, pirms 12 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Es sapratu kā tas bija domāts, bet reāli, cik Krievijā ir Meijas līmeņa vai labāku spēlētāju? Meija tak ir BAČ/VHL līmenis.
Pilnīgi pietiekoši - pietiek jau paskatīties, kā iet RUS 3. izlasei, kāš dāņiem, šveicei u.c. Labāko 10 nieka klubos viņš nespēletu, bet apakšgala klubos mierīgi...
, 2013-04-18 20:49, pirms 12 gadiem
B.Mārlija dēls rakstīja: Vai Lembergs
Lembergs būtībā jau ir bankrotējis
Cik paspēja nokampt, tik ir.
Un to pašu vēl Tiesas mēģina dabūt atpakaļ laukā...
, 2013-04-18 20:49, pirms 12 gadiem
coffijs rakstīja: Viņš tak jauc Tihanovu ar Jurzinovu,lai gan vasaras nometnes abu laikos puslīdz līdzīgas esot bijušas.
Neiedomājos, jo nespēju iedomāties, ka tos varētu sajaukt.
, 2013-04-18 20:52, pirms 12 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Kas tad spēlētu?Meija? Jā, krievu īpatsvars kristos, bet ne jau uz LV "mūžīgi perspektīvo" rēķina...
Meijam sezonā ir 13 pt, paskaties lejasgala klubos, ir pietiekoši aptuveni viņa vecuma spēlētāju, kas pelna līdz 10 pt sezonā un staigā no viena KHL kluba uz otru...
, 2013-04-18 20:52, pirms 12 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Es sapratu kā tas bija domāts, bet reāli, cik Krievijā ir Meijas līmeņa vai labāku spēlētāju? Meija tak ir BAČ/VHL līmenis.
Domāju,ka lielākajā daļā KHL komandu,pa trešo maiņu viņš mierīgi varētu kapāt. Varbūt tādā SKA, AK Bars vai Salavatā nē. Protams,te nav domāta šī lokauta sezona.
, 2013-04-18 20:52, pirms 12 gadiem
Ruck&Maul rakstīja: Neiedomājos, jo nespēju iedomāties, ka tos varētu sajaukt.
Tas bija sen, un vairs nav taisnība...
, 2013-04-18 20:52, pirms 12 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Kas tad spēlētu?Meija? Jā, krievu īpatsvars kristos, bet ne jau uz LV "mūžīgi perspektīvo" rēķina...
Vienkarsi tas ir fakts ka praktiski visos krievu klubos ir speletaji, kuri tur nebutu, ja ne krievu pases. Ta ka tavs apgalvojums par Meiju un to pasi ir pilnigs fufelis. Ta var gudri spriedelet par jebkuru klubu, jebkura eiropas liga.
, 2013-04-18 20:53, pirms 12 gadiem
Ja tu cieni Latviju un Latvijas hokeju,tad tev jāpieņem šis piedāvājums!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-04-18 20:54, pirms 12 gadiem
CaptainJack rakstīja: Starpcitu, cik tur nopietni izskatās RD darījums ar to Zviedru aizsargu?
Peļu spiras, manuprāt
Ne mums viņu vajag.
Un ja izdomās parakstīt, tad kādam galvā ir iepriekšminētā konsistence
, 2013-04-18 20:57, pirms 12 gadiem
IllaGhee rakstīja: Vienkarsi tas ir fakts ka praktiski visos krievu klubos ir speletaji, kuri tur nebutu, ja ne krievu pases. Ta ka tavs apgalvojums par Meiju un to pasi ir pilnigs fufelis.
RD spēlētājiem ir izcili zema konkurence, kur ļoti lielu lomu spēlē LV faktors.
Krievu spēlētājiem ir 20 klubi, simtiem spēētāju. Sprukta,Rēdliha, un Dārziņa piemērs parāda what is what in Russia.
, 2013-04-18 20:57, pirms 12 gadiem
skrim rakstīja: Sogad vell negribetu redzet Vitolinu ka galveno pie RD, galu gala vell ir Abols kuram vell ir ko pieradit, paradit uz ko vins ir spejigs.
Ābolam bija visas iespējas jau pussezonu vadot komandu parādīt -uz ko spējīgs-redz Atlants tika playoffos no tik pat sliktas turnīra situācijas,bet Dinamo -nē.Tā kā Haris ir daudz cerīgāka izvēle!
, 2013-04-18 20:57, pirms 12 gadiem
aris no pumpuliem rakstīja: meija nva ne ar ko sliktāks par Yugra, Avto, Nokozņeckas, Amur vai citu tāda līmeņa komandu 3. maiņas uzbrucējiem un būtu viņš Krievijas pilsonis, nebūtu viņam problēmas atrast darbu apakšgala klubā...
Jā, piekrītu, viņš nav ne ar ko diži sliktāks par vidusmēra KHL viduvējību - astes gala komandas 3/4 maiņas spēlētāju. Tomēr šeit gāja runa par to vai Meija ir vai nav tehnisks. Par tehnisku viņu nosaukt var ļoti smagi pārspīlējot.
Tehnisks spēlētājs ir Dārziņš, Indrašis, varbūt Bukarts. Ja skatāmies uz KHL mērogiem, tad par tehnisku grūti nosaukt pat Karsumu, kur nu vēl čekeri Meiju.
, 2013-04-18 21:02, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: Jā, piekrītu, viņš nav ne ar ko diži sliktāks par vidusmēra KHL viduvējību - astes gala komandas 3/4 maiņas spēlētāju. Tomēr šeit gāja runa par to vai Meija ir vai nav tehnisks. Par tehnisku viņu nosaukt var ļoti smagi pārspīlējot.
Tehnisks spēlētājs ir Dārziņš, Indrašis, varbūt Bukarts. Ja skatāmies uz KHL mērogiem, tad par tehnisku grūti nosaukt pat Karsumu, kur nu vēl čekeri Meiju.
Kā redzi, pat NHL komandas nesastāv no tehniskiem spēlētājiem, kas met vārtus un pat tāda Bostona paņem Daugavu, kādam ir jāspēlē, kādam ir klavieres jānes.
Un piemēram OS, tāds meija bija vien no labākajiem aiz Dārziņa un Karsuma...
, 2013-04-18 21:03, pirms 12 gadiem
es domaju ka HAris pienems piedavajumu-jo cik gadus tu sedesi ka otrais--vienmer gribas but pirmajam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-04-18 21:04, pirms 12 gadiem
Tad znaroku ari vajag
, 2013-04-18 21:08, pirms 12 gadiem
Fedorov91 rakstīja: RD spēlētājiem ir izcili zema konkurence, kur ļoti lielu lomu spēlē LV faktors.
Krievu spēlētājiem ir 20 klubi, simtiem spēētāju. Sprukta,Rēdliha, un Dārziņa piemērs parāda what is what in Russia.
Tas nemaina faktu par ljoti daudziem krievu speletajiem, kuri nespeletu KHL ja ne krievu pases. Nenoliegsi tachu ka legionaru limitam ir tik pat liels, ja ne lielaks faktors. Un par konkurenci runajot, NHL ir labi redzams what is what in the World
, 2013-04-18 21:11, pirms 12 gadiem
KNIFSS rakstīja: Vītoliņš un Znaroks,vecie buki kuri izgājuši Tihonova elli.Kuri māk motivēt savus spēlētājus,nepieļauj nevienam sākt zvaigznītes saķert.Nevienam nekādu atlaižu.Ja Harim ļaus piedalīties komes veidošanā un jebkurā momentā varēs iedot ar kāju pa d.''nemotivētajiem''.Tad redzu jēgu viņu šeit aicināt!!!
Kur viņi varēja iziet Tihonova elli
Tihonovs Rīgā strādāja līdz 1977.gadam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-04-18 21:19, pirms 12 gadiem
Neticu savām acīm, tiešām kaut ko labu uzrakstīji par Značoku?
Laikam sapņoju.
Mr.Eksperts rakstīja: da, ja Vītoliņš atnāktu uz ģjinamo, iznākums būtu tas pats, kas ar LV izlasi un Znaroku. Viņu patriektu!!!
Visi sāktu protestēt,un raudāt par slodzēm un attieksmi.
LV ši brīža hokeja krējums grib gozēties saulīte, ne smagi strādāt treniņos
, 2013-04-18 21:21, pirms 12 gadiem
beidzot labs piedāvājums no RD puses

kā ari RD pagajshsezon dabuja šķiet 41 nevis 31 punktu bet tas nav svarīgi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-04-18 21:23, pirms 12 gadiem
Zombijs rakstīja: tik skali es neteiktu, bet galvena trenera karjeru vajadzetu uzskat ar komandu kura rada stabilaku sniegumu un prognozejamaku vadibu, parak riskanti iesakt ar Rigas Dinamo, neveikmes gadijuma visu turpmako karjeru var samaitat
Domāju, ka Dinamo vadība ir viena no demokrātiskākajām KHL, attiecībā uz rezultātu neizpildīšanu, problēma slēpjas Savickī, cilvēkam nav pilns rublis un pieradis bāzties lietās, kurās nav kompetents un izrīkot cilvēkus ar lokanu mugurkaulu
, 2013-04-18 21:23, pirms 12 gadiem
Vissūdīgāk ir Znarokam.
Ja nākošgad iet stipri sliktāk,padomājiet,ko teiks krievu prese
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-04-18 21:30, pirms 12 gadiem
Cerams, ka Harim pietiks prāta atteikties. Būtu žēl, ja perspektīvs treneris jau sākumā noraktu karjeru ar bezcerīgu komandu.
Tas atstās neveiksminieka zīmogu uz visiem laikiem- kā šobrīd Rautakālim.
, 2013-04-18 21:30, pirms 12 gadiem
Man patiik visie shie jefinji, kas to tik kladzina, kaa vinjam nepatiik RD, RD stulba valde, jo redz nevarot nopirkt labus speeleetaajus. Kapeec tad juus visi intereseejaties par to Dinamo un izkaarnaties komentaaru sadaljaa pie katra raksta par RD? Ejat skatiities, piemeeram, futbolu, kur 22 vovkas skraida pakalj bumbai un lamaajas viens uz otru. Vai arii uz VEF, kur muusu braalji neegjeri speelee pret krieviem, leishiem un citiem neegjeriem!
Visskumjaakais ir tas, ka tik daudz cilveeku Latvijaa ir ar uzmaniibas truukumu un mazveertiibaskompleksiem, ka vieniigaa iespeeja kljuut pamaniitam ir kakaat neargumenteetu h*%nju sporta portaalaa.
B e e r n u d a a r z s!

Ja par teemu, tad Viitolinsh buutu labs variants, bet zheel Jeepi!
, 2013-04-18 21:39, pirms 12 gadiem
CaptainJack rakstīja: Smieklīgi jau dažreiz izskatās, kā Savickis tēlo lielo RD vadoni, kamēr patiesībā visa finansēšana un paša Savicka loma ''Itera'' tiek izlemta Maskavā, apniks Makarovam Savickis, atlaidīs. Nekādu problēmu.
Ko Tu ar to gribēji teikt?
Uzņēmuma (RD) vadītājam vajadzētu iet uz intervijām ar nokārtu galvu un sūdzēties par faktiskajiem īpašniekiem? Jeb vienkārši gribējās papļūtīt? Pasaulē ir miljoniem uzņēmumu, kur direktors nav īpašnieks.
, 2013-04-18 21:45, pirms 12 gadiem
Uzzinot sho zinju man ir tikai viens secinajums - Puche ir ljoti labs zurnalists, jo vinsh bija pirmais kurs izteica shadu varbutibu, ka Vitolinsh iespejams bus Dinamo galvenais!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-04-18 21:51, pirms 12 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Uzzinot sho zinju man ir tikai viens secinajums - Puche ir ljoti labs zurnalists, jo vinsh bija pirmais kurs izteica shadu varbutibu, ka Vitolinsh iespejams bus Dinamo galvenais!
Tāpat viņš, teica, ka Ābols būs galvenais, un arēnu nopirks Gazprom. Tā kā, nevienmēr viss ir zelts, kas spīd (dažreiz)
, 2013-04-18 21:53, pirms 12 gadiem
Mr.Eksperts rakstīja: Vītoliņš grib cīnīties par Gagārinu, ne Pabiru kausu
Nedomāju, ka viņš līdīs pie šiem lūzeriem
kā motivācija varētu būt labs atalgojums, bet diez vai Dinamo varēs pat to sniegt ar savu dranķīgo kopējo budžetu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-04-18 22:02, pirms 12 gadiem
CaptainJack rakstīja: Viņam derētu mazāk virināt muti.
Komunicēt viņš nemāk, bet ko darīt ja žurnālisti pakaļ skraida!
Vispār kāda starpība, runā viņš vai klusē, tiem kam gribās @irst, viņi tāpat izdomās iemeslu lai noniecinātu jebkuru cilvēku Latvijā kurš kaut ko dara.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-04-18 22:07, pirms 12 gadiem
Nu jau pavisam izsmēja autors RD.Mēs izcīnījām 51punktu!
, 2013-04-18 22:12, pirms 12 gadiem
Ralfinolv rakstīja: Tāpat viņš, teica, ka Ābols būs galvenais, un arēnu nopirks Gazprom. Tā kā, nevienmēr viss ir zelts, kas spīd (dažreiz)
Bet ar sho zinju vinsh bus trapijis!
Neviens cits shadu paversienu nespetu iedomaties!
, 2013-04-18 22:15, pirms 12 gadiem
Homo cilvekus rakstīja: Ja Vītoliņš pieņems piedāvājumu, tad varēs redzēt, vai Oļegam tāds Haris ir bijis vajadzīgs, vai arī bez viņa nevar iztikt.

Pie reizes Vītoliņš parādīs ko ir samācijies esot aiz Oļega muguras.
Musejiem jau nekas nekad nav labi! buus zaudejuma serija un izsvilps visi musu jaukie fani un dirigjenti!! Labak lai paliek kur ir pagaidam !!
, 2013-04-18 22:15, pirms 12 gadiem
CaptainJack rakstīja: Savickis dara, bet vai viņam tas sanāk - tas ir cits jautājums.
Naudu viņš ir atradis, klubu izveidojis, laikam jau veiksmīgi vada akciju sabiedrību Dinamo Rīga.
Neviens jau šāda līmeņa cilvēks nav nekāds eņģelis, miera mikas lielu naudu nepelna un nespēj viņu arī piesaistīt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-04-18 22:54, pirms 12 gadiem
Hari tu esi te vajadzīgs ,nav ko tur domāt ...!!!!!!!

Bildi jau nu vel labāku nevareeji ielikt ???
, 2013-04-18 23:14, pirms 12 gadiem
Agris 77 rakstīja: Naudu viņš ir atradis, klubu izveidojis, laikam jau veiksmīgi vada akciju sabiedrību Dinamo Rīga.
Neviens jau šāda līmeņa cilvēks nav nekāds eņģelis, miera mikas lielu naudu nepelna un nespēj viņu arī piesaistīt.
Kādu naudu viņš ir atradis
Painteresējies precīzāk,kāda nauda ir RD.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-04-18 23:33, pirms 12 gadiem
Es gan gribētu lai Znaroks ar Vītoliņu abi būtu Dinamo Rīgā. Viņi abi ir labākajs tandems visā līgā, viņi abi ir savējie (jā, arī Znaroks ir no Latvijas, arī viņš ir Latvijas hokeja pārstāvis). Un ja ir iespēja iegūt viņus abus, tad to arī jādara, nevis ņemt tikai Vītoliņu tāpēc, ka viņš ir latvietis un Znaroks ir krievs.

Bet Ābols var iet uz Izlasi, jūtu, ka no viņa tur būtu daudz vairāk jēgas nekā no Nolana.
, 2013-04-18 23:51, pirms 12 gadiem
skrim rakstīja: Sogad vell negribetu redzet Vitolinu ka galveno pie RD, galu gala vell ir Abols kuram vell ir ko pieradit, paradit uz ko vins ir spejigs.
vins jau paradija, zaudeja 9 speles pec kartas un neiekluva playof.........
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-04-19 01:23, pirms 12 gadiem
Neizinu,kads ir Haris bez znaroka. Nemaku teikt,jo jau sen vini strada kopa un tur labs tandems izveidojies no 90 gadu vidus
, 2013-04-19 02:07, pirms 12 gadiem
Ha-ha rakstīja: vins jau paradija, zaudeja 9 speles pec kartas un neiekluva playof.........
Vins parnema komandu ka ta pie jebkada trenera nespetu tikt play off, pat pie Znaroka
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-04-19 09:18, pirms 12 gadiem
Bez Jūļa tpakaļ nekas labs nebūs!
, 2013-04-19 09:49, pirms 12 gadiem
kaut kā lēni pielec. To vajadzēja darīt uzreiz pēc jūliusa aiziešanas, bet labi, ka vismaz pieleca..... domāju, ka tagad viņam ne tikai no Rīgas nāk piedāvājumi....
, 2013-04-19 09:59, pirms 12 gadiem
Brīdis jau ir īstais, lai sāktu galvenā trenera karjeru, ja nemaldos, tad Zanorks jau pēc otrās sezonas teica, ka Vītoliņš grib un kaut kad kļūs par galveno. Brīdis, lai to darītu būtu tikai loģisks
, 2013-04-19 12:01, pirms 12 gadiem
Nedomāju ka tas notiks šogad un Haris nāks uz RD bet pēc gada gan viņa ceļi ar Oļegu varētu šķirties. Tad jau gan būs kopā pavadīts pavisam pieklājīgs laiks un var iestāties rutīna vienmēr esot otram.
, 2013-04-19 12:27, pirms 12 gadiem
Harijs ir mūsu hokeja leģenda!
, 2013-04-19 13:10, pirms 12 gadiem
Cik ilgi viņš būs asistents?
Labs piedāvājums kapēc gan nepieņemt,bet ja Maskavas Dinamo negribes duetu izjaukt,viņi parupēsies lai paliek Maskavā.
, 2013-04-19 13:28, pirms 12 gadiem
100% noraustīsies un znaroku nepametīs
, 2013-04-19 20:55, pirms 12 gadiem
Es nevaru beigt briinities par tiem Dinamo vadiibas auniem.. Viniem buutu japriecajas, ja Abols piekristu buut par galveno, tas buutu lielaks ieguvums, nekaa pikjot un mekleet kaadu jaunu...
, 2013-04-23 20:44, pirms 12 gadiem
Nebus Rigas Dinamo :-(