Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" izbraukuma turpinājumā Habarovskas pārbaudījums

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

"Dinamo" izbraukuma turpinājumā Habarovskas pārbaudījums
Emīls Ģēģeris, Kristaps Zīle un Mārtiņš Dzierkals. Foto: Dinamo Rīga

Kontinentālās hokeja līgas klubs Rīgas "Dinamo" šodien turpinās sezonas tālāko izbraukumu, pulksten 12:30 tiekoties ar Habarovskas "Amur", kas Austrumu konferencē ar vienu uzvaru piecos mačos atrodas priekšpēdējā vietā. Tiešraide "TV Play Sports" kanālā.

Rīgas "Dinamo" sezonas tālāko izbraukumu sāka svētdienas rītā, ar 4:2 pārspējot Pekinas "Kunlun Red Star". Izdevās lieliska pirmā trešdaļa, kurā rīdzinieki iemeta trīs bezatbildes ripas un ielika stabilus pamatus uzvarai. Lai gan pretinieki rīkoja pakaļdzīšanos, pašaizliedzīga spēle aizsardzībā un vārtsarga Timura Biļalova, kurš aizvadīja pirmo maču "Dinamo" kreklā, sniegums palīdzēja nosargāt pārsvaru.

Tikmēr uzbrukumā lielisks bija aizsargs Metjū Majone, kurš arvien labāk iejūtas komandā. Iegūtā pārliecība ļāva uzņemties iniciatīvu, un kanādietis izcēlās ar trīs rezultatīvām piespēlēm. Ar sešos mačos sakrātajiem septiņiem punktiem Majone ir otrais rezultatīvākais aizsargs visā līgā, atpaliekot tikai no Darena Dica no Astanas "Barys". Uzvarā pret "Kunlun Red Star" divus vārtus pret bijušo komandu iemeta soms Matiass Mitinens. Turklāt uzbrucējs divas reizes realizēja vairākumu. Otrajos vārtos izcilu piespēli atdeva Līnuss Videls, kurš bez punktiem palicis tikai vienā sezonas mačā.

Starp Rīgas "Dinamo" iepriekšējo un nākamo spēli ir tikai 26,5 stundas – šodien jātiekas ar Habarovskas "Amur", kas sezonas sākumā nonākusi neapskaužamā pozīcijā. Komanda izcīnījusi tikai vienu uzvaru un ir priekšpēdējā Austrumu konferencē, un izrāpties no šāda deficīta būs smags uzdevums. Vienīgā uzvara izcīnīta trešdien, tālo austrumu komandu duelī mājās ar 3:1 pieveicot Vladivostokas "Admiral", kam divas dienas vēlāk mājās tika zaudēts ar 0:2.

Vienīgais "Amur" spēlētājs, kuram izdevies tikt pie trīs punktiem – trīs piespēles – ir uzbrucējs Valentīns Pjanovs, kurš aizvada pirmo sezonu Habarovskā. 27 gadus vecais hokejists pērn pārstāvēja Omskas "Avangard", taču sezona sanāca saraustīta, un 22 mačos viņš tika pie desmit punktiem. Savukārt vienīgais "Amur" spēlētājs ar diviem vārtu guvumiem ir pieredzējušais aizsargs Maksims Kondratjevs, un viņam jāiemet vēl vieni vārti, lai atkārtotu pērn sasniegto rezultātu. Kondratjevs daudziem atmiņā palicis pēc asiņainā kautiņa pret Timu Sestito.

Habarovskas "Amur" pārstāv pieci ārzemnieki, un visi nāk no Čehijas – vārtsargs Libors Kašīks, aizsargi Mihals Jordāns un Jans Kolāržs, kā arī uzbrucēji Tomāšs Filipi un Tomāšs Zohorna. Tikai divi no viņiem ir jaunpienācēji – Kašīks pērn spēlēja Zlīnas "Aukro Berani", bija Ralfa Freiberga un Roberta Bukarta komandas biedrs un atvairīja 92,2% metienu, bet Filipi sezonu sāka Magņitogorskas "Metallurg", 25 mačos sakrājot 17 punktus, savukārt pēcāk pārceļoties uz Čehijas čempionātu. Kopā ar "Metallurg" viņš 2016. gadā kļuva par Gagarina kausa ieguvēju.

Zohorna ar 30 punktiem pagājušajā sezonā bija "Amur" otrais rezultatīvākais spēlētājs. Priekšā atradās tikai Aleksejs Bivaļcevs, kurš sakrāja 43 punktus, bet viņš starpsezonā tika aizmainīts uz Sanktpēterburgas SKA. Prom uz SKA devās arī Oļegs Lī, kurš tika pie 29 punktiem.

Ar deviņiem punktiem Rīgas "Dinamo" ieņem trešo vietu Rietumu konferencē. Priekšā ir tikai Helsinku "Jokerit" (11 punkti) un Jaroslavļas "Lokomotiv" (desmit punkti). Visas komandas aizvadījušas sešas spēles.

Rīgas "Dinamo" sastāvs izbraukumā

Vārtsargi: Kristers Gudļevskis, Timurs Biļalovs un Maksims Tretjaks.
Aizsargi: Nerijus Ališausks, Kristaps Sotnieks, Keids Fērčailds, Sergejs Gimajevs, Metjū Majone, Roberts Mamčics, Dmitrijs Šuļeņins, Marks Dzaneti un Kristaps Zīle.
Uzbrucēji: Oskars Batņa, Daniels Bērziņš, Kevins Klārks, Lauris Dārziņš, Mārtiņš Dzierkals, Andris Džeriņš, Emīls Ģēģeris, Egils Kalns, Roberts Lipsbergs, Brendons Makmilans, Matiass Mitinens, Vitālijs Pavlovs, Frenks Razgals, Miķelis Rēdlihs, Gunārs Skvorcovs un Līnuss Videls.

Sezonas tālākais izbraukums

DatumsLaiksPretinieksRezultātsVārtu guvēji
16. septembris10:00Pekinas "Kunlun Red Star"4:2Ģēģeris; Mitinens; Džeriņš; Mitinens
17. septembris12:30Habarovskas "Amur"
19. septembris12:30Vladivostokas "Admiral"
Slēpts komentārs: Matīss2014

  -3 [+] [-]

, 2018-09-17 00:18, pirms 6 gadiem
Kamēr leģi velk, tikmēr dinamo spēlēs. Kad arī šamie kolhozā atšālēsies, tad dinamo grabēs.

  +8 [+] [-]

, 2018-09-17 00:20, pirms 6 gadiem
Par vēlvienu panākumu.
Slēpts komentārs: sportists-amatieris
Slēpts komentārs: sportists-amatieris

  -4 [+] [-]

, 2018-09-17 02:05, pirms 6 gadiem
Bilajovs loti nedrosi speleja. grozijas taka lupata pa tiem vartiem..cerams Gudijs nakamas divas speles vartos bus.

  -1 [+] [-]

, 2018-09-17 03:59, pirms 6 gadiem
sportists-amatieris rakstīja: Ir pilnīgi vienalga tie vinnē vai zaudē. Šis projekts ir politisks. Neatkarīgā Latvijā psrs regālijām vieta ir miskastē,labākajai daļai muzejā. Bet ne hokeja arēnā ar vates himnu utt
Nu tadi smilie lohi ka tu pataisa to projektu pa politisko , un vates himna skan tava galva

  +3 [+] [-]

, 2018-09-17 05:52, pirms 6 gadiem
Jaiet un jacinas par kartejiem 2 punktiem. Lai veicas, RD!

  -1 [+] [-]

, 2018-09-17 07:11, pirms 6 gadiem
Matīss2014 rakstīja: Cietā drāte garantēta!
Atkal baudīsiet kopā ar fanotāju?

  -2 [+] [-]

, 2018-09-17 07:12, pirms 6 gadiem
Perņa molodčiks!
Cik punkti līdz PO?

  +1 [+] [-]

, 2018-09-17 07:12, pirms 6 gadiem
sportists-amatieris rakstīja: Ir pilnīgi vienalga tie vinnē vai zaudē. Šis projekts ir politisks. Neatkarīgā Latvijā psrs regālijām vieta ir miskastē,labākajai daļai muzejā. Bet ne hokeja arēnā ar vates himnu utt
Pilnīgi vienalga, ka tu te joprojām smirdi...
Slēpts komentārs: pernambucano

  +4 [+] [-]

, 2018-09-17 07:14, pirms 6 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Atkal baudīsiet kopā ar fanotāju?
Kartona kastē izurbs caurumu un iedomāsies ka ir arēnas kabīnē

  +1 [+] [-]

, 2018-09-17 07:15, pirms 6 gadiem
pernambucano rakstīja: Izbraukuma skalpi jāturpina cītigi krāt! Ķīnīzeru-ziemeļamerikāņu skalps jau kūļājas pie Dinamiešu siksnas! Šodien pievienosies habarovskiešu. Molodčiki Dinamieši!!! Latvjas tauta par Jums!
Perņa molodčiks!
Tavs abonements un biedra karte nenodrošina līdzdalību vissavienibas izbraukuma tūrē?

  -3 [+] [-]

, 2018-09-17 07:15, pirms 6 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Pilnīgi vienalga, ka tu te joprojām smirdi...
Cilvēks no spundes nav redzējis, ka himnas skan jebkurā sporta pasākumā! Un jebkuras valsts. Esiet iejūtīgi pret mazattīstītajiem.

  -2 [+] [-]

, 2018-09-17 07:17, pirms 6 gadiem
valjero rakstīja: Kartona kastē izurbs caurumu un iedomāsies ka ir arēnas kabīnē
Matīss caurumu varot ne tikai kartona kastē "izurbt"

  -1 [+] [-]

, 2018-09-17 07:21, pirms 6 gadiem
DR spēlē labi un DR nīdēji salīda alās. Pēc pirmās spēles rakstīju ka DR rāda PO līmeņa hokeju pret Automobilist. Dsaudzi ņirgājās, citi tāpat, citi nopietnāk. Ja jau no hokeja saprašanas maz, tad galvenais ir izsmiet citus. Zaudējām Auto un jau sākās lamas. Tagad Auto vienīgā bez zeudējumiem. Mums vienīgā spēle bez punktiem.
Kad DR zaudēs ,sāks līst no alām ārā. Cits pēc viena zaudējuma, daži gaidīs vismaz 2 pēc kārtas.

  -1 [+] [-]

, 2018-09-17 07:22, pirms 6 gadiem
sportists-amatieris rakstīja: Ir pilnīgi vienalga tie vinnē vai zaudē. Šis projekts ir politisks. Neatkarīgā Latvijā psrs regālijām vieta ir miskastē,labākajai daļai muzejā. Bet ne hokeja arēnā ar vates himnu utt
Latvijas himna, Latvijas karogi, arēnā latviskas dziesmas, arī Matulis intrervijā teica ka arēnā izteikti dominē latviešu valoda. Vēl Savicki izsvlipj un tas arī pierāda ka līdzjutēji necieš šo tipu.
Slēpts komentārs: FUNS
Slēpts komentārs: FUNS

     [+] [-]

, 2018-09-17 07:54, pirms 6 gadiem
Tāds normāls kolhoza standarts - vienu dienu Pekinā, nākamo jau Habarovskā.

     [+] [-]

, 2018-09-17 07:56, pirms 6 gadiem
Schneider' rakstīja: Bilajovs loti nedrosi speleja. grozijas taka lupata pa tiem vartiem..cerams Gudijs nakamas divas speles vartos bus.
Tu ko? Ģinamkas rakstā kritizē krievu un saki, ka latvietis labāks? Funs ar s.permaku tevi noēdīs bez sāls par šādu attieksmi pret viņu tautiešiem. To jau var redzēt pēc mīnusiņiem tavam komentāram.

     [+] [-]

, 2018-09-17 08:11, pirms 6 gadiem
Sanich rakstīja: Nu tadi smilie lohi ka tu pataisa to projektu pa politisko , un vates himna skan tava galva
Tie taču vecie KGB vecīši kuri noliek mūsu hokejistus. Viņi pat hokeju nekad nav redzējuši!

  +5 [+] [-]

, 2018-09-17 08:12, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Latvijas himna, Latvijas karogi, arēnā latviskas dziesmas, arī Matulis intrervijā teica ka arēnā izteikti dominē latviešu valoda. Vēl Savicki izsvlipj un tas arī pierāda ka līdzjutēji necieš šo tipu.
Vai tu muldoņa atceries kas notika pēc tautas deju uzvedumu "Perkoņkrusta deja" arēnā?!!!
1. Latvijskij ģināmo palučil sodu.
2. Milzīgs naidīgu komentu un sašutuma vilnis krievijā,tur vates vnk nesaprata - kā tādu cūcību vispār var izdomāt.
3. Kopš tā laika nekas līdzīgs te nav rādīts un netiks arī.
4. Kad krievi iebruka Krimā Ukrainas atbalstītājus ar karogiem izmeta no arēnas. Un tas brīvā,demokrātiskā valstī
5. Klubu vada čekists,tuvs Putlera līdzgaitnieks agrāk, arī tagad bauda uzticību vadot LG. Ģināmo finansējuma avots nekad nav skaidrs,cik var saprast - LG mēs to sametam paši. Bet Putlera valdība labāk to tērē 10-11 milijonos eiro draņķa hokejniekiem Latvijā gadā,10 gados tātad 100-110 milijonus,kamēr pašu valstī ceļ pensionēšanāsčekistumam un sit demonstrantus.
Te nu rodas jautājums - kāpēc tik ļoti krievijai te vajag uzturēt to lpsr atlūzu?
Par ko viņi gatavi maksā 100+ milijonus 10 gados.......
Un atcerieties,Latvija krievijai ir svarīgākā Baltijas republika,to kontrolējot iedzenās ķīlis starp Lietuvu un Igauniju,kā rezultātā tādas Baltijas vairs nemaz nav.....
Lūk kāpēc te savlaik ieveda vairāk krievu nekā kaimiņiem.
Tāpēc mums te vajag padomju hokeju un biedrus čekistus vadībā

     [+] [-]

, 2018-09-17 08:14, pirms 6 gadiem
Kāds var palīdzēt ar situāciju, ka kompī lādē mobilo versiju SC...

  -1 [+] [-]

, 2018-09-17 08:30, pirms 6 gadiem
sportists-amatieris rakstīja: Vai tu muldoņa atceries kas notika pēc tautas deju uzvedumu "Perkoņkrusta deja" arēnā?!!!
1. Latvijskij ģināmo palučil sodu.
2. Milzīgs naidīgu komentu un sašutuma vilnis krievijā,tur vates vnk nesaprata - kā tādu cūcību vispār var izdomāt.
3. Kopš tā laika nekas līdzīgs te nav rādīts un netiks arī.
4. Kad krievi iebruka Krimā Ukrainas atbalstītājus ar karogiem izmeta no arēnas. Un tas brīvā,demokrātiskā valstī
5. Klubu vada čekists,tuvs Putlera līdzgaitnieks agrāk, arī tagad bauda uzticību vadot LG. Ģināmo finansējuma avots nekad nav skaidrs,cik var saprast - LG mēs to sametam paši. Bet Putlera valdība labāk to tērē 10-11 milijonos eiro draņķa hokejniekiem Latvijā gadā,10 gados tātad 100-110 milijonus,kamēr pašu valstī ceļ pensionēšanāsčekistumam un sit demonstrantus.
Te nu rodas jautājums - kāpēc tik ļoti krievijai te vajag uzturēt to lpsr atlūzu?
Par ko viņi gatavi maksā 100+ milijonus 10 gados.......
Un atcerieties,Latvija krievijai ir svarīgākā Baltijas republika,to kontrolējot iedzenās ķīlis starp Lietuvu un Igauniju,kā rezultātā tādas Baltijas vairs nemaz nav.....
Lūk kāpēc te savlaik ieveda vairāk krievu nekā kaimiņiem.
Tāpēc mums te vajag padomju hokeju un biedrus čekistus vadībā
Un kā Tu domā, kāda būtu reakcija ja piemērām, pirms futbola spēles ar Vāciju, latviešu tautumeitas pa pus futbola laukumu uzdejotu tik ļoti latvijas tautai piederīgo un neatņemamo ugunskrustu, un to pārraidītu Vācijas nacionālajā televīzijā? Vajadzētu notestēt, tikai nekādīgi vienā drupā netiekam.

  +1 [+] [-]

, 2018-09-17 08:42, pirms 6 gadiem
orlis rakstīja: Un kā Tu domā, kāda būtu reakcija ja piemērām, pirms futbola spēles ar Vāciju, latviešu tautumeitas pa pus futbola laukumu uzdejotu tik ļoti latvijas tautai piederīgo un neatņemamo ugunskrustu, un to pārraidītu Vācijas nacionālajā televīzijā? Vajadzētu notestēt, tikai nekādīgi vienā drupā netiekam.
Nekāda. Jo krusts var būt vērsts pretēji naciķu zīmei. Turklāt friči jau to neizgudroja,vnl savāca spēkazīmi no senčiem. Tāpat kā kristieši krustu,piemēram

  +1 [+] [-]

, 2018-09-17 08:42, pirms 6 gadiem
Skatos, ģinamo pēc vairāku gadu pārtraukuma pa lētām naudām ir izdevies tikt pie labiem leģiem, attiecīgi krievu fuņiem pirksti gaisā. Tā pat tas jūsu ģinamo ir sūds. Nākamgad leģus pārpirks un ģinamo būs tur kur ir viņu īstā vieta - tabulas apakšā.

     [+] [-]

, 2018-09-17 08:45, pirms 6 gadiem
pernambucano rakstīja: Cilvēks no spundes nav redzējis, ka himnas skan jebkurā sporta pasākumā! Un jebkuras valsts. Esiet iejūtīgi pret mazattīstītajiem.
Atgādini gan kuros tad komandu sportos mums te skan vietējā čempī parašas gimna? Tikai vtb prostitūtajā vefā un kolchoza projektā. Fis uz veļikije lukiem un tur ģībsti par savu mīļo padhimnu

     [+] [-]

, 2018-09-17 08:52, pirms 6 gadiem
Antons Upesdeglis rakstīja: Skatos, ģinamo pēc vairāku gadu pārtraukuma pa lētām naudām ir izdevies tikt pie labiem leģiem, attiecīgi krievu fuņiem pirksti gaisā. Tā pat tas jūsu ģinamo ir sūds. Nākamgad leģus pārpirks un ģinamo būs tur kur ir viņu īstā vieta - tabulas apakšā.
Kļūda jau saknē - Rīgas ģināmo vieta ir vēsturē,nu vēl ok ja būtu tāds klubs LČ. Bet tam NAV jābūt khl,šis projekts mums ir kaitīgs. Un beigsies dabīgā nāvē. Tas tikai laika jautājums. Latvijai vajag ziemeļvalstu čempi ar Zviedriju,Somiju,Norvēģiju,Dāniju. Tā būtu štelle.
Un stipru savējo čempi pirmkārt,bez tā būsim khl prostitūtas vienmēr

  -3 [+] [-]

, 2018-09-17 09:09, pirms 6 gadiem
sportists-amatieris rakstīja: Vai tu muldoņa atceries kas notika pēc tautas deju uzvedumu "Perkoņkrusta deja" arēnā?!!!
1. Latvijskij ģināmo palučil sodu.
2. Milzīgs naidīgu komentu un sašutuma vilnis krievijā,tur vates vnk nesaprata - kā tādu cūcību vispār var izdomāt.
3. Kopš tā laika nekas līdzīgs te nav rādīts un netiks arī.
4. Kad krievi iebruka Krimā Ukrainas atbalstītājus ar karogiem izmeta no arēnas. Un tas brīvā,demokrātiskā valstī
5. Klubu vada čekists,tuvs Putlera līdzgaitnieks agrāk, arī tagad bauda uzticību vadot LG. Ģināmo finansējuma avots nekad nav skaidrs,cik var saprast - LG mēs to sametam paši. Bet Putlera valdība labāk to tērē 10-11 milijonos eiro draņķa hokejniekiem Latvijā gadā,10 gados tātad 100-110 milijonus,kamēr pašu valstī ceļ pensionēšanāsčekistumam un sit demonstrantus.
Te nu rodas jautājums - kāpēc tik ļoti krievijai te vajag uzturēt to lpsr atlūzu?
Par ko viņi gatavi maksā 100+ milijonus 10 gados.......
Un atcerieties,Latvija krievijai ir svarīgākā Baltijas republika,to kontrolējot iedzenās ķīlis starp Lietuvu un Igauniju,kā rezultātā tādas Baltijas vairs nemaz nav.....
Lūk kāpēc te savlaik ieveda vairāk krievu nekā kaimiņiem.
Tāpēc mums te vajag padomju hokeju un biedrus čekistus vadībā
Tūlīt sāksies. esmu liels latvisko zīmju piekritējs un savā darbā to akcentēju un atbalstu to izlikšanu ikdienā, arī arēnā Rīga vai kur citur bet katram ir sava vieta un laiks. Nevajag speciāli grūst zīmes degunā jauniem krieviem pirms hokeja spēles. Ir tāda leita kā uzvedības etiķete, pieklājība. Ja kāds pret mani ir nepieklājīgs, es esmu es un būšu pieklājīgs. Lūdzu esmu par ugunskrustu uz DR formām, arēnā , uzskatu ka Rīgas ielās liek senās zīmes. Kādēļ tieši vēlas pirms KHL spēles bet citur to izmanto ļoti reti.
Tūlīt sāksies Funa kā antilatviska radījuma noēšana. Realitāte ir cita.

  -1 [+] [-]

, 2018-09-17 09:12, pirms 6 gadiem
sportists-amatieris rakstīja: Vai tu muldoņa atceries kas notika pēc tautas deju uzvedumu "Perkoņkrusta deja" arēnā?!!!
1. Latvijskij ģināmo palučil sodu.
2. Milzīgs naidīgu komentu un sašutuma vilnis krievijā,tur vates vnk nesaprata - kā tādu cūcību vispār var izdomāt.
3. Kopš tā laika nekas līdzīgs te nav rādīts un netiks arī.
4. Kad krievi iebruka Krimā Ukrainas atbalstītājus ar karogiem izmeta no arēnas. Un tas brīvā,demokrātiskā valstī
5. Klubu vada čekists,tuvs Putlera līdzgaitnieks agrāk, arī tagad bauda uzticību vadot LG. Ģināmo finansējuma avots nekad nav skaidrs,cik var saprast - LG mēs to sametam paši. Bet Putlera valdība labāk to tērē 10-11 milijonos eiro draņķa hokejniekiem Latvijā gadā,10 gados tātad 100-110 milijonus,kamēr pašu valstī ceļ pensionēšanāsčekistumam un sit demonstrantus.
Te nu rodas jautājums - kāpēc tik ļoti krievijai te vajag uzturēt to lpsr atlūzu?
Par ko viņi gatavi maksā 100+ milijonus 10 gados.......
Un atcerieties,Latvija krievijai ir svarīgākā Baltijas republika,to kontrolējot iedzenās ķīlis starp Lietuvu un Igauniju,kā rezultātā tādas Baltijas vairs nemaz nav.....
Lūk kāpēc te savlaik ieveda vairāk krievu nekā kaimiņiem.
Tāpēc mums te vajag padomju hokeju un biedrus čekistus vadībā
Kad DR spēlē labi tad pelavu, donoru kārts vairs neder. Jāvelk ārā čekistu, krievu kārts. Domāju ka Majone, Dzaneti, Videls ir īsti čekisti. Droši vien visi latvieši ir lielākie nepatrioti DR sastāvā Daugaviņu , Spruktu ieskaitot. Grūti tādam kompleksainam cilvēkam dzīvot šajā pasaulē. Pilna galva ar kompleksiem, aizspriedumiem, no visiem kaktiem okupācijas draudi spīd.

     [+] [-]

, 2018-09-17 09:14, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Tūlīt sāksies. esmu liels latvisko zīmju piekritējs un savā darbā to akcentēju un atbalstu to izlikšanu ikdienā, arī arēnā Rīga vai kur citur bet katram ir sava vieta un laiks. Nevajag speciāli grūst zīmes degunā jauniem krieviem pirms hokeja spēles. Ir tāda leita kā uzvedības etiķete, pieklājība. Ja kāds pret mani ir nepieklājīgs, es esmu es un būšu pieklājīgs. Lūdzu esmu par ugunskrustu uz DR formām, arēnā , uzskatu ka Rīgas ielās liek senās zīmes. Kādēļ tieši vēlas pirms KHL spēles bet citur to izmanto ļoti reti.
Tūlīt sāksies Funa kā antilatviska radījuma noēšana. Realitāte ir cita.
Realitāte ir ļoti vienkārša u.t.i. tu esi riktīgs mēsls.
Un tas arī viss.

     [+] [-]

, 2018-09-17 09:16, pirms 6 gadiem
Malacis funi,labi atstrādāji aldziņu. Ej vēl palaizi jurim

  -1 [+] [-]

, 2018-09-17 09:22, pirms 6 gadiem
sportists-amatieris rakstīja: Atgādini gan kuros tad komandu sportos mums te skan vietējā čempī parašas gimna? Tikai vtb prostitūtajā vefā un kolchoza projektā. Fis uz veļikije lukiem un tur ģībsti par savu mīļo padhimnu
Dinamo, ja nemaldos, nespēlē vietējā čempī? Vai car spundi tik tālu nav redzams.

  -2 [+] [-]

, 2018-09-17 09:26, pirms 6 gadiem
aizermans rakstīja: Tie taču vecie KGB vecīši kuri noliek mūsu hokejistus. Viņi pat hokeju nekad nav redzējuši!
Nu jā, tagad jau veseli četri jūsējie ir ģinamkas sastāvā.

     [+] [-]

, 2018-09-17 09:30, pirms 6 gadiem
Visi kuri prātuļo par politiskām tēmām, tak ejat uz delfi vai kādu citu portālu, tur pilns ar krievu troļļiem, varat rakstīt uz nebēdu dialogā ar tiem.. te ir hokeja sadaļa un runa par sportu, par hokeju, par hokejistiem...

  +2 [+] [-]

, 2018-09-17 09:36, pirms 6 gadiem
pernambucano rakstīja: Dinamo, ja nemaldos, nespēlē vietējā čempī? Vai car spundi tik tālu nav redzams.
Tev fermā kādreiz ir pauze? Kafija vismaz bezmaksas pienāktos....

  -2 [+] [-]

, 2018-09-17 09:38, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Realitāte ir ļoti vienkārša u.t.i. tu esi riktīgs mēsls.
Un tas arī viss.
Reāli tu esi pid...
Turi sevi rokā

  +2 [+] [-]

, 2018-09-17 09:40, pirms 6 gadiem
jeepis59 rakstīja: Visi kuri prātuļo par politiskām tēmām, tak ejat uz delfi vai kādu citu portālu, tur pilns ar krievu troļļiem, varat rakstīt uz nebēdu dialogā ar tiem.. te ir hokeja sadaļa un runa par sportu, par hokeju, par hokejistiem...
Kolhozs nav sports,iegaumē to.

     [+] [-]

, 2018-09-17 09:44, pirms 6 gadiem
pins19 rakstīja: Reāli tu esi pid...
Turi sevi rokā
Izskatās,ka rakstot regulāri turi rokā. Tāpēc tāda spriedze textos....

  -2 [+] [-]

, 2018-09-17 09:46, pirms 6 gadiem
sportists-amatieris rakstīja: Tev fermā kādreiz ir pauze? Kafija vismaz bezmaksas pienāktos....
Esmu neatkarīgs apskatnieks, kurš pauzē kad ienāk prātā.

  -2 [+] [-]

, 2018-09-17 09:58, pirms 6 gadiem
gan jau Dinamieši šodien ar uzvarēs

  +1 [+] [-]

, 2018-09-17 10:00, pirms 6 gadiem
sportists-amatieris rakstīja: Kļūda jau saknē - Rīgas ģināmo vieta ir vēsturē,nu vēl ok ja būtu tāds klubs LČ. Bet tam NAV jābūt khl,šis projekts mums ir kaitīgs. Un beigsies dabīgā nāvē. Tas tikai laika jautājums. Latvijai vajag ziemeļvalstu čempi ar Zviedriju,Somiju,Norvēģiju,Dāniju. Tā būtu štelle.
Un stipru savējo čempi pirmkārt,bez tā būsim khl prostitūtas vienmēr
Jā jā, tās ziemeļvalstis no priekiem čurā biksēs, kad dzird, ka viņiem būtu iespēja ar slaveno Dinamo spēlēt kopā vienā čempī. Papildus pārlidojumi ārpus savas valsts, paceltas izmaksas, jāmaina reglamenti, valodas problēmas utt.

  -2 [+] [-]

, 2018-09-17 10:04, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Realitāte ir ļoti vienkārša u.t.i. tu esi riktīgs mēsls.
Un tas arī viss.
Atnāk Namejs-nolamājās, parādot savu lielo sāpi par DR sekmīgo startu un alā iekšā. Nogaidīs DR zaudējumus, vai sezonas otrā pusē sāksies dziesma ka PO pirmā kārtā izkritīs, Gagarins nespīd utt.
Kā heat trick teica Raivis Vidzis apsaukāšanās ir vājuma pazīme. Kā tāds pieaudzis cilvēks tik atklāti un bieži parāda savu vājumu. Tas godu nedara.

     [+] [-]

, 2018-09-17 10:05, pirms 6 gadiem
pernambucano rakstīja: Esmu neatkarīgs apskatnieks, kurš pauzē kad ienāk prātā.
Tu pat labi satirst nemāki tāds pats tu apskatnieks kā kiseļovs un tikpat neatkarīgs kā prostitūta suteneram

  +5 [+] [-]

, 2018-09-17 10:05, pirms 6 gadiem
šo es atceros, ka savicka kuce funarins stāstīja, ka mums ir jāmīl mūsu zīmes, bet ja krievs brauc ciemos, tad mums tās ir jāpaslēpj, lai šos neaizvainotu, jo tie mums ie atveduši augstā līmeņa hokeju

  -1 [+] [-]

, 2018-09-17 10:07, pirms 6 gadiem
pernambucano rakstīja: Esmu neatkarīgs apskatnieks, kurš pauzē kad ienāk prātā.
Tu pat labi satirst nemāki tāds pats tu apskatnieks kā kiseļovs un tikpat neatkarīgs kā prostitūta suteneram vari izvēlēties cik plati papletīsi kājas klientam un simpātiskākam nosūksi bez gumijas un norij...

     [+] [-]

, 2018-09-17 10:24, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: šo es atceros, ka savicka kuce funarins stāstīja, ka mums ir jāmīl mūsu zīmes, bet ja krievs brauc ciemos, tad mums tās ir jāpaslēpj, lai šos neaizvainotu, jo tie mums ie atveduši augstā līmeņa hokeju
Dzīves anekdote. Pēc šīs loģikas sieva nedrīkst būt seksīga,jo ciemos nāks vecpuisis Jānis un ja izvaros tad pati vainīga,mau.a

  -1 [+] [-]

, 2018-09-17 10:29, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: šo es atceros, ka savicka kuce funarins stāstīja, ka mums ir jāmīl mūsu zīmes, bet ja krievs brauc ciemos, tad mums tās ir jāpaslēpj, lai šos neaizvainotu, jo tie mums ie atveduši augstā līmeņa hokeju
Tas tikai parāda, ka viņš kā kuce ir gatavs gulties zem jebkura, pat par to, ka viņam atved Krievijas himnu uz Arēnu.

  -2 [+] [-]

, 2018-09-17 10:33, pirms 6 gadiem
Uzrastos Hitlers, piesolītu fuņiem neierobežotu budžetu ģinamkai, šiem arī nebūtu šķērslis vaukšķēt par labu Hitleram.

  -1 [+] [-]

, 2018-09-17 10:41, pirms 6 gadiem
sportists-amatieris rakstīja: Tu pat labi satirst nemāki tāds pats tu apskatnieks kā kiseļovs un tikpat neatkarīgs kā prostitūta suteneram vari izvēlēties cik plati papletīsi kājas klientam un simpātiskākam nosūksi bez gumijas un norij...
Kā saka, kas uz sirds tas uz mēles. Iesaku vērsties vispasaules seksuālo reformu asociācijā pēc palīdzības...

  -1 [+] [-]

, 2018-09-17 10:44, pirms 6 gadiem
sportists-amatieris rakstīja: Malacis funi,labi atstrādāji aldziņu. Ej vēl palaizi jurim
Malacis. Labi parādīji savas novirzes un pieklājību.

  -3 [+] [-]

, 2018-09-17 10:47, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: šo es atceros, ka savicka kuce funarins stāstīja, ka mums ir jāmīl mūsu zīmes, bet ja krievs brauc ciemos, tad mums tās ir jāpaslēpj, lai šos neaizvainotu, jo tie mums ie atveduši augstā līmeņa hokeju
Melot nav labi. Ja krievs brauc ciemos mums pirmkārt jāparāda ka mūsu vidējais pieklājības līmenis ir augstāks. Mums jāreklamē sava vēsture, savs skatījums uz lietām, savas senlatviešu zīmes. To jādara nevis primitīvā krievu stilā kā to vēlājās arēnā Rīga bet skaisti, atbilstoši.
Lūdzu uzaicinām ciemos krievus un atbilstoši izskaidrojam viņiem savas senlatviešu zīmes. Adekvāta rīcība ir slavējama, neadekvāta nosodāma.

  -2 [+] [-]

, 2018-09-17 10:49, pirms 6 gadiem
biskaps rakstīja: Uzrastos Hitlers, piesolītu fuņiem neierobežotu budžetu ģinamkai, šiem arī nebūtu šķērslis vaukšķēt par labu Hitleram.
Tev pilna galva ar kompleksiem, stereotipiem. Esi brīvāks. Hitlers mūs okupē, pauda rasismu, latviešus iznīcinātu uzreiz nodomājot.

  -1 [+] [-]

, 2018-09-17 10:49, pirms 6 gadiem
Laikam tam Funam nemez nav jāstrādā. Visu laiku komentārus drukā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-09-17 10:55, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: ...latviešus iznīcinātu uzreiz nodomājot.
Ir savādi, ka šādu vēsturiski aplamu, nepierādītu, krievu politisko "vēsturnieku" propagandētu viedokli pauž Latvijas skolas vēstures skolotājs. Tu tādu huiņu arī bērniem māci, nelieti? Āža kāja lien no maisa ārā, lai kā Фунис necenstos to noslēpt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-09-17 10:58, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Melot nav labi. Ja krievs brauc ciemos mums pirmkārt jāparāda ka mūsu vidējais pieklājības līmenis ir augstāks. Mums jāreklamē sava vēsture, savs skatījums uz lietām, savas senlatviešu zīmes. To jādara nevis primitīvā krievu stilā kā to vēlājās arēnā Rīga bet skaisti, atbilstoši.
Lūdzu uzaicinām ciemos krievus un atbilstoši izskaidrojam viņiem savas senlatviešu zīmes. Adekvāta rīcība ir slavējama, neadekvāta nosodāma.
tad nemelo, ja to darīt nav labi.
kā tas tika parādits var katrs noskatīties internetā - skaistā priekšnesumā. tavi meli ir viegli atmaskojami.

  +1 [+] [-]

, 2018-09-17 10:59, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Tev pilna galva ar kompleksiem, stereotipiem. Esi brīvāks. Hitlers mūs okupē, pauda rasismu, latviešus iznīcinātu uzreiz nodomājot.
Latvieši un igauņi nebija iznīcināmo sarakstā. Nu Baltijas tautām tik lietuviešiem tas traucēja.
Vēstures skolotājs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-09-17 11:07, pirms 6 gadiem
cieta drāte 0:3, leģi vairs nespēs pavilkt siltumnīcā iesēdējušos

     [+] [-]

, 2018-09-17 11:07, pirms 6 gadiem
funs un perņaks atkal izceļās, varbūt vienkārši pārcelieties uz krieviju??
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-09-17 11:26, pirms 6 gadiem
heiteri nezin kur likties no dusmām ,ka DR ir uz uzvaru takas šosezon

     [+] [-]

, 2018-09-17 11:28, pirms 6 gadiem
pernambucano rakstīja: Kā saka, kas uz sirds tas uz mēles. Iesaku vērsties vispasaules seksuālo reformu asociācijā pēc palīdzības...
Lubrikantu jau sapirkies? Fermā vakara sapulce,vajadzēs atkal
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-09-17 11:42, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Latvieši un igauņi nebija iznīcināmo sarakstā. Nu Baltijas tautām tik lietuviešiem tas traucēja.
Vēstures skolotājs
Tātad pat vēstures mācību grāmata melo.
Jāsāk mācīt lielajiem vēsture.
"au 1940.gada vasarā SS augstākais vadītājs Heinrihs Himlers bija ar Hitleru saskaņojis savu Austrumu ģenerālplānu, kurā bija noteiktas Vācijas politikas vadlīnijas pēc Austrumeiropas (arī Latvijas) okupācijas. Daļu latviešu bija paredzēts pārvācot, daļu izsūtīt un viņu vietā ievest vāciešus. Ebrejus un čigānus bija paredzēts pilnībā iznīcināt"
Latvija vācu okupācijā — teorija. Latvijas...

  -1 [+] [-]

, 2018-09-17 11:43, pirms 6 gadiem
portal rakstīja: funs un perņaks atkal izceļās, varbūt vienkārši pārcelieties uz krieviju??
Pretīga valsts Krievija. ne mazākās vēlēšanās tur dzīvot. Priekš manis pilnīgi nepieņemama.

  -1 [+] [-]

, 2018-09-17 11:44, pirms 6 gadiem
Antons Upesdeglis rakstīja: Ir savādi, ka šādu vēsturiski aplamu, nepierādītu, krievu politisko "vēsturnieku" propagandētu viedokli pauž Latvijas skolas vēstures skolotājs. Tu tādu huiņu arī bērniem māci, nelieti? Āža kāja lien no maisa ārā, lai kā Фунис necenstos to noslēpt.
Latvija vācu okupācijā — teorija. Latvijas...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-09-17 11:50, pirms 6 gadiem

     [+] [-]

, 2018-09-17 11:52, pirms 6 gadiem
Abrams-DabuujuDarbuGaterii rakstīja: Latvija dzīvošanai nav labāka, tikpat pretīga, jo īpaši Rīga

kas ir tas ir

es dodu priekšroku rietumeiropai, lai gan tur arī bīstami dēļ musļikiem

nu....ja Maskavā ir urlas, kirgīzi, čečeni, tad rietumos nav diži labāk
Tās ir Tavas domas. Man Latvija ir ļoti mīļa un tuva. Lepojos ar savu valsti un ar to ka esmu latvietis ar dzīves līmeni Latvijā. Tikai 27 gadus pēc neatkarības atjaunošanas, 50 baisajiem gadiem un jau tāds attīstības līmenis.

  +1 [+] [-]

, 2018-09-17 11:55, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Tātad pat vēstures mācību grāmata melo.
Jāsāk mācīt lielajiem vēsture.
"au 1940.gada vasarā SS augstākais vadītājs Heinrihs Himlers bija ar Hitleru saskaņojis savu Austrumu ģenerālplānu, kurā bija noteiktas Vācijas politikas vadlīnijas pēc Austrumeiropas (arī Latvijas) okupācijas. Daļu latviešu bija paredzēts pārvācot, daļu izsūtīt un viņu vietā ievest vāciešus. Ebrejus un čigānus bija paredzēts pilnībā iznīcināt"
http://www.uzdevumi.lv/p/latvijas-vesture/9-klase/otrais-pasaules-kars-nacistiskais-rezims-7250/re-594e7198-7ae4-46a4-8182-082a48bdec71
nevar teikt ka melo, pat tur minēts ka tūlītēja iznīcināšana bija paredzēta čigāniem un ebrejiem. Neka sīkāk tur aprakstīts nav. Protams, ka bija plāns galējais par vācisko dzīves telpu, bet latvieši un igauņi skaitījās pie pareizajām tautām, lietuvieši gan tika izbrāķēti, kā pārāk sajaukušies ar slāviem (poļiem)

  +1 [+] [-]

, 2018-09-17 11:55, pirms 6 gadiem
Abrams-DabuujuDarbuGaterii rakstīja: Latvija dzīvošanai nav labāka, tikpat pretīga, jo īpaši Rīga

kas ir tas ir

es dodu priekšroku rietumeiropai, lai gan tur arī bīstami dēļ musļikiem

nu....ja Maskavā ir urlas, kirgīzi, čečeni, tad rietumos nav diži labāk
Rīgas galvenā problēma ir lielais krievu īpatsvars mikrorajonos, kuri dzīvo Krievijas informācijas telpā, tie tiešām nedaiļo Rīgas ainavu, citādi visnotaļ omulīga mazā lielpilsēta.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2018-09-17 12:00, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Tās ir Tavas domas. Man Latvija ir ļoti mīļa un tuva. Lepojos ar savu valsti un ar to ka esmu latvietis ar dzīves līmeni Latvijā. Tikai 27 gadus pēc neatkarības atjaunošanas, 50 baisajiem gadiem un jau tāds attīstības līmenis.
Par šo es tev ieliku plusu, gan tāpēc, ka, manuprāt, visnotaļ precīzi raksturoji Latviju, gan tāpēc, lai parādītu, ka pretēji taviem apgalvojumiem, es neignorēju, kad pasaki ko labu par LV. Tik piebildīšu, ka, ja ar vienu roku gludi galviņu, bet ar otru ar lomiku zvetē pa ceļiem, tā nav ne objektivitāte, ne mīlestība.

  +1 [+] [-]

, 2018-09-17 12:00, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Tās ir Tavas domas. Man Latvija ir ļoti mīļa un tuva. Lepojos ar savu valsti un ar to ka esmu latvietis ar dzīves līmeni Latvijā. Tikai 27 gadus pēc neatkarības atjaunošanas, 50 baisajiem gadiem un jau tāds attīstības līmenis.
1x piekrītu. Kad vēl tās khl stulbības aizmirsīsi būsi normāls vīrs

  -1 [+] [-]

, 2018-09-17 12:00, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: nevar teikt ka melo, pat tur minēts ka tūlītēja iznīcināšana bija paredzēta čigāniem un ebrejiem. Neka sīkāk tur aprakstīts nav. Protams, ka bija plāns galējais par vācisko dzīves telpu, bet latvieši un igauņi skaitījās pie pareizajām tautām, lietuvieši gan tika izbrāķēti, kā pārāk sajaukušies ar slāviem (poļiem)
Reāli pats saproti, ka latviešu tautai bija lemta ātra iznīcība.

  +1 [+] [-]

, 2018-09-17 12:02, pirms 6 gadiem
Abrams-DabuujuDarbuGaterii rakstīja: nesmīdini tautu

nu kāda Latvijā attīstība???? nevajag jaukt inflāciju ar attīstību, kad pieaugušo cenu dēļ nācās pacelt arī algas nedaudz, bet dzīves līmenis kopējais tāpat ir krities

attistība ir kkas cits

Daugavpils HES projektu izbrāķēja, metro projekts ar putekļiem klāts, lauki izmirst, skolas slēdz, nerunājot nemaz par 500,000 izbraukušajiem

tā ir attīstība? noteikti nē

tā ka tiešām beidz trollot
Tu kremļa gaili pats netrollē,ne jau mums demonstrācijās tūkstošiem cilvēku sit ar stekiem un arestē,jo pensiju sistēma sabrukusi. Jā,gribētos šitādiem hujābramiem lai te neiet un viss slikti,tad pašu sūdi mazāk rūgti liktos

  -1 [+] [-]

, 2018-09-17 12:02, pirms 6 gadiem
Abrams-DabuujuDarbuGaterii rakstīja: nesmīdini tautu

nu kāda Latvijā attīstība???? nevajag jaukt inflāciju ar attīstību, kad pieaugušo cenu dēļ nācās pacelt arī algas nedaudz, bet dzīves līmenis kopējais tāpat ir krities

attistība ir kkas cits

Daugavpils HES projektu izbrāķēja, metro projekts ar putekļiem klāts, lauki izmirst, skolas slēdz, nerunājot nemaz par 500,000 izbraukušajiem

tā ir attīstība? noteikti nē

tā ka tiešām beidz trollot
Tās ir Tavas domas. es lepojos ar to ko mūsu valsts ir sasniegusi savā 27 gadus ilgā attīstībā, ar kopējo līmeni. Mīnusus jebkurā valstī atradīšu. Igauņi noteikti ir priekšā mums un var vēl vairāk lepoties ar sevi. Tu atrodi mīnusus un droši vien piederi pie čīkstētāju kārtas, ka mums viss ir slikti.
Maza piebilde - igauņi mazās skolas likvidēja ātrāk.

  -1 [+] [-]

, 2018-09-17 12:05, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Par šo es tev ieliku plusu, gan tāpēc, ka, manuprāt, visnotaļ precīzi raksturoji Latviju, gan tāpēc, lai parādītu, ka pretēji taviem apgalvojumiem, es neignorēju, kad pasaki ko labu par LV. Tik piebildīšu, ka, ja ar vienu roku gludi galviņu, bet ar otru ar lomiku zvetē pa ceļiem, tā nav ne objektivitāte, ne mīlestība.
Tas man ir dabīgi. Man visu laiku Latvija ir ļoti mīļa un tuva ar savu dabu, kultūru. Latvieši ir pierādījuši gadsimtos savu čaklumu, sīkstumu. Mūs nevar saliekt, mūs nevar nokaut, esam garā stipri. Es nespētu dzīvot citā valstī. Man stipri pietrūktu latviskums. Man latviskums dod spēku, dzīvesprieku, patīkamas sajūtas.

  -1 [+] [-]

, 2018-09-17 12:07, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Par šo es tev ieliku plusu, gan tāpēc, ka, manuprāt, visnotaļ precīzi raksturoji Latviju, gan tāpēc, lai parādītu, ka pretēji taviem apgalvojumiem, es neignorēju, kad pasaki ko labu par LV. Tik piebildīšu, ka, ja ar vienu roku gludi galviņu, bet ar otru ar lomiku zvetē pa ceļiem, tā nav ne objektivitāte, ne mīlestība.
Es kritizēju jo ir lietas ko ļoti vēlētos mainīt valstī, tautas mentalitātē, lai kļūtu labāki. Ja Tev prasīs kādui ir Latvijas ceļi, Tu taču neteiksi ka labi. Jā Latvija ir shēmotāju zeme un naudas vara ir stiprāk mūs sagrābusi kā igauņus vai lietuviešus.

  +1 [+] [-]

, 2018-09-17 12:08, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Reāli pats saproti, ka latviešu tautai bija lemta ātra iznīcība.
Reāli saprotu, ka neviens nezin kā būtu bijis, es rakstu ka latvieši nebija iznīcinamo tautu sarakstā, viņi vairāk bija pārvāciskojami - uz papīra, praksē tas nenotika, karu nacisti zaudēja. Protams tādi senie padomju latvieši kā tu propagandēs ka krieva uzvara ir mums baigais pluss
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-09-17 12:15, pirms 6 gadiem
HMB- FUNNIS!!! rakstīja: Skatos kepkas aklimaztizeejushies Austrumu laika joslaam un jau no 7 ritaa te plosaas

Funnim lkm briivdiena pieskirta vai arii aizmirsis ka atrodas skolaa
vish tak vakarskola čigaanus maaca, laiks dahuja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-09-17 12:19, pirms 6 gadiem
Abrams-DabuujuDarbuGaterii rakstīja: nesmīdini tautu

nu kāda Latvijā attīstība???? nevajag jaukt inflāciju ar attīstību, kad pieaugušo cenu dēļ nācās pacelt arī algas nedaudz, bet dzīves līmenis kopējais tāpat ir krities

attistība ir kkas cits

Daugavpils HES projektu izbrāķēja, metro projekts ar putekļiem klāts, lauki izmirst, skolas slēdz, nerunājot nemaz par 500,000 izbraukušajiem

tā ir attīstība? noteikti nē

tā ka tiešām beidz trollot
Kādu tu gribētu ekonomisko izaugsmi? Katru gadu 20-30%? Vai tad tā kkur mēdz būt?
Rakstot ka ārzemju uzņēmumi, Latvijā maksā tikai darba spēka nodokli, tu jau pierādiji savu aprobežotību.
Tev protams, ar tik tukšu pauri, vieta tikai gaterī, kur vienmēr būs slikti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-09-17 12:23, pirms 6 gadiem
kādam ir links kurš nevelkas...?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-09-17 12:45, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Reāli saprotu, ka neviens nezin kā būtu bijis, es rakstu ka latvieši nebija iznīcinamo tautu sarakstā, viņi vairāk bija pārvāciskojami - uz papīra, praksē tas nenotika, karu nacisti zaudēja. Protams tādi senie padomju latvieši kā tu propagandēs ka krieva uzvara ir mums baigais pluss
Krievu okupācija nekādā ziņā nebija pluss. Ja uzvarētu vācieši vēsturnieku vidū lielākā daļa uzskata , ka latviešu tauta ātri izzustu.
Man vārdi nacisms-komunisms ir vienādi. Hitlers - Staļins ir vienādi. Mēs vairāk cietām no Staļina un komunisma, Rietumeiropa no nacisma un Hitlera.
Nevajag visu laiku censties savu vēlamo uzskatīt par esošo.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-09-17 12:53, pirms 6 gadiem
sportists-amatieris rakstīja: 1x piekrītu. Kad vēl tās khl stulbības aizmirsīsi būsi normāls vīrs
DR man patīk arī tādēļ ka Latvijas klubs spēlē pret Krievijas. Tas latviešiem vienmēr uzsit asinis. Man patīk hokejs un ja vēl laba līmeņa hokejs tad ir ļoti labi. Plus vēl Latvijas klubs. Nenāk ne prātā nejust līdz Latvijas klubam kurš sitas pret Krievijas klubiem.

  -1 [+] [-]

, 2018-09-17 12:55, pirms 6 gadiem
Abrams-DabuujuDarbuGaterii rakstīja: ja komunisms bija tikpat slikts, kāpēc tad latvieši neizzuda?

nonāc pretrunās ar sevi
Nacisti mūs iznīdētu ātri, koministi ilgi un lēnām. Komunisms ir sērga pasaulei. Komunisms ir necilvēciska, ciniska ideoloģija, kuru centās ietērpt skaistā tērpā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-09-17 13:08, pirms 6 gadiem
portal rakstīja: funs un perņaks atkal izceļās, varbūt vienkārši pārcelieties uz krieviju??
Kādēļ mums tas būtu jādara? Manuprāt tev vairāk piestāvētu.

     [+] [-]

, 2018-09-17 13:09, pirms 6 gadiem
Abrams-DabuujuDarbuGaterii rakstīja: neredzu nekā slikta komunismā kā ideoloģijā - no katra pēc spējām, katram pa vajadzībām
Cilvēcei izteikti naidīga ideoloģija. Komunisms priekš manas domāšanas , pasaules uztveres ir milzīgs ļaunums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja