Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" pabojā nervus, pagarinājumā uzvar līderi SKA

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

"Dinamo" pabojā nervus, pagarinājumā uzvar līderi SKA
Uzvaras vārtu autors Guntis Galviņš Miķeļa Rēdliha apskāvienos
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

15 sekundes pirms pamatlaika beigām izlaižot trīs punktus, uzvaru pagarinājumā tomēr guvis Kontinentālās hokeja līgas klubs Rīgas "Dinamo", kas ar 5:4 pieveica līderi Sanktpēterburgas SKA. Uzvaras ripu vairākumā ar teicamu metienu iemeta aizsargs Guntis Galviņš.

Šodien "Dinamo" vārtos atkal bija brīvdienās ASV izlasē debitējušais Kriss Holts. Ceturtajā uzbrucēju virknējumā otro spēli Rīgas kluba rindās aizvadīja jaunais Juris Upītis, savukārt malā palika gan Ģirts Ankipāns, gan savainotie Džeimijs Lundmarks un Aleksandrs Ņiživijs.

Abas vienības bija noskaņojušās kaujinieciski. Par to liecināja arī attiecību izskaidrošana pēc "Dinamo" uzbrucēja Villes Nieminena sitiena pa sāncenšu vārtsarga cimdiem. Mājinieki uzbruka bīstamāk, uzbrukuma smailē bija Krišjānis un Miķelis Rēdlihi, taču, kā jau pierasts, ripa mērķī nelidoja.

Pēcāk iniciatīvu pārtvēra SKA, kas 12. minūtē izvirzījās vadībā – uzbrucējs Gļebs Kļimenko ar plaukstas metienu no kreisā iemetiena apļa pretuzbrukumā panāca 1:0 un guva savus septītos vārtus sezonā. 13. minūtē Sanktpēterburgas pārsvaru dubultoja Norvēģijas hokeja līderis Patriks Turesens – uzbrucējs bija pirmais pie atlēkušās ripas pēc sava metiena un dubultoja pārsvaru – 2:0.

Rīdzinieki nepadevās, līdz trešdaļas beigām panākot izlīdzinājumu! Vispirms Kļimenko noraidījumu vārtu guvumā pārvērta rezultatīvais Miķelis Rēdlihs, 18 piespēlēm pievienojot sesto vārtu guvumu – 1:2. Viņam ar teicamu piespēli asistēja brālis Krišjānis. Savukārt 18. minūtē Mārtiņš Karsums pēc kapteiņa Sanda Ozoliņa "aklās piespēles" izcēlās 11. reizi sezonā un panāca neizšķirtu 2:2.

Iesākto atspēlēšanos 25. minūtē turpināja Ozoliņš, kurš pēc zviedra Frēdrika Varja virāžas realizēja Upīša nopelnīto skaitlisko vairākumu, guva sestos vārtus sezonā un pirmo reizi šovakar vadībā izvirzīja "Dinamo" – 3:2. Pēc vārtu guvuma atkal negatīvā ziņā izcēlās Nieminens, iebakstot vārtsargam un pelnīti saņemot dunkas sānos.

Pēc vadības iegūšanas rīdziniekiem nācās ilgu laiku spēlēt mazākumā. Izdevās izturēt, turklāt 34. minūtē Gints Meija izmantoja SKA vārtsarga Jakuba Štepāneka pārgalvību, beidzot gūstot pirmos vārtus sezonā un dubultojot "Dinamo" pārsvaru – 4:2. Jāpiezīmē, ka vārti tika ieskaitīti tikai pēc video noskatīšanās, turklāt sākotnēji pēc metiena spēle ritēja vēl aptuveni pusminūti.

Noslēdzošajā trešdaļā likumsakarīgs bija SKA hokejistu spiediens. Tas 50. minūtē vainagojās panākumiem – "Dinamo" zaudēja iemetienā savā zonā un jau pēc dažām sekundēm saņēma metienu tukšos vārtos. Precīzs bija zviedrs Matiass Vainhandls – 3:4. Diemžēl viesiem izdevās arī panākt neizšķirtu, turklāt tas notika tikai 15 sekundes pirms pamatlaika beigām – Jevgēņijs Artjuhins panāca 4:4 un ieveda maču pagarinājumā.

Neieguvuši trīs punktus, rīdzinieki paņēma vismaz divus – 63. minūtes nogalē aizsargs Guntis Galviņš ar teicamu šāvienu vārtu devītniekā realizēja vairākumu un atnesa "Dinamo" panākumu ar 5:4!

Rīgas "Dinamo" sastāvs

Kriss Holts (Māris Jučers); Krišjānis Rēdlihs – Guntis Galviņš, Sandis Ozoliņš – Jēkabs Rēdlihs, Arvīds Reķis(2) – Kristaps Sotnieks, Rodrigo Laviņš; Mārtiņš Karsums(2) – Jānis Sprukts – Miķelis Rēdlihs, Ville Nieminens(2) – Frēdriks Varjs – Mārtiņš Cipulis, Ainārs Podziņš – Jakubs Šindels – Juris Štāls, Juris Upītis(2) – Niklass Luseniuss – Gints Meija

KHL regulārā sezona, 16. novembris, Rīga

Rīgas "Dinamo" – Sanktpēterburgas SKA 5:4 (2:2, 2:0, 0:2, 1:0)

Vārti: 11:24 Kļimenko (Semjonovs) 0:1, 12:53 Turesens (Tihonovs) 0:2, 15:09 M. Rēdlihs (K. Rēdlihs, Karsums, vair.) 1:2, 17:57 Karsums (Ozoliņš, Sprukts) 2:2, 24:57 Ozoliņš (Varjs, Cipulis, vair.) 3:2, 33:20 Meija 4:2, 49:10 Vainhandls (Mortensons) 4:3, 59:45 Artjuhins (Petrovs) 4:4, 62:58 Galviņš (Sprukts, M. Rēdlihs, vair.) 5:4
Soda minūtes: 8:10
Metieni: 28:43
Vārtsargi: Kriss Holts – Jakubs Štepaneks

Slēpts komentārs: The Latvian Locomotive

 +31 [+] [-]

, 2011-11-16 21:56, pirms 14 gadiem
Loti skatama un skaista spele.! Cipuli
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-11-16 21:57, pirms 14 gadiem
Cipuli... ej prom!

 +20 [+] [-]

, 2011-11-16 21:57, pirms 14 gadiem
Cipulis ne tikai iemest nevar, bet arī norok visu spēli! Labi, ka Galviņš visu nokārtoja!

 +18 [+] [-]

, 2011-11-16 21:57, pirms 14 gadiem
Cipulis gaida Ziemassvētkus!!!
Slēpts komentārs: gggg
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: belamors33

 +49 [+] [-]

, 2011-11-16 21:58, pirms 14 gadiem
Nu tulīt Cipuli līdz ar zemi nolīdzinās
Par spēli runājot sen tādas emocijas nebija bijušas, Ozo lielisks, viss būtu bumbās ja būtu uzvara pamatlaikā.
Slēpts komentārs: fakucis

 +29 [+] [-]

, 2011-11-16 21:58, pirms 14 gadiem
Meija pārsit seju,lai nomainītos
Ržiha daigralsa
cipulis ārdās
Protams bija jāņem 3 pts bet labi,ka vsmz 2

 +25 [+] [-]

, 2011-11-16 21:58, pirms 14 gadiem
haha,KHL komenteetaajs teica,ka Rziga aiz niknuma paliek veel sarkanaaks,nekaa vinja kaklasaite P.S. nu tad,kad vinju izraidiija aaraa

  -4 [+] [-]

, 2011-11-16 21:58, pirms 14 gadiem
Tas ir kautkas neticams, vai patiešām kāds lāsts uzlits DR komandai? Bet spēle skaista Paldies!!!

 +24 [+] [-]

, 2011-11-16 21:58, pirms 14 gadiem
Viss smuki, bet Cipulim visa sezona ir murgs.

  +3 [+] [-]

, 2011-11-16 21:58, pirms 14 gadiem
Laimīgas beigas, prieks.
Slēpts komentārs: Liquid

 +12 [+] [-]

, 2011-11-16 21:58, pirms 14 gadiem
pabojā nervus?
es biju nost uz līdzenas vietas. aplausi Galviņam!

 +32 [+] [-]

, 2011-11-16 21:58, pirms 14 gadiem
Diez kad pēc spēles intervēs Cipuli?

  -4 [+] [-]

, 2011-11-16 21:58, pirms 14 gadiem
UZVARAAA..
Cipuli,laiks iet mājās....

  +1 [+] [-]

, 2011-11-16 21:58, pirms 14 gadiem
labi, ka viss beidzaas taa!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: baklažāns

  -4 [+] [-]

, 2011-11-16 21:58, pirms 14 gadiem
Cipa sausā! Arī ar to pietiek lai uzvarētu.

 +13 [+] [-]

, 2011-11-16 21:58, pirms 14 gadiem
karstgalvis rakstīja: slepeni avoti ziņo, ka Medvedjevs licis SKA pakāst šo spēli!
Slepeni avoti saka,ka tu dabūsi no mammas kāvienu,ka vel neguli !

  +1 [+] [-]

, 2011-11-16 21:59, pirms 14 gadiem
tomēr uzvara

  +4 [+] [-]

, 2011-11-16 21:59, pirms 14 gadiem
Malači! šodien labi spēlēja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +15 [+] [-]

, 2011-11-16 21:59, pirms 14 gadiem
Pipars_Oksiks rakstīja: Cik ilgi vēl RD vadība auklēsies ar Cipuli??????
Vai tad tiešām vēl ir kaut kādas šaubas par viņa meistarību?????
Meistariigs jau vinjsh ir, tikai katastrofaali neveicaas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2011-11-16 21:59, pirms 14 gadiem
Galviņš intervijā saka, ka beigās zaudēja koncentrāciju komanda kgan koncentrāciju zaudēja tikai un vienīgi MĀRTIŅŠ CIPULIS! THE HABAROVSK SNIPER.

Tādam neveiksminieks... būtu tajā brīdī kaut to ripu mutē noslēpis lai sekundes apēstu

 +15 [+] [-]

, 2011-11-16 21:59, pirms 14 gadiem
Cipuli uz LM,vietā Vilkoitu.
Galviņš labs,Ozo arī. Tikai Dinamo Tikai Rīga. !!!

  +1 [+] [-]

, 2011-11-16 21:59, pirms 14 gadiem
Mani vārdi piepildijās , spēle fantastiska , Dinamo uzvara un kāda vēl ! Emocijas uz pacēluma viļņa , Paldies Dināmo

  +1 [+] [-]

, 2011-11-16 21:59, pirms 14 gadiem
Ne iemest var, ne izmest ripu tas CIPULIS, labi, kad Galviņš iešķīla 9ieku
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-11-16 21:59, pirms 14 gadiem
narko4s rakstīja: Cipuli uz LM
ej tu kārties, negribu tādu "uzbrucēju" savas pilsētas komandā.

  -1 [+] [-]

, 2011-11-16 21:59, pirms 14 gadiem
blj.a cipuli atdod man naudu, pats iemest nevar un norok komandu

  +2 [+] [-]

, 2011-11-16 22:00, pirms 14 gadiem
Cipuļa vietā mošķ varam paņemt kādu jauno? Vismaz būs lielāka jēga!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-11-16 22:00, pirms 14 gadiem
drausmas, prieks, ka vinēja, bet tādus 3. punktus nav jālaiž ārā.. jau kuro reizi.... vismaz Mīķelis punktus krāj, malacis!

     [+] [-]

, 2011-11-16 22:00, pirms 14 gadiem
Cipulis- nelaimes čupiņa

     [+] [-]

, 2011-11-16 22:00, pirms 14 gadiem
legionars neiemet 10 speles - aizsuta majas, cipulis 1/3 sezonas nevar atzimeties, vinju enivej patur, kur logjika, kapec jaauklejas...? vinjsh ir uzbrucejs, kuram jamet ieksha...

  +1 [+] [-]

, 2011-11-16 22:00, pirms 14 gadiem
CIPULI jāiebalso zvaigžņu spēlē!!!

  -4 [+] [-]

, 2011-11-16 22:00, pirms 14 gadiem
Neredzēju pirmos divus periodus, bet man ļoti patika kā spēlē SKA. Un šo vienu punktu viņi bija godam pelnijuši.

  -2 [+] [-]

, 2011-11-16 22:00, pirms 14 gadiem
Prieks par uzvaru ...., bet nu Cipa, ne tu iemest wari, ne tu spēles galotnē bez likstām vari iztikt, wajadzeeja jau 3 punktus, bet nu labi, ka 2us dabuujaam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-11-16 22:01, pirms 14 gadiem
cipulim olas nost par to pēdējo epizodi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2011-11-16 22:01, pirms 14 gadiem
Nu labi nevajag tgd visiem cipuli nolikt visi kļūdas kādreiz.

  +1 [+] [-]

, 2011-11-16 22:01, pirms 14 gadiem
cik bija arēna cilveku ?

  -2 [+] [-]

, 2011-11-16 22:01, pirms 14 gadiem
Neveiksmju putns Cipulis ir!

  +4 [+] [-]

, 2011-11-16 22:01, pirms 14 gadiem
Cipulis, lai maksā Galviņam polšu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-11-16 22:01, pirms 14 gadiem
Cipulis ne tikai neiemet bet vel atdod uzvaru!!! nakamo speli jasež malā!!!manuprat tavu uzvardu visi iegaumeja !!! bet prieks ka neaizgaja lidz bullišiem-malači-cinijas lidz galam

  +2 [+] [-]

, 2011-11-16 22:01, pirms 14 gadiem
Cipulim nākamajā spēlē būs dublis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-11-16 22:01, pirms 14 gadiem
Nu nav tās koncentrācijas!
Puiši tak nav mazi bērni kāpēc tik bieži jāizlaiž 3 punkti.

  -1 [+] [-]

, 2011-11-16 22:01, pirms 14 gadiem
LUCENIUSlove rakstīja: pabojā nervus? neskatīšos vairs Dinamo spēles. apnicis jau šitā izlaist uzvaras.
mēs neizlaidām ,uzvarējam eu

  -1 [+] [-]

, 2011-11-16 22:01, pirms 14 gadiem
duum rakstīja: cik bija arēna cilveku ?
khl.ru rakstīs 7500

     [+] [-]

, 2011-11-16 22:01, pirms 14 gadiem
Gu$tly rakstīja: Nu labi nevajag tgd visiem cipuli nolikt visi kļūdas kādreiz.
jā, bet nejau viņš.... viņš kļūdīties nedrīkst, jo pašreiz ir nederīgs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2011-11-16 22:02, pirms 14 gadiem
Ideala spēle...Šādas spēles man patīk

  +8 [+] [-]

, 2011-11-16 22:02, pirms 14 gadiem
Moš Cipulis toķikā spēlē..?
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  +6 [+] [-]

, 2011-11-16 22:02, pirms 14 gadiem
liekat tak mieru tam nabaga Cipulim, nešaubos, ka čalis tagad tāpat jau pa gurķi atraus ne pa jokam...

  +6 [+] [-]

, 2011-11-16 22:02, pirms 14 gadiem
Patika kad visa arēna bļāva : Cipuli, Cipuli, Cipuli!
Laikam uztarukumu radīja

  +1 [+] [-]

, 2011-11-16 22:02, pirms 14 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: khl.ru rakstīs 7500
skaidrs ! likās diezgan daudz !
Slēpts komentārs: Reaktiivais

  -4 [+] [-]

, 2011-11-16 22:02, pirms 14 gadiem
cipulis paliek cipulis
maximums LM 3sajaa mainjaa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: poxujists
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-11-16 22:03, pirms 14 gadiem
Noskanojums musejiem skuma labs, super spele, visi cinijas, bet esmu ieverojis to - tiko musejie nostajas aizsardziba liekas apjuk, piespiezas vartiem, zud koncentracija, liekas uzvara kesa. Nezinu ka jums, bet maan liekas, ka Pekam bija sen jasaprot ka, ja sitads spiediens no pretinieka, vaaaajag panemt pus minuti, kaut vai lai pretinieks atdzistu un nomierinatos vinu ofensiva - tikai manas domas, bet Cipam neiet censas bet neiet, ja jus vinu TAGAD noriesiet, tad vis dzekam psihologija Dir...a, saudesim vinu .

  +4 [+] [-]

, 2011-11-16 22:03, pirms 14 gadiem
Ja komentētāji noliek tā Cipuli, tad ir skaidrs, ka šeit būs vēl trakāk.
Man liekas, ka nemaz tik vienkārši nav to ripu izmest, ja tā ir pie borta un nūja uz otru pusi. Plus - nav jau runa tikai par izmešanu, bet izmest tā, lai tie viens vai divi uz līnijas nepārķertu. Var jau būt, ka vairumam šeit taisnība.

  -4 [+] [-]

, 2011-11-16 22:03, pirms 14 gadiem
Nu normali tik nesaprotu kapec vel treneri nav sapratuši ka pie Varga un Nieminena jaliek kads cits ne Cipulis un bus vel viena maiņa kas var iemest,nakošais prieks par uzvaru bet ta spelet ka šodien Sprukts Holtsun abi braļi aizsargi Redlihi nevar viens laiž taurenišus divi nemak piespeles iedot tik taisa parmetienus un viens atmet ripu ka nav kur likt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-11-16 22:04, pirms 14 gadiem
Jā, Cipulis, spēles varonis!!! Neiemet tukšos vārtos, plus savāra sūdus pēdējos 2 zaudētajos vārtos!!! Protams, aizsargi arī vārguļi, tieši fiziski, neprot spēlēt fizisku hoķi, pozicionāli kļūdās.

  -3 [+] [-]

, 2011-11-16 22:04, pirms 14 gadiem
Cipulis parādā punktu, 15s līdz beigām kā ar nazi pa olām!!! Bet vismaz uzvara pret monstru, spēle kā 2009 ar SKA un lūzuma punkts!!!

  +2 [+] [-]

, 2011-11-16 22:04, pirms 14 gadiem
ai nu ko tur,cipulis,cipulis... Labi ka vel savos vartos nebaksta iekshaa,ko tad juus teiktu...

  +9 [+] [-]

, 2011-11-16 22:04, pirms 14 gadiem
poxujists rakstīja: Cipuli uz Liepāju!!! Varbūt tur būs noderīgs
Labprāt redzētu Cipu LM. Ļoti labs spēlētājs. Un gan jau arī golus sāks mest.

 +11 [+] [-]

, 2011-11-16 22:04, pirms 14 gadiem
Jā, vot tas bija Rīgas Dinamo!

Tādas emocijas bija labākās ,kas šajā vakarā varēja būt,Malači!

Un Ržiha,tas ir vnk kadrs

Un Cipulis jau meta ārā ,vnk tas labi nosedza zonu,protams,varētu teikt ,ka vajadzēja stirpāk mest ,bet nu jā... priecājaties,ka bija papildlaiks,kurā mēs izrāvām uzvaru!

Un 2p pret līgas līderi ir ļoti labi un kā varēja būt nav svarīgi,jo tas ir hokejs un gadās visādi!

Malači!

P.S. Nedaudz skaudība uz tiem ,kas bija arēnā-tādas emocijas!

  +1 [+] [-]

, 2011-11-16 22:04, pirms 14 gadiem
Galviņš skaitās OD vai DD?

  +1 [+] [-]

, 2011-11-16 22:05, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Galviņš skaitās OD vai DD?
OD..

     [+] [-]

, 2011-11-16 22:06, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Galviņš skaitās OD vai DD?
Vairāk jau OD laikam tomēr.

  +6 [+] [-]

, 2011-11-16 22:06, pirms 14 gadiem
Cipulim ir labākais metiens līgā! teica Pekka. Tātad izmest to ripu nevarēja neviens, Pek?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-11-16 22:06, pirms 14 gadiem
Ko jūs, šī vienkārši nav Cipuļa diena.
Ak, jā, nav jau pirmā reize.

Sveicu mūsējos ar uzvaru.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-11-16 22:07, pirms 14 gadiem
gggg rakstīja: Slepeni avoti saka,ka tu dabūsi no mammas kāvienu,ka vel neguli !

  +5 [+] [-]

, 2011-11-16 22:07, pirms 14 gadiem
Es jau neteiksu, ka cipulis rupji kludijas mesdams ara ripu, vnk pretinieks nokera, protams taja bridi vajadzeja nospelet precizak, to loti rupjo kludu jau vairak uztaisija komentetaji, bet kas zina, pec kara visi gudri.

  +3 [+] [-]

, 2011-11-16 22:07, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kā jau rakstiju, tad ,protams,var vainot Cipu, bet visa RD komanda ļoti vāji nospēlēja 3 periodā.Itsevišķi 3 perioda otro pusi.
Ivar, butu stavejis klusu vismaz par speli, ko neesi redzejis visi tapat zin, ka tu komenteji LM speli un RD speli neredzeji, bet viedoklis ka vienmer tev ir pirmas divas tresdalas bija musu zime, tresajas tresdala, kad SKA nekas cits neatlika, ka atspeleties viniem nekas cits neatlika ka spiest virsu. ta notiek vienmer.

  -4 [+] [-]

, 2011-11-16 22:08, pirms 14 gadiem
Laiki nāk un iet, bet Ržihas trenētās komandas (un arī SKA) kā nemācēja cīnīties pret RD, tā arī to nav iemācijušies, pat neskatoties ka Pekka šo komandu ir sačakarējis.

  -1 [+] [-]

, 2011-11-16 22:08, pirms 14 gadiem
Pekam smuks karodziņš un izskatās, ka prot krievu valodu.

     [+] [-]

, 2011-11-16 22:08, pirms 14 gadiem
Assasinss' rakstīja: Vairāk jau OD laikam tomēr.
Tas bija retorisks jautājums. Lai gan šosezon viņš rāda pat negaidīti labu sniegumu, interesanti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2011-11-16 22:08, pirms 14 gadiem
murziks rakstīja: labi kā tā viss noslēdzās....
kas tur labs, tas ka Cipula deel izlaista uzvara pamatlaikaa

     [+] [-]

, 2011-11-16 22:08, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Galviņš skaitās OD vai DD?
vins ir rezultativakais aizsargs komanda un top 10 rezultativakais aizsargs liga. doma pats...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-11-16 22:08, pirms 14 gadiem
playthegame rakstīja: Ivar, butu stavejis klusu vismaz par speli, ko neesi redzejis visi tapat zin, ka tu komenteji LM speli un RD speli neredzeji, bet viedoklis ka vienmer tev ir pirmas divas tresdalas bija musu zime, tresajas tresdala, kad SKA nekas cits neatlika, ka atspeleties viniem nekas cits neatlika ka spiest virsu. ta notiek vienmer.
Es trešo periodu redzēju, un tāpēc arī tikai par šo periodu rakstu.

  +6 [+] [-]

, 2011-11-16 22:08, pirms 14 gadiem
Tak liekat mieru tam Cipulim, aktīvs spēlētājs, vienkārši nereāli nepaveicās, ka ripa atsitās pret SKA spēlētāju! Paņemiet paši nūju rokās un ejiet uz dīķi spēlēt un metiet golus, kritizēt ir viegli!

  +1 [+] [-]

, 2011-11-16 22:09, pirms 14 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Pekam smuks karodziņš un izskatās, ka prot krievu valodu.
vinam tur blakus sez un tulko

  +3 [+] [-]

, 2011-11-16 22:09, pirms 14 gadiem
Ržiham preses konferencē,lēnām sarkanums noiet,laikam lēnām atdziest!

  +4 [+] [-]

, 2011-11-16 22:09, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Laiki nāk un iet, bet Ržihas trenētās komandas (un arī SKA) kā nemācēja cīnīties pret RD, tā arī to nav iemācijušies, pat neskatoties ka Pekka šo komandu ir sačakarējis.
Nu protams Tev jau labak patiktu aj mes visu laiku speletu no aizsardzibas un ja jau esi labaks par Peku tad piesakies un paradi ko maki .

  -2 [+] [-]

, 2011-11-16 22:09, pirms 14 gadiem
Cipulis tads ka nelaimes cupina!

Paldies puishiem par labu speli!

  +2 [+] [-]

, 2011-11-16 22:09, pirms 14 gadiem
bendix rakstīja: ?!pat pekam karodziņš pie fraka piesprausts.ko nevareja teikt par abiem klauniem periodu starplaikos...
Man arī nav karodziņš , sper ārā visu ko tu domā par mani.

  +2 [+] [-]

, 2011-11-16 22:10, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es trešo periodu redzēju, un tāpēc arī tikai par šo periodu rakstu.
bet ja komanda zaude ar 2:4, vina vienmer iet uz prieksu un taj pieder iniciativa. Ta notiek vienmer.

  +2 [+] [-]

, 2011-11-16 22:10, pirms 14 gadiem
raymonds rakstīja: Tak liekat mieru tam Cipulim, aktīvs spēlētājs, vienkārši nereāli nepaveicās, ka ripa atsitās pret SKA spēlētāju! Paņemiet paši nūju rokās un ejiet uz dīķi spēlēt un metiet golus, kritizēt ir viegli!
Vārds vietā.
Skatītāji savos miestos un pagastos ir paši krutākie hokejisti. Pat neskatoties,ka lielais vairums no viņiem pat uz slidām nemāk stāvēt.

 +13 [+] [-]

, 2011-11-16 22:11, pirms 14 gadiem
Ja godīgi, tad man Cipuļa pat žēl... jā - sūdus sataisīja, bet puisis cenšas un darās, bet kaut kāda Sibīrijas vecene būs šim lāstu uzlikusi, ka nomainīja klubu. Mārtiņ, nākamajā iemet pārīti!

  +8 [+] [-]

, 2011-11-16 22:11, pirms 14 gadiem
raymonds rakstīja: Tak liekat mieru tam Cipulim, aktīvs spēlētājs, vienkārši nereāli nepaveicās, ka ripa atsitās pret SKA spēlētāju! Paņemiet paši nūju rokās un ejiet uz dīķi spēlēt un metiet golus, kritizēt ir viegli!
Pilnībā piekrītu lielākā daļa te pat nūju rokā nav turējuši!

Piekrītu ,ka varēja daudz veiksmīgāk viņš nospēlēt,bet laikam ja neveicas tad neveicas galīgi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-11-16 22:11, pirms 14 gadiem
Ūdeni nesalēja!

  -2 [+] [-]

, 2011-11-16 22:11, pirms 14 gadiem
malacis Cipulis

  +6 [+] [-]

, 2011-11-16 22:11, pirms 14 gadiem
Upītim ir jāpaliek "Dinamo". Ļoti patika kā spēlē un tā ir tikai viņa otrā spēle. Saprotas ar partneriem un šie viņu neapdalīja.

Prieks par Galviņu, ka pat zaudētais punkts neko nenozīmē. No sākuma gan dusmas.

     [+] [-]

, 2011-11-16 22:11, pirms 14 gadiem
playthegame rakstīja: bet ja komanda zaude ar 2:4, vina vienmer iet uz prieksu un taj pieder iniciativa. Ta notiek vienmer.
...bet ne vienmēr komanda, kas uzvar,ierokās tik dziļā aizsardzībā kā to izdarija RD.

  +2 [+] [-]

, 2011-11-16 22:11, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Laiki nāk un iet, bet Ržihas trenētās komandas (un arī SKA) kā nemācēja cīnīties pret RD, tā arī to nav iemācijušies, pat neskatoties ka Pekka šo komandu ir sačakarējis.
Tu visu laiku skandini ka tev poh uz RD,tad kada tev starpiba,Peka sacekareja dinamo vai nee?
Ja nav ko rakstit tad dazreiz labak pakluset!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-11-16 22:12, pirms 14 gadiem
Mārtiņ Cipuli, vēl nav pienācis dāvināšanas laiks.

  +3 [+] [-]

, 2011-11-16 22:12, pirms 14 gadiem
saprotu ka sifulis grib loti gut vartus, bet sii nebii ta epizode kad vajadzeja domat par vartiem, protams ja butu trapijis tuksos vartos tad butu speles varonis, bet nesanaca!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-11-16 22:13, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Tas bija retorisks jautājums. Lai gan šosezon viņš rāda pat negaidīti labu sniegumu, interesanti.
Pagāšgad viņš nebija tik manāms uzbrukumā, bet aizsardzībā spēlēja stabili. Šogad atkal uzbrukumā ļoti labs un aizsardzībā sūdus netaisa. Manuprāt, šobrīd labākais aizsargs RD. Būs grūti viņu noturēt, ja viņš tā turpinās, par Miķeli jau vairs nav ko runāt.

  +8 [+] [-]

, 2011-11-16 22:13, pirms 14 gadiem
Ržigam šoreiz ar 100 gramiem būs par īsu...
bez nulle ziben nenorimsies pat ļotenē mājup.
p.s.
šādu maču laikā `Aldara` produktu reklāma jāaizstāj ar aptieku piedāvājumiem.

  +3 [+] [-]

, 2011-11-16 22:14, pirms 14 gadiem
Spēles scenārijs vienkārši graujošs - īsts trilleris. Protams, prieks par uzvaru!

     [+] [-]

, 2011-11-16 22:14, pirms 14 gadiem
Podziņš vispār spēlēja? Tāds nemanāms izlikās.

     [+] [-]

, 2011-11-16 22:14, pirms 14 gadiem
emons93 rakstīja: tas kuces deels man parādā 7ls! uzliku 2ls par Dinamo,jutu,ka labi nospēlēs,bet sūda cipulis parūpejas par to,lai es kartejo reizi atkal pakaastu! kaads kuce vins ir tas is psc...
acīmredzot biji pelnījis pakāst, toto atkarīgais ...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2011-11-16 22:14, pirms 14 gadiem
Cipulis tad nau normāls nu kā ta ar aizmet tukšiem garām beigas vel neizmet āra un musu 3 punkti pa dirsu. Labi overtime nelaida varbūt būtu vel kādu savu "meistarstiķi" parādijis.

  +1 [+] [-]

, 2011-11-16 22:16, pirms 14 gadiem
nu kur tgt ir tie ahujenie cipulja fani kuri teica ka vinjs vieniigias iemest var utt.... speele uz vinja sirdsapzinjas....

  -1 [+] [-]

, 2011-11-16 22:16, pirms 14 gadiem
Cip cip cp cip cip

  +9 [+] [-]

, 2011-11-16 22:16, pirms 14 gadiem
Pirmoreiz mūžā redzēju, kā Galviņš liek slepu.Līdz šim viņam tādi diezgan jēli un vārgi plaukstas metieni vien bijuši.

  -1 [+] [-]

, 2011-11-16 22:16, pirms 14 gadiem
SKA ir mūsu klients, jebkurā sastāvā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-11-16 22:17, pirms 14 gadiem
Fantastisks sniegums biju patikami parsteigts pec atputas musejie lidoja! Svetkus Cipulis gan pabojaja

     [+] [-]

, 2011-11-16 22:17, pirms 14 gadiem
belamor kur dabuji bildi?

  -3 [+] [-]

, 2011-11-16 22:17, pirms 14 gadiem
Kārtējo reizi noluņoja!!!!!! :p Kad tas vienreiz beigsies!!!!!!!!!!!!! Ticēt Dinamo uzvarai ar vienu vārtu starpību- tā ir utopija, maza bērna niķi, pat nezinu kā to nosaukt...... Neticu vairs tam un nebalsošu par RD uzvarām turpmāk.

  +1 [+] [-]

, 2011-11-16 22:17, pirms 14 gadiem
laba bilde rakstam ielikta
Meija biš iešķielē bet tomēr malacis 1. gols sezonā... kā saka, maisam gals vaļā

     [+] [-]

, 2011-11-16 22:17, pirms 14 gadiem
Dīvaini, ka atkal Cipulis nebija iebalsots par spēles zvaigzni
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-11-16 22:18, pirms 14 gadiem
Nauri (masalskis123), izdzēs šo bildi draugos. ';

     [+] [-]

, 2011-11-16 22:18, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vārds vietā.
Skatītāji savos miestos un pagastos ir paši krutākie hokejisti. Pat neskatoties,ka lielais vairums no viņiem pat uz slidām nemāk stāvēt.
Tas ir ļoti stulbs arguments.
Ir viena liela atšķirība starp faniem un Cipuli. Fani nav profesionāli hokejisti. Viņiem nav ko pārmest. Cipulim gan.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-11-16 22:21, pirms 14 gadiem
Pēdējās sekundēs nodomāju: ''Viss būs labi, vinnēsim, tas tach nav iespējams, ka atkal pretinieks iesitīs'' Bet nu...
Nieminens labi spēlē.
Rzhika vsp kkāds jocīgs, tādu treneri mūsu komandai nevēlētos! :/

  +1 [+] [-]

, 2011-11-16 22:21, pirms 14 gadiem
Trešo periodu Dinamo nospēlēja tik slikti, jo bija pārguruši ! Treneris bezjēdzīgi pārgāja uz trīs maiņām ! Daudz netrūka, lai zaudētu !

  +2 [+] [-]

, 2011-11-16 22:22, pirms 14 gadiem
vienīgais, ko varu teikt - labi, ka uzvarējām vismaz papildlaikā, bet šitie stulbi zaudētie punktiņi spēles pēdējās minūtēs turpina krāties un beigās, lai tiktu PO var arī pietrūkt, tad sitīs pa ribām un visi sāks tik domāt - āāā, nu jā, tur toreiz bija tā.. nu jā, tā stulbi sanāca, nu jā varēja nospēlēt labāk. būs par vēlu, tas ir vnk nepiedodami, bet nu labi. man ir prieks arī par 2 pt un, ja vēl ņem vērā to, kā SKA spieda 3.periodā... nu, biš paveicās.

jā, un man tiešām žēl Cipuļa. es negribētu teikt, ka viņš ir slikts spēlētājs, bet moš tiešām pie kāda ekstrasensa lai aiziet noņemt to "lāstu", vnk neveicas! es jau pat tādām muļķībām sāku ticēt...

     [+] [-]

, 2011-11-16 22:22, pirms 14 gadiem
gagelis2 rakstīja: Cipa centaas izmest taa , lai neebuutu paarmetiena!!!
Jā, centās izmest tā, lai netrāpītu Ržigam ģērbtuvēs pa aci . Viņam bija bail par pretinieka spēlētāja savainošanu !!!!!!!!!

  -3 [+] [-]

, 2011-11-16 22:22, pirms 14 gadiem
Amerigo_Vespucci rakstīja: Es nezinu ko teikt! Cipuli metiet ārā na*uj no DInamo! VIņš ir pēdējais sū*da gabals! Ne iemest tukšos vārtos nejēdz, ne ripu apstrādāt un iziet 1 uz 1 ne izmest no zonas kad vajag! NEKO! Ja jau Mellinu izmeta tad ko ar tādu rezultativitāti Dinamo dara Cipulis? Viņš te ir tāpēc tikai ka ir Latvietis? Lai seko Mellina pēdām! Ko tur pekka gvelza par labako Cipuļa metienu visā līgā? axaxaxa kurā vietā bļeg? viņš ir pēdējais sorry sūd.s!
tu esi debils idiots,ja tu taa domaaa !!! Tāds miskaste kā Sprukts ir vēl sūdīgāks... Cipulis vismaz cīnās,met pa vārtiem,nevis kā tas suņa ģimis,pieksaras ripai,un iet uz maiņu... pat aizsargi biežāk un precīzāk pa vārtiem met,kā mūsu "dārgais" centrs !!! vot tas ir mēsls,kurma vispār būtu jāaizliedz hokeju spēlēt,ne pie vārtiem,na pavārtiem uzmest ,neko izdarīt nav spējīgs... tik dzird komentārus ,kā tas lohs palaž piesēli,vai kautko nedaudz aizguļas...

  +6 [+] [-]

, 2011-11-16 22:22, pirms 14 gadiem
Cipulim tagad neveicas, bet man tāds čujs, ka viņam atnāks veiksme, tad ar baigo kaudzi.

  +6 [+] [-]

, 2011-11-16 22:23, pirms 14 gadiem
Mjāa, noriet Cipuli mākam, bet tas, ka Cipam ir piespēle 3šajos vaŗtos, to gan ātri piemirsām. Ka mazākumos veiksmīgi nospēlēja- atkal aizmirsām. Īsa mums tā atmiņa.

  +1 [+] [-]

, 2011-11-16 22:23, pirms 14 gadiem
Šie komentāri ir viens traks sviests. Kā tikai kādam ir kāda kļūda tā nolīdzina gar zemi.Kāpēc neviens nesaka ka 1 maiņā praktiski spē lē tikai 4 veči jo Sprukts tikai eksistē Miķeļa un Karsuma ēnā. To lēno divplāksni sen vajadzēja nomainīt pret Cipuli un spēle aizietu pa 100 procentiem.

  -1 [+] [-]

, 2011-11-16 22:23, pirms 14 gadiem
roberto85 rakstīja: tu esi debils idiots,ja tu taa domaaa !!! Tāds miskaste kā Sprukts ir vēl sūdīgāks... Cipulis vismaz cīnās,met pa vārtiem,nevis kā tas suņa ģimis,pieksaras ripai,un iet uz maiņu... pat aizsargi biežāk un precīzāk pa vārtiem met,kā mūsu "dārgais" centrs !!! vot tas ir mēsls,kurma vispār būtu jāaizliedz hokeju spēlēt,ne pie vārtiem,na pavārtiem uzmest ,neko izdarīt nav spējīgs... tik dzird komentārus ,kā tas lohs palaž piesēli,vai kautko nedaudz aizguļas...
Viss kārtībā? Tiksi galā pats vai zvanīt pēc palīdzības?

     [+] [-]

, 2011-11-16 22:24, pirms 14 gadiem
emons93 rakstīja: tas kuces deels man parādā 7ls! uzliku 2ls par Dinamo,jutu,ka labi nospēlēs,bet sūda cipulis parūpejas par to,lai es kartejo reizi atkal pakaastu! kaads kuce vins ir tas is psc...
Satiec vinu uz ielas un pasaki to acis tu jeska no purmsatiem, domaju ta atrautos ka draugi tevi nepazitu, liec savus sanus uz Vitazu un priecajies, un vispar 2Ls tu ko?!? Irijas vai Anglijas neveiksminieks laikam tad tur ari paliec

  +3 [+] [-]

, 2011-11-16 22:24, pirms 14 gadiem
Leflērs rakstīja: Pirmoreiz mūžā redzēju, kā Galviņš liek slepu.Līdz šim viņam tādi diezgan jēli un vārgi plaukstas metieni vien bijuši.
Nu var redzēt ka cītīgi neseko RD gaitām Kādus trīs tādus tālšavienus uzreiz varu atcerēties. Bet arī wristi viņam labi no zilās, precīzi un diezgan spēcīgi, ja kāds vēl stāv vārtpriekšā, tad tas ir bīstams ierocis.

  +2 [+] [-]

, 2011-11-16 22:25, pirms 14 gadiem
Peleeciits rakstīja: Mjāa, noriet Cipuli mākam, bet tas, ka Cipam ir piespēle 3šajos vaŗtos, to gan ātri piemirsām. Ka mazākumos veiksmīgi nospēlēja- atkal aizmirsām. Īsa mums tā atmiņa.
riebjas tādi cilvēki kas norej
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-11-16 22:27, pirms 14 gadiem
phKRIII rakstīja: Ļoti skatāma spēle, priece RD sniegums, var redzet ka pārtraukumā ir kārtīgi trenējušies, beigās bik nepaveicās bet kopumā spēle vērtējama ar + zīmi.
Es saku sāk šķists ka tā ir kautkāda porča uzlikta uz RD 3. perioda jau kuro reizi izlaižam uzvaru!!! par spēli + Tev par komentāru ++ komandai!

  +1 [+] [-]

, 2011-11-16 22:27, pirms 14 gadiem
Ja mana powrpley meneger komanda butu Janis Spruksts, es noteikti vinam trenetu Tehniku un Piespeles, ka ari atrumu, vina koificents jau ir 3/6 bet kko jau vins dara neizmantotais potencials un iespejas manuprat 65%

  +1 [+] [-]

, 2011-11-16 22:27, pirms 14 gadiem
Visi tagad noliek Cipuli, bet drīzāk vainu būtu jāuzņemas aizsargiem, kas nogulēja.

  +2 [+] [-]

, 2011-11-16 22:28, pirms 14 gadiem
man jau gan Cipuļa tīri cilvēciski žēl, tiešām novēlu iemest to golu, kurš beidzot ļautu atvērties... par šodienu neko arī nepārmetu, galu gala šī bija tikai viena no no daudzajām galotnēm, kur komanda pasēj uzvaru, tātad tarakāni jāmeklē komandā (un trenera darbā) kopumā!
p.s. nemaz nav slikti, tiek, kas te tagad lej samazgas Cipulim uz galvas, pirms spēles īdēja, ka RD pret SKA neesot variantu, prognozēja, ar kādu vārtu starpību cietīsim sagrāvi utt

  -1 [+] [-]

, 2011-11-16 22:29, pirms 14 gadiem
gggg rakstīja: Cipuli uz sieviešu komandu,putra jāēd ,lai būtu spēka izmest ripu !

Mūsējie tik un tā malači!
Spēks jau ir, tikai trāpīt nevar!

  +1 [+] [-]

, 2011-11-16 22:30, pirms 14 gadiem
Marka1111 rakstīja: Meistariigs jau vinjsh ir, tikai katastrofaali neveicaas
jo meistarīgāks esi, jo mazāk tev neveicās

     [+] [-]

, 2011-11-16 22:31, pirms 14 gadiem
Runčuks rakstīja: man jau gan Cipuļa tīri cilvēciski žēl, tiešām novēlu iemest to golu, kurš beidzot ļautu atvērties...
tur jau tā lieta! jo tālāk, jo trakāk, te jau visi konkrēti ņirgājas par viņu. varbūt nav tas tehniskākais, bet ir ātrs, vienmēr treniņos ir strādājis, cenšas arī, momentu da_figa, bet nekā... man jau liekas, tas viņam vnk morāli kaut kas iesēdies galvā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-11-16 22:33, pirms 14 gadiem
Pāgājušo nedēļ kāds spējīgs jaunais vīrietis(atvaino neatceros tavu vārdu) bija sacerējis Mārtiņam dzejoli uz vārdadienu, tā iepatikās ka pat saglabāju, un šķiet ir īstais laiks iepostot vēlreiz.
Mārtiņ Cipuli !
Mēs Tevi mīlam!
Mēs Tev ticam !
Tu- mūsu elks,
Dinamku kas velk!
Tu -mūsu kumīrs,
Hokeja emīrs!
Pretnieku bieds,
KHL zieds!

  +5 [+] [-]

, 2011-11-16 22:36, pirms 14 gadiem
emons93 rakstīja: tas kuces deels man parādā 7ls! uzliku 2ls par Dinamo,jutu,ka labi nospēlēs,bet sūda cipulis parūpejas par to,lai es kartejo reizi atkal pakaastu! kaads kuce vins ir tas is psc...

Piedod emons93 neatradu orginalo koment. BET 1. jaut vai tev gadi 15 vismaz ir?
2. jaut vai tu apzinies kad saja situacija tu apruna Cipuļa māti? kas ir ZEMISKI, jeeli un berniskigi
3. BĒRNS

     [+] [-]

, 2011-11-16 22:36, pirms 14 gadiem
Negribu nevienu kritizēt, prieks par uzvaru! Uh uh urā!

  +1 [+] [-]

, 2011-11-16 22:37, pirms 14 gadiem
kaamiiii rakstīja: tur jau tā lieta! jo tālāk, jo trakāk, te jau visi konkrēti ņirgājas par viņu. varbūt nav tas tehniskākais, bet ir ātrs, vienmēr treniņos ir strādājis, cenšas arī, momentu da_figa, bet nekā... man jau liekas, tas viņam vnk morāli kaut kas iesēdies galvā
tieši tā, cenšas un sitas jau pa 100%, bet brīžiem šķiet, ka viņš pats netic, ka var iemest
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-11-16 22:41, pirms 14 gadiem
Leflērs rakstīja: Pirmoreiz mūžā redzēju, kā Galviņš liek slepu.Līdz šim viņam tādi diezgan jēli un vārgi plaukstas metieni vien bijuši.
nav tik traki, ir maucis ari ieprieks, skiet, ka sosezon jau velvienu devitnieka iemeta.

  +3 [+] [-]

, 2011-11-16 22:41, pirms 14 gadiem
Cipulis ir ok.Tie eksperti ir bez panimaja.Ka var pateikt tadu,ka bija laiks apgriezties paskatities un mest pa tuksiem vartiem.Un to saka hokeja treneris

  +1 [+] [-]

, 2011-11-16 22:42, pirms 14 gadiem
Martijs Maksorlijs rakstīja: tieši tā, cenšas un sitas jau pa 100%, bet brīžiem šķiet, ka viņš pats netic, ka var iemest
jā, kā lai džeks sev notic, ja viņam apkārt darās kaut kas šitāds. šaubos, ka viņš nezin. gan jau komentus netā nelasa.. bet tomēr

     [+] [-]

, 2011-11-16 22:45, pirms 14 gadiem
59:45Изменение счета. 4:4.44.Евгений Артюхин (47.Алексей Петров). СКА. В равенстве, в пустые ворота khl.ru izcēlies !!!!!!!!

  -4 [+] [-]

, 2011-11-16 22:47, pirms 14 gadiem
Peleeciits rakstīja: Mjāa, noriet Cipuli mākam, bet tas, ka Cipam ir piespēle 3šajos vaŗtos, to gan ātri piemirsām. Ka mazākumos veiksmīgi nospēlēja- atkal aizmirsām. Īsa mums tā atmiņa.
haha, baigā piespēle. Otrās piespēles vispār ir izsmiekls, mosh sāksim skaitīt arī trešās? To neviens nopietni neņem.

  +5 [+] [-]

, 2011-11-16 22:47, pirms 14 gadiem
Tiesi ta.Cipa kapa izlase un nekad neaizdomajas par to vai vins ir noguris,vai kaja sap,vai nauda nenak

  +1 [+] [-]

, 2011-11-16 22:49, pirms 14 gadiem
Tas jau ir likums:
DR - hardcore sadomazo komanda ( gan pēc rakstura, gan notikumu scenārija).
....patīk asas sajūtiņas, kad pretī nāk labs `uzbudinātājs`.
ar visādiem tur reāli ēdamiem `sevstaļiem` un `barisiem` bumbulējam un pakāšam , bet pret līgas varenajiem SKA , DM - kā parasti izgāžam ārā ar niknumu visas savas zarnas un ņemam ciet.

     [+] [-]

, 2011-11-16 22:49, pirms 14 gadiem
Jā, lielie eksperti sanākuši.Ja jūs visu tik labi protat un mākat, varbūt mēginiet nākamvasar atrādīties Dinamo vasaras nometnē?Jums nevajadzētu būt problēmām tikt viņa vietā.

Būtu vismaz priecājušies, ka ap viņu ir momenti.

     [+] [-]

, 2011-11-16 22:50, pirms 14 gadiem
pret jugru RD beigās bija mazākumā un uzvarēja ,bet citās spēlēs........
Varbūt vajag noraidīties. Varēs droši mest ārā.

     [+] [-]

, 2011-11-16 22:50, pirms 14 gadiem
Bet caliem,kuriem jaspele ar pastnieku viena maina ta ir patiesam liela nelaime

  -1 [+] [-]

, 2011-11-16 22:51, pirms 14 gadiem
ovečka rakstīja: haha, baigā piespēle. Otrās piespēles vispār ir izsmiekls, mosh sāksim skaitīt arī trešās? To neviens nopietni neņem.
Viss skaidrs ar tevi.

     [+] [-]

, 2011-11-16 22:52, pirms 14 gadiem
ko nu vairs..... peka ir pietiekami gudrs lai zinātu laist cipu vai nē. Labāk būtu priecājušies 2pts ir kabatā no "zvaigžņotā" SKA. Un vēl, kāda uzvara no 0:2.
Paldies Dinamo.Paldies Peka!

     [+] [-]

, 2011-11-16 22:52, pirms 14 gadiem
ovečka rakstīja: haha, baigā piespēle. Otrās piespēles vispār ir izsmiekls, mosh sāksim skaitīt arī trešās? To neviens nopietni neņem.
Trūkst uzmanības bērniņ?

  +2 [+] [-]

, 2011-11-16 22:52, pirms 14 gadiem
izskatās, kas Cipulis cenšas, bet galīgi džekam nesanāk.....šodien gribējās ātri izmest ārā un tālāk no vārtiem...pasteidzās - nonervozēja......domāju, ka viņam vajag nedaudz nomierināties, izskatās džeks ir uz stresa uzkāpis....grib, ir iespējas, bet skrojma dēļ norauj visu pasākumu. Mārtiņi - nomierinies, saņemies un sāc mest beidzot iekšā!

  -1 [+] [-]

, 2011-11-16 22:52, pirms 14 gadiem
Tava Mamma rakstīja: Viss skaidrs ar tevi.
Labi, ieviesīsim trešo piespēli. Kā vēlies.

     [+] [-]

, 2011-11-16 22:54, pirms 14 gadiem
šodien spēle bija tiešām lieliska! malači!

     [+] [-]

, 2011-11-16 22:56, pirms 14 gadiem
naninoi rakstīja: Trūkst uzmanības bērniņ?
Kad cilvēkam nav ar ko argumentēt, viņš ķēras pie ķēzīšanās. Apsveicu

     [+] [-]

, 2011-11-16 22:58, pirms 14 gadiem
Viens mulkigs nekompetenta komentetaja izteiciens,ka Cipam bija jaizmet ripina.Un se tev vesals aunu bars skrien lidzi

     [+] [-]

, 2011-11-16 22:58, pirms 14 gadiem
kaamiiii rakstīja: tur jau tā lieta! jo tālāk, jo trakāk, te jau visi konkrēti ņirgājas par viņu. varbūt nav tas tehniskākais, bet ir ātrs, vienmēr treniņos ir strādājis, cenšas arī, momentu da_figa, bet nekā... man jau liekas, tas viņam vnk morāli kaut kas iesēdies galvā
Kāda starpība, kur, kas iesēdies. Vienīgais pārmetums treneru korpusam ir, ka joprojām Cipuli tur 2.maiņā, kā minimums jāpārceļ uz 3., bet vispareizāk uz 4.maiņu. Pirmajās divās ir jāspēlē tiem, kas var un met vārtos ripu, nevis var un met garām!!!

  +1 [+] [-]

, 2011-11-16 22:59, pirms 14 gadiem
Skatāma un interesanta spēle.Un jā Cipuli ŠITĀ nevajag darīt, to ripu tev bija jāizmet.

     [+] [-]

, 2011-11-16 23:00, pirms 14 gadiem
Cipulis cenšas, to var redzēt....neveicas džekam...biku pa daudz stresa....gan jau būs momenti un Mārtiņš atraisīsies. Vajag vismaz pirmos dabūt iekšā, tad jau stress būs mazāks un spēlēt varēs brīvāk

     [+] [-]

, 2011-11-16 23:02, pirms 14 gadiem
Skarbi, ka tiklīdz tiek spēles beigās noņemts sāncenšu vārtsargs, tā uzreiz mūsējie kārtējo reizi salūzt un spēles izskaņā zaudēti 3pts... Par Cipuli - kaut kāds vāks, varbūt tiešām jāpārkvalificējas par aizsargu, jo cīņasspars un vēlmes ir šausmīgi daudz, bet, lai arī cik kolosālā situācijā Mārtiņu nostādītu partneri, beigās nekā sakarīga nesanāk.

     [+] [-]

, 2011-11-16 23:04, pirms 14 gadiem
Ja jau Cipulis ir ielikts 2.maiņa, tad treneri zina ko dara. Vai nu komandā nav ko likt Cipuļa vietā vai arī treneri redz, ka viss ir okei, tikai džekam kaut kas nedaudz pietrūkst.

  +1 [+] [-]

, 2011-11-16 23:05, pirms 14 gadiem
l_b_c rakstīja: Skarbi, ka tiklīdz tiek spēles beigās noņemts sāncenšu vārtsargs, tā uzreiz mūsējie kārtējo reizi salūzt un spēles izskaņā zaudēti 3pts... Par Cipuli - kaut kāds vāks, varbūt tiešām jāpārkvalificējas par aizsargu, jo cīņasspars un vēlmes ir šausmīgi daudz, bet, lai arī cik kolosālā situācijā Mārtiņu nostādītu partneri, beigās nekā sakarīga nesanāk.
Ko viņš aizsardzībā darīs ar savu augumu, otrs Laviņš vai Reķis būs, vai?!

     [+] [-]

, 2011-11-16 23:05, pirms 14 gadiem
befo rakstīja: Ja jau Cipulis ir ielikts 2.maiņa, tad treneri zina ko dara. Vai nu komandā nav ko likt Cipuļa vietā vai arī treneri redz, ka viss ir okei, tikai džekam kaut kas nedaudz pietrūkst.
Vārtu!!!

     [+] [-]

, 2011-11-16 23:07, pirms 14 gadiem
nu ja - vārtu

     [+] [-]

, 2011-11-16 23:08, pirms 14 gadiem
divi varianti: 1.džeks atraisās 2.džeku norok

ceru, ka pirmais ..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-11-16 23:11, pirms 14 gadiem
befo rakstīja: divi varianti: 1.džeks atraisās 2.džeku norok

ceru, ka pirmais ..
Vēlreiz, ir 3.variants. 3. vai 4.maiņa. Maiņas kurām jānosargā rezultāts (un labi, ja gūst vārtus), nevis - jātaisa.

  -1 [+] [-]

, 2011-11-16 23:12, pirms 14 gadiem
Jāgaida atpakaļ sastāvā Lundmarks un jāliek Cipuļa vietā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-11-16 23:15, pirms 14 gadiem
Tev arii!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-11-16 23:15, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Man arī nav karodziņš , sper ārā visu ko tu domā par mani.
vidējais SC lietototājs teiktu, ka tu esi fašiststs

     [+] [-]

, 2011-11-16 23:16, pirms 14 gadiem
mister_negative_2 rakstīja: ko jūs visi noliekat Cipuli - cepuri nost, viņam piespēle.
reta reiza, kad spēle patika = apsveicu!!!
par piespēli laukuma vidusdaļā?!?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2011-11-16 23:18, pirms 14 gadiem
Katram sportistam ir melnais periods, tas nu taa, attiecinot uz Cipu, briziem zel paliek vina, jo redzams, ka centibas netrukst, tik ta veiksme klibo... gan jau!
Cipas nolicejiem lielais Fuj

  +6 [+] [-]

, 2011-11-16 23:19, pirms 14 gadiem
mister_negative_2 rakstīja: tolka no uzbrucēja, kas atveras sezonas pēdējā spēlē
kaada tolka no Tevis???

  +8 [+] [-]

, 2011-11-16 23:27, pirms 14 gadiem
Lieciet mārču mierā. Ja linčojiet kādu tad sāciet ar leģionāriem jo viņi ir tie kas nu galīgi nevelk komandu (k-gan tas ir viņu pamatuzdevums)..

p.s - Cipam vieglāk nepaliek no Jūsu neapdomātajiem izteicieniem..
Veiksmi viņam

  +3 [+] [-]

, 2011-11-16 23:27, pirms 14 gadiem
Malači puikas

  -2 [+] [-]

, 2011-11-16 23:27, pirms 14 gadiem
Tas Cipulis ka ir kludas vai problemas ta celonis ir Cipulis!! Vinam vajadzetu farmkluba paspelet.

  +4 [+] [-]

, 2011-11-16 23:31, pirms 14 gadiem
leit rakstīja: Tas Cipulis ka ir kludas vai problemas ta celonis ir Cipulis!! Vinam vajadzetu farmkluba paspelet.
Paldies Dievam, Tu nespele hokeju lol

     [+] [-]

, 2011-11-16 23:36, pirms 14 gadiem
Piekrītu tiem, kas uzskata, ka mūsu uzbrucējiem pietrūkst meistarības, lai Dinamo būtu KHL kaut kas vairāk par vidusmēru. Šajā spēlē tas bija ļoti labi redzams(kā parasti Sprukts, Cipulis) tiešām prasās uzbrukumā meistarīgākus izpildītājus blakus Miķelim. Nemaz nebrīnīšos, ja Dinamo spēlēm būs mazāks apmeklējums, jo pašlaik trūkst uzbrukumā spēlētāju, kuri varētu skaisti un meistarīgi un skatāmi spēlēt. Būtu labi, ja dabūtu kādus Mortensena/Thoresena līmeņa skandināvus! Bet truli nomētāt ar kakām Cipuli un citus gan ir stulbi!

  -2 [+] [-]

, 2011-11-16 23:44, pirms 14 gadiem
Un Tevi Cipuli uz farmklubu! Tu jau paskatīsies ko raksta par Tevi,pats esmu no sportistu gimenes,bet tik stulbas kļūdas kā Tava nav attaisnojama. Kāds bija 1,2,3metru tuvumā,nu nē,vajadzējā tikai izmest ar gudru galvu. Kopumā jau spēle bija laba,aktīva spēlēšana,bija jūtāma dzirksts.Ilgi nebija redzēta tik laba spēle,kopumā patika un apsveicu ar uzvaru,bet žēl,ka nepaņēmām maksimālos punktus,kas mums bija atvēlēti,lai Jums veicas puiši!

  +4 [+] [-]

, 2011-11-16 23:45, pirms 14 gadiem
biju uz vietas speelee un teikshu - Cipa censhaas kaa reti kursh. Ticu, ka atversies (pagaidam jau trauce psihologija, kaa pagajshsezon bija Darzinjam - atceraties?) un sametis vel Cipa normali, pieminiet manus vardus!

  +1 [+] [-]

, 2011-11-16 23:54, pirms 14 gadiem
Straka rakstīja: Ja komentētāji noliek tā Cipuli, tad ir skaidrs, ka šeit būs vēl trakāk.
Man liekas, ka nemaz tik vienkārši nav to ripu izmest, ja tā ir pie borta un nūja uz otru pusi. Plus - nav jau runa tikai par izmešanu, bet izmest tā, lai tie viens vai divi uz līnijas nepārķertu. Var jau būt, ka vairumam šeit taisnība.
Man liekas viņš meta lai nebūtu pārmetiens. Komentētājiem pa purnu.

  +1 [+] [-]

, 2011-11-16 23:56, pirms 14 gadiem
Cipulis normāls čalis ! Drīz atvēries, tapat ka Laurix pagājušaja sezonā.

     [+] [-]

, 2011-11-17 00:03, pirms 14 gadiem
Akmens seja rakstīja: Cipulis normāls čalis ! Drīz atvēries, tapat ka Laurix pagājušaja sezonā.
Atšķirībā no Cipuļa, Dārziņš ir ar nestandarta domāšanu. Cipulis dara, kā pēc labas mācību grāmatas, bet ar to meistarību ir, kā ir.

  +3 [+] [-]

, 2011-11-17 00:29, pirms 14 gadiem
Ozo parādija ka viņa vieta ir laukumā nevis uz soliņa! Visi džeki malači,tā turpināt... Prieks arī ka Bisenieks,Puči nomainījis starpbrīžos!

     [+] [-]

, 2011-11-17 00:33, pirms 14 gadiem
Cipuļa zākātājiem ieteiktu padomāt (ja kādam smadzenes ir) - ko pats darītu līdzīgā situācijā? Nebija viņš tik vienkāršā situācijā, nu, vajadzēja, bet neiznāca labs "izmetiens", bet tā nebija tāda kļūda, ko pēc tam nevarētu labot. Un viņa vietā varētu būt bijis jebkurš.
Rimstieties, lielie kritiķi mazprātiņi!

  -1 [+] [-]

, 2011-11-17 00:37, pirms 14 gadiem
denebs rakstīja: Cipuļa zākātājiem ieteiktu padomāt (ja kādam smadzenes ir) - ko pats darītu līdzīgā situācijā? Nebija viņš tik vienkāršā situācijā, nu, vajadzēja, bet neiznāca labs "izmetiens", bet tā nebija tāda kļūda, ko pēc tam nevarētu labot. Un viņa vietā varētu būt bijis jebkurš.
Rimstieties, lielie kritiķi mazprātiņi!
Kā būtu ar to, ka pārliktu ripu uz ērto pusi un izmestu ĀRĀ no zonas ?
Ā, nē, to tikai Krosbijs un Datsjuks māk.

  -3 [+] [-]

, 2011-11-17 01:06, pirms 14 gadiem
denebs rakstīja: Cipuļa zākātājiem ieteiktu padomāt (ja kādam smadzenes ir) - ko pats darītu līdzīgā situācijā? Nebija viņš tik vienkāršā situācijā, nu, vajadzēja, bet neiznāca labs "izmetiens", bet tā nebija tāda kļūda, ko pēc tam nevarētu labot. Un viņa vietā varētu būt bijis jebkurš.
Rimstieties, lielie kritiķi mazprātiņi!
ja tev būtu liels prātiņš, tad tu sajēgtu, ka te neiet runa par to , vai Mārtiņš izmeta to nolādēto ripu vai nē . Tā diemžēl jau ir bēdīga tendence Cipuļa izpildījumā . Viņa "ziedu laiki" ir beigušies. Un jābūt aprobežotam vai aklam lai to noliegtu

  -1 [+] [-]

, 2011-11-17 01:31, pirms 14 gadiem
Cipuļa visatļautība jau sāk besīt, var gadīties mēsli, bet pēdējās sekundēs primitīvi mest ripu ar neērto pusi ir diezgan dīķa līmenim raksturīgi un viņam bija laika pārkārto ripu uz pareizo izliekuma pusi, un mest kā nākas. Saderam, ka pēc Ziemīšiem Cipuls pametīs RD un kapās Belarusu līgā. Nu var jau būt ka nav īstā maiņā ielikts,bet tomēr - 0 vārti?

  +1 [+] [-]

, 2011-11-17 01:47, pirms 14 gadiem
Nemiroff rakstīja: Cipuļa visatļautība jau sāk besīt, var gadīties mēsli, bet pēdējās sekundēs primitīvi mest ripu ar neērto pusi ir diezgan dīķa līmenim raksturīgi un viņam bija laika pārkārto ripu uz pareizo izliekuma pusi, un mest kā nākas. Saderam, ka pēc Ziemīšiem Cipuls pametīs RD un kapās Belarusu līgā. Nu var jau būt ka nav īstā maiņā ielikts,bet tomēr - 0 vārti?
nu gribētu redzēt kā tu viņa situācijā pēdējās spēles sekundēs,vēl pie tam neredzot kas ir aiz muguras,njemtu un grieztu nūju uz pareizo pusi,no malas jau vienkārši pēc atkārtojuma noskatīšanās runāt,bet kad lēmums jāpieņem pussekundē

  +4 [+] [-]

, 2011-11-17 01:54, pirms 14 gadiem
man tikai viens jautājums-vai tiešām Dinamo ir tikai viens Cipulis un vai tiešām,kad viņš atgriezās komandā,domājāt ka vārti birs kā Hosam savulaik????Atraduši grēkāzi,ķipa neviens nav nekad kļūdijies, visi tādi eksperti darbā,tad nafig mums te vispār krīze,no sākuma paskataties uz sevi un tad komentējat,to ka Kreipāns spēles laikā padsmit reizes slavēja kā Cipa nospēlē,to jau aizmirsāt,bet pietiek pēdējā epizodē nedaudz neprecīzi nospēlēt,tā tautas ienaidnieks,a ja tur būtu Miķelis?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-11-17 06:15, pirms 14 gadiem
Amerigo_Vespucci rakstīja: Es nezinu ko teikt! Cipuli metiet ārā na*uj no DInamo!
atceries manus vārdus - Cipulis, ja vien viņš turpinās spēlēt, pa visu sezonu iemetīs vairāk, nekā Šindels, Luceniuss, Melīns un Podziņš kopā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-11-17 08:22, pirms 14 gadiem
Cipulim ne tikai ir labākais metines līgā, bet arī sliktākais izmetiens no zonas!

  +2 [+] [-]

, 2011-11-17 08:52, pirms 14 gadiem
Tak beidziet to futbola komentētāju ņemt par pilnu, viņš pat futbolu komentējot savās vēstures faktu zināšanās putrojas katrā trešajā teikumā, kur nu vēl klausīties viņa spriedelējumos par hokeju. Bet, kad paklausās kā viņš olimpiskajās spēlēs slēpošanu komentē, tad vispār ausis svilst.

  +3 [+] [-]

, 2011-11-17 08:52, pirms 14 gadiem
Es te lasu un domāju, cik daudziem SC komentētājiem ir zems intelekta līmenis. Pēc vienas sliktas spēles gatavi aizsūtīt pensijā (Ozoliņu) vai aizsūtīt uz zemāku līgu (Cipuli), pēc vienas labas spēles ceļat debesīs. Katrs kļūdās. Laikam paši esat ideāli darbā un citur, nekādas kļūdas nepielaižat. Vai arī šādā veidā, citus, nolikdami, cenšaties atbrīvoties no savām neveiksmēm.

  -1 [+] [-]

, 2011-11-17 09:24, pirms 14 gadiem
Loti liels jautājums cik ilgi vel Cipuli marinēs?
Es joprojām nesaprotu kamdēļ viņu vispār uz Rīgas Dinamo atpakaļ paņēma. Viņu vajag vai nu nosēdināt tālākaja soliņa gala vai ari vispār uz farm klubu lai tur atceras ko nozīmē hokeju spēlēt.

     [+] [-]

, 2011-11-17 09:42, pirms 14 gadiem
Beidzat nolikt Cipuli pie vietas, džekam šajā sezona nav veiksmes, bet ja veiksme nostasies vina pusē, tad goli nekur neizpaliks.

  -1 [+] [-]

, 2011-11-17 10:17, pirms 14 gadiem
Cipuli uz kādam 5 -10 spēlēm vajadzētu aizsūtīt uz farmklubu, lai atgūst pārliecību , sāk gūt vārtus un normāli spēlēt. Viņš it kā cīnās, it kā met pa vārtiem, it kā skrien, viss notiek it kā , varbūt viņš no kaut kā baidās - atbildība, pretinieki, traumas iespējamība - nav pārliecības par saviem spēkiem. Zaudētas daudzas divcīņas, neprecīzas piespēles, nokavēti vai sasteigti metieni u.t.t. . Statistika ir visai bēdīga...

  -4 [+] [-]

, 2011-11-17 11:12, pirms 14 gadiem
denebs rakstīja: Cipuļa zākātājiem ieteiktu padomāt (ja kādam smadzenes ir) - ko pats darītu līdzīgā situācijā? Nebija viņš tik vienkāršā situācijā, nu, vajadzēja, bet neiznāca labs "izmetiens", bet tā nebija tāda kļūda, ko pēc tam nevarētu labot. Un viņa vietā varētu būt bijis jebkurš.
Rimstieties, lielie kritiķi mazprātiņi!
Ak Tu esi lielais prātiņš-spēlētājs ,kurš jau 5.5 stundaspavadījis uz ledus un nav guvis vārtus un vēl ziepes aizsardzībā taisa-starp citu bija vēl viena epizode,kad uzdāvināja ripu pretiniekam pie savas zilās līnijas,bet tad ASK neiemeta.Jāpasēž kāda spēle maliņā būtu,lai pārdomā dzīvi.Un vispār-kāpēc 3.trešdaļa tiek spēlēta ar 3 maiņām-un pie tam-kas tad ir laukumā-Upītis,Šindels...Loģisks iznākums zaudēti 2 vārti-cik reizes var treneri kāpt uz tā paša grābekļa..Kopumā ļoti patikas komandas kaujinieciskais noskaņojums,nepatika kārtējais Holta taurenīs 1.vārtos.Labi,ka pretinieku vārtusargs arī ar laipnību parādā nepalika!

  +1 [+] [-]

, 2011-11-17 11:19, pirms 14 gadiem
gulbis30 rakstīja: Beidzat nolikt Cipuli pie vietas, džekam šajā sezona nav veiksmes, bet ja veiksme nostasies vina pusē, tad goli nekur neizpaliks.
Tagad modē vainot veiksmi, viņš ir profesionāls spēlētājs - jāmet vārtos un jāprot izmest svarīgos brīžos ripu no zonas, bet ja neproti šos abus hokeja elementus izpildīt tad jāmaina profesija. Viņš nespēlē spēļu automātus vai bingo kā te vispār varbūt runas par veiksmi. Jāsūta pie sporta psihologa, lai pastrādā,parunā nu ja savādāk nevar savest savu spēli kārtībā.

  -3 [+] [-]

, 2011-11-17 11:42, pirms 14 gadiem
Daukis rakstīja: atceries manus vārdus - Cipulis, ja vien viņš turpinās spēlēt, pa visu sezonu iemetīs vairāk, nekā Šindels, Luceniuss, Melīns un Podziņš kopā!
Labs joks! Tev varbūt pat būs taisnība, bet tos punktus viņš savāks BAČ

     [+] [-]

, 2011-11-17 11:45, pirms 14 gadiem
vienkāršifans rakstīja: nepatika kārtējais Holta taurenīs 1.vārtos.Labi,ka pretinieku vārtusargs arī ar laipnību parādā nepalika!
Tas nebija gluži taurenītis, aizsargs atstāja spēlētājam brīvu metienu uz vārtiem no tuvas distances. Labs spēlētājs, tādu izdevību garām nelaiž.

  +1 [+] [-]

, 2011-11-17 14:04, pirms 14 gadiem
cipulim 29 novembri dzimene un hatrik novosibirskā.

     [+] [-]

, 2011-11-17 17:24, pirms 14 gadiem
nu ko var muldēt Cipulim nepaveicās nu kaut kādas bābu runas ne iemest var ne izmest H.VASIĻJEVS pat Kerčam pateica ja nevar iemest lai iet uz poda!!!

  +1 [+] [-]

, 2011-11-17 17:56, pirms 14 gadiem
mrPO rakstīja: jā, bet nejau viņš.... viņš kļūdīties nedrīkst, jo pašreiz ir nederīgs
Nu un ja būtu kāds cits tāpat noliktu kā cipu taka nevajag.

     [+] [-]

, 2011-11-18 11:12, pirms 14 gadiem
Jei bogu,autor,kas Tev 5Ls samaksa par katru reizi,kad izkroplo speletaja vardu/uzvardu?