Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" ielaiž 59. sekundē, divreiz atspēlējas un pārspēj Ufu

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

"Dinamo" ielaiž 59. sekundē, divreiz atspēlējas un pārspēj Ufu
Miks Indrašis
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Neskatoties uz 59. sekundē ielaistajiem vārtiem, uzvaru šodien izcīnīja Kontinentālās hokeja līgas klubs Rīgas "Dinamo", kas Ufā notiekošajā pārbaudes turnīrā noslēdzošajā trešdaļā guva divus bezatbildes vārtus un ar 3:2 pieveica mājinieci "Salavat Yulaev". Ar diviem vārtu guvumiem izcēlās Miks Indrašis, bet Marcela Hosas kontā rezultatīvs raidījums un piespēle.

Rīgas "Dinamo" iedzinējos nonāca jau 59. sekundē, kad Miķeļa Rēdliha noraidījumu pēc piespēles no aizvārtes ar metienu no tuvas distances realizēja Ufas "Salavat Yulaev" jaunpienācējs Aleksandrs Kutuzovs, - 0:1. Izturējuši lielo mazākumu, rīdzinieki palielināja apgriezienus, liekot sāncenšiem pārkāpt noteikumus un tādējādi salaužot spēli. Pēc lieliskas Māra Bičevska piespēles izcilu momentu izniekoja Roberts Bukarts, bet otrās trešdaļas ievadā rezultātu līdzsvaroja Miks Indrašis, - 1:1. Vairākumā saņēmis atpakaļ ripu no Čeja Genoveja, uzbrucējs apmānīja aizsargu un ar metienu no labā iemetiena apļa pārsteidza mājinieku vārtsargu Vitāliju Kovaļu.

Lai gan 31. minūtē Anti Pilstrēms atbrīvojās no sedzēja un no vidējas distances ļāva Ufas "Salavat Yulaev" atgriezties vadībā, bet pēcāk mājinieku aizsargi Deniss Bodrovs un Ivans Višņevskis nespēja realizēt pretuzbrukumu, arī otrajā trešdaļā iniciatīva atradās Rīgas "Dinamo" rokās. Tomēr Lauris Dārziņš ņēma piemēru no Bukarta un netraucēts no vārtu priekšas nespēja ripu pārcelt pāri Kovaļa kājsargam.

Taču Kirila Koļcova rupja kļūda ļāva Rīgas "Dinamo" noslēdzošās trešdaļas septītajā minūtē atkal panākt neizšķirtu - 2:2. Aizsargs kļūdījās uz zilās līnijas, ļaujot Marcelam Hosam, Andrim Džeriņam un Indrašim izrauties trijatā pret Kovaļu. Pēc slovāka piespēles Džeriņš trāpīja pa pārliktni, bet Indrašis bija pirmais pie atlēkušās ripas, izceļoties otro reizi mačā.

50. minūtē uz zilās līnijas kļūdījās arī Ēriks Ševčenko, taču somam Tēmu Hartikainenanm neizdevās izmantot izrāvienu vienatnē pret Rīgas "Dinamo" vārtu vīru Edgaru Masaļski. Mājinieki par izšķērdību tūdaļ samaksāja: Gints Meija un Pjotrs Ščastļivijs nokārtoja Hosam netraucētu metienu no viņa punkta, un uzbrucējs nekļūdījās, trāpot tuvajā stūrī, - 3:2.

Priekšpēdējā minūtē noraidījumu nopelnīja Lauris Dārziņš, Ufas "Salavat Yulaev" nomainīja vārtsargu pret sesto laukuma spēlētāju un izdarīja bīstamus metienus no distances, taču rīdziniekiem, piepalīdzot arī veiksmei, izdevās noturēties un turnīru, kurā jāaizvada četras spēles četrās dienās, sākt ar panākumu.

Pēc pamatlaika tika izpildīti arī pēcspēles metieni. Ar Kaspara Saulieša un Ščastļivija metieniem tika galā Kovaļs, Bukarts trāpīja pa vārtu stabu, kamēr Ufas "Salavat Yulaev" hokejisti lika Masaļskim kapitulēt divās no trim reizēm. Rīt pulksten 12:00 pretī stāsies Mitišču "Atlant".

Rīgas "Dinamo" sastāvs

Edgars Masaļskis (Jakubs Sedlāčeks); Krišjānis Rēdlihs - Ēriks Ševčenko, Čejs Genovejs - Georgijs Pujacs, Kristaps Sotnieks - Jozefs Hrabals, Mārtiņš Porejs; Lauris Dārziņš - Pjotrs Ščastļivijs - Miķelis Rēdlihs, Marcels Hosa - Miks Indrašis - Gints Meija, Roberts Bukarts - Andris Džeriņš - Māris Bičevskis, Kaspars Saulietis - Artūrs Ozoliņš - Gunārs Skvorcovs, Rodrigo Ābols.

Pārbaudes spēle hokejā, 14. augusts, Ufa

Ufas "Salavat Yulaev" - Rīgas "Dinamo" 2:3 (1:0, 1:1, 0:2)

Vārti: 0:59 Kutuzovs (Sjomins, Skačkovs, vair.) 1:0, 21:35 Indrašis (Genovejs, vair.) 1:1, 30:27 Pilstrēms (Zubarevs, Kaigorodovs) 2:1, 46:18 Indrašis (Džeriņš, Hosa) 2:2, 51:57 Hosa (Ščastļivijs, Meija) 2:3
Vārtsargi: Vitālijs Kovaļs - Edgars Masaļskis

Rīgas "Dinamo" pārbaudes spēles

DatumsLaiksVietaPretinieksRezultāts
1. augusts18:00LiepājaŅeftekamskas "Toros"0:3
8. augusts18:30TukumsNovosibirskas "Sibir"1:2
9. augusts17:00PiņķiNovosibirskas "Sibir"4:1
14. augusts16;00UfaUfas "Salavat Yulaev"3:2
15. augusts12:00UfaMitišču "Atlant"
16. augusts10:00UfaMagņitogorskas "Metallurg"
17. augusts10:00UfaSanktpēterburgas SKA
26. augusts19:30RīgaMinskas "Dinamo"
27. augusts19:30RīgaKazaņas "Ak Bars"
29. augusts19:30RīgaJaroslavļas "Lokomotiv"
30. augusts17:00RīgaSpēle par vietu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-08-14 22:22, pirms 10 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Neko negudroju!
Tāpat domāju, ka Znaroks dod Harim kkadas norādes kā vadīt komandu utt.
Ja tā nav gudrošana,tad kas ? Tu domā ko dara Znaroks un izdod to par faktu ? Komandu vada Haris un par to atbild. Viss pārējais lirika.

     [+] [-]

, 2014-08-14 22:23, pirms 10 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Neko negudroju!
Tāpat domāju, ka Znaroks dod Harim kkadas norādes kā vadīt komandu utt.
Vel jau nav īsti zināms, kuram MD pie Znaroka bija lielāka ietekme sagatavošanas posmā, un komandas spēles taktikas izstrādē sezonas laikā.

     [+] [-]

, 2014-08-14 22:24, pirms 10 gadiem
svomalraH rakstīja: Ja tā nav gudrošana,tad kas ? Tu domā ko dara Znaroks un izdod to par faktu ?
Ak jēziņ, nē es to neizdodu kā faktu!
Ai, lai nu paliek! Neiešu jau kasčēties.

     [+] [-]

, 2014-08-14 22:25, pirms 10 gadiem
MārisKrauze rakstīja: Kapēc pats piekriti komentēt RD spēli?
Negribēju iegāzt savu čomus ar kuriem darbojāmies iekš SC Liepājas brigādes. Tā tas man tobrīd likās, bet pēc tam man jau šķita, ka es rīkojos nepareizi.

     [+] [-]

, 2014-08-14 22:27, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vel jau nav īsti zināms, kuram MD pie Znaroka bija lielāka ietekme sagatavošanas posmā, un komandas spēles taktikas izstrādē sezonas laikā.
Nez kāpēc, bet liekas ka klubā situācija ir tāda kā PČ finālā, kad Znaroks nebūdams uz komandas soliņa, deva norādes no augšas, bet Haris to tikai realizēja uz laukuma.
Nu ceru ka saprati. Īpaši skaidrot negribas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-08-14 22:28, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Redzi,kur ir tā lielākā Latvijas (un ne tikai) problēma. Tas ka cilvēki nemācās no savām vēstures kļūdām.
Kā tev šķiet, kur PSRS 1940. gadā rāva Rīgā tos cilvēkus, kuri ar ziediem sagaidīja krievu tankus Viņi veica ilgu un pacietīgu sagatavošanās darbu. Gan ar pašmāju 5, kolonnas, gan ar iesūtīto cilvēku palīdzību. Un kad pienāca X stunda, tad visādi lonjas,harļiki utt. iznāca dienas gaismā.
Patreiz ir XXI gadsimts, un vairs neder tās metodes,kas bija derīgas 1940. gadā. Tomēr tautā (šai gadījumā latviešu) ir jāuztur mīts par dāsno krievu tautu, kura to tik vien domā, kā attīstīt Latvijas sportu, kultūru, un vispār to tik vien domā kā pēc iespējas labāk izskatīties latviešu nācijas acīs. Arī šeit bez 5. kolonnas neiztikt nekādi. Tāpēc jau iekš SC plosās visādi lonjas, harļiki, funi utt.,jo patreiz jaunatnes viedokli veidot caur virtuālo pasauli ir pats pareizākais lēmums. padarot vismaz viena jaunieša skatu iecietīgāku pret Kremļa politiku ir jau liels panākums, un katrs RD ieguldītais cents tādējādi atmaksājas ar uzviju.
Tev nepielec, ka DR tieši uzsit dusmas pret Krieviju un krieviem un DR palīdz vairot vēlmi cīnīties pret Krieviju. To tu nekādi negribi atzīt, jo tas var sagraut visu Tavu uzskatu sistēmu.

  +1 [+] [-]

, 2014-08-14 22:30, pirms 10 gadiem
MārisKrauze rakstīja: Kas dod naudu teroristiem Ukrainā? - Putins
Kas dod naudu RD - Putins.
Kas ir Juris Savickis ? - KGB aģents.
Ar šo viss ir skaidrs, keponi liek šalle galvā un nozombētais bars skandējot TRTD met vēlēsanu urnās SC vēlēsanu anketas.
Kāpēc tu vienkārši nevari šīs lietas nolikt malā un baudīt hokeju?
Es tā daru. RD jau nespēlē kkadi krieveļi, bet gan mūsu pašu spēlētāji.
Es jau viņu dēļ atbalstu šo komandu, ne jau tāpēc ka naudu tur Krievi dod or kka ta.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-08-14 22:31, pirms 10 gadiem
MārisKrauze rakstīja: Kas dod naudu teroristiem Ukrainā? - Putins
Kas dod naudu RD - Putins.
Kas ir Juris Savickis ? - KGB aģents.
Ar šo viss ir skaidrs, keponi liek šalle galvā un nozombētais bars skandējot TRTD met vēlēsanu urnās SC vēlēsanu anketas.
Galvenais,ka tu no tā visa esi brīvs. Tik brīvs,ka tev par to jākladzina bez mites,citiem uzplijoties. Padomā par to
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-08-14 22:34, pirms 10 gadiem
lonja rakstīja: Namej,ne jau nu lonja bīda saeimā likumprojektu par kriminālatbildību,ja slavina PSRS sasniegumus!Man pat šodien darbā pasmējās,ka mani čokā iebāzīsJo es stāstu,ka maniem vecākiem PSRS iedeva dzīvokli par velti!Ka PSRS cilvēki gāja pensijā no 50 gadiem(atkarībā no darba vietas kaitīguma),ka piens maksāja 14 kapeikas litrā.utt.Un šodienas skolniekiem to diemžēl skolā nemāca!Un jaunatnes viedokli jau visvairāk centies kropļot tu!visi šitie ļoņas,harļiki utt tikai atbild uz tavu demagoģiju!
Tā ir medaļas viena puse, bet otrā pusē ir daudz kas šausmīgāks par padomju laikiem. Tikai tu kļūdies, mācību grāmatās ir arī tavi nosauktie fakti un skolēni paši saliek kopā visus plusus un mīnusus.
Nesāksim visu apspriest, bet tos murgus, kas bija padomju laikā ceru ka nekad vairs nepiedzīvošu un arī jaunatne to nepiedzīvos. PSRS laiku veikalus atceros ar šausmām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-08-14 22:37, pirms 10 gadiem
MārisKrauze rakstīja: Kas dod naudu teroristiem Ukrainā? - Putins
Kas dod naudu RD - Putins.
Kas ir Juris Savickis ? - KGB aģents.
Ar šo viss ir skaidrs, keponi liek šalle galvā un nozombētais bars skandējot TRTD met vēlēsanu urnās SC vēlēsanu anketas.
Un par cik Krimas aneksijas plāns (kopā ar Donasa daļēju aneksiju, lai būtu brīvāka pieeja Krimai) nedzima vienā dienā, nedēļā un pat gadā, tad daudz līdzekļus Putins&Co izmeta,lai daudz maz sev par labu noskaņotu Eiropu. Par laimi šī nauda šī nauda tiešām tika nomesta zemē, jo tas tā arī līdz galam neizdevās. Un šeit runa nav tikai par Putina&Co izvērstiem sporta projektiem Eiropā, bet par daudz citām lietām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-08-14 22:39, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Tev nepielec, ka DR tieši uzsit dusmas pret Krieviju un krieviem un DR palīdz vairot vēlmi cīnīties pret Krieviju. To tu nekādi negribi atzīt, jo tas var sagraut visu Tavu uzskatu sistēmu.
Neuzdod sev vēlamo par faktisko.
Tev ir kaut kādi socioloģiskie fakti, ka tā ir kā Tu raksti?

  +2 [+] [-]

, 2014-08-14 22:40, pirms 10 gadiem
MārisKrauze rakstīja: Nē, vajag pašiem attīstīt vietējo čempionātu. Vairāk cilvēki ies uz spēlēm, sponsoriem būs lielāka intrese ieguldīt savus līdzekļus, attīstīsies kopējais līmenis. Visām TOP10 ranka valstīm ir pieklājīgs vietējais čempis + vēl var pieskaitīt Vāciju , iespējams arī Norvēģiju, tikai mums tā sistēma ir tā sačakarēta ka vienīgais ko skatītāji izvēlas ir kremļa maigās varas mikrafons -RD.
Un tad tu pamodīsies. Cik forši idealizēt,tur viss tik skaists un rožains.
Ja izdarīt būtu tik pat viegli kā pateikt,sen jau paradīzē dzīvotu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-08-14 22:45, pirms 10 gadiem
lonja rakstīja: [quote funs]
Tā ir medaļas viena puse, bet otrā pusē ir daudz kas šausmīgāks par padomju laikiem. Tikai tu kļūdies, mācību grāmatās ir arī tavi nosauktie fakti un skolēni paši saliek kopā visus plusus un mīnusus.
Nesāksim visu apspriest, bet tos murgus, kas bija padomju laikā ceru ka nekad vairs nepiedzīvošu un arī jaunatne to nepiedzīvos. PSRS laiku veikalus atceros ar šausmām.
[/quo
Nesmu neko tādu skolas grāmatās lasījis..lai gan mēdzu tās palasīt...bet pieļauju,ka esmu ko palaidis garām!par veikaliem-tik,cik es atceros-nu man nav par ko šausmināties...Vēl varu piebilst,ka algu maksāja laicīgi,nebija problēmas ar aploksnēm,nebija problēmas ar nodokļu nomaksu.Un pat sētnieks par savu algu varēja samaksāt par divistabu labiekārtotu dzīvoklija kasJa mēs runājam par 2.p.k.,tad protams,ir pavisam cit runa un cits skatījums!bet ar Tevi es labāk parunātu par sportu...
Es arī neatceros,ka badā mirtu. Man mamma deva katru rītu rubli uz skolu.
Toreiz par rubli varēja 10 austiņas + - nopirkt.
Īsti neatceros 10,vai 15 kapeikas tās maksāja.
Par to juku laikos gan bija jautrība. Kad 90 to vidū sāku strādāt,nedēļā saņēmu 7 ls. Cik noprotu PSRS laikos lielpilsētās bija štruntīga dzīve. Tobiš Rīgā.

  +1 [+] [-]

, 2014-08-14 22:45, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Neuzdod sev vēlamo par faktisko.
Tev ir kaut kādi socioloģiskie fakti, ka tā ir kā Tu raksti?
Ja cilvēks ir pietiekosī gudrs tad var redzēt, kā mainās pazīstamu cilvēku noskaņojums, kas viņu dzīvē ir vērtības. Tu gribētu lai DR veidotu prokrieviskāku vidi šeit Latvijā, jo tas ir tavs jājamzirdziņš uz kā būvēt savas teorijas, bet reālā dzīvē jūtu , ka tā nav. Kā tas ir krieviski runājošā vidē starp DR faniem nezinu, tie manu paziņu lokā nav, bet latviešu vidē ko zinu tavas teorijas ir pilnīgas muļķības.

  -1 [+] [-]

, 2014-08-14 22:47, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Redzi,kur ir tā lielākā Latvijas (un ne tikai) problēma. Tas ka cilvēki nemācās no savām vēstures kļūdām.
Kā tev šķiet, kur PSRS 1940. gadā rāva Rīgā tos cilvēkus, kuri ar ziediem sagaidīja krievu tankus Viņi veica ilgu un pacietīgu sagatavošanās darbu. Gan ar pašmāju 5, kolonnas, gan ar iesūtīto cilvēku palīdzību. Un kad pienāca X stunda, tad visādi lonjas,harļiki utt. iznāca dienas gaismā.
Patreiz ir XXI gadsimts, un vairs neder tās metodes,kas bija derīgas 1940. gadā. Tomēr tautā (šai gadījumā latviešu) ir jāuztur mīts par dāsno krievu tautu, kura to tik vien domā, kā attīstīt Latvijas sportu, kultūru, un vispār to tik vien domā kā pēc iespējas labāk izskatīties latviešu nācijas acīs. Arī šeit bez 5. kolonnas neiztikt nekādi. Tāpēc jau iekš SC plosās visādi lonjas, harļiki, funi utt.,jo patreiz jaunatnes viedokli veidot caur virtuālo pasauli ir pats pareizākais lēmums. padarot vismaz viena jaunieša skatu iecietīgāku pret Kremļa politiku ir jau liels panākums, un katrs RD ieguldītais cents tādējādi atmaksājas ar uzviju.
Copy paste ar nomainītiem valstu nosaukumumiem, no kādas PSRS laika aģitācijas brošūras?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-08-14 22:55, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Ja cilvēks ir pietiekosī gudrs tad var redzēt, kā mainās pazīstamu cilvēku noskaņojums, kas viņu dzīvē ir vērtības. Tu gribētu lai DR veidotu prokrieviskāku vidi šeit Latvijā, jo tas ir tavs jājamzirdziņš uz kā būvēt savas teorijas, bet reālā dzīvē jūtu , ka tā nav. Kā tas ir krieviski runājošā vidē starp DR faniem nezinu, tie manu paziņu lokā nav, bet latviešu vidē ko zinu tavas teorijas ir pilnīgas muļķības.
Kur Tu esi redzējis valsts sabiedrības vidusslāni gudru?
Tiešām nezinu kādi ir Tavi novērojumi, bet zinātniski ir pierādīts, ka ja cilvēki ilgstoši informāciju iegūst caur kaut ko vienu, tad viņa viedokli (pārsvarā pozitīvu, ja šis avots dod pozitīvu informāciju) veido šis viens informācijas avots. Šoreiz KHL (tai skaitā RD) ir tas kas pastarpināti veido zināmās aprindās viedokli par Krieviju.
Par cik Latvijas sabiedrība (un ne tikai) ir zināmā mērā apolitiska, un pat internetā lasa tikai sev interesējošas lietas.

     [+] [-]

, 2014-08-14 22:59, pirms 10 gadiem
lonja rakstīja: Te nu gan Tev nepiekrītu-mēs liepājā kādreiz piepildījām halli līdz pēdējai vietai,kad ar R2000 spēlēja Mečis!Tik ivar tad vēl Gramzdā dzīvojaDiemžēl tas meistarības līmenis ir aizgājis nebūtībā!Tagad nav par ko slimot,jo nav profesionālas attieksmes no spēlētājiem!
Nekad neesmu Gramzdā dzīvojis, bet Liepājā dzīvoju no 1984. gada.