Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Rīdziniekiem neizdodas pārspēt sīksto "Sibir"

Didzis Rudmanis
Didzis Rudmanis

Rīdziniekiem neizdodas pārspēt sīksto "Sibir"
Lauris Dārziņš
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Šovakar kārtējo regulārās sezonas spēli aizvadīja Rīgas "Dinamo" vienība, kas, lai gan divas reizes mača gaitā izvirzījās vadībā, ar 2:3 atzina Novosibirskas "Sibir" vienības pārākumu. Vārtus rīdzinieku labā guva Marcels Haščāks un Mets Robinsons.

Gana aktīvi maču iesāka abas komandas, un jau pavisam drīz divus skaitliskos vairākumus pēc kārtas aizvadīja Rīgas "Dinamo" hokejisti, Ņikitas Bespalova vārtus gan neiekarojot. Perioda vidū pēc skaistas Šehuras un Skvorcova saspēles izcilu punktu rīdzinieku ātrajam uzbrukumam pielika Marcels Haščāks, atklājot mača rezultātu.

Jau perioda otrajā pusē Sedlāčeks raidīja ripu pāri laukuma apmalei, "Sibir" iegūstot skaitlisko vairākumu. Novosibirskieši visa tā gaitā ļoti aktīvi uzbruka, visbeidzot atlēkušo ripu vārtos raidot Dmitrijam Monjam. Perioda turpinājumā abas komandas aizvadīja līdzīgu cīņu, pirmajām divdesmit minūtēm noslēdzoties ar rezultātu 1:1.

Otrās trešdaļas ievadā "Sibir" hokejistiem bija iespēja aizvadīt vēl vienu vētrainu skaitlisko vairākumu, šoreiz gan Sedlāčeka vārtos ripu neraidot. Arī pēc vairākuma izskaņas viesi uzbruka vairāk, taču pirmos uzbrukumus veidojot rīdziniekiem, pie skaitliskā vairākuma tika arī "Dinamo" hokejisti, jau tā ievadā ar metienu no zilās līnijas vadību atjaunojot Metam Robinsonam.

Uzreiz pēc vārtu guvuma uz Sedlāčeka sargātajiem vārtiem rāvās novosibirskieši, spēlei gaitai kļūstot ātrākai un asākai – jau drīz abas komandas sāka spēlēt uzbrūkoša stila hokeju, uzbrukumam vienā laukuma galā ātri nomainot uzbrukumu pie pretējiem vārtiem. Īsi pirms perioda beigām „Sibir” tomēr izdevās panākt 2:2, kad no zilās līnijas ar precīzu metienu vārtu stūrī Sedlāčeku pārspēja Aleksejs Kopeikins.

Trešā perioda ievadā abas komandas centās spēlēt piesardzīgi, taču jau trešajā minūtē uzbrukumā aizrāvās Sandis Ozoliņš, kā rezultātā divatā pret Rustamu Begovu un Sedlāčeku uz „Dinamo” vārtiem izrāvās Stepans Saņņikovs un Oļegs Gubins, otrajam ripu raidot vārtus, tādējādi pirmo reizi vadībā nonākot „Sibir”.

Arvien aktīvāk uzsāka spēlēt rīdzinieki, taču pretinieki turpināja kontrolēt mača gaitu, vairākas reizes rīdzinieku vārtus no zaudējuma glābjot arī Sedlāčekam. Tuvojoties mača izskaņai, rīdziniekiem problēmas sagādāja pat savas zonas atstāšana. Pēc pusminūtes pārtraukuma rīdzinieki tomēr ielauzās pretinieku zonā, un nomainīts tika arī Sedlāčeks, taču neizšķirtu panākt tā arī nespēja.

Nākamo spēli rīdzinieki aizvadīs jau parīt, kad turpinot mājas spēļu sēriju savā laukumā uzņems Habarovskas „Amur” hokejistus.

KHL regulārais čempionāts, 17. janvāris

"Dinamo" - "Sibir" 2:3 (1:1, 1:1, 0:1)
Vārti: 10:21 Haščāks (Skvorcovs, Šehura) 1:0, 14:57 Monja (Lehtere, Martjonovs, vair.) 1:1, 27:12 Robinsons (Haščāks, vair.) 2:1, 35:15 Kopeikins (Martjonovs) 2:2, 42:38 Gubins (Saņņikovs) 2:3
Vārtsargi: Jakubs Sedlāčeks – Ņikita Bespalovs

Rīgas "Dinamo" sastāvs:

Jakubs Sedlāčeks (Mikaels Telkvists); Sandis Ozoliņš – Kristaps Sotnieks, Rodrigo Laviņš - Mets Robinsons, Krišjānis Rēdlihs – Georgijs Pujacs; Marcels Hosa - Kails Vilsons – Lauris Dārziņš, Marcels Haščāks - Pols Šehura - Miks Indrašis, Vitālijs Pavlovs – Andris Džeriņš – Roberts Bukarts, Gunārs Skvorcovs – Māris Bičevskis – Rustams Begovs.

Izmantotie resursi:
KHL.RU - официальный сайт : Континентальная...

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: erred

  +2 [+] [-]

, 2014-01-17 21:39, pirms 11 gadiem
kamēr pretinieki vāc punktus tikmēt mēs tos atdodam.... jāpamācās kā spēlēt treždaļu galotnes..pat no zonas dinamo ārā netiek, kā čaļi mauc... nu neko pret amuru jānokapā uz 3 p

 +22 [+] [-]

, 2014-01-17 21:40, pirms 11 gadiem
Diemžēl zāģis,jātiek ārā no šis bedres un jāsaņemās ,pēdējās spēlēs pašvakas ,toties kā atkal nospēlēja OZO,ja visiem džekiem būtu tāda motivācija prieks skatīties ,kā Sandis spēlē par visiem 110%
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2014-01-17 21:40, pirms 11 gadiem
Apaļa nulle tas J.Johnsons... Dārziņš kā dārziņš, labs papildinājums būs uz PO.
Slēpts komentārs: sāļā_zebiekste

  -3 [+] [-]

, 2014-01-17 21:40, pirms 11 gadiem
s

 +16 [+] [-]

, 2014-01-17 21:40, pirms 11 gadiem
Noņemu cepuri Sibirj spēlētāju priekšā, jo visas 60 min. noturēt šādu milzīgu tempu var reti kura komanda. Tā tik bija jauda.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2014-01-17 21:41, pirms 11 gadiem
Ko var gribēt metienu attiecība 10-38 lieliski!

 +13 [+] [-]

, 2014-01-17 21:41, pirms 11 gadiem
10 metieni smiekligi...rezultats likumsakarigs un pelnits!

  +9 [+] [-]

, 2014-01-17 21:41, pirms 11 gadiem
spēle vēl beigusies nav, ka raksts jau gatavs.....ozo beigās taka jaunībā paņēma uz spēciņu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +17 [+] [-]

, 2014-01-17 21:41, pirms 11 gadiem
Sibir bisķi pamācija kā ir jāspēlē. kad ir vienu vārtu pārsvars

  -3 [+] [-]

, 2014-01-17 21:41, pirms 11 gadiem
KATASTROFA
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-01-17 21:42, pirms 11 gadiem
Apspēlēja kā bērnus, iespējas nekādas.

  +3 [+] [-]

, 2014-01-17 21:42, pirms 11 gadiem
Nu neko, klusēšu. Gaidu 7dienu ar uzvaru.

     [+] [-]

, 2014-01-17 21:42, pirms 11 gadiem
Sibir izskatījās ļoti labi, apsviecu šos ar uzvaru.

Jāpiekrīt O. Sorokinam. Sibir ir labākā komanda, kas šajā sezonā bijusi uz Arēna Rīga ledus.

Dārziņš diezgan neredzams, bet nu gan jau iespēlēsies. Un labāk par Džonsonu.

  +2 [+] [-]

, 2014-01-17 21:42, pirms 11 gadiem
metieni pa vārtiem izsaka visu... arlabunakti.

  +1 [+] [-]

, 2014-01-17 21:42, pirms 11 gadiem
Pie visa vainiiga Antra....

     [+] [-]

, 2014-01-17 21:42, pirms 11 gadiem
Mazie rupuči tūlītās sāks pļūtīt, nu nāk tak tā lejpuslīde, ko tad lai saka SKA, kas tur pirms kāda laiciņa pēdējās 9 spēlēs bija 7 zaudējuši, mēs ar neko ne sliktāki, ne labāki.

  +4 [+] [-]

, 2014-01-17 21:42, pirms 11 gadiem
OZO pedejie 2 speka panemieni konfektes!
Slēpts komentārs: sāļā_zebiekste

  +2 [+] [-]

, 2014-01-17 21:42, pirms 11 gadiem
Ja sezonas sākumā šādās spēlēs tika gūta uzvara ar minimālu pārsvaru, tad sezonas beigās ir redzams, ka veiksme ir pametusi DR. Zaudējumi un zaudējumi.

  +4 [+] [-]

, 2014-01-17 21:42, pirms 11 gadiem
nu diemžēl. Jāsaka, ka nebijam pelnījuši, Sibir bija ātrāki, stiprāki, jaudīgāki(īpaši 3ajā periodā). Sedlačeks šodien nu galīgi nepārliecināja, vājš sniegums viņam, labi seivi, bet daudz kļūdu.
Vienīgi prieks par Haščāku, šis pēdējā laikā ir ieskrējies

  +9 [+] [-]

, 2014-01-17 21:43, pirms 11 gadiem
11 metieni pa vartiem? Veci jus smejaties par mums?!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-17 21:43, pirms 11 gadiem
Nu klusībā es cerēju uz RD uzvaru, bet kad dzirdēju Sanda interviju sportacentrs.com, tad bija skaidrs, ka Dinamo turpinās "luņoties" tik ilgi, kamēr būs salīdzinoši droši play-off zonā. Ozo jau teica, ka RD vieta nav svarīga. Nu to arī redzam laukumā

  +4 [+] [-]

, 2014-01-17 21:43, pirms 11 gadiem
Man jau tas sak atgadinat TOTO lietas! Veci sanemas!!!!

     [+] [-]

, 2014-01-17 21:43, pirms 11 gadiem
Fredža rakstīja: Diemžēl zāģis,jātiek ārā no šis bedres un jāsaņemās ,pēdējās spēlēs pašvakas ,toties kā atkal nospēlēja OZO,ja visiem džekiem būtu tāda motivācija prieks skatīties ,kā Sandis spēlē par visiem 110%
Un atstāj aiz sevis 2:1 izgājienu, kas atnes vārtus....

     [+] [-]

, 2014-01-17 21:43, pirms 11 gadiem
sāļā_zebiekste rakstīja: Ābol atkāpies!
Un vietā Lipmanu?

  +3 [+] [-]

, 2014-01-17 21:43, pirms 11 gadiem
Ka var gribet kaut ko vairak ar 11 metieniem pa vartiem???? metieni pa vartiem -
1. per. 5,
2. per 3,
3. per 3.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-01-17 21:43, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Ja sezonas sākumā šādās spēlēs tika gūta uzvara ar minimālu pārsvaru, tad sezonas beigās ir redzams, ka veiksme ir pametusi DR. Zaudējumi un zaudējumi.

Vārtsargi vairs nevelk komandu tik bieži kā sezonas sākumā, un šeit arī šie rezultāti rodas.

  +3 [+] [-]

, 2014-01-17 21:44, pirms 11 gadiem
sāļā_zebiekste rakstīja: Ābol atkāpies!
sāļā_zebiekste,DZĒS PROFILU

  -1 [+] [-]

, 2014-01-17 21:44, pirms 11 gadiem
Man personīgais viedoklis, ka sedlāčeks varēja nosargāt un paņemtu 3 punktus.. Par uz varu pār Amur..

     [+] [-]

, 2014-01-17 21:44, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Ja sezonas sākumā šādās spēlēs tika gūta uzvara ar minimālu pārsvaru, tad sezonas beigās ir redzams, ka veiksme ir pametusi DR. Zaudējumi un zaudējumi.
Es pat teiktu, ka mūsējie spēlē labāk, nekā sezonas sākumā, tikai pretinieki savu savu spēli uzlabo vēl vairāk

  +7 [+] [-]

, 2014-01-17 21:44, pirms 11 gadiem
Ar ko taads Sibir ir sliktaaks par mums, uz papiira zoliida komanda, teiksu taa, beidzam skatiities, kuraa vietaa tabulaa atrodas, bet jasaak speleet sava speele !!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2014-01-17 21:45, pirms 11 gadiem
jāatzīst, ka tādu murgu vēl nekad nebiju redzējis. Pēc iepriekšējās spēlesd Sibīrijā Kvartaļnovs savējos gribēja sūtīt skatīties, cik smagi strādā rūpnīcā cilvēki, lai nopelnītu nelielu aldziņu, kamēr hokejisti pelna milzīgu naudu faktiski par hobiju. Redz, ka līdzēja.Kur lai aizsūta šos..., RD formās spēlējošos? Ptretī jau nebija Monreāla, starp citu, arī pagājušajā spēlē Metalurgs līdzīgi nospieda. Varētu domāt, ka izcilas komandas, taču to pašu Metalurgu ciska šodien izsmērēja ar 4:1.

  +4 [+] [-]

, 2014-01-17 21:45, pirms 11 gadiem
Kā iet, Bērziņ? rakstīja: ahaha, bez variantiem! Džekiem pulveris ir beidzies, uz vienas kājas apslidoja mūsējos.

Ja nu kādam bija šaubas par to, vai nevajadzētu dot vairāk spēlēt Sedlačekam, tad šodiena parādīja, ka NĒĒĒ.
Āksts, Sedlačehs atvairīja vairāk ripas Telly pēdējās 2 spēlēs.

  +2 [+] [-]

, 2014-01-17 21:45, pirms 11 gadiem
man liekas , ka šogad DR nebija spēlejusi ar tāda ātruma komandu kā Sibir ... Neapskaužu sibir pretiniekus plovos , jo pret tādu komandu būs grūti jebkuram

     [+] [-]

, 2014-01-17 21:45, pirms 11 gadiem
Pēdējās 10 spēles Dinamo ir mocījusies un arī šodien paredzēju zāģi (starp citu 2:3 arī paredzēju) un protams. Pelnīti.
trešajā golā abi aizsargi aiz pretinieku vārtiem, normāli ne?
Vispār Dinamo ar šitādu spēli iet uz savu 8.vietu rietumos, kur visticamāk no Znaroka atrausies un varēs doties atpūtā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-17 21:46, pirms 11 gadiem
Izbraukumā būs vēl sliktāk, beigās var sanākt pacīnīties ar loko un vispār par 8.vietu,ja tā turpināsies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-01-17 21:46, pirms 11 gadiem
Bez komentāriem, nav ko teikt vienkārši.

  -4 [+] [-]

, 2014-01-17 21:46, pirms 11 gadiem
ābol uzņemies atbildību - atkāpies..

  +3 [+] [-]

, 2014-01-17 21:46, pirms 11 gadiem
Zhel ka zaudejam.
Spelejam jau labi 1. un 2. perioda, bet 3. perioda nu galigi shvaki gaja, manuprat mums 3 perioda bija labi ja kadas 2 iespejas normali uzbrukt.
Bet nu Sibir fiziski daudz labaki bija, netikam beigas lidzi vinjiem!

Un ja par Darzinju, tad 1. perioda bija ljoti pamanams, bet 2. un 3. perioda nu nepateiksi ka vinsh spele, wnk kaut ka nebija pamanams.
Saprotu ka si vinjam 1. spele, tapec ceru ka pret Amur jau ies daudz labak.

  -1 [+] [-]

, 2014-01-17 21:46, pirms 11 gadiem
Fredža rakstīja: Diemžēl zāģis,jātiek ārā no šis bedres un jāsaņemās ,pēdējās spēlēs pašvakas ,toties kā atkal nospēlēja OZO,ja visiem džekiem būtu tāda motivācija prieks skatīties ,kā Sandis spēlē par visiem 110%
ko tu te bezdi?!pateicoties tavam nr.8 dinamo gludekļi šodien arī pagrūda.kas,savukārt,ir tikai loģiski.
apsveicu sibīriešus.tie ir īsti vīri.

  +2 [+] [-]

, 2014-01-17 21:46, pirms 11 gadiem
Pirmos divus periodus nospēlējām labi, bet nu trešo periodu nospēlējām galīgi švaki zaudējām pie bortiem, ātrumā un koncentrācijas ziņā! Ceram uz labāku spēli svētdien

     [+] [-]

, 2014-01-17 21:47, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja:
Vārtsargi vairs nevelk komandu tik bieži kā sezonas sākumā, un šeit arī šie rezultāti rodas.
Kopā ar aizsardzību, jo skaidri ir redzams, ka kļūdu skaits aizsardzība ir pieaudzis!

     [+] [-]

, 2014-01-17 21:47, pirms 11 gadiem
purva_velns rakstīja: jāatzīst, ka tādu murgu vēl nekad nebiju redzējis. Pēc iepriekšējās spēlesd Sibīrijā Kvartaļnovs savējos gribēja sūtīt skatīties, cik smagi strādā rūpnīcā cilvēki, lai nopelnītu nelielu aldziņu, kamēr hokejisti pelna milzīgu naudu faktiski par hobiju. Redz, ka līdzēja.Kur lai aizsūta šos..., RD formās spēlējošos? Ptretī jau nebija Monreāla, starp citu, arī pagājušajā spēlē Metalurgs līdzīgi nospieda. Varētu domāt, ka izcilas komandas, taču to pašu Metalurgu ciska šodien izsmērēja ar 4:1.
Nevar būt ka pēc iepriekšējās spēles gribēja sūtīt, jo Sibirj tieši šādi kā šovakar kapāja pret CSKA,kuri tikai bullīšos vinnēja.
Slēpts komentārs: sāļā_zebiekste
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-17 21:48, pirms 11 gadiem
Ralfinolv rakstīja: Es pat teiktu, ka mūsējie spēlē labāk, nekā sezonas sākumā, tikai pretinieki savu savu spēli uzlabo vēl vairāk
Diemžēl Ābols pārāk bieži maina 5-nieku virknējumus.

  +1 [+] [-]

, 2014-01-17 21:48, pirms 11 gadiem
pateicoties Sedlāčekam zaudējām tikai 3 vārtus!ja tik filozofēs un ar 12 metieniem domā ka var uzvarēt??? un tik cerīgi sāka,jā...

  +1 [+] [-]

, 2014-01-17 21:49, pirms 11 gadiem
RonaldinsH rakstīja: Par Sedlačeku gan tu pamatīgi kļūdies, ja viņš nebūtu izvilcis, rezultāts būtu bijis daudz sliktāks.
Es neko nesaku par Sedlāčeku jā viņš tiešām taisa skaistus seivus špagatā bet nu visi ielaistie vārti sanāk kaut kādi muļķīgi !

  +4 [+] [-]

, 2014-01-17 21:49, pirms 11 gadiem
9thGOLD4RUSSIA2 rakstīja: Skaidrs, ka Medveščak ies garām, bet varenais CSKA jau aizgāja. Rīga pret Donbasu un Lokomatīvi!
Tač brauc uz Maskavu ja tev tik ļoti patīk CSKA, varēsi dejot češtuškas sarkanajā laukumā kopā ar putinu, iedzert krievu šņabi un vēl pajāt uz brūnā lāča.

  +2 [+] [-]

, 2014-01-17 21:49, pirms 11 gadiem
sāļā_zebiekste rakstīja: atpakaļ normālu speciālistu, nevis zaļu gurķīti ar haļavas taktiku..un OZO, jo bez OZO tā komanda būtu ovāla nulle!
Ozo jau nekur nav aizgājis, vai tad nav labākā sezona pēc punktu skaita?

     [+] [-]

, 2014-01-17 21:49, pirms 11 gadiem
nu pag, pag te jau daži izskatās, ka ļoti pamatīgi iekarsuši spēles laikā ''Atlaist Ābolu!''

     [+] [-]

, 2014-01-17 21:49, pirms 11 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Atlaist Ābolu! Ģinamu piesmēja pēc pilnas programmas. Malači Sibir.
Ahh sveiks Zuti.
Kadu menesi neesi manits!
Ka tad klajas? LV biji uz z-svetkiem??
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-01-17 21:50, pirms 11 gadiem
RD knapi velk kájas, izskatās, ka fiz.bedrē būs krituši.

  +1 [+] [-]

, 2014-01-17 21:50, pirms 11 gadiem
Nožēlojami....tādu bezspēcību sen nebiju redzējis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-17 21:52, pirms 11 gadiem
sporta vecmeistars rakstīja: Un atstāj aiz sevis 2:1 izgājienu, kas atnes vārtus....
Neko viņš neatstāja. Ja būtu skatījies DR spēles, tad zinātu, ka Ozo tā ir pavisam pierasta lieta, iet uzbrukumā pat aiz vārtiem. Tajā brīdī viņa pozīcijā bija jāpaliek vienam no uzbrucējiem.

     [+] [-]

, 2014-01-17 21:52, pirms 11 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Sveiks, sveiks! Pēdējā laikā sāk klāties labāk, jo redz bija uznākusi pamatīga melnē strīpa, bet nu esmu atguvies. Nē, nesanāca gan man tie prieki. Biju Lucernā.
Spengleri aizbrauci paskatities?

  +2 [+] [-]

, 2014-01-17 21:52, pirms 11 gadiem
RonaldinsH rakstīja: Ko tu te muldi? Otrie vārti bija rikošets, no Ozo nūjas ielidoja stūrī, kā arī trešie vārti bija dēļ Ozo, jo pārāk tālu zonā iegāja un nespēja atgriezties aizsardzībā, bija 2 pret 1 izgājiens. Tas par Ozo sniegumu. Pozicionāla kļūda esi tu. Sedlačeks šodien daudzas reizes glāba, kad aizsardzībā mūsējie gulēja. Rezultāts varēja būt daudz lielāks !
Uzbrucējiem arī kādreiz vajag aizvietot aizsargu un atnākt atpakaļ ne tā?

  +3 [+] [-]

, 2014-01-17 21:52, pirms 11 gadiem
Ja skatamies pēdējās 15 spēles (33.3% no visām), tad šajās RD ir ieguvis 23.4% no saviem punktiem. Uz šodienu RD tabulā atrodas ievērojami augstāk, nekā šobrīdējais tās spēks.

Tas tā, neliels ieskats, ka reāli nav par ko priecāties, RD pēdējā laikā spēlē visai pavāji, ar šādu spēli lidos ārā pirmajā kārtā kā šampīša korķis.

  +1 [+] [-]

, 2014-01-17 21:52, pirms 11 gadiem
Laurim aizies par to nav jāšaubās.Priecē Haščāks.Žēl mēs pēdējās spēlēs dabūnam zāģus un uzvaras tikai papildlaikos bet šis ir periods kad viņus zaudēt nevar.Laviņš arī galīgi nevarīgs palicis.

     [+] [-]

, 2014-01-17 21:53, pirms 11 gadiem
Mēs esam vienīgā komanda līgā, kas par sava vārtsarga bakstīšanu nedod pretiniekam bietē(( Tas izsaka visu un zaudējumi loģiski, ka nesitamies viens par otru((
Dārzs - šodien nulle(( Tāpat kā agrāk- gar bortiem par ripu necīnās((, bet, ok - pēc traumas, piedodami. Rēdlihs un Laviņš - tikai ar trīsstāvīgiem šodien par viņiem var runāt(
Lai veicās turpmākās spēlēs!!

     [+] [-]

, 2014-01-17 21:53, pirms 11 gadiem
KillerLoop rakstīja: Neko viņš neatstāja. Ja būtu skatījies DR spēles, tad zinātu, ka Ozo tā ir pavisam pierasta lieta, iet uzbrukumā pat aiz vārtiem. Tajā brīdī viņa pozīcijā bija jāpaliek vienam no uzbrucējiem.
Nu tapec jau vinsh ir uzbrukoshais aizsargs!
Skiet Sotnieks taja momenta pa ripu netrapija, un tad arii aigaja tas 2-1 uzbrukums!

  +1 [+] [-]

, 2014-01-17 21:54, pirms 11 gadiem
Dārziņš pāris epizodēs jau izskatījās pēc vecā labā Dārziņa, protams, vēl tā spēlē viņam tāda saraustīta, bet iespēlēsies un būs labi.

     [+] [-]

, 2014-01-17 21:54, pirms 11 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Atlaist Ābolu! Ģinamu piesmēja pēc pilnas programmas. Malači Sibir.
Sveiks, laimīgu jauno gadu! Kā ta iet? Nosvinējies??? Amm, par Ābolu tomēr nepiekrītu, vinsh tak ir labākais treneris kas DR ir bijis un būs vēl. : )

     [+] [-]

, 2014-01-17 21:54, pirms 11 gadiem
Gūža rakstīja: Pēdējās 10 spēles Dinamo ir mocījusies un arī šodien paredzēju zāģi (starp citu 2:3 arī paredzēju) un protams. Pelnīti.
trešajā golā abi aizsargi aiz pretinieku vārtiem, normāli ne?
Vispār Dinamo ar šitādu spēli iet uz savu 8.vietu rietumos, kur visticamāk no Znaroka atrausies un varēs doties atpūtā.
A ko Sočam ar Ozo darīt ja tur Begovs ar Bičevski nevar ievest ripu zonā , nācās rikstēt bet šoreiz iznākums bija neveiksmīgs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-01-17 21:55, pirms 11 gadiem
ZarinsKristapsLV rakstīja: Laurim aizies par to nav jāšaubās.Priecē Haščāks.Žēl mēs pēdējās spēlēs dabūnam zāģus un uzvaras tikai papildlaikos bet šis ir periods kad viņus zaudēt nevar.Laviņš arī galīgi nevarīgs palicis.
Tikai nākamsezon, kad pasvīdīs vasaras treniņnometnēs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-01-17 21:56, pirms 11 gadiem
Neviens nerespektē NADEŽDAS Kausa Īpašniekus?!?!?!
Atbrauc te no Sibīrijas mužiki un nomazgā un uzvelk eiroPiešus!
Latvijā gaidīja 12 punktus 4 spēlēs... a še Tev....
Zirga gada - Zirg- Āboli!!!!

  +8 [+] [-]

, 2014-01-17 21:56, pirms 11 gadiem
Nu nepatīk man tādas lietas atzīt, bet krievi ir atkoduši Dinamo. Es pat nezinu, ko tagad būtu vēlams darīt... Kaut gan, no otras puses, Dinamo Izbraukumā spēlē labāk, nekā mājās, tā kā ir cerība uz kādiem punktiem.
Nekad nebeigšu fanot par Dinamo!

     [+] [-]

, 2014-01-17 21:56, pirms 11 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Nē, joprojām nespēju beigt priecāties par Sibir ātrumu un kā viņi to noturēja visas spēles garumā. Ģinama izskatījās pēc bērneļiem uz Sibir fona.
Par 3/3 tev piekrītu, bet ne visu spēli. ; ) Bet DR saņemsies, vēl 9spēles irr.

  +1 [+] [-]

, 2014-01-17 21:56, pirms 11 gadiem
Bet nu ja, galigi shvaki RD iet nu jau pedeja menesi.
Nez varbut tas ta speciali pirms PO mazliet atlaiz, bet isti negribas tam ticet.
Katra zinja shads sniegums optimismu pirms PO neieviesh!

  +1 [+] [-]

, 2014-01-17 21:56, pirms 11 gadiem
sāļā_zebiekste rakstīja: ābol uzņemies atbildību - atkāpies..
Tu tak esi gudrelis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-17 21:57, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nevar būt ka pēc iepriekšējās spēles gribēja sūtīt, jo Sibirj tieši šādi kā šovakar kapāja pret CSKA,kuri tikai bullīšos vinnēja.
pēc spēles SIBĪRĪJĀ. izlasi kārtīgi

     [+] [-]

, 2014-01-17 21:57, pirms 11 gadiem
cīnījās, spēlēja sliktāk, pēcspēles preses konference izsmeļoša..

  +3 [+] [-]

, 2014-01-17 21:57, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Bet nu ja, galigi shvaki RD iet nu jau pedeja menesi.
Nez varbut tas ta speciali pirms PO mazliet atlaiz, bet isti negribas tam ticet.
Katra zinja shads sniegums optimismu pirms PO neieviesh!
Es jau teicu, Džonsons atnāca un viss. Dēļ viņa viss atkal sākāas....

  -1 [+] [-]

, 2014-01-17 21:58, pirms 11 gadiem
purva_velns rakstīja: pēc spēles SIBĪRĪJĀ. izlasi kārtīgi
O,sorry!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-17 21:58, pirms 11 gadiem
Pavlin2011 rakstīja: 11 metieni pa vartiem? Veci jus smejaties par mums?!!!!
2 metienus izdarīja Sedlāčex!

     [+] [-]

, 2014-01-17 21:59, pirms 11 gadiem
Būs labi. Šodien uz Sibir fona varbūt izskatījāmies švaki, bet patiesībā Sibir bija ļoti lieliski. Spēle DR izpildījumā bija daudz labāka, nekā tā bija pret Novokuzņeckas Metaļugām.

     [+] [-]

, 2014-01-17 21:59, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Tač brauc uz Maskavu ja tev tik ļoti patīk CSKA, varēsi dejot češtuškas sarkanajā laukumā kopā ar putinu, iedzert krievu šņabi un vēl pajāt uz brūnā lāča.
neviens jau neteica ka patīk, vnk jābūt arī kritiskiem..

     [+] [-]

, 2014-01-17 21:59, pirms 11 gadiem
Dārzs būs lietaskoks nākotnē, ja vien netraumēsies ik pēc 3 mēnešiem.

  +1 [+] [-]

, 2014-01-17 21:59, pirms 11 gadiem
LV--$@ndя!$--LV rakstīja: Es jau teicu, Džonsons atnāca un viss. Dēļ viņa viss atkal sākāas....
Prom to Dzonsonu, un vieta no Juniora kadu, sliktak toc nebutu!
Dzonsons ir taka Bukarts - 100 reizes met un neiemet neko!

     [+] [-]

, 2014-01-17 22:00, pirms 11 gadiem
arhivs X rakstīja: Nevis Lucernā bet iebāzis galvu sūdu čupā lai tagad atkal varētu kārtīgi pasmirdēt
vecim vienkarsi internets bija atslegts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-17 22:01, pirms 11 gadiem
Būs grūti, bet PO mājas priekšrocības ir reālas, vajag pacīnīties!

     [+] [-]

, 2014-01-17 22:01, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Prom to Dzonsonu, un vieta no Juniora kadu, sliktak toc nebutu!
Dzonsons ir taka Bukarts - 100 reizes met un neiemet neko!
Nevar nepiekrist, tā tas ir.

  +2 [+] [-]

, 2014-01-17 22:01, pirms 11 gadiem
Man tik nepatiik ka Darzs tads pamiksts, neiet nevienu speka panemienu taisiit!

     [+] [-]

, 2014-01-17 22:01, pirms 11 gadiem
Kefka rakstīja: Dārzs būs lietaskoks nākotnē, ja vien netraumēsies ik pēc 3 mēnešiem.
Kādā vel nākotnē?
Viņam drīz jau būs 29 gadi, un nevis 19.

  -1 [+] [-]

, 2014-01-17 22:01, pirms 11 gadiem
Vai dzirdējāt komentētāju teikto,ka Sibirj 3 maiņas nemainīgā sastāvā spēlē visu sezonu,bet mūsu pokera spēlētājs Ābols tik jauc trijniekus-nu nezinu gan,vai tas dod rezultātu...Un abi somi jau 3 sezonas kopā spēlē!Tikai 11 metieni pa vārtiem pa visu spēli-vai tik maz kādreiz vispār ir bijis?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-17 22:02, pirms 11 gadiem
SKALS rakstīja: Jautājums, vai kāds vispār tādu Sibirj pārbauda uz dopingu, normāli cilvēki tā nēsāties nevar!
nē...pārbauda tik slidu temperatūru!

     [+] [-]

, 2014-01-17 22:02, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Bukartu vispār prom krita ārā, citu vajag Pavlovam un Džeriņam
Meiju vaig atpakaļ, bet trauma viņam vēl.

  -1 [+] [-]

, 2014-01-17 22:03, pirms 11 gadiem
DainixDT rakstīja: Būs grūti, bet PO mājas priekšrocības ir reālas, vajag pacīnīties!
Prieskam tas majas prieksrocibas, jau cik gadus dinamo labak spele izbraukuma !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-01-17 22:03, pirms 11 gadiem
Kad RD bija zirgā, tad pretiniekiem bija bedre. Tagad ir otrādi.
Uz play-off viss būs ok.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-01-17 22:04, pirms 11 gadiem
Ābol, atkāpies!!

     [+] [-]

, 2014-01-17 22:04, pirms 11 gadiem
sāļā_zebiekste rakstīja: Ābol, atkāpies!!
Vrbt Tu varētu atkāpties?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-17 22:05, pirms 11 gadiem
Ehh Zutis lika aizdomaties par Abolu.
Es jau ar so sezonu Abolam norakstu uz tadu ka iesaceja veiksmi (par galveno lidz shim vel nebija stradajis), bet tik tiesham nakama sezona paradis uz ko ta isti Abols ir spejigs.
Rautakalio pirma sezona arii bija veiksmiga, komanda speleja neslikti un iekluva PO. Un tikai nakamaja sezona vareja redzet ka kaut ka shim vairs neiet.

Protams no visas sirds novelu Abolam veiksmigu arii nakamo sezonu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-17 22:06, pirms 11 gadiem
elninjo2 rakstīja: Kad RD bija zirgā, tad pretiniekiem bija bedre. Tagad ir otrādi.
Uz play-off viss būs ok.
Jā, tā ir vienīgā cerība, ka moš RD šobrīd pastiprinātā režīmā trenējas'+ neiespringst vairs tik ļoti pēdējās spēlēs. Kas zin, varbūt būs līdzīgi kā ar Maskavas Dinamo, kad neilgi pirms play-off bija 11 zāģi, bet kā tas beidzās? Ar Gagarina kausu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-17 22:07, pirms 11 gadiem
elninjo2 rakstīja: Kad RD bija zirgā, tad pretiniekiem bija bedre. Tagad ir otrādi.
Uz play-off viss būs ok.
Uz Play Off gandrīz visas koamdas no Rietumu konferences pastiprināja sastāvus, bet ko izdarīja RD? Paņēma spēlētājus,kas lielāko daļu sezonu nemaz nav spēlējuši, vai arī lāpījuši savainojumus.
Gribi tici, gribi netici, bet Play Off nebūs nekas labāks kā tas bija iepriekšējās sezonās. Pirmā kārta būs arī pēdējā šajā Play Off.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-01-17 22:07, pirms 11 gadiem
Nu kas to būtu domājis, ka Rēdlihs paliks visvājākais aizsargs, šodien atveda savos vārtos vienu ripu, bet iepriekšēja spēlē divas, viena šodien Ozoliņa sarūpēta, jūtams Reķa un Cibuļska trūkums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-17 22:08, pirms 11 gadiem
arhivs X rakstīja: tu to spēli redzēji? Ja nē tad nemuldi! izsmērēja viņam...
redzēju. ko tu gribēji teikt ar nemuldi? Ar sevi sarunājies???

     [+] [-]

, 2014-01-17 22:08, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Nu Rautakalio problēma bija tā, ka sastāvu viņš maz veidoja otrajā gadā, ko pats atzina...tika nopirkti spēlētāji, kas viņa spēles plānā nemaz nederēja
Nu beidz, es to visu esmu atklausijies lidz riebumam, bet vai Tu pats tiesham tam tici ka komandu neveidoja vinsh pats??
Nu ok, bet tad kur Rautakalio bija kad veidoja komandu??

     [+] [-]

, 2014-01-17 22:08, pirms 11 gadiem
janijs56 rakstīja: Nu kas to būtu domājis, ka Rēdlihs paliks visvājākais aizsargs, šodien atveda savos vārtos vienu ripu, bet iepriekšēja spēlē divas, viena šodien Ozoliņa sarūpēta, jūtams Reķa un Cibuļska trūkums.
Taču Jēkabu vaig likt iekšaaa. Tolka tad paņēmam?

     [+] [-]

, 2014-01-17 22:09, pirms 11 gadiem
Vai kādam gadienā nav informācija,ka nākamgad GM amats tiks piedāvāts Ozoliņam?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-17 22:09, pirms 11 gadiem
reti var redzēt, ka komanda nospelē labā tempā bez kritumiem spēles gaitā kā sibir, bet par trenera atlaišanu, lai 2kosīgie zuši sapņo murgos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-01-17 22:09, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Uz Play Off gandrīz visas koamdas no Rietumu konferences pastiprināja sastāvus, bet ko izdarīja RD? Paņēma spēlētājus,kas lielāko daļu sezonu nemaz nav spēlējuši, vai arī lāpījuši savainojumus.
Gribi tici, gribi netici, bet Play Off nebūs nekas labāks kā tas bija iepriekšējās sezonās. Pirmā kārta būs arī pēdējā šajā Play Off.
Nesteidzies ar secinājumiem. Nav tā gluži tava stiprākā puse

     [+] [-]

, 2014-01-17 22:09, pirms 11 gadiem
LV--$@ndя!$--LV rakstīja: Taču Jēkabu vaig likt iekšaaa. Tolka tad paņēmam?
Ja, tiesham.
Biju pat piemirsis par vinju!

     [+] [-]

, 2014-01-17 22:09, pirms 11 gadiem
purva_velns rakstīja: redzēju. ko tu gribēji teikt ar nemuldi? Ar sevi sarunājies???
Neņem galvā, jo daudziem RD faniem pēdējā laikā nervi uzdod.

     [+] [-]

, 2014-01-17 22:10, pirms 11 gadiem
Bruins133 rakstīja: Nu tak skaidrs,ka Rd gatavojas tā,lai labākā fiziskā kondīcija būtu uz playofiem.....un nav svarīgi,ko mēs iznesīsim 1.kārtā-ciskas vai znaroku.
pēc olimpiades uzvarēs KHL tas vajākais!
Te tagad raxtās , ka visvairāk ir no DINAMO uz Olimpa spēlēm... nu tad uz Gagarina Kausu Dinamo būs galīgā p.autā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-17 22:11, pirms 11 gadiem
Tagad redzam, ko Dinamo ir vērta bez Hosas, Vilsona un Tellija. Tagad redzam, kurš ir jāsūta prom. Ja šai trijotnei neiet, tad ir zaude....

     [+] [-]

, 2014-01-17 22:11, pirms 11 gadiem
Kas atkal notiek?Mēs neesam gatavi spēlēt Playofos, tā būs izgāšanās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-17 22:12, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Man tik nepatiik ka Darzs tads pamiksts, neiet nevienu speka panemienu taisiit!
Negrib savainoties pirms Sočiem

     [+] [-]

, 2014-01-17 22:12, pirms 11 gadiem
Bukarts,Džonsons un Laviņs uz doto brīdi galīgi nevelk Dinamo rindās !

     [+] [-]

, 2014-01-17 22:12, pirms 11 gadiem
Kā iet, Bērziņ? rakstīja: Ja nemaldos, plejofos esam spēlējuši 4 no 5 gadiem. Un, ja mani atmiņa neviļ, tad 2 gadījomos pirmā kārta nebija mūsu griesti, tāpēc diez vai pareiza ir Tava nostādne par to, ka būs kā iepriekšējās sezonās.
Bet var jau būt, ka tieši Tava uztvere ir tā pareizā, atšķirībā no citu skata punkta, var jau būt.
Es vienkārši neredzu to salmiņu aiz kura aizķertos,lai teiktu,ka šosezon Play Off vajadzētu būt labākiem panākumiem.

     [+] [-]

, 2014-01-17 22:13, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Nu pēc viņa intervijas varēja saprast, ka viņš atbrauca uz Rīgu gatavoties jaunajai sezonai un vnk tika iedoti spēlētāji un viss, bez jebkādām konsultācijām ar viņu
Vinsh jau var daudz ko teikt!
Es to wnk uzskatiju par atmazgam!
Un ka tad palika ar vinja Nieminenu, Sindelu un vel tur sazin ko?
Tie bija vinja gatavotie kadri, kuri totali izgazas!

     [+] [-]

, 2014-01-17 22:13, pirms 11 gadiem
Sermulītis rakstīja: Laviņš KHL līmeni nevelk. Ieteiktu pāriet uz zemāku līgu.
Karamnovs un vēl daudzi citi nenosaukti arī.Laviņu uz līdzenas vietas apspēlēja vienā no epizodēm, laikam vairs tiešām nevelk, nav jau vairs nekāds jaunais arī.

     [+] [-]

, 2014-01-17 22:13, pirms 11 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Ak, alkoholiķis ierunājās, bet ja Tev bija jāsagaida svētki Tvaiku ielā galīgā tvanā, tad nav mana problēma, ka nespēj samierināties ar to, ka es svētkos biju skaistā Šveices pilsētā.
Varēji tur arī palikt.

     [+] [-]

, 2014-01-17 22:14, pirms 11 gadiem
Sermulītis rakstīja: Laviņš KHL līmeni nevelk. Ieteiktu pāriet uz zemāku līgu.
Vinjam laiks taka beigt spelet!

     [+] [-]

, 2014-01-17 22:14, pirms 11 gadiem
Kā iet, Bērziņ? rakstīja: Ja nemaldos, plejofos esam spēlējuši 4 no 5 gadiem. Un, ja mani atmiņa neviļ, tad 2 gadījomos pirmā kārta nebija mūsu griesti, tāpēc diez vai pareiza ir Tava nostādne par to, ka būs kā iepriekšējās sezonās.
Bet var jau būt, ka tieši Tava uztvere ir tā pareizā, atšķirībā no citu skata punkta, var jau būt.
Ir liela atšķirība, sākt plovu pēc uzvaru sērijas [kā iepriekšējos gados, jo bija jācīnās par iekļūšanu tajā] vai pēc zaudējumu [kā šobrīd]!!!

     [+] [-]

, 2014-01-17 22:14, pirms 11 gadiem
Pati neizteiksmigā un vājākā spēļū sēŗija šai sezonā .

     [+] [-]

, 2014-01-17 22:16, pirms 11 gadiem
andris1052 rakstīja: Pati neizteiksmigā un vājākā spēļū sēŗija šai sezonā .
Damn right!
Jaatzist ka no shis spelu serijas es gribeju sagaidiit kadus 6-7 punktus.
Protams serija vel nav gala, bet zinot ka Amur nak preti, tad nemaz negribas domat par iespejamo rezultatu!

     [+] [-]

, 2014-01-17 22:17, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Vinjam laiks taka beigt spelet!
Kas tad spēlēs vietā, nav jau LV hokejā to jauno, spēcīgo aizsargu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-17 22:18, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Kas tad spēlēs vietā, nav jau LV hokejā to jauno, spēcīgo aizsargu.
Pag gadiena Porejs nebija aizsargs?

     [+] [-]

, 2014-01-17 22:18, pirms 11 gadiem
.....briesmīgākā spēle,vienos vārtos.Nevar iemest vārtus,ja nemet pa tiem,mums ir otrā vieta no beigām metienu statistikā.Otrkārt,tas neiespēlēto maiņu rezultāts,kas ir Ābola dārziņā.Domāju,kad trenerim nopietni jādomā,ko darīt tālāk.Ozo malacis,bet pieļauj nopietnas kļūdas,šodien vieni vārti uz viņa.Vakars sabojāts.......

     [+] [-]

, 2014-01-17 22:18, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Uz Play Off gandrīz visas koamdas no Rietumu konferences pastiprināja sastāvus, bet ko izdarīja RD? Paņēma spēlētājus,kas lielāko daļu sezonu nemaz nav spēlējuši, vai arī lāpījuši savainojumus.
Gribi tici, gribi netici, bet Play Off nebūs nekas labāks kā tas bija iepriekšējās sezonās. Pirmā kārta būs arī pēdējā šajā Play Off.
Par komandas pastiprināšanu Tev piekrītu. Kā būs play off vēl gan pāragri spriest. Ja pretī nenāk Znaroks, SKA vai CSKA, tad ir pamatotas cerības pārvarēt 1. kārtu.

  -1 [+] [-]

, 2014-01-17 22:20, pirms 11 gadiem
ja turnīra formāts cilvēkam nepatīk- ignorē, kpc attīstīt sevī mazohismu, vērojot nīstās komandas spēles- Līdzjūtība
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-01-17 22:21, pirms 11 gadiem
Visi te runā par Dārziņu, bet jāatzīst, ka viņa maiņas partneri Hosa un Vilsons pašlaik ir galīgi nekādi. Liec viņiem vienalga ko blakus, bet nekas uz labo pusi nemainās. Tā bija jau decembrī un tā ir arī janvārī.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-17 22:24, pirms 11 gadiem
Bedre... Uz beigām mūsējie galīgi nekādi, taču varbūt ne tik traki, vnk pretinieki nospēlēja ļoti labi, pat izcili. Ceru, ka bedre nebūs dziļa.
Ar domu par nākamiem mačiem un nākamām Dinamo uzvarām!

     [+] [-]

, 2014-01-17 22:25, pirms 11 gadiem
zanessa rakstīja: Visi te runā par Dārziņu, bet jāatzīst, ka viņa maiņas partneri Hosa un Vilsons pašlaik ir galīgi nekādi. Liec viņiem vienalga ko blakus, bet nekas uz labo pusi nemainās. Tā bija jau decembrī un tā ir arī janvārī.
Laurim vajag Karsumu ar Miķeli vai Spryktu!

     [+] [-]

, 2014-01-17 22:25, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Pag gadiena Porejs nebija aizsargs?
Nu un kur viņš ir? Priekšā ir visi vecie buki, Ozo, Laviņš, Reķis, vēla jau brāļi Rēdlihi un Žora!!! Par Poreju labāks ir arī Jakovļevs, bet DR šamējo atšuva.

     [+] [-]

, 2014-01-17 22:25, pirms 11 gadiem
Es drusku nesaprotu? Tad tas Gagarins šogad būs jeb nē?

     [+] [-]

, 2014-01-17 22:26, pirms 11 gadiem
elninjo2 rakstīja: Par komandas pastiprināšanu Tev piekrītu. Kā būs play off vēl gan pāragri spriest. Ja pretī nenāk Znaroks, SKA vai CSKA, tad ir pamatotas cerības pārvarēt 1. kārtu.
Nu,nezinu gan vai RD pirmajā kārtā būtu izdevīgs LEV,kas tiem ir ļoti neērts pretinieks, vai arī Donbas, kuri spēlē aizvien stabilāk.

  -1 [+] [-]

, 2014-01-17 22:26, pirms 11 gadiem
starp citu, kapec nespele Jekabs Redlihs?
visu cienņu OZO bet viņam jādod dazas speles atputa

     [+] [-]

, 2014-01-17 22:27, pirms 11 gadiem
ZarinsKristapsLV rakstīja: Bukarts,Džonsons un Laviņs uz doto brīdi galīgi nevelk Dinamo rindās !
ari Dzerins

  +2 [+] [-]

, 2014-01-17 22:27, pirms 11 gadiem
Ceru,ka šī būs ļoti pamācoša spēle!

     [+] [-]

, 2014-01-17 22:28, pirms 11 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Šī bija viena no retajām spēlēm, ko šajā sezonā esmu noskatījies. Parasti es neskatos, bet šodien laiks ļāva uzmest nedaudz skatienu uz vareno Sibir un Ģinamas bērneļu spēli.
Kverpli, labāk sēdi savā bērnudārzā un sūkā savus pirkstiņus!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-01-17 22:31, pirms 11 gadiem
suriks77 rakstīja: .....briesmīgākā spēle,vienos vārtos.Nevar iemest vārtus,ja nemet pa tiem,mums ir otrā vieta no beigām metienu statistikā.Otrkārt,tas neiespēlēto maiņu rezultāts,kas ir Ābola dārziņā.Domāju,kad trenerim nopietni jādomā,ko darīt tālāk.Ozo malacis,bet pieļauj nopietnas kļūdas,šodien vieni vārti uz viņa.Vakars sabojāts.......
Kā var uzmest pa vartiem, ja netiek pat zonā. Aizsargi ilgi kavējas, nevar ātri piespēlēt, pēc tam jau netiek zonā.

     [+] [-]

, 2014-01-17 22:31, pirms 11 gadiem
Skatos,ka Admiral arī Slovan šovakar neslikti nopēruši (6:1).
Austrumu konferencē iet karsta cīņa par pēdējo vietu Play Off. Ceru,ka to izcīnīs Avangard Ržihas vadībā.

  +1 [+] [-]

, 2014-01-17 22:31, pirms 11 gadiem
fans366 rakstīja: Viss normas robežās
Nevar RD visas sezonas garumā skrieties pa Rietumu konferences augšgalu
Lev, CSKA, Donbass, Medvescak sastāvs tomēr ir labāks, un ja kaut vienu no šīm komandām DR beigās apsteigs tabulā, un iekļūs 6 niekā, tas būs ļoti labs panākums
Es domāju,ka mēs nevelkam austrumu konferenci,tur tie veči no citas mīklas.

     [+] [-]

, 2014-01-17 22:32, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nu,nezinu gan vai RD pirmajā kārtā būtu izdevīgs LEV,kas tiem ir ļoti neērts pretinieks, vai arī Donbas, kuri spēlē aizvien stabilāk.
Manuprat labakais variants ir Medvescaks, bet skiet ka vinju kanditatura nav isti iespejama!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-17 22:33, pirms 11 gadiem
labaak zaudee tgd!!

  +4 [+] [-]

, 2014-01-17 22:33, pirms 11 gadiem
Vai tad bizness un vēl Šveicē tev ļauj skatīties RD visas spēles?Tu atvainojos par izteicienu gadījumā nesi šarlatāns?
[/quote]

Viņa bizness Šveicē ir WC tīrīšana slēpošanas kūrortos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-17 22:34, pirms 11 gadiem
March89 rakstīja: labaak zaudee tgd!!
Labāk par ko?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-01-17 22:34, pirms 11 gadiem
fighter88 rakstīja: Dinama ta poh, bet ko mēs ar tādu spēli darīsim olimpiādē?
Kurs teica ka izlase ta speles olimpiade??
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-17 22:36, pirms 11 gadiem
Kā iet, Bērziņ? rakstīja: bet kā tieši būs - pārvarēsim pirmo kārtu vai nē? Jo līdz šim bijis precīzi 50/50.
Visticamāk, ka nē, jo iepriekšējos gados plovos bija jāspēlē pēc uzvaru sērijas regulārajā čempī, bet šobrīd izskatās, ka būs jāspēlē pēc zaudējumu sērijas, protams, visu var pamainīt OS pauze.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-17 22:37, pirms 11 gadiem
Bruins133 rakstīja: Nu tak skaidrs,ka Rd gatavojas tā,lai labākā fiziskā kondīcija būtu uz playofiem.....un nav svarīgi,ko mēs iznesīsim 1.kārtā-ciskas vai znaroku.
ojoj, tik nesāc.. tu laikam taisies Dinamo 8tajā vietā ielikt, ja jau pret Znaroku liec viņiem spēlēt..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-17 22:37, pirms 11 gadiem
Starp citu TV6 24. janvari radis Dinamo izbraukuma speli pret Maskavas Dinamo! Spele
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-17 22:38, pirms 11 gadiem
fighter88 rakstīja: Tu uzskati ,ka vēl sūdīgāk kā djinamka?
Domaju ka labak ka Dinamo!
Jo no Dinamo bus tikai dazi kadri!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-17 22:40, pirms 11 gadiem
Papetiju tabulu, un sapratu ka situacija ir baigi bediga, ja kasisim vel kadu speli, tad busim 7. vieta un preti tad naks Oligarhklubs SKA! To nu gan es nevelos piedzivot!

     [+] [-]

, 2014-01-17 22:40, pirms 11 gadiem
fighter88 rakstīja: Dinama ta poh, bet ko mēs ar tādu spēli darīsim olimpiādē?
Kopš kura laika KLUBI spēlē OS?

  +1 [+] [-]

, 2014-01-17 22:40, pirms 11 gadiem
Kā iet, Bērziņ? rakstīja: bet kā tieši būs - pārvarēsim pirmo kārtu vai nē? Jo līdz šim bijis precīzi 50/50.
Ja pirmajā kārtā pretī būs Donbass vai Loko, tad dodu 70/30, ka pārvarēs, bet,ja Lev vai Medveščak, tad dodu 50/50. MD,CSKA vai SKA gadījumā dodu 15/85.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-01-17 22:41, pirms 11 gadiem
Nu ko veči? Atkal pap***m!

     [+] [-]

, 2014-01-17 22:42, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja pirmajā kārtā pretī būs Donbass vai Loko, tad dodu 70/30, ka pārvarēs, bet,ja Lev vai Medveščak, tad dodu 50/50. MD,CSKA vai SKA gadījumā dodu 15/85.
Piekrītu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-01-17 22:44, pirms 11 gadiem
fans366 rakstīja: Jebkurš pretinieks būs ļoti smags
LEV un CSKA pa lielam nav mazāk draudīgi kā SKA vai Znaroks
Nu ar Levu jau situacija nemaz var nebut tik slikta.
Protams butu tada gadijuma daudz kapasana, bet nu katra zinja shance butu, bet ar SKA nu shance galigi nav, jo gan jau PO komanda bus 100% sastava. Un tas ka shaja 2 speles pret vinjiem spelejam ljoti labi, tas neko neliecina, ka arii PO kas tads varetu but!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-01-17 22:45, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja pirmajā kārtā pretī būs Donbass vai Loko, tad dodu 70/30, ka pārvarēs, bet,ja Lev vai Medveščak, tad dodu 50/50. MD,CSKA vai SKA gadījumā dodu 15/85.
Loko ar savu antihokeju vēsi SKA iznesīs...
vislab/ākais variants visiem būs Donbass...

     [+] [-]

, 2014-01-17 22:47, pirms 11 gadiem
Ja pec stila un skatamibas, tad labak butu SKA, jo ar vinjiem nekad nav garlaicigas speles. Ko nevaretu teikt par LOKO!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2014-01-17 22:52, pirms 11 gadiem
jājiet gulēt naf ko stresot - parīt būs jauns žāģis!! Dārzs atveda !

  +4 [+] [-]

, 2014-01-17 22:55, pirms 11 gadiem
Ozo pielauj daudz kludu. aizvakar pirmajos ielaistajos uzmeta pretiniekam uz lapstinas sodien velns sazin kur blandijas tresajos ielaistajos. Pokemoniem acis aizmaletas ar speka panemieniem

  +1 [+] [-]

, 2014-01-17 23:00, pirms 11 gadiem
Vasiļjevam Krefeldē gols pirmajā spēlē šosezon.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-01-17 23:08, pirms 11 gadiem
britiw_h-side rakstīja: Ozo pielauj daudz kludu. aizvakar pirmajos ielaistajos uzmeta pretiniekam uz lapstinas sodien velns sazin kur blandijas tresajos ielaistajos. Pokemoniem acis aizmaletas ar speka panemieniem
un Ābolam arī

     [+] [-]

, 2014-01-17 23:08, pirms 11 gadiem
Sermulītis rakstīja: 1:3 zāģī

  -2 [+] [-]

, 2014-01-17 23:13, pirms 11 gadiem
Tikai DINAMO, tikai ar Ābolu!
Ābols jau ir izkosts! Lielais Nezinamais Ābols izrādijās vnk ābols!
Viņu vnk pirms plejofiem paņēma un nokoda.... nebij jau nekāds cietais riexts, pretēji tam, kā te daži Latvijas žurnalisti orgasmē kaifoja!.
Lai jau izdodas novadīt šo sezonu līdz pleijofiem un pēc pirmās kārtas doties pelnītā atpūtā!
Latvijas Izlasi gan nevajag dot viņam rokās... nu nevajag gan...

  -1 [+] [-]

, 2014-01-17 23:21, pirms 11 gadiem
sporta vecmeistars rakstīja: Un atstāj aiz sevis 2:1 izgājienu, kas atnes vārtus....
Vispaar jau tajaa situaacijaa, Ozo aizgaaja paciiniities par aiz pretinieku vaartiem. Kluudijaas tas speeleetaajs, kursh ienjeema vinja vietu, pie zilaas netraapot pa ripu.

  +1 [+] [-]

, 2014-01-17 23:35, pirms 11 gadiem
manas domas: kuram gan tas ir vajadzigas
1. Pavlovam jaspele kopa ar Hosu un Vilsonu;
2. Ozolinam vajadzetu dot kadu speli atpuutu, lai svaigaks uz izbraukuma spelem un uz OS;
3. Iespejams Ozolinam nevajadzetu spelet mazakuma;
4. Vajadzetu spelet ar 7 aizsargiem;
5. Dzerins, Bukarts svaki: vajadzetu spelet katru otro speli Nizivijam un Cipulim;
6. Dzonsons noteikti labaks par Dzerinu!
7. Aizsardzibu vajadzetu mainit biezak! tapat kaa basiti. katrai mainai cita taktika aizsardzibas. un arii tam pamainit ik pa laikam.

nu gan laikam te samurgoju

     [+] [-]

, 2014-01-17 23:59, pirms 11 gadiem
Armands_WRC rakstīja: manas domas: kuram gan tas ir vajadzigas
1. Pavlovam jaspele kopa ar Hosu un Vilsonu;
2. Ozolinam vajadzetu dot kadu speli atpuutu, lai svaigaks uz izbraukuma spelem un uz OS;
3. Iespejams Ozolinam nevajadzetu spelet mazakuma;
4. Vajadzetu spelet ar 7 aizsargiem;
5. Dzerins, Bukarts svaki: vajadzetu spelet katru otro speli Nizivijam un Cipulim;
6. Dzonsons noteikti labaks par Dzerinu!
7. Aizsardzibu vajadzetu mainit biezak! tapat kaa basiti. katrai mainai cita taktika aizsardzibas. un arii tam pamainit ik pa laikam.

nu gan laikam te samurgoju
Kerčs-Fanduls-Belavskis. Model 1988. Pārējos punktus nevajag!

  +1 [+] [-]

, 2014-01-18 00:16, pirms 11 gadiem
prieks par to, ka Skvorcovam jau 2 mačus pēc kārtas punkti, pietam 2 no tiem ir goli. Haščaks arī atvēries pēdējos mačos, bet tas tā..

     [+] [-]

, 2014-01-18 00:16, pirms 11 gadiem
Nu , ko Jūs te žurnālisti šļupstat - raxtiet kā Ir: Mikstiajiem Rīdziniekiem neizdodas pārspēt sīksto "Sibir"...
...un būs O'key!

     [+] [-]

, 2014-01-18 00:21, pirms 11 gadiem
Martini12 rakstīja: prieks par to, ka Skvorcovam jau 2 mačus pēc kārtas punkti, pietam 2 no tiem ir goli. Haščaks arī atvēries pēdējos mačos, bet tas tā..
spēlē tie kuri nebrauks uz Sočiem...pārējie negrib riskēt.....

  -2 [+] [-]

, 2014-01-18 00:53, pirms 11 gadiem
Darzinsh)))))))))))))))))na foto)))))
Dolgo rzhal)))))))))

  -1 [+] [-]

, 2014-01-18 00:58, pirms 11 gadiem
zvezda mljaaaa___))))))))

     [+] [-]

, 2014-01-18 02:37, pirms 11 gadiem
Kā zaudē tā uzreiz visi veci.. Būs uzvaras, beidziet raudāt!

     [+] [-]

, 2014-01-18 06:43, pirms 11 gadiem
9thGOLD4RUSSIA2 rakstīja: Skaidrs, ka Medveščak ies garām, bet varenais CSKA jau aizgāja. Rīga pret Donbasu un Lokomatīvi!
Labāk paskaties,cik tavam varenajam CSKA spēļu. Tas,ka,ja šādi turpinās,tad augstāk par 7,vietu nebūsim,arī skaidrs.

     [+] [-]

, 2014-01-18 07:02, pirms 11 gadiem
Vissūdīgākais variants play-off ,manuprāt,būtu dabūt pretī Lev. Neticu,ka var uz Znaroku trāpīt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-18 12:15, pirms 11 gadiem
Armands_WRC rakstīja: manas domas: kuram gan tas ir vajadzigas
1. Pavlovam jaspele kopa ar Hosu un Vilsonu;
2. Ozolinam vajadzetu dot kadu speli atpuutu, lai svaigaks uz izbraukuma spelem un uz OS;
3. Iespejams Ozolinam nevajadzetu spelet mazakuma;
4. Vajadzetu spelet ar 7 aizsargiem;
5. Dzerins, Bukarts svaki: vajadzetu spelet katru otro speli Nizivijam un Cipulim;
6. Dzonsons noteikti labaks par Dzerinu!
7. Aizsardzibu vajadzetu mainit biezak! tapat kaa basiti. katrai mainai cita taktika aizsardzibas. un arii tam pamainit ik pa laikam.

nu gan laikam te samurgoju
Man gandrīz tās pašas domas. Par 1,2,3, 6 punktu 100% piekrītu.
4 punkts - nezinu -tas lai paliek trenera ziņā. Man labāk patīk ka ir 6 aizsargi.
5 punkts no 4 izvēlētos 2 labākos-Bukartu un Cipuli. Varbūt Džeriņš ir labs mazākumā, Ņiživijs vairākumā, lai arī pēdējais pēdējā laikā izskatās galīgi nekāds. Tāpat arī Džeriņš pēdējā laikā nepārliecina.
7 punkts-par aizsardzības maiņu. Katram aizsargam ir savs stils un hokejā nav tādi strikti aizsardzības varianti kā basketbolā.

  -1 [+] [-]

, 2014-01-18 12:17, pirms 11 gadiem
A-BURTS- ARIJS rakstīja: "izvilcis" prieks tevis vins bija tapec,ka komentetaji bliava ka nelabi SEDLA4EKS,ik reiz,kad ripa nonaca pie vinia ta vartsargu parmeriga slavinasana jau sak besit patiesiba,nedz Sedla4eks, nedz Telkvists,iznemot atseviskius momentus sezonas garuma,nekadus ipasus "brinumus" nerada
Telkvists gan šogad rādīja brīnumus bieži līdz decembra beigām. Pēdējā laikā gan brīnumi izpaliek. Telkvists 3 mēnešus bija izcils vārtsargs (salīdzinu viņu ar Roulenda lomu VEF).