Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" viesosies pie Vilsona un "Traktor"

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

"Dinamo" viesosies pie Vilsona un "Traktor"
Kails Vilsons
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Kontinentālās hokeja līgas klubs Rīgas "Dinamo" šodien pulksten 16:00 viesos tiksies ar Gagarina kausa 2013. gada finālisti un Cerības kausa pusfinālisti nākamajā sezonā Čeļabinskas "Traktor", kas, gūstot tikai trīs vārtus, piedzīvojusi trīs zaudējumus pēc kārtas. Sāncenšu rindās spēlē kanādiešu centra uzbrucējs Kails Vilsons, kurš pērn bija Rīgas vienības līderis uzbrukumā. Tiešraide kanālā "Viasat Sport Baltic".

Kontinentālās hokeja līgas klubs Rīgas "Dinamo" pirmajā izbraukuma spēlē šosezon guva trīs vārtus 16 minūšu laikā un ar 3:2 pārspēja Ņižņekamskas "Neftekhimik", bet pirmdien sekoja zaudējums pagarinājumā pret Toljati "Lada" - 2:3. Punktu pret savu bijušo komandu nodrošināja rīdzinieku kapteinis Georgijs Pujacs - veiksmīgs bija viņa plaukstas metiens trīs minūtes pirms pamatlaika noslēguma. Tikmēr rezultātu devītajā minūtē atklāja Marcels Hosa, gūstot "Dinamo" pirmos vārtus pirmajā trešdaļā piecu maču laikā.

32 gadus vecais slovāku uzbrucējs izcēlās arī pret "Neftekhimik", tādējādi dalot komandas labākā snaipera godu ar Robertu Bukartu, kurš laukumā nav devies kopš 10. septembra. Rezultatīvākie ar četriem punktiem ir Pjotrs Ščastļivijs (1+3) un Miks Indrašis (četras piespēles), tiesa, pēdējais šodienas mačā nepiedalīsies kājas savainojuma dēļ. "Dinamo" komanda paziņojusi, ka viņa vietu maiņā ar Dārziņu un Videlu ieņems Mārtiņš Cipulis, bet vārtos šodien stāsies Jakubs Sedlāčeks.

Tāpat kā Rīgas "Dinamo", arī Čeļabinskas "Traktor" guvusi 12 vārtus, taču ielaisti 20, kas ir trešais sliktākais rādītājs līgā aiz Jekaterinburgas "Avtomobilist" un Zagrebas "Medveščak". Pirmdien bija četru vārtu deficīts pēc pirmās trešdaļas un 2:6 pret neapturamo Sanktpēterburgas SKA, piedzīvojot trešo neveiksmi pēc kārtas (izbraukumā 0:2 pret Maskavas CSKA un mājās 1:2 pret Helsinku "Jokerit").

Ar sešās spēlēs sakrātajiem pieciem punktiem Čeļabinskas "Traktor", kas pagājušajā gadā Cerības kausa pusfinālā zaudēja uzvarētājai Omskas "Avangard", bet 2013. gadā Gagarina kausa finālā sešos mačos atzina Maskavas "Dynamo" pārākumu, ieņem 11. vietu Austrumu konferencē.

Rezultatīvākie ar diviem vārtiem un vienu piespēli ir uzbrucējs Andrejs Kosticins un 21 gadu vecais aizsargs Ņikita Hlistovs, kurš pagājušajā sezonā 33 mačos izcēlās ar tikai divām piespēlēm un kuram ir divvirzienu kontrakts ar jauniešu komandu. Trīs punkti ir arī Andrejam Popovam, Antonam Gļinkinam un 38 gadus vecajam amerikāņu aizsargam Deronam Kvintam.

Četriem Čeļabinskas "Traktor" spēlētājiem ir negatīvs lietderības koeficients -5: Kosticinam, Gļinkinam, aizsargam Oļegam Piganovičam, kurš pēdējo trīs sezonu laikā pārstāvējis Habarovskas "Amur", Maskavas "Spartak", Omskas "Avangard", atkal Habarovskas "Amur" un Doņeckas "Donbass", kā arī kanādietim Kailam Vilsonam, kurš sešu maču laikā izcēlies ar divām rezultatīvām piespēlēm.

Parakstījis līgumu ar Doņeckas "Donbass", pēcāk viņš bija spiests meklēt jaunu komandu, ar Čeļabinskas "Traktor" vienojoties līdz 2016. gadam. Pagājušajā sezonā Vilsons pārstāvēja Rīgas "Dinamo", 49 spēlēs izceļoties ar 44 punktiem. Tiesa, veiksmīgajai sezonai strīpu pārvilka muguras savainojums, kas liedza piedalīties izslēgšanas mačos.

Tikmēr savainojuma dēļ vēl vismaz divas nedēļas trenēties nevarēs viens no Čeļabinskas "Traktor" līderiem un panākumu stūrakmeņiem - kanādiešu vārtsargs Maikls Gārnets. Kluba padomes priekšsēdētājs neveiksmēs vaino tieši viņa prombūtni, sakot, ka ""Traktor" bez Gārneta ir kā Magņitogorskas "Metallurg" bez Sergeja Mozjakina vai Sanktpēterburgas SKA bez Iļjas Kovaļčuka".

Vladislavs Fokins sešos mačos ielaidis 17 vārtus un atvairījis tikai 89,3% sāncenšu metienu, bet alternatīva ir 20 gadus vecais Vasīlijs Demčenko, kurš Kontinentālās hokeja līgas regulārā čempionāta ietvaros nav sācis nevienu spēli.

Rīgas "Dinamo" un Čeļabinskas "Traktor" cīņas sākums pulksten 16:00, tiešraide kanālā "Viasat Sport Baltic".

  +5 [+] [-]

, 2014-09-17 09:17, pirms 10 gadiem
Kurbads viesos pie Mogo!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-09-17 09:32, pirms 10 gadiem
Ir janem tie 3 punkti cik var kast tie pastariem.

  +2 [+] [-]

, 2014-09-17 09:41, pirms 10 gadiem
Ladu neizdemolēja vai izdemolēs Traktoru?

Es prognozēju tā, ja Ābols turpinās raustīt savus v/sargus tad tur nekas nebūs!

Arī uzbrucēju virknējumi katru spēli ir jauni un tas arī diez vai palīdz pašiem spēlētājiem - potenciālajiem līderiem ir grūti atrast savu spēli ja katru maču Tu esi citā maiņā un ar citiem parteriem salikts!!

  +1 [+] [-]

, 2014-09-17 09:49, pirms 10 gadiem
nu ja jau viesoties tad jau namatēvam bez dāvanām nevar
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-09-17 10:05, pirms 10 gadiem
Protams, ka maigās varas naivie upuri Latvijā nenojauš, ka aiz traktoru rūpnīcas vārda Čeļabinskā vienmēr ir ražoti galvenokārt tanki - aiz miermīlīgajiem tērauda rumakiem maskēti uzbrukuma ieroči.

  +2 [+] [-]

, 2014-09-17 10:05, pirms 10 gadiem
Man jocīgi šķiet šīs Ulmaņa un Savicka muldēšanas par to, ka finansējums būs, lai gan KHL direktors un Medvedevs skaidri un gaiši pasaka, ka klubiem ir dota nauda līdz šim, lai atspertos, bet nu tam ir pienācis gals - tiem jāspēj finansējumu rast savādākā veidā, jo krievu kompānijas naudu vairs nevar atļauties dot. Respektīvi ir skaidrs, ka šobrīd naudu no krievijas Dinamo nesaņems pavisam noteikti, lai ko Savickis arī neteiktu. Visticamākais scenārijs šķiet, ka Ulmanis, Kalvītis un Savickis velk laiku līdz vēlēšanām, solot, ka viss tiks nokārtots. Bet man rodas jautājums - vai tiešām viņi paši tam tic, ka Vienoti Latvijai ir iespējas aizķerties virs 5 % vēlēšanās? Jo pašreiz viss liecina tieši par to, ka Vienoti Latvijai nav ne mazāko iespēju tikt ievēlētiem. Varbūt šobrīd tas ir vienīgais salmiņš uz ko Dinamo vīri vēl cer..Bet, vai tam ir pamats ? manuprāt, vispār nekāds..

  +1 [+] [-]

, 2014-09-17 10:09, pirms 10 gadiem
4emsis rakstīja: Ir janem tie 3 punkti cik var kast tie pastariem.
Kopš kura laika Traktor ir pastarīši? Skat ka pats jūsu ģinama nepaliek aiz svītras
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2014-09-17 10:33, pirms 10 gadiem
sporta vecmeistars rakstīja: Man jocīgi šķiet šīs Ulmaņa un Savicka muldēšanas par to, ka finansējums būs, lai gan KHL direktors un Medvedevs skaidri un gaiši pasaka, ka klubiem ir dota nauda līdz šim, lai atspertos, bet nu tam ir pienācis gals - tiem jāspēj finansējumu rast savādākā veidā, jo krievu kompānijas naudu vairs nevar atļauties dot. Respektīvi ir skaidrs, ka šobrīd naudu no krievijas Dinamo nesaņems pavisam noteikti, lai ko Savickis arī neteiktu. Visticamākais scenārijs šķiet, ka Ulmanis, Kalvītis un Savickis velk laiku līdz vēlēšanām, solot, ka viss tiks nokārtots. Bet man rodas jautājums - vai tiešām viņi paši tam tic, ka Vienoti Latvijai ir iespējas aizķerties virs 5 % vēlēšanās? Jo pašreiz viss liecina tieši par to, ka Vienoti Latvijai nav ne mazāko iespēju tikt ievēlētiem. Varbūt šobrīd tas ir vienīgais salmiņš uz ko Dinamo vīri vēl cer..Bet, vai tam ir pamats ? manuprāt, vispār nekāds..
Kaut kāds funktiers viņiem ir.Smieklīgākais,ka ejot pretrunā ar visiem apgalvojumiem par maigās varas aparātu un kremļa taustekļiem,pat pēc tā kad it kā kremlis ir teicis nē Dinamo,kluba vadība cenšas saglābt klubu. Kam viņiem tas vajadzīgs,ja Kremlim tas projekts vairs nav vajadzīgs ? Un iespējams vispār nebija vajadzīgs. Kaut kas neiet kopā.
Varbūt tas klubs ir (varētu būt), kāda cita instruments,balsu uzpirkšanai ?

Diez vai Kremlis atteiktos no tik efektīvā maigās varas aparāta,ja tas tāds būtu. Un ne jau 10 mil Eiro krieviem būtu nepaceļama summa
Izskatās ka sazvērestību mednieki atkal aizšāvuši garām

  -1 [+] [-]

, 2014-09-17 10:34, pirms 10 gadiem
Sāniņš rakstīja: Kopš kura laika Traktor ir pastarīši? Skat ka pats jūsu ģinama nepaliek aiz svītras
Kas tad vinji ir? Pagājušo sezon Traktors cīnījās par par Medveģeva kundzes vārdā nosaukto kausu - Naģeždas kausu!

  -2 [+] [-]

, 2014-09-17 10:38, pirms 10 gadiem
AlusBurts rakstīja: nu un? kaut vai kaujinieku inkubators Marsa okupacijai,man tas netrauces intereseties par Dinamo un KHL
Tas aptuveni kā Rubenis tajā studijā teica. Pēc tā kā viņš ir uzzinājis,ka Ķīnā ir darba(koncentrācijas) nometnes,viņš vairs nespēja būt vienaldzīgs.
Nez viņam ir kāds stāstījis par Guantanamo Cietumu ?
Varbūt viņam nav pastāstījuši. Nez vai viņa reakcija būs tāda paša ?
Vai ir tie,kuriem tomēr var ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-09-17 10:44, pirms 10 gadiem
Viasat ta Viasat kampēji
bet kam TV6 vajadzīgs spēles ieraksts 23:40 ?

  +3 [+] [-]

, 2014-09-17 10:46, pirms 10 gadiem
svomalraH rakstīja: Kaut kāds funktiers viņiem ir.Smieklīgākais,ka ejot pretrunā ar visiem apgalvojumiem par maigās varas aparātu un kremļa taustekļiem,pat pēc tā kad it kā kremlis ir teicis nē Dinamo,kluba vadība cenšas saglābt klubu. Kam viņiem tas vajadzīgs,ja Kremlim tas projekts vairs nav vajadzīgs ? Un iespējams vispār nebija vajadzīgs. Kaut kas neiet kopā.
Varbūt tas klubs ir (varētu būt), kāda cita instruments,balsu uzpirkšanai ?

Diez vai Kremlis atteiktos no tik efektīvā maigās varas aparāta,ja tas tāds būtu. Un ne jau 10 mil Eiro krieviem būtu nepaceļama summa
Izskatās ka sazvērestību mednieki atkal aizšāvuši garām
Domāju, ka šoreiz viss ir tik vienkārši, cik arī izskatās, proti - sankcijas ir smagi piegriezušas vieglas finanšu plūsmas krievzemē un tas arī ir iemesls.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-09-17 10:51, pirms 10 gadiem
Šitos būs grūti sabradāt. Traktor ir kā ievainots zvērs!

  +1 [+] [-]

, 2014-09-17 10:52, pirms 10 gadiem
sporta vecmeistars rakstīja: Domāju, ka šoreiz viss ir tik vienkārši, cik arī izskatās, proti - sankcijas ir smagi piegriezušas vieglas finanšu plūsmas krievzemē un tas arī ir iemesls.
Noteikti,ka tā tas arī varētu būt.Bet ne jau 10 mil eiro ir nepaceļama summa (kremlim).Izskatās,ka projekts nav tā vērts un visas karsto galvu bažas ir nekas vairāk kā histērija.Neefektīvs tās maigās varas aparāts
Bet mest katru gadu LV hokejam 10 milj Eiro tiem nav ne mazākās vēlmes. Tāpēc arī saka,gribat spēlējat,maksājot par sevi paši,negribat,lasieties d.... Slovāki par sevi maksā paši.

  -2 [+] [-]

, 2014-09-17 10:54, pirms 10 gadiem
Varbūt es tiešām esmu maldijies un nenovērtējis hokeja lielo spēku mūsu valstī.
Latvijā darbojas 5300 uzņēmumi kuru pamatkapitālā ir krievu nauda.
Mūsu informatīvajā telpā darbojas vismaz pieci krievu progandas tv kanāli, tiek retranslētas radiostacijas un vēl mūsu tv kanāli rāda krievzemes filmas, šovus un citus raidijumus, kas kā minimums aizņem 60 000 stundas raidlaika. Viņi šeit strādā, raida un nekāda satraukuma, pofig, bet kāds cepienes ir par RD.
5300 uzņemumi< 1 RD
60 000h raidlaika< RD 150 h gadā

Izejot no tā visa, mēs mierīgi varētu pieprasīt no valdības kādus 50 miljonus, par šo naudu var izveidot kolosālu nacionālo čempionātu. Zinot kādas ir bijušas diskusijas, kādi izskan viedokļi, droši to varētu noformēt kā ieguldijumu valsts drošībā. Tādā veidā tiktu izpildīta NATO prasība un arī hokejs būtu ļoti labs.

     [+] [-]

, 2014-09-17 10:57, pirms 10 gadiem
sporta vecmeistars rakstīja: Domāju, ka šoreiz viss ir tik vienkārši, cik arī izskatās, proti - sankcijas ir smagi piegriezušas vieglas finanšu plūsmas krievzemē un tas arī ir iemesls.
Jā un iespējams ka pašos pirmsākumos jau bija noruna un skaidra apziņa.
Sava veida maigās varas instruments tas varētu būt,bet nekāds diži efektīvais. Bija noruna un vīzijas par biznesa/politisko veidojumu.
Tika noteikts laiks,cik ilgi tiks dota tā $ iešpice. Laiks pagājis,projekts abās frontēs izgāzies. Ivaškas atmet ar roku visam un miers.
Kā arī sportiskā ziņā tas RD klubs nav nekas ievērības cienīgs uz līgas fona.

  +4 [+] [-]

, 2014-09-17 11:31, pirms 10 gadiem
interesanti.. šogad neesmu noskatījies nevienu spēli. Pat īsti nezinu, vai RD kaut ko uzvarējuši vai ne.

Un dzīvē nekas nemainījās. RD attiecīgi bija vienkārši laika tēriņš. Turklāt jau palikuši garlaicīgi.

  +1 [+] [-]

, 2014-09-17 11:35, pirms 10 gadiem
svomalraH rakstīja: Kaut kāds funktiers viņiem ir.Smieklīgākais,ka ejot pretrunā ar visiem apgalvojumiem par maigās varas aparātu un kremļa taustekļiem,pat pēc tā kad it kā kremlis ir teicis nē Dinamo,kluba vadība cenšas saglābt klubu. Kam viņiem tas vajadzīgs,ja Kremlim tas projekts vairs nav vajadzīgs ? Un iespējams vispār nebija vajadzīgs. Kaut kas neiet kopā.
Varbūt tas klubs ir (varētu būt), kāda cita instruments,balsu uzpirkšanai ?

Diez vai Kremlis atteiktos no tik efektīvā maigās varas aparāta,ja tas tāds būtu. Un ne jau 10 mil Eiro krieviem būtu nepaceļama summa
Izskatās ka sazvērestību mednieki atkal aizšāvuši garām
Ir viedoklis, ka Krievijas onkuļiem ne visai patīk tas pulciņš, kas barojas no šī projekta šeit pat Latvijā. Tur aizejot diezgan smuks cipars un tāpēc onkuļi paņēmuši pauzi.
Hvz, cik tur taisnības, bet tā daži stāsta.

     [+] [-]

, 2014-09-17 11:44, pirms 10 gadiem
Uzmanīgāk palasot to, ko teica Medvedjevs, var secināt, ka nevis krievu kompānijas vairs nesponsorēs komandas, bet to vairs nedarīs KHL. KHL atsevišķās sezonās sponsorēja Spartaku, Amūru, Automobilistu, Ladu un CSKA un varbūt vēl kādu, ļaujot pabeigt iesāktās sezonas. Tātad nav izslēgts, ka krievi uzsponsorēs DR arī šajā sezonā. KHL jau DR nekad nav sponsorējis, tā ka nekas jau nav mainījies.

  -1 [+] [-]

, 2014-09-17 11:48, pirms 10 gadiem
Nav jau viss tik vienkārši. Lai būtu kolosāls nac čempis, kaut kur jādabū kolosālus spēlētājus kādām 8 komandām.
Agris 77 rakstīja: Varbūt es tiešām esmu maldijies un nenovērtējis hokeja lielo spēku mūsu valstī.
Latvijā darbojas 5300 uzņēmumi kuru pamatkapitālā ir krievu nauda.
Mūsu informatīvajā telpā darbojas vismaz pieci krievu progandas tv kanāli, tiek retranslētas radiostacijas un vēl mūsu tv kanāli rāda krievzemes filmas, šovus un citus raidijumus, kas kā minimums aizņem 60 000 stundas raidlaika. Viņi šeit strādā, raida un nekāda satraukuma, pofig, bet kāds cepienes ir par RD.
5300 uzņemumi< 1 RD
60 000h raidlaika< RD 150 h gadā

Izejot no tā visa, mēs mierīgi varētu pieprasīt no valdības kādus 50 miljonus, par šo naudu var izveidot kolosālu nacionālo čempionātu. Zinot kādas ir bijušas diskusijas, kādi izskan viedokļi, droši to varētu noformēt kā ieguldijumu valsts drošībā. Tādā veidā tiktu izpildīta NATO prasība un arī hokejs būtu ļoti labs.

     [+] [-]

, 2014-09-17 12:04, pirms 10 gadiem
sporta vecmeistars rakstīja: Visticamākais scenārijs šķiet, ka Ulmanis, Kalvītis un Savickis velk laiku līdz vēlēšanām, solot, ka viss tiks nokārtots. Bet man rodas jautājums - vai tiešām viņi paši tam tic, ka Vienoti Latvijai ir iespējas aizķerties virs 5 % vēlēšanās? Jo pašreiz viss liecina tieši par to, ka Vienoti Latvijai nav ne mazāko iespēju tikt ievēlētiem.
Domāju, ka viņi nav tik stulbi, lai to nesaprastu. Āķis slēpjas tajā, ka partija dabon valsts finansējumu, ja atbalsts tai ir virs 2%. Par katru vēlētāju partijai ieskaita kaut kādu summiņu (īsti gan nezinu, cik lielu)!

  -1 [+] [-]

, 2014-09-17 12:12, pirms 10 gadiem
Agris 77 rakstīja: Varbūt es tiešām esmu maldijies un nenovērtējis hokeja lielo spēku mūsu valstī.
Latvijā darbojas 5300 uzņēmumi kuru pamatkapitālā ir krievu nauda.
Mūsu informatīvajā telpā darbojas vismaz pieci krievu progandas tv kanāli, tiek retranslētas radiostacijas un vēl mūsu tv kanāli rāda krievzemes filmas, šovus un citus raidijumus, kas kā minimums aizņem 60 000 stundas raidlaika. Viņi šeit strādā, raida un nekāda satraukuma, pofig, bet kāds cepienes ir par RD.
Tak tas nav interesanti. Vieglāk ir atrast vienu upuri un ķērkāt.

Tas bija pirms dažiem gadiem. Ieslēdzu ap septiņiem vakarā TV un no pirmajiem pieciem kanāliem Latvijā četros raida krieviski. Filmas, seriālus, raidījumus. Vienīgi LTV1 bija kas latviski.
Lūk, par to ir jābrēc.

     [+] [-]

, 2014-09-17 12:25, pirms 10 gadiem
120 kg varcargs rakstīja: Tak tas nav interesanti. Vieglāk ir atrast vienu upuri un ķērkāt.

Tas bija pirms dažiem gadiem. Ieslēdzu ap septiņiem vakarā TV un no pirmajiem pieciem kanāliem Latvijā četros raida krieviski. Filmas, seriālus, raidījumus. Vienīgi LTV1 bija kas latviski.
Lūk, par to ir jābrēc.
Jā Tev taisnība, tā bija.
Tagad (vakar rādīja ziņās) atbrauc viens diplomāts no Krievijas un mēģina vietējiem krieviem iestāstīt kā te viņus apspiež.
Šovinisms un naida kurināšana. Nezinu nevienu krievu (izņemot Ždanoku, Girsu, Lindermanu) kurš būtu apspiests.

     [+] [-]

, 2014-09-17 12:31, pirms 10 gadiem
cesko rakstīja: Nav jau viss tik vienkārši. Lai būtu kolosāls nac čempis, kaut kur jādabū kolosālus spēlētājus kādām 8 komandām.
Nopirksim. Es tā arī apmēram rēķināju, 50 miljoni būtu pietiekoši 10 komandām un mums labākais čempis eiropā.

  +2 [+] [-]

, 2014-09-17 12:32, pirms 10 gadiem
zzk rakstīja: Ir viedoklis, ka Krievijas onkuļiem ne visai patīk tas pulciņš, kas barojas no šī projekta šeit pat Latvijā. Tur aizejot diezgan smuks cipars un tāpēc onkuļi paņēmuši pauzi.
Hvz, cik tur taisnības, bet tā daži stāsta.
Par to ka daļa naudas tiek vnk ierauta nāsīs čukstus runaja jau pirmajās sezonās, bet kam gan tai eiforijā tas interesēja.

  +2 [+] [-]

, 2014-09-17 12:36, pirms 10 gadiem
svomalraH rakstīja: Kaut kāds funktiers viņiem ir.Smieklīgākais,ka ejot pretrunā ar visiem apgalvojumiem par maigās varas aparātu un kremļa taustekļiem,pat pēc tā kad it kā kremlis ir teicis nē Dinamo,kluba vadība cenšas saglābt klubu. Kam viņiem tas vajadzīgs,ja Kremlim tas projekts vairs nav vajadzīgs ? Un iespējams vispār nebija vajadzīgs. Kaut kas neiet kopā.
Varbūt tas klubs ir (varētu būt), kāda cita instruments,balsu uzpirkšanai ?

Diez vai Kremlis atteiktos no tik efektīvā maigās varas aparāta,ja tas tāds būtu. Un ne jau 10 mil Eiro krieviem būtu nepaceļama summa
Izskatās ka sazvērestību mednieki atkal aizšāvuši garām
Efektivitāti neizmērīsi tas viens. Nesen tie viens kadrs uzrakstīja apmēram tā "Labi ka krievi dod naudu, lai mūsu puikas varētu zipāt augstā līmenī".
Nu tā loģiski domājot - vai tiešām krievi dos naudu tikai mūsu puiku iepriecināšanai? Skaidrs ka kaut kas tam visam apakšā ir.
Un vēl - par to ka vislaik nebaros arī runāja jau pirmajās sezonās.

  +1 [+] [-]

, 2014-09-17 12:41, pirms 10 gadiem
Un neaizmirstam ka nedēļais centrālais mačs norisināsies šovakar 19:00 Inbox ledus hallē!

  +1 [+] [-]

, 2014-09-17 12:47, pirms 10 gadiem
120 kg varcargs rakstīja: Tak tas nav interesanti. Vieglāk ir atrast vienu upuri un ķērkāt.

Tas bija pirms dažiem gadiem. Ieslēdzu ap septiņiem vakarā TV un no pirmajiem pieciem kanāliem Latvijā četros raida krieviski. Filmas, seriālus, raidījumus. Vienīgi LTV1 bija kas latviski.
Lūk, par to ir jābrēc.
Pateicoties tam ka mūsu kanāli pārbāzti ar raidijumiem krieviski, daļa jaunatnes kas nesaprot valodu, vispār neskatās tv. Zinu daudzus kuriem nav televizora un nemaz netaisās pirkt.

  +4 [+] [-]

, 2014-09-17 12:55, pirms 10 gadiem
es domāju ka rezutāts būs kāds no šiem, 4:1, 4:2, 4:3, 3:0, 3:1, 3:2, 3:4, 1:2, 2:3, 2:4, 3:4, 3:5, 2:5, 1:5, 1:5, 1:6, 2:6, 3:6, 0:1, 1:0, 4:0, 0:4 vai 0:3.

  +1 [+] [-]

, 2014-09-17 13:03, pirms 10 gadiem
elninjo2 rakstīja: Jā Tev taisnība, tā bija.
Tagad (vakar rādīja ziņās) atbrauc viens diplomāts no Krievijas un mēģina vietējiem krieviem iestāstīt kā te viņus apspiež.
Šovinisms un naida kurināšana. Nezinu nevienu krievu (izņemot Ždanoku, Girsu, Lindermanu) kurš būtu apspiests.
Tuvojas vēlēšanas. Viss elektorāts sadalās nosacītos lauciņos, daudz maz stabilā vidē var diez gan precīzi izrēķināt cik ir kreisie, labējie, fašisti, komunisti u.t.t. Politiķi spēlē šajos lauciņos, zvejo tur balsis. Apmēram pirms 12-13 gadiem, Žirinovskis pēkšņi sāka aizstāvēt gejus, lesbietes, cietumniekus, viņam kaut kas esot sastāstijis ka tur varot savākt līdz 20% balsu. Mēnesi paņemās un tad atmeta to ideju, runāja ka kremlī esot šim devuši mājienu, ja viņš tā turpināšot, nākošajās vēlēšanās vara viņu iznīcināšot.

  +1 [+] [-]

, 2014-09-17 13:10, pirms 10 gadiem
RD jau nav nekādi kleptomāni ciemos ejot - tāpēc domāju, ka rezultāts būs 0 punkti

phKRIIII rakstīja: es domāju ka rezutāts būs kāds no šiem, 4:1, 4:2, 4:3, 3:0, 3:1, 3:2, 3:4, 1:2, 2:3, 2:4, 3:4, 3:5, 2:5, 1:5, 1:5, 1:6, 2:6, 3:6, 0:1, 1:0, 4:0, 0:4 vai 0:3.

     [+] [-]

, 2014-09-17 14:18, pirms 10 gadiem
Agris 77 rakstīja: Pateicoties tam ka mūsu kanāli pārbāzti ar raidijumiem krieviski, daļa jaunatnes kas nesaprot valodu, vispār neskatās tv. Zinu daudzus kuriem nav televizora un nemaz netaisās pirkt.
Par šo es nebiju iedomājies. Bet, jā, tas tā varētu būt.
Turpretim, cik man ir bijusi saskare ar krievvalodīgo jaunatni Rīgā, daudzi gana labi runā latviski un nereti pieklājīgi zina arī ENG. Pat ja gadījies automātiski atbildēt krieviski, viņi turpina latviski.
Es, protams, nerunāju par Uzvaras pieminekļa apsēstajiem, tādus personiski nepazīstu.

Es domāju, ka raidījumiem/seriāliem vienkārši ir labi reitingi. Citādi komercTV diez vai tos raidītu, un uz to nepavilktos arī LTV7. Un labus reitingus nevar dabūt ar etnisko krievu auditoriju vien. Tātad, ir laba tiesa latviešu, kas tos skatās. Tas tā, vienkāršoti spriežot, no nespeciālista acupunkta

Un, kā redzams šeit, arī tie, kas aizgūtnēm ķērc par Putlerģinamku, gana labi pārzina Krievijas popkultūru. Interesanti, kāpēc tā?

  -1 [+] [-]

, 2014-09-17 14:25, pirms 10 gadiem
iemetat linku ludzu esmu arpus lv.paldie
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-09-17 15:06, pirms 10 gadiem
a kur var redzet iznemot VSB ?

     [+] [-]

, 2014-09-17 15:18, pirms 10 gadiem
linku ludzu

     [+] [-]

, 2014-09-17 15:34, pirms 10 gadiem
Live Streaming Video / Watch Free Live Sport...
Ganjau atradīsī

     [+] [-]

, 2014-09-17 16:00, pirms 10 gadiem

     [+] [-]

, 2014-09-17 16:01, pirms 10 gadiem
Indrašis uz bankas, vārtos cits v/sargs - Ābols ietur savu stilu!

Jauna spēle, jaunas maiņas, cits v/sargs!!

     [+] [-]

, 2014-09-17 16:23, pirms 10 gadiem
OnHockey.TV | Прямые трансляции хоккейных...
TIKAI RIGA TIKAI DINAMO
0:1 Riga ieskrienas

     [+] [-]

, 2014-09-17 16:38, pirms 10 gadiem
Tiešraide Te

DR LIVE STREAM

     [+] [-]

, 2014-09-17 17:15, pirms 10 gadiem
Vuguls saka ka meteorīts kas nokrita Čeļabinskā esot bijis ļoti kuriozs notikums.. es šaubos vai tiem cilvēkiem kas cieta šī meteorita kritiena rezultātā tas likās ļoti kuriozi!

Domā ko runā Vugul!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja